AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Krijg net snow camo.
Is het nou zo veel gevraagd dat ik mag kiezen wat ik wil DICE?
Dan nog iets. Deze is voor de belachelijk goede mikkers onder ons.
Sinds de release ben ik al aan het kloten met mijn sensitivity maar ik krijg het maar niet goed. Omlaag helpt niet, omhoog ook niet. Raw mouse imput staat aan.
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat er toch mouse acceleration in zit die je niet uit kan zetten omdat als ik op iemand mik die niet direct voor me staat ik vaak overschiet...
Iemand anders die dit ook heeft of schiet ik gewoon brak?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wind je niet zo op daniel is gewoon aan het trollenStronkie schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:44:
[...]
WTF.. whatever dude. Speel jij de beta om te kunnen pronken met je veren , of omdat je geen leven hebt door contstant online te zijn....
Of speel je de beta om een indruk te krijgen van het spel en dan besluit of het spel goed genoeg is om te kopen .
Of speel je de beta om de devs te helpen naar het kijken van fouten en bugs...
Ik speel personelijk de beta voor punt 2 en 3..
Ik snap die mensen niet die het leuk vinden om < yeah > < Yeah> kijk mij eens goed zijn.. posts...
Sommige mensen hebben ook nog een RL om terug te gaan.. Hahahahahhaha..
Maar goed hoor DanielWW2... Je bent geniaal
- DaniëlWW2
- Niet online
Kijk, jij snapt het.JT888 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:54:
[...]
Wind je niet zo op daniel is gewoon aan het trollen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
explains the user icon
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
DuckDuckGo "MarkC Mouse Fix" eens (2e link)DanielWW2 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:50:
Waarom ik battlepacks haat:
Krijg net snow camo.![]()
Sinds de release ben ik al aan het kloten met mijn sensitivity maar ik krijg het maar niet goed. Omlaag helpt niet, omhoog ook niet. Raw mouse imput staat aan.
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat er toch mouse acceleration in zit die je niet uit kan zetten omdat als ik op iemand mik die niet direct voor me staat ik vaak overschiet...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Bij mij hetzelfde, duurt gemiddeld toch zo'n minuutje om op een nieuwe server/nieuwe ronde binnen te geraken ... Maar ik denk dat we het daarmee zullen moeten doen.Versteegrob schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:15:
Hoe lang duurt het opstarten van een server? Mij steeds meerdere minuten, hebben meer mensen dit? Heb alles up tot date. Soms gaat het iets sneller maar het duurt aardig lang. Las dat TDM erbij komt straks?
Over TDM weet ik niets, Obliteration daarentegen staat al een tijdje op de Battlelog server keuze dus dat zou me logischer lijken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die heb ik al heel lang geïnstalleerd staan.Phyxion schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:59:
[...]
DuckDuckGo "MarkC Mouse Fix" eens (2e link)
Toch krijg ik het idee dat BF4 andere gedachten heeft...
Ik zal dit soort dingen niet snel zeggen maar hier kan BF iets van o.a CoD leren. (Flamesuit is alvast aan)
Maar ik zal mezelf even toelichten.
De leaderboards zijn gedeeld over de verschillende modes. Dus als ik 24/7 Domination aan het spelen ben kom ik zo op bijvoorbeeld een SPM van 700-900. Omdat je gewoon opgepropt zit met veel mensen in een kleine ruimte. Het is veel moeilijker om "hoge" SPM te halen in Conquest.
En dit is maar 1 stat maar dit gaat natuurlijk op voor meerdere. Alles is mode afhankelijk dus zou dit ook per mode opgedeeld moeten zijn. Zoals bijvoorbeeld CoD heeft cough cough.
Maar.. maar.. dat zou constructief gedrag zijn!?!JT888 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:13:
Post het op het battlelog forum mischien word er iets mee gedaan 😊
Ik raak gewoon wat ik wil raken, misschien moet je gewoon wennen aan de andere sensitivitywaarde, bij een filmpje van frankieonpc stond trouwens een link met een rekensom zodat je perfect je bf3 sens kan imiteren.DanielWW2 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:06:
[...]
Die heb ik al heel lang geïnstalleerd staan.![]()
Toch krijg ik het idee dat BF4 andere gedachten heeft...
Verder, misschien draai je nu een stuk lagere fps, dat maakt mikken ook moeilijker.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Wees blij dat het niet zoals de Mass Effect 3 multiplayer is waar je alles uit packs moest halen. [1stworldproblems]Zoveel nieuwe en gratis DLC, maar ik moet nog steeds dingen uit de vorige DLC unlocken.DanielWW2 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:50:
Ik mag trouwens hopen dat het unlocken met xp in de retail wat vlotter gaat. Best irritant nu dat je en class unlocks hebt én wapen unlocks door te spelen met een specifieke wapenklasse én attachments unlocks én RNG battlepacks unlocks én dat alles toch behoorlijk wat xp meer nodig heeft dan in BF3 zo lijkt het wel. Ik ben toch geen RPG aan het spelen.
Even wat rondjes gedraaid btw en ik kom elke keer op ongeveer hetzelfde punt uit (afwijkingen liggen waarschijnlijk aan mijzelf). Dus geen muisacceleratie bij mij. Ik blame de brakke performance (vooral dat uiteraard) en mijn nubheid (onmogelijk eigenlijk) voor missers op dit moment.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik heb er serieus aan gedacht om het te posten op de enorme chaos genaamd Battlelog. Maar overal als ik iets zie over Leaderboards dan zie ik reacties als:JT888 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:13:
Post het op het battlelog forum mischien word er iets mee gedaan 😊
"who cares about the leaderboards anyways"
"Only hackers with E-peen issues"
Dus laat ik mijn kritiek gewoon lekker varen en speel ik lekker BF4 en neem ik de leaderboards niet al te serieus
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat eerste ga ik proberen.haarbal schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:19:
[...]
Ik raak gewoon wat ik wil raken, misschien moet je gewoon wennen aan de andere sensitivitywaarde, bij een filmpje van frankieonpc stond trouwens een link met een rekensom zodat je perfect je bf3 sens kan imiteren.
Verder, misschien draai je nu een stuk lagere fps, dat maakt mikken ook moeilijker.
De FPS is eindelijk opgelost bij mij zodat ik eens 60+ fps krijg.
Lies daniel, its a shitty console port it wont run, not even walkDanielWW2 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:39:
[...]
Dat eerste ga ik proberen.
De FPS is eindelijk opgelost bij mij zodat ik eens 60+ fps krijg.
Ik heb ook gehoord dat je in BF4 weer geen kamp tankje krijgt

[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 06-10-2013 15:43 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
- DaniëlWW2
- Niet online
Deze is leuker.yzx schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:43:
[...]
Lies daniel, its a shitty console port it wont run, not even walk![]()
Ik heb ook gehoord dat je in BF4 weer geen kamp tankje krijgt![]()
[afbeelding]

Ja speel maar met uwe speelgoedje van 10cm
Dit staat in de topic warning toch ook allangicn schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:17:
Mensen met een nvidia kaart niet de driver 320.49 gebruiken maar versie 331.40 Beta.De versie die hier wordt aangeraden werkt niet goed en laat de game stoppen met beeldstuurprogramma reageert niet meer.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
---RAWE CEEK!!!---
Je kan de resolutie omlaag gooien. Er is ook een resolution % slider aan de linkerkant van je opties scherm, zo kan je de interface op hoge resolutie houden.sjakie1945 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:48:
Wow, game runt lekker op mijn 4870 ... niet duseen of andere manier om FPS nog te boosten? Heb al een aparte cfg gemaakt, maar dat scheelt amper iets
Het wordt er niet mooier van natuurlijk, is een beetje console style, je zou er wat aa post overheen kunnen gooien, die heeft amper invloed op prestaties.
Als je een beest van een videokaart hebt (of meerdere) kan je de slider op 200% zetten, ziet er superstrak uit, wel een echte performancekiller natuurlijk.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik ben nog nooit gerevived in deze game haha
Heet balance, je kan een class niet de sterkte en easy to use weapons geven en infinite lives heJovas schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:50:
Ik moet wel weer lachen om de zwart wit mentaliteit van DICE haha.. De revive medic train? Hop we maken het hele revive mechanisme meteen zo desfuntioneel dat niemand het meer gebuikt lol..
Misschien omdat de helft niet eens kan reviven omdat ze dat niet hebben geunlocked?Jovas schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:50:
Ik moet wel weer lachen om de zwart wit mentaliteit van DICE haha.. De revive medic train? Hop we maken het hele revive mechanisme meteen zo desfuntioneel dat niemand het meer gebuikt lol..
{signature}
Volgens mij is het reviven gewoon nog buggy.Jovas schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:50:
Mij is het iig nog niet gelukt om iemand te reviven.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
---RAWE CEEK!!!---
Gewoon 1 keer klikken en je schiet niet hoor.NoFearCreations schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:57:
Alleen dat je nu een revive moet accepten met de linker muisknop is helemaal k#t. Ben je geres'd, verraad je gelijk je plaats door te schieten.
Het is ook even wennen dat je eventjes de lmb in moet houden voor je defib werkt in plaats van simpelweg klikken. Maakt het reviven iets lastiger/langduriger, lijkt me een goeie verandering.
if (!coffee) {
Work = false; }
In dat filmpje van Frankie waar Tsu zat de scheldenDanielWW2 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:50:
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Jep, staat gewoon bij je instellingen.naaitsab schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:01:
Accept revive moet gewoon naar spatie ofzo, kan je dat niet instellen ergens?
Het is ook even wennen dat je eventjes de lmb in moet houden voor je defib werkt in plaats van simpelweg klikken. Maakt het reviven iets lastiger/langduriger, lijkt me een goeie verandering.
Bij het reviven heb ik nog helemaal geen problemen gehad, geen bugs, niets. Bij mij werkte de gewone klik revive trouwens nog steeds, of misschien gaf ik er geen aandacht aan dat ik het moest inhouden, kan ook natuurlijk.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Het enigste wat ik moet doen is, van zodra mijn game begint extreem te laggen, Alt-tabben en perl.exe afsluiten dat om een of andere reden telkens wilt opstarten als ik game en 25% CPU verbruikt.
Edit: Jesus christ, die perl.exe is afkomstig van mijn Oracle Database installatie want die perl.exe zit in C:\app\Yen\product\11.2.0\dbhome_1\perl\bin
My head is full of fuck.
Voor de rest wel een leuke game, alleen doet die grijze stoflaag me nog steeds niets.
Het feit dat je als squad commander nu commands kunt geven is wel verslavend.
Ook daarnet een memorable match gehad: we stonden achter met ons team en NET op de valreep winnen we met 5-0. In de chat werd men crazy.

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 06-10-2013 19:31 ]
Al cause of meAsgaro schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:17:
Zo, eindelijk kan ik de game deftig spelen. Tussen de 40 à 60 FPS met alles op High behalve 2 zaken op Medium. No AA.
Het enigste wat ik moet doen is, van zodra mijn game begint extreem te laggen, Alt-tabben en perl.exe afsluiten dat om een of andere reden telkens wilt opstarten als ik game en 25% CPU verbruikt.Straks maar is opzoeken hoe ik dit volledig kan stoppen...
Voor de rest wel een leuke game, alleen doet die grijze stoflaag me nog steeds niets.
Het feit dat je als squad commander nu commands kunt geven is wel verslavend.
Ook daarnet een memorable match gehad: we stonden achter met ons team en NET op de valreep winnen we met 5-0. In de chat werd men crazy.![]()
[afbeelding]
Das die match waar je mid-game uit ging wegens lag en net terug joinde op het ogenblik dat het gedaan was.
Ik heb de team laten winnen wegens lag
Of heeft de beta je mening verandert in positive/negative zin ?
Hier ben ik persoonlijk wel benieuwd naar.
Ik zelf kan niet meer wachten tot de release van BF4
Als ze de performance issues fixen en de glitches en bugs wat plat streiken ben ik een blije preorder persoon
tot dan blijf ik vrij neutraal want het is een beta
Het is voor mij eigenlijk een instant-buy. Heb me altijd goed kunnen vermaken met Battlefield, en nu in de beta vermaak ik me ook alweer. En dat op een 720p resolutie en alles op lowbeuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
Gaat iedereen die de beta heeft gespeeld straks BF4 ook halen ?

Rupsen, Rapsen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Laat ik het zo stellen. Ik heb BF3 bijna nooit meer dan 2 uur per dag gespeeld. Zelfs bij de release heb ik dat niet veel gedaan. Ik heb nu al 15 uur geklokt in 5 dagen met belachelijke framedops etc.beuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
Deze game is gewoon beter dan BF3 zelfs met de framedrops en de op het moment redelijke gungameplay.
Het voelt al meer gepolijst dan BF3 na de laatste patch. Dat is zowel een compliment voor BF4 als de keiharde waarheid voor BF3...
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-10-2013 19:44 ]
In negatieve zin. Zoals het er nu naar uitziet ben ik geneigd om mijn preorder te annuleren. Ik vind de gameplay er op achteruit gegaan, de conquest map te groot (dat zeg ik als PC speler). Maar wat nog een groter bezwaar voor me is, zijn die battlepacks. Ik wil gewoon geen lotterij voor mijn unlocks. Het voelt gewoon aan als pure hebberigheid van EA om dit erin te stoppen. Ik geef EA/Dice nog 2 weken om hier duidelijkheid over te geven zoniet dan annuleer ik maar en zie ik over een paar maandjes verder wel of battlefield4 de moeite waard is of niet.beuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:

HOAXbeuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:44:
Hier een manier om de verborgen assignments te tonen.
[afbeelding]
Reported
Eens ff zien wat leuks er tussen staat
Ik wacht een maand of 2 tot de meeste bugs eruit zijn, en dan zoek ik wel ergens een goedkope key.beuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
---RAWE CEEK!!!---
Ik zit zelf straks 4 maanden in het buitenland met geen mogelijkheid om te spelen. Dus voor mij is het makkelijkbeuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
Alhoewel er tegen die tijd vast wel weer andere problemen zijn
Had BF4 en Premium al aangeschaft voordat ik ook maar 1 seconden zelf gespeeld had.beuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
Schrok toch wel van de performance. Had toch wel verwacht dat ik non-stop 120 fps zou halen op low.
Moet het nu doen met 50-140. Maarja beta is beta.
Ik ga het wel halen, ik vind het in grote lijnen een verbetering. Suppression was mijn allergrootste irritatie van BF3, dat is weg. Deze maps heeft zijn irritaties, maar andere mappen zullen vast vermakelijk zijn. Ik zal wel meer afwisselen met COD Ghosts en straks Titanfall, als beide enigszins overeenkomen met wat ik tot nu toe heb gezien.beuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
Enig idee waar dat voor dient ?
Die bladerunner (rechts onderaan) is wel een dikke fail. Level 100 only assignementbeuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:44:
Hier een manier om de verborgen assignments te tonen.
[afbeelding]

En dan deze eisen erbij

Obtain 5 kills with the knife 0/5
Obtain 10 Melee Ribbons 0/10
Alles is verder level 10 of 20 dus neem aan dat het een foutje is
if (!coffee) {
Work = false; }
---RAWE CEEK!!!---
Net als ieder ander wapen behalve de AK12...dat ding is echt OP op medium-long range voor een AR...NoFearCreations schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:27:
Moet zeggen dat de Scar-H wel erg sterk is op close range, maar op afstand raak je er weinig mee.
[ Voor 3% gewijzigd door wjvds op 06-10-2013 20:28 ]
Je raakt er meer mee dan de Ak-12. Enige nadeel aan het wapen is de clipsize en de iets lastigere recoil.NoFearCreations schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:27:
Moet zeggen dat de Scar-H wel erg sterk is op close range, maar op afstand raak je er weinig mee.
Gewoon je map C:\Users\Yen\Documents\Battlefield 4 wissen and that should do the job. Het reset wel alles maar daarna word je niemeer gekicked.
En dit is me goed meegevallen in tegenstelling tot sommige andere weinig tot geen last van lagg en maar heel afentoe eens een crash. Verder vind ik het wel weer een uitdaging om weer alles te gaan unlocken van wapens etc. Dus ik ben wel van plan om hem te gaan pre-orderen, in eerste instantie wel alleen de normale game en later pas premium.
Verder vind ik het wel jammer dat je de buitenmuren niet kapot kan schieten met een tank/rpg zoals dat vroeger kon op seine crossing om hier nu bijvoorbeeld de zogenaamde roofwookies te laten vallen als ze op de rand staan.
Voor mij is het perfect. Krijg er ook behoorlijk wat headshots mee valt mij op.NoFearCreations schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:27:
Had een vriend van me ook. Bleek dat de webcam aan ging voor voip. Zit meestal ook een microfoontje bij je webcam, dus vandaar.Vaquero schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:17:
Is het iemand al opgevallen dat de webcam automatisch aangaat als BF4 opstart ?
Enig idee waar dat voor dient ?
Ryzen 3600 - GTX1060
Verwijderd
in 9 van de 10 domination games die ik gespeeld heb, is dit zeker niet het geval.. 100-200 ticket verschil, maarja dat krijg je als de helft van een team staat te roofcampenVerwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:22:
Wat ik opmerk is dat er veel potjes gewoon superbalanced zijn, ik ben al vaak tegengekomen dat er een ticketverschil van minder dan 50 was op het einde van de ronde.
Ik ga hem ook kopen, ik heb weer plezier in bf, er is meer team play en met squads werkt het fijner, leden spelen weer samen en je hebt zoveel tactische moglijkheden.beuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
Gisteren was ook leuk, zat eerst in jullie team maar moest switchen omdat mijn clan leader de server joinde, kreeg het daarna wel moeilijk tegen jouw, fonta en wat anderen van BuG.
Is het trouwens iemand opgevallen dat de time to kill iets hoger is geworden, heeft dice nu de damage settings op de server draaien?
In de closed beta stierf of kilde ik veel sneller, het is net of ze dat hebben aangepast met een nieuwe server file.
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mordor was damage clientside dus dat lijkt mij raar.NLsandman schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:26:
[...]
Ik ga hem ook kopen, ik heb weer plezier in bf, er is meer team play en met squads werkt het fijner, leden spelen weer samen en je hebt zoveel tactische moglijkheden.
Gisteren was ook leuk, zat eerst in jullie team maar moest switchen omdat mijn clan leader de server joinde, kreeg het daarna wel moeilijk tegen jouw, fonta en wat anderen van BuG.
Is het trouwens iemand opgevallen dat de time to kill iets hoger is geworden, heeft dice nu de damage settings op de server draaien?
In de closed beta stierf of kilde ik veel sneller, het is net of ze dat hebben aangepast met een nieuwe server file.
Puur random.Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:22:
Wat ik opmerk is dat er veel potjes gewoon superbalanced zijn, ik ben al vaak tegengekomen dat er een ticketverschil van minder dan 50 was op het einde van de ronde.
Ik heb zovaak gehad dat er 200-300 ticks verschil in zat.
Of hebben ze met de netcode van de server lopen klooien, Ik heb sinds vrijdag gewoon meer moeiteDanielWW2 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:28:
[...]
Volgens mordor was damage clientside dus dat lijkt mij raar.
om te killen en ik ga ook niet meer zo snel dood.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vermoed netcode wat ik niet erg zou vinden. Ik vind het wel opvallend dat je het zo zegt. Als ik nu terugkijk dan was het dinsdag tot donderdag inderdaad niet veel soeps. Vrijdag speelde ik niet en zaterdag en nu zondag gingen beide veel beter voor mijn gevoel.NLsandman schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:33:
[...]
Of hebben ze met de netcode van de server lopen klooien, Ik heb sinds vrijdag gewoon meer moeite
om te killen en ik ga ook niet meer zo snel dood.
Wat ik triest vind is dat dice niet meld wat met de server patchen, ze hebben al diverse server patches uitgebracht maar alleen server providers weten hoeveel.
De laatste tijd heb ik het enorm druk, daarom dat ik de bèta pas vandaag eens gespeeld heb en vrij snel gestopt. De lag was gewoon niet speelbaar, dus de kans is redelijk groot dat ik de game niet ga kopen.beuker19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
Dat hebben ze doorgaans dik aan hun pre-order marketing strategie te danken met "gratis" DLC. EA staat niet (meer) bekend als een betrouwbaar bedrijf op vlak van kwaliteit en de bèta verbeterd die situatie niet meteen, dus ik wil eerst afwachten of garanties hebben dat ik mijn geld terugkrijg bij een onspeelbaar spel. Dat laatste bieden ze niet en als ik niet pre-order moet ik meteen een DLC kopen, tja, dan koop ik gewoon niets.
Misschien dat ik enkele dagen voor de release, mits tijd, nog eens de beta opstart, maar persoonlijk verwacht ik daar niet zoveel van.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Zie die transacties als goud kopen in een MMORPG in plaats van uren slaven op dat goud. Je kan die battlepacks kopen of vrijspelen. Net als je bij BF3 van die shortcut packs kon kopen.Amanoo schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:00:
Ik heb besloten dat ik deze beta toch wel duizend keer leuker vind dan de hele Battlefield 3. Misschien ligt het deels aan de map, maar in ieder geval ligt dit mij wel. Goede kans dat mijn pre-order (met korting) toch niet op V&A zal verschijnen. Of ze moeten het op het laatst verneuken met pay2win microtransacties.
if (!coffee) {
Work = false; }
Er zijn items die enkel via battlepacks komen maar die battlepacks krijg je door 2 manieren, kopen of vrijspelen.Amanoo schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:06:
Shortcuts zijn prima, zolang het maar niet een of ander soort items zijn die enkel gekocht kunnen worden.
if (!coffee) {
Work = false; }

en waar ik vandaag ook achter ben gekomen is dat je battlelog kan openen ingame door op backspace te drukken
en dan nog maar een filmpje erbij:
[ Voor 84% gewijzigd door spartacusNLD op 06-10-2013 23:28 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Conquest vond ik nooit al wat. Dus al dat tank spul vind ik toch niet interessant.
Nu ik weer boven de 60 fps zit is het niet meer wie als eerst afdrukt. En vermaak ik me weer als vanouds.
Eigenlijk zouden ze in ieder geval van de daken van de hoogste gebouwen (behalve C uiteraard) een out of combat area moeten maken. Zie je ook eens wat meer mensen in een 64 man server.Amanoo schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:27:
Ik heb tot nu toe juist erg weinig last gehad van roof camping. Af en toe een sniper die me net miste, en zo nu een dan een paar assaults die 15 seconden lang op een dak staan voor ze eraf springen, maar dat moet mogen.
Ik denk dat het beter is als de wapens iets lastiger in het gebruik zijn (wat meer recoil bijvoorbeeld) om te compenseren voor het gebrek aan suppression. Maar het omgekeerde lijkt nu zo te zijn.Tsurany schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:26:
wapens die idioot nauwkeurig zijn. Skill lijkt veel minder belangrijk, allemaal een kwestie van als eerste schieten.
Deze twee dingen en het unlock systeem welke je eerder in een free2play game zou verwachten, behoren tot nu toe tot de dingen waar ik me het meeste aan erger. Het is geen vervelende game om te spelen en sommige dingen zijn wel beter dan in BF3 (class balans bijvoorbeeld en de kleine levolution details), maar echt beter dan BF3 vind ik het nog niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 07-10-2013 00:01 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Het bevalt me an sich ontzettend goed, zeker op conquest large met een goed squad, bizarre spannende potten gehad. Vergeleken met conquest large in BF3 is het een hele verbetering (ook al is het altijd nog afwachten hoe de jets weer niet te counteren zijn), de balans tussen infantry en vehicles bevalt me echt goed. Met name het tijdelijke disable systeem werkt heerlijk.
Ook het verwijderen van de in-game muisacceleratie is een wereld van verschil. Als het hier nog niet voorbij gekomen is: Verander onderstaande settings in 0 in de Documenten/BF4 Beta/ Settings/profsave_profile
Gstinput.Scheme0sensitvity = 1
Gstinput.Scheme1sensitvity = 1
Maar los van dat alles, de random en onverklaarbare framedrops maken de gunplay waardeloos. Het ene moment heb ik geen drops en schiet ik met een acw-r mensen probleemloos van de ander ekant van de map neer, een seconde later met de framedrops en het is huilen met de pet op, elk vuurgevecht verliezen.
Daarnaast zijn de overdaad aan gamecrashes een enorme domper op de gameplay. Als je met z'n vijven speelt, is er altijd wel iemand die crashet in de ronde. Al zovaak gehad dat een maatje ermee stopte omdat hij de crashes beu was.
Al in all, als Battlefield CQL zeer veel belovend, de gunplay... mwa, ik ben nog niet overtuigd.
Ps. De droeftoeterige dakhazen kunnen soms ook alle lol uit een potje halen. Wat een NSB-mentaliteit is dat zeg, sommige rondes kan je gewoon vrij rondlopen om de vlaggen pakken zonder iemand tegen te komen.
Maar werkt het straks ook zo in de final game ?naaitsab schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:07:
[...]
Er zijn items die enkel via battlepacks komen maar die battlepacks krijg je door 2 manieren, kopen of vrijspelen.
Ik ga er vanuit dat je straks gewoon ook alles kunt unlocken.
En je die battlepacks kunt kopen om misschien een scope van je favoriete wapen te unlocken
Maar als ik er zo over nadenk wie is er nou zieliger EA of de personen die zo'n battlepack kopen
Want meestal heb je binnen 50 kills al wel de meest belangrijke dingen voor je wapens.
Ik mag aannemen dat die random frame drops nog worden gefixt in de final game?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:32:
Maar los van dat alles, de random en onverklaarbare framedrops maken de gunplay waardeloos.
Dat mag ik hopen ja, het zou niet best zijn als ze het launchen met deze performance. Ik bedoelde ook meer dat ik daardoor de gunplay niet beoordelen kan, het allerbelangrijkste voor mij is hoe een shooter 'aanvoelt'. Combinatie van impact/controle/randomnes etc. en dat voelt nu nog niet goed aan, waar BF3 dat wel deed.berry194 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:52:
[...]
Ik mag aannemen dat die random frame drops nog worden gefixt in de final game?
Helpt dat echt? Ik ga het eens proberen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:32:
Ook het verwijderen van de in-game muisacceleratie is een wereld van verschil. Als het hier nog niet voorbij gekomen is: Verander onderstaande settings in 0 in de Documenten/BF4 Beta/ Settings/profsave_profile
Gstplugin.Scheme0sensitvity = 1
Gstplugin.Scheme1sensitvity = 1
Als iemand het niet kan vinden:
er stond een tikfout in. dit moet het zijn:
Gstplugin.Scheme0sensitivity = 1
Gstplugin.Scheme1sensitivity = 1
Ja naar 5 of 6 patches wel jaA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:58:
[...]
Dat mag ik hopen ja, het zou niet best zijn als ze het launchen met deze performance. Ik bedoelde ook meer dat ik daardoor de gunplay niet beoordelen kan, het allerbelangrijkste voor mij is hoe een shooter 'aanvoelt'. Combinatie van impact/controle/randomnes etc. en dat voelt nu nog niet goed aan, waar BF3 dat wel deed.
De BF3 beta was veel slechter dan de Bf4 beta.
Als ik alleen kijk naar het aantal bugs/glitches lijkt bf4 beter alleen de preformance mag wel wat beter.
En een belletje als je tank op minder dan 20% health zit is ook geen overbodige luxe.
En Roofwookie's houd je toch wel in het begin kijk maar is naar de caspian toren, de bergen op firestorm , de flats in oman of de flat in sharqi maar naar verloop van trijd word het wel iets minder maar je komt er nooit van af.
Gelukkig is er nu wel de xm25 airburst
Map: Paracel storm
En ik moet zeggen wow het speelde echt soepel (vergeleken met de beta van nu) alles stond op high zo ver ik weet.
Heb geen frame drops gehad, ben ook geen bugs tegen gekomen.
Waarschijnlijk komt dat omdat er een andere build was, alle items ook waren geunlocked dus maak je niet zo druk mensen alles komt goed
[ Voor 11% gewijzigd door Msi92 op 07-10-2013 01:22 ]
Dat waren ook vast niet de sloomste PC'sMsi92 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 01:19:
Ik heb op Firstlook (gamebeurs) BF4 gespeeld (dankjewel Tweakers)
En ik moet zeggen wow het speelde echt soepel (vergeleken met de beta van nu) alles stond op high zo ver ik weet.
Waarschijnlijk komt dat omdat er een andere build was, alle items ook waren geunlocked dus maak je niet zo druk mensen alles komt goed

Wat vond je van de map?
- DaniëlWW2
- Niet online
Voertuig vs infanterie is op het moment niet slecht nee. Ik merk wel dat nu ik al weer beter met de tank wordt het voor infantrie al weer wat lastiger wordt om mij wat te doen. Trouwens de damage van de LMG is 25. Kwam ik toevallig achter omdat ik iemand een keer raakte als gunner waarna hij werd opgeblazen door de 125mm van de Chinese tank.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:32:
Man, het is moeilijk om uit de beta af te moeten leiden hoe BF4 uiteindelijk gaat worden.
Het bevalt me an sich ontzettend goed, zeker op conquest large met een goed squad, bizarre spannende potten gehad. Vergeleken met conquest large in BF3 is het een hele verbetering (ook al is het altijd nog afwachten hoe de jets weer niet te counteren zijn), de balans tussen infantry en vehicles bevalt me echt goed. Met name het tijdelijke disable systeem werkt heerlijk.
Tijdelijke disable is inderdaad ook een verbetering ten opzichte van gewoon in een bunker veranderen. Ik weet alleen nog niet wat ik van de 5 round limit van de main gun vind. Soms is het heerlijk en soms breekt het me echt op. Ik sloop nog wel eens meerdere voertuigen met een tank, alleen en dan zijn 5 shells te weinig.
Gstplugin.Scheme0sensitvity = 1
Gstplugin.Scheme1sensitvity = 1
Had ik het dus toch goed.DanielWW2 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:50:
Meteen de lines maar gepaste want ik zie het niet in de lijst staan. Raar...
De framedrops en crashes zullen wel beta zijn. Zeer hinderlijk maar ik baseer mezelf voor de gameplay dan ook op de stukken dat het wel normaal gaat en dat is toch wel aardig.Maar los van dat alles, de random en onverklaarbare framedrops maken de gunplay waardeloos. Het ene moment heb ik geen drops en schiet ik met een acw-r mensen probleemloos van de ander ekant van de map neer, een seconde later met de framedrops en het is huilen met de pet op, elk vuurgevecht verliezen.
Daarnaast zijn de overdaad aan gamecrashes een enorme domper op de gameplay. Als je met z'n vijven speelt, is er altijd wel iemand die crashet in de ronde. Al zovaak gehad dat een maatje ermee stopte omdat hij de crashes beu was.
Ik ken elke liftspot en de trappen nu uit mijn hoofd. Ze moeten dood, allemaal.Al in all, als Battlefield CQL zeer veel belovend, de gunplay... mwa, ik ben nog niet overtuigd.
Ps. De droeftoeterige dakhazen kunnen soms ook alle lol uit een potje halen. Wat een NSB-mentaliteit is dat zeg, sommige rondes kan je gewoon vrij rondlopen om de vlaggen pakken zonder iemand tegen te komen.
Helaas wordt het steeds meer motion sensor + C4 bij de lift. De XM-25 wil niet echt bij mij. Elke keer als ik dat ding pak word ik afgeschoten door iemand op de grond...
Van mij mag er wel wat verticale recoil bij. Ik schiet headglitchers zonder enige moeite af op afstanden waar ik in BF3 van kon dromen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:58:
Dat mag ik hopen ja, het zou niet best zijn als ze het launchen met deze performance. Ik bedoelde ook meer dat ik daardoor de gunplay niet beoordelen kan, het allerbelangrijkste voor mij is hoe een shooter 'aanvoelt'. Combinatie van impact/controle/randomnes etc. en dat voelt nu nog niet goed aan, waar BF3 dat wel deed.
Niet dat BF3 nou echt geweldig was met de suppression en een bepaalt wapen dat overpowered was.
[ Voor 54% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-10-2013 02:23 ]

[YouTube: http://youtu.be/P9wqP7tMBY4]
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 07-10-2013 02:22 ]
wat sorcery is dis.SmokingCrop schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 02:21:
*sigh* Mensen die dergelijke tools gebruiken zijn gewoon zielig![]()
[video]
Ik heb hem gisteren ook gespeeld op Firstlook en het liep zo intiegelijk soepel. Maxed out settings, 120FPS, 144Hz monitor. Een wereld van verschil. Wat we zo konden zien leek het op een 660Ti in SLI. Het was wel een oude build, want de medpacks leken nog op die van Battlefield 3, dus waarschijnlijk ging het om een E3 of Gamescom build.Msi92 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 01:19:
Ik heb op Firstlook (gamebeurs) BF4 gespeeld (dankjewel Tweakers)
EDIT: Watch it while it's hot
[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 07-10-2013 07:16 ]
Klopt, klikken werkt ook. Maar dan krijgen anderen maar 20% health, hoe langer je de defib oplaad hoe meer hp na de revive.JimDB schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:01:
Net nog even gecheckt, gewoon klikken werkt ook nog steeds, spam reviven here I come again !
Ik vind trouwens de classes, net als in BF3, niet fijn. Kan ook zijn dat ik nog teveel gewend ben aan de BFBC2 en BFP4F (Assault, Engineer, Medic & Recon) indeling.
Ik zie nergens GstPlugin, alleen:PuckStar schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 01:13:
[...]
Helpt dat echt? Ik ga het eens proberen.
Als iemand het niet kan vinden:
er stond een tikfout in. dit moet het zijn:
Gstplugin.Scheme0sensitivity = 1
Gstplugin.Scheme1sensitivity = 1
GstInput.Scheme0Sensitivity 1.000000
GstInput.Scheme1Sensitivity 1.000000
Damn wat scheef van me, het moet inderdaad dit zijn, zet beide op 0 en de muisacceleratie van BF4 is uit!reemprive schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:00:
[...]
Ik zie nergens GstPlugin, alleen:
GstInput.Scheme0Sensitivity 1.000000
GstInput.Scheme1Sensitivity 1.000000
Ik zie er nog 1tje:A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:05:
[...]
Damn wat scheef van me, het moet inderdaad dit zijn, zet beide op 0 en de muisacceleratie van BF4 is uit!
GstInput.Scheme2Sensitivity
Bij BF3 fixes hoorde die er ook bij
(die doet nog niets in de betareemprive schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:07:
[...]
Ik zie er nog 1tje:
GstInput.Scheme2Sensitivity
Bij BF3 fixes hoorde die er ook bij
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.