[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Ik had eerlijk gezegd 2 fixen tegelijk draaien:

- die user.cfg file van hierboven
- deze Page File fix

Zonet heb ik die user.cfg file weggehaald omdat ik schrik had dat de performance increase gewoon daaraan lag. (hoewel die config fix eergisteren ook totaal niet hielp)
Maar nu speelde ik zonet nog op een server zonder config fix en haalde ik gewoon nog steeds goede performance. :D Ik blijf dus achter mijn ervaring dat die Page File fix voor mij hielp.

Nu ga ik even wat verschillende servers proberen want ik heb vernomen dat performance ook nog variabel is van server tot server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
En mensen het blijft een beta he :)

ben er inmiddels al zat vaak uit gegooid met een bf4.exe has stopped responding, maar gewoon weer lachen en verder gamen :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
heb me headset aangesloten een razer, nu hoor ik alles etc, bij mijn naam staat ook zo een speakertje in t spel, maar als ik op alt druk, dan gebeurt er niks....iemand suggesties ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:46:
heb me headset aangesloten een razer, nu hoor ik alles etc, bij mijn naam staat ook zo een speakertje in t spel, maar als ik op alt druk, dan gebeurt er niks....iemand suggesties ?
De mic van die headset ingesteld als 'default communication device' in Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
Asgaro schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:27:
Piece of shit game.
Zelfs PB kan je niet meer deftig updaten zonder bugs.

Deze Beta loopt al bij al 10 keer slechter dan de BF3 Beta... En de game komt uit over een maand.

[afbeelding]
Hoewel dit offtopic is, ik heb dit opgelost door iemands punkbuster map te downloaden en te overschrijven en daardoor werkt bf4. http://rapidshare.com/share/355031D85656043DB8AF880F36BA9967 Voor vragen etc even in de problemen topic posten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
mooi klote weer. Lig ik met me support weapon uitgeklapt op de grond voor een lift. vijand komt omhoog, ik shiet. Schiet ik tegen een onzichtbare muur ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
whatupdoc schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:08:
mooi klote weer. Lig ik met me support weapon uitgeklapt op de grond voor een lift. vijand komt omhoog, ik shiet. Schiet ik tegen een onzichtbare muur ;w
Karma is a b*tch O-)

Dice heeft overgens wel aangegeven dat dit een bekende bug is en dat deze gepacht gaat worden :+

[ Voor 15% gewijzigd door TheK1ng op 05-10-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33
Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:49:
[...]

De mic van die headset ingesteld als 'default communication device' in Windows?
Ga ik s f kijken thanks _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Mzzzz waarom pagefile aanzetten???
BF3 ging juist beter draaien als het uit staat..

Als je gewoon de in game settings POST AA uitzet, helpt het ook.
Post AA wordt berekend door je CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

An1mA schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:03:
[...]

Hoewel dit offtopic is, ik heb dit opgelost door iemands punkbuster map te downloaden en te overschrijven en daardoor werkt bf4. http://rapidshare.com/share/355031D85656043DB8AF880F36BA9967 Voor vragen etc even in de problemen topic posten.
Juist met tools als PunkBuster zou ik zulke geintjes nóóit vertrouwen. Zeker niet als het ook nog eens door diensten als RapidShare gehost wordt. Wat is het probleem om even pbsetup te downloaden van de site van de officiele maken? Zo moeilijk is het intypen van www.punkbuster.com toch helemaal niet? :?

Overigens, de screenshot die gegeven is, ik heb dezelfde foutmelding, maar ik kan 'gewoon' spelen, zonder problemen. :) Dus wie weet is het wel een false positive of zo. :) Either way; ondanks de melding werkt het dus gewoon, nog meer reden om 'de punkbuster map van random persoon op internet' niet te vertrouwen. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 05-10-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Asgaro schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:49:
[...]

Hier een screenshot die ik nog heb staan van de dag dat ik BF4 Beta installeerde. Dus lang niet al mijn geheugen werd gebruikt...

[afbeelding]

En ik vind het ook onlogisch, maar ga nu nog snel wat gamen om zeker te zijn. :+
Ik merk dat wanneer ik kijk naar de ingestorte skyscraper mijn cpu naar de 95% schiet, maar zodra ik de andere kant op kijk zakt dit direct naar 45-55%. Overal waar ik kijk, zolang het maar niet punt C is geeft me onder de 60% belasting.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik heb gezocht maar krijg geen bevredigend antwoord, wellicht hebben jullie een antwoord.

Er zijn twee versies van het spel, standaard en deluxe, daarbij heb je een premium service.
Gangbare prijs ongeveer, standaard €45, deluxe €70, en premium €50.

Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van deluxe en premium tov standaard en premium? Zit toch een serieus prijsverschil in, en als ik het goed bezie:

Deluxe:
- Battlefield 4 de game
- Battlefield 4: China Rising DLC
- 3 Gold Battlepacks
- Steelbook

Premium:
- Vijf digitale uitbreidingspakketten met nieuwe maps en spelcontent
- Twee weken eerder toegang tot alle uitbreidingspakketten
- Exclusieve aanpassingsopties inclusief camo's, kleuren, emblemen, dogtags en nog veel meer
- Prioriteitspositie in serverwachtrijen
- Wekelijke updates met nieuwe content
- Exclusieve evenementen met dubbele XP
- 12 Battlepacks

Ik neem aan dat China Rising onder de uitbreidingspakketten valt.. ik vind 25 euro voor een steelbook en 3 goldpacks toch wat veel of mis ik iets....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 21:13
simons schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:59:
Ik neem aan dat China Rising onder de uitbreidingspakketten valt.. ik vind 25 euro voor een steelbook en 3 goldpacks toch wat veel of mis ik iets....
Je mist niks. Ik persoonlijk vind het ook belachelijk maarja wie ben ik :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
rickyy schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:39:
[...]

Ik merk dat wanneer ik kijk naar de ingestorte skyscraper mijn cpu naar de 95% schiet, maar zodra ik de andere kant op kijk zakt dit direct naar 45-55%. Overal waar ik kijk, zolang het maar niet punt C is geeft me onder de 60% belasting.
Ik... euhm... ik denk dat ik een deel van de oorzaak ontdekt heb.

Daarnet begon mijn PC te laggen terug bij BF4 en ik ging naar Task Manager. Nu klikte ik op "Show processes from all users".
Wat bleek? perl.exe zat aan de 25%. Ik had in het verleden al is opgemerkt dat perl.exe naar 25% ging voor een bepaalde periode, vooral tijdens het programmeren in Visual Studio. Het leek wel het gedrag te hebben van een garbage collector die spontaan begon te werken telkens ik iets met programmeren deed.

Omdat ik programmeren in Perl niet meer nodig zou hebben in de nabije toekomst voor mijn studies had ik de Perl distributie voor Windows ( http://strawberryperl.com/ ) paar maand geleden verwijderd met het gedacht dat het zo wel opgelost zou zijn.
Maar nu staat die perl.exe dus toch nog op mijn PC, ik vermoed als onderdeel van andere apps zoals bv Visual Studio of Netbeans... PC is voor de rest proper opgekuist met o.a. CCleaner.

Kortom:
mijn oplossing om een match van begin tot eind vloeiend genoeg te spelen, met vrijwel alles op High
- user.cfg file gebruiken
- Page File size naar System Managed
- als er toch ineens lagspikes optreden, check Task Manager, klik op "Show processes from all users" en controleer of er echt geen ander proces ineens iets begint uit te steken.
Je zou nog verbaasd zijn, zoals ik was. :+

Edit: Maar het blijft bizar dat ik hiermee nooit problemen had bij BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 21:11
Mijn pagefile stond al op system managed

Heb als ik naar een ander deel van de map ga altijd dat ie ff een fractie van een seconde blijft hangen, als ik min of meer op dezelfde plek blijf draait ie vrij ok.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Trixh schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:05:
[...]

Je mist niks. Ik persoonlijk vind het ook belachelijk maarja wie ben ik :D.
Je krijgt ook de unlocks voor de voertuigen:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/51234770/De%20luxe.PNG

Eigenlijk best jammer, veel leuker om dat zelf te verdienen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:33

iop

3 =/= 4

Dat is bf3

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

bvk schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:16:
[...]

Je krijgt ook de unlocks voor de voertuigen:

[afbeelding]

Eigenlijk best jammer, veel leuker om dat zelf te verdienen...
Voor BF3 ja... Heb je die dan nog niet?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

haarbal schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:15:
Mijn pagefile stond al op system managed

Heb als ik naar een ander deel van de map ga altijd dat ie ff een fractie van een seconde blijft hangen, als ik min of meer op dezelfde plek blijf draait ie vrij ok.
Ja daar heb ik ook last van. Het hakkelt en stottert met een framerate een stuk lager dan in BF3. De beta is niet erg efficiënt en dat hakt er op mijn systeem wel behoorlijk in.

Trouwens wel jammer dat een silencer op je sniper rifle niet de vapor trail verwijdert. Je ziet nog steeds dat witte rook lijntje verschijnen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:26
Zou dat rooklijntje misschien niet door het stof kunnen komen?

Zal wel niet hoor, maar het was iets wat mij net te binnen schoot. Ik heb ook gezien bij domination en ik weet niet of de toren daar nog staat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dat herinner me dat je dat lijntje ook ziet wanneer het gebouw er nog staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:16
Dat lijntje is in ieder geval erg irritant

Net als het spawnen in een tank of ander voertuig, wat er eigenlijk helemaal niet staat. Hoe irritant is dat zeg, neem je Engineer uitrustig mee voor in de tank, spawn je gewoon ergens in de middle of nowhere. Zelfde met de boot, denk je in de boot te beginnen, begin je zwemmend in het water.
C4 vind ik ook niet helemaal lekker werken, om te detonaten moet je een flinke tijd wachten en meerdere keren drukken. Ervragen meerdere mensen dit?

Moet zeggen dat ik wel de potentie van BF4 zie, als ze alles afmaken, het zou een topgame kunnen worden..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Heeft iemand al eens een potje gespeeld waar de skyscraper is blijven staan? Map ziet er op zich wel mooi uit, maar zodra dat ding na 2 minuten neer is is het weer een stoffige bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
whatupdoc schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:08:
Ja dat heb ik ook meegemaakt. Net zo slecht als in BF3 (maar dit is dan ook BF3.5), daar heb je dit soort problemen ook.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
CptChaos schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:35:
[...]
Juist met tools als PunkBuster zou ik zulke geintjes nóóit vertrouwen. Zeker niet als het ook nog eens door diensten als RapidShare gehost wordt. Wat is het probleem om even pbsetup te downloaden van de site van de officiele maken? Zo moeilijk is het intypen van www.punkbuster.com toch helemaal niet? :?

Overigens, de screenshot die gegeven is, ik heb dezelfde foutmelding, maar ik kan 'gewoon' spelen, zonder problemen. :) Dus wie weet is het wel een false positive of zo. :) Either way; ondanks de melding werkt het dus gewoon, nog meer reden om 'de punkbuster map van random persoon op internet' niet te vertrouwen. ;)
Was er ook huiverige om, maar gelukkig werkte het. Maar dat jij kon spelen ondanks de fout melding geld niet voor mij. En ik kreeg de foutmelding van pbsetup...... dus

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

l0n3w012ph schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:18:
[...]

Voor BF3 ja... Heb je die dan nog niet?
Krijg nou wat.... |:(

Waarom hebben ze dit nu weer gedaan, wat heeft het voor zin om voor een de luxe versie van een nieuwe game een shortcut te geven voor een vorige game?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:24
(c) EA

Gebakken lucht verkopen kunnen ze best goed :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Wat een ramp die battlepacks. Alleen maar troep! Net level 7 en krijg je 2 flash hiders beide voor de support. De andere rommel ook alleen maar voor support en dat is net het karakter wat ik niet speel. Bagger in 1 woord.

Je zou op zijn mins verwachten dat je kan keizen waar je ze voor gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Revive bug al 2x meegemaakt tijdens domination. De GUI schakelt verkeerd om en je ziet nog steeds in de dode lijf. En erger nog, nog es reviven kan niet.
Gebeurt als je tegelijk dood en revive hebt. Dan gaat het wat mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Dus ik dacht is probeer het weer eens...
De framerate word bij mij echt erger met de dag.

Het varieert op het moment tussen 40 en 5 en er is geen gemiddelde. De instellingen maken geen bal uit. Alles van low tot ultra is hetzelfde...

Hoe ik dit voor elkaar heb gekregen is dan ook een raadsel.
http://battlelog.battlefi...53991658039552/184991456/

Oh en Awsme-0, so close, so close. :+
I will get you when I finally get 60 fps. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Iemand dit al gezien? (En gehaald? :P)
166 miljoen punten om level 11 te worden :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Ur7N54.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Fonta schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:05:
Iemand dit al gezien? (En gehaald? :P)
166 miljoen punten om level 11 te worden :+
[afbeelding]
The level of shitbucket is strong in that one. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
haarbal schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:36:
Heeft iemand al eens een potje gespeeld waar de skyscraper is blijven staan? Map ziet er op zich wel mooi uit, maar zodra dat ding na 2 minuten neer is is het weer een stoffige bende.
Het langste dat ie bij mij is blijven staan was dat ie neerging op zo'n 200 tickets van het einde op een 800 ticket server. Maar gemiddeld ligt hij er al na 200 tickets --'
wesleytjuh schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:35:
Net als het spawnen in een tank of ander voertuig, wat er eigenlijk helemaal niet staat. Hoe irritant is dat zeg, neem je Engineer uitrustig mee voor in de tank, spawn je gewoon ergens in de middle of nowhere. Zelfde met de boot, denk je in de boot te beginnen, begin je zwemmend in het water.

Moet zeggen dat ik wel de potentie van BF4 zie, als ze alles afmaken, het zou een topgame kunnen worden..
De voertuig spawn bug is inderdaad verschrikkelijk, maar volgens mij (ondanks dat je er zogezegd op kan spawnen) kan je reeds op het cameratje zien dat het er niet meer is, althans dat heb ik toch al een aantal keer gehad.

Hopelijk dat ze zo'n dingen nog voor de release reeds fixen, ipv in een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 08:56
Heeft iemand anders hier ook random een hele hoop weapon master dog tags unlocked? Ik kreeg net tijdens een game in een keer ongeveer 10% van alle weapon mastery dog tags, gewoon zomaar uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:24
wjvds schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:17:
Heeft iemand anders hier ook random een hele hoop weapon master dog tags unlocked? Ik kreeg net tijdens een game in een keer ongeveer 10% van alle weapon mastery dog tags, gewoon zomaar uit het niets.
Ja gister had ik dat, duurde best lang ook, tijdens het spelen. Kreeg vandaag ook een level 25 master dogtag, snap daar ook weinig van :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF3 is toch echt een stuk beter in aimen en overall gameplay/realiteit, wat een drama is BF4 ... oke het is een beta maar ik moet nog overtuigd worden om deze game te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
wjvds schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:17:
Die kreeg ik twee dagen geleden random.
Ik weet alleen niet 100% zeker wat het precies triggerde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 08:56
Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:19:
BF3 is toch echt een stuk beter in aimen en overall gameplay/realiteit, wat een drama is BF4 ... oke het is een beta maar ik moet nog overtuigd worden om deze game te kopen.
Qua gunplay ben ik het met je eens, maar die attack boat vind ik echt een mooi vehicle en ik denk dat naval warfare op sommige maps echt een extra dimensie kan toevoegen. Vehicles in zijn algemeenheid vind ik ook beter gebalanceerd met de ammo die steeds moet terugkomen, zorgt voor een heel stuk minder heli-rape zonder dat vehicles echt slecht zijn. Ook de balancering van classes met een goeie buff voor recons is zeker iets leuks. Tuurlijk is het eigenlijk BF3.5 want dit zijn geen grote aanpassingen, maar alleen al de nieuwe maps vind ik zeker het geld waard (alleen al Siege of Shanghai, echt een goede map!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Heeft iemand al een boot gespot? Een van de lines zal menig BF2 veteraan denk ik wel bekent voorkomen.

ENEMY...BOAT...SPOTTED. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Sommige chinese zinnen lijken ook bijna een directe kopie uit Bf 2. Heerlijk nostalgisch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 23:23
iemand een idee wat er bij mij misgaat?
heb de 320,49 drivers geinstalleerd en daarvoor de nieuwste BETA BF4 optimized drivers van Nvidia.
windowed geen probleem om te spelen, maar zodra ik ook maar een willekeurige resolutie pak en die fullscreen doe dan heb ik of; geen beeld, vreemde kleuren/vlakkenbeeld, wazig wit beeld met iets van de map etc...
op het moment dat ik alt tab dan zie ik windowed weer exact wat ik hoor te zien, namelijk de map, menu etc.

ik krijg het niet voor elkaar om fullscreen te spelen, wat superirritant is.
bij de BETA driver van nvidia kreeg ik zelfs helemaal geen beeld :S

heb een X4 955, GTX580OC, 8GB DDR3.

heeft iemand dit hier ook meegemaakt of misschien een andere oplossing?
thx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Er is een topic bf4 problemen met de hardware etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 23:23
TecTo schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:45:
Er is een topic bf4 problemen met de hardware etc..
hmm, overheen gekeken blijkbaar XD excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:44
whatupdoc schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:31:
Sommige chinese zinnen lijken ook bijna een directe kopie uit Bf 2. Heerlijk nostalgisch 8)
Dat dacht ik al te horen _/-\o_

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24
We hadden gisteravond aantal mooie potjes met mijn clan. Elk potje gewonnen, hier zijn wat highlights:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Net een glitch tegengekomen wederom met de lift

Deuren gingen niet meer open, kon er nog wel doorheen. Lift kon beneden niet meer bediend worden, dus niemand kon boven meer komen.

Dat quality btw :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus ik heb eindelijk ook eens een speelbare fps. Bleek dat ik in de user.cfg dx11 nog aan had staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Volgens mij ben ik één van de weinigen waar het soepel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 21:29

Kiwi

Gadgetfreak

Bij mij draait ie gemiddeld 45 fps, ik speelde vandaag een potje lang met 180 fps :O. Verder nooit hoger dan 60 gehaald, en niks aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ligt bij mij vooral aan de server. Gister liep het soepel gemiddeld 50fps, vandaag een aantal rondjes met alleen maar drops en lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Whoot, dat is wel heel close! Ik heb wel een paar keer 10-20 : 0 meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Volgens mij kan het niet spannender!

http://battlelog.battlefi...94184005451264/177231754/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 00:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Heb 1x een 8-0 mee gemaakt, maar meestal is het toch 200-300 vs 0.
Ergste win was: http://battlelog.battlefi...88492326922496/381394353/
Vaak wel jammer zulke games, niet dat er veel gewhored wordt op zo'n moment maar het andere team mist dan net ff dat extra beetje :p

[ Voor 28% gewijzigd door Douweegbertje op 05-10-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Deze was ook vrij makkelijk:

http://battlelog.battlefi...89440937611712/352330830/
728 - 0

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 00:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

wow dat is echt.. |:(

Overigens even mn hoogste score opgezocht: 15232 (raw, dus zonder de bonussen e.d.). Ben wel benieuwd wat jullie hoogste is geweest. Heb zelf nog weinig games gezien dat men boven de 12k komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Potje was voornamelijk epic omdat we 200 punten achterstonden en daarna de tickets zagen gaan van 4-10, 3-5, 2-2, 2-0... WINNNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Fonta schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:31:
Potje was voornamelijk epic omdat we 200 punten achterstonden en daarna de tickets zagen gaan van 4-10, 3-5, 2-2, 2-0... WINNNNN
idd zwaar epic :D
http://battlelog.battlefi...90198830280128/210781412/

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy

Episch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

komt bekend voor dit :) met BuG hebben we ook van die epische gevechten gehad boven op C.
wou dat ik zo goed was met een sniper.. 40 - 5 8)7 :o

en dat einde :D :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ (blijven kijken na de bf4 promo)

nog maar een filmpje dan:

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 06-10-2013 01:07 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-10 20:22
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik merk nu op dat de game gewoon beter draait in de nacht voor mij, zal met de serverload te maken hebben? Overdag allemaal drops en stotters, nu gewoon smooth als BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
liften zou je eigenlijk ook moeten kunnen slopen, het is de perfecte bunker... heb een paar keer gehad: word aangevallen door heli -> lift in -> deurtjes dicht, en je kan niet meer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
megadoom schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 02:23:
liften zou je eigenlijk ook moeten kunnen slopen, het is de perfecte bunker... heb een paar keer gehad: word aangevallen door heli -> lift in -> deurtjes dicht, en je kan niet meer dood.
't zijn ook geen liften, zijn teleports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
Ik heb net de AK 5C Carbine geunlocked en persoonlijk vind ik dit echt een heerlijk wapen. Veel beter dan de Scar-H en het is ook nog eens een all kits wapen. De ironsight is wel te doen maar heb er nu ook een rds scope bij die krijg je vrij snel overigens.

[ Voor 16% gewijzigd door JT888 op 06-10-2013 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik snap het niet, ik heb die AK 5c niet eens in mijn lijst staan:
http://battlelog.battlefi...aponunlocks/351804938/pc/

Hoe krijg ik dat kreng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
Zal wel een foutje van battlelog zijn vermoed ik... je unlocked hem gewoon bij een x aantal punten of is het aantal uren gespeeld want jij hebt meer punten dan mij zo te zien. Ik kreeg hem door te spelen met de engineer in iedergeval. Mischien is dat het of een x aantal uur doorbrengen in de game of de engineer score ?
Bij mijn unlocks staat de AK 5C overigens ook niet maar wel bij mijn Loadout;)

[ Voor 65% gewijzigd door JT888 op 06-10-2013 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
spartacusNLD schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 01:00:
[...]

komt bekend voor dit :) met BuG hebben we ook van die epische gevechten gehad boven op C.
wou dat ik zo goed was met een sniper.. 40 - 5 8)7 :o

en dat einde :D :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ (blijven kijken na de bf4 promo)

nog maar een filmpje dan:

[video]
Ik vraag me echt af wat ze de afgelopen 2 jaar hebben zitten doen bij dice, behalve micro transactions verzinnen dan.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:00

codex

Geen OpenAI agent :)

Gisteren mij zitten irriteren aan squad leden(randoms) die niks anders doen dan op het dak rondhangen. Joinde DanielWW2 maar die ook Domination aan het spelen was, score per potje schiet meteen van 4000 naar 8000 punten ex bonussen. Het effect van iemand die weet wat hij aan het doen is en ook nog eens wil winnen in je squad is zelfs bij Domination erg groot, al is het met 2 spelers die proberen elk punt te cappen/defenden nog niet te doen als de rest van je team met iets heel anders bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
pafdaddy schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 07:48:
[...]

Ik vraag me echt af wat ze de afgelopen 2 jaar hebben zitten doen bij dice, behalve micro transactions verzinnen dan.
Deze "Battlefield" wordt gemaakt door het MOH en EASY team, de devs van Battlefield 3 werken aan een andere game.

Weet je meteen waarom deze game zoveel op MOH lijkt.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het feit dat een ander team eraan werkt maakt mij wel meer hoopvol. Battlefield 3 was niets aan, als je het mij vraagt. Misschien dat de andere teams de serie beter begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rgras schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:01:
Volgens mij ben ik één van de weinigen waar het soepel loopt.
Draait hier ook prima hoor. Bij echt slechte fps, probeer W8 eens (ja, dat help echt).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
reemprive schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:23:
Gisteren mij zitten irriteren aan squad leden(randoms) die niks anders doen dan op het dak rondhangen. Joinde DanielWW2 maar die ook Domination aan het spelen was, score per potje schiet meteen van 4000 naar 8000 punten ex bonussen. Het effect van iemand die weet wat hij aan het doen is en ook nog eens wil winnen in je squad is zelfs bij Domination erg groot, al is het met 2 spelers die proberen elk punt te cappen/defenden nog niet te doen als de rest van je team met iets heel anders bezig.
Hier ben ik gisteren ook achter gekomen ja.
Ik was squadleader en samen met 1 andere member zaten we de hele tijd D en E te veroveren/verdedigen en als het kon andere punten te veroveren. De hoeveelheid punten die je krijgt voor teamplay is gewoon zoveel hoger dan in BF3. Als mensen dit toch eens door zouden krijgen.

http://battlelog.battlefi...10750751331712/177231754/

Helaas wel verloren, maar ik moet zeggen dat het een hele tijd is geleden dat ik zoveel plezier had in BF :) Het volgende potje ging weer hetzelfde (dit keer wel winnen) maar toen crashte BF |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Zit ik even op de lokale leaderbords te kijken:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/63990835/Screenshot_2013-10-06-10-37-37.png

Wat is de wereld toch klein :)

Maak je borst maar nat DanielWW2! >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Kiwi op 06-10-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

Hoe is nu de hit registration? Client of serverside?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nog steeds client...

Krijg nu wel af en toe me bedenkingen bij hoe ik wordt neer geschoten, volgens mij worden er toch al een paar hacks gebruikt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
NoFearCreations schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:22:
Nog steeds client...

Krijg nu wel af en toe me bedenkingen bij hoe ik wordt neer geschoten, volgens mij worden er toch al een paar hacks gebruikt.
Ook al een paar keer een 'seems legit' momentje gehad van een insta-kill met een AK-12, ik kon mijn mijn sniper nog niet eens een schot aanleggen en was al gekilled vanuit cover. Systeem schijnt redelijk gelijk te zijn aan BF3 en de hacks zijn redelijk simpel over te zetten helaas.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dan is het maar goed dat de stats straks niet mee gaan, en de hackers ook gewoon van voor af aan moeten beginnen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 04:47
NoFearCreations schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:29:
Dan is het maar goed dat de stats straks niet mee gaan, en de hackers ook gewoon van voor af aan moeten beginnen.
Maakt toch geen drol uit? Het kan mijn niet boeien wat voor stats een hacker heeft, zolang er maar geen op mijn server zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ach, met BF3 er ook zelden last van gehad. Soms zit er een overduidelijke in, dan leave je gewoon als er geen admin wat aan doet. Do want proper voteban in BF4 :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:26

Pykow

Angelo OTR

Ik vind deze map echt belachelijk slecht gemaakt.
Iedereen zit maar te roofcampen zoals in Markaz monalith in BF3.
De balance is ver te zoeken, het wordt pas leuk wanneer het gebouw neer is.

jammer dat ze geen goede map laten zien.
Je kan zeggen wat je wil over Operation Metro in de BF3 beta, maar die was toch een stuk beter en leuker om te spelen om de game te leren kennen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

NoFearCreations schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:22:
Nog steeds client...

De netcode in deze build is ook niet echt optimaal, dus instakills door volautomatische wapens kan nog vrij vaak voorkomen. Ze kunnen in principe in een paar tienden van een seconde je al neerleggen, dus als er een beetje lag is of de interpolatie-anti/lag techniek rendert de frames of verwerkt de data niet goed, krijg je al snel ´wtf hoe kon ie me instakillen met een ak12?!' situaties. Ik zie ook vrij vaak dat ik neergeschoten wordt door iemand die nog niet naar me keek en zich pas in de killcam omdraaide.

Dit was nog een stukje erger in de BF3 beta op Metro (toen wel al redelijk gladgestreken op de Caspian Border beta map als de server het aankon).
Pykow schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:43:
Je kan zeggen wat je wil over Operation Metro in de BF3 beta, maar die was toch een stuk beter en leuker om te spelen om de game te leren kennen.
Brrr Metro beta. Gelukkig zat Caspian Border er nog voor een weekendje bij. Ook hier heb ik geen bezwaar als bijvoorbeeld Paracel Storm er nog bijkomt. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 06-10-2013 11:47 . Reden: koffie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:26

Pykow

Angelo OTR

Gundogan schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:44:
[...]

De netcode in deze build is ook niet echt optimaal, dus instakills door volautomatische wapens kan nog vrij vaak voorkomen. Ze kunnen in principe in een paar tienden van een seconde je al neerleggen, dus als er een beetje lag is of de interpolatie-anti/lag techniek rendert de frames of verwerkt de data niet goed, krijg je al snel ´wtf hoe kon ie me instakillen met een ak12?!' situaties. Ik zie ook vrij vaak dat ik wordt neergeschoten wordt door iemand die nog niet naar me keek en zich pas in de killcam zich omdraaide.

Dit was nog een stukje erger in de BF3 beta op Metro (toen wel al redelijk gladgestreken op de Caspian Border beta map als de server het aankon).
Netcode is hetzelfde naar mijn idee. alleen je hebt meer kogels nodig voor een kill.
Maar ik haal nog steeds met een beetje samenwerken, kd's van 4 of 5.
Ik verlies het alleen van onverwachte choppers en campers die op het dak zitten.
Soms ga je dood na 1 kogel, maar dat ligt meer aan me lag van vandaag, dan dat het aan de game ligt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:48
Weet je waar ik niet goed van word? ben je lekker aan t spelen hoor je ineens een of andere dronke rus over de ingame VOIP... die niet eens in je squad zit :+ en dat af en toe de halve game door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 04:47
Cpt_ZakLamP schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:51:
Weet je waar ik niet goed van word? ben je lekker aan t spelen hoor je ineens een of andere dronke rus over de ingame VOIP... die niet eens in je squad zit :+ en dat af en toe de halve game door...
Daarom staat VOIP hier ook af en praat ik enkel tegen mensen op TS/ventrillo.
Vind de ingame VOIP ook best rommel tbh, zo'n slechte kwaliteit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Pykow schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:47:
[...]

Netcode is hetzelfde naar mijn idee. alleen je hebt meer kogels nodig voor een kill.
Maar ik haal nog steeds met een beetje samenwerken, kd's van 4 of 5.
Ik verlies het alleen van onverwachte choppers en campers die op het dak zitten.
Soms ga je dood na 1 kogel, maar dat ligt meer aan me lag van vandaag, dan dat het aan de game ligt.
Je hebt niet meer kogels nodig in BF4. Voor de AK12 met 556 ammo is het 25-17.6 damage in BF4 vs 25-18.4 damage in BF3 voor 556 ammo wapens. De SCAR-H met z'n 762 ammo doet zelfs meer schade (34-25 vs 34-22 in BF3 voor bijvoorbeeld de G3). Daarnaast lijken de wapens ook accurater te zijn en is er geen suppression meer uiteraard.

En roof wookies zijn inderdaad vervelend. :-(

Choppers pest ik wel met mijn target finder. Geniaal ding btw nu RPG's er ook guided mee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Pykow schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:43:
Ik vind deze map echt belachelijk slecht gemaakt.
Iedereen zit maar te roofcampen zoals in Markaz monalith in BF3.
De balance is ver te zoeken, het wordt pas leuk wanneer het gebouw neer is.

jammer dat ze geen goede map laten zien.
Het gebouw in het midden vind ik nog niet eens het ergste, daar is het gewoon CQ. De andere daken daarentegen bijv. aan de B en D vlag (in Conquest Large) zijn zo irritant en daar kan je gewoon helemaal niets tegen doen, buiten de heli pakken en ze dan gaan backstabben.

Vergeleken met de BF3 Métro rush vind ik deze bèta voorstelling inderdaad wel een pak minder geslaagd.
Cpt_ZakLamP schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:51:
De helft van de tijd hoor je gewoon wat ruis/gemompel in een andere taal over die ingame voice chat, niet echt optimaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:16
JimDB schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

Het gebouw in het midden vind ik nog niet eens het ergste, daar is het gewoon CQ. De andere daken daarentegen bijv. aan de B en D vlag (in Conquest Large) zijn zo irritant en daar kan je gewoon helemaal niets tegen doen, buiten de heli pakken en ze dan gaan backstabben.

Vergeleken met de BF3 Métro rush vind ik deze bèta voorstelling inderdaad wel een pak minder geslaagd.

[...]

De helft van de tijd hoor je gewoon wat ruis/gemompel in een andere taal over die ingame voice chat, niet echt optimaal |:(
Enige manier om die daken te counteren is inderdaad met een chopper op een nog hoger gebouw of hetzelfde gebouw terecht komen. Met de lift kan je vergeten... Beetje gaar eigenlijk.

Wat is dat inderdaad met die voice chat :D Wat is daar het nu van ?! Het werkt echt voor geen meter.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik denk niet dat Paracel Storm beschikbaar komt, maar de Obliteration mode. Hij staat al in Battlelog, en op het YouTube channel van Battlefield staat een video van Obliteration op de XBOX beta.

Ik heb trouwens geen last meer van om het hoekje worden neergeschoten, wat ik wel véél en véél meer heb is kill trading. Hopelijk wordt dat gefixed, ik zou niet weten wat het probleem is.

[ Voor 32% gewijzigd door Kiwi op 06-10-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Af en toe verbaas ik mezelf.

http://battlelog.battlefi...03370977130624/351819094/

potje te laat gejoined om nog te kunnen winnen, maar wel weer aardig de tankhoer uit kunnen hangen.

De MX4 met laser en ergo grip is trouwens echt idioot goed in hipfire, op niet al te lange afstanden heb je de assaults al neer eer ze aim down sight kunnen doen, enige minpunt is dat ie echt hard door z'n ammo heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Interessant om te zien dat beide teams bijna evenveel kills (269 vs. 270) en deaths (281 vs. 295) hebben. En toch heeft US met 422 punten gewonnen. We weten natuurlijk allemaal dat kills ondergeschikt zijn aan teamplay, maar hierdoor wordt het wel heel goed duidelijk gemaakt. Zie ziet ook dat US betere teamplayers had aan het meer dan dubbele aantal revives.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Meh, ik denk dat het andere team in het begin van het potje gewoon meer vlaggen had, de ~13min die ik gespeeld heb ging het redelijk gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
haarbal schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:30:
Meh, ik denk dat het andere team in het begin van het potje gewoon meer vlaggen had, de ~13min die ik gespeeld heb ging het redelijk gelijk op.
Dat is precies wat ik bedoel. Je wint door vlaggen te 'cappen'. Kills zijn totaal ondergeschikt. Bij conquest zou eigenlijk de killcount niet meer getoond moeten worden en/of geen (of minder) punten moeten opleveren.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
wesleytjuh schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:45:
[...]

Enige manier om die daken te counteren is inderdaad met een chopper op een nog hoger gebouw of hetzelfde gebouw terecht komen. Met de lift kan je vergeten... Beetje gaar eigenlijk.
En zelfs met een chopper moet je al geluk hebben dat je ofwel niet meteen omgemaaid wordt ofwel dat je niet wordt neergeschoten door een random engineer die dankzij een lock van de recons je meteen neerhaalt.
Beste tactic: Rambo mode activated 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
TerrorKiwi schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:39:
Zit ik even op de lokale leaderbords te kijken:

[afbeelding]

Wat is de wereld toch klein :)

Maak je borst maar nat DanielWW2! >:)
Geef me een uurtje. ;)

Oh en bij deze ben ik de beste. 8)
Skill:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rz3rogdD6EEo8bYp4bTH0pxp/full.jpg
SPM:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ss4rBwhDm8NzrKMZj0yG6aL4/full.jpg
K/D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EY0YRMy7xKtBaapPnfNsQqD5/full.jpg

Maak jij je borst naar nat. Leaderboard is mine. >:)

[ Voor 33% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-10-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
rickiii schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:33:
[...]
Dat is precies wat ik bedoel. Je wint door vlaggen te 'cappen'. Kills zijn totaal ondergeschikt. Bij conquest zou eigenlijk de killcount niet meer getoond moeten worden en/of geen (of minder) punten moeten opleveren.
Staat idd niet eens iets bij round summary over vlaggen, raar.

Ik ben niet zo van het rambo cappen, ga meestal tussen een rode en blauwe vlag staan met de tank, dan gewoon kills farmen :), als het team voor de cap gaat help ik mee, als een blauwe vlag wordt aangevallen dan race ik terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
Hoe lang duurt het opstarten van een server? Mij steeds meerdere minuten, hebben meer mensen dit? Heb alles up tot date. Soms gaat het iets sneller maar het duurt aardig lang. Las dat TDM erbij komt straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
rickiii schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:33:
[...]
Cappen levert al flink wat op hoor.
10 punten voor elke 10% neerhalen of heisen van de vlag. 100 voor neutralizen en 160 voor een cap als ik me niet vergis.
Dus 460 punten voor een cap. tegenover 100 voor een kill zonder bonussen.
En voor kills heb je ook bonussen voor objective play. Een kill in de buurt van een vlag is bijvoorbeeld +60 punten. Squadmembers die op je spawnen leveren 25 punten op en de score voor suppression, spotten of kill-assist zijn ook best lekker.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

Stronkie

Where wind is Trouble

DanielWW2 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Geef me een uurtje. ;)

Oh en bij deze ben ik de beste. 8)
Skill:
[afbeelding]
SPM:
[afbeelding]
K/D
[afbeelding]

Maak jij je borst naar nat. Leaderboard is mine. >:)
WTF.. whatever dude. Speel jij de beta om te kunnen pronken met je veren , of omdat je geen leven hebt door contstant online te zijn....

Of speel je de beta om een indruk te krijgen van het spel en dan besluit of het spel goed genoeg is om te kopen .

Of speel je de beta om de devs te helpen naar het kijken van fouten en bugs...

Ik speel personelijk de beta voor punt 2 en 3..

Ik snap die mensen niet die het leuk vinden om < yeah > < Yeah> kijk mij eens goed zijn.. posts...

Sommige mensen hebben ook nog een RL om terug te gaan.. Hahahahahhaha..

Maar goed hoor daniel... Je bent geniaal :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Stronkie schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:44:
[...]Of speel je de beta om de devs te helpen naar het kijken van fouten en bugs...
Je hebt zeker het EA niet gezien?

Ik vind een beetje competitiviteit wel leuk. Die lokale leaderboards zijn wel mooi. Dat is al een heel stuk beter dan world-wide leaderboards waar je sowieso niet op hoeft te letten tenzij je 24/7 speelt.
Pagina: 1 ... 73 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.