[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morren
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-06 02:14
Capa schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:12:
[...]

Klopt... maar uit het woordje "alleen" had je dat toch wel kunnen opmaken?
Jawel maar ik dacht misschien heb ik de verkeerde geselecteerd ofzo vandaar ;)
Dan word het maar eens tijd om nieuwe windows te halen!

Wat raden jullie aan Windows 7 of 8? Ik denk zelf dat de meeste games op W7 best draaien of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 14% gewijzigd door Morren op 04-10-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheK1ng
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik heb van de game ongeveer een half uur geleden rond 15 master dog tags gehad voor wapens die niet eens in de beta zitten, zoals de AUG A3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
64bit lijkt me ook logisch. Hier wordt 4-5GB RAM gebruikt. Dus als je maar 3,2GB hebt gaat dat ten kostte van de performance

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:18
BF4 ziet er trouwens wel beter uit dan BF3.. Best wel Jawdropping op high...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:20
spartacusNLD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:58:
[...]
je hebt er nu 2 verschillende.. kleine die je kan gooien en alleen jou healen en grote die blijven staan en iedereen die healen.. zelfde met de ammo packs
Het grote medpack zit volgens mij nog niet in de beta. Maar met beide kleine packs kan je ook anderen health/ammo geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Morren schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:33:
[...]

Jawel maar ik dacht misschien heb ik de verkeerde geselecteerd ofzo vandaar ;)
Dan word het maar eens tijd om nieuwe windows te halen!

Wat raden jullie aan Windows 7 of 8? Ik denk zelf dat de meeste games op W7 best draaien of zie ik dat verkeerd?
bf4 heeft juist meer voordelen op win 8.
Kijk alleen ff wat je zelf fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 12:01
Eerste potje gedaan, valt niet tegen.

Is er nog steeds een teamspeak servertje waar GoT op zit? Beetje saai alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:29
janwer schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:09:

Ja, ik heb ook zin om te knallen... heb evt. een TS server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:07:
dit was me ingame nog niet opgevallen:

how dust covers the map:

[video]
Sorry maar, dat is toch echt geen 'smoke' te noemen? Ik had liever dat het zicht een paar meter werd wat voor onverwachte close combat en spanning kan zorgen! Weinig zicht betekent ook dat snipers + campers van de daken af komen. Mja ik verwacht vast veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Jovas schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:52:
BF4 ziet er trouwens wel beter uit dan BF3.. Best wel Jawdropping op high...
Echt? Vind alleen de textures van de vehicles erop vooruit gegaan, maar die waren in Battlefield 3 echt van 2004 niveau. Daarnaast vind ik de zon effecten mooi, maar als ik bedenk dat dit ook al in Crysis 1 zat uit 2006...

Wapens zijn verschrikkelijk getextured, maar dat kan aan mijn drivers liggen of de beta. Verder is de map nog steeds ongeïnspireerd leeg en buitengewoon onlogisch gemapt.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zojuist had ik ook die bug dat het dogtags regent. Voor tig guns een master dogtag ontvangen, en ik heb ze nog daadwerkelijk gekregen ook op battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

janwer schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:09:

http://www.bug-community.com/teamspeak/

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Ik vind het er echt minder uit zien dan BF3, tot nu toe. Ook het gevoel is weg, het loopt niet vloeiend. Hopelijk komt dit door de Bèta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:20:
[...]
Sorry maar, dat is toch echt geen 'smoke' te noemen? Ik had liever dat het zicht een paar meter werd wat voor onverwachte close combat en spanning kan zorgen! Weinig zicht betekent ook dat snipers + campers van de daken af komen. Mja ik verwacht vast veel..
nee idd.. had ook liever gehad wat jij omschrijft.. wat niet is kan nog komen ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:51
O ik niet hoor...
Vind voordat gebouw instort heerlijk spelen maar zodra C instort echt bagger met dat stof.... :P

Zal wel aan mij liggen dat ik cod4 promod ben gewent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 21-09 22:36
Vandaag een upgrade naar windows 8 gedaan op aanraden van diverse vrienden, wat een verschil, geen stuttering meer, geen input lag, geen gewone lag, alles gaat nu vloeiend in de beta.
Frame drops van 60 naar 50 maar niet meer merkbaar als hapering, ik heb mijn frames nog gelockt op max 60 maar ga dat nu proberen te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Laatst online: 19-06-2020
Ik kwam dit via Reddit tegen: https://slimjim-battlefield4.ea.com/#promo

De ellende begint al. Nu al in de beta zijn bepaalde items alleen via battlepacks te verkrijgen (coyote sight). Een sight die superieur is ten opzichte van de cobra/reddot sight. Er zijn ook al meerdere keysites die golden battlepacks verkopen (ca. 5 euro), of deze legaal zijn dat weet ik niet. EA probeert hier duidelijk van twee walletjes te eten.

Als er straks 40-50 wapens in het spel zetten met elke meerdere attachments/camos gestopt in battlepacks praten we al over snel 100'en items. Hoe groot denk je dat dan de kans is dat je bijv. een coyote sight unlocked voor je favoriete wapen?

Ik hoop dat EA/Dice hier duidelijkheid over geeft want dit is een reden voor mij om mijn preorder te cancelen. Dit is niet de eerste keer dat EA een spel om zeep helpt met microtransacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
Battlepacks komen per X level/xp en je kan ze ook los kopen zoals de shortcut-packs in BF3. Zodat je ook moet levelen en niet enkel x kills voor wapen y voor unlock z zoals bij BF3 het geval is. Dat is wat EA erover heeft losgelaten. Hoe dit straks gaat uitpakken moeten we afwachten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
LOL daar zat ik net, maar kom er niet doorheen... wilde vragen of ik mee kon doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 12:27
dx5314 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:57:
[...]

LOL daar zat ik net, maar kom er niet doorheen... wilde vragen of ik mee kon doen :P
Oh ben er net weg was wel ff leuk samen gamen :) maar ff pauze nu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

dx5314 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:57:
[...]

meedoen kan altijd, voeg een paar mensen toe van onze ''clan'':
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391985558891/

we zitten meestal op de zelfde server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
spartacusNLD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:01:
[...]

meedoen kan altijd, voeg een paar mensen toe van onze ''clan'':
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391985558891/

we zitten meestal op de zelfde server :)
Heb je toegevoegd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
NLsandman schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:50:
Vandaag een upgrade naar windows 8 gedaan op aanraden van diverse vrienden, wat een verschil, geen stuttering meer, geen input lag, geen gewone lag, alles gaat nu vloeiend in de beta.
Frame drops van 60 naar 50 maar niet meer merkbaar als hapering, ik heb mijn frames nog gelockt op max 60 maar ga dat nu proberen te verhogen.
Heb je een clean install gedaan of gewoon update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:16
Cresso schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:50:

De ellende begint al. Nu al in de beta zijn bepaalde items alleen via battlepacks te verkrijgen (coyote sight). Een sight die superieur is ten opzichte van de cobra/reddot sight. Er zijn ook al meerdere keysites die golden battlepacks verkopen (ca. 5 euro), of deze legaal zijn dat weet ik niet. EA probeert hier duidelijk van twee walletjes te eten.

Als er straks 40-50 wapens in het spel zetten met elke meerdere attachments/camos gestopt in battlepacks praten we al over snel 100'en items. Hoe groot denk je dat dan de kans is dat je bijv. een coyote sight unlocked voor je favoriete wapen?

Ik hoop dat EA/Dice hier duidelijkheid over geeft want dit is een reden voor mij om mijn preorder te cancelen. Dit is niet de eerste keer dat EA een spel om zeep helpt met microtransacties.
Mocht het inderdaad zo zijn dat sommige superieure dingen enkel te vekrijgen zijn via microtransacties dan mogen ze mijn pre-order ook cancellen ;w . Maargoed, eerst maar eens zien hoe ze het nu gaan doen. Vond het in BF3 wel prima, wilde je met een wapen gaan spelen waar je nog niet mee gespeeld had dan moet je eerst wat kills maken voordat je je favo attachments had, houdt de lol er een beetje in.
Royer schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:21:
[...]

Hm... Misschien toch maar eens over naar W8 dan. Meer mensen die dezelfde ervaring hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door wesleytjuh op 04-10-2013 23:27 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
naaitsab schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:55:
Battlepacks komen per X level/xp en je kan ze ook los kopen zoals de shortcut-packs in BF3. Zodat je ook moet levelen en niet enkel x kills voor wapen y voor unlock z zoals bij BF3 het geval is. Dat is wat EA erover heeft losgelaten. Hoe dit straks gaat uitpakken moeten we afwachten.
Er zijn dus verschillende battlepacks bronze/silver/gold. In de beta als je level 10 bent dan krijg je volgens mij een gouden battlepack. Het hele systeem lijkt er nu zo op gemaakt unlocks onnodig frusterend/langzaam te maken om je zo veel mogelijk te pushen in de aanschaf van battlepacks. Dan heb je een situatie dat je nog wel dingen kan unlocken door te spelen het duurt alleen 40 uur. Wat EA met games als Mass Effect 3 / Dead Space 3 / SimCity5 heeft gedaan ben ik in ieder geval mijn vertrouwen kwijt in EA.
wesleytjuh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:26:
Mocht het inderdaad zo zijn dat sommige superieure dingen enkel te vekrijgen zijn via microtransacties dan mogen ze mijn pre-order ook cancellen ;w . Maargoed, eerst maar eens zien hoe ze het nu gaan doen. Vond het in BF3 wel prima, wilde je met een wapen gaan spelen waar je nog niet mee gespeeld had dan moet je eerst wat kills maken voordat je je favo attachments had, houdt de lol er een beetje in.
Dit is wat ik had verwacht in BF4. Nou ben ik ook niet direct een voorstander van verplicht dingen te moeten unlocken, maar hier was het nog best goed geregeld. Een loterij voor mijn unlocks is wel het laatste waar ik op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Nou.. Ik heb het ook een tijdje gespeeld.. Ik moet zeggen dat het best lekker speelt, de fps lijkt beter dan bij bf3.. Ik heb alleen nog elk potje in het verliezende team gezeten :(

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Cresso schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:50:

Als ze ook nog met microtransacties komen voor spullen die je niet zonder microtransacties verkrijgbaar zijn ben ik weg. Ik ga niet betalen voor oneerlijk voordeel en ik ben niet van plan te spelen tegen iemand met oneerlijk voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

*knipje* er gebeurde iets raars.

[ Voor 95% gewijzigd door Amanoo op 05-10-2013 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Royer schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:21:
[...]

Update en dat ging goed, moest alleen security essential verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:17
De beta een paar uur gespeeld. Conquest is niet echt mijn ding. In Domination voel ik me meer thuis omdat de maps wat kleiner zijn en ik het idee heb dat er wat meer actie is. De vraag is dan eigenlijk of ik niet beter voor Call of Duty Ghosts kan gaan. Veel bugs tegengekomen. Ik stond bijvoorbeeld in één keer aan de andere kant van een muur en ik moest vaak escape gebruiken omdat de game vast zat. De komende tijd ga ik deze game en Ghosts goed in de gaten houden zodat ik een goede keuze kan maken.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het valt mij (en anderen) op dat er veel problemen met de beta hier langskomen. Voor problemen rondom de beta kunnen mensen terecht in [PC] Battlefield 4 Beta hardware/problemen topic. Hier moet het toch echt over de game zelf gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24
In Black Ops 1 en 2 had ik dezelfde emblems gemaakt en ook in Battlefield 4 heb ik mijn trouwe vriend weer kunnen namaken! :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sIhV9nV.png

[ Voor 12% gewijzigd door vinom op 05-10-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 20:20

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nu wat meer gespeeld. Tot nu toe zwaar teleurgesteld. Conquest gaat nog enigzins maar domination is echt helemaal naar de klote geholpen. 100% random spawns waar je vaak recht naast een enemy spawned. (Gebeurde in BF3 soms..hier continu) Spawnpoints in hoeken van de map waar dan 12 sniper rifles op je gericht staan. De map flowed niet en iedereen doet maar wat. Het tactische is finaal weg. Dit is gewoon CoD. Domination is nu eerder free for all / team deathmatch.

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 05-10-2013 00:43 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:23

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Het stikt alweer van de aimbotters. :(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:54
jagermeister schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 00:43:
Het stikt alweer van de aimbotters. :(
of jij bent gewoon slecht :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:23

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik ben inderdaad slecht. Ik ben te oud aan het worden om met de jeugd mee te komen en mijn PC wil ook niet meer mee... maar he...

iiiBot1 is sowieso aan het cheaten. 58-8 oid en het bleef oplopen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 01-10 21:11
Man man, die mx4 met laser is echt lomp dodelijk in hipfire tot redelijke afstanden, geen ads mee nodig.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik merk dat als je begint met reloaden en je springt direct over een object of springt ergens vanaf dan is je reload direct klaar.

Vooral voordeel bij die grenadelauncher die je alleen op het veld kan vinden, dat ding doet er jaren over, maar als je R klinkt en dan over een object springt is ie snel klaar. Hij slaat dan ook de animatie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
En hier een eerste upload voor alle koters die Teamspeak gebruiken: http://cl.ly/283e303R2R1l
Dat is een tijdelijk linkje. In de toekomst zal hij gewoon te download zijn op http://addons.teamspeak.com waar hij nu nog op approval aan het wachten is. Voor op- en aanmerkingen graag een DM.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jCWuuvD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
[YouTube: http://youtu.be/0lHmaBMhuv4]

Heb even een filmpje gemaakt als je alles op ultra hebt,met hbao en msaa uit heb je dus veel meer voordeel van het sniperen.

[ Voor 119% gewijzigd door beta-ark op 05-10-2013 08:29 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:00

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik weet niet of het mensen al is opgevallen, maar die sniperrifles scopen aardig vlot en zijn direct accuraat. Het is moeilijker als bij COD, maar je kan met bijv die M40A5 iets doen wat aardig in de buurt komt van quickscopen. Net even geprobeerd, het enige nadeel is dat het niet altijd een instant kill is. Met iron sights doet het denken aan de spas met slugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
Na 15 min spelen op ps3 spel maar verwijderd. Wat een teleurstelling zelfs als je t vergelijkt met bf3 beta.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

green-tea schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:16:
Na 15 min spelen op ps3 spel maar verwijderd. Wat een teleurstelling zelfs als je t vergelijkt met bf3 beta.
Dit is het PC topic.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
reemprive schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:08:
Ik weet niet of het mensen al is opgevallen, maar die sniperrifles scopen aardig vlot en zijn direct accuraat. Het is moeilijker als bij COD, maar je kan met bijv die M40A5 iets doen wat aardig in de buurt komt van quickscopen. Net even geprobeerd, het enige nadeel is dat het niet altijd een instant kill is. Met iron sights doet het denken aan de spas met slugs.
Vanavond maar eens proberen, open beta is ook live dus moet genoeg kanonsvoer lopen :+
Is er al iets van een patch live gegaan? Mag hopen dat ze in die 2 weken beta wel wat doen aan die massale klachten van o.a. spawn bugs en zwart laadscherm. De laadscherm is vaak op te lossen met een punkbuster update maar niet altijd.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
Werkt die beter dan?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Adanteh schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 03:40:
En hier een eerste upload voor alle koters die Teamspeak gebruiken: http://cl.ly/283e303R2R1l
Dat is een tijdelijk linkje. In de toekomst zal hij gewoon te download zijn op http://addons.teamspeak.com waar hij nu nog op approval aan het wachten is. Voor op- en aanmerkingen graag een DM.

[afbeelding]
Nice, ziet er cool uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

reemprive schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:08:
Unscoped rifleman is leuker dan in BF3 nu er bijna geen suppression meer is en de recon class op zich een stuk sterker is geworden met C4 en die target finder. Die gebruik ik vooral voor z´n thermal view om roof wookies op te sporen. Geen one hit kill is eigenlijk niet eens zo'n probleem omdat pistols super accuraat zijn zelfs als je snel schiet en je er ook prima vanuit de hip mee kan spammen. Dus die laatste hit is geen probleem. :)

Soms ga ik echt op een rare manier dood. Ik wordt naar voren gelanceerd en ga dan dood tegen een muur of iets dergelijks. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 05-10-2013 10:14 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan die prehistorische hardware van de current-gen consoles.
Gundogan schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:09:
[...]

Unscoped rifleman is leuker dan in BF3 nu er bijna geen suppression meer is en de recon class op zich een stuk sterker is geworden met C4 en die target finder. Die gebruik ik vooral voor z´n thermal view om roof wookies op te sporen. Geen one hit kill is eigenlijk niet eens zo'n probleem omdat pistols super accuraat zijn zelfs als je snel schiet en je er ook prima vanuit de hip mee kan spammen. Dus die laatste hit is geen probleem. :)

Soms ga ik echt op een rare manier dood. Ik wordt naar voren gelanceerd en ga dan dood tegen een muur o iets dergelijks. 8)7
Pistol is inderdaad een stuk accurater geworden ook als je snel schiet, verre van realistisch maar dat mag duidelijk zijn. Als je een body hit maakt krijg je toch een 'assist counts as kill'? Ik meen dat bij een assist van 75 of hoger je de kill ook krijgt.

E: Wat is dat standaard sniper wapen een klote ding, 2 maal toe een bodyshot op een gozer maar nog steeds niet dood :? Ook weer achter een muurtje gekilld door iemand die lag te campen met een MG, leven de waardeloze netcode.

[ Voor 8% gewijzigd door naaitsab op 05-10-2013 10:40 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 08:50
Ik heb net een uurtje de beta gespeeld, ze hebben nog een hoop werk te doen voor de final.
De netcode/hitboxes zijn in mijn ogen slecht, RPG's super zwak, spwanpoints echt crap (enemies kunnen zo naast je spawnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beta-ark schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 08:19:
[video]

Heb even een filmpje gemaakt als je alles op ultra hebt,met hbao en msaa uit heb je dus veel meer voordeel van het sniperen.
Lekker dan. Zucht. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Zure lui hier zeg. Ik vermaak me prima in ieder geval. Ben benieuwd naar de tdm

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:37
Waar heeft iedereen de NETWORK slider eigenlijk op staan ?
Ik heb hem op 10% staan en heb eigenlijk nog geen hitreg/netcode problemen ondervonden.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
RoyK schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:12:
Mensen die het tof vinden zitten ingame, mensen die het kut vinden airen hun frustraties op het forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
beuker19 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:16:
Ik heb hem op 10% staan en heb eigenlijk nog geen hitreg/netcode problemen ondervonden.
Ik heb `m op 0% staan, maar kan volgens mij wel iets hoger.

In BF3 kreeg je wat rare dingen als hij op 0 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Er zitten gewoon wederom weer dezelfde domme fouten in als bij BF3, men zegt op Reddit dat dit een redelijk recente build is. Met nog 3 weken te gaan hoop ik dat dit niet het geval is. Ik weet dat het een beta is maar als dit een voorproefje is over hoe het over 3 weken gaat zijn wacht ik wel even op de 1ste patch zoals bij BF3.

Pre-order laat ik gewoon staan, heb er wel vertrouwen in maar op dit moment vind ik het redelijk teleurstellend allemaal. Als je al met een oude driver aan de slag moet gaan omdat het spel anders niet eens speelbaar is gaat het gelijk al fout natuurlijk.
Heb 'm uit staan :p Alsnog is er weer gelazer met trage hitreg en brakke netcode voornamelijk rondom muurtjes/cover. Al kan dat ook aan de 70+ ping cowboys liggen }:| Tijd voor een 50ping cap op die servers, speel maar lekker in je eigen regio.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:16

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:02:
Ik heb net een uurtje de beta gespeeld, ze hebben nog een hoop werk te doen voor de final.
De netcode/hitboxes zijn in mijn ogen slecht, RPG's super zwak, spwanpoints echt crap (enemies kunnen zo naast je spawnen).
RPG's zwak? Ik vind ze juist lekker sterk! Sterker dan bf3 in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

naaitsab schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:21:

Heb 'm uit staan :p Alsnog is er weer gelazer met trage hitreg en brakke netcode voornamelijk rondom muurtjes/cover. Al kan dat ook aan de 70+ ping cowboys liggen }:| Tijd voor een 50ping cap op die servers, speel maar lekker in je eigen regio.
Ping 70 cowboys? Nooit van gehoord. Een ping van 70 is niet geweldig maar toch ook weer niet zo slecht om ze cowboys te noemen. Niet iedereen heeft glasvezel thuis he ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Goede tip, heb het net ff één potje geprobeerd, en ze gaan een stuk sneller neer nu.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:02:
zure comment van een noob. Dat jij nou het spel niet snapt, en gewoon niet kan spelen heeft niets met BF te maken. Spawn points? Welk type game heb je gespeeld? Domination?
Verder is de RPG niet zwak, je moet alleen leren te richten. Als je goed schiet op de juiste plaats kun je met 2 schoten een tank kapot maken. Doe je het verkeerd heb je inderdaad 4-5 schoten nodig. Netcode snap je toch niet (net als alle andere die -niets- van programmeren af weten en dan de term "netcode" gaan gebruiken). In feite regged dit spel prima, vaak zit er een probleem met FPS en lag waardoor je heel af en toe wat problemen ervaart. Met mijn PC met stabiele FPS (60++ dus) heb ik nergens problemen mee.

Meeste zure comments komen volgens mij van mensen die even spelen op hun Intel Wood en vervolgens 1-10 staan. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb ook alleen nog maar CQL gespeeld, DOM is mij een te grote clusterf#ck.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
De closed beta had ik op win7 draaien en ondanks alle stutter, lage fps en crashes had ik toch wel fun.
Wat mij aanstaat is de squad play, als je een goede squad leader hebt en goede members dan heb ik weer een beetje het bf2 gevoel.
Er zijn zoveel tactische mogelijkheden, squad leader bevind zich op een gebouw en de rest spawnt op hem en springt met parachute van het gebouw af om een aanval op een vlag uit te voeren.

De gevechten zijn ook meer verspreid en niet zoals in bf3 dat 64 man om 1 vlag staan te vechten.
Ik snap al die negativiteit ook niet, dice heeft nu een stapje richting de oude bf franchise gedaan en nu is het weer niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:18
douweegbertje schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

zure comment van een noob. Dat jij nou het spel niet snapt, en gewoon niet kan spelen heeft niets met BF te maken. Spawn points? Welk type game heb je gespeeld? Domination?
Verder is de RPG niet zwak, je moet alleen leren te richten. Als je goed schiet op de juiste plaats kun je met 2 schoten een tank kapot maken. Doe je het verkeerd heb je inderdaad 4-5 schoten nodig. Netcode snap je toch niet (net als alle andere die -niets- van programmeren af weten en dan de term "netcode" gaan gebruiken). In feite regged dit spel prima, vaak zit er een probleem met FPS en lag waardoor je heel af en toe wat problemen ervaart. Met mijn PC met stabiele FPS (60++ dus) heb ik nergens problemen mee.

Meeste zure comments komen volgens mij van mensen die even spelen op hun Intel Wood en vervolgens 1-10 staan. Beetje jammer.
2 schoten? Moet je wel heeeeeeel goed richten volgens mij. Meer dan 30+ punten schade is er bijna niet te halen, zelfs al richt je. Welke plekken aim je dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:37
NLsandman schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:54:
[...]

De closed beta had ik op win7 draaien en ondanks alle stutter, lage fps en crashes had ik toch wel fun.
Wat mij aanstaat is de squad play, als je een goede squad leader hebt en goede members dan heb ik weer een beetje het bf2 gevoel.
Er zijn zoveel tactische mogelijkheden, squad leader bevind zich op een gebouw en de rest spawnt op hem en springt met parachute van het gebouw af om een aanval op een vlag uit te voeren.

De gevechten zijn ook meer verspreid en niet zoals in bf3 dat 64 man om 1 vlag staan te vechten.
Ik snap al die negativiteit ook niet, dice heeft nu een stapje richting de oude bf franchise gedaan en nu is het weer niet goed.
Dikke +1 Squad play is zoveel beter nu.
Map (op roof camping na) is echt heel goed veel actie op verschillende punten , geen baselocks/spawnrape , geen voertuigen die domineren , alles op loop afstand en toch best een grote map
en mis alleen de commander nog :P
En hoe denken die roof campers straks te kunnen campen met de AC130 boven hun hoofd >:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:16
douweegbertje schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

RPG is inderdaad net zoals in BF3 afhankelijk van hoe je hem gebruikt, eensch.

De spawns in domination zijn ronduit ruk, dat heeft niks te maken met 'noob' te zijn. In BF3 spawnde je af en toe recht voor of achter de enemy, maar in BF4 domination is dat eerder regel dan uitzondering.
Netcode is nog steeds niet je van het, het gebeurd nog steeds vaak zat dat je een hele lading hitmarkers hebt, je hele magazijn geleegd hebt, en nog steeds niet iemand neer hebt terwijl je een aantal seconden laten in 1x geinstagibed wordt uit het niets.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Basekid schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:04:
[...]

2 schoten? Moet je wel heeeeeeel goed richten volgens mij. Meer dan 30+ punten schade is er bijna niet te halen, zelfs al richt je. Welke plekken aim je dan op?
Zorg dat je de tank recht van achteren raakt, dan zijn 2 hits voldoende.
Recht op de zijkant doet ook meer damage dan scheef op de zijkant.
En inderdaad zoals al eerder gezegd, erg veel mensen die hun beklag komen doen over dingen die ze eigenlijk gewoon niet snappen.
Zolang je jezelf goed positioneerd en niet in het wilde weg begint te schieten met je RPG, dan heb je er een geweldig wapen aan.

Paar dagen geleden ook een mooie, gast zit te zeiken dat de glitch er nog steeds in zit dat hij een kogel verliest na het reloaden.. Blijkt dat hij gewoon de game mechanics niet snapt.

http://www.overclock.net/...-beta/60_30#post_20912926

[ Voor 34% gewijzigd door unfor op 05-10-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
beuker19 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:07:
[...]

Map (op roof camping na) is echt heel goed veel actie op verschillende punten , geen baselocks/spawnrape , geen voertuigen die domineren , alles op loop afstand en toch best een grote map
En hoe denken die roof campers straks te kunnen campen met de AC130 boven hun hoofd >:)
Ik ergerde mij eerst wel steeds aan die snipers maar nu kan ik er mee om gaan, ze zitten namelijk hoog
en hebben dus bullet travel time, ik beweeg gewoon in het open zodat ze mij niet kunnen raken op die afstand, ze kunnen jouw alleen met 1 headshot killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
unfor schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Zorg dat je de tank recht van achteren raakt, dan zijn 2 hits voldoende.
Recht op de zijkant doet ook meer damage dan scheef op de zijkant.
En inderdaad zoals al eerder gezegd, erg veel mensen die hun beklag komen doen over dingen die ze eigenlijk gewoon niet snappen.
Zolang je jezelf goed positioneerd en niet in het wilde weg begint te schieten met je RPG, dan heb je er een geweldig wapen aan.

Paar dagen geleden ook een mooie, gast zit te zeiken dat de glitch er nog steeds in zit dat hij een kogel verliest na het reloaden.. Blijkt dat hij gewoon de game mechanics niet snapt.

http://www.overclock.net/...-beta/60_30#post_20912926
Kreeg zelf net 33 hitpoints voor het raken van de achterkant van een tank met een granaat uit mn m320. Met een RPG zal die schade wel groter zijn idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Spectator mode is overigens wel cool. Freecam enzo...

Dat een hoop mensen nu met gekleurde mouwtjes lopen doet de game trouwens geen goed imho...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Hoe langer hoe leuker ik het vind. Vooral recon dan, die klasse is tenminste nuttig nu met C4!

Hier nog wat agressieve recon gameplay van sgt enigma:
YouTube: Battlefield 4 Beta | Bolt Action Gunplay | Domination - Sgt.Enigma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Laatst online: 30-09 14:44
Aan de ene kant wel lekker dat je tank (vehicle iha) niet vanaf een bepaald percentage disabled is, maar alleen bij specifieke hits, maar ik moet er nog wel erg aan wennen. Ik rijd nu rustig verder met mn tank op 15%, met de gedachte "Ik ben niet disabled dus heb nog minstens 60%", omdat je het waarschuwingspiepje van BF3 niet meer hebt. Dan kom je toch van een koude kermis thuis als je met 1 rpg naar de eeuwige jachtvelden wordt geholpen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Imo het enige wat jammer is dat ik een beetje het gevoel heb dat ik met allerlei 'rands' speel. Meestal wordt er echt gespeeld zoals je doet in deathmatch in CoD of CSS of elk ander spel. Natuurlijk is dat deels ook logisch, iedereen kan zelf spelen zoals hij wilt en BF is daar ook wel geschikt voor. Het jammere is wel dat er niet gewoon bepaalde gametypes zijn die hier beter voor zijn gemaakt. Je zou denken ga lekker random lopen en schieten in domination en speel "serieus" en met teamplay in conquest.. maar dat is niet het geval.
Eigenlijk zouden ze iets moeten maken zoals;
- Squad leader moet gekozen worden + krijgt wat "extras"
- Je zit standaard in een squad, en kan - alleen - op een squad member spawnen
- 50% punten ipv 100% als je dingen doet buiten de range van je squad
- 150% als je bij je squad zit en 100% als je in een voertuig support geeft oid

Het is nu vaak rommelig, squads zijn nooit vol, niet iedereen zit in een squad en er is weinig teamplay. Alleen al dat recons vrijwel nooit hun laser gebruiken (wat juist ZO ontzettend krachtig is + veel punten geeft) zegt al genoeg.

Mja ik hoop dat als het spel live gaat (en de commander dus ook komt) dat hier wat in gaat veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
douweegbertje schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:27:
Imo het enige wat jammer is dat ik een beetje het gevoel heb dat ik met allerlei 'rands' speel. Meestal wordt er echt gespeeld zoals je doet in deathmatch in CoD of CSS of elk ander spel. Natuurlijk is dat deels ook logisch, iedereen kan zelf spelen zoals hij wilt en BF is daar ook wel geschikt voor. Het jammere is wel dat er niet gewoon bepaalde gametypes zijn die hier beter voor zijn gemaakt. Je zou denken ga lekker random lopen en schieten in domination en speel "serieus" en met teamplay in conquest.. maar dat is niet het geval.
Dit is in alle games zo dat een breed publiek aantrekt. Misschien kan je beter Arma proberen. Probeer anders gewoon een clan/platoon met teamspeak/mumble en speel wat clanmatches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Weet iemand of de ultra settings ook echt de ultra textures zijn? Ik kan me herinneren van BF3 dat de beta nog niet de final graphics had. Is dat hier wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

yinx84 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:43:
Weet iemand of de ultra settings ook echt de ultra textures zijn? Ik kan me herinneren van BF3 dat de beta nog niet de final graphics had. Is dat hier wel zo?
Ik merk zelf weinig verschil tussen high en ultra. Ze zeggen ook "On the ultra settings, the textures and volumetric effects appear to be a bit better, while there is largely no difference in textures"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
0%. Het schijnt voor niet zo goed te zijn voor je toch al waardeloze framerate als het aan staat.

Oh en ik zat straks de lijst toevoegen van spelers. Ik ga de TS eens flink aanpassen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
DanielWW2 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:50:
[...]
0%. Het schijnt voor niet zo goed te zijn voor je toch al waardeloze framerate als het aan staat.
wat bedoel je nu precies met het schijnt voor niet zo ......?

[ Voor 12% gewijzigd door TecTo op 05-10-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
douweegbertje schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Ik merk zelf weinig verschil tussen high en ultra. Ze zeggen ook "On the ultra settings, the textures and volumetric effects appear to be a bit better, while there is largely no difference in textures"
Ik zit met mijn gtx280! op ultra te spelen want dan heb ik de beste fps 8)7 dus er zit ergens een verschil in.
En nu werkt mijn game niet meer door een directx fout... geweldig...

[ Voor 7% gewijzigd door Dracyn op 05-10-2013 14:22 ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Piece of shit game.
Zelfs PB kan je niet meer deftig updaten zonder bugs.

Deze Beta loopt al bij al 10 keer slechter dan de BF3 Beta... En de game komt uit over een maand.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/Capture10.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:57
Ik vraag het me ook af hoor, als DICE al aankomt van 'we komen dichtbij om het stotteren te vinden' dan weet je al hoe laat het is, beta of niet :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Asgaro schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:27:
Piece of shit game.
Zelfs PB kan je niet meer deftig updaten zonder bugs.

Deze Beta loopt al bij al 10 keer slechter dan de BF3 Beta... En de game komt uit over een maand.

[afbeelding]
Heb 0 problemen gehad zelf. Alleen framerate en lag problemen, maar die zijn nu opgelost. Nieuwe gameplay op mijn systeem met fraps:

Neemt nog niet weg dat de game idd vol met bugs, zinloze en afgeraffelde zooi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Serieus waar zijn ze mee bezig bij dice... gister draai ik de game goed, ik update mijn driver, game draait nog goed ik ga naar een andere server directx fout blablabla textures missing blablabla an invalid parameter was passed to the returning function gpu"nvidia geforce gtx280, driver 320,49 (ook met de 331.40).
Enigste wat ik heb gedaan is mijn settings even van ultra naar high en toen weer terug naar ultra gezet... Erg slecht, en heel erg teleurstellend van dice...

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 01-10 21:11
rickyy schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:30:
[...]
Heb 0 problemen gehad zelf. Alleen framerate en lag problemen, maar die zijn nu opgelost. Nieuwe gameplay op mijn systeem met fraps:
hoe zijn die opgelost?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Had een custom config gebruikt van hier

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 0
perfoverlay.drawfps 0
worldrender.motionblurenable 0
worldrender.spotlightshadowmapresolution 256
worldrender.spotlightshadowmapenable 0
worldrender.lighttilecspathenable 0
renderdevice.forcerenderaheadlimit 1
gametime.maxvariablefps 120
renderdevice.triplebufferingenable 0
renderDevice.vsyncenable 0

Gebruik verder 331.40 drivers

Meer weet ik niet, de game draait aardig hier, zoals op de video te zien is. Alleen last van drops, maar dat is een beta probleem.

Merk overigens dat sommige servers de game echt kak draait en in andere servers duidelijk beter.

[ Voor 6% gewijzigd door rickyy op 05-10-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
@ Ricky: dit had ik al geprobeerd en leek voor mij geen verschil te maken. Ik zal het nog is proberen.

En even extra info voor die config: die hoort in een user.cfg file die je vervolgens in C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4 Beta plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beuker19 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:07:
[...]

Dat is mijn ervaring ook. Ik vind ook dat er veel beter samen gewerkt wordt en dat teamplay ook echt beloont wordt door veel punten te geven. Het is niet dat ik nou vaak bijzonder veel kills maak maar sta altijd wel ergens bovenaan omdat ik gewoon alles probeer te capturen / defenden.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:57
Asgaro schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:48:
@ Ricky: dit had ik al geprobeerd en leek voor mij geen verschil te maken. Ik zal het nog is proberen.

En even extra info voor die config: die hoort in een user.cfg file die je vervolgens in C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4 Beta plaatst.
Dit dus, zelf ook een soortgelijke user.cfg maar maakt niets uit hoor :)

cmon dice, gief patch, wil weten hoe het draait zonder over 9000% cpu load :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
yinx84 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:43:
Er was een tweet of ander bericht dat dit niet de final graphics zijn.
Dus ja de final word nog wat mooier en geoptimaliseerd sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij weten heel veel mensen ook niet dat je die paaltjes omhoog kan doen bij die bruggen op C. Heb ik al een boel tanks mee zitten neten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
NoFearCreations schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:54:
Volgens mij weten heel veel mensen ook niet dat je die paaltjes omhoog kan doen bij die bruggen op C. Heb ik al een boel tanks mee zitten neten.
Jawel maar hoeveel nut het heeft vraag ik me af. Want je springt uit je voertuig en haalt ze weer naar beneden. Ja oke als jij daar als enineer gaat wachten op tanks dan snap ik het maar vaak tot altijd is er niemand die ik dat heb zien doen.

[ Voor 14% gewijzigd door JT888 op 05-10-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
JT888 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

Jawel maar hoeveel nut het heeft vraag ik me af. Want je springt uit je voertuig en haalt ze weer naar beneden.
Als je slim bent wacht je even in een hoekje en schiet je die kerel overhoop als ie uit de tank komt stappen. Dan heb je een kil+een tank ;)

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mensen, voor al het geklaag over performance e.d. is er een ander topic: [PC] Battlefield 4 Beta hardware/problemen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Hoi allemaal,

Ik wil graag BF4 kopen, maar ik vroeg mij af of de 20 euro extra voor de digital deluxe het waard is. Hoe snel zou je de 3 golden battlepacks en unlocks voor alle voertuigen onder de deluxe versie kunnen krijgen?

Gr,

Xeiji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Voertuigen unlocks zijn voor BF3 niet voor BF4. Die golden battlepacks krijg je meteen bij aanschaf.
Normaal zal dat vermoedelijk lang duren voordat je die unlocked als we naar de beta kijken maar dat is niet zeker natuurlijk.

[ Voor 95% gewijzigd door JT888 op 05-10-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Ah, je hebt gelijk! Niet goed gelezen dus ;)
Het is het mij dus niet de €20 extra waard als het ook al bij premium zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Naja ik weet niet zeker of je die batepacks krijgt bij premium hoor.
Volgens mij krijg je random content van die battlepacks. Bij wehkamp betaal je overigens ook 53 eur ofzo voor die china rising pack + steelbook met kortings code NIEUW.

[ Voor 45% gewijzigd door JT888 op 05-10-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Bij de BF4 premium pagina op Origin staat dat: "Gedurende je multiplayer-carrière krijg je pakketten met willekeurige camo's, etc. Reserveer het BF4 Premium-lidmaatschap en ontvang 12 bonus battlepacks".

[ Voor 6% gewijzigd door Xeiji op 05-10-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Edit: Even thread op Battlelog aangemaakt: http://battlelog.battlefi...view/2955064763103992718/
Nu afwachten of anderen er baat bij hebben...

Mogelijke fix voor high CPU usage waardoor je lagt met een goede PC. Lijkt voor mij te werken. Deze fix nog niet op Battlelog of waar dan ook tegengekomen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/Capture11.PNG

Ik heb even wat gespeeld en hoewel ik hier en daar nog wel even korte frame drops had, was het lang niet zo erg dat ik de game moest verlaten. Straks zal ik eens een ganse match uit spelen om te kijken of het wel degelijk gans opgelost is, maar tot dusver is dit de enigste fix die voor mij lijkt te helpen.

Laat me weten als dit bij iemand anders ook werkt.

Technische uitleg:
Bij mij stond mijn Page File (ook Virtual Memory genoemd in de screenshot) size namelijk op 1024 MB gelockt, wat normaal voldoende zou zijn. Dit deed ik omdat je normaal gezien een page file van > 1024 MB groot nooit nodig zou moeten hebben, omdat ik al 8 GB RAM geheugen heb (lees: ruim genoeg).
Een Page File zou normaal (correct me if im wrong) enkel gebruikt moeten worden als je RAM geheugen te klein is waardoor er data tussen je RAM geheugen en je HDD/SSD geheugen geswapt moet worden.

Als je die Page File op System Managed zet, zal je OS standaard een bepaalde grootte van je HDD/SSD voor zich reserveren, of die het nu nodig heeft of niet. Bij mij neemt die standaard 8 GB (wat eigenlijk absurd veel is.)
Daarom wordt in vele SSD-tips-artikels aanbevolen om je Page File size op een fixed size te zetten (stond op 1 GB in mijn geval) om zo maar liefst 8 - 1 = 7 GB te besparen.

Voor zover ik weet zijn er in het verleden nog WEL programma's geweest die problemen gaven als je page file size NIET op System Managed staat. Dan denk ik aan Photoshop.
Maar dit betekent dat de bepaalde applicatie niet degelijk ontwikkeld is en steunt op het aanwezig zijn van een grote allocatie voor de page file, wat normaal NIET nodig zou zijn als je veel RAM geheugen hebt.
(8 GB RAM in mijn geval, en BF4 gebruikt lang niet al die RAM zie ik...)

Update:
CPU en MEM usage op moment dat het vlot loopt:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/Capture12.PNG

Maar nu had ik daarnet terug extreme lag toen ik mijn headphones gebruikt. Bij gebruik van normale speakers lijk ik geen issues te hebben, tot nu toe.

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 05-10-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Heb je ook je RAM gechecked tijdens het spelen of het ooit in de buurt van de 8GB kwam? Anders zou het totaal onlogisch zijn dat dit ook maar enig effect zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
rgras schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:46:
Heb je ook je RAM gechecked tijdens het spelen of het ooit in de buurt van de 8GB kwam? Anders zou het totaal onlogisch zijn dat dit ook maar enig effect zou hebben.
Hier een screenshot die ik nog heb staan van de dag dat ik BF4 Beta installeerde. Dus lang niet al mijn geheugen werd gebruikt...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/Capture7.PNG

En ik vind het ook onlogisch, maar ga nu nog snel wat gamen om zeker te zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik schaar het vooralsnog onder wishful thinking. Eerst even zien wat voor resultaten anderen behalen. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door rgras op 05-10-2013 15:54 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.