[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.261 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:41:
Dan heeft de recon wel een full-auto wapen? Ben tot nu toe alleen nog maar door recon gekilled.
Bolt action snipers. Ze kunnen wel de DMR en Carbine wapens gebruiken maar die kan iedere kit gebruiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zeara schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

AH ok :)

Om ff terug te komen op die wolkenkrabber. Dat ding gaat over het algemeen altijd binnen 5 minuten plat, wat ik nogal vervelend vind. Daar mogen ze van mij best een ticket grens opzetten ofzo. Helft van de tickets weg, dan pas kan je hem neerhalen.

En nog iets, ik liep laatst net naar binnen en toen ik het geluid hoorde dat ie ging instorten probeerde ik nog weg te rennen. Maar instant killed, terwijl de hal nog heel was...... Of ik had gewoon echt de pech dat ik op het verkeerde moment naar binnen liep, of ze mogen je daar wel wat meer tijd voor geven.
Je bent geloof ik niet de enige die er zo over denkt, trouwens zag vanmorgen dit filmpje nog:

Ook met het neerhalen gaat het soms mis precies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:53
Zeara schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

AH ok :)

Om ff terug te komen op die wolkenkrabber. Dat ding gaat over het algemeen altijd binnen 5 minuten plat, wat ik nogal vervelend vind. Daar mogen ze van mij best een ticket grens opzetten ofzo. Helft van de tickets weg, dan pas kan je hem neerhalen.

En nog iets, ik liep laatst net naar binnen en toen ik het geluid hoorde dat ie ging instorten probeerde ik nog weg te rennen. Maar instant killed, terwijl de hal nog heel was...... Of ik had gewoon echt de pech dat ik op het verkeerde moment naar binnen liep, of ze mogen je daar wel wat meer tijd voor geven.
Vooral nu in de beta gaat ie snel neer omdat iedereen het wil proberen, had toevallig gister een paar potjes dat de wolkenkrabber helemaal niet neer ging (wel met maar 10 vs. 10)?

Ben het wel met je eens dat je (iets) te snel doodgaat, al een paar keer gehad dat ik op het dak stond en niet eens meer tijd had om eraf te springen..

Zat trouwens gister in de lift toen het gebouw neerging.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ja dat had ik gisteren ook, jammer dat het zo gescript is. Moet toch gewoon me parachute kunnen openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Grimmie187 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Vooral nu in de beta gaat ie snel neer omdat iedereen het wil proberen, had toevallig gister een paar potjes dat de wolkenkrabber helemaal niet neer ging (wel met maar 10 vs. 10)?

Ben het wel met je eens dat je (iets) te snel doodgaat, al een paar keer gehad dat ik op het dak stond en niet eens meer tijd had om eraf te springen..

Zat trouwens gister in de lift toen het gebouw neerging.. 8)7
Er gaat een alarm af voordat het gebouw instort...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat alarm heb ik nog nooit gehoord. Eigenlijk zou je, wanneer je bovenop staat, de kans moeten hebben om je parachute open te trekken. Gebouw stort onder je in en jij bungelt aan je parachuutje langzaam omlaag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:06
Grimmie187 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Zo'n vermoeden heb ik ook hoor. Maar er zullen vast altijd wel een aantal mensen zijn die dat ding koste wat het kost neer moeten halen.

Van het alarmpje wist ik niet. Maar het zou wel beter zijn als je het daadwerkelijk ziet instorten zodat je nog een beetje kunt rennen voor je leven a la Indiana Jones :D Maakt het naar mijn mening wel weer een stuk epischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Phyxion schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Er gaat een alarm af voordat het gebouw instort...
Zal wel aan mijn oren liggen, maar heb de map nu 30x gespeeld en nix gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:43
Wat zijn jullie ervaringen so far? Hier een beetje mijn gezeur:

Pro's:
- (Guided) missile targetting voelt wat fijner aan. De afstand waarop je kan locken en het icoontje waar de missile/lock vandaan komt vind ik zelf wat prettiger als die 100M waarop je kon locken in BF3.
- Ietswat opgepoetste graphics
- Water! Je kan er eindelijk wat mee in BF4!

Con's:
- Goed het is een beta map maar waarom lijkt het alsof Charlie Sheen z'n vooraad coke over alles heeft heen gestrooid? De volledige release is met 3 a 4 weken dan mag ik toch verwachten dat er een afgemaakte map in kan worden gezet?
- Nog geen boten kunnen proberen omdat die krengen telkens boven de map of in gebouwen spawnen :/ . Die jetski's zijn voor 1 a 2x leuk (en voelen trouwens ontzettend glitchy aan).
- Air v Air combat is raar. 2 missiles zijn niet meer dodelijk? Reload times zijn echt :? :? :? .

Nog niet heel veel kans gehad om verder wat te proberen. M'n framerate is nou niet echt van-je-het (GT540M @ 1280x720 @ alles low trekt ergens tussen de 26 en 36FPS liggend aan waar ik ren) maar het is dan ook de beta. Draaien nog veel devtools op de achtergrond mee (M'n i7 -HT staat uit- zit op 80%, ik mag aannemen dat dit in de volledige release wel wat beter is 8)7 .

De beta voelt nogal aan als BF3.5 ik hoop dat de volledige release beter is. Gelukkig heeft een maat van mij hem gepre-ordered en test hij hem voor mij ook nog ff op z'n laptop (Welke identiek is aan die van mij). Een nieuwe desktop zit er voor de eerste 2 maanden nog niet in jammergenoeg :'( .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:41
Ik heb wel inderdaad een alarm gehoord, maar dat is ook nadat het gebouw is omgevallen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Ik heb juist het omgekeerde ervaren. Constant een luchtalarm (rond D vlag) maar geen gebouw wat neerstortte.

Overigens ben ik erg tevreden dat ze de "BFBC2-manier" van parachute openen weer hebben. God wat werkt dat heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die dat battlelog scherm dat wordt gestart als je het spel start mateloos irritant vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Het gebeurt me echt te veel dat ik eerst schiet op een enemy en ik als eerste dood ga.
Terwijl ik gewoon goed on target zit.

Zelfde dat ik om hoekjes nog dood ga.

Heb network slider wel helemaal naar beneden, maar dit is echt niet relaxt meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:06
D4NG3R schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:59:

Con's:
- Goed het is een beta map maar waarom lijkt het alsof Charlie Sheen z'n vooraad coke over alles heeft heen gestrooid? De volledige release is met 3 a 4 weken dan mag ik toch verwachten dat er een afgemaakte map in kan worden gezet?
Volgens mij is dat de stof van het ingestorte gebouw.

En ik vind het er lelijk uit zien, wel realistisch overigens. Maar het is een van de redenen voor mij dat die toren wel wat langer mag blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ben mij wel heel erg aan het irriteren aan spingen....zit vaak maar te hannesen om over 5 cm heen te komen in een gebouw of iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vreemd dat iedereen zo over dat stof klaagt, ik vind dat er juist prachtig uitzien, het stuift ook mooi heen en weer als je er doorloopt.

Springen is een drama, klopt niks van. Zal vast wel gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:46
Phyxion schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:07:
Vreemd dat iedereen zo over dat stof klaagt, ik vind dat er juist prachtig uitzien, het stuift ook mooi heen en weer als je er doorloopt.

Vergeet niet dat de build die nu live is al enkele weken oud is. De dev's hebben al aangegeven dat een hoop fouten die hier in zitten, al opgelost zijn of er mee bezig zijn .

Denk ook dat de graphics @ release een stuk beter zullen zijn dan ze nu zijn .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Phyxion schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:07:
Ik hoop het! Er is ook massaal over geklaagd in BF3 maar het lijkt in deze beta nog erger te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
misschien een rare vraag, maar hoe kan ik sprinten zonder constant op het knopje te moeten drukken? zie dat nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

als je maar goed samenwerkt krijg je dit:

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 04-10-2013 15:24 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:37
m4rtyr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:22:
misschien een rare vraag, maar hoe kan ik sprinten zonder constant op het knopje te moeten drukken? zie dat nergens staan
Vind ik wel een rare vraag ja, standaard op shift gebind.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
ja maar die moet je ingedrukt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
m4rtyr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:24:
ja maar die moet je ingedrukt houden...
Settings voor toggle, voor crouch en sprint afaik...

[ Voor 11% gewijzigd door kevz op 04-10-2013 15:25 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
als je ook nog even zo behulpzaam wil zijn om te zeggen waar het staat, zoals ik al eerder al heb aangegeven zie ik het nergens staan. reageer dan niet als je er geen zin hebt jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
m4rtyr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:26:
als je ook nog even zo behulpzaam wil zijn om te zeggen waar het staat, zoals ik al eerder al heb aangegeven zie ik het nergens staan. reageer dan niet als je er geen zin hebt jongen.
Je kan toch zelf kijken, of moet iedereen je gaan voeren ofzo? :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
ben jij die newb van een lkff kevz van quake? zal toch wel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:56
Tsurany schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:56:
Eigenlijk zou je, wanneer je bovenop staat, de kans moeten hebben om je parachute open te trekken. Gebouw stort onder je in en jij bungelt aan je parachuutje langzaam omlaag.
Daar ben ik het mee eens! Ik stond op dat gebouw en het alarm bego te janken, dus toen ben ik op de rand gaan staan en ik wilde springen toen het instortte... Maar gelijk als het instorten begint ga je dood.

Het alarm doet het overigens wel, ik heb een keer gehad dat ik in de lift stond toen dat begon te loeien en dan ben je dus gewoon standaard te laat!

Tevens is mij opgevallen dat het gebouw tijdens het instorten ook "onzichtbaar" blijft staan. Ik wilde er over vliegen met een heli toen het gebouw al half ingestort was, maar toen klapte ik tegen een onzichtbare muur aan, stortte ik neer en kreeg ik natuurlijk ook een bak geflame naar mn kop 8)7 Ook een beetje jammer, maar misschien wordt dat nog gefixt (al denk ik het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
m4rtyr schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:27:
ben jij die newb van een lkff kevz van quake? zal toch wel niet
Wat nou weer, die newb? :')
TheBrut3 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:27:
[...]
Tevens is mij opgevallen dat het gebouw tijdens het instorten ook "onzichtbaar" blijft staan. Ik wilde er over vliegen met een heli toen het gebouw al half ingestort was, maar toen klapte ik tegen een onzichtbare muur aan, stortte ik neer en kreeg ik natuurlijk ook een bak geflame naar mn kop 8)7 Ook een beetje jammer, maar misschien wordt dat nog gefixt (al denk ik het niet).
Wehehehe, moest lachen, wel typisch iets wat je in Battlefield(beta) kan verwachten toch :D

[ Voor 59% gewijzigd door kevz op 04-10-2013 15:32 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 18:56
Standaard sprinten... Dat is wel CoDkiddy-like, daar kan je gewoon volle bak raggen tijdens het rennen. Bij BF is dat geen succes.

Ik weet trouwens niet OF het mogelijk is, maar als je dan tijdens het schieten wil lopen moet je in de actie die knop gaan gebruiken, lijkt me niet wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

FOV op 90 scheelt inderdaad een heleboel, voelt een stuk vlotter aan. Net al weer een potje bovenaan geeindigt, toch weer lekker. Als de Final net zo lekker als dit draait, hoef ik niet te upgraden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:36
Als ik een server join wordt er een windowed screen geladen, ik kan het spel niet joinen en het is niet mogelijk full screen mode in te schakelen.

In het kort, ik kan geen game joinen. Gaat lekker haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:48
Jovas schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:38:
Als ik een server join wordt er een windowed screen geladen, ik kan het spel niet joinen en het is niet mogelijk full screen mode in te schakelen.

In het kort, ik kan geen game joinen. Gaat lekker haha..
punkbuster update?

http://www.evenbalance.com/?page=pbsetup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 09:33
Ik kan nog niks joinen omdat ze die open beta nog niet opengegooid hebben aagggrrrr

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik ben alle software gerelateerd aan BF aan het reinstallen. Origin, pb idd, BF4, Battlelog plugins.. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

dave1972 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:48:
Ik kan nog niks joinen omdat ze die open beta nog niet opengegooid hebben aagggrrrr
Die is inmiddels al een paar uur open hoor?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
wrom kom ik daar niet dan ??? bij mij als ik origin refresh staat hij er niet tussen

EDIT al gevonden hij staat onder demo's |:( 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door dave1972 op 04-10-2013 15:55 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:26
ik heb hem al gehaald iig :) ben helaas nog op werk en vanavond geen tijd... Hij stond bij mij er bij Origin bij.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

dave1972 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:50:
wrom kom ik daar niet dan ??? bij mij als ik origin refresh staat hij er niet tussen

EDIT al gevonden hij staat onder demo's |:( 8)7
Tabblad Demo al gekeken?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:26

Pykow

Angelo OTR

ik had net mijn Origin hier op me werk aangezet om BF4 beta te downloaden en toen zag ik in een oogopslag iets over het toevoegen van een tweede beta map tijdens de open beta vandaag of morgenvroeg ?
Het gaat hier om de map die we in duitsland hebben gezien.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Pykow schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:11:
ik had net mijn Origin hier op me werk aangezet om BF4 beta te downloaden en toen zag ik in een oogopslag iets over het toevoegen van een tweede beta map tijdens de open beta vandaag of morgenvroeg ?
Hah mooi, domination op Shanghai zuigt eigenlijk nogal :D:D:D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
TheBrut3 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:31:
Standaard sprinten... Dat is wel CoDkiddy-like, daar kan je gewoon volle bak raggen tijdens het rennen. Bij BF is dat geen succes.

Ik weet trouwens niet OF het mogelijk is, maar als je dan tijdens het schieten wil lopen moet je in de actie die knop gaan gebruiken, lijkt me niet wenselijk.
beetje onzin, niet iedereen heeft zin om dat knopje de hele tijd ingedrukt te houden..

Je weet niet of het mogelijk is en je noemt het onzin? Het is trouwens mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door m4rtyr op 04-10-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik heb nog niks gezien maar ik hoop het. Shanghai ben ik wel klaar mee...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
ok spel binnen maar opstarten ho maar, dan zegt ie you dont have acces yet

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 19:41
Ik betwijfel of je het goed gezien hebt Pykow. Mocht het zo zijn, dan had het al op Reddit, Twitter of andere sources gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:21:
[...]

Ik heb nog niks gezien maar ik hoop het. Shanghai ben ik wel klaar mee...
Bij de beta van BF3 kregen we ook twee maps, hoewel het nog niet duidelijk is geweest of dit de bedoeling was van Dice zelf. ik heb alleen maar Metro gespeeld in de beta van BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Heeft iemand toevallig een screenshot gemaakt van origin waar die tweede map werd getoond voor de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

CB org schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:24:
Heeft iemand toevallig een screenshot gemaakt van origin waar die tweede map werd getoond voor de beta?
nee ik heb het weer snel afgesloten, ik zit nog op kantoor en heb de game gedownload op me SSD en verder Origin gelijk weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Crouch moet je even remappen naar C ofzo en dan hold crouch zetten op ctrl, dan doet hij het wel

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:22

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

JimDB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:13:
Nou, ik had gisteren de Beta reeds gedownload, maar ik krijg hem maar niet geïnstalleerd. Wanneer ik in Origin op installeren klik blijft hij steeds hangen op 20% en daarna stopt ie er gewoon mee. Iemand het zelfde probleem ?
SSD of HDD schijf vol ?
Weet iemand ook hoe en of het ook mogelijk is om het later op SSD te installeren ? Heb wel alle mogelijke opties maar alvast voor de zekerheid aangezet, zoals keep installers. Ohja ik zag ook dat er een beta Nvidia driver was speciaal voor BF4 dacht ik, wie gebruikt deze al ?

[ Voor 8% gewijzigd door Pentiummania op 04-10-2013 16:46 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:56

frG

Pentiummania schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

SSD of HDD schijf vol ?
Weet iemand ook hoe en of het ook mogelijk is om het later op SSD te installeren ? Heb wel alle mogelijke opties maar alvast voor de zekerheid aangezet, zoals keep installers. Ohja ik zag ook dat er een beta Nvidia driver was speciaal voor BF4 dacht ik, wie gebruikt deze al ?
Je kan met een symlink de directory op de ene schijf verwijzen naar een directory op je SSD.

mklink /D C:\test\ D:\test\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 27-09 12:27
Paracel storm dus ben benieuwd maar heb de map liever vandaag aangezien ik tijd heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
GVD nog steeds geen patch... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

Bij de beta van BF3 kregen we ook twee maps, hoewel het nog niet duidelijk is geweest of dit de bedoeling was van Dice zelf. ik heb alleen maar Metro gespeeld in de beta van BF3.
Dus?
Bij de BF3 beta hadden we ook meer dan twee wapens per klasse en ook meer dan twee attachments per wapen als keuze...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
DanielWW2 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:00:
[...]

Dus?
Bij de BF3 beta hadden we ook meer dan twee wapens per klasse en ook meer dan twee attachments per wapen als keuze...
TLDR; BF3 beta was beter, meer om te testen :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
DanielWW2 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:00:
[...]

Dus?
Dit, iets met in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Zijn al meldingen van beta cheaters bekend :/ Als het na 3 dagen al raak is heb ik weinig hoop dat retail een degelijke anti-cheat krijgt.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Kan je proberen, maar 320 werkt beter voor een flink aantal mensen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb nog weinig gespeeld maar een goede eerste impressie. De map is best leuk, de interface bevalt me net wat beter en al met al voelt het meer als Battlefield en minder als Call of Duty dan het bij Battlefield 3 was. Med kits zijn wel ineens klein geworden, dat is even wennen.

Surround sound is voor een bèta ook al best keurig vind ik. Soms toch maar even achterom kijken of er niet iets gebeurd, want war er soms uit mijn achter speakers komt is niet altijd goed. Tot nu toe bleken het achteraf luidruchtige teamleden te zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Amanoo op 04-10-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:52
kevz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:08:
[...]

Kan je proberen, maar 320 werkt beter voor een flink aantal mensen.
Heb inderdaad 3 of 4 drivers geprobeerd, en 320.49 werkt voor mij het beste... Na het spelen van deze map de afgelopen dagen mag ik hopen dat er net als bij BF3 gekozen wordt voor de toevoeging van een 2de map in de 2de week. De beta zelf speelt wel lekker weg, vooral de M40A5 en de ACW-R spelen heerlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Ohw moet ik misschien nog gaan downgraden, heb nu 327.23 erop. Maar die beta zou misschien alleen voor de SLI mensen een eventuele performance boost geven of alleen dat SLI profiel.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb trouwens nog niet gekeken of ik kan regelen dat namen van teamleden altijd aan staan of aangezet kunnen worden. Dat hoort wel, vind ik. Maakt het makkelijker niet in een reflex je team neer te knallen of juist te lang bezig te zijn met beslissen of iemand vriend of vijand is. Was ook altijd normaal in de Battlefield serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:02:
[...]

Dit, iets met in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Zijn al meldingen van beta cheaters bekend :/ Als het na 3 dagen al raak is heb ik weinig hoop dat retail een degelijke anti-cheat krijgt.
3 dagen is lang voor hoe BF4 beveiligd is en ik hoorde er twee dagen geleden al van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

De alpha had al cheats. Het stelt ook niks voor aangezien het echt 99% kopieren van BF3 is (classes zijn vrijwel hetzelfde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Weet iemand hoe je de chat weer always on top kan zetten? Kan het zo snel nog niet vinden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

NoFearCreations schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:27:
Weet iemand hoe je de chat weer always on top kan zetten? Kan het zo snel nog niet vinden.
In de instellingen kun je dit aanpassen; ik dacht onder de tab gameplay.
Phyxion schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:21:
De alpha had al cheats. Het stelt ook niks voor aangezien het echt 99% kopieren van BF3 is (classes zijn vrijwel hetzelfde).
Ik ben benieuwd wat FairFight kan betekenen in dezen. Het staat nog niet ingeschakeld op de servers. Wel jammer dat ze amper geleerd hebben van de hacks in BF3.

[ Voor 41% gewijzigd door Bee.nl op 04-10-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Met de 320,49 inderdaad een grote verbetering t.o.v de 327. Zag net op battlelog dat er een 331 driver beschikbaar is voor de gtx 700 gebruikers. Ga die even erop zetten en kijken of de gameplay nog meer performance heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

TecTo schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:34:
Met de 320,49 inderdaad een grote verbetering t.o.v de 327. Zag net op battlelog dat er een 331 driver beschikbaar is voor de gtx 700 gebruikers. Ga die even erop zetten en kijken of de gameplay nog meer performance heeft.
Laat maar even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al gepost is, maar Frankie heeft ene nieuwe video:
[YouTube: http://youtu.be/pbmFN-9x-s0]
En jawel, hij speelde op dezelfde server waar de helft van BuG (including me) inzat.
I'm feeling so special :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ben benieuwd, speel zelf met GTX760 icm 331. Gaat redelijk, wel af en toe drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:37
Mijn 2 seconds of fame

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/frankie.png

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:43:
Haha, Tsu lekker ragen in de chat. Had ik niet verwacht :P
Je moet toch je ogen uit je kop schamen als je zó tekeer gaat. :X

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Pentiummania schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

SSD of HDD schijf vol ?
Neen, had hier last van, na dit te fixen in regedit en m'n drivers te updaten (vreemd dat ik daar niet gewoon een melding van had gekregen, nu moest Battlefield me dat vertellen 8)7) ging alles perfect :)

Het verschil tussen Battlefield 3 en 4 is wel best groot, in mate van movement, schieten, etc. Maar daar worden we wel gewoon aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bee.nl schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:29:
[...]

In de instellingen kun je dit aanpassen; ik dacht onder de tab gameplay.

[...]

Ik ben benieuwd wat FairFight kan betekenen in dezen. Het staat nog niet ingeschakeld op de servers. Wel jammer dat ze amper geleerd hebben van de hacks in BF3.
Weinig, FairFight is ook vrij nutteloos omdat het patronen analyseert aan de server kant.
pafdaddy schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:12:
[...]

Je moet toch je ogen uit je kop schamen als je zó tekeer gaat. :X
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Phyxion schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:27:
[...]

Weinig, FairFight is ook vrij nutteloos omdat het patronen analyseert aan de server kant.
DICE heeft wederom veel te veel clientside geregeld, dus cheats/hax zal wederom een eitje worden. Slechte zaak aangezien er bij BF3 toch wel aardig veel misbruik gemaakt werd van deze design fout.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
mm rpg's killen je nu in 1 keer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
whatupdoc schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:41:
mm rpg's killen je nu in 1 keer ?
Mits deze een beetje bij je in de beurt komt. Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Reviven is nu echt geen doen, dik 20 seconden. Dan houd ik het wel lekker bij de noobtube.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Enige wat ik op het spel aan te merken heb is dat het wiegelig aanvoelt, bewegen en aimen voelt niet strak.

Draait verder wel goed op High, vloeiende gameplay boven de 60 fps met een GTX 670 OC en 4770K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 21:11
Ook de beta geinstalleerd, m'n videokaart (gtx470, 20% overclock) staat hard te rammen, 99% bijna nonstop op 1280x960 met alles low/uit. i5-750 (op 4.0) zit denk rond de 80% load, haal er rond de 60 fps mee, af en toe 55, soms boven de 70.

draai wel een kneiterouwe driver, 295.73, geeft minder input lag dan de 300 serie drivers, hij werkt prima, maar origin zit de hele tijd te zeuren dat ik moet updaten.

het voelt anders dan bf3, maar misschien is dat puur de lagere framerate :)

[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 04-10-2013 19:39 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NoFearCreations schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:27:
Reviven is nu echt geen doen, dik 20 seconden. Dan houd ik het wel lekker bij de noobtube.
Hoezo 20 seconden?
Je kan gewoon in 2 seconden reviven.. hij zal wel minder health hebben, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
jullie hebben zeker ook geen idee hoe je die VOIP in game Voice-activated kunt doen ipv dat je Alt ingedrukt moet houden? werkt niet echt lekker spelen en telkens die knop ingedrukt houden.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
PuckStar schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:44:
jullie hebben zeker ook geen idee hoe je die VOIP in game Voice-activated kunt doen ipv dat je Alt ingedrukt moet houden? werkt niet echt lekker spelen en telkens die knop ingedrukt houden.
Je kan ook een andere knop binden ;)
Of duimknop, zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

dit was me ingame nog niet opgevallen:

how dust covers the map:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5bR_dC-zgbQ&feature=youtu.be]

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 04-10-2013 20:08 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

spartacusNLD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:07:
dit was me ingame nog niet opgevallen:

how dust covers the map:

[video]
Ik hoop dat je sarcastisch bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

douweegbertje schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:09:
[...]

Ik hoop dat je sarcastisch bent?
wel dat alles wit wordt.. maar niet geleidelijk.. :9 :P
ik dacht dat alles gewoon in 1 keer wit wordt.. haha is t heel erg ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
spartacusNLD schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:12:
[...]

wel dat alles wit wordt.. maar niet geleidelijk.. :9 :P
ik dacht dat alles gewoon in 1 keer wit wordt.. haha is t heel erg ? :P
Was mij zo ook niet opgevallen. Wel goed gedaan.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
unfor schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:06:
[...]

Je kan ook een andere knop binden ;)
Of duimknop, zoals ik.
ja dat snapte ik al. maar ik wil helemaal geen knop ingedrukt hoeven houden. dat is gewoon niet handig.
duimknoppen gebruikt ik al voor pistol en gadget (defib of c4).

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
LOL, ik gooi een medpack tegen een boompje en die knakt/valt gewoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

SmokingCrop schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:25:
in BF3 kon je ooit met een medpack een muur kapot maken 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Net als in BF3, gooi je met een medpack zo een muur eruit!

*zucht*

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 04-10-2013 20:26 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ik vind de nieuwe medpacks echt dom, zo klein en ze vliegen gelijk een frisbee |:(

Ik zie het al gebeuren: BAD LUCK omdat iemand een med pack in je gezicht smeet :+

[ Voor 13% gewijzigd door JimDB op 04-10-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

JimDB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:52:
[...]

Ik vind de nieuwe medpacks echt dom, zo klein en ze vliegen gelijk een frisbee |:(

Ik zie het al gebeuren: BAD LUCK omdat iemand een med pack in je gezicht smeet :+
je hebt er nu 2 verschillende.. kleine die je kan gooien en alleen jou healen en grote die blijven staan en iedereen die healen.. zelfde met de ammo packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

De allereerste indrukken zijn een beetje so-so:

- Perfomance en netcode zijn niet goed op dit moment (stuk minder in vergelijking met BF3 retail), maar dat was met de BF3 beta ook zo.

- Wapens zijn accurater. Ik heb even met de AK12 op een muur geschoten en er is duidelijk minder spread te zien en de merkbare spread die er is, komt pas tegen het einde van de mag tevoorschijn. De AK heeft ook weinig recoil, maar goed, de rate of fire ligt ook wat lager dan je BF3 M16A3. Ben benieuwd hoe de hogere rate of fire assault rifles zich gedragen, maar tot nu toe voelt BF4 een stuk dodelijker aan dan 3. En dat vind ik nou niet zo fantastisch. :)

- De map is ook een beetje so-so. Op zich zou het wel een mooie map zijn als er niet zo veel daken waren waar je op kon. Ook al heb je er meestal niet zo veel last van (iets met roof wookies en niet kunnen mikken), het is wel jammer dat je de helft van de spelers nooit tegenkomt zo. De rest is op zich wel goed gedaan met leuke gebieden rondom de vlaggen.

- De kleine levelution details zijn wel leuk. Al meegemaakt dat ik in mijn tank op de brug moest uitstappen om die kutpaaltjes naar beneden te zetten. :)
De grote boze wolkenkrabber is een beetje teleurstellend. Het ineenstorten ziet er nu te gescripted uit en C nadat de toren neer is, is niet zo boeiend (ronduit frustrerend eigenlijk omdat je achter alles vast blijft zitten). Als C in torenvorm ongeveer het enige dak was waar je op kon, was dit een betere map dan het nu is naar mijn mening.

- Domination is nog steeds zo slecht als in BF3.

- Gameplay beïnvloedende attachments die alleen in battlepacks zitten. :F

- De rest voelt eigenlijk verrassend een beetje als een mindere BF3 aan. Kan liggen aan de algehele beta performance en bugs, maar ik ben nu geneigd om BF4 niet te halen. Misschien dat er meer mappen komen in de beta en die dan wel leuk zijn. Met BF3 werd ik ook pas overtuigd met Caspian Border.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morren
  • Laatst online: 15-06 02:14
Wie weet hoe het zit met 64bit. Als ik beta download staat er achter alleen 64bitt. Betekend dat ik met mijn 32bit de beta niet kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-09 09:17
Wat denk je zelf?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik vind het raar dat zoveel mensen teleurgesteld zijn en zich zo ergeren aan de foutjes in de beta. Natuurlijk verloopt het niet altijd even vloeiend en vlot, maar het blijft wel gewoon het battlefield gevoel maar dan weer wel verbeterd en met veel nieuwe features. Squad leader zijn bijvoorbeeld is echt leuk omdat je nu meer het gevoel krijgt nuttig te zijn (attack orders enzo zijn veel opvallender nu).

Het loopt niet super, wel wat minder dan BF3, maar dat was met de BF3 beta ook zo.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Morren schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:05:
Wie weet hoe het zit met 64bit. Als ik beta download staat er achter alleen 64bitt. Betekend dat ik met mijn 32bit de beta niet kan spelen?
Je mag niet meer raden :) De beta is 64 bit only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 16:52
Morren schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:05:
Klopt... maar uit het woordje "alleen" had je dat toch wel kunnen opmaken?
Pagina: 1 ... 71 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.