Zelf net even een testje gedaan met wat kaartjes en inderdaad, de langzaamste bepaalt de snelheid.
Weer een nieuwe vraag waar ik geen antwoord op kon vinden, ook niet via zelf proberen. Ik heb een 128GB SD kaart die ik als een oort 'imagetank' wil inzetten tijdens vakantie. Dagelijks wil ik de die dag gemaakte foto's toevoegen aan de 128GB kaart. Echter loop ik tegen de volgende beperkingen aan:
1) ik heb niet de mogelijkheid bij het selecteren van bronbestanden alleen de nieuwe foto's / foto's van een bepaalde datum te selecteren. Dus wordt de selectie 'allemaal'.
2) wanneer bij de kopieeractie van alle foto's eerder gekopieerde foto's worden aangetroffen, heb ik niet de mogelijkheid te kiezen voor 'skip all', alleen maar 'overwrite all', 'overwrite' of 'skip'.
Hoe kan ik alleen nieuwe foto's kopiëren? Kan ik nog wat prutsen met folders die ik dagelijks moet wijzigen of zo?
/edit: ja dus

Je kunt de mapnaam waarin foto's die vanaf dat moment gemaakt worden terechtkomen wijzigen, en die kun je makkelijk als bronlocatie opgeven voor een kopieeractie. Dus op vakantie dagelijks beginnen in een nieuwe map en 's avonds die map kopiëren naar d backup-sd kaart
[
Voor 13% gewijzigd door
jelbo op 17-10-2014 22:26
]
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W