Als iets onverklaarbaar lijkt dan is het logische antwoord: ze doen het met opzet. Iedereen verwachtte een versmelting van D7000 en D300s lijn. Dan krijg je dit, een zuivere upgrade van de D7000. Dan is de conclusie: Ze hebben de lijnen helemaal niet versmolten en hebben dus nog een troefkaart achter de hand. Nikon weet ook verdomd goed dat mocht Canon een echte 7D opvolger uitbrengen zij dit gat ook moeten opvullen.
Ik zou het ook geen enkel probleem vinden mocht de hypothetische D400 duurder gepositioneerd zijn dan de D600. Zijn we ook meteen van die verhaaltjes af dat elke FX camera per definitie beter is, ongeacht features en build. Ik kom te vaak mensen tegen die puur volgen wat marketing hen influistert.
Ik zou het ook geen enkel probleem vinden mocht de hypothetische D400 duurder gepositioneerd zijn dan de D600. Zijn we ook meteen van die verhaaltjes af dat elke FX camera per definitie beter is, ongeacht features en build. Ik kom te vaak mensen tegen die puur volgen wat marketing hen influistert.
* Insert streetcred enhancing system specs and other toys here *