Nog 15 lange minuten te gaan.
Anoniem: 323326
Net op steam bij het posten van een status update gekeken, (spel taggen) hier staat hij in als:
"Arma 3 Alpha"
Dit is hoe steam hem dus in hun database hebben staan.
edit:
nog 2 min te gaan en krijg een timeout op de store
"Arma 3 Alpha"
Dit is hoe steam hem dus in hun database hebben staan.
edit:
nog 2 min te gaan en krijg een timeout op de store
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 05-03-2013 13:57 ]
Steam komt meteen met 50% korting op arma 2 lol
http://store.steampowered.com/sub/25815/
http://store.steampowered.com/sub/25815/
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 05-03-2013 14:01 ]
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Eigenlijk moet je het niet via steam kopen maar via hun eigen site, anders gaat toch een deel van de inkomsten naar Steam.. als je BI echt wil steunen tenminste
.
Ik moet nu werken, dus koop het vanavond wel wanneer het rustiger is.
Ik moet nu werken, dus koop het vanavond wel wanneer het rustiger is.
[ Voor 18% gewijzigd door Ircghost op 05-03-2013 14:09 ]
Nee laat iedereen nu naar steam gaan, kan ik gerust op de bistudio store de supporter edition kopen.
Dear customer,
you have exceeded the maximum number of orders per account or IP. If you want to make more purchases please contact support@bistudio.com and we will gladly assist you.
Sincerely,
Store.bistudio.com Team
you have exceeded the maximum number of orders per account or IP. If you want to make more purchases please contact support@bistudio.com and we will gladly assist you.
Sincerely,
Store.bistudio.com Team
bistudio store is waarschijnlijk plat door de hoge bezoekersaantallen.
ik heb hem op steam gekocht, hoef ik ook niet te klooien met paypal.
ik heb hem op steam gekocht, hoef ik ook niet te klooien met paypal.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ze zijn de brand aan het blussen nu
Arma 3 @Arma3official
1, STORE IS DOWN! We’re doing all we can to get the Store servers up quickly for #Arma3 #Alpha!!
Ik heb 'm inmiddels binnen op mijn server. Nu nog de parameters van arma3.exe uitvinden.... geen dedicated server executable in ieder geval.
Zodra hij up and running is ga ik dat zeker doen!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die wintersport van morgen komt wel erg slecht uit. Ik heb toch maar de 25 euro versie gehaald. Die maps komen toch wel op internet en boeien me niet echt. Cold war assault ga ik toch nooit spelen. Die supporter leek me nog wel leuk, maar toch eerst maar dit halen. De DLC haal ik wel los als ik het tof vind.
Haha, nee ik wacht wel even geduldig, komt vast goed. Dan maar even een aflevering kijken van inside combat rescue
Hmm, bij mij liep steam half vast, maar wel gewoon betaald met moneybookers. Staat verder ook geen payment reference en niks in de mail van moneybookers. Steam geeft ook aan dat ze nog wachten op een bevestiging van de betaling. Lekker wachten.
wat raden jullie eigenlik aan om in-game op te nemen? Deed dit eerst met PlayClaw3 aangezien fraps kut was met fps lag, maar playclaw loopt niet lekker met arma...
Nopes.
En nog een nadeel, voor een "dedicated" server heb je voor nu in ieder geval 2 Steam accounts nodig
ik gebruik xsplit maar dxtory is de betere als je lokaal wil opnemen
server starten, steam in offline gooien op je pc opstarten en joinen?
volgens dwarden moeten we gewoon even geduld hebben:
http://forums.bistudio.co...52&viewfull=1#post2304652
zijn ze over op steam? dan zal er later in de tools sectie nog wel iets komen. ik niet 2x het spel aanschaffen om een dedi te draaienWasp schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:35:
[...]
Nopes.
En nog een nadeel, voor een "dedicated" server heb je voor nu in ieder geval 2 Steam accounts nodig
server starten, steam in offline gooien op je pc opstarten en joinen?
volgens dwarden moeten we gewoon even geduld hebben:
http://forums.bistudio.co...52&viewfull=1#post2304652
[ Voor 89% gewijzigd door JoSchaap op 05-03-2013 14:43 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Woohoo, heb hem ook aangeschaft. Meteen combined operations legaal gekocht. Had de "probeer versie" getest in het weekend en was meteen verkocht! Erg gaaf spel, ben zeer benieuwd naar deel 3.
zelfs hun forum is lekker druk nu 
was altijd een spookstad
was altijd een spookstad
wbt de server is het idd wachten op een echte dedi release. de game kun je niet starten op een server zonder videokaart.There are currently 1742 users online. 290 members and 1452 guests
Most users ever online was 3,417, Today at 14:26.
[ Voor 23% gewijzigd door JoSchaap op 05-03-2013 14:58 ]
Iemand de supporter edition al kunnen bemachtigen via de store? Schiet niet op.
Ben hem ook aan het downloaden thuis. Als ik over een half uurtje weg ben uit werk ga ik maar even testen.
Zijn de controls heel anders?
Zijn de controls heel anders?
pppssss .. Wij zijn blij ... hij loopt zo glad als baby billetjes
i7 920 @ 4ghz
6gb
ssd reet 0
AMD 6990 4 gb
Dat geluid als je aan het duiken bent en er een chopper overvliegt .. kippevel !
i7 920 @ 4ghz
6gb
ssd reet 0
AMD 6990 4 gb
Dat geluid als je aan het duiken bent en er een chopper overvliegt .. kippevel !
[ Voor 53% gewijzigd door MaXeRs op 05-03-2013 15:19 ]
Voor de controls moet je hier even kijken: http://dslyecxi.com/?s=controls
Scheeld ze wel veel centen dat hun eigen site nu offline is.
Supporter edition succesvol betaald, nu alleen nog een cd key
Ontzettend benieuwd. Volg Arma 3 al een jaartje en heb, na ontzettend teleurgesteld te zijn het hoge arcade gehalte van BF3, heel erg veel zin om met Arma te beginnen.
Mocht iemand een invite key hebben voor de Alpha Lite hoor ik het graag, op dit moment even geen centen om de normale editie aan te schaffen.
Mocht iemand een invite key hebben voor de Alpha Lite hoor ik het graag, op dit moment even geen centen om de normale editie aan te schaffen.
Arma 3 Alpha has stopped working.
niet cool
edit: msi afterburner uit en hij gaat gewoon goed, zal die overlay wel zijn.
niet cool
edit: msi afterburner uit en hij gaat gewoon goed, zal die overlay wel zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door haarbal op 05-03-2013 16:06 ]
Als iemand vertelt waar ik die keys vandaan kan halen (heb hem gekocht) wil ik het misschien wel uitdelen...
waar zie je die invites dan staan dan in steam
de invites zijn nog niet uit lol
Ok, mensen, de playertable kan gevuld worden.
DM mij je Tweakersnaam en je Steam username (ook als ze hetzelfde zijn) dan zal ik jullie toevoegen aan de tabel.
P.s. Het is het fijnste voor iedereen als je er actieve links van maakt, dan kunnen mensen je steam account wat makkelijker vinden.
P.s. Het is het fijnste voor iedereen als je er actieve links van maakt, dan kunnen mensen je steam account wat makkelijker vinden.
[ Voor 29% gewijzigd door Ircghost op 05-03-2013 16:49 ]
Ik moet zeggen dat ik nog net niet mijn complete waslijst van dingen heb opgeschreven van dingen waar ik op hoopte voor Arma3. Na ongeveer 30 minuten even kort spelen (Beetje rondlopen in de editor om even aan de controls te wennen) en even dat infantry scenario ben ik toch wel erg positief. Ten eerste de graphics. Ik heb niet echt een high-end PC, maar het liep eigenlijk prima (Dit is dan wel geen grote volle MP server natuurlijk). Mijn FPS was nou niet echt spectaculair, maar toch ging het nog redelijk soepel. Animaties gaan sneller en de bewegingen sluiten beter op elkaar. Typisch voorbeeld is het vaulten. Je kan nu gewoon gaan rennen en als je op vault druk doet hij meteen die beweging en loop je weer verder. In Arma2 sta je dan eerst een seconde stil, krijg je een animatie van een uur lang en sta je weer een seconde stil voordat je uberhaubt iets kan.
Dat switchen tussen die stances is wel even wennen, maar heeft toch veel potentie. Wel nog een paar missers er tussen qua controls. Switchen tussen tweede optics (Red dot boven op een andere scope bijvoorbeeld) kan met Ctrl+Rechtermuis.... maar als je daar op doet gebeurt er niks. Dan moet je nog een keer op rechtermuis drukken om ook daadwerkelijk die sights tevoorschijn halen. Ik had liever gehad dat Ctrl+Rechtermuis meteen dat ding naar voren haalt, en nog een keer drukken hem weer weg stopt. Als je als scoped bent, zou die control moeten switchen naar de andere scope. Turbo en tussen rennen en lopen togglen is ook een hel. De turbo knop doet van zichzelf niks maar is alleen een modifier. In Arma2 kon je 2xW doen om te blijven sprinten en dat werkte prima. Hier kan je alleen 2xW doen om turbo te toggelen en dan vervolgens opnieuw W indrukken om ook daadwerkelijk te beginnen met sprinten.
Wel een paar positieve verandering. Ctrl+G om tussen grenades te switchen (Dus niet meer eerst je granaten pakken en dan met het muiswiel "Smoke Green" of iets dergelijks selecteren. Scheelt weer een item in het scrollmenu. Daarnaast zijn die stances wel leuk, maar is het gewoon even wennen. Die combat pace is ook super tof.
Dat switchen tussen die stances is wel even wennen, maar heeft toch veel potentie. Wel nog een paar missers er tussen qua controls. Switchen tussen tweede optics (Red dot boven op een andere scope bijvoorbeeld) kan met Ctrl+Rechtermuis.... maar als je daar op doet gebeurt er niks. Dan moet je nog een keer op rechtermuis drukken om ook daadwerkelijk die sights tevoorschijn halen. Ik had liever gehad dat Ctrl+Rechtermuis meteen dat ding naar voren haalt, en nog een keer drukken hem weer weg stopt. Als je als scoped bent, zou die control moeten switchen naar de andere scope. Turbo en tussen rennen en lopen togglen is ook een hel. De turbo knop doet van zichzelf niks maar is alleen een modifier. In Arma2 kon je 2xW doen om te blijven sprinten en dat werkte prima. Hier kan je alleen 2xW doen om turbo te toggelen en dan vervolgens opnieuw W indrukken om ook daadwerkelijk te beginnen met sprinten.
Wel een paar positieve verandering. Ctrl+G om tussen grenades te switchen (Dus niet meer eerst je granaten pakken en dan met het muiswiel "Smoke Green" of iets dergelijks selecteren. Scheelt weer een item in het scrollmenu. Daarnaast zijn die stances wel leuk, maar is het gewoon even wennen. Die combat pace is ook super tof.
Kun je die snelkoppeling niet aanpassen? Zet bijvoorbeeld turbo toggle op je muis zodat als je dan op w drukt de turbo al aanstaat.
pff ik herinner mij weer waarom ik gestopt was met steam te gebruiken, retetraag die verbinding!
Komt die steamversie ook met all in er bij want daar wacht ik op wil wel betalen.
Maar dan moeten wel alle versie's er in zitten inc de aankomende dlc 's
Maar dan moeten wel alle versie's er in zitten inc de aankomende dlc 's
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
De DLC krijg je alleen met de supporter edition, zo te zien is die alleen in de bi store verkrijgbaar.
De controls zijn trouwens zeer direct en er zitten geen limieten op. Als je wilt kan je dus met je aimpoint een instant 360 headshot maken.
verder draait het goed zelfs met woeste viewdistance, al blijft het natuurlijk een klein eiland zonder echte steden, bepaald geen cherno
en de bi forums en store liggen idd nog steeds plat.
De controls zijn trouwens zeer direct en er zitten geen limieten op. Als je wilt kan je dus met je aimpoint een instant 360 headshot maken.
verder draait het goed zelfs met woeste viewdistance, al blijft het natuurlijk een klein eiland zonder echte steden, bepaald geen cherno
en de bi forums en store liggen idd nog steeds plat.
[ Voor 64% gewijzigd door haarbal op 05-03-2013 17:25 ]
bi store bestaat niet meer 
duurt lang..
duurt lang..
wissel anders eens van contentserver (clientregistry.blob wissen en steam herstarten) want hier komt alles met 7.4MB/Sec binnen via UPC FP60Anoniem: 323326 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:14:
pff ik herinner mij weer waarom ik gestopt was met steam te gebruiken, retetraag die verbinding!
Okay, inmiddels een server opgetuigd!
Host: arma.altislife.com:2302
Missie: Custom in elkaar geflanst. 25 man BLUFOR, 25 man OPFOR, en 5 man civilian.
Elke basis heeft een aantal ammo crates, en een aantal vehicles. Alle vehicles respawnen automatisch zodra ze kapot gaan.
Gewoon even lol dus!
Missie: Custom in elkaar geflanst. 25 man BLUFOR, 25 man OPFOR, en 5 man civilian.
Elke basis heeft een aantal ammo crates, en een aantal vehicles. Alle vehicles respawnen automatisch zodra ze kapot gaan.
Gewoon even lol dus!
en? hoe zijn de controls? volgens dat eerder geposte filmpje zijn ze heel wat verbeterd ten opzichte van arma II maar wat vinden de mensen hier? zitten er bij de muisbewegingen bijvoorbeeld nog zo'n lag waardoor je beeld altijd achterloopt op je muisbeweging? die vond ik zo irritant dat ik II niet te spelen vond. mocht het nu werken komt deeltje III er zeker.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Download zelf ging wel snel (zie eerdere screenshot) maar gewoon browse gaat fn traag!JoSchaap schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:16:
[...]
wissel anders eens van contentserver (clientregistry.blob wissen en steam herstarten) want hier komt alles met 7.4MB/Sec binnen via UPC FP60
Voor de geintereseerd, ik zal wat filmpjes beginnen te uploaden
Helicopter gameplay:
YouTube: ARMA 3 ALPHA - Helicopter Gameplay
Duiken:
YouTube: Arma 3 Alpha - Scuba Diving Gameplay and a big FAIL
Helicopter controls zijn het zelfde als 2 deze zijn nog niet veranderd. Gameplay (infrantrery) is veel, heel veel verbeterd!superwashandje schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:50:
en? hoe zijn de controls? volgens dat eerder geposte filmpje zijn ze heel wat verbeterd ten opzichte van arma II maar wat vinden de mensen hier? zitten er bij de muisbewegingen bijvoorbeeld nog zo'n lag waardoor je beeld altijd achterloopt op je muisbeweging? die vond ik zo irritant dat ik II niet te spelen vond. mocht het nu werken komt deeltje III er zeker.
Helaas blijf ik nog steeds noob op het land, die mij maar vliegtuigen.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 323326 op 05-03-2013 18:52 ]
Klopt het dat het helicopter vliegmodel nog op het oude arma 2 principe is gebaseerd en dat ze het nog moeten overzetten naar de Helicopters on tour (of zoiets dergelijks) model?
Ja, precies...rgras schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:00:
Dat zeggen enkelen, maar ik heb er zelfs over gelezen.
Wat bedoel je hier nu mee te zeggen?
Wasp schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:20:
Gewoon even lol dus!
Ow haha ik las daar even overheen, wat stom van mij zeg
Hehe ja inderdaad.... Wat wel stom is, 'Server Control' is niet mogelijk! Althans, ik kan niet meer in-game als admin inloggen. Heel vreemd en vervelend. Toch eens even beter zoeken.
vertel mij es hoe je die server heb opgestart.. Waarschijnelijk gewoon via multiplayer en dan new toch..Wasp schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:20:
Gewoon even lol dus!
Er ontbreekt een woordje.. komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik zo druk bezig ben in de editor.Ircghost schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:06:
[...]
Ja, precies...
Wat bedoel je hier nu mee te zeggen?
Uhm nee.Stronkie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:28:
[...]
vertel mij es hoe je die server heb opgestart.. Waarschijnelijk gewoon via multiplayer en dan new toch..
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om te kunnen respawnen tijdens een missie? De oude A2-manier werkt hier niet meer.
Hier wel.rgras schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:47:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om te kunnen respawnen tijdens een missie? De oude A2-manier werkt hier niet meer.
Dus: description.ext uitbreiden met de juiste parameters, en Markers in de mission editor (respawn_west, etc)
Gaat hier iig prima.
Dit is mijn description.ext:
Daarnaast heb ik een marker met 'respawn_west' aangemaakt, maar helaas respawn ik niet.respawn=3;
respawndelay=1;
kun je het me uitleggen hoe dat moet. Dan kan ik ook effe een gotters dedicated servertje hooggooien..Wasp schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:30:
[...]
Uhm nee.Net ontdekt dat de -server parameter werkt op arma3.exe. En dan alle parameters die ook voor arma2oa.exe golden (dus nog vóór de dedicated exe manier)
Ik heb 'm zo:rgras schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:58:
Dit is mijn description.ext:
[...]
Daarnaast heb ik een marker met 'respawn_west' aangemaakt, maar helaas respawn ik niet.
// Respawn
respawn = "BASE";
respawndelay = 10;
Quote to self: Met #admin <wachtwoord> kun je inloggen. Fiew.Wasp schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:23:
[...]
Hehe ja inderdaad.... Wat wel stom is, 'Server Control' is niet mogelijk! Althans, ik kan niet meer in-game als admin inloggen. Heel vreemd en vervelend. Toch eens even beter zoeken.
Ik heb 't hiervandaan: http://community.bistudio.com/wiki/Arma2:_Startup_ParametersStronkie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:58:
[...]
kun je het me uitleggen hoe dat moet. Dan kan ik ook effe een gotters dedicated servertje hooggooien..
Full time 60 man online vind de server niet zo leuk, heb dus nu de server voorzien van een wachtwoord:
arma.altislife.com - wachtwoord is armagot
Anoniem: 284985
Wel geniaal dat er al custom missies zijn op de 1e dag van de Alpha, wat een community!
Oei, onafhankelijk van de settings 20-25 FPS..
40% GPU usage op high settings.
Hebben meerdere mensen last van game freezes? Ik heb in de middag fatsoenlijk kunnen spelen, maar nu freezed de game bij ieder potje.
yup. SP wilt nog wel is 40/50 fps aantikken maar MP...
Is meestal zo bij arma spellen, cpu is een bottleneck tenzij je viewdistance en model detail etc enorm terugschroeft.unfor schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:13:
Bij de helikopter missie is de framerate onafhankelijk van wat voor setting 30fps.
i5 2500k @ 4.5GHz, 6970 2GB, 8GB. Andere missies zijn tussen 45 - 60 fps op high. Best zwaar. Draw distance is op 3.5km, object 1500, shadow 150.
Ik zou graag gewoon over het eiland willen lopen, maar geen idee hoe ik zoiets met de editor kan doen??
i5 2500k @ 4.5GHz, 6970 2GB, 8GB. Andere missies zijn tussen 45 - 60 fps op high. Best zwaar. Draw distance is op 3.5km, object 1500, shadow 150.
Ik zou graag gewoon over het eiland willen lopen, maar geen idee hoe ik zoiets met de editor kan doen??
Valt het bij jullie ook op dat gunshots storen? Of zou dat aan m'n geluidskaart liggen? XFi Xtrememusic.
Dit dus:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=R9vTRMfDC8g]
Dit dus:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=R9vTRMfDC8g]
[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 05-03-2013 22:44 ]
open de editor. Dubbelklik ergens op de map, klik vervolgens op OK. Klik daarna op preview bovenin. Heel simpel, maar zo plaats je een unit (eerste unit is altijd player zelf). zo kan je rondlopenShodan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:03:
Bij de helikopter missie is de framerate onafhankelijk van wat voor setting 30fps.
Overigens zal ik morgen voor het einde van de middag een missie online zetten. Editen gaat vrijwel hetzelfde als in OFP en Arma,
Ja, had het al gevonden inderdaad! Heb ook al een heli gedropt....Nickbn schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:37:
[...]
open de editor. Dubbelklik ergens op de map, klik vervolgens op OK. Klik daarna op preview bovenin. Heel simpel, maar zo plaats je een unit (eerste unit is altijd player zelf). zo kan je rondlopen
Overigens zal ik morgen voor het einde van de middag een missie online zetten. Editen gaat vrijwel hetzelfde als in OFP en Arma,
Merk dus wel dat als je veel ziet (over stadje uitkijkt bijvoorbeeld) dat dan ook zonder enige AI de fps dropt tot 45 ofzo, ach het loopt wel ok en soepel verder. Wel even frames rendered ahead op 0 gezet in de cfg, is minder muis lag
drop tot 45 is toch nauwelijks merkbaar? Dat is nog steeds erg vloeiend
.
Al gezien? 
Ooh ik sta te springen om Dayz met deze engine te spelen!!!
Ooh ik sta te springen om Dayz met deze engine te spelen!!!
Klopt, het is ook inderdaad geen COD of BF3 waarbij dat wel merkbaar is (snellere gameplay)Ircghost schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:55:
drop tot 45 is toch nauwelijks merkbaar? Dat is nog steeds erg vloeiend.
Echter dat is dus helemaal zonder AI. Bij de helikopter showcase missie heb ik dus 32 fps... Hoewel dat in heli ook nog wel goed speelbaar is.
Ik heb nog een keer de infantry showcase gespeeld en zat zo rond de 35 FPS steeds. GPU load op 65%. Draai hier met een 965 en een unlockte 6950. Hmm, genoeg ruimte voor optimalisatie dus.
Mijn bevindingen na een avond spelen:
- Spel is met veel spelers in MP een stuk zwaarder. In de mission editor met AI veel minder. Al met al vergelijkbaar met ArmA 2
- Helaas verschillende crash to desktop's gehad. Ook van de dedicated server (-server parameter)
- Voor het hosten van een dedicated server heb je eigenlijk een apart steamaccount nodig. Truukje is om na het opstarten van arma3.exe het proces steam.exe te killen waardoor je vanaf je game pc weer Arma kan opstarten
- Onderwater sfeer is zeer goed gedaan. Zonder duikbril zie je bv. veel minder scherp.
- Je kan in bijna elk gebouw lopen
- Vehicle physics zijn stukken beter dan Arma 2. Bv. de schokdempers van bepaalde trucks zien er realistisch uit
- Veel bugs, al was dat natuurlijk conform de verwachting. Denk aan zwemmende vissen op het water, piloten die in slaap lijken terwijl ze aan het vliegen zijn, servers niet kunnen joinen, etc.
Ook leuk is dat je bij de parameters van je missie kunt instellen hoe hoog de golven zijn. Standaard stelt het niks voor, maar met 'waves' op 100 kun je lachen op het water.
- Spel is met veel spelers in MP een stuk zwaarder. In de mission editor met AI veel minder. Al met al vergelijkbaar met ArmA 2
- Helaas verschillende crash to desktop's gehad. Ook van de dedicated server (-server parameter)
- Voor het hosten van een dedicated server heb je eigenlijk een apart steamaccount nodig. Truukje is om na het opstarten van arma3.exe het proces steam.exe te killen waardoor je vanaf je game pc weer Arma kan opstarten
- Onderwater sfeer is zeer goed gedaan. Zonder duikbril zie je bv. veel minder scherp.
- Je kan in bijna elk gebouw lopen
- Vehicle physics zijn stukken beter dan Arma 2. Bv. de schokdempers van bepaalde trucks zien er realistisch uit
- Veel bugs, al was dat natuurlijk conform de verwachting. Denk aan zwemmende vissen op het water, piloten die in slaap lijken terwijl ze aan het vliegen zijn, servers niet kunnen joinen, etc.
Ook leuk is dat je bij de parameters van je missie kunt instellen hoe hoog de golven zijn. Standaard stelt het niks voor, maar met 'waves' op 100 kun je lachen op het water.
zo dat galmen van die wapengeluiden klinken wel erg goed zeg 
zitten er ook al solo missies in de alpha versie of iets waar je het op uit kan proberen
of is het alleen maar de editor
zitten er ook al solo missies in de alpha versie of iets waar je het op uit kan proberen
of is het alleen maar de editor
[ Voor 49% gewijzigd door ravw op 05-03-2013 23:43 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Nou mijn eerste ervaring is niet helemaal postief, 9 van de 10 servers die ik probeer te connecten geven mij een connecting error..
Heb ik ook last van, met videosettings lopen spelen maar het blijft rond de 20-30 FPS in multiplayer. Bij feedback tracker zijn er meer mensen die er al een report over hebben gemaakt.unfor schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:13:
leuke missie die sandbox TDM 
alleen die vehicles hebben nog wel wat aandacht nodig
barrel roll ergens halverwege dit filmpje, ja met een auto inderdaad
zitten wat haperingen in twitch heeft momenteel serveronderhoud
http://nl.twitch.tv/joschaap/c/1992749
alleen die vehicles hebben nog wel wat aandacht nodig
barrel roll ergens halverwege dit filmpje, ja met een auto inderdaad
zitten wat haperingen in twitch heeft momenteel serveronderhoud
http://nl.twitch.tv/joschaap/c/1992749
[ Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 06-03-2013 00:42 ]
Hmm blijkbaar levert het connecten met password protected servers meer problemen op dan zonder password. Net eerste sessie gehad, redelijk tevreden. Er zijn overduidelijk veel dingen die nog niet werken, maar ik zie veel potentieel en ik vind het een mooie engine.
Ook de geluiden van wapens zijn mooi en doen realistisch aan. Auto's zijn nog wat buggy en lijken te licht. Maar morgen een wat langere en meer gestructureerde sessie doen dan vanavond haha.
Ook de geluiden van wapens zijn mooi en doen realistisch aan. Auto's zijn nog wat buggy en lijken te licht. Maar morgen een wat langere en meer gestructureerde sessie doen dan vanavond haha.
Gisteren met 6 vrienden 'COOP 10 Escape from Stratis' gedaan.. heerlijk! Je start in het zuiden van het eiland en je moet het eiland of de firing range bereiken. Onderweg kom je natuurlijk allemaal problemen tegen en aangezien wij het realistisch/tactisch proberen te spelen heeft het ons 2,5 uur gekost om Air Station MIKE-26 te bereiken. Uiteindelijk hebben wij wegens het late tijdstip maar een auto gepakt en zijn wij naar het exfil-punt geraced waar wij per rescueboat/submarine (http://dl.dropbox.com/u/8618385/2013-03-06%2000.15.00.jpg
) konden ontsnappen.
ArmA III

ArmA III
@JoSchaap en rgras willen jullie ook in de playertable?