• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18:59

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Dat zijn denk ik de prijzen van het spel indien je ze later los koopt tijdens de officiële release, maar dat is slechts een wilde gok. Bij de uitleg van de andere pakketen staat expliciet dat er het volledige spel bij zit.

-------
EDIT:
Voordat ik het vergeet, ik ben natuurlijk (mede) TS'er, dus Nick of ik zullen vanavond deze nieuwe informatie toevoegen aan de TS.

[Voor 25% gewijzigd door Ircghost op 26-02-2013 19:06]

• Kw4kje
  • Laatst online: 21-01 15:34
Erg veel zin, nog een weekje wachten. :)

[Voor 43% gewijzigd door Kw4kje op 26-02-2013 19:03]

• rgras
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Persoonlijk zit ik te twijfelen tussen de 'alpha' en 'supporter edition', maar de extra's (afgezien van de DLC) zijn mij eigenlijk niets waard.
- Zo zal je de soundtrack, maps en guide al vanaf dag één van internet kunnen halen.
- ArmA: Cold War Assault zal ik toch nooit meer spelen (waarom zou je, ArmA III is er al!).
- ArmA X, heb ik al (maar waarom zou je, ArmA III is er al!).

Dus eigenlijk zou ik €45,- extra betalen voor de toekomstige DLC. Wanneer ik dan zie dat ik toendertijd British Armed Forces voor €8,99 bij de release heb gekocht, zou het mij verbazen wanneer de gezamenlijke waarde van de DLC de €45,- zal overstijgen.

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18:12

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Stronkie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:19:
[afbeelding]

Cost:

ALPHA € 24,99
DIGITAL DELUXE EDITION€ 39,99
SUPPORTER EDITION€ 69,99

zijn ze helemaal van de pot gepleurt
Er staat bij dat je automatisch alle toekomstige DLC's krijgt voor 69,99 € en eerlijk gezegd vind ik dat niet eens zoveel geld als je beseft dat je simpelere, minder leuke en slechter ondersteunde games voor die prijs kan/moet kopen :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Welke addons zou je dan niet gratis krijgen als zoiets als OA niet zo krijgen..

Britisch forces
PMC enzo

ach ja..

En aan IRC

Je post deed me glimlachen. Het gaat niet speciaal om het feit dat je nu voor een beta moet betalen. Het gaat me meer om het hele traject. Ja ik ga voor de supporter edition. Daar gaat het helemaal niet om.

De weg er na toe is helemaal niet wat we van BIS gewent zijn.

Ik kan me nog interviews herinneren dat ze een hekel hadden aan het steam principe. Wegens een goede deal met Valve (weer geld) zijn ze toch naar steam gekomen.

Tevens de weg naar de release toe, toegegeven dat gevangen nemen van die twee mensen dat bracht wel roet in het eten , maar om nu op basis daarvan een game te delay'en die toch al helemaal af was.
Ze hebben in een interview met Dyslexie en consorten , toegeven dat de game klaar is , maar dat ze de modules aan elkaar moeten bouwen. Komt nu dus voor dat 1 van de 2 gevangenen die compiler was.

Dan nu zeggen dat het orginele spel was in sept uit komt.. en dat we eerst gaan "betalen" om te kunnen beta spelen.. Nee zo werkt het niet. Ze zouden ons moeten betalen om hun product te gaan testen voordat ze het op de markt brengen.. Nee dit is een puur melkkoe verhaal.

De beta gebruiken als melkkoe is na mijn mening toch iets te hoog gegrepen.

We spelen de beta om te helpen. Tja .. we helpen dus alleen om hun zakken te vullen. We krijgen niets werkelijks extra

Naam in het spel.. stukje code wat simpel aangepast kan worden
Digital soundtrack.. whoptiedoe.. kun je ook uit de game halen
Digitale kaarten .. zelfde whoptido..
Meer wapens en nog ander gein. Wat gewoon in het spel zit ..

Nee deze manier van beta / alpha is een verknipte manier om de game nog meer uit te melken...

• rgras
  • Niet online
Sigh, je betaalt niet voor de alpha/beta. Als je nu besteld ben je het goedkoopste uit. DAARNAAST krijg je toegang tot de alpha/beta. Of denk je echt dat de prijs lager was wanneer je die toegang niet had?

[Voor 26% gewijzigd door rgras op 26-02-2013 19:15]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

yeah.. rgras.. dat is een positive antwoord voor de hele toestand..

Zand erover ben ik wel blij mee.

• rgras
  • Niet online
Je moet de alpha en de beta niet zien als een echte alpha en beta. Er zal misschien een handvol mensen zijn die daadwerkelijk feedback gaan geven. Dit is puur en alleen om mensen een sneak peak te geven van wat er gaat komen. Vroeger had je hiervoor de demo, nu noemen ze het simpelweg 'alpha' en 'beta' (en ja, zelfs wanneer je de game moet pre-orderen om het te kunnen spelen).

Overigens ben ik het wel met je eens over BI, helaas zie je dit wel vaker bij developers die snel groter zijn geworden.

[Voor 13% gewijzigd door rgras op 26-02-2013 19:21]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jep.. ik moet niet zo min denken.. Doet me denken aan LOTRO met de founders optie van 150 euro...

Lol die heb ik gewoon ook betaald.. :)

• rgras
  • Niet online
Zijn jullie trouwens nog 'bang' dat wij misschien last gaan krijgen van de 'DayZ-generatie'?

Dit klinkt wel heel elitist, zo is het niet bedoeld ;)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja. Maar die kappen snel af , daar ze het arcade van de dayz mod gaan missen..

Maar deze zullen snel terug komen zodra dayz geport is :)

hahaha.

Weet iemand al server specs.. Ik moet nl deze servers opzetten. Geen idee wat de mem spec's zijn. Niet veel kunnen vinden erover nog.. Zelf Jacob kon geen antwoord geven

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
@ stronkie: ik ben het zeker met je eens dat ze niet moeten doen alsof wij moeten betalen voor een beta. Developers moeten hopen dat wij het willen testen.

Maar en bij voorbaat sorry dat ik de lieve vrede niet bewaar, je betaald hier niet voor de Alpha of beta maar voor een goedkopere versie van het spel met als bijkomst dat je eerder kunt beginnen.. wat nou als het gewoon pre-order korting was genoemd, was dat beter geweest?

Wel grappig trouwens, ik ben begonnen met dayz maar vind dat nu saai en vind arma juist geweldig. :)

[Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 26-02-2013 19:29]

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja dat had voor mij minder weerstand opgeleverd LOLOLOLOL.. Maar ok.. We wachten al zoooo lang op deze game.. Bij de weg.. Amazon DE heeft zijn website al aangepast.. Lullig..

• rgras
  • Niet online
BTW, uit de alpha FAQ:
It also enables our community to start preparing their mods to be ported from Arma 2 to Arma 3, and start new mods. This means there will be more user-made content available at launch.
O+
Additionally, we hope that by providing content in batches, we can shift the focus of what is being tested and evaluated.
Het klinkt alsof er gedurende de alpha/beta steeds meer content te testen is.
The full and final version of Arma 3 is scheduled for release in Q3 2013
-O-

[Voor 41% gewijzigd door rgras op 26-02-2013 19:33]

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18:12

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Stronkie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:12:
Je post deed me glimlachen. Het gaat niet speciaal om het feit dat je nu voor een beta moet betalen. Het gaat me meer om het hele traject. Ja ik ga voor de supporter edition. Daar gaat het helemaal niet om.

De weg er na toe is helemaal niet wat we van BIS gewent zijn.

Ik kan me nog interviews herinneren dat ze een hekel hadden aan het steam principe. Wegens een goede deal met Valve (weer geld) zijn ze toch naar steam gekomen.

Dan nu zeggen dat het orginele spel was in sept uit komt.. en dat we eerst gaan "betalen" om te kunnen beta spelen.. Nee zo werkt het niet. Ze zouden ons moeten betalen om hun product te gaan testen voordat ze het op de markt brengen.. Nee dit is een puur melkkoe verhaal.

De beta gebruiken als melkkoe is na mijn mening toch iets te hoog gegrepen.

We spelen de beta om te helpen. Tja .. we helpen dus alleen om hun zakken te vullen. We krijgen niets werkelijks extra

Nee deze manier van beta / alpha is een verknipte manier om de game nog meer uit te melken...
Hier en daar met je eens, maar het uitmelken ben ik zeer zeker niet met je eens : ArmA is amper mainstream te noemen en om dan te zeuren over het feit dat ze het een en ander hebben geintroduceerd voor wat extra support vind ik een beetje raar als je de games echt leuk vindt :?

Voor hetzelfde geld kan je iets van een CoD/BF game kopen en echt super brakke support krijgen van een vreselijk bedrijf dat alleen maar aan geldt denkt en echt 0,0 om de community geeft :X :F :|
Is dat wat je wil ?? Ik niet !!

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 15:50
Heren Heren ! ... Laten we niet de goden verzoeken en gaan zeuren over het steunen van een game waar we meer dan ook naar uit kijken.

Stel je eens voor als ze ineens komen met zoiets als We gaan de game ook ontwikkelen voor de PS3 PS4 Xbox 360 en de 720 om uit de kosten te komen.

Dan is het allemaal voor niets geweeest en dan gaat mijn pc de deur uit.

[Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 26-02-2013 21:50]

• rgras
  • Niet online
Console exclusive? ;)

"Now with Kinect support, party games and Team Deathmatch!"

[Voor 60% gewijzigd door rgras op 26-02-2013 22:13]

• MaXeRs
rgras schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:12:
Console exclusive? ;)

"Now with Kinect support, party games and Team Deathmatch!"
You jumped !!! congratulations on completing your first steps on the battlefield.
21 achievments recieved !! :+

• Shodan
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 18-01 07:40
Ah, dus een soort vroeg boek korting :)

Heb nog nooit een arma game gespeeld en ben zeer benieuwd. Heb je daar ook kill streaks enzo? En nukes?? (Just kidding.....)

Ben zeer benieuwd hoe een realistischere shooter speelt. Is het nu zo dat je de single player campaign ook co-op kan spelen of heb je alleen specifieke multiplayer scenarios?

edit: Maar even snel wikipedia er op nagekeken. Je kunt bij Arma II blijkbaar de complete campaign met 4 spelers spelen. Ik neem aan dat dit dus ook zo is in Arma 3.

[Voor 19% gewijzigd door Shodan op 27-02-2013 08:48]

• rgras
  • Niet online
Volgens mij kan je gratis een 'Light' versie van ArmA II downloaden, dan krijg je misschien een beter beeld. http://www.arma2.com/free :)

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:56
maxers1973 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 21:44:
Stel je eens voor als ze ineens komen met zoiets als We gaan de game ook ontwikkelen voor de PS3 PS4 Xbox 360 en de 720 om uit de kosten te komen.
Waarschijnlijk zullen ze eerst DayZ uitbrengen op de consoles.

Arma2 was eerst ook aangekondigd voor de consoles, maar dat is er nooit van gekomen, waarschijnlijk omdat de ps3 maar 256MB memory heeft en de xbox ook zonder schijfinstallatie moet kunnen draaien.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Nickbn
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 13-01 14:53
Shodan schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:44:
Ben zeer benieuwd hoe een realistischere shooter speelt. Is het nu zo dat je de single player campaign ook co-op kan spelen of heb je alleen specifieke multiplayer scenarios?

edit: Maar even snel wikipedia er op nagekeken. Je kunt bij Arma II blijkbaar de complete campaign met 4 spelers spelen. Ik neem aan dat dit dus ook zo is in Arma 3.
Theoretisch gezien kan het, maar het is erg omslachtig en absoluut niet geoptimaliseerd voor meer dan 1 speler. Er zijn veel bugs en probleempjes die het spelen van de campaign bijna onmogelijk maken. Als je online wilt samenspelen kan je beter community addons downloaden die zijn gemaakt voor meerdere spelers. De campaign kent ook de beperking dat je een team van 4 lui hebt die absoluut niet dood mogen gaan. Soms is dat moeilijker dan dat lijkt en zal je vaak op een bepaald punt moeten herstarten omdat er een teammaatje dood gaat.

Ik hoop dan ook dat voor ArmA3 hier meer aandacht aan wordt besteed en de devvers dit een stukje beter gaan promoten.

Overigens lijkt het mij niet dat ze arma voor de consoles gaan maken. In het verleden hebben zij OFP uitgebracht voor de xbox en dit bleek een grote misser te zijn. Grote delen van het spel moesten er uit worden geknipt en de engine en gameplay had zwaar te lijden onder de concessies die gedaan moesten worden. Het bleek ook dat de gameplay zich niet leende voor een controller. Ze zijn daar dus vanaf gestapt. Ook zou een release op de consoles tegen hun eerdere verklaring voor een Steam-only release ingaan. We hoeven ons daarom geen "zorgen" te maken over een console release

[Voor 20% gewijzigd door Nickbn op 27-02-2013 11:19. Reden: Soms stoppen serieuze stereotypes stomme selectieve steekwoorden]

• haarbal
http://www.arma3.com/buy?#alpha_basic

aan de ene kant echt karig, steam exclusive en toegang kopen tot een alpha/beta

aan de andere kant is 25,- geen slechte retailprijs.

• rgras
  • Niet online
€25,- voor een top game met daarbij toegang tot de alpha en beta.. karig?

• haarbal
Over het algemeen ben ik niet gecharmeerd van de "koop nu en krijg beta toegang" praktijken.

maar goed, je krijgt er tenminste een goeie korting mee. Heb er wel vertrouwen in dat het na 2 jaar patchen een goed spel zal worden :+

[Voor 20% gewijzigd door haarbal op 27-02-2013 11:28]

• Zehtuka
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 13-11-2017
haarbal schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:26:
Over het algemeen ben ik niet gecharmeerd van de "koop nu en krijg beta toegang" praktijken.

maar goed, je krijgt er tenminste een goeie korting mee. Heb er wel vertrouwen in dat het na 2 jaar patchen een goed spel zal worden :+
Ik vind het netjes dat "early birds" korting krijgen op het uiteindelijke product. ArmA2 was zoals je al aangaf een dramazee bij launch, hopelijk is ArmA3 dat minder.

• haarbal
Ondanks matige framerates werkte de multiplayer bij launch van arma 2 wel goed. de meest missies ook.

de campain daarentegen was een groot drama.

ondertussen draait ie wel veel beter, en heeft iedereen ook betere hardware.

[Voor 21% gewijzigd door haarbal op 27-02-2013 14:21]

• JoSchaap
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 03:09

JoSchaap

Had a life, got a modem..

over het algemeen vind ik de deluxe ook geen geld (meteen alle toekomstige DLC's erbij) :)

is het al bijna 5 maart? *ongeduldig*

arma is nooit echt zuinig geweest in de systeemvereisten. maar daar bouw je je pc dan ook naar :)
het is geen spelletje, het is een sim :)

[Voor 35% gewijzigd door JoSchaap op 27-02-2013 16:11]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Kw4kje
Euh, bij deluxe staat het volgende: ALL FUTURE ARMA 3 DLCs ;)

Alleen bij de supporter edition toekomstige dlc.

[Voor 27% gewijzigd door Kw4kje op 27-02-2013 16:52]

• Nickbn
haarbal schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:20:
Ondanks matige framerates werkte de multiplayer bij launch van arma 2 wel goed. de meest missies ook.
Wist je overigens dat die matige framerates 9 van de 10 keer te wijten waren (en eigenlijk nog steeds zijn) aan de hoge systeemeisen die er aan de hostende partijen / servers worden gesteld? Als je op een server een enorm lage framerate hebt moet je voor de grap eens alt-tab doen en weer teruggaan. Als je daarna weer een hogere framerate hebt weet je in ieder geval dat het probleem niet aan jouw kant ligt en ligt het tekort bij de server.

Met de komst van het headless-client verhaal is de grootste stap in optimalisatie genomen, maar er is nog genoeg ruimte voor verbetering. Ik hoop dat ArmA3 start met een headless client voor de AI maar daar is tot zover nog helemaal niets over bekend... Afwachten dus...

Edit
We zijn overigens in het proces om de startpost met de nieuwe info uit te breiden. De updates zullen vanzelf zichtbaar worden.

[Voor 7% gewijzigd door Nickbn op 27-02-2013 17:50. Reden: informatiesamenleving]

• MaXeRs
Typo

Ik moet niet gaan tiepen na een middag dutje :+

[Voor 90% gewijzigd door MaXeRs op 27-02-2013 19:49]

• JoSchaap

JoSchaap

Kw4kje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:51:
Euh, bij deluxe staat het volgende: ALL FUTURE ARMA 3 DLCs ;)

Alleen bij de supporter edition toekomstige dlc.
die bedoelde ik dan ook

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Maar wie gaat het nou de 5e al kopen? En welke versie?

• JoSchaap

JoSchaap

ik denk dat ik de 5e wel al voor de alpha ga :) maar of het de supporters pack wordt of de normale ben ik nog niet over uit. denk gewoon de alpha, scheelt toch weer wat kratjes bier :+

bovendien ben is steam geen optie bij de supporters pack

• Kw4kje
Maak niks uit, ook de supporter pack moet je via steam spelen. (verkregen code invoeren) Zal wel iets te maken hebben dat ze daar wat meer geld aan over houden ofzo.

Ik ga a.s dinsdag de supporter edition halen. :)

[Voor 21% gewijzigd door Kw4kje op 01-03-2013 15:52]

• rgras
  • Niet online
Even mijzelf quoten.
rgras schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:09:
Persoonlijk zit ik te twijfelen tussen de 'alpha' en 'supporter edition', maar de extra's (afgezien van de DLC) zijn mij eigenlijk niets waard.
- Zo zal je de soundtrack, maps en guide al vanaf dag één van internet kunnen halen.
- ArmA: Cold War Assault zal ik toch nooit meer spelen (waarom zou je, ArmA III is er al!).
- ArmA X, heb ik al (maar waarom zou je, ArmA III is er al!).

Dus eigenlijk zou ik €45,- extra betalen voor de toekomstige DLC. Wanneer ik dan zie dat ik toendertijd British Armed Forces voor €8,99 bij de release heb gekocht, zou het mij verbazen wanneer de gezamenlijke waarde van de DLC de €45,- zal overstijgen.
Het is natuurlijk afwachten hoeveel DLC er uitkomt en voor welke prijs deze beschikbaar komt. Mijn gevoel zegt dat dit onder de €45,- zal liggen en dat het voor mij dus geen meerwaarde heeft om voor de 'supporter edition' te gaan.

• Kw4kje
Ja en dan kan het ook nog zo zijn dat ze addons gaan uitbrengen net als Operation Arrowhead en dat wordt niet verstaan onder DLC, lekker cashen, dat verklaard ook de tekst [?] achter future dlc :+

[Voor 16% gewijzigd door Kw4kje op 01-03-2013 16:22]

• MaXeRs
Met alle respect voor de ouwe games bij de supporter edition ,maar wat moet je met die ouwe meuk als je ARMA III kan spelen.

ARMA: COLD WAR ASSAULT
ARMA X
ALL FUTURE ARMA 3 DLCs ... als die er al komen ? 8)7
FORUMS BADGE Holy cow batman look @ my badge 8)7
NAME IN END CREDITS [?] de eerste 500 8)7

Max gaat voor de DIGITAL DELUXE EDITION. :)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik denk dat je het beetje moet bekijken vanuit kickstarter idee, niemand heeft behoefte aan een eigen naam voor een sterrenstelsel (was voor zon soort eve) maar je geeft mensen de mogelijkheid om met meer te steunen. En zij verliezen niks met die extra dingen (praktisch)

• rgras
  • Niet online
maxers1973 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 18:57:
Met alle respect voor de ouwe games bij de supporter edition ,maar wat moet je met die ouwe meuk als je ARMA III kan spelen.
Max gaat voor de DIGITAL DELUXE EDITION. :)
Die extra's kan je 5 minuten na de release overal op het internet vinden. ;)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ja maar dat zou geen argumentatie moeten zijn natuurlijk ^^. Dan hoef je helemaal niks te kopen.

• Kw4kje
Box art:

• JoSchaap

JoSchaap

ik wil daar een poster van :)

• pafdaddy
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Het lijkt wel dat windows 8 niet ondersteund wordt.
  • SYSTEM REQUIREMENTS
  • MINIMUM
  • OS Windows Vista SP2
  • Windows 7 SP1
  • PROCESSOR Intel Dual-Core 2.4 GHz
  • AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
  • GRAPHICS NVIDIA GeForce 8800GT
  • ATI Radeon HD 3830
  • Intel HD Graphics 4000
  • GPU MEMORY 512 MB
  • DirectX® 10
  • RAM 2 GB
  • HARD DRIVE 15 GB free space
  • HARD DRIVE (ALPHA) 10 GB free space
  • AUDIO DirectX® compatible on-board
  • OTHER Internet connection and free Steam account to activate

• RECOMMENDED
  • OS Windows Vista SP2
  • Windows 7 SP1
  • PROCESSOR Intel Core i5-2300
  • AMD Phenom II X4 940
  • GRAPHICS Nvidia GeForce GTX 560
  • AMD Radeon HD 7750
  • GPU MEMORY 1 GB
  • DirectX® 11
  • RAM 4 GB
  • HARD DRIVE 25 GB free space
  • HARD DRIVE (ALPHA) 20 GB free space
  • AUDIO DirectX® compatible soundcard
  • OTHER Internet connection and free Steam account to activate

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-01 21:19

Bananenspin

Omdat het kan

Hoe kom je daar nou bij? Dan worden hardeschijven groter dan 25GB ook niet ondersteunt or videokaarten nieuwer dan de HD 7750 ook niet? :+

HOI.

• Kw4kje
Arma 2 draait ook op W8, waarom Arma III niet dan? Maar beter heb je gewoon windows 7 op je machine ;)

• MaXeRs
Er staat aanbevolen en terecht !! Windows 7 64 rulez :+

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zal als testpersoon fungeren voor w8 x64 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kw4kje
http://imgur.com/a/b8q01

Aantal screenshots van het eiland, prachtig :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XM86BX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 24-08-2016
Kw4kje schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:41:

Deze plant (linksonder) lijkt een bug te bevatten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaXeRs
Kw4kje schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:41:

Ik wil op vakantie naar Agia Marina !! :9~

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kw4kje
XM86BX schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:54:
[...]

Deze plant (linksonder) lijkt een bug te bevatten.

[afbeelding]
Phyllium philippinicus

Phyllium philippinicus wordt ook wel wandelend blad genoemd. Vroeger stond deze soort bekend als Phyllium sp. Wandelende bladeren vallen onder de groep Phasmida, waar ook de wandelende takken onder vallen.

:P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XM86BX
Kw4kje schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:18:
[...]

Phyllium philippinicus

Phyllium philippinicus wordt ook wel wandelend blad genoemd. Vroeger stond deze soort bekend als Phyllium sp. Wandelende bladeren vallen onder de groep Phasmida, waar ook de wandelende takken onder vallen.

:P
Bedankt voor de info. ;)

Doelde op de bladeren die nergens aan vast lijken te zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik denk dat Kw4kje dat ook wel begrijpt hoor ^^.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickbn
De screenshots zien er prachtig uit. Vooral dat hele "harde" middellandse zee-acthige zonlicht is erg overtuigend als ik het vergelijk met de vorige Arma's...

Wat me wel opvalt is dat lijkt dat de map bijna hetzelfde is qua design en legende. Zelfde kleuraanduidingen voor bossen, hoogtelijnen en personenaanduiding (te zien op de 7de screenshot) als in ArmA2. Nu hoeft dat niets uit te maken natuurlijk maar ik vind het wel een beetje... "makkelijk" Afijn, misschien verandert dit nog wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kw4kje
XM86BX schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:31:
[...]

Bedankt voor de info. ;)

Doelde op de bladeren die nergens aan vast lijken te zitten.
Nog leuker dat jij er serieus op in gaat :>

@Nickbn

Het is ook gewoon de zelfde engine als Arma 2 , alleen dan flink ge-upgrade. Dus ja je zult wel meer dingen zien terug komen.

[Voor 21% gewijzigd door Kw4kje op 03-03-2013 16:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaXeRs
De gameplay wat minder houterig als Arma 2 ,Als ze dat voorelkaar krijgen dan is het een winner.

thats all i ask :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nickbn schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:47:
De screenshots zien er prachtig uit. Vooral dat hele "harde" middellandse zee-acthige zonlicht is erg overtuigend als ik het vergelijk met de vorige Arma's...

Wat me wel opvalt is dat lijkt dat de map bijna hetzelfde is qua design en legende. Zelfde kleuraanduidingen voor bossen, hoogtelijnen en personenaanduiding (te zien op de 7de screenshot) als in ArmA2. Nu hoeft dat niets uit te maken natuurlijk maar ik vind het wel een beetje... "makkelijk" Afijn, misschien verandert dit nog wel.
In principe hoeft er ook niks te veranderd worden aan de manier hoe een map wordt weergegeven toch? Ik kon mij in ieder geval direct vinden in de manier waarop de map wordt weergegeven in ARMA II, dus als ze weer zo'n recht door zee map hebben in Arma III maakt mij dat alleen maar blij. Als ik er zo over nadenk kan ik eigenlijk geen enkele bug verzinnen bij het huidige kaart systeem, misschien jij wel Nick?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XM86BX
Kw4kje schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:54:
[...]

Nog leuker dat jij er serieus op in gaat :>
:$

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 12-01 13:32
Ircghost schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:43:
[...]In principe hoeft er ook niks te veranderd worden aan de manier hoe een map wordt weergegeven toch? Ik kon mij in ieder geval direct vinden in de manier waarop de map wordt weergegeven in ARMA II, dus als ze weer zo'n recht door zee map hebben in Arma III maakt mij dat alleen maar blij. Als ik er zo over nadenk kan ik eigenlijk geen enkele bug verzinnen bij het huidige kaart systeem, misschien jij wel Nick?
De map in Arma2 werkt inderdaad prima. Er is geen enkele reden om dat te veranderen. Wel hoop ik dat de GPS die er standaard in komt iets aanpasbaarder is. Helemaal met het oog op de toekomst mag je toch hopen dat je de weergave van de GPS wat kan veranderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaXeRs
Voor de liefhebbers een interview met ''onze'' eigen Project Lead Joris-Jan van ‘t Land en Co-Creative Director Jay Crowe

http://www.pcgamer.com/20...3-interview-arma-3-alpha/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickbn
Ik ben absoluut een voorstander van "never change a winning team". Maar kunnen we nog herinneren hoe boos iedereen werd toen ze erachter kwamen dat er in Mw3 een gebouwtje werd gerecycled uit mw2? http://n4g.com/news/88269...on-mw3-straight-from-cod4

Ik was bijzonder fanatiek ofp speler. Ik vond het dan ook komisch om te zien dat er meer dan 10 gebouwen uit Ofp rechtstreeks terug te vinden zijn in ArmA2. De niet-inloopbare barakken, de groene wachterstorentjes, De tankhangars, de barretjes (die hoekgebouwen waar je een bar in hebt) De huizen (er zijn 4 huisjes die uit OFP komen). De witte kleine kerkjes waar je niet in kan, de vermorzelde gebouwen zuidwesten/centrum in Cherno (check kolgujev in ofp). Als je taviana laadt vind je er nog veel meer terug. Erg? Nee. Lui? Ja.

Ik was altijd al een beetje verliefd op de map van de originele ofp waarop werkelijk elk boompje / bosje en platnje op vermeld stond (Ik heb ze wel eens in het echt gezien, militaire kaarten van oefenterreinen die dat ook hebben, ontzettend mooi detail allemaal) En had gehoopt dat we dat enigszins terug zouden zien (zie hier http://lazarus.elte.hu/hu...ration_flashpoint_map.jpg voor een screenshotje)

Overigens goed om te zien dat PCgamer nog bijzonder interessante vragen kan stellen zoals de headless client. Als dit door ontwikkeld wordt kan dit heel veel deuren openen (servers met misschien meer dan 200 man?) Ben benieuwd!

• Wasp
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
Als het blijkt dat het mogelijk is om met de Alpha een dedicated server te hosten, dan zal ik dat vanaf morgenavond gaan doen op mijn server.

Eerst waarschijnlijk een sandbox wereld, waarin je met z'n allen het eiland kan verkennen, voertuigen kan testen en hopelijk ook met z'n allen een stukje onder water kunnen zwemmen. :P

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 2080 Super | Mijn livesets

• Kw4kje
En nu.....aftellen :D

COUNTDOWN

[Voor 30% gewijzigd door Kw4kje op 04-03-2013 15:30]

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-01 20:33

superwashandje

grofheid alom

Nickbn schreef op zondag 03 maart 2013 @ 23:54:
Ik ben absoluut een voorstander van "never change a winning team". Maar kunnen we nog herinneren hoe boos iedereen werd toen ze erachter kwamen dat er in Mw3 een gebouwtje werd gerecycled uit mw2? http://n4g.com/news/88269...on-mw3-straight-from-cod4
ondanks dat ik het jammer vind heb ik er bij een spel als ARMA minder problemen mee dan bij COD. ARMA is relatief erg klein natuurlijk. Bij een spel als Call of Duty waar miljarden mee binnen geharkt word zou je toch wel iets meer kunnen/mogen verwachten van de ontwikkelaars vind ik.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• JoSchaap

JoSchaap

och zelfs in miljardenfilms (transformers bijvoorbeeld) worden complete scenes uit andere films ge-recycled :')

zolang het eindresultaat maar een leuk spel is, hoor je mij niet klagen :Y)

[Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 04-03-2013 16:30]

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-01 20:33

superwashandje

grofheid alom

ja dat kan wel maar het is natuurlijk geen excuus om het dan ook maar te doen bij jouw game. Daarbij is de ROI bij games als Call of Duty (vooral met deze instelling) volgens mij vele malen hoger dan bij een miljardenfilm als transformers...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• JoSchaap

JoSchaap

:+

[Voor 16% gewijzigd door JoSchaap op 04-03-2013 22:57]

• birdie25
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 17:38

http://specs.tweak.to/18230

• Kw4kje
Over een uurtje the main video op zijn kanaal. :)

• Adanteh
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 12-01 13:32
Schaap, we verwachten wel allemaal dat er zo snel mogelijk een dedicated server komt draaien. Je kan daarvoor natuurlijk altijd gebruik maken van de GoTLike TS :)

• Kw4kje
[video]http://www.youtube.com/watch?v=G8vrbzNYEwM&feature=youtu.be"]YouTube: Dslyecxi's Arma 3 Movement & Shooting Tutorial[/video]

:9~

[Voor 44% gewijzigd door Kw4kje op 05-03-2013 06:37]

• JoSchaap

JoSchaap

Server moet wel lukken. Wasteland ombouwen gaat even duren

• Recon24
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:57
Voor welke van de 3 versies kiezen jullie straks?

• MaXeRs
Ik twijfel nu toch...na het zien van de alpha wordt ik bijzonder stuiterig en krijg ik spontaan een grijns op me gezicht. Dus misschien toch de supporter edtion ,pure om de heren te spekken.

Zeker na het zure console spelletje bf3 of is dat hier vloeken in de kerk :P

[Voor 17% gewijzigd door MaXeRs op 05-03-2013 09:36]

• JoSchaap

JoSchaap

op zich heb ik die oudere games allemaal al, maar toch is een deluxe of supp edition wel sjiek

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Wow, die filmpjes hier boven...sweet 8).

• JoSchaap

JoSchaap

op youtube gaan ook al filmpjes rond van mensen die chernarus en andere arma2 dingen in de alpha draaiend hebben :)

leuk om te volgen: http://forums.bistudio.co...-Giant-Alpha-Media-Thread

[Voor 30% gewijzigd door JoSchaap op 05-03-2013 10:21]

• Kw4kje
Preview PCGamer - what i like and disklike about the alpha

[Voor 23% gewijzigd door Kw4kje op 05-03-2013 10:37]

• JoSchaap

JoSchaap

balen dat ik moet werken, het liefst ging ik meteen aan de slag met de missieeditor

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
De website is natuurlijk overbelast haha! :(

• Kw4kje
Ircghost schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:31:
De website is natuurlijk overbelast haha! :(
Hij is weer up, nog 2 uur en 23 min :P

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Topicstarter
Interessant overigens, hij is nog niet te vinden in de Steam Store..

• Wasp
  • Nu online
Ircghost schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:41:
Interessant overigens, hij is nog niet te vinden in de Steam Store..
Dat heb ik ook meegemaakt met Terraria. Tot 1 minuut voor de releasedatum/tijd geen enkel spoor van dat spel in de store. Tot na de release, ineens was 'ie er. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 2080 Super | Mijn livesets

• Recon24
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:57
Heb mijn pc thuis aan staan, en remote verbonden vanaf werk. Hopen dat het lukt om hem goed binnen te halen. Site is redelijk overbelast haha..

Halen jullie hem via Steam direct binnen of via Bohemia store?

[Voor 18% gewijzigd door Recon24 op 05-03-2013 11:44]

• Wasp
  • Nu online
Recon24 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:43:
Heb mijn pc thuis aan staan, en remote verbonden vanaf werk. Hopen dat het lukt om hem goed binnen te halen. Site is redelijk overbelast haha..
Zover ik begreep krijg je alleen een steam-key via die site. Vervolgens dus downloaden vanaf Steam.

Echter zal de site, ondanks dat deze alleen maar keys zal uitdelen, zeer slecht tot niet bereikbaar zijn rond 2 uur vanmiddag. :)

• Kw4kje
Let op dat je op de site alleen via creditcard of paypal kunt betalen.

Edit: store dicht voor onderhoud, begint goed. :X

[Voor 27% gewijzigd door Kw4kje op 05-03-2013 12:26]

• nivong
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-01 10:54
nog ander half uur :)

https://store.bistudio.com/

• AntOO
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-04-2017
Welke site bedoel je ik ken er namelijk twee, die met de klok die aftikt Bo-website en de official website.
Anders kan ik hem toch via steam aanschaffen vlak na 2 uur ?

[Voor 3% gewijzigd door AntOO op 05-03-2013 12:31]

• idavid
  • Laatst online: 13-07-2021
Spannend, nu komt het heeeel dichtbij, alleen is de BI store offline... :(

• nivong
AntOO schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:31:
Welke site bedoel je ik ken er namelijk twee, die met de klok die aftikt en de official website.
Anders kan ik hem toch via steam aanschaffen vlak na 2 uur ?
Klopt, het kan wel gekocht worden zowel via steam als via de bistudio store.

Aldus de site:
STEAM & STORE.BISTUDIO.COM
(bron = http://www.arma3.com/buy )

[Voor 10% gewijzigd door nivong op 05-03-2013 12:33]

• nivong
Leuke lijst voor de mensen die niet kunnen wachten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
Game engine:
Physical simulation & improved animations:
The game will make use of PhysX 3 for player, vehcile and other interactions
Volumetric clouds
The net code is being optimized.
4 times more detailed ground textures
Improved Data-Streaming
Improved micro AI and path finding
Improved water simulation (visually as well as physically)
Blending from animations to rag doll
Higher particle limit
New lighting tech/HDR ( JC twitter feed)
JAVA
Render to Texture
Improved lighting tech
Stereo sounds for weapons and vehicles estimated to use around 50 samples for their engine and exhaust, and 20 samples for the wheels on differing terrain.
New system of hearing weapon reports at different ranges, with distance attenuation and filtering

Artistic direction:
The game will feature more powerfull sounds, similar to popular sound mods.
The sources for much of the audio are also more authentic. Ambient sounds such as the sea, insects, winds, footsteps, etc have been recorded on Lemnos.
Heat haze effect for fires and engines
Smoke will be dynamic

Game play:
Customizable Soldier Load:
Choose your uniform (2), assemble your weapon kit, change your load out, get loaded up.
Multiplayer Gameplay:
Challenge both cooperative & competitive scenarios with full support of dedicated servers for both Windows and Linux.
Completely Extensible & Moddable:
Design & create countless customizable scenarios using the intuitive & easy-to-use mission editor.
Underwater operations now supported (2)
HALO
The majority of the buildings on Altis and Stratis are enterable and can be destroyed. .
Weapon modification on the fly is now possible.
Action menus will be improved
Helicopter sounds will be on par with the ones in TOH.
The player will be able to attach explosive charges to enemy boat hulls and other vehicles.[/B]
The player will be able to remotely operate mortars .
Objects like tactical vests will have weight and different carrying capacities as well as different protection values.
Headgear will offer different levels of projectile protection.
The game will feature an improved wounding system (no specifics for as of yet)
Improved MP interface
Improved command interface
The player will be able to wear civilian clothes 
Hands now move with the steering wheel.
Different muzzle flash samples
Grenade launcher zeroing works like in real life.
There will be a drop down menu in the editor where you can customize your soldiers gear such as camo,headgear,eye wear, ballistic vest and backpack.
Fast-roping will be sported by the engine
Shock waves will be simulated.
Your load out will affect your mobility- enhanced fatigue system. The more you carry the faster you will become fatigues and this will affect your aim.
Improved UAV's
Improved artillery system- set the angle etc manually
Vehicles can now be towed.
Micro UAV's that can be deployed on a squad level.
Some weapons platforms can be operated remotely and some can function on their own.
All the stationary armament can be dismantled and transported by troops or vehicles.
The MP chat system will be improved.
Working mirrors and MFD's
Underwater combat is now possible
Movement and aiming has been improved
Several new firing stances such as shooting while prone on the back
The ToH flight model will be the default flight model for all the helicopters and will be used in the SP campaign as well.
Weapon stations can now be used both in full screen (ArmA 2 style) and PiP mode.
Ability to switch between optical scopes and mounted collimator/combat sights a.k.a dual mode optics
Mission briefing module in the editor
Blood loss will be simulated, including blood trails

Sort of confirmed/developer wishes
IFF transponders
Shooting out of vehicles.
Integrated mod support.
British special forces and eastern naval infantry.
Underground structures 
Deferred shading

meer = https://dev-heaven.net/pr...set_filter=1&tracker_id=2

• Wasp
  • Nu online
Vergeet niet dat er maar een deel in de nu de verschijnen Alpha zit. Op het BIStudio.com forum staat bv dat de alpha nog de helicopterbesturing heeft vanuit Arma 2, en dus niet die uit Take On Helicopters.

• Kw4kje
Nog meer om de tijd op te vullen:

Preview Gamer.nl

Nog een filmpje:

[Voor 21% gewijzigd door Kw4kje op 05-03-2013 13:38]

• JoSchaap

JoSchaap

omdat over 30 minuten de bisoftware shop toch overbelast zal zijn..

http://store.steampowered...sort_order=DESC&term=arma

daar moet ie over 30 min ook tevoorschijn komen :)

• nivong
JoSchaap schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:36:
omdat over 30 minuten de bisoftware shop toch overbelast zal zijn..

http://store.steampowered...sort_order=DESC&term=arma

daar moet ie over 30 min ook tevoorschijn komen :)
http://store.steampowered...ed&sort_order=DESC&page=1

doe het dan goed :P

Store is open! 22 min

Arma 3 Alpha - Steam version
Version: 0.5 | Filesize: 8 GB

[Voor 7% gewijzigd door nivong op 05-03-2013 13:38]

• JoSchaap

JoSchaap

mjah en dan zul je zien dat ze het met III doen ipv 3 ;)

• JoSchaap

JoSchaap

lol de 24euro versie is na het inloggen en change currency klikken ineens 23.12 euro :+

• nivong
haha goed gevonden, en als echter hollanders, hoe goedkoper, hoe beter!

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Blijft weinig geld voor Alpha & Beta toegang en de volledige game.

[Voor 5% gewijzigd door Vos op 05-03-2013 13:46]

Pagina: 1 2 3 ... 35 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee