Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:36

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Voor het weekend heb ik 2 servers op Stable en 1 de Dev branch van steam voorzien van een niewe build van v2.3

voorlopig changelog ving je hier: http://forums.bistudio.co...47&viewfull=1#post2444447

Ingame filteren op: "GoT Wasteland" en je vind de servers zo :)

[ Voor 10% gewijzigd door JoSchaap op 19-07-2013 15:57 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
Iemand de nieuwe beta drivers van Nvidia al geprobeerd? Zelf heb ik een single gtx770, maar in de bugfixes staat: [SLI][Arma 3]: No game performance improvement when SLI is enabled. [1248312]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Pimml schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:16:
Iemand de nieuwe beta drivers van Nvidia al geprobeerd? Zelf heb ik een single gtx770, maar in de bugfixes staat: [SLI][Arma 3]: No game performance improvement when SLI is enabled. \[1248312]
Hoeveel FPS heb je met 1 GTX 770 ?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het weekend heb ik 2 servers op Stable en 1 de Dev branch van steam voorzien van een niewe build van v2.3
Heb je ook iets te melden over Arma3 of wil je alleen je eigen server log hier kwijt (spam) :) Onthoud dat hoe meer mensen Arma3 gaan spelen hoe meer mensen hun ei kwijt willen en dan is alle overbodige non-game related chat echt niet leuk, volgens mij is er voor de Wasteland spelers zelfs een apart topic: [PC] Wasteland (Arma II Mod)
Iemand de nieuwe beta drivers van Nvidia al geprobeerd?
Iemand moet de eerste zijn, waarom probeer je hem niet gewoon zelf, hij zal heus niet ontploffen. Een beetje initiatief word je ook niet moe van alleen maar geïnformeerd en flexibel ;)

Ontopic: Kan niet wachten tot eindelijk alle content in de beta zit, ik denk niet dat ze dit jaar gaan halen met opleveren A3?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:50:
Iemand moet de eerste zijn, waarom probeer je hem niet gewoon zelf, hij zal heus niet ontploffen. Een beetje initiatief word je ook niet moe van alleen maar geïnformeerd en flexibel ;)
Hij zegt toch dat hij maar 1 kaart heeft, hoe kan hij de update dan testen?

[ Voor 15% gewijzigd door mathiasv91 op 25-07-2013 11:56 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:49
Game update! 0.74 met de tracked APC's, battleEye, ed. :)

http://beta.arma3.com/spotrep-00008

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 11:49
heb er even over nagedacht. Maar heb hem nu ook in mijn steamlijst staan. Zal vanzelf wel een keer op schaap zijn server joinen. Eerst maar weer eens bekend worden met de game.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 13:03
Wasp schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:53:
Game update! 0.74 met de tracked APC's, battleEye, ed. :)

http://beta.arma3.com/spotrep-00008
Dikke update hoor!, als ik het goed begrijp eindelijk rupsvoertuigen.
Daarnaast nog een hele waslijst aan performance updates. Begin steeds enthousiaster te raken voor het eindresultaat :9

PSN ID = OTL002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Heeft iemand of weet iemand of er al een document (of pdf) is met daarin alle keys/controlls?
Dus eentje de helis, vliegtuigen, enz. Dit zodat ik het kan uitprinten, want het zijn best veel keys :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floks schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 15:05:
Heeft iemand of weet iemand of er al een document (of pdf) is met daarin alle keys/controlls?
Dus eentje de helis, vliegtuigen, enz. Dit zodat ik het kan uitprinten, want het zijn best veel keys :D
Dat kun je in het spel zelf bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Nja, altijd handig om met zo veel controls even een uitdraai te maken. Anyway, er is niks officieels voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:59
Net terug van vakantie, en gelijk naar dat all in one arma gezocht. Ziet er erg goed uit :Y

Mijn vraag, zijn er al servers die deze mod draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

om een of andere reden is dit topic tegenwoordig verborgen in mijn lijstje en ik vind maar niet waar ik dit ongedaan maak..

maargoed..

nieuwe wasteland missie is bijna klaaar, wachtwoord voor de testservers is borrelnoot als je het vast uit wilt proberen :)

changelog vind je door ingame de map te openen en op changelog > v2.3 te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Inmiddels is v2.3 al uit en heb ik een nieuw speeltje besteld voor komende warme zomerdagen :)

http://www.simw.com/hardw...ad/ch-pro-pedals-usb.html

CH Pro Pedals (voor rudder besturing) lijkt me een leuke combi met de Freetrack setup :)

leuk detail uit de specs:
RUGGED DESIGN: Feet strong. Feet smash things. PRO PEDALS built with potentiometers rated to two million cycles. Feet smash PRO PEDALS many times, PRO PEDALS still work. Feet like PRO PEDALS

[ Voor 31% gewijzigd door JoSchaap op 01-08-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 13:03
JoSchaap schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:51:
Inmiddels is v2.3 al uit en heb ik een nieuw speeltje besteld voor komende warme zomerdagen :)

http://www.simw.com/hardw...ad/ch-pro-pedals-usb.html

CH Pro Pedals (voor rudder besturing) lijkt me een leuke combi met de Freetrack setup :)

leuk detail uit de specs:

[...]
Nice, Hoop dat ik dan een keer fatsoenlijk getransporteerd word naar het front... ;-). Wat een drama piloten kom je vaak tegen zeg. Niet dat ik het kan hoor, geef mij maar een dikke Zafir 7,62mm in handen , daar weet ik wel raad mee.

Die Freetrack setup wil zeggen dat het beeld ingame meebeweegt met je hoofd? Of is dit wat anders.

PSN ID = OTL002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Freetrack it een D.I.Y. headtracking unit (dus gewoon Track-IR maar dan zelfgemaakt)

hier wat plaatjes van de samenstelling: https://plus.google.com/p...96356139991873?banner=pwa

website met de software en uitleg: http://www.free-track.net

[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 01-08-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Wat is een betaalbare goede webcam voor gebruik daarmee? Ik heb Freetrack eerder gebruikt, maar mijn webcam was niet goed genoeg om een stabiele registratie van bewegingen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ps3 eye had ik voor 12 euro van MP gehaald en was toevallig het goede model waar het IRfilter zo uit te halen was :)

de IR leds, weerstanden en batterijhouder komen van de conrad voor minder als een tientje :)

[ Voor 29% gewijzigd door JoSchaap op 01-08-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
kom ik aanzetten met mijn 170 euro dure trackir 5 xD (toegegeven ik heb het met korting in Amerika gehaald voor 100 euro).

[ Voor 40% gewijzigd door Ircghost op 01-08-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
JoSchaap schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:29:
ps3 eye had ik voor 12 euro van MP gehaald en was toevallig het goede model waar het IRfilter zo uit te halen was :)

de IR leds, weerstanden en batterijhouder komen van de conrad voor minder als een tientje :)
Moet je het IRfilter niet juist hebben om alleen je IR-leds weer te geven?

En werkt zo'n eye op de PC zonder meer?

Er zijn er genoeg op MP

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 01-08-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

het IR filter blokkeerd IR licht en die ledjes zenden IRlicht uit ;)

building-guides vind je hier: http://www.free-track.net...ack/comment-ca-marche.php en op hun forums

maar we gaan offtopic heren! :+

Oja Take-on Mars is er nu ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Je moet sowieso geen FreeTrack doen. JoSchaap is alleen wat bijdehand. FaceTrackNoIR met point tracker (Waardoor het dus gewoon IR ledjes tracked in plaats van je gezicht) werkt net even wat sneller, is makkelijker in te stellen en een stuk stabieler. Gebruik ook de PS3 eye. Clip voor mijn headset is gemaakt van Knex.... en ding om mijn webcam mee op te hangen? Knex. Voetje er af, IR filter er uit en een stukje floppy drive over de voorkant. Alleen mijn weerstand voor mijn LEDjes is wat te hoog, waardoor de LEDs niet fel genoeg branden en ik wel af overdag mijn instellingen moet veranderen ten opzichte van 's avonds (Werkt prima op beide momenten, maar moet even de gain en de treshold aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Adanteh schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:11:
Je moet sowieso geen FreeTrack doen. JoSchaap is alleen wat bijdehand. FaceTrackNoIR met point tracker (Waardoor het dus gewoon IR ledjes tracked in plaats van je gezicht) werkt net even wat sneller, is makkelijker in te stellen en een stuk stabieler. Gebruik ook de PS3 eye. Clip voor mijn headset is gemaakt van Knex.... en ding om mijn webcam mee op te hangen? Knex. Voetje er af, IR filter er uit en een stukje floppy drive over de voorkant. Alleen mijn weerstand voor mijn LEDjes is wat te hoog, waardoor de LEDs niet fel genoeg branden en ik wel af overdag mijn instellingen moet veranderen ten opzichte van 's avonds (Werkt prima op beide momenten, maar moet even de gain en de treshold aanpassen)
Ik snap niet wat er bijdehand aan is, hij geeft toch fatsoenlijk antwoord. Dat jou ervaringen anders zijn hoeft niet gelijk iets te betekenen...

On topic:

Gisteren arma 3 weer even aan geslingerd, viel me op dat er heel veel DEV servers weg zijn en nu de "normale" beta draaien. Zag ook zeus nergens tussen staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 09:24
Heeft iemand nog goede tips voor wat betreft goede servers?

Naar aanleiding van o.a. toffe youtube filmpjes waarin ik mensen goed zie samenwerken e.d. heb ik dit spel gekocht, maar tot nu toe lukt het mij bijna nooit om ergens serieus met mensen missies te kunnen doen.

Ik houd vooral van de co-op missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
R0y. schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:51:
[...]

On topic:

Gisteren arma 3 weer even aan geslingerd, viel me op dat er heel veel DEV servers weg zijn en nu de "normale" beta draaien. Zag ook zeus nergens tussen staan :|
Klopt viel me ook al op dat de dev servers uitstervende zijn. Ik ben terug naar beta gegaan hierdoor. Viel me wel op dat alles al iets vloeiender loopt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Welke moet ik kopen? Ik zie een beta en een full version, waarom zijn beide nog te koop? Ziet er goed uit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:03:
Welke moet ik kopen? Ik zie een beta en een full version, waarom zijn beide nog te koop? Ziet er goed uit verder.
ik heb de beta van arma 3 gehaald op steam.
later krijg ik dan de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Deze was nog niet gepost volgens mij dus de laatste sitrep: http://beta.arma3.com/sitrep-00020

SITREP #00020 reported by Joris-Jan van 't Land on Tuesday 30th July 2013

SITUATION
After last week's release of the second large Beta patch, we are now storming towards what is likely our last patch opportunity ahead of release. The goal for that patch is still to include the second content package (sporting various aerial and ground-based drones), as well as Workshop support. The latter is ready to release from a technical point of view, but we are getting the publication side set up with our partners at Valve. Read more about how the final stages of development and patching will work further on in this report. Oh, and later in the week we should have the first episode of a new season of Community Guide videos ready for you; a spectacular look at rotary wing flight!

INTELLIGENCE
The Artwork tab on the Arma 3 Steam Community Hub has been enabled. Show us and the rest of the world some of your cool Armart!

The deadline for submitting details for the Supporter Edition credits has ended. We are doing final checks on the submissions and are integrating them into the game. For those unaware: the first 2500 purchasers of this edition will be seeing their name in the credit listing - as a thanks for their investment into Arma development.

Development branch has been seeing some rather sizable improvements recently. There's been work done on a new style collision envelope (for characters with rifles only at the moment). Helping with issues like clipping, sticking and general handling, the animation team is continuing to do apply fixes. Most recently going up steep stairs has been tweaked. Other changes target the flight models of helicopters (more below), and there's been a cool change to the RPG42's sights and implementation. Give it a go if you don't mind the risks and frequent data transfers on dev branch.

OPERATIONS
A while ago we disabled rain because we were not satisfied with the graphical state. In the meantime, we've investigated some options for improving it, and identified a modest set of refinements we hope to include for the final game. A more significant overhaul is desired, but we're rather saturated with other tasks right now.

Task Force ROFLcopters, comprised of virtual pilots like Ondřej Kužel and Ivan Buchta, spotted several slow-moving helos on the horizon and decided to re-tweak them. New parameters were added thanks to joint effort of Vojtěch Hladík and Petr Kolář. It is no longer needed to handle distribution of mass in the model, and hope for better results by shifting a few pounds around the vehicle. Some issues have arisen while using strange values - beware of AI getting into endless spirals upwards while tweaking your own helicopter. This still has to be disposed of by moving the center of mass.

LOGISTICS
Moving into the final stages of development for the Q3 release will have impact on our patching cycle and Development branch updates. More details are going to be announced, but in general: we need to stop patching the default Beta branch at some point. One reason is the re-skinning of the game from Beta to full release. Once we start this, we cannot easily keep the Beta updated. Therefore, after the release of the third patch, further changes will only be made available on dev branch (some of which you will welcome with open arms - without a doubt!). The first update of default branch after that point in time is to be the game release.

Internally we are going to also apply what we refer to as 'data locks'. Hated by many of the team's developers, they are a necessary evil to be able to assure quality of the critical Q3 release. We cannot continue development right up until release day. Every little change has the potential to affect other parts of the game. No realistic amount of testing can cover this effectively. The data lock means our developers focus entirely on testing and fixing critical issues that prevent release. Every change needs to be authorized before it gets accepted into the Release Candidate. Then, after a hopefully successful release, we continue to a fairly similar pattern of patches and daily dev branch updates.

------
Heb geprobeerd de belangrijke dingen te highlighten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arma 3 op de Playstation 4 en/of Xbox One lijkt me wel wat.

Iemand info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:25:

Iemand info hierover?
Volgens mij gaat dat niet komen. Hoe gaat dat werken met al die mods etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was maar een brainstorm.

Wanneer komt Arma 3 eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:35:
Was maar een brainstorm.

Wanneer komt Arma 3 eigenlijk uit?
Lees die quote van ircghost eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:25:

Iemand info hierover?
Lijkt mij niet gaan werken, als is het alleen al om de mods zoals R0y. zegt. Je moet ook bedenken dat dit niet je standaard COD of BF shooter is. Je hebt zoveel meer opties (map, kompas, horloge) verder moet je denken aan het motion change system (waardoor je in allerlei verschillende hoeken je lichaam kan zetten). Kortom als je die allemaal bij elkaar gooit gaat het gewoon niet lukken.

Verder is dit in zo'n mate een war sim dat ik mensen niet even "chill" arma 3 op de console zie gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Ircghost schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:35:
[...]

Lijkt mij niet gaan werken, als is het alleen al om de mods zoals R0y. zegt. Je moet ook bedenken dat dit niet je standaard COD of BF shooter is. Je hebt zoveel meer opties (map, kompas, horloge) verder moet je denken aan het motion change system (waardoor je in allerlei verschillende hoeken je lichaam kan zetten). Kortom als je die allemaal bij elkaar gooit gaat het gewoon niet lukken.

Verder is dit in zo'n mate een war sim dat ik mensen niet even "chill" arma 3 op de console zie gaan spelen.
Ze hebben het geprobeerd met ofp:Elite. Dat was zo'n daverend succes dat BI heeft besloten geen consoleports meer te maken van deze sim. Het zou kunnen in principe, maar dan moet je wel met toetsenbord en muis gamen (wegens de +100 mappings die het spel heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
En de mogelijkheid om 360 no-scopes te maken.

/Troll ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nickbn schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:21:
[...]

Ze hebben het geprobeerd met ofp:Elite. Dat was zo'n daverend succes dat BI heeft besloten geen consoleports meer te maken van deze sim. Het zou kunnen in principe, maar dan moet je wel met toetsenbord en muis gamen (wegens de +100 mappings die het spel heeft)
Tjah en dan heb je eigenlijk gewoon weer een pc :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Ircghost schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:26:
[...]
Tjah en dan heb je eigenlijk gewoon weer een pc :P.
Mijnheer Mark, uw scherpheid kent dezer dagen geen grenzen. Hopelijk u hiermee voldoende van informatie rondom dit onderwerp voorzien te hebben teken ik,

Met vriendelijke groet vanuit Nederland, :)F

Nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Goed hè! Ik zal wel niet meer reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik speel dit nu een paar dagen en vraag me af of er mensen met mij willen spelen. Het probleem is dat ik 14jaar ben en dus wilt niemand met me spelen op de beta. Ik heb al naar clans enz gezocht, maar niemand laat me toe. Ik ben nog een beginner, ik hoop dat er iemand reageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Hey Juul.

Je kan gewoon de steam groep joinen van GoT Arma. Voor zover ik weet is eenieder volwassen genoeg om je niet links te laten liggen en je als volwaardige medespeler ziet. Voor mij ben je in ieder geval meer dan welkom. Als je eens een potje wilt doen met een aantal luitjes kan dat gewoon :)

(ik ben zelf ook op mn 14de begonnen met ofp, de voorganger van arma, dus ik kan me wel enigszins voorstellen hoe je je voelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Wow dank je, dit antwoord heb ik nergens gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Nickbn schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:41:
Hey Juul.

Je kan gewoon de steam groep joinen van GoT Arma. Voor zover ik weet is eenieder volwassen genoeg om je niet links te laten liggen en je als volwaardige medespeler ziet. Voor mij ben je in ieder geval meer dan welkom. Als je eens een potje wilt doen met een aantal luitjes kan dat gewoon :)

(ik ben zelf ook op mn 14de begonnen met ofp, de voorganger van arma, dus ik kan me wel enigszins voorstellen hoe je je voelt)
Ik vind die groep niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

@Juulgamer

als je op GoT zoekt vind je m idd niet je moet naar twaakers arma zoeken

of deze link klikken :)

http://steamcommunity.com/groups/GotArmA3

Ik ben een lang weekend op Campzone geweest (@Sluipert waarom kwam je nou niet langs?)
en ondertussen zijn mn nieuwe peddals binnengekomen :)

Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage0.ak.instagram.com/80ef8522ff3111e2b28822000a9f1468_7.jpg

*O*

[ Voor 44% gewijzigd door JoSchaap op 07-08-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Nogal kansloos idd.

Zolang je gewoon je best doet dan maakt het toch niet uit of je nou 24 of 14 bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Ik heb al een paar potjes met Juul gespeeld en hij meent het echt wel serieus.
Hij speelde vooral battlefield en cod op playstation 3 en is recent overgestapt op pc. hij heeft dus inderdaad nog niet veel ervaring met Arma 3 maar ik vind dat iedereen de kans moet krijgen om te leren.

Merk dat het voor mij persoonlijk ook lang geleden is dat ik nog eens een realistische shooter heb gespeeld. Ik bak er niks van. vooral het mikken wil niet zo goed lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Heb de groep toegevoed (juulgamer2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik was blij dat ik schaap tegen kwam op Campzone (ken hem nog uit de pruimentijd) kon hij mij gelijk wat tips geven. Vooral de editor, krijg ik nu langzaam door :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Spelen jullie dan soms met veel? Of maar met een paar als je toevallig online bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nick en ik spelen samen als wij kunnen, en veel mensen die hier langskomen zitten regelmatig op de server van JoSchaap of op de Zeus server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
mag ik eens mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik eens mee doen?
Gaat het in dit forum ooit nog wel over ArmA3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Sorry als dit stoorde, was maar een vraagje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
@ Juulgamer natuurlijk, je kunt in de playerlist in de TS zien wie welke Steam naam heeft zodat je daarmee kunt samen doen.

@larsiano; natuurlijk! Als je wat leuks/interessants te melden hebt dan hoort iedereen dat graag :). Er is de laatste tijd wat minder nieuws te melden aangezien de laatste updates niet enorm schokkend waren, dus dan wijkt het iets meer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

niet geheel schokkend? volgens mij mis je iets ;)

het aftellen naar final is namelijk begonnen :)

http://www.arma3.com/launch-countdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik zie anders geen timer, of mis ik iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
JoSchaap schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 21:36:
niet geheel schokkend? volgens mij mis je iets ;)

het aftellen naar final is namelijk begonnen :)

Ik zie nog geen countdown en totdat het released is valt er nog niet veel over te zeggen :P.

Trouwens, ben ik de enige als ik zeg dat ik de wereld wat leeg vind aanvoelen? Ik vond Chernarus veel levendiger en voller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ircghost schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:59:
[...]

Trouwens, ben ik de enige als ik zeg dat ik de wereld wat leeg vind aanvoelen? Ik vond Chernarus veel levendiger en voller.
Klopt ja, vond de steden altijd leuk om te zien. Nu heb je maar een paar dorpjes zonder hoge gebouwen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:42
Ik heb zojuist de beta gekocht, ben benieuwd of dit mij een beetje pakt.. ik vond zo wie zo arma 2 al heel erg gaaf dus het moet wel gaan lukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Als iemand wil samenspelen steam: juulgamer2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:42
Juulgamer schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 11:07:
Als iemand wil samenspelen steam: juulgamer2
Ik wil zo wel samen spelen, zit op dit moment op de BuG teamspeak.. spel is nog aan het downloaden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Gyrolion schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 11:42:
[...]

Ik wil zo wel samen spelen, zit op dit moment op de BuG teamspeak.. spel is nog aan het downloaden. ;)
Vanavond miss voeg je me dan toe op steam, maar ik ben wel maat 14 (hoop dat dit geen probleem is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Juulgamer schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:45:
[...]

Vanavond miss voeg je me dan toe op steam, maar ik ben wel maat 14 (hoop dat dit geen probleem is)
[flauwheidsmodus]
Maat 14? Sorry je moet toch minstens mat 42 hebben om in de Eredivisie te komen....
[/flauwheidsmodus]

Juul ik krijg een beetje het idee omdat je het constant voor je voeten blijft gooien dat je er zelf moeite mee hebt en er dan van uit gaat dat anderen dat ook hebben. Hou het vanaf nu gewoon lekker voor je. Er is niemand die kiest op basis van leeftijd en er is niks waaruit blijkt dat je een wat lagere leeftijd hebt als je gewoon het spel speelt. Tenzij je het zo blijft herhalen natuurlijk. Maak je niet druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Ok merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

@Floks tijdens campzone had ik het over een duidelijke uitleg over de editor. daarvoor kun je het best deze developer stream even terugkijken :)

http://www.twitch.tv/arma3official/b/411222908 (eerste zes minuten even doorspoelen)

wat betreft combat tactics en vlieglessen zijn de videokanalen van Shacktac en Dsylcexsi een aanrader

http://dslyecxi.com
YouTube: dslyecxi

Ik plaats het hier omdat er vast nog wel anderen zijn die het handig vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

nou hier is je countdown dan

Broadcast!
Stationed in digital and physical retail stores worldwide, Arma 3 will be released on September 12!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

35 dagen? Das interessant als nu nog niet eens de Altis kaart in de Beta zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat genieten worden op 12 september...

Mijn gamelaptop is al aan het opwarmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:01

Bever!

3

Dat is mooi nieuws, is het aantal voertuigen in de final een beetje te vergelijken met arma 2 met de uitbreidingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Bever! schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:34:
Dat is mooi nieuws, is het aantal voertuigen in de final een beetje te vergelijken met arma 2 met de uitbreidingen?
http://www.arma3.com/launch-countdown#vehicles :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:30:
35 dagen? Das interessant als nu nog niet eens de Altis kaart in de Beta zit?
Komt misschien nog wel. Sowieso heeft de map zelf niet heel veel testing nodig. Qua layout gaat daar verder toch niks aan veranderen. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat BI altijd gewoon door blijft werken aan de games. Overigens moet ik zeggen dat er wel vrij weinig content is, vooral als je kijkt naar random zinloze dingen die wel in Arma2 zaten. Toch echt hopen dat All in Arma vaste kost gaat worden dan. In Arma 2 zat er eigenlijk al gigantisch veel content en met OA is dat nog veel meer geworden. Wat er precies in gaat zitten kan je zien op die countdown pagina. Geen ladas, verschillende offroads en meer zinloze shit wat vooral voor leuk is voor modes zoals wasteland en stratis life.

Ach
  • Truck variants
  • SUV
  • Hatchback
komt er nog in als het goed is. Wel helaas maar één jet. Twee tanks nog, een nieuwe APC (Green?), 3 verschillende artillery, een bobcat engineering vehicle (Wut?). Misschien dat het allemaal ook wel mee valt. Zou me ook niet verbazen als er regelmatig andere dingen binnenkomen. Nu nog Steam workshop support zodat servers joinen met simpele mods zoals wat extra vehicles een stuk toegankelijker wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Adanteh op 08-08-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
[b]JoSchaap schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:24:wat betreft combat tactics en vlieglessen zijn de videokanalen van Shacktac en Dsylcexsi een aanrader

http://dslyecxi.com
YouTube: dslyecxi

Ik plaats het hier omdat er vast nog wel anderen zijn die het handig vinden :)
El Waffle Grande niet vergeten. Die maakt de laatste tijd ook wel leuke filmpjes over vliegen in Arma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

wat meer info over de singleplayer campaigns en hoe ze uitgerold worden:
http://www.arma3.com/news...dlc-episodes#.UgSVpz_-R5K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
op die link van schaap zie je een drone :D en een vliegtuig?! (kan niet zien welke)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timfoes
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-03 11:00
Dat vliegtuig lijkt op een predator drone

Edit.

Het is zeker een predator drone, het is duidelijker te zien op een afbeelding iets verder op die pagina

[ Voor 58% gewijzigd door timfoes op 09-08-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Afbeeldingslocatie: http://www.arma3.com/images/post_images/a3_drones.jpg

idd twee drones een recon en predator drone. maar ze zullen wel een alternatieve naam krijgen zoals alle vehicles en wapens :)

en kijk eens links in de hoek ;)

[ Voor 15% gewijzigd door JoSchaap op 09-08-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
◾AR-2 Skylark & Tayran AR-2 quadrotor UAV variants
◾MQ4A Greyhawk & K-40 Ababil-3 attack/recon UAV variants
schaap bedoelt deze : http://www.arma3.com/imag...e/arma3_screenshot_19.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Floks op 09-08-2013 15:40 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graggor
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 23:20
Is er al bekend of er ook "echte" vliegtuigen komen ipv alleen de drones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Er komt één jet zoals te zien is op de countdown pagina. http://www.arma3.com/launch-countdown#vehicles staat een lijst van alle vehicles die er in komen bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Als het goed is wel, al kan ik dat nu niet snel bevestigd zien. Vliegtuigen zijn al wel inmiddels van Arma2 naar 3 gemod wat je in dit filmpje al kan zien.

Nog een maandje ongeveer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Juulgamer schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:45:
[...]

Volgensmij ken ik jou :)
Heb jij vorig jaar niet bij mij in de klas gezeten? (A21)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
kuusj98 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:22:
[...]

Volgensmij ken ik jou :)
Heb jij vorig jaar niet bij mij in de klas gezeten? (A21)
Huh, welke school?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Juul ik stuur je wel een PM.

Ontopic: Ben benieuwd of ze Crossfire/SLI eens gaan fixen, ik hoop dat het iig iets geoptimaliseert wordt.

Ik ga voor het eerst eens de Campain uitspelen, ik vond die van AII namelijk niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
kuusj98 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:24:
Juul ik stuur je wel een PM.

Ontopic: Ben benieuwd of ze Crossfire/SLI eens gaan fixen, ik hoop dat het iig iets geoptimaliseert wordt.

Ik ga voor het eerst eens de Campain uitspelen, ik vond die van AII namelijk niet zo goed.
Die komt in 3delen dus ik denk niet dat je die in 1 stuk kan uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Nee dat is logisch, maar ik schat dat je toch wel een 5-10 uur per deel bezig bent, en alle andere multiplayer missies zoals Wasteland en zoals op de website te zien iets met Escape from Altis. De Altis map is verschrikkelijk groot imo en je zult daar ook wel wat uurtjes zoet aan zijn.
Ik heb ergens gelezen dat tussen elk deel 1 maand zit, oftewel je zult aardig kunnen doorspelen.

Ben benieuwd of ik mijn 250 uur in ArmA2 (OA) ga inhalen met A3, ik hoop van wel, want ik vind de Beta al een hele verbetering van de alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ben benieuwd hoeveel die uitbreidingen per stuk gaan kosten en vooral wat ze gaan toevoegen.. ik hoop nu al op meer luchteenheden ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:31:
Ben benieuwd hoeveel die uitbreidingen per stuk gaan kosten en vooral wat ze gaan toevoegen.. ik hoop nu al op meer luchteenheden ^^.
De uitbreidingen worden gratis , 3 stuks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:44:
[...]

De uitbreidingen worden gratis , 3 stuks...
Het is gewoon de Campain in 3 delen, dat is wat anders als DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:32

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb het spel al een ruime tijd niet meer gespeeld.. hoe draait de beta nu?? de alpha was enorm fps killend.. is dat nu nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Laatst online: 30-08 08:42
Nickrsd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:27:
ik heb het spel al een ruime tijd niet meer gespeeld.. hoe draait de beta nu?? de alpha was enorm fps killend.. is dat nu nog steeds?
Nee, ik heb nergens last van met de Beta. Ik speel vaak in Exodus server. Nickname Alan.
Wie is er vanavond bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009

Nickrsd

dan zal ik binnenkort als de tijd er voor schikt me weer is verdiepen in de beta, hoop dat het voor mij ook speelbaar is, met de alpha was het een dia show. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Wou het weer even opstarten, wilt arma niet starten :( , maar even opnieuw downloaden + installeren dan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Wat een bagger fps hebben ze...

Edit:
Ziet er wel goed uit zeg de omgeving! :X

[ Voor 11% gewijzigd door R0y. op 10-08-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
Pfff, ik raak zowat gedeprimeerd van al dat bruin :/

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
BerendBoon schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:16:
Pfff, ik raak zowat gedeprimeerd van al dat bruin :/
Kleurenblind, dus dat scheelt ;)

Die drones zijn wel vet zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Het is inderdaad wel erg bruin, maar ik ben wel blij te zien dat er wat meer steden te vinden zijn. Niet zoveel hoge gebouwen als ik had gehoopt maar goed.. verder ben ik benieuwd wat de uiteindelijke ervaring is met het vernietigen van gebouwen. Op veel multiplayer sessies die ik heb gedaan was er altijd een soort van verbod op het vernietigen van gebouwen omdat dit zorgde voor te veel fps loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Laatst online: 05-09 12:07
Eindelijk is mijn racing script zo ver dat ik het gereleased heb!

Link
En github.

Alleen nog een volle server zien te krijgen + iemand met een goede rig om wat decent beelden te maken voor een filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik zag je al in de weer op github! ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Lekker hoor Schnoop! Ga je het ook aanbieden op de Steam Workshop zodra dit mogelijk is? :) En hoeveel uur heb je eraan gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Mooi script schnoop! Het is alleen hopen dat het idd een beetje lekker werkt op de engine en hopen dat er genoeg voertuigen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik heb het nu pas door, maar op een gegeven moment zie je hem met die auto drone op hemzelf aimen en dan zie je de naam "Zipper5" staan. Ik weet nog wel de allereerste keer dat ik in DayZ op NW Airfield was... Medespeler was gekilld en ik had die speler gekilld, ik naar de ATC toe om hem te looten en toen vond ik het wel weer mooi geweest. Uitgelogd in de ATC op northwest airfield (iknowrite) en toen de volgende dag waren daar een paar spelers. Beetje mee lopen praten via direct comms en uitgelegd waarom ik daar zat. Vervolgens hun TS gejoined en heel wat over de game geleerd. Persoon die me het meeste uit kon leggen? Zipper5.
Pagina: 1 ... 17 ... 35 Laatste