Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Zo dan! Nieuwe DEV update van 350 MB:)

Edit:
28-06-2013
EXE rev. 107070
Size: ~360 MB
-Fixed: Start-up error about a sign
-Fixed: Stratis world scene time of day
-Fixed: Brightness of nearby objects in the first frame after map display is closed
-Removed warp when reloading in 3D optics
-Fixed: Players could not access vehicles that cannot move
-Fixed getting in UH-80 as pilot for more players simultaneously
-Added parachutes to light helicopters
-Cargo of light helicopters is now able to eject and paradrop (the latter if they take parachute bags first)
-Weapons of CH-49 cargo no longer stick out of the roof
-Tweaked hit points of the CH-49 Mohawk
-Parachuting soldiers aren’t sad anymore
-Tweaked basic setting of the direction of grenade throws
-Changed magazine for Green faction pistol in equipment
-Fixed: Custom layout settings did not work
-Fixed: Resizing elements didn't work in custom layout menu
-Added: Notifications now support independent definition of picture color and picture text color
-Animal Site generation reworked into a function
-Disabled levitation of the Strider wheels
-Introduced several variants (5 up from 1) of glass shard effects for destructible glass based on size and shape of windows
-Fixed: Selections of windows on airport control tower (http://feedback.arma3.com/view.php?id=9507)
-Aiming of the ACP-C2 has been adjusted
-ACP-C2 uses .45 magazines
-Improved ASRAAM behavior
-Tweaked recoils for Scorpion and Vermin

[ Voor 94% gewijzigd door Basxt op 28-06-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

OK, net even gespeeld. Eerste indrukken:

-goede graphics (als je alle blur ellende uitzet)
-zwaar spel (i5 2500 @ 4.4GHz met 7970 3GB haalt ~30FPS op Standard)
-moeilijk!

Ik heb nog wel een paar vraagjes waar ik antwoord op hoop te krijgen:

-hoe kun je enemies "spotten" zodat je teammates hem zien? Ik krijg rode kruisjes om enemies heen dankzij mijn teammates (denk ik), ik wil dat graag ook voor hen doen
-hoe kun je precies zien waar je naartoe moet?
-hoe kun je zorgen dat je gehealed wordt? Ik heb de status op Injured gezet (5-4) maar er gebeurt niks
-kan het kloppen dat de field manual niet klopt? Right-ctrl + ; zou een grenade launcher moeten equippen, maar ik krijg een pistool?
-in de eerste missie (infantry oefening) moet je spotters op een heuvel neerschieten, maar ik kom niet snel genoeg bij die lui om te voorkomen dat iedereen doodgaat, tips?

Bedankt alvast!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 18:40

Bever!

3

Arfman schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:47:

-moeilijk!

-hoe kun je enemies "spotten" zodat je teammates hem zien? Ik krijg rode kruisjes om enemies heen dankzij mijn teammates (denk ik), ik wil dat graag ook voor hen doen
-hoe kun je zorgen dat je gehealed wordt? Ik heb de status op Injured gezet (5-4) maar er gebeurt niks
-kan het kloppen dat de field manual niet klopt? Right-ctrl + ; zou een grenade launcher moeten equippen, maar ik krijg een pistool?
-in de eerste missie (infantry oefening) moet je spotters op een heuvel neerschieten, maar ik kom niet snel genoeg bij die lui om te voorkomen dat iedereen doodgaat, tips?

Bedankt alvast!
Wij hebben praktisch dezelfde specs, view distance doet heel veel met je fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Arfman schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:47:

-moeilijk!

In de oude delen was het altijd even met je rechtermuis een klikje doen als je naar hem kijkt. Soms gaat het autmatisch als er een enemy in je blikveld zit. Bij hogere moeilijkheidsgraden niet meer vanzelf en dan moet je dus opletten. Het is geen battlefield, er komt geen magisch rood driehoekje boven iemands hoofd.
Niet door de introductie heenklikken en de tijd nemen om de briefing tot je te nemen. Anders ingame op M drukken Het spel pauzeert niet als je dat doet. Het is een simulator, geen acade game.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar het is een simulator. Als jij in het echie in the middle of nowhere keihard om een hospik gaat roepen moet er ook eerst eentje in de buurt zijn om je te helpen :) Probeer niet geraakt te worden (ja ik meen het)
Druk op F. Daarmee verander je de fire modus van het wapen wat je in je hand houdt. Als daar een granaatwerper op zit dan kan je daar ook doorheen scrollen. Als je die niet hebt gaat het hele feest ook niet door. Je kan zien of je een grenade launcher hebt door op I (i) te drukken.
De meeste wapens zijn ingeschoten op 300 meter. Je kan vanaf die afstand liggend prima iemand neerhalen. Maar je moet wel richten. Als je arcade games gewend bent dan kan dat behoorlijk lastig zijn om aan te wennen. Maar het is zeker mogelijk. Het is een simulator, geen arcade game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Heb me net toch een pracht plaatje geschoten!
En nu weet ik ook waarom sommige mensen lagg krijgen bij ontploffingen, had zowaar 10 FPS tijdens deze shoot door alle rook: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GKOUcd4h.jpg

En nu we toch bezig zijn, mijn fav van allemaal: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0FiVcoWh.jpg

Je ziet gewoon de weerkaatsing van het maanlicht in zijn bril.
Dat was nog voor hij crashte (in afb 1) :)

[ Voor 36% gewijzigd door Basxt op 28-06-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Basxt schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:29:
Heb me net toch een pracht plaatje geschoten!
En nu weet ik ook waarom sommige mensen lagg krijgen bij ontploffingen, had zowaar 10 FPS tijdens deze shoot door alle rook: [afbeelding]

En nu we toch bezig zijn, mijn fav van allemaal: [afbeelding]

Je ziet gewoon de weerkaatsing van het maanlicht in zijn bril.
Dat was nog voor hij crashte (in afb 1) :)
Dat zijn wel 2 toffe screenshots :9 Vergeet altijd screens te maken, zeker tijdens de actie :)

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Bedankt voor de tips! Ik had de hele briefing gevolgd maar blijkbaar toch veel gemist. En ik besef me terdege dat het een sim is, maar ik weet nu dat ik dus niks fout doe (of dat er een bug optrad) maar dat het zo hoort.

*start Arma 3 weer op*

EDIT: Haha, gehaald! Bleef nu dichter bij mijn squad, blijkbaar kun je heel ver weglopen zonder dat je opmerkingen krijgt. Daarnaast wist ik nu dat de mortars vanaf de heuvels kwamen, dus alvast een heel stuk die kant op gesneaked. Toen ze eenmaal gespot waren kon ik ze van achteren naderen en neermaaien. Daarna als een haas wegrennen omdat er artillery aankwam, geweldig! Op naar de Scuba missie :)

[ Voor 45% gewijzigd door Arfman op 28-06-2013 19:16 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Arfman schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:59:
Bedankt voor de tips! Ik had de hele briefing gevolgd maar blijkbaar toch veel gemist. En ik besef me terdege dat het een sim is, maar ik weet nu dat ik dus niks fout doe (of dat er een bug optrad) maar dat het zo hoort.

*start Arma 3 weer op*

EDIT: Haha, gehaald! Bleef nu dichter bij mijn squad, blijkbaar kun je heel ver weglopen zonder dat je opmerkingen krijgt. Daarnaast wist ik nu dat de mortars vanaf de heuvels kwamen, dus alvast een heel stuk die kant op gesneaked. Toen ze eenmaal gespot waren kon ik ze van achteren naderen en neermaaien. Daarna als een haas wegrennen omdat er artillery aankwam, geweldig! Op naar de Scuba missie :)
:P succes met de scuba missie. erg moeilijk naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Basxt schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:58:
[...]

:P succes met de scuba missie. erg moeilijk naar mijn idee.
Heb hem ook niet gehaald :P 5 keer geprobeerd, maar werd steeds neergeschoten als ik het land op klom. Die underwatergun doet niet zoveel op het droge, en toen ik eenmaal met veel moeite een geweer had afgepakt werd ik gesniped vanaf de heuvels aan de overkant. Laat maar :P

EDIT: ligt het aan mij of is de helicoper compleet onmogelijk te besturen met muis + toetsenbord? Ik mis de "draai" knoppen, die doen maar heel beperkt iets (X + C), ik kan die helicopter echt niet in de lucht houden. Autohover werkt, maar dan moet ik 2 autootjes beschieten en dan houdt die autohover me tegen :P Hoe hebben jullie die controls ingesteld?

[ Voor 28% gewijzigd door Arfman op 28-06-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Arfman schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:18:
[...]

Heb hem ook niet gehaald :P 5 keer geprobeerd, maar werd steeds neergeschoten als ik het land op klom. Die underwatergun doet niet zoveel op het droge, en toen ik eenmaal met veel moeite een geweer had afgepakt werd ik gesniped vanaf de heuvels aan de overkant. Laat maar :P

EDIT: ligt het aan mij of is de helicoper compleet onmogelijk te besturen met muis + toetsenbord? Ik mis de "draai" knoppen, die doen maar heel beperkt iets (X + C), ik kan die helicopter echt niet in de lucht houden. Autohover werkt, maar dan moet ik 2 autootjes beschieten en dan houdt die autohover me tegen :P Hoe hebben jullie die controls ingesteld?
Als je scherpe bochten wilt nemen hou dan niet "Q" ingedrukt. en probeer van ver af aan al je landing in te zetten (vaart verminderen en gelijkertijd "Z" indrukken.

Muis draaien en W,A,S,D gaan niet samen. het is het een of het ander. persoonlijk vindt ik muis lekkerder omdat het er ten eerste smoother uitziet en je minder snel te grote bewegingen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Muis moet je gewoon meteen op Bank zetten. Dan werkt het al een stuk beter. Die turn is zo gigantisch onvoorspelbaar dat je er echt niks mee kan. Als je wil leren vliegen is dit ook wel handig: YouTube: dslyecxi

Al die 4 filmpjes even kijken. Vooral die derde is belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 14:07
JoSchaap, Ik zit nu in Opfor, en volgens mij zit of Hehe of Bentosax wapens en ammo te spawnen, mocht je in de buurt zijn, check het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Arfman schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:18:
TIP : Ga een FLINK STUK het geheel voorbij (duikend) en kruip dan naar de basis toe in prone stand + maak gebruik van artillery support :)
Jij deed toch ook simracen en zo ?? Gebruik de pedalen van je stuurtje !! Werkt IDEAAL :D Ooit zo in ArmA II alles ingesteld i.c.m. een joystick = DIKKE FUN! :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik vind het ook wel jammer dat ik geen pedalen heb. Bijvoorbeeld voor rudder zou me dat toch wel ideaal lijken. Ik had altijd een stuurtje maar die werd zo weinig gebruikt dat mijn broer hem heeft geclaimed en hij hier al tijden niet meer in huis is. Rudder is toch wel super als je preciezer wil vliegen. Moet wel zeggen dat freetrack echt gigantisch lastig is als je met een muis vliegt. Die muis beweegt namelijk gewoon vrij, dus zonder te kijken weet je niet precies hoe je vliegt. Dat lijkt me een stuk beter met joystick (Maar die ligt uit elkaar en ik mis een onderdeel.... :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Adanteh schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 00:30:
Dat lijkt me een stuk beter met joystick (Maar die ligt uit elkaar en ik mis een onderdeel.... :') )
Logitech toevallig ? Dan stuur ik je wat onderdelen van die van mij op : Ik had er geen zin meer in vanwege de bijna onmogelijk verkrijgbare onderdelen dus heb ik een andere gekocht :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik begin het vliegen op keyboard steeds beter door te krijgen, alleen stoppen en landen is nog een probleem. Ik ga vooruit of achteruit, maar daar tussenin zit niet zo veel :P

Wasteland vraagje:
Nog mensen tips voor de helicopter patrol en hostile heli missies? Zijn deze uberhaubt te doen zonder rocketlaunchers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
MonkeySandwich schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:31:
Ik begin het vliegen op keyboard steeds beter door te krijgen, alleen stoppen en landen is nog een probleem. Ik ga vooruit of achteruit, maar daar tussenin zit niet zo veel :P

Wasteland vraagje:
Nog mensen tips voor de helicopter patrol en hostile heli missies? Zijn deze uberhaubt te doen zonder rocketlaunchers?
Het landen voor mij is een probleem. Moet wat meer oefenen in de editor denk ik. Ik vlieg enkel met mijn muis, als ik wil gaan landen trek ik de neus in de lucht (ingame 8) , zodat ik wat rem) en druk vervolgens op Z om de daling in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
R0y. schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 11:32:
[...]

Het landen voor mij is een probleem. Moet wat meer oefenen in de editor denk ik. Ik vlieg enkel met mijn muis, als ik wil gaan landen trek ik de neus in de lucht (ingame 8) , zodat ik wat rem) en druk vervolgens op Z om de daling in te zetten.
Als je gaat vliegen is het handig als je even op Ctrl + M drukt, dan krijg je een GPS. Zet vervolgens een LZ op de plek waar je wilt landen, en probeer zodra je hem op je GPS ziet begin je met horizontaal te gaan vliegen (geen Q en niet met de neus te veel omhoog of te laag. Zo bouw je langzaam naar de 50 - 100 km/u en druk terwijl je je plek ziet waar je wilt landen al Z in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat filmpje laat het wel prima zien. In Arma 3 werkt het iets minder snel en ik moet zelf ook nog even oefenen (En dat oefenen in Arma 3 verprutst mijn vliegen in Arma 2), maar vlieg alsof je er in een langzame boog om heen gaat. Dan collective naar beneden en na een paar seconden je neus iets optrekken (Niet zorgen dat je veel naar boven gaat. Dan is de kans groot dat je staart iets raak en ben je een extra makkelijk target. Vervolgens als je redelijk dicht bij het punt bent (Zou rechtsvoor of linksvoor moeten liggen) je heli omgooien in de juiste richting, vervolgens hang je heel dicth bij het punt met nauwelijks hoogte en snelheid en de daadwerkelijke landing duurt dan heel kort...

Of je kunt de typische 'autohover'-landing doen. Neus vol omhoog, waardoor je de lucht inschiet en je vervolgens stil in de lucht hangt, zonder cover en hoog genoeg voor anti-air en dergelijke. Dan een hele tijd collective naar beneden houden om stukje bij beetje naar beneden te gaan (Wat nogal een tijd duurt omdat je heel wat extra hoogte hebt gepakt). Die landing moet je vooral bewaren voor als je graag door een rocket / sniper wordt gekilld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb net de missie gedaan dat je een dorp moet verdedigen en deze gehaald, maar ik heb zelf geen enkele enemy soldier gezien/gekilled :')
Contact, southeast, 300 meters .. leuk, maar hoe zie ik waar southeast is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:48
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f9/Liquid_filled_compass.jpg

:Y

[ Voor 3% gewijzigd door chiIIed op 29-06-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Arfman schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:25:
Ik heb net de missie gedaan dat je een dorp moet verdedigen en deze gehaald, maar ik heb zelf geen enkele enemy soldier gezien/gekilled :')
Contact, southeast, 300 meters .. leuk, maar hoe zie ik waar southeast is :?
Kompas! Is volgens mij K zo uit mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Juist, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Je kan het zuiden ook herkennen aan de stand van de zon (afhankelijk van de tijd van de dag), Sattelietschotels op daken die naar het zuiden gericht zijn en aan de hand van de sterren 's avonds (werkt allemaal, poolster zit tussen cassiopeia en de grote beer) Die wijst naar het noorden.

Afbeeldingslocatie: http://www.sterrentellen.nl/art/graphics/cassiopeia_new.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Of dit: http://www.wikihow.com/Find-Direction-Using-a-Watch

Maar goed, dat laaste is vooral in situaties voor DayZ en dergelijke (Of je moet met een groep spelen waar je missies doet zonder compassen en dergelijke. Zal op public server niet veel voorkomen ;)

Edit: Zonet ook maar even op die Zeus server gespeeld. Leuk dat ze allemaal toch proberen samen te werken. Minder leuk dat als ik in de buurt van een AO ben dat ik niet bonven de 15 FPS uit kom

[ Voor 27% gewijzigd door Adanteh op 29-06-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:30
Vandaag het spel gekocht en uitgeprobeerd. Voor het eerst dat ik Arma speel. Mijn verwachtingen waren erg hoog na het lezen van de review/forumberichten. Ik en een maat van mij dachten eindelijk een spel gevonden te hebben waar toch wat meer tactiek bij komt kijken dan bij BF3(wat wij voornamelijk speelden).
Ik moet zeggen het valt mij tot nu toe zwaar tegen. Zowel de fysics als de snelheid van het spel. Single player kan mij nog redelijk bekoren. Maar multiplayer.. wat is dat traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.. Wachten op vervoer etc.. duurt ongeveer 30 min voordat je iemand tegen komt.. ongelooflijk ver lopen/rijden.. Ik denk dat dit voor ons toch iets teveel sim is in plaats van dat gene waar wij opzoek naar zijn. Namelijk lekkere coop of teamtactiek met wel ACTIE.
Ik geef het spel zeker nog een kans. De learncurve zou wel extreem hoog liggen voor multiplayer. Al met al vind ik het tot nu toe naar mijn verwachting zwaar tegenvallen.

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Eikkie schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 23:35:
Vandaag het spel gekocht en uitgeprobeerd. Voor het eerst dat ik Arma speel. Mijn verwachtingen waren erg hoog na het lezen van de review/forumberichten. Ik en een maat van mij dachten eindelijk een spel gevonden te hebben waar toch wat meer tactiek bij komt kijken dan bij BF3(wat wij voornamelijk speelden).
Ik moet zeggen het valt mij tot nu toe zwaar tegen. Zowel de fysics als de snelheid van het spel. Single player kan mij nog redelijk bekoren. Maar multiplayer.. wat is dat traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.. Wachten op vervoer etc.. duurt ongeveer 30 min voordat je iemand tegen komt.. ongelooflijk ver lopen/rijden.. Ik denk dat dit voor ons toch iets teveel sim is in plaats van dat gene waar wij opzoek naar zijn. Namelijk lekkere coop of teamtactiek met wel ACTIE.
Ik geef het spel zeker nog een kans. De learncurve zou wel extreem hoog liggen voor multiplayer. Al met al vind ik het tot nu toe naar mijn verwachting zwaar tegenvallen.
Het wachten etc konden we je zo ook vertellen. Er zijn servers waar je kan porten op een vehicle in de buurt van de objective. Dat scheelt wel iets.

Ga amders eens met de editor aan de slag, dat is ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Probeer de domination servers eens, daar heb je vaak instant spawn etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Jullie moeten dan hopen op een nieuwe reeks Delta Force games, want die lagen precies tussen de BF games en ArmA in ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Probleem (Eigenlijk het voordeel juist) is dat Arma één grote sandbox is. Alles is mogelijk met een beetje scripting. Het nadeel daar aan is dat nieuwe spelers vaak niet weten waar ze moeten beginnen. Wil je tactiek hebben? Dan ben je in Arma prima op zijn plaats, maar zul je vooral op zoek moeten gaan naar redelijk klein formaat missies met besloten groepjes. Daar komt het toch echt het best tot zijn recht. Sowieso zal je niet snel iets tegenkomen wat op BF3 lijkt maar tactischer is... Die games zijn beide volkomen anders opgezet en dan nog: Als je voornamelijk op public servers speelt is het gewoon erg moeilijk om alles goed te communiceren en tactisch op te zetten.

Overigens blijf ik vooral doorhameren op het feit dat Arma inderdaad traag is. Je hebt heel wat mensen die verwachten dat ze in een soort hardcore BF3 terecht komen met grotere mappen.... Dat slaat helemaal nergens op. In multiplayer draait het vaak vooral om je aanvallen goed opzetten en dat kost nu eenmaal wat tijd. Het komt regelmatig voor dat je aan het sneaken bent, snipers op een heuvel liggen op uitkijk en je na 15 minuten er achter komt dat er uiteindelijk maar één vijand was. Zelfs TDM is gewoon erg langzaam (Goede plek op zoeken, rustig rondbewegen, goed overzicht houden af en toe een keer schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ircghost schreef op zondag 30 juni 2013 @ 00:30:
Probeer de domination servers eens, daar heb je vaak instant spawn etc. :)
Capture the Island is ook erg leuk (TeeTimes Warfare). Het is een combinatie van PvP en PvM. Je team moet controle punten van de tegenstander pakken, ieder punt levert daarbij geld op waar je meer voertuigen enzo van kan kopen. Zodra je een controlepunt hebt gepakt spawnen er npc die de omgeving bewaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Arma is echt een sim serie en is nouwelijks te vergelijken met bijvoorbeeld BF3.

Wil niet zeggen dat je er geen lol aan kunt beleven, het tempo is echter wel veel lager. Een goede server vinden en goed gebruik maken van PTT systemen zoals Teamspeak is een must. Een eigen outfit, squad, group,platoon, whatever vinden is ook erg aan te raden.

Maar de instant action (fastfood shooter) die BF3 bied zul je helaas niet vinden in Arma3.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Ola, ik heb nog een steam gift, ArmA 3 Alpha Lite. Ik gebruik hem niet dus mocht je interesse hebben, DM me!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nickbn schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:09:
[...]

Je kan het zuiden ook herkennen aan de stand van de zon (afhankelijk van de tijd van de dag), Sattelietschotels op daken die naar het zuiden gericht zijn en aan de hand van de sterren 's avonds (werkt allemaal, poolster zit tussen cassiopeia en de grote beer) Die wijst naar het noorden.

[afbeelding]
Geweldig dat dit erin zit! Ik vind het kompas nog iets duidelijker ;), maar respect voor de makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 18:40

Bever!

3

Als het volledige spel uit is zullen er meer servers zijn met bijv kleine mussies of tdm. Arma is een sandbox en de content moet uit de comnunity komen. Ik baal enorm van de ontelbare wasteland servers en praktidch geen pvp met veel voertuigen. Dus ik zit nu weer veel arma 2 te spelen op de warfare servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Bever! schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:22:
[...]

Als het volledige spel uit is zullen er meer servers zijn met bijv kleine mussies of tdm. Arma is een sandbox en de content moet uit de comnunity komen. Ik baal enorm van de ontelbare wasteland servers en praktidch geen pvp met veel voertuigen. Dus ik zit nu weer veel arma 2 te spelen op de warfare servers
Ik denk dat de missiemakers wat terughoudend zijn ivm Altis. zodra die uitkomen kan ik iedereen eigenlijk 100% garanderen dat er veel meer missies komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:30
Allemaal bedankt voor de reacties. Dan hou ik mij voorlopig bezig met de single player. De multi moet dan inderdaad maar even wachten tot er meer missies beschikbaar zijn. Ik hou wel van het realistische maar wasteland is mij toch iets té denk ik. Kleinere missies zijn inderdaad welkom:)

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik begin toch te twijfelen of dit wel is wat ik dacht dat het is/zoek. Net even op de GoT Wasteland server "gespeeld", waren op het hoogtepunt 5 man. Half uur rondgereden met een teammate om binnen 3 seconden compleet kapotgeschoten te worden door een heli. Daarna na een server met 60 man maar daar kon ik nergens spawnen ofzo. Het is allemaal nog heel erg beta en vooral verschrikkelijk traag. Hopelijk verbeterd het binnenkort nog, anders had ik voor die 35 euro liever iets anders gedaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Als je momenteel terug switched naar de normale beta ipv de dev branch kan je iets meer volle servers vinden. Probeer eens een Capture the Island server want dat klinkt iets meer als jouw ding, pas op dat je geen team kills maakt. Sommige servers laten de naam van de ally zien als je er een tijdje op richt maar soms moet je het ook op uniform/wapen zien te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

IK zit voor zviw op de normale beta? Heb iig. niks ingesteld als dev branch, speel het via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
DEV build kan je instellen/contoleren via eigenschappen van Arma3 in Steam:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ALjsite.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Eikkie schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:57:
Allemaal bedankt voor de reacties. Dan hou ik mij voorlopig bezig met de single player. De multi moet dan inderdaad maar even wachten tot er meer missies beschikbaar zijn. Ik hou wel van het realistische maar wasteland is mij toch iets té denk ik. Kleinere missies zijn inderdaad welkom:)
Wasteland heeft juist redelijk veel actie... :D
Moet je wel even weten hoe je die actie moeten vinden. Ten eerste hangt het erg van de server af en van de insteek. Gewoon willekeurig rondrijden werkt vaak niet. Zorg dat je in de buurt van missies bent, daar komen andere spelers ook altijd wel op af. Daarnaast gewoon kijken of er mensen fanatiek base parts aan het verzamelen zijn. Zo ja? Dan is er vast een punt dat je kunt aanvallen. Overigens moet ik wel zeggen dat de map layout van Stratis verre van optimaal is voor Wasteland. Eigenlijk zijn er maar een paar wegen en is het voor de rest bergop, bergaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Klopt, vind zelf de map voor Wasteland ook wat saai, Chernarus is voor wasteland wel ideaal. Maargoed speel eerlijk liever domination, voor het echte oorlog gevoel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 17:19
mmmm erg interessant. Is de 30 eu de supporter edition waard? Wat zit er nog in het "verschiet"?

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Een basis in het midden van de map bouwen staat ook redelijk garant voor actie. Vanmiddag van half Airstation Mike een basis gemaakt. Dat trekt op den duur genoeg kijkers. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IluA32w.jpg

(overigens niet de best verdedigbare locatie...)

[ Voor 10% gewijzigd door Unomomentodado op 01-07-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat is inderdaad ook leuk. Speel tegenwoordig vooral Utes wasteland in Arma 2 en daar is Kamenny Base altijd de vaste plek en de beste. Laatst een keer een base gebouwd bij een veel mindere plek en dan word de uitdaging alleen maar groter.

Moet trouwens zeggen dat ik nu toch echt wel de neiging heb om naar Intel te switchen. Arma 3 multiplayer valt gewoon echt niet fatsoenlijk te spelen.

Also: Je kunt niet alleen boten achterop die trucks varen (Als je nog een keer in een meertje wilt vissen), helicopters verplaatsen werkt ook prima :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iHBEOLe.jpg

Moet alleen niet te hard door de bocht gaan, want dan valt ie om :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x8V06h3.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Adanteh op 01-07-2013 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Update tijd!

01-07-2013
EXE rev. 107150
Size: ~130 MB
Support for Steam friend invites / joins
Disable loading screen when switching closing map
Mi-48 cargo now uses doors while getting in and out
Added cargo parachutes for supports (see http://forums.bistudio.com/showthrea...=1#post2426799)
Marid crew should now abandon vehicle when all steerable wheels are gone
Speedboat water friction has been tweaked
Green faction has its SDV now
Suffocating PP effects disabled for animals
Showcase Infantry time of day adjusted for Stratis changes
Firing Drills - COF Green - updated to reflect changed magazines for sidearm
Firing Drills - Times of day tweaked to match new Stratis configuration
Firing Drills - Use of color was inconsistent for non-medal times
Firing Drills - Automatic reload and resupply added upon restart (for lazy Mr. Endstar)
Animal Sites - MP support added
Fixed: Missing radio protocol sentence for Helicopter Attack "chopper destroyed" event
Basic collimator optics should have the same zeroing

de bovenste 2 zijn het fijnst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Basxt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:46:
Update tijd!
Support for Steam friend invites / joins
Disable loading screen when switching closing map
:o :o :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ben altijd een grote fan geweest van shooters maar zowel BF en al helemaal de CoD franchise was me te simpel. Was dus een grote CS(S) speler en veel BF. Door de reclame die ik van Arma 3 tegen kwam heb ik me er eens in verdiept bleek dat dit me echt wel zou aanspreken. Heb meteen Arma 2 met alle dlc gekocht en er meteen ingesprongen.

Wat me meteen opviel was de diepgang van alles, Enorme leercurve (voor mij toch), maar amuseer me kostelijk. Ik kan enkel iedereen aanraden de bootcamp te doen om het spel echt goed te leren.

Na bootcamp sprong ik meteen in MP en wat viel me hier op? De opmerkelijk vriendelijke community die bij andere spellen soms heel ver te zoeken is. Super behulpzaam.

Kan ondertuseen heel goed met choppers vliegen en heb ook Arma 3 gekocht. Mis wel goeie pvp servers precies.

Add me on steam: mathiasv91 voor de mensen die samen wat willen spelen.

[ Voor 99% gewijzigd door mathiasv91 op 01-07-2013 15:37 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Nu nog een favorieten lijst en ik ben tevreden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 16:37
Gisteren voor het eerst Arma III gespeeld. Ben maar gelijk begonnen op de Zeus server. Erg vriendelijke mensen, direct ook maar de teamspeak gejoined en een erg leuke ronde Coop gespeeld met 40 man. Tactisch goed georganiseerd. Een echte aanrader dus. Ook heel even op een GoT wastelands server gezeten, maar dat is denk ik niet voor mij, zijn er ook GoT servers waar georganiseerd Coop wordt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

JelleJaapJansen schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:06:
Gisteren voor het eerst Arma III gespeeld. Ben maar gelijk begonnen op de Zeus server. Erg vriendelijke mensen, direct ook maar de teamspeak gejoined en een erg leuke ronde Coop gespeeld met 40 man. Tactisch goed georganiseerd. Een echte aanrader dus. Ook heel even op een GoT wastelands server gezeten, maar dat is denk ik niet voor mij, zijn er ook GoT servers waar georganiseerd Coop wordt gespeeld?
Ik speel ook op de Zeus server, ben zelf wel van het tactisch spelen en coop. De GoT servers draaien helaas alleen maar wasteland dus daar ben ik zelden te vinden.

Ingame naam: Streepje

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 11:49
Noctonix schreef op zondag 30 juni 2013 @ 10:59:
Ola, ik heb nog een steam gift, ArmA 3 Alpha Lite. Ik gebruik hem niet dus mocht je interesse hebben, DM me!
Helaas al vergeven, heb redelijk wat tijd in Arma2 zitten, zit nu te twijfelen.
Beelden zien er weer goed uit en idd een goede server met teamspeak is natuurlijk wel een geniale ervaring.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 12:42
Vanavond ook gespeeld op de zeus server. Zit alleen met vaag probleem. Items wisselen bv head clothing. In de kisten vind ik alleen wat wapens terug en ammo geen attachments of andere headgear (bv blauwe pet medic) ik zie wel andere lui vrolijk gear changen, items welke ik niet zie.????

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

je moet VAS openen (Virtual Ammo System) meestal in rode of oranje tekst aangegeven op die ammocrates :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18

Dark Angel

Corvette LS Power

Justin2000 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:47:
Vanavond ook gespeeld op de zeus server. Zit alleen met vaag probleem. Items wisselen bv head clothing. In de kisten vind ik alleen wat wapens terug en ammo geen attachments of andere headgear (bv blauwe pet medic) ik zie wel andere lui vrolijk gear changen, items welke ik niet zie.????
Ik speelde er ook maar had weinig last er van. Behalve dat mijn audio er in eens mee ophield.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Noctonix schreef op zondag 30 juni 2013 @ 10:59:
Werkt dat nog? Ik dacht dat ze weg gingen als de beta zou uitkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 16:37
Justin2000 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:47:
Justin:

YouTube: What`s new in ARMA 3? - Ep #4 - Virtual Ammobox System

In dit filmpje zie je wat meer over het VAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Man man man, blij dat ik dit gekocht heb. Geniet zo van het spel! Mensen die samen willen gamen dm me je steam naam :).

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-12-2021
Hey, ik ben 14jaar en heb over 3 weken een pc. Ik zoek een leuke clan om arma3 mee te spelen (over 3 weken dan) ik hoop dat iemand me een kans geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Juulgamer schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:25:
Hey, ik ben 14jaar en heb over 3 weken een pc. Ik zoek een leuke clan om arma3 mee te spelen (over 3 weken dan) ik hoop dat iemand me een kans geeft.
Heb je arma 3 al in bezit?
Ik zou ook even op de Arma 3 reddit kijken voor Groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ga eerst eens lekker spelen en kijken wat je leuk vind binnen de sandbox, er worden zoveel verschillende missies/stijlen aangeboden door de community. Als je weet wat je leuk vind kan je ook wat gerichter op zoek naar een clan :)

Ook heb ik niet het idee dat er hier veel mensen in clans spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Basxt schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:40:
[...]

Heb je arma 3 al in bezit?
Ik zou ook even op de Arma 3 reddit kijken voor Groups.
Nee nog niet. Ik heb het over 3 weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
MonkeySandwich schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:46:
Ga eerst eens lekker spelen en kijken wat je leuk vind binnen de sandbox, er worden zoveel verschillende missies/stijlen aangeboden door de community. Als je weet wat je leuk vind kan je ook wat gerichter op zoek naar een clan :)

Ook heb ik niet het idee dat er hier veel mensen in clans spelen.
Dankje voor de raad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel netjes hoor, beginnen met ArmA op je 14e. _/-\o_

Dat terzijde, wasteland met ongeveer 30 slots werkt nu fijn in de Beta. Meer is tot de volledige launch van ArmA3 helaas niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:10:
Wel netjes hoor, beginnen met ArmA op je 14e. _/-\o_

Dat terzijde, wasteland met ongeveer 30 slots werkt nu fijn in de Beta. Meer is tot de volledige launch van ArmA3 helaas niet beter.
Haha ja ik begin op mn 14de. Ik heb een ps3 en heel veel lol aan gehad! Maar ik miste age of empires enz.
Toen zag ik sim city en rome total war 2, ik was verkocht en cod en die "rush" games was ikecht wel beu!
Ik zag arma en over 3 weken heb in een game pc ( lang gespaard). Ik ben niet zoals de rest van mijn vrienden (spelen en stoppen) ik kan dat niet, ik speel en zie er heel veel videos van, ik zoek er over op en ik lees in tijdschriften! Het is mn grootste hobby geworden en nu wil ik meer! Ik wil echt gamen en dus heb ik gespaard voor een game pc. Het is misschien gek maar toch is het zo! ;) + ik vind het zelfs geweldig leuk om over deze onderwerpen te praten. :) ik kan er niet over stoppen. Niet alleen games maar ook hardware en vind het super tof om te praten over bv windows 8/8.1 :)

[ Voor 9% gewijzigd door Juulgamer op 02-07-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Juulgamer schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:20:
[...]

Haha ja ik begin op mn 14de. Ik heb een ps3 en heel veel lol aan gehad! Maar ik miste age of empires enz.
Toen zag ik sim city en rome total war 2, ik was verkocht en cod en die "rush" games was ikecht wel beu!
Ik zag arma en over 3 weken heb in een game pc ( lang gespaard). Ik ben niet zoals de rest van mijn vrienden (spelen en stoppen) ik kan dat niet, ik speel en zie er heel veel videos van, ik zoek er over op en ik lees in tijdschriften! Het is mn grootste hobby geworden en nu wil ik meer! Ik wil echt gamen en dus heb ik gespaard voor een game pc. Het is misschien gek maar toch is het zo! ;) + ik vind het zelfs geweldig leuk om over deze onderwerpen te praten. :) ik kan er niet over stoppen. Niet alleen games maar ook hardware en vind het super tof om te praten over bv windows 8/8.1 :)
Hou er wel rekening mee dat Arma in de beta is, en dat het bij de 1 goed loopt en bij de ander niet. Er moet nog het e.e.a. worden geoptimaliseerd. Ondanks dat, veel plezier ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
R0y. schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:27:
[...]

Hou er wel rekening mee dat Arma in de beta is, en dat het bij de 1 goed loopt en bij de ander niet. Er moet nog het e.e.a. worden geoptimaliseerd. Ondanks dat, veel plezier ! ;)
Ok, bedankt! Weet er iemand trouwens weet er iemand een military green toetsenbord (waar ik dat kan kopen)? Of mag ik dit niet vragen in de arma 3 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Ik kan geen VAS benaderen, ik krijg melding "vas hasnt finished loading yet"
Iemand hier oplossing voor? server reconnecten helpt ook niet.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Justin2000 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:49:
Ik kan geen VAS benaderen, ik krijg melding "vas hasnt finished loading yet"
Iemand hier oplossing voor? server reconnecten helpt ook niet.
Zou eerst even je game files checken.

Rechtermuisknop op arma in steam-> properties -> local files -> verify blablabla zo uit mijn hoofd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zou het niet moeten zijn. Is gewoon puur een script dat draait op de server, dus met de Steam files heeft het weinig van doen. Ja kan het even proberen en om één of andere onlogische reden zou het dan kunnen werken. Werkt het voor alle anderen nog wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Ja iedereen op de zeus server had gister en eergisteren geen problemen met het Vas systeem.
Ik heb voor de rest ook geen problemen. In het menu is vas ook rood gekleurd en geeft hij de melding. Ik zal vandaag mijn files eens checken.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 22:48
Ik heb sinds maandag ook arma3 en ik moet zeggen , Wat een spel !
Speelde voor heen bf3 maar dit is toch andere koek , vind het nu al veel beter.

Ik heb een aantal missies gedaan met een maat van me waaronder de escape campain , ruim 2 uur erover gedaan om tot de extraction point te komen en vervolgens met ze 2 en in 1 keer dood :P.

Gister hebben we op een wasteland server zitten spelen , daar heb ik een aantal vraagjes over.

Je hebt 3 factions OpFor, BluFor, and Independant , wat is nou precies de bedoeling van de independant?
Ik zat ook even op een server waar je jezelf niet kon zien op de map , is dit een server instelling of een bug ?
En WAAR zijn die choppers :P spawnen die random ? is ook dit een server instelling ?
Ook had ik problemen met het loten van wapens maar dat heb ik al opgelost door eest het wapen in een rugzak te doen of op de grond te gooien.

Me steamID is Sofie2009 voeg me toe :D

P.s als ik een coop missie maak met een gun van armaholic , krijgen andere dat wapen dan ook in de missie of moeten ze dan ook die mod hebben ?

[ Voor 7% gewijzigd door Quepee op 03-07-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:51
Je hebt 3 factions OpFor, BluFor, and Independant , wat is nou precies de bedoeling van de independant?

Independant is ideaal voor de lone-wolf, in tegenstelling tot Obfor en Blufor heb je geen teamgenoten, ook de andere independant zijn je vijanden. Het enige "nadeel" is dat de kills die je maakt op een andere independant als negatieve kill wordt gezien.

Ik zat ook even op een server waar je jezelf niet kon zien op de map , is dit een server instelling of een bug ?

Dit is server gerelateerd, bij sommige servers spawn je standaard met GPS en dan kun je je eigen locatie zien.

En WAAR zijn die choppers spawnen die random ? is ook dit een server instelling ?

Na een server-restart staan er soms helikopters op de map, dit verschilt per server en locatie. Bij Wasteland komen er ook diverse missies voorbij, hier kunnen ook helikopter-missies tussen zitten, dit is ook weer versie en server gerelateerd

Ook had ik problemen met het loten van wapens maar dat heb ik al opgelost door eest het wapen in een rugzak te doen of op de grond te gooien.

Bekende bug, dit zal wel weer eens opgelost worden met een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Justin2000 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 07:09:
Ja iedereen op de zeus server had gister en eergisteren geen problemen met het Vas systeem.
Ik heb voor de rest ook geen problemen. In het menu is vas ook rood gekleurd en geeft hij de melding. Ik zal vandaag mijn files eens checken.
Even een update voor mensen welke tegen dit probleem aan lopen op server waar VAS script aanwezig is:
Op het arma 3 beta forum in VAS topic komt het vaker voor, oplossing is er niet (veroorzaker van het probleem ook niet)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

dan heeft de server gewoon een herstart nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

Die nieuwe wasteland die draait op de servers van WS.ARMA.SU is echt super, kan hem echt aanraden om uit te proberen jongens!

Veel meer actie, gelimiteerde storage space voor voedsel/water, en gave missies en super veel vette voertuigen.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
Gisteren ARMA3 weer eens opgestart, wat een spelervaring. Samen met een andere kerel een groep gestart, basis gebouwd, trucks van de weg geambushed met RPG's etc. Beste gameplay die ik misschien in jaren heb gehad. De servers van WS.ARMA.SU zijn inderdaad echt geweldig!

Mocht iemand willen gamen? Voeg me op steam toe op pimvisser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Vincenz0 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:13:
Die nieuwe wasteland die draait op de servers van WS.ARMA.SU is echt super, kan hem echt aanraden om uit te proberen jongens!

Veel meer actie, gelimiteerde storage space voor voedsel/water, en gave missies en super veel vette voertuigen.
Toffe server ja, alleen beetje jammer dat independent met niks begint, niet eens ammo voor je pistool, terwijl blue en red dat wel hebben, ik opereer graag in me eentje in wasteland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Raar, ik spawnde gisteren altijd met ammo in mijn handgun als independent.

Nou ja, een wapen is niet ver weg, elke auto heeft meestal wel iets.

Ook vind je soms in gebouwen een doos met wapens..

Munitie is veel schaarser, je kunt niet veel meenemen, erg tactisch spelen dus!

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Wat vooral opvalt bij de ws.arma.su server is dat mijn FPS gewoon rond de 60 blijft op alles max.. terwijl andere servers toch naar de 40 - 30 kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Gister op ws.arma.su met mijn collega's een helikopter captured. helaas had het niet veel ammo, dus die was snel op na wat kleine gevechten.

Toen bedacht ik mij iets, je kunt voertuigen oppakken, ik heb vervolgens uren rondgevlogen met van alles en nog wat dat er aanwezig was, en deze voertuigen op de vijand gedropt, Je weet wel hoe dat ging in battlefield 1942.. >:) mijn collega's spotte mensen in een gebouw, dan drop ik er toch even een auto op! Mooie explosie en gebouw met de grond gelijk :D

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631910947632427130/7100F8F78100F27261636F34A3D32BDBB2A3E72A/

Hier een screenshot van 1 van mijn collega's waar ik met een bom rondvlieg

[ Voor 11% gewijzigd door Vincenz0 op 03-07-2013 22:37 ]

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Basxt schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:26:
Wat vooral opvalt bij de ws.arma.su server is dat mijn FPS gewoon rond de 60 blijft op alles max.. terwijl andere servers toch naar de 40 - 30 kruipen.
Klopt ja, lekker spelen zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Na wat langer spelen kom je steeds vaker dezelfde lui tegen en vandaag met een aantal op een teamspeak gezeten en op de GOT Day server gespeeld. Begonnen met een basis op Airstation Mike en deze keer echt heel Airstation Mike afgezet. In de radar konden ze niet komen want de muur liep er uiteindelijk volledig omheen. Uiteraard duurde het niet lang voordat de radar opgeblazen werd. Helemaal niet erg, want we hadden al wat ander verzonnen om een mooi overzicht te houden (zie verder). Wel voor de volgende keer: geen voertuigen ernaast zetten. :).

Helemaal mooi zijn de trap bouwblokken, omdat we daarmee op het dak van de witte barak konden komen en zo een mooie verhoogde verdediging konden bouwen. :)

Wat screenshots:

Begin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IluA32w.jpg

Ook de radar afgeschermd en de trap geinstalleerd:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hJEMxBE.jpg

Op de witte barak een aantal posten bouwen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BxscfAj.jpg

Eindresultaat: grootste basis die ik totnu toe gebouwd heb (en gezien heb)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cerVqx5.jpg

Zoals je ziet konden we via een "2traps" constructie ook nog op het andere gebouw komen. ":)

Daarna hebben we ook nog de weg langs Mike afgezet zodanig dat je vaart moest minderen en er alleen in kleine bochten langs kon. Perfecte ambush vanaf de witte barak.

Aardig wat werk, maar wel errug leuk. :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Unomomentodado op 04-07-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

tot 5 uur blijft ie staan, dan herstart de server zich ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Vanaf 6 uur 's middags (na restart) aan gespeeld, dus genoeg lol van gehad hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 16:24

BioHazard

*\o/*

Als ik ARMA3 gewoon "normaal" speel heb ik een prima FPS. Speel ik op wasteland servers, dan dropt mn FPS echt met bakken. Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

omdat je dan ook afhankelijk bent van de performance van de server. net na een serverrestart haal je zelfs op wastelandservers vollwaardige fps, maar naar mate de uren verstrijken stort dat in als een baksteen. dit was in arma2 ook al zo. maar minder merkbaar.

het helpt ook om wasteland servers te zoeken die regelmatig herstarten en een recente wasteland versie met goede cleanup draaien.

GoT Wasteland v2.21 en hoger en die van Sa-Matra hebben beide aggresieve cleanups waardoor een en ander een stuk beter loopt :)

sowieso helpt het ook een hoop om op de DEV branch te spelen daar deze dagelijks updaten (tijdens werkdagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Iemand hier al Blitzkrieg gespeeld? Lijkt een beetje op Domination/CTI maar kwa serversettings wel vaste classes ipv iedereen is rambo :P . Helaas gister geen servers in de DEV branch kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
Heb Arma laatst gekocht, de besturing snap ik maar de rangen en de precieze werking van het spel nog niet. Wie heeft zin om met mij eens een server in te duiken en alles uit te leggen? DM me.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Precieze werking van het spel en de rangen hangen nogal van het type server af dat je in duikt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Wil ik is wasteland doen, is de server van joschaap vol!.. VOL! :(

Maahgoed, ik blijf F5-en :Y

Night vind ik niks, maar zo te zien aan de aantallen op de night server ben ik niet de enigste met die mening.

edit:
En ik zit erin!

[ Voor 43% gewijzigd door R0y. op 04-07-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Hoe zit het in Arma III met de besturing ten opzichte van Arma II. Ik vond de besturing van Arma II nogal om te janken, vooral het verplaatsen in een tank.
Bohemia zou dit in Arma III verbeteren maar is dat ook gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Royer schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:11:
Hoe zit het in Arma III met de besturing ten opzichte van Arma II. Ik vond de besturing van Arma II nogal om te janken, vooral het verplaatsen in een tank.
Bohemia zou dit in Arma III verbeteren maar is dat ook gebeurt?
Zelf niet veel Arma 2 gedaan, maar het voelt een stuk soepeler aan. Over tanks kunnen we nog niets zeggen, die zijn nog niet in game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
R0y. schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:24:
[...]

Zelf niet veel Arma 2 gedaan, maar het voelt een stuk soepeler aan. Over tanks kunnen we nog niets zeggen, die zijn nog niet in game. :)
Oke dan wacht ik dat nog even af. Ook nog even de vraag of mijn grafische kaarten en CPU dat gaan trekken. Ik lees over zware specs en lage FPS.

Verder lijkt het me wel een hele mooie game. +1 voor realisme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Royer schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:34:
[...]

Oke dan wacht ik dat nog even af. Ook nog even de vraag of mijn grafische kaarten en CPU dat gaan trekken. Ik lees over zware specs en lage FPS.

Verder lijkt het me wel een hele mooie game. +1 voor realisme...
Het is in beta, en nog niet geoptimaliseerd. Sommige mensen draaien het prima (met normale specs) en sommige halen lage FPS met specs waar je u tegen zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Verplaatsen in een tank was eigenlijk niks mis mee moet ik zeggen. Wat vond je er precies irritant aan? Het zal wel weer erg langzaam gaan allemaal, maar W is nog steeds vooruit en S nog steeds achteruit :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-09 00:05
Ik ben toch maar overstag gegaan en heb ArmA III ook aangeschaft. Straks maar eens kijken of het wat is en of het uberhaupt draait. Anders maar wachten op de full release.

eXec op Steam

Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste