Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 14:48
Interessante video waar je het beste op kan letten wanneer je een base gaat ontwerpen

TH8 https://www.youtube.com/w...=UUBe8cEd__AoJESVSUnB2YIA
TH9 https://www.youtube.com/w...=UUBe8cEd__AoJESVSUnB2YIA
TH10 https://www.youtube.com/w...=UUBe8cEd__AoJESVSUnB2YIA

Erg veel succes gehad met mijn nieuwe TH9 base, vooral de traps. 3 x haalde een slechte gowiwi maar 1 ster en zelfs met draak 4 maar eentje sterk op een nieuwe TH9 base

[ Voor 25% gewijzigd door Wackmack op 12-11-2014 17:02 ]

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik ben inmiddels een paar maanden rustig aan bezig. Ik ben nu TH7 met al mijn defences al maximaal. Verder alle troepen op 4 sterren, alleen goblin en wizard nog op 3. De spreuken ook max voor het lab.
Mn muren allemaal 6 en langzaam begonnen naar 7 te brengen. Zie basis hieronder. Wilde sowieso wachten met TH8 tot alle defences max waren en dat is nu zover. Zal ik nu nog eerst wachten tot alle muren 7 zijn? Of kan ik zoetjesaan over? Bedankt voor de hulp!

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2e67fdj.png

Deliriant isti Romani.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Ik heb al mn muren gemaxxed en raad dit ook aan. Op dit niveau is het nog wel te behappen qua prijzen. Dus ik zeg ff doorbijten en looten; uppen die hap! :+
Je lab staat ook stil zie ik, probeer er nog even wat doorheen te jagen. Je moet voorkomen dat je lab stilstaat, tenzij je alles al geupped hebt.

PSN: Curvaa_

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 16:41
Inderdaad al je troops uppen. Zowel gob als wiz ga je gebruiken.

• Saryon

Saryon

Xienix

Top ga ik eerst muren afmaken en laatste troepen uppen. Draak moet ook nog naar 2, best prijzig. Geen idee waar ik later de goblins nog ga gebruiken, farm nu met barbaren en een paar archers en wallies. Maar ik doe ze ook.

Deliriant isti Romani.

• Wackmack
Waarom kom je niet naar een clan? Tweakers BV?

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 16:41
Saryon schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:33:
Top ga ik eerst muren afmaken en laatste troepen uppen. Draak moet ook nog naar 2, best prijzig. Geen idee waar ik later de goblins nog ga gebruiken, farm nu met barbaren en een paar archers en wallies. Maar ik doe ze ook.
Ik zit op th8 en in mn farm leger zitten standaard 30 gobs. Ideaal om de resources te stelen als je de muren doorbroken hebt, maar niet sterk genoeg bent om heel de basis neer te leggen. Daarnaast ook nog spotgoedkoop om te trainen :-)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Renzzie schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:01:
Inderdaad al je troops uppen. Zowel gob als wiz ga je gebruiken.
Ik gebruik nog steeds alleen maar BARCH aanvallen :+

• Saryon

Saryon

Xienix

Versteegrob schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:02:
Waarom kom je niet naar een clan? Tweakers BV?
Wel een idee ja. Tot nu toe niet gedaan omdat ik, naast een drukke baan, ook sinds 8 maanden trotse vader van een zoontje ben, waardoor op vaste / gezette tijden afspreken er even niet bij is, en ik ook geen zin heb steeds het "team" te moeten teleurstellen. ;)

Nog nooit een clanwar meegemaakt dus :X , maar ik las dat Tweakers geen clanwar doet, dus dat zou best leuk zijn denk ik. Ben op momenten redelijk actief, maar er zijn ook dagen dat ik lekker met het gezin op pad ben waardoor ik bijvoorbeeld op de chat er niet ben. Maar dat zal wel niet zo'n ramp zijn denk ik.

Wat betreft de Gobs, ik zet zo de up naar level 4 aan in het lab, daarna nog even elixir sparen voor wizz naar 4 en draak naar 2, dan ben ik redelijk compleet. Ik ga ondertussen mn goud gebruiken voor de muren, dus met 1 a 2 weken moet ik wel max zijn hoop ik.

Deliriant isti Romani.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55
Saryon schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:23:
[...]

Wel een idee ja. Tot nu toe niet gedaan omdat ik, naast een drukke baan, ook sinds 8 maanden trotse vader van een zoontje ben, waardoor op vaste / gezette tijden afspreken er even niet bij is, en ik ook geen zin heb steeds het "team" te moeten teleurstellen. ;)

Nog nooit een clanwar meegemaakt dus :X , maar ik las dat Tweakers geen clanwar doet, dus dat zou best leuk zijn denk ik. Ben op momenten redelijk actief, maar er zijn ook dagen dat ik lekker met het gezin op pad ben waardoor ik bijvoorbeeld op de chat er niet ben. Maar dat zal wel niet zo'n ramp zijn denk ik.

Wat betreft de Gobs, ik zet zo de up naar level 4 aan in het lab, daarna nog even elixir sparen voor wizz naar 4 en draak naar 2, dan ben ik redelijk compleet. Ik ga ondertussen mn goud gebruiken voor de muren, dus met 1 a 2 weken moet ik wel max zijn hoop ik.
Tweakers doet wel een clan wel, Tweakers.net doet geen clanwar :)
Nog gefeliciteerd met je zoon *O*

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Zijn zoon is 8 maanden he, beetje laat :p

bij het zoeken naar een clan zie je hoe vaak die clan CW's doet.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Saryon schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:23:
[...]
Kom lekker bij Tweakers.net! Dagen inactief is niet erg, zolang het geen maanden worden :P.

• Saryon

Saryon

Xienix

Bedankt voor de felicitatie hoor! we vieren het nog steeds ;)

Ik denk dat tweakers.net wel een goed idee is, ik zal dit weekend even een verzoekje doen,

als ik ooit clanwars wil gaan doen kan ik altijd nog een verzoek bij een van de andere tweakers clans neerleggen, hoewel ik begreep dat er altijd clanwar ervaring nodig is. Dus dan zal ik misschien eerst nog een uitstapje elders in moeten plannen, maar dat is van later zorg.

Deliriant isti Romani.

• JBrennan
Clanwars kun je gewoon leren. Als je clanwars wilt, stap dan gewoon Tweakers3 binnen 8).

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Saryon schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:23:
Bedankt voor de felicitatie hoor! we vieren het nog steeds ;)

Ik denk dat tweakers.net wel een goed idee is, ik zal dit weekend even een verzoekje doen,

als ik ooit clanwars wil gaan doen kan ik altijd nog een verzoek bij een van de andere tweakers clans neerleggen, hoewel ik begreep dat er altijd clanwar ervaring nodig is. Dus dan zal ik misschien eerst nog een uitstapje elders in moeten plannen, maar dat is van later zorg.
Ik heb me aangemeld!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Graag zou ik jullie mening willen horen :)

Ik heb nu alle muurtjes op level 9 en alles behalve mijn dark barracks max (ik gebruik die lava hond nooit).

Mijn Queen staat op 13 en King op 12, het lab loopt iets achter maar de belangrijkste troepen heb ik max.

Nu is mijn vraag, zet ik th10 aan (grinden voor muurtjes is niet het leukste werk) of ga ik door en zorg ik dat mijn core (56) op level 10 komt zodat ik ook mijn heroes nog kan uppen (alles naar 10 is geen optie).

Ik eindig vaak in de top2 en moet het vaak opnemen tegen th10 in de clan wars en mis met een gowiwi vaak die freeze spreuk...

Ik hoor graag jullie mening!

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ik zou naar th10 gaan, nog wel ff de duister baracks uppen, die extra plek is altijd handig voor golems/heksen en misschien toch de lava honden. Lvl3 honden zijn toch wel handig i.c.m. draken/balonnen

Als je als max th9 naar 10 gaat valt er met elixir vrij weinig te upgraden op th10 .Alleen de spreukenfabriek, extra duisterboor, extra goudmijn, laboratorium en de kampen. Dat elixir kun je daarna mooi in troepen of muren steken

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Curva
Ik zou sowieso die Dark barracks upgraden. Zoals cypher21 al zei, zijn die extra plekken wel handig. En wie weet ga je een keert de lava hound gebruiken? :+
Verder noem je dat je lab iets achter loopt, is dat dan niet iets om nog even naar te kijken? Tenzij je deze troepen echt niet gebruikt. En in de tussentijd kun je je heroes uppen naar 15.

• Famous
Ik zou persoonlijk je heroes sowieso naar 15 doen. Is de skill wat hoger wat echt helpt met aanvallen. Wat betreft je muren weet je mijn antwoord al :D

Ik speel een stuk minder de laatste tijd, als ik nu een spel speel is het op de X1, maar toch gaan die muren rap zat. Zeker gezien mijn lab al helemaal max is en al het elixer ook in de muren kan. Op TH10 pak je gewoon een stuk minder buit bij een TH8 en denk dat 80% wat ik pak TH8 is.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2n89dz5.jpg

• Steevo_S
Nja achter het valt mee, heb golem op level 4, heks level 2, hogs op 5, boog/barb op 6, minions op 4. Wat ik mis zijn, ballonnen, reuzen, heal spell, jump spell en valkyrie. Dit zijn eigenlijk allemaal troepen die ik nooit gebruik aangezien ik in clan wars GoWiWi of GoWiPe en normaal gewoon lekker aan het barchen ben.

• Steevo_S
Famous schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:10:
Ik zou persoonlijk je heroes sowieso naar 15 doen. Is de skill wat hoger wat echt helpt met aanvallen. Wat betreft je muren weet je mijn antwoord al :D

Ik speel een stuk minder de laatste tijd, als ik nu een spel speel is het op de X1, maar toch gaan die muren rap zat. Zeker gezien mijn lab al helemaal max is en al het elixer ook in de muren kan. Op TH10 pak je gewoon een stuk minder buit bij een TH8 en denk dat 80% wat ik pak TH8 is.

[afbeelding]
Hoeveel muren pak jij per dag? (om ongeveer een indicatie te hebben)

• cypher21
Steevo_S schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:11:
Nja achter het valt mee, heb golem op level 4, heks level 2, hogs op 5, boog/barb op 6, minions op 4. Wat ik mis zijn, ballonnen, reuzen, heal spell, jump spell en valkyrie. Dit zijn eigenlijk allemaal troepen die ik nooit gebruik aangezien ik in clan wars GoWiWi of GoWiPe en normaal gewoon lekker aan het barchen ben.
Jump spel is voor GiWi* wel errug handig.
Leuk spel als je een a twee muurtjes per dag kunt upgraden en er 250 hebt :+
ziet er wel indrukwekkend uit

• Famous
ik pak 3 - 4 muren per dag maar soms ook niets omdat ik niet speel :+ Denk als ik speelde zoals ik deed (20+ aanvallen per dag) dat je er wel 5 tot 6 red. Zeker met barch/bam en CW loot erbij.

• cypher21
5-6 miljoen per dag ??? damn... botje draaien?

• Famous
Het zijn level 10 muren he dus eerder 12 mil, of je bedoelt per resource dan weg.

Mijn BAM leger kost amper wat en elke aanval zit ik gemiddeld boven de 450k denk ik.

• Steevo_S
1 zegt naar TH10 de ander zegt blijf ik nog even... what to doooo!

• Famous
Steevo_S schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:41:
Vanochtend alweer 2 muurtjes gedaan >:)
Ik zou echt je heroes naar 15 doen, in die tussentijd kan je je muurtjes en lab nog even doen. Wanneer je laatste hero zet je je TH aan.
Zo ben je nog ~4 weken TH9 en kan je genoeg doen nog :Y

• Saryon

Saryon

Xienix

Ik heb me net aangemeld bij tweakers.net, ingame naam Jorobin.

Ik zit op mn werk, dus denk dat ik pas vanavond tijd heb me een beetje voor te stellen op de chat of in het forum :)

[ Voor 4% gewijzigd door Saryon op 19-11-2014 15:11 ]

Deliriant isti Romani.

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Steevo_S schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:41:
Ik had beetje zelfde situatie, alleen heros wat lager en mn muren ook. Naar TH10 was echt wennen met stukken minder loot of alleen bij moeilijke tegenstanders. Jij bent wel een stukje verder, dus zou je het kunnen doen.

System | Suomalaiset Lehmät.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:07

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik moest op een gegeven moment naar TH10 omdat ik miljoenen exileer weggooide. Tegenwoordig kan je muren met elixer doen. Die update had een paar maanden eerder moeten komen :(

Maar nu lekker TH10 aan het maxxen.

Heb nu op max:

- Alle Inferno's (LV3).
- Alle xbows (LV4).
- Alle wizards towers (LV8).
- 2/4 Hidden teslas (LV8).

Als de teslas af zijn ga ik aan de mortars beginnen :) LV7 archers and barbs zijn al in the pocket.

Ondertussen ook de muurtjes naar LV8 aan het brengen. Nog 97 te gaan. Maar daar doe ik er zo 6 van op een dag.

Als ik mag adviseren. Blijf zo lang mogelijk op TH9. En probeer de muren zo hoog mogelijk te krijgen. Dit kan zowel met goud als elixer. Dus moet lekker snel gaan :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Wackmack
Valk power!

https://www.youtube.com/w...cEd__AoJESVSUnB2YIA#t=327

Speelt hier iemand al veel met de valks? Famous heeft bijna valk 4. Ziet er echt vet uit, check hoe weinig damage de big bom doet.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Steevo_S schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:53:
en mis met een gowiwi vaak die freeze spreuk...
Die duurt slechts 2 seconden en met elke upgrade 1 seconden meer, dus bruikbaar? Voorlopig nog niet...

Ik ben zelf met alle level 9-muurtjes overgegaan, wel echt alle gebouwtjes gemaxxed (omdat het kan)
Veel troops maxxed (voor TH9 dan), behalve Valkies Lava-hondenen Hoggs 5 stonden nog een paar daagjes aan toen TH10 klaar was. Heroes durf ik niet te zeggen precies, of die al 15 waren toen TH10 klaar was...

In ieder geval, ging ik zo over, inmiddels een maandje geleden ofzo:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6GJKqKKWoZWJaBdHRu1WTd9u/full.jpg

Dat is nu dit geworden... Boog 7 is klaar, Golem 5 over paar daagjes, tweede inferno vanavond naar lvl2:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wXFArrOjsqcBgFazPJU9331s/full.jpg

Bevalt tot nu toe gewoon goed, ja de loot zal wat minder zijn doordat je een fee krijgt als je lagere TH'ers pakt, maar je bent immers ook TH8 en TH9 geworden toch... Tevens pak ik regelmatig 400k'tjes, 600k'tjes en zijn er genoeg hogere uitschieters. Bouwertjes weer volle bak aan de gang ook, dus achja TH10, doen als je dat wilt!

Hier inmiddels dus al derde DE-boor lvl5, alle tesla's aan of klaar, nieuwe xbow lvl 3, twee inferno's lvl2...
Dan nog de drie nieuwe bommetjes tot TH9-level, spellfac, lab, kanon en archertower nu tot en met lvl7.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Famous
Bevalt tot nu toe gewoon goed, ja de loot zal wat minder zijn doordat je een fee krijgt als je lagere TH'ers pakt, maar je bent immers ook TH8 en TH9 geworden toch
Alleen toen was de loot penalty er niet en kreeg je juist extra resources als je een TH hoger pakte. Destijds kon je als een TH10 ook een TH8 plat leggen, nu niet meer. Daarom is het nu makkelijker om gewoon alles te maxen wat betreft troops en buildings.

• CLB
  • Niet online
Dat zal allemaal best, maar we hoeven niet allemaal alles 100% te maxxen :)
Als ik zie hoeveel TH10's ik tegenkom die bij lange na niet 'mijn niveau' halen vind ik het wel prima.

Er is iets zoals common sense natuurlijk, m'n toenmalige niveau was meer dan prima om te gaan TH10'en.
Van jou en vele anderen ook.. Dat je troops echt maxxed zijn is wel cool natuurlijk, ik heb nog geen Valkies en muurtjes 10 zijn ook gewoon prima, maar geen must. Jij vind muurtjes looten nog steeds prima, be my guest!

Voor beide is wat te zeggen, ieder moet die eigen keuze maken, ik vermaak me hier wel prima, jij daar d:)b

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Famous
Lang verhaal kort gemaakt, jij bent gewoon een rusher.

• CLB
  • Niet online
Ja :Y

• Famous
In het Nederlands is die wel lief als je werkers even een pauze willen..

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/j8gyg0.jpg

• Saryon

Saryon

Xienix

Wat ik net tegen het lijf loop.. Ik begrijp nu pas echt goed wat een rushed base is ;(

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/28kkn6a.png

Deliriant isti Romani.

• Curva
Haha, die is wel erg rushed.
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook best veel rushed TH10 bases tegen kom. Niet alleen zo extreem als hierboven. Verder kom ik ook onwijs veel van die batman bases tegen…

• cypher21
CLB schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:26:
Dat zal allemaal best, maar we hoeven niet allemaal alles 100% te maxxen :)
Als ik zie hoeveel TH10's ik tegenkom die bij lange na niet 'mijn niveau' halen vind ik het wel prima.

Er is iets zoals common sense natuurlijk, m'n toenmalige niveau was meer dan prima om te gaan TH10'en.
Van jou en vele anderen ook.. Dat je troops echt maxxed zijn is wel cool natuurlijk, ik heb nog geen Valkies en muurtjes 10 zijn ook gewoon prima, maar geen must. Jij vind muurtjes looten nog steeds prima, be my guest!

Voor beide is wat te zeggen, ieder moet die eigen keuze maken, ik vermaak me hier wel prima, jij daar d:)b
90% van de th10 die ik tegenkom hebben nog niet eens alle muren op level 8.
Ach als je voldoening haalt uit muurtjes upgraden, doe je ding :P
hier waren alle troepen (op valkery na) max op th9, alle muren lvl 9 en de kern 10
Ik vond het toch weer leuker om andere dingen dan muren te uppen!

• Famous
Vooral de buit houd mij eigenlijk tegen om te gaan uppen naar TH10 gezien ik echt veel TH8's pakt met volle pompen de afgelopen weken. Daarnaast wil ik mijn heroes wel op 20 hebben dus daar gaat ook nog wel even tijd overheen.

Die tijd kan ik mooi besteden aan het upgraden van de muren gezien alles al helemaal max is (ook het lab).
kan nog wel de kleine bombs één level doen

• Steevo_S
Nja ik heb echt alle def max, ook de vallen. Mis alleen nog de dark barracks maar zie in mijn tactiek absoluut geen nut voor lava hond.

Ik blijf nog even op th9, tot ik mijn core op 10 is en heroes voorbij 15.

• Famous
Wilt iemand een Golem 4 komen halen :+ moet er vanaf :D

• Tylen

Tylen

Lol. Ik heb nog wel een paar Golem 5's :)

• Tylen

Tylen

CLB schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:04:
[...]

Die duurt slechts 2 seconden en met elke upgrade 1 seconden meer, dus bruikbaar? Voorlopig nog niet...
Freeze spell begint bij 4 sec. Dus zeker bruikbaar.

• CLB
  • Niet online
Hmm ik zie het ja, hoe ik dan bij 2 seconde kom :s

• cypher21
CLB schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 00:17:
Hmm ik zie het ja, hoe ik dan bij 2 seconde kom :s
krijg je erbij als je em upgrade :)

• Tylen

Tylen

Nee elke upgrade is een seconde ;)

http://clashofclans.wikia.com/wiki/Freeze_Spell

Met een max van 8 Seconden (Level 5)

[ Voor 57% gewijzigd door Tylen op 21-11-2014 09:26 ]

• cypher21
:O ah... idd. nog niet helemaal wakker

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15

westergas

rikkie_pc

Ben over 5 dagen TH9 en dan zit mijn goud en elixer helemaal vol. Storage, CC en pompjes waarschijnlijk ook. Sowieso gaat mijn lab en 2e DE boor als 1e aan maar zit te twijfelen over de defence. Gelijk 2x xbow of eerst de rest op TH8 niveau krijgen+muurtjes?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:46
Ik zet vermoedelijk dit weekend nog TH 9 aan :-)

Lab, spell gebouw gaan als eerste aan. Nog iemand tips wat je als beste eerst kan upgraden op TH9?

• CLB
  • Niet online
Xbows, lab, DE-pomp en spellfac :)

• westergas

westergas

rikkie_pc

Juistem. ff 5e bouwer halen dus :Y

• Tylen

Tylen

Heit best simpel. Je hebt troops nodig om aan te vallen en loot te verdienen. Dus als eerst je lab aan en poppen updaten. Barracks maxxen en army camps. Zodat je zo snel mogelijk een max leger hebt om de rest mee te kunnen maxxen.

• Steevo_S
No comments

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z2OHBfa.jpg

• JBrennan
boobies!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:00
Haha cool gedaan.
Ik mag dat soort humor wel! :D

• Steevo_S
Lang geleden dat ik er zo eentje kreeg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/14ld7hg.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door Steevo_S op 26-11-2014 14:47 ]

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:00
Haha ook mooi.
Duidelijk iemand die er geen zin meer in had.
Ik ben helaas zelf nog nooit iets bijzonders tegengekomen.
Alleen de standaard normale verlaten kampen.

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-11 07:38
Iemand al die het spelletje Call of Duty Heroes speelt ? Alleen voor iOS tot nu toe, kan ik hem niet vinden in de playstore. lijkt een moderne variant op CoC. Uitgever Activision, terwijl het toch gratis is.
Zag een clan met een lid, met de naam Tweakers, toch benieuwd of iemand dit al speelt.

• dragie777
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-08 08:57
Heey,

Mag ik ook in 1 van de clans van tweakers van CoC
Ben lvl 65 maar heb wel al 1800 trofees.

Jerome

• CLB
  • Niet online
Dan moet je de verschillende topics van de clans even bekijken en je ergens in-game aanmelden :)
Trofees zeggen trouwens maar weinig, gaat meer om de troops die je hebt, TH-level en dergelijke!

\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]
\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers2]
\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers3]
\[iOS/Android] Clash of clans! \[Tweakers.net]

[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 26-11-2014 17:02 ]

• Famous
mdouble schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:34:
Iemand al die het spelletje Call of Duty Heroes speelt ? Alleen voor iOS tot nu toe, kan ik hem niet vinden in de playstore. lijkt een moderne variant op CoC. Uitgever Activision, terwijl het toch gratis is.
Zag een clan met een lid, met de naam Tweakers, toch benieuwd of iemand dit al speelt.
Je zit ook echt in het juiste topic hiervoor :+
Alleen autisten die Clash of Clans spelen zitten hier. Maar geen probleem, je kan het ook niet aan de titel zien ofzo.. d:)b

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-11 07:38
Waarom ik het hier vroeg is dat het een CoC cloon betreft, en ik denk een goeie, ook aan de recensies te lezen. Heeft verder dus niks met CoD te maken als in de zin van een FPS.

• CLB
  • Niet online
Frank_P schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:26:
Ik ben helaas zelf nog nooit iets bijzonders tegengekomen.
Net dit nog hier:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AuXOu0TeACAHFUJbuiNSMVoQ/full.png

• Steevo_S
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jBMNcdt.jpg

Kom net deze tegen.... Let ook even op de Duitse vlag onderin :/

• Tylen

Tylen

Even aan supercell rapporteren lijkt mij. En natuurlijk met de grond gelijk maken.

[ Voor 82% gewijzigd door Tylen op 01-12-2014 13:45 ]

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-11 17:08
Ik vond deze wel grappig bedacht:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/l/t1.0-9/14024_1508511899417044_1638000981391278659_n.jpg?oh=3df3b584b4b50f27d6c734f42d319ec0&oe=54D374F1

I have the body of a god, shame it's a buddha......

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Afbeeldingslocatie: http://photos2.pix.ie/6A/BA/6ABA3B22CE654188B442E1C223720312-0000346850-0003699661-01024L-0453330C1A8941E5A8C10CA1382A2DE4.png

Even een update uit kamp 'God of War'. Basis gaat langzaam de goede kant op, Famous zal blij zijn dat ik inmiddels aan mijn muren ben begonnen. Alles gaat nu naar 8 en daarna moet het centrum naar 9. Ik weet alleen niet of ik dat nu allemaal achter elkaar ga doen. Als alles 8 is ga ik denk ik eerst mijn X-bows maxen.

Momenteel zit ik in een duo-clan en dat werkt super fijn. We hebben een vaste clan van zo'n 40 man waar geen CW wordt gespeeld en een CW-clan met zo'n 20 vaste leden waar in het weekend wars zijn. De CW-clan is eigenlijk de rest van de week redelijk dood, maar er zitten dan wel 18/22 man in. In het weekend komen er wat mensen vanuit de main clan. Voordeel is dat de CW-clan vol zit met fanatieke spelers die CW-skills hebben. Van de 9 wars hebben we er nu 8 eenvoudig gewonnen. Waarbij vrijwel iedereen zijn tweede aanval kon gebruiken om loot te pakken. Toch elke war zo'n 1,8 miljoen aan resources.

De main-clan is nu met een cuprun bezig. Gisteren begonnen. Alle resources die binnen komen gaan in de muren. Nadeel is wel dat mijn bouwertjes nu één voor één vrijkomen. Voor het eerst sinds ik speel dat ik 2 bouwers vrij heb. :'(

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Ik had in het begin nooit bouwers vrij.
Zit nu met het probleem dat er maar 2 aan het werk zijn. heb geen resources om verder te bouwen.
Ben momenteel bezig om al mijn muurtjes naar lvl6 te brengen.

En tegelijkertijd bezig om 1250 cups te krijgen voor de 500gems.
Dan kan ik een 4e bouwer neerzetten.

Vind het nog wel lastig om resources te bemachtigen met een gevecht.
Zet meestal een rij barbaren neer met daarachter archers. maar gaat meestal niet goed en verlies ik weer :S

Archers en barbs zijn wel beide lvl3, ( maximum momenteel voor mij)

• westergas

westergas

rikkie_pc

WishmasterNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:39:
Zit nu met het probleem dat er maar 2 aan het werk zijn. heb geen resources om verder te bouwen.

Zet meestal een rij barbaren neer met daarachter archers. maar gaat meestal niet goed en verlies ik weer :S

Goed (soms veel) doorklikken naar een basis met volle pompjes (die buiten de muren staan). Dan hoef je niet de hele basis omver te gooien. Ik haal nog steeds regelmatig met een 14k leger 300/300k loot.

• Wackmack
WishmasterNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:39:

Als je dit niet werkt val je de verkeerde bases aan. Als je wat dieper in een base wilt komen kan je het beste 10 tot 12 reuzen mee nemen. Check anders dit filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=k7ZUS3zlrPE

• Curva
Lager in cups hoef je niet perse dieper in basissen te komen. Dat is pas nodig wanneer je DE nodig heb. Gewoon een Barch leger gebruiken WishmasterNL. Helft barbaren en de helft archers. Misschien nog 4 - 6 bombers meenemen.
De meeste aanvallen zullen bestaan uit het leegroven van pompen en mijnen. Als je dan even in cups wil stijgen, gewoon wat stadhuizen snipen. (alleen het stadhuis vernietigen met 3 archers ofzo, stadhuis staat dan vaak aan de rand).

• Steevo_S
Gewoon naar master, th snipen en leven van de league bonus die je krijgt!

• Hoppa!
Toch is het op TH10 wel een stuk lastiger, zeker de laatste weken weer. Als je echt wilt farmen dan ben je afhankelijk van verlaten TH10 basissen en een hele enkele keer is het lucratief om een TH9 aan te vallen als die nokkie-vol zit.

Toch zul je ook regelmatig gewoon all-in moeten met een fatsoenlijk leger.

Persoonlijk val ik een paar keer per dag aan, maar dan wel met een 90k leger om ook qua cups op hetzelfde niveau te blijven en voor de league bonus die vanaf master gewoon hoger is dan wat mijn leger kost (goud+elixer dan hè). In dat leger zitten ook 20 minions, 40 boog en 40 goblins, wat meer dan genoeg is om een basis te plunderen met volle pompjes als ik qua cups een keer wat kan zakken.

Zoveel TH's zijn er in Master niet te snipen Steevo. Het kan wel, maar dan zit je je wel helemaal suf te klikken.

• JBrennan
Ah, ik dacht al, ga ik naar 2600 cups, en snipe tot ik er flauw van wordt :). Maar ja, weinig TH's te snipen :(.

• Steevo_S
Mijn berichtje was eigenlijk meer voor wishmasterNL, voor hem is het heel erg lucratief om naar een hogere league te gaan als TH5/6, zoeken kost je niks, de league bonus is hoog en de hogere vallen je alleen aan voor cups en je zult amper loot verliezen.

Ik heb nu TH10 aan staan, nog 9 dagen, hoop dat ik nog wat loot ga vinden maar vrees het ergste als ik jullie berichtjes zo zie.

• Famous
Steevo_S schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:50:
Mijn berichtje was eigenlijk meer voor wishmasterNL, voor hem is het heel erg lucratief om naar een hogere league te gaan als TH5/6, zoeken kost je niks, de league bonus is hoog en de hogere vallen je alleen aan voor cups en je zult amper loot verliezen.

Ik heb nu TH10 aan staan, nog 9 dagen, hoop dat ik nog wat loot ga vinden maar vrees het ergste als ik jullie berichtjes zo zie.
O-)

• CLB
  • Niet online
Loots zijn prima, barchen lukt niet, doe ik ook niet, met mn huidige leger meer dan prima.
Zwerf een beetje tussen de 1600 & 1800 cups en heb niks te klagen hier eerlijk gezegd.

Vriend van me is een weekje TH10 en die vindt 't helemaal niks, lage loots en &/@7\$¥€®€

• cypher21
Ik zit nu met th 10 constant tussen de 2200-2500 cups.
Vind prima doelwitten met 150k+ resources van beide en 1500-200 duister.
Scheelt ook dat de bonus 60k is dus dan loont het al wat sneller om iemand aan te vallen.
Barching doe ik iig niet meer aan

• Tylen

Tylen

Heb jij TH10 dan CLB ???

En hoeveel loot pak je per raid?

En toelaat op de dag is dat?

Ik vind tussen 19:00 en 20:00 redelijk wat volle pompen, maar dan moet ik wel rond de 2100 cups zitten.

Wij zijn trouwens nu bezig met een cuprun. Ik ga eens kijken of ik champ kan halen. :) Alle loot die ik binnenhaal gaat nu in de muren. En de builders komen nu langzaam aan vrij.

• Hoppa!
Steevo_S schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:50:

Het wisselt sterk, je kunt aan mijn basis zien dat ik toch echt wel wat loot heb gevonden hier en daar. Er zijn periodes dat er veel te vinden is en periodes dat het klote is. Momenteel vind ik vrij weinig, dus de cuprun in de clan komt mij goed uit nu. Sowieso ben ik wel een beetje klaar met de wapenwedloop.

Mijn basis is nu sterk genoeg voor de CW in mijn huidige clan, ik kan stevige aanvallen uitvoeren door zowel de lucht als over de grond en heb goede set-ups voor CW, farm en defense.

Ik speel nu eigenlijk alleen nog voor de CW en nu tijdelijk voor het cuppen. Daarom ook nu even muren versterken, in de CW kan dat het verschil zijn, vooral met GoWiWi of GoWiPe. Door de lucht ben ik in de CW al maanden niet meer aangevallen.

• CLB
  • Niet online
Tylen schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:39:
Heb jij TH10 dan CLB ???
En hoeveel loot pak je per raid?
En toelaat op de dag is dat?
- Ja
- 350k - 600k ofzo
- Ochtend, avond...

• Famous
CLB schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:08:
[...]

- Ja
- 350k - 600k ofzo
- Ochtend, avond...
Middag en de nacht :p

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Curva schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:25:
Lager in cups hoef je niet perse dieper in basissen te komen. Dat is pas nodig wanneer je DE nodig heb. Gewoon een Barch leger gebruiken WishmasterNL. Helft barbaren en de helft archers. Misschien nog 4 - 6 bombers meenemen.
De meeste aanvallen zullen bestaan uit het leegroven van pompen en mijnen. Als je dan even in cups wil stijgen, gewoon wat stadhuizen snipen. (alleen het stadhuis vernietigen met 3 archers ofzo, stadhuis staat dan vaak aan de rand).
Heb net het snipen van TH afgerond om boven de 1250 cups uit te komen voor 500gems.
Daar heb ik nu mijn 4e bouwer van kunnen kopen.

Nu nog even mijn muurtjes afmaken en dan verder met upgraden van mijn defenses.

Zal eens wat meer pompjes gaan aanvallen met barbaren en archers ;)

Nu eerst even het filmpje bekijken die je gepost hebt ;)

Hier btw mijn base:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1zpisrr.jpg

hoe doen jullie dat eigenlijk, als ik alleen voor de pompjes ga, dan verlies ik cups als een gek!

[ Voor 5% gewijzigd door WishmasterNL op 02-12-2014 18:47 ]

• Hari050
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
Altijd als ik alleen voor pompen ga, ga ik ook voor iets meer dan alleen pompen zodat ik toch nog 50% haal.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

WishmasterNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:41:
[...]

hoe doen jullie dat eigenlijk, als ik alleen voor de pompjes ga, dan verlies ik cups als een gek!
Die cups boeien dus niets, dus daar maak ik geen probleem van.

• JBrennan
Cups zijn een ruilmiddel om in een bepaalde cuprange te komen. En een cuprange is belangrijk omdat daar een bepaald soort targets in zit die je efficiënt kunt farmen. En voor de lootbonus. Cups zelfs zijn alleen nuttig als je voor een cuprush gaat. Imho zijn cups de minst belangrijke resource die je hebt.

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

MeltedForest schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:55:
[...]
Die cups boeien dus niets, dus daar maak ik geen probleem van.
De meeste proberen rond een bepaalde cup range te blijven hangen. Dat lukt niet als je alleen maar cups verliest.

• Tylen

Tylen

Ik probeer altijd 50% te pakken. Dan blijf je een beetje zweven rond de cuprange. Th9 en lager pak ik met barching altijd 50%. (LV7 arch and barb)

• Curva
Tot en met de 1400 cups is het redelijk gemakkelijk dalen/stijgen. Daarboven moet je er af en toe wel wat meer moeite voor doen. Maar dit is geheel persoonlijk en verschilt natuurlijk ook als je een hoger TH level hebt. En de hoeveelheid aanvallen op een dag.
Tot en met TH7 hebben die cups me niks geboeid, ik zat ergens tussen de 1000 en 1400. Met wraak probeerde ik altijd mijn cups op hoogte te houden aangezien je daar wat extra cups mee krijgt.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

DyStiC schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:24:
[...]

De meeste proberen rond een bepaalde cup range te blijven hangen. Dat lukt niet als je alleen maar cups verliest.
You win some, you lose some. Ene dag 50 cups eraf, dag erna 30 erbij, dag erna weer 20 erbij etc. Ik maak me er niet zo druk om.

• Hoppa!
MeltedForest schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:54:
[...]

You win some, you lose some. Ene dag 50 cups eraf, dag erna 30 erbij, dag erna weer 20 erbij etc. Ik maak me er niet zo druk om.
Aan de andere kant, als je in Kristal 1 zit, dan is de winstbonus (2x 65k) al hoger dan de kosten van mijn hele leger (+/- 95k). Dus dan is het gewoon winstgevend om er volle bak in te gaan.

Ik probeer dan ook altijd om in Kristal 1 te blijven en dat lukt doorgaans ook wel. Het wordt pas vanaf Master wat lastiger om je cups te handhaven met een Giant/Healer legertje. Dan moet je echt over gaan op BaMi (of drastischer) en dan is het weer lastig om winst te maken op elixer. Winstbonus in Master is wel hoog, maar verhoudingsgewijs minder aantrekkelijk dan in Kristal 1, gelet op de tegenstanders en wat er nodig is om die te slopen.

• Famous
Ben ik het niet helemaal met je eens.
Als je een beetje kan barchen kan je redelijk makkelijk 50% halen in Master. Queen mee om de laatste procenten te pakken of een TH die aan de rand van de base staat (niet gelijk inzetten dus). Zo heb je een leger wat ~33k kost en een heerlijke bonus (zeker qua DE). In Master I kreeg ik 140k/140k/900 en als je dan een keertje geen 50% haalt is het ook geen probleem.

Ik vind de weg erna toe lastiger dan er eenmaal te blijven. :+

• cypher21
Ligt er ook aan hoe je aanvalt.
Als je langere tijd achter elkaar onlne kunt blijven en meerdere aanvallen kunt doen zonder zelf aangevallen wordt is het idd wel de moeite hoger te gaan zitten.
Als je dit niet kunt houdt het snel op. Iedere keer 100k+ uitgeven om je vallen te herladen schiet niet echt op

• JBrennan
Buiten CW val ik atm iets van 0.5 keer per dag aan. Dus dat schiet niet echt op nee :P. Ik probeer wat meer aan te vallen zodat ik op 1800 cups kom, de loot schijnt daar beter te zijn. Dus op een cuprange blijven kan idd alleen als je tijd hebt/neemt/maakt om het bij te houden (bij wat is bijhouden anders?).

[ Voor 25% gewijzigd door JBrennan op 03-12-2014 09:58 ]

• Hoppa!
Famous schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:40:
Als je een beetje kan barchen kan je redelijk makkelijk 50% halen in Master. Queen mee om de laatste procenten te pakken of een TH die aan de rand van de base staat (niet gelijk inzetten dus). Zo heb je een leger wat ~33k kost en een heerlijke bonus (zeker qua DE). In Master I kreeg ik 140k/140k/900 en als je dan een keertje geen 50% haalt is het ook geen probleem.

Maar jij bent dan ook van uitzonderlijke klasse, Famous!

Ik zie regelmatig barchers voorbij komen op mijn basis, en nog niet 1x 50% tegen gehad. En zo sterk is mijn basis niet voor in Master.

Nou ja, 1x maar die gooide er ook 5 spreuken tegenaan.
cypher21 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:43:
Als je langere tijd achter elkaar onlne kunt blijven en meerdere aanvallen kunt doen zonder zelf aangevallen wordt is het idd wel de moeite hoger te gaan zitten.
Als je dit niet kunt houdt het snel op. Iedere keer 100k+ uitgeven om je vallen te herladen schiet niet echt op
Precies. Die dagen dat ik aan een stuk online bleef, of die avonden dat ik maar bleef aanvallen zijn echt voorbij. Ik zet tijdens het farmen dan ook altijd mijn TH buiten, maar dan nog zit ik mijn schilden meestal gewoon uit.

• Famous
cypher21 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:43:
Je moet inderdaad wel eventjes online kunnen blijven anders verlies je te snel cups. Als je je TH buiten zet ga ik ervan uit dat 90% enkel voor je TH gaat ook al heb je veel beschikbare loot. Werd wel veel gerevenged destijds. Mocht ik ooit nog eens gaan stijgen hebben we daar natuurlijk Xmod voor nu :D
Of gewoon lekker in de avond aanvallen en je shield uitzitten tot wanneer je weer kan aanvallen.
JBrennan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:57:
Buiten CW val ik atm iets van 0.5 keer per dag aan. Dus dat schiet niet echt op nee :P. Ik probeer wat meer aan te vallen zodat ik op 1800 cups kom, de loot schijnt daar beter te zijn. Dus op een cuprange blijven kan idd alleen als je tijd hebt/neemt/maakt om het bij te houden (bij wat is bijhouden anders?).
Mocht je TH9 adviseer ik rond de 1450 á 1550 te zitten. Kom redelijk veel dikke buiten tegen welk met barch goed te pakken is, 70% is denk ik ook wel volle mijnen en pompen. Als je TH10 bent lijkt 1800 wel een mooi aantal inderdaad :)
Hoppa! schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:58:
[...]

Maar jij bent dan ook van uitzonderlijke klasse, Famous!

Ik zie regelmatig barchers voorbij komen op mijn basis, en nog niet 1x 50% tegen gehad. En zo sterk is mijn basis niet voor in Master.

Nou ja, 1x maar die gooide er ook 5 spreuken tegenaan.

[...]

Precies. Die dagen dat ik aan een stuk online bleef, of die avonden dat ik maar bleef aanvallen zijn echt voorbij. Ik zet tijdens het farmen dan ook altijd mijn TH buiten, maar dan nog zit ik mijn schilden meestal gewoon uit.
:')

Sowieso spells met barch.. hooguit een keer een heal spell wanneer ik hierdoor aanzienlijk meer loot door kan pakken maar het liefst niet.

Zeg ook zeker niet dat elke base 50% is te pakken met barch maar veel toch wel. Als je enkel voor cups gaat maakt het ook niet uit wat je pakt als het maar meer dan 20 cups heeft (zo denk ik in elk geval). Dus of het nou een TH6 of TH10 is als de cups maar goed zijn.

• Tylen

Tylen

Famous schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:40:

Als ik th in het midden zet zit ik alleen verdedigen zo op 2600 cups. Alleen snap ik jou 33K barch leger niet. Ik heb een leger van 240 poppen en mijn barch leger kost rond de 70K. (Beide lv7)

• Famous
Tylen schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:42:
[...]

Als ik th in het midden zet zit ik alleen verdedigen zo op 2600 cups. Alleen snap ik jou 33K barch leger niet. Ik heb een leger van 240 poppen en mijn barch leger kost rond de 70K. (Beide lv7)
TH in het midden is leuk inderdaad, echter wordt je gewoon keihard plat gelegd in Master I (ik ben TH9). Niet dat ze 100% halen maar vaak wel 50% inclusief TH. In dat geval kan je beter je TH buiten de muren houden zodat ze enkel die pakken. Zeker omdat ik zelf de lay-outs daar niet helemaal plat leg is het nogal kut als ze wel 20+ cups bij mij pakken..

Zat inderdaad nog met een BAM leger in mijn hoofd. Een Barch leger kost mij ~48K (220 plekken en troops level 6).

Pagina: 1 ... 51 ... 102 Laatste