“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Mijn record is maar 2890Tylen schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:50:
Th in het midden heb ik nu om even snel te stijgen omdat wij met een cuprun bezig zijn. Om op een bepaald cup niveau te blijven zet ik hem altijd links in de hoek. Ik kan zo redelijk eenvoudig op een bepaald niveau blijven. (Rond de 2900 cups)
Voel mijzelf soms wel echt een mongool als ik zelfs TH6 zonder muren in Champion zie
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
In Sandbox een aanval gedaan welke ik makkelijk 3* haalde. Voor de zekerheid toch mijn King afgekocht (level 20) om zeker te zijn van de 3*.
Aanval zonder King:

Dan de live aanval met de King erbij Pekka's vertikte om naar binnen te gaan:
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 04-12-2014 17:48 ]
Aparte combo van troepen trouwens. Waarom neem je die balonnen mee? Om de luchtbommen ook kapot te maken?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Speel je met de xmod? En gaat dat goed met die sandbox? Ik gebruik mod alleen om te zoeken.Famous schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:48:
Iets met fuck logic![]()
In Sandbox een aanval gedaan welke ik makkelijk 3* haalde. Voor de zekerheid toch mijn King afgekocht (level 20) om zeker te zijn van de 3*.
Aanval zonder King:
[afbeelding]
Dan de live aanval met de King erbij Pekka's vertikte om naar binnen te gaan:
[afbeelding]
Alleen niet in preparation day
Werkt op allemaal.
Android wel root nodig, en ios devices een jailbreak
nvm, je hebt t al
[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 04-12-2014 19:46 ]
cypher21 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:46:
ik heb een android telefoon en tablet en een ipad
Werkt op allemaal.
Android wel root nodig, en ios devices een jailbreak
nvm, je hebt t al
Ik durf alleen die sandbox niet aan in wars. Ik word boos als iemand niet twee keer aanvalt. Laat staan als ik het zelf verkloot hahaha. Toch maar eens proberen dan.
Meneer had nogal wat defense aan de buitenste rand staan welke ik met één balloon kapot kon maken. Hierdoor moeten de Golems wel naar binnencypher21 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:25:
ugh.. dat is altijd prettig ja
Aparte combo van troepen trouwens. Waarom neem je die balonnen mee? Om de luchtbommen ook kapot te maken?
Vervelend was het zeker ja.. Ik had bij mijn eerste aanval het zelfde.. elke keer twee sterren tegen een TH10 met 2x inferno level 2 en 3x xbow 3, val live aan 0 sterren
Ja, in Sandbox kan je eigenlijk gewoon je aanval testen..Tylen schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:29:
[...]
Speel je met de xmod? En gaat dat goed met die sandbox? Ik gebruik mod alleen om te zoeken.
Als de war begonnen is (na prep day dus) val je gewoon hun warbase aan. In prep day val je hun normale base aan.
Op Android hoor ik hier en daar wel eens problemen op iOs werkt het perfect
Let er wel op dat je op "scout"of verkennen drukt ipv AttackTylen schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:56:
[...]
Ik durf alleen die sandbox niet aan in wars. Ik word boos als iemand niet twee keer aanvalt. Laat staan als ik het zelf verkloot hahaha. Toch maar eens proberen dan.
Ah, dan is t idd wel handig ja. Was op de plaatjes niet te zienFamous schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:14:
[...]
Meneer had nogal wat defense aan de buitenste rand staan welke ik met één balloon kapot kon maken. Hierdoor moeten de Golems wel naar binnen
Vervelend was het zeker ja.. Ik had bij mijn eerste aanval het zelfde.. elke keer twee sterren tegen een TH10 met 2x inferno level 2 en 3x xbow 3, val live aan 0 sterren![]()
[...]
Ik met twee sterren. Nummer 1 van nl is lastiger.
MUREN!
Oh, en je hebt amper elixer haha
[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 04-12-2014 22:37 ]
Ja ik word ook elke dag gedwongen zowat maar dat is niet omdat ik mijn elixer niet in de muren kan stoppen..Tylen schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:51:
Ik moest naar th10 dat toen muren nog niet met elixer konden. Nu met cuppush zorg ik dat ik laag in elixer en goud blijf. Dus stop ik het in de muren
Klopt,Tylen schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:11:
Ik was maxxed th9. Kon helemaal niks meer met elixer toen. Nu kan je het in muren stoppen, zoals jij nu doet.
Ik doelde ook ergens anders op
Wordt ongeveer drie keer per week gevraagd wanneer ik naar TH10 ga
Mijn base nu inclusief een rode vlag op mijn TH. Morgen nog twee muurtjes te gaan en dan 50 muurtjes done
Advies;Tylen schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:19:
Lekker hoor die muren. Ik ga je morgen even opzoeken en kijken of ik je kan "twee sterren"
Drop een paar achers (of Queen) helemaal in de hoek bij mijn TH, zo worden de Tesla's niet geactiveerd. Wanneer je hier een barb bij gooit komen ze wel omhoog en dan haalt die ook de hoeken (raar maar waar).
Verder lijkt 50% mij niet heel moeilijk te halen op mijn base. Veel mensen gaan wel de mist in bij mijn TH waardoor ze al vee ltroops kwijt zijn en daardoor nergens komen eigenlijk
Was is jouw clancode? Ga ik je eens opzoeken
op born2unite blijft die hangen
[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 04-12-2014 23:26 ]
Haha, zag net de R staan toen ik nog eens keek en had je gevonden.Tylen schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:27:
Reborn2unite moet je wel even tot morgen wachten. Mijn heros zijn aan het healen.
Zal binnenkort eens aanvallen. Heb standaard alleen nog maar barchs klaar staan.
Wel twee clans? Niet verkeerd
The duration to finish all the upgrades of your current Town Hall level is 204 DAYS.
With the 5 builders you have working full-time you'll finish in 40 DAYS 19 HOURS AND 12 MINUTES.
The duration to finish all the buildings for your current Town Hall level is 36 DAYS and to finish the heroes you need 168 DAYS.
How much have you already spent?
Until now you have already spent 338.435.150 gold and 106.113.300 elixir for the buildings, 1.655.000 dark_elixir for the heroes and 601.121.200 gold_or_elixir for the walls.
The sum of times that each one of your builders have already been working is 1376 DAYS 23 HOURS AND 54 MINUTES.
THE MINER'S REPORT
Your village generates:
Time gold elixir dark_elixir
Hour 18.000 18.000 200
Day 432.000 432.000 4.800
Week 3.024.000 3.024.000 33.600
arquitecte
THE ARCHITECT ADVICE
Which buildings you should upgrade next?
Barracks
Level 10
Barracks
2.000.000 elixir
6 Days
1 Unit
Dark Barracks
Level 6
Dark Barracks
3.500.000 elixir
9 Days
2 Units
Archer Queenn
Level 17
Archer Queen
85.000 dark_elixir
7 Days
1 Unit
Archer Queen
Level 18
Archer Queen
90.000 dark_elixir
7 Days
1 Unit
Archer Queen
Level 19
Archer Queen
95.000 dark_elixir
7 Days
1 Unit
You have already done the questionnaire, but if you want you can repeat it.
Uhm.. Wat mij opvalt als dat zij dus level 10 muren niet meenemen in TH9 maar pas in TH10 en level 11 muren helemaal overslaan. Jammer..
What you need to finish your whole village?
You still have to do 53 upgrades on buildings, 49 upgrades on heroes and 500 upgrades on walls.
You will need 287.660.000 gold and 11.750.000 elixir for the buildings and 6.680.000 dark_elixir for the heroes.
You will need 1.750.000.000 gold_or_elixir for the walls.
How long will take you to finish the whole village?
The total duration to finish your village is 727 DAYS.
With the 5 builders you have working full-time you'll finish in 145 DAYS 9 HOURS AND 36 MINUTES.
The total duration to finish all the buildings is 384 DAYS and to finish the heroes you need 343 DAYS.
Remember that your Town Hall is at the maximum level.
How much have you already spent?
Until now you have already spent 442.519.950 gold and 154.426.350 elixir for the buildings, 1.245.000 dark_elixir for the heroes and 455.300.000 gold_or_elixir for the walls.
The sum of times that each one of your builders have already been working is 1652 DAYS 13 HOURS AND 7 MINUTES.
[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 05-12-2014 01:44 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Een th9 (ongeacht de muren) aanvallen en 2 sterren halen is met een gowiwi of gowipe natuurlijk appeltje eitje. Geen infernos en geen derde xboog. Denk dat 3 sterren zelfs te doen isTylen schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:19:
Lekker hoor die muren. Ik ga je morgen even opzoeken en kijken of ik je kan "twee sterren"
Ik had net met een half legertje en maar 1 rage spell 48% en gemeente huiscypher21 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:02:
[...]
Een th9 (ongeacht de muren) aanvallen en 2 sterren halen is met een gowiwi of gowipe natuurlijk appeltje eitje. Geen infernos en geen derde xboog. Denk dat 3 sterren zelfs te doen is
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
[ Voor 0% gewijzigd door JBrennan op 05-12-2014 09:14 . Reden: is dus TH9 ]
Op http://clashofclansbuilder.com/ kun je selecteren hoeveel hoeveel mortieren je wilt trouwens
Daar had ik al gezocht, maar ik kan daar alleen TH lvl en soort basis zoeken. Vroegâh kon je er nog je aantal tanks selecteren, maar dat dus niet meer. Ook dus niet hoeveel mortars je hebt.

@ Tylen
Dat is dus kopieren vanuit ingame, iets wat ik niet wil. Dan moet je steeds heen en weer. Of steeds heen en weer naar een screenshot.
[ Voor 24% gewijzigd door JBrennan op 05-12-2014 09:21 ]
Screenshot maken en die openen op een ander device en namakenJBrennan schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:19:
@ Cypher
Daar had ik al gezocht, maar ik kan daar alleen TH lvl en soort basis zoeken. Vroegâh kon je er nog je aantal tanks selecteren, maar dat dus niet meer. Ook dus niet hoeveel mortars je hebt.
[afbeelding]
@ Tylen
Dat is dus kopieren vanuit ingame, iets wat ik niet wil. Dan moet je steeds heen en weer. Of steeds heen en weer naar een screenshot.
Juist, een edit nav jouw post
@Tylen
Ja, mail ik het wel naar een pc, is wat overzichtelijker. Moet ook wel, met al die gebouwen vind ik het nooit echt overzichtelijk
http://forum.supercell.ne...Best-TH9-Trophy-War-bases
Zelf heb ik een hele mooie van Onehive, werkt erg goed.
Freeze + jump spel en 3 rage is het best voor gowiwi (vind ik)Tylen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:01:
Hmm met alleen twee rage spells kwam ik tot hier. Drie sterren word best lastig
[afbeelding]
aangezien th9 geen inferno's heeft dan misschien een health spreuk ipv freeze
Dan kom je er wel doorheen lijkt me
Ik heb nu geen gowiwi, zondagavond weer clanwar dus zal ook eens een poging wagen
Heb serieus net mijn base aangepast naar defensen.. Dacht kan ik direct kijken of hij een beetje werkt als ik meer cups wilTylen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:01:
Hmm met alleen twee rage spells kwam ik tot hier. Drie sterren word best lastig
[afbeelding]
Waren mijn heroes alive?
Gisteren was ik bezig met nummer 1 van NL. (Feyenoord uit HollandseNieuwe). En met die layout had ik serieus moeite. Twee sterren lukte mij niet. 1 Ster is niet moeilijk maar 2 was echt een no-go.
[ Voor 84% gewijzigd door Tylen op 05-12-2014 11:20 ]
Ik gebruik normaal 3x rage 1x heal en 1x jump. Werkt voor mij top. De Freeze heb ik ook nog niet max. Dus die gebruik ik nog niet.cypher21 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:08:
[...]
Freeze + jump spel en 3 rage is het best voor gowiwi (vind ik)
aangezien th9 geen inferno's heeft dan misschien een health spreuk ipv freeze
Dan kom je er wel doorheen lijkt me
Ik heb nu geen gowiwi, zondagavond weer clanwar dus zal ook eens een poging wagen
Heb freeze ook nog lang niet max helaas. maar die doet wonderen tegen infernosTylen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:21:
[...]
Ik gebruik normaal 3x rage 1x heal en 1x jump. Werkt voor mij top. De Freeze heb ik ook nog niet max. Dus die gebruik ik nog niet.
Heal heb je niet zoveel aan als die inferno's op je troepen branden
Base die ik nu heb of die ik voorheen had?JBrennan schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:44:
ben nu famous zn farm base aan het doen. waar zet je je traps neer famous?
15 oktober 2013

4 december 2013

27 Januari 2014 sneeuw

9 Februari 2014 TH9 al aan

4 Maart 2014

7 Maart 2014 Tweakers lekker hoog

27 April 2014 muren eindelijk 7

20 Juni 2014

2 September 2014

19 November 2014

Sinterklaas 2014
Verder ben je wel echt hard gegaan!
PSN: Curvaa_
Nou die troops waren helemaal erg..Curva schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:45:
Leuk om zo de voortgang te zien. Maar TH9 al zo vroeg aan. Rusher!![]()
Verder ben je wel echt hard gegaan!
Barb 4*
Goblin 4*
Wiz 3*
Draak 2*
Balloon 2*
Minion 1*
Hogs 1*
(overige DE troops had ik niet)
Nu stuk beter gelukkig

Ik zit al sinds TH3/4/5 (?) in een Tweakers clan en ik hoorde vaak dat maxxen loont. Dus ben dat ook maar netjes gaan doen
Hoelang staat je lab nu al lucht te upgraden?
PSN: Curvaa_
Ja, ik begon ook in een Tweakers clan alleen gebruikte die troopen nooitCurva schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:43:
Haha, die troops zijn zeker erg! Dat zijn niet eens maxxed TH7 troops. Achja, al doende leert men.
Ik zit al sinds TH3/4/5 (?) in een Tweakers clan en ik hoorde vaak dat maxxen loont. Dus ben dat ook maar netjes gaan doen
Hoelang staat je lab nu al lucht te upgraden?
Volgens mij staat hij nu 6 dagen niets te doen? Rond de vorige CW ergens was mijn laatste upgrade klaar.
[ Voor 28% gewijzigd door SuperKneus op 05-12-2014 14:48 ]
Ik zie waar hij moetSuperKneus schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:43:
Famous ik heb nog steeds dat muurtje die ik niet kan plaatsten
[afbeelding]
Aan de west kant. Want west is anders dan oost.
[ Voor 8% gewijzigd door Tylen op 05-12-2014 14:53 ]
Nee dat is hem volgens mij niet, ik heb daar alleen maar 1 muurtje meer naar binnen staan. (en die staat aan de oostkant meer naar buiten)Tylen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:52:
[...]
Ik zie waar hij moet
Aan de west kant. Want west is anders dan oost.
Voor de duidelijkheid het gaat om het zielige muurtje wat ik nu los in het noorden heb staan. Die moet nog ergens maar ik weet niet waar.
Ja oke maar waar heeft famous dat muurtje dan gelaten........ik heb zijn base, van een screenshot, een op een overgenomen......dacht ik.Tylen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:03:
Opzich is het ook wel logisch. Want het dakje boven die losse muur is maar 9 muurtjes. Dus oneven aantal.
Hah, zelfde troops en cc gevuld?Tylen schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:54:
famous, je nieuwe basis is makkelijker
[afbeelding]
Nu heb je wel meer spells gebruikt dat scheelt natuurlijk ook
@SuperKneus, Denk inderdaad dat het met de kartels onderin heeft te maken. Daar gebruik je meer muren voor de kartel dan in de tweede ring.
Alleen iets meer spellsFamous schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:19:
[...]
Hah, zelfde troops en cc gevuld?
Nu heb je wel meer spells gebruikt dat scheelt natuurlijk ook
@SuperKneus, Denk inderdaad dat het met de kartels onderin heeft te maken. Daar gebruik je meer muren voor de kartel dan in de tweede ring.
Dan heb ik 10 reus/3 pekka/12 wizz/8 wallies en een paar boogjes. Dan nog 1 jump/2 rage en ik twijfel over lightning of heal. Lightning kan wel handig zijn voor CC aangezien ik mijn wizz wil gebruiken om de boel op te ruimen als splash grotendeels weg is.
Thoughts?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Spring traps doen helemaal niets tegen golems waar je met Giants er al drie kwijt kan raken per spring trap.
Wel heb ik een keer in de CW gezien (tegen ons) dat hij een Golem voorop stuurde met daar achter wat Giants (dan moeten ze wel level 6 zijn) en hier kwam die erg ver mee.

- Barb 7 niet, omdat ik deze nooit meer gebruik, alleen met King-ability
- Wizz 6 niet omdat deze upgrade gewoonweg de minste bang-for-buck is
- Draak 4 niet, omdat ik binnenkort draak 5 verwacht en 4 dus cheaper wordt
- Lavahound 2 niet, omdat ik simpelweg nooit air-only-aanvallen doe / ga doen (voorlopig)
- Lightning 6 niet, omdat ik die spell al een jaar niet gebruikt heb en het de duurste upgrade is
Momenteel zo'n 5,5 miljoen elixer, nog een dagje pompen is dus 6,00 miljoen morgenavond... maar dan?
Goblin en wallie zijn veel bang-for-buck, gaan altijd wat goblins mee, maar in CW weer niet dus twijfel...
Wallies gaan in reguliere aanvallen mee en in CW, maar vaak kom je in beide nooit > lvl9-muurtjes tegen.
Pekka 4, omdat dat leuk kan zijn voor CW... Freeze- of Jumpspell is ook beide alleen voor CW interessant.
'Nadeel' van Freezespell is dat deze maar 5 daagjes duurt, dat is weinig om weer genoeg elixer te schrapen.. Maarja als je er nooit aan begint wordt het ook nooit wat natuurlijk, alleen Freeze 3 is alweer 5 miljoen elixer.
Ik zou ook DE kunnen gebruiken in het lab, dan dus Valk 2, om zo m'n elixer te behouden en mijn laatste armycamp naar 8 aan te kunnen zetten of de derde DE-pomp naar 6, dat zijn de laatste elixer-ups buiten 't lab.
(Nog 1x 6,75 miljoen dus + 1x 5,00 miljoen + 85,25 miljoen elixer in het lab)
Nu ik het zo even uit heb getikt lijkt Wallie 6 me wel leuk eigenlijk, nodig? Hmmm, gaan wel altijd mee...
Wat jullie?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat gebruik je het meest? Die uppen. Maar eerst alle kampen maxxen zodat je een 240 leger kan maken.CLB schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:07:
Inmiddels TH10 en in het lab al wat troopjes kunnen uppen, morgen weer lab vrij, maar what to do:
[afbeelding]
- Barb 7 niet, omdat ik deze nooit meer gebruik, alleen met King-ability
- Wizz 6 niet omdat deze upgrade gewoonweg de minste bang-for-buck is
- Draak 4 niet, omdat ik binnenkort draak 5 verwacht en 4 dus cheaper wordt
- Lavahound 2 niet, omdat ik simpelweg nooit air-only-aanvallen doe / ga doen (voorlopig)
- Lightning 6 niet, omdat ik die spell al een jaar niet gebruikt heb en het de duurste upgrade is
Momenteel zo'n 5,5 miljoen elixer, nog een dagje pompen is dus 6,00 miljoen morgenavond... maar dan?
Goblin en wallie zijn veel bang-for-buck, gaan altijd wat goblins mee, maar in CW weer niet dus twijfel...
Wallies gaan in reguliere aanvallen mee en in CW, maar vaak kom je in beide nooit > lvl9-muurtjes tegen.
Pekka 4, omdat dat leuk kan zijn voor CW... Freeze- of Jumpspell is ook beide alleen voor CW interessant.
'Nadeel' van Freezespell is dat deze maar 5 daagjes duurt, dat is weinig om weer genoeg elixer te schrapen.. Maarja als je er nooit aan begint wordt het ook nooit wat natuurlijk, alleen Freeze 3 is alweer 5 miljoen elixer.
Ik zou ook DE kunnen gebruiken in het lab, dan dus Valk 2, om zo m'n elixer te behouden en mijn laatste armycamp naar 8 aan te kunnen zetten of de derde DE-pomp naar 6, dat zijn de laatste elixer-ups buiten 't lab.
(Nog 1x 6,75 miljoen dus + 1x 5,00 miljoen + 85,25 miljoen elixer in het lab)
Nu ik het zo even uit heb getikt lijkt Wallie 6 me wel leuk eigenlijk, nodig? Hmmm, gaan wel altijd mee...
Wat jullie?
Pleur je DE lekker in je Heroes en je elixer in wallies. Gisteren zei ik PEKKA omdat ik dacht dat je al wallie 6 had
Voor roze muurtjes heb je dan ook maar 1 bomber nodig
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 07-12-2014 14:42 ]
Daarna maar sparen voor vierde armycamp, altijd handig
Kunnen we lekker TH10 aanzetten, wellicht vanavond al..
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Verwacht je dat de nieuwe update consequensties heeft voor th10 dan?Famous schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:22:
Eindelijk..
Kunnen we lekker TH10 aanzetten, wellicht vanavond al..
[afbeelding]
DyStiC schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:37:
[...]
Verwacht je dat de nieuwe update consequensties heeft voor th10 dan?
- De kerstboom geeft elke dag een kado welke 5000 elixer bevat (wss met een max van 5).
- Wanneer je het spel op start en je wordt aangevallen kan je mee kijken i.p.v. dat je je timer ziet aflopen
Mocht die wel kloppen dan ben ik erg benieuwd naar Giant 7 gezien Giant 6 al gigantisch sterk is
Via Reddit:
FAKE. Image lists Anoushka's posts as 363. But Anoushka has 411 posts and only posted five times in the last day.
for a post count see: http://forum.supercell.ne...w-your-Heroes-%28again%29
[ Voor 48% gewijzigd door Famous op 08-12-2014 23:26 ]
Muurupgrades met elixir pas vanaf lvl 9??
Lijkt me sterk
Zal wel schandalig zijn want dan heb ik vandaag 45k DE gefarmt
[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 09-12-2014 00:23 ]
Haha als zelfs rob dat al tegen je zegt hé...
en een extra drill op TH8, heerlijk!
PSN: Europhea
Maar goudmijnen en elixerpompen op lvl12 betekend meer loot tijdens het barchen!
Beetje uit verhouding nu. Heros gaan tot 30 dus dan zou een 3e pomp toch logisch zijn?
@Famous: Goed van je muurtjes hoor
Of kan ik straks door de DE pompen 4000 pakken?
Zoals ik het begrijp kunnen muren NAAR level 9 met elixir betaald worden (dus van 8 (zwart) naar 9 (lego))
dat is op zich nog wel schappelijk
[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 09-12-2014 09:25 ]
Zegt de gene die in 5 maanden mid TH9 is
Ondanks dat die gelijkt heeft roept hij wel vaker gekke dingen, niet te serieus nemenDyStiC schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:04:
[...]
Haha als zelfs rob dat al tegen je zegt hé...
Muur update is juist primaRazenko schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:17:
Die muurupgrade change is echt balen, snel alles uppen met elixer voordat de update uitkomt dus ..
en een extra drill op TH8, heerlijk!
De buiten gingen hier gewoon lekker door, bij CLB (TH10) komt ook genoeg binnen. Na de update was het even k u t maar dat is na elke update.JBrennan schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:18:
Er was echt enorm weinig elixir doordat iedereen het in muurtjes stopte. Dus ik snap die balance change wel.
Tylen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:53:
Heel goed deze update. Jammer dat ik net niet alle muren op 8 heb. Maar dat duurt niet lang. Na 9 kan wel gewoon met elixer weer.
@Famous: Goed van je muurtjes hoorhahaha.
Nog 13,5 dag voor TH10 dus zal er vast nog wat meer aanzetten. Lekker mijn elixer wegsluizen
Staat gewoon in het begin van de postcypher21 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:19:
Staat er niet duidelijk in. Lijkt alsof er meer loot beschikbaar komt bij mid-level stadhuizen
Zoals ik het begrijp kunnen muren NAAR level 9 met elixir betaald worden (dus van 8 (zwart) naar 9 (lego))
dat is op zich nog wel schappelijk
- Increase Dark Elixir availability in mid-level Villages and battles (Town Halls 7-8)
- Retain more Elixir in mid-level battles (Town Hall 7-9)
- Increase Gold and Elixir availability in higher-level Villages and battles (Town Hall 8-10)
Dat klopt echter hebben de prijzen zich nooit verdubbeld met de pompen en mijnen wat ik mij herinneren (al is dit al wel even geleden). Ben eerder benieuwd wat de hitpoints worden.. Dit kan soms net het verschil maken voor de laatste procentjes wat nu dus lastiger wordtJeroendeGroot schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:36:
Die muren is prima, ik heb de helft al op 8 dus dan kan ik mn elixer in de ene helft gooien en zo langzaam ook de rest met goud upgraden naar 8Daarnaast lekker mn bouwers makkelijk aan het werk houden met de pompjes die +- 320K per stuk gaan kosten voor upgrade? lvl 11 was 168K meen ik me vaag te herinneren....
Bewaar je wel genoeg voor golem 5?Famous schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:28:
De knoop is doorgehakt en TH10 staat aan. Dit mede door de sneak peaks die online komen en omdat TH10 14 dagen duurt. Mocht ik nog even 10k DE binnen harken vanavond dat kan ik mijn Queen ook weer aanzetten.
Zal wel schandalig zijn want dan heb ik vandaag 45k DE gefarmtmeer zelfs gezien ik zeker nog voor 3k+ DE heb gedoneerd.
nog 13,5 dag om je duistere kazernes te uppen