Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
#RoadToChamp status: 2988 cups
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Als ik al drie golems meeneem dan doe ik er één in mijn CC. Why? Zodat ik de 30 losse troops goed zelf kan plaatsen en niet dat ze allemaal dom naar iets lopen. Van de 7 mil elixer dat het kost zet ik op TH10 wel een army camp van aan inclusief 2 legerscypher21 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:36:
die extra ruimte is wel ideaal anders. 3 golems in de wachtrij plaatsen
Goed bezig, waarmee val je aan? Gewoon Loonions?Tylen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:54:
Ik heb dark barracks ook niet op hoogste. die lavahound ga ik och niet gebruiken. Witch wel![]()
#RoadToChamp status: 2988 cups
Edit:
[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 09-12-2014 11:09 ]
Ach ja kan ook Ieder zijn dingFamous schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:04:
[...]
Als ik al drie golems meeneem dan doe ik er één in mijn CC. Why? Zodat ik de 30 losse troops goed zelf kan plaatsen en niet dat ze allemaal dom naar iets lopen. Van de 7 mil elixer dat het kost zet ik op TH10 wel een army camp van aan inclusief 2 legers.
[...]
Goed bezig, waarmee val je aan? Gewoon Loonions?
Edit:
[video]
Video doet t niet btw ninja edit
Hij stond nog in een afspeellijst waardoor die niet gepakt werd hier op Tweakers.
Hij heeft wel een goed punt, althans hij hoopt dat hierdoor minder lightning gekut komt. Hoop het zelf ook, heb er lange tijd geen last van gehad maar nu om de haverklap opeens.
@Tylen, nog wat tips?
Zijn de inferno's meer gericht op één zijde dan kan het lovend zijn om de tegenovergestelde zijde een hele rits aan loons te droppen met direct daarachter een rij minions. Gooi niet alle minions in één keer want je kan soms nét die ene procent te kort komen.
Het bovenstaande geldt ook voor wanneer er een TH aan de zijkant staat. Inferno's doen echt niet zoveel damage (inferno 3 redelijk) wanneer ze op multi staan. Tegen de tijd dat al jouw loons kapot zijn hebben je minions al het TH te pakken. Gezien TH bijna het dubbele aantal cups oplevert t.o.v. van 50% probeer ik altijd voor het TH te gaan en het liefst inclusief die 50%.
Is de defense een beetje rushed (TH8/begin TH9 niveau) dan pak ik ook wel eens twee zijdes, dit hangt er wel vanaf hoe de AA's staan. Hier achter plaatst ik dan een gordijn aan minions die de boel opruimen.
Neem (iig als je 5 spells kan meenemen) een lightning mee. Een builders hut of iets wat al wat damage heeft maak je met 1 lightning kapot. afhankelijk van het aantal gebouwen dat kapot zijn levert dit 1 tot 2% op (als laatste noodmiddel dus).
Kijk in je defense logs vooral naar mensen die hogere cups hebben dan jij. Hoe hoger zij in cups zitten hoe meer cups jij kan pakken met een revenge, dit tot aan 59 cups. Sowieso altijd proberen te revenge wanneer ze dicht bij je qua cups zitten.
Als je echt wil stijgen qua cups kijk je niet naar loot en enkel maar naar cups, pak basissen met 26+ cups.
-------
Althans zo deed ik het altijd
Is het overdreven dat ik een overzichtje heb gemaakt om alles zo tactisch mogelijk in te plannen qua upgraden
Op iOs kan je in je gamecenter kijken wanneer je de eerste achievement hebt gehaald. Dit zal de eerste of tweede dag geweest zijn.Market schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:49:
Pfoe, Wat zijn jullie allemaal al ver zeg! Ben nu ruim een maandje (denk ik. Kan je dat ergens zien?) bezig, en zit aan het einde van TH5.
Is het overdreven dat ik een overzichtje heb gemaakt om alles zo tactisch mogelijk in te plannen qua upgraden? Op een Army Camp en een Barrack na moet ik namelijk mijn mijnen (G+E) nog naar hun voor TH5 maximale level upgraden, en zo als het er nu naar uitziet, krijg ik eerste kerstdag de sleutel van mijn TH6
.
O serieus??? Dat wist ik niet eens kijken...Famous schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:51:
[...]
Op iOs kan je in je gamecenter kijken wanneer je de eerste achievement hebt gehaald. Dit zal de eerste of tweede dag geweest zijn.
Eerste was 11 Oktober 2012... Pfff ben al meer dan 2 jaar bezig....
EDIT: Cups 3000
Zo, dat is lang zat zeg twee jaarTylen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:57:
[...]
O serieus??? Dat wist ik niet eens kijken...
Eerste was 11 Oktober 2012... Pfff ben al meer dan 2 jaar bezig....
EDIT: Cups 3000BAM
[afbeelding]
Lekker bezig met je cups! Wel even op je elixer letten haha
Na deze push zak ik weer rond de 2000 om de basis te maxxen.
[ Voor 22% gewijzigd door Tylen op 09-12-2014 12:16 ]
THX voor de tips. Ik ben nog th9 dus 5 spells gaat niet lukken. Ik denk ook dat ik het bij 4 rage spells houd en niet een bliksem meeneem, ik heb eigenlijk nog geen een keer gehad dat ik net 1% te kort kwam.Tot 2700 ging het met een slopen van th9 bases dus wel makkelijk maar nu kom ik steeds meer th10s tegen en die vind ik best pittig.
@Tylen
mijn golems en heksjes zijn nog level 1 dus gowiwi is denk ik ook geen goede optie. Loonion werkt wel goed en ik denk dat ik dat wel blijf gebruiken om te pushen naar Champs. Goud en DE komt er op het moment alleen maar bij, elixer hangt af of ik ook nog loot kan pakken. Van het weekend zat ik op 6mil goud dus toen heb ik maar even een wizztower upgrade aangezet.
Ik wordt bijna niet gesloopt en eigenlijk alleen maar gesniped. Maar goed ik heb dan ook mijn th buiten de muren staan.
In Master II kwam ik haast geen TH9 meer tegen. Heel af en toe. Maar dat waren wel maxxed TH9's.
Probeer je Golems Wizard en witches (of zitten die niet in TH9?) dan PEKKA's te maxxen. Gowiwi of gowipe heb je nodig om sowieso clan wars te winnen
Tot nog toe pakt SuperKneus de sterren met HoLoWiWi en in de clan war is hij vaak gematched tegen vroegere th9 (met hier en daar een uitzondering).Tylen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:45:
Ja th buiten de muren zak je zo'n 7 cups mee. Maar je verdient geen cups door de defence. Ik pak nu nog een paar bonus cupjes mee als ik wordt aangevallen. Alleen moet ik wel mijn cc vol hebben en de hero's actief. Als ik dat niet heb verlies ik.
In Master II kwam ik haast geen TH9 meer tegen. Heel af en toe. Maar dat waren wel maxxed TH9's.
Probeer je Golems Wizard en witches (of zitten die niet in TH9?) dan PEKKA's te maxxen. Gowiwi of gowipe heb je nodig om sowieso clan wars te winnen
Ik heb mijn reis naar Champions moeten staken omdat ik mijn kluizen vol moet gooien voor th10, eindigde op 2898 cups, had ik wat meer geduld gehad had ik het vast wel gehaald, heel moeilijk was het niet (je moet heel goed timen met loonion en geduld hebben, veel geduld). Vond vaak wel verlaten basissen en ook nog wel th buiten de basis.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ik was toen al max TH9 met volledig level 9 walls en werd elke keer plat gelegd door TH10. Veel al door mensen die net als jouw met GoWiWi aanvallen inclusief 5 spells en een goed gevulde CC. Helaas doe je daar weinig aan als TH9..Tylen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:45:
Ja th buiten de muren zak je zo'n 7 cups mee. Maar je verdient geen cups door de defence. Ik pak nu nog een paar bonus cupjes mee als ik wordt aangevallen. Alleen moet ik wel mijn cc vol hebben en de hero's actief. Als ik dat niet heb verlies ik.
Mocht ik voor ik TH10 ben ook weer een poging gaan doen dan laat ik mijn TH ook zeker buiten staan!
Golem is tot level 4 en witch tot 2 te upgraden op TH9.
[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 09-12-2014 12:50 ]
Ja ik houd mijn kluizen nu even express leeg. Als ik 500K heb gooi ik dat direct in de muurtjes. Je moet idd wel geduld hebben om met loonion aan te vallen zo hoog. 1x verliezen en je kan zo 30 cups droppenSteevo_S schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:49:
[...]
Tot nog toe pakt SuperKneus de sterren met HoLoWiWi en in de clan war is hij vaak gematched tegen vroegere th9 (met hier en daar een uitzondering).
Ik heb mijn reis naar Champions moeten staken omdat ik mijn kluizen vol moet gooien voor th10, eindigde op 2898 cups, had ik wat meer geduld gehad had ik het vast wel gehaald, heel moeilijk was het niet (je moet heel goed timen met loonion en geduld hebben, veel geduld). Vond vaak wel verlaten basissen en ook nog wel th buiten de basis.
Dat gaat bij mij wat lastigerTylen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:58:
[...]
Ja ik houd mijn kluizen nu even express leeg. Als ik 500K heb gooi ik dat direct in de muurtjes. Je moet idd wel geduld hebben om met loonion aan te vallen zo hoog. 1x verliezen en je kan zo 30 cups droppen
Gems, het behalen van 3200 cups wordt beloond met 2000 gemsMalt007 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:11:
Is er naast prestige nog wat te winnen met een hoog aantal cups?
Dus bouwer nr 5 als je die nog niet hebt
PSN: Europhea
Die heb je tegen die tijd wel (als je tenminste niet alles uitgeeft.
Master league geeft je ook 1000 gems en dat gecombineerd met de andere achievements en gemboxes/tuin shit heb je hem zo
En dat vervolgens je clan wordt vol gespammt met clan requestsSteevo_S schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:15:
En natuurlijk de eer om global chat te spammen als je dat champion logotje naast je naam hebt staan :D:D
Been there, done that (Master I).
Ik ben op het moment TH6 aan het maxxen, zou dat een goed moment zijn op wellicht voor de 3200 cups te gaan? Of kom ik dan juist veel hogere TH tegenstanders tegen waar ik niet tegenop kan?
Edit: CRAP lost 7 cups
[ Voor 13% gewijzigd door Tylen op 09-12-2014 13:24 ]
Je krijgt je 500 gems voor het behalen van 1250 cupsMalt007 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:18:
Ok, die gems zijn wel aantrekkelijk inderdaad. Heb ooit al 500 stuks gekregen voor 2500 cups volgens mij maar nu zit ik lekker met 800-900 cups en mijn TH buiten de basis. Lekker farmen dus.
Ik ben op het moment TH6 aan het maxxen, zou dat een goed moment zijn op wellicht voor de 3200 cups te gaan? Of kom ik dan juist veel hogere TH tegenstanders tegen waar ik niet tegenop kan?
Ik heb wel eens TH6's gezien op Champion maar dit zijn mensen die continu online zijn en continu aanvallen (op TH snipen). Voor een normale speler zoals ons is dit bijna niet te doen.
Laten we het niet hopen, die level 6 giants zijn nu al zwaar over powered...
ff zorgen dat ik heel snel 8 mio elixir bij elkaar heb.
boogschutterstorens gaan 2x sneller schieten. Inferno's branden langer.
meer buit te jatten.
Goeie update voor TH10!!
[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 09-12-2014 14:10 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Komt steeds meer uit wat erin stond.
Vooral irritant dat de AT sneller schieten
Tot dusver klopt alles wat erin stond ja...Famous schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:12:
Denk dat de uitgelekte updates toch wel klopppen..
Komt steeds meer uit wat erin stond.
Vooral irritant dat de AT sneller schieten
[video]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee hoorCLB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:13:
Waarom is dat irritant? Damage-rate is gehalveerd, is imho alleen een visuele update dus...
Kijk het filmpje maar dan..
Hij geeft dus aan dat de damage wel gehalveerd wordt maaaaar.... Als jij dus bijvoorbeeld level 13 AT hebt die 1 shot 1 kill doet killt hij dus wel sneller
Voor verdediging is dit alleen maar goed, voor aanval toch een stuk minder prettig.CLB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:13:
Waarom is dat irritant? Damage-rate is gehalveerd, is imho alleen een visuele update dus...
dit keer luisteren ze volgens mij goed naar de community.Steevo_S schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:18:
Ik ben benieuwd of er wel naar de volledige community word geluisterd of alleen naar de $$$ spelers
Meeste actieve spelers zijn TH10, dit lijkt eindelijk een goede update voor th10 te worden, laatste drie - vier updates waren juist slecht voor een th10 en goed voor lagere stadhuizen
Android simulator downloadenVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:41:
boys is het mogelijk om clash of clans te downloaden op de laptop
Je hebt blue stack maar Andy vind ik zelf fijner gezien je toetsenbord dan tenminste normaal werkt.
Verwijderd
De keuze is dan Blue Stacks of Andy.
btw, hier op het forum is het de bedoeling dat wanneer je de laatste poster bent en het nog binnen 24 uur na je post is, je dan "wijzig" moet klikken om je post aan te passen ipv een nieuwe post te plaatsen.
Lijkt erop dat DE en Elixer weer wat beter te vinden gaat worden voor de loot, prima dus!
Zeker, maar hou er rekening mee dat barchen een stuk minder effectief gaat worden. Max lvl archertower zal twee x zo snel boogjes afmaken als voor de updateSleehond schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:15:
Als ik het fimpje zo afluister, vind ik het wel goede updates moet ik zeggen!
Lijkt erop dat DE en Elixer weer wat beter te vinden gaat worden voor de loot, prima dus!
[ Voor 7% gewijzigd door kevinr1 op 09-12-2014 20:29 ]
Life is meant to be experienced
somsCLB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:41:
En jij barched maxxed TH10's?
maar dat gaat nu dus een stuk minder effectief worden
Post eerst maar eens een plaatje van je dorp dan... TH10 zegt natuurlijk vrijwel nikskevinr1 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:29:
Is er een TH10 ONLY clan van tweakers?
Zou het handig zijn dennenbomen te laten staan voor de kerstupdate? Of worden dat geen cadeaubomen?
Ook op lagere levels zal je merken dat het boogschieten effectiever is geworden. Zoals eerder is opgemerkt komt dat doordat er veel minder pijlen zullen "kwijtraken", geschoten worden op een poppetje dat al gedood wordt door een kanon ofzo.cypher21 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:30:
[...]
Zeker, maar hou er rekening mee dat barchen een stuk minder effectief gaat worden. Max lvl archertower zal twee x zo snel boogjes afmaken als voor de update
Het zal geen twee keer zo effectief zijn, maar toch anderhalf keereen beetje dan.
Nee,cypher21 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:23:
haha idd
Zou het handig zijn dennenbomen te laten staan voor de kerstupdate? Of worden dat geen cadeaubomen?
Kerstbomen zijn losse updates die random spawnen. Je huidige prik bomen laten staan heeft dus geen zin
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ligt uiteraard aan je level boogschutters en level toren.Sendy schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:29:
[...]
Ook op lagere levels zal je merken dat het boogschieten effectiever is geworden. Zoals eerder is opgemerkt komt dat doordat er veel minder pijlen zullen "kwijtraken", geschoten worden op een poppetje dat al gedood wordt door een kanon ofzo.
Het zal geen twee keer zo effectief zijn, maar toch anderhalf keereen beetje dan.
een max toren (13) zal 20 stuks max boogschutters (7) twee keer zo snel afmaken
nice. Beste bazen trouwens... Ff zorgen dat ik 7 miljoen heb klaar staan en het lab vrij heb zodra de update komt!
Tot dusver alles wat in die gelekte screenshot zat klopt
[ Voor 24% gewijzigd door cypher21 op 10-12-2014 09:36 ]
Zal morgen wel komen, pech dan maar, eerst laatste armycamp aan naar 8, elixer is er nu toch.
Momenteel barch ik sinds een paar daagjes, maar reuzen 7 komt daarna zeker wel, gewoon ruig!
Ben idd erg benieuwd wanneer de update komt.
Laatste paar keren was op de maandag, weekje volspammen met sneak peeks en updates op maandag. Lijkt nu allemaal wat sneller te gaan
PSN: Curvaa_
Niemand zegt dat ze twee keer zo sterk zijn, dat zijn ze namelijk idd niet, ze zijn echter wel een heel stuk effectiever tegen zwakkere troepenJBrennan schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:45:
Archer towers zijn niet 2 keer zo sterk, dat vind ik echt onzin. De RoF ligt hoger, de DPS is identiek. Ik denk dat je eerder zult zien dat ze hun DPS verdelen of meer targets. In plaats van 100% DPS verspillen op 1 dood target is dat nu maar 50%. Imho ligt daar juist de kracht van de nieuwe versie, en dat maakt barching ook een stuk moeilijker. Daarentegen zijn de meeste archers nu pas na 2 schoten ipv 1 schot dood.
Als je op TH9 speelt dan doet een archer tower (lvl 11) per shot 75 dmg. Een archer (lvl 6) heeft dan 44 hp. Dus 1 shot 1 kill. Na de update is dat 37.5 dmg, dus 2 shot 1 kill. Wel evenveel tijd.
Als je op TH10 speelt dan doet een archer tower (lvl 13) per shot 98 dmg. Een archer (lvl 7) heeft dan 48 hp. Dus 1 shot 1 kill. Na de update is dat 49 dmg, dus nog steeds 1 shot 1 kill. Dan is het zeer handig, is een tower idd 2 keer zo effectief. Echter, op lvl 12 heeft een archer tower 86 dmg. Dat wordt dan 43 dmg, pak je geen lvl 7 archer mee. Zelfs geen lvl 6 archer.
Ik zie dus 2 voordelen:
1. Minder verspilde schoten op al dode troops
2. Pas vanaf lvl 13 is een archer tower daadwerkelijk effectiever.
Of lees ik de stats nu verkeerd?
echter punt 2 niet want als voorbeeld werden even boogschutters genomen, die zijn idd het meest effectief op lvl 13 tegen ALLE boogschutters, een lvl 10-11 is al veel effectiever tegen lvl 4 boogjes.
maar er zijn ook nog barbaren, gunstelingen en goblins die veel effectiever bestreden gaan worden
Met name tegen barch legers en goblins worden archtowers dus een stuk effectiever. Wel een goede ontwikkeling, dat barchen is maar een laffe aangelegenheid.Tylen schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:01:
Ik denk dat ik snel de archer towers ga maxxed ipv de mortieren
Als ik echt goed aangevallen wordt is dat niet met archers/barbs/gobs/minions, maar met gowiwi/gowipe. Dus ja, misschien is de update puur bedoelt om farmen lastiger te maken. Mag ook wel, farmen wordt alleen maar winstgevender. Zal dan wel een balancing issue zijn.cypher21 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:43:
Je beredenering klopt als een bus
echter punt 2 niet want als voorbeeld werden even boogschutters genomen, die zijn idd het meest effectief op lvl 13 tegen ALLE boogschutters, een lvl 10-11 is al veel effectiever tegen lvl 4 boogjes.
maar er zijn ook nog barbaren, gunstelingen en goblins die veel effectiever bestreden gaan worden
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Maar wanneer je heroes laag zitten qua health gaat het icoon knipperen
Je kan dadelijk clans met elkaar vergelijken ook met een leaderboard, ben benieuwd tot hoever dit gaat maar dit lijkt mij wel nice.
Ik wordt nu hier in de +3000 cups veel aangevallen met BARCH en mijn basis is niet helemaal geschikt daarvoor. Hier verlies ik steeds een paar cupjes mee. Als de archer towers wat hoger zijn is dat probleem opgelostwestergas schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:37:
Barchen doe je (op de hogere TH's) toch alleen om de collectors te legen? Daar zal een geupgrade archertower niet veel voor uitmaken denk ik...
Cool. Waar haal je die info? In het filmpje van de giants 7 zag je ook dat er geen 7 sterren meer staan maar gewoon het getal 7. Dat is ook wel beterFamous schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:47:
Ik vind de andere twee sneak peaks toch leuker.. Uit eindelijk zal van alles wel een level 7 komen wat nu 6 is.
Maar wanneer je heroes laag zitten qua health gaat het icoon knipperenVooral in cw is dit handig!
Je kan dadelijk clans met elkaar vergelijken ook met een leaderboard, ben benieuwd tot hoever dit gaat maar dit lijkt mij wel nice.
Maar dat van low health is awesome. Ik heb namelijk vaak dat ik mijn heros aan het zoeken ben tussen de mayhem (spells) en dat ik dan net te laat ben met de ability. Dit zou mij zeker helpen.
er komt iedere dag een "publieke" sneek peak en een alleen op het forumTylen schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:13:
[...]
Cool. Waar haal je die info? In het filmpje van de giants 7 zag je ook dat er geen 7 sterren meer staan maar gewoon het getal 7. Dat is ook wel beter![]()
Maar dat van low health is awesome. Ik heb namelijk vaak dat ik mijn heros aan het zoeken ben tussen de mayhem (spells) en dat ik dan net te laat ben met de ability. Dit zou mij zeker helpen.
Die laatste kun je in deze thread vinden:
http://forum.supercell.ne...!-Winter-update-is-coming!
I knowcypher21 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:15:
[...]
er komt iedere dag een "publieke" sneek peak en een alleen op het forum
Die laatste kun je in deze thread vinden:
http://forum.supercell.ne...!-Winter-update-is-coming!
Maar die van dat knipperende icoon en leaderboard etc heb ik nog niet gezien.
Wordt verteld in de filmpjes die o.a. Daddy en Galadon makenTylen schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:13:
[...]
Cool. Waar haal je die info? In het filmpje van de giants 7 zag je ook dat er geen 7 sterren meer staan maar gewoon het getal 7. Dat is ook wel beter![]()
staat toch echt op het forum:Tylen schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:16:
[...]
I know![]()
Maar die van dat knipperende icoon en leaderboard etc heb ik nog niet gezien.
#4a Forum exclusive Sneak Peek
✔ Hero ability icons now show remaining hitpoints and will start flashing when low - use their ability to recover some HP!
✔ Compare your clan to others in clan local leaderboards!
Edit:
Weer een nieuwe sneak peek:
#5Sneak Peek
Save multiple layouts for both your home Village and War Base! Switch, copy and edit layouts at any time - even finish later!!
alles wat in die zogenaamde fake post stond klopt.
De rest kunnen we nu dus ook wel invullen
[ Voor 22% gewijzigd door cypher21 op 10-12-2014 14:09 ]
Toch apart want het aantal post van de mod kwam helemaal niet overeen met wat die heeft.
Dit vind ik dus ook echt een goede toevoeging. Dan kan je een farm en een defense base maken voor je normale layout. En is het ook makkelijker om een aantal aanpassingen te doen aan je war layout, mocht dit niet werken, gewoon je vorige layout laden.cypher21 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:28:
[...]
Weer een nieuwe sneak peek:
#5Sneak Peek
Save multiple layouts for both your home Village and War Base! Switch, copy and edit layouts at any time - even finish later!!!
alles wat in die zogenaamde fake post stond klopt.
De rest kunnen we nu dus ook wel invullen
Verder komen er geen nieuwe features meer volgens mij als ik die post doorlees… Benieuwd wanneer de update live gaat.Famous schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:16:
Jep, heeft die Duitser toch goed gedaan dan..
Toch apart want het aantal post van de mod kwam helemaal niet overeen met wat die heeft.
PSN: Curvaa_
http://oi57.tinypic.com/2crpvmc.jpgCLB schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:59:
[...]
Post eerst maar eens een plaatje van je dorp dan... TH10 zegt natuurlijk vrijwel niks
Life is meant to be experienced
Is idd ideaal! Zou prettig zijn als je een basis kunt bezoek en die layout kopierenCurva schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:24:
[...]
Dit vind ik dus ook echt een goede toevoeging. Dan kan je een farm en een defense base maken voor je normale layout. En is het ook makkelijker om een aantal aanpassingen te doen aan je war layout, mocht dit niet werken, gewoon je vorige layout laden.
[...]
Verder komen er geen nieuwe features meer volgens mij als ik die post doorlees… Benieuwd wanneer de update live gaat.
Nice. Alle gebouwen al max.
[ Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 10-12-2014 18:54 ]
We hebben 15 aanvallen gedaan en zitten al bijna op maximaal aantal sterren wat we kunnen halen deze CW. Bijna elke target was de eerste aanval 3*.
Zelf heb ik als tweede aanval de nummer één gepakt met balloons op een zeer leuke manier, al zeg ik het zelf. Het filmpje volgt nog!

Reden dat we zo makkelijk 3* halen is omdat zij de CW CC's niet gevuld hebben
Bij ons is het momenteel andersom.
Wij 1 ster en de tegenstander 41.
De tegenstander heeft zeven max th10 dorpen met blauwe muren. lvl 40 king en queen.
Onze sterkste is net geen max th10 en heeft pas lvl 20 helden. Onbegonnen werk dus.
Voor de gein hebben we onze clankastelen volgegooid met goblins. Moet zeggen dat die nog best aardig verdedigen