Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
I'm with stupid.Hoppa! schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:00:
[...]
Over beschikbare loot: ik zie de laatste dagen toch echt een behoorlijke toename in 400k en 500k dorpjes. Vooral met volle pompen en mijnen en dan vooral tussen 19:00 en 21:00. Daarna neemt het weer hard af. Ik ben TH10, dus ben erg blij met die ontwikkeling. Het geeft me toch de kans om elke dag 1 tot 2 miljoen goud extra binnen te halen. Het lijkt er op dat ze met de laatste upgrade toch wat hebben aangepast.
Elke avond boost ik mijn barracks van 19:00 tot 21:00. Ik zit rond de 2000-2200 cups. En ik vind veel volle pompen. Het gaat alweer de juiste kant op.
[ Voor 0% gewijzigd door Tylen op 27-10-2014 12:37 . Reden: Typo ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik zit overigens in dezelfde cuprange, ietsje hoger. Kristal 2, dan is de bonusloot ook lekkerder nu.Tylen schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:25:
[...]
I'm with stupid.
Elke avond boost ik mijn barracks van 19:00 tot 21:00. Ik zit rond de 2000-2200 cups. En ik vind veel volle pompen. Het gaat alweer de juiste kant op.
Probeer nu wat binnen te halen door mijn Pompjes en mijnen te upgraden.
Als ik iemand aanval dan haal ik gewoon niet genoeg binnen.
Hier mijn dorpje:

Nog tips?
En met welke poppetjes moet ik gaan aanvallen om succesvol te zijn?
Ik heb nu de beschikking tot en met de tovenaar
Één tip maar, de beste tip die er isWishmasterNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:27:
Ik heb geen idee meer wat te doen.
Hier mijn dorpje:
[afbeelding]
Nog tips?
Stoppen met dat spel, scheelt je een hoop tijd
mocht je toch willen doorgaan, zoveel mogelijk aanvallen, een stuk of 8 reuzen + boogjes + goblins en barbaren viel ik altijd mee aan op dat niveau
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Alleen maar met goblins en upgrade die ook.WishmasterNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:27:
Ik heb geen idee meer wat te doen.
Hier mijn dorpje:
[afbeelding]
Nog tips?
Geen spells enkel goblins! Zoek een clan zodat je wat troops in je CC kan steken en zet je TH buiten je muren.
Pak een base zoals deze: http://clashofclansbuilder.com/plan/156247
Ok, maar waarom zou ik mn TH buiten mijn base neerzetten? Dit garandeerd je bijna van elke keer cups verliezen?Famous schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:39:
[...]
Alleen maar met goblins en upgrade die ook.
Geen spells enkel goblins! Zoek een clan zodat je wat troops in je CC kan steken en zet je TH buiten je muren.
Pak een base zoals deze: http://clashofclansbuilder.com/plan/156247
En alleen maar aanvallen met Goblins? Dat deed ik eerst inderdaad, maar dat werkt nu niet echt lekker meer? Ook ben ik deze aan het upgraden momenteel
Zodoende heb je kans dat mensen je TH enkel pakken en ja je verliest wat cups maar dit heb je vierdubbel zo snel terug met een aanval. Wel krijg je hierdoor een gratis shield. Zo wordt je niet meer aangevallen totdat jij zelf weer een aanval doet OF de tijd voorbij is.WishmasterNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:42:
[...]
Ok, maar waarom zou ik mn TH buiten mijn base neerzetten? Dit garandeerd je bijna van elke keer cups verliezen?
En alleen maar aanvallen met Goblins? Dat deed ik eerst inderdaad, maar dat werkt nu niet echt lekker meer? Ook ben ik deze aan het upgraden momenteel
Goblins gaan op mijn noob account nog prima anders klik je een paar keer meer door voor een makkelijkere base. Moet goed te doen zijn. Snel klaar, goedkoop en sneller dan dat de mortier schiet.
Ik ga maar eens mn huidige base overhoop gooien naar de base die je me gegeven hebt. eens zien of het wat wordFamous schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:45:
[...]
Zodoende heb je kans dat mensen je TH enkel pakken en ja je verliest wat cups maar dit heb je vierdubbel zo snel terug met een aanval. Wel krijg je hierdoor een gratis shield. Zo wordt je niet meer aangevallen totdat jij zelf weer een aanval doet OF de tijd voorbij is.
Goblins gaan op mijn noob account nog prima anders klik je een paar keer meer door voor een makkelijkere base. Moet goed te doen zijn. Snel klaar, goedkoop en sneller dan dat de mortier schiet.
Bedankt voor je uitleg!
Als ik jou was zou ik proberen om zo ver als mogelijk te stijgen in cups, door TH's te snipen die buiten de poorten staan. Als je hoger komt, dan kun je pompjes en mijnen aanvallen van spelers met hogere TH's, waardoor je meer buit binnen kunt halen.WishmasterNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:42:
[...]
Ok, maar waarom zou ik mn TH buiten mijn base neerzetten? Dit garandeerd je bijna van elke keer cups verliezen?
Totaal niet nodig op TH5.Hoppa! schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:00:
[...]
Als ik jou was zou ik proberen om zo ver als mogelijk te stijgen in cups, door TH's te snipen die buiten de poorten staan. Als je hoger komt, dan kun je pompjes en mijnen aanvallen van spelers met hogere TH's, waardoor je meer buit binnen kunt halen.
In Silver2 kom je zelfs TH9's en af en toe TH10 tegen. De loot is ook meer dan prima daar.
Enige reden waarom je zou stijgen is voor de 450 gems die je op 1250 cups krijgt (imo).
Vooral die bombers op 1:09 zijn top!SuperKneus schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:47:
Clash of Clans 3 start clan wars was een tijdje terug bij ons op bezoek om wat aanvallen van een hele spannende war op te nemen voor zijn youtube kanaal. De most heroic attack van Steevo is de eerste die online staat.
[video]
Gefeliciteerd met de overwinning.
[ Voor 28% gewijzigd door Famous op 27-10-2014 15:09 ]
Echt he...!!! Dat is trouwens niet de eerste keer dat die ondingen gewoon helemaal niks opblazen in plaats van dat ze naar binnen lopen... heeft me deze clan war toch een ster gekost (hebben uiteindelijk ruim gewonnen maar toch).Famous schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:05:
[...]
Totaal niet nodig op TH5.
In Silver2 kom je zelfs TH9's en af en toe TH10 tegen. De loot is ook meer dan prima daar.
Enige reden waarom je zou stijgen is voor de 450 gems die je op 1250 cups krijgt (imo).
[...]
Vooral die bombers op 1:09 zijn top!![]()
Gefeliciteerd met de overwinning.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Whatever.
Je kan altijd in Tweakers.net komen, wij doen ook geen CW.Hoppa! schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:00:
Ben inmiddels in een internationale clan aangekomen. Mijn vorige clan (waar ik heenging omdat ze geen CW deden) ging ineens over op volle bak CW. Mijn huidige clan speelt 2 CW's per week en gelet op de wijzigingen in CW-loot vind ik dat prima. Je kunt er nu voortaan winst op maken als je slim speelt.
Vet! En leerzaam, bedankt voor het delen. Hoe ben je met ze in contact gekomen? Gewoon een mailtje gestuurd? Snap niet dat dit kanaal, OneHive en thehulkfiles zo weinig leden hebben en de bekende YouTubers van CoC miljoenen viewsSuperKneus schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:47:
Clash of Clans 3 start clan wars was een tijdje terug bij ons op bezoek om wat aanvallen van een hele spannende war op te nemen voor zijn youtube kanaal. De most heroic attack van Steevo is de eerste die online staat.
[video]

Mocht ik genoeg krijgen van de wars in mijn huidige clan (omdat we niet winnen....) dan ga ik dat zeker overwegen. Komende woensdag kan ik voor het eerst meedoen, maar vandaag spelen ze al een war waar ik zeker ga kijken of er wat eer te behalen is met deze clan.MeltedForest schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:43:
[...]
Je kan altijd in Tweakers.net komen, wij doen ook geen CW.
Zo niet, dan blijf ik niet hangen en zoek ik weer wat oude clangenoten van Tweakers 1 op.
Je kan ook naar Tweakers 2 komen, 1 x per week clan war en als je geen zin/tijd hebt kan je altijd even weg en als we een tegenstander hebben terug komen.Hoppa! schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:59:
[...]
Mocht ik genoeg krijgen van de wars in mijn huidige clan (omdat we niet winnen....) dan ga ik dat zeker overwegen. Komende woensdag kan ik voor het eerst meedoen, maar vandaag spelen ze al een war waar ik zeker ga kijken of er wat eer te behalen is met deze clan.
Zo niet, dan blijf ik niet hangen en zoek ik weer wat oude clangenoten van Tweakers 1 op.![]()
En heb als volgt deze base opstelling.

Iemand nog tips of iets dergelijks?
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Heb geen bouwers vrijNiellz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:08:
Haal al je planten weg, en je hebt een kist met edelstenen staan rechtsonderin.
Haal je BarbKing weg bij je TH. Als ze alleen de cups van je townhal willen, dan killen ze nu ook je king. En als hun dat toch zoveel troops kost, heb je kans dat ze dan maar voor je hele dorp gaan.Hari050 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:01:
Op dit moment ben ik TH8 LVL 61.
En heb als volgt deze base opstelling.
[afbeelding]
Iemand nog tips of iets dergelijks?
Thnx ik heb m naar beneden gezet.Tylen schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:25:
[...]
Haal je BarbKing weg bij je TH. Als ze alleen de cups van je townhal willen, dan killen ze nu ook je king. En als hun dat toch zoveel troops kost, heb je kans dat ze dan maar voor je hele dorp gaan.
Verder wel goed opweg ?
Traps en bombs naast elkaar = zonde en geld verspilling.Hari050 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:29:
[...]
Thnx ik heb m naar beneden gezet.
Verder wel goed opweg ?
Waarom je King niet binnen je base? Zeker gezien die niet gelured kan worden.
Snel je Tesla's upgraden, beste defense die er is.
Giant bombs upgraden naar level 3.
Je base opruimen zeker de gembox.. kan je door gaan voor de vierde bouwer. Geen gems meer uitgeven dus
OneHive en thehulkfiles zijn nog niet heel lang bezig op youtube, dat heeft er denk ik ook mee te maken dat ze nog niet heel veel volgers hebben. De andere CoC youtubers (Daddy bijv) hebben erg veel contacten met supercell en kunnen hierdoor vaak als eerste sneakpeaks van updates laten zien. Dat trekt natuurlijk mensen aan.Versteegrob schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:45:
[...]
Vet! En leerzaam, bedankt voor het delen. Hoe ben je met ze in contact gekomen? Gewoon een mailtje gestuurd? Snap niet dat dit kanaal, OneHive en thehulkfiles zo weinig leden hebben en de bekende YouTubers van CoC miljoenen viewshebben met vaak onzin filmpjes.
Ik heb die persoon van 3 star clan wars attacks benaderd via twitter maar heb evt zijn mail adres. Stuur maar een dm als je die wilt hebben.
Probeer zo snel mogelijk de Wizz Towers te upgraden. Volgens mij zijn ze nog maar level 3? (kan het verkeerd zien) Zelfde geldt voor je Air Defense. Deze zijn volgens mij level 4. Deze moeten ook zo snel mogelijk naar 6.Hari050 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:29:
[...]
Thnx ik heb m naar beneden gezet.
Verder wel goed opweg ?
Let op dat je niet te snel je stadhuis upgrade. Want je wizz tower, AA en kazernes zijn sowieso nog niet TH7 max. Dat is wel een beetje zonde.
Probeer ook geen gems meer uit te geven, een 4e bouwer is erg handig! En je lab moet je proberen altijd aan te hebben. Het is verstandig om giant en archer zo snel mogelijk level 5 te krijgen. Dit zijn goede troeps om mee te farmen en kan je ook voor CW’s gebruiken.
PSN: Curvaa_
Met reactie van Super Cell
We're quite aware of this issue and are looking into all possible solutions. For now, the best possible thing you guys can do is to report, with proof in the form of videos, individual accounts that are using bots directly to our player support team. We will take the appropriate action against the accounts in question.
To several other comments below this one:
No, changes to league and CW bonuses had nothing to do with bots, but were to address overall balance.
We have not thrown anything in the air and we have not given up. While finding a way to put a stop to this type of behavior has always been a high priority, this particular case is very difficult.
We'll continue to look into this. Please continue to report individual violators as they pop up.
Cheers,
SC
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nou ja, op zich is miljoenen op een dag niet zo'n opgave. Maar het gaat hier om 10 a 15 miljoen (per resource!) op een dag. Dat wordt wel een uitdaging als je niet fulltime wilt bezig zijn. En is eigenlijk onmogelijk.
Mijn record ligt volgens mij rond de 12 miljoen op een dag (gecombineerd, dan). Dat was in de TH9 tijd toen ik ziek was, vlak voor ik naar TH 10 ging. +/- 400k per aanval gemiddeld in die tijd, dus ongeveer 30 aanvallen. Mijn aanvalsleger traint in een half uurtje, dus ben ik die dag meer dan 15 uur online geweest met CoC. Sowieso haalde ik in die tijd miljoenen per dag binnen, ook als ik niet ziek was ging het om 5 a 6 miljoen per dag.
Nogal een contrast met nu, maar ben blij dat ik die aantallen niet meer haal. Ik meen het oprecht als ik zeg dat er in die tijd gewoon iets mis met me was. Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar als je zoveel tijd hebt overdag dat je 20+ keer kunt aanvallen, dan heb je wat mij betreft een nieuwe uitdaging in je leven nodig.
Ach ja, dit kan je voor zoveel dingen zeggen Voor mensen die de gehele dag op Tweakers zitten of Twitter of Facebook of Coc. Zelf doe ik nu nog redelijk veel omdat het kan echter wordt dat snel anders dus dan wordt het alleen maar in de avond en weekenden.Hoppa! schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:40:
[...]
Nou ja, op zich is miljoenen op een dag niet zo'n opgave. Maar het gaat hier om 10 a 15 miljoen (per resource!) op een dag. Dat wordt wel een uitdaging als je niet fulltime wilt bezig zijn. En is eigenlijk onmogelijk.
Mijn record ligt volgens mij rond de 12 miljoen op een dag (gecombineerd, dan). Dat was in de TH9 tijd toen ik ziek was, vlak voor ik naar TH 10 ging. +/- 400k per aanval gemiddeld in die tijd, dus ongeveer 30 aanvallen. Mijn aanvalsleger traint in een half uurtje, dus ben ik die dag meer dan 15 uur online geweest met CoC. Sowieso haalde ik in die tijd miljoenen per dag binnen, ook als ik niet ziek was ging het om 5 a 6 miljoen per dag.
Nogal een contrast met nu, maar ben blij dat ik die aantallen niet meer haal. Ik meen het oprecht als ik zeg dat er in die tijd gewoon iets mis met me was. Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar als je zoveel tijd hebt overdag dat je 20+ keer kunt aanvallen, dan heb je wat mij betreft een nieuwe uitdaging in je leven nodig.
Heb nu plek voor 120 man.
Val nu steeds aan met 120 Goblins. maar er blijven er uiteindelijk niet veel leven.
Ook moet ik niet een hele sterke base tegen komen. dan leg ik het gewoon af.
iemand een idee hoe ik het beste mn aanvalslegertje kan opzetten?
ik heb:
Barbaar *2
Archer *2
Goblin *3
de rest allemaal nog niet geupgrade.
Momenteel loopt wel de upgrade naar *2 Wizard
40 goblins
68 archers (34 barbarians / 34 archers)
Je kan ook zonder wallies gaan:
40 goblins
30 barbarians
50 archers
Met wallies, de wat makkelijkere basissen met veel resourches in de opslagen.
Zonder wallies, basissen met veel in de pompen. Je moet je nu niet druk maken om de cups. Win je een paar keer, ben je gemakkelijk weer een stuk hoger in cups
Zit zelf rond de 15 aanvallen per dag. Lijkt mij niet moeilijk te realiseren. Even aanvallen, legertje klaar zetten ~5 minuten. Na 25 minuten is je leger weer klaar en kan je het zelfde doen. Dit betekend niet dat je ook tussen de bouwtijd online dient te zijn.Hoppa! schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:40:
[...]
Soms heb ik ook wel eens 5 aanvallen in 10 á 15 minuutjes door enkel pompjes te pakken en dan kom ik ook wel boven die 20 uit.
Versteegrob schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:57:
[...]
Ach ja, dit kan je voor zoveel dingen zeggen Voor mensen die de gehele dag op Tweakers zitten of Twitter of Facebook of Coc. Zelf doe ik nu nog redelijk veel omdat het kan echter wordt dat snel anders dus dan wordt het alleen maar in de avond en weekenden.
Nou ja, 15 aanvallen x 5 minuten is natuurlijk toch gewoon 75 minuten. Dat is meer tijd dan ik per dag aan eten besteedt. En daarbij, als je echt gaat klokken dan ben je echt wel veel langer bezig dan dat, inclusief chat, zo nu en dan verbouwen, doorklikken omdat je geen loot kunt vinden, etc. etc.Famous schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:19:
[...]
Zit zelf rond de 15 aanvallen per dag. Lijkt mij niet moeilijk te realiseren. Even aanvallen, legertje klaar zetten ~5 minuten. Na 25 minuten is je leger weer klaar en kan je het zelfde doen. Dit betekend niet dat je ook tussen de bouwtijd online dient te zijn.
Soms heb ik ook wel eens 5 aanvallen in 10 á 15 minuutjes door enkel pompjes te pakken en dan kom ik ook wel boven die 20 uit.
Dat wordt dan al minimaal 1 1/2 uur per dag. En Famous, jij en ik weten allebei dat er periodes zijn geweest dat wij heel wat langer dan 1 1/2 per dag online waren.
Maar goed, iedereen moet dat ook gewoon lekker zelf weten. Ik vond het voor mezelf niet gezond meer en besteed die tijd liever anders. Ik vind ander=
Die periodes waren er zeer zekerHoppa! schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:43:
[...]
[...]
Nou ja, 15 aanvallen x 5 minuten is natuurlijk toch gewoon 75 minuten. Dat is meer tijd dan ik per dag aan eten besteedt. En daarbij, als je echt gaat klokken dan ben je echt wel veel langer bezig dan dat, inclusief chat, zo nu en dan verbouwen, doorklikken omdat je geen loot kunt vinden, etc. etc.
Dat wordt dan al minimaal 1 1/2 uur per dag. En Famous, jij en ik weten allebei dat er periodes zijn geweest dat wij heel wat langer dan 1 1/2 per dag online waren.
Maar goed, iedereen moet dat ook gewoon lekker zelf weten. Ik vond het voor mezelf niet gezond meer en besteed die tijd liever anders. Ik vind ander=
Toen ik Champion probeerde te halen heb ik ook zeker één dag gehad waar ik 9 uur al met CoC bezig was (3x geboost wat al zes uur was).
Nu doe ik zelf persoonlijk niets tot ~12 uur in de middag en na het aanvallen zet ik vaak een leger aan en klik ik het spel weg na wat gechat.
Ik woon ook niet samen dus in de avond is er voor mij ook geen drempel om het spel niet op te starten zonder dat iemand zegt "alweer dat ** spel.."
Mijn vrouw haalt af en toe de pompjes leeg
Zo kan het natuurlijk ook!Tylen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:09:
HAhahaha.
Mijn vrouw haalt af en toe de pompjes leeg
Als ze jouw pomp maar niet overslaat
Mooie foto van maken en als c(l)ockscreen instellenTylen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:13:
Het is meer dat ze dat doet als de ipad aangaat en CoC start gelijk op. Dat ze toevallig mijn CocK zo tegenkomt is wat kleiner
Aan daadwerkelijk werken tijdens werktijd.... Zoals ik vooral bedoelde bij mezelf met 'nieuwe uitdagingen'. Ik speelde vooral veel overdag omdat mijn werk echt even kut was.Versteegrob schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:47:
Waar besteed je nu je tijd aan, serieus nieuwsgierig naar.
Verder ben ik de avonden meer gaan sporten, waardoor ik op die tijden minder aan CoC toe kom.
En op mijn vrije dag, de vrijdag, ga ik nu iets leuks doen met mijn dochter, in plaats van CoC en Civilization 5. Eerst was dat gewoon mijn vaste dag dat ik vrijwel fulltime online was.
Het legertje kost ~32.5k inclusief DE en is snel klaar. Groot voordeel is dat je ook geen spells erbij gebruikt wat flink kan aantikken.

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 29-10-2014 14:06 ]
Vooral op je laatste plaatje heb je aardig wat loot gepakt, heerlijk
Bedankt voor de tip Fam!
[ Voor 38% gewijzigd door Sleehond op 29-10-2014 14:17 ]
Ik gebruik BAM nu alleen nog als ik te hoog in cups zit, want tegen max TH9 en TH 10 bases kun je er bijna geen 50% mee halen. Maakt ook niet uit, want farmen kan er heel goed mee, zeker in basissen waar een deel van de mijnen/pompen/boren achter lvl 7 muren staat. Vaak zorg ik dan wel dat ik nog een paar reuzen bij heb voor de afleiding, voor die aanvallen waar 50% nog wel te halen is (ivm victory bonus van 50k)
Ik ben op dit moment vol gefixeerd op goud, ben op weg naar de 8 miljoen om mijn eerste Inferno naar lvl 3 te doen. Ik zit nu op 7,3 miljoen.
Maar omdat ik ook nogal wat E en DE heb, willen sommige nog wel eens een poging wagen om me aan te vallen. Ze komen nergens, maar het kost wel elke keer 50k herladen.
En zit je dan rond de 1500 cups???Famous schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:05:
Mocht iemand nog een nieuwe aanvals strat. zoeken kan ik BAM wel aanraden. Ben er sinds gisteren mee bezig en gaat best lekker. Een TH8 base kan je (zo goed als) helemaal plat leggen en bij een TH9 kom je ook ver. Je bent dus niet alleen afhankelijk van volle pompen/mijnen.
Het legertje kost ~32.5k inclusief DE en is snel klaar. Groot voordeel is dat je ook geen spells erbij gebruikt wat flink kan aantikken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier de uitleg: http://clashofclanstips.org/bam-farming-strategy/
Ik ben TH9 dus ik kan nog lekker TH8 rossen
Ahh check. Th10 moet rond 2100 zitten vrees ik. Toch eens proberen maar.Famous schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:23:
Rond de 1550 á 1650 gaat prima
Ik ben TH9 dus ik kan nog lekker TH8 rossen
Zo'n 1,75mil loot met 98k leger

Zit ik bij lange na niet op, zweef een beetje tussen de 1600 en 1800, prima ookTylen schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:09:
Ahh check. Th10 moet rond 2100 zitten vrees ik. Toch eens proberen maar.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat zouden jullie doen?
http://clashofclansbuilder.com/plan/73829
http://clashofclansbuilder.com/plan/450217
http://clashofclansbuilder.com/plan/600240
http://clashofclansbuilder.com/plan/593251
Hoor graag. Alvast bedankt
Momenteel ben ik minions pas voor het eerst aan het upgraden omdat ik die dingen nooit gebruik maar me DE werd steeds gejat dus moest het toch ergens kwijt.
Werkt BAM ook als je zelf TH 8 bent?
Raad wel aan om inderdaad minions op minimaal 4 te hebben.
Alleen zulke loots als jij hebt vind ik echt zelfden. ( range 900-1500 zit ik ) De loots rond 1000 zijn het best alleen dan vind je weer geen DE.
Klopt Melted, ik had request gedaan en toen dat wat langer duurde (ik had weer eens te weinig geduld....) werd ik uitgenodigd door DutchFront en ben ik daar even binnengevallen.MeltedForest schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:19:
@Hoppa, zag je request voor de clan. Wou je accepteren maar je zat nog in een andere clan. Dus even opnieuw requesten!
Ik heb nu een nieuwe request gedaan, alleen vergeten mijn Tweakersnaam te vermelden. God Of War is de CoC-naam, maar ik denk dat dat bij een aantal wel bekend is.
Ik stel de loot in op minimaal 200k/200k druk op zoeken en ga lekker VI kijken, wanneer die iemand gevonden heeft even aanvallen en leger aanzetten. Always on aan en ga ook niet meer offline..
Hoe lui wil je het hebben, niet meer op "next" klikken
Die zoek shit gebruik ik eigenlijk nooit, alleen de sandbox is wel geniaal om strategieën te proberen.Famous schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:00:
De xmod werkt nu ook op iOs 8 merkte ik zojuist.
Ik stel de loot in op minimaal 200k/200k druk op zoeken en ga lekker VI kijken, wanneer die iemand gevonden heeft even aanvallen en leger aanzetten. Always on aan en ga ook niet meer offline..
Hoe lui wil je het hebben, niet meer op "next" klikken
Alleen in de CW werkt het niet helemaal, als je dan de basis van de tegenstander gaat verkennen om een proef aanval uit te voeren, dan krijg je niet zijn cw basis, maar zijn reguliere.
Maar goed, anders wordt het ook wel heel suf.
Sandbox gebruik ik dan juist weer niet.
Te lui om te klikken? OMG.Famous schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:02:
Werkt ideaal moet ik zeggen, zeker als je even te lui bent om te klikken.
Sandbox gebruik ik dan juist weer niet.
Als ik alles instel, dus 200k goud en 200k elixer en match all dan krijg ik ook gewoon dorpen met een lage buit.. Wat doe ook verkeerd?
Hoi!
Het WALLIE evenement!
Wil jij ook wel eens gewoon alleen puur voor de lol meedoen, even al die clanwar stress eruit rollen over de grond van het lachen?kijk dan even hier:
thedon46 in "\[iOS/Android] Clash of clans [Het grote Wallie evenement]"
Zo heb ik hem ook ingesteld en heb ook Search Switch op On.EWK schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:41:
[...]
Als ik alles instel, dus 200k goud en 200k elixer en match all dan krijg ik ook gewoon dorpen met een lage buit.. Wat doe ook verkeerd?
Hier zoekt die gewoon automatisch verder tot dat hij een dorp heeft die eraan voldoet. Gisteren zo'n 250 cups verloren omdat ik veel volle pompen tegen kwam in de nacht.

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 09-11-2014 02:33 ]
Nadeel is wel dat hierdoor geen tweakers clan is voor beginnende spelers, voor zover ik kon zien. Dit is wel een type clan die erg leuk zou zijn, leuke aanloop richting de sterkere tweaker clans. Nu zou ik die natuurlijk kunnen opstarten, maar ik ben net zo noob als iedere andere beginnende speler, dus ik voel me daar niet echt de aangewezen persoon voor.
Mijn voorstel is daarom het volgende:
- Nieuwe Tweakers clan voor townhall 2-7 spelers
- Geleid door iemand met ervaring in het spelletje, maar zelf geen high level townhall heeft (alternatief account of opnieuw begonnen, of opnieuw wil beginnen)
- Minimaal 1/2 spelers met ervaring die het leuk vinden om nieuwe spelers te helpen het spel te leren
- Serieus maar vergevingsgezind in opzet, fouten maken hoort erbij maar wel mensen stimuleren hun best te doen.
- Streven naar een groep van ongeveer 20 personen, lijkt me eenvoudiger voor clanwars in de afstemming
- Clanwar op vast moment in de week (1x), rondom weekend (lijkt me een goed begin)
Is er iemand die zich geroepen voelt om clanleader/mentor te zijn, of zit je in de doelgroep en zou je graag mee willen doen. Laat dat dan horen! Mocht je een Tweakers uit een andere clan weten die dit zou willen laat het me weten!
(Ik had dit per ongeluk in 1 van de clanfora gepost, dit is dus een beetje een repost)
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Hoi!
Hoi!
Enige eis van Tweakers.net is 800 cups, maar tegen de tijd dat je het Clan Castle hebt gebouwd heb je ook wel 800 cupsEWK schreef op zondag 09 november 2014 @ 22:27:
Heeft tweakers.net ook de 7+ eis? Kan me haast niet voorstellen.
http://www.twitch.tv/koopatroopa787/c/4619819
500.000 donaties in één season (2 weken), ziek
Zelf speel ik nu een jaartje actief CoC.
Ben 3 dagen geleden met mijn eigen clan gestopt ivm. inactieve leden die de clanwars vern**ken...
Ben TH9 Level 88.
Speel ongeveer 1/2 uur per dag.
Welke tweakers clan is het actiefste?!
Die zou ik dan graag joinen!

Een handtekening?!
Alle drie de clans zijn actief na mijn weten. Je kan beter kijken wat beter bij je past qua CW.tellavist schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:01:
Heren!
Ben 3 dagen geleden met mijn eigen clan gestopt ivm. inactieve leden die de clanwars vern**ken...
Ben TH9 Level 88.
[Tweakers]: Twee maal per week CW en we doen dit redelijk op niveau. We proberen goede afspraken te maken en zijn net wat "strenger" dan TWK3
Tweakers2: Een maal per week CW en zijn ook bezig om er wat meer structuur in te krijgen.
Tweakers3: Twee maal per week CW en wat soepeler qua CW.
Gezien ik zelf in [Tweakers] zit is dat natuurlijk de beste en actiefste clan
We zijn misschien met 18 man maar zéér actief met CW, forum en in de chat.

Tweakers natuurlijktellavist schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:01:
Heren!
Ben TH9 Level 88.
Kan je direct vanavond mee doen in de CW. Waarmee val je meestal aan in een CW?
[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 10-11-2014 13:08 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het eerste heb je gelijk in maar het tweede nietVersteegrob schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:08:
[...]
Tweakers natuurlijkZie je zo wel in de clan verschijnen
Kan je direct vanavond mee doen in de CW. Waarmee val je meestal aan in een CW?
De Wallie event CW is gisteren al gestart en nieuwe members kunnen dus niet mee doen met de CW.
Mocht hij joinen dan kan hij vanaf morgen mee doen met de CW
Structuur hadden we alFamous schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:06:
[...]
Alle drie de clans zijn actief na mijn weten. Je kan beter kijken wat beter bij je past qua CW.
[Tweakers]: Twee maal per week CW en we doen dit redelijk op niveau. We proberen goede afspraken te maken en zijn net wat "strenger" dan TWK3
Tweakers2: Een maal per week CW en zijn ook bezig om er wat meer structuur in te krijgen.
Tweakers3: Twee maal per week CW en wat soepeler qua CW.
Gezien ik zelf in [Tweakers] zit is dat natuurlijk de beste en actiefste clan![]()
We zijn misschien met 18 man maar zéér actief met CW, forum en in de chat.
We hebben in tweakers2 een vaste kern die ongeveer al een jaar bij elkaar is, veel activiteit in de chat en als je een keertje niet mee kan doen met clan war kan je er altijd even uitstappen.
Join gerust [Tweakers2]
Zekers, maar jullie hebben sinds kort weer wat aangepast tochSteevo_S schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:17:
[...]
Structuur hadden we al![]()
We hebben in tweakers2 een vaste kern die ongeveer al een jaar bij elkaar is, veel activiteit in de chat en als je een keertje niet mee kan doen met clan war kan je er altijd even uitstappen.
Join gerust [Tweakers]
De clan war fails eliminerenFamous schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:20:
[...]
Zekers, maar jullie hebben sinds kort weer wat aangepast tochVandaar.
Check anders ook even de openingsposten van elke clan. Hierin staan ook de vereisten die gevraagd worden van een member.tellavist schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:01:
Heren!
Ben TH9 Level 88.
[Tweakers]
Tweakers2
TweakersIII
Zo kan je ook zelf kijken, welke het beste bij je past. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!
Hij zit er al in hoorCurva schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:28:
[...]
Check anders ook even de openingsposten van elke clan. Hierin staan ook de vereisten die gevraagd worden van een member.
[Tweakers]
Tweakers2
TweakersIII
Zo kan je ook zelf kijken, welke het beste bij je past. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!
Heb net mijn kruisverhoor mogen mee maken. maar volgens mij gaat het helemaal goed komen
[ Voor 39% gewijzigd door tellavist op 10-11-2014 13:41 ]
Een handtekening?!
Het algemene gechat over CoC kan hier, gaat het echter over de clan of iets dan kan dat hier:tellavist schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:40:
Ben op het werk. dus zal switchen tussen forum chat en ingame chat haha!
Heb net mijn kruisverhoor mogen mee maken. maar volgens mij gaat het helemaal goed komen
\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]
Let the games begin.. Eens kijken hoever ik kom

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 10-11-2014 14:24 ]
hij is behoorlijk dichtbij op dit momentFamous schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:58:
Was even aan het zoeken wat ongeveer hoogste level was, die zit boven 262 maar daarbij kwam ik op de volgende stream van iemand.
http://www.twitch.tv/koopatroopa787/c/4619819
500.000 donaties in één season (2 weken), ziek
Edit: gehaald
PSN: Europhea
Je weet dat het niet live is héRazenko schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:16:
[...]
hij is behoorlijk dichtbij op dit moment
Edit: gehaald

Steevo_S schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:26:
Ik kwam even niet meer bij van het lachen hahaha
leedvermaak is altijd het beste vermaak
PSN: Europhea