Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Tylen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:02:
[...]

WTf, 20K+ DE???? Hoe doe je dat? Ik mag blij zijn met 2000 Dark Elixer per aanval.
Op TH9 blijven :+
Denk dat ik wel rond de 15 aanvallen zit per dag soms wat meer. Rond 12 uur al mijn DE opgemaakt aan King upgrade level 17 en heb nu alweer bijna 10k.

Tevens is er pas één keer iemand gelukt om een deel van mijn DE te pakken uit mijn tank, verlies bijna nooit wat en dat scheelt natuurlijk ook!

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 10-10-2014 15:07 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
15 aanvallen per dag... Damn waar haal je de tijd vandaan.
Ik val meestal 1x overdag aan als het schild bijna afloopt, en dan 's avonds een keer of 4-5
en dat is max...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
cypher21 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:18:
15 aanvallen per dag... Damn waar haal je de tijd vandaan.
Ik val meestal 1x overdag aan als het schild bijna afloopt, en dan 's avonds een keer of 4-5
en dat is max...
Tja, :o
Er zijn sowieso twee mensen meer die meer aanvallen hebben dan ik bij ons in de clan dus het valt nog mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal!
Clash on!!!
Greetz Bushmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:57:
Hey allemaal!
Clash on!!!
Greetz Bushmaster
Hey Bushmaster
Clash on!!!
Greetz ons allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:16
Tweakers.net update:

Bij deze is Lenny-T de nieuwe leider van de clan :)

Heel veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Thanks Misha!

Hail me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Famous schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:05:
[...]

Op TH9 blijven :+
Denk dat ik wel rond de 15 aanvallen zit per dag soms wat meer. Rond 12 uur al mijn DE opgemaakt aan King upgrade level 17 en heb nu alweer bijna 10k.

Tevens is er pas één keer iemand gelukt om een deel van mijn DE te pakken uit mijn tank, verlies bijna nooit wat en dat scheelt natuurlijk ook!
Ahh per dag. Ja dan red ik het ook wel.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Famous, ik heb jou th9 base sinds gisteren avond in gebruik. Ik heb alleen 1 probleem, ik heb 1 muurtje over :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3QPXLei.jpg
Ik heb hem nu maar bovenin boven de DE Drill gezet. Ik kan maar niet vinden waar ik een muurtje vergeten ben........

Vanochtend meteen een aanval op mijn dak. Ik dacht eerst oke dit werkt niet, terug naar de tekentafel. Maar toen ik de aanval terug keek vond ik het mee vallen. Er is wel 2.5k DE gejat maar hij heeft verder maar 2 storages kunnen pakken. Denk wel dat dit erger was geweest als hij zijn queen ook had meegenomen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5ReO9RY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
CLB schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:45:
@ TH10'ers...
[afbeelding]

Initiele plan wat ik nu heb is om lab over die paar uur aan te zetten naar hoggs 5...
Om vervolgens TH af te kopen en dan bouwertjes aan: inferno, inferno, goudpomp, elixerpomp en spellfac te zetten... Heb momenteel 9,4 miljoen goud in huis en een kleine 6 miljoen elixer (dus moet nog wat goud snaaien :) )

Simpele vraag: yes or no, begin beetje te twijfelen aan TH10 en loot-verhalen, echt drama of mwah...
M'n goud en elixer kan ook naar level 10-muurtjes namelijk en DE in heroes en nog wat lab-ontwikkeling.

Oftewel kan muurtjes gaan doen, TH10 stoppen, lekker wel TH10 afkopen, what to do en waarom?!
CLB, hoe gaat het tot nog toe op TH10 qua loot?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TH10 loot moet je mijns inziens ook niet zoeken in gold of crystal. Af en toe heb je een keer een dead base maar dat is het dan ook wel. Master en Champion zijn prima te doen met archers only, en dan pak je 90k of 100k loot bonus en rond 3300 komen steeds meer storages makkelijker beschikbaar.

Er zijn genoeg spelers die inmiddels maxed royals hebben en hun de storage gewoon buiten de muren hebben staan. Dan pak je zo 30k aan DE op een dag met farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Buit op TH10 is echt waardeloos...
Ben inmiddels gestegen naar 2400 cups, maar dan alsnog kan ik minimaal 50-70 dorpen wegdrukken (a 1000 coins per keer) om iets te vinden wat 100k+ goud en 100k+ elixir op levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hier hele andere ervaringen, rol een beetje tussen de 1800 en 1900 en loots zijn allemaal prima eigenlijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
hmm misschien toch maar weer zakken dan
CLB schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:41:
Hier hele andere ervaringen, rol een beetje tussen de 1800 en 1900 en loots zijn allemaal prima eigenlijk...
wat vind jij prima trouwens?
100k+ van beide vind ik minimaal eigenlijk.

[ Voor 78% gewijzigd door cypher21 op 17-10-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:18
Hoe is de elixer loot bij jullie? Nu druk aan het aanvallen omdat ik woensdag TH9 ben. 6M goud is zo binnen maar heb pas 3M elixer. Wel een volle CC maar mis nog een dikke 3M elixer. Zou dit nou komen door de muren update? Als het nu al zo moeilijk is hoe kan ik dan alle elixer updates doen. Naja dan maar eerst alle op defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
cypher21 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:47:
wat vind jij prima trouwens?
100k+ van beide vind ik minimaal eigenlijk.
Dat val ik niet aan, gemiddeld rond de 350/400 denk ik.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Versteegrob schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:07:
Hoe is de elixer loot bij jullie? Nu druk aan het aanvallen omdat ik woensdag TH9 ben. 6M goud is zo binnen maar heb pas 3M elixer. Wel een volle CC maar mis nog een dikke 3M elixer. Zou dit nou komen door de muren update? Als het nu al zo moeilijk is hoe kan ik dan alle elixer updates doen. Naja dan maar eerst alle op defence.
Op TH9 geen moeite met beiden dan zou het op TH8 ongeveer net zo moeten zijn aangezien daar de "boete" minder erg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Nu online
Rob vergeet je ook niet om met minstens 40k DE naar th9 te gaan zodat je meteen je AQ kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

SuperKneus schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:43:
Rob vergeet je ook niet om met minstens 40k DE naar th9 te gaan zodat je meteen je AQ kan bouwen.
Makkelijker gezegd dan gedaan op TH8 imo. Ik was aan het sparen voor bk9 (35k) maar hield het bij ~25k voor gezien en zette hogg2 maar aan. Gek van lightning en raids door n00bs en TH9's.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

CLB schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:16:
[...]

Dat val ik niet aan, gemiddeld rond de 350/400 denk ik.
Ik zit nu rond de 2100/2200 te farmen en goud gaat redelijk maar elixer is drama. Ik zoek minimaal 150000 elixer alvorens aan te vallen. Gisteren overigens 40.000 dark elixer bij elkaar gesprokkeld. De Golems (90.000 dark elixer) gaan nu naar lv5 :) Zal mijn GoWiWi/GoWiPe erg gaan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Mijn leger kost al 400k (10 draken en 3 x rage) dus ik vind niks wat de moeite van het aanvallen waard is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Als ik farm gebruik ik alleen barbs and archers (barch) en zoek ik naar volle pompen. Legertje is rond de 80K maar ik gebruik af en toe een spell erin en dat moet ik eigenlijk niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Nu online
westergas schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:45:
[...]

Makkelijker gezegd dan gedaan op TH8 imo. Ik was aan het sparen voor bk9 (35k) maar hield het bij ~25k voor gezien en zette hogg2 maar aan. Gek van lightning en raids door n00bs en TH9's.
die 40K heb ik wel gehaald. Ik geef toe dat het niet makkelijk was. Maar dat is hetzelfde met volle goud of elixer kluizen. Zodra dat het geval is moet je gewoon heel goed gebruik kan maken van je schilden. Dus als je tijd hebt vol aanvallen en er voor zorgen dat je genoeg loot pakt dat je 1 aanval aan kan. Zodra je dan weer een schild hebt deze uitzitten totdat je weer voldoende tijd hebt om aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SuperKneus schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:43:
Doe mijn best, gaat best prima. Net maar 2 bommentjes aangezet, 2M lichter dus er kan weer wat goud bij.
Zit nu op bijna 30K DE dus nog 10K in 30 uur, moet lukken. Maar daarom wel een iets sterker leger zodat ik de DE altijd pak, werk nu met

16 Reuzen
12 Wallies
8 Wizz
Rest boogies/barch
2 x Rage/Heal

[ Voor 16% gewijzigd door Wackmack op 21-10-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
mvds schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:52:
Mijn leger kost al 400k (10 draken en 3 x rage) dus ik vind niks wat de moeite van het aanvallen waard is :/
wie valt er dan ook met 10 draken aan (in normale aanval, niet CW)

ander leger samenstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
SuperKneus schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

die 40K heb ik wel gehaald. Ik geef toe dat het niet makkelijk was. Maar dat is hetzelfde met volle goud of elixer kluizen. Zodra dat het geval is moet je gewoon heel goed gebruik kan maken van je schilden. Dus als je tijd hebt vol aanvallen en er voor zorgen dat je genoeg loot pakt dat je 1 aanval aan kan. Zodra je dan weer een schild hebt deze uitzitten totdat je weer voldoende tijd hebt om aan te vallen.
Schild zit ik echt zeer zelden uit. In de nacht wordt ik vaak aangevallen waardoor ik met een schildje wakker wordt wat fijn is. Maar overdag probeer ik altijd aan te vallen. Altijd wel een bouwer vrij als ik een grote upgrade heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
http://www.reddit.com/r/C...ing_kinda_out_of_control/

Steeds meer mensen die dit rapporteren... heb er zelf ook eentje gezien van Patrick die door een bot werd aangevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SuperKneus schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:19:
Famous, ik heb jou th9 base sinds gisteren avond in gebruik. Ik heb alleen 1 probleem, ik heb 1 muurtje over :)
[afbeelding]
Ik heb hem nu maar bovenin boven de DE Drill gezet. Ik kan maar niet vinden waar ik een muurtje vergeten ben........

Vanochtend meteen een aanval op mijn dak. Ik dacht eerst oke dit werkt niet, terug naar de tekentafel. Maar toen ik de aanval terug keek vond ik het mee vallen. Er is wel 2.5k DE gejat maar hij heeft verder maar 2 storages kunnen pakken. Denk wel dat dit erger was geweest als hij zijn queen ook had meegenomen.

[afbeelding]
Zie nu pas jouw bericht :X
Hoe bevalt de base en het muurtje nog gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Nu online
Famous schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Zie nu pas jouw bericht :X
Hoe bevalt de base en het muurtje nog gevonden?
Nee snap nog steeds niet waar dat laatste muurtje eigenlijk hoort te staan.

Base bevalt mij wel, ben nog wel een aantal keer aangevallen maar mijn muren en def zijn nog niet up to date dus ik denk dat dat de boel verklaard. De aanvallen die ik om de oren kreeg waren iig geen 100% en ze pakte maar 1 kant en de DE kluis (was aan het sparen voor hogs 5)

Ben nu bezig met Ballonnen L6 en Minions L3 (lopen eigenlijk nog een beetje achter) om zo hoog mogelijk te komen dus we gaan zien hoe je base het dan houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 09:25
Steevo_S schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:33:

Steeds meer mensen die dit rapporteren... heb er zelf ook eentje gezien van Patrick die door een bot werd aangevallen
Tja deze zijn vervelend echter lijken ze ook niet heel slim. Ze attacken dorpen met bepaalde loot maar kunnen niet scannen of dit in kluizen of in de mijnen zit.

Dit vindt ik eerder veel zieker 25.555 attacks in één season;
http://forum.supercell.ne...-Breaking-Att-Wins-Season

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 12:04

DyStiC

'Atta way, baby!

Steevo_S schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:33:

Hey dat herken ik wel ja, nu ik het zie. Zo ben ik ook aangevallen. Vond het al zo knap hoe ie zo snel z'n archers spawnde. Is dus gewoon een bot. bastards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Salv schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:15:
[...]

Tja deze zijn vervelend echter lijken ze ook niet heel slim. Ze attacken dorpen met bepaalde loot maar kunnen niet scannen of dit in kluizen of in de mijnen zit.

Dit vindt ik eerder veel zieker 25.555 attacks in één season;
http://forum.supercell.ne...-Breaking-Att-Wins-Season
pff... dat is idd ziek...
Dan heb je echt geen leven...

Die bots zijn natuurlijk wel handig en simpel te maken :)
andyroid met COC installeren en via een script op vaste lokaties laten klikken.
Boeie dat je dan niet altijd volle winst pakt, zeker niet als je dan toch aan t werk bent of ligt te slapen.
Zorgen dat ie tussentijds op de mijntjes klikt en pas aanvalt als de kampen vol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Over een week is lab weer klaar, DE gaat even in AQ lvl15, dus het wordt elixer-upgrade... Maar wat?

Boogjes gebruik ik qua aantallen het meest in reguliere aanvallen, Goblins zijn meeste bang-for-buck...
Troepen voor CW zijn ook wel weer leuk, maar dat zouden dan Pekka's moeten worden en die zijn weer duur.

Draken sowieso niet, ik verwacht ooit lvl5'jes, waardoor lvl4 goedkoper wordt, dus kan nog even wachten.
Wizzies dus ook totaal niet, want wat je daarvoor betaalt en terugkrijgt is zo scheef als de toren van Pisa.

Wallies zijn ook wel weer aantrekkelijk, ook veel bang-for-buck en gaan ook elke reguliere aanval mee...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DyOBFJSCNstnRUM716qZ8Vuf/full.jpg
Elixer voor elke upgrade red ik vast wel, Goblins zijn weer leuk want die kosten het minste, elixer in DE-pomp

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 22-10-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
CLB schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:20:
Over een week is lab weer klaar, DE gaat even in AQ lvl15, dus het wordt elixer-upgrade... Maar wat?

Boogjes gebruik ik qua aantallen het meest in reguliere aanvallen, Goblins zijn meeste bang-for-buck...
Troepen voor CW zijn ook wel weer leuk, maar dat zouden danPekka'ss moeten worden en die zijn weer duur.

Draken sowieso niet, ik verwacht ooit lvl5'jes, waardoor lvl4 goedkoper wordt, dus kan nog even wachten.
Wizzies dus ook totaal niet, want wat je daarvoor betaalt en terugkrijgt is zo scheef als de toren van Pisa.

Wallies zijn ook wel weer aantrekkelijk, ook veel bang-for-buck en gaan ook elke reguliere aanval mee...

[afbeelding]
Elixer voor elke upgrade red ik vast wel, Goblins zijn weer leuk want die kosten het minste, elixer in DE-pomp
Aan je afbeelding te zien, zijn pekka's goedkoper dan boogjes?
Persoonlijk zou ik voor boogjes kiezen. Gebruik je volgens mij in CW en om mee te looten.

Geavanceerde sheet hoor ;)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zeker mooie sheet, zou zelf voor wallies gaan omdat ze er zo epic uit zien. Heb je veel aan, rage+wallies = AWESOME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Curva schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:09:
Aan je afbeelding te zien, zijn pekka's goedkoper dan boogjes?
Ik bedoelde de extra damage en HP ten opzichte van de elixer-prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Post Update 22/10 - Halloween
A spooky update has descended upon Clash! What tricks and treats lie in store?

New Trap: The Skeleton Trap!
✔ Ambush and distract your enemies with a small group of Skeleton troops! They might be short-lived, but will certainly get some attention.
✔ Skeleton Traps can be set to target either ground troops or air troops. Find the right mix of trap modes for your village!
✔ Skeleton Traps become available at Town Hall 8 and can be upgraded to deploy more skeletons at once.

Limited-time treats lasting through Halloween weekend
✔ 1-gem Spell Factory boost special is back!
✔ Harvest some bonus Elixir from special Halloween Headstone obstacles

Clan profile and search improvements
✔ Specify your Clan’s war frequency in your Clan profile, anything from always to never
✔ Specify your Clan’s location, or declare it as International
✔ Search other Clans by war frequency, location, member count and minimum clan points, even without specifying a search name
✔ Know what Clan you’re searching for? Search via hashtag to get the exact result you need.
✔ Clan descriptions can now be much longer!

Increased League bonus and more War loot
✔ League bonuses increased on all League levels!
✔ More War loot! Increased rewards from victory, defeat and draw

Boost improvements
✔ Boost all buildings of the same type with one button
✔ Barracks, Spell Factory and Hero boosts will now be automatically paused during maintenance and can be resumed later for free
✔ Slightly reduced boost cost for Elixir Pump level 11, Gold Mine level 11 and Dark Elixir Drill levels 5 & 6

Other Interface Improvements
✔ New Mortar at Town Hall 8
✔ Player profile now shows the highest unlocked level of a player’s troops, heroes and spells!
✔ The Hero icons will now show Hero ability status also in replays
✔ Army camp contents are now visible to visitors in the Army Camp info screen
✔ Time to remove obstacles is now lower
✔ Increased War loot storage capacity on all Clan Castle levels

Nieuwe mortier op TH8, wat bedoelen ze toch? Toch geen 4e mortier neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Versteegrob schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:56:
Other Interface Improvements
✔ New Mortar at Town Hall 8

Nieuwe mortier op TH8, wat bedoelen ze toch? Toch geen 4e mortier neem ik aan?
Mmm, zoals ik het lees wel ja. Dat lijkt me toch wel een beetje teveel van het goeie. Mja, wel weer leuk als extra defense :+ Betekent dat je nog beter moet puzzelen om alles binnen muren te krijgen haha

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wel beter voor de symmetrie-mensen onder ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
http://forum.supercell.ne...7069-4th-mortar-confirmed

Bevestigd, 4e mortier vanaf TH8. Dat wordt weer puzzelen. Snap echt niet de roep om een extra mortier. Alsof je nu zo door TH8/TH9/TH10 heen loopt
CLB schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:25:
Wel beter voor de symmetrie-mensen onder ons...
Dat was het voornaamste argument ja.

[ Voor 31% gewijzigd door Wackmack op 22-10-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Pfffffffffffffffff, hoe krijg ik die in mijn huidige lay-out :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:03
Heb ik gelijk weer een doel om voor te sparen, muurtjes maar weer even onhold, die 4de moet er gelijk komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

4e mortier hoeft van mij niet bepaald. Als TH8 zijnde vind ik TH8 vs TH8 nu al een hele kluif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bij TH8 niet inderdaad maar vanaf TH9 mag het wel. Increased league bonus?? Krijg nu al 90k/90k/400 DE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
westergas schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:52:
4e mortier hoeft van mij niet bepaald. Als TH8 zijnde vind ik TH8 vs TH8 nu al een hele kluif.
Echt he, snap er heel weinig van hoe dit ooit een meerwaarde kan zijn. 1 schot en al tig boogies weg, nu krijg je meerdere shots waardoor barch ook kapot zijn. Hoe kan je nog normaal farmen? Reuzen met tig wizz en spells?
Famous schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:57:
Bij TH8 niet inderdaad maar vanaf TH9 mag het wel. Increased league bonus?? Krijg nu al 90k/90k/400 DE :+
Ook meer CW bonus :9

[ Voor 22% gewijzigd door Wackmack op 22-10-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Update geïnstalleerd nu 2 uurtjes wachten ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-10 19:24
Mhh er wordt nu gewerkt aan de servers. Probeer het over 45 in nog een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Heb boom beach maar geïnstalleerd om het afkicken tegen te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
RAM1 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:05:
Mhh er wordt nu gewerkt aan de servers. Probeer het over 45 in nog een keer...
Je moet er altijd een half uur minimaal bovenop denken bij Supercell.
Het gaat nooit binnen de aangegeven tijd en vaak zijn er nog enkele fouten waardoor diezelfde dag of kort na de update weer ergens aan gewerkt moet worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:41
Gaat wel steeds moeilijker worden.
Die skeleton traps kosten de nodige troops om te killen.
Als je dan ook nog een goed gevulde CC moet killen kun je eindelijk beginnen aan het dorp.
Komt er nota bene ook nog een extra mortier bij....

Wel benieuwd naar de extra winbonussen.
@Famous had jij dat niet al voorspelt na de elixir-to-wall update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Famous werkt voor SuperCell vandaar dat hij er ook altijd met alle loot vandoor gaat en zijn th9 zonder betalen al zo ver is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Famous schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Je moet er altijd een half uur minimaal bovenop denken bij Supercell.
Het gaat nooit binnen de aangegeven tijd en vaak zijn er nog enkele fouten waardoor diezelfde dag of kort na de update weer ergens aan gewerkt moet worden :+
Hahaha eens, van 5 min naar 30 min wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tranen.....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1bhf.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door westergas op 22-10-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
And back...

Edit:
Spelersprofielen zijn vet!!

[ Voor 63% gewijzigd door Roodey op 22-10-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nu komen de ekte rushers naar voren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Mensen met ios waar het toetsenbord veranderd is? Hij heeft opeens knoppen erbij en ze zijn opeens heel klein.. Zwaar kut zo..

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/osgxet.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
En weer offline voor 15min, wel 2 x xbow aan kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Famous schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:05:
Mensen met ios waar het toetsenbord veranderd is? Hij heeft opeens knoppen erbij en ze zijn opeens heel klein.. Zwaar kut zo..

[afbeelding]
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Famous schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:05:

[afbeelding]
Op mijn iphone heb ik daar geen last van en op mijn ipad heb ik ios6 dus ook geen last van.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Iemand tips voor de 4e mortier en de 2 nieuwe traps qua plaatsing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoe kan het nou dat mijn toetsenbord opeens is aangepast.. Man man man wat een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja weet niet, maar is dit een iphone met nieuwst ios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Speedy55 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:40:
Ja weet niet, maar is dit een iphone met nieuwst ios?
Met, iPhone 6 met ios 8.1.
Het toetsenbord is echter pas NA de update aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Pff wat een loot vandaag. Echt binnen 3x klikken volle bak (200K/200K)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Roodey schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:42:
Dat is al bijna mijn league bonus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Famous schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:43:
[...]

Dat is al bijna mijn league bonus :+
Good for you! 8)
Ik ben hier al blij mee, tijdje terug was het zwaar ruk qua loot. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik draai ook iphone 5s met ios 8.1 maar heb daar geen last van, misschien omdat je groter display hebt. Dat moet haast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Roodey schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:42:
Is dit volle bak? Dat is serieus mijn std loot op TH8.... rond de 1000 a 1100 cups, lager viel ik zelden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Speedy55 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:49:
Ik draai ook iphone 5s met ios 8.1 maar heb daar geen last van, misschien omdat je groter display hebt. Dat moet haast wel.
Echt zeer irritant, zeker omdat wanneer je nu spatie doet hij niet terug gaat naar de letters.. Hier ben ik wel aan gewend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Versteegrob schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:50:
[...]

Is dit volle bak? Dat is serieus mijn std loot op TH8.... rond de 1000 a 1100 cups, lager viel ik zelden aan.
Met barch leger kom ik zelden in het midden. Tenzij is bewust een doorgang creëer om DE te komen.
Pak dus voornamelijk mijntjes en pompjes en dan is dit wel mijn max ja.
Zit nu rond de 1500 cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 11:24
die loot vlak na zo'n update is zot :)
heb toch wel een 12 miljoen binnengehaald (6 goud/6 elixir en een 20k DE) op een klein uurtje
gewoon telkens de barrack troops gekocht (500 gems erdoor haha)
Gewoon iedere keer van de eerste keer basissen van rond de 400K (cuplevel 2000 als TH9)
resultaat: DE pomp naar level 3 gezet, x-bow (niet x-box dus) naar level 2 en nog een 3 miljoen elixir en 30k DE in de bank :)

[ Voor 2% gewijzigd door rouchken11 op 23-10-2014 09:05 . Reden: typo aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
je xbox naar 2??!?!?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:32
WTF een 4e mortier? NICE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 09:25
Heb in dit uurtje na maintenance een kleine 6.5mil binnen gehaald en heb daarvoor 12 muurtjes kunnen doen, waardoor ik momenteel op 86 lv8 muurtjes zit. De loot is nu weer ingezakt en back to normal <100K tenzij je 100 dorpen afzoekt.

Het zal ook weer tijd worden om de base aan te passen met de nieuwe def erbij eens kijken of wij op TH8 daar wel zo gelukkig mee moeten zijn, als je huidige base prima werkt mijn advies om hem nog niet aan te schaffen want op TH9 kun je er wel mooi symmetrisch mee werken :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ook erg fijn, ben je bezig om met een zielig TH9 dorpje Champions league te halen komt er even een dikke TH10 langs welke 630 cups meer heeft.. Ben maar 1 cup verloren omdat hij zo hoog zat maar toch erg raar dat hij mij kon vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/34ss4mb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 12:04

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Famous schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

Echt zeer irritant, zeker omdat wanneer je nu spatie doet hij niet terug gaat naar de letters.. Hier ben ik wel aan gewend :/
Het standaard toetsenbord ook niet gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ik was gisteren (19:00 - 21:00) even aan het zoeken naar een juist cup aantal waar ik veel volle pompen vind.
Voorheen vond ik die veel rond de 1900 maar ik moest nu naar 2100.

Waar vinden jullie veel volle pompen met een TH10? (en tijdstip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Tylen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:55:
Ik was gisteren (19:00 - 21:00) even aan het zoeken naar een juist cup aantal waar ik veel volle pompen vind.

Het is weken klote geweest, maar nu (gister en eergister) vind ik ze met TH10 ook rond die 2100. Ook in dezelfde tijd, na 22:00 wordt het weer minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik heb al maanden geen volle pompen gezien tussen de 2800 er 1700 cups, de łol gaat r wel een beetje van af

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Famous schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 01:18:
Ook erg fijn, ben je bezig om met een zielig TH9 dorpje Champions league te halen komt er even een dikke TH10 langs welke 630 cups meer heeft.. Ben maar 1 cup verloren omdat hij zo hoog zat maar toch erg raar dat hij mij kon vinden.

[afbeelding]
Beetje lafjes dat ie niet eens 100% weet te halen op jouw zielige TH9 dorpje dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:55:

In Master2 kom ik ze heel veel tegen. Helaas wil ik voor cups gaan dus kan ze niet pakken, soms kom ik 4 á 5x achter elkaar volle basissen tegen :'(
mvds schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:09:
[...]

Beetje lafjes dat ie niet eens 100% weet te halen op jouw zielige TH9 dorpje dan :P
Ja, maar naast dat ook een beetje lafjes dat hij mij überhaupt kon vinden..

Edit; nou het antwoord is ook duidelijk;
This is very common in those cup ranges. Once you start climbing high into champions league matchmaking can't find enough bases in that cup range, so it extends the range greatly, and they see tons of bases down in master league worth only a single cup.

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 23-10-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ik ben nu lekker aan het relaxen in 'Ottercrew'. Doen geen Clanwars, alleen hebben ze nu ineens bedacht dat ze een CW willen doen omdat men wil weten hoe de warbonus nu is gewijzigd. En daar kwam ik helaas pas achter toen ie al gestart was. We hebben een prima tegenstander gescoord, t/m nummer 19 in de war allemaal TH10 met inferno's. Waarbij de eerste 10/12 ook gewoon dikke TH10's zijn.

Nu hebben wij ook 14 TH10 (ik ben nr 6 op de map) en wat sterke TH9, maar die Inferno's maken het wel lastig. Maar goed, ik wil er niet al te veel resources aan verspillen, dus ga voor BaMi, met 3 rage en 2 vriesspreuken en dan maar hopen dat ik 2* weet te halen op zo'n infernostadje.

Eerst maar eens een paar keer oefenen met deze strategie met XModgames. Eens kijken of dat gaat lukken!

Mijn stadje tegenwoordig (regulier, niet war):
Afbeeldingslocatie: http://photos2.pix.ie/C8/69/C8690CB3D0334C26AA76D808393D6331-0000346850-0003685918-00800L-273471C99CBE4DE585A5806B50D69FCC.png

Vanavond de 4e mortier aan. Die komt op het plekje van het bouwershutje onderin, boven de boogtorens. Morgen laatste trainingskamp aan naar max en dan heb ik alleen nog elixer nodig om één DE-boor te maxen. Daarna gaat al het elixer in de muren, troopupgrades komen daarna wel. Alles wat ik ooit gebruik is max, op barbaren na (6 nog). En elixer verspillen aan kazernes upgraden zie ik het nu niet van in.

Veel groen trouwens, maar al lang geen bouwer vrij gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
BaMi, haha zo heb ik hem nog nooit gehoord :D
Leuk dorp al blijf ik het jammer vinden van de muren maar iedereen zijn ding uiteraard.

Wat betreft de CW loot; die is maar minimaal gestegen. Ik denk zelf dat ze er 10% bovenop hebben gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Famous schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:28:
Leuk dorp al blijf ik het jammer vinden van de muren maar iedereen zijn ding uiteraard.

Wat betreft de CW loot; die is maar minimaal gestegen. Ik denk zelf dat ze er 10% bovenop hebben gegooid.
denk wel meer, waar ik voorheen rond de 400-420k kon halen bij een th10 dorp met lvl 2 infernos zit ik nu rond de 520-540

Ben wel benieuwd hoeveel je nu overhoudt na het verliezen van een clanwar. Dat gaan we helaas morgen meemaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
cypher21 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:34:
[...]

denk wel meer, waar ik voorheen rond de 400-420k kon halen bij een th10 dorp met lvl 2 infernos zit ik nu rond de 520-540

Ben wel benieuwd hoeveel je nu overhoudt na het verliezen van een clanwar. Dat gaan we helaas morgen meemaken :P
Nouja bij mij was het van 475/475/2400 gestegen naar 522/522/2400 :+
Ligt er ook erg de tegenstander deze war heeft de nummer 4 namelijk de meeste loot beschikbaar i.p.v. nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:28:

Tja, van mij had die hele CW niet gehoeven. Die bonustoename kun je ook op een andere manier achterhalen. Kost me weer bakken elixer dit geintje. Hopen dat we winnen, dan levert het in elk geval nog andere resources op.

En over die muren, ach, alles op zijn tijd en rustig aan. Zoals gezegd, nog 11 miljoen elixer in updates en daarna gaat het elixer in de muren. Maar, eerlijk gezegd, los van het 'kijk mij eens vette muren hebben', zie ik het nut er nauwelijks van in. Heel soms komt er een aanvaller voorbij die 90k pakt, maar dat wordt echt niet 10k minder met betere muren. In de kern van mijn basis is nog niemand geweest sinds ik deze opzet heb (weekje of 4/5 nu).

Als ik mijn Tesla's max heb nog twee wiztorens maxen en dan gaat het goud helpen met de muren. Tot alles lvl 8 is en dan ga ik weer door met defence.

Dat gaat overigens, op dit tempo, nog maaaaaaanden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Hier meer mensen waarbij de sandbox in Xmod niet werkt? Ook met laatste update niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Geen idee, gebruik het niet.

Wel ben ik sinds vandaag ermee klaar om Champion te halen. Ik word té makkelijk plat gelegd zonder de inferno's en haal vaak maar maximaal één ster wat dan 4 tot 7 cups oplevert. Het was een leuke run maar nu is het weer terug naar de farm mode en de muren afmaken. Kan ik direct weer DE in mijn king stoppen want die heb ik dan toch niet meer zo hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Hoppa! schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:17:
Hier meer mensen waarbij de sandbox in Xmod niet werkt? Ook met laatste update niet?
Cheater ;)

Hier werkt hij wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Nu online
Famous schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:55:
Geen idee, gebruik het niet.

Wel ben ik sinds vandaag ermee klaar om Champion te halen. Ik word té makkelijk plat gelegd zonder de inferno's en haal vaak maar maximaal één ster wat dan 4 tot 7 cups oplevert. Het was een leuke run maar nu is het weer terug naar de farm mode en de muren afmaken. Kan ik direct weer DE in mijn king stoppen want die heb ik dan toch niet meer zo hard nodig.
AArrggghhh niet goed voor mijn moraal. Ik ben net begonnen met mijn weg naar Champion. Zit nu op 2000cups dus heb nog ff te gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Tylen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:42:
[...]

Cheater ;)

Hier werkt hij wel ;)
Ik gebruik hem om wat nieuwe aanvalstechnieken onder de knie te krijgen. Erg fijn daarvoor, maar dan moet het wel werken. Alles doet het in Xmod, behalve het enige wat ik er van wil gebruiken, de sandbox attack.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hoppa! schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:41:
[...]

Ik gebruik hem om wat nieuwe aanvalstechnieken onder de knie te krijgen. Erg fijn daarvoor, maar dan moet het wel werken. Alles doet het in Xmod, behalve het enige wat ik er van wil gebruiken, de sandbox attack.

Jammer.
Was gefixed in de laatste mod, werkt hier wel iig.

Ik gebruik het alleen om online te blijven als de tablet naast me ligt en minimale buit te vinden zonder zelf te hoeven klikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SuperKneus schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:05:
[...]

AArrggghhh niet goed voor mijn moraal. Ik ben net begonnen met mijn weg naar Champion. Zit nu op 2000cups dus heb nog ff te gaan.....
Nouja het moet gewoon kunnen maar dan moet je net als die twee hierboven zon mod gaan gebruiken. Ik heb zelfs een TH6 gezien op Champion.. Ik was redelijk veel online maar was ik ook maar 2 min offline kreeg ik direct Golem level 5 en heroes level 40 op mijn dak.

Wellicht kom je met een andere aanval dan Ballooins verder maar ik had geen zin om elke keer zolang te wachten tot GoWiWi klaar was.

Edit; ik was er vooral klaar mee omdat ik werd aangevallen en daarna zelfs twee keer faalde. Zo ging ik van 2890 naar 2819 en toen was 't klaar voor mij :+.

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 24-10-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

cypher21 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Was gefixed in de laatste mod, werkt hier wel iig.

Ik gebruik het alleen om online te blijven als de tablet naast me ligt en minimale buit te vinden zonder zelf te hoeven klikken :+
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Nu online
Famous schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Nouja het moet gewoon kunnen maar dan moet je net als die twee hierboven zon mod gaan gebruiken. Ik heb zelfs een TH6 gezien op Champion.. Ik was redelijk veel online maar was ik ook maar 2 min offline kreeg ik direct Golem level 5 en heroes level 40 op mijn dak.

Wellicht kom je met een andere aanval dan Ballooins verder maar ik had geen zin om elke keer zolang te wachten tot GoWiWi klaar was.

Edit; ik was er vooral klaar mee omdat ik werd aangevallen en daarna zelfs twee keer faalde. Zo ging ik van 2890 naar 2819 en toen was 't klaar voor mij :+.
Ik ben niet van plan om zo'n mod te gaan gebruiken maar af en toe de laptop met bluestacks zal ik wel doen. Ik blijf wel aanvallen met balloonion, gaat ook lekker (2145 cups nu). Ik zie wel of het gaat lukken of niet. Ik merk wel dat ik nu sneller wordt aangevallen dan op de lagere levels. Maar goed ik heb dan ook mijn th buiten de base staan (nog steeds jou base in gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SuperKneus schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:49:
[...]

Ik ben niet van plan om zo'n mod te gaan gebruiken maar af en toe de laptop met bluestacks zal ik wel doen. Ik blijf wel aanvallen met balloonion, gaat ook lekker (2145 cups nu). Ik zie wel of het gaat lukken of niet. Ik merk wel dat ik nu sneller wordt aangevallen dan op de lagere levels. Maar goed ik heb dan ook mijn th buiten de base staan (nog steeds jou base in gebruik)
Zat zelf ook te twijfelen om mijn TH buiten mijn base te laten maar toch maar aangepast nadat ik rond de 2100 cups zat. Vooral daar heb ik flink wat cups gewonnen omdat ze geen 50% haalde en/of mijn TH. Hierdoor was ik met twee dagen á tweeën halve dag Master (vanaf 1400 cups) en vanaf toen werd het wat lastiger :+

Succes in elk geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Hier ook TH buiten. Als ik hem binnen zet zelfde als famous zit ik ook rond de twee dagen in master.

Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1414173035.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:02
Merk nog niet veel van die verbeteringen met beschikbare loot, zit op level 107 rond de 2350 cups, als ik hoger ga in cups kom ik te sterke tegenstanders tegen, als ik lager ga vrijwel geen loot. Alle troepen, behalve de dark troops, maxed out bijna.

[ Voor 96% gewijzigd door mdouble op 24-10-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hier kan je zien dat ik word aangevallen door een Chinese farm bot

YouTube: Clash of Clans Attacked by Chinese farm bot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
En hoe weet je dat een een bot is?

Over beschikbare loot: ik zie de laatste dagen toch echt een behoorlijke toename in 400k en 500k dorpjes. Vooral met volle pompen en mijnen en dan vooral tussen 19:00 en 21:00. Daarna neemt het weer hard af. Ik ben TH10, dus ben erg blij met die ontwikkeling. Het geeft me toch de kans om elke dag 1 tot 2 miljoen goud extra binnen te halen. Het lijkt er op dat ze met de laatste upgrade toch wat hebben aangepast.

Daardoor nu mijn laatste armycamp aan naar max en Golem naar 3. Daarna wiz maxen met elixer en doorsparen voor Golem 4. Tevens ben ik nu gold aan het sparen om Inferno's naar 3 te doen. Die geef ik nu voorrang op de wiztowers.

Ben inmiddels in een internationale clan aangekomen. Mijn vorige clan (waar ik heenging omdat ze geen CW deden) ging ineens over op volle bak CW. Mijn huidige clan speelt 2 CW's per week en gelet op de wijzigingen in CW-loot vind ik dat prima. Je kunt er nu voortaan winst op maken als je slim speelt.
Pagina: 1 ... 49 ... 102 Laatste