De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 188 Laatste
Acties:
  • 530.301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
http://www.theverge.com/2...id-ice-cream-sandwich-sdk Wel een oud artiekel, maar die x86 image is een stuk sneller dan de ARM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gleighton schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:38:
http://www.theverge.com/2...id-ice-cream-sandwich-sdk Wel een oud artiekel, maar die x86 image is een stuk sneller dan de ARM.
Ik gebruikte inderdaad de ARM versie. Ik wist dat er een x86-versie was, maar die heb ik nog nooit gebruikt. I'll give it a try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:19
Als het zo door gaat val ik voor het einde van de werkdag echt in slaap. Stomme zomertijd en daar bovenop nog eens chronisch slaap tekort. Vanochtend ook nog eens m'n half uurtje slapen in de trein gemist omdat het vanaf mijn halte al te druk was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:01
Checkt dailyoffers.... golden deals... "1 flacon nano technologie"... wait, wut? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:57

alienfruit

the alien you never expected

Zo twee plankjes geheugen gekocht voor mijn MacMini. Hopelijk is 16gb genoeg om virtuele machines te draaien. 4gb was blijkbaar toch wat weinig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:06:
Zo twee plankjes geheugen gekocht voor mijn MacMini. Hopelijk is 16gb genoeg om virtuele machines te draaien. 4gb was blijkbaar toch wat weinig :+
Het geheugen was ook de eerste update die ik deed voor mijn Mac Mini. Ik had aan 8GB wel genoeg. Daarna ook maar een Samsung 830 series gestoken en damn, wat een wereld van verschil.

Ondertussen heb ik de Mac Mini verkocht aan een Tweaker die er volgens mij best tevreden mee is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, die Samsung 830 kan je niet meer krijgen... En die hdd kit krijgen is ook een pain in da butt... 101euro voor 16gb is toch wel netjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die HDD kit was inderdaad nogal wat aan de dure kant. Ik betaalde 70 euro aan iFixit om hem te kopen + te laten leveren. Toen de postbode aan mijn deur stond, vroeg hij echter nog 30 of 40 euro douanekosten :')

En dat allemaal voor een paar schroefjes en een schroevendraaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, hopelijk kan ik hem ergens goedkoop krijgen in CH of NL... In de tussentijd hoop ik dat het geheugen helpt. XCode, 2x virtuele machines en PhotoShop was toch iets te veel voor het beestje :+

[ Voor 51% gewijzigd door alienfruit op 02-04-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52

Bosmonster

*zucht*

Je kan ook een grote-mensen-Mac kopen ipv een mini :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:27:
Grote-mensen-Macs zijn duurder dan een Mini. Daarnaast had ik al een leuk scherm en was het mijn eerste Mac, gewoon om wat ervaring met OSX op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Bosmonster schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:27:
Het had een betere prijs-kwaliteit(performance) verhouding dan een iMac :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xpoint
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-10 19:38
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:31:
[...]

Grote-mensen-Macs zijn duurder dan een Mini. Daarnaast had ik al een leuk scherm en was het mijn eerste Mac, gewoon om wat ervaring met OSX op te doen.
Wilde een (hele) tijd geleden ook wat dingen proberen met OSX en de iPhone, maar daar is niets van gekomen. Wel een Mini gekocht toen, maar die dient nu als thuis server. :P Handig zo'n klein apparaatje, past prima in de meterkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gleighton schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:38:
De emulator gaat nog altijd even traag :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Vanochtend, toen ik wakker werd, was mijn mailbox weer voorzien van wat extra inhoud. Dit keer door LinkedIn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iaTARxa.png

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-o3kaS5ka1es/UOqnYAexVXI/AAAAAAAABSA/Gksb2acSK7M/s640/how-about-no-bear.jpg

:+

En dan nu: lunch!

offtopic:
Wat gooit de screenshotfunctie van OS X trouwens een belachelijk grote hoeveelheid witruimte rond een screenshot :/

[ Voor 16% gewijzigd door Alex) op 02-04-2013 12:04 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Dat komt door de schaduw die meegenomen wordt. Als je je screenshots nou even als png's maakt, dan wordt het niet wit ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Alex) schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:03:
offtopic:
Wat gooit de screenshotfunctie van OS X trouwens een belachelijk grote hoeveelheid witruimte rond een screenshot :/
Dat is natuurlijk zodat je de schaduw om het scherm goed kunt zien. Anders is het niet "geil genoeg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:58
RobertMe schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:11:
[...]

Dat is natuurlijk zodat je de schaduw om het scherm goed kunt zien. Anders is het niet "geil genoeg".
Afbeeldingslocatie: http://images.sodahead.com/profiles/0/0/3/4/6/5/8/2/1/Lol-94249156205.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Alex) schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:03:
Vanochtend, toen ik wakker werd, was mijn mailbox weer voorzien van wat extra inhoud. Dit keer door LinkedIn:

[afbeelding]
Die kreeg ik ook... En dan eronder iets als "dit zijn de beste matches op basis van je titel Owner" :X

Wordt sowieso een beetje simpel van de hoeveelheid troep die LinkedIn weet te produceren. Krijg ook geregeld mailtjes of ik misschien wil weten wat "bekende naam" vindt wat goed personeel onderscheidt van slecht personeel... :/

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik heb nog wel mailtje gekregen van een toko in Berlijn en eentje in SF of ik een baantje zoek :+ Altijd leuk om te krijgen. Het was geen recruiter volgens zijn website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 00:15
Aloys schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:11:
Dat komt door de schaduw die meegenomen wordt. Als je je screenshots nou even als png's maakt, dan wordt het niet wit ;) .
Sowieso, die schaduw :') Soort van nu is het mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Avalaxy schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:49:
[...]
Sowieso, die schaduw :') Soort van nu is het mooi :P
Opgepoetste poep blijft nog steeds poep :+

Mag ik graag doen, van die Appeltjes afzeiken :9 Een van mijn klanten is ook helemaal Mac gek, ik laat geen kans onbenut om de boel af te kraken... Helaas kunnen zij vaker klagen over Windows (servers en ontwikkelomgevingen zijn Windows en moeten regelmatig even een herstart of liggen heel af en toe plat)... :$

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-10 19:24
.Gertjan. schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:52:
[...]

Mag ik graag doen, van die Appeltjes afzeiken :9 Een van mijn klanten is ook helemaal Mac gek, ik laat geen kans onbenut om de boel af te kraken... Helaas kunnen zij vaker klagen over Windows (servers en ontwikkelomgevingen zijn Windows en moeten regelmatig even een herstart of liggen heel af en toe plat)... :$
Dan blijft er nog 1 superieur platform over voordat we in een OS - flamewar zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ijstheefles schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:53:
[...]

Dan blijft er nog 1 superieur platform over voordat we in een OS - flamewar zitten :+
OS/2 Warp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Ijstheefles schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:53:
[...]

Jep, NetWare :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
NetWare is een bazenplatform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
Oke, 'that was unexpected' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Gertjan. schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:52:
[...]

Ik gebruik gewoon de 3 grote platformen (OSX, Windows en Linux) al moet ik wel zeggen dat ik Windows enkel gebruik voor .NET development en omwille van compatibiliteitsredenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:19
Ik ben gestopt met OSX toen ik allerlei tooltjes moest gaan installeren om standaard windows gedrag te krijgen (Snap) of Photoshop aangeraden kreeg toen ik een simpel paint.net alternatief zocht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:11:
Ik ben gestopt met OSX toen ik allerlei tooltjes moest gaan installeren om standaard windows gedrag te krijgen (Snap) of Photoshop aangeraden kreeg toen ik een simpel paint.net alternatief zocht :X
Seashore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

jip_86 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:11:
Dat is een van de grootste nadelen van gewenning aan een bepaald platform. Ik heb een hele toolbelt met handige tooltjes voor Windows, maar zou mijzelf een breuk zoeken naar Mac alternatieven.

Moest pas eventjes op een Mac zijn om wat te testen en wilde een notepad++ alternatief (eerst ging ik gewoon uit automatisme op zoek naar notepad++ om deze vervolgens te downloaden omdat hij er niet op stond), maar je moet maar net weten welk tooltje je dan moet hebben (dit was textwrangler ofzo).

Van een Mac wordt ik altijd onrustig, mensen richten die dingen in met tig icons in de tray waarbij ik geen flauw idee heb waar ik geminimaliseerde troep terug kan vinden. Daarnaast is het maximize gedrag van vensters op een Mac al helemaal verwarrend, net als de top balk die context-sensitive is. Daarnaast ben ik bijna altijd bestanden en programma's kwijt. Het moeten zoeken van een programma via "verkenner" is echt niet fijn...
Ow ja, cmd ipv control is ook een grapje waar ik altijd in lijk te trappen... "Huh, mijn copy paste doet het niet... Ow haha... CMD niet gebruikt...

Windows doet het vast ook niet allemaal even logisch, maar een Mac blijft voor mij onbegrijpelijk...
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:06:
[...]

Ik gebruik gewoon de 3 grote platformen (OSX, Windows en Linux) al moet ik wel zeggen dat ik Windows enkel gebruik voor .NET development en omwille van compatibiliteitsredenen.
Heb wel een tijdje Linux gedraaid, maar dat voegde weinig toe. Ik zag het niet zitten om steeds te moeten switchen. Windows doet alles wat ik wil.

En Macs probeer ik te vermijden. Het enige waar ik ze voor gebruik is het testen van bepaalde zaken en vroeger nog wel eens voor InDesign (er waren vroeger namelijk ook Mac only fonts). Verder probeer ik zover mogelijk bij die dingen vandaan te blijven, want de kans ik groot dat ik ze door onkunde om zeep help... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Laatst online: 17-10 06:12
.Gertjan. schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:29:
Dat is een van de grootste nadelen van gewenning aan een bepaald platform. Ik heb een hele toolbelt met handige tooltjes voor Windows, maar zou mijzelf een breuk zoeken naar Mac alternatieven.
Grappig, ik heb dat dus precies omgekeerd :) Als ik tegenwoordig op Windows zit mis ik zoveel apps dat ik snel weer terug ga naar OSX. Zou mooi zijn als er wat meer apps komen die op alle platformen beschikbaar zijn, zodat je wat makkelijker kan switchen indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
[...]
Van een Mac wordt ik altijd onrustig, mensen richten die dingen in met tig icons in de tray waarbij ik geen flauw idee heb waar ik geminimaliseerde troep terug kan vinden. Daarnaast is het maximize gedrag van vensters op een Mac al helemaal verwarrend, net als de top balk die context-sensitive is.
Eens, dat is ontzettend anders ten opzichte van Windows.
Daarnaast ben ik bijna altijd bestanden en programma's kwijt. Het moeten zoeken van een programma via "verkenner" is echt niet fijn...
Ik gebruik altijd Spotlight om apps te starten (te bereiken via CMD+spatie). Ook handig om snel even wat te rekenen, Spotlight toont meteen het resultaat. :)
Ow ja, cmd ipv control is ook een grapje waar ik altijd in lijk te trappen... "Huh, mijn copy paste doet het niet... Ow haha... CMD niet gebruikt...
Toen ik mijn Mac net had gekocht en er een tijdje mee had gewerkt zat ik daarna juist op Windows iedere keer CMD-* te proberen. Da's ook niet echt een succes kan ik je vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-10 13:34

Acid_Burn

uhuh

Nog zo'n leuke als je windows gebruiker bent. Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik op een mac bij een ander scherm kan komen van hetzelfde programma. Bijvoorbeeld 2 firefox schermen open hebben (niet tabs). Bij windows alt+tab je gewoon naar het andere scherm Bij de mac switch je alleen tussen de diverse programma's.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Het enige waar ik me écht aan stoor bij Mac OS X, is dat je vensters niet kan maximaliseren. Alle andere problemen zijn vervelend hoor, maar in ieder geval nog oplosbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:53
Alex) schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:37:
Toen ik mijn Mac net had gekocht en er een tijdje mee had gewerkt zat ik daarna juist op Windows iedere keer CMD-* te proberen. Da's ook niet echt een succes kan ik je vertellen ;)
Ik loop hier dagelijks tegen dat probleem aan. Op het werk werk ik met mac en thuis sinds kort terug op windows.

Ik vind de layout van het toetsenbord bij mac maar niets. Al die vreemde toetsencombo's en de verdoken tekens, die ik elke keer weer moet gaan opzoeken op het net.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
Acid_Burn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:47:
Nog zo'n leuke als je windows gebruiker bent. Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik op een mac bij een ander scherm kan komen van hetzelfde programma. Bijvoorbeeld 2 firefox schermen open hebben (niet tabs). Bij windows alt+tab je gewoon naar het andere scherm Bij de mac switch je alleen tussen de diverse programma's.
Met Ctrl + `

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
Volgens mij mag 'helpdesken' op dit niveau nog net, of moet ik het even in een spoiler zetten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Even geprobeerd, maar het is blijkbaar CMD+`

Die ` moest ik even zoeken want die zit op dat klote mac tobo dus ergens anders dan op mijn normale tobo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-10 08:48
Moest pas eventjes op een Mac zijn om wat te testen en wilde een notepad++ alternatief (eerst ging ik gewoon uit automatisme op zoek naar notepad++ om deze vervolgens te downloaden omdat hij er niet op stond), maar je moet maar net weten welk tooltje je dan moet hebben (dit was textwrangler ofzo).
Textmate. :)
Van een Mac wordt ik altijd onrustig, mensen richten die dingen in met tig icons in de tray waarbij ik geen flauw idee heb waar ik geminimaliseerde troep terug kan vinden.
Rechts-onderin. waarom minimaliseer je vensters?
Daarnaast is het maximize gedrag van vensters op een Mac al helemaal verwarrend
Er zit een logica achter, nl. dat het venster de max grootte aanneemt zonder ruimte te verspillen ipv gewoon fullscreen te knallen. Handig voor als je met meer dan 1 venster werkt.
Daarnaast ben ik bijna altijd bestanden en programma's kwijt. Het moeten zoeken van een programma via "verkenner" is echt niet fijn...
1: Launchpad (toegegeven: wtf moet je ermee?)
2: Sleep de apps-map naar je dock. Dan heb je met 1 muisklik een lijst met al je apps.
Gewenning, maar inderdaad vervelend, zeker aangezien je soms CMD moet gebruiken, soms CTRL en soms ALT
_Moe_ schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:48:
[...]
Ik vind de layout van het toetsenbord bij mac maar niets. Al die vreemde toetsencombo's en de verdoken tekens, die ik elke keer weer moet gaan opzoeken op het net.
Houd eens de E toets ingedrukt.

[ Voor 9% gewijzigd door Gamebuster op 02-04-2013 13:56 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Acid_Burn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:52:
Even geprobeerd, maar het is blijkbaar CMD+`

Die ` moest ik even zoeken want die zit op dat klote mac tobo dus ergens anders dan op mijn normale tobo :P
Delete knop snap ik nog steeds niet. Gemiddeld was ik tijdens het thuiswerken wel een extra toets nodig per toetsencombinatie voor Visual Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
Gamebuster schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:54:
Er zit een logica achter, nl. dat het venster de max grootte aanneemt zonder ruimte te verspillen ipv gewoon fullscreen te knallen. Handig voor als je met meer dan 1 venster werkt.
En dat is dus totaal niet logisch, ik draai een appje om dat date fixen (BetterSnapTool). Ook de 'aero snap' van Windows, die ik persoonlijk enorm miste, kan je daarmee optuigen binnen OSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik werk gewoon sneller op een Mac. Zonder te veel moeite kan je gebruik van verschillende tools en scripts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is altijd wat wennen in het begin. Daarom werd onderandere dit topic in het leven geroepen: Het grote Windows naar Mac switchers topic - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Aaargh.. Wij gaan 1 van onze producten opnieuw maken... from scratch. Het bestaande programma is gemaakt in VB5 en is hard aan een overhaul toe. Dus we zijn al weken bezig om dingen uit te zoeken en een basis te maken in WPF. Hebben ze -out of the blue- verzonnen dat het maar een webapplicatie moet worden want ja.. dat is hip }:|

Alle leuke dingen die ik heb verzonnen voor de interface (grafische designer etc) kan dus gewoon shift+delete worden. Het gaat nu (waarschijnlijk) ASP.NET+html/javascript worden. -O-

Ook is er totaal nog niet over nagedacht hoe we dat dan gaan hosten. Redundantie.. wat is dat.. uitval, ach dat spreek je toch gewoon af. riiiight. Totdat de server een keer sterft en de klanten een paar dagen niet bij de gegevens kunnen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
De Uri- en UriBuilder-classes klinken erg mooi.

Uri:
Provides an object representation of a uniform resource identifier (URI) and easy access to the parts of the URI.
UriBuilder:
The UriBuilder class provides a convenient way to modify the contents of a Uri instance without creating a new Uri instance for each modification.
The UriBuilder properties provide read/write access to the read-only Uri properties so that they can be modified.
Nou heb ik de volgende code:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
UriBuilder mailtoLink = new UriBuilder("mailto", "barry.detester@eendomein.lan");
var queryString = HttpUtility.ParseQueryString(mailtoLink.Query);

queryString["subject"] = "Hallo, dit is een test";
queryString["body"] = "Dit is een testmail";

mailtoLink.Query = queryString.ToString();

Console.WriteLine(mailtoLink.ToString());

Dat genereert de volgende output:
mailto:barry.detester@eendomein.lan/?subject=Hallo%2c+dit+is+een+test&body=Dit+is+een+testmail

Als je dat in een adresbalk kegelt opent Outlook weliswaar, maar klopt de inhoud niet helemaal:
To: barry.detester@eendomein.lan/
Subject: Hallo,+dit+is+een+test
Body: Dit+is+een+testmail
Outlook wil namelijk %20 hebben i.p.v. het standaardteken voor spaties in een querystring-value (+). En waarom staat die stomme slash daar nou toch? :/

* Alex) gaat in een hoekje zitten huilen

edit: uiteindelijk toch maar teruggegaan naar String.Format. :')

[ Voor 3% gewijzigd door Alex) op 02-04-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
jhuiting schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:58:
[...]

En dat is dus totaal niet logisch, ik draai een appje om dat date fixen (BetterSnapTool). Ook de 'aero snap' van Windows, die ik persoonlijk enorm miste, kan je daarmee optuigen binnen OSX.
Dat is totaal niet logisch inderdaad. Zeker niet als je 27 inch schermen van 2560 pixels breed verkoopt. Dan is een beetje intelligenter windowmanagement gewoon handig. Tot voor kort kon je ook nog eens slechts aan een hoekje je scherm resizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Alex) schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:09:

C#:
1
2
queryString["subject"] = HttpUtility.UrlEncode("Hallo, dit is een test");
queryString["body"] = "Dit is een testmail";
FTFY.

Dat een + een spatie moet voorstellen is overigens nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Acid_Burn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:08:
Aaargh.. Wij gaan 1 van onze producten opnieuw maken... from scratch. Het bestaande programma is gemaakt in VB5 en is hard aan een overhaul toe. Dus we zijn al weken bezig om dingen uit te zoeken en een basis te maken in WPF. Hebben ze -out of the blue- verzonnen dat het maar een webapplicatie moet worden want ja.. dat is hip }:|

Alle leuke dingen die ik heb verzonnen voor de interface (grafische designer etc) kan dus gewoon shift+delete worden. Het gaat nu (waarschijnlijk) ASP.NET+html/javascript worden. -O-

Ook is er totaal nog niet over nagedacht hoe we dat dan gaan hosten. Redundantie.. wat is dat.. uitval, ach dat spreek je toch gewoon af. riiiight. Totdat de server een keer sterft en de klanten een paar dagen niet bij de gegevens kunnen.

Zucht...
Even aantonen wat je gemaakt heb en in opdracht van wie je dat gedaan hebt. Dan heb je in ieder geval je eigen uren ingedekt ;)

En daarna 'suck it up'. Heb het al zo vaak mee gemaakt dat men eerst plan A wilt en daarna toch plan B.
Maar leuk is het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid_Burn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:08:

Zucht...
Op zich lijkt het me eigenlijk geen slecht idee om over te schakelen naar een webapp. Het hangt er natuurlijk allemaal vanaf wat voor soort applicatie je hebt, maar een webapp is in vele opzichten gewoon vele makkelijker. Je kan het van overal openen zonder dat je specifieke software nodig hebt en is voor diverse apparaten gemakkelijk aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:19:
[...]

Op zich lijkt het me eigenlijk geen slecht idee om over te schakelen naar een webapp. Het hangt er natuurlijk allemaal vanaf wat voor soort applicatie je hebt, maar een webapp is in vele opzichten gewoon vele makkelijker. Je kan het van overal openen zonder dat je specifieke software nodig hebt en is voor diverse apparaten gemakkelijk aan te passen.
Dit dacht ik ook inderdaad. En tegenwoordig is het helemaal niet zo erg dat het een webapp is. Als je trouwens slim bent zorg je er sowieso voor dat je code gescheiden is van je front end :). In het project waar ik nu zit gebruiken we WPF maar als we dat zouden willen kunnen we er zo een ASP.NET frontend ervoor in de plaats hangen door alleen die frontend te maken :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Uren zijn wel verantwoord... dat is het probleem niet. Probleem is meer dat met dit project er van alles moet gebeuren waar we weinig tot geen ervaring mee hebben.. zoals ASP.NET :+

Web dev was tot nu toe 100% PHP.

[ Voor 9% gewijzigd door Acid_Burn op 02-04-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Acid_Burn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:25:
Uren zijn wel verantwoord... dat is het probleem niet. Probleem is meer dat met dit project er van alles moet gebeuren waar we weinig tot geen ervaring mee hebben.. zoals ASP.NET :+
Opzicht leuk toch? Mag je met iets spelen wat nieuw voor je is :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Weer een extra uitdaging me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Aan de ene kant wel, aan de andere kant breek ik mijn hersens over hoe ik die grafische designer dan moet gaan implementeren met HTML5/Javascript i.p.v. WPF elementen.

Naast de manier waarop het gebracht werd natuurlijk. Dat streek me het meeste tegen te haren in. Eerst je lekker los laten gaan op WPF (wat ook nieuw was voor ons) en dan ineens een andere richting opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Acid_Burn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:31:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant breek ik mijn hersens over hoe ik die grafische designer dan moet gaan implementeren met HTML5/Javascript i.p.v. WPF elementen.
Dat is een uitdaging natuurlijk ;) maar aangezien je sowieso al html5 mag gebruiken heb je al veel meer mogelijkheden.
Naast de manier waarop het gebracht werd natuurlijk. Dat streek me het meeste tegen te haren in. Eerst je lekker los laten gaan op WPF (wat ook nieuw was voor ons) en dan ineens een andere richting opgaan.
Ach dat gebeurt zo vaak :) dat hoort nu eenmaal bij je werk ;).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Na 14 jaar hier zou ik nergens meer van op moeten kijken.. maar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Lijkt me juist een leuke uitdaging! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
Bosmonster schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:39:
[...]

Lijkt me juist een leuke uitdaging! :D
Jammer dat je dat argument zon beetje overal gebruiken kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

DIPpers vs DIMmers argument :P

[ Voor 13% gewijzigd door Acid_Burn op 02-04-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
GateKeaper schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:15:
[...]

FTFY.

Dat een + een spatie moet voorstellen is overigens nieuw voor mij.
Dat is hoe ik het had begrepen (en hoe browsers het doen wanneer je een GET-request verstuurt via een form), maar zo te zien niet helemaal standaard. Hoe dan ook, System.Uri is b0rked en ik gebruik nu String.Format.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Acid_Burn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:35:
Na 14 jaar hier zou ik nergens meer van op moeten kijken.. maar ja :P
http://thejoysofcode.com/post/41189527184/when-i-show-the-plan-to-a-client-and-he-totally-changes

when I show the plan to a client and he totally changes

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2WqFmzU.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:02
Kwestie van je hosting platform niet op 1 (virtuele) server laten draaien, maar op meerdere. Desnoods verdeelt bij verschillende aanbiederer. En er bij de bouw en uitrol van je applicatie al rekening mee houden dat deze op meerdere nodes moet draaien achter loadbalancers of forwarders of wat dan ook.

Het is allemaal niet zo spannend als het klinkt, behalve als je het achteraf moet gaan inbouwen.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Precies... maar krijg ze dat eens aan hun verstand gepeuterd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Voor extra enterpriseness moet je wel minstens een paar message brokers inzetten, dat snap je hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
kwaakvaak_v2 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:47:
[...]

Kwestie van je hosting platform niet op 1 (virtuele) server laten draaien, maar op meerdere. Desnoods verdeelt bij verschillende aanbiederer. En er bij de bouw en uitrol van je applicatie al rekening mee houden dat deze op meerdere nodes moet draaien achter loadbalancers of forwarders of wat dan ook.
Misschien eerst inventariseren hoe belangrijk het is dat de klanten 24/7 bij de gegevens kunnen? ;)
Pas dan kan je de eisen gaan bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-10 15:20

HMS

LOL. Ben je op zoek naar een boek over statistiek (als iemand nog een goede tip / link heeft, graag!). Vind je dit: http://www.bookdepository...n-Takahashi/9781593271893

:') Japanners....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-10 10:26

Firesphere

Yoshis before Hoshis

HMS schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:09:
LOL. Ben je op zoek naar een boek over statistiek (als iemand nog een goede tip / link heeft, graag!). Vind je dit: http://www.bookdepository...n-Takahashi/9781593271893

http://www.bol.com/nl/p/a...gineers/1001004001827777/
Is een veelgebruikt boek op hogescholen...

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn echt goede boeken. Een tof verhaaltje dat de theorie uitlegt en waarom het allemaal nuttig is. Na elk hoofdstuk zijn er dan een aantal oefeningen. Ik heb zo mijn cursus databases geleerd (met de manga guide voor databases, niet voor statistiek ;) ) :D Het boek dat eigenlijk bij het vak hoorde was veel te saai en die manga guide heeft me echt geholpen. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat zo lees is het een beetje zoals de Head First reeks. Dat zijn pas leuke boeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Raymond Chen heeft een uitgebreide blogpost geschreven over de Windows Developer Preview-tablets die werden uitgedeeld tijdens build 2011. Erg vermakelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:16
Voor m'n scriptie vandaag lekker bezig in m'n shaders. Om (visueel) handig te debuggen de halo's maar even in een contrasterende kleur (wit) tekenen. Vervolgens een klein foutje in m'n geometry shader, en ik heb een scherm vol rondzwemmende slangetjes:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/r4t9xlssz0t7fqf/slangetjes.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Moet het theoretisch zijn, of praktisch? If the latter: Using R for Introductory Statistics. Redelijk goed boek als het gaat om statistiek in R. Bouwt op, behandeld dingen stuk voor stuk en met veel voorbeelden. Wordt gebruikt door de RuG voor statistiek voor Informatica. Let wel op, het is een introdutie, dus het kan zijn dat het niet alles bevat wat je wilt dat het bevat, maar om de stof even in te zien kun je vast wel een inkijkexemplaar op het internet vinden :9

[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 02-04-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
https://www.coursera.org/course/programdesign Hmmm lijkt me erg interessant, zelfs voor mij als programming-newb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[03:58:44 PM] ---- Deployment started. ----
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

<3 Nice
Beetje als de head-first serie, maar dan voor anime/mange-liefhebbers :9

====
Crap, gaar als boter man... Met 100 dingen tegelijk bezig vandaag... Verzekeringszaken, rolluikenboer die even kwam meten, dingetjes regelen voor een garantieafhandeling, of ja ook nog een beetje geprogrammeerd....

Denk dat ik er zo maar een eind aan ga maken voor vandaag, mooi een functionaliteit afgerond dus tijd om te nokken... Zat er al om 7 uur achter :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

De_Bastaard schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:26:
https://www.coursera.org/course/programdesign Hmmm lijkt me erg interessant, zelfs voor mij als programming-newb :)
Mmm, wil hier eigenlijk wel aan deelnemen, maar ik zag dat er exams en mid-terms zijn. Iemand ervaring met dat verhaal bij Coursera? Wat gebeurt er als je niet op tijd oplevert of als je het niet haalt? Ik snap dat het niet de bedoeling is dat het allemaal erg vrijblijvend blijft, maar hoe streng is het daar?

Natuurlijk ga ik mij inzetten O-) , maar gezien mijn werkdruk vrees ik dat het misschien niet helemaal zal lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:32:
[03:58:44 PM] ---- Deployment started. ----
:O
[04:42:44 PM] ---- Launched ----

Dat werd eens tijd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 22:17

frG

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:43:
[...]

[04:42:44 PM] ---- Launched ----

Dat werd eens tijd ...
Azure :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-10 15:20

HMS

Gropah schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:25:
[...]

Moet het theoretisch zijn, of praktisch? If the latter: Using R for Introductory Statistics. Redelijk goed boek als het gaat om statistiek in R. Bouwt op, behandeld dingen stuk voor stuk en met veel voorbeelden. Wordt gebruikt door de RuG voor statistiek voor Informatica. Let wel op, het is een introdutie, dus het kan zijn dat het niet alles bevat wat je wilt dat het bevat, maar om de stof even in te zien kun je vast wel een inkijkexemplaar op het internet vinden :9
Nice, bedankt voor de tip! Dat het door de RuG (waar ik ook studeer :P) gebruikt wordt voor de Informatica opleiding (ik doe mijn MSc Computing Science, maar heb HBO bachelor :+) is wel overtuigend.

Nu twijfel ik wel weer welke ik wil bestellen, om nou 3 boeken te halen is ook zo overdreven....

offtopic:
Applied Statistics and Probability for Engineers
Discovering Statistics Using R
en/of dus Using R for Introductory Statistics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nein. Deployen van een ADF Mobile applicatie op een Android Emulator. Het deployen zelf duurt een 10-tal minuten maar daarna duurt het nog een 20-tal minuten voordat de app opgestart is. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Android emulator waarschijnlijk ;) .
Acid_Burn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:48:
Precies... maar krijg ze dat eens aan hun verstand gepeuterd...
Wat is je functie precies in het bedrijf? Als je in een lead achtige rol zit moet het toch niet heel moeilijk zijn om zulke architectuur dingen aan je devs verstand te krijgen ;)?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik ben gewoon software developer. Niks geen lead achtige rol. Voorlopig zijn we er ook nog niet. Kreeg net weer te horen dat het weer even stil ligt. Ze zijn weer niet zeker van de richting...

Op het moment heb ik een heel erg
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8nhcerAYv1r7s9ino1_500.png
moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
.Gertjan. schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:40:
[...]

Mmm, wil hier eigenlijk wel aan deelnemen, maar ik zag dat er exams en mid-terms zijn. Iemand ervaring met dat verhaal bij Coursera? Wat gebeurt er als je niet op tijd oplevert of als je het niet haalt? Ik snap dat het niet de bedoeling is dat het allemaal erg vrijblijvend blijft, maar hoe streng is het daar?

Natuurlijk ga ik mij inzetten O-) , maar gezien mijn werkdruk vrees ik dat het misschien niet helemaal zal lukken...
Coursera, gratis online cursussen. Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik snap niet waarom mensen met een standaard Mac keyboard willen werken, tenzij je puur voor de esthetiek gaat. Zelfs een standaard ramplank van een tientje heeft al een betere feel. CTRL en Apple toets omwisselen in je settings, en gaan met die banaan. Werkt ook veel beter als je Windows apps draait op je Mac.

Maar goed ik hoop mits ik genoeg ga verdienen met opdrachtjes over te kunnen op een MacBook in plaats van een Win7 laptop en een Mac Mini, dan moet ik toch echt er aan geloven als ik zonder extern keyboard werk.... :(

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik vind die apple toetsenborden juist heerlijk wegtypen. Heb er ook eentje bij mn Windows-pc :P

Ik wil dat toetsen zo licht mogelijk zijn en zo weinig mogelijk herrie maken. Anders worden mensen om me heen knettergek.

Der zitten hier ook developers op standaard Dell toetsenborden.. die hoor je vanaf de andere kant van de ruimte..

[ Voor 60% gewijzigd door Bosmonster op 02-04-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:30
Ik vind het juist een heerljk toestenbord en heb thuis voor mijn windows bakken juist apple toetsenborden liggen. Mega directe feedback en heerlijk afstand tussen de toesten. * denyos likes

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Macbook vind ik het ook leuke toetsenborden maar ik zou nooit een gewoon Apple tobo aanschaffen. Ik vind het gewoon niet lekker typen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
var userAgentContains = function(string) {
    return navigator.userAgent.indexOf(string) > - 1;
};

if ((userAgentContains("Android") && userAgentContains("mobile")) ||
    (userAgentContains("iPhone") || userAgentContains("iPod"))) {
    document.location = "handheld.html";
}
else if (userAgentContains("Android") ||
         userAgentContains("iPad") ||
         userAgentContains("Playbook")) {
    document.location = "tablet.html";
}

Groot commercieel pakket :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

GateKeaper schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:35:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
var userAgentContains = function(string) {
    return navigator.userAgent.indexOf(string) > - 1;
};

if ((userAgentContains("Android") && userAgentContains("mobile")) ||
    (userAgentContains("iPhone") || userAgentContains("iPod"))) {
    document.location = "handheld.html";
}
else if (userAgentContains("Android") ||
         userAgentContains("iPad") ||
         userAgentContains("Playbook")) {
    document.location = "tablet.html";
}

Groot commercieel pakket :X
Tja.. bij dat soort toko's werken meestal niet de beste developers om een of andere reden (kan ik me op zich iets bij voorstellen..)

We zitten hier ook met ADP bijvoorbeeld om je loonstrookjes enzo op te halen en dan vraag je je af welke stagiaire dat in Frontpage in elkaar geklikt heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Op mijn MacBook vind ik het een prima toetsenbord. Die smalle ramplankjes (zonder numeriek gedeelte) lijken me echt vreselijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:30

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

De wireless vind ik ook minder inderdaad.

@denyos: we zitten lekker op 1 lijn :+

Je mist overigens heel veel toetsenbord shortcuts op een mac zonder mac-keyboard. Daar zou ik echt niet meer zonder kunnen.

[ Voor 76% gewijzigd door Bosmonster op 02-04-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Persoonlijk vind ik ze ook erg lekker, als ik maar een klein beetje hoef te typen. Als ik een uur moet typen, geef mij maar een toetsenbord met Cherry Brown switches (blues vind ik te zwaar, gaan mijn handen van verkrampen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:43:
Persoonlijk vind ik ze ook erg lekker, als ik maar een klein beetje hoef te typen. Als ik een uur moet typen, geef mij maar een toetsenbord met Cherry Brown switches (blues vind ik te zwaar, gaan mijn handen van verkrampen)
Noppoo Choc Mini FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 18:13

Ghehe

400 pound hacker

Voor normaal gebruik, vind ik die Apple toetsenborden (allez degene die op mijn MBP zit) best goed. Maar zodra ik aan het devven sla, vind ik het wel wat minder. :/ Op mijn Azerty-layout is een "[" -> SHIFT+ALT+5 en "{" is ALT+5.

Vooral nu ik een paar dagen met Objective-C bezig ben, heb ik die vierkante haakjes veel nodig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:45:
Voor normaal gebruik, vind ik die Apple toetsenborden (allez degene die op mijn MBP zit) best goed. Maar zodra ik aan het devven sla, vind ik het wel wat minder. :/ Op mijn Azerty-layout is een "[" -> SHIFT+ALT+5 en "{" is ALT+5.

Vooral nu ik een paar dagen met Objective-C bezig ben, heb ik die vierkante haakjes veel nodig. :'(
Azerty is ook om te huilen.
Ik koop al mijn toetsenborden en laptops steeds in een qwerty lay-out zoals de rest van de wereld dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Bosmonster schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:37:
[...]

Tja.. bij dat soort toko's werken meestal niet de beste developers om een of andere reden (kan ik me op zich iets bij voorstellen..)

We zitten hier ook met ADP bijvoorbeeld om je loonstrookjes enzo op te halen en dan vraag je je af welke stagiaire dat in Frontpage in elkaar geklikt heeft...
Zie je vaak. Hebben ook een aantal projecten op het werk wat er echt niet uit ziet maar aan de achter kant wel goed in elkaar zit :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik vind de Apple toetsenborden wel fijn typen eigenlijk. De wireless muis vind ik minder prettig vasthouden, maar ach. Alleen thuis (om te gamen) moet ik echt een 'draadje' aan zowel toetsenbord als muis, verder maakt het me weinig uit. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Pagina: 1 ... 46 ... 188 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.