De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 188 Laatste
Acties:
  • 530.301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Moe_ schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:54:
[...]

FB voert mij zulke nieuwsitems
Nu ken je de site in ieder geval al voor de volgende keer.

Also:
_Moe_ schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:36:
Haha, helemaal niet bij stil gestaan :). Ik vind er verder ook niets over dus mij hebben ze nu alvast bij mijn pietje.

[...]

Zal de vermoeidheid zijn, vannacht uit mijn bed gehaald om een brandje te gaan blussen en nadien niet meer geslapen.
Werk jij als vrijwilliger bij de brandweer oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-10 13:06
Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:56:
...
Werk jij als vrijwilliger bij de brandweer oid?
Ja, sinds vorig jaar

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou dat ook graag doen maar woon helaas te ver van een brandweerkazerne vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 21:03:
[...]

Ik zou dat ook graag doen maar woon helaas te ver van een brandweerkazerne vrees ik.
Ik woon op amper een kilometer van de kazerne :), dus meestal ben ik bij de eerste. Maar bij ons zijn er ook wel die van verder moeten komen.
Je kan altijd eens horen hoe ze er bij jullie in het korps tegenover staan.

Al begonnen aan je stageopdracht?

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Moe_ schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 21:06:
[...]

Ik woon op amper een kilometer van de kazerne :), dus meestal ben ik bij de eerste. Maar bij ons zijn er ook wel die van verder moeten komen.

Ik denk dat het dichtstbijzijnde korps zo'n 15km verder ligt (Diest of Tienen). Maar ik kan er inderdaad eens navraag doen. Nu, gewoonlijk zit ik door het schooljaar op kot, dus dan gaat het waarschijnlijk ook niet. Misschien dat ik volgend schooljaar wel kan vragen of ze nog vrijwilligers zoeken voor het korps in Leuven aangezien ik dan normaal gezien daar ga verderstuderen.

Tot nu toe ben ik mij nog wat aan het inwerken in de stageopdracht. Het betreft het bouwen van een mobiele applicatie aan de hand van het Oracle ADF Mobile Framework. Ik heb al hier en daar wat tutorials gedaan en heb er ook al wat over gelezen en heb zelf al wat zitten spelen met het eigenlijke project.
Ik heb wel de indruk dat er wat veel drag-and-drop aan te pas komt. Een beetje zoals een .NET-applicatie bouwen door enkel gebruik te maken van de components en hun eigenschappen zonder daadwerkelijke code te schrijven. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 21:14:
Tot nu toe ben ik mij nog wat aan het inwerken in de stageopdracht. Het betreft het bouwen van een mobiele applicatie aan de hand van het Oracle ADF Mobile Framework. Ik heb al hier en daar wat tutorials gedaan en heb er ook al wat over gelezen en heb zelf al wat zitten spelen met het eigenlijke project.
Ik heb wel de indruk dat er wat veel drag-and-drop aan te pas komt. Een beetje zoals een .NET-applicatie bouwen door enkel gebruik te maken van de components en hun eigenschappen zonder daadwerkelijke code te schrijven. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.
Net even een van de demo's bekeken. Het roept bij mij een 'Dreamweaver gevoel' op :(. Hoop voor je dat je alsnog in de code kan duiken. Zo niet, heb je toch maar een mooie vakantie meegepikt.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Moe_ schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 21:38:
[...]

Net even een van de demo's bekeken. Het roept bij mij een 'Dreamweaver gevoel' op :(. Hoop voor je dat je alsnog in de code kan duiken. Zo niet, heb je toch maar een mooie vakantie meegepikt.
Dat heb ik inderdaad ook wel. Ik dat ook gezegd tegen een van mijn collega's en hij zei dat er uiteraard ook nog code geschreven zal moeten worden. Ik hoop dat dit niet te lang op zich laat wachten.
Voor de rest bevalt het mij hier in ieder geval al aardig *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-10 23:37

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

farlane schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:48:
[...]

Het feit dat het niet altijd goed werkt, er een artikel aan gewijd is hoe het wel goed moet ( die je ook voorschrijft hoe de rest van de pagina er uit moet zien en tevens voor Opera en IE uitzonderingen heeft ) en dat iemand "uitlijnen aan de onderkant van de pagina" een "implementatie" noemt (en niemand daar van opkijkt bewijst) imho mijn punt.

HTML/CSS is gewoon brak.
Browsers zijn brak in het 'parsen' van HTML/CSS. Heeft op zich niets met de code te maken.
Natuurlijk hadden er dingen beter gekund, maar dit is imo meer een kwestie van geen/slechte afspraken *W3C e.d. , en de "grootheid" van het gebruik.
Daar kun je html/css niets voor kwalijk nemen.
_Moe_ schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 21:06:
[...]

Hoe combineer je dit met je werk eigenlijk?
Zoiets lijkt me ook wel tof, alleen als ik werk kan/wil ik niet opgeroepen worden bijv.
Nog tips?

[ Voor 25% gewijzigd door Douweegbertje op 30-03-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 21:40

Matis

Rubber Rocket

Oh de ironie.

Mijn RAID controller checkt wekelijks mijn array op ontstane fouten. Nu heeft het checken van het array juist een corrupt array veroorzaakt.
Dan begint de controller te piepen en dat gaat echt hard. Ik dus meteen wakker en de server maar uitgezet.
Het enige "voordeel" is de zomertijd. Daardoor lijkt het minder vroeg, al voelt t nog als 6 uur :')

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 21:56
douweegbertje schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:21:
Natuurlijk hadden er dingen beter gekund, maar dit is imo meer een kwestie van geen/slechte afspraken *W3C e.d....
[...]
Klopt precies. Een andere formulering zou kunnen zijn: "HTML/CSS is brak" :)
Daar kun je html/css niets voor kwalijk nemen.
Tuurlijk wel. Als ik iets wat redelijk voor de hand ligt wil bereiken en de techniek die ik daarvoor moet gebruiken maakt dat onnodig moeilijk dan neem ik dat die techniek kwalijk.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:58

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Matis schreef op zondag 31 maart 2013 @ 07:11:
Oh de ironie.

Mijn RAID controller checkt wekelijks mijn array op ontstane fouten. Nu heeft het checken van het array juist een corrupt array veroorzaakt.
Dan begint de controller te piepen en dat gaat echt hard. Ik dus meteen wakker en de server maar uitgezet.
Het enige "voordeel" is de zomertijd. Daardoor lijkt het minder vroeg, al voelt t nog als 6 uur :')
Dat klopt ook ;)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-10 09:01
farlane schreef op zondag 31 maart 2013 @ 10:38:
[...]

[...]

Tuurlijk wel. Als ik iets wat redelijk voor de hand ligt wil bereiken en de techniek die ik daarvoor moet gebruiken maakt dat onnodig moeilijk dan neem ik dat die techniek kwalijk.
Mee eens. Het feit dat CSS geen makkelijker ondersteuning biedt voor verticale uitlijning, positionering die afhankelijk is van andere elementen (zoals twee kolommen met altijd dezelfde hoogte) is behoorlijk irritant, en wat mij betreft ook niet meer echt van deze tijd. Ik snap best dat je de flow zo wilt hebben dat je niet per sé verticaal wilt hoeven uitlijnen, maar vaak is het toch wel verdomd praktisch om het wel te kunnen doen

Voorbeeldje: een aantal tiles die met inhoud gevuld worden maar niet exact even hoog zijn, met een float:left eigenschap, die je dus zonder vieze hacks in een soort raster wilt kunnen zetten met native CSS. Nu-uh, can't do

[ Voor 12% gewijzigd door Struikrover op 31-03-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

farlane schreef op zondag 31 maart 2013 @ 10:38:
[...]

[...]

Ja op je laatste zin heb je 100% gelijk.

Maar daarnet las ik nog wat anders, en dat was de browser X iets anders doet met je code dan browser Y.
en tevens voor Opera en IE uitzonderingen heeft
Daar zit mijn probleem dat er te weinig communicatie is voor 'standaarden', waardoor html/css ruk kan zijn. Dat probleem ligt weer niet aan html/css vind ik dan. En dat probleem heb je met heel veel dingen, denk aan JS : getelementsbyclass, wat niet in IE werkt.
Daar kun je bijvoorbeeld JS niet direct voor blamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Hmm... vrees dat mijn accu wel aardig dood is :( Ging hard, de laatste dagen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TmEp605.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Ai, balen. Die dingen zijn zo duur om te vervangen door een officieel exemplaar :(. Jammer dat laptop accu's nog zo onderhevig zijn aan slijtage, of dat als er één cel stuk is, je accu het heel snel begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
NMe schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:43:
[...]

Ons hobbyproject heeft nog even een strikte NDA. :P
Ok, die NDA is bijna opgeheven. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

De meeste slijtage zit 'm volgens mij in het feit dat je de stekker in 't stopcontact houdt wanneer dat ding is opgeladen. Ik snap dan ook niet dat er niet ergens een switch in zit. Dat de stroom niet meer door de accu gaat zodra hij is opgeladen, en de laptop nog steeds aan netstroom hangt.

Onverwachtse stroomuitval kan dan wel opgevangen worden met een condensator die de tijd opvangt die het kost om die switch weer terug te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Ja, dat klinkt inderdaad als een vrij goed idee, mits uitvoerbaar.
De accu in mijn laptop is zo erg stuk, dat ie echt heel warm wordt. Zo warm, dat m'n CPU er van gaat onderklokken om niet te oververhitten, en het lampje van de accu oranje gaat knipperen als ik hem er in laat zitten.
Heb nu daarom ook maar de accu uit de laptop gehaald. Het nadeel is alleen dat als de stekker er per ongeluk uit valt doordat je even beweegt met het ding op schoot, je opeens een 'piep' hoort en tegen een zwart scherm aan kijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:10

mrc4nl

Procrastinatie expert

GateKeaper schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:16:
Hmm... vrees dat mijn accu wel aardig dood is :( Ging hard, de laatste dagen.

[afbeelding]
mijn accu heeft zn beste tijd ook wel gehad ;( helaas kan ik de manufactering date niet vinden
hij gaat al een aantal jaartjes mee.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fMCg1LcjLmyznrizOC5zMGza/full.png
het is ook maar een indicatie, ik meende toch echt minstens 40 minuten te kunnen doen op èèn lading.
niet slecht voor een laptop uit begin 2008 (acer 5920)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

mrc4nl schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:23:
[...]
het is ook maar een indicatie, ik meende toch echt minstens 40 minuten te kunnen doen op èèn lading.
Hier klopte de indicatie ook voor geen meter. Nog geen 2 minuten na mijn post viel de laptop al uit. De 8 minuten klopte dus inderdaad niet. Maar even opzoek gaan naar een nieuwe accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Bij een Sony die ik ong. 5 jaar heb gebruikt ging toen op het laatst de accu geen 10 minute meer mee, en ging die bij nog meer 75% procent al uit. Die viel echt niet meer te gebruiken op de accu. Was nog net voldoende om van A naar B te lopen. Ding heb ik dan wel altijd op school gebruikt, en de eerste jaar(en) met de accu altijd erin en dan wel aan de stroom. Daardoor zal de accu dus ook helemaal kapot gegaan zijn, omdat ie maar bleef doorladen en zelden werd leeg gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

mrc4nl schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:23:
[...]

mijn accu heeft zn beste tijd ook wel gehad ;( helaas kan ik de manufactering date niet vinden
hij gaat al een aantal jaartjes mee.
[afbeelding]
WTF? Mijn 4 jaar oude Thinkpad X301 gaat alsnog 2.5 uur oid mee.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 18:13

Ghehe

400 pound hacker

Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 21:14:
[...]
voor het korps in Leuven aangezien ik dan normaal gezien daar ga verderstuderen.
Is er een speciale reden dat je voor Leuven kiest? Ik ben waarschijnlijk zelf ook van plan om na mijn prof. bach. voor een master te gaan in CW al ben ik er nog niet uit waar of welke. Ach ja, zit nog maar in mijn 2de jaar dus heb nog wel effe tijd. :P
douweegbertje schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:21:
Zoiets lijkt me ook wel tof, alleen als ik werk kan/wil ik niet opgeroepen worden bijv.
Normaal gezien kan je zeggen wanneer je opgeroepen wil worden of heb je bepaalde nachten dat je op standby staat.

----

Ik ben trouwens vrij tevreden van mijn accu in mijn MBP. Nu bijna 3jr oud (800 laadcycli) en gaat nog steeds een aantal uren mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Boudewijn schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:35:
[...]

WTF? Mijn 4 jaar oude Thinkpad X301 gaat alsnog 2.5 uur oid mee.
mijn laptop heeft nog nooit meer dan 1.3 uur gehaald :P

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Lol.. heb m'n idee van de accu-switch in mux z'n postvak gelegd.. Wie weet kan ik over een paar jaar een slimme accu kopen :D Mux! Go for kickstarter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 21-10 10:26

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Twitter API v1 is sinds vanochtend een uur of 9 kapot :/

Heeft me een uur uitzoekwerk gekost, uiteindelijk bleek dat domweg de API-link aanpassen van twitter.com/api/1/ naar twitter.com/api/1.1 het probleem op te lossen.

Ja, ik weet V1 wordt gedeactiveerd, maar toch, dan domweg een oAuth error geven is vrij redelijk onzin.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Firesphere schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:59:
Twitter API v1 is sinds vanochtend een uur of 9 kapot :/

Heeft me een uur uitzoekwerk gekost, uiteindelijk bleek dat domweg de API-link aanpassen van twitter.com/api/1/ naar twitter.com/api/1.1 het probleem op te lossen.

Ja, ik weet V1 wordt gedeactiveerd, maar toch, dan domweg een oAuth error geven is vrij redelijk onzin.
Of eerder kijken naar je connectie... natuurlijk krijg je bij de AUTH een foutmelding, maar bij je connectie krijg je gewoon een : "HTTP 410 Gone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

douweegbertje schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:03:
[...]

Of eerder kijken naar je connectie... natuurlijk krijg je bij de AUTH een foutmelding, maar bij je connectie krijg je gewoon een : "HTTP 410 Gone"
Nope, connectie gaf (en geeft) nog netjes een 200 OK ;)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Firesphere schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:05:
[...]

Nope, connectie gaf (en geeft) nog netjes een 200 OK ;)
hm dat is wel apart dan.
Lees trouwens dat api 1.0 het nog zou moeten doen.
Misschien tijdelijke auth downtime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

douweegbertje schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:13:
[...]

hm dat is wel apart dan.
Lees trouwens dat api 1.0 het nog zou moeten doen.
Misschien tijdelijke auth downtime?
Daarom dus ook m'n lichte frustratie ;)

API 1 zou nog moeten werken, alles werkt ook nog zoals je zou verwachten, maar een oAuth error, terwijl API 1.1 wel werkt is gewoon vreemd.
Een ander Consumer key/secret etc. combinatie werkte trouwens weer wel. En ik heb geen melding gehad dat m'n app regels zou overtreden. (Als dat zo was zou API 1.1 trouwens ook niet werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:40:
[...]

Is er een speciale reden dat je voor Leuven kiest? Ik ben waarschijnlijk zelf ook van plan om na mijn prof. bach. voor een master te gaan in CW al ben ik er nog niet uit waar of welke. Ach ja, zit nog maar in mijn 2de jaar dus heb nog wel effe tijd. :P

[...]
Ik ga geen master in CW doen maar kies in de plaats voor een Master in het Informatiemanagement wat in de faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen zit. Voor zover ik weet kan dit enkel in Leuven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
...
[...]

Normaal gezien kan je zeggen wanneer je opgeroepen wil worden of heb je bepaalde nachten dat je op standby staat.

----

Ik ben trouwens vrij tevreden van mijn accu in mijn MBP. Nu bijna 3jr oud (800 laadcycli) en gaat nog steeds een aantal uren mee. :)
Wij zijn hier week om week van dienst. Dat wil dus zeggen dat je tijdens je week van dienst zo veel mogelijk rond de kerktoren moet blijven.
Verder kan ik gewoon gaan werken en wanneer er tijdens de werkuren iets gebeurd, hangt het van de ernst van de situatie af of ik al dan niet moet komen. Tot op heden ben ik tijdens de werkuren nog niet moeten opkomen.
Overigens verstaan de meeste bazen wel dat ze je moeten laten gaan zodra het ernstig is, zeker als je ze erop wijst dat ook zij de brandweer misschien wel eens nodig zullen hebben.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

_Moe_ schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:21:
[...]

Wij zijn hier week om week van dienst. Dat wil dus zeggen dat je tijdens je week van dienst zo veel mogelijk rond de kerktoren moet blijven.
Verder kan ik gewoon gaan werken en wanneer er tijdens de werkuren iets gebeurd, hangt het van de ernst van de situatie af of ik al dan niet moet komen. Tot op heden ben ik tijdens de werkuren nog niet moeten opkomen.
Overigens verstaan de meeste bazen wel dat ze je moeten laten gaan zodra het ernstig is, zeker als je ze erop wijst dat ook zij de brandweer misschien wel eens nodig zullen hebben.
Dan heb jij gewoon een coulante baas :+
Ik denk niet direct dat ik het kan verkopen dat ik ergens onder mijn werk 'even' weg moet gaan. We hebben ook soort van deadlines, en uiteindelijk zijn centjes belangrijker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
GateKeaper schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:07:
De meeste slijtage zit 'm volgens mij in het feit dat je de stekker in 't stopcontact houdt wanneer dat ding is opgeladen. Ik snap dan ook niet dat er niet ergens een switch in zit. Dat de stroom niet meer door de accu gaat zodra hij is opgeladen, en de laptop nog steeds aan netstroom hangt.

Onverwachtse stroomuitval kan dan wel opgevangen worden met een condensator die de tijd opvangt die het kost om die switch weer terug te gooien.
De batterij word ook niet verder opgeladen als hij aan 100% zit hoor, dat zou een Li-Ion batterij inderdaad snel slopen...
Constant op 100% verliest een Li-Ion accu wel sneller zijn capaciteit dan bij constant op 40%.
Mijn Dell heeft zelfs een optie om het opladen uit te schakelen, je zou dus als je niet direct van plan bent de batterij te gebruiken ze tot 50% kunnen gebruiken, dan deze optie inschakelen en dan de netvoeding aansluiten.

Verder hangt de slijtage af van het aantal gebruikte cycles, en ook diep ontladen houden Li-Ion batterijen niet van.
Er is echter nog een andere eigenschap waar ik wel eens over gelezen heb, en dat is dat lang ongebruikte cellen kunnen kristallizeren en daardoor onbruikbaar worden.
Om dit tegen te gaan is het dus beter om de batterij wel af en toe volledig leeg te gebruiken (maar weer niet zo ver dat ze te diep ontladen is)

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Tijd genoeg dus :) Ikzelf volg mijn CW opleiding op de VUB, nu in mijn thesisjaar. Wat vliegt de tijd toch snel, lijkt als de dag van gisteren toen ik iets meer dan 4,5 jaar geleden begon aan mijn eerste dag (en na uurtje verwelkoming, direct al les).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 18:44

OMX2000

By any means necessary...

.Gertjan. schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:35:
[...]

Meh, dat vind ik een beetje te kort door de bocht. SP's kunnen best handig zijn, bijvoorbeeld een SP die een combi tussen save & insert vormt. Bij veel frameworks is dat namelijk nog steeds een gescheiden actie.

Daarnaast is het in een SP wat makkelijker om je parameters te beheren aangezien je expliciet een type kunt meegeven. Hoewel je SP's ook kunt gebruiken om te over-engineren zijn ze zeker niet enkel evil ;)

Daarnaast kun je met SP's beter beveiligen, je kunt dan namelijk de table reads/inserts disablen en enkel interactie via de SP's toestaan. Zomaar SQL naar je DB mikken is niet altijd de beste oplossing...

[...]

Bij Entity Framework kun je change tracking ook uit zetten, net als het automatisch genereren van tables. Als je EF toepast met code-first op een bestaande (zelf beheerde) database werkt het best goed. Een mini ORM is ook een optie, heb een tijdje met Dapper gewerkt, maar daar zitten ook beperkingen aan.

Direct op de datasets werken doe ik al jaren niet meer, ik heb een eigen wrapper die op een logische manier omgaat met bepaalde conversies tussen datatypes, nulls (dbNull is namelijk geen null) en dergelijke "rariteiten" binnen de adapters. Ook het gedoe met GetOrdinal heb ik omzeild waardoor ik direct GetInt32 kon zeggen met als parameter de column name.

Tot kort geleden won mijn eigen adapter het van de"magische" libraries (sloot het best aan op mijn werkwijze en kon er snel mee uit de voeten), maar sinds ik een beetje met EF aan het spelen ben gegaan zie ik daar ook voordelen. Ik denk dat het gewoon altijd een kwestie blijft van het zoeken van de beste tool voor een bepaalde situatie.
Ik zit er nu aan te denken om een hybride oplossing. Gebruik nu toch al Repositories om de database een beetje te abstraheren. Ik vind Entity Framework vooral fijn tijdens het ontwikkelen van een applicatie. Met name vanwege migrations. De snelheid is niet echt om over naar huis te schrijven, en dat begint in de cloud wel steeds belangrijker te worden. Dus ik ga voor de performance kritische queries kijken of ik daar met bijv petapoco (http://www.toptensoftware.com/petapoco/) uit de voeten kan.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:23

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Tja ik vind die filmpjes van youtube altijd maar matig.
Zelfde over dat filmpje waarbij je 'offline' alles van youtube kon krijgen.

Dat ze leuke dingen erin zetten zoals snake, harlemshake en ga zo maar door is geweldig, maar die filmpjes zijn echt sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
@latop-accu-discussie:

Mijn laptop stond vandaag de hele middag muziek af te spelen. Na een uurtje keek ik maar even om te zien hoeveel er eigenlijk nog in m'n accu zat en hoe lang ie nog mee kon. Bij 88% kon ik nog vrolijk 16u28 aan doorspelen :) . Beat that!

Normaal gebruik overigens rond de 8 uur, zuinig werken 10 uur. Zware videobewerking/exporteren met hardwarematige versnelling -> 45 minuten. Dit mooie beestje is mijn Retina MacBook Pro :) .

Heerlijk om je nooit meer zorgen te maken over je accutijd (en je schoot niet meer branden, met normaal werken wordt de i7 niet warmer dan 32 graden :) .

[/show-off modus] :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloys schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:27:
@latop-accu-discussie:

Mijn laptop stond vandaag de hele middag muziek af te spelen. Na een uurtje keek ik maar even om te zien hoeveel er eigenlijk nog in m'n accu zat en hoe lang ie nog mee kon. Bij 88% kon ik nog vrolijk 16u28 aan doorspelen :) . Beat that!

Normaal gebruik overigens rond de 8 uur, zuinig werken 10 uur. Zware videobewerking/exporteren met hardwarematige versnelling -> 45 minuten. Dit mooie beestje is mijn Retina MacBook Pro :) .

Heerlijk om je nooit meer zorgen te maken over je accutijd (en je schoot niet meer branden, met normaal werken wordt de i7 niet warmer dan 32 graden :) .

[/show-off modus] :P
Macbooks hebben over het algemeen wel een erg goede batterijduur. Zoals ik eerder zei ben ik van plan volgend jaar verder studeren en ga tegen die tijd ook investeren in een vervanger voor mijn Macbook uit 2008 en mijn andere laptop uit 2012 die gewoon te zwaar is om telkens mee te sleuren. Beide laptops houden het zo'n 2 en half uur uit op de batterij en mijn nieuwe laptop zou toch 2 tot 3 keer zo lang moeten kunnen meegaan.

Ik wacht nog op de nieuwe generatie Macbooks in de hoop dat ze een extra GPU toevoegen in de 13" Retina of dat de nieuwe Intel HD series nog wat krachtiger zijn dan de vorige. De huidige 13" Retina Macbook vertoont namelijk wat lag aangezien hij het hoge aantal pixels eigenlijk niet altijd de baas kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Laatst online: 03-09 23:24
https://57un.wordpress.co...at-contain-obscene-words/
Ik hoop dat dit ook een 1 april grap is, maar met het wachtwoord beleid van bedrijven weet je het nooit zeker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

sommige mods kunnen het niet laten een nick te veranderen :-(

ik was bekend als mrc4nl, heb mn avatar maar aangepast...

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 15:44
Memmentemmer schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:54:
sommige mods kunnen het niet laten een nick te veranderen :-(

ik was bekend als mrc4nl, heb mn avatar maar aangepast...
6 minuten te vroeg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ook al is het nu 1 april, kan ik er niet om lachen. dit is toch geen vertoon?;w
ik ga vandaag onderduiken totdat mn normale nick terug is. ik zal wel opletten wat de t.net frontpage gaat doen nu het 1 april is, ben benieuwd

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Memmentemmer _O-

* Alex) lol't

In het kader van april fools, het lijstje so far:
YouTube gaat sluiten
Renoveer je huis op Street View!
Schatjagen met Google Maps

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Alex) schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:13:
Memmentemmer _O-

* Alex) lol't

In het kader van april fools, het lijstje so far:
YouTube gaat sluiten
Renoveer je huis op Street View!
Schatjagen met Google Maps
Nice.. zie ook streetview in die schatjagen kaart. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Memmentemmer schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:03:
[...]

ik ga vandaag onderduiken totdat mn normale nick terug is. ik zal wel opletten wat de t.net frontpage gaat doen nu het 1 april is, ben benieuwd
En je naam staat in het roze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 18:13

Ghehe

400 pound hacker

Tweakers is precies ook bezig met iets
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1i0q011K3f45/Screen%20Shot%202013-04-01%20at%2000.55.40.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:11

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Memmentemmer schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:03:
[...]

Ik heb net geregeld dat dit je nieuwe nick is. En aangezien je nu een nickchange hebt gehad, mag je per de voorwaarden over 18 maanden pas weer een nieuwe nick aanvragen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Mag ik dan mijn originele nick weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

MueR schreef op maandag 01 april 2013 @ 01:01:
[...]

Ik heb net geregeld dat dit je nieuwe nick is. En aangezien je nu een nickchange hebt gehad, mag je per de voorwaarden over 18 maanden pas weer een nieuwe nick aanvragen.
/3 <3 }:|

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:22
Het nieuwste web-framework: http://www.intercaloninterstates.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat Tweakers/Bokt dating het niet doet, is dat onderdeel van de grap of hoort het daadwerkelijk iets te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het hoort iets te doen, maar lijkt momenteel vooral last te hebben van z'n eigen populariteit. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Rare boel. ik denk dat Dating toch echt de grap moet zijn. er zijn immers 2 nieuwe emoticons verscheven namelijk ./3 en.<3 wat dus /3 en <3 zijn.
verder doet DeviantArt iets soortgelijks op 1 april: http://www.deviantart.com/deviantheart/

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt. *O*. Alleen heb ik niet echt de behoefte om contact te leggen met een 15-jarig meisje dat zot is van paarden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

is niet lief

Cartman! schreef op maandag 01 april 2013 @ 11:48:
Dat Tweakers/Bokt dating het niet doet, is dat onderdeel van de grap of hoort het daadwerkelijk iets te doen?
We hebben hem gebouwd om functioneel te zijn ja.. het was alleen wat kort dag om meteen de websockets uit te rollen, dus de performance is suboptimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

is niet lief

Kort gezegd: we hadden niet gerekend op zoveel wanhopige nerds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-10 19:24
MueR schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:35:
Kort gezegd: we hadden niet gerekend op zoveel wanhopige nerds :+
Het zou helemaal prachtig zijn als dit nu de laatste post van deze iteratie was geweest.

Maar dat zou wel erg utopisch gericht zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

We hebben hem gebouwd om functioneel te zijn ja.. het was alleen wat kort dag om meteen de websockets uit te rollen, dus de performance is suboptimaal
Inmiddels gebruik van kunnen maken, wel geinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Psst, jullie hebben de favicon van Symfony nog laten staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
[...]

Volgende keer SignalR gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh zat deze iteratie gisteren niet nog maar op pagina 45 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

is niet lief

En dan een windows bak optuigen om de boel te hosten? No thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Socket.io! Snel uit te rollen en werkt imho behoorlijk fijn. (In combinatie met Node gebruikt, geen idee hoe het met andere talen werkt).

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

MueR schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:34:
[...]

En dan een windows bak optuigen om de boel te hosten? No thanks.
Wel scripten voor een half brakke 'chat' voor 1 april is wel wenselijk dan?

Niet verkeerd bedoeld hoor, wel leuk dat tweakers er iets mee doet alleen voor mij is het resultaat een dating site dat niet werkt. Dat is dan jammer van de resources die er aan besteed zijn. Volgende keer gewoon een photoshopje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hij doet het wel, het is alleen een beetje tra-a-a-a-aag... Voor zoiets is een heftig tijdelijk servertje in de cloud waarschijnlijk toch handiger (kan alsnog wellicht). :p

Of misschien is de oplossing gewoon beroerd geschreven, dan wordt het sowieso niks natuurlijk. ;) In principe kun je die 650.000 mensen makkelijk vanuit het geheugen van 1 servertje bedienen tegenwoordig.
Klassiek IT project; 1 april zie je natuurlijk niet van te voren aankomen, dus dan is er weinig tijd om er aan te werken :+

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:12

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

NMe schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 02:15:
Zo, vanavond samen met MueR wat tijd gestoken in een gaaf hobbyproject. Ouderwets 5 uur aan één stuk door gedevd na werktijd. :+
Faal :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

is niet lief

Al met al is het toch een erg geslaagde 1 april grap voor de meesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

pedorus schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:16:
Hij doet het wel, het is alleen een beetje tra-a-a-a-aag... Voor zoiets is een heftig tijdelijk servertje in de cloud waarschijnlijk toch handiger (kan alsnog wellicht). :p

Of misschien is de oplossing gewoon beroerd geschreven, dan wordt het sowieso niks natuurlijk. ;) In principe kun je die 650.000 mensen makkelijk vanuit het geheugen van 1 servertje bedienen tegenwoordig.
[...]

Klassiek IT project; 1 april zie je natuurlijk niet van te voren aankomen, dus dan is er weinig tijd om er aan te werken :+
Afbeeldingslocatie: http://www.overloadit.com/wp-content/uploads/2013/01/its-something.jpg

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hoe is die userkoppeling gedaan met de server van Biksenbytes?

Er bestaan twee user-database, van Bokt en van Tweakers. En aan de hand van het inloggen op één van beide sites wordt er een unieke MD5key overgestuurd, waarmee vervolgens via een API op één van beide sites de usergegevens wordt opgeslagen voor het BB-profiel?

Am i right? Of sla ik de plank mis?

[ Voor 70% gewijzigd door AW_Bos op 02-04-2013 00:48 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

is niet lief

Ongeveer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dus niet helemaal zoals ik zeg :P....

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Hoe kan het BB profiel geupdate worden? Ik probeerde vandaag eens ff leeftijd in m'n t.net profiel te zetten, maar het BB profiel ontvangt de update niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 00:15
Zo, op de valreep m'n deadline voor morgen gehaald :) Alle taken van de sprint afgetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:58
:O Maandag

ow nee!!!!!! :P

:O Dinsdag

[ Voor 20% gewijzigd door PdeBie op 02-04-2013 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, opnieuw beginnen werken doet toch pijn na 4 dagen verlof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 08:08
Moest wel ff glimlachen bij Chrome vanochtend:
Chrome has auto-updated with bettar spell chek!
Wel ernstig dat sommige mensen niet door hebben dat het een grapje is en zelfs daarna er nog over gaan klagen.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
sommige mensen hebben geen gevoel voor humor, maar ik snap hun punt op zich ook wel. Zeker voor nieuwe gebruikers van Chrome kan het overkomen alsof Chrome niet professioneel genoeg is en daarom geen degelijke taalcorrectie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 09:26

Priet

To boldly do what no one has..

Priet schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:50:
Pfff waarom zuigen javascript tree's toch altijd? Ben nu met die van KendoUI aan het stoeien. Die ziet er op het eerste gezicht best aardig uit wat betreft features. Maar iets simpels als resursief een path exanden op basis van een model-attribuut is al teveel gevraagd :(

Iemand toevallig nog recent met een JS tree bezig geweest die wel fatsoenlijk is?
douweegbertje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:00:
[...]

ahhhhh begin er niet over :+
"onze" tree is een tree dat stampt uit 2005, en daar is op verder geborduurd.
Het resultaat is ongeveer:

- 100 if statements
- 10-20 loops in loops in loops etc
- 2000++++ regels aan code
- onmogelijk om het binnen < week - 2 weken om te zetten naar iets anders.

De opmaak is iets in de trend van een soort json opmaak in brackets en via PHP wordt dit o.a. gemaakt;

PHP:
1
$treeMenu->addMainMenuItem('naam van het menu','link.php','target','img/dtree/error.gif','img/dtree/error.gif');

echter als je ergens in de javascript een } of een { of iets anders mist, dan heb je dus niets. Geen error, nix noppes nada :)

Maar goed, deze is het: http://www.destroydrop.com/javascripts/tree/
Op zich wel ok, voor een menu die niet al te groot wordt (en waar je het fatsoenlijk wilt gaan coden).
Ik heb er eindelijk een gevonden die goed in elkaar zit, simpel is in gebruik en fatsoenlijk gecodeerd: Dynatree. Ik heb er zelfs al een patch voor ingediend 8)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michali schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:10:
Moest wel ff glimlachen bij Chrome vanochtend:

[...]

Wel ernstig dat sommige mensen niet door hebben dat het een grapje is en zelfs daarna er nog over gaan klagen.
Och, ik vind dat niet alles zo serieus moet genomen worden. Ik vind het net leuk dat Chrome zijn foutmeldingen niet al te formeel maakt.

Related pic:
Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee217/Darkhalen/whysoserious.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 13:57

alienfruit

the alien you never expected

Ik zou een heel lang weekend hebben gehad als ik niet nog twee maanden kon blijven werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Sigh!
Spellingsfouten in Engelstalige class-names :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:39:
[...]

Och, ik vind dat niet alles zo serieus moet genomen worden. Ik vind het net leuk dat Chrome zijn foutmeldingen niet al te formeel maakt.

Related pic:
[afbeelding]
Nog wat voorbeeldjes:
Chrome heeft de "Statistics for nerds":
Afbeeldingslocatie: http://0.tqn.com/d/browsers/1/0/Y/b/-/-/chrome-task-manager-3b.png

En Firefox zegt: "Well this is embarrassing" wanneer hij crasht:
Afbeeldingslocatie: http://bradt.ca/content/uploads/2009/09/firefox-error-embarrassing.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
zucht, waarom is VS2012 zo traaaaaaaaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Één van de kleine dingen die mij zo nu en dan kan storen: bizar grote e-mails waar maar weinig in staat. Dat fenomeen lijkt zich vooral voor te doen bij (al dan niet interne) nieuwsbrieven.

Vandaag heb ik er weer eentje ontvangen, die in totaal zo'n 750 KB groot was. Wat staat erin? Een vijftal plaatjes en een paar hyperlinks. Ik klik in Outlook op "Forward", "Compress pictures" en verstuur 'm naar mezelf. Van de 750 KB is nog zo'n 180 KB overgebleven, zonder dat er een verschil in de kwaliteit van de plaatjes te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:56:
Waarom is de Android Emulator zo traag? 10 minuten tegen dat hij is opgestart, 10 minuten tegen dat mijn applicatie is gedeployed en nog eens 10 minuten tegen dat mijn applicatie is opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

pdebie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:56:
Omdat het zo veel doet. Notepad werkt ook hoor. :+

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:03:
[...]

Waarom is de Android Emulator zo traag? 10 minuten tegen dat hij is opgestart, 10 minuten tegen dat mijn applicatie is gedeployed en nog eens 10 minuten tegen dat mijn applicatie is opgestart.
tegen..? Rare schepsels die vlamingen :X
En toch winnen jullie altijd Groot Dictee der Nederlandse Taal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Korben schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:04:
[...]

Omdat het zo veel doet. Notepad werkt ook hoor. :+
Je zou het bijna gaan gebruiken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:03:
[...]
Draai je wel de native emulator? Die is een stuk sneller want dan hoeft ie geen ARM processor te emuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:06:
[...]

Hoe zou je dat anders zeggen. Het duurt 10 minuten * hij is opgestart.

voordat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:09:
[...]

voordat?
eer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:09:
[...]

voordat?
Ik was ook al aan het denken hoe ik dit dan wel zou oplossen :D

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:06:
[...]

Misschien moeten jullie Grammar-Nazi's ook eens meedoen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 13:57

alienfruit

the alien you never expected

Hahaha. Fantastisch. Maar uh native Android emulator?
Pagina: 1 ... 45 ... 188 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.