Koffie.

Nah, ik ben tevreden met de vorm van mijn huidige glimlach, hoef er geen joker smile van te maken
Patriot schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:26:
[...]
Ghehe, die heb ik ook als ringtone gehad (vanaf de beta). Ik heb nog steeds het onbehaaglijke gevoel dat ik een telefoon onopgenomen laat als ik hem zo hoor
Was dat niet battlefield hero's ofzo?
HeldFiresphere schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:40:
[...]
Ter ere van .Gertjan. zat ik te denken aan een simpele *plop* als sms/whatsapp tone...
Zoiets bijvoorbeeld
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Anoniem: 296939
Dat is inderdaad de soundtrack van Battlefield Heroes.Gertjan. schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:12:
[...]
waar is die ook al weer van? Hij komt mij erg bekend voor...

Als ringtone heb ik gewoon de standaard Sony Ericsson-ringtone, herkenbaar en duidelijk. Voor notificaties gebruik ik de omroeppingel van de SBB (Zwitserse Spoorwegen)
We are shaping the future
Die plop is iets te lang als SMS-toon..Gertjan. schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:12:toon volledige bericht
[...]
[afbeelding]
Nah, ik ben tevreden met de vorm van mijn huidige glimlach, hoef er geen joker smile van te maken
[...]
waar is die ook al weer van? Hij komt mij erg bekend voor...
[...]
HeldDurf je niet
Koffie!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Lekker, ben ik wel aan toe.
Net Visual Studio vervloekt omdat hij mijn WPF applicatie niet updatete. Ik had wat wijzigingen gemaakt, run de handel: Plop, oude versie....

Bleek ik in de buildconfig per ongeluk het vinkje van de build van de WPF app uitgezet te hebben

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Even blij wakker worden!

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik heb een tijdlang het 'XP earned'-geluidje uit Fallout 3 als SMS-geluid gehad. Het kassageluid, om ongeveer 1:57
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Wat was nou die website waarbij je gratis(?) vrijwel alle MS software kon krijgen als je een bedrijfje had oid?
Dreamspark? BizSpark?douweegbertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:54:
Wat was nou die website waarbij je gratis(?) vrijwel alle MS software kon krijgen als je een bedrijfje had oid?
[ Voor 3% gewijzigd door PrisonerOfPain op 21-08-2013 09:55 ]
MSDN (technet)?douweegbertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:54:
The Pirate Bay?douweegbertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:54:
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
ja het had beide gekund, maar het was toch iets anders
Bizspark, Dreamspark is het programma voor studenten.
Yes, dank u!StM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:55:
Bizspark, Dreamspark is het programma voor studenten.
Als die gele balk ook eens edits zou inladen.
Let wel op je licenties, je mag volgens mij niet zomaar de boel in productie gebruiken. Sowieso is het volgens mij niet toegestaan om met je BizSpark software voor klanten te hosten. Nu zullen de meeste dat niet doen, maar toch wel iets om even in je achterhoofd te houden.douweegbertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:54:
Wat houdt je tegen? Lieve DevversPrisonerOfPain schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:57:
Helemaal niks: [Feat] Gele balk zou ook edits moeten inladenAnoniem: 296939 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:58:
[...]
Wat houdt je tegen? Lieve Devvers
Dat is al wel vaker geopperd, maar is natuurlijk wat lastiger dan alleen controleren of er nieuwe berichten zijn. Het zou wel een enorm handige feature zijn, maar ik verwacht niet dat er op korte termijn tijd aan besteed gaat worden.Anoniem: 296939 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:58:
[...]
Wat houdt je tegen? Lieve Devvers
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Het is inderdaad wat lastiger, maar het lijkt me niet substantieel lastiger.Woy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:01:
[...]
Dat is al wel vaker geopperd, maar is natuurlijk wat lastiger dan alleen controleren of er nieuwe berichten zijn. Het zou wel een enorm handige feature zijn, maar ik verwacht niet dat er op korte termijn tijd aan besteed gaat worden.
Pff, edits moeten gewoon live worden toegepast.PrisonerOfPain schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:57:
Ik verwacht dat het wel een duplicate is, maar dat merk je snel genoeg
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Van wat ik me herinner had het ook iets met indexatie/caching te maken waardoor het performance technisch wat meer impact zou hebben.PrisonerOfPain schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:02:
[...]
Het is inderdaad wat lastiger, maar het lijkt me niet substantieel lastiger.
Sowieso zou je al extra informatie bij moeten houden over welke posts er getoond worden, want dat verschilt natuurlijk ook per gebruiker, waar je voor nieuwe berichten alleen het laatste bericht hoeft te weten.
[ Voor 23% gewijzigd door Woy op 21-08-2013 10:14 ]
Zolang we nou maar die stomme quickreply terug krijgen
Hmmm, ja je zult dan achteraf, om de x seconden, per bericht moeten controleren of de 'edit-time' veranderd is.Woy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:13:
[...]
Van wat ik me herinner had het ook iets met indexatie/caching te maken waardoor het performance technisch wat meer impact zou hebben.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom we nog niet gewoon een nieuw topic gestart zijn.douweegbertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:15:
Zolang we nou maar die stomme quickreply terug krijgen
Anoniem: 156876
Wat heeft een nieuw topic met de quick reply te maken?PrisonerOfPain schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:15:
[...]
Ik begrijp ook niet zo goed waarom we nog niet gewoon een nieuw topic gestart zijn.
Lijkt me een stomme manier om dit op te lossen. Een message posten zodra er een edit gedaan word lijkt me praktischer.TheNephilim schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:15:
[...]
Hmmm, ja je zult dan achteraf, om de x seconden, per bericht moeten controleren of de 'edit-time' veranderd is.
Nieuwe topics hebben wel gewoon quickreply.Anoniem: 156876 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:16:
[...]
Wat heeft een nieuw topic met de quick reply te maken?
Wat is dat nu voor een rare bugPrisonerOfPain schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:17:
[...]
Nieuwe topics hebben wel gewoon quickreply.
Er is een nieuwe optie bijgekomen dat modjes het bij een topic uit kunnen zetten. Nu is er iemand zo slim geweest dat hier eens uit te testen om er achter te komen dat de code om het weer aan te kunnen zetten eigenlijk gewoon totaal ontbreekt...
Nieuwe topics hebben wel quick reply. En ik snap het ook niet helemaal want we zijn allang over het aantal posts voor een nieuw deel heen en het is een snelle, makkelijker manier om die quick reply weer terug te krijgen. Laat ze anders even de instelling toggelen in de database voor dit topicAnoniem: 156876 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:16:
[...]
Wat heeft een nieuw topic met de quick reply te maken?
Nothing to see here!
Ik dacht dat als de replies te snel gingen dat de quickreply dan voor X dagen werd uitgezet?StM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:20:
Er is een nieuwe optie bijgekomen dat modjes het bij een topic uit kunnen zetten. Nu is er iemand zo slim geweest dat hier eens uit te testen om er achter te komen dat de code om het weer aan te kunnen zetten eigenlijk gewoon totaal ontbreekt...
Heeft dat al een post binnen [alg] Slechtste programmeervoorbeelden deel 4?StM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:20:
Ik vraag me af wat de meerwaarde is van zo'n functie? Is er trouwens geen mogelijkheid om dit rechtstreeks aan te passen in de database?StM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:20:
Niet automatisch volgens mij, maar is een optie voor de modjes om het weer een beetje in het gareel te krijgen. Althans als ik dit topic goed begrijp na er even snel doorheen gegaan te zijn.PrisonerOfPain schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:21:
[...]
Ik dacht dat als de replies te snel gingen dat de quickreply dan voor X dagen werd uitgezet?
Het is alleen niet meer terug te draaien op dit moment
[ Voor 5% gewijzigd door StM op 21-08-2013 10:28 ]
StM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:28:
[...]
Niet automatisch volgens mij, maar is een optie voor de modjes om het weer een beetje in het gareel te krijgen. Althans als ik dit topic goed begrijp na er even snel doorheen gegaan te zijn.
Na het topic gelezen te hebben begrijp ik wel wat ze willen bereiken. Als alles goed is (en we ons wat gedragenStM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:28:
[...]
Niet automatisch volgens mij, maar is een optie voor de modjes om het weer een beetje in het gareel te krijgen. Althans als ik dit topic goed begrijp na er even snel doorheen gegaan te zijn.

Het is gewoon een keiharde faal. Nieuwe feature die voor openstaande topics standaard verkeerd ingesteld staat…Anoniem: 296939 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:35:
[...]
Na het topic gelezen te hebben begrijp ik wel wat ze willen bereiken. Als alles goed is (en we ons wat gedragen), zal de Quickreply dus wel gewoon in de Coffee Corner staan
.
Door het ontbreken van de quick reply heb ik beter na kunnen denken over mijn post en ben ik tot de conclusie gekomen dat één "
Is al langs gekomen, maar ze wilden het hier voor de grap tijdelijk uit zetten.Anoniem: 156876 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:39:
[...]
Het is gewoon een keiharde faal. Nieuwe feature die voor openstaande topics standaard verkeerd ingesteld staat…![]()
Door het ontbreken van de quick reply heb ik beter na kunnen denken over mijn post en ben ik tot de conclusie gekomen dat één "" niet genoeg was... Blijkbaar toch nuttig dit!
Om vervolgens tot de ontdekking te komen dat't niet ongedaan gemaakt kon worden

Only on TweakersFiresphere schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:41:
[...]
Is al langs gekomen, maar ze wilden het hier voor de grap tijdelijk uit zetten.
Om vervolgens tot de ontdekking te komen dat't niet ongedaan gemaakt kon worden![]()
![]()

Nee het staat niet standaard verkeerd, Een mod heeft de feature uitgeprobeerd maar kan het dus niet meer uitzetten (of aanzetten hoe je het ook bekijkt). Het niet standaard kapot gegaan ofzo.Anoniem: 156876 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:39:
[...]
Het is gewoon een keiharde faal. Nieuwe feature die voor openstaande topics standaard verkeerd ingesteld staat…![]()
Door het ontbreken van de quick reply heb ik beter na kunnen denken over mijn post en ben ik tot de conclusie gekomen dat één "" niet genoeg was... Blijkbaar toch nuttig dit!
Nothing to see here!
Dat dus idd. Nergens wordt standaard de quickreply uitgeschakeld. Dat is altijd handwerk. Alleen kan de quickreply niet meer aangezet worden als deze is uitgezet, en dat is een bug die opgepakt gaat worden.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Gelukkig checken de Tweakers (in dit topic) wel eerst wat er precies aan de hand is voor ze posten (itt de rest van internet) zodat je voorkomt dat er allemaal incorrecte aannames en ‘feiten’ gepost worden...

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 21-08-2013 11:10 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Zo hebben we wel een scheiding tussen de die-hard leden van de CC die elke post lezen en zij die niet alles lezen
Het verbergen van de quickreply werkt daar goed voor ja 
*zoekt het "6 dubbel bevestigen voor posten" vinkje*
*zoekt het "6 dubbel bevestigen voor posten" vinkje*
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Als ik het zo lees is alleen Debian een boosdoener, dus wellicht valt 't allemaal wel mee. Verder is er een extensie in de maak om het probleem te verhelpen.Woy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:32:
[...]
, lekkere reden ook. Ik kan me echt niet voorstellen dat daar geen oplossing voor te bedenken/overeenkomen is.
Woy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:32:
[...]
, lekkere reden ook. Ik kan me echt niet voorstellen dat daar geen oplossing voor te bedenken/overeenkomen is.
Wat moesten we toch zonder Remi!Woy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:32:
[...]
[ Voor 77% gewijzigd door TheNephilim op 21-08-2013 11:44 ]
Fijn een paar uur verkloot door weer eens tegen een verkeert stuk geheugen te lullen... Zo jammer als je geheugen adres er heel erg op lijkt...
"The Software shall be used for Good, not Evil"
Nou dan kan PHP wel inpakken
Nou dan kan PHP wel inpakken

What's next, geeh PHP support meer in PHP 5.6?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hahahahaalienfruit schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:52:
"The Software shall be used for Good, not Evil"
Nou dan kan PHP wel inpakken![]()
Die hele clausule gaat ook nergens over. Wie definieert wat goed en slecht is?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik.oisyn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:58:
Dat is het hele probleem en niet alleen PHP heeft er mee te maken: http://apebox.org/wordpress/rants/456/
Ik vrees dat er dus op nog wel meer plekken de JSON ondersteuning (tijdelijk) gaat verdwijnen.
Ik vrees dat er dus op nog wel meer plekken de JSON ondersteuning (tijdelijk) gaat verdwijnen.
Dat is nu net het probleem waardoor veel partijen weigeren die software te gebruiken. Projecten met deze licentie zijn bijvoorbeeld ook verwijderd van Google Code: http://wonko.com/post/jsmin-isnt-welcome-on-google-code.oisyn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:58:
Treffende quote uit dat artikel:StM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:00:
Dat is het hele probleem en niet alleen PHP heeft er mee te maken: http://apebox.org/wordpress/rants/456/
Upstream are well aware of the pain this childishness causes anyone who takes software licenses seriously. They giggle about it at conferences, like tweenagers who think they’ve one-upped the adults in the room. This non-Free license is intended to mock people who take licensing seriously. In fact, one could easily categorise efforts to pollute the Free Software ecosystem with fake, non-Free software as evil, which would mean all JSON.org code fails to comply with its own license, due to shipping with its license (Inception, anyone?).
Oftewel allemaal kut gezeik over een paar zinnetjes. Eigenlijk echt ongelooflijk dat dit soort dingen voorkomen.
En zie daar de reden van een hoop bloedvergietendouweegbertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:10:
Oftewel allemaal kut gezeik over de interpretatie van een paar zinnetjes. Eigenlijk echt ongelooflijk dat dit soort dingen voorkomen.
Het zijn niet een paar zinnetjes, het gaat om het hele principe van vrije software. Een breed begrip en een groot goed. Door de vrijheid te beperken, in welke vorm dan ook ("Good, not Evil"), beperk je de rechten van een ander persoon, en dat is alles waartegen de free software foundation strijdt.douweegbertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:10:
Oftewel allemaal kut gezeik over een paar zinnetjes.
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Tja, maar als je het heel erg zwart-wit ziet, is voor 'vrije software' een licentie sowieso uit den boze. Die licentie specificeert namelijk onder welke voorwaarden je de software mag gebruiken. Zo vrij is het dus niet meer.CodeCaster schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:53:
[...]
Het zijn niet een paar zinnetjes, het gaat om het hele principe van vrije software. Een breed begrip en een groot goed. Door de vrijheid te beperken, in welke vorm dan ook ("Good, not Evil"), beperk je de rechten van een ander persoon, en dat is alles waartegen de free software foundation strijdt.
Een licentie hoeft niet enkel beperkingen te bevatten he.
[ Voor 4% gewijzigd door Voutloos op 21-08-2013 13:11 ]
{signature}
Nee, maar voor vrije software mag het dus geen enkele beperking meer te bevatten, schijnbaar.Voutloos schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:10:
Een licentie hoeft niet enkel beperkingen te bevatten he.
Altijd leuk, een overlijdende router... Wel heel toevallig, net (15 min) na een firmware upgrade kapt hij er definitief mee. Had al wel kuren laatste tijd. Heb natuurlijk geen ethernet op m'n MacBook Air, dus geen mogelijkheid om wifi in UPC-modem weer te activeren...
Dan maar even buiten de deur werken.
Tja, als dat je principes zijn moet je het ook consistent doorvoeren ook. Met hilarisch ironische situaties als deze tot gevolg.Korben schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:11:
[...]
Nee, maar voor vrije software mag het dus geen enkele beperking meer te bevatten, schijnbaar.
Ik reageerde vooral omdat ik dacht dat je algemeen tegen licenties ageerde, maar het niet expliciet hebben van een licentie betekent ook niet dat je alle vrijheden hebt. Je zal het dus - hoe stom en saai je licenties misschien ook vind - toch moeten opschrijven.
{signature}
Je kan ook natuurlijk de UPC modem een reset gevenAnoniem: 156876 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:12:
Altijd leuk, een overlijdende router... Wel heel toevallig, net (15 min) na een firmware upgrade kapt hij er definitief mee. Had al wel kuren laatste tijd. Heb natuurlijk geen ethernet op m'n MacBook Air, dus geen mogelijkheid om wifi in UPC-modem weer te activeren...
No animals were harmed in the making of this comment.
En dan ben je dus ook al je settings kwijt...
Een paar portforwarding settings, dhcp evt en een user/pass. Heel veel kan je toch niet instellen op die upc modems.Ealanrian schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:35:
En dan ben je dus ook al je settings kwijt...
No animals were harmed in the making of this comment.

De ene was zo kapot dat hij zelfs geexplodeerd was en aan het lekken was (en dat is een troep bij een loodaccu)... Had ik eigenlijk niet verwacht, als je een UPS stuk maakt, flikker je hem toch weg? Maar om de een of andere reden is hij blijven staan en daardoor in de executie boedel gekomen.
Even gekeken voor een replacement accu, die maffe dingen zijn duurder dan beide UPS-en samen... Was (inclusief veilingkosten en BTW) 35 euro kwijt, dus de schade valt mee. Wel jammer...
Vind vooral de tijdsinvestering jammer, ben een uur kwijt geweest...
Software zonder licentie is door de wet beschermt. Door een licentie op te nemen kun je de software expliciet vrij maken. Bijvoorbeeld het verspreiden van software, wat door de wet alleen is toegestaan als de rechthebbende dat expliciet toe staat. Daarom zit er dus een licentie bij vrije software.Korben schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:08:
[...]
Tja, maar als je het heel erg zwart-wit ziet, is voor 'vrije software' een licentie sowieso uit den boze. Die licentie specificeert namelijk onder welke voorwaarden je de software mag gebruiken. Zo vrij is het dus niet meer.
Lijkt mij niet zo heel lastig om omheen te werken. Het enige wat je doet met JSON is het eval'en van een tekstbericht welke een ad-hoc JavaScript object bevat met alleen gegevens. Gewoon niks nieuws onder de zon. Nog niet eens een datumstandaard. Alleen een JSON http header voor het type.
iOS developer
Gewoon de WTFPL gebruiken:
DO WHAT THE FUCK YOU WANT TO PUBLIC LICENSE
Version 2, December 2004
Copyright (C) 2004 Sam Hocevar <sam@hocevar.net>
Everyone is permitted to copy and distribute verbatim or modified
copies of this license document, and changing it is allowed as long
as the name is changed.
DO WHAT THE FUCK YOU WANT TO PUBLIC LICENSE
TERMS AND CONDITIONS FOR COPYING, DISTRIBUTION AND MODIFICATION
0. You just DO WHAT THE FUCK YOU WANT TO.
Het gaat niet om de browser-kant, maar om libraries (in C, C++, enz...) die JSON kunnen lezen/schrijven. De code die daarvoor is gemaakt bevat een licentie met het beruchte zinnetje.BikkelZ schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:50:
Lijkt mij niet zo heel lastig om omheen te werken. Het enige wat je doet met JSON is het eval'en van een tekstbericht welke een ad-hoc JavaScript object bevat met alleen gegevens. Gewoon niks nieuws onder de zon. Nog niet eens een datumstandaard. Alleen een JSON http header voor het type.
Daardoor is het dus niet mogelijk een "evil" PHP programma te maken dat JSON gebruikt, want je mag de JSON implementatie in PHP niet gebruiken voor "evil". En zo geldt dat voor nog veel meer libraries en projecten in allerlei programmeertalen.
Ik las het inderdaad ook. Gewoon een nieuwe library schrijven, lijkt me geen enorm zware taak als je een werkend voorbeeld hebt wat je er aan kan herinneren waar je precies allemaal aan moet denken.HuHu schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:01:
[...]
Het gaat niet om de browser-kant, maar om libraries (in C, C++, enz...) die JSON kunnen lezen/schrijven. De code die daarvoor is gemaakt bevat een licentie met het beruchte zinnetje.
Daardoor is het dus niet mogelijk een "evil" PHP programma te maken dat JSON gebruikt, want je mag de JSON implementatie in PHP niet gebruiken voor "evil". En zo geldt dat voor nog veel meer libraries en projecten in allerlei programmeertalen.
iOS developer
Vals alarm over JSON en PHP: http://philsturgeon.co.uk...5-never-lost-json-support
Die zijn er dan ook voldoende. Maar het is een pain-in-the-ass dat de standaardlibrary onbruikbaar is en je moet uitwijken naar een alternatief.BikkelZ schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:41:
[...]
Ik las het inderdaad ook. Gewoon een nieuwe library schrijven, lijkt me geen enorm zware taak als je een werkend voorbeeld hebt wat je er aan kan herinneren waar je precies allemaal aan moet denken.
Daarnaast moet je er goed voor waken dat je geen delen van de originele code overneemt, want die zijn beschermt door de licentie.
En waar is de alt-text?pdebie schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:23:
Dit is zo de waarheid voor mij bij een aantal van mijn bekenden![]()
[afbeelding]
Vanavond maar eens een ASP.NET MVC4 applicatie maken in combinatie met DevExpress. Aardig wat ervaring met ASP.NET met een zelfgemaakt multi-tier framework en ook met Yii Framework, dus hopelijk zal ik het snel snappen 
Iemand nog dé beste website voor de broodnodige informatie voor een goede opzet/start van zo'n web applicatie?
Iemand nog dé beste website voor de broodnodige informatie voor een goede opzet/start van zo'n web applicatie?
Dat toetsenbord tikt behoorlijk lekker moet ik zeggen. Ook het geluid valt ontzettend mee. Wel een nadeel is het gewicht van het toetsenbord zelf.
--edit--
Iets meer ervaring: Onder linux werkt het scrolllock en capslock ledje niet maar daar stoor ik me niet aan. Onder windows werken deze wel gewoon dus dat ligt gewoon aan Linux
. De green switches zouden heel zwaar moeten zijn maar ik vind het nog ontzetten mee vallen. ik kan er lekker op door typen en je krijgt echt super feedback. Het toetsenbord slipt ook totaal niet weg maar dat zal mede komen door de 1.4 kilo wat het ding weegt. Zo tot zover mijn korte review van de Ducky G2 Pro S.E. Style 3.
--edit--
Iets meer ervaring: Onder linux werkt het scrolllock en capslock ledje niet maar daar stoor ik me niet aan. Onder windows werken deze wel gewoon dus dat ligt gewoon aan Linux
[ Voor 63% gewijzigd door Ealanrian op 21-08-2013 19:23 ]
Voor de liefhebber:
https://developers.facebo...ow-available-to-everyone/
En hier hoe het werkt:
https://developers.facebook.com/docs/plugins/embedded-posts/
request-test ging goed dus
Note, script includen is maar 1x nodig, ook voor like etc. 1x script includen, verder heb je genoeg aan de <fb:post> tag.
BB-code versie ga ik nog aan werken, maar als iemand iets heeft hou ik me aanbevolen
https://developers.facebo...ow-available-to-everyone/
En hier hoe het werkt:
https://developers.facebook.com/docs/plugins/embedded-posts/
request-test ging goed dus
Note, script includen is maar 1x nodig, ook voor like etc. 1x script includen, verder heb je genoeg aan de <fb:post> tag.
BB-code versie ga ik nog aan werken, maar als iemand iets heeft hou ik me aanbevolen
[ Voor 31% gewijzigd door Firesphere op 21-08-2013 21:23 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Doe het dan meteen goed BtM!BtM909 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:55:
[modbreak]Wie is voor een nieuwe iteratie van de Coffee Corner?[/]
Poll: Nieuwe iteratie?
• Ja
• Nee
• Wat is een iteratie?
Ook een poll maken? Klik hier
Als er dan minder "ik heb / geef koffie" gespamd wordt en meer posts die leuk zijn om te lezen?BtM909 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:55:
[modbreak]Wie is voor een nieuwe iteratie van de Coffee Corner?[/]
De beperking dat er geen beperkingen opgelegd mogen worden moet toch genoemd worden.Korben schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:08:
[...]
Tja, maar als je het heel erg zwart-wit ziet, is voor 'vrije software' een licentie sowieso uit den boze. Die licentie specificeert namelijk onder welke voorwaarden je de software mag gebruiken. Zo vrij is het dus niet meer.
Jammer van de vele F's, want dat komt ongeveer wel neer op de licentie die ik zou willen toepassen: doe met deze code maar wat je wil, zelfs al zeg je dat je het zelf hebt geschreven.
[ Voor 58% gewijzigd door CodeCaster op 21-08-2013 23:07 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ik ben voor. En dan van begin tot eind geen quickreply, zodat een stagair later het verschil tussen deel 3 en 4 kan analyseren.
{signature}
We hebben dit soort discussies wel eerder gehad, maar het is soort van "jullie" topic. Jullie zouden dan iets meer aan zelfregulering moeten doenCodeCaster schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:05:
[...]
Als er dan minder "ik heb / geef koffie" gespamd wordt en meer posts die leuk zijn om te lezen?Het GKMT is in de HK.
Ik ben het overigens met je eens hoor dat het soms wel iets te makkelijk in een heel erge slowchat-achtig topic verandert
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
We zijn dan ook gewoon dol op discussies voerenBtM909 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:26:
[...]
We hebben dit soort discussies wel eerder gehad, maar het is soort van "jullie" topic. Jullie zouden dan iets meer aan zelfregulering moeten doen
Ik ben het overigens met je eens hoor dat het soms wel iets te makkelijk in een heel erge slowchat-achtig topic verandert
Overigens kan ik me er niet al te vreselijk aan storen, die "koffie"-posts. Ze willen ook wel eens de soms toch wat oeverloze discussies breken, en ik denk dat dat zo slecht nog niet is. Je ziet toch af en toe berichten langskomen als "gaat het nu nog steeds over x".
Dat is kwalijk, JSON prefereer ik toch echt liever dan XML en zeker met wat projecten die ik heb lopen heb ik data exchange toch wel nodig. Ik ben vooral benieuwd naar wat er in de toekomst hiermee gaat gebeuren en of er dan wel weer gewoon JSON ondersteuning in PHP gaat komen.
En we kunnen in een nieuwe iteratie (MET QUICK REPLY) verder babbelen over PHP5.5 en JSON 
De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4
De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.