De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 188 Laatste
Acties:
  • 530.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

Rutix schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:49:
[...]

Zie je vaak. Hebben ook een aantal projecten op het werk wat er echt niet uit ziet maar aan de achter kant wel goed in elkaar zit :).
Tja en dat snap ik dus niet. De gebruiker zit meestal toch tegen de voorkant aan te kijken :+

Dat de achterkant goed z'n werk doet zal de gebruiker voor standaard aannemen.
OkkE schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:51:
Ik vind de Apple toetsenborden wel fijn typen eigenlijk. De wireless muis vind ik minder prettig vasthouden, maar ach. Alleen thuis (om te gamen) moet ik echt een 'draadje' aan zowel toetsenbord als muis, verder maakt het me weinig uit. :)
Die magic mouse vind ik echt een drama dan weer. Veel te klein en te laag voor mijn handen (heb ik binnen een uur kramp). En hij schuift ook niet soepel vind ik. En het scrollen gaat ook niet lekker omdat het om een of andere reden altijd nogal gaat plakken ofzo en daardoor stroef gaat.

Geef mij maar een good ol' Logitech MX 518 :+ Daar heb ik er al een berg van versleten in de loop der jaren!

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 02-04-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:58
ben potverdrie al een uur bezig met een jQuery dialog. Hoe moeilijk kan zoiets zijn zeg? :(

Eerst verdween hij automatisch (bleek dat m'n knop om de dialog op te roepen een postback deed), nu werkt de postback van de knoppen IN de dialog niet. ARGH!!!! 8)7

Morgen even verder mee puzzelen.

--edit--
De magic mouse is een regelrechte RSI kweker. Ik had het er met mijn huisarts over terwijl hij bij mij m'n RSI klachten onderzocht en hij zei letterlijk 'gooi die magic mouse maar snel in een magic vuilnisemmer' :+

[ Voor 27% gewijzigd door PdeBie op 02-04-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:47
Fancybox ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Agree, die Magic Mouse is eigenlijk een drama. Maar ik vind het scrollen en swipen er mee wel weer erg prettig, dat mis ik wanneer ik een gewone muis aansluit. :{ Gelukkig zelf nooit last van klachten ivm die muis, maar ik kan me heel goed voorstellen dat andere dat wel hebben.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 10:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Hier een tevreden Colorbox gebruiker! :P Fancybox was ook een goeie trouwens, alleen niet gratis bij gebruik op een commerciële website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
OkkE schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:07:
Agree, die Magic Mouse is eigenlijk een drama. Maar ik vind het scrollen en swipen er mee wel weer erg prettig, dat mis ik wanneer ik een gewone muis aansluit. :{ Gelukkig zelf nooit last van klachten ivm die muis, maar ik kan me heel goed voorstellen dat andere dat wel hebben.
QFT!

Als ik in OS X zit, een beetje browsen/devven dan is de Magic Mouse heerlijk, omdat je gestures kan doen. Ga ik gamen, dan gaat ie opzij en komt er een muis met een draadje in (die goedkoopste Microsoft muis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Bosmonster schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:37:
[...]

We zitten hier ook met ADP bijvoorbeeld om je loonstrookjes enzo op te halen en dan vraag je je af welke stagiaire dat in Frontpage in elkaar geklikt heeft...
Breek me de bek niet open. ADP is echt zo'n ontzettend dramasysteem :X

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-10 11:23
Alex) schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:38:
Op mijn MacBook vind ik het een prima toetsenbord. Die smalle ramplankjes (zonder numeriek gedeelte) lijken me echt vreselijk :X
By far het meest waardeloze toetsenbord waar ik ooit mee heb moeten werken. De batterijduur is wel oké, maar dat is dan ook het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:19
Fijn toetsenbord ja. Drukpunt van de spatiebalk zat ergens in het midden. Met tienvingertypen tik je dan vooral aan de randen van de spatie met als gevolg dat die niet reageert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Alex) schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:59:
[...]

Breek me de bek niet open. ADP is echt zo'n ontzettend dramasysteem :X
Grappig, hier bij ons hebben ze het net geintroduceerd voor onder andere het aanvragen van verlofuren etc.
Loonstroken gaan we er later ook uit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:07:
Ik heb zowat hetzelfde. OSX zonder gestures is gewoon geen OSX. Daarom heb ik een Magic Mouse bij mijn Mac Mini gekocht. Ondertussen gebruik ik mijn Macbook als main computer en gebruik ik de Magic Mouse niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

pdebie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:42:
[...]

Grappig, hier bij ons hebben ze het net geintroduceerd voor onder andere het aanvragen van verlofuren etc.
Meh P-Direkt word je ook niet blij van. Gebruiken ook nogal veel mensen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 22-10 11:07
Ik krijg geen normaal stuk tekst, laat staan code, uit een mac toetsenbord. Heb zowel thuis als op kantoor een Microsoft Curve 2000, lekker goedkoop. Briljante is dat de meeste collega's daar dan weer niet mee uit de voeten kunnen, omdat die weer gewone rechttoe-rechtaan tobo's gebruiken. Muizen doen we natuurlijk met een G5.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 20:48

Haan

dotnetter

wackmaniac schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:49:
Ik krijg geen normaal stuk tekst, laat staan code, uit een mac toetsenbord. Heb zowel thuis als op kantoor een Microsoft Curve 2000, lekker goedkoop. Briljante is dat de meeste collega's daar dan weer niet mee uit de voeten kunnen, omdat die weer gewone rechttoe-rechtaan tobo's gebruiken. Muizen doen we natuurlijk met een G5.
Ik zweer ook bij de Curve 2000 _/-\o_ Ik moet er alleen nog eentje regelen voor bij m'n huidige baan.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Haan schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:54:
[...]

Ik zweer ook bij de Curve 2000 _/-\o_ Ik moet er alleen nog eentje regelen voor bij m'n huidige baan.
Die heb ik ook op een van mijn werkplekken neergelegd :) Maar om de een of andere reden zit ik op dat toetsenbord met enige regelmaat een toets te ver naar rechts. Erg vervelend met control-c & control-v.

Thuis heb ik een Natural 4000 liggen, dat ding vind ik persoonlijk wat fijner werken. Om de een of andere reden ben ik daar inmiddels zo aan gewend dat menig ander toetsenbord niet echt prettig meer voelt... :/

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-10 13:57

alienfruit

the alien you never expected

Wat is er mis met die Javascript? Bekijkt alleen of je een specifieke tablet hebt en laad dan die tablet variant van de pagina. Ja, je kan het ook server-side doen... Niks mis met specifieke pagina's voor specifieke apparaten maken. Alleen wel terugvallen op een mobiele variant voor alles die je niet kent (of juist de desktop variant, kwestie van smaak ;)). Doen we hier ook bij sommige projecten... Maar voornamelijk om efficiënt meuk over de lijn te slingeren :P Of omdat de klant alleen specifieke apparaten wil ondersteunen (=voor betalen):+

[ Voor 8% gewijzigd door alienfruit op 02-04-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Euhm.... deze code staat in de index.html. Iedere browser komt dus eerst daarop uit, en als je aan die paar voorwaarden voldoet, ga je naar de handheld of tablet pagina. Zo niet, dan blijf je dus op de desktop variant.

Verder ga ik er maar vanuit dat je nu niet serieus bent. :X
alienfruit schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:57:
Ja, wij hebben projecten waar we desktop / ipad stylesheets injecten via javascript :+
Daar hoeft opzich niets mis mee te zijn (al geniet het niet mijn voorkeur). Maar dan moet je toch wel anders controleren dan enkel op user agent. Laat staan op deze manier! Blackberrie is bijvoorbeeld geen mobiel? Of windows phone?

[ Voor 102% gewijzigd door GateKeaper op 02-04-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, wij hebben projecten waar we desktop / ipad stylesheets injecten via javascript :+
Daar hoeft opzich niets mis mee te zijn (al geniet het niet mijn voorkeur). Maar dan moet je toch wel anders controleren dan enkel op user agent. Laat staan op deze manier! Blackberrie is bijvoorbeeld geen mobiel? Of windows phone?
Haha, believe it or not maar we controleren een media query via JavaScript en gaan dan doodleuk Javascript en stylesheets inladen voor dat apparaat. Nog net niet een speciale stylesheet en javascript voor de baas /3

[ Voor 73% gewijzigd door alienfruit op 02-04-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
pdebie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:42:
[...]

Ik heb er altijd problemen mee. Ik vergeet mijn wachtwoord om de haverklap, mijn inlognaam is een niet-bestaand e-mailadres (waardoor ik het iedere keer vergeet), ik vergeet vrijwel iedere keer welke geheime vraag ik ook alweer had gekozen, ik heb mijn account al 2x weten te locken, en oude wachtwoorden hergebruiken is niet toegestaan*.

Lieve bedrijven, ga eens federation gebruiken i.p.v. allemaal eigen inlogsystemen te bedenken?

* Wat bij mij meteen de vraag doet rijzen: hoe weten zij dat? Ze houden een password-history bij (of een hash-history), maar hoe goed is dat beveiligd? Ik zou niet versteld staan van plain text...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van dat federation-gedoe waar jij het over hebt. Je koppelt verschillende accounts als het ware aan elkaar en dat is nu nét wat ik niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:17:
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van dat federation-gedoe waar jij het over hebt. Je koppelt verschillende accounts als het ware aan elkaar en dat is nu nét wat ik niet wil.
persoonlijk heb ik er ook moeite mee. Veel sites pushen tegenwoordig met inloggen via Twitter of Facebook, maar dit wil ik helemaal niet. Ik snap dat bij gratis diensten, jezelf het product bent, maar dan hoef ik het nog niet makkelijk voor ze te maken. Ik maak dan ook liever een nieuw account aan voor die website met bogus informatie en een emailadres wat naar hen te herleiden is, dan dat ik inlog met FB, Twitter of welke andere dienst dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ach nog altijd beter dan Teambox gebruiken. Alles opent in popup vensters :| Zwitserse bagger (http://www.intevo.net/teambox/info/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:17:
Voor een bedrijf vind ik het ideaal.

Stel, je hebt een bedrijf. Je outsourcet een aantal zaken (zoals HR en fleetmanagement) outsource je omdat dat goedkoper is. Je hebt een simpel bedrijfsintranet opgezet met daarop een aantal links naar voor medewerkers relevante websites. Met één klik logt iedereen automatisch in, met de juiste gegevens.

Geen gedoe met: wachtwoordregels, dubbele accounts, conflicterende policies, "help mijn account bij X is gelockt"-calls of administratieve rompslomp voor de administratie-afdeling wanneer een medewerker uit dienst gaat. Je bedrijfsidentiteit is leidend. Al moet er natuurlijk wel een "Sign in as a different user"-mogelijkheid zijn op de inlogpagina.

Op publieke websites is het een ander verhaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd werk en privé liever gescheiden dus zou liever een andere manier hebben om in te loggen. Zolang er een "Sign in as a different user"-optie is, is het voor mij allemaal goed, maar loop me alstublieft niet te forceren zoals Spotify dat deed: "Geen Facebook, geen Spotify"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb het alleen over een zakelijke situatie. Ik bedoel niet dat je met je Facebook-account moet gaan inloggen om je loonstrook te kunnen zien.

* Alex) heeft het over ADFS, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

In een zakelijke situatie moet de bende gewoon aan je domain account gelinkt worden. Niets inloggen, ik ben al op 't netwerk aangemeld!

En nu we 't daar toch over hebben. Voor alle dingen waarvoor identiteit belangrijk is, mag digid van mij wel een rol gaan spelen. Bank zaken, maar ook online bestellen! Weg met de fraude shit.

[ Voor 42% gewijzigd door GateKeaper op 02-04-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vulde net m'n uren in in een niet bepaald klein pakket: "Hours per week is less, are you sure?". Cryptisch. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar less is toch more? :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

More or less, ja. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:59
CodeCaster schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:36:
Ik vulde net m'n uren in in een niet bepaald klein pakket: "Hours per week is less, are you sure?". Cryptisch. :')
Het pakket wilt dat je nog een aantal onbetaalde overuren klopt eerst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 21:03

RayNbow

Kirika <3

* RayNbow heeft een vroege versie van een webapplicatie in een dotCloud sandbox gegooid...

...eens kijken hoe snel 't stuq kan gaan. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Candanz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08-2024

Candanz

Geflipt

Zo maar eens m'n CV online aangemaakt. Nog een stukje er in met Previous Experiences en hij is helemaal ready to go. eventueel nog wat downloadjes van stukken code van mij. (Link staat in m'n signature, moet alleen de signature veranderen maar m'n wachtwoord vergeten en luiheid) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Candanz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:34:
Zo maar eens m'n CV online aangemaakt. Nog een stukje er in met Previous Experiences en hij is helemaal ready to go. eventueel nog wat downloadjes van stukken code van mij. (Link staat in m'n signature, moet alleen de signature veranderen maar m'n wachtwoord vergeten en luiheid) :)
Wauw, dat ziet er verdomd goed uit! Kudos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 00:15
Candanz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:34:
Ik zoek eigenlijk nog een soort gratis online portfolio voor programmeurs, waar je dus een stukje kunt schrijven over alle interessante projecten waar je aan hebt gewerkt. Ik merk dat ik echt shitloads aan projecten doe, die ik uiteindelijk vergeet. Lijkt me wel mooi om eens bij te houden wat ik nou allemaal maak, kan in de toekomst ook handig zijn als een werkgever wilt zien wat ik nou eigenlijk allemaal uit heb gevroten als zelfstandig ondernemer :P

Ik heb tot dusver alleen nog niks kunnen vinden. Alle portfoliosites die ik vind zijn gericht op designers en dergelijken, wat ook logisch is, want back-end stuff kun je over het algemeen niet showen. Toch wil ik het ergens gedocumenteerd hebben met een klein stukje er bij wat ik vet vond aan dat project, wat voor technieken ik heb gebruikt, waarom, etc.

Kortom, kent iemand zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Grappig, ik dacht dat ADP iets was wat inderdaad even snel intern in elkaar geflanst was. Daar zit dus een heel miljoenenbedrijf achter. Wie had dat ooit gedacht.

Een collega van me heeft een Chrome-plugin geschreven die er voor zorgt dat je je dagen automatisch kunt doorkopiëren, blijkbaar nogal een fan van het systeem:

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/ofrdod72l/CRAd_P.png

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 18:13

Ghehe

400 pound hacker

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:10:
[...]

Wauw, dat ziet er verdomd goed uit! Kudos!
Voor 4$ kan je niet sukkelen he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Candanz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08-2024

Candanz

Geflipt

Ghehe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 00:02:
[...]

Dat is inderdaad de template die ik gebruik, heb hem hier en daar wel iets aangepast, ik ben van plan om er nog een paar in te gooien, maar ik vondt het wel een redelijk strak design, waardoor ik hem dus ook redelijk zo laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:14

Hoogie2004

Whohooooo

Er staan echt hele mooie strakke theme's op wrapbootstrap :) Geen schande om die te gebruiken, want default bootstrap heeft iedereen ook wel gezien onderhand.

Ik moet de 2 sites in mijn sig ook maar eens aanpakken, vooral van de handboog (eerste mvc-probeersel) heeft een flinke facelift nodig. De handboogadministratie-site mag ook nog wel wat frisser... Zoveel te doen, zo weinig tijd :(

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 00:02:
[...]

Die site ligt er uit hier ...
Edit: nvm, volgens downforeveryoneorjustme.com ligt het aan mij.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
pdebie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:58:
ben potverdrie al een uur bezig met een jQuery dialog. Hoe moeilijk kan zoiets zijn zeg? :(

Eerst verdween hij automatisch (bleek dat m'n knop om de dialog op te roepen een postback deed), nu werkt de postback van de knoppen IN de dialog niet. ARGH!!!! 8)7

Morgen even verder mee puzzelen.
Inmiddels opgelost in jsFiddle. Nu nog in mijn eigen project, maar dat kan niet lastig zijn.

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<form action="Javascript: alert('submitted');" method="get">
<p>
    <label id="showDialog">Toon dialoog</label>
</p>
<div id="dialog" title="Type order">
Wat is het ordertype?<br />
    <input type="submit" id="btn1" value="1"/>
    <input type="submit" id="btn2" value="2"/>
</div>
<input type="submit" value="submit"/>

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
$(function () {
    $("#dialog").dialog({
        autoOpen: false,
        height: 150,
        width: 350,
        modal: true,
        draggable: false,
        closeOnEscape: false,
        open: function (type, data) {
                    $(this).parent().appendTo(jQuery("form:first")); //toewijzen dialog aan form
                }
    });

$("#showDialog")
    .click(function (event, ui) {
        $("#dialog").dialog("open");
    });

//de oplossing was dus om het click event binnen de dialog af te vangen 
    //en vanaf daar een submit aan te roepen.
    $("#dialog :submit").click(function (event, ui){
        $('form').submit();
    });
});

[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 03-04-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:04:
[...]

... maar dat kan niet lastig zijn.
Famous last words :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Precies. Ik ben nu zelf al een tijd aan het kloten in JavaScript om een presentatie slideshow schaalbaar te maken. Een transform gebruiken leek mij wel een goed idee alleen dat ondersteunt IE natuurlijk niet en zoom is ook ruk. Zucht. Toch al een uurtje aan het kloten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

BM

Moderator Spielerij
Net voor de zoveelste keer maar een ticket ingeschoten bij MS om me te helpen met het aanmaken van een WP dev account. Dit keer maar wat nadrukkelijker aangegeven dat de standaard workarounds niet werken. Benieuwd of ze me nu weer dezelfde workaround opsturen ;(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
haha nee het valt mee. Ik had nog 1 klein probleempje en dat was dat m'n button geen postback naar de server deed, omdat de dialog buiten de <form> tag gerenderd word. Dit heb ik opgelost met:

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
$(function () {
    $("#dialog").dialog({
        ..... // zie vorige post voor deze code.
        // toewijzen dialog aan form
        open: function (type, data) {
                    $(this).parent().appendTo(jQuery("form:first"));
                }
    });

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Avalaxy schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:50:
[...]

Ik zoek eigenlijk nog een soort gratis online portfolio voor programmeurs, waar je dus een stukje kunt schrijven over alle interessante projecten waar je aan hebt gewerkt....

Kortom, kent iemand zoiets?
Die template die Candan gebruikt heeft daar wel iets aardigs voor geloof ik.

Als je nu deze pagina gebruikt als overzichtspagina. Dan heb je per jaar, eventueel maand (afhankelijk van je projecten), een korte omschrijving van het project. En als detailpagina gebruik je dan de review pagina. Bedenk vier leuke categorieën voor de balkjes, bijvoorbeeld percentage coördinerend / uitvoerend, om je groei later te kunnen analyseren. Of balkjes voor coden, designen, frontend, backend.

Onder Good en Bad kan je de tips en tops plaatsen? Misschien 1 screenshotje erbij, en een korte omschrijving. En volgens mij heb je dan wel wat leuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Laatst online: 22-10 14:38
Echt ik heb een zwaar irritante bug. Hebben een intern tooltje om firmware op onze NFC reader te plaatsen alleen af en toe gaat dat niet goed. Maar als ik in een test gewoon 100x de firmware upload gaat het 100x goed...

Kut bugs die 'af en toe' voorkomen zijn niet handig :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:25
Ozzie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:17:
Echt ik heb een zwaar irritante bug. Hebben een intern tooltje om firmware op onze NFC reader te plaatsen alleen af en toe gaat dat niet goed. Maar als ik in een test gewoon 100x de firmware upload gaat het 100x goed...

Kut bugs die 'af en toe' voorkomen zijn niet handig :)
Welkom, in de wondere wereld van de heisenbugs :+ Altijd leuk als je een bug hebt die "random" lijkt te zijn, kun je soms uren naar zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
RobertMe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:32:
[...]

Welkom, in de wondere wereld van de heisenbugs :+ Altijd leuk als je een bug hebt die "random" lijkt te zijn, kun je soms uren naar zoeken.
Is geen heisenbug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ozzie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:17:
Met hetzelfde kabeltje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Heisenbug is a whimsical computer programming jargon term for a software bug that seems to disappear or alter its behavior when one attempts to study it.
Volgensmij is dat toch precies wat hij beschrijft. Hij probeert de oorzaak te vinden, maar de bug treed helemaal niet op als hij wil bestuderen.

[ Voor 19% gewijzigd door RobertMe op 03-04-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Verschillende kabels, readers, firmware en computers geprobeerd dus het ligt echt aan de software, maar waar... :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Laatst online: 17-10 06:12
Eindelijk fatsoenlijke, gratis IE VM's voor Parallels / VMware op de Mac: http://www.modern.ie/en-us/virtualization-tools. Ze zijn goed bezig bij het IE dev team _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10 23:18

ZaZ

Tweakers abonnee

RobertMe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:35:
[...]

[...]

Volgensmij is dat toch precies wat hij beschrijft. Hij probeert de oorzaak te vinden, maar de bug treed helemaal niet op als hij wil bestuderen.
Dan kan ik meer dan 50% van de bugs die ik tegenkom ook wel meteen heisenbugs noemen omdat ik ze niet meteen kan reproduceren.

Volgens mij is een heisenbug meer zoiets van dat je de fout kan reproduceren, maar op het moment dat je gaat debuggen step je overal doorheen zonder fouten tegen te komen

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
RobertMe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:35:
[...]

[...]

Het trad ook niet op toen 'ie het niet probeerde te bestuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jhuiting schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:42:
Eindelijk fatsoenlijke, gratis IE VM's voor Parallels / VMware op de Mac: http://www.modern.ie/en-us/virtualization-tools. Ze zijn goed bezig bij het IE dev team _/-\o_
Niet enkel bij IE. Heel Microsoft is goed bezig: nieuws: Microsoft verkoopt Windows 8-kit voor site-ontwikkelaars op OS X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
ZaZ schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:42:
[...]

Dan kan ik meer dan 50% van de bugs die ik tegenkom ook wel meteen heisenbugs noemen omdat ik ze niet meteen kan reproduceren.

Volgens mij is een heisenbug meer zoiets van dat je de fout kan reproduceren, maar op het moment dat je gaat debuggen step je overal doorheen zonder fouten tegen te komen
I stand corrected :'( heisenbug gaat inderdaad over veranderd gedrag tijdens het debuggen terwijl het hier over "niet reproduceerbaar" ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Vind Microsoft sowieso wel goed bezig sinds Windows 8 / Phone 8. Heb er nog niet mee gewerkt maar het ziet er soepel uit. Vanavond een keer thusi installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
RobertMe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:47:
[...]

I stand corrected :'( heisenbug gaat inderdaad over veranderd gedrag tijdens het debuggen terwijl het hier over "niet reproduceerbaar" ging.
Ha! Sukkel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozzie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:47:
Vind Microsoft sowieso wel goed bezig sinds Windows 8 7 / Phone 8 7. Heb er nog niet mee gewerkt maar het ziet er soepel uit. Vanavond een keer thusi installeren
FTFY ;)
Windows 8 is inderdaad de moeite. Er zijn veel mensen die absoluut niets moeten weten van het nieuwe startmenu maar dat is volgens mij gewoon even wennen.

Met Windows Phone heb ik - helaas - nog geen ervaring. Het ziet er wel allemaal enorm leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
:'( Het kon natuurlijk wel zo zijn dat Ozzie de debugger geattached had tijdens het proberen te reproduceren (of gewoon een debug build die de bug niet bevat maar de release bug wel). Misschien is dat dan alsnog een heisenbug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Echte mensen gebruiken gewoon logs ipv. een debugger. Of gewoon lldb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

alienfruit schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:14:
Logs? Console.WriteLine O+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stacktraces vertellen genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
All you need is Memory1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Console.WriteLine is ook een soort van log natuurlijk ;) Olydbg is ook leuk. Goede vervanger was dat voor SoftIce. Hele tijd gebruikt samen met w32dasm etc.

Maar over die IE VMs moet je daar ook een licentie voor hebben?

[ Voor 29% gewijzigd door alienfruit op 03-04-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:23:
Console.WriteLine is ook een soort van log natuurlijk ;)
Voor zover ik kan zien op de site niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

alienfruit schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:23:
Console.WriteLine is ook een soort van log natuurlijk ;)
Nee.
Tenminste, ik heb eerder al IE7, IE8 en IE9 zonder problemen (& zonder licentie) geinstalleerd. Nu bezig met IE10 en dat lijkt ook goed te gaan. VirtualBox op OSX.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 03-04-2013 11:28 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, ik zie het ook niet. Daarom vraag het hier. Misschien heeft iemand ze al in gebruik :) Activeren is ook niet nodig?

Jammer dat die 25$ kit al uitverkocht is. Ik gebruik nu een Windows 8 licentie van een vriend.

[ Voor 7% gewijzigd door alienfruit op 03-04-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:27:
Ja, ik zie het ook niet. Daarom vraag het hier. Misschien heeft iemand ze al in gebruik :) Activeren is ook niet nodig?

Jammer dat die 25$ kit al uitverkocht is. Ik gebruik nu een Windows 8 licentie van een vriend.
Inderdaad zonde dat die kits al zijn uitverkocht. Voor zover ik weet liep dat offer pas sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

alienfruit schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:27:
De oude VM's die ik nog steeds geinstalleerd heb staan geven de standaard "Je moet activeren" melding en sluiten geloof ik na een uur vanzelf af. Hoe het met de nieuwe is moet ik nog testen. Maar sowieso is het good enough om een website te testen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
OkkE schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:30:
[...]

De oude VM's die ik nog steeds geinstalleerd heb staan geven de standaard "Je moet activeren" melding en sluiten geloof ik na een uur vanzelf af. Hoe het met de nieuwe is moet ik nog testen. Maar sowieso is het good enough om een website te testen imho.
Not bad indeed. Alleen irritant als je flink zou moeten debuggen/bugfixen (zeker met IE6, als je die nog support) en je dan wel de hele tijd je werk-flow moet onderbreken omdat hij doet afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Over bootstrap themes gesproken: http://divshot.github.com/geo-bootstrap/

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
donders, die site liet mijn browser gewoon crashen.

Too much of 1990!!!!!!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Laatst online: 17-10 06:12
OkkE schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:30:
[...]

Ja het nadeel van die oude is dat ze op de Mac alleen op VirtualBox draaiden, die nieuwe hebben volgens mij geen restricties en draaien op beter geoptimaliseerde platformen zoals Parallels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

alienfruit schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:14:
Debuggen? Pfft, net als testen is dat overbodig. If it compiles, ship it :+ Indien het niet correct werkt (waarbij correct nogal subjectief is) passen we gewoon de documentatie aan :Y)

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
.Gertjan. schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:30:
[...]

... passen we gewoon de documentatie aan :Y)
It's not a bug, it's a feature O-)

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQI_b7tY_U4Pynu0jPBp3l_ZSCuUaRq_Ly30VX31PPqnAZSvMkCpQ
lol, daarna is God ook vergeten de bugs eruit te halen :P

[ Voor 31% gewijzigd door RobertMe op 03-04-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

RobertMe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:32:
[...]

It's not a bug, it's a feature O-)
Precies, en om het gedoe over undocumented features te voorkomen knallen we het in de documentatie waardoor het gewoon een documented feature is en de tool niet beschuldigd kan worden van undocumented behavior. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-10 10:26

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:35:
[...]

Precies, en om het gedoe over undocumented features te voorkomen knallen we het in de documentatie waardoor het gewoon een documented feature is en de tool niet beschuldigd kan worden van undocumented behavior. :+
En voor de overige *kuch*bugs*kuch* hebben we "future implementation of new features possible" zodat we alles onder die noemer kunnen schuiven.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

jhuiting schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:02:
[...]

Ja het nadeel van die oude is dat ze op de Mac alleen op VirtualBox draaiden, die nieuwe hebben volgens mij geen restricties en draaien op beter geoptimaliseerde platformen zoals Parallels :)
Het is ook eigenlijk alleen luiheid & gemak dat ik die oude op dit moment nog gebruik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Of je maakt een workaround voor een workaround in een component set om vervolgens de workaround voor de workaround weer weg te gooien. Kijkt naar Adobe.

offtopic:
Ik ben zelf faliekant tegen Parallels. Heeft ooit mijn MacBook om zeep geholpen en moest ik na de lokale Apple-boer (voor cd-tje met OSX) met de bus. 2,5 uur reizen :( Bagger komt er niet meer op :+

[ Voor 42% gewijzigd door alienfruit op 03-04-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Hoe kan die applicatie je Mac om zeep hebben geholpen dan?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 20:53
Waarom is nooit aan mij verteld dat sqlite case sensitive is :'(

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:03:
Dat had ik ook met Postgresql :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

ZpAz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:03:
Because you didn't ask. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Yeah, dat is net iets als dat je in JS moet weten dat januari maand 0 is. Je gaat er gewoon niet vanuit. Oh wel. Het was maar een halve dag.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 00:15
GateKeaper schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:15:
[...]

Die template die Candan gebruikt heeft daar wel iets aardigs voor geloof ik.

Als je nu deze pagina gebruikt als overzichtspagina. Dan heb je per jaar, eventueel maand (afhankelijk van je projecten), een korte omschrijving van het project. En als detailpagina gebruik je dan de review pagina. Bedenk vier leuke categorieën voor de balkjes, bijvoorbeeld percentage coördinerend / uitvoerend, om je groei later te kunnen analyseren. Of balkjes voor coden, designen, frontend, backend.

Onder Good en Bad kan je de tips en tops plaatsen? Misschien 1 screenshotje erbij, en een korte omschrijving. En volgens mij heb je dan wel wat leuks :)
Mja, template kan ik wel zelf bouwen, het is meer dat ik geen zin heb om zoiets te gaan hosten omdat ik speciaal voor dit doel dan weer webhosting en een domein moet aanschaffen. Het liefst heb ik een site waar je gratis een profiel aan kunt maken. Gewoon zoals hier dus: http://carbonmade.com/ (alleen dan niet op designers gericht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:05:
[...]

Dat had ik ook met Postgresql :F
Voor LIKE heeft Postgresql dan wel weer een operator, ILIKE. Nu is het dus wachten op een aanklacht van Apple omdat ze de term met een i geprefixed hebben :+.

Daarnaast is string comparison by default toch altijd case sensitive? In PHP en C# is dat toch niet anders. Ik meen ook dat het in ieder geval bij MySQL een "keuze"(/implementatie detail) is. Als je daar een andere collation selecteert is ie ineens weer wel case sensitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

$('.slide_element-video').find('video').get(0) geeft geen HTMLVideoElement terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
RobertMe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:21:
[...]

Voor LIKE heeft Postgresql dan wel weer een operator, ILIKE. Nu is het dus wachten op een aanklacht van Apple omdat ze de term met een i geprefixed hebben :+.

Daarnaast is string comparison by default toch altijd case sensitive? In PHP en C# is dat toch niet anders. Ik meen ook dat het in ieder geval bij MySQL een "keuze"(/implementatie detail) is. Als je daar een andere collation selecteert is ie ineens weer wel case sensitive.
Mogelijk, eigenlijk enkel met Mysql gewerkt en even met Oracle, maar die had dat volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

armageddon_2k1 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:54:
Hoe kan die applicatie je Mac om zeep hebben geholpen dan?
Geen idee. Hardeschijf raakte korrupt gemaakt tijdens Bootcamp importeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

alienfruit schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:24:
$('.slide_element-video').find('video').get(0) geeft geen HTMLVideoElement terug :(
Raar, hier wel :P

Weet je zeker dat je selector klopt?

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 03-04-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

In Chrome wel maar niet in Safari. Vast weer een caching probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:24:
[...]

Mogelijk, eigenlijk enkel met Mysql gewerkt en even met Oracle, maar die had dat volgens mij ook niet.
Hier hetzelfde. Enkel ervaring met Mysql en Oracle.
Ook met MSSQL nu ik er over nadenk maar toen heb ik nooit een LIKE nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

alienfruit schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:29:
In Chrome wel maar niet in Safari. Vast weer een caching probleem :+
Denk het..

http://jsfiddle.net/zLkMp/

(ugliest jsfiddle ever :+)

Geeft hier netjes HTMLVideoElement in Chrome, Firefox en Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:29:
[...]

Hier hetzelfde. Enkel ervaring met Mysql en Oracle.
Ook met MSSQL nu ik er over nadenk maar toen heb ik nooit een LIKE nodig gehad.
MSSQL is inderdaad volgensmij ook case insensitive. Maar het zal wel weer iets met maar half gedefinieerde standaarden te maken hebben. Waar MS sowieso makkelijk langs komt met T-SQL.
Bosmonster schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:30:
Geeft hier netjes HTMLVideoElement in Chrome, Firefox en Safari.
Add Opera to the list, daarin werkt het ook gewoon zoals je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, het werkt. Mompelt iets over 'Disable Cache'. Tijd voor een pause :)

[ Voor 20% gewijzigd door alienfruit op 03-04-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

RobertMe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:50:
Add Opera to the list, daarin werkt het ook gewoon zoals je verwacht.
Maar Opera doet niet (meer) mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ligt het aan mij of is de laatste versie van Google Chrome (versie 26.0.1410.43 m) ontzettend traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
OkkE schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:53:
[...]

Maar Opera doet niet (meer) mee. :+
Nog wel. Zoveel vertrouwen heb ik nu ook weer niet in die switch naar Webkit. Voordat ze zover zijn zal het wel 2014 zijn en zullen er genoeg bugs in zitten.

* RobertMe heeft niet zoveel vertrouwen in Opera. Als je development maar een beetje volgt zie je al de gekste dingen langskomen. Bugfix update uitbrengen, en dan 2 weken later komen dat er een zeer ernstige crasher in zit, waar ze niks van wisten. Die dan wel snel gefixed wordt binnen een paar dagen. Maar als je vervolgens de reacties leest was de bug al lang gemeld (voor de release van de eerste bugfix release). Daarnaast hebben ze ooit eens beloofd dat in Opera 12 hardware acceleration zou zitten. Dat was toen ze met 11.50 bezig waren of 11.50 net final was. Ze hebben toen ook snapshots uitgebracht van 12.00, maar "ineens" werd die gerenamed naar 11.60 die dan zonder HWA was. Toen hebben ze dus eerst 11.60 gereleased (met alle features die voor 12.00 bekend waren, behalve HWA), en daarna zijn ze weer verder gegaan aan 12.00, maar hebben ze op een gegeven moment alsnog besloten om HWA maar standaard uit te zetten "want het werkt niet".
Pagina: 1 ... 47 ... 188 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.