• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:52

M0nkeymen

Monkeystyle!

Jackal131 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:03:
[...]
Ik loop nu vast bij de Pluto junction richting Sedna, waar ik 3 willekeurige mods moet zien te halen in een challenge room. Ik heb begrepen dat je daarvoor het beste de mobile defense missies kan doen op Lua, echter... die klote dingen die zich steeds aanpassen (Sentients?) krijg ik met geen mogelijkheid neer.
Om die dingen neer te krijgen moet je inderdaad, zoals SinergyX zegt:
SinergyX schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:11:
Sentients zijn leuk, de basis daarbij is, zorg dat je wapen, melee en secondair verschillende setups hebben. Impact/fire, slash/poison en pucture/ice als random, je begint melee, dan secondair dan primair, die dingen passen zich aan een element wanneer ze teveel damage daarvan krijgen, vandaar steeds door switchen.
En je kunt ook de 2nd dream en de war within quest doen, je krijgt dan "iets" extra's, zonder te veel te spoilen.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Jackal131
  • Laatst online: 27-05 14:59
M0nkeymen schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:28:
[...]

Om die dingen neer te krijgen moet je inderdaad, zoals SinergyX zegt:

[...]
En je kunt ook de 2nd dream en de war within quest doen, je krijgt dan "iets" extra's, zonder te veel te spoilen.
Die heb ik gedaan, maar ik weet niet wat je met 'iets' extra's bedoeld.
Kun je dat misschien binnen een spoiler tag aangeven?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• M0nkeymen
  • Laatst online: 20:52

M0nkeymen

Monkeystyle!

Jackal131 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:00:
[...]

Die heb ik gedaan, maar ik weet niet wat je met 'iets' extra's bedoeld.
Kun je dat misschien binnen een spoiler tag aangeven?
spoiler: howto kill sentient
http://warframe.wikia.com/wiki/Operator
[quote]
Operator's abilities consumes Void Energy as indicated by the focus gauge, which regenerates independent of the Warframe's state after a short period of time. They can also be replenished by Energy Orbs or certain Warframe powers that restore Energy. Because all of their abilities deal VoidTearIcon b Void damage, they are effective against all Sentient enemies as it nullifies any damage resistance built by the creatures. The powers available to the Operator are as follows:
[/quote]
Het komt erop neer dat de void beam van je operator de damage resistance weghaald. Dus void beam, en dan je krachtigste wapen.

edit: quotes werken niet in spoiler tags?

[ Voor 5% gewijzigd door M0nkeymen op 14-12-2017 13:45 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Jackal131
M0nkeymen schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:43:
[...]

spoiler: howto kill sentient
http://warframe.wikia.com/wiki/Operator
[quote]
Operator's abilities consumes Void Energy as indicated by the focus gauge, which regenerates independent of the Warframe's state after a short period of time. They can also be replenished by Energy Orbs or certain Warframe powers that restore Energy. Because all of their abilities deal VoidTearIcon b Void damage, they are effective against all Sentient enemies as it nullifies any damage resistance built by the creatures. The powers available to the Operator are as follows:
[/quote]
Het komt erop neer dat de void beam van je operator de damage resistance weghaald. Dus void beam, en dan je krachtigste wapen.

edit: quotes werken niet in spoiler tags?
Volgens mij zit daar het probleem. Die ability krijg je pas later!!
spoiler:
Daar moet je The War Within hebben gespeeld

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:12
https://imgur.com/a/isity
https://imgur.com/a/rJU45

Daar mod ik nu een beetje naar toe. En moet zeggen :7 Uranus is ineens een stuk makkelijker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Die 2 primed mods moet ik ook nog >:) . Hopelijk heeft Baro Ki'Teer deze binnenkort een keer weer te koop!

Eindelijk de Sedna junction vrijgespeeld en kan ik beginnen aan The War Within!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Die mods moet ik dus ook nog :7 Ik ben aan Second Dream bezig.. Ondertussen Nova ff bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik denk dat ik nu ergens tussen de 200 en 300 uur heb zitten in Warframe. Eigenlijk best verbazingwekkend en gedurfd van de DE dat ze nieuwe gameplay elementen unlocken na The War Within. Bij de meeste games heb je na een uurtje of 20 spelen alles wel vrijgespeeld of in ieder geval iets van gezien.

Nu nog even doorlevelen, zodat ik ook de sorties kan gaan doen. Vraag daarover: krijg je alleen rewards als je alle 3 de sorties hebt gedaan of krijg je ook per sortie een bepaalde reward?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-05 18:15
Jackal131 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:06:
Ik denk dat ik nu ergens tussen de 200 en 300 uur heb zitten in Warframe. Eigenlijk best verbazingwekkend en gedurfd van de DE dat ze nieuwe gameplay elementen unlocken na The War Within. Bij de meeste games heb je na een uurtje of 20 spelen alles wel vrijgespeeld of in ieder geval iets van gezien.

Nu nog even doorlevelen, zodat ik ook de sorties kan gaan doen. Vraag daarover: krijg je alleen rewards als je alle 3 de sorties hebt gedaan of krijg je ook per sortie een bepaalde reward?
Je krijgt 1 reward uit die lijst na de 3 missies.

2000+ uren volgens steam en vind het nog steeds leuk. Soms is de grind naar items wel vervelend, maar ik haal er wel mijn voldoening uit.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Is het trouwens een idee om dit topic multiplatform te maken? Volgens mij worden hier geen PC specifieke zaken besproken...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 16:46

shoney24

The Dude Abides!

Sinds een paar dagen ben ik nu bezig met Warframe en ik moet zeggen dat ik mij afvraag waarom ik nog nooit eerder aan het spel begonnen ben. Ontzettend verslavend.

Wel heeft het kijken van een aantal beginner guides op Youtube mij redelijk geholpen om het spel nu eens eindelijk te "begrijpen". ;)

Ik vraag mij af of Tweakers een Clan op warframe heeft? Ik kan hier namelijk niet direct iets over terugvinden. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik nog niet echt geprobeerd hebt op een Clan te joinen.

Verder ben ik nog lekker alle planeten aan het vrij spelen. Zit nu op Phobos en The Void en het gaat vrij aardig denk ik. Ik vermaak me hoe dan ook prima.

Hebben hardcore Warframe spelers hier nog tips voor beginners die belangrijk zijn om te weten, maar waar je snel overheen kijkt?

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02:07
Mwa meeste zul je zelf moeten ontdekken denk ik. Maar wat belangrijk is; mods. Probeer de goede basis mods te krijgen (damage, multishot, elemental, critical etc). Dat maakt een groot verschil.

En als Warframe is Rhino wel een handige om asap te krijgen; goede survivability en vroeg in het spel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Goudstalen schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:01:
Mwa meeste zul je zelf moeten ontdekken denk ik. Maar wat belangrijk is; mods. Probeer de goede basis mods te krijgen (damage, multishot, elemental, critical etc). Dat maakt een groot verschil.

En als Warframe is Rhino wel een handige om asap te krijgen; goede survivability en vroeg in het spel te krijgen.
Ik heb via een twitch prime account een Frost Prime op de kop weten te tikken en de Rhino ga ik mee aan de slag zodra ik genoeg Plastids bij elkaar heb.

Verder probeer ik mijn handen te leggen op mods, maar welke ik precies moet hebben en waar deze droppen ontgaat mij nog een beetje. Maar ach, Warframe Wikia en Youtube helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
shoney24 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:12:
[...]

Ik heb via een twitch prime account een Frost Prime op de kop weten te tikken en de Rhino ga ik mee aan de slag zodra ik genoeg Plastids bij elkaar heb.

Verder probeer ik mijn handen te leggen op mods, maar welke ik precies moet hebben en waar deze droppen ontgaat mij nog een beetje. Maar ach, Warframe Wikia en Youtube helpen ;)
Ja precies. Wiki is heel handig. Probeer ook in een clan te komen, die kunnen je ook goed op weg helpen. Scheelt dat Warframe een leuke community heeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 14:40

Lapras

Ice beam

[...]

En het grootste deel van de lol zit hem ook in het langzaam ontdekken van alles. Ben nu al een paar maanden bezig en heb m nu pas verdiept in hoe status effects precies werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:12
Hoi allen, weer een bookmark er bij.
Tijdens een LAN deze game weer ondekt, ben gelijk weer verslaafd.

Gaat allemaal nog niet echt snel, maar krijg het langzaam onder de knie.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
[...]

Maar ach, Warframe Wikia en Youtube helpen ;)
Precies dat, ik kijk de beginnersguide van iFlynn. Erg behulpzaam :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

FranticDJ schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:57:
[...]

Ik zelf ben er makkelijker in gekomen door de beginners guides van BBKDragoon te kijken. Het is een uitgebreide guide van 5 delen die ik erg informatief vond.

Ik ga zeker even kijken naar de guide van iFlynn. Dank je voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcboogerballs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-03 21:34
FranticDJ schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:37:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Op excalibur is de Redeemer toch belangrijker vanwege exalted blade. Ben alleen een screenshot van m'n Frame mods vergeten maken..
Je weet dat je met forma's een modslot kunt modificeren (polariseren) waardoor de mod die je er op zet, veel minder punten kost, zodat je veel hogere mods kwijt kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

FranticDJ schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:57:
[...]

Dank voor deze tip. Zit inderdaad veel info in die ik nog niet zo snel ergens anders was tegen gekomen. Erg welkom gezien de game zelf niet al te veel uitlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Mcboogerballs schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:09:
[...]

Je weet dat je met forma's een modslot kunt modificeren (polariseren) waardoor de mod die je er op zet, veel minder punten kost, zodat je veel hogere mods kwijt kunt?
I know ;) Ben inmiddels al een stuk verder dan toen :P

Nu 35 Lith relics die elk geen enkele forma blueprint droppen.. Zucht.

Naja in april weer even verder gamen. Nu ff 3 maanden werken.

[ Voor 16% gewijzigd door Frantic op 02-01-2018 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
heb vandaag de HEK naar 30 gebracht, kreeg van een maatje wat mods... nu lekker die missies doen
(ben pas level 4 dus nu rustig aan en die game leren)

[ Voor 22% gewijzigd door Floks op 02-01-2018 23:36 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
FranticDJ schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:15:
[...]
I know ;) Ben inmiddels al een stuk verder dan toen :P

Nu 35 Lith relics die elk geen enkele forma blueprint droppen.. Zucht.

Naja in april weer even verder gamen. Nu ff 3 maanden werken.
Ik join altijd 3 randoms en 8 van de 10 potjes dropt er wel een forma. Is het niet van mijn relic, dan is het wel van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Zit er toevallig iemand in een (redelijke) clan met plek voor een stel nieuwe spelers? Ben vorige week begonnen met een paar vrienden. PC versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:53

CSB

:D

Even voor de goede orde: is dit topic echt alléén voor de PC versie van Warframe? Zo niet, dan zou het fijn zijn als de topictitle even wordt aangepast naar [Multi] Warframe. (aangezien het ook voor XBOX en PS4 beschikbaar is)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
CSB schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:12:
Even voor de goede orde: is dit topic echt alléén voor de PC versie van Warframe? Zo niet, dan zou het fijn zijn als de topictitle even wordt aangepast naar [Multi] Warframe. (aangezien het ook voor XBOX en PS4 beschikbaar is)
Ik zit op PS4. Denk dat een multi wel op z’n plek is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Eens met multi. Het is helaas ook niet zo druk dat het gescheiden zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Gropah schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:34:
[...]

Dank voor deze tip. Zit inderdaad veel info in die ik nog niet zo snel ergens anders was tegen gekomen. Erg welkom gezien de game zelf niet al te veel uitlegt.
Zeg maar rustig nagenoeg niets. Ik denk ook dat dit een van de redenen is waarom de community zo leuk is. Je moet redelijk je best doen en door een aantal beginner guides worstelen wil je een idee van het spel krijgen maar daarna is de AHA Erlebnis redelijk groot. :P

De guides van iFlynn zijn inderdaad zeer informatief. Beter dan die van BBKDragoon en ik ben nu dan ook op guide 9. Nog genoeg te gaan en te leren dus.

Verder is vandaag mijn Rhino klaar (eerste frame die ik zelf gefarmed heb) en nu ben ik bezig met de Mag en de Oberon. Ook wil ik vandaag mijn eerste Trinity frame gaan harvesten.

Wat mij verbaast is dat ik vreesde dat als je alles vrij hebt gespeeld er niet veel meer te doen zou zijn, maar ik denk dat het verzamelen van wapens en frames nog best een leuke bezigheid kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58
shoney24 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:51:

Wat mij verbaast is dat ik vreesde dat als je alles vrij hebt gespeeld er niet veel meer te doen zou zijn, maar ik denk dat het verzamelen van wapens en frames nog best een leuke bezigheid kan zijn.
En zelfs daarna heb je nog genoeg te doen, je pakt weer oud wapen en gaat er wat mee testen, dan weer wat andere setup voor een frame, dan weer kijken hoever je in defense kan komen, blijft een leuke bezigheid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

SinergyX schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:58:
[...]

En zelfs daarna heb je nog genoeg te doen, je pakt weer oud wapen en gaat er wat mee testen, dan weer wat andere setup voor een frame, dan weer kijken hoever je in defense kan komen, blijft een leuke bezigheid.
So much to do, so little platinum... ;)

Het zou misschien inderdaad een idee kunnen zijn om dit topic Multi te maken. Maar ik vrees dat alleen de TS dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
'RNGesus is a bitch'!!

Ben nu al 2 dagen en 60+ runs verder om de laatste 2 blueprints te bemachtigen voor Ivara, maar op de een of andere manier ben ik even niet gezegend. Ik weet dat de drop kans op ongeveer 7,5% zit, maar die ga ik al niet halen.

Damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 14:40

Lapras

Ice beam

Jackal131 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:42:
'RNGesus is a bitch'!!

Ben nu al 2 dagen en 60+ runs verder om de laatste 2 blueprints te bemachtigen voor Ivara, maar op de een of andere manier ben ik even niet gezegend. Ik weet dat de drop kans op ongeveer 7,5% zit, maar die ga ik al niet halen.

Damn...
Iedereen heeft wel zo'n onderdeel dat je maar niet te pakken krijgt. Een tweede Saryn systems en Equinox Day BP waren voor mij echt hels. Net als die dual electricity stats in die klote missie dat je 3 caches moet openen. Daar heb ik uiteindelijk maar Ducats aan uitgegeven.

Ik vond Ivara farmen niet zo heel vervelend, aangezien Spy goed te doen is en je veel MR fodder ermee kan levelen. Zelfs met een non-potato Loki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iemand een quick and dirty guide/tip om het weer op te pakken?

De laatste keer dat ik gespeeld heb was voordat de grote map-update kwam. Na Second dream.
Geloof dat ik Update 19 (War Within) niet meer meegemaakt heb.

Als ik mij goed herinner is Update 19 dat moment dat de hele star-map een nieuw uiterlijk gekregen heeft en ze Void Missions (en keys) overhauled hebben?

Wat is dat trouwens snel gegaan. Ze zijn nu al bij update 22? Damn.

[ Voor 8% gewijzigd door Darkfreak op 11-01-2018 10:20 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 13:35
Moeite waard om nu nog mee te starten?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Kidjuh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:36:
Waarom niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Darkfreak schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:06:
Iemand een quick and dirty guide/tip om het weer op te pakken?

De laatste keer dat ik gespeeld heb was voordat de grote map-update kwam. Na Second dream.
Geloof dat ik Update 19 (War Within) niet meer meegemaakt heb.

Als ik mij goed herinner is Update 19 dat moment dat de hele star-map een nieuw uiterlijk gekregen heeft en ze Void Missions (en keys) overhauled hebben?

Wat is dat trouwens snel gegaan. Ze zijn nu al bij update 22? Damn.
De updates zijn 99% nieuwe frames, soms nieuwe gamemode en wat revamp van oud material, maar heb je met 1-2 quests weer helemaal ingehaald. Planes had alleen War Within nodig (vervolg op 2nd dream), dan kan je al snel weer mee komen.
Kidjuh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:36:
Deze game heeft een grote focus op breedte, minder op diepte. Dus start je nu heb je hoofdzakelijk achterstand in mods en nodes, maar met handjevol quests kan je al mee doen met de nieuwste missies. End-content van deze game is meer pokemon (gotta catch em all) met verzamelen van frames, mods en wapens, maar heeft amper eisen specifiek voor mensen die al maanden/jaren spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2018 11:26 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

SinergyX schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:23:
[...]

De updates zijn 99% nieuwe frames, soms nieuwe gamemode en wat revamp van oud material, maar heb je met 1-2 quests weer helemaal ingehaald. Planes had alleen War Within nodig (vervolg op 2nd dream), dan kan je al snel weer mee komen.
Oké, dus qua storyline/lore zit ik niet zo ver achter?
Ik was echt bang dat ik mega achterlig nu, maar kwa frames etc hield ik me sowieso vooral bezig met de frames die ik echt graag wilde hebben, en collection-fill secondary.

Ik heb mijn Ash, Volt, Nova en Trinity Prime, dus ik zit sowieso goed XD.

Is er veel veranderd in frame's abilities, damage etc?
Of zal mijn Volt-Fragor build, mijn Excalibur-Nikana build etc nog prima werken van zoveel updates geleden?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik speel Warframe op de PS4 (en dus contoller). Normal gesproken kan ik daar aardig mee overweg. Maar ik loop nu tegen het probleem aan dat ik een Riven Mod willen unlocken (3 headshots in a single aimglide). Iemand tips om dat makkelijker te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 13:35
Weinig anderen die beginnen, moeilijk vinden van party's, gear gap niet meer in te halen etc. etc. etc. Een Ja had ook volstaan.

@SinergyX Thanks, ga hem downloaden :) .

[ Voor 8% gewijzigd door Kidjuh op 11-01-2018 11:34 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Jackal131 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:28:
Ik speel Warframe op de PS4 (en dus contoller). Normal gesproken kan ik daar aardig mee overweg. Maar ik loop nu tegen het probleem aan dat ik een Riven Mod willen unlocken (3 headshots in a single aimglide). Iemand tips om dat makkelijker te maken?
Probeer dit eens.
Alternatief zou je ook bijvoorbeeld een Nova kunnen gebruiken. Gebruik je molecular prime op maximale strength, vervolgens teleport of wall dash je een heel eind naar boven en schiet je vervolgens de enemies met een hoog damage wapen (Lex, Marelok e.d.).
Kidjuh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:33:
[...]

Weinig anderen die beginnen, moeilijk vinden van party's, gear gap niet meer in te halen etc. etc. etc. Een Ja had ook volstaan.
Mwa Warframe is altijd al vrij stabiel geweest qua aantal spelers, en juist afgelopen tijd behoorlijk toegenomen. Genoeg nieuwe spelers.
Party's vinden is ook heel makkelijk dankzij de recruiting chat. Gear gap is opzich niet heel belangrijk, er is genoeg te krijgen en je hebt niet alles nodig. Mods is belangrijker en dat kost voornamelijk tijd.

[ Voor 30% gewijzigd door Goudstalen op 11-01-2018 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
[...]

Sorry... wist niet dat je kwaad werd.

Ben zelf ook pas sinds afgelopen zomer begonnen, toen ik na 2300 uur spelen klaar was met Destiny. Heb nu 400+ uur in Warframe zitten en loop er nu tegenaan dat bepaalde dingen wel wat lastiger worden, omdat je wel wat hulp zou kunnen gebruiken (denk aan vault runs, waarbij je eigelijk met 4 personen moet zijn.)

Gear gap heb je geen last van, aangezien het PVE is. Het is wel veel grinden om de bepaalde gear bij elkaar te krijgen. Als dat niet je ding is, dan zou ik er niet aan beginnen.
Goudstalen schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:33:
[...]
Probeer dit eens.
Alternatief zou je ook bijvoorbeeld een Nova kunnen gebruiken. Gebruik je molecular prime op maximale strength, vervolgens teleport of wall dash je een heel eind naar boven en schiet je vervolgens de enemies met een hoog damage wapen (Lex, Marelok e.d.).
Dank. Heb echter nog geen loki. Zal deze eens gaan farmen.

[ Voor 23% gewijzigd door Jackal131 op 11-01-2018 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Jackal131 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Sorry... wist niet dat je kwaad werd.

Ben zelf ook pas sinds afgelopen zomer begonnen, toen ik na 2300 uur spelen klaar was met Destiny. Heb nu 400+ uur in Warframe zitten en loop er nu tegenaan dat bepaalde dingen wel wat lastiger worden, omdat je wel wat hulp zou kunnen gebruiken (denk aan vault runs, waarbij je eigelijk met 4 personen moet zijn.)

Gear gap heb je geen last van, aangezien het PVE is. Het is wel veel grinden om de bepaalde gear bij elkaar te krijgen. Als dat niet je ding is, dan zou ik er niet aan beginnen.

[...]

Dank. Heb echter nog geen loki. Zal deze eens gaan farmen.
Hoeft niet perse met een Loki.
Zoals ik al aangaf kan ook met een Nova, of een Harrow, Excalibur, Mirage, Ivara etcetera.
Als je maar kan stunnen/blinden/slowen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Goudstalen schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:07:
[...]

Hoeft niet perse met een Loki.
Zoals ik al aangaf kan ook met een Nova, of een Harrow, Excalibur, Mirage, Ivara etcetera.
Als je maar kan stunnen/blinden/slowen etc.
Ik ga het proberen! Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jackal131 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:28:
http://i.imgur.com/G8Qx1kF.jpg
Matige foto, maar deze map is daar ideaal voor.

Beste als defense of als interception, midden van de map zit een toren, even de mobs laten spawnen en je kan rustig de tijd nemen om alles een headshot te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
SinergyX schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:28:
[...]
http://i.imgur.com/G8Qx1kF.jpg
Matige foto, maar deze map is daar ideaal voor.

Beste als defense of als interception, midden van de map zit een toren, even de mobs laten spawnen en je kan rustig de tijd nemen om alles een headshot te geven :P
Kan op het werk helaas het plaatje niet bekijken, maar klinkt in ieder geval plausibel.
Ook eens kijken of PoE ergens een goede mogelijkheid beidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iemand met een goede, actieve clan :P?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemical
[...]

Hmm, als ik matchmaking op public zet heb ik eigenlijk altijd wel direct een vol squad.
Darkfreak schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:42:
Iemand met een goede, actieve clan :P?
Op welk platform? Zelf ook op zoek naar een clan voor PC.

Weer iemand overigens hoe de 3 skill van Nekros precies werkt? Heb hem eergisteren gekocht.
Heb er overigens nog weinig mods voor, new player =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
De 3 voor de Nekros is volgens mij Desecrate. Dit dropt meer rescources en health orbs met elke kill, maar ieder kill kost energy. Gelukkig heeft de syndicate daar een hele mooie mod voor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Hemical schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:15:

Weer iemand overigens hoe de 3 skill van Nekros precies werkt? Heb hem eergisteren gekocht.
Vroeger was dit een clicky, een AoE die op elke gekillde mob een 2de 'dropkans' gaf, dat is nu aangepast naar een toggle-aura.

Als die nu aan staan, wordt er elke 1 sec een corps in je aura gebruikt voor die 2de dropkans, kost je 10 energy per keer. Via een syndicate mod kan je dit omzetten naar 10 health per keer.

Mods, strength en duration hebben geen effect, efficiency verlaagt het verbruik (tot dacht max 3 hp/energy per mob), range vergroot de aura (gok 50-60 meter).

Handige ability voor extra loot (of survival life supports), maar je moet goed op je energy/health letten. Omdat het nu max 1/sec gaat, is het veel beter te managen, oude clicky kon je in 1 klap van full HP naar bijna geen HP gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik gebruik Desecrate met gewone energy.
Zie niet echt een reden om HP te gebruiken.
Met mods is het toch een lage cost (inderdaad 3 energy/corpse, maar kunnen er volgens mij wel meerdere in één keer zijn?), en dankzij Desecrate zelf heb je zoveel drops dat je nooit zonder energy zit.

Werkt alleen niet zo lekker met wapens/abilities (van teammates) die je enemies disintegraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
SinergyX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:33:
[...]

Vroeger was dit een clicky, een AoE die op elke gekillde mob een 2de 'dropkans' gaf, dat is nu aangepast naar een toggle-aura.

Als die nu aan staan, wordt er elke 1 sec een corps in je aura gebruikt voor die 2de dropkans, kost je 10 energy per keer. Via een syndicate mod kan je dit omzetten naar 10 health per keer.

Mods, strength en duration hebben geen effect, efficiency verlaagt het verbruik (tot dacht max 3 hp/energy per mob), range vergroot de aura (gok 50-60 meter).

Handige ability voor extra loot (of survival life supports), maar je moet goed op je energy/health letten. Omdat het nu max 1/sec gaat, is het veel beter te managen, oude clicky kon je in 1 klap van full HP naar bijna geen HP gaan :P
Thanks voor je reactie. Is het ook mogelijk op sterkere creatures die speciale dingen droppen, of bijvoorbeeld op bosses? En 1 corpse kan maar 1x iets extra looten? En kan ik de ability aanzetten zonder dat er corpes zijn, en zodra er corpses komen hij er iets mee doet? Heb soms het idee dat ik hem aanzet, dat er 1x 10 energy af gaat, vervolgens even een korte tijd niks, en dan zit ik ineens zonder energy haha.

Met welke mods kan ik overigens de energycost reducen?
Goudstalen schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:04:
Met mods is het toch een lage cost (inderdaad 3 energy/corpse, maar kunnen er volgens mij wel meerdere in één keer zijn?), en dankzij Desecrate zelf heb je zoveel drops dat je nooit zonder energy zit.

Werkt alleen niet zo lekker met wapens/abilities (van teammates) die je enemies disintegraten.
Qua health cost lijkt het mij eigenlijk best handig. In combinatie met je passive is dit toch zo goed als gratis dan?

Wat bedoel je met Disintegraten?

[ Voor 20% gewijzigd door Hemical op 12-01-2018 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hemical schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:15:
[...]

Hmm, als ik matchmaking op public zet heb ik eigenlijk altijd wel direct een vol squad.

[...]

Op welk platform? Zelf ook op zoek naar een clan voor PC.

Heb intussen een gevonden, je mag me wel adden, dan fix ik een invite voor je (PC)

Darkfreakz in-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
Darkfreak schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:24:
[...]

Heb intussen een gevonden, je mag me wel adden, dan fix ik een invite voor je (PC)

Darkfreakz in-game
Zal ik vanavond doen! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hemical schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:22:

Thanks voor je reactie. Is het ook mogelijk op sterkere creatures die speciale dingen droppen, of bijvoorbeeld op bosses? En 1 corpse kan maar 1x iets extra looten? En kan ik de ability aanzetten zonder dat er corpes zijn, en zodra er corpses komen hij er iets mee doet? Heb soms het idee dat ik hem aanzet, dat er 1x 10 energy af gaat, vervolgens even een korte tijd niks, en dan zit ik ineens zonder energy haha.

Met welke mods kan ik overigens de energycost reducen?

[...]

Qua health cost lijkt het mij eigenlijk best handig. In combinatie met je passive is dit toch zo goed als gratis dan?

Wat bedoel je met Disintegraten?
Of bosses een 2de drop kunnen krijgen, geen idee, ik heb weinig necro meer gespeeld (of het was een pet build).

De toggle zet je aan en hij doet z'n ding moment dat er mobs dood gaan in de buurt, heb je dus goeie management van health/energy, kan je hem gewoon aan laten. Maar afaik als jij die toggle aanzet, heb je geen energy recovery meer (als je energy recovery aura gebruikt).

Streamline geeft efficiency, Fleeting expertise (ofzo) geeft het ook met een penalty op duration.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudstalen
Disintegrate betekend dat een enemy corpse (snel) verdwijnt na een kill.
Dit gebeurt bijvoorbeeld nadat er een Desecrate op is gedaan, maar bepaalde wapens en abilities (molecular prime bijvoorbeeld) doen dit ook.
Dat maakt het moeilijk nog een Desecrate te kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

SinergyX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Of bosses een 2de drop kunnen krijgen, geen idee, ik heb weinig necro meer gespeeld (of het was een pet build).

De toggle zet je aan en hij doet z'n ding moment dat er mobs dood gaan in de buurt, heb je dus goeie management van health/energy, kan je hem gewoon aan laten. Maar afaik als jij die toggle aanzet, heb je geen energy recovery meer (als je energy recovery aura gebruikt).

Streamline geeft efficiency, Fleeting expertise (ofzo) geeft het ook met een penalty op duration.
Heb de oude necro altijd op health gespeeld ipv energy (health orbs dropten destijds meer dan energy).
Desecrate knop spammen en rondrennen terwijl de squad voor het killen zorgde.
(Uiteraard nog beter als er ook een Hydro in de squad zat)

Lijkt mij dat met een goede efficiency build, op health, dat nog steeds werkt.
Tenzij de healthdrop generfed is, wat mij sterk lijkt?

175% Efficiency
250% range
2,5 HP/enemy
860 health total

Dat lukt zo wel denk ik XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Darkfreak schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Heb de oude necro altijd op health gespeeld ipv energy (health orbs dropten destijds meer dan energy).
Desecrate knop spammen en rondrennen terwijl de squad voor het killen zorgde.
(Uiteraard nog beter als er ook een Hydro in de squad zat)

Lijkt mij dat met een goede efficiency build, op health, dat nog steeds werkt.
Tenzij de healthdrop generfed is, wat mij sterk lijkt?

175% Efficiency
250% range
2,5 HP/enemy
860 health total

Dat lukt zo wel denk ik XD
Werkt nog steeds, alleen is die minder efficient geworden op missies waar je halve map moet doorrennen (sabotage, capture etc) omdat die 1 sec op bv groep van 10 mobs gewoon te lang duur. Interception, survival of defense werkt nog steeds zeer goed.

Hydro hebben ze best goed aangepast, die tentacles kan je nu veel beter casten (charge) en ze werken stuk slimmer. Maar ook die barrage (1 skill) en Undertow (icm tidal wave) werken erg leuk nu. Ben er recent wat vaker mee gaan spelen, jammer dat de frame zelf er totaal niet uit ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

SinergyX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Werkt nog steeds, alleen is die minder efficient geworden op missies waar je halve map moet doorrennen (sabotage, capture etc) omdat die 1 sec op bv groep van 10 mobs gewoon te lang duur. Interception, survival of defense werkt nog steeds zeer goed.

Hydro hebben ze best goed aangepast, die tentacles kan je nu veel beter casten (charge) en ze werken stuk slimmer. Maar ook die barrage (1 skill) en Undertow (icm tidal wave) werken erg leuk nu. Ben er recent wat vaker mee gaan spelen, jammer dat de frame zelf er totaal niet uit ziet :P
Dus de Hydro+Nekros combo is nog steeds de go-to manier om easy materials te farmen :P?
(ik herinner me opeens weer waarom Despoil zo goed was voor Desecrate, want Desecrate had ook verhoogde HP orb kans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-05 18:15
Goudstalen schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:04:

Met desecrate heb je altijd meer HP drops dan Energie drops.
Met die MOD kan ik non stop desecrate gebruiken.

En als je in range bent van het lijk van de disintegrate krijg je alsnog de drop.
http://warframe.wikia.com/wiki/Desecrate

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Quadradial schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:34:
[...]

Met desecrate heb je altijd meer HP drops dan Energie drops.
Met die MOD kan ik non stop desecrate gebruiken.

En als je in range bent van het lijk van de disintegrate krijg je alsnog de drop.
http://warframe.wikia.com/wiki/Desecrate
Oh je hebt gelijk. Dat is dan (gelukkig) aangepast.

Die mod kost wel weer mod ruimte, vind ik dan weer zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Zoooooo... na 150+ runs eindelijk de Ivara neuroptics en blueprint binnen. Moet zeggen dat er ook wel een beetje klaar mee was :) . Volgende week maar eens kijken hoe Ivara is.
SinergyX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:50:
[...]
De prime valt best mee. Ze hebben goed naar Pirates of the Caribbean gekeken (Davy Jones). d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-05 01:22
Goudstalen schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:42:
[...]

Oh je hebt gelijk. Dat is dan (gelukkig) aangepast.

Die mod kost wel weer mod ruimte, vind ik dan weer zonde.
Gebruik Despoil, Equilibrium en Health conversion op Nekros. Super Tanky en je kan echt alles spammen.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
PSYVIRII schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:47:
[...]

Gebruik Despoil, Equilibrium en Health conversion op Nekros. Super Tanky en je kan echt alles spammen.
Niet dat het niet werkt of een slechte setup is ofzo, maar dat zijn toch al 3 mods, lijkt mij wat zonde van de ruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Goudstalen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:36:
[...]

Niet dat het niet werkt of een slechte setup is ofzo, maar dat zijn toch al 3 mods, lijkt mij wat zonde van de ruimte?
Nekros is juist powerfull door zijn augment mods. Ik geef iedereen health orbs loop constant met 600 armor rond en auto revive iedereen met soul survivor. En voor CC constant Teriify spammen omdat dit stacks met Corrosive Projection.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
PSYVIRII schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Ga ik ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Voordeel van Warframe. Lekker met mods knutselen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PSYVIRII schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Nekros is juist powerfull door zijn augment mods. Ik geef iedereen health orbs loop constant met 600 armor rond en auto revive iedereen met soul survivor. En voor CC constant Teriify spammen omdat dit stacks met Corrosive Projection.
Het is ook een keuze hoe je wil rondlopen, mijne is gemaakt voor m'n shadows, dus ik heb enkel shield of shadows, zeker op defense of interception is die 90% damage reduction makkelijk vol te houden, maar zelfs die gooi ik er regelmatig uit als ik meer damage output wil hebben (hogere strength voor army).

Dat is het mooie van veel frames, je kan je hele eigen set bouwen met eigen speelstyle, er is niet echt een 'beste' build, zoals de bekende slow en fast nova's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PSYVIRII
Laatste tip voor Nekros als je wil lachen. Lua mission met de Sentients. Kill alle sentients tegelijk en spawn schadows. Heel het level doorlopen met Sentients als schadows :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
PSYVIRII schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:54:
[...]
Voordeel van Warframe. Lekker met mods knutselen :+ .
Ik gebruik op dit moment Despoil i.c.m. Creeping Terrify. Werkt op zich ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180171

Mijn broertje en een maat van mij zijn begonnen aan Warframe na het teleurgestelde Destiny 2 end content. Zijn er nog goede guilds (mischien zelfs GOT) om te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bengrootde93
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-10-2020
Ik zit zelf in zo'n massale guild met alles unlocked.

Zoek nog wel mensen om mee te spelen.
Dus als mensen samen willen spelen: voeg me toe.

IGN: Iburmz
platform: PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nou, ik ben ook om. De afgelopen maand ongeveer 70 uur er in gestoken. Meeste dat ik in tijden in een game heb gestoken. Ja, het is een beetje grindy, maar wel op een goede manier. Wat je grind helpt je om efficienter te zijn, maar het hoeft niet om plezier te hebben. Voor end-game content is het wel handig. Doet bijna een beetje denken aan Runescape, maar in plaats van skills heb je wapens, frames en mods die je moet level.

ATM bezig met second dream quest en daarna mirage prime onderdelen farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Gropah schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:00:

ATM bezig met second dream quest en daarna mirage prime onderdelen farmen.
Skip geen cutscenes en let it soak in.

Beste cinematics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

SinergyX schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:04:
[...]

Skip geen cutscenes en let it soak in.

Beste cinematics :P
Vind de cinematics en grafische stijl sws wel mooi in de game. Past goed. Het verhaal is alleen niet altijd even makkelijk te volgen omdat ze met dialog komen terwijl ik in combat ben. Gelukkig staan al die dingen ook op de wiki, kun je even rustig nalezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:30
Het spel is zeker niet altijd even goed te volgen. Al wordt door 2nd dream al heel wat meer duidelijk.
Ik ben nu Ember Prime aan het maken :) Altijd leuk. Al begrijp ik dat ze een nerf kreeg/krijgt (ten opzichte van 3 maanden geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik wil de Ember prime ook hebben, ben nu bezig met Equinox te maken.
Verder nog 2 dagen wachten en dan heb ik mijn scimitar gebouwd :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigurius
  • Laatst online: 21-05 08:36
Hey fellow Tenno's

Ik ben op zoek naar een actieve community binnen warframe. Ik ben nog een vrij nieuwe warframe speler en zoek vriendjes om samen wat derelicts en missies samen te doen. Momenteel Mastery rank 10

IGN : Varro-Tigurius (PC)

Voor de rest vind ik warframe een super spel. Juist Nekros beginnen builden. Kan niet wachten, ziet er een echt vette warframe uit. Equinox staat op de to do list. Maar dit wordt een pure grind even :-p

[ Voor 3% gewijzigd door Tigurius op 23-02-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Tigurius schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:40:
Hey fellow Tenno's

Ik ben op zoek naar een actieve community binnen warframe. Ik ben nog een vrij nieuwe warframe speler en zoek vriendjes om samen wat derelicts en missies samen te doen. Momenteel Mastery rank 10

IGN : Varro-Tigurius (PC)

Voor de rest vind ik warframe een super spel. Juist Nekros beginnen builden. Kan niet wachten, ziet er een echt vette warframe uit. Equinox staat op de to do list. Maar dit wordt een pure grind even :-p
Mocht je nog geen clan hebben dan is het handig om op Recruiting naar een clan te zoeken.
Zullen er vast zijn met Nederlandse spelers.

De clan waar ik in zit zit volgens mij aardig vol helaas, maar je mag mij (Goudstalen) toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigurius
  • Laatst online: 21-05 08:36
Goudstalen schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Mocht je nog geen clan hebben dan is het handig om op Recruiting naar een clan te zoeken.
Zullen er vast zijn met Nederlandse spelers.

De clan waar ik in zit zit volgens mij aardig vol helaas, maar je mag mij (Goudstalen) toevoegen ;)
Ik zit momenteel in een clan maar deze is niet zo actief. Deze is wel handig voor de clan wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Sterke docu over Digital Extremes, sowiezo is noclip een aanrader voor zijn andere docu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
unfor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 00:15:
Sterke docu over Digital Extremes, sowiezo is noclip een aanrader voor zijn andere docu's.

[video]
Ik weet nog in het eerste jaar dat ze op de GC stonden dacht in 2013, iedereen maar beetje vaag kijkend naar de game en alles, maar in geprek maar 2 van die gasten voelde je gewoon dat ze alles wat ze hadden in die game hebben gezet. Ze hadden toen volgens mij gigantische banners in de hal hangen.

Was ook pas daar dat de game mij echt trok, al ben ik een founder van de eerste versie en nu bijna 5 jaar later speel ik het nog zeker elke week :)

Zeer benieuwd naar deeltje 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Is het eigenlijk nog te doen om als totale newbie deze game op PC te gaan spelen ?

Zoek eigenlijk een goede loot shooter maar wel een die ook als redelijke casual goed te spelen is.

[ Voor 38% gewijzigd door Iusedto op 01-04-2018 17:15 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endevour
  • Laatst online: 08-04 17:00
Weet iemand of er een soort beginners guide is, ik zit nu een beetje vast na die quest dat je Vor moet killen, nu ben ik een beetje in een gat beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Endevour schreef op zondag 1 april 2018 @ 17:55:
Weet iemand of er een soort beginners guide is, ik zit nu een beetje vast na die quest dat je Vor moet killen, nu ben ik een beetje in een gat beland.
Zoek de iFlynn guide even op youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Iusedto schreef op zondag 1 april 2018 @ 17:15:
Is het eigenlijk nog te doen om als totale newbie deze game op PC te gaan spelen ?

Zoek eigenlijk een goede loot shooter maar wel een die ook als redelijke casual goed te spelen is.
Is goed te doen hoor :Y

Ik speel misschien 2-3u per week, gedurende de weken dat ik thuis ben.

[ Voor 5% gewijzigd door Frantic op 06-04-2018 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nieuwe update was afgelopen vrijdag live gegaan, nieuwe frame Khora, wat wapens en nieuwe modus Onslaught.

In een notendop: heel erg meh.

Khora is vrij matig, key feature is een 2de pet (die je ook kan modden) naast je standaard pet (of carrier), de rest is beetje mix van CC maar zeer marginale damage, je moet wel aardig goed mikken wil je met de 1 ability die 200% dmg bonus krijgen en vaak compleet overbodig. Helaas lijkt de AI van je nieuwe pet en je oude pet regelmatig brainfart-modus in te gaan, lopen ze beetje naast je zonder nog aan te vallen.

Onslaught is leuk op papier, redelijk matig in praktijk. Buiten de bugs (DC, crash, fail host migration) en de matige loottable, is er ook weinig echte uitdaging te vinden. Key is nog steeds all-out AOE te gaan met de standaard meta-setup (EV trin als basis - je zit echt nonstop zonder energy door die drain-aura's), tot het punt dat je efficiency op is (soort van survival oxigen counter) en het is klaar.

Elite is al zo erg geworden dat bij binnenkomst er minimaal 1 weer weggaat omdat je geen meta hebt, of je nonstop gezeik over je heen krijgt hoe 'slecht' je bent.

Pluspunt, als je niet doodgaat krijg je elke ronde 40 sec affinity bonus voor je schoollenzen, met 2 rondjes tot ergens wave 8 kan je je cap 250k per dag al halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
@SinergyX mee eens. Maar wel weer wat nieuw Mastery Fodder :)

Khora (6000) + 3 Zaw strikes (9000) + 3 wapens (9000) en de Vandals (6000) levert weer aardig wat op! Daarnaast inderdaad niet veel bijzonders, maar vind de nieuwe gamemode op zich wel leuk. Wel jammer dat het zo meta is ja. Bijna altijd wel een Banshee/Equinox of iets dergelijks, en dan vaak met buffers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik moet echt eens werken om al die zaw's te maken, maar heb echt de moeite niet om eidolon te blijven bezoeken overdag (nacht enkel voor de big boys - meta natuurlijk :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-04 08:27
Hey,

Ik zou ook graag Warframe beginnen, maar is er nog een beginnen aan? Of loop ik dan achter de feiten aan?
Kom je andere spelers tegen in de open wereld of enkel in instances ofzo?
Hoe moet ik het precies zien? Als een mmorpg? is er pve endgame en pvp?

Heb al veel filmpjes gekeken maar zie enkel de snelle combat (die me dan heel erg aanspreekt) :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudstalen
Valdourian schreef op woensdag 25 april 2018 @ 20:49:
Hey,

Ik zou ook graag Warframe beginnen, maar is er nog een beginnen aan? Of loop ik dan achter de feiten aan?

Heb al veel filmpjes gekeken maar zie enkel de snelle combat (die me dan heel erg aanspreekt) :p
Absoluut te doen om nu te beginnen hoor. Zeker de afgelopen tijd zijn er veel nieuwe spelers bij gekomen. Je zult misschien niet snel toegang hebben tot sommige wapens en karakters die tijdelijk uit het spel zijn, maar voor de rest moet je het allemaal wel kunnen doen. Gaat wel veel tijd in zitten.

Een echte open wereld is er niet. Er is wel een soort grote map/wereld, maar ook daar wordt met instanties gewerkt.
Spelers tegenkomen kan in hubs (relays, Cetus, Clan etc), voor de rest selecteer je voornamelijk missies vanuit je schip, dat alle functionaliteit bevat, daarvan uit wordt je in instanties geplaatst waar je met andere mensen (3 anderen) missies uitvoert. Dit kan ook solo of met specifieke mensen, dat is een keuze die je hebt.

Een beetje PVP is aanwezig, maar niet noemenswaardig. Het is echt PvE. Qua endgame zijn er wel lastigere missies en dergelijke, maar een echte goede endgame is er niet. Het spel draait voornamelijk om het verzamelen en masteren van nieuwe wapens, karakters, mods en companions. En 'fashionframe' ziet men vaak als 'endgame'.

Ik zou zeggen: probeer het lekker! Het spel is toch gratis. Is het niets voor je deinstalleer je het, vindt je het wel leuk dan kun je makkelijk honderden/duizenden uren eraan verspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MR25 ook weer feitje, berg zaw's eindelijk gemaakt (en kolere tijd zoeken naar die shards om die wapens weer te guilden), nu maar weer de focus op onslaught (werkt nu aardig stabiel) om die 2 vandals nog te halen.

Dan nog 4 wapens en we hebben weer onze collectie compleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 20:01

Solid Seal

3D Printer N00b

Valdourian schreef op woensdag 25 april 2018 @ 20:49:
Hey,

Ben ook een nieuwe speler en heb er inmiddels 62 uur aan gewerkt :)
Bijna MR 5 (Mastery Rank)

Zit ook in een Clan met een aantal MR15 + spelers die graag willen helpen met missies of grinden voor spullen waar ik nog nieteens bij kan ( Ze kunnen je meenemen naar hogere gebieden) ook hebben ze een aantal upgrades (MODS) gegeven. Ook de community is erg goed imho :)

Succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Beetje laat, maar voor de mensen die nog wakker zijn:

als je je twitch account aan je warframe account linkt en vanaf 12 uur (als in, 35 minuten) minimaal 30 minuten van de 60 minuten durende conferentie kijkt op twitch krijg je een gratis warframe slot + ash prime.

Waarschijnlijk gaan ze 1 of 2 nieuwe frames aan kondigen, de volgende prime en laten ze meer zien van de venus open area

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is weer even een bizarre hoeveelheid nieuwe zooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Open area venus, hoverboards, animal tracking, fortuna bounties zonder return to base, multi crew interceptor voor nieuwe guns of icarus achtige gamemode, nieuw frame, meer story en nog meer :o

Helaas geen date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-05 13:09
Stream samengevat in 1 zin OH MY FUCKING GOD.
Destiny fans en SW:tor fans vragen al jaren om space battles en DE doet het gewoon!

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 20:33

anc

In de actieve topic lijst kwam dit spel voorbij en dacht ik he! dat is echt lang geleden.
Ik heb er volgens steam 103 uur in zitten, maar dat is wel 5 jaar geleden geweest. Kortom het zal allemaal flut zijn en moet eigenlijk vanaf scratch opnieuw beginnen. (heb geen prime)

Ik herken ook erg weinig. Ergens wat te info of filmpje te vinden dat mij weer wat op weg kan helpen? Zodat ik ook weet wat zinvol is om te uppen/sparen etc. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

/r/warframe heeft deze guide samen gesteld die volgens mij de lading wel redelijk dekt. Zelf ben ik begonnen adv iFlynn ultimate beginners guide. Misschien ook handig voor je, en dat je de delen die je al kent kunt skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze hebben wel een belachelijk grote fout gemaakt met die Tennocon relay, buiten dat iedereen dat mailtje kreeg en chat gewoon niet leuk meer is (waar is tennocon relay), zie ik nu pas dat het dus een Relay is waar Baro alles verkoopt wat hij ooit heeft gehad.

Goed, ik heb 99% al, maar er zitten juist 2 wapens tussen die ik nog steeds mis in mijn bijna volledige collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op zondag 8 juli 2018 @ 19:18:
Ze hebben wel een belachelijk grote fout gemaakt met die Tennocon relay, buiten dat iedereen dat mailtje kreeg en chat gewoon niet leuk meer is (waar is tennocon relay), zie ik nu pas dat het dus een Relay is waar Baro alles verkoopt wat hij ooit heeft gehad.

Goed, ik heb 99% al, maar er zitten juist 2 wapens tussen die ik nog steeds mis in mijn bijna volledige collectie.
Ook als je er heen gaat (via iemand die er wel heen mag) en wat koopt, dan heb je grote kans dat je een perma ban krijgt.
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste