Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Gimmy62
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 07-03-2016

Life's not about how hard of a hit you can give... it's about how many you can take, and still keep moving forward.”

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-09 13:39
Ik ben toch wel geintrigeerd geraakt door deze game na het zien van Skill Up's review.

Deze game was me totaal niet bekend, maar na het zien van wat gameplay en deze review ga ik hem toch maar eens proberen.

Ik denk dat dit een hele toffe game gaat worden naast m'n Overwatch verslaving en binnenkort Destiny 2. En voor een Free to Play lijkt deze game enorm uitgebreid en diepgaand.

Papa Probeert Gaming

• CombatHermit
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 11-12 21:09
Ik speel dit spel al af en aan met veel plezier al enige jaren. Er is voor de nieuwe starter ongelofelijk veel te doen. Dus ik wens je alvast veel plezier! :)

Als algemene tip zou ik je wel willen meegeven om altijd te proberen in een groepje te spelen, het leukst aan dit spel is toch met z'n 4 vrienden alles wat beweegt in een level te vermoorden. Met ervaren spelers kan interessant zijn, maar zou je best last kunnen krijgen van de hoge snelheid waarin er door maps gerend wordt.

Verder is google bij de hand te houden in je zoektocht naar kennis. Want de Warframe wiki (in combi met google) is vaak de plek waar je, je informatie over drops, quests en voortgang het beste kan vinden.

Succes! 8)

• CombatHermit
Gezien de tijdsduur van spullen bouwen is het inderdaad een goed idee om te kijken wat frames zijn die je leuk lijken, en te kijken via wiki of je veel werk moet doen om er te komen.

Zeker omdat het tijdje duurt voordat ze gebouwd zijn / tijd kost om quests e.d. uit te voeren is het goed om een idee te krijgen over de effort die je erin moet steken. Op die manier kun je beetje een wensen lijstje volgen om zo bekend te raken met het spel.

In mijn beleving is doordat het spel nogal breed is het altijd goed om een wapen of een frame wat je cool of interessant lijkt als doel te stellen, en dan uit te puzzelen hoe je er komt.

Mastery
Een van de meer 'vervelende' of meer lastig voor beginners is wat Lapras hierboven zegt, je hebt voor sommige zaken als quests en wapens 'Mastery" rank nodig is, dit verkrijg je door wapens / frames te bouwen en te levelen naar 30. Voor de 'slechte' wapens betekend feitelijk dat je ze levelt en dan gooi je ze uit je inventory en kijk je er nooit meer naar. (Ook wel geclassificeerd als mastery fodder).

Voorbeeld hiervan is de MK1 wapen reeks waar je als beginnende speler mee begint. Die dingen zijn leuk om mee te beginnen, maar je wil zo snel mogelijk een wat beter wapen... doe dit dus pas nadat je level 30 met die wapen hebt bereikt... anders moet je het later nog een keer doen.

Tip: Je kan oneindig wapens/frames bouwen in je foundry, ze nemen pas een 'slot' in als je ze claimt. Dus claim ze pas wanneer je mastery fodder fully ranked is, en verkocht.

Conclusie
Dit betekend dus dat hoewel je een doel moet hebben, het ook goed is om beetje inventory management te doen waarbij je 1 frame / 1 wapen slot reserveerd waar je dit fodder inzet, levelt en als je het niet leuk lijkt gooi je het weer weggooit... en daar verdienen ze bij Digital Extremes hun centen, want er zijn best veel frames en wapens die leuk zijn om te hebben... en om dan platinum in het spel zelf te verdienen... tsja die 5-10 euro is maar klein geld natuurlijk. ;)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:58
quote:
8GUS schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:59:
Waarom zou ik "slechte" wapens tot 30 levelen? Om zo een ander (beter) wapen te kunnen krijgen? Moet ik dan iedere keer een wapen tot 30 levelen om een betere te krijgen?

Beetje verwarrend nog, maar ik denk dat het wel los zal lopen zodra ik bezig ben. Ik moet het even goed bekijken lijkt me.

Hoe dan ook. Prima info weer. Danku! :)
Je mastery rank is uitsluitend gebaseerd op het level van al je items (frame, wapens), voor sommige wapens heb je bv rank 7 nodig dus moet je voor rank 7 al een x-aantal wapens en frames op lvl30 hebben.

Sommige (mindere) wapens zijn heel makkelijk te krijgen (aantal blueprints kan je met gewone credits kopen) en zo kan je dus ook je MR omhoog krijgen.

Qua frames heb je eigenlijk 4 soorten (elk frame/wapen heeft 3-4 'parts' nodig):

-Normale frames (missie drop/random drop)
-Normale frames (quest based, elk deel van een story-quest krijg je 1 deel)
-Prime frame (loot-table via specifieke missies)
-Prime frame (vaulted, deze gaan in rotatie en gaan dus ook uit de loot-table)

Secondair heb je nog 1 groep waar 1 part slechts via alert-missies te krijgen zijn, komt soms maar 1-2x per week voor.

Via warframe.wikia.com kan je alle details (en drops) per frame/wapen vinden.

Let wel op je maar een max aantal inventory slots heb, dus je kan niet zomaar alle wapens bewaren of je moet slots gaan kopen. Gelukkig als je een wapen lvl30 hebt gekregen, kan je deze verkopen, je progressie op je Rank blijft bestaan. Er zijn wel een aantal wapens die gemaakt worden van bestaande wapens, die gevallen moet je dus wel je wapen bewaren.

Het verhaal begint dan echt complex te worden als je na lvl30 ook een 'forma' doet op je wapen, soort van 'masterrank' en catalysts (dubbele capaciteit van mod-punten), maar dat is een verhaal voor later :P

Ik heb er al weet ik hoeveel honderden uren in zitten, op 3 wapens elk wapen in m'n bezit, op 1 frame na alle frames (1 prime frame is altijd founders exclusive gebleven).

De game gaat straks helemaal los als je je eigen melee wapen kan gaan bouwen, al gok ik dat het gewoon als 1 wapen wordt gezien voor je MR, zal het wel een enorme vrijheid bieden aan keuze van wapen.

SinergyX wijzigde deze reactie 07-08-2017 17:18 (4%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CombatHermit
Een bewegend plaatje zegt meer dan duizend woorden:

YouTube: Warframe: How to Sell Weapons / Blueprint and etc [No Voice] 2015

Bij het verkopen krijg je dus weer ruimte in je (zeer beperkte) inventory, en je krijgt een handjevol credits. :)

• SinergyX
quote:
8GUS schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:48:
[...]

Ah kijk! Rank en level betekenen al wat anders. Dan valt het kwartje een beetje.
Zie rank als collectorscore, hoeveel lvl30 zut heb je al :P Hoe hoger je rank, hoe meer frames en wapens je op lvl30 had.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SinergyX
Ga nooit uit van wat je leest, ga uit wat je leuk vind. Aantal frames (en builds) gaan pas echt rollen als je flink wat investeert in mods en potatoes, bij voorkeur zelfs de prime-mods.

Maar het ligt volledig aan je speeltstyle, de enige 2 die ik persoonlijk niets aan vind zijn de nieuwe Harrow en vage Wukon (ondanks hij wordt gezien als immortal monkeyking).

Focus alleen niet te veel op prime WF's, ja ze hebben meestal een 'edge' over zijn normale versie, maar dat maakt de normale niet minder. Ik heb jaren gespeeld met Valkyr, nu zij prime heeft, pak ik nog steeds mijn normale valkyr (6 potato).

Maar qua begin zou ik altijd voor een hogere armor versie gaan, of eentje met panic knop. Valkyr, atlas, Chroma, Hydroid is ook netjes geworden, zelfs Rhino is nog heerlijk om mee te spelen.

Uiteindelijk zoek je een combo van wapen en frame wat voor jou fijn werken is, daarna wordt het combo's voor specifieke missies (zoals stealth, doe ik altijd ivara) of zelfs specifieke mobs.

Vergeet niet dat je via je Clan ook blueprints van frames en wapens kan krijgen, in de dojo heb je 3 research rooms waar je die kan kopen.

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13-12 19:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ben nu gewoon eerst alle earth missions aan het doen en gebruik voor mods gewoon de auto mod functie XD en probeer dan te kijken welke stats die er in zet om het een beetje te begrijpen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SinergyX
quote:
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:58:
ben nu gewoon eerst alle earth missions aan het doen en gebruik voor mods gewoon de auto mod functie XD en probeer dan te kijken welke stats die er in zet om het een beetje te begrijpen
Automod werkt niet, die pakt rustig mods die redelijk nutteloos zijn op je wapen (status chance op een 5% status wapen, of melee wapens met channeling cost).

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 13-12 18:09

3DDude

I void warranty's

Pas de Teralyst in Eidolon, gecaptured (ja met lures) dus niet doden.
Dat leverde 7 exceptional cores, 1 briliant core en een briliant shard op :)

PC - Intel i7 6700k 4.2Ghz :Asus Hero: 64GB DDR4 2667Mhz : 800GB Intel 750: 500GB Samsung 960 EVO: 480GB Crucial M500: AMD RX 480 8GB

• Naiki
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13-12 11:49
quote:
ChaosBaron schreef op donderdag 2 november 2017 @ 23:06:
Is er iemand die even een recruit message wil plaatsen voor de Gathering of Tweakers clan op de officiele warframe forums? Alvast bedankt ! (Ik kan daar echt niet op komen met die rare 'your account has been suspended')
Ik zal van het weekend anders wel een post maken.
Maar wat doen we, NL only?

PoE ben ik alleen geweest op invite. Is er trouwens een quest wat je naar PoE brengt of is het gewoon naar de stad gaan en je ding doen?

• Naiki
De dojo begint eindelijk vorm te krijgen, de tweede reactor staat nu als goed is klaar op de 2e verdieping.
Kan dus vanavond de reactor beneden verwijderen. Er mist alleen nog de biolab. Maar wil kijken of het lukt om eerst de oracle kamer te verplaatsen. Dan zitten de 4 labs bij elkaar.

• SinergyX
Het is een balans van beschikbare mods, tegenstander (ok let ik niet echt op) en soms een aanvulling op je warframe zelf. (mesa, atlas, valkyr, hebben frame abilities die schalen met je wapen-mods).

Mijn basis bij een wapen is altijd crit of status, base damage of elemental.
Een wapen die te breed is in damage (bv 30/30/30) gooi ik eerder vol met elemental en +damage (zoals pressure point op melee), een wapen die juist 80/5/5 doet, gooi ik eerder vol op type damage. De balans daar in is soms moeilijk, mede door de manier hoe uiteindelijke damage wordt berekend.

Secondair moet je bij status altijd op type letten, de procs op base damage vind ik nooit zo bijzonder, de procs op elemental zijn veel leuker, zeker als je de combi-elements gebruikt (corrosive, magnetic, explosive etc).

Qua multishot, die gooi ik in de basis alleen op shotguns, daar is de berekening per pellet dus hoe meer hoe beter, bij normale wapens kies ik dan eerder voor wat extra crit damage of normale damage.

Geval van hek, pucture is je prioriteit, secondair slash, impact is van die 3 veruit de laagste. Multishot erop, reload, status, de rest elemental (zeker icm scattered justice). De latere mods (rare en zelfs prime) geven zo'n gigantische boost aan je weapon damage, denk je alles lvl30 te hebben, begint de game pas :P

Natuurlijk heb je baat bij wat specifiek mod slotten voor de mobs die je tegen komt, maar het is het vaak niet waard steeds te moeten switchen naar andere builds voor die paar extra % damage (kan je beter zo'n damage tegen <type> mod gebruiken).

Sentients zijn leuk, de basis daarbij is, zorg dat je wapen, melee en secondair verschillende setups hebben. Impact/fire, slash/poison en pucture/ice als random, je begint melee, dan secondair dan primair, die dingen passen zich aan een element wanneer ze teveel damage daarvan krijgen, vandaar steeds door switchen.

• Lapras
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13-12 10:19

Lapras

Ice beam

quote:
Xecuter NL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:24:
Ook ik ben overgestapt naar Warframe op de PS4 (nu ik wel klaar ben met Destiny en Division). Speelt best lekker. Snap nog een hoop dingen niet, maar zie meteen zaken die me aanspreken:
- shooter en hack&slash
- ruim upgrade pad
- verhaal(?) tot nu toe aanwezig
- ziet er best ok uit
- f2p op zich niet erg, lees dat het geen p2w is (heb zelfs in MechWarrior Online geld gestoken :o )
- belangrijkst: Co-op

Paar vragen om mee te beginnen:
- kan je als verschillende levels elkaar helpen / joinen (als ik nu door level en een vriend stapt later in, kan ik hem dan wel joinen op zijn lagere level) ?
- is er een PS4 tweaker clan of speler lijst?

Voeg me toe voor als je samen wilt spelen op PSN: XecuterNL
Ik voeg je dit weekend wel toe.

• Goudstalen
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 00:47
Damage mods (Pressure Point, Hornet Strike, Serration) en multishot mods (Barrel Diffusion, Lethal Torrent, Split Chamber en Hell's Chamber) zijn echte musts op elk wapen.
Die mods hebben namelijk ook direct effect op de rest van je mods.

Schiet je 2x zoveel kogels, dan heb je dus ook een 2x zo hoge DPS. Basis damage moet je verhogen omdat dat de basis is voor normale, elemental, critical en status damage.

Qua wapens kun je een onderscheid maken in het volgende: wapens met veel crit chance (20+%) en damage (1,5 / 2,0 + *), wapens met veel status chance en wapens die alleen een hoge base damage hebben. Ook zijn er gewoon slechte wapens die geen van alle hebben, deze lekker achterwege laten.

Bij een crit wapen gebruik je damage, multishot, crit damage, crit chance en als je ruimte over hebt nog wat elemental mods.
Bij een status wapen gebruik je damage, multishot en status/damage mod combos (de 60% damage + % status chance mods).
Bij een wapen met hoge damage gebruik je damage, multishot en alle elemental mods.

De Hek die eerder genoemd is heeft een Syndicate mod, geeft 200% multishot, daar kom je dus een heel eind mee. Voor de rest upgrade mods, dat scheelt een hele boel.
Als je een relatief nieuwe speler bent dan zul je nog niet toegang hebben tot veel goede mods, dus bouw eerst op wat je wel hebt, maar verspil geen resources aan damaged mods.

Probeer ook zo snel mogelijk alle nodes op de planeetkaart vrij te spelen en je mastery rang te verhogen voor toegang tot Baro Ki'teer. Die wil nog wel eens goede Primed mods hebben, meestal een behoorlijke verbetering ten opzichte van de originele mod.

• CSB
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16-10 16:59

CSB

:D

Even voor de goede orde: is dit topic echt alléén voor de PC versie van Warframe? Zo niet, dan zou het fijn zijn als de topictitle even wordt aangepast naar [Multi] Warframe. (aangezien het ook voor XBOX en PS4 beschikbaar is)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• SinergyX
quote:
Darkfreak schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:06:
Iemand een quick and dirty guide/tip om het weer op te pakken?

De laatste keer dat ik gespeeld heb was voordat de grote map-update kwam. Na Second dream.
Geloof dat ik Update 19 (War Within) niet meer meegemaakt heb.

Als ik mij goed herinner is Update 19 dat moment dat de hele star-map een nieuw uiterlijk gekregen heeft en ze Void Missions (en keys) overhauled hebben?

Wat is dat trouwens snel gegaan. Ze zijn nu al bij update 22? Damn.
De updates zijn 99% nieuwe frames, soms nieuwe gamemode en wat revamp van oud material, maar heb je met 1-2 quests weer helemaal ingehaald. Planes had alleen War Within nodig (vervolg op 2nd dream), dan kan je al snel weer mee komen.
quote:
Kidjuh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:36:
Moeite waard om nu nog mee te starten?
Deze game heeft een grote focus op breedte, minder op diepte. Dus start je nu heb je hoofdzakelijk achterstand in mods en nodes, maar met handjevol quests kan je al mee doen met de nieuwste missies. End-content van deze game is meer pokemon (gotta catch em all) met verzamelen van frames, mods en wapens, maar heeft amper eisen specifiek voor mensen die al maanden/jaren spelen.

SinergyX wijzigde deze reactie 11-01-2018 11:26 (25%)

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11-12 14:46
quote:
Kidjuh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:33:
[...]
Weinig anderen die beginnen, moeilijk vinden van party's, gear gap niet meer in te halen etc. etc. etc. Een Ja had ook volstaan.

@SinergyX Thanks, ga hem downloaden :) .
Sorry... wist niet dat je kwaad werd.

Ben zelf ook pas sinds afgelopen zomer begonnen, toen ik na 2300 uur spelen klaar was met Destiny. Heb nu 400+ uur in Warframe zitten en loop er nu tegenaan dat bepaalde dingen wel wat lastiger worden, omdat je wel wat hulp zou kunnen gebruiken (denk aan vault runs, waarbij je eigelijk met 4 personen moet zijn.)

Gear gap heb je geen last van, aangezien het PVE is. Het is wel veel grinden om de bepaalde gear bij elkaar te krijgen. Als dat niet je ding is, dan zou ik er niet aan beginnen.
quote:
Goudstalen schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:33:
[...]
Probeer dit eens.
Alternatief zou je ook bijvoorbeeld een Nova kunnen gebruiken. Gebruik je molecular prime op maximale strength, vervolgens teleport of wall dash je een heel eind naar boven en schiet je vervolgens de enemies met een hoog damage wapen (Lex, Marelok e.d.).
Dank. Heb echter nog geen loki. Zal deze eens gaan farmen.

Jackal131 wijzigde deze reactie 11-01-2018 11:57 (23%)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Hemical
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 02-12 12:55
quote:
Kidjuh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:33:
[...]

Weinig anderen die beginnen, moeilijk vinden van party's, gear gap niet meer in te halen etc. etc. etc. Een Ja had ook volstaan.

@SinergyX Thanks, ga hem downloaden :) .
Hmm, als ik matchmaking op public zet heb ik eigenlijk altijd wel direct een vol squad.
quote:
Darkfreak schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:42:
Iemand met een goede, actieve clan :P?
Op welk platform? Zelf ook op zoek naar een clan voor PC.

Weer iemand overigens hoe de 3 skill van Nekros precies werkt? Heb hem eergisteren gekocht.
Heb er overigens nog weinig mods voor, new player =[

twitch.tv/imhemical | Voor al je noob RL/Fortnite/ARK/PUBG plays!

• SinergyX
quote:
Hemical schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:15:

Weer iemand overigens hoe de 3 skill van Nekros precies werkt? Heb hem eergisteren gekocht.
Heb er overigens nog weinig mods voor, new player =[
Vroeger was dit een clicky, een AoE die op elke gekillde mob een 2de 'dropkans' gaf, dat is nu aangepast naar een toggle-aura.

Als die nu aan staan, wordt er elke 1 sec een corps in je aura gebruikt voor die 2de dropkans, kost je 10 energy per keer. Via een syndicate mod kan je dit omzetten naar 10 health per keer.

Mods, strength en duration hebben geen effect, efficiency verlaagt het verbruik (tot dacht max 3 hp/energy per mob), range vergroot de aura (gok 50-60 meter).

Handige ability voor extra loot (of survival life supports), maar je moet goed op je energy/health letten. Omdat het nu max 1/sec gaat, is het veel beter te managen, oude clicky kon je in 1 klap van full HP naar bijna geen HP gaan :P

• Goudstalen
Disintegrate betekend dat een enemy corpse (snel) verdwijnt na een kill.
Dit gebeurt bijvoorbeeld nadat er een Desecrate op is gedaan, maar bepaalde wapens en abilities (molecular prime bijvoorbeeld) doen dit ook.
Dat maakt het moeilijk nog een Desecrate te kunnen doen.

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13-12 09:50

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:35:
[...]

Of bosses een 2de drop kunnen krijgen, geen idee, ik heb weinig necro meer gespeeld (of het was een pet build).

De toggle zet je aan en hij doet z'n ding moment dat er mobs dood gaan in de buurt, heb je dus goeie management van health/energy, kan je hem gewoon aan laten. Maar afaik als jij die toggle aanzet, heb je geen energy recovery meer (als je energy recovery aura gebruikt).

Streamline geeft efficiency, Fleeting expertise (ofzo) geeft het ook met een penalty op duration.
Heb de oude necro altijd op health gespeeld ipv energy (health orbs dropten destijds meer dan energy).
Desecrate knop spammen en rondrennen terwijl de squad voor het killen zorgde.
(Uiteraard nog beter als er ook een Hydro in de squad zat)

Lijkt mij dat met een goede efficiency build, op health, dat nog steeds werkt.
Tenzij de healthdrop generfed is, wat mij sterk lijkt?

175% Efficiency
250% range
2,5 HP/enemy
860 health total

Dat lukt zo wel denk ik XD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• PSYVIRII
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12-12 09:31
Laatste tip voor Nekros als je wil lachen. Lua mission met de Sentients. Kill alle sentients tegelijk en spawn schadows. Heel het level doorlopen met Sentients als schadows :D

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• SinergyX
quote:
Gropah schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:00:

ATM bezig met second dream quest en daarna mirage prime onderdelen farmen.
Skip geen cutscenes en let it soak in.

Beste cinematics :P

• Goudstalen
quote:
Valdourian schreef op woensdag 25 april 2018 @ 20:49:
Hey,

Ik zou ook graag Warframe beginnen, maar is er nog een beginnen aan? Of loop ik dan achter de feiten aan?
Kom je andere spelers tegen in de open wereld of enkel in instances ofzo?
Hoe moet ik het precies zien? Als een mmorpg? is er pve endgame en pvp?

Heb al veel filmpjes gekeken maar zie enkel de snelle combat (die me dan heel erg aanspreekt) :p
Absoluut te doen om nu te beginnen hoor. Zeker de afgelopen tijd zijn er veel nieuwe spelers bij gekomen. Je zult misschien niet snel toegang hebben tot sommige wapens en karakters die tijdelijk uit het spel zijn, maar voor de rest moet je het allemaal wel kunnen doen. Gaat wel veel tijd in zitten.

Een echte open wereld is er niet. Er is wel een soort grote map/wereld, maar ook daar wordt met instanties gewerkt.
Spelers tegenkomen kan in hubs (relays, Cetus, Clan etc), voor de rest selecteer je voornamelijk missies vanuit je schip, dat alle functionaliteit bevat, daarvan uit wordt je in instanties geplaatst waar je met andere mensen (3 anderen) missies uitvoert. Dit kan ook solo of met specifieke mensen, dat is een keuze die je hebt.

Een beetje PVP is aanwezig, maar niet noemenswaardig. Het is echt PvE. Qua endgame zijn er wel lastigere missies en dergelijke, maar een echte goede endgame is er niet. Het spel draait voornamelijk om het verzamelen en masteren van nieuwe wapens, karakters, mods en companions. En 'fashionframe' ziet men vaak als 'endgame'.

Ik zou zeggen: probeer het lekker! Het spel is toch gratis. Is het niets voor je deinstalleer je het, vindt je het wel leuk dan kun je makkelijk honderden/duizenden uren eraan verspelen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit in een clan die naar mijn idee vrij dood is, maar toch is alle research altijd gedaan, dus neem aan dat er mensen actief zijn :P Maakt verder niet uit, zolang de research maar gedaan is en ik kan traden :)

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:19

Geronimous

Moderator Spielerij
titelfix; nu er steeds meer platformen voor Warframe bijgekomen zijn, en de laatste post in het specifieke PS4 topic ruim 2 jaar terug is gedaan, wordt dit nu het algemene Warframe topic. De titel reflecteert dat nu en is wat actueler.

FT-17 FTW!

• Naiki
Hmm dan zit er meer in hydroid dan ik dacht.. Maar goed heb de normale hydroid al weer weggedaan. Heb niet zoveel warframe slots nog. Eerst even wat meer Plat verdienen :)

Vond trouwens MR10 test ook bijzonder tegenvallen :P

Oh trouwens dat fortuna intro nummer blijft in je kop hangen.. :D

Naiki wijzigde deze reactie 14-11-2018 11:11 (13%)

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12-12 08:12

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Slicey schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:58:
Mr13 bereikt en moet zeggen.. Man man man de tigris prime is me een wapen.. Double barreled shotgun (wel een nadeel, constant reloaden) maar niks overleeft de impact van dit wapen.. Boltor prime is ook erg leuk, veel boltor gebruikt low level dus de prime gebruiken is ook weer leuk
Oe, de boltor (non-prime) moet ik nog ff maken. Thanks voor de reminder! Zit nu nog steeds (tamelijk nieuwe speler, en zelfs opnieuw begonnen op Switch) nog met de MK-1 Paris, die is wel aan vervanging toe.

Zonde overigens hoe weinig aandacht Warframe hier op Tweakers heeft..

Thrace Grumble wijzigde deze reactie 24-11-2018 09:21 (5%)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 13-12 21:44

Sick Nick

Drop the top!

simarisducats
simariscredits

deze werken ook, booster en een stapel ducats voor baro :)

• Goudstalen
Daarop aanvullend: de overige facties in Cetus en Fortuna kom je bij in verhaal quests als ik mij niet vergis, en die hebben ook geen nadelige effecten op andere facties.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True