Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:28
Is er een PS4 Clan die ik kan joinen? Heb het maar weer eens opgepakt en zoek eigenlijk wel weer een game om me in te verdiepen. Nu rustig de quests aan het afwerken.

• JoeZuCK
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 09:02

JoeZuCK

_Fonz > all.

Vraagje aan de ervaren mensen hier. Ik zat op een gegeven moment in een missie waarbij je op het laatst naar een extraction punt moet gaan. Er gaat een timer lopen en na 1 minuut is de missie over. Mijn ervaring is dat niet iedereen daarnaartoe hoeft te gaan. Zodra ook maar 1 persoon dat doet is de missie ook voor de anderen over.

In die missie zei een gast op een gegeven moment dat hij ging farmen. En ja hoor, de mods, Orokin cells, Chassis, credits en weet ik niet wat vlogen om mijn oren. Dus lachen. En ik dacht, what the heck, ik blijf voor hem wel. Tot....

Ik door de vele mobs dood begon te gaan. Dus ik denk ik ga naar extraction, bekijk het. Maar daar was het al zo druk dat ik geen minuut vol kon houden op de extraction point en ik ging tot 4x dood. Die andere gast bekommerde niet om mij, dus ik ben maar uit de missie gestapt.

Echter ben ik al mijn gefarmde mods, resources en wat niet ook kwijt! Wtf! Kan ik hier iets aan doen? Of had ik gewoon eerder naar extraction point moeten gaan. Of had die ander dat niet leuk gevonden. En ben je min of meer verplicht uit een missie te stappen als een uber Warframe dat van je verlangt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
JoeZuCK schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 07:46:

Echter ben ik al mijn gefarmde mods, resources en wat niet ook kwijt! Wtf! Kan ik hier iets aan doen? Of had ik gewoon eerder naar extraction point moeten gaan. Of had die ander dat niet leuk gevonden. En ben je min of meer verplicht uit een missie te stappen als een uber Warframe dat van je verlangt.
In kort, nee, kan je niets tegen doen. Dit is al jaren gezeur rond missies, het is beetje samenspraak met je team om te kijken wat je wil doen.

Meestal heb ik bij survival of dergelijke missies altijd vooraf even contact, 10 minuten, 20, of een uur? Dan weet je al een beetje hoelang iedereen doorgaat, maar er is altijd iemand die uiteindelijk toch gaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:28
Ik heb er nu een 10-15 uurtjes inzitten en ben aangekomen bij CERES. Het begint nu echt te klikken. Wat een enorme drempel heeft deze game, maar door het enthousiasme van de community (niet hier op tweakers helaas }:O ) wist ik dat er 'iets' moest zijn waardoor zoveel mensen het spelen.

Ben vooral benieuwd naar de Second Dream quest, waar zoveel lof over is.

Er is zoveel uit te zoeken en te doen. Je hebt youtube en andere guides nodig om een beetje weg wijs te worden. Maar tot nu toe lukt het aardig.

Het wordt nu tijd om een 2de frame te gaan maken, maar nog geen idee hoe of wat. Iemand daar tips over?

En hoe join je het makkelijkst een clan?

• NinjaGamer
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 03-12 09:27
Xecuter NL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:57:
Ik heb er nu een 10-15 uurtjes inzitten en ben aangekomen bij CERES. Het begint nu echt te klikken. Wat een enorme drempel heeft deze game, maar door het enthousiasme van de community (niet hier op tweakers helaas }:O ) wist ik dat er 'iets' moest zijn waardoor zoveel mensen het spelen.

Er is zoveel uit te zoeken en te doen. Je hebt youtube en andere guides nodig om een beetje weg wijs te worden. Maar tot nu toe lukt het aardig.

Het wordt nu tijd om een 2de frame te gaan maken, maar nog geen idee hoe of wat. Iemand daar tips over?

En hoe join je het makkelijkst een clan?
Je kunt op de wiki pagina ( https://warframe.fandom.com/wiki/Warframes ) zien welke frame je van waar kan krijgen/farmen.
Frost en Loki zijn handig om te hebben bij het begin en later voor defence en spy missies.

Via de recruiting chat kun je zoeken naar een clan.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Xecuter NL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:57:

Ik weet niet of die nog hetzelfde effect geeft als toen ik hem speelde, je zal in de tussentijd genoeg zijn tegenkomen die bepaalde aspecten daarvan al een beetje spoiler gaven. Niettemin, top3 beste scenes ooit.

Er zijn aantal frames die je volledig via quests kan halen (atlas, titania, etc), maar moet je dacht wel bepaalde MR voor zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Zo, het is tijd wat dingetjes te verkopen voor wat Platinum. Ben geverifieerd op Warframe Market, maar a) hoe de **** weet ik nou wat ik in mijn inventory heb en hoeveel als ik die dingen handmatig op Warframe Market moet zetten en b) hoe de **** weet ik nou wat ze waard zijn. Nergens een popup ofzo met prijzen. Moet ik dat ook handmatig op gaan zoeken?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Goudstalen
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 05-12 10:00
JoeZuCK schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 13:56:
Zo, het is tijd wat dingetjes te verkopen voor wat Platinum. Ben geverifieerd op Warframe Market, maar a) hoe de **** weet ik nou wat ik in mijn inventory heb en hoeveel als ik die dingen handmatig op Warframe Market moet zetten en b) hoe de **** weet ik nou wat ze waard zijn. Nergens een popup ofzo met prijzen. Moet ik dat ook handmatig op gaan zoeken?
Geen idee eigenlijk, zelf nooit verkocht via Warframe market. Denk haast wel dat je handmatig alles moet opzoeken in je inventory en naar prijzen die er gangbaar voor zijn.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Goudstalen schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:01:
[...]

Geen idee eigenlijk, zelf nooit verkocht via Warframe market. Denk haast wel dat je handmatig alles moet opzoeken in je inventory en naar prijzen die er gangbaar voor zijn.
Hoe kom jij aan de slots dan die je nodig hebt om hoger in rank te komen?

• Goudstalen
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 05-12 10:00
@JoeZuCK Voornamelijk door ze met platinum te kopen, hoewel je ze soms krijgt.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ah ja dat kan ook natuurlijk @Goudstalen.

Ik heb uiteindelijk gisteren voor 2 blueprints, een grip en barrel 32 platinum gekregen. Gelijk maar 2 x 2 weapon slots gekocht. Het traden gaat gemakkelijker dan ik dacht. Het is wel iets omslachtig (zelf opzoeken wat je hebt en de daarbij behorende prijzen opzoeken). Nu een color palette uitzoeken, want die standaard kleuren zijn maar niks.

• priemt
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Nieuwe major update is nu beschikbaar:
https://www.warframe.com/news/the-old-blood

Erg veel aanpassingen/ toevoegingen:
The dead shall rise again, and their vengeance will be swift and merciless. In The Old Blood update, take on the Kuva Lich, your personal villain; trample your prey as the ravenous Grendel; cleave through flesh and bone with the robust Melee Phase 2 rework; utilize Vauban and Ember’s revamped Ability Kits; and collect a smorgasbord of new Gear and Customizations.
_/-\o_
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True