Is er een PS4 Clan die ik kan joinen? Heb het maar weer eens opgepakt en zoek eigenlijk wel weer een game om me in te verdiepen. Nu rustig de quests aan het afwerken.
Vraagje aan de ervaren mensen hier. Ik zat op een gegeven moment in een missie waarbij je op het laatst naar een extraction punt moet gaan. Er gaat een timer lopen en na 1 minuut is de missie over. Mijn ervaring is dat niet iedereen daarnaartoe hoeft te gaan. Zodra ook maar 1 persoon dat doet is de missie ook voor de anderen over.
In die missie zei een gast op een gegeven moment dat hij ging farmen. En ja hoor, de mods, Orokin cells, Chassis, credits en weet ik niet wat vlogen om mijn oren. Dus lachen. En ik dacht, what the heck, ik blijf voor hem wel. Tot....
Ik door de vele mobs dood begon te gaan. Dus ik denk ik ga naar extraction, bekijk het. Maar daar was het al zo druk dat ik geen minuut vol kon houden op de extraction point en ik ging tot 4x dood. Die andere gast bekommerde niet om mij, dus ik ben maar uit de missie gestapt.
Echter ben ik al mijn gefarmde mods, resources en wat niet ook kwijt! Wtf! Kan ik hier iets aan doen? Of had ik gewoon eerder naar extraction point moeten gaan. Of had die ander dat niet leuk gevonden. En ben je min of meer verplicht uit een missie te stappen als een uber Warframe dat van je verlangt.
In die missie zei een gast op een gegeven moment dat hij ging farmen. En ja hoor, de mods, Orokin cells, Chassis, credits en weet ik niet wat vlogen om mijn oren. Dus lachen. En ik dacht, what the heck, ik blijf voor hem wel. Tot....
Ik door de vele mobs dood begon te gaan. Dus ik denk ik ga naar extraction, bekijk het. Maar daar was het al zo druk dat ik geen minuut vol kon houden op de extraction point en ik ging tot 4x dood. Die andere gast bekommerde niet om mij, dus ik ben maar uit de missie gestapt.
Echter ben ik al mijn gefarmde mods, resources en wat niet ook kwijt! Wtf! Kan ik hier iets aan doen? Of had ik gewoon eerder naar extraction point moeten gaan. Of had die ander dat niet leuk gevonden. En ben je min of meer verplicht uit een missie te stappen als een uber Warframe dat van je verlangt.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
In kort, nee, kan je niets tegen doen. Dit is al jaren gezeur rond missies, het is beetje samenspraak met je team om te kijken wat je wil doen.JoeZuCK schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 07:46:
Meestal heb ik bij survival of dergelijke missies altijd vooraf even contact, 10 minuten, 20, of een uur? Dan weet je al een beetje hoelang iedereen doorgaat, maar er is altijd iemand die uiteindelijk toch gaat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb er nu een 10-15 uurtjes inzitten en ben aangekomen bij CERES. Het begint nu echt te klikken. Wat een enorme drempel heeft deze game, maar door het enthousiasme van de community (niet hier op tweakers helaas
) wist ik dat er 'iets' moest zijn waardoor zoveel mensen het spelen.
Ben vooral benieuwd naar de Second Dream quest, waar zoveel lof over is.
Er is zoveel uit te zoeken en te doen. Je hebt youtube en andere guides nodig om een beetje weg wijs te worden. Maar tot nu toe lukt het aardig.
Het wordt nu tijd om een 2de frame te gaan maken, maar nog geen idee hoe of wat. Iemand daar tips over?
En hoe join je het makkelijkst een clan?
Er is zoveel uit te zoeken en te doen. Je hebt youtube en andere guides nodig om een beetje weg wijs te worden. Maar tot nu toe lukt het aardig.
Het wordt nu tijd om een 2de frame te gaan maken, maar nog geen idee hoe of wat. Iemand daar tips over?
Je kunt op de wiki pagina ( https://warframe.fandom.com/wiki/Warframes ) zien welke frame je van waar kan krijgen/farmen.Xecuter NL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:57:
Ik heb er nu een 10-15 uurtjes inzitten en ben aangekomen bij CERES. Het begint nu echt te klikken. Wat een enorme drempel heeft deze game, maar door het enthousiasme van de community (niet hier op tweakers helaas) wist ik dat er 'iets' moest zijn waardoor zoveel mensen het spelen.
Frost en Loki zijn handig om te hebben bij het begin en later voor defence en spy missies.
Via de recruiting chat kun je zoeken naar een clan.
Ik weet niet of die nog hetzelfde effect geeft als toen ik hem speelde, je zal in de tussentijd genoeg zijn tegenkomen die bepaalde aspecten daarvan al een beetje spoiler gaven. Niettemin, top3 beste scenes ooit.Xecuter NL schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:57:
Ik heb er nu een 10-15 uurtjes inzitten en ben aangekomen bij CERES. Het begint nu echt te klikken. Wat een enorme drempel heeft deze game, maar door het enthousiasme van de community (niet hier op tweakers helaas) wist ik dat er 'iets' moest zijn waardoor zoveel mensen het spelen.
Er zijn aantal frames die je volledig via quests kan halen (atlas, titania, etc), maar moet je dacht wel bepaalde MR voor zijn.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo, het is tijd wat dingetjes te verkopen voor wat Platinum. Ben geverifieerd op Warframe Market, maar a) hoe de **** weet ik nou wat ik in mijn inventory heb en hoeveel als ik die dingen handmatig op Warframe Market moet zetten en b) hoe de **** weet ik nou wat ze waard zijn. Nergens een popup ofzo met prijzen. Moet ik dat ook handmatig op gaan zoeken?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Geen idee eigenlijk, zelf nooit verkocht via Warframe market. Denk haast wel dat je handmatig alles moet opzoeken in je inventory en naar prijzen die er gangbaar voor zijn.JoeZuCK schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 13:56:
Zo, het is tijd wat dingetjes te verkopen voor wat Platinum. Ben geverifieerd op Warframe Market, maar a) hoe de **** weet ik nou wat ik in mijn inventory heb en hoeveel als ik die dingen handmatig op Warframe Market moet zetten en b) hoe de **** weet ik nou wat ze waard zijn. Nergens een popup ofzo met prijzen. Moet ik dat ook handmatig op gaan zoeken?
Hoe kom jij aan de slots dan die je nodig hebt om hoger in rank te komen?Goudstalen schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:01:
[...]
Geen idee eigenlijk, zelf nooit verkocht via Warframe market. Denk haast wel dat je handmatig alles moet opzoeken in je inventory en naar prijzen die er gangbaar voor zijn.
@JoeZuCK Voornamelijk door ze met platinum te kopen, hoewel je ze soms krijgt.
Ah ja dat kan ook natuurlijk @Goudstalen.
Ik heb uiteindelijk gisteren voor 2 blueprints, een grip en barrel 32 platinum gekregen. Gelijk maar 2 x 2 weapon slots gekocht. Het traden gaat gemakkelijker dan ik dacht. Het is wel iets omslachtig (zelf opzoeken wat je hebt en de daarbij behorende prijzen opzoeken). Nu een color palette uitzoeken, want die standaard kleuren zijn maar niks.
Ik heb uiteindelijk gisteren voor 2 blueprints, een grip en barrel 32 platinum gekregen. Gelijk maar 2 x 2 weapon slots gekocht. Het traden gaat gemakkelijker dan ik dacht. Het is wel iets omslachtig (zelf opzoeken wat je hebt en de daarbij behorende prijzen opzoeken). Nu een color palette uitzoeken, want die standaard kleuren zijn maar niks.
Nieuwe major update is nu beschikbaar:
https://www.warframe.com/news/the-old-blood
Erg veel aanpassingen/ toevoegingen:
The dead shall rise again, and their vengeance will be swift and merciless. In The Old Blood update, take on the Kuva Lich, your personal villain; trample your prey as the ravenous Grendel; cleave through flesh and bone with the robust Melee Phase 2 rework; utilize Vauban and Ember’s revamped Ability Kits; and collect a smorgasbord of new Gear and Customizations.
Wat een diepgaande game is dit eigenlijk. op het eerste gezicht merk je dat niet en de intro is erg beginners onvriendelijk imo. Maar het blijft vet om te spelen en begin er steeds meer van te snappen. Mooi om te zien ook hoe veel extra content ze blijven ontwikkelen voor deze game (en grootste deel free)
Net begonnen aan dit spel. Best uitgebreid en snap de helft niet waarvoor het is of wat het doet. Maar het is gratis en leuk om te spelen. Het beste: ook te spelen met Geforce Now voor als je geen game pc heb zoals ik.
Misschien toch maar weer eens uit de digitale kast trekken, heb denk al 2 jaar niet gespeeld.priemt schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:56:
Nieuwe major update is nu beschikbaar:
[...]
Floksor
Afgelopen donderdag is de PS5 versie van deze game in de store gereleased. De target is 4K60 en draait over het algemeen erg lekker. Zijn er nog mensen hier die de game met enige regelmaat spelen?
PS4 hier. Af en aan. Toevallig afgelopen weken weer i.v.m. de Deimos update en de events die vooral nu gaan beginnen (black friday, kerst, etc.) waarbij vaak leuke freebies voorbij komen.
Voor de beginnende Tenno onder ons een waardevolle tip:
Wapens en Warframes hebben vaak een synergie: zoek die op. Door bepaalde mods te combineren kun je hele leuke builds maken, waarmee je soms veel extra damage kan doen of een goede Crowd Control hebt voor betere survivability.
En probeer eerst zoveel mogelijk de starmap vrij te spelen alvorens je verzandt in de Open World gebieden van Warframe. Je mist anders namelijk vrij veel extra content die je goed kunt gebruiken in die Open World areas.
Voor de beginnende Tenno onder ons een waardevolle tip:
Wapens en Warframes hebben vaak een synergie: zoek die op. Door bepaalde mods te combineren kun je hele leuke builds maken, waarmee je soms veel extra damage kan doen of een goede Crowd Control hebt voor betere survivability.
En probeer eerst zoveel mogelijk de starmap vrij te spelen alvorens je verzandt in de Open World gebieden van Warframe. Je mist anders namelijk vrij veel extra content die je goed kunt gebruiken in die Open World areas.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Anoniem: 159816
Is er een Xbox speler die mij wil helpen? Ik heb per ongeluk voor de tweede keer een key gekocht van een Xbox Starter Bundle, omdat er een andere hoeveelheid platinum bijstond dacht ik dat het een ander pakket was dan ik al had. Maar nu denk ik dat ik een oplossing heb...
Als je deze starter bundle niet hebt en ook niet van plan bent te kopen heb ik een voorstel: jij krijgt van mij de content die in het pakket zit (weapon slot, warframe slot en nog wat ander spul) en je ruilt het platinum. Dan zijn we beiden blij. Als iemand de moeite hiervoor wil doen gooi ik er na afloop ook nog een Gauss bundle bij (die had ik al via Gamepass verkregen).
Edit: volgens mij telt dit soort platinum als een gift en kan je die niet ruilen
Als je deze starter bundle niet hebt en ook niet van plan bent te kopen heb ik een voorstel: jij krijgt van mij de content die in het pakket zit (weapon slot, warframe slot en nog wat ander spul) en je ruilt het platinum. Dan zijn we beiden blij. Als iemand de moeite hiervoor wil doen gooi ik er na afloop ook nog een Gauss bundle bij (die had ik al via Gamepass verkregen).
Edit: volgens mij telt dit soort platinum als een gift en kan je die niet ruilen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 18-01-2021 19:04 ]
Weer eens verder gegaan hier mee sinds 2 daagjes. Speelt weer lekker.
Het blijft telkens weer gewoon een super toffe game waar ik naar terug kom
Vanavond weer een mastery rankje omhoog gegaan. Ben nu rank 6.
Het blijft telkens weer gewoon een super toffe game waar ik naar terug kom
Vanavond weer een mastery rankje omhoog gegaan. Ben nu rank 6.
Ook hier gaat het lekker, MR8 ondertussen en Helios Prime is in de foundry aan het klaarstomen voor het scan geweld. Er zijn nog zoveel frames te proberen... Mochten mensen aanraders hebben... Octavia is cool (lees: vrij sterk) maar vrij statisch (niet erg mobile). Ik was erg handig bezig door mijn enige focus lens (Zenurik) per ongeluk te plaatsen op Rhino.. (don't ask..). God zij dank binnen 2 bounties weer een lens gekregen. De grind gaat vanavond weer verder. Wat ook opvalt is dat met Relics soms mensen vaulted relics in de mix gooien. 2 Vauban prime parts kunnen bemachtigen terwijl dat niet meer mogelijk moet zijn nu volgens mij.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Ik heb toen vrijwel alles gedaan met Nova (Prime). Let wel: dit is 3 jaar geleden en ook toen was het niet al de meest optimale keuze, maar ze heeft CC, een flinke damage boost, snelheid en wat extra bescherming. Erg veelzijdig.GekkeR schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:20:
Ook hier gaat het lekker, MR8 ondertussen en Helios Prime is in de foundry aan het klaarstomen voor het scan geweld. Er zijn nog zoveel frames te proberen... Mochten mensen aanraders hebben... Octavia is cool (lees: vrij sterk) maar vrij statisch (niet erg mobile). Ik was erg handig bezig door mijn enige focus lens (Zenurik) per ongeluk te plaatsen op Rhino.. (don't ask..). God zij dank binnen 2 bounties weer een lens gekregen. De grind gaat vanavond weer verder. Wat ook opvalt is dat met Relics soms mensen vaulted relics in de mix gooien. 2 Vauban prime parts kunnen bemachtigen terwijl dat niet meer mogelijk moet zijn nu volgens mij.
Toevallig loopt Nova Prime ook al te stomen in de foundryLapras schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:43:
[...]
Ik heb toen vrijwel alles gedaan met Nova (Prime). Let wel: dit is 3 jaar geleden en ook toen was het niet al de meest optimale keuze, maar ze heeft CC, een flinke damage boost, snelheid en wat extra bescherming. Erg veelzijdig.
Het leek mij de meest leuke frame van wat ik gezien heb, beetje versnellen of vertragen afhankelijk van je strength rating.
1 "Speedva" in een defense missie, maakt de missie toch echt ietsjes anders
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Gisteren weer eens Warframe geïnstalleerd en gespeeld, maar damn wat is er veel veranderd in 4.5 jaar tijd 
En moest bijna spontaan huilen. Mijn Ember Prime stond na al die jaren nog netjes te wachten, maar hebben ze World on Fire er in 2019 gewoon uit gehaald
Best skill ever!
En moest bijna spontaan huilen. Mijn Ember Prime stond na al die jaren nog netjes te wachten, maar hebben ze World on Fire er in 2019 gewoon uit gehaald
4,5 jaar, dat is behoorlijk wat in halen. Jammer dat je dan wel stukken zal missen die nu al wat rustiger zijn geworden, door wederom weer een hub erbij te gooien, zijn de oudere hubs een stuk rustiger geworden om missies te doen voor standing van de verschillende factions.
Ik kom er in ieder geval achter dat het spel weer ingewikkeld in elkaar zitSinergyX schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:43:
4,5 jaar, dat is behoorlijk wat in halen. Jammer dat je dan wel stukken zal missen die nu al wat rustiger zijn geworden, door wederom weer een hub erbij te gooien, zijn de oudere hubs een stuk rustiger geworden om missies te doen voor standing van de verschillende factions.
Maar had het eigenlijk weer geïnstalleerd omdat het zo lekker hack n slash is, beetje alles om je heen kapot schieten en dan nog wat jump combo's enzo.
Maarja, Ember Prime zonder World of Fire.... Man....

Nieuwe Ember is niet zo slecht, het is nu meer een actieve frame ipv click&forget
En de damage reduction op immolation is best fijn te hebben, leuk om mee te spelen.
Grootste aspect zijn inderdaad space (spaceship/fight) en de freeroam werelden, waar er inmiddels nu 4 van zijn, de 4de is net nieuw. Hoewel ze nog steeds best vaak gespeeld worden, is de playerbase daardoor wel flink uit elkaar getrokken.
Gelukkig zijn er ook heel veel alerts/instant missies, je standaard trials, de rifts, de daily hard, maar ook nog hele steel path modus (wat soort van 2.0 van je hele playthrough is, maar dan factor 10 moeilijker). Dan je faction en invaded missies, je standaard void missies, en een kolere hoeveelheid nieuwe frames te ontdekken
Ik zit nu op MR30, soort van veredelde pokemon, gotta catch em all
Grootste aspect zijn inderdaad space (spaceship/fight) en de freeroam werelden, waar er inmiddels nu 4 van zijn, de 4de is net nieuw. Hoewel ze nog steeds best vaak gespeeld worden, is de playerbase daardoor wel flink uit elkaar getrokken.
Gelukkig zijn er ook heel veel alerts/instant missies, je standaard trials, de rifts, de daily hard, maar ook nog hele steel path modus (wat soort van 2.0 van je hele playthrough is, maar dan factor 10 moeilijker). Dan je faction en invaded missies, je standaard void missies, en een kolere hoeveelheid nieuwe frames te ontdekken
Ik zit nu op MR30, soort van veredelde pokemon, gotta catch em all
Dat gevoel ken ik ja. Van vroeger uit heb ik 18 Warframes, waarvan 12 op level 30. Precies de helft zijn ook Prime, dus dat is goed. Verder 15 main wapens, 7 secondary wapens en 13 melee wapens. Dus dat is nog relatief weinig allemaal.
Ben nu vooral rondjes aan het rennen en dingen verzamelen. Nog niets aan het gebruiken verder, heb geen zin om dingen te verspillen die ik achteraf nodig zou hebben.
Zie op steamcharts dat Warframe nog best veel wordt gespeeld!
Ben nu vooral rondjes aan het rennen en dingen verzamelen. Nog niets aan het gebruiken verder, heb geen zin om dingen te verspillen die ik achteraf nodig zou hebben.
Zie op steamcharts dat Warframe nog best veel wordt gespeeld!
Aangezien je zo'n fan was van de oude Ember, probeer dan eens een Saryn Spore build. Of wat minder CC maar wel erg leuk is: Mesa Waltz build.TheBrut3 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:52:
[...]
Maarja, Ember Prime zonder World of Fire.... Man....
Is redelijk Endgame ready en niet zo heel erg actief button mashing als andere frames.
Ik ben een beetje opzoek naar wat ik moet farmen en waar. Kan iemand dat kort neerzetten? Ik snap dat ik parts moet verzamelen, maar ook credits, ducaten, mods enz enz...
Kort is erg moeilijk
De droptables zijn groot, enorm, complex
https://warframe.fandom.com/wiki/Drop_Tables
Maar credits kan je het makkelijkste krijgen door 1x in de zoveel tijd je dubbele blueprints en mods te verkopen, dan hou je een best aardige bron van inkomsten. Ook heb je een paar frames/wapens die je volledig via clan-research kan behalen.
Voor parts is het mission/node specifiek voor de drops, voor prime is 99% gedaan via relics
Resources is het beste de wiki te gebruiken, daar staan altijd de beste methodes in hoe je bepaalde resources moet halen. Zorg ook zo snel mogelijk dat je een companion hebt met vaccuum, dit scheelt je zoveel in missies om alles te moeten oppakken.
En mocht je wat leuks te koop hebben, of juist willen kopen als je wat premium hebt:
https://warframe.market/
Je kan daar bepaalde sets (wapens en frames) zeer goedkoop krijgen
De droptables zijn groot, enorm, complex
https://warframe.fandom.com/wiki/Drop_Tables
Maar credits kan je het makkelijkste krijgen door 1x in de zoveel tijd je dubbele blueprints en mods te verkopen, dan hou je een best aardige bron van inkomsten. Ook heb je een paar frames/wapens die je volledig via clan-research kan behalen.
Voor parts is het mission/node specifiek voor de drops, voor prime is 99% gedaan via relics
Resources is het beste de wiki te gebruiken, daar staan altijd de beste methodes in hoe je bepaalde resources moet halen. Zorg ook zo snel mogelijk dat je een companion hebt met vaccuum, dit scheelt je zoveel in missies om alles te moeten oppakken.
En mocht je wat leuks te koop hebben, of juist willen kopen als je wat premium hebt:
https://warframe.market/
Je kan daar bepaalde sets (wapens en frames) zeer goedkoop krijgen
Iemand op de PC hier toevallig nog een Ignis Wraith BP over? Ik weet dat er mensen zijn die er honderden hebben
Inmiddels een redelijke collectie weer. Besloten dat ik alle normale frames, waar een Prime van is, weg doet. Dus de Prime collectie welke ik al had voor ik terugkwam waren: Ash, Banshee, Ember, Hydroid, Nekros, Nova, Oberon, Trinity en Volt. Nu zijn daar bijgekomen: Atlas, Gara, Nidus en Octavia. Valkyr en Wukong zitten in de kookpot en als enige non-prime heb ik nu Mirage om te levelen en daarna weer weg.
Qua primary Primes: Boltor, Braton, Burston en Paris. Sybaris wordt gemaakt. En dan heb ik nog als noemenswaardige wapens de Dread, Ignis Wraith, Rakta Cernos, Sancti Tigris en Vaykor Hek.
Qua secondary Primes: Akbronco (Bronco tot lvl 30 eerst), Akstiletto, Ballistica en Lex (wachten op Aklex parts). Verder niets noemenswaardig.
Qua melee Primes: Karyst, Nami Skyla, Orthos, Redeemer en Silva & Aegis. Verder nog de Sancti Magistar en Dragon Nikana.
Zit nu 15k van MR14 af, als ik dat heb komen er een stuk of 10 BP beschikbaar welke ik kan maken.
Qua primary Primes: Boltor, Braton, Burston en Paris. Sybaris wordt gemaakt. En dan heb ik nog als noemenswaardige wapens de Dread, Ignis Wraith, Rakta Cernos, Sancti Tigris en Vaykor Hek.
Qua secondary Primes: Akbronco (Bronco tot lvl 30 eerst), Akstiletto, Ballistica en Lex (wachten op Aklex parts). Verder niets noemenswaardig.
Qua melee Primes: Karyst, Nami Skyla, Orthos, Redeemer en Silva & Aegis. Verder nog de Sancti Magistar en Dragon Nikana.
Zit nu 15k van MR14 af, als ik dat heb komen er een stuk of 10 BP beschikbaar welke ik kan maken.
Ik heb daar ook vaker over na zitten denken maar op 1 of andere manier voelt het nooit goed . nou heb ik over de jaren heen redelijk wat platinum gemaakt door dingen gewoon te verkopen via de warframe.market.TheBrut3 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 17:29:
Inmiddels een redelijke collectie weer. Besloten dat ik alle normale frames, waar een Prime van is, weg doet. Dus de Prime collectie welke ik al had voor ik terugkwam waren: Ash, Banshee, Ember, Hydroid, Nekros, Nova, Oberon, Trinity en Volt. Nu zijn daar bijgekomen: Atlas, Gara, Nidus en Octavia. Valkyr en Wukong zitten in de kookpot en als enige non-prime heb ik nu Mirage om te levelen en daarna weer weg.
Dus heb tot nu toe gewoon altijd slots bijgekocht als ik een nieuwe frame erbij ging levelen.
@TheBrut3
Ik zou even wachten met weggooien van frames.
Iets met Helminth en het wisselen van abilities op frames.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Dit dus, ik ben zelfs slots bij gaan kopen voor de non-prime zodat ik die 2x kon hebben, 1 ter donatie aan HelminthQuadradial schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:07:
Hoeft in principe niet.... Gewoon alles builden alleen niet allemaal claimen.SinergyX schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:35:
[...]
Dit dus, ik ben zelfs slots bij gaan kopen voor de non-prime zodat ik die 2x kon hebben, 1 ter donatie aan Helminth
En als de helminth klaar is dan pas 1tje claimen.
Heb ze ondertussen nu allemaal al gedaan.... Grendel imissies zijn echt een PAIN
Heb de defense mission gecheesed met Hyldrin
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Ja nouja, daar kwam ik recent pas achter. Dus de frames die ik ooit heb gehad zal ik dan opnieuw moeten halen.Quadradial schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:07:
@TheBrut3
Volgens mij ben ik nog lang niet zover, moet nog een paar missies doen op de starchart. Wat op Sedna en wat exterminations.
Merk echt dat bij dit soort spellen lang niet spelen dodelijk is. Je verdwaalt dan gewoon in de veranderingen. Bij World of Warships heb ik hetzelfde. Bijna 1.5 niet gespeeld en als je het dan weer start zijn er zoveel (soms kleine) dingen anders.
Ik modder gewoon wat aan. Relics verzamelen en doen, waardoor ik weer Prime dingen kan verzamelen en levelen. En ook wat de starchart afmaken. Soms op de markt wat kopen om vaulted dingen compleet te maken.
Dat is ook een optie, was voor mij alleen dat ik frames met 5-6 potatoes niet zomaar weggooi voor een skill, dus die ben ik apart opnieuw gaan halen, zodat ik die alsnog kan bewaren tot de primes hogere potatoes hebben.Quadradial schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:31:
[...]
Hoeft in principe niet.... Gewoon alles builden alleen niet allemaal claimen.
En als de helminth klaar is dan pas 1tje claimen.
Heb ze ondertussen nu allemaal al gedaan.... Grendel imissies zijn echt een PAIN
Heb de defense mission gecheesed met Hyldrin
Moet zeggen dat die nieuwe wapens van de nieuwe 'map' niet echt lekker haalbaar zijn, halve missie zoeken naar die ... dingen, inruilen, weer die 30k dagelijkse cap, dan weer een berg farmen voor rank up, dan weer voor de parts, om ze dan nog te mogen craften
RNG is inderdaad a b*tch... Ben nu frames met forma aan het upgraden ivm mods die ik gemaxxed heb...SinergyX schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:08:
[...]
Dat is ook een optie, was voor mij alleen dat ik frames met 5-6 potatoes niet zomaar weggooi voor een skill, dus die ben ik apart opnieuw gaan halen, zodat ik die alsnog kan bewaren tot de primes hogere potatoes hebben.
Moet zeggen dat die nieuwe wapens van de nieuwe 'map' niet echt lekker haalbaar zijn, halve missie zoeken naar die ... dingen, inruilen, weer die 30k dagelijkse cap, dan weer een berg farmen voor rank up, dan weer voor de parts, om ze dan nog te mogen craften

En dan komt endgame 2.0, Umbra forma'sQuadradial schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:37:
[...]
RNG is inderdaad a b*tch... Ben nu frames met forma aan het upgraden ivm mods die ik gemaxxed heb...
Daar heb ik ook nog 8 forma's van liggenSinergyX schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:36:
[...]
En dan komt endgame 2.0, Umbra forma's
Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje baal dat ik een Necramech bij elkaar moet verzamelen om verder te komen. Want om een Necramech te maken moet ik ook de openworld grinden voor mats en dat is saai 
Had gehoopt dat je bij Steel Path, en de andere zaken die je vrij speelt als je klaar bent met de starchart, kon komen zonder open world te grinden.
Had gehoopt dat je bij Steel Path, en de andere zaken die je vrij speelt als je klaar bent met de starchart, kon komen zonder open world te grinden.
@TheBrut3
Ik check bij het trimmen altijd de grain
Dan een klein hoekje eraf snijden zodat je weet waar je verder moet snijden als die klaar is
Ik ben niet wakker
Dan een klein hoekje eraf snijden zodat je weet waar je verder moet snijden als die klaar is
Ik ben niet wakker
[ Voor 8% gewijzigd door Quadradial op 21-08-2022 11:09 ]
Grain? Hoekje eraf snijden? Ik heb geen idee waar je het over hebt.Quadradial schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:00:
@TheBrut3
Zucht ik zit echt te slapen!TheBrut3 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:07:
[...]
Grain? Hoekje eraf snijden? Ik heb geen idee waar je het over hebt.![]()
Heb nog wel parts voor je als je ze nodig hebt.
Neuh bedankt, komt wel goed. De damaged parts heb ik inmiddels allemaal. Dus moet nu level 3 standing halen voor de mining blueprints.Quadradial schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:08:
Zucht ik zit echt te slapen!
Heb nog wel parts voor je als je ze nodig hebt.
Nou ik heb Steel Path unlocked. Aller eerste missie gehaald, heb er maar 30 minuten over gedaan
Volgens mij heb ik de grootste troll resource gevonden in Warframe... Tellurium. Wat is het huilen om dat te farmen zeg en ik heb er een stuk of 30 nodig.
@TheBrut3
De Ignis wraith is ondertussen via de Clan Dojo te verkrijgen.
En als je Tellurium wil farmen kan ik wel met je mee met een Nekros naar Ophelia als je dat wilt
De Ignis wraith is ondertussen via de Clan Dojo te verkrijgen.
En als je Tellurium wil farmen kan ik wel met je mee met een Nekros naar Ophelia als je dat wilt
Ik heb de Ignis Wraith inmiddels gekocht.
Nekros heb ik ook, maar zelfs met Nekros en drop booster had ik na 15 minuten Ophelia niet 1 Tellurium. Net nog 35 minuten gedaan en had er 5, maar dan ben ik echt al helemaal gaar weer
Maar hé, het is weer iets.
Nekros heb ik ook, maar zelfs met Nekros en drop booster had ik na 15 minuten Ophelia niet 1 Tellurium. Net nog 35 minuten gedaan en had er 5, maar dan ben ik echt al helemaal gaar weer
Ik ben die nieuwe questline begonnen van de laatste update en wow wat gaaf zeg! vind het een hele toffe story maar ook compleet andere vibe voor de game. heel nice om door te spelen
Het is alleen jammer dat het 1 totale bugfest is geworden. Wanneer iemand 'klaar' is met z'n ronde en direct weggaat, kom je 99% kans in een limbo dat of je de boss niet kan afmaken, of je kan de missie niet beindigen, resultaat: half uur tot 3 uur aan farmen kwijt. Zeker de boss in Spiral is gewoon 1 compleet bugfest.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2023 16:55 ]
Het is zover, de 1999 update. Voor de lore-geeks een fijne update; het ontstaan van de eerste Warframes. En voor de verzamelaars: Let the warfarm begin!
Mensen al begonnen met deze update? Zoja hoe is het
?
Ik twijfel om het te checken. vooral voor de story ben ik benieuwd.
Maar heb zo veel te spelen haha
Ik twijfel om het te checken. vooral voor de story ben ik benieuwd.
Maar heb zo veel te spelen haha
Ben recentelijk (lees: 2 weken geleden) weer teruggekomen bij Warframe. Ik was al aardig ver dacht ik (280 uur, Quests t/m The War within gedaan) maar toen ik zag hoeveel neiuwe frames er waren en nieuwe mechanics realiseerde ik me dat ik nog steeds echt een noob ben!
Nu aardig caught up met alle main quests (ook The Hex van 1999), nog een paar side quests te gaan. in deze 2 weken heb ik er ongeveer 25 ingestoken en met wat platinum en wat farmen mn collectie frames en wapens mooi uitgebreid (Dante + Cedo Prime is zooo goed en leuk te spelen) Net Steel path unlocked (Alle nodes op de star map gedaan - Steel path is eigenlijk "hard" difficulty waarbij je weer bij de eerste node begint maar alle enemies zijn 100 levels hoger EN hebben 250% meer hp en damage!!)
Mn doel nu is om eindelijk de helminth upgrade segment te unlocken en daarmee oude frames opofferen om de frames die ik gebruik te upgraden - zou ik vandaag of morgen moeten hebben (heb level 3 standing nodig).
Iemand anders die t nog/weer speelt? de thread is niet heeeeel levendig kijkend naar de vorige post
Nu aardig caught up met alle main quests (ook The Hex van 1999), nog een paar side quests te gaan. in deze 2 weken heb ik er ongeveer 25 ingestoken en met wat platinum en wat farmen mn collectie frames en wapens mooi uitgebreid (Dante + Cedo Prime is zooo goed en leuk te spelen) Net Steel path unlocked (Alle nodes op de star map gedaan - Steel path is eigenlijk "hard" difficulty waarbij je weer bij de eerste node begint maar alle enemies zijn 100 levels hoger EN hebben 250% meer hp en damage!!)
Mn doel nu is om eindelijk de helminth upgrade segment te unlocken en daarmee oude frames opofferen om de frames die ik gebruik te upgraden - zou ik vandaag of morgen moeten hebben (heb level 3 standing nodig).
Iemand anders die t nog/weer speelt? de thread is niet heeeeel levendig kijkend naar de vorige post
Niet heel veel activiteit kijkend naar het feit dat ik de laatste commenter was 9 dagen geleden!
Gister is Warframe Technorot Encore uitgekomen! Nog niet alle cotnent ontdekt maar wel de nieuwe warframe Temple geprobeerd! Erg vet thema (Rockstar met sterke David Bowie vibe met de protoframe looks) en interactive gameplay (gebruik je abilities op de beat voor halvering in energy cost en extra effects). De sentient Gitaar die dient als een flamethrower is ook erg vet!
Vanavond ga ik dieper in de Warframe 1999 om mn standing te verbeteren!
Gister is Warframe Technorot Encore uitgekomen! Nog niet alle cotnent ontdekt maar wel de nieuwe warframe Temple geprobeerd! Erg vet thema (Rockstar met sterke David Bowie vibe met de protoframe looks) en interactive gameplay (gebruik je abilities op de beat voor halvering in energy cost en extra effects). De sentient Gitaar die dient als een flamethrower is ook erg vet!
Vanavond ga ik dieper in de Warframe 1999 om mn standing te verbeteren!
Ik had even uitstapje gedaan naar First Descendant, nu snap ik ook alweer waarom ik ziekelijk veel uur heb zitten in Warframe
Ik heb nog het verhaalstuk naar 1999 gedaan, maar nog niet verder gekeken voor andere zaken, zie dat ik wel weer wat moet gaan inhalen met frames en wapens (MR23 nu dacht ik?).
Had alleen enorme crashes met met 3070, dus de game even tijdje laten liggen, nu maar weer eens rondkijken.
Had alleen enorme crashes met met 3070, dus de game even tijdje laten liggen, nu maar weer eens rondkijken.
Oh je bent wel een stuk verder dan ik haha, ik zit bijna op MR 19 - MR30 of zelfs legendary is nog erg ver weg voor mij ben ik bang!SinergyX schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 17:18:
Ik had even uitstapje gedaan naar First Descendant, nu snap ik ook alweer waarom ik ziekelijk veel uur heb zitten in WarframeIk heb nog het verhaalstuk naar 1999 gedaan, maar nog niet verder gekeken voor andere zaken, zie dat ik wel weer wat moet gaan inhalen met frames en wapens (MR23 nu dacht ik?).
Hmm bijzonder van de crashes, zelf in de ~80 uur die ik er de laatste maand in heb gesotken geen crashes meegemaakt (RTX 4090). hoop dat het opgelost is!
Net The Hex finale gedaan. en wouw wat blijft Warframe toch verbazen met hun quests! Het was verrassend wholesome en de muziek erbij... kippenvel en ogen werden toch wel beetje waterig aan het eind.
Toch maar weer begonnen. Nieuw account want de laatste keer spelen was in 2019 (toen er nog geen open world zones waren) en wat is de game anders.
Jackal fight is totaal veranderd
Moa's zijn geen nachtmerries meer
Open world segmenten
Echte lore
Na 2 dagen spelen:
28 Mag
op Phobos aan het farmen voor Rhino materials (Plastids en nog iets van Earth)
Speelt wel een stuk beter dan vroegah
Jackal fight is totaal veranderd
Moa's zijn geen nachtmerries meer
Open world segmenten
Echte lore
Na 2 dagen spelen:
28 Mag
op Phobos aan het farmen voor Rhino materials (Plastids en nog iets van Earth)
Speelt wel een stuk beter dan vroegah
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Net voor kerst begonnen aan Warframe, nu Mastery Rank 13 met ruim 14 dagen speeltijd. Deze game bevalt me erg goed. Het is eenvoudig om even snel in te duiken en een missie of wat te doen, of, als je solo speelt, even te stoppen om de kleine wat aandacht te geven. Maar ook voor meerdere uren achter elkaar blijft Warframe interessant.
Wat me wel opvalt is dat je op een gegeven moment, nadat je de volledige Starchart hebt uitgespeeld en The Steel Path wil gaan spelen, je echt moet weten wat je doet en je gear wel op orde moet zijn. Ik heb 2 minuten The Steel Path gespeeld en het verschil met een normale missie is echt immens. Hits van nog geen 10% tegen one shots en in de tussentijd zelf binnen enkele seconden sterven tegen de eerste enemies die je tegenkomt is wel even happen naar lucht hahaha
Van de week maar weer eens aan beginnen nu m'n gear/mods wat beter zijn.
Overigens vind ik de verhalen in Warframe echt bizar goed! Er zijn weinig games die zo sterk in elkaar zitten en die missies zo naadloos in die verhaallijn opnemen als dat DE dat gedaan heeft.
Wat me wel opvalt is dat je op een gegeven moment, nadat je de volledige Starchart hebt uitgespeeld en The Steel Path wil gaan spelen, je echt moet weten wat je doet en je gear wel op orde moet zijn. Ik heb 2 minuten The Steel Path gespeeld en het verschil met een normale missie is echt immens. Hits van nog geen 10% tegen one shots en in de tussentijd zelf binnen enkele seconden sterven tegen de eerste enemies die je tegenkomt is wel even happen naar lucht hahaha
Van de week maar weer eens aan beginnen nu m'n gear/mods wat beter zijn.
Overigens vind ik de verhalen in Warframe echt bizar goed! Er zijn weinig games die zo sterk in elkaar zitten en die missies zo naadloos in die verhaallijn opnemen als dat DE dat gedaan heeft.
Ik moet zeggen dat ik wel redelijk teleurgesteld ben in de koers die DE nu vaart. Om de zoveel tijd weer een new frame uitpoepen, een missie-tje erbij verzinnen om alle parts te verzamelen, en sinds 1999 update ook bij elke update extra paid skins erbij...
Ik mis de tijd dat de game gericht was op het "space-ninja-parkour" gameplay en je met een goed getweakte build uren lang kon volhouden in de Towers, zolang je maar keys had. (ik verraad hiermee hoe lang ik dit al speel denk ik.)
Zorg wel (bijna) altijd dat bij major updates de nieuwe speeltjes gefarmed zijn, maar om nou te zeggen dat ik onder de indruk ben van de laatste 2 grote updates... Nee. De 1999 update is een 'gimmick' en voegt niet veel toe aan de gameplay zelf. Dat was wel anders met "Heart of Deimos" of "the new war". Ik vind het ook jammer dat die Empyrean niet verder wordt uitgewerkt. Het concept is in pricipe goed, alleen zijn de rewards middelmatig en kan de implementatie van het spaceship met de bemanning wel wat beter.
Ach, ik wacht wel op hopelijk iets spannenders dan de laatste paar updates.
Ik mis de tijd dat de game gericht was op het "space-ninja-parkour" gameplay en je met een goed getweakte build uren lang kon volhouden in de Towers, zolang je maar keys had. (ik verraad hiermee hoe lang ik dit al speel denk ik.)
Zorg wel (bijna) altijd dat bij major updates de nieuwe speeltjes gefarmed zijn, maar om nou te zeggen dat ik onder de indruk ben van de laatste 2 grote updates... Nee. De 1999 update is een 'gimmick' en voegt niet veel toe aan de gameplay zelf. Dat was wel anders met "Heart of Deimos" of "the new war". Ik vind het ook jammer dat die Empyrean niet verder wordt uitgewerkt. Het concept is in pricipe goed, alleen zijn de rewards middelmatig en kan de implementatie van het spaceship met de bemanning wel wat beter.
Ach, ik wacht wel op hopelijk iets spannenders dan de laatste paar updates.