Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023

Het Warframe discussie en ervaringen topic

Afbeeldingslocatie: http://www.siradio.fm/upload/images/3_WARFRAME.jpg

Inhoudsopgave
Introductie
Wat wel en vooral wat niet?
Game-info
Beta-keys
Introductie
Net een code ontvangen voor de beta van Warframe.
Ik heb nog nauwelijks iets gehoord van dit spel en op Tweakers.net ben ik er ook nog niets over tegen gekomen vandaar dit topic.
Wat wel en vooral wat niet in dit topic?
Het spreekt voor zich dat een ieder die deelneemt aan dit topic de regels omtrent forumgebruik hier op Tweakers.net respecteerd.
Daarnaast zou ik het zeer waarderen als iedereen zich gewoon beschaafd gedraagt, het is hier immers geen FOK.
Game-info
Warframe is een third-person, cooperatieve free-to-play game, die zich afspeelt in een sci-fi setting.
Op dit moment verkeerd het spel in closed-beta.
https://warframe.com/
Beta-keys
Sites waar je mogelijk gratis beta-keys kan verkrijgen.
http://www.incgamers.com/...eta-keys-in-our-giveaway/

Work in progress.....
Tips en feedback altijd welkom :)

[ Voor 84% gewijzigd door eL_Jay op 04-02-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Een paar uurtjes gespeeld, maar het is niet wat ik er van verwacht had. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zelf vorige week ook een paar uur met een vriend van me gespeeld, het was leuk, ziet er goed uit en heeft een paar interessante punten.

Weet alleen nog niet of ik er veel meer tijd in zal steken, daarvoor heb ik net nog wat meer speeltijd nodig (wat het een beetje een catch 22 maakt...).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:19

jjwa

CZ3 tentmuis

De open beta is begonnen, dus iedereen mag spelen. Ik heb net de eerste drie missies gedaan.

Als je me wilt toevoegen: jjwa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Wat vond je ervan. Grafisch ziet het er hoogstaand en gelikt uit. Ik ga dit zeker proberen, hoop dat er ook een MP optie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:19

jjwa

CZ3 tentmuis

Volgens mij is er van uitgegaan dat je meestal met 4 man speelt. Maar je kan ook solo spelen. Samen spelen kan door gewoon door de game random online mensen op te laten zoeken voor je missie, of je maakt een private game met mensen uit je lijst. Ik heb twee missies solo gespeeld, vond dat wel aardig maar wat 'leeg', maar de missie daarna met andere spelers was meer rondrennen dan samenwerken. Dus ik zou het wel eens willen proberen met GoTters die in teamwork geinteresseerd zijn :).

Grafisch zag het er prima uit. De besturing moet ik nog wat aan wennen, omdat het een 3rd-person achtige view heeft. Ook goed gebruik maken van het zwaard ipv alles gewoon rustig van afstand neerschieten met een geweer heb ik nog niet bepaald onder de knie :P.

Het spel heeft zeker potentie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Deze week maar eens proberen, filmpjes zagen en interessant uit.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494461

Ik dacht met het zien van dit spel op steam dat we opeens één of andere Halo variant kregen waar je als een Covenant zealot speelt, zo zien de characters er ook wel enigszins uit.

Ik heb nu zo'n 6 of 7 missies gedaan. Solo is dit spel heel moeilijk. De eerste paar missies kan je met twee vingers in je neus, maar de moeilijkheidsgraad wordt al heel snel opgeschroefd. Daarom ben ik er maar mee gestopt (verderop staat de reden). Grafisch ziet het er wel okay uit, maar het is verder niet heel gedetailleerd dus ja het ziet er mooi uit, maar het is zeker geen grafisch hoogstandje. Wat betreft wapens heb je nog niet heel veel keuze in het begin omdat het best veel kost om het te unlocken en het is een test-versie met als gevolg dat de helft van de informatie in het menu afwezig is en er weinig aan vast te knopen is. Het geluid van o.a. het afvuren van een wapen is erg lekker met een goede bass, zelfs op mijn mp3 oortjes. Niet te vergeten de muziek tot dusver, het helpt zeker mee met de spanning in het spel te houden.

Ik merkte dat je toch wel een beperkte hoeveelheid ammo kreeg, dus ik dacht melee en schieten te combineren. Probleem is dat je gebulldozerd wordt door 10 tot 15 tegenstanders waar je al gauw kansloos tegen bent. Zo zit je op het ene moment headshots te maken voor extra damage, en het andere moment moet je eigenlijk Jackie Chan gaan spelen om je te bevrijden van de omringende vijanden.

Wat mij opviel (en enigszins irriteerde omdat het eigenlijk niet te doen is in het solo spel) is dat vijanden niet dood gaan. Dat in de zin van dat je geflanked wordt van achter door constant respawnende vijanden. Wil je deze niet meemaken, dan moet je dus door het level heen rushen, maar als er zoals vermeld 10 tot 15 vijanden staan dan ben je al gauw de pineut. (Dit lijkt mij dus wel een heel gaaf gebeuren als je structureel met een team aan het spelen bent).
Interactie met de omgeving is fantastisch moet ik zeggen. Van muren afspringen met een salto, het snelle klimmen over hekjes en het vernietigen van een paar objecten voor bonuspunten zorgt zeker niet voor misplaatste acties en frustraties.

Wat mij betreft haal ik het spel binnen als het een euro of 10 tot maximaal 20 kost, maar echt heel warm loop ik er op dit moment niet voor. Misschien dat het multiplayer spel wat is, dat weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb dit spel eergisteren ontdekt en ik zie er zeker potentie in. Ik vind het zelf altijd wel leuk om echt als een team te moeten werken om doelen te behalen. Er zijn ook leuke combo's mogelijk, bv rennen>sliden>springen met salto>vuren. De maps zouden van mij wel wat kleiner mogen zijn. Het grootste deel van de tijd ben je bezig met rennen om door een map te komen. Zou ik het kopen? Alleen als het niet meer dan 15 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:57
Staat toch op steam als F2P?

Waarom dan dat kopen?
Volgens mij als er een GoT team zou zijn dan zou het behoorlijk de moeite zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Erg cool spel om samen even snel met een paar vrienden te spelen enige nadeel is dat het een beetje grindy is als je echt niks wilt uitgeven.

Hoop wel dat ze nog wat meer wauw factor bosses gaan bouwen die in de eerste helft zijn visueel een beetje matig.

Lijkt een beetje op Global Agenda meets DKM meets Left for dead

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:57
Pff ff geprobeerd.
Snap er geen zak van.
Ineens join ik 2 potjes en speel ik lekker en dan ineens zit ik 15min naar een starmap te kijken waar niks in gebeurd.

"waiting for 2 votes".....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 14:18
Gisteren een paar uur zitten spelen. Ik vind het een leuke game. Ben wel benieuwd wanneer je tegen de limitaties aanloopt van "non-platinum" items. Gezien deze currency die je voor echt geld kan kopen best prijzig is naar mij idee.

De gameplay is echt cool gedaan, zodra je een beetje de controls door hebt kan je toch lekker vloeiend door het level heen bewegen. Ik vind het een beetje beetje Gears of War meets Ninja Gaiden meets Guyver :P
Gezien het nu nog beta is ben ik benieuwd wat er allemaal nog zal veranderen. Maar voorlopig vind ik het een van de betere free-2-play games. Vooral omdat het allemaal coop is, erg vet om met 4 man door de levels heen te stormen en een pad van vernieling aan te richten in de grote hordes vijanden die overal vandaan komen.

Denk dat het helemaal leuk wordt als je met je vrienden het team een beetje afsteld op close, medium en ranged gear.

Grafisch ziet het er erg goed uit, ookal zijn het veel herhalende stukken in de veschillende levels.
De physx en particle effecten vind ik vooral erg cool. Denk wel dat het een spel is waar je van moet houden wil je het echt leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Puur voor de lol ook maar eens een avondje in dit spel rondgedwaald.
Mercury alles blauw (neem aan dat dat betekent dat je die gedaan hebt.)
Nu met Saturn bezig.

Combo's en gevechten zijn inderdaad erg vermakelijk. Ook het feit dat je af en toe mini puzzles of een knopje met zijn twee'en moet drukken geeft wat hoop op diepere gameplay in de latere levels.
Leuke bonux is dat ze nu al redelijke gamepad integratie hebben, wat erg goed bij dit type spel past.

Het spel heeft echter wel een duidelijkere tutorial nodig, zat gister een kwartier te wachten omdat 3 van de 4 teammates (ja dat is dus iedereen behalve mijzelf) niet wisten hoe ze een muur konden oprennen. "Jah, dan moet je shift + space drukken" 'chat server is down'.....

Vond het al zo vreemd dat niemand wat zei de hele avond.
Vanavond nog eens kijken, het concept bevalt me wel. Puur omdat ik wil zien hoe dat dubbelbladed zwaardje eruit ziet van mijn blueprint kom ik eens terug. Of er verder behalve mods, wapens en warframes nog wat te verzamelen is betwijfel ik. Als je medespelers een beetje gezond verstand hebben lijk je het 'coop' gedeelte uit de naam van het spel weg te kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-05 13:38

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, best aardig spel inderdaad. Draait lekker soepel en ziet er niet verkeerd uit. Of de controls nou echt fatsoenlijk zijn weet ik niet, het komt toch wat houterig over nog, maar goed.

Veel dingen wijzen zichzelf uiteindelijk, maar ik snap dat velen er niet helemaal uit komen. Wat in de tutorial uitgelegd wordt is zeer triviaal, juist het aanpassen van gear en wat hoe te unlocken is had wel even in een ingame read-me mogen staan. De stats hadden ze ook wel wat beter kunnen verzamelen, het is nu echt een matig console-menu onder arsenal, dat is toch nergens voor nodig, dit is toch PC exclusive momenteel?

Daarnaast lijken die groene lazer hekken een beetje glitchy, je moet er nu gewoon tegen in blijven rennen tot je erdoor komt (kost je je schilden, interessant gameplay onderdeel, maar het werkt niet echt goed nog), soms gaan ze uit / weer aan, totaal zonder uitleg. Zelfleerzaamheid past juist coop games niet zo heel erg eigenlijk.

Zal nog wel weer een paar keer terug komen, maar als het uiteindelijk een afwisselingloos grindfest blijkt te zijn haak ik net zo snel weer af.

Wat betreft de gameplay, het lijkt eigenlijk een behoorlijke rip-off van ME3. 1-4 skills, classes, guns aanpassen, de presentatie, de soorten mobs (robots, mensen, mutanten)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 17:59

junglebeast

hier staat iets

Heb het ook geïnstalleerd. Mijn eerste indruk is dat het een leuke scfi shooter is. Op de map is het soms wat zoeken. Leukste is om dit met wat vrienden te spelen en een party te gaan maken. Zal dit van het weekend zeker gaan doen.

Planetside2 gaat er bij mij af denk ik.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
djunicron schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:46:
Veel dingen wijzen zichzelf uiteindelijk, maar ik snap dat velen er niet helemaal uit komen. Wat in de tutorial uitgelegd wordt is zeer triviaal, juist het aanpassen van gear en wat hoe te unlocken is had wel even in een ingame read-me mogen staan. De stats hadden ze ook wel wat beter kunnen verzamelen, het is nu echt een matig console-menu onder arsenal, dat is toch nergens voor nodig, dit is toch PC exclusive momenteel?"
Klopt, staan gelukkig een paar youtube filmpjes op internet die het geheel wel redelijk uitleggen.
Vooral dat je dus mods kunt samenvoegen om ze sterker te maken was mij compleet niet duidelijk in het begin.
djunicron schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:46:
Daarnaast lijken die groene lazer hekken een beetje glitchy, je moet er nu gewoon tegen in blijven rennen tot je erdoor komt (kost je je schilden, interessant gameplay onderdeel, maar het werkt niet echt goed nog), soms gaan ze uit / weer aan, totaal zonder uitleg.
Daar schijnt iets voor te zijn. Wat ik nu doe is gewoon vlak voor het hek zo'n warframe skill activeren, dan 'charge' je er min of meer zonder problemen doorheen. Ik heb echter ook lui op iets zien schieten waardoor het groene hekje consequent steeds verdween. Wat dat iets is ben ik ook nog niet achter. Misschien 1 van die plafond turrets ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:46
Remagine schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 07:43:
[...]

Daar schijnt iets voor te zijn. Wat ik nu doe is gewoon vlak voor het hek zo'n warframe skill activeren, dan 'charge' je er min of meer zonder problemen doorheen. Ik heb echter ook lui op iets zien schieten waardoor het groene hekje consequent steeds verdween. Wat dat iets is ben ik ook nog niet achter. Misschien 1 van die plafond turrets ofzo.
Het aangaan van die groene lazers is door camera's die er hangen. Als je gespot wordt schieten die lazers aan. Soms kunnen die camera's ook turrets activeren. En je kunt met skills inderdaad ook makkelijk door die velden heen. of dat ook de bedoeling is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Ah zo, thanks. Zal de volgende keer bij zo'n hek eens rondkijken.
Ben toch aan het farmen voor een Ember warframe dus kom er nog geregeld langs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Zo'n camera kan aan beide kanten van het hek zitten, soms moet je tussen de lasers doorschieten en soms staat een camera.

Heb net even door de wiki gekeken van warframe, en er zijn toch een aantal hele leuke dingen te krijgen. Vooral die Paris lijkt me leuk om te hebben :P en de Ash warframe lijkt me wel fijn zeker de laatste ability en verhoogde sprint snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Corpus missies en camera's zijn echt de grootste irritatie die ik kan hebben in het spel. Vaak komt het door teamleden die alvast een stuk doorlopen, maar nog steeds niet snappen dat camera's ervoor zorgen dat de rest van het team niet door kan lopen. Vooral leuk als er een hele horde shockwave MOA's op je afkomt en je zit vast tussen wat hekken. En om nou elke missie 'Shoot the camera's please.' te gaan roepen gaat ook vervelen. :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik heb het idee dat de meeste niet door hebben dat er camera;s hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:10

Sméagol

Master of Mayhem

Het wordt ook nergens uitgelegd dat die camera’s voor de lasers zorgen. Ik heb dat moeten googlen.. En voor degene die het niet weten: als je deur door lasers beveiligd wordt, kijk om je heen naar een rood oplichtende camera (die heeft je gespot), en schiet die kapot.

Die lasers zijn zwaar irritant, want als je net begint is dat gewoon een OHK.

In ieder geval, ik heb besloten dat ik het spel niks vind (te weinig variatie), dus ik gooi ’m er weer van af denk ik.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mwah, ik vind het spelletje wel leuker worden hoe verder ik kom. Na een tijdje heb je wat blueprints, genoeg credits om dingen te kopen (als ze met 2000+ per missie binnenkomen) en is het lekker jagen op bazen (welke niet heel simpel zijn).

Naarmate je verder komt zijn er meer en meer mensen die wel van die camera's weten, dan is het probleem weg. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen camera zie hangen, alleen een roze lampje. (wazige DoF effecten af en toe...)

Heb inmiddels toegang tot 4 bazen (die van Earth nog één missie ervoor) en het grootste deel van m'n Bolt-pistooltje bij elkaar gespaard. Ziet ernaar uit dat op cosmetische aspecten na je inderdaad met wat speeluren voldoende gear bij elkaar kunt verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302316

Speel deze game nu ook sinds een paar dagen en moet zeggen dat het me aangenaam heeft verrast. Het voortbewegen door de levels werkt best lekker als je het eenmaal beetje door hebt. Ook schiet en hakt het lekker weg.

Ik ben begonnen met de Excaliber warframe, die zit inmiddels op rank 30. Net als de MK1-BRATON rifle waar je mee begint.

Ben nu bezig de warframe LOKI blueprints te halen, die droppen van de hyena boss. Hoef alleen nog de helm en dan natuurlijk nog de bijbehorende resources. Ook heb ik inmiddels de Wyrm sentinel gemaakt, die is als het goed is straks klaar als ik thuiskom (zzz 24 uur wachten !!!) Ben benieuwd of dat ding nog een grote invloed op de gameplay gaat hebben.

Heb verder besloten de LATO in te ruilen voor de (dual) AKBOLTO. Je moet daarmee iets dichterbij de enemys komen, maar zodra ik ze een beetje verder geleveld heb en al men mods er op passen moet dat geen probleem meer zijn.

Ook heb ik gister nog twee longswords in de maak gezet, namelijk de Cronus en Jaw Sword. Moet nog even kijken wat ik daarmee ga doen. Heb inmiddels drie verschillende elemental melee mods, dus misschien dat ik op elk melee wapen ééntje zet of dat ik gewoon mods blijf switchen tussen de verschillende weapons.

Heb al behoorlijk setje mods verzameld inmiddels en ook al alle ability mods van de excaliber maximaal gefused, waardoor die aanvallen echt bruut worden. Zeker met full (200) energy is het heerlijk om door groepen enemys heen te raggen met de radial blind atack. Heb er daarnaast ook nog eens de Continuity mod bij die de duur van de abilities vergroot, daarmee kan ik echt massa's enemys afslachten zolang ze maar een beetje in één lijn voor me staan. Heerlijk gevoel :D

Voor degenen die nog overwegen dit spel te gaan spelen kan ik wel aanraden om naast de tutorial in de game ook even paar youtube filmpjes te raadplegen met name met betrekking tot de mods en fusion van de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:40
Dat moet ik maar gaan doen dan.

Gisteren dit spel gespeeld.
Vond het zeker lache.
(heet in het spel zelfde als hier op tweakers (lekrutes))

Ik met Excaliber, lvl 4 wat ik vooral niet kan vinden is hoe voer je bijvoorbeeld een dash uit? gezien dat een mod is.
verder zeker lache spel.
Moet alleen zwaard vechten nog wat beter leren.
Gisteren game met 4 man gehad :P
Deed ik 82% van de damage XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Heb nu een ander zwaard ben lvl 13 en weet nu hoe dash werkt gewoon 1 indrukken XD.
Gaat stuk beter.
Vooral Shift + ctrl + E is lache.
Dan sprint je, je slide en dan mep je om je heen met je zwaard.

BTW: Het is gratis te downloaden nu.

[ Voor 9% gewijzigd door lekrutes op 06-05-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel ook onder dezelfde nick als hier op het forum. Ben inmiddels rank 3 met excaliber op 30, loki op level 16 en de banshee is in de maak (alleen duurt het maarliefst 3 dagen voor dat die klaar is :( ) Het is trouwens zo dat wanneer je warframe of wapens levelt je rank ook omhoog gaat, wel iets om op te letten. Wil je zo snel mogelijk rank 4 worden (en zodoende alle wapens kunnen aanschaffen en gebruiken), dan kan ik aanraden om niet met gemaxte gear rond te gaan lopen.

Vermaak me nog steeds prima met dit spel, het is ook tof om te zien dat er echt naar de community geluisterd wordt en er steeds kleine verbeteringen worden doorgevoerd. De Loki warframe valt wel me overigens wel een beetje tegen, met name omdat deze geen damage abilities heeft. Maar goed kan misschien ook komen doordat ik op men Excaliber een Orikin Reactor had geplakt, waardoor die dubbel zoveel mod slots kreeg en daar wordt je warframe nou eenmaal ook een stuk sterker van.

Ik heb van de 50 platinum waar je mee begon enkele weapon en warframe slots gehaald, maar ben er nu door heen, dus ben aant overwegen om voor een klein bedrag wat extra platinum aan te schaffen zodat ik lekker door kan gaan met warframes bouwen en wapens levelen. Hoef ik ook me ook niet druk te maken dat ik warframes weer moet verkopen ofzo. Misschien ook nog even zo'n kleurenpalletje erbij halen, om de looks wat meer naar eigen wens te customizen.

TS kan overigens ook wel een update gebruiken. Het is inmiddels Open Beta en toegankelijk voor iedereen. Ook kan ik de warframe wiki zeer aanraden: http://warframe.wikia.com/wiki/WARFRAME_Wiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Ik moet nog rank lvl 2 worden.
Maar vind cool spel.
Zal je van de week eens inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ook een tijdje gespeeld, maar na een uur of 10 mee opgehouden. Best vermakelijk, maar het wordt wel meer van hetzelfde op den duur. Rank 2,4 ofzo, Burston en Paris en een Boltor pistooltje op m'n Mag. Wilde eigenlijk een Banshee of Ember gaan sparen, maar eerlijk gezegd was ik het farmen voor de onderdelen wel al een beetje zat, daarnaast duurt het echt lang om ze te bouwen daarna alsnog.

Ze zitten een beetje op de grens van wat voor grind ik persoonlijk nog uit te houden vind. Te snel alles vergaren en je bent snel door de content heen, maar te traag en spelers verliezen ook hun interesse. Op zich een goed gepolijst spelletje al, maar vooral omdat Warframes zelf zo lastig te vergaren zijn en de market met gekocht platinum toch wel erg duur is zijn voor mij volgende dingen om naar uit te kijken wel erg ver weg.

Skoftebok, hoe kom je aan die Orikin Reactor dan? Die dingen kan je toch niet vinden maar alleen met platinum kopen? En een Warframe slot kostte 60 platinum de laatste keer dat ik keek, 35 voor de wapen slots. (6 om te beginnen, 2 slots voor Warframes)
==
Oh nevermind, ik zie nu dat ze via een blueprint nu wel te bouwen zijn.
Ik lees in de wikia dat sowieso een hoop dingen nu goedkoper zijn geworden. Die Bolto van mij is nu ook maar 24000 totaal (ipv 39000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is natuurlijk sowieso een smaak ding, maar ik ben wel altijd iemand die heel lang één spel speelt en daar vrij lang aan vasthoudt. Speelde hiervoor bijvoorbeeld BF3 waarbij ik tegen de 600 uur aanzit. Maar de lol is daar toch wel wat vanaf nu veel vrienden het niet meer spelen en ik het maximum level al lang en breed bereikt heb.

In principe kan je in Warframe alle items krijgen door gewoon te spelen, behalve de warframe slots, wapen slots en extra kleur combi's. Zeker als je op de alerts gaat letten, welke ook steeds via twitter aangekondigd worden, kan je best veel aparte / unieke blueprints verzamelen. (Ook van bijv. orokin reactor en orokin catalyst idd.)

Voor een leuk spel waar ik zeker nog wel tijd in ga steken, vind ik het persoonlijk helemaal niet erg een keer een paar tientjes te lappen. Hell, ik heb er inmiddels al zo'n 60/70 uur in zitten volgens steam (Zit wel veel AFK tijd bij opgeteld trouwens)

Ondertussen kan ik lekker warframes en wapens sparen en beetje customizen. En wie weet stimuleer ik de verdere ontwikkeling wel weer door een kleine bijdrage te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Het farmen is zeker minder erg geworden.
Ben nu als Rhino aan het spelen en alle andere warframe's hebben coole uitbreidingen.
Zoals Banshee zijn soundquake.

Wat Skoftebok ook al zij.
Op de wikia kun je alles vinden.
Mocht je toch moeten farmen dan kun je zien waar je dat het snelt/makkelijkst kunt doen.

Ook de verschillende missies zijn echt leuk. Vrijdag komt er ook grote update.
Met meer wapens en andere extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49
Gisteren wat gespeeld in de open beta, speelt best lekker weg. Leuke slide en jump combo's, al is melee soms wat gaar. Voelt alleen als continue zo'n hele map doorrushen, slechte enkele maps waar je cargo moet verdedigen of een boss neer moet halen zijn wel leuk om te herhalen.

Zag de prijzen van die premiums, dat is het mij net niet helemaal waard, dus ik kijk wel hoelang ik gratis door kan spelen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit spel is gewoon een perfecte mix van left4dead + teenage mutant ninja turtles + pokemonkaarten :P je moet ff tijd nemen het door te krijgen en dan is het gewoon een relaxde 'vergeeflijke' fps met hack&slash elementen

van premium moet je eigenlijk alleen dingen halen als warframe slots en weapon slots, dan heb je in elk geval altijd iets om voor te spelen, Zelf heb ik twee tientjes betaald en ook twee kleurensetjes gehaald. Zit toch constant tegen zo'n poppetje aan te staren wil je toch ook wel dat ie der een beetje tof uitziet :) geekmode

Heb er inmiddels 70/80 uurtjes inzitten, inmiddels zo'n 7 warframes al gemaakt, waarvan bijna 4 nu tot max rank 30. Ondertussen loop ik lekker defense te spelen met de HEK shotgun inclusief catalyst (is overigens wel al rank 30 maar zoo ontiegelijk bruut dat ik daar niet meer zonder wil spelen:p )
Pistol is random, moet er nog meerdere naar de 30. Melee heb ik nu de Glaives, was onlangs een blueprint alert van. Heb die nu ook op rank 14 ook met orikin catalyst. Oftewel 28 modslots vrij. Met dan ook nog eens V en -- polarities zit er al max Fury, Pressure Point, Molten Impact en Reflex Coil 6 op. En dat hakt nu al heerlijk weg, laat staan dat die straks ook op 30 zit. :D

En dat het nog volop in ontwikkeling is, is ook nog steeds merkbaar:

Na laaste patch vallen die irritante cameraatjes namelijk ook weer een stukje beter op, komt nu een lichtstraaltje vanaf :)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 302316 op 21-05-2013 22:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kom teveel melee wildrennende mensen tegen, merk nu niet echt dat er moeilijkheid in zit, door gewoon overal vol in te rennen, beetje rondzwaaien en jij komt dan pas aanlopen. Zeker leuk, maar for the time being, meer dan ook niet voor mij.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Ga maar eens pluto doen.
Met bijvoorbeeld defense.
probeer maar tot wave 15 te komen.
Heb je opzich uitdaging zat aan denk als beetje lvl bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130523224841/warframe/images/e/e2/Qi6czwS.jpg

En toen was ineens update 8 uit :D

ADDITIONS:

GRINEER GALLEON (NEW LOCATION SET!)
■At last we can reveal the Grineer ships!
■Explore vast, rusted chambers evocative of an amazing space-submarine vibe that exudes the gritty bulk of the Grineer Army!
■The Grineer ships come with new vicious enemies, hell-bent on dismembering any Tenno intruders.
■Lieutenant Lech Kril has been training and this already formidable Grineer boss has new tricks up his sleeve.

OROKIN VOID (NEW SECRET LOCATION SET!)
■An exciting new tile-set hidden within a dimensional fold!
■Players can buy or loot Void Keys to open up exciting loot runs in the Ancient Orokin Towers.
■Explore the hidden fortresses of the Ancient Orokin race!
■But beware, these are dangerous places, fraught with traps and guarded by the corrupted remains of past-raiders!

DOJO BUILDING (ALPHA)
■Brand new tile set with Tenno architecture & design
■New set of possibilities for user-created levels begins with our Dojo Building (Alpha).
■Clan members contribute resources to fund construction projects to build their Clan 'Dojo'.
■Architects have total control of the layout, selecting hallways, junctions and special rooms to build.
■Clan members 'vote with their resources', funding the construction to completion.
■Note: Expect a few bumps as this is an ambitious new feature for Warframe: player-created levels! We will be working hard to smooth out the kinks and pave the way for amazing player-built future of Warframe!
■The Dojo can be accessed by joining or creating a clan. Doing this automatically puts a Dojo Key blueprint in your inventory to craft.

DOJO RESEARCH (ALPHA)
■Clans can build Dojo rooms that open up Technology research options...
■This gives your clan access to an array of deadly new weapons only accessible through the research system.
■Clan members collect research samples and pool resources to fund advanced new weaponry projects.
■Upon completion, members have access to Blueprints allowing them to build never-seen-before weaponry in their Foundry!

DUELING (ALPHA)
■Clans can build special dueling rooms to challenge your Clan members to friendly duels!
■Clan members can watch the action and cry foul... our small dueling team is eager for feedback and have been careful to balance dueling in a way that only affects the Duels.

POLARIZE WEAPON SYSTEM!
■Got your gear to level 30? Prepare to Polarize!
■With the newly discovered “Forma”, you can now add or swap a Polarity value on your gear every time you reach level 30.
■Forma can be purchased or found through Daily Login Rewards, Alerts, or possible Mission rewards for completing missions in The Void.

HUD IMPROVEMENTS!
■Viewing your party’s stats is now a Toggle option instead of Hold key!
■Want to take some fancy screenshots.. WITHOUT the HUD? Now you can!

WHAT IS STALKER?
■We don’t know.. but we’ve heard killing him can garner quite the reward…

NEW WEAPONS & GEAR!
■20+ new weapons added in this update!
■Tenno crafted Kunai (throwing daggers) available in the market for a silent weapon option in your pistol slot.
■New Grineer weapons added to the Market including the Machete, Dual Cleavers, and the lethal Vulkar sniper rifle.
■By popular demand the Market also now has a single-handed Ether Sword, and Dual Broncos for sale.
■As mentioned above, Clan Research brings 9 exciting new player weapons to Warframe, but you need to build your research facilities to discover them!
■Energy weapons, Biological Toxins and high-impact explosives are waiting to be uncovered.
■In addition to these weapons, there are 5 rare weapons to chase in special drops. Who will discover them first?
■New Sentinel Pet available in the Marketplace...the infamous Dethcube!
■Looking for blueprint components to build your Frost Prime? Seek out the Orokin Towers in the Void!

BRAND NEW MODS!
■Sanctuary - Creates a shield around the player when they are reviving fallen allies.
■Reach - Extends melee reach by %
■Master Thief - % chance to unlock locked lockers.
■Insulation - Reduces effect of environment ice on shields.
■Rage - Damage done to your health is added to your energy.
■Melee Channel - Any energy you expend in casting is added to your next melee strike.
■Acrobat - Reduces stamina cost on wallruns!
■Hawk Eye - Pistol zoom
■Eagle Eye - Rifle zoom

CHANGES:
■Ambient FX for Vauban's Tesla ability have been toned down
■Infested enemy types now play reaction to Banshee Soundquake.
■Rhino's Iron Skin ability once again gives push immunity.
■Rhino's Iron Skin ability damage absorption values capped: but up to a damage (d) cap of: 200 d, 400 d, 600 d, and 800 d based on mod rank.
■Rhino’s Iron Skin ability draws Aggro from enemies.
■Alloy Drop Rates have increased and been added as a resource to Pluto
■Recipes for crafting weapons have been adjusted to a lower resource requirement.
■Ash's Shuriken improvements added: it now seeks targets and multiple projectiles added at higher ranks.

FIXES:
■Fixed issue where Vauban's Bounce ability could be used to chain-incapacitate humanoid enemies during their recovery state.
■Fixed issue where some Warframe powers would be available even if you didn't have the mod equipped.
■Fixed misnamed Ash Systems blueprint.
■Fixed some animation event and damage deformer related crashes
■Fixed bug with Extermination Missions not being able to be completed.
■Fix for fused ability mod, it now properly and consistently increases power.

Additional Information:
■"WHERE IS TRADING?" It is still being worked on, not ready for deployment yet.
■Team standing by for bug reports!

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 302316 op 24-05-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Inderdaad. weer wat extra's word steeds groter/leuker spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nu voor de 3rde keer die rank2 trial willen doen, moet ik met een sidearm mobs neermaaien. Maar elke keer krijg ik opeens 'failed' op m'n scherm, ik blijf in het cirkeltje, ik schiet enkel met sidearm, ik heb nog 15 seconde over.

Rank 2 zit nieuwe melee wapen en nieuwe gun, hopelijk brengt patch 8 ook soort van LMG, zo'n gun blijft toch mijn favoriet :P

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 24-05-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Dan mis je waarschijnlijk nog 1 target. Vaak zitten ze achter die stenen verstopt en moet je even snel een rondje eromheen lopen! Je hoeft geloof ik ook niet strict in het circeltje te staan, hebt vrij veel vrijheid :)

[ Voor 25% gewijzigd door SOEFuture op 24-05-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Je kunt gewoon rondjes lopen inderdaad.
Invite me maar in warframe.
Lekrutes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oooh, ik dacht dat in in de cirkel moest blijven staan :P Nouja, vanavond rond 8 uur mag ik weer een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:00:

hopelijk brengt patch 8 ook soort van LMG, zo'n gun blijft toch mijn favoriet :P
Voor zover ik gisteren zo snel kon zien is er in ieder geval een nieuwe sniper en de kunai throwing knives (voor in pistol slot) Als je een LMG zoekt dan is de Gorgon wellicht wel een lekkere gun voor jou, deze heeft echter wel een vrij lange spin-up time. Anders misschien de Grakata. Ben die zelf nog aan het maken, nog niet mee gespeeld.

In de changelog staat dat je via je clan dojo ook een research afdeling kan bouwen, waar je ook nieuwe, unieke wapens kan vinden.
SinergyX schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:56:
Oooh, ik dacht dat in in de cirkel moest blijven staan :P Nouja, vanavond rond 8 uur mag ik weer een keertje.
Waarschijnlijk is dat de oplossing, anders zou het misschien nog kunnen komen doordat je de Wyrm bij je hebt. Weet niet of je die al hebt gemaakt? Had namelijk ergens gehoord/gelezen dat als die Wyrm tijdens zo'n rank trial een enemy killed dat je dan ook kans op failed hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die Gordon had ik al gezien, maar daar moet ik dus voor rank2 of 3 zijn, wat me nog niet lukte :P
Maar begreep van patch 8 dat er 20 nieuwe wapens zouden komen, mischien zit er wat leuks tussen.

Ik speel met die dual stock gun (dakalon? geen idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aklato denk ik. Die zijn inderdaad ook wel okay. Als je liever wat meer fire rate hebt, kan je overwegen de Afuris te bouwen. Verschillen qua accuracy volgens mij ook niet eens zo heel erg veel, aangezien alle dual wields niet bijzonder goed meer zijn op long range. Wil je echt een goede long range pistol, kan je beter de Lex nemen. Echter is die zonder fire rate en reload speed mods wel tergend traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze bevallen me wel aardig, gebruik nu ook die snipergun, maar reload is zo verdomde traag.

Heb die standaard gun (niet de 16 dmg, maar de 20 dmg versie) nu op lvl18, 3x 15% mod erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
je hebt dus de Braton IPV de MK1 Braton?
Prima wapen opzich.
Gebruiker die op moment ook.

Verder gebruik ik afuris dual wield werkt wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ben nu overgestapt naar de Latron, semi-auto rifle, volgepropt met +% dmg (fire, lightning en normaal), bevalt me stuk beter. Nu alleen nog kijken voor andere sidearm, die aklato's lijken me wel interessant.

Ik had bij login wel toevallig de Gordon frame, maar snap totaal niet hoe ik aan die materials kom. Moet iets van Alloy hebben, ben in de zone gaan zitten waar die horen te droppen en continue die defense gedaan, maar geen enkele kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Er worden van die oranje rondjes gedropt.
Daar zit dat in.
Na update 8 word het best veel gedropt.
Altijd even zoeken veel lockers en zo openen.
Komt vanzelf langs.
Moet je uiteraard wel op de goede planeet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die zag ik inderdaad ook, maar elke keer wat ander spul. 1x wel alloy, maar waren er 15. Ik zit pas op 308 van de 500, met zulke aantallen schiet het ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ik zowel een lekkere shotgun als rifle wou hebben, gebruik ik op het moment de Grakata i.p.v. de Hek. Heb ook een poosje met de Gorgon gespeeld, maar door die verrekte spinup speed kwam het me te vaak voor dat de enemys al gekilled zijn voordat ik uberhaupt tijd heb om m'n rain of terror te lozen.

Verder heb ik nu als secondary de kunai, voor mij persoonlijk de meest epische wapens in de hele game. Zou me niks verbazen als die binnenkort een nerf krijgen, want zowel de firerate als reloadspeed zijn standaard al extreem kort, en met de juiste mods erop gaat het helemaal nergens meer over.

Als melee heb ik dan verder nog de glaive erbij, welke ik eigenlijk alleen gebruik wanneer ik net m'n primary heb leeggeschoten. Vlak voor het reloaden is dan een mooi moment om nog ff die glaive richting de enemy(s) te werpen, tijdens de reload doet hij z'n damage waarna je vervolgens weer rustig door kan gaan met het leegschudden van je verse magazijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De kunai heeft echt 100% accuracy? Dus hoe snel je ook gooit, ding raakt altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Ben de kunai nu ook aan maken.
Duurt echt lang lvl 4 worden.
Ga nu beginnen aan Ember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heb ze maar gekocht in de shop, dingen zijn echt handig om mee te spelen.

Ze hebben dus flat damage, best ziek eigelijk. Zelfs tegen high-armor mobs waar mijn 40 dmg wapen (met weet ik hoeveel % bonus mods) 12-16 dmg doet, Kunai nog vrolijk 25 dmg.

Gisteren wel voor het eerst wave 20 gehaald op een defense van Earth dacht ik, eindelijk mijn Trinity frame eens goed kunnen gebruiken voor het healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxicius
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-08-2023
@SinergyX: Ik kan je aanraden om op Venus Defense te gaan doen (Kiliken en Venera) of Mobile Defense op Sedna (Kappa en meer). Het dropt nu wel veel meer dan voor Update 8, dus het moet goed komen.
Voor Alloy Plate

Verder was ik benieuwd of er nog mensen op zoek zijn naar een clan. Skoftebok, Lekrutes en ik (Dr-Scaffa in-game) zouden wel hulp kunnen gebruiken bij het bouwen van onze Dojo.
We hebben ook Teamspeak.

[ Voor 2% gewijzigd door Phyxicius op 28-05-2013 14:42 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Ik wil opzich wel in jullie clan, zit nu in een waar ik telkens alleen online ben, de rest is blijkbaar op andere tijden online, en lijkt me inderdaad ook wel geinig om met teamspeak te spelen, vooral als je met ze alle stealth zou proberen.
ook omdat ik net nieuwe warframes heb is het vrij lastig om die in je eentje snel te levelen..
ik ga vanmiddag wel uit die clan, dus als je me vanavond wil inviten bijv. zou wel leuk zijn, wel speel ik het iets minder tegenwoordig aangezien ik net aan defiance begonnen ben, maar probeer toch wel dagelijks minstens een paar leveltjes te doen.
maar daarbij die Dojo's zijn wel echt veel te duur om up te graden, vooral ook die forma, dat is gewoon niet te doen, maar ik verwacht wel dat het gaat veranderen als je even vlug naar de forums van warframe kijkt.
nick:CorVus

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Je moet ook nadenken dat je dit met een clan met doen.
Als je dit met een clan van 40 of 50 doet.
Dan kan het best snel gaan.

Je zult vanavond wel uitgenodigt worden denk ik.

Is zeker wel leuk om met elkaar te spelen.
Kun je ook samen je gevonden void keys gebruiken.
Eergisteren alle 3, een gekregen. 3 key runs gedaan en 50k credits meer verdient

Ben nu bezig met ember om die te lvlen.
Heb ook rhino lvl 30 en Excaliber waarvan ik Excaliber tot nu toe coolst vind.

BTW welke warframe ben je nu mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Heb Volt op level 30, en ben nu ook Ember en Excaliber aan het levelen.

ja wat betreft grote clans is het inderdaad wel te doen, maar er zullen genoeg clans zijn met minder dan 15/20 mensen en dan is het toch al best pittig, maar daar in tegen ook des te leuker als het wel gelukt is.

En heb ook nog 2 voidkeys, dus die kunnen ook gedeeld worden dan ;)

Edit: heeft er iemand tips om Ancients van infected snel neer te halen, dat zijn enige waar ik enige moeite mee heb op dit moment, omdat headshots/crits best moeilijk daar op zijn, en als je een healer/disrupt/toxic combo tegen je hebt, wordt het toch best pittig, vooral met Volt aangezien die geen abilitys heeft tegen infected (behalve hard weg rennen)

[ Voor 33% gewijzigd door CorVus op 30-05-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Leuk Volt ga ik hierna proberen denk ik.
Moet nog 1 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Als ik er nu 1 zou mogen kiezen en ik had Volt nog niet zou ik liever voor Frost gaan dan voor Volt op het moment, Frost heeft aardig hetzelfde als Volt qua abilitys maar net allemaal wat beter en werkt goed tegen elke faction.

[ Voor 10% gewijzigd door CorVus op 30-05-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
klopt Banshee is ook echt nice.
Zijn soundqouke is echt ziek. zeker als je stretch hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxicius
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-08-2023
haha ja dat is zeker leuk om erbij te hebben..
kan ik wat rust nemen met die van mij (30, mods: Focus, Strecht, Continuity, Flow)

heb je een invite gestuurd hoor. en betreft keys en forma... k heb nog 8 keys waarvan je ook weer forma kan krijgen.. als we met 4 man zo'n run doen, krijgen we ook 4 forma als het de reward is.

is dat Defiance wat? beetje stabiel en goeie gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Thx, die accepteer ik dan vanavond/morgen dan, en dan even kijken wanneer we een rondje kunnen doen..

Maar Defiance is zeker wel wat, het open wereld idee en rond rijden op je quad is zeker leuk, en dat er overal constant wat gaande is zorgt voor de verslavingsfactor en dat je snel een paar uurtjes er achter zit.
game is wel goed gedaan maar nog niet optimaal, in de gevechten ben je wel constant in beweging om te ontwijken en dergelijk, waar door het netjes tot zijn recht komt.
maar het is eigenlijk toch echt nog niet klaar, regelmatig met event zijn er bugs dat het event niet doorloopt en dat je geen beloning krijgt terwijl je toch er 15-30 min mee bezig ben geweest, maar dat zal wel loslopen.
ben alleen wel bang dat het wat eentonig wordt als het blijft zoals het nu is, maar ben er nog lang niet klaar mee, en de serie er naast is wel een leuk extratje en ben beniewd naar seizoen 2 welke echt intergratie met de game met zich mee moet brengen, nu is het alleen maar een verhaal in dezelfde wereld waar je toevallig wat mensen van uit de serie in de game tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Maar is het nogsteeds een beta ? (ja) En mss is het idd een goed id om de OP wat uitgebreider te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 26-07-2013 03:32 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 15:25

Jabba

Firkan

Ook maar eens begonnen na het zien van wat youtube vids, valt me zeker niet tegen, grafisch erg goed en de setting/sfeer spreken me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
CorVus schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:22:

Edit: heeft er iemand tips om Ancients van infected snel neer te halen, dat zijn enige waar ik enige moeite mee heb op dit moment, omdat headshots/crits best moeilijk daar op zijn, en als je een healer/disrupt/toxic combo tegen je hebt, wordt het toch best pittig, vooral met Volt aangezien die geen abilitys heeft tegen infected (behalve hard weg rennen)
Ancients lekker op zijn rechtervoet/been schieten! Dat is een mooie grote weakspot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Iemand nog een Clan spot over? nick = Firkan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Tuurlijk is er nog spot voor je over.
Kan je alleen vanavond niet uitnodigen.
waarschijnlijk een van de andere wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jabba schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:06:
Iemand nog een Clan spot over? nick = Firkan
Heb je invite gestuurd, we zitten ook regelmatig op teamspeak, IP kan wel via PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Thnx voor invite, ben vanavond wel weer ingame denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alweer een update, 2 nieuwe wapens TENNO

Afbeeldingslocatie: https://d19xhykha9whxz.cloudfront.net/cdn/farfuture/z7Y3JWWAi7HXp1j8sthuPYHILWcy5B-4awa4y6mqlUE/mtime:1370640211/sites/default/files/styles/large/public/field/image/TennoR640x300.jpg

The Tenno Reinforcements are back in-action this week and introduce Warframe’s first ever boomerang, the KESTREL, and a polearm, the ORTHOS.

The KESTREL boomerang is a heavy throwing weapon that can knock down enemies at a distance.

The Tenno forged ORTHOS is a rare double bladed polearm. Those who take the time to master it speak of its impressive striking distance and ability to hit multiple targets.

Add them to your arsenal today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Gisteren eindelijk lvl 4 geworden.
Heb nu de HEX gemaakt.
Waar ik vanavond mee kan spelen.
BInnen kort ook de Orthos maken. Gezien mijn Scindo ook al weer lvl 27 is.
Kijken hoe die is.

Deth cube in de maak.
Hopelijk kan ik frost prime bij elkaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:36
Wat is dit toch een heerlijk lekker spel, als je het met wat mensen speelt, waarmee je op teamspeak zit te praten.

Controls zijn ff wennen, maar daarna is het allemaal lekker knallen en meppen.
Ziet er ook gewoon heerlijk uit.

Ik speel het nu sinds 2 weken en het is echt een mooie afwisseling naast games zoals, d3, civ5, eve etc.

Tja het is officieel nog in beta, echter het ziet er al zwaar gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:25
Mochten er nog mensen intresse hebben: Steam Summer Sale Community Choice kan je nu (nog anderhalf uur) bijzonder goedkoop aan platinum komen :)

Ze pakken het leuk aan, veel interactie met spelers en het spel speelt heerlijk weg vind ik, morgenavond is m'n Nova af, dat wordt een weekend heerlijk alles opblazen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:36
BradKing schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:09:
Mochten er nog mensen intresse hebben: Steam Summer Sale Community Choice kan je nu (nog anderhalf uur) bijzonder goedkoop aan platinum komen :)

Ze pakken het leuk aan, veel interactie met spelers en het spel speelt heerlijk weg vind ik, morgenavond is m'n Nova af, dat wordt een weekend heerlijk alles opblazen :D
Je kunt als login bonus ook 20 percent of 50 percent reductie coupon krijgen op hun website voor kopen van platinum/bundles.

Is wel oppassen met fusion van kaarten, ik zat ze eerst gewoon maar te combineren, maar je moet eigenlijk dezelfde kaarten fusen, das beste, pas daarna kaarten met zelfde polariteit (zelfde symbooltje) en kaarten die al ander symbool hebben, leveren al haast niks op qua energy voor levelen van de mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Het is zeker wel cool.
Heb een maand of zo niet gespeelt omdat ik andere dingen moest doen.
Maar het hele spel ziet er zoveel mooier/cooler/straker/netter/afwisselender uit.

[ Voor 9% gewijzigd door lekrutes op 01-08-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het wordt met de tijd wel een sleur, steeds hetzelfde, missie, goal, bla bla, klaar.

Doe nu enkel nog missies voor die kaarten, om via fusion alles maxed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:02

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ben nu ook een tijdje bezig met Warframe. Ik heb deze week wel wat geluk gehad met de Void. Na de Latron Prime heb ik eindelijk ook m'n Orthos Prime bij elkaar gesprokkeld. Nu maar eens weer nieuwe keys bij elkaar zien te krijgen voor T3 Extermination of Raid, zodat ik de Frost Prime blueprints kan farmen. Die ontgaat me nog altijd :/

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Voeg mij maar toe.
Wil wel wat runs met je doen. Als ik tijd heb ben vooral s'avonds online

Wil zelf ook nog Frost Prime bij elkaar halen.

Ben nu bezig om Nova te levelen en andere wapens om hoger rank te komen.

Heb er zo wie zo nog een van lvl 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:02

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Pff.. ben nu 4 avonden op rij bezig met Nova en Frost Prime.. Ik heb ondertussen 15 Nova helmets, 20 Nova Chassis, 0 systems :/ Ik heb 12 Frost Prime Helmets, 11 FP Chassis, 5 FP Systems, 0 blueprints :/

RNG zuigt

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bumpje :P

Spel weer eens opgepakt, ze hebben wel flink wat 'betaald' gemaakt, wapens, frames en zag zelfs materials kan je nu kopen met die coins. Blijft wel grappig voor af en toe beetje mindless rond te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er is wel meer veranderd, ze hebben op een gegeven moment het hele damage systeem bijvoorbeeld veranderd, waardoor het minder nut heeft om zomaar iedere damage mod op elk wapen te flikkeren. Paar nieuwe frames, valkyr (meh), oberon. Grootste verandering is mis nog wel trading. Kan je in je clan dojo doen als je een trading post hebt gebouwd. Werkt overigens alleen met mods, keys en platinum. Helaas niet voor resources / materials. Khad graag men 1.000.000 nano spores verkocht voor plats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:20

CSB

:D

Zijn er mensen die dit ook spelen op de PS4? Het is namelijk ook F2P op PS4 en ik moet zeggen, zonder een euro uit te geven kun je al een flink eind komen.

Heb er nu 5 euro aan uitgegeven ofzo, zodat ik meer slots heb voor Frames en wapens.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Laatst begonnen, en moet toch zeggen erg leuk en verslavend spelletje :P

Nog meer tweakers die spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik speel nog wel regelmatig zelfde nick ingame als hier opt forum, voeg maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Welk platform spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Pc, gisteren was er trouwens een Alert voor een orokin reactor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Heb nu bijna alle frames (op Vauban, Zephyr, Mag, Loki en Ash na) en moet zeggen, door meerdere frames te hebben blijft het spel leuk.

Die Boltor Prime is overigens een must-have rifle, zeker als je hem Forma'd en potatoed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb de game vorige week weer opgepakt, nu Alliance gejoined en kom je veel meer in void/OD missies terecht. Flink aantal rare mods binnengehaald, kan je echt leuke dingen maken met die wapens (forma/potato is nog steeds prijzig).

Valkyr is flink generfed door Damage 2.0, maar wat is die 4de ability een geweldige 'OH FUCK' button, 20+ seconde immune voor alle damage, daar teken ik wel voor :P

Nu nog flink aankloten met meerdere wapens, status en crit goed uitvolgen, weer potato erop en weer opnieuw :P

Boltor prime moet ik nog steeds hebben, al ben ik helemaal fan geworden van Ogris, al kill ik mezelf daar nog regelmatig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Kan iemand de title/OP aanpassen dat dit ook PS4 is?
Overigens heb ik Ash en Zephyr nu ook. Ik wacht even op Loki Prime voor de PS4 en dan hoef ik enkel Vauban en Mag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-03 09:58
Forma drops heb ik de laatste tijd ook weinig gezien. Ik heb echter wel 5 orokin catalyst (wapen potato) en 3 orokin reactors (frame potato) liggen van ongeveer 3 weken aan alerts.

Als je hoge crits wilt raad ik een Paris Prime aan. Door de nieuwe update met crit kan je weer 'red crits' (crit van een crit) krijgen. Met een fully upgraded point blank heeft Paris Prime een critchance van ongeveer 112%. 200k+ crits komen voor.

Ik ben nu bezig met mijn vauban te levelen en er nog een paar mods voor te halen zodat ik hem ook klaar heb. Dan heb ik de keuze uit Excalibur, Nekros, Ember en Vauban. Ik heb nog een Oberon liggen maar die gebruik ik alleen voor mastery, zodat ik sneller rank 8 ben voor een dragon nikana.

Verder ben ik erg opzoek naar een Brakk (by far beste wapen in game en het is een handgun) alleen dropt deze van de grustrag three, dus het is best lastig om ze te spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik blijf bij de Marelok (afgezaagde grinlok) en castanas, eerste is dodelijk op afstand (hoge status kans) en de ander is aoe monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
SinergyX schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:31:
Ik blijf bij de Marelok (afgezaagde grinlok) en castanas, eerste is dodelijk op afstand (hoge status kans) en de ander is aoe monster.
met mn Paris Prime blijf ik heavy grineers oneshotten tot ongeveer level 70, waarna ik een goede damage roll nodig heb. Castanas heb ik zelf nooit geprobeerd, vrienden van me klooien ermee. Ik vind ze erg underwhelming en de damage valt ook wel mee. Voor AoE damage ben je beter af met een Ogris/Penta, ookal zijn dit rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben niet echt van het 1 voor 1 afschieten van dingen, Nyx met Amprex en castanas is erg leuk rondhuppelen terwijl alles dood om je heen neervalt. Maar dat is ook beetje het met wapens, er is geen 'de beste' wapen, het is puur afhankelijk van speelstyle.

En niet te vergeten, framesetup in je party maakt het verschil tussen 30 minuten T4 surv en 2+ uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
SinergyX schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:34:
Ik ben niet echt van het 1 voor 1 afschieten van dingen, Nyx met Amprex en castanas is erg leuk rondhuppelen terwijl alles dood om je heen neervalt. Maar dat is ook beetje het met wapens, er is geen 'de beste' wapen, het is puur afhankelijk van speelstyle.

En niet te vergeten, framesetup in je party maakt het verschil tussen 30 minuten T4 surv en 2+ uur.
Als je puur naar DPS kijkt is er zeker wel een beste. Kijk maar eens op http://dpsframe.com/. Op deze site kan je precies zien welke mods de beste DPS oplevert voor je wapen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Natuurlijk leuk zo'n lijst, maar is allemaal enorm relatief. Ik zie de Dual Cestra ergens top 5 staan in pistols, niet bepaald een fijn wapen om daar mee te spelen enkel omdat 'dps zo hoog is', verkies ik bijna elk ander wapen over de dual cestra.

Gisteren naar Negative Nova overgestapt, combinatie met hyperrange Nyx is dat ronduit ziek, heb je helemaal geen wapens nodig :P

Heb nu wel 4x forma Amprex gehaald, met 69% lightning/blast heb je of stun of knockdown op elke groep die je tegen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha ja die amprex is fijn zeker met lethal torrent erg goed te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lethal torrent is toch een pistol mod? :P Grootste probleem bij amprex blijft ammo, of mutation mod of de rifle scavenger aura, of toch maar gewoon deploy ammo packs kopen :P

Heb nu wel Vigor gehaald, nightmare alert gisteravond :) Rhino met 1200 shield momenteel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Wordt dit nog beetje gespeelt?

Ben nu druk bezig met Kappa om oxium te farmen.
Dus wil wil kan mijn wel als vriend uitnodigen (Lekrutes).

Wil Helios en Zephir maken.
Heb zoon 400 oxium nog nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik speel nog vrij actief, vandaag komt als alles goed gaat Update 14. Ben nu rank 10, dus zit al op 2/3 van alle frames/wapens maxed :)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste