JoeZuCK schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:57:
@
SinergyX Ben nu net naar Jupiter gegaan. Noob als ik was wilde ik met die rondes gewoon door (omdat ik dacht dat hoe verder je komt hoe betere loot je krijgt). Kwam tot ronde 9 ofzo?, en toen koos ik ervoor om eruit te gaan (werd toen wat heftig). Maar het kan dus best zijn dat als je waves verder komt je zomaar een mindere random item krijgt?
Ik kijk echt met afgunst naar sommige Warframes/Tenno's? Is dat hetzelfde? Ik steek er maar schril bij af.
Defense gok ik? Alle doorlopende missies (survival, defense, interception etc) hebben een rotatie op de droppool.
https://warframe.fandom.com/wiki/Defense
AABC
Op die site zie je wat in welke pool zit, waar C meestal de beste zooi geeft. Start level van de missie bepaald de tier (lvl10-15 bv is Tier 1, waar lvl30 + volgens mij tier3 is), deze schaalt volgens mij niet omhoog hoe langer je blijft (de drops van mobs dan weer wel).
Gros wat je denk ik ook ziet zijn allemaal prime frames, met wat creatief kleurtjes mixen en aanvullende items (shoulders, legs, etc), op een dag zie je er vanzelf ook zou uit.
Primair zou ik eerst focus op alle missies van elke planeet, er zijn genoeg story missies die je (met wat irritatie) behoorlijk wat frames geven, daarmee heb je al behoorlijke start qua gear/outfits. Ook het uitspelen van een planeet en unlocken van de volgende geeft je weer wat items/gear.
En zijn zoveel kanten waar je mods of gear vandaan kan halen, dat het zeker aan het begin aardig aardig chaotisch oogt, wordt met de tijd wel beter

Hou trouwens ook Alerts in de gaten, die geven ook vaak random mods/drops, en 1x in zoveel tijd komt er ook een Gift of the Lotus alert die leuk spul geeft.
[
Voor 12% gewijzigd door
SinergyX op 10-07-2019 11:14
]