Duplicate mods gaan bij mij naar credits, Endo heb ik al lang genoeg van, maar beetje prime mod maximaliseren kost tegen 1m credits, gaat het best hard

Gropah schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:53:
[...]
Ik heb saryn prime maar gebruik hem relatief weinig, waarschijnlijk omdat ik hem niet goed genoeg kan gebruiken, maar heb gewoon het gevoel dat ik met banshee prime meer damage doe. Heb je wellicht een goede build/guide voor me?
Range, enige wat je initieel nodig hebt, dan heb je al 40% van die build te pakken, 235% of voorkeur 250%, augment op je 2 skill, de rest is beetje opvullen voor wat extra efficiency/strength. Een 100/160/250/150 is goed haalbaar (al kan je dan maar 2 Umbra mods gebruiken).
Afhankelijk welk lvl mobs je doet, is banshee initieel ook veel sterker, zeker met de augment.
Maar Saryn is hoofdzakelijk voor statische missies, defense, onslaught, je moet een continue spawn hebben op een relatief klein gebied, elite onslaught nog steeds 1 van de sterkste daar (zeker in combo met nova/trinity/equinox).
Maar ook Volt, Ember, Equinox, zelfs Frost of Oberon, allemaal vrij degelijke aoe frames, beetje afhankelijk wat je naast de aoe wil doen en welke mods je beschikbaar hebt. Gara kan je ook bizar leuke dingen mee doen, is nog steeds mijn standaard frame voor Kuva farming.
Fortuna valt me inmiddels aardig tegen, alleen even uitzingen om die 3 nieuwe guns voor je pets te krijgen en dan ben ik daar weer klaar. Missies saai, mobs irritant, zone is saai en leeg.
Edit, voor blackfriday nog interessant
https://forums.warframe.c...rframe-black-friday-sale/
[
Voor 3% gewijzigd door
SinergyX op 16-11-2018 20:50
]