Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

SinergyX schreef op zondag 8 juli 2018 @ 19:18:
Ze hebben wel een belachelijk grote fout gemaakt met die Tennocon relay, buiten dat iedereen dat mailtje kreeg en chat gewoon niet leuk meer is (waar is tennocon relay), zie ik nu pas dat het dus een Relay is waar Baro alles verkoopt wat hij ooit heeft gehad.

Goed, ik heb 99% al, maar er zitten juist 2 wapens tussen die ik nog steeds mis in mijn bijna volledige collectie.
Ik dacht dat het wel lang en breed bekend was? Ik baalde zelf ook wel een beetje. Was aan het twijfelen en toen ik hem wou kopen kon het al niet meer.

Maar goed, alle items komen waarschijnlijk nog wel terug, je moet alleen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:50
Gropah schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:39:
[...]

Ik dacht dat het wel lang en breed bekend was? Ik baalde zelf ook wel een beetje. Was aan het twijfelen en toen ik hem wou kopen kon het al niet meer.

Maar goed, alle items komen waarschijnlijk nog wel terug, je moet alleen wachten.
Was het ook, maar er werd toen tijdens de eerdere devstream nog aangegeven dat je mogelijk in het weekend zelf nog een aparte relay key kon kopen in de store, maar die is er niet meer gekomen.

Mij maakt het verder ook niet uit, die laatste 2 wapens is puur mijn collectie vol te krijgen, maar kan de frustratie van anderen best begrijpen die nog veel van die prime mods missen.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2018 13:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ben zelf weer eens Warframe ingedoken. Ooit een keer 2 uurtjes gespeeld. Sinds gisteren opeens boven de 10. Erg verslavend hoor en helemaal niet zo verwarrend als dat ik me kon herinneren.

En wat een reveal zeg. Daar wordt iedere speler toch blij van! Ben een enorme noob, ik weet het, maar de diepte en uitgebreidheid van deze game verbaast me iedere keer weer. Ik speel graag nog even verder in ieder geval :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:48

CSB

:D

Excalibur Umbra heeft me toch wel verrast. Wat een beest i.v.m. de originele Excalibur.
Zit momenteel in Destiny 2, maar doe af en toe toch weer terugvallen naar Warframe, omdat ik dat al sinds de launch op PS4 speel.

Het is in de jaren sterk verbeterd, met een goede verhaallijn (vooral nu met The Sacrifice erbij) en grafisch kan het nog steeds mee met de AAA games van nu. En dat gratis.

Ik moet alleen Khora en Limbo Prime nog halen en dan ben ik weer helemaal bij (op een handjevol wapens na) en dus MR25. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Heeft ook iedereen de gratis Ash Prime gehad? Heb niet eens Tennocon gekeken, maar wel m'n twitch account gelinkt. Blijkt dat iedereen die de afgelopen dagen alleen al hun twitch account gelinkt had een Ash Prime kreeg.

Mooi! Eerste prime binnen :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:24
Ja tijdens de stream was er iets mis waardoor (veel) kijkers geen Ash kregen, dus hebben ze iedereen die recent gespeeld heeft en een Twitch account gelinkt heeft Ash Prime gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ze hadden veel kijkers (13x meer dan vorige tennocon) en konden lang niet alle data goed verwerken. Daarom krijgt iedereen die de afgelopen 7 dagen is ingelogd Ash prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had dan 3 dagen Tennocon relay gegeven, die Ash heb ik al :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

SinergyX schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:15:
Had dan 3 dagen Tennocon relay gegeven, die Ash heb ik al :P
Volgens Nexus Stats is hij toch 180 plat waard. Maar dat zal wel even een dipje krijgen nu :P

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

8GUS schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:20:
[...]

Volgens Nexus Stats is hij toch 180 plat waard. Maar dat zal wel even een dipje krijgen nu :P
Kun je een crafted warframe traden dan? Ik dacht dat het alleen kon als het nog blueprints waren? Want in dat geval is hij letterlijk niets waard :P En dat zal inderdaad een dipje krijgen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Gropah schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:48:
[...]

Kun je een crafted warframe traden dan? Ik dacht dat het alleen kon als het nog blueprints waren? Want in dat geval is hij letterlijk niets waard :P En dat zal inderdaad een dipje krijgen nu
Daar zeg je wat. Zal de complete ongecrafte set wel zijn dan.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dan heb je alsnog de frame blueprint zelf, anders mag die naar baro toe, als die er weer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superfly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-05 18:36
Is er ergens toevallig al een overzicht van tweakers clans? Ben zelf (MR22) samen met een vriendin (MR23) al enige jaren actief maar onze eigen clan (Klopgeesten) is behoorlijk klein gebleven, we denken erover dat het best te overwegen is als we ergens zouden kunnen aansluiten. We spelen gemiddeld eens in de week, veel meer tijd hebben we niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Superfly op 11-07-2018 13:39 ]

Assistant Professor New Media & Digital Culture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 00:04
Ik zit ook ergens solo in een dooie clan waar ik alles zelf research, dus dat duurt wel even.
Opzich sta ik wel open voor een andere clan, maar dan niet een waar ik alles opnieuw moet gaan researchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ik heb ook niet enorm veel tijd om te spelen, maar een tweakers clan zou inderdaad fijn zijn. Lijkt me ook voor traden wel handig :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:48

CSB

:D

Wellicht nog handiger: zet er bij welk platform je speelt. ;)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
ik weet niet of er een tweakers clan is, maar goed ik ben dan ook pas een paar dagen met het spel begonnen op de pc. ben net aan MR2 en druk bezig de basis een beetje onder de knie te krijgen. moet wel redelijk vaak even dingen opzoeken om er achter te komen hoe het precies werkt.

ben nog druk bezig met mn eerste frame excalibur en starter wapens naar de 30 te levelen en heb net de node richting mars unlocked. verder al een aantal dingen in de oven zitten. zal nu verder moeten spelen totdat ik de resources tegen kom om mn laatse onderdeel van mn rhino frame ook te kunnen maken. heb ik plastids oid voor nodig. vanavond is mn boltor in ieder geval klaar om mn boog te vervangen.

voorlopig nog genoeg te doen om me mee bezig te houden

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

estrion schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:20:
ik weet niet of er een tweakers clan is, maar goed ik ben dan ook pas een paar dagen met het spel begonnen op de pc. ben net aan MR2 en druk bezig de basis een beetje onder de knie te krijgen. moet wel redelijk vaak even dingen opzoeken om er achter te komen hoe het precies werkt.

ben nog druk bezig met mn eerste frame excalibur en starter wapens naar de 30 te levelen en heb net de node richting mars unlocked. verder al een aantal dingen in de oven zitten. zal nu verder moeten spelen totdat ik de resources tegen kom om mn laatse onderdeel van mn rhino frame ook te kunnen maken. heb ik plastids oid voor nodig. vanavond is mn boltor in ieder geval klaar om mn boog te vervangen.

voorlopig nog genoeg te doen om me mee bezig te houden
Dit is wel de manier ja. Hik zelf nu tegen MR3 aan. Niets heftigs nog dus. Probeer nu mn Archwing te craften. Heb nog een onderdeel nodig om hem volledig af te maken.

PC speler hier trouwens.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit in een clan die naar mijn idee vrij dood is, maar toch is alle research altijd gedaan, dus neem aan dat er mensen actief zijn :P Maakt verder niet uit, zolang de research maar gedaan is en ik kan traden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
8GUS schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:04:
[...]

Dit is wel de manier ja. Hik zelf nu tegen MR3 aan. Niets heftigs nog dus. Probeer nu mn Archwing te craften. Heb nog een onderdeel nodig om hem volledig af te maken.

PC speler hier trouwens.
nice :) ben zelf ook net begonnen aan de archwing quest. gisteren de eerste locatie daarvan gedaan.
verder gisteren mr3 geworden en mn eerste frame en swaard op lvl 30 gekregen. nogsteeds de mats voor niet tegen gekomen om mn rhino systems te kunnen craften. maar dat komt nog wel denk ik. boltor is al wel gemaakt en die gisteren naar lvl20 gekregen.

vanavond weer rustig verder prutsen als het kan :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

estrion schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:28:
[...]

nice :) ben zelf ook net begonnen aan de archwing quest. gisteren de eerste locatie daarvan gedaan.
verder gisteren mr3 geworden en mn eerste frame en swaard op lvl 30 gekregen. nogsteeds de mats voor niet tegen gekomen om mn rhino systems te kunnen craften. maar dat komt nog wel denk ik. boltor is al wel gemaakt en die gisteren naar lvl20 gekregen.

vanavond weer rustig verder prutsen als het kan :)
Mn Archwing staat nu te bakken. Kan ook naar MR3 nu. Gaan we morgen doen. Rhino moet ik nog 1 component craften voordat ik het frame zelf kan maken.

We komen er wel. Amuzeer me echt erg goed.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 13:11
estrion schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:20:
Ach, ben de laatste tijd redelijk actief (inmiddels MR18) en moet nog regelmatig dingen opzoeken.
Persoonlijk vind ik dat erg leuk, maar ik ken ook mensen die daardoor deze game links laten liggen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 23:07
Ben af en aan actief in Warframe, MR10 op het moment en ben bezig mijn MESA frame te perfectioneren. Heb een lange break gehad en speelde altijd met de Tonkor die ik helemaal had hoe ik hem wilde. Eerste mission kwam ik erachter dat die keihard generfed is en nu dus self dmg inflict xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 16:06
snap niet dat ik dit spel nooit eerder heb gespeeld, ben vlak voor tennocon begonnen, en nog hooked =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Limbo ook weer bijna klaar, nog 2 wapens en we zijn weer alles mastered :)

Geen idee welk nut Limbo ooit heeft gehad buiten hostage missie, ben blij dat ik bijna weer klaar ben met dat frame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ben eindelijk m'n eerste zelf gecrafte frame af aan het maken. Rhino staat klaar om gebruikt te worden. Was gewoon een kwestie van content doorlopen om het benodigde materiaal te krijgen.

Ben erg benieuwd hoe hij speelt.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

8GUS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:13:
Ben eindelijk m'n eerste zelf gecrafte frame af aan het maken. Rhino staat klaar om gebruikt te worden. Was gewoon een kwestie van content doorlopen om het benodigde materiaal te krijgen.

Ben erg benieuwd hoe hij speelt.
Rhino is lekker tanky door z'n hoge base stats en z'n nummer 2 ability. Maar das ook meteen de valkuil voor een beginnend speler, als je er aan gewend raakt dat je zo tanky bent word het later ineens een stuk moeilijker als je meer aanvallende/supportende frames wil gebruiken. Maar als je dat in je achterhoofd houd dan is het een prima frame om ver mee te komen/gaan. Gebruik hem zelf nog regelmatig voor de index bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Weet niet of deze hier al bekend is, maar heel veel gratis goodies voor warframe die je kan unlocken:
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1174659310

Bovenstaande link bevat een leger aan promocodes voor warframe die icoontjes geven etc. Veel van twitch streamers maar ook sommige van warframes eigen promo acties.

Codes kan je reedemen via de warframe website: https://www.warframe.com/promocode

STRIPPIN is ook nog een promo code die in de comments van de steam link staat. Deze werkt iig vandaag bij mij nog steeds.

Dus mocht je het nog niet gedaan hebben. Het is de moeite waard :) .

p.s.
Zijn voornamelijk glyphs (player icons)

[ Voor 3% gewijzigd door Bloodhoundje op 30-07-2018 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 09:49
titelfix; nu er steeds meer platformen voor Warframe bijgekomen zijn, en de laatste post in het specifieke PS4 topic ruim 2 jaar terug is gedaan, wordt dit nu het algemene Warframe topic. De titel reflecteert dat nu en is wat actueler.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biogi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-04 11:42
Is er ook een goede clan om te joinen? Ben na 3 jaar weer begonnen met spelen op de pc. (snap lang alles niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 13:11
Biogi schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:32:
Is er ook een goede clan om te joinen? Ben na 3 jaar weer begonnen met spelen op de pc. (snap lang alles niet meer).
Op de PS4 zie ik in de recruitment chat regelmatig berichten voorbij komen van clans die ruimte hebben voor meer spelers. Ik neem aan dat dat op de PC niet anders is.
Ik zou dan wel kijken of de clan ook 100% research heeft gedaan. Dat scheelt een hoop.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ben hier weer eens mee begonnen. Speelt nog steeds lekker weg ennis behoorlijk uitgebreid.

Eens kijken hoe lang ik de aandacht erbij kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-06 23:08
Ik heb net Warframe gedownload op pc en ga direct beginnen. Na heel wat filmpjes en streams te kijken ziet het er mij een hele leuke game uit. Wel heb ik enige schrik omdat het allemaal wat ingewikkeld en veel uit ziet...
Bel al enkele weken op zoek naar een nieuwe game en hoop dat Warframe iets is waar ik me volledig kan op storten. Ik kom van D2 maar dat spel is zo eentonig en kan mij niet meer interesseren.

Hoewel Warframe een grote playerbase heeft lijkt het mij op Tweakers redelijk dood. Zijn er niet veel tweakers die dit spelen? Want ik las al dat er geen got-clan was ook enzo...

Enfin, iemand een paar tips voor een beginner waardoor het allemaal een beetje overzichtelijk wordt? :)

Alsook, is Warframe eigenlijk mmo? Kom je andere spelers tegen in de wereld want dit vind ik wel belangrijk. Of is het eerder een single player game?

[ Voor 9% gewijzigd door Valdourian op 11-11-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXnlJacob
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-08-2024
Valdourian schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:55:
Ik heb net Warframe gedownload op pc en ga direct beginnen. Na heel wat filmpjes en streams te kijken ziet het er mij een hele leuke game uit. Wel heb ik enige schrik omdat het allemaal wat ingewikkeld en veel uit ziet...
Bel al enkele weken op zoek naar een nieuwe game en hoop dat Warframe iets is waar ik me volledig kan op storten. Ik kom van D2 maar dat spel is zo eentonig en kan mij niet meer interesseren.

Hoewel Warframe een grote playerbase heeft lijkt het mij op Tweakers redelijk dood. Zijn er niet veel tweakers die dit spelen? Want ik las al dat er geen got-clan was ook enzo...

Enfin, iemand een paar tips voor een beginner waardoor het allemaal een beetje overzichtelijk wordt? :)

Alsook, is Warframe eigenlijk mmo? Kom je andere spelers tegen in de wereld want dit vind ik wel belangrijk. Of is het eerder een single player game?
Warframe is meer een Squad-based co-op (4 player squads) maar je hebt ook relays en de open-world hubs (Fortuna en Cetus) waar je meer mensen kan zien.

Qua tips, kijk wat Youtube vids over weapon/frame modding, Warframe legt het niet echt uit.

Verder als een beginner zou ik zeggen, ga eerst de junctions af (doe de junction taken en kill de junction boss) zodat je naar de volgende planeet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:55

Lapras

Ice beam

Een deel van de lol is ook wel dat je geen idee hebt wat je doet. Je kan niet zoveel fout doen op het uitgeven van je starters platinum na. En je kan beter Excal kiezen als starter, maar zelfs dat maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Technisch, een instanced-based MMO met hubs, neem Diablo 3 als basis en voeg daar diverse hubs aan toe waar je wel andere mensen kan zien (maar niet kan vechten ofzo). Afhankelijk van je matchmaking (open, friends, invite, solo) zal bij open de game altijd op zoek gaan naar andere squads die je dan automatisch joined.

Speel al iets van 5 jaar nu, het is groot, complex, maar oh zo leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben aan het overwegen om terug wat Warframe te spelen. Al 2 jaar niet meer gespeeld echter. Hoe groot is de download tegenwoordig?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
boe2 schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:36:
Ik ben aan het overwegen om terug wat Warframe te spelen. Al 2 jaar niet meer gespeeld echter. Hoe groot is de download tegenwoordig?
Dacht iets van 15-20GB, niet eens zo bijzonder groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Heb het dit weekend nog gedownload, was iets van 23gb.

Er zitten btw nog wel wat bugjes in Fortuna. Zo had ik meerdere malen problemen met het niet registreren van success danwel failure van de objectives in een introquest, waardoor ik niet verder kon in de missie dus moest de mission aborten en dan opnieuw proberen in de hoop dat het wel werkt. Had niet veel tijd, dus ben er nog niet doorheen gekomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Ja bugs zijn aanwezig :P zo heb ik al een aantal keer gehad vehicle unavailable in plains of eidelon.
Maar goed vanavond palingen vangen om Gara onderdelen te produceren.

Het is wel jammer dat er weinig animo is vanuit tweakers. De tweakers clan is al klein en bijna niemand is online. Zeer binnenkort maar eens op zoek naar een andere clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:39
heb zelf net de 100 uur playtime bereikt! ben nu MR11 en hoop vandaag of morgen naar MR12 te gaan (of tenminste de test proberen). Favoriete frame zit tussen Nova prime of saryn prime... net begonnen met mesa en holy hell wat kan hij/zij/het veel damage doen! zeker een frame om formas in te investeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Gratz met MR11 :) Ik zelf speel veel met Frost. Vind die bubble en avalanche erg handig.
Die jij genoemd heb moet ik allemaal nog proberen.

Onlangs Hydroid en Loki gemastered en moet zeggen Hydroid kon ik helemaal niks mee. Die frame lag mij totaal niet. Loki was/is OK, ik zou er mee kunnen spelen alleen vind het gauw saai worden. Tevens die onzichtbaar casten is wat aan de lange kant voor mij :P

Maar goed eerst maar eens een zooi relics farmen en dan prime zooi verzamelen om te verkopen.. Need Moar Plat.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MR26 gehaald :P Jammer dat hij hetzelfde is als een eerdere MR, deze keer alleen ook met hoogteverschil, niet superbijzonder.

Hydroid is leuk, je kan er best grappig dingen mee doen. Z'n 4 is natuurlijk naast Necro nog steeds de farm-ability (augmented), maar qua damage kan hij met 1 en 4 best aardig mee. Zijn puddle 3 is ook humor, kan je tactisch behoorlijk wat mobs mee uitschakelen (anderen in je team kunnen in de pool schieten en doen dan 50% damage op alle mobs).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naiki
Hmm dan zit er meer in hydroid dan ik dacht.. Maar goed heb de normale hydroid al weer weggedaan. Heb niet zoveel warframe slots nog. Eerst even wat meer Plat verdienen :)

Vond trouwens MR10 test ook bijzonder tegenvallen :P

Oh trouwens dat fortuna intro nummer blijft in je kop hangen.. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Naiki op 14-11-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Naiki schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:10:
Hmm dan zit er meer in hydroid dan ik dacht.. Maar goed heb de normale hydroid al weer weggedaan. Heb niet zoveel warframe slots nog. Eerst even wat meer Plat verdienen :)

Vond trouwens MR10 test ook bijzonder tegenvallen :P

Oh trouwens dat fortuna intro nummer blijft in je kop hangen.. :D
MR11 had ik vrij veel moeite mee, vloog vaak over de platforms wat veel tijd kostte.. Hydroid (prime, heb ik) vind ik zeker grappig, 4e skill is leuk en een soort barrage met 1ste skill vond ik ook wel vet!

Nova Prime (en mag prime.. maar dat is mag..) is nu weer unvaulted! je kan relics krijgen uit de void of met bounties in PoE of fortuna, zeker aan te raden om te halen! 4e skill van haar is zo goed, elke enemy in de range is slowed en ontvangt 50% meer damage EN ontploft op het moment van de dood! daarnaast geeft ze erg goede movement met behulp van portal, damage reductie en damage met 1ste skill en veels te veel damage aoe met 2e skill

• Naiki
@Slicey Ja las dat die frames uit de vault zijn gehaald. Ik gaat nu ook eerst even de focus plaatsen of het farmen van relics + relics openen. Wil eerst even goed plat verdienen en slots openen.
Daarna ga ik zelf wel de frames verzamelen... maar goed alles op mijn gemak :)

Oh trouwens voor degene die willen toevoegen ingame naam = Imnaiki misschien leuk om met mensen groepen te maken voor bijv. relics openen. (4 man met maxed relics is wel nice denk :P )

• Lapras

Lapras

Ice beam

Slicey schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:09:
[...]

MR11 had ik vrij veel moeite mee, vloog vaak over de platforms wat veel tijd kostte.. Hydroid (prime, heb ik) vind ik zeker grappig, 4e skill is leuk en een soort barrage met 1ste skill vond ik ook wel vet!

Nova Prime (en mag prime.. maar dat is mag..) is nu weer unvaulted! je kan relics krijgen uit de void of met bounties in PoE of fortuna, zeker aan te raden om te halen! 4e skill van haar is zo goed, elke enemy in de range is slowed en ontvangt 50% meer damage EN ontploft op het moment van de dood! daarnaast geeft ze erg goede movement met behulp van portal, damage reductie en damage met 1ste skill en veels te veel damage aoe met 2e skill
Yes, ik gebruikte Nova Prime voor eigenlijk alles. Elk ander frame voelde toch minder effectief als allround frame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Ik moet zelf echt eens een AOE frame scoren. Want wanneer je low lvl missie doet en iemand heeft een goed gebouwde aoe frame, dan verveel je je dood in zo;n missie.

Al een aantal keer gehad dat ik maar 5% damage had gedaan en 1 persoon 75% :P

Gisteren wel mooi wat plat verdiend. Had 2x Chroma prime blueprint gekocht en 1x een chassis voor in totaal 29 plat. Hierdoor twee complete sets. 1e set vervolgens verkocht voor 125 plat :)
Nu zit ik alleen in dubio, bouw ik de tweede zelfm verkoop ik hem voor plat of bewaren totdat die de vault in gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Naiki schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:58:
Ik moet zelf echt eens een AOE frame scoren. Want wanneer je low lvl missie doet en iemand heeft een goed gebouwde aoe frame, dan verveel je je dood in zo;n missie.

Gisteren wel mooi wat plat verdiend. Had 2x Chroma prime blueprint gekocht en 1x een chassis voor in totaal 29 plat. Hierdoor twee complete sets. 1e set vervolgens verkocht voor 125 plat :)
Nu zit ik alleen in dubio, bouw ik de tweede zelfm verkoop ik hem voor plat of bewaren totdat die de vault in gaat :P
zou em lekker zelf maken, chroma is niet de sterkste en heeft eigenlijk maar 2 usable skills maar wel erg unieke frame en mogelijk een rework in de toekomst.. en de mr exp is ook altijd leuk! als je nog meer witl om te verkopen kan je gewoon meer farmen! :)

Zelf gister the sacrifice en mr12 behaald. moet zeggen de story in the sacrifice (no spoilers) is best goed maar t geeft je wel meer vragen dan antwoorden en de battles waren misschien wat overdreven... zonder mn beloved Saryn prime was t niet gelukt.

talking about saryn prime, als je een goede damage aoe frame wilt hebben waarmee je veels te veel damage doet, investeer in een Saryn (Prime)! kan amper dood met de augement regenrative molt wat binnen no time al je hp terug geeft, doet crazy veel damage met 1e, 3e en 4e skill en is bijna overal te gebruiken! vooral in survival is ze erug goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
lol toevallig zit ik net brozime te kijken die met Saryn speelt :D
Laat chroma nog even in de foundry staan. Wil eerst de normale chroma trainen.
Saryn moet ik nog maar 2 bleuprints geloof ik die niet heel veel kosten dus kan zijn dat ik de laatste even aanschaf. (Saryn als Set levert toch niet veel op dacht ik :P )

Maar ja je heb nooit genoeg Plat.. Need Moar Plat! :D

Wat doen de mensen hier eigenlijk met de vele mods die je vaak heb? Zet je die om in endo of fuseer je die naar een nieuwe random mod?

[ Voor 15% gewijzigd door Naiki op 16-11-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Naiki schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:42:

Wat doen de mensen hier eigenlijk met de vele mods die je vaak heb? Zet je die om in endo of fuseer je die naar een nieuwe random mod?
Endo! nooit genoeg endo.. heb sinds vorige week mn eerste primed mod (continuity) .. de hoeveelheid endo required is ungodly....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Slicey schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:12:
[...]

zonder mn beloved Saryn prime was t niet gelukt.

talking about saryn prime, als je een goede damage aoe frame wilt hebben waarmee je veels te veel damage doet, investeer in een Saryn (Prime)!
Ik heb saryn prime maar gebruik hem relatief weinig, waarschijnlijk omdat ik hem niet goed genoeg kan gebruiken, maar heb gewoon het gevoel dat ik met banshee prime meer damage doe. Heb je wellicht een goede build/guide voor me?
Naiki schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:42:
Ik zet alles om naar endo. Op den duur heb je bijna alle mods wel behalve de moeilijke mods zoals van events zoals de acolytes, maar die krijg je volgens mij niet uit de random transmute. En endo heb je nooit genoeg als je primed/lvl10 mods of rivens naar max lvl wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Gropah schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:53:
[...]

Ik heb saryn prime maar gebruik hem relatief weinig, waarschijnlijk omdat ik hem niet goed genoeg kan gebruiken, maar heb gewoon het gevoel dat ik met banshee prime meer damage doe. Heb je wellicht een goede build/guide voor me?[
ben op dit moment niet thuis (stage) maar volgens de warframe app gebruik ik:
  • Power drift
  • Energy Siphon (aura)
  • stretch
  • intensify (moet ik nog even umbral intensify van maken maar die heb ik pas net)
  • regenerative molt
  • Streamline
  • Vigor
  • Flow
  • Blind rage
  • redirection (moet ik eig vit van maken aangezien ik ook regen molt gebruik)
Niet perfect maar ze is erg sterk en als ik ergens vast zit ga ik eigenlijk altijd voor saryn prime _/-\o_
Banshee (prime) nog nooit mee gespeeld maar de prime is nu aan t bouwen en heb ik zondag als t goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Duplicate mods gaan bij mij naar credits, Endo heb ik al lang genoeg van, maar beetje prime mod maximaliseren kost tegen 1m credits, gaat het best hard :P
Gropah schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:53:
[...]

Ik heb saryn prime maar gebruik hem relatief weinig, waarschijnlijk omdat ik hem niet goed genoeg kan gebruiken, maar heb gewoon het gevoel dat ik met banshee prime meer damage doe. Heb je wellicht een goede build/guide voor me?
Range, enige wat je initieel nodig hebt, dan heb je al 40% van die build te pakken, 235% of voorkeur 250%, augment op je 2 skill, de rest is beetje opvullen voor wat extra efficiency/strength. Een 100/160/250/150 is goed haalbaar (al kan je dan maar 2 Umbra mods gebruiken).

Afhankelijk welk lvl mobs je doet, is banshee initieel ook veel sterker, zeker met de augment.

Maar Saryn is hoofdzakelijk voor statische missies, defense, onslaught, je moet een continue spawn hebben op een relatief klein gebied, elite onslaught nog steeds 1 van de sterkste daar (zeker in combo met nova/trinity/equinox).

Maar ook Volt, Ember, Equinox, zelfs Frost of Oberon, allemaal vrij degelijke aoe frames, beetje afhankelijk wat je naast de aoe wil doen en welke mods je beschikbaar hebt. Gara kan je ook bizar leuke dingen mee doen, is nog steeds mijn standaard frame voor Kuva farming.

Fortuna valt me inmiddels aardig tegen, alleen even uitzingen om die 3 nieuwe guns voor je pets te krijgen en dan ben ik daar weer klaar. Missies saai, mobs irritant, zone is saai en leeg.

Edit, voor blackfriday nog interessant :)
https://forums.warframe.c...rframe-black-friday-sale/

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2018 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Zo dat was weer een weekend Warframe :P
Platinum verdienen gaat goed.. Alweer 200 plat omzet gemaakt :D moet alleen hogere MR behalen zodat ik meer trades kan doen :+

En wat is 1 harrow blueprint irritant om te farmen. 22 rondes squads redden, geen een blueprint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:58

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Oe, zin in morgen!
Warframe naar Switch! :D

Warframe On Nintendo Switch Is An Impressive Port That Surprised Us
YouTube: First Look: Warframe for Nintendo Switch | Ars Technica

Ik ben ERG benieuwd hoe WF op Switch het qua spelersaantal gaat doen, de game (en Panic Button) verdienen het gewoon om een megasucces te boeken!

[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 19-11-2018 13:30 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Bijna MR13, dan kan ik boltor prime craften (alles staat al klaar).. boltor was een van mn favo wapens toen ik begon dus wel zin in om weer te gebruiken! ook ga ik meteen tigris prime maken omdat ik hoor dat t eeen van de sterkste weapons is op dit moment...

dan zo snel mogelijk naar mr14 zodat ik mn nieuwe akvasto riven mod kan gebruiken!

• Slicey
Mr13 bereikt en moet zeggen.. Man man man de tigris prime is me een wapen.. Double barreled shotgun (wel een nadeel, constant reloaden) maar niks overleeft de impact van dit wapen.. Boltor prime is ook erg leuk, veel boltor gebruikt low level dus de prime gebruiken is ook weer leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Slicey schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:58:
Mr13 bereikt en moet zeggen.. Man man man de tigris prime is me een wapen.. Double barreled shotgun (wel een nadeel, constant reloaden) maar niks overleeft de impact van dit wapen.. Boltor prime is ook erg leuk, veel boltor gebruikt low level dus de prime gebruiken is ook weer leuk
Oe, de boltor (non-prime) moet ik nog ff maken. Thanks voor de reminder! Zit nu nog steeds (tamelijk nieuwe speler, en zelfs opnieuw begonnen op Switch) nog met de MK-1 Paris, die is wel aan vervanging toe.

Zonde overigens hoe weinig aandacht Warframe hier op Tweakers heeft..

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 24-11-2018 09:21 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Thrace Grumble schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:20:
[...]

Oe, de boltor (non-prime) moet ik nog ff maken. Thanks voor de reminder! Zit nu nog steeds (tamelijk nieuwe speler, en zelfs opnieuw begonnen op Switch) nog met de MK-1 Paris, die is wel aan vervanging toe.

Zonde overigens hoe weinig aandacht Warframe hier op Tweakers heeft..
Ja boltor (regular) is een best solid en leuke gun, eigenlijk een spijker machine gun die enemies aan de muren kan pinnen!

Vind idd ook jammer dat er niet meer activiteit gaande is.. Add me als friend in warframe! Op pc : Daslicer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Slicey schreef op zondag 25 november 2018 @ 01:59:
[...]
Vind idd ook jammer dat er niet meer activiteit gaande is.. Add me als friend in warframe! Op pc : Daslicer
Speel op Switch, wordt lastig dus. De motioncontrols werken overigens echt geweldig! Ten opzichte van de PS4 zijn de controls op Switch echt superieur 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Gisteravond wel weer een lekkere avond gehad, eindelijk eens een groep die 5 rondes doet om relics te openen. Als het mee zit van de week weer ongeveer 60 plat winst, en weer een nieuwe pistol riven mod.

Wat doen jullie trouwens met Riven mods die je niet gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Naiki schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:52:

Wat doen jullie trouwens met Riven mods die je niet gebruikt?
Probeer ik te verkopen, als ie veiled is en erg vervelend is verkoop ik hem direct omdat die vaak makkelijker verkopen dan een unveiled useless riven is..

heb nog een leuke akvasto (prime) riven die ik niet gebruik maar dat is puur omdat ik nog 1 mr te laag ben :( (14 req ben mr13,5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Vandaag in 1 spy missie zowel Serration als Flow gekregen via unidentifies items. :) Toch mooi om die basismods nu te hebben, ff beetje upgraden maar zsm!

[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 27-11-2018 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Beide zijn erg goed en zal vaak gebruikt worden. VInd meerdere serrations handig wanneer ze verschillende ranks hebben :).

Ben nu de karrak wapen aan het levelen.. pfff wat een butt wapen als je de Soma prime normaal gebruikt. Continue reloads...

Tevens begon ik mij gisteren te irriteren aan low lvl survival missions... die nieuwe peeps blijven nooit lang doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Naiki schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:36:
Beide zijn erg goed en zal vaak gebruikt worden. VInd meerdere serrations handig wanneer ze verschillende ranks hebben :).

Ben nu de karrak wapen aan het levelen.. pfff wat een butt wapen als je de Soma prime normaal gebruikt. Continue reloads...

Tevens begon ik mij gisteren te irriteren aan low lvl survival missions... die nieuwe peeps blijven nooit lang doorgaan...
Als je beetje frame hebt, gewoon direct de hogere induiken in Void, daar willen ze veelal langer in blijven.

Af en toe wel iemand met een opmerking, kleine verwijzing naar mijn MR en verzoek geen commentaar te leveren, meestal in een degelijke run 1 wapen direct maxed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
SinergyX schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:49:
[...]

Als je beetje frame hebt, gewoon direct de hogere induiken in Void, daar willen ze veelal langer in blijven.

Af en toe wel iemand met een opmerking, kleine verwijzing naar mijn MR en verzoek geen commentaar te leveren, meestal in een degelijke run 1 wapen direct maxed :P
Ik voel mij altijd soort van schuldig als ik aankom in zo'n missie terwijl je bijna geen damage kan doen :P
Vandaar dat ik eerst de lage lvl variant wil doen.
De chat window mag soms ook wel duidelijker zijn als er een bericht in geplaatst wordt.
twee keer in een survival mission de opmerking gemaakt Niet de lucht dingen te gebruiken. (percentage stond op 95% ) en mensen zien het niet of negeren het gewoon.

Maar goed zo had ik onlangs wel een axi groep waarbij er gewoon 5 relics hadden geopend. _/-\o_ dat was tenminste nog een beetje fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 12:53
Hoi allemaal,
Ik heb warframe weer eens aangeslingerd, maar ik ben op zoek naar een clan (XBOX) zonder echt restricties van elke week actief enzo..
Het is namelijk niet mijn main game maar af en toe induiken is wel heerlijk.

Iemand een idee waar ik makkelijk een clan kan vinden?

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je zou op het warframe forum kunnen kijken bij de recruitment, zitten aardig wat 'easy going' clans waar je echt niet elke week aanwezig moet zijn.

#mesaprimehype :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozeman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-08-2020
Allereerst de beste wensen voor wie dit forum weer eens leest (kuch kuch, 2 weken geleden de laatste reactie).

Om maar gewoon een discussie te starten een paar vragen.

Sinds 2017 hebben we Plains of Eidolon (PoE) en sinds afgelopen jaar Fortuna. Het is duidelijk dat de twee uitbreidingen veel overeenkomen, maar ook wel wat verschillen hebben qua game mechanics. Nu is de vraag: voldoet/voldeed Fortuna aan de verwachtingen?

Voelde de toevoeging van de K-drive als een gimmick, i.p.v. van een echte toevoeging voor de lange afstand?
En de grind voor de nieuwe Profit-taker; te veel? Of lijkt het iets te veel op het verslaan van de Eidolon?

Wat maakt Fortuna nu eigenlijk beter dan PoE volgens jou?

Duidelijk meer dan een vraag, maar afijn, discussie zijn wel altijd leuk.

En voor een andere discussie kan er natuurlijk nog gepraat worden over wat Railjack zal brengen en waar de volgende open-world uitbreiding komt (mijn idee is Mars). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Laatst online: 05-06 19:35

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Naiki schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:58:

Gewoon voor ember gaan, dat is ook mijn go to afk frame voor missies waar je veel moet lopen. defense meestal banshee als ik lui ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
Splitinfinitive schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:29:
[...]

Gewoon voor ember gaan, dat is ook mijn go to afk frame voor missies waar je veel moet lopen. defense meestal banshee als ik lui ben. :P
Ember al mee gespeeld, niet echt mijn ding :P geef mij maar Nezha :D _/-\o_
Maar op het moment even weinig Warframe... ben op het moment druk in Monster hunter World :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Laatst online: 05-06 19:35

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Naiki schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:38:
[...]

Ember al mee gespeeld, niet echt mijn ding :P geef mij maar Nezha :D _/-\o_
Maar op het moment even weinig Warframe... ben op het moment druk in Monster hunter World :)
Nezha nog niet mee gespeeld. Moet eerst nog een aantal andere frames levelen. Mastery ranks begrijp ik wel alleen soms zijn ze best vervelend. Ik wil mijn tigris prime, boltor prime en galatine eindelijk eens kunnen bouwen >:)

Op een andere note: wanneer komt de volgende story quest? ik wordt nu al gek van die holotus

[ Voor 8% gewijzigd door Splitinfinitive op 10-01-2019 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Ik zit nu al een lange tijd (sinds praktisch begin dat ik speel) in een ghostclan van een vriend die niet meer speelt. Probeerde tot nu toe zoveel mogelijk dingen als research zelf te doen maar merk dat het tegenwoordig niet meer echt haalbaar is. Itzal research instarten was leuk en aardig maar het kost zoveel oxium dat ik daar in mijn eentje nog weken voor moet farmen. Ik ga toch maar eens kijken naar een clan waar actieve members in zitten.

Ik speel Warframe enkele keren per week vaak in de avonden. Mochten er mensen runs samen willen doen kan je me altijd toevoegen (zelfde nick als hier). :)

Ben atm MR13 en heb een redelijk brede selectie aan frames om een team aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 00:04
Je bent welkom in mijn "Ghost" clan hoor, hoewel ik vrijwel de enige ben die er speelt is wel alles researched. (Op de Hema na, die is beter gewoon te kopen met plat.)

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 18-01-2019 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:19

iew

What the...?!

Hallo Tenno's !

Sinds een week ook in Warframe begonnen (PS4), moet nog heel veul leren heb ik al gemerkt maar heb het nu al erg naar m'n zin in deze game.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat deze game veel meer aandacht zou hebben op Tweakers.

Wat kan een mens zich vergissen...

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TyKH
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-06 23:39
iew schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:49:
Hallo Tenno's !

Sinds een week ook in Warframe begonnen (PS4), moet nog heel veul leren heb ik al gemerkt maar heb het nu al erg naar m'n zin in deze game.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat deze game veel meer aandacht zou hebben op Tweakers.

Wat kan een mens zich vergissen...
Ik had zelf ook gedacht dat de game meer aandacht op tweakers zou hebben. Zit sinds september aan Warframe en niet meer weggelegd. Als nog iemand zoekt om mee te spelen kan je me gerust toevoegen (TyKashin).

PSN: TyKashin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-06 01:55
TyKH schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:30:
[...]

Ik had zelf ook gedacht dat de game meer aandacht op tweakers zou hebben. Zit sinds september aan Warframe en niet meer weggelegd. Als nog iemand zoekt om mee te spelen kan je me gerust toevoegen (TyKashin).
De playerbase van warframe gaat alle kanten op omdat het ook een beetje een spel is dat je een jaar in de kast kan gooien en daarna weer kan oppakken. Ook voor beginners is de game een hell omdat er 0 uitleg is (en dan heb ik het niet over de wiki). Zodra er weer een goeie uitbreiding komt zal de playerbase wel weer oplopen.

Ps. Als je geen vrienden hebt die warframe spelen probeer dan groepen te vinden in de Recruiting chat. Ik gebruik geen mic maar een toetsenbord voor alle missions,. Werkt perfect.

(1500 uur player)

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tennocon is live, zitten nu al 170.000 man te kijken op twitch :D

Zal wel helemaal los gaan later op de avond, dan komt de stream met het leuke nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ook leuk, als je via de ondersteunde platformen (twitch, mixer en steam) 30 minuten van de panels kijkt krijg je een gratis euphoria. Kijk je 30 minuten van de keynote, dan krijg je een gratis nekros prime incl. slot. Maak wel even zeker dat je accounts gelinked zijn.

keynote is volgens mij om 24u.

[ Voor 18% gewijzigd door Gropah op 06-07-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Code om te gebruiken, kwam tijdens de stream.
simarisdisplay
warframe.com/promocode
Al ligt de website er nu denk ik wel even uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SinergyX schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 21:55:
Code om te gebruiken, kwam tijdens de stream.
simarisdisplay
warframe.com/promocode
Al ligt de website er nu denk ik wel even uit :P
Je kan de code ook ingame redeemen, website is gewoon plat.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16

Sick Nick

Drop the top!

simarisducats
simariscredits

deze werken ook, booster en een stapel ducats voor baro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Warframe Empyrean (Railjack!);

New war (Cinematic quest)

The Duviri Paradox (new open world)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ben net begonnen. Zeker leuk, wel heb ik het idee dat de vijanden te eentonig, te dom en te makkelijk zijn. Speelde trouwens mijn eerste bounty op level 5 ofzo, Maar dat was niet leuk meer.. Ging heel snel dood.

Nu level 7 en ben bijna klaar met de Saya's Vigil quest op de Plains of Eidolon.

Dit spel is huge en een groot grind fest volgens mij.

Hoe krijg ik trouwens snel Platinum.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Platinum moet je kopen (als je een 75% discount krijgt gebruik die dan, zijn zeldzaam maar als nieuw account komt het vaak redelijk snel). Later kan je ook prime parts verkopen via externe sites om platinum te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

warframe.market word erg veel gebruikt voor handelen.

Prime parts krijg je door relics te openen, maar in het begin kun je beter voor forma kiezen (als dat mogelijk). Die zorgen er namelijk voor dat een mod op je wapen of warframe de helft minder energie gebruikt, waardoor je meer/betere mods op je wapens kan zetten. Iets wat je warframe en wapens erg sterk kan maken, waardoor je weer makkelijker relics kunt farmen en openen. Een investering in makkelijker plat verdienen, als je het op die manier wilt gebruiken.

Oh, en gebruik je beginners plat voor slots (warframe of wapen), dat maakt veel meer sense dan al het andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Thx @Gropah

Inmiddels wat relics gefarmt en ben nu bezig een forma te maken (evenals een gun wat 12 uur duurt).

Best wel ingewikkeld spelletje. Die relics kun je openen pas wanneer je meedoet met een bepaalde missie ofzo. Kun je ook meerdere tegelijk openen?

En wat de Plains of Eidolon betreft; geen wonder dat ik zo snel dood ga. Die Vomvalysts kan ik niet eens killen atm.. Die spinachtige robot boss; geen idee hoe ik die neerhaal en die metaalachtige tree-ent ontwijk ik maar.

Denk dat ik eerst eens gewoon alle planeten afga en elke missie ga spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door JoeZuCK op 10-07-2019 07:56 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Relics zijn inderdaad speciale missies, kan je direct in je navigatie terugvinden (vaag $ achtig teken). Missies zijn in elke soort te vinden, met een oplopend level van mobs.

In de missie droppen shards, je moet er 10 hebben om te unlocken. Elke missie heeft 'rondes', defense 5 waves, survival dacht 10 minuten, exavation 300 punten, dan stopt de ronde, kan je je reward kiezen. Dan heb je de keuze om eruit te gaan, of door te gaan met nieuwe ronde met ook een nieuwe relic.

Geen idee hoever je in het spel bent qua story, maar die vomvalyst moet je 'apart' afmaken, zou eerder stukje story/missies gaan doen, komt dat deel ook vanzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

@SinergyX Ben nu net naar Venus gegaan. Noob als ik was wilde ik met die rondes gewoon door (omdat ik dacht dat hoe verder je komt hoe betere loot je krijgt). Kwam tot ronde 9 ofzo?, en toen koos ik ervoor om eruit te gaan (werd toen wat heftig). Maar het kan dus best zijn dat als je waves verder komt je zomaar een mindere random item krijgt?

Ik kijk echt met afgunst naar sommige Warframes/Tenno's? Is dat hetzelfde? Ik steek er maar schril bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

JoeZuCK schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:57:
@SinergyX Ik kijk echt met afgunst naar sommige Warframes/Tenno's? Is dat hetzelfde? Ik steek er maar schril bij af.
Door blijven spelen en onderzoek blijven doen (youtube/wikia/guides). Voor je het weet, ben jij er zo één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
JoeZuCK schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:57:
@SinergyX Ben nu net naar Jupiter gegaan. Noob als ik was wilde ik met die rondes gewoon door (omdat ik dacht dat hoe verder je komt hoe betere loot je krijgt). Kwam tot ronde 9 ofzo?, en toen koos ik ervoor om eruit te gaan (werd toen wat heftig). Maar het kan dus best zijn dat als je waves verder komt je zomaar een mindere random item krijgt?

Ik kijk echt met afgunst naar sommige Warframes/Tenno's? Is dat hetzelfde? Ik steek er maar schril bij af.
Defense gok ik? Alle doorlopende missies (survival, defense, interception etc) hebben een rotatie op de droppool.

https://warframe.fandom.com/wiki/Defense
AABC
Op die site zie je wat in welke pool zit, waar C meestal de beste zooi geeft. Start level van de missie bepaald de tier (lvl10-15 bv is Tier 1, waar lvl30 + volgens mij tier3 is), deze schaalt volgens mij niet omhoog hoe langer je blijft (de drops van mobs dan weer wel).

Gros wat je denk ik ook ziet zijn allemaal prime frames, met wat creatief kleurtjes mixen en aanvullende items (shoulders, legs, etc), op een dag zie je er vanzelf ook zou uit.

Primair zou ik eerst focus op alle missies van elke planeet, er zijn genoeg story missies die je (met wat irritatie) behoorlijk wat frames geven, daarmee heb je al behoorlijke start qua gear/outfits. Ook het uitspelen van een planeet en unlocken van de volgende geeft je weer wat items/gear.

En zijn zoveel kanten waar je mods of gear vandaan kan halen, dat het zeker aan het begin aardig aardig chaotisch oogt, wordt met de tijd wel beter :P Hou trouwens ook Alerts in de gaten, die geven ook vaak random mods/drops, en 1x in zoveel tijd komt er ook een Gift of the Lotus alert die leuk spul geeft.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2019 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Heb me vergist. Heb een Forma Blueprint, maar nog niet alle benodigde resources. Wel heb ik nu Taxon Sentinel (jeej!). Alleen het bereik (beam) is nogal slecht, dus hangt dat ding de hele tijd om mijn kop te zoemen (want er moeten vijanden zich op 5 of 7,5 meter afstand (weet zo even niet uit mijn hoofd) bevinden. Veranderd dat later? Dat ie wat verder weg van je staat en je wat minder last hebt van dat ding?

Heb trouwens ook een mining gear gekocht, maar klopt het dat je op een gegeven moment een gun kan kopen (ik ben Mag) waarbij de gun een soort van attachement wordt van je hand en je hand eigenlijk de gun is waarmee je ook kan minen?

En ik snap die credits ook niet zo. Die mining pistol werd niet van mijn normale credits betaald maar iets anders. Ik kan niet zo uitleggen wat, maar jullie begrijpen het wel. Het is een soort vlag symbool met daarnaast de waarde in credits. Wat is dat?

[ Voor 37% gewijzigd door JoeZuCK op 11-07-2019 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
@JoeZuCK zover ik weet is er geen gun die ook kan minen, dat blijft altijd een aparte gear item.
Die 'credits' zijn 'standing, punten die je per factie kan behalen (er zijn 6 facties in relays, 2 in Cetus en 2 in Fortuna). Elke factie heeft weer unieke items die te krijgen zijn. Punten voor de facties in Cetus en Fortuna zijn te verkrijgen door het doen van bounties, verzamelen en verkopen van Gems en vissen en de bossfights in de open werelden te doen.
Punten voor de 6 overige facties krijg je door eerst te allieren met de factie en vervolgens speciale missies er voor te spelen en een sigil op je warframe te zetten van de factie die je support.
De facties hebben wel onderlinge verhoudingen. Als je punten voor een factie krijgt gaat er bij twee andere facties punten af, en bij een andere punten bij, dus je moet daar even slim in zijn. Het is mogelijk alle 6 facties tegelijk te helpen, maar dat is lastig en tijdrovend. Ik doe zelf 2 facties (Steel Meridian & Cephalon Cuda), waardoor ik 4 facties ondersteun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

@Goudstalen Maar zit ik nu al in een factie dan? Heb geen weet van gehad dat ik ergens voor koos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De basis 6 factions kan je vrij tussen wisselen, als je specifieke faction missies doet (of met sigil rond loopt), kan je daarmee reputation (standing) opbouwen, of juist verliezen (er staan aantal factions tegen over elkaar).

Je 'kiest' eigenlijk enkel voor wie je missies doet en met welke sigil je gaat lopen, en kan je op elk moment veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudstalen
Daarop aanvullend: de overige facties in Cetus en Fortuna kom je bij in verhaal quests als ik mij niet vergis, en die hebben ook geen nadelige effecten op andere facties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 12:53
Ik speel het spel al een tijdje, maar gisteren pas mijn eerste Riven Mod unlocked.
Alleen geen idee of het een goeie is.

Kan je dat ergens checken? Jammer ook dat hij gewoon 4 MR hoger is.

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rivens zijn groot gehalte 'het is maar wat een gek er voor geeft', een flut riven op een populair wapen is niets waard, maar een perfecte op een flut wapen ook niet.

Voor je zelf is het kwestie of het wapen je al bevalt en wordt hij er beter van. Genoeg wapens die ik amper tot niet gebruik, als ik daar een riven voor krijg, hoe populair dan ook, doe ik er toch niets meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Je kan een Riven ook nog rerollen met Kuva, wapen blijft het zelfde, stats wijzigen.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste