Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• lekrutes
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-04 12:59
Nice ik ben 9 bijna 1/3 na rank 10. Noet vooral veel wapens nog.

Xiaomi Redmi 4x Note, Xiaomi Redmi 4x, Meizu m2 Note, Cubot X6, Xiaomi Redmi S1, Jiayu G3, Doogee DG800

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:56
Ik kwam er pas recent achter dat je rank dus bepaald wordt door eerste keer 30 halen met je gear, ik dacht dat het gewoon exp was. Zitten aantal wapens tussen waar je echt niets aan heb, even doorbijten om maar die 30 aan te tikken.

Als het goed is kan je met de update van vandaag de 15 aantikken, zelfs als je bepaalde (niet meer te krijgen) wapens niet heb.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• lekrutes
Oke. Dat duurt nog wel even.

Klopt
Heb vorige week de scana maar eens lvl 30 gemaakt en dual scana (Die wel redelijk is).
Speel nu met de Prova Vandal wat meesterlijk wapen.
Gisteren de Phage lvl 30 gemaakt. Nu maar eens beginnen aan Paris...

Xiaomi Redmi 4x Note, Xiaomi Redmi 4x, Meizu m2 Note, Cubot X6, Xiaomi Redmi S1, Jiayu G3, Doogee DG800

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lekrutes
Ik weet nou nog niet wat ik van de nieuwe update moet vinden.
Het ziet er wel cooler uit.

Maar het is niet perse makkelijker. Zeker dat navigeren duurt nu langer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
Inderdaad, elk aspect is tweezijdig, idee is leuk, uitvoering wat minder. En dat hele kubrow gebeuren is behoorlijk overhyped. Wel nog even grtig gebruik gemaakt van die Hall of Mirrors bug, 400k dmg nonstop was best leuk :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lointje
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23-05 12:23
Ik ben van het weekend nog eens begonnen na bijna een jaar niet meer te spelen. Het was toch even zoeken om alles wat terug te vinden door hun nieuwe layout.
Ik mis ook een aantal planeten waarvan ik dacht dat ik ze toch al redelijk had gedaan. Ook door een vriend te helpen met een saturnus missie die ik al lang gedaan had, kwam plots ceres terug bv. Dus misschien moet ik alle bosses nog eens afgaan? En kan je nog ergens in-game zien hoe je bepaalde planeten moet unlocken?

Blijft wel een leuk spel. Mijn frost is nu lvl 25. (excalibur maxed). Had nog potatoes klaarzitten in de foundry en al. Ook nog een ODD missie gedaan (of zoiets) en gemerkt dat ik nog eens moet rondkijken welke weapons & mods tegenwoordig hot zijn.

• Nightcrowy
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21-05-2018
Ik ga het ook maar weer eens downloaden en spelen, t is alweer ruim een jaar terug volgens mij, vond et toen erg tof spelen.

• lethalnl
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17-05 16:13
dacht wel dat er een topic zou zijn

kennis heeft me geintroduceert en me aan een latron prime geholpen

nu bezig met forma's, builds en meer prime zooi verzamelen.....beetje verslavend dit spel XD

• Nightcrowy
  • Laatst online: 21-05-2018
ik ben nu volop bezig met het kweken van hondjes, echt te gek hoor!! Heb me ook aangesloten bij de clan flow, dus ga nu ook de exotischere wapens maken enzo, erg tof om weer te spelen nu.

• SinergyX
Ik heb nu bijna alle frames (Excal prime helaas niet, had ik maar deluxe gekocht) en gros van de wapens.

Toch blijft het best leuk om te spelen, m'n hond ingeruild voor een ander en samen met Valkyr hoef je je pas druk te maken vanaf round 25 op een T3-4 en Hysteria blijft gewoon de leuke ability van het spel.

Kom wel langzaam tot een punt dat je vaak mensen helpt met ODD's maar je zelf niet specifiek meer dingen nodig heb (er zijn wapens die ik never nooit naar 30 ga gooien, ramp om mee te spelen).

SinergyX wijzigde deze reactie 12-08-2014 12:57 (32%)

• Syl_Ster
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 07-02-2015
Ach ja, ik ben rank 16 ben sta in de top 10 van ODD, dus ik heb 1 tip neem phage met angstrum en de fragor met brokk skin ik meen het en als je ember prime erbij doet met die buff van die ring dat alle enemy's wrg geduwt worden maakt het helemaal af ;)

• lekrutes
Rank 16 :P zo dat is best hoog.
Kom ik aan zetten met 10.

Sinds de nieuwe lay-out nauwlijks meer gespeeld

• SinergyX
Ben weekje of wat geleden weer wat gaan spelen, van het weekend weer in de oude clan gekomen, blijft toch wel leuk. Nieuwe Archwing is wel grappig, leuke variatie op de standaard missies.

Nadeel alleen dat in de tussentijd mijn profile beetje naar z'n grootje was gegaan, behoorlijk wat wapens staan op 1mm van maxed (29 en bijna volle bar), supportticket en helaas kunnen ze daar weinig voor doen, wel als compensatie 650 platinum gekregen.. niet dat dat gaat helpen.

Nu moet ik dus veel wapens opnieuw craften en weer 1-30 lvlén alleen om ze weer maxed te krijgen. Gelukkig dat wapens ik nog maxed heb, ik maar 1 missie hoef te gebruiken en ze staan weer maxed op m'n profile.

Hysteria had weer een revamp gekregen zag ik, speelt nu helemaal geweldig :)

• Annihilism
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10-04 07:53
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:51:
Ben weekje of wat geleden weer wat gaan spelen, van het weekend weer in de oude clan gekomen, blijft toch wel leuk. Nieuwe Archwing is wel grappig, leuke variatie op de standaard missies.

Nadeel alleen dat in de tussentijd mijn profile beetje naar z'n grootje was gegaan, behoorlijk wat wapens staan op 1mm van maxed (29 en bijna volle bar), supportticket en helaas kunnen ze daar weinig voor doen, wel als compensatie 650 platinum gekregen.. niet dat dat gaat helpen.

Nu moet ik dus veel wapens opnieuw craften en weer 1-30 lvlén alleen om ze weer maxed te krijgen. Gelukkig dat wapens ik nog maxed heb, ik maar 1 missie hoef te gebruiken en ze staan weer maxed op m'n profile.

Hysteria had weer een revamp gekregen zag ik, speelt nu helemaal geweldig :)
Toch netjes dat ze wat gecompenseerd hebben (650 plat kun je leuke dingen mee doen).

Ik ben onlangs opnieuw begonnen op XboxOne (ik weet, offtopic maar er is geen XBO topic van WF). Weet niet of ik het blijf spelen daarom omdat ik de grind wel erg veel vind (gezien ik echt heel veel gear al op PC heb). De mechanics blijven toch leuk maar je merkt wel dat er naast grinden nog steeds vrij weinig te doen valt. DE zou toch wat meer met specials en events moeten doen wil het spel interessant blijven. De activiteit van dit topic zegt mij al genoeg :+ .

• lekrutes
Het is vooral leuk als je met 4 man beetje aan het knallen bent

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 01:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het is nog te veel van het zelfde, te weinig variatie, daarom speel ik het ook niet meer.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• Rann
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23-05 10:33
Zelf ben ik nu een weekje met deze game bezig, m'n eerste Prime wapen bijna klaar, m'n archwing (de standaard) en m'n 2e warframe ook... Gaat lekker, tot nu toe vermaak ik me nog goed! ;)

Volgens mij hebben de verschillende warframes alleen niet echt een andere speelstijl, alleen wat andere skills als ik het goed begrijp?

No

• Quadradial
  • Laatst online: 22-05 10:48
De speelstijl is wat jij ervan maakt... Ik heb me ook gericht op alle challanges binnen warframe.

Sommige frames zijn goed voor stealth runs denk dan aan rescue missions.
Anderen weer goed als tank voor survival missions

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• SinergyX
Skills (en frame stats) bepalen wel een beetje hoe jij moet gaan spelen. Ik speel 99% van de tijd Valkyr, veruit hoogste armor en qua skills ga je dan al snel melee (mede door hysteria), dat speelt 10x anders dan als ik necro of nyx ga spelen.

• lekrutes
Vind zelf oberon altijd wel cool spelen.
Ultimate doet veel damage en je kan mensen healen wat soms wel handig is.
Waardoor hij meer een support rol heeft.

Ember bijvoorbeeld doet veel damage aan alles om je heen.
Dan moet je als een gek door lvl rennen om zoveel mogelijk damage te doen.

• Rann
Zelf speel ik Volt op het moment, maar ik doe het meeste "2" activeren en dan als een dolle hakken ;-)

Volgende warframe word Ember, eens kijken hoe dat bevalt...

Waarschijnlijk is het level niveau ook een groot verschil, ik red het nu tot ongeveer level 17-20 npc's. Op een gegeven moment wil je wel meer ranged i.v.m. incoming damage ;-)

No

• SinergyX
Of banshee style met soundquake :D

• Annihilism
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10-04 07:53
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:37:
Skills (en frame stats) bepalen wel een beetje hoe jij moet gaan spelen. Ik speel 99% van de tijd Valkyr, veruit hoogste armor en qua skills ga je dan al snel melee (mede door hysteria), dat speelt 10x anders dan als ik necro of nyx ga spelen.
Valkyr ga ik ook nog halen (op xbox, op pc had ik haar al). Ik ben zelf vooral een "guns" persoon maar de valkyr zorgt er voor dat ik af en toe (als mijn health laag word) ook nog wat afwisseling heb met melee.

• SinergyX
Nieuwe update is weer leuk, nieuwe frame erbij waar je even bezig bent om die te halen (klote missies), al heb ik nu al een hekel aan die nieuwe 'maniac' mobs, random poppen ze op, doen berg damage en ze verdwijnen weer kort.

Heb nu 3x die nieuwe 4-8 trial gedaan, lvl70-80 mobs zijn nog leuke uitdaging, maar de grootste uitdaging blijft 8 man het juiste te laten doen. De deur, bom runners en CC, puur chaos. Helaas is de missie ook flink bugged, terminals werken opeens niet meer, je staat random vast/stil, afgemaakt met flink scheut lag.

• Rann
Zo dat bewijst maar weer hoe gek mensen zijn.

Gisteren een Nyx Prime Chassis geruild voor een Volt prime Chassis (die sinds gisteren uit was)

Vervolgens geruild voor 150 platinum, voor 20 plat een Volt prime Helm gekocht, verkocht voor 100 platinum..

Zieke mensen die zoveel willen betalen om het maar als eerste te hebben...

No

• Nextron
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 00:13

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Oh zich, wanneer je platinum koopt met korting zit je op ongeveer twee cent per platinum. Wanneer ik na een paar uur grinden een part nog niet heb dan wil ik er ook wel een euro aan uitgeven om verder te kunnen.
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:37:
Ik speel 99% van de tijd Valkyr, veruit hoogste armor en qua skills ga je dan al snel melee
Ik heb hetzelfde met Zephyr. De snelheid van dat frame met max-rush, beserker-zorens/ichors en tail-wind is heerlijk. Omdat je als melee'er ook meestal het grootste doelwit bent helpt de grote schildcapaciteit ook zeker om als tank op te treden.

Laatst hiermee nog een 4-player ODD gedaan waar ik 87% van de damage heb gedaan als melee'er en ondanks dat ik 83% van de damage ontvangen heb een tiental revives van teamleden O+ .

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• SinergyX
Ik heb berg T3 survs gedaan en iets van 500p verdient, weer gebruikt voor een mesa frame en paar speedups voor de Chroma frame.

Wel leuk kadootje voor anniversery, niet echt nuttig maar leuk om te hebben :P

Zag wel dat Excal flink de nerfstok heeft gekregen, Draco is meteen weer rustig :P (al zie ik nu mesa en nova weer als populaire langskomen). Is E-gate ook nog aangepakt?

• badboyqxy
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22:25
Er is een nieuw event
Iemand een idee hoe je punten krijgt ?

• SinergyX
Je moet bij de market 1 van die 3 offerings kopen en equipten. Dan gewoon random corpus (lvl15+) missions doen tot je de melding van die nieuwe gast krijgt. Dan is het kwestie van die mob opzoeken, 1x een stun doen (genoeg frames die dat kunnen). Wanneer die gestunned is, achter hem staan en X doen.

Daarna vanuit je inventory die offering gebruiken, dan zie je vanzelf een upload gaan lopen. Die mob blijft nu gewoon aanvallen, overleven tot hij 100% is. Wanneer die 100% is, gaat hij in verify mode en moet je hem asap killen.

Dan krijg je van Lotus melding dat het goed is gegaan en van die andere gast dat iets fout ging, missie afronden, je krijgt je offering terug (of dubbel als je booster hebt - leuk dat dus een 100k offering 200k reward wordt :P) en zover ik weet hoe snel je die na die 100% killed, hoe hoger je punten zijn, tot ergens een max van ~110 punten.

• SOEFuture
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-05 12:37
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:33:

Daarna vanuit je inventory die offering gebruiken, dan zie je vanzelf een upload gaan lopen. Die mob blijft nu gewoon aanvallen, overleven tot hij 100% is. Wanneer die 100% is, gaat hij in verify mode en moet je hem asap killen.
Na het hacken gaat bij mij het uploaden vanzelf. Het is verder niet nodig om handmatig de offering te selecteren.

• Rann
quote:
[b][message=44122589,noline]
Dan krijg je van Lotus melding dat het goed is gegaan en van die andere gast dat iets fout ging, missie afronden, je krijgt je offering terug (of dubbel als je booster hebt - leuk dat dus een 100k offering 200k reward wordt :P) en zover ik weet hoe snel je die na die 100% killed, hoe hoger je punten zijn, tot ergens een max van ~110 punten.
Bij mij krijg ik mn offering nooit terug :/

No

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Ben de game nu aan het downloaden. Ben benieuwd! :)

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

• Bloodhoundje
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:47
Ik speel de game nu enkele weken, eerst probeerde mijn vrienden me te overtuigen het te proberen maar ik vond het er "mweh" uitzien kwa gameplay. Uiteindelijk toch maar eens gedownload en met ze meegedaan. Now i'm hooked....

Erg leuk spel, één van de eerste spellen waarin ik PVM/PVE leuker vind dan PVP. Begon met Excalibur warframe met een MK-1 Paris (bow). Daarna Rhino warframe gebouwd met Cernos (bow). En Rhino is mij zo goed bevallen dat ik nu een Rhino Prime bij elkaar heb gefarmed en een Paris Prime heb. Beide gepotatoed en de Paris prime nu voor de 3e keer aan het levellen ben met extra polarity's erin.

Volgende warframe welke ik op de planning heb staan is Limbo, dit vanwege de compleet afwijkende speelstijl in verhouding met de andere warframes en ontzettend goed solo vermogen in T3/T4 void missions. Enige lastige is dat ik hiervoor een speciale questline moet doen, die heb ik gister gekocht en is nu aan het bouwen. (Heb hier wel een archwing voor nodig, heb die quest net afgerond en mijn archwing is nog level 2 :P).

Al in al, een erg goede game, geen pay2win gelukkig, en als je geen haast hebt dan kan je alle gear farmen en wat je dubbel hebt verkoop je voor platinum aan andere spelers :D.

• SinergyX
quote:
Bloodhoundje schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:04:
Al in al, een erg goede game, geen pay2win gelukkig, en als je geen haast hebt dan kan je alle gear farmen en wat je dubbel hebt verkoop je voor platinum aan andere spelers :D.
Vergeet niet, morgen komt weer Baro Ki'teer langs, dus je prime gear opsparen en verkopen bij die terminal in een relay, je weet maar nooit welke leuke primed mod hij morgen heeft :)

http://warframe.wikia.com/wiki/Baro_Ki%27Teer

• Bloodhoundje
Had gister al van een vriend ingame vernomen dat er een trader zou langskomen. Bedankt voor de wikia link, heb mijn prime gear nog opgespaard, morgen even kijken wat hij te bieden heeft en hoeveel prime gear ik moet inleveren ervoor ^^. (en vanavond nog wat prime gear farmen in void survival :))

• huntedjohan
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13-05 22:33
is warframe crossplatform? hoorde er vandaag iemand over, en die dacht dat het cross platform was, en probeerde mij over te halen om het ook te gaan spelen :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quadradial
  • Laatst online: 22-05 10:48
quote:
huntedjohan schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:41:
is warframe crossplatform? hoorde er vandaag iemand over, en die dacht dat het cross platform was, en probeerde mij over te halen om het ook te gaan spelen :p
Nee Warframe is (nog?) niet cross platform.
Weet ook niet of ze daar mee bezig zijn.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloodhoundje
Warframe is beschikbaar voor de Xbox360, PS4 en PC. Echter heeft elke zijn eigen "dimensie". Dus crossplatform als samen spelen met mensen van verschillende consoles is niet mogelijk. Zover ik weet zijn er ook geen concrete plannen nog om dit mogelijk te maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
Een goede 1,5 jaar geleden leek het initieel nog te gebeuren voor PS4/PC, echter heeft het vertraagde console update principe dit altijd tegengehouden. Hun primaire platform is PC, waar ze updates dus nooit willen laten afhangen van de consoles.

https://forums.warframe.c...ationcross-platform-play/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
quote:
Bloodhoundje schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:21:
Warframe is beschikbaar voor de Xbox360, PS4 en PC.
en Xbox One ;)

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• badboyqxy
Ik wil die alert meldingen uitlezen enop mijn mob binnen krijgen iemand een idee hoe. Had wel paar twitter gevonden maar die worden niet mwer bijgehouden. En direct uit de de server of uit het spel lijkt me ook beter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-05 12:37
Met deze apps is dat mogelijk op Android:
https://play.google.com/s....ezardlabs.warframe&hl=en
of
https://play.google.com/s...zero.warframealerts&hl=en
of
https://play.google.com/s...remes.warframenexus&hl=en

Daarnaast is deze Chrome extensie ook erg handig:
https://chrome.google.com...fnfkkeociohbmgffpjpogcncl?

Voor iDevices zou ik niet weten wat er allemaal in de markt is :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• badboyqxy
O bedankt scheelt me een hoop werk

• Bloodhoundje
quote:
badboyqxy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:20:
Ik wil die alert meldingen uitlezen enop mijn mob binnen krijgen iemand een idee hoe. Had wel paar twitter gevonden maar die worden niet mwer bijgehouden. En direct uit de de server of uit het spel lijkt me ook beter
Ik gebruik een twitterfeed die wel wordt bijgewerkt: https://twitter.com/warframealerts (is van de makers zelf)

Spaart je weer een app uit om te installeren :) .

• badboyqxy
hoe vaak wordt the vauban chassis als alert gegeven, heb de andere 2 onderdelen al wel, maar speel nu drie weken. maar heb hem nog niet gezien. Alle andere warframes heb ik ondertussen al wel

• SinergyX
Die komt behoorlijk random, heb op 1 dag chassis 2x gezien en helm 1x, daarna gewoon week of 2 niet meer. Omdat alerts hele dag doorgaan, zie je ook lang niet alles.

• SinergyX
Megabumb :P

Voor de mensen die dit nog spelen, of lange tijd hebben gespeeld, begin deze maand is er een nieuwe quest bijgekomen. Je zal wel de verplicht 2 voorquests moeten doen, maar deze quest is het nieuwe hoogtepunt uit m'n MMO tijdperk, als je maar iets hebt met het verhaal of de frames, is het einde van deze quest ronduit geweldig.

• willemvh
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-03 22:16
dank voor de bumb wist niet dat iemand dit speelde op tweakers :) als mensen zin hebben om samen met mij en nog iemand te farmen / spelen laat gerust weten we staan altijd open voor een vast team !

• Bloodhoundje
* Bloodhoundje is in een goede bui :9

Op oudejaarsochtend de daily quest gedaan (die 3-delige). Er is op mijn staatslot dan wel niets gevallen. Maar dit maakt het wel weer een beetje goed :+ .

• SinergyX
Lgendary core, netjes :D

Ik heb Trin prime toch maar gekocht, met overige plat eens flink inkopen gedaan voor andere frames en wapens, MR19 al gehaald, als het goed is moet MR20 ook nog te doen zijn.. mocht ik ooit zin krijgen archwings te gaan doen (heb wel 3 frames, maar slechts 2 wapens van de 15 ofzo?). Mis wel wat event/founders gear, dat 21 niet haalbaar is.

• sk1nny666
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15-05 14:02
vorige week ook warframe eens opgestart en eigenlijk redelijk verslaafd.

nog erg aan het uitzoeken hoe alles werkt en wat het slimste is om te doen.

iemand nog tips voor een starter?

Iracing profile

• SinergyX
Beste is eerst alle planeten vrij te spelen, scheelt enorm mocht er een leuke alert langskomen.

warframe.wikia.com is heel erg handig om informatie te vinden over mods, abilities en droplocaties.

Geen idee of ze tutorials nog hebben aangepast voor mods, reactor en forma's, die 3 zijn aardig de basis voor je kunnen van je warframe en wapens.

http://warframe.wikia.com/wiki/Polarity
http://warframe.wikia.com/wiki/Orokin_Reactor

• sk1nny666
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15-05 14:02
de wiki had ik gevonden en mods snap ik ook wel redelijk volgens mij.
reactor en forma ken ik nog niet ga er eens in duiken.

nog tips voor goeie beginners wapens?
gister heb ik een boltor aan gezet en een dual heat sword.

maar heb eigenlijk geen idee of dit redelijke wapens zijn.

Iracing profile

• SinergyX
Boltor is nog steeds een leuk wapen, ik zal eerlijk zijn dat ik geen idee heb welke wapens direct beschikbaar zijn en welke niet :P Zolang je in leven kan blijven en dingen kan neerhalen, zit je aardig goed. Ik heb zelf lang gespeeld met de Boltor, Braton en Latron, als je van old-school wapens houd.

http://warframe.wikia.com/wiki/Weapons_Mastery_Rank
Handig om te zien welke MR je moet zijn voor welke wapens.

Een clan joinen krijg je toegang tot de research wapens/frames, daar zit ook aardig wat leuk spul tussen en natuurlijk de syndicates, die hebben elk primairy en secondairy wapens.

• Ngangatar
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23-05 12:54
Geweldig spel! We zijn hier van de week met toeval tegenaan gelopen en met een paar man redelijk hooked.

En dat terwijl we normaal nooit shooters spelen, de laatste was geloof ik Unreal Tournament :).

In een klein weekje nu onze excaliburs op 30 met wat wapens en nu nadenken welke Frame ik ga kopen als 2e frame. Aangezien mijn Excalibur mainly melee is, zoek ik iets anders nu.

Ngangatar wijzigde deze reactie 15-01-2016 20:16 (30%)

WimmelSan

• Oyxl
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23-04 21:56
Is er een actieve Clan hier? Ik ben na een lange pauze weer begonnen met Warframe en ik zoek wat mensen om keys mee te delen en de hogere content te doen.

Ik heb meerdere multi-Forma'd frames, weapons en companions. Ik ben slechts MR8 en de focus ligt bij ook niet echt op meer MR. Het komt vanzelf. MR8 was voor mij een must, omdat ik de recent toegevoegde Mios wilde hebben en damn, de Mios is een leuk weapon. Zeker als je bewust of onbewust combo na combo aan elkaar rijgt terwijl je actief channelt (met een primed reach mod). Alles om je heen wordt aan stukken getrokken.

M'n main frame is nu voorlopig Ivara (meerdere Forma WIP) en ben met m'n eerste Kubrow bezig. Ik snap nog steeds niet waar ik terug kan vinden welk type Kubrow het is (en dan bedoel ik de extra stats zoals 'big' of 'tiny' of 'thin'). Het is een Sunika.

Edit: Ik vergeet m'n heerlijke Mirage. Oh Mirage, u so good.

Verder heb ik een redelijke Rhino (nog geen Prime :| ;w ) en heb ik Volt Prime pack en Trinity Prime pack gekocht. Ik heb de Founder Excalibur Prime en nog enkele random frames die ik in een opwelling gemaakt of gekocht heb.

Sifortua Aristea - Skyforge

• SinergyX
Ik speel nog vrij veel, zit in een engelstalige clan, best gezellig daar.

Kubrow komt in random in 3 vormen, skinny, atletic en bulk. Skinny lijkt echt een uitgehongerde variant (windhond), athletic is gewoon 'normaal' (beetje K9 formaat) en bulk is vorm van pitbul/rotweiler. Per vorm heb je dan ook nog height, van heuphoogte tot bijna schouderhoogte. Dit moment is de meest populairste de alpha, principe de grootste bulk die er is.
Hoe groot is groot?
http://static.tweakers.ne...w5SvaRJENhkxbqWV/full.png
Dat is mijn grootste kubrow die ik heb, ook een sunika :)

Ivara heb ik sinds dit weekend, eindelijk een stealth-frame die ik leuk vind, al geeft ulti ability nog regelmatig issues (vast in je wapen, 'power in use' etc), kan je er erg leuke dingen mee doen (3x forma atm).

Sorties kan je nu ook dagelijks doen, 3-stap missies met 60-80 en 80-100 mobs en variaties van buffs/debuffs, daar zitten leuke rewards tussen (al lijken de rng-goden mij aardig te haten).

Oh en tip van de dag: When in doubt, Tonkor.

• Oyxl
quote:
SinergyX schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:07:
Ik speel nog vrij veel, zit in een engelstalige clan, best gezellig daar.

Kubrow komt in random in 3 vormen, skinny, atletic en bulk. Skinny lijkt echt een uitgehongerde variant (windhond), athletic is gewoon 'normaal' (beetje K9 formaat) en bulk is vorm van pitbul/rotweiler. Per vorm heb je dan ook nog height, van heuphoogte tot bijna schouderhoogte. Dit moment is de meest populairste de alpha, principe de grootste bulk die er is.
Hoe groot is groot?
http://static.tweakers.ne...w5SvaRJENhkxbqWV/full.png
Dat is mijn grootste kubrow die ik heb, ook een sunika :)

Ivara heb ik sinds dit weekend, eindelijk een stealth-frame die ik leuk vind, al geeft ulti ability nog regelmatig issues (vast in je wapen, 'power in use' etc), kan je er erg leuke dingen mee doen (3x forma atm).

Sorties kan je nu ook dagelijks doen, 3-stap missies met 60-80 en 80-100 mobs en variaties van buffs/debuffs, daar zitten leuke rewards tussen (al lijken de rng-goden mij aardig te haten).

Oh en tip van de dag: When in doubt, Tonkor.
Ten eerste; Holy shit dat is groot. Holy shit. Een }:O met tanden.

Okay, dan is de mijne duidelijk gewoon een athletic. Op afstand is het net een kleine terrier, dus ik zal ook wel gaan breeden op groot, want ik haat terriers. Dank voor de duiding.

Ik ben nog niet begonnen met die Sorties. Valt dat te soloen in een stealth frame?

Is er nog ruimte in die clan?

• SinergyX
quote:
Oyxl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:13:
Ten eerste; Holy shit dat is groot. Holy shit. Een }:O met tanden.

Okay, dan is de mijne duidelijk gewoon een athletic. Op afstand is het net een kleine terrier, dus ik zal ook wel gaan breeden op groot, want ik haat terriers. Dank voor de duiding.

Ik ben nog niet begonnen met die Sorties. Valt dat te soloen in een stealth frame?

Is er nog ruimte in die clan?
Clan zal nog wel ruimte hebben, ben niet zo bekend met management daar, was toevallig eentje die ik zag recruiten toen ik weer ging spelen. Alles op dacht die nunchucks na zit in de dojo, was voor mij een vereiste :P

Sorties zijn in de basis groepsefforts, zeker de defense (NPC ipv object) en excavation tegen corpus zijn behoorlijk pittig, al kan je de spy missies met een goede stealth gewoon solo doen. Ze zijn er dagelijks en erg veel pug groups, dus altijd wel te doen.

Stuur anders vanavond ofzo friend request, SinergyX, kan ik je wel een invite regelen.

SinergyX wijzigde deze reactie 18-01-2016 11:35 (4%)

• Oyxl
quote:
SinergyX schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:34:
[...]

Clan zal nog wel ruimte hebben, ben niet zo bekend met management daar, was toevallig eentje die ik zag recruiten toen ik weer ging spelen. Alles op dacht die nunchucks na zit in de dojo, was voor mij een vereiste :P

Sorties zijn in de basis groepsefforts, zeker de defense (NPC ipv object) en excavation tegen corpus zijn behoorlijk pittig, al kan je de spy missies met een goede stealth gewoon solo doen. Ze zijn er dagelijks en erg veel pug groups, dus altijd wel te doen.

Stuur anders vanavond ofzo friend request, SinergyX, kan ik je wel een invite regelen.
Cool! Will do :)

WF is wel flink verbeterd sinds ik voor het laatst speelde. Mooi dat het toch zo'n succes is geworden, want het was in het begin vrij 'barebone'.

IGN: Oyxopolis

• SinergyX
quote:
Oyxl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:38:
[...]

Cool! Will do :)

WF is wel flink verbeterd sinds ik voor het laatst speelde. Mooi dat het toch zo'n succes is geworden, want het was in het begin vrij 'barebone'.

IGN: Oyxopolis
Voor mij was het toch 2nd dream quest die waframe weer tot mijn toppers maakte, geen idee of je die quest al hebt gedaan, maar dat is nu m'n nummer 1 beste cutscene ooit.

• Oyxl
quote:
SinergyX schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:40:
[...]

Voor mij was het toch 2nd dream quest die waframe weer tot mijn toppers maakte, geen idee of je die quest al hebt gedaan, maar dat is nu m'n nummer 1 beste cutscene ooit.
Ik weet het niet helemaal zeker. Zal vanmiddag eens checken. Wat voor mij meer telt is de diversiteit in content (en die is sterk toegenomen over de tijd), omdat een cutscene 10minuten van m'n leven zijn, maar verder geen impact heeft op de beleving van het spel. Als ik puur op cutscenes zou leven, dan speelde ik nog steeds WoW :P (Ik snap wel wat je bedoelt hoor).

Door steeds meer diversiteit in frames en missions en bijv.diversiteit in hacking (ik werd toch even flink verrast door die hacks met 8+ uiteinden, ipv de standaard 3), blijft het een afwisselend spelletje, ook al speel je nog steeds hetzelfde spel. En verder houd ik echt van dit type min-maxing.

• SinergyX
Zag je whisper iets te laat, sta regelmatig maar beetje afk ingame. Zal je vanavond een invite regelen.

• Joel Smits
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06-05 19:21
Heb dit vooral een tijdje geleden redelijk wat gespeeld. Trotse eigenaar van een Snipetron Vandal met wat formas er op :*) Die hit ongeveer 9k. Geen idee of dit nog veel is vergeleken met alle nieuwe dingen.

Iemand die af en toe een keertje wat wil doen? Ben nu met veel tegenzin alle begin dingetjes aan het doen en aan het kijken hoe ze die kaart nou in elkaar hebben geflatst. ;(

• SinergyX
Snipetron Vandal, zeldzaam :) Is die tradable? :P

Ze hebben aardig wat zaken op de schop gegooid, het is soms even flink zoeken hoe en wat, als je lange tijd niet hebt gespeeld.

Al is het huidig event nog even leuk om in te stappen, mods zijn best aardig. Helaas hebben ze soort van exploit gevonden met Ivaras, steal werkt dus op Misery en ipv dus 1 mod haal je er dus 5 op per 5 rounds :/

• Gimmy62
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 07-03-2016
quote:
Joel Smits schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:40:
Heb dit vooral een tijdje geleden redelijk wat gespeeld. Trotse eigenaar van een Snipetron Vandal met wat formas er op :*) Die hit ongeveer 9k. Geen idee of dit nog veel is vergeleken met alle nieuwe dingen.

Iemand die af en toe een keertje wat wil doen? Ben nu met veel tegenzin alle begin dingetjes aan het doen en aan het kijken hoe ze die kaart nou in elkaar hebben geflatst. ;(
Snipetron Vandal = Legit OP _/-\o_
Join een clan om wat tips op te doen en wat hulp te vragen?"desnoods naar general chat naar een ervaren speler vragen! zo ben ik begonnen, ook heb ik af en toe wat streams gekeken of youtube filmpjes over de nieuwe update. zo heb ik mijn zelf een beetje ingespeeld! hahaha :+

PS: ik wil wel af en toe met je spelen :9

Life's not about how hard of a hit you can give... it's about how many you can take, and still keep moving forward.”

• Gimmy62
quote:
SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:21:

Ze hebben aardig wat zaken op de schop gegooid, het is soms even flink zoeken hoe en wat, als je lange tijd niet hebt gespeeld.

Al is het huidig event nog even leuk om in te stappen, mods zijn best aardig. Helaas hebben ze soort van exploit gevonden met Ivaras, steal werkt dus op Misery en ipv dus 1 mod haal je er dus 5 op per 5 rounds :/
Vaykor Hek is de nieuwe Snipetron Vandal ;)
Zowel de normale Hek als de Vaykor Hek zijn allebei super sterk! voor een MR4 koop de Hek met Split Chamber wat Chance Mods en Damage Mods! Hek is ge-we-l-dig!
JUST SAYING O+

Life's not about how hard of a hit you can give... it's about how many you can take, and still keep moving forward.”

• Joel Smits
quote:
SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:21:

Niet eens in je wildste dromen zou ik hem traden :9
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:45:
[...]

Snipetron Vandal = Legit OP _/-\o_
Ik weet er alles van :D
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:45:
[...]

PS: ik wil wel af en toe met je spelen :9
Ik vind het goed 8)

• Gimmy62
[quote]Joel Smits schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:54:
[...]

Ben zelf rond MR4 hoor al een tijdje, heb een rooky mistake gemaakt door weinig tijd te besteden in het levelen en omhoog gaan van Mastery Rank 8)7 .
Maar als je dat niet al te veel hindert :P ?
Btw: Wat is een goeie Loki spy setup, die van mij voelt een beetje outdated?
Heb Rush, Duration etc.

Gimmy62 wijzigde deze reactie 05-02-2016 08:58 (16%)

• Joel Smits
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:58:
[quote]Joel Smits schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:54:
[...]

Ben zelf rond MR4 hoor al een tijdje, heb een rooky mistake gemaakt door weinig tijd te besteden in het levelen en omhoog gaan van Mastery Rank 8)7 .
Maar als je dat niet al te veel hindert :P ?
Btw: Wat is een goeie Loki spy setup, die van mij voelt een beetje outdated?
Heb Rush, Duration etc.
Heb werkelijk geen idee hoe hoog mijn MR is, maar met mijn Rhino kom ik overal wel doorheen :D

Zelf heb ik niet zo heel veel bijzonders op mijn Loki. Shields, health, power efficiency en een maxed sprint mods. Ten minste wat me zo kan herinneren. Rennen en invisible. Easy mode voor zo'n beetje iedere missie waar je ergens heen moet.

• Gimmy62
quote:
Joel Smits schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:02:
[...]

Heb werkelijk geen idee hoe hoog mijn MR is, maar met mijn Rhino kom ik overal wel doorheen :D

Zelf heb ik niet zo heel veel bijzonders op mijn Loki. Shields, health, power efficiency en een maxed sprint mods. Ten minste wat me zo kan herinneren. Rennen en invisible. Easy mode voor zo'n beetje iedere missie waar je ergens heen moet.
Precies dat idd, en ja Rhino is wel leuk maar ben hem een beetje zat, hij heeft me zoveel geholpen toen ik begonnen was en gebruik ik hem alleen als ik solo missies doe :P tenzij we Rhino nodig hebben maar anders zit ie lekker te pitten in mijn Arsenal :+

• Joel Smits
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:04:
[...]

Precies dat idd, en ja Rhino is wel leuk maar ben hem een beetje zat, hij heeft me zoveel geholpen toen ik begonnen was en gebruik ik hem alleen als ik solo missies doe :P tenzij we Rhino nodig hebben maar anders zit ie lekker te pitten in mijn Arsenal :+
Ik zit meestal wel met mijn Rhino. Ik heb verder behalve Rhino en Loki ook nog Banshee, Ember en Vauban volgens mij.

Vauban met efficiency en extra power mods en tesla balletjes gooien op je teamgenoten. Plezier voor dagen.

• Gimmy62
quote:
Joel Smits schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:09:
[...]

Ik zit meestal wel met mijn Rhino. Ik heb verder behalve Rhino en Loki ook nog Banshee, Ember en Vauban volgens mij.

Vauban met efficiency en extra power mods en tesla balletjes gooien op je teamgenoten. Plezier voor dagen.
Like Nova met d'r balletjes hehehe. Je moet Valkyr proberen, leuke WF.

• Joel Smits
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:10:
[...]

Like Nova met d'r balletjes hehehe. Je moet Valkyr proberen, leuke WF.
Ja ik zat al ff te kijken wat mijn volgende Warframe wordt. Misschien eerst Ember en Banshee maar op z'n minst op level 30 krijgen.

• Gimmy62
quote:
Joel Smits schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:12:
[...]

Ja ik zat al ff te kijken wat mijn volgende Warframe wordt. Misschien eerst Ember en Banshee maar op z'n minst op level 30 krijgen.
Draco ? 2/3 waves en je hebt een warframe 30 ;)

• Joel Smits
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:13:
[...]

Draco ? 2/3 waves en je hebt een warframe 30 ;)
Is dat zo'n sector? Ben nog niet helemaal gewend aan dat nieuwe map dinges ding.

• Gimmy62
quote:
Joel Smits schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:14:
[...]

Is dat zo'n sector? Ben nog niet helemaal gewend aan dat nieuwe map dinges ding.
Op de planeet Ceres vervolgens klik je op Draco.Je kan ook randoms joinen die de missie willen doen. Maar als je via de recruit chat kijkt dan zullen mensen eisen aan je stellen voor bepaalde frames.Ze willen dan een XP farm of dergelijks dan heb je Frames nodig zoals :

Trinity ( Energy Vampire )
Excalibur ( Radio Javelion )
Frost ( Snowglobe )
Rhino ( Roar of buffer )

Gimmy62 wijzigde deze reactie 05-02-2016 13:16 (4%)

• Joel Smits
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:18:
[...]

Op de planeet Ceres vervolgens klik je op Draco.Je kan ook randoms joinen die de missie willen doen. Maar als je via de recruit chat kijkt dan zullen mensen eisen aan je stellen voor bepaalde frames.Ze willen dan een XP farm of dergelijks dan heb je Frames nodig zoals :

Frost ( Snowglobe _
Rhino ( Roar of buffer )
Ook een Rhino, presss 4 voor insta win? :D

• Gimmy62
quote:
Joel Smits schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:20:
[...]

Ook een Rhino, presss 4 voor insta win? :D
https://www.reddit.com/r/...35o37d/how_do_i_do_draco/
In most games on Draco, you're only supposed to cap 2 points, neutralize one point until your team gets ahead of the enemy, and then leave it to be(don't cap it). By doing this, you get more time to kill more enemies, resulting in more exp.

Ja soms zoeken mensen inderdaad Rhino Stomp, ligt eraan wat ze op dat moment liever willen! maar EV is een must! dus als ik jou was zou ik Trinity farmen met de Mod Energy Vampire = EV . En zodra je EV hebt kan je easy Draco vinden en sneller je wapens en frames etc levelen.

• Joel Smits
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:24:
[...]

https://www.reddit.com/r/...35o37d/how_do_i_do_draco/
In most games on Draco, you're only supposed to cap 2 points, neutralize one point until your team gets ahead of the enemy, and then leave it to be(don't cap it). By doing this, you get more time to kill more enemies, resulting in more exp.

Ja soms zoeken mensen inderdaad Rhino Stomp, ligt eraan wat ze op dat moment liever willen! maar EV is een must! dus als ik jou was zou ik Trinity farmen met de Mod Energy Vampire = EV . En zodra je EV hebt kan je easy Draco vinden en sneller je wapens en frames etc levelen.
Thanks! Ik had heeel lang terug een trinity en die was snel genoeg de prullenbak in gegaan. Vond het niet zo heel fijn :9

• Gimmy62
quote:
Joel Smits schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Thanks! Ik had heeel lang terug een trinity en die was snel genoeg de prullenbak in gegaan. Vond het niet zo heel fijn :9
Prime of regular one ? zonde man Trinity is een must have vooral als je vrienden helpt met missies etc, Fijne support warframe.

Gimmy62 wijzigde deze reactie 05-02-2016 09:32 (16%)

• Joel Smits
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:31:
[...]

Prime of regular one ? zonde man Trinity is een must have vooral als je vrienden helpt met missies etc, Fijne support warframe.
Mwa, was echt niet mijn ding. Was trouwens ook een normale. Had er ook totaal geen plezier in.

• Gimmy62
quote:
Joel Smits schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:37:
[...]

Mwa, was echt niet mijn ding. Was trouwens ook een normale. Had er ook totaal geen plezier in.
Begrijpelijk! smaken verschillen maar ik probeer je een beetje back on trails te krijgen haha ! zelf ga ik nu voor Wukong Frame :P heb nog 2 nitain extract's nodig en dan ! WUKONG in the pocket. _/-\o_

• Joel Smits
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:40:
[...]

Begrijpelijk! smaken verschillen maar ik probeer je een beetje back on trails te krijgen haha ! zelf ga ik nu voor Wukong Frame :P heb nog 2 nitain extract's nodig en dan ! WUKONG in the pocket. _/-\o_
Succes ermee ;)

Ik ga nog een keer precies kijken wat ik wil. Heb de nieuwe dingen helemaal niet bijgehouden.

• Gimmy62

• SinergyX
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:51:
[...]

Vaykor Hek is de nieuwe Snipetron Vandal ;)
Zowel de normale Hek als de Vaykor Hek zijn allebei super sterk! voor een MR4 koop de Hek met Split Chamber wat Chance Mods en Damage Mods! Hek is ge-we-l-dig!
JUST SAYING O+
Hek is echt een crit gun, Vaykor is meer de status versie. Met de nieuwe event mods vind ik Hek de betere worden, combinatie met Syndicate mod (+200% Multi), nadeel blijft alleen de wat kleine clip.

Nu ik elk wapen heb (buiten de 3G en stalker), ben nu elke gun aan het testen. Random vraag in de clan, iemand noemt een wapen en ik ga er mee aan de gang. Grappig hoe soms oude vergeten guns eigenlijk nog heel leuk zijn om te gebruiken.
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:18:
[...]

Frost ( Snowglobe _
Rhino ( Roar of buffer )
Dat is zoooo meta:P Ik join draco altijd random, leuk om te zien wat je tegen komt, maar ook leuk om soms enorm leuke combinaties te zien.

Nadeel dat je als Excal bijna geen exp krijg, hoewel het voor de rest (en de leacher) altijd easy XP is, vind ik het gewoon oneerlijk. Banshee, Nova, Equinox en Rhino setup vind ik persoonlijk eerlijker (en kan je rustig doorgaan tot round 20-30).

Nieuwe augments van Atlas en Equinox zijn best grappig, leuke toevoeging.

Mijn top 3:
Valkyr - zonder twijfel.
Atlas - nieuw binnen, heerlijk rondmeppen en zelfs Alad V endurance deed ik belachelijke damage
Ash - Push 4 for win, wie wil dat nu niet? :P

• Gimmy62
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:11:
[...]

Hek is echt een crit gun, Vaykor is meer de status versie. Met de nieuwe event mods vind ik Hek de betere worden, combinatie met Syndicate mod (+200% Multi), nadeel blijft alleen de wat kleine clip.

Nu ik elk wapen heb (buiten de 3G en stalker), ben nu elke gun aan het testen. Random vraag in de clan, iemand noemt een wapen en ik ga er mee aan de gang. Grappig hoe soms oude vergeten guns eigenlijk nog heel leuk zijn om te gebruiken.

Klopt heb de Hek mod gekregen van een clan genoot, en samen met Split Chamber en zonder damage Mods deed ik massive damge then Grineers van lvl 40. ?( 1 shot ) dus MR4 Hek Aanrader. wat betreft de ouwe guns ik speel er nooit mee om eerlijk te zijn, ben ze echt vergeten haha.

[...]

Dat is zoooo meta:P Ik join draco altijd random, leuk om te zien wat je tegen komt, maar ook leuk om soms enorm leuke combinaties te zien.

Nadeel dat je als Excal bijna geen exp krijg, hoewel het voor de rest (en de leacher) altijd easy XP is, vind ik het gewoon oneerlijk. Banshee, Nova, Equinox en Rhino setup vind ik persoonlijk eerlijker (en kan je rustig doorgaan tot round 20-30).

Nieuwe augments van Atlas en Equinox zijn best grappig, leuke toevoeging.

Mijn top 3:
Valkyr - zonder twijfel.
Atlas - nieuw binnen, heerlijk rondmeppen en zelfs Alad V endurance deed ik belachelijke damage
Ash - Push 4 for win, wie wil dat nu niet? :P
True dat, alleen als je random Draco joint en je komt met mensen die een beetje low zijn en de node hebben ge-unlocked door een party wordt het een stuk irritanter etc. maar ik snap je punt :D
Valkyr is Life valkyr is Love _/-\o_

• SinergyX
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:16:

True dat, alleen als je random Draco joint en je komt met mensen die een beetje low zijn en de node hebben ge-unlocked door een party wordt het een stuk irritanter etc. maar ik snap je punt :D
Valkyr is Life valkyr is Love _/-\o_
Blijft een leuke uitdaging, soms loopt het slecht, andere keren is het insta-4 rondes. Maar ik heb wel de meta builds, alleen is het soms wachten op de laatste voor de party of het 1x misgaan en opnieuw, in die tijd had ik al 2x 4 rounds kunnen doen, of moet je opeens Excal gaan terwijl je je gun naar 30 wil hebben.

• Gimmy62
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:20:
[...]

Blijft een leuke uitdaging, soms loopt het slecht, andere keren is het insta-4 rondes. Maar ik heb wel de meta builds, alleen is het soms wachten op de laatste voor de party of het 1x misgaan en opnieuw, in die tijd had ik al 2x 4 rounds kunnen doen, of moet je opeens Excal gaan terwijl je je gun naar 30 wil hebben.
Hmm mensen snappen niet dat ze bij die boxes moeten staan en gewoon hun abilities moeten spammen, dan komen de enemies naar jou toe ipv wij naar hun. Achja iedereen moet een keertje beginnen en leren :P zeg zelf niet dat ik veel weet over het spel maar toch :D

PS: we zouden echt samen een clan moeten beginnen voor nederlanders! en GoT Warframers :9~

• SinergyX
quote:
Gimmy62 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:33:
Hmm mensen snappen niet dat ze bij die boxes moeten staan en gewoon hun abilities moeten spammen, dan komen de enemies naar jou toe ipv wij naar hun. Achja iedereen moet een keertje beginnen en leren :P zeg zelf niet dat ik veel weet over het spel maar toch :D

PS: we zouden echt samen een clan moeten beginnen voor nederlanders! en GoT Warframers :9~
Dat vind ik vaak leuk bij sorties, zijn er genoeg die de enhancements niet helemaal snappen en amper een deuk in pakje boter weten te slaan, die corpus shield-enchanced blijf ik altijd leuk vinden met m'n Mag.

Ik heb net promotie gekregen in de clan waar ik in zit naar captain, dus zal ik daar blijven :P

• Gimmy62
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:50:
[...]

Ik heb net promotie gekregen in de clan waar ik in zit naar captain, dus zal ik daar blijven :P
Bij de clan die we mogelijk kunnen starten word je leider ;)

• Gimmy62
Mesa frame bijna in de pocket :d

• xXnlJacob
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 24-04 17:34
Kan niet wachten tot m'n frames klaar zijn, Loki, Rhino, Oberon en Frost.

Stalkers zijn ook echt zo vervelend, level je een nieuwe frame - komen ze echt om de 3 matches en als je alles 30 hebt, komen ze nooit...

en ik ben marked door...
G3 (Gustrag Three), Zanuka Hunter en stalker (6 bosses marked) RNGESUS PLS.

• Gimmy62
quote:
xXnlJacob schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:11:
Kan niet wachten tot m'n frames klaar zijn, Loki, Rhino, Oberon en Frost.

Stalkers zijn ook echt zo vervelend, level je een nieuwe frame - komen ze echt om de 3 matches en als je alles 30 hebt, komen ze nooit...

en ik ben marked door...
G3 (Gustrag Three), Zanuka Hunter en stalker (6 bosses marked) RNGESUS PLS.
Hahaha ja inderdaad merkte het ook. Meestal doe ik Draco met paar vrienden die alles al lvl 30 hebben enzo! maar als ik het solo doe komen ze vaker als met mijn vrienden. Fun TIMES .. NOT.
Nice man! ik ben bezig met uptraden voor de FrostPrime set :D Oberon vind ik niet zo heel fijn.. Loki is net klaar :P moet ik eventjes levelen. Rhino heb ik al een tijdje fijne frame voor solo missies.

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21-05 14:56

Darkfreak

Everybody wears a mask

Onlangs tijdens een LAN ook Warframe aangesmeerd gekregen.
Ziekelijk verslavend rotspel dat het is haha XD!

Begonnen als Volt (Inmiddels Mastery 4), die nu uitziet als The Flash (Rood, gele accenten, gele energy).
Over een paar uur heb ik Ember (non-prime) af, Loki (non-prime) zal morgen af zijn.

Behoorlijk uitgebreid (en grindy) spel.

Gister met een vriend wat missies gedaan (hij is Mastery 10, met heel wat primes), en toen kreeg die ineens de Assassin achter zich aan, wel neer kunnen halen. Helaas was het een paar missies later (toen ik met andere vrienden die ook net nieuw zijn) prijs voor mij en kreeg ik de Assassin achter mij aan.

Dacht eerst 'WTF is met mijn scherm, ben ik debuffed of zo?' en toen kwamen die voiceberichten en wist ik hoe laat het was T_T ..
Zodra de Assassin zich liet zien werd ik vrijwel ge-1-shot :( ..

Ben momenteel ernaartoe aan het werken om Nekros bij elkaar te farmen.

Als iemand trouwens een Trinity, Loki of Ember (alles Prime) set in de aanbieding heeft houd ik mij aanbevolen voor een mooi prijsje ;)

In-game naam: Darkfreakz

(>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-05 18:02
Tijdje stil geweest hier, maar toch weer begonnen met Warframe. Volt ftw!

Langzaam Earth aan het clearen, gaat wel lekker zo.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SideShow
  • Registratie: maart 2004

SideShow

Administrator

Gisteren dit spel leren kennen. Gratis en best goed zeg. Vreemd dat er blijkbaar weinig interesse hier.

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-05 18:02
Helaas wel ja Side :-(

Ik speel nu zelf:

Rhino met:

Twin Grakata als Sidearm
Auto shotgun (Grineer versie?) als main gun
Galatina (oid) als melee

ik ram rustig door alles heen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Rann
Het spel is zeker leuk, echter alleen voor een paar weekjes, toen werd het wel een extreme grindfest (level 12 als ik het me goed herinner). Maar dat kan persoonlijk zijn... ;-)

No

• Oxidda
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:55

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Warframe event is geweest (TennoCon) daar is iets heel vets gerevealed!
Warframe krijgt er een open world zone bij genaamd Plains of Eidolon. Overigens is dit dus straks gewoon gratis te spelen, warframe blijft ten slotte F2P!

https://www.warframe.com/news/tennocon-announcement-recap
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True