Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor mij is ook alles nog redelijk nieuw clan wise hoor ... maargoed, het begin is er ...Naiki schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:33:
Gisteren de clan gejoined en ondertussen wordt de key geproduceerdVind het eigenlijk wel leuk dat de clan nog in het begin stadium is.. kan je tenminste mee helpen opbouwen.
Sometime during the last century, an experimenter with time, space and early computers created a bizarre machine. ... The chaos Engine
Voor wie dingen wil weten of zien, ik ben online: https://go.twitch.tv/neos2007
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Weekend was wel weer leuk.. alleen de void treasure room hunting komt mijn strot uit aangezien ik van alle runs weinig goeds heb gekregen. kreeg alleen maar mods voor Djins of voor een Wyrm (wat dat ook mag zijn)
Maar goed hopelijk vanavond meer geluk.
Die orokin blueprints om je wapens en frame qua mod capacity te verdubbelen komt niet heel vaak voor zeker?
Ik vind het ook leuk om progressie te zien naar de items die je wilt craften om daar naar toe te werken.
Paar vraagjes:
Is er een pack die je kan kopen die veel/leuke waarde heeft voor het geld wat je erin steekt?
Is er hier een tweakers Warframe Clan/Disqord die gebruikt wordt?
ut=life
Ik kan niet in je geldbuidel kijken, maar ik vond de middelste optie van de Prime Access een erg goede koop. Kost een beetje maar ik heb er nog geen spijt van gehad.-Mach!- schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:52:
Is er een pack die je kan kopen die veel/leuke waarde heeft voor het geld wat je erin steekt?
https://www.warframe.com/en/prime-access
Verder begrepen dat Plat los kopen nooit een goede deal is, als daily login bonus krijg je héél soms een 75% korting actie. Dan is het mogelijk wel de moeite waard.
Djins en Wyrm, zijn beiden een companion. (sentinal categorie)Naiki schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:46:
En het is weer maandag..... Geen warframe time.. tenminste.. voor de aankomende 7 uur nog..
Weekend was wel weer leuk.. alleen de void treasure room hunting komt mijn strot uit aangezien ik van alle runs weinig goeds heb gekregen. kreeg alleen maar mods voor Djins of voor een Wyrm (wat dat ook mag zijn)
Maar goed hopelijk vanavond meer geluk.
Die orokin blueprints om je wapens en frame qua mod capacity te verdubbelen komt niet heel vaak voor zeker?
Meer info:
http://warframe.wikia.com/wiki/Companions
[ Voor 5% gewijzigd door 3DDude op 23-10-2017 10:24 ]
Be nice, You Assholes :)
Ikzelf heb dat pakket van rond de 50 euro besteld. Daarin zat alleen maar platinum en 2 90 dagen boosters. Dus geen wapens of warframes. Je hebt veel meer aan die boosters dan aan spullen, dus dat vond ik een betere deal.-Mach!- schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:52:
Ik ben zelf ook pas begonnen met Warframe, ik vind het een vermakelijk spel, toffe actie, lekkere movement.
Ik vind het ook leuk om progressie te zien naar de items die je wilt craften om daar naar toe te werken.
Paar vraagjes:
Edit: dat was voor de PS4. Geen idee hoe het op de PC zit.
[ Voor 4% gewijzigd door Lapras op 23-10-2017 13:36 ]
Die boosters zijn wat jullie betreft dus meer waard dan de skins die je krijgt voor dat geld?
ut=life
Het is een beetje alsof je een cadeau voor je verjaardag krijgt. Uiteindelijk is het toch het handigste om gewoon geld te krijgen, zodat je het uitgeeft aan iets wat je zelf leuk vindt, ipv een boek dat je net niet wilt hebben.
Die boosters daarentegen zijn weer wel handig. Die credit weer wat minder, al zijn meer credits zeker wel nodig in het begin, maar de affinity boosters zorgt dat alles veel sneller levelt zodat je minder hoeft te grinden (lees: beetje rondlopen in Io) en sneller in MR stijgt.
Doe even een friends invite naar BaronChaos dan invite ik je tot de GoT clan-Mach!- schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:52:
Sometime during the last century, an experimenter with time, space and early computers created a bizarre machine. ... The chaos Engine
Ok ga ik doen!ChaosBaron schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:34:
[...]
Doe even een friends invite naar BaronChaos dan invite ik je tot de GoT clan
ut=life
Al gedaan? Zag namelijk nog niks....
Geen idee hoe we dat het beste kunnen doen eigenlijk. De greater hall staat ook bijna klaar om gebouwd te worden. Ik had alleen geen Forma. Dus als iemand 1 forma bezit, graag even submitten in de dojo. Rechtdoor lopen waar je spawned...Naiki schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:22:
bah het is nu offline... vraag over de Dojo, is het goed als ik alvast de reactor bouw aan de andere kant? of hoe gaan we om met de inrichting van de dojo?
Ik heb ook geen idee wat je allemaal nodig hebt voor in de dojo. Zoals ik al zei, op clan gebied ben ik zelf nog een noob... Dus suggesties zijn welkom!
Dat leverde 7 exceptional cores, 1 briliant core en een briliant shard op
Ik heb wel een redelijk idee welke rooms belangrijk zijn na het volgen van een beginners guide op jouwbuisChaosBaron schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:22:
[...]
Geen idee hoe we dat het beste kunnen doen eigenlijk. De greater hall staat ook bijna klaar om gebouwd te worden. Ik had alleen geen Forma. Dus als iemand 1 forma bezit, graag even submitten in de dojo. Rechtdoor lopen waar je spawned...
Ik heb ook geen idee wat je allemaal nodig hebt voor in de dojo. Zoals ik al zei, op clan gebied ben ik zelf nog een noob... Dus suggesties zijn welkom!
Maar de reactor had je al gestart en in beide kamers had ik de forma al gedeponeerd.
Hopelijk vanavond even kijken naar de volgende kamers. Voornamelijk de kamer waar je items kan halen en dragon keys.
Naar mijn weten is dit juist.TheBrut3 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:18:
Volgens mij zijn de labs het belangrijkste voor de members. Daar kan je leuke wapens en een aantal frames vandaan halen.
@ChaosBaron Zou ik meer rechten mogen in de clan?
Ik wou een kamer bouwen met 4 deuren alleen heb de rechten daartoe niet.
Btw... heeft GoT een discord server? Zo niet ... is er behoefte aan een soort clan discord kanaal? Praat soms net even wat makkelijker
Ps... als de great hall die ik gebouwd heb niet in het totaal plaatje past, mag je deze gerust verwijderen ... ik hou van efficientie
[ Voor 28% gewijzigd door ChaosBaron op 28-10-2017 00:03 ]
Discord is er nog niet. Kan wel handig/leuk zijn.. alleen discord ik heb er totaal geen ervaring mee
https://www.larshaendler....an-layout-and-forma-cost/
JouwBuis filmpje zit op die site...
Zoals het daar gebouwd word, leek me wel een goede uitgangs positie... Zou betekenen dat mijn great hall in de weg staat haha
Wellicht heb je er wat aan. Succes !
Top ga het gelijk bekijken.ChaosBaron schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:01:
@Naiki Ik had hier nog een goede guide gevonden:
https://www.larshaendler....an-layout-and-forma-cost/
JouwBuis filmpje zit op die site...
Zoals het daar gebouwd word, leek me wel een goede uitgangs positie... Zou betekenen dat mijn great hall in de weg staat haha
Wellicht heb je er wat aan. Succes !
De oracle is al gebouwd en de tweede kruispunt. Kan nu beginnen aan de labs.. alleen de forma duurt even. Ik heb nu 6 blueprints klaar staan voor de forma's alleen het duurt 24 uur per stuk

Dus als er mensen zijn die willen doneren
Zit er wel aan te denken om misschien een paar keer in de recruit chat voor NL mensen want het is wel erg rustig in de clan.
Wilde eigenlijk in de officiele warframe forums een recruit post zetten maar ik mag schijnbaar niet op die site komen want mijn account is suspended ?! (Kan gewoon spelen en alles maar okay... zal wel aan mij liggen)
Dus af en toe maar even een berichtje in de recruitment kanalen van `t spel gooien dan maar...
Ik heb zelf het plan om minimaal 7 blueprints te hebben. mocht ik een week niet echt kunnen spelen kan ik in iedergeval wel de forma's bouwen.
Anyway Rhino wat een slome frame.. geen r**t aan...
Je hebt ook mods die de snelheid kunnen verhogenNaiki schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:41:
wat Lapras zegt. heb de afgelopen dagen veel kunnen spelen, en door relics in party te spelen heb ik ondertussen nog 6 blueprints klaar liggen.
Ik heb zelf het plan om minimaal 7 blueprints te hebben. mocht ik een week niet echt kunnen spelen kan ik in iedergeval wel de forma's bouwen.
Anyway Rhino wat een slome frame.. geen r**t aan...
Heb nu alles weer maxed, fishing is flink bugged op het moment, weer even wat rust
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Weet dat er mods zijn, maar Rhino is niet mijn speelstijl in iedergeval. Het voelt allemaal zo lomp met die warframe
[ Voor 12% gewijzigd door Naiki op 31-10-2017 11:49 ]
Let even goed op het soort Sortie. Physical enhanced, moet je absoluut niet met slash/puncture/impact gaan schieten, maar juist elemental, andersom natuurlijk bij emental enhanced.Naiki schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:31:
net mijn eerste twee sorties gedaan.. damn die zijn moeilijk... moet een hele clip legen met de Soma prime en dan nog is die niet dood. edit: en ondertussen de laatste... wat krijg je een 3day booster ....![]()
Weet dat er mods zijn, maar Rhino is niet mijn speelstijl in iedergeval. Het voelt allemaal zo lomp met die warframe
Dan heb je er ook nog 1 (veelal 3rde) met iets van Home Base ofzo, daar zie je bergen rondlopen met oranje gloed, die hebben flinke resistance en zijn veelal lvl60 tot zelfs lvl100.
Goed, heb je nog genoeg wapens die daar aardige oneshot kunnen doen, maar ook als team collectief 'corrosive' te gebruiken (25% armor reduction, dus 100% reduction) wil ook flink schelen.
Die rewards blijft irritante RNG, zeker als je iets specifiek uit dat lijstje wil hebben. 3 day booster, zeker resource, is wel handig als je gaat fishen (nouja.. toen het goed werkte), kon je ongeveer 2 dagen vooruit met reputation met de quills, 25k per dag
Wel lekker bezig geweest op hierachon (schrijf je dat zo) leuk man excavation met infested. één grote knal fest.
Anyway lang weekend zit er weer op en dus weer werken ipv warframe

Edit: Nevermind
[ Voor 9% gewijzigd door TheBrut3 op 01-11-2017 17:40 ]
Waarom solo doen. Gewoon public joinen, ik maak het zelden mee dat het fout gaat.TheBrut3 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:35:
Zo balen... Als er een alert staat die je wil hebben, maar je nog niet sterk genoeg bent voor solo
Edit: Nevermind
Enige missie die hogere kans heeft op falen zijn de spy missies.
Bedankt aan degene die de forma heb gedoneerd aan de orokin lab.
De eerste 4 dragon keys zijn ondertussen ook alweer geproduceerd. Die dingen kosten echt niks.
Lijkt mij wel leuk om binnenkort met 4 man de vault te gaan doen.
Tevens morgen weer een def stream, dus als goed is zou daarna een alert moeten komen voor zo'n catalyst toch?
Maar tegenwoordig met Parkour 2.0 kun je snelle manoeuvres uitvoeren waardoor elke frame wel lekker meekomt. Voor degene die het niet weten: rennen -> sliden -> jump (x2) -> rol -> herhalen.
Dat rennen , werkt dat nou echt zoveel beter? ik heb klein beetje getest zover dat tot nu kan (wachten op de dojo parkour kamer) maar merkte echt geen verschil met of zonder rennen.Goudstalen schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:33:
Wat betreft 'lompe' warframes; vroeger was dat inderdaad ook wel een ding voor mij. Hoewel het met een mod als Armored Agility wel een stuk verholpen wordt.
Maar tegenwoordig met Parkour 2.0 kun je snelle manoeuvres uitvoeren waardoor elke frame wel lekker meekomt. Voor degene die het niet weten: rennen -> sliden -> jump (x2) -> rol -> herhalen.
Wat vinden jullie van PoE? Ik vind het wel een behoorlijke grind. Heb niet al te veel tijd per dag om te spelen, maar er zijn toch wel behoorlijke hoeveelheden standing nodig voor zowel Cetus als Quills.
De standing van andere facties kun je tenminste overal vergaren, maar nu kun je bijna niets anders dan PoE spelen.
[ Voor 54% gewijzigd door Goudstalen op 02-11-2017 09:43 ]
Cetus doe ik fishing, quills is amper nodig als je geen sentient gaat jagen, of soms die kuva doet, is enkel voor je operator. En omdat je toch een daily cap heb op cetus, schiet het niet echt op.Goudstalen schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:37:
Nee volgens mij niet nu je het zegt. Ik hou het meestal ook maar voor een fractie van een seconde in. Misschien dat je iets sneller slide.
Wat vinden jullie van PoE? Ik vind het wel een behoorlijke grind. Heb niet al te veel tijd per dag om te spelen, maar er zijn toch wel behoorlijke hoeveelheden standing nodig voor zowel Cetus als Quills.
De standing van andere facties kun je tenminste overal vergaren, maar nu kun je bijna niets anders dan PoE spelen.
Ik zal van het weekend anders wel een post maken.ChaosBaron schreef op donderdag 2 november 2017 @ 23:06:
Is er iemand die even een recruit message wil plaatsen voor de Gathering of Tweakers clan op de officiele warframe forums? Alvast bedankt ! (Ik kan daar echt niet op komen met die rare 'your account has been suspended')
Maar wat doen we, NL only?
PoE ben ik alleen geweest op invite. Is er trouwens een quest wat je naar PoE brengt of is het gewoon naar de stad gaan en je ding doen?
Niet echt, vissen is wel leuk, maar voor exp doe je het toch al niet. Enige is de Zaw, je eigen wapen maken, maar eer dat je daar een degelijk wapen kan maken, ben je eerst lange tijd bezig reputation en mats te farmenTheBrut3 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:27:
Ik ben eigenlijk nooit in PoE. Is het als MR10 speler het al waard om daar veel tijd door te brengen? Voor mijn gevoel kan ik beter eerst alle planeten vrijspelen en mods verzamelen in nightmare missies, alerts, Void enz.
Ik zit hoofdzakelijk in de void, defense en survival op leuk hoog level
Hmm... NL only kan maar dan denk ik dat het niet al te storm loopt. Engels kan in principe ook wel toch?Naiki schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:08:
[...]
Ik zal van het weekend anders wel een post maken.
Maar wat doen we, NL only?
Wellicht leuk met zijn allen keer raid te doen. Dan is discord wel handig trouwens.
Valt wel mee, er zijn drbij die doen 3 Teralyst Eidolon captures in een uurtje.Goudstalen schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:37:
Nee volgens mij niet nu je het zegt. Ik hou het meestal ook maar voor een fractie van een seconde in. Misschien dat je iets sneller slide.
1 Capture levert meer op dan een Kill overigens:
Dan krijg je dus 7 Exceptional Cores, 1 Briliant core en nog tig intact (want die kleintjes healen de teralyst dus die moet je ook afschieten zullen we maar zeggen
Doe dat maal 3 dan heb je 21 Exceptional en 3 Briliant sentient cores.. Daarmee haal je de cap denk ik wel
[ Voor 153% gewijzigd door 3DDude op 04-11-2017 01:43 ]
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Oh ja dat valt ook wel mee. Doe er nu ook 5 per nacht en met een betere amp en goed team kan dat nog wel omhoog.3DDude schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 01:36:
Bijna mr 19 dus
Wellicht leuk met zijn allen keer raid te doen. Dan is discord wel handig trouwens.
[...]
Valt wel mee, er zijn drbij die doen 3 Teralyst Eidolon captures in een uurtje.
1 Capture levert meer op dan een Kill overigens:
Dan krijg je dus 7 Exceptional Cores, 1 Briliant core en nog tig intact (want die kleintjes healen de teralyst dus die moet je ook afschieten zullen we maar zeggen). En nog een Eidolon Shard / Briliant Shard.
Doe dat maal 3 dan heb je 21 Exceptional en 3 Briliant sentient cores.. Daarmee haal je de cap denk ik wel
Het is meer dat je bijvoorbeeld voor de laatste twee rangen van Quill al 50 eidolons moet killen. En je voor bepaalde vissen weer bait nodig hebt die je kunt kopen met standing die je alleen van Cetus bounties krijgt.
Dat is nogal irritant. Dat er nieuwe dingen zijn is prima, maar ze zijn wat doorgeslagen imo.
Vandaag eindelijk alle Zaws en Amps gemaakt. Nog 25k XP tot MR25.
Volgende weekenden eens de overgebleven dingetjes van Cetus wegwerken.
Ik ben hiermee bezig voor focus farming
Kan dus vanavond de reactor beneden verwijderen. Er mist alleen nog de biolab. Maar wil kijken of het lukt om eerst de oracle kamer te verplaatsen. Dan zitten de 4 labs bij elkaar.
Werkt het zoeken naar die corrupted mods in een public party goed? Heb dat nog niet gedaan en ben wel benieuwd hoe je dan vooraf weet/zorgt dat iedereen een andere key bij heeft, of is dat bij public matchmaking puur toeval?
Dit is iets waar ik heel benieuwd naar ben.TheBrut3 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:51:
Werkt het ook niet beter met 2? 1x een sleeper die voorop loopt en verder niets doen en dan degene die wil levelen loopt achter hem aan. Dit is trouwens even commentaar zonder dat ik het filmpje heb gezien
Werkt het zoeken naar die corrupted mods in een public party goed? Heb dat nog niet gedaan en ben wel benieuwd hoe je dan vooraf weet/zorgt dat iedereen een andere key bij heeft, of is dat bij public matchmaking puur toeval?
Eventueel een optie is om een keer met 4 man af te spreken
Veelal vanuit public doe je hem gewoon 2x, 1x op de gok wat iedereen heeft, vervolgens nog een keer met iedereen andere key. Maar stukje RNG kan je altijd de juiste bij je hebben als je in een public komt.TheBrut3 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:51:
Volgens mij moet DE toch wel in de code kunnen opnemen dat de matchmaker in eerste instantie zoekt naar mensen met een verschillende key en wanneer dit niet lukt aanvullen? Zeg ik als programmeer leek. Dan is het geluk hebben met het aantal mensen die in de wachtrij staan. Ik heb geen idee hoeveel mensen Warframe spelen en ongeveer tegelijk zo'n missie willen starten.SinergyX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:24:
Maar stukje RNG kan je altijd de juiste bij je hebben als je in een public komt.
Gok niet dat er veel Derelicts doen, dat het beter matchen niet opweegt op de 25% RNG voor de juiste key die in een party zou zitten. De meeste zitten ook gewoon in LFG gedeelte, zodat ze vooraf een 4set kunnen opzetten voordat je de missie begint.TheBrut3 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:18:
[...]
Volgens mij moet DE toch wel in de code kunnen opnemen dat de matchmaker in eerste instantie zoekt naar mensen met een verschillende key en wanneer dit niet lukt aanvullen? Zeg ik als programmeer leek. Dan is het geluk hebben met het aantal mensen die in de wachtrij staan. Ik heb geen idee hoeveel mensen Warframe spelen en ongeveer tegelijk zo'n missie willen starten.
Zeker als de de mods eenmaal hebt, heb je ook niets meer de zoeken in de Derelicts, en hoewel ik er nu nog 2-3 mis (die ik niet eens nodig heb), ga ik niet op de RNG van droprate gokken dat ik de missende paar mods nog zal vinden.
Ik zeg farm groep oprichten ! plat inkomen!
Niet een kwestie van 2de blueprint kopen en craften?Lapras schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:30:
Tijd om mezelf enigszins belachelijk te maken, maar ik kom er maar niet achter. Hoe krijg ik een tweede secondary als ik de eerste al heb? Stel, ik heb de Lex en ik wil de Aklex krijgen. Ik kan een Lex kopen, maar vervolgens kan ik geen tweede kopen. Ik voel me echt heel dom dat ik het niet voor elkaar krijg.
1) lex kopen van de marketplace
2) aklex blueprint van de marketplace kopen en beide guns gebruiken om deze te craften
[ Voor 16% gewijzigd door Quadradial op 15-11-2017 07:31 ]
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Echter heb ik een klein probleempje.
Mijn pc is aangesloten aan mijn UHD tv
Het spel draait vloeiend op 4K en ziet er mooi uit.
Alleen de tekst en sommige ingame menu's worden niet goed gescaled waardoor ze erg klein worden weer gegeven. Bijna onleesbaar zelfs. Is er een manier om dit te fiksen ?
Pc draait op Windows 10 met de laatste updates. GFX is een 980TI
Ik heb het gisteravond nog een keer geprobeerd, maar dat eerste lukt dus niet. Ik kan een Lex kopen voor credits en ik heb de blueprint voor de Aklex. Maar ik krijg die tweede Lex niet gekocht. Hij verdwijnt uit de arsenal en market zodra ik de eerste heb. Hoe krijg ik die tweede?Quadradial schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:18:
http://warframe.wikia.com/wiki/Aklex
1) lex kopen van de marketplace
2) aklex blueprint van de marketplace kopen en beide guns gebruiken om deze te craften
Heb je niet het vinkje in de market aan staan 'hide already owned'?Lapras schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:28:
[...]
Ik heb het gisteravond nog een keer geprobeerd, maar dat eerste lukt dus niet. Ik kan een Lex kopen voor credits en ik heb de blueprint voor de Aklex. Maar ik krijg die tweede Lex niet gekocht. Hij verdwijnt uit de arsenal en market zodra ik de eerste heb. Hoe krijg ik die tweede?
Ik ga het vanavond weer proberen. Dit is overigens allemaal op de PS4.SinergyX schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:36:
[...]
Heb je niet het vinkje in de market aan staan 'hide already owned'?
Al kijk ik de nodige YouTube films..het lijkt mij leuk en leerzaam als iemand mij wil joinen in het spel en via de mic of chat wat beter weg wijs kan maken.
Het betreft de pc versie overigens ☺
Maar wat is het nu een steengoede game zeg! Supertof, en erg complex. Wat mij betreft veel leuker dan bv Destiny 2.
Ben nog wel op zoek naar een leuke clan, ik zag dat veel content een clan vereist. Is er een PS4 Warframe Tweakers clan?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Anoniem: 966933
Volgens mij niet. Ik speel ook op de PS4 en werd op een gegeven moment uitgenodigd om bij een clan te komen. Overigens ben ik er net zo mysterieus weer uitgezet, maar gelukkig niet voordat ik de meeste clan-only blueprints had gekocht.Thrace Grumble schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:21:
Sinds een paar dagen ook begonnen met Warframe op de PS4. Een paar jaar terug ff gespeeld, maar vond het toen niet erg leuk....
Maar wat is het nu een steengoede game zeg! Supertof, en erg complex. Wat mij betreft veel leuker dan bv Destiny 2.
Ben nog wel op zoek naar een leuke clan, ik zag dat veel content een clan vereist. Is er een PS4 Warframe Tweakers clan?
Ik speel niet meer zulke lange sessies als eerst, maar je kan me altijd toevoegen op PS4: WubenWuben. Mocht je nog vragen hebben, dan kan ik je de meeste (midgame) dingen wel uitleggen.
Voor de Vauban Prime heb ik minstens 20 Nitain extract nodig...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Enkel alerts, beste is dan een alert-app of site bij te houden, hoef je je niet blind te staren op het alert schermJackal131 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:46:
Is er trouwens een manier om Nitain Extract te farmen of moet ik steeds de alerts afwachten?
Voor de Vauban Prime heb ik minstens 20 Nitain extract nodig...
(speelde jij vroeger MAG op de PS3?)
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2017 10:01 ]
Heb ik inderdaad ook even gespeeld (met Dynamix, Himlims e.a.) Een dergelijke game zou wel weer mooi zijn..SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:01:
[...]
Enkel alerts, beste is dan een alert-app of site bij te houden, hoef je je niet blind te staren op het alert scherm
(speelde jij vroeger MAG op de PS3?)
Da's best balen. Op het werk zie ik wel eens alerts voorbij komen, maar daar kan ik dan niets mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 28-11-2017 10:35 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Jup dat is al een discussie sinds de wijziging hoe je die dingen kan krijgen, het was eerst ook vauban onderdelen die enkel via alerts kwamen, genoeg mensen die dat frame ook niet compleet kregen.Jackal131 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:33:
[...]
Heb ik inderdaad ook even gespeeld (met Dynamix, Himlims e.a.).
Da's best balen. Op het werk zie ik wel eens alerts voorbij komen, maar daar kan ik dan niets mee.
Daar kende ik je naam van, zat vroeger ook op PS3
Proximity chat FTWSinergyX schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:34:
[...]
Jup dat is al een discussie sinds de wijziging hoe je die dingen kan krijgen, het was eerst ook vauban onderdelen die enkel via alerts kwamen, genoeg mensen die dat frame ook niet compleet kregen.
Daar kende ik je naam van, zat vroeger ook op PS3

Hoop dat ze dat in de toekomst nog gaan veranderen. Er zijn wel meer resources schaars, maar er is dan altijd een mogelijkheid om te farmen.
Andere vraag: blijven de Prime onderdelen die nu vaulted zijn altijd vaulted of bestaat er ook een kans dat ze nog weer in de roulatie komen. De laatste tijd is de playerbase erg gegroeid. Mooi voor de mensen die al lang spelen, aangezien de prijzen op de markt erg oplopen. Neem bijvoorbeeld Ember Prime. Deze varieert van 500P tot over de 1000P.
Ik keek dom genoeg nooit naar of iets vaulted was, ik wilde alleen weer die Baro'kteer zut hebben, dus verkocht blind al m'n prime spul
SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:43:
Ze rouleren altijd, maar daar gaan soms maanden overheen.
Ik keek dom genoeg nooit naar of iets vaulted was, ik wilde alleen weer die Baro'kteer zut hebben, dus verkocht blind al m'n prime spul
Nee, ik verkoop alleen de dubbele. Vrijdag maar weer eens kijken wat hij te koop heeft.
Kan op een gegeven moment niks meer aanvallen, ik heb de vacuum mod op m'n sentinel. Alles wat die aantrekt zweeft achter m'n Tenno aan en wordt niet toegevoegd aan inventory. Pas als ik mezelf dood laat gaan kan ik weer aanvallen en gaat alles terug naar normaal..
Thanks! Ik ga je toevoegen!Lapras schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:38:
[...]
Volgens mij niet. Ik speel ook op de PS4 en werd op een gegeven moment uitgenodigd om bij een clan te komen. Overigens ben ik er net zo mysterieus weer uitgezet, maar gelukkig niet voordat ik de meeste clan-only blueprints had gekocht.
Ik speel niet meer zulke lange sessies als eerst, maar je kan me altijd toevoegen op PS4: WubenWuben. Mocht je nog vragen hebben, dan kan ik je de meeste (midgame) dingen wel uitleggen.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Voornamelijk bij parties idd.. Schijt irritant in ieder geval.SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:57:
Heb je volgens mij een halve desync te pakken, is dat bij random parties, of ook gewoon solo?
Heb je wel je maximum latency ingesteld voor auto-party? Kan best dat je bij mensen komt met 300+ ms ping, dan heb je al snel een desync te pakken.FranticDJ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:17:
[...]
Voornamelijk bij parties idd.. Schijt irritant in ieder geval.
Oh geen idee eigenlijk. Speel op PS4. Zal 't de eerstvolgende mogelijkheid eens bekijken.SinergyX schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:31:
[...]
Heb je wel je maximum latency ingesteld voor auto-party? Kan best dat je bij mensen komt met 300+ ms ping, dan heb je al snel een desync te pakken.
Wacht maar tot je bij The Second Dream komt.Anoniem: 966933 schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:14:
Ik vraag met het bovenstaande ook af. Ben er nu sinds het weekend helemaal verslaafd aan. Nu mastery rank 4 bijna en wil graag een toffe guild joinen of iig met mensen wat knallen. Nu aan het sparen voor Frost, maar ik ondervind dat het nog best een uitdaging is om alle nodes te unlocken eigenlijk, die nodes heb ik weer nodig om bij alle materials te komen. Verder heel tof spel!
Het verbaast me trouwens dat deze thread zo inactief is vergeleken met enkele andere games. Ik ben zelf ook pas een maandje of 2 geleden begonnen en ik kan er geen genoeg van krijgen... Dan kom je erachter dat de game al jaren in de top10 van Steam staat 0-o
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Aan de andere kant is er wel een actieve subreddit, dus eigenlijk kun je net zo goed daar het spel bespreken.
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Erg leuke quest inderdaad. Dit weekend gespeeld.ChromeBallz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:41:
[...]
Wacht maar tot je bij The Second Dream komt.
Nu 'The War Within' nog...
'Probleem' is nu wel dat ik nog meer moet gaan grinden
- shooter en hack&slash
- ruim upgrade pad
- verhaal(?) tot nu toe aanwezig
- ziet er best ok uit
- f2p op zich niet erg, lees dat het geen p2w is (heb zelfs in MechWarrior Online geld gestoken
- belangrijkst: Co-op
Paar vragen om mee te beginnen:
- kan je als verschillende levels elkaar helpen / joinen (als ik nu door level en een vriend stapt later in, kan ik hem dan wel joinen op zijn lagere level) ?
- is er een PS4 tweaker clan of speler lijst?
Voeg me toe voor als je samen wilt spelen op PSN: XecuterNL
- kan je als verschillende levels elkaar helpen / joinen (als ik nu door level en een vriend stapt later in, kan ik hem dan wel joinen op zijn lagere level) ? Jazeker kan dat. Daar zit geen restrictie op.Xecuter NL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:24:
Ook ik ben overgestapt naar Warframe op de PS4 (nu ik wel klaar ben met Destiny en Division). Speelt best lekker. Snap nog een hoop dingen niet, maar zie meteen zaken die me aanspreken:
- shooter en hack&slash
- ruim upgrade pad
- ziet er best ok uit
- f2p op zich niet erg, lees dat het geen p2w is (heb zelfs in MechWarrior Online geld gestoken)
- kan je als verschillende levels elkaar helpen / joinen (als ik nu door level en een vriend stapt later in, kan ik hem dan wel joinen op zijn lagere level) ?
- is er een PS4 tweaker clan of speler lijst? geen idee
Warframe is zeker geen p2w. Je kunt Prime Warframes kopen, maar je kunt ze ook verdienen door veel te spelen en d.m.v. void relics (pray to RNGesus) de blueprints bij elkaar te spelen. Als je geluk hebt, dan heb je een Warframe snel bij elkaar gespeeld, anders heb je een hoop te grinden.
Gisteren de kracht van een goed gemodde Banshee prime gezien bij de defense missie van IO (Jupiter). Die gast begon aan het begin van een wave met zijn 4e ability, waardoor de mobs al in de spawn dood gingen. Ik heb maar weinig mobs gezien daardoor

[ Voor 8% gewijzigd door Jackal131 op 12-12-2017 09:56 ]
Heb een lvl 30 Excalibur, lvl 30 Frost. Hek lvl 30, Boltor lvl 30, Redeemer lvl 30.
[ Voor 55% gewijzigd door Frantic op 13-12-2017 15:06 ]
Hoe zit je verder qua mods in je wapens? Daar komt het latere gros van de damage vandaan.FranticDJ schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:05:
Hmm.. Ik zit nu op Uranus, heb echt het idee dat ik tegen een 'muur' aan loop qua progressieVijanden lijken ineens een stuk moeilijker.
Heb een lvl 30 Excalibur, lvl 30 Frost. Hek lvl 30, Boltor lvl 30, Redeemer lvl 30.
SinergyX schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:24:
[...]
Hoe zit je verder qua mods in je wapens? Daar komt het latere gros van de damage vandaan.

Op excalibur is de Redeemer toch belangrijker vanwege exalted blade. Ben alleen een screenshot van m'n Frame mods vergeten maken..
mobs worden wel steeds moeilijker, maar compenseert al snel als je hoge mods en specifiek op het wapen (een hoge impact wapen heeft bv niets aan een slash mod).
Hier heb ik ook nog wel wat moeite mee. Welke mods gebruik je wel en welke niet in welke situatie.SinergyX schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:58:
Ooh je Hek heb nog genoeg ruimte voor upgrades, die mods zijn veel nog rank1
mobs worden wel steeds moeilijker, maar compenseert al snel als je hoge mods en specifiek op het wapen (een hoge impact wapen heeft bv niets aan een slash mod).
Zijn er bijv mods die elkaar uitsluiten of juist versterken?
Wel heb ik gezien dat multishot je status kans vehoogd.
Ik heb ook op heel veel wapens geen elemental mod. Is dat verstandig of juist in (in welke situatie). Volgens mij is hier voor mij een hoop winst te halen.
Ik loop nu vast bij de Pluto junction richting Sedna, waar ik 3 willekeurige mods moet zien te halen in een challenge room. Ik heb begrepen dat je daarvoor het beste de mobile defense missies kan doen op Lua, echter... die klote dingen die zich steeds aanpassen (Sentients?) krijg ik met geen mogelijkheid neer.
Mijn basis bij een wapen is altijd crit of status, base damage of elemental.
Een wapen die te breed is in damage (bv 30/30/30) gooi ik eerder vol met elemental en +damage (zoals pressure point op melee), een wapen die juist 80/5/5 doet, gooi ik eerder vol op type damage. De balans daar in is soms moeilijk, mede door de manier hoe uiteindelijke damage wordt berekend.
Secondair moet je bij status altijd op type letten, de procs op base damage vind ik nooit zo bijzonder, de procs op elemental zijn veel leuker, zeker als je de combi-elements gebruikt (corrosive, magnetic, explosive etc).
Qua multishot, die gooi ik in de basis alleen op shotguns, daar is de berekening per pellet dus hoe meer hoe beter, bij normale wapens kies ik dan eerder voor wat extra crit damage of normale damage.
Geval van hek, pucture is je prioriteit, secondair slash, impact is van die 3 veruit de laagste. Multishot erop, reload, status, de rest elemental (zeker icm scattered justice). De latere mods (rare en zelfs prime) geven zo'n gigantische boost aan je weapon damage, denk je alles lvl30 te hebben, begint de game pas
Natuurlijk heb je baat bij wat specifiek mod slotten voor de mobs die je tegen komt, maar het is het vaak niet waard steeds te moeten switchen naar andere builds voor die paar extra % damage (kan je beter zo'n damage tegen <type> mod gebruiken).
Sentients zijn leuk, de basis daarbij is, zorg dat je wapen, melee en secondair verschillende setups hebben. Impact/fire, slash/poison en pucture/ice als random, je begint melee, dan secondair dan primair, die dingen passen zich aan een element wanneer ze teveel damage daarvan krijgen, vandaar steeds door switchen.
Ik voeg je dit weekend wel toe.Xecuter NL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:24:
Ook ik ben overgestapt naar Warframe op de PS4 (nu ik wel klaar ben met Destiny en Division). Speelt best lekker. Snap nog een hoop dingen niet, maar zie meteen zaken die me aanspreken:
- shooter en hack&slash
- ruim upgrade pad
- ziet er best ok uit
- f2p op zich niet erg, lees dat het geen p2w is (heb zelfs in MechWarrior Online geld gestoken)
Die mods hebben namelijk ook direct effect op de rest van je mods.
Schiet je 2x zoveel kogels, dan heb je dus ook een 2x zo hoge DPS. Basis damage moet je verhogen omdat dat de basis is voor normale, elemental, critical en status damage.
Qua wapens kun je een onderscheid maken in het volgende: wapens met veel crit chance (20+%) en damage (1,5 / 2,0 + *), wapens met veel status chance en wapens die alleen een hoge base damage hebben. Ook zijn er gewoon slechte wapens die geen van alle hebben, deze lekker achterwege laten.
Bij een crit wapen gebruik je damage, multishot, crit damage, crit chance en als je ruimte over hebt nog wat elemental mods.
Bij een status wapen gebruik je damage, multishot en status/damage mod combos (de 60% damage + % status chance mods).
Bij een wapen met hoge damage gebruik je damage, multishot en alle elemental mods.
De Hek die eerder genoemd is heeft een Syndicate mod, geeft 200% multishot, daar kom je dus een heel eind mee. Voor de rest upgrade mods, dat scheelt een hele boel.
Als je een relatief nieuwe speler bent dan zul je nog niet toegang hebben tot veel goede mods, dus bouw eerst op wat je wel hebt, maar verspil geen resources aan damaged mods.
Probeer ook zo snel mogelijk alle nodes op de planeetkaart vrij te spelen en je mastery rang te verhogen voor toegang tot Baro Ki'teer. Die wil nog wel eens goede Primed mods hebben, meestal een behoorlijke verbetering ten opzichte van de originele mod.