Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
JimDB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:47:
[...]

T15 ziet er inderdaad niet uit, afschuwelijk zowaar ... T14 was nog wel te doen, maar zoals wel vaker stond de helm helemaal niet op een Tauren, en uiteindelijk vond ik alleen de shoulders het nog waard om getoond te worden (veruit het mooiste piece van de T14 set). Die ga ik trouwens misschien nog wel eens gebruiken voor een transmog set samen met de Molten Giant (Lookalike set) of een andere rode set die ik nog ergens heb liggen :)
Ik heb een grijze set, die er naar mijn mening beter uitziet dan de rode van lfr :) Helms toon ik eigenlijk nooit. Die van T14 vond ik ook niet best op m'n draenei. De shoulders zijn natuurlijk echt epic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:10:
[...]

Ik heb een grijze set, die er naar mijn mening beter uitziet dan de rode van lfr :) Helms toon ik eigenlijk nooit. Die van T14 vond ik ook niet best op m'n draenei. De shoulders zijn natuurlijk echt epic :D
Ik denk dat Draenei's een beetje de Taurens van de Alliance zijn, gigantisch groot en een veel te dikke kop om helms mooi uit te laten komen :)
Al vind ik het wel een must om een set te vinden waarbij ik mijn helm kan laten zien, vind dat wel een meerwaarde. Zoals de Wrathful Gladiator's helm (voor mijn PvP set) en de Helm of Blazing Glory (voor mijn PvE set) die wél staan op een Tauren :)
En eigenlijk gebeurt het wel vaker dat 1 item van een set veruit het mooiste is, vaak de shoulders/helm en bij T14 is dat nu eenmaal weeral de shoulders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Net maar even de nieuwe raid geprobeerd, eerste boss stelt niets voor :) de trash was nog lastiger.

Paar pogingen om de mechanics goed te krijgen.. daarna een paar die fout gingen door was screw ups... maar all in all, een erg simpel gevecht.

Omdat we de andere raiders nog beloofd hadden om de oude raids wel af te maken zijn we vervolgens daar maar heen gegaan, zullen we zondag ook zijn... dus nu heb ik de tijd om Valor te stacken, coins te vergaren en dan maar wat gebruiken in LFR.

Onze mage kreeg direct geluk.. met een coin.. thunderforged legs.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Sha heroic down :). De 10% nerf helpt wel...
Daarna nog even de eerste twee bazen in ToT afgemaakt. De eerste baas is niet eens een baas :X. Die gast was neer bij de tweede waterpool :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sabrac schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:14:
Net maar even de nieuwe raid geprobeerd, eerste boss stelt niets voor :) de trash was nog lastiger.

Paar pogingen om de mechanics goed te krijgen.. daarna een paar die fout gingen door was screw ups... maar all in all, een erg simpel gevecht.

Onze mage kreeg direct geluk.. met een coin.. thunderforged legs.
Lol, nu al 8)7
Jerry schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:33:
Daarna nog even de eerste twee bazen in ToT afgemaakt. De eerste baas is niet eens een baas :X. Die gast was neer bij de tweede waterpool :P.
10% nerf helpt inderdaad wel fel, gisteren even een MSV raid gejoined en daar was het ook echt te merken. Vooral bij Feng waar het even wat misliep met het vuur, en normaal gezien dus een wipe was geweest, maar met de nerf hebben we hem toch gewoon kunnen one-shotten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Voor geintereseerden... was op zich nog een slechte poging ook

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 07-03-2013 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Jerry schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:33:
Bij ons bij de derde waterpool maar de eerste baas was inderdaad erg simpel.
Eerste keer een whipe omdat we een lighting strike de pool in jaagde maar de tweede try meteen een kill.

Trash daarna was een ramp in de beginnen, maar toen je het kunstje doorhad geen probleem maar, is alleen maar tijdrovend. Tweede boss tot 3de wave gekomen. Eerste 5 tries was ik erbij als warrior tank maar door slechte aoe-control in add-fase maar plaats gemaakt voor een prot paladin.

Kreeg wel compliment voor bossfight, meeste damage van baas is melee, dus ideaal voor warrior. Helaas kwam ik tekort voor AOE-tanking. Hebben we hier op het forum prot warriors, en hoe pakken die de adds op. shockwave op 40s (behalve als je 3+ mobs hit, dan is het weer 20s CD) en thunderclap was niet voldoende.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ye bij ons ook zoiets. 3 pools bij eerste baas en neer nadat we de mechanics goed hadden, dan een eeuw op de trash gezeten voor 2e baas, en eens daar beste try ook iets met de 3 poorten. Wel een pittige fight die tweede.

Direct een muntje gesmeten naar de eerste baas en een thunderforged chest gekregen (in 10man). Das een mooie binnenkomer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij hadden met ons 25m team ook vrij simpel de eerste boss neer. Helaas wel met 2 social members in iets van 470 ilvl gear en een paar raiders die nou niet echt geweldig presteren. Boss was ook pas bij de 4e pool neer. Zelf stond ik op nr1 dps met zo'n 130k zonder potions te gebruiken. Ik gok dat ik bij een hoop raid groepen niet eens in de bovenste regionen zou komen :p Duurde helaas best lang voordat iedereen door had dat je niet in de pool moest staan als er een lightning bolt op je afkwam...

En toen kwam de trash op die bruggen... Wat een grap was dat :D Duurde langer dan de eerste boss neerkrijgen. Uiteindelijk tot 2e wave bij de boss gekomen na een paar tries, maar tijd was al ver op.

Gelukkig wel meteen bis belt kunnen looten :D En natuurlijk bis neck van vp. Stom van me dat ik was vergeten tot 2500 vp op te sparen. Dacht dat ik dat wel had, maar bleek maar 2000 te hebben. Nu moet ik dus even snel wat vp halen om de ring te halen. Ook met haste, dus kom maar!

Ook "leuk": meteen een thunderforged item gedropt bij boss 1 en raad eens: intellect plate... We hebben geen holy paladin... Dus meteen weer mogen disenchanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
IntToStr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:09:
Helaas wel met 2 social members in iets van 470 ilvl gear ...
Hey niets slechts over mensen in ilvl470 roepen he!!! (ik heb zelf ook maar iets van 473 ofzo ;))

Vanochtend ook nog even snel een paar dailies gedaan zie ik een trove of the thunder king staan. Een andere paladin liep er 2 keer aan voorbij dus dacht ik die is voor mij en hoppa Key to the Palace of Lei Shen en de achievement Thunder Plunder.

Het taggen van rares werkt nu ook een stuk beter. Er was iemand bezig met een rare dus ik er ook in, nog een paar anderen erbij en indd mob health omhoog en uiteindelijk allemaal loot. Lovin' it.
Vanavond de rest van de dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Hmm is Island of Giants alleen te bereiken via Fly Mount + Zwemmen ?
of is er nog "portal" of iets deregelijks ?

2 items over 3 LFRs hmm niet slecht tot zover, maar kan beter ofc.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
@Sabrac, gaaf om te zien :P krijg zo steeds meer zin om te raiden

@Teunis, bij de Shado Pan daily plek is een persoon die je erheen vliegt, gewoon de quests volgen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
lanerios schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:29:
@Teunis, bij de Shado Pan daily plek is een persoon die je erheen vliegt, gewoon de quests volgen :p
Is dat niet Isle of Thunder, ik wil dat elite only eiland eens bekijken

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Je moet door fatigue vliegen heb ik begrepen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Teunis schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:52:
[...]

Is dat niet Isle of Thunder, ik wil dat elite only eiland eens bekijken
Bestaat er dan zo een eiland? Wat kan je er vinden en hoe noemt het? Ben eigenlijk wel benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Isle of the Giants, ten noorden van.. die ene plek met die SHa worldboss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Hoe krijg je het voor elkaar dat bij eerste baas die pools bijvoorbeeld kloksgewijs worden neergelegd? Bij ons was het altijd random. Dit in Throne of Thunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Langolier schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:53:
Hoe krijg je het voor elkaar dat bij eerste baas die pools bijvoorbeeld kloksgewijs worden neergelegd? Bij ons was het altijd random. Dit in Throne of Thunder.
Hij gooit de tank altijd naar de statue die het verste weg staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Dank U :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Argh ben nu erg benieuwd naar die eerste raid.... :s

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik ben nu dus ilvl473 welke LFR kan ik het beste doen. Doorgaan met MSV of ook al verder?
Begin het best wel weer leuk te vinden dus even wat verder gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:06:
Ik ben nu dus ilvl473 welke LFR kan ik het beste doen. Doorgaan met MSV of ook al verder?
Gewoon de hoogst mogelijke pakken. Daar krijg je betere gear. Al kun je als je nog tijd en zin hebt uiteraard ook MSV nog even lopen in de hoop extra gear te krijgen. Trinket van laatste boss daar is bijv. heel goed voor ret paladin.

En als je nou even snel de 480 haalt kunnen we samen ToT LFR doen komende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Carthrax schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:06:
Op ilvl gezien hof en toes geven 483 gear. Msv geeft maar 476 gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguara
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2016
Zo WoW ziet er stuk beter uit met de nieuwe PC (zie profile). :) Mocht ook wel na 4 jaar.
Installeren was makkie, boel overzetten van laptop en wat instellingen veranderen.
Monitor is een stuk donkerder, en is een simpel ding maar voor 20 euro prima voor nu.

Moet nog even kijken hoe het gaat met 2de team in de guild en of ik daar nu kan aansluiten. Mis nog wel een 10 ilvls maar met een paar 'boosts' in T14 zal dat ook geen probleem zijn..

Ook verder gegaan met het lvl van mijn horde alt op Doomhammer. Dus als je toevallig daar zit doe een /wave naar Weedz. :)

E: Oh lol zit helemaal op een verkeerde account. Wist niet eens dat ik deze nog had..

[ Voor 7% gewijzigd door Jaguara op 07-03-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Jaguara schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:18:
Zo WoW ziet er stuk beter uit met de nieuwe PC (zie profile). :) Mocht ook wel na 4 jaar.
Installeren was makkie, boel overzetten van laptop en wat instellingen veranderen.
Monitor is een stuk donkerder, en is een simpel ding maar voor 20 euro prima voor nu.

Moet nog even kijken hoe het gaat met 2de team in de guild en of ik daar nu kan aansluiten. Mis nog wel een 10 ilvls maar met een paar 'boosts' in T14 zal dat ook geen probleem zijn..

Ook verder gegaan met het lvl van mijn horde alt op Doomhammer. Dus als je toevallig daar zit doe een /wave naar Weedz. :)

E: Oh lol zit helemaal op een verkeerde account. Wist niet eens dat ik deze nog had..
There we go.. fixed :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:46

Seraphin

Meep?

Iemand hier trouwens op de hoogte van (mogelijk) bugs in Bestial Wrath of de bijbehorden glyph?
Het valt me op dat als ik met mn hunter solo, ik ALTIJD aggro van mn pet overpak als ik BW aanzet. Ook al had mn pet bij wijze van spreken 200% aggro, de mobs komen allemaal mijn kant op.

Een search op het wowforum geeft niet echt uitgebreide hits; slechts één topic van iemand die een bugreport doet en stelt dat het aan de glyph ligt, maar verder geen response of andere info.

Iemand hier al eens eerder ingedoken?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Seraphin schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:40:
Iemand hier trouwens op de hoogte van (mogelijk) bugs in Bestial Wrath of de bijbehorden glyph?
Het valt me op dat als ik met mn hunter solo, ik ALTIJD aggro van mn pet overpak als ik BW aanzet. Ook al had mn pet bij wijze van spreken 200% aggro, de mobs komen allemaal mijn kant op.

Een search op het wowforum geeft niet echt uitgebreide hits; slechts één topic van iemand die een bugreport doet en stelt dat het aan de glyph ligt, maar verder geen response of andere info.

Iemand hier al eens eerder ingedoken?
Dat is inderdaad al langer bekend, zie ook de comments op Wowhead. Waarom gebruik je die glyph eigenlijk?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sabrac schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:24:
[video]

Voor geintereseerden... was op zich nog een slechte poging ook
Gz, met de kill, maar (sorry dat ik het zeg) wat een onordelijke interface :S
IntToStr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:09:
Wij hadden met ons 25m team ook vrij simpel de eerste boss neer. Helaas wel met 2 social members in iets van 470 ilvl gear en een paar raiders die nou niet echt geweldig presteren. Boss was ook pas bij de 4e pool neer. Zelf stond ik op nr1 dps met zo'n 130k zonder potions te gebruiken. Ik gok dat ik bij een hoop raid groepen niet eens in de bovenste regionen zou komen :p Duurde helaas best lang voordat iedereen door had dat je niet in de pool moest staan als er een lightning bolt op je afkwam...
5.2 ziet er nochtans niet zo goed uit voor ons, Ret Paladins, toch niet volgens de PTR gegevens van noxxic :S (om niet te zeggen vreselijk)

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/544126_535237069854552_1767646175_n.png

Wel een aantal mooie updates eigenlijk. Ik had er namelijk geen weet van dat de PvP tab geredesigned ging worden en de nieuwe feature met bonus rep in dungeons is ook wel goed gevonden. (Dit lijste zal nog wel wat langer worden, maar ik kan alleen op dit komen op dit moment :))

Gisteren was ik aanvankelijk toch van plan om met de dailies te beginnen omdat het nieuwe PvP season toch nog niet begonnen is, maar ik werd afgeleid door de vele Alliances die daar rondliepen en heb dan maar ipv te questen aan World PvP gedaan. Echt geweldig geamuseerd met een vriend van me ! :D
Wat wel vreemd was, was dat er een plek in het questgebied was waar ze zomaar verdwenen ! 2 stappen verder en ze kwamen terug tevoorschijn, maar na een tijdje hadden ze dat door en bleven ze daar gewoon staan (het leek ongeveer op een DC, of een dungeonqueue die popte en dat ze dan weggeteleport werden, maar dat was helemaal niet het geval 8)7). Al kon dat misschien wel liggen aan het feit dat ik een cross-realm buddy ook in mijn party had, maar dat lijkt me niet logisch, zaten namelijk met meerdere van mijn realm in de group :/

TO BE CONTINUED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JimDB schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:58:
[...]

[...]

5.2 ziet er nochtans niet zo goed uit voor ons, Ret Paladins, toch niet volgens de PTR gegevens van noxxic :S (om niet te zeggen vreselijk)

[afbeelding]

Wel een aantal mooie updates eigenlijk. Ik had er namelijk geen weet van dat de PvP tab geredesigned ging worden en de nieuwe feature met bonus rep in dungeons is ook wel goed gevonden. (Dit lijste zal nog wel wat langer worden, maar ik kan alleen op dit komen op dit moment :))

Gisteren was ik aanvankelijk toch van plan om met de dailies te beginnen omdat het nieuwe PvP season toch nog niet begonnen is, maar ik werd afgeleid door de vele Alliances die daar rondliepen en heb dan maar ipv te questen aan World PvP gedaan. Echt geweldig geamuseerd met een vriend van me ! :D
Wat wel vreemd was, was dat er een plek in het questgebied was waar ze zomaar verdwenen ! 2 stappen verder en ze kwamen terug tevoorschijn, maar na een tijdje hadden ze dat door en bleven ze daar gewoon staan (het leek ongeveer op een DC, of een dungeonqueue die popte en dat ze dan weggeteleport werden, maar dat was helemaal niet het geval 8)7). Al kon dat misschien wel liggen aan het feit dat ik een cross-realm buddy ook in mijn party had, maar dat lijkt me niet logisch, zaten namelijk met meerdere van mijn realm in de group :/

TO BE CONTINUED
Ik dacht dat rogue's gebuffed zouden worden ... zucht

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Combat rogues staan toch best mooi bovenaan? Paladins zijn dus alleen maar nog verder naar beneden gezaks :S

Ach ja, stond toch lekker nog op nr 1 in onze eerste boss kill qua dps / damage done :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hmr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:12:
[...]

Ik dacht dat rogue's gebuffed zouden worden ... zucht
De buffs voor rogues met 5.2 waren vooral gericht op PvP, omdat ze daar namelijk helemaal niets waard waren. Er moesten dus aanpassingen komen en die zijn er ook gekomen, met alle voordelen vandien aangezien mijn arenapartner een rogue is :D

Terwijl er voor PvE rogues bijna niets aangepast moest worden, want ze stonden namelijk al best hoog in de ladder !
IntToStr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:28:
Combat rogues staan toch best mooi bovenaan? Paladins zijn dus alleen maar nog verder naar beneden gezaks :S

Ach ja, stond toch lekker nog op nr 1 in onze eerste boss kill qua dps / damage done :p
Nu ja, het zijn maar cijfers hé en dat zal nog wel veranderen.

Skill is all that matters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jup :X

Al lijkt 92k best wel weinig, ik dacht dat we meer waard waren. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:28:

Ik dacht dat ze de andere specs viable wilden maken... Combat rogues zijn kakkend boring om te spelen.. hele reden waarom ik gestopt ben met rogue 2 maanden na MoP

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Video van onze Sha Heroic kill van gisteren :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

[...]

Haha, klopt inderdaad... ik moet eigenlijk m'n UI nog updaten... misschien wel eens tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hmr schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:15:
[...]
Ik dacht dat ze de andere specs viable wilden maken... Combat rogues zijn kakkend boring om te spelen.. hele reden waarom ik gestopt ben met rogue 2 maanden na MoP
Alleen mages en hunters hun specs verschillen niet zo veel in DPS, en wanneer andere specs niet zo goed blijken te zijn hebben ze wel degelijk een ander nut. Bijvoorbeeld: Een arms warrior blijkt zeer DPS weinig te doen, maar was wel een van de toppers in 5.1 PvP. Assa en sub rogues doen merkelijk minder DPS dan combat rogues, maar deze 2 specs zijn dan weer dé specs in PvP, enzovoort enzoverder :)

En als je niet graag combat speelt, dan doe je het toch gewoon met een andere spec (assa is bijna voor alles goed :+)? Speel wat je leuk vindt. Trouwens, het blijven maar gewoon cijfers hé :p
Sabrac schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:45:
[...]
Haha, klopt inderdaad... ik moet eigenlijk m'n UI nog updaten... misschien wel eens tijd voor :)
Ah ja juist, was vergeten dat nog niet alle addons geupdate zijn door de makers, mijn fout ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:46

Seraphin

Meep?

Rone schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:18:
[...]

Dat is inderdaad al langer bekend, zie ook de comments op Wowhead. Waarom gebruik je die glyph eigenlijk?
Tsja, om eerlijk te zijn; vooral omdat mn hunter alt numer 38926 is, en ik toevallig deze major glyph al/nog had.

Daar komt bij; ik lvl mn hunter voornamelijk met q's (LFD queue als dps is traaaaag... plus er zijn maar 4 dungs in MOP, dat is écht saai), als je net te veel npc's pulled klinkt het wel handig om een glyph te hebben die als een soort Pet Ardent Defender werkt.

Maar goed; weg ermee dus :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Jammer, double lock blink in demo spec is pleite. Zag wel dat het aangekondigd was (bug fix). M'n demonic gate verdwijnt nu trouwens wanneer je ver weg bent + glyph of nightmares lijkt ook niet te werken (minor glyph waarmee je mount over water kan lopen).

edit:
Gaat Sha of anger trouwens nieuwe pvp gear droppen of dropt één van die nieuwe world bosses pvp gear?

[ Voor 17% gewijzigd door temp00 op 07-03-2013 20:23 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JimDB schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:51:
[...]

Ah ja juist, was vergeten dat nog niet alle addons geupdate zijn door de makers, mijn fout ! :)
Ow nee joh, zo bedoelde ik het niet :)

In den beginnen was m'n ui best schoon.. maar had steeds meer addons nodig :P
Nu is het een chaos en ik heb er nog geen orde weer in aangebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sabrac schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:24:
[...]

Ow nee joh, zo bedoelde ik het niet :)

In den beginnen was m'n ui best schoon.. maar had steeds meer addons nodig :P
Nu is het een chaos en ik heb er nog geen orde weer in aangebracht.
Nou ja, was ook gewoon aan het denken aan hoe mijn UI er momenteel uitziet, nogal leeg en lelijk :)

Ik zou eigenlijk ook eens ElvUI of LUI moeten beginnen te gebruiken, want het stapelt zich soms wel een beetje op, maar ik neem er nooit de tijd voor en ik heb dat 1 maal in Cata geprobeert en toen kon ik er helemaal niet mee overweg en ben toen direct terug naar men oude UI geswitched. Geduld hebben lukt soms niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JimDB schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:30:
[...]

Nou ja, was ook gewoon aan het denken aan hoe mijn UI er momenteel uitziet, nogal leeg en lelijk :)

Ik zou eigenlijk ook eens ElvUI of LUI moeten beginnen te gebruiken, want het stapelt zich soms wel een beetje op, maar ik neem er nooit de tijd voor en ik heb dat 1 maal in Cata geprobeert en toen kon ik er helemaal niet mee overweg en ben toen direct terug naar men oude UI geswitched. Geduld hebben lukt soms niet :p
Heb nu net zelf Elvui gebruikt, denk dat ik nog een paar dingen miss maar het is een best nette UI :)

Warrior: http://tinypic.com/r/27yx2k3/6

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 07-03-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ongelooflijk, net HOF LFR (2de deel gedaan). Kon daar nog een aantal upgrades dus maar even gequeued met een vriend, 30 min average, maar de queue was nagenoeg instand.

Eerste boss: Had ik tiergloves nog van nodig, gold
Tweede boss: Zitten juichen achter mijn computer, tierlegs waren gedropt !!
Derde boss: Niets meer nodig, dropte de chest token 8)7

Dit loot systeem, het is toch iets speciaals :)
Sabrac schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:40:
[...]
Heb nu net zelf Elvui gebruikt, denk dat ik nog een paar dingen miss maar het is een best nette UI :)

Warrior: http://tinypic.com/r/27yx2k3/6
Ziet er goed uit, maar werkt het ook goed ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ik moet er nog enorm aan wennen, maar ja, met m'n warrior wat dungeons in gegaan (is nu lvl 87!) en haalde de dps wel.. kwam er nog wel achter dat ik bepaalde dingen op de bars miste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:30
[...]

TO BE CONTINUED
Er is om de 'dailies'questgivers een beschermende schild gedaan. Net zoals eigenlijk bij de portal bij Dalaran op de grond is.
Zodra je daar instaat, kan je NIET mounten en je kan alleen questgivers zien (en de Alliance medespelers).

Verhaal is denk ik ook visa-versa voor de Horde, maar ik heb (nog) geen High-lvl horde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:29:
Ongelooflijk, net HOF LFR (2de deel gedaan). Kon daar nog een aantal upgrades dus maar even gequeued met een vriend, 30 min average, maar de queue was nagenoeg instand.

Eerste boss: Had ik tiergloves nog van nodig, gold
Tweede boss: Zitten juichen achter mijn computer, tierlegs waren gedropt !!
Derde boss: Niets meer nodig, dropte de chest token 8)7

Dit loot systeem, het is toch iets speciaals :)

[...]

Ziet er goed uit, maar werkt het ook goed ? :)
Tukui / Elvui gebruik ik al jaren, meest praktische simpele non veel mb freet ui die er is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ryur schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:23:
[...]

Er is om de 'dailies'questgivers een beschermende schild gedaan. Net zoals eigenlijk bij de portal bij Dalaran op de grond is.
Zodra je daar instaat, kan je NIET mounten en je kan alleen questgivers zien (en de Alliance medespelers).

Verhaal is denk ik ook visa-versa voor de Horde, maar ik heb (nog) geen High-lvl horde!
Ah ja juist ! Was dat helemaal vergeten, bij de Horde zijn die namelijk altijd een beetje weggestopt, terwijl deze plek echt in het midden van een bossig gebied was ... De smeerlappen, daar zomaar blijven staan :p
Sabrac schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:06:
Ik moet er nog enorm aan wennen, maar ja, met m'n warrior wat dungeons in gegaan (is nu lvl 87!) en haalde de dps wel.. kwam er nog wel achter dat ik bepaalde dingen op de bars miste :)
Hehe, even inspelen is dus de bootschap :)
Ik ga ook nog eens LUi proberen denk ik, hoe ordelijker hoe beter ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 23:12:
[...]

Tukui / Elvui gebruik ik al jaren, meest praktische simpele non veel mb freet ui die er is volgens mij.
Word. Toen ik gestopt was in cata had ik elvui en het was het eerste dat ik terug installeerde bij mijn herinstallatie een paar maand geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren na meer dan een jaar niet meer geraid te hebben eindenlijk nog eens een raid mogen meemaken met men oude guild. Ze waren server transfered naar de server waar ik nu op zit en wou zag het meteen zitten om terug te gaan weliswaar als social aangezien ze al een vast raid team hebben maar alles is beter dan de guild chat dode social guild waar ik nu in zat.

Hadden woensdag al 2 bosses neergekregen dus meteen in het council gevecht geworpen geweest. Eerste paar tries waren natuurlijk ramp aangezien de grote hoeveelheid van zaken die je onder controle moet krijgen. Maar moet zeggen dat het een erg leuke fight is eenmaal je het door hebt hoe alle bosses werken. Jammer genoeg niet verder geraakt dan een 2de rondje op alle bosses, onze dps ligt nog een beetje te laag waaronder zeker de mijne maar heb dan ook enkel lfr gear aan. Irritantste is Sul met zijn sandstorm die massa's dmg doet.

Heb het eigenlijk nog niet meteen uitgetest maar ik heb wel de indruk dat ik als shadow priest stukken minder dps doen dan voorheen. Heb men spec dan ook moeten aanpassen aangezien ik anders helemaal geen dps meer doe, kwam eigenlijk bijna nooit boven 75k dps uit met 485 ilvl. Iemand ervaringen/tips mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Ouch. Dual Wield Frost DK, van een van de beste damage specs in 5.1 naar de slechtste in 5.2. Nu moet ik noodgewongen omschakelen naar 2H, terwijl ik net een 1H > heroic dungeon gear heb gekregen! :(

Bagger rng...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Zie hier en daar berichten over mages.....en ik zag een DPs list voorbij komen.
Ik weet niet maar vologens mij is frost nu de top DPS build.....en vooral omdat de frostbolts + 30% meer dmg doen....ik heb het gisteren getest en omg....wat een dps knaller is frost nu zeg! skip arcane, banish fire, pull out the Frost!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Leuk dat mensen hier de DPS list van BiS linken, maar hoeveel mensen zitten daaraan hier?

http://www.noxxic.com/wow/dps-rankings/realistic#502

Dit lijkt me een stuk handiger, geeft een stuk meer duidelijkheid per ilevel. Zal je ook gelijk zien dat het verschil tussen ilevels gigantisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Hmmm mijn pally staat dus lekker onder aan het lijstje. Lekker dan. Mijn ilvl is nog niet zo hoog dus de mobs op het nieuwe eiland zijn niet echt vriendelijk of snel neer te rammen dus uitdagend is het wel :P

Ik dacht gisteren wat LFR te doen maar de wachttijden waren redelijk lang. Blijkbaar was er een healer staking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Aangezien ik meer overgestapt ben op casual moet ik maar eens kijken welke character ik in 5.2 wil gaan gearen! Vond mijn pally in 5.1 erg leuk en heb een degelijke tanking set, maar ben toch erg benieuwd naar Rogues...

Iemand die mij kan vertellen wat de moeite waard is? Priest, Rogue, Pally, Hunter of toch gewoon Monk?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Tja wat is de moeite waard.....zo moeilijk om te bepalen voor iemand.
Casual is natuurlijk ook wel heel breed he?
Ik weet niet wat je precies graag speelt?
Support, tank, of gewoon brainless dps`en.
Mocht je iig ook PVP gaan spelen zou ik als ik jou was lekker voor hunter gaan.
Bevalt mij ideaal in pvp iig :D Al moet ik mn hunter nog steeds powerlevelen want die is nu 72 :S

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag er hier nog niets van staan, maar is het gekend dat je 90k experience krijgt op dit moment als je met een lvl 6 pet een lvl 1 pet verslaat (in orgri) of zoals ik omdat ik geen lvl 6 pet had, een lvl 8 pet tegen een lvl 3-4 pet (in barrens). Je pet krijgt iets van 14 xp en je character zelf +- 90k.

Weet niet of dit working as intended is, betwijfel het ten sterkste, maar heb gisteren toch maar lekker mn dk van 86 20% naar 86 60% in een klein uurtje gebracht met petbattles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Tijdens het questen op Isle of Thunder kwam ik erachter dat feral kitty voor mij nog niet efficient is met questen. (Ik kreeg teveel damage, zalfs van een enkele mob). Dus ben weer teruggegaan naar Feral Guardian, dan gaat het opeens een stuk eenvoudiger.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

_Peter2_ schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:11:
Tijdens het questen op Isle of Thunder kwam ik erachter dat feral kitty voor mij nog niet efficient is met questen. (Ik kreeg teveel damage, zalfs van een enkele mob). Dus ben weer teruggegaan naar Feral Guardian, dan gaat het opeens een stuk eenvoudiger.
Ik merkte ook dat tijdens de heroics van een tijdje terug dat je feral rotation ook niet klopt (zag geen rake / rip in de damage meters) echter toen niets van gezegd omdat ik het vermoeden had dat je snel even een dmg rol aannam :).

Over het algemeen questen als feral is voor mij

1) Rake Target
2) Mangle
3) Rip
4) Als ik een Omen of Clarity proc krijg, Trash (voornamelijk als er al meerdere mobs achter me aan hollen).

next target, repeat.

Afhankelijk van de crits is de Rip dan een 2 of een 4 combo rip, welke mij weer predatory swiftness (40 tot 80 % kans) oplevert... geeft mij een instant cast healing touch.

Op die manier kan ik blijven pullen, mobs vallen (alles onder 500k health) toch wel neer door de bleeds en ik heal mezelf ook snel :).

[EDIT] Questen als beer wil ook goed, echter duurt het in mijn geval 2x zo lang om alles te volbrengen en voor de health hoef ik het niet te doen :).

[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 08-03-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:02:
Zag er hier nog niets van staan, maar is het gekend dat je 90k experience krijgt op dit moment als je met een lvl 6 pet een lvl 1 pet verslaat (in orgri) of zoals ik omdat ik geen lvl 6 pet had, een lvl 8 pet tegen een lvl 3-4 pet (in barrens). Je pet krijgt iets van 14 xp en je character zelf +- 90k.

Weet niet of dit working as intended is, betwijfel het ten sterkste, maar heb gisteren toch maar lekker mn dk van 86 20% naar 86 60% in een klein uurtje gebracht met petbattles :)
Is gefixed. nu nog maar 9k per battle. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Sabrac schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:15:
[...]

Ik merkte ook dat tijdens de heroics van een tijdje terug dat je feral rotation ook niet klopt (zag geen rake / rip in de damage meters) echter toen niets van gezegd omdat ik het vermoeden had dat je snel even een dmg rol aannam :).

Over het algemeen questen als feral is voor mij

1) Rake Target
2) Mangle
3) Rip
4) Als ik een Omen of Clarity proc krijg, Trash (voornamelijk als er al meerdere mobs achter me aan hollen).

next target, repeat.

Afhankelijk van de crits is de Rip dan een 2 of een 4 combo rip, welke mij weer predatory swiftness (40 tot 80 % kans) oplevert... geeft mij een instant cast healing touch.

Op die manier kan ik blijven pullen, mobs vallen (alles onder 500k health) toch wel neer door de bleeds en ik heal mezelf ook snel :).

[EDIT] Questen als beer wil ook goed, echter duurt het in mijn geval 2x zo lang om alles te volbrengen en voor de health hoef ik het niet te doen :).
Ik had vlak daarvoor een feralspec aangemeten, dus was ook nog wennen, maar roatation is vooral een kwestie van oefenen, daarom had ik ook de feral spec aangehouden om te gebruiken bij het questen.

Maar bij de eerste Skumblade Saur-Priest (zonder adds) ging mijn health harder down dan die van de priest (en dus ging ik dood). Dan is 2x zolang doen voer een kill toch beter ;)

Wellicht dat mijn survival skills als kitty wat beter moeten worden ;)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren wel een aardige raid weer. We zitten nu op 5/12 in ToT. Megaera was nog best pittig om te healen. Eindelijk had ik ook weer een keer loot van een coin: Inscribed Bag of Hydra-Spawn. Misschien dat ik nu iets minder snel OOM ga :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik heb momenteel ook zoveel last van OOM gaan. Ik moet echt meer spirit gaan halen en ook meer vertrouwen in mijn mede healer(s). Te vaak komt het er op neer dat ik bijna door mijn mana heen ben terwijl mijn mede healer(s) nog meer dan 50% over hebben. Ik ben alleen altijd bang dat als IK niet heal dat die persoon dan dood gaat omdat hij niet (op tijd) gehealed wordt.

We zijn gisteren voor het eerst de nieuwe raid ingegaan en zijn tot aan Horridon gekomen. Die trash na de eerste boss, echt.... Zijn we vaker op gewiped dan de boss zelf. Pull 2 van die banshees en het valt niet te healen.

Horridon is naar mijn gevoel te doen, enkel ben ik rond de derde gate gewoon helemaal OOM. Zo vaak ook problemen dat men zo ver uit elkaar staat dat ik één van de twee tanks gewoon niet fatsoenlijk kan healen. Nu is het nog een kwestie van zonder kleerscheuren alle add phases door te komen en ik denk wel dat we dan een kill zullen hebben.

Maarja, Council schijnt ook al zo'n rottig gevecht te zijn. Ben benieuwd hoe ver we de eerste week gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

deTwisj schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:13:
Ik heb momenteel ook zoveel last van OOM gaan. Ik moet echt meer spirit gaan halen en ook meer vertrouwen in mijn mede healer(s). Te vaak komt het er op neer dat ik bijna door mijn mana heen ben terwijl mijn mede healer(s) nog meer dan 50% over hebben. Ik ben alleen altijd bang dat als IK niet heal dat die persoon dan dood gaat omdat hij niet (op tijd) gehealed wordt.

We zijn gisteren voor het eerst de nieuwe raid ingegaan en zijn tot aan Horridon gekomen. Die trash na de eerste boss, echt.... Zijn we vaker op gewiped dan de boss zelf. Pull 2 van die banshees en het valt niet te healen.

Horridon is naar mijn gevoel te doen, enkel ben ik rond de derde gate gewoon helemaal OOM. Zo vaak ook problemen dat men zo ver uit elkaar staat dat ik één van de twee tanks gewoon niet fatsoenlijk kan healen. Nu is het nog een kwestie van zonder kleerscheuren alle add phases door te komen en ik denk wel dat we dan een kill zullen hebben.

Maarja, Council schijnt ook al zo'n rottig gevecht te zijn. Ben benieuwd hoe ver we de eerste week gaan komen.
Horridon viel mee. Als je eenmaal voorbij gate 2 en 3 bent, is het gevecht grotendeels over. Jullie gebruiken daar wel 3 healers hoop ik?
Council is pittig met 2 healers. Ik was samen met een resto druid (yup, 2 resto druids is viable :P) aan het healen. Je zit constant rond OOM te healen en probeert alles om maar een beetje mana terug te krijgen 8)7 .
Tortos is een eitje om te 2-healen, maar dan moet iedereen wel goed opletten ;). Vooral bij de quakes even een CD gebruiken.
Megaera moet je wel 3-healen, want de damage van rampage is pittig. En rond de 5de head wordt het pijnlijk voor de tanks en moet je goed opletten voor de area effects.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
En zondag mogen WEER die trash op de bruggen gaan doen :o Heb er al weer zin in... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Jerry schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:23:
[...]

Horridon viel mee. Als je eenmaal voorbij gate 2 en 3 bent, is het gevecht grotendeels over. Jullie gebruiken daar wel 3 healers hoop ik?
Council is pittig met 2 healers. Ik was samen met een resto druid (yup, 2 resto druids is viable :P) aan het healen. Je zit constant rond OOM te healen en probeert alles om maar een beetje mana terug te krijgen 8)7 .
Tortos is een eitje om te 2-healen, maar dan moet iedereen wel goed opletten ;). Vooral bij de quakes even een CD gebruiken.
Megaera moet je wel 3-healen, want de damage van rampage is pittig. En rond de 5de head wordt het pijnlijk voor de tanks en moet je goed opletten voor de area effects.
We doen in feite 3-healen waarbij onze holy priest gaat dpsen als er niet veel damage is. (ze vind disc niet fijn, en holy dps kost geen mana maar doet geen healing; ofzoiets).
Onze logs van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
lanerios schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 09:26:
Leuk dat mensen hier de DPS list van BiS linken, maar hoeveel mensen zitten daaraan hier?

http://www.noxxic.com/wow/dps-rankings/realistic#502

Dit lijkt me een stuk handiger, geeft een stuk meer duidelijkheid per ilevel. Zal je ook gelijk zien dat het verschil tussen ilevels gigantisch is.
Is die lijst niet gemaakt adhv PTR resultaten? Blizzard heeft aangegeven dat de PTR resultaten totaal niet relevant en realistisch zijn t.o.v. live resultaten.

Lijkt me ook een beetje vroeg om nu al voor 5.2 voldoende parses te hebben om dit 'realistisch' te noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 07:27
garagaholic schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:19:
[...]

Is die lijst niet gemaakt adhv PTR resultaten? Blizzard heeft aangegeven dat de PTR resultaten totaal niet relevant en realistisch zijn t.o.v. live resultaten.

Lijkt me ook een beetje vroeg om nu al voor 5.2 voldoende parses te hebben om dit 'realistisch' te noemen..
Die lijst is gemaakt ahv Simulationcraft sims, maar er waren op patch dag nog wat onaangekondigde last minute wijzigingen doorgevoerd, waarvan ik me afvraag of die hierin mee zijn genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is met elke lijst het geval. Aangezien er altijd variabelen zijn. Het was een voorbeeld om te laten zien dat het niet zo is dat 1 lijst altijd klopt. Het hangt af van gevecht, gear level etc. Vergeet niet, al die parses gaan uit van patchwerk stijl fights. Dus gewoon target dummies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

deTwisj schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:30:
[...]

We doen in feite 3-healen waarbij onze holy priest gaat dpsen als er niet veel damage is. (ze vind disc niet fijn, en holy dps kost geen mana maar doet geen healing; ofzoiets).
Onze logs van gisteren.
Zelfs met de "kleine" nerf van Disc priests zijn die nog steeds sterker dan holy priests. Onze disc priest deed een stuk meer healing dan ons op de Horridon gevechten.
Onze log: http://www.worldoflogs.co...ne/?enc=bosses&boss=68476
DK bloodshield = OP natuurlijk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
JimDB schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:36:
[...]

Hehe, even inspelen is dus de bootschap :)
Ik ga ook nog eens LUi proberen denk ik, hoe ordelijker hoe beter ! :*)
Lui vind ikzelf een heel fijne UI, en wordt ook goed geupdate. Ik heb em zelf wel iets getweaked met addons voor o.a. auctions en rare's e.d. en ik gebruik een andere addons voor buffs (elkbuffbars) daar ik graag de naam zie van vooral debuffs. Zal zo nog wel even een screenshot invoegen.

Screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/19932820/WoWScrnShot_030813_145831.jpg

Met de UI van Sabrac zou ik niet lekker kunnen spelen, mij te hectisch voorin in het midden van het scherm. Verder wel leuk filmpje ongeveer hetzelfde als onze kill.

Verder moet ik zeggen dat de patch me redelijk goed bevalt, de raid + daily island ziet er leuk uit. Alleen jammer dat blizz weer heeft toegegeven aan de world PVP zeurders en dus flying mounts disabled zijn, en ik speel nog wel een op PVE server, dus daar heeft flying disablen al helemaal geen nut daar er toch geen world PVP is, tenzij je zelf wil, terwijl ik wel iedere XP weer een "vermogen" kwijt ben aan flying ;)

Verder wat bezig geweest met Direhorn mount hunten, iets van 12 warbringer kills nu, en 1 mount, helaas verloor ik de roll. Ik had de Warbringers wel wat lastiger verwacht, zelfs met 2 man zonder healer zijn ze goed te killen (nog geen wipes gehad). Goede BloodDK's en Hunters met bepaalde pets kunnen ze volgens mij zelfs soloén, al duurt dat wel lang :P De Big bags zijn trouwens erg goed ook welke gedropt worden door deze mobs. Heb denk ik al iets van 80 golden lotussen, 30 stacks van andere random MoP herbs, 5-6 sha crystals, 20-30 shars, iets van 60 essences en 200 dusts ofzo gekregen uit deze bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
sabriel schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:30:
[...]

Tweede boss tot 3de wave gekomen. Eerste 5 tries was ik erbij als warrior tank maar door slechte aoe-control in add-fase maar plaats gemaakt voor een prot paladin.

Kreeg wel compliment voor bossfight, meeste damage van baas is melee, dus ideaal voor warrior. Helaas kwam ik tekort voor AOE-tanking. Hebben we hier op het forum prot warriors, en hoe pakken die de adds op. shockwave op 40s (behalve als je 3+ mobs hit, dan is het weer 20s CD) en thunderclap was niet voldoende.
Volgens mij zijn warriors de beste tanks op die fight. Tips:
- tank niet vlak aan de gate zodat je overzicht hebt op de adds die spawnen uit de gate en die van Horidon springen.
- Gebruik shockwave pas vanaf je 3 adds vast hebt, zodat je 20 sec cd hebt. (en let ook altijd op dat je er nog 3 hebt. Ik haat deze change ook en ik hoop dat ze dit herzien voor prot warriors)
- thunderclap op cooldown en probeer zoveel mogelijk te cleaven (eventueel glyp gebruiken die 3 gratis cleaves geeft na demo roar)
- tab tussen de targets, vergeet ook niet dat revenge 3 targets hit.
- Gebruik heroic leap voor nieuwe adds die spawnen. Zelf vind ik 2 keer na elkaar kunnen chargen het handigste voor die trash, mobiliteit ftw, je kan ook intervenen naar diegenen met aggro)
- Bloodthirst, gevolgd met thunderclap, shockwave en cleave als je redelijk wat adds hebt om een dikke bleed te zetten en threat te houden. (ook een goeie moment om je critbanner te zetten dan voor nog meer tps)
- en dan is er het ultieme wapen dat warriors hebben maar andere tanks niet: onze mocking banner.
30 seconden lang taunt je elke tick alle adds. banner heeft 3 minuten cd. perfect dus om op elke gate te gebruiken! En hij taunt de boss niet heb ik gemerkt ;)
- vergeet ook niet dat de cd van recklesness naar omlaag is gegaan, duurt nu 3 minuten voor de reset.

Onze tactic doet 1 tank de adds, de andere de boss tot de poort neer is, dan wissel je, de ene de adds, de andere de boss. Probleem bij ons waren de frozen orbs, die moeten we beter onder controle krijgen met kiten. Maar adds, die had ikzelf altijd onder controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

lanerios schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:25:
[...]

Is gefixed. nu nog maar 9k per battle. Helaas.
Wat ik op het warcraftpets.com forum heb geplaatst hierover.
Tested it last night for a bit, got 70k-ish xp per battle, now it is only 7k-ish xp on low level pet fights in the city. Gonna hop over to Pandaria and see how much I get there.

[edit]

And a battle against the first wild team I found in the Jade Forest (lelvel 24), yielded me a little over 100k xp.

So it seems low level fights are out of the question for leveling.

[edit 2]

And 96k xp roundabouts against a lvl23 team.

Seems they scaled the xp gained of the level of the team you are fighting now. Which seems more or less logical, that you have to go out to level appropriate areas to get your xp.

So yes, it is still viable but you have to get out of the cities now.
In het kort, xp is nu gebaseerd op enemy team level. Het werkt nog goed op hoge level teams.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Ben nog steeds op zoek naar een leuke Horde guild, zodat ik van m'n dooie realm af kan migraten; iemand nog zoekende?

Ben na een pauze van 3 jaar weer hooked en heb een nieuwe account gemaakt (oude weggegeven)

90 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik ben op zoek naar een zygor addon. DAN GA JE NAAR DE WINKEL

[ Voor 52% gewijzigd door zeef op 10-03-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

net met m'n warrior gelukkig gebruik gemaakt van Faction Tagging.

Groep was bezig met Sha, ik was daar aan het questen.. dus ik had zoiets van.. ff proberen.. help lekker mee, sha gaat neer en ja hoor, kan de quest item looten :).

Vervolgens naar Galleon en daar zelfs een necklace gewonnen...

niet slecht voor een lvl 87 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:09:
[...]

Lui vind ikzelf een heel fijne UI, en wordt ook goed geupdate. Ik heb em zelf wel iets getweaked met addons voor o.a. auctions en rare's e.d. en ik gebruik een andere addons voor buffs (elkbuffbars) daar ik graag de naam zie van vooral debuffs. Zal zo nog wel even een screenshot invoegen.

Screenshot:
[afbeelding]
Ziet er mooi uit, alleen denk ik dat het wel een tijd wennen wordt vooraleer ik daarmee kan spelen :) Ik speel namelijk nog steeds met dezelfde opstelling als de normale UI (target linksboven, map rechtsboven, geen bartender want dat vind ik precies zo onhandig, menu rechtsbeneden ...) met gewoon veel extra addons :p

Had iemand hier niet onlangs een guide gepost over hoe je die UI kan opzetten ? Dan backup ik mijn WoW folder nu en probeer ik eens in het klad :)
sc0ut84 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:47:
Ben nog steeds op zoek naar een leuke Horde guild, zodat ik van m'n dooie realm af kan migraten; iemand nog zoekende?

Ben na een pauze van 3 jaar weer hooked en heb een nieuwe account gemaakt (oude weggegeven)

90 Druid
PvE, PvP or RP realm ? Ik zit namelijk op Twilight's Hammer, een PvP realm en ons 2de core team is nog wel op zoek naar vaste raiders (Guildprogress) Dus moest je interesse hebben :)
Sabrac schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:17:
net met m'n warrior gelukkig gebruik gemaakt van Faction Tagging.

Groep was bezig met Sha, ik was daar aan het questen.. dus ik had zoiets van.. ff proberen.. help lekker mee, sha gaat neer en ja hoor, kan de quest item looten :).

Vervolgens naar Galleon en daar zelfs een necklace gewonnen...

niet slecht voor een lvl 87 xD
Haha, ik vind dat nog steeds vreemd dat dat zo maar kan 8)7. Trouwens, Galleon is nu bijna het zelfde als Sha heb ik gemerkt ? (Qua spawntimer bedoel ik hé, heb deze week trouwens zowaar loot gekregen van Galleon ! :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
destroye schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 20:55:
Ik ben op zoek naar een zygor addon. Liefst een torrent ben niet van paln ervoor te betalen.
Warez bespreken we niet op tweakers. ;) Graag zelf zoeken dus en hier niet meer naar vragen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Trouwens, related. Wel apart, was het niet verboden oid om voor addons geld te vragen? Was toch tijd geleden zo'n gezeur over?

Gevonden: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/1021053914
1) Add-ons must be free of charge.

All add-ons must be distributed free of charge. Developers may not create "premium" versions of add-ons with additional for-pay features, charge money to download an add-on, charge for services related to the add-on, or otherwise require some form of monetary compensation to download or access an add-on.
Dus Zygor is best wel fout bezig haha

[ Voor 65% gewijzigd door corset op 09-03-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
lanerios schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:53:
Trouwens, related. Wel apart, was het niet verboden oid om voor addons geld te vragen? Was toch tijd geleden zo'n gezeur over?

Gevonden: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/1021053914

[...]

Dus Zygor is best wel fout bezig haha
Ik dacht dat Zygor (en andere betaalde addons) dit omzeilen door de Addon (zygor guides viewer) zelf gratis te maken. zygor heeft een basic free version welke volgens mij aansluit op de wow starter edition, alles tot lvl 20. Je betaald dan "officieel" alleen voor de extra guides en daar is geloof ik dan weer geen policy voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:58:
[...]

Ik dacht dat Zygor (en andere betaalde addons) dit omzeilen door de Addon (zygor guides viewer) zelf gratis te maken. zygor heeft een basic free version welke volgens mij aansluit op de wow starter edition, alles tot lvl 20. Je betaald dan "officieel" alleen voor de extra guides en daar is geloof ik dan weer geen policy voor.
Die extra guides zouden ook niets mogen kosten hé, als je kijkt naar de tweede zin zie je al direct dat een soort "premium version" (dus wat jij bedoelt met na level 20) ook gratis zou moeten zijn ...
Developers may not create "premium" versions of add-ons with additional for-pay features, charge money to download an add-on, charge for services related to the add-on, or otherwise require some form of monetary compensation to download or access an add-on.
Al vinden ze er altijd wel iets op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt, maar blizz ergens moeite in steken? dat zie ik niet zo snel gebeuren :p er moet gewoon iemand dezelfde soort addon maken maar gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Tja, dat is denk ik de discussie, mag je niet betalen voor de addon (het framework), maar wel voor guides, dit is de intetpretatie die de guide makers gebruiken. De free versions hebben namelijk wel de volledige addon functionaliteit. Enkel de guides zijn gelimiteerd.

Of mag je voor beide geen geld vragen, de regels zijn hier m.i. wat onduidelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 21:41
Uit nieuwsgierigheid: hoe relevant is een addon/guide als Zygor nog? Na de revamp van Azeroth in Cataclysm word je sowieso al geleid van quest hub naar quest hub. Je hoeft zelfs niet meer van continent te veranderen als je dat niet wil.

En door de XP buffs zijn BC/WotLK quest areas ook niet vreselijk problematisch meer dat je echt lang moet zoeken naar een optimale flow. Eénmaal in Pandaria zit je weer op de quest trein zoals die in de revamp werd aangebracht?

To each his own uiteraard, maar ik vind het niet vreselijk moeilijk om optimaal te questen. Maar goed, ik speel dit spel dan ook al veel te lang en heb veel te veel alts :p

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Kapoen schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:52:
Uit nieuwsgierigheid: hoe relevant is een addon/guide als Zygor nog? Na de revamp van Azeroth in Cataclysm word je sowieso al geleid van quest hub naar quest hub. Je hoeft zelfs niet meer van continent te veranderen als je dat niet wil.

En door de XP buffs zijn BC/WotLK quest areas ook niet vreselijk problematisch meer dat je echt lang moet zoeken naar een optimale flow. Eénmaal in Pandaria zit je weer op de quest trein zoals die in de revamp werd aangebracht?

To each his own uiteraard, maar ik vind het niet vreselijk moeilijk om optimaal te questen. Maar goed, ik speel dit spel dan ook al veel te lang en heb veel te veel alts :p
Same here, als ik nu naar m'n warrior kijk zit is bijna op max level met maar iets van 3 dagen op /played.
Maar goed, tot en met lvl 85 kan ik bijna elke quest dan ook wel dromen :D

Zie zelf het nut van soortgelijke guides dan ook niet, of je er nu 3 dagen of 10 dagen over doet voor max level... maken die 7 dagen op het eind echt zoveel uit?.

Maar zoals je zelf al zei, to each his own :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeer relevant, ik heb Zygor. En het bevalt geweldig, zou niet meer zonder kunnen om te levellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 21:41
Maar welke meerwaarde biedt Zygor vandaag nog? De tijden dat je bij wijze van spreken van STV naar Winterspring moest en dan ff een tussenstop doen in Tanaris om dan naar EPL te gaan zijn reeds lang voorbij. Questen is vrij lineair tegenwoordig en de hoeveelheden XP die je krijgt zorgen er voor dat verplaatsingen minimaal en voorspelbaar zijn.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Als je veel alts hebt en alles al zovaak gedaan hebt voor lvlen minimaal. Ik speel bijna geen alts en dan is zygor ideaal. Tevens heeft zygor ook goede guides voor andere zaken, zoals optimaal je dailies doen en redelijkl goede proff level guides en guides voor aller hande pet/achievement/mounts e.d. echter die gebruik ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:14:
Als je veel alts hebt en alles al zovaak gedaan hebt voor lvlen minimaal. Ik speel bijna geen alts en dan is zygor ideaal. Tevens heeft zygor ook goede guides voor andere zaken, zoals optimaal je dailies doen en redelijkl goede proff level guides en guides voor aller hande pet/achievement/mounts e.d. echter die gebruik ik eigenlijk niet.
Lol daar zou ik het dan juist wel voor gebruiken :)

Op zich maakt het niet zo uit waar je levelt + het warboard geeft je altijd wel een idee waar je moet rondhangen (en anders doe je toch gewoon wat dungeons of battlegrounds :))
Maar guides voor profs of over hoe mounts krijgen lijken me wel interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
proffs gebruik ik wel, alleen mounts/achies/pets niet, daarvan weet ik de meeste wel uit mijn hoofd, en battle pets doe ik niet veel mee, al zou ik die misschien wel gebruiken als ik daar wat mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kapoen schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:40:
Maar welke meerwaarde biedt Zygor vandaag nog? De tijden dat je bij wijze van spreken van STV naar Winterspring moest en dan ff een tussenstop doen in Tanaris om dan naar EPL te gaan zijn reeds lang voorbij. Questen is vrij lineair tegenwoordig en de hoeveelheden XP die je krijgt zorgen er voor dat verplaatsingen minimaal en voorspelbaar zijn.
Hij wijst je nog steeds voor nagenoeg alle quests je naar de precieze locatie waar je moet zijn, en de meest effciente route om te levelen, ook al is het questen vrij lineair. Er zitten reputation guides in voor alle factions, bij de oudere factions is dat wel handig, als je zoals mij recipes verzameld. Ik heb hem zelf ook draaien, maar gebruik hem met name bij het levelen, de dailies guides e.d. heb ik niet meer nodig, maar waren in het begin wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:07
Mensen die WoW met Crossfire+ Eyefinity goed aan het werk krijgen? Beide werken voor geen meter!

Zo'n AV weekendje is trouwens wel fijn, mooi alle malevolent gear farmen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
EelcoB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:55:
[...]

Hij wijst je nog steeds voor nagenoeg alle quests je naar de precieze locatie waar je moet zijn, en de meest effciente route om te levelen, ook al is het questen vrij lineair. Er zitten reputation guides in voor alle factions, bij de oudere factions is dat wel handig, als je zoals mij recipes verzameld. Ik heb hem zelf ook draaien, maar gebruik hem met name bij het levelen, de dailies guides e.d. heb ik niet meer nodig, maar waren in het begin wel handig :)
En heb je hiervoor dan betaalt ? Want op zich kan je zo'n dingen ook gewoon gratis op het internet vinden (bijv. op Wowhead) dus ...

En als het een gratis versie moest zijn: Feel free to share it with us ! :P
thechib12 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 18:20:
Doet me denken aan toen wanneer ik 90 dingde, op een vrijdagavond toen het net AV Call To Arms was. Ik ben dat zelfde weekend nog begonnen upgraden :D

[ Voor 18% gewijzigd door JimDB op 09-03-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
thechib12 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 18:20:
Mensen die WoW met Crossfire+ Eyefinity goed aan het werk krijgen? Beide werken voor geen meter!

WoW heeft volgens mij nooit super gewerkt met Crossfire. Er zijn wel aardig wat leuke eyefinity sets te vinden op o.a. youtube, dus dat zou wel correct moeten werken. Geloof wel dat eyefinity alleen in DX9 werkt, niet als je de DX11 api aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
JimDB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 18:43:
[...]

En heb je hiervoor dan betaalt ? Want op zich kan je zo'n dingen ook gewoon gratis op het internet vinden (bijv. op Wowhead) dus ...

En als het een gratis versie moest zijn: Feel free to share it with us ! :P
De addons zijn op het net wel te vinden hoor, kwestie van goed zoeken :*) , wowhead e.d. zijn deze dingen ook wel op te vinden, de addon wijst je er alleen ingame al op, hoef je niet op wowhead oid te gaan zoeken.
Ik merk wel dat de addons in het algemeen toch een redelijke performancehit kunnen geven, zygor en gatherer zijn de grootste boosdoeners volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
EelcoB schreef op zondag 10 maart 2013 @ 00:04:
[...]

De addons zijn op het net wel te vinden hoor, kwestie van goed zoeken :*) , wowhead e.d. zijn deze dingen ook wel op te vinden, de addon wijst je er alleen ingame al op, hoef je niet op wowhead oid te gaan zoeken.
Ik merk wel dat de addons in het algemeen toch een redelijke performancehit kunnen geven, zygor en gatherer zijn de grootste boosdoeners volgens mij
Ik vind het gewoon vreemd dat er mensen zijn die hier wel degelijk voor betalen, terwijl al deze informatie ofwel op internet staat, ofwel al verwerkt is in andere addons (die wel gratis zijn).

Gisteren TES LFR gedaan en (éindelijk) is men weapon gedropt !!
Ik merk wel degelijk een verschil in het aantal loot dat wordt gedropt in LFR (2 drops in het 2de deel van HOF en weapondrop in TES). Goede update Blizz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gistere op BM zitten bieden tegen een mede Tweaker haha, daarna kwam die wel even zeggen dat ik hem mog hebben ! :D.

Helaasch ging iemand anders er mee vandoor toen ik ff een uurtje pauze had om bier te halen :<
Nogmaals thanks <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:15:
Gistere op BM zitten bieden tegen een mede Tweaker haha, daarna kwam die wel even zeggen dat ik hem mog hebben ! :D.

Helaasch ging iemand anders er mee vandoor toen ik ff een uurtje pauze had om bier te halen :<
Nogmaals thanks <3
Jammer :P . Maar ach die mount is te farmen zelfs als mage. Weet je toevallig voor hoeveel ie weg ging ? Laatste keer dat ik keek was het 40k geloof ik.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.