"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Is dat niet altijd zo ?lanerios schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:32:
Dat mensen dit nog aandacht geven.. zucht. Als je OP class wilt gaan spelen, ga voor warlock PVE op dit moment. (ik speel er zelf 1) maar je gaat straks over een patch of 2 hier weer met precies dezelfde vragen komen etc
On topic:
Archeology gemaxed, woot! 100 mounts gekregen, en nog wat andere crap achievements gehaald. Volgende doel, 10k achievement points.
Gratz trouwens, wil dat ook al lang, maar vind er echt de tijd/geduld niet voor om het te doen. Vooral die 2 mounts, een paar pets en Zin'rokh, Destroyer of Worlds wil ik echt nog graag hebben
En terecht! Dat houdt Blizzard scherp en gemotiveerd om het spel te blijven verbeteren en een goede class balance in PvP en PvE altijd te blijven nastreven.JimDB schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:21:
[...]
Dat is precies wat ik bedoel, het moet beter, maar er zullen altijd mensen blijven klagen over het feit dat het niet goed is.
Ik heb dit weekend inderdaad een LFR gedaan, wat een makkie eigenlijk_Peter2_ schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:07:
Dank jullie voor de info, ga dit weekend me eens in die poel des verderfs storten
Heb zowaar ook nog een stukje loot verkregen (voor een coin) Hoof of Cursed Dreams
Bij de laatste boss stond ik iets te ver naar achter, waardoor ik was buitengesloten bij het gevecht.
Verder niet heel veel bijzonders dit weekend. Ben nu bijna revered met operation shieldwall, nu alleen nog voldoende VP bij elkaar harken voor de belt.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
Gebruik de zin'rokh als transmog voor starshatterJimDB schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:20:
[...]
Gratz trouwens, wil dat ook al lang, maar vind er echt de tijd/geduld niet voor om het te doen. Vooral die 2 mounts, een paar pets en Zin'rokh, Destroyer of Worlds wil ik echt nog graag hebben
Gisteren met de nieuwe guild meegeweest naar msv voor hardmodes. Hondjes gingen neer op de 1e try, leuke encounter met die tegels ! Feng had een paar pulls nodig voor we de shield phase goed onder de knie hadden, maar deze ging ook snel neer. Gara'jol daarentegen zijn we op blijven haperen. Niet voorbij 50% geraakt omdat de totems + tank phase nog niet goed gemasterd wordt.
Bij de doggies alles op elkaar en maar rammen, totaal geen tactics maar gewoon rammen. Zo ging het eigenlijk elke boss.
Elke keer als mijn boss mods zei WEGWEZEN bleef iedereen lekker staan rammen
Maar ach leuke bracers eruit gehaald maar misschien toch maar eens op 10 man in een guild gaan doen want met tactics vind ik in het algemeen toch leuker. Dit is mooi voor de gear maar dat is ook alles.
Met mijn gnome DK in een scenario gezeten, vol verwachting gekeken wat in het kistje zat en ik zag een polearm en dacht, crap een polearm die kan weer mooi in de verkoop...totdat ik de stats zag:
Scavenged Pandaren Spear of the Soldier met Strength, Crit en Stamina. Daardwerkelijk een wapen wat ik kon gebruiken.
Toch blijft het onnatuurlijk voelen om rond te lopen met een polearm
[ Voor 27% gewijzigd door Carthrax op 04-03-2013 09:21 ]
Je weet waar je moet zijn als je wilt raidenCarthrax schreef op maandag 04 maart 2013 @ 08:47:
Gisteren heb ik mijzelf ook eens gewaagd aan een LFR, zeer uniek voor mij maar wat een zerg fest zeg.
Bij de doggies alles op elkaar en maar rammen, totaal geen tactics maar gewoon rammen. Zo ging het eigenlijk elke boss.
Elke keer als mijn boss mods zei WEGWEZEN bleef iedereen lekker staan rammen
Maar ach leuke bracers eruit gehaald maar misschien toch maar eens op 10 man in een guild gaan doen want met tactics vind ik in het algemeen toch leuker. Dit is mooi voor de gear maar dat is ook alles.
Met mijn gnome DK in een scenario gezeten, vol verwachting gekeken wat in het kistje zat en ik zag een polearm en dacht, crap een polearm die kan weer mooi in de verkoop...totdat ik de stats zag:
Scavenged Pandaren Spear of the Soldier met Strength, Crit en Stamina. Daardwerkelijk een wapen wat ik kon gebruiken.
Toch blijft het onnatuurlijk voelen om rond te lopen met een polearm
In de nieuwe 5.2 raid zit ook een strength polearm! Ziet er wel vet uit.
Bij ons moesten we de 25m raid cancelen helaas. Wel nog met 10m ToES continue gedaan. Lei Shi ging nu vrij snel neer

Anyhoe, na het clearen (nou ja, clearen, trash gelaten voor wat het is, op lvl 90 kun je onderhand dwars door ze heen lopen zonder dat ze engagen) sta ik mn bags weer te legen, heb ik potdorie één van de bindings geloot (ik weet al niet eens meer of het die van Garr of Geddon was).... dus ik denk nog eens goed na en dubbelcheck mijn bank-bags.... JAAA ik heb de andere binding al!!
Goed, nog een "paar" arcane crystals farmen / kopen (jammer dat onze server is uitgestorven en het AH dus leeg is), maar verder staats niets me meer in de weg om TF te halen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Gz, thunderfury heb ik ook al 1 deel van en hoop ook steeds op het andere deel tijdens MC rep runs maar voorlopig nog geen succes.Seraphin schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:01:
Vorige week voor funzies MC bosses gecleared; op zich heb ik de hele T1 transmog set al, maar die nieuwe pets zijn ook grappig + wellicht dat ik ooit nog Hydraxian op exalted ga krijgen.
Anyhoe, na het clearen (nou ja, clearen, trash gelaten voor wat het is, op lvl 90 kun je onderhand dwars door ze heen lopen zonder dat ze engagen) sta ik mn bags weer te legen, heb ik potdorie één van de bindings geloot (ik weet al niet eens meer of het die van Garr of Geddon was).... dus ik denk nog eens goed na en dubbelcheck mijn bank-bags.... JAAA ik heb de andere binding al!!
Goed, nog een "paar" arcane crystals farmen / kopen (jammer dat onze server is uitgestorven en het AH dus leeg is), maar verder staats niets me meer in de weg om TF te halen...... op mn druid
Dit weekend eindelijk DK tank op 90 gekregen, 2de level 90 is daarmee binnen en een alliance en horde character nu. Meteen hc farm gestart maar echt geen geluk met drops. Kon al een volledige druid/monk gegeared hebben met al die leather drops om gek van te worden. Zelfs 5 hc's na elkaar geen enkele plate drop LFR doen zal er dan ook niet in zitten voor nieuwe patch want die zou volgens mmo-champion woensdag live moeten zijn.
Verder achievement points nu op 14480 gebracht en zo dus hopen op bijna 14.5k straks. Maar hopelijk nog wat betere gear in 5.2 zodat content solo doen een stuk vlotter gaat en zo nog een paar oude achievements kan meenemen.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik heb die needy en greedy achievements in DS LFR gehaald. Daar werd +100 bij je roll gedaan als het voor jou spec wasmrsar schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:25:
guildie probeert nu al jaren zijn needy achiev te halen,maar hij krijgt nog steeds de 100 niet gerolledbegint nu echt te grappig te worden,doen laatste paar weken veel achiev runs (bwd/ulduar/FL etc etc) waar dus de hele groep op alles need voor hem,en ondertussen heeft iedereen al meerdere keren 100 gerolled behalve hij hahaha iedere avond weer lol op de TS als iemand roept "rolled another 100"
Tsja, toch een beetje dubbel... zit ik zo met Thunderfury in mn bags, zonder hem zelfs maar te kunnen equippen. Misschien moet ik proberen een devver om te kopen om de bindings naar mn pala over te zetten
Iemand voor een petition om legendaries BOA te maken?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik doe namelijk LFR maar nou kan ik vanavond 10m raid mee.
Ik ben nu bij de 25m raids overal saved tot woensdag met mijn mage.
Geldt die save nou ook voor 10m raids?
Ik hoop het echt niet want dat zou betekenen dat ik niet meekan vanavond
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Helaas, 10m en 25m zitten op dezelfde lockout...Donnas-A schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:55:
Hoe zit het trouwens met het "Saved" zijn voor raids?
Ik doe namelijk LFR maar nou kan ik vanavond 10m raid mee.
Ik ben nu bij de 25m raids overal saved tot woensdag met mijn mage.
Geldt die save nou ook voor 10m raids?
Ik hoop het echt niet want dat zou betekenen dat ik niet meekan vanavond
Edit: als je met die 25m raid LFR bedoelde kun je wel gewoon spelen!
[ Voor 7% gewijzigd door IntToStr op 04-03-2013 11:58 ]
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Edit: Ja ik bedoelde LFR 25m....vanavond 10m met de guild is dus geen probleem??
[ Voor 59% gewijzigd door MetalPool op 04-03-2013 12:00 ]
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Ok awsome! Vanavond dus voor de 1ste x mee met de guild raiden.Nirrilith schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:02:
10m/25m zijn gekoppeld los daarvan kun je gewoon LFR doen.
Ben benieuwd
Wordt Blacksmithing levelen nu echt zoveel goedkoper? Ik zag dat je soms wel 30 ghost iron bars nodig hebt voor een skill up. Nu is ghost iron ore best snel bij elkaar te farmen, maar ik vraag mij af of de benodigde hoeveelheden qua tijd opwegen tegen het farmen van ores/bars in oude content.Kapoen schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:54:
Over legendaries gesproken: mijn warrior heeft alle mats bij elkaar om Sulfuras (mace van ragnaros) te craften, maar ik wacht nog op 5.2 om goedkoop blacksmithing te levellen op dat char
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
hahaha 5.2 wordt dus dik geld verdienen op Ghost ironMik! schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:22:
[...]
Wordt Blacksmithing levelen nu echt zoveel goedkoper? Ik zag dat je soms wel 30 ghost iron bars nodig hebt voor een skill up. Nu is ghost iron ore best snel bij elkaar te farmen, maar ik vraag mij af of de benodigde hoeveelheden qua tijd opwegen tegen het farmen van ores/bars in oude content.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
zo gelevelled kon worden.
Ga straks 1000+ GIO op de AH zetten.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die blacksmithing willen/gaan levelen. Ik denk eerder dat er een gigantisch overschot blijft of groter wordt (= kelderende prijzen). Op mijn server zijn mensen bijvoorbeeld in aan het slaan.hmr schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:39:
[...]
hahaha 5.2 wordt dus dik geld verdienen op Ghost iron
Ik denk dat je je hier misschien toch op verkijkt. Blacksmithing is vanwege de 2 extra prismatic sockets zo'n beetje dé keuze als je voor min-/maxing gaat voor raiding/PvP.Xeiji schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:33:
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die blacksmithing willen/gaan levelen.
Het is dat mijn priest het enige char is waarop ik Tailoring en Enchanting heb, anders dropte ik er meteen 1 van de professions voor.
Als je BS wil boosten door mats van AH te plukken, kun je net zo goed de normale ores kopen; volgens mij staan die nog genoeg op de meeste AH's tegen redelijke prijzen. Het gebruik van GIO voor BS onder lvl 525 is volgens mij vooral prettig als je met je char / alt toch al aan het levellen bent in pandaria.
(net zoals ik b.v. een paar alts heb met alleen gathering profs; hierdoor heeft mijn toon met alchemy ooodles panda herbs, terwijl alch lvl nu ergens midden op WOTLK niveau zit... zou het fantastisch vinden om die farmzeut over te slaan en meteen mn panda herbs te gebruiken).
[ Voor 26% gewijzigd door Seraphin op 04-03-2013 15:02 ]
Verwijderd
Alle professions zijn nu toch enigzins vergelijkbaar met elkaar qua bonus?detheavn schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:59:
[...]
Ik denk dat je je hier misschien toch op verkijkt. Blacksmithing is vanwege de 2 extra prismatic sockets zo'n beetje dé keuze als je voor min-/maxing gaat voor raiding/PvP.
Met de komst van epic gems (in 5.4?) zal BS de beste profession worden.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:00:
[...]
Alle professions zijn nu toch enigzins vergelijkbaar met elkaar qua bonus?
Ik ga ook zeker mijn mining omruilen voor blacksmithing. Wil alleen wel een miner overhouden, maar ja, dat kost weer tijd om een toon te levelen tot 90...
Diezelfde buff krijg je als alchemist of scribe ook. Ook de andere professions zijn vergelijkbaar. Het is alleen bij een blacksmith of scribe wat permanenter omdat je er geen elixir voor hoeft te gebruiken.detheavn schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:59:
[...]
Ik denk dat je je hier misschien toch op verkijkt. Blacksmithing is vanwege de 2 extra prismatic sockets zo'n beetje dé keuze als je voor min-/maxing gaat voor raiding/PvP.
Valt vaak tegen. Copper en tin zijn meestal nog wel te doen, iron ook nog wel. Gold en silver zijn meestal een ramp en ook thorium is volgens mij vaak erg duur.Seraphin schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:59:
Als je BS wil boosten door mats van AH te plukken, kun je net zo goed de normale ores kopen; volgens mij staan die nog genoeg op de meeste AH's tegen redelijke prijzen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Huur je mij in voor je miningIntToStr schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:02:
[...]
Met de komst van epic gems (in 5.4?) zal BS de beste profession worden.
Ik ga ook zeker mijn mining omruilen voor blacksmithing. Wil alleen wel een miner overhouden, maar ja, dat kost weer tijd om een toon te levelen tot 90...
DealCarthrax schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:04:
[...]
Huur je mij in voor je miningBen wel over te halen om wat te minen met wat instant dungeons als tegen prestatie
Gelukkig heb ik ook mijn farm nog natuurlijk. Daar krijg je ook zo'n 2 stacks per dag uit. Nu doe ik veel herbs uit m'n farm halen voor potions en flasks.
Ja, op het moment wel, maar zoals IntToStr al aangeeft gaat dit met epic gems wel veranderen. Dit was in Dragon Soul ook het geval.NMe schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:03:
Diezelfde buff krijg je als alchemist of scribe ook. Ook de andere professions zijn vergelijkbaar. Het is alleen bij een blacksmith of scribe wat permanenter omdat je er geen elixir voor hoeft te gebruiken.
Uiteindelijk boeit het ook geen ene drol wat je doet natuurlijk, want tenzij dat net die paar stats het verschil gaan maken tussen een kill of geen kill, dan doet een guild iets fout, of is voor hun play-style undergeared
mbt kosten van ores/bars. Kijk maar eens op de AH wat een stack aan fel iron, cobalt of saronite doet. Ik heb een tijd terug al m'n fel iron weten te slijten voor 320g per stack. Sinds CRZ is het vrij druk geworden als je zelf wilt minen
Ach ja, binnenkort maar een paar uurtjes gaan minen tot ik genoeg mats voor BS levelen heb
Ik betwijfel of het levelen van BS je veel geld gaat opleveren. Er zit potentieel wel geld in GI-bars in verband met de 'transmute' naar die nieuwe bar die nodig is voor de transmog TBC-lookalike weapons. Daar heb je dagelijks 10 bars voor nodig. Een grotere moneymaker is en blijft over het algemeen Fel Iron Ore is mijn ervaring. Lastiger te farmen, maar brengt aanzienlijk meer op per stack dan GIO of welke willekeurige andere ore.skassie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:01:
Gelukkig ben ik al behoorlijk aan het farmen geslaagd toen ik hoorde dat BS
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
en voor echt min-max is dat vaak beter. al vraag ik me af of de burst gloves van engineer niet beter zijn.
aangezien je die kan timen.
maar das iets voor de echte spreadsheet die-hards
[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 04-03-2013 15:42 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Kan wel zijn, maar ik denk dat levelen via GIO veel practischer is. Ja, je verbrand er eigenlijk heel veel mats mee, maar je hebt geen geneuzel meer met randartikelen als motes/crystalized meuk en nog meer.lanerios schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:33:
En het levellen via oude materials van BS wordt alleen maar goedkoper zo, bedankt blizzard, zo kan ik weer lekker makkelijk incashenVeel mensen gaan via Ghost Iron, komen erachter dat het veel en veel duurder is dan de normale manier, gaan op de oude manier verder, en ik loop binnen. Jep, 5.2 wordt leuk.
Dat in tegenstelling tot een uurtje vliegen en minen en je bags lopen over van de GIO.
Maar goed, we zullen zien.
Vraag en aanbod leert dat de prijs dan toch weer omlaag gaat omdat uiteindelijk mensen blijven undercutten om hun zut te kunnen slijten.
Maar zoals ik al zei: we zullen zien.
Denk dat het reuze mee gaat vallen en denk zelfs dat de prijs van Ghost Iron Ore juist goedkoper wordt dan dat ie nu is.skassie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:01:
Gelukkig ben ik al behoorlijk aan het farmen geslaagd toen ik hoorde dat BS
1000 ores is ook niet zo heel veel als je bedenkt dat er mensen zijn die guild tabs vol hebben. Ook bars en Trillium bars zullen denk ik erg tegen gaan vallen.
je hebt 4412 Ghost Iron bars nodig om BS te lvlen

Goedkoopste om BS te lvlen is te vergelijken tussen Ghost Iron Bar en de bars die je anders nodig hebt. Ghost Iron Bars zijn makkelijk om bepaalde bottlenecks makkelijker te omzeilen (Fel Iron, Adamantite, Cobalt en Obsidium).
Common gems > Rings en Necklaces van maken. Die weer Disenchanten. Daar weer scrolls van maken en die verkopen.IntToStr schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:05:
Mooie verandering voor JC ook: je kunt straks een Primal Diamond maken met 5 van elke green gem + 1 spirit of harmony. Dat is een stuk beter dan 6 blue gems op te offeren hiervoor! Heb nog honderden green gems over, dus zit voorlopig wel goed qua meta gemsKan ik het ook lekker zelf doen ipv weer een alchemist vragen.
Of Golden Lotus inslaan > Transmuten met een alchemist naar rare gems/meta gems > cutten en verkopen.
[ Voor 28% gewijzigd door Zertaxka op 04-03-2013 16:11 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Enchants van maken kan ik inderdaad doen en doe ik af en toe ook wel. Transmuten met golden lotus zou ik met een bevriende alchemist eens kunnen proberen. Meestal heb ik veel meer golden lotus van m'n farm dan ik nodig heb voor flasks. Spul verkoopt alleen altijd zo slecht op onze serverZertaxka schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:07:
Common gems > Rings en Necklaces van maken. Die weer Disenchanten. Daar weer scrolls van maken en die verkopen.
Of Golden Lotus inslaan > Transmuten met een alchemist naar rare gems/meta gems > cutten en verkopen.

LFR is bedoeld om makkelijk te zijn, het maakt mensen gewoon klaar om het op normal te clearen. Namelijk: het geeft inzicht over de tactics, die trouwens nooit gevolgd worden in LFR doordat het gewoon te simpel is, en geeft de mogelijkheid gear te looten, waarmee je later normal raids mee kan doen._Peter2_ schreef op maandag 04 maart 2013 @ 07:50:
[...]
Ik heb dit weekend inderdaad een LFR gedaan, wat een makkie eigenlijk
Heb zowaar ook nog een stukje loot verkregen (voor een coin) Hoof of Cursed Dreams
Bij de laatste boss stond ik iets te ver naar achter, waardoor ik was buitengesloten bij het gevecht.
Verder niet heel veel bijzonders dit weekend. Ben nu bijna revered met operation shieldwall, nu alleen nog voldoende VP bij elkaar harken voor de belt.
Gratz met je loot trouwens, het geluk was aan jou kant
Was van plan om hem te gebruiken als transmog voor mijn PvP set, samen met de Wrathful Gladiator's set, prachtige combinatieVerwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 07:58:
[...]
Gebruik de zin'rokh als transmog voor starshatter
Met 5.2 direct eens mijn BS maxen, denk dat ik een pak goedkoper ga uitkomen met GI-bars, low-level bars worden namelijk voor hardstikke veel gold op de AH verpatst, en de prijs van GI is echt belachelijk. (Ok, je zal er veel nodig hebben, maar per craft ga je ook meerdere levels omhoog, en desnoods kan je nog altijd war andere bars gebruiken om te levellenTeunis schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:41:
Meeste maak proffession hebben een 80+ (of wat de MoP waarde nu ook mag zijn) in stats, alleen bij BS heb vrij keuze welke stats dit moeten worden.
en voor echt min-max is dat vaak beter. al vraag ik me af of de burst gloves van engineer niet beter zijn.
aangezien je die kan timen.
maar das iets voor de echte spreadsheet die-hardsoveral maakt het als peanuts
BS + Engi is trouwens de "beste" (relatief gezien) combinatie voor PvP. (Al moet ik ze wel nog steeds maxen

Paar pogingen nog op shekzeer gedaan maar we kregen Phase 2 niet onder controle binnen 4 attempts, dus dat was het raiden van deze week
Met m'n werk etc nog maar zien of ik uberhaubt raiden vol kan houden, nu dat ik langer onderweg ben.. time will tell
Yay, eindelijk revered met OS, komt 5.2 uit en is er dus alweer beter spul beschikbaar voor mijn VP en begint de grind opnieuwJimDB schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:03:
Gratz met je loot trouwens, het geluk was aan jou kant(Zie wel dat je je VP niet uitgeeft, die worden niet gereset met 5.2 en je zal al snel nieuw gear kunnen kopen bij de nieuwe faction)
Verwijderd
Meest annoying CM tot nu toe, elke boss heeft wel zijn eigen kleine dingetjes die je goed moet doen om binnen de tijd te blijven.. Gelijk daarna ook even silver gehaald op shado-pan monastery, waardoor ik nu een mooie title en mount heb.
Nu nog gold halen op shado-pan en brewery en dan heb ik ook het xmog setje
Tevens donderdag amber-shaper heroic neergekregen en zondag al empress HC neergekregen.
Met 4 healers wordt die fight toch vrij simpel. Hierdoor ook de Cutting Edge feat of strength voor Heart of Fear binnen
En zowaar na iets van 6 weken lootdroogte erg veel mazzel: Ik kreeg heroic chest token van Empress en heroic leg token van amber-shaper en ook nog eens de elegon trinket (na 234x elegon heroic + gebruik van coin)
Had eigenlijk gerekend op een patch op 13 maart, maar komt blijkbaar al morgen. Volgende week had mij iets beter uit gekomen, maar ben ook wel toe aan nieuwe content
With the release of Patch 5.2: The Thunder King, the vast Throne of Thunder raid will become available. As in previous raid tiers, Raid Finder wings and availability difficulties will be staggered.
To access the new Raid Finder wings you will need a minimum average item level (ilevel) of 480.
This is our current schedule based on a planned patch release date of March 5. If the patch is delayed, or if we determine any change is needed, we’ll update this article.
March 5 – Normal Throne of Thunder
March 12 – Heroic Throne of Thunder and LFR Wing 1 “Last Stand of the Zandalari”
March 19 – LFR Wing 2 “Forgotten Depths”
April 2 – LFR Wing 3 “Halls of Flesh-Shaping”
April 16 – LFR Wing 4 “Pinnacle of Storms”
40 stats op (in 5.4) chars met ilvls die op gaan lopen tot de 550. Bekijk het eens realistisch, 1 item heeft op dat ilvl rond de 3500 stats..... Zelfs een freaking foodbuff heeft 7 keer zoveel stats
Die "min/maxing" van BS gaat je DPS misschien met 0,1% verhogen, als het al zoveel is. Waste of money als je het mij vraagt.
Ik wil al tijden eigenlijk BS hebben ipv mining, omdat ik gewoon helemaal niets aan die 480 stamina heb en ik kan mooi epic plate items maken. De boots en head van BS zijn bis voor mij volgens mij in T15.Krukar schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:56:
Gaan mensen nu serieus BS levelen voor "min/max" t.o.v. andere professions met epic gem? (als die er uberhaupt al komen deze x-pack). Je haalt dan een verschil van wat, 40 stats? Yay.....
40 stats op (in 5.4) chars met ilvls die op gaan lopen tot de 550. Bekijk het eens realistisch, 1 item heeft op dat ilvl rond de 3500 stats..... Zelfs een freaking foodbuff heeft 7 keer zoveel stats
Die "min/maxing" van BS gaat je DPS misschien met 0,1% verhogen, als het al zoveel is. Waste of money als je het mij vraagt.
Wellicht handig erbij te zeggen: Alliance
[ Voor 16% gewijzigd door _Peter2_ op 05-03-2013 09:41 . Reden: faction toegevoegd ]
Was nog wel een paar van plan te doen voor valor_Peter2_ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:03:
Nog tweakers die vanavond een paar hc's willen runnen met mijn druid? Ik respec mijn guardian nog naar feral dps en hou mijn healer spec zodat ik of kan DPS-en (of wat daar voor door moet gaan ;p) of healen.
Ben rond 8 uur thuis
Tank of dps
Nee hoor, ik ga bs levellen om een oude legendary te craftenKrukar schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:56:
Gaan mensen nu serieus BS levelen voor "min/max" t.o.v. andere professions met epic gem? (als die er uberhaupt al komen deze x-pack). Je haalt dan een verschil van wat, 40 stats? Yay.....
I know the feeling...Sabrac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:30:
Nadat ik zelf 1,5 uur te laat aankwam (nieuw werk, langere reistijd.. leuk xD). Heb ik onze guild raid in progress gejoined... en ja hoor Amber shaper is neer
Paar pogingen nog op shekzeer gedaan maar we kregen Phase 2 niet onder controle binnen 4 attempts, dus dat was het raiden van deze week.
Met m'n werk etc nog maar zien of ik uberhaubt raiden vol kan houden, nu dat ik langer onderweg ben.. time will tell

Maar nu wel gezien dat de patch deze week live gaat.... aaarggh ben erg nieuwsgierig terwijl ik toch er over zat te denken om helemaal met WoW te stoppen....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben vanavond aan het raiden, dus kan helaas niet helpen._Peter2_ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:03:
Nog tweakers die vanavond een paar hc's willen runnen met mijn druid? Ik respec mijn guardian nog naar feral dps en hou mijn healer spec zodat ik of kan DPS-en (of wat daar voor door moet gaan ;p) of healen.
Wellicht handig erbij te zeggen: Alliance
@Kapoen, kun je niet aan iemand die de recipe heeft vragen om hem te maken?
Het char waarop ik bs ga levellen heeft nog geen professions buiten first aid, dus ik moet er sowieso iets mee aanvangen en blacksmithing heb ik nog niet op mijn andere chars...
Verwijderd
Tsja, maar daarom heet het dus ook min/maxing, die hele discussie van de 0.x% performance increase is al zo oud als WoW zelfKrukar schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:56:
Voor mij gaat het het verschil (ook) niet maken, maar ik kan me voorstellen dat er guilds zijn die redeneren dat 25 x 0.1% toch wél weer net het verschil kan maken tussen een wipe en een kill. Aangezien ik zelf genoeg 1% wipes heb gezien, snap ik de redenatie wel.
Wat het met AH-prices gaat doen; we zien wel. Maar of ze nou stijgen of dalen, ik ben sowieso blij met initiatieven die de markt een beetje levendig houden. Ik kreeg namelijk toch een beetje de indruk dat de markt voor (crafting) professions na de komst van MoP ingezakt is. (correct me if I'm wrong)
Ik zit nu in een guild die mijn (WoW) leven gedurende bijna elke raid zuur proberen te maken dus ben misschien op zoek naar iets anders.
[ Voor 3% gewijzigd door Negaiido op 05-03-2013 10:46 ]
meh ben beetje aan het slacken hiermee xD laatste tijd meer met andere dingen bezig xD maar zit nu bijna op de 3k valor voor dieVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:51:
Gisteren de 6000 valor points nog gehaald voor de legendary quest. Nog eventjes de bg ingedoken voor een win, maar dat werd hem precies toch niet. Ook mn 19e artifact gemaakt, die ring van de tol'vir, hadden ze beter een heirloom ofzo van gemaakt, wie gebruikt deze nog.
nadat ik in een mega faal groep zat in lfr (3e gedeelte) ben ik er even weer klaar me,mensen die trash pullen terwijl 80% er nog niet is,in totaal 4x naar buiten gerend,een stuk of 4 tanks zien komen en gaan,stuk of 8 dps/heal gekicked omdat het idioten waren..pfffff, was een lange tijd geleden dan ik meer dan een uur over een lfr gedeelte heb gedaan

[ Voor 23% gewijzigd door mrsar op 05-03-2013 11:17 ]
Niet vergeten om morgen ook even langs de black prince te lopen voor het vervolg van de legendary quest line! En natuurlijk een "gratis" 522 ilvl neck ophalen bij de vp vendor.
moet volgens mij vanavond even wat gaan bijlezenIntToStr schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:19:
Jeej, over een week mogen we weer het feest van LFR in
Niet vergeten om morgen ook even langs de black prince te lopen voor het vervolg van de legendary quest line! En natuurlijk een "gratis" 522 ilvl neck ophalen bij de vp vendor.
"gratis"neck? neem aan voor vp die ik opgespaard heb
Verwijderd
De meest frustrerende fight vind ik mel'jarak. CC is nooit in orde, wordt niet gedispelled & mensen worde niet bevrijd. Every. Week. Again.mrsar schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:14:
[...]
meh ben beetje aan het slacken hiermee xD laatste tijd meer met andere dingen bezig xD maar zit nu bijna op de 3k valor voor dienieuwe LFR zal er wel weer een boost in geven gok ik zo
nadat ik in een mega faal groep zat in lfr (3e gedeelte) ben ik er even weer klaar me,mensen die trash pullen terwijl 80% er nog niet is,in totaal 4x naar buiten gerend,een stuk of 4 tanks zien komen en gaan,stuk of 8 dps/heal gekicked omdat het idioten waren..pfffff, was een lange tijd geleden dan ik meer dan een uur over een lfr gedeelte heb gedaan
Hopelijk kunnen we hem nog neerkrijgen voor de patch.
Eerlijk gezegd zie ik het vanavond niet worden, maar je weet nooit. In feite is een groot deel van het gevecht hetzelfde. Dus als we de add control en spark soaking voor elkaar hebben zou het misschien nog wel lukken
Verwijderd
Ik denk dat de meeste mensen BS gewoon niet levelen omdat het een PITA is om te levelen. Nu het makkelijk(er) kan, zullen veel mensen alsnog BS gaan doen en niet voor de extra stat allocation. Daarbij komt dat er veel nieuwe recipes komen voor BS die repgated zijn, dus kan me nog best voorstellen dat ik ook BS neem op me main ipv op me warrior. Zeker in het begin van MoP vond ik het wel jammer dat ik niet die blue weapons kon craften (nog is verergerd door BOP spirit of harmony/ BOP Chaos orb in Cata).IntToStr schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:00:
[...]
Ik wil al tijden eigenlijk BS hebben ipv mining, omdat ik gewoon helemaal niets aan die 480 stamina heb en ik kan mooi epic plate items maken. De boots en head van BS zijn bis voor mij volgens mij in T15.
Ik hoop dat ze dezelfde revamp voor alle proffs doen, dan doe ik misschien nog eens een grote revamp
Op dit moment is overigens BS sowieso superieur tov andere proffs omdat je vrije keus hebt voor gems. Voor de meeste proffs krijg je nu str/agi/intel boosts, terwijl haste/crit/mastery/pvppower vaak superieur is. Met epic gems wordt dit verschil alleen maar groter (ongeacht of de andere proffs navenant hoger worden).
Ikzelf stack bijvoorbeeld haste op me mage, en pvp power voor pvp. Met BS zou ik dan 640 haste/pvppower krijgen ipv 320 intel, toch lekker.
1int vs 2 spirit.
Daarnaast is vanuit healer p.o.v., BS + Tailoring de beste proffesions.
Verder zijn ze allemaal gelijk (op gathering en engineering na), als de epic gems komen dan ben ik benieuwd of de JC only gems weer onveranderd blijven en dus minste voordeel geeft.
Ik ben Engineer en JC op mijn main healer (Priest)
Engineer en BS op mijn main Alt Healer (Paladin)
Alch (flask) en Scribe op mijn alt healer (Shaman)
Alch (pot) en tailor op mijn alt healer (Monk)
Herb en Mining op mijn alt healer (Druid)
Ik heb mijn proffesions puur voor bonus en heb ze allemaal (LW/Skinning zit nog vast op wotlk niveau).
Engineering is voor de burst healing en met een CD van 1 min valt het altijd samen met Spirit Shell / Arch Angel (30sec) als ik Disc ben en met Holy een iets betere Hymn of Cascade's en mijn paladin heb ik de engineering buff met elke CD ik gebruik en paladins heeft er nog al wat.
Werkt voor mij terwijl Engineering verder niets brengt voor stats voor healers.
Vind alchemist een goede proffesion overal gezien.
Reduceerd de Flask kosten door het een extra uur langer te geven.
Vooral in begin met de Flask prijzen scheelde dit meer dan goedkopere leg enchants (tailor) of shoulder enchants.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Same here, al dagen geen dailies meer gedaan en zit volgens mij nog niet eens aan de 1000 voor die questmrsar schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:14:
[...]
meh ben beetje aan het slacken hiermee xD laatste tijd meer met andere dingen bezig xD
Haha, ik moet dringend ook eens werk maken van men profs, nooit tijd/geld in gestoken, maar nu met de changes moet ik het toch eens doen. (Zit nog maar op 199 BSKapoen schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:44:
Natuurlijk kan dat, maar 'where's the fun in that?'
Het char waarop ik bs ga levellen heeft nog geen professions buiten first aid, dus ik moet er sowieso iets mee aanvangen en blacksmithing heb ik nog niet op mijn andere chars...

Op nog geen enkele char heb ik een prof maxxed, maar ik heb ze wel allemaal eens uitgetest (de eerste 70 levels alleszins
EDIT: Patchnotes van 5.2 voor professions
Valt best mee als je je daillies en profs even laat vallen zoals ik momenteel doe, nu besteed ik eindelijk eens tijd aan men alts. Battlegrounds met heirlooms ftw_Peter2_ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:12:
[...]
Yay, eindelijk revered met OS, komt 5.2 uit en is er dus alweer beter spul beschikbaar voor mijn VP en begint de grind opnieuw. Blizzard weet je wel bezig te houden.
Wat hij bedoelt is: Je kan die neck al kopen op neutral, dus je hoeft er helemaal niets voor te doenmrsar schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:22:
[...]
moet volgens mij vanavond even wat gaan bijlezen
"gratis"neck? neem aan voor vp die ik opgespaard heb
[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 05-03-2013 18:25 ]
Ben iets later (weer) online, vrouw was wat later thuis uit haar werk, dus eten we later.Sabrac schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:10:
[...]
Was nog wel een paar van plan te doen voor valor
Ben rond 8 uur thuis
Tank of dps
/me Verbaast zich dat er nog geen nieuwe posts bij zijn gekomen
Gisteravond nog 2 runs gedaan als DPS met Sabrac als tank. Feal kitty is nog even wennen voor me. Eens zien hoe het verder gaat met questen. Ik merk wel dat ik veel kwetsbaarder ben dan als bear.
[ Voor 31% gewijzigd door _Peter2_ op 06-03-2013 09:04 ]
Geprobeerd, we kwamen niet eens voorbij de 3:00 markBlistimo schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:21:
Never give up! Als het nog kan, kan het nog. GL!
Daarnaast was ik in een aantal pogingen waar we rond de 3 minuten kwamen al bijna oom. Dat is ook geen goed teken als je een 12+ minuten gevecht aan het doen bent
Maar wil wel graag wat sneller 90 worden dan nu
Valley of the Four Winds totdat je een quest in Krasarang Wilds krijgt. Deze volledig afronden. (~lvl88-89)
Dan de Kun-Lai Summit noordwesten shadow-pan quests doen totdat je quest in Townlong Steppes krijgt die de shadow-pan quests vervolgt. (lvl89) Hier alle quests volgen en dan naar de Dread wastes (lvl 89-90)
Voordeel hiervan is dat je hierna bijna meteen met heroics bezig kan zonder met je points dingen te kopen en professions spullen te maken.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Als ik van jou was zou ik naar kunlai summit gaan tot 89 en dan naar dread wastes. Is volgens mij het snelste.lanerios schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:19:
Vraagje, hoe raden jullie aan om 87.5 -> 90 te doen? Heb 2,5 level in J Forest gehaald, natuurlijk ga ik dat niet halen per zone meer.
Maar wil wel graag wat sneller 90 worden dan nuGewoon de hoogste quest zones doen? Of zijn bepaalde zones beter dan anderen?
85 -> Jade forest
86 -> Valley of the Four Winds
87 -> Kun-lai Summit
88 -> Townlong Steppes
89 -> Dread Wastes
Mocht je ergens het gevoel krijgen dat je voor een area undergeared bent (wat eigenlijk amper voor komt) kun je dan altijd in desbetreffend gebied je vendor gear kopen
Ik weet dat ik op deze manier behoorlijk wat skip, maar het gaat er voor mij nu ook om om zo snel mogelij op 90 te komen. Na je 2de character boet het verhaal me niet veel meer, dus na de 7de al helemaal niet meer
Heb Pandaria en Cataclysm compleet.
Northrend moet ik volgens mij alleen Storm Peaks nog voor doen.
Outland moet ik nog behoorlijk wat aangezien mijn character welke destijds zo'n beetje alles compleet had oververhuisd was naar m'n tweede account en ik ga geen 12 euri uitgeven om een keer in te loggen voor een paar achievs
Eastern Kingdom en Kalimdor moet ik nog zoveel ... Dat was met Cata practisch een reset
Maar goed ... SOONtm!!!
Ik heb wel al met 3 alts JF helemaal gedaan, omdat ik bang was anders in de knoei te komen met phasing; bij de Jade Temple en de allereerste zone waarin je aankomt veranderd er nogal wat zegmaar.... iemand enig idee of je dingen mist als je ook hier dingen skipped?
Ghe, ik was zoooo blij dat ik in WOTLK mn Loremaster al heb gehaald; ál die q's nog een keer doen zou ik niet trekkendetheavn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:33:
Eastern Kingdom en Kalimdor moet ik nog zoveel ... Dat was met Cata practisch een reset
thanks voor de tip mbt JF btw; met mn pala dus zsm opbokken uit JF! Die zone doet me echt weinig qua WoW; ik blijf me ergeren aan het "meh, Kung Fu Panda" sfeertje.
[ Voor 38% gewijzigd door Seraphin op 06-03-2013 10:40 ]
Trouwens, over jade forest. Dat gevecht tegen die sha.. wat een kansloze quest zeg. "Ow no, there is a giant sha out there! Throw some sparklies on the ground around it!"
En pas om 18u thuishmr schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:57:
Oe. 5.2 vandaag!
Mag blij zijn als ik 20.00 thuis benGrompie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:47:
[...]
En pas om 18u thuis. Tijd gaat echt te traag vandaag...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
SW:Pain zou 25% gebuffed worden, DP zou voor minder hitten, Dispersion zou tot shadowskool gaan behoren, etc. Enige wat anders is is dat we 25% minder healen en te targetten zijn na een fade..
Weet iemand al of Insanity een DPS gain of loss is?
Daarvoor even de rare's in Pandaria gekilled de 5 nieuwe en die droppen van die rep isignia's, erg nice hoef ik dus niet de daily's te doen daar
Verwijderd
Zag een feat of strength staan om Will of the Emperor neergelegd te hebben vooraleer je thunder king island bezocht hebt ofzo.
Toen ik bij het patchen naar de notes keek zag ik dat van al mn chars :
guardian druid : meer viable voor pvp & betere scaling/cooldowns
enha shaman : buff all the way, met nog meer selfheals. I like
fury warrior : kleine nerf lijkt het (deadly calm weg, dmg bonus van heroic leap glyph weg) maar wild strikes wordt wel gebuffed.
Op het eiland was het nog niet te druk, ik vermoed dat dat deze namiddag wel gaat veranderen
Ik heb meteen ook mijn valor points opgemaakt en 3 epics aangekocht, waardoor mijn itemlevel net hoog genoeg is om de 5.0 en 5.1 LFR niet meer te hoeven doen /yay
Ik moet ook heel northrend zo'n beetje nog, en de classic content voor de loremaster.... voorlopig te druk met characters lvl'en om hier aan toe te komendetheavn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:33:
Ik moet loremaster ook nog eens doen. Staat al zo lang op m'n to-do lijst
Heb Pandaria en Cataclysm compleet.
Northrend moet ik volgens mij alleen Storm Peaks nog voor doen.
Outland moet ik nog behoorlijk wat aangezien mijn character welke destijds zo'n beetje alles compleet had oververhuisd was naar m'n tweede account en ik ga geen 12 euri uitgeven om een keer in te loggen voor een paar achievs
Maar goed ... SOONtm!!!
Staat helemaal uitgelegd op wowhead (linkje), je moet namelijk eerst de recipes nog leren hémartijnprijt schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:27:
Hoe zit het nou met die craftable dreadfull gear, is die gelijk te maken?
Ik heb zelf bijna alleen dungeons gedaan van 85 - 90, maar dat is helemaal niét aan te raden. Gaat namelijk veel trager dan questen (zelfs als tank, met bijna altijd instand queues) en is ontzettend saailanerios schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:19:
Vraagje, hoe raden jullie aan om 87.5 -> 90 te doen? Heb 2,5 level in J Forest gehaald, natuurlijk ga ik dat niet halen per zone meer.
Maar wil wel graag wat sneller 90 worden dan nuGewoon de hoogste quest zones doen? Of zijn bepaalde zones beter dan anderen?
Ik zou als ik jou was de begin quests van iedere faction al doen (GL in Vale, Klaxxi in Dread, Shado-Pan in Townlong) spaart je heel wat tijd uit en je passeert toch in die gebieden tijdens het levellen, WIN-WIN situatie
Hoop binnen een uur thuis te zijn om eens te beginnen met de nieuwe patchGrompie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:47:
[...]
En pas om 18u thuis. Tijd gaat echt te traag vandaag...
Heb je gekozen voor de PvE dailies ?Mektheb schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:23:
Net even al die daily's gedaan op het island met iemand samen, dat gaat aaaaardig snel met ze 2e.
Vraag me namelijk af of je met de PvP dailies meer CP kan verdienen, want anders zie ik het nut er niet van in. CP cappen is namelijk gedaan in een half uurtje ofzo, terwijl VP best lang duurt
Ik dacht dat hij pas om 13.00 online ging zijn ??Kapoen schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:31:
De release van 5.2 gaat verrassend vlot, voor 11u was de patch al live.
Op het eiland was het nog niet te druk, ik vermoed dat dat deze namiddag wel gaat veranderen
Crafters kunnen 1 nieuwe recipe per dag ontdekken door hun daily cooldown te doen.martijnprijt schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:27:
Hoe zit het nou met die craftable dreadfull gear, is die gelijk te maken?
Tailors kunnen gelijk een recept leren door hun Imperial Silk te maken.
Leatherworking moeten 2 recipes van random world drops krijgen om een nieuwe daily CD te krijgen voor Magnificent Hide en ontdekken zo een nieuwe random item per dag.
Blacksmithing is iets lastiger. Je server moet stage 2 op het nieuwe eiland vrijspelen. Dit gaat wel een aantal dagen duren

Ze waren vroeg klaar kon vlak voor het werk al even snel online (9:15)JimDB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:40:
Ik dacht dat hij pas om 13.00 online ging zijn ??
Had ik dat gewetenZertaxka schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:47:
[...]
Ze waren vroeg klaar kon vlak voor het werk al even snel online (9:15)

Het is waarschijnlijk een domme vraag, maar is het nieuwe PvP seizoen ook gelijk van start gegaan ? If so, dan ga ik deze week de hele tijd PvP'en ! Waarschijnlijk veel noobs (of mensen die geboost worden) online die direct het nieuwe gear te pakken willen krijgen en dus simpel(er) om rating te doen
Met andere woorden: Deze week moet ik nog geen CP cap halen ? Even focussen op PvE/dailies danZertaxka schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:58:
Seizoen is gisteren afgelopen en meestal nemen ze een week de tijd om de PvP titles te verdelen. Dus het nieuwe seizoen zal denk ik pas volgende week op zijn vroegst beginnen.
(De nieuwe paladin set staat trouwens weeral hondslelijk op een Tauren ... Het wordt tijd dat ze daar eens rekening mee beginnen houden en fatsoenlijkere/mooiere sets beginnen te ontwikkelen, het gaat precies met de jaren bergaf ...

Dat doet me eraan denken dat ik het rats vergeten ben GI bars te kopen voor de release, de prijs zal nu al wel gestegen zijnlanerios schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:01:
Stage 2 voor de blacksmiths gaat even duren. Er zit een cap van 11-12% progress per dag. Dus reken een dag of 10 voordat je in Stage 2 zit.

Volgens mij alleen de random BG conquest cap (1650 oid) volgens mij. 100 voor je 1e win per dag en daarna 50 per win tot de cap.JimDB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:07:
Met andere woorden: Deze week moet ik nog geen CP cap halen ? Even focussen op PvE/dailies dan
(De nieuwe paladin set staat trouwens weeral hondslelijk op een Tauren ... Het wordt tijd dat ze daar eens rekening mee beginnen houden en fatsoenlijkere/mooiere sets beginnen te ontwikkelen, het gaat precies met de jaren bergaf ...)
Zelfs dat dus niet meer. Pas als het nieuwe seizoen begint kan je weer conquest points verdienen.
[ Voor 8% gewijzigd door Zertaxka op 06-03-2013 15:29 ]
Zal dus een weekje "niksen" wordenZertaxka schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:18:
[...]
Volgens mij alleen de random BG conquest cap (1800 oid) volgens mij. 100 voor je 1e win per dag en daarna 50 per win tot de cap.
Zelfs dat dus niet meer. Pas als het nieuwe seizoen begint kan je weer conquest points verdienen.
Ik vraag me trouwens af wat ik met mijn CP ga moeten als ik eenmaal de volledige set bezit, zeker nu dat het upgraden verdwenen is (en het niet erg lang duurt om de volledige set te hebben). Omzetten naar VP of off-spec gearen dan maar
* JimDB kijkt al echt uit naar het nieuwe PvP seizoen
T15 ziet er inderdaad niet uit, afschuwelijk zowaar ... T14 was nog wel te doen, maar zoals wel vaker stond de helm helemaal niet op een Tauren, en uiteindelijk vond ik alleen de shoulders het nog waard om getoond te worden (veruit het mooiste piece van de T14 set). Die ga ik trouwens misschien nog wel eens gebruiken voor een transmog set samen met de Molten Giant (Lookalike set) of een andere rode set die ik nog ergens heb liggenIntToStr schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:22:
De paladin T15 pve set ziet er echt niet uitT14 vond ik best mooi. Moet nog even de chest van empress zien te krijgen, dan is m'n set nog mooi compleet. Helm heb ik niet, maar laat ik altijd verbergen. Best een mooi transmogsetje
Dit topic is gesloten.