![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 0% gewijzigd door JimDB op 06-02-2013 18:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 0% gewijzigd door JimDB op 06-02-2013 18:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
[ Voor 91% gewijzigd door Lynx op 12-02-2013 15:51 ]
Er komt er een je kant op vliegenLynx schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 09:13:
iemand een SoR voor me?
Jobzuidema@hotmail
Dank je!
Ze worden in (uurlijkse?) batches verstuurd, aldus de Battle.net website. Als ik je een ding mag aanraden (als je dat niet al gedaan hebt), voeg een authenticator toe aan je account.Lynx schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:31:
Thx
Heb nog niks gezien maar ben de client ook nog aan het downloaden.
Wazig trouwens dat 5 minuten voordat ik in Bnet inlog blijkt mijn account geblokkeerd te zijn....
DM je e-mailadres maar en ik stuur je een SoRTricq schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:30:
Met een scroll of resurection krijg je tegenwoordig toch 1 char naar 80 en de uitbreiding ofzo? Klopt dat?
Zou iemand me kunnen inviten? Ik wil het wel weer even proberen dan anders.
When your friend accepts your invitation and returns to WoW, he or she immediately receives the following FREE rewards for ONE character:
- Selected character boosted to level 80 - limited time offer
- FREE character move to your realm and faction
- FREE upgrade to Cataclysm - limited time offer + 7 days of FREE game time
[ Voor 36% gewijzigd door VeeGee op 03-02-2013 12:01 ]
Tesla Model 3 RWD (2023)
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Zelf speel ik op Twilight's Hammer, horde populated PvP server, en kan ik je inderdaad Al'Akir aanraden. Op mijn realm wordt er ook best veel PvP gedaan ( ook PvE, maar toch wat minder denk ik ), maar iedere keer wanneer ik een RBG op poten zet eindig ik met minstens een paar chars uit Al'Akir in mijn groeptemp00 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:40:
Ik wil mn holy pala (horde) transferen omdat er op de pve realm waar deze char zich bevind, nauwelijks arena wordt gespeeld en de realm sowieso erg rustig is. Nu heb ik mn feral op lolscale, maar deze realm vind ik te druk. Ik zoek dus een leuke pvp realm (horde) die medium/high populated is (voornamelijk om arena te spelen). Op de officiële fora werd mij al akir of kazak aangeraden. Kan iemand mij wat vertellen over deze realms of zijn er misschien suggesties voor een andere realm? Heb overigens al lvl 1 chars op deze realms aangemaakt om ff te spieken, maar wat 'inside' info is altijd wat prettiger. Thanks
[ Voor 8% gewijzigd door JimDB op 03-02-2013 17:55 ]
Anoniem: 483123
Ik zit zelf op Al'Akir. Het is een zeker populated server goed voor PvP. Mensen vinden om arena mee te doen zal niet zo lastig zijn voor beide hoge en lage ratings!temp00 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:40:
Ik wil mn holy pala (horde) transferen omdat er op de pve realm waar deze char zich bevind, nauwelijks arena wordt gespeeld en de realm sowieso erg rustig is. Nu heb ik mn feral op lolscale, maar deze realm vind ik te druk. Ik zoek dus een leuke pvp realm (horde) die medium/high populated is (voornamelijk om arena te spelen). Op de officiële fora werd mij al akir of kazak aangeraden. Kan iemand mij wat vertellen over deze realms of zijn er misschien suggesties voor een andere realm? Heb overigens al lvl 1 chars op deze realms aangemaakt om ff te spieken, maar wat 'inside' info is altijd wat prettiger. Thanks
Want a cookie?!
Voor een stealth macro heb je ook de condition stealth ^^GrazendeKoe schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:32:
Nog een macro vraagje van mij....
#showtooltip
/cast [nostance] [modifier:shift, target=focus] Kick
/cast [stance:1] Cheap Shot
Ik wil op mijn rogue graag in stealth dat hij cheap shot doet en dat hij in niet stealth kick doet. Maar tevens, als ik shift gebruik dat hij mijn focus kickt ipv mijn current target. Het gene wat ik nu heb zorgt er voor dat mijn focus target ook mijn current target wordt. Waar zit het foutje?
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee JP is bijna niet aan te komen buiten HC, zelfs in dungeons/scenarios is nog zeer matig, niet echt iets wat je wil grinden._Peter2_ schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:58:
Gisteren voor het eerst wat MoP scenarios gedaan. Ik dacht dat ze lastiger waren, maar wat een eitje
Heroics wil ik voorlopig alleen nog maar met bekenden proberen. (Als ik een DPS spec zou hebben zou nog wel willen puggen, maar als healer of tank wil ik niet blanco naar binnen).
Moet nog wel de PVP-items op mijn druid gaan vervangen door "echte" itens, maar deze waren al een upgrade t.o.v. de quest greens die ik tijdens het levelen (als feral guardian) meepikte voor mijn resto spec.
Wat is trouwens een (makkelijke) manier om aan JP te komen als je eenmaal level 90 bent?
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Wil dan ook wel meelopen met jeSabrac schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:09:
Probleem voor nieuwe tanks / healers is dat tegenwoordig weinig mensen nog geduld hebben, zelfs als je aangeeft dat je nieuw bent zullen er mensen zijn die zoiets hebben van 'pech gehad, go'.
@_Peter2_
Mocht je alliance zijn, wil best een heroic of 2 met je lopen hoorals dps, maakt mij weinig uit, zal alleen qua ability spam me dan ff moeten inhouden
Desnoods dat we een volle tweakers groep kunnen krijgen om je zo ff wat makkelijke upgrades te bezorgen.
Want a cookie?!
Zelf ook social gegaan. Eigen guild aangemaakt en tot lvl 2 gebracht voor het geval ik toch weer wil gaan raiden op een andere server, kan ik in ieder geval mijn gold mee nemenvhal schreef op maandag 04 februari 2013 @ 07:09:
Zo, raider af hier. Had er geen tijd meer voor en kon de motivatie niet meer opbrengen. Mijn annual pass eindigde ook eind januari dus nu heb ik tot eind maart de tijd om....niks....te doenNou ja, beetje casual stuff enzo. Vooralsnog vermaak ik mij prima met oude Mass Effect games
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Speel Alliance (char: Oranjeboom @ Aszune) - Bnet ID: Pteer#2475Sabrac schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:09:
Probleem voor nieuwe tanks / healers is dat tegenwoordig weinig mensen nog geduld hebben, zelfs als je aangeeft dat je nieuw bent zullen er mensen zijn die zoiets hebben van 'pech gehad, go'.
@_Peter2_
Mocht je alliance zijn, wil best een heroic of 2 met je lopen hoorals dps, maakt mij weinig uit, zal alleen qua ability spam me dan ff moeten inhouden
Desnoods dat we een volle tweakers groep kunnen krijgen om je zo ff wat makkelijke upgrades te bezorgen.
Affliction, Soulburn, Soul Swap, Drain Soul, next mob, helaas krijg je soul swap pas op 79Zertaxka schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:27:
[...]
Nu bijna 67 dus in Northrend Affliction maar weer eens een kans geven. Het lvled in ieder geval beter dan in Cata, low lvl Lock damage was echt om te huilen.
Destro is ook vrij simpel tot nu toeTeunis schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:47:
[...]
Affliction, Soulburn, Soul Swap, Drain Soul, next mob, helaas krijg je soul swap pas op 79
Soul SwapZertaxka schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:59:
[...]
Affliction heeft ook weinig zin in Dungeons. Tegen de tijd dat je je dots op een target hebt zitten is het al neer door de andere dps.
[ Voor 23% gewijzigd door Teunis op 04-02-2013 12:10 ]
Yup SB:SS en dan drainsoul als het te snel gaat.. SB:SoC voor aoe packs waarbij je degene met de meeste health dot.. oftewel SB:SoC gevolgd door SB:SS en dan MG of DS..Teunis schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:02:
[...]
Soul Swap
...
Soulburn:
Applies Corruption, Unstable Affliction and Agony without removing them from a target.
Om 1 of andere reden is dit zeer onbekent, ach ja.
en voor Aoe is Soulburn Seed of Corruption, en daarna Single rotatie op 1 van de mobs
althans dat is wat ik doe, geen idee of ook het beste is, ach zo lang we maar mee komen met de rest van de DPS
Ik heb zelf nog geen scenario's gedaan, maar ik vind de heroics persoonlijk niet veel moeilijker dan de normal dungeons. Weet je eenmaal wat je moet ontwijken stelt het allemaal niets meer voor._Peter2_ schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:58:
Gisteren voor het eerst wat MoP scenarios gedaan. Ik dacht dat ze lastiger waren, maar wat een eitje
Heroics wil ik voorlopig alleen nog maar met bekenden proberen. (Als ik een DPS spec zou hebben zou nog wel willen puggen, maar als healer of tank wil ik niet blanco naar binnen).
Moet nog wel de PVP-items op mijn druid gaan vervangen door "echte" itens, maar deze waren al een upgrade t.o.v. de quest greens die ik tijdens het levelen (als feral guardian) meepikte voor mijn resto spec.
Wat is trouwens een (makkelijke) manier om aan JP te komen als je eenmaal level 90 bent?
Nog 12 levels tot Soul SwapTeunis schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:02:
[...]
Soul Swap
...
Soulburn:
Applies Corruption, Unstable Affliction and Agony without removing them from a target.
Om 1 of andere reden is dit zeer onbekent, ach ja.
en voor Aoe is Soulburn Seed of Corruption, en daarna Single rotatie op 1 van de mobs
althans dat is wat ik doe, geen idee of ook het beste is, ach zo lang we maar mee komen met de rest van de DPS
Ik kan ook altijd wel mee als healer/tank/dps whatever ;DSabrac schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:09:
@_Peter2_
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kijk, zitten we al op 4 manhmr schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:00:
[...]
Ik kan ook altijd wel mee als healer/tank/dps whatever ;D
Kijk, volleybaltraining_Peter2_ schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:12:
Vanavond heb ik volleybaltraining, dus dan gaat het nog niet, maar als het goed is heb ik morgenavond geen andere afspraken
[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 04-02-2013 13:53 ]
Inderdaad, heb er zelf in 1 gezeten (The vinco army @ Bronzebeard) op zich geen slechte groep mensenIntToStr schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:06:
Wij zouden in principe een NL-talig 10m team kunnen maken in onze guild en dan zouden we toch vrij snel vrij hoog op die lijst moeten kunnen komen
Maar er zijn toch maar weinig NL guilds dan als ik het zo zie.
Jammer dat je deze keuze hebt moeten maken daar jullie het de laatste ook best leuk leken te doen. Is recruiten bij jullie een probleem? Wij zaten eind november en heel de maand december in een soort gelijke situatie (MT moest stoppen vanwege werk en de andere MT kom 4 weken niet spelen ivm school) waarbij recruiten ook niet makkelijk ging. Uiteindelijk na lang recruiten een nieuwe tank erbij gekregen waardoor we er nu weer 2 active hebben en alles loopt ineens sinds de 2de week van januari weer erg lekker na het kerst/oud en nieuw vakantie seizoen. Zo nu en dan komen we nog wel eens iemand te kort, maar echt regelmatig is het niet meer.Sabrac schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:16:
[...]
Kijk, volleybaltraininghet echte werk ^^.
Dinsdag komt voor mij ook goed uit.
Vanavond maar even een mailtje opstellen naar de guild leader dat ik toch besloten heb om m'n activiteiten als guild officer / raid leader op te zeggen. Laatste tijd is het gewoon niet leuk meer. Elke 2 week lijken we weer een lid kwijt te raken en kunnen we opnieuw gaan zoeken naar pugs etc.. gewoon niet leuk meer.
Binnenkort maar eens beginnen dan met het zoeken naar een rustige guild waar ik af en toe mee kan met raids (wo / zo heb ik 's avonds wel tijd).
Het is meer dan recruitement, maar ja, ik speel op een server die geclassificeerd wordt als 'dood'.Dennism schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:07:
[...]
Jammer dat je deze keuze hebt moeten maken daar jullie het de laatste ook best leuk leken te doen. Is recruiten bij jullie een probleem? Wij zaten eind november en heel de maand december in een soort gelijke situatie (MT moest stoppen vanwege werk en de andere MT kom 4 weken niet spelen ivm school) waarbij recruiten ook niet makkelijk ging. Uiteindelijk na lang recruiten een nieuwe tank erbij gekregen waardoor we er nu weer 2 active hebben en alles loopt ineens sinds de 2de week van januari weer erg lekker na het kerst/oud en nieuw vakantie seizoen. Zo nu en dan komen we nog wel eens iemand te kort, maar echt regelmatig is het niet meer.
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
[ Voor 18% gewijzigd door hulkie op 05-02-2013 09:59 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik hoor juist dat Shado-pan de lastigste is, maar goed, dat kan aan de groepen liggenhulkie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:36:
Trouwens voor de raid even met wat maatjes Scholo challengemode Gold geprobeerd. Best pittig. 4 keer gereset. Beste try was toen we 2 minuten voorliepen op de goldtimer en wipte op de 3de baas (met die boneshield). Viel me alles mee hoe goed een firemage daar nog presteert, hield de frostmage prima bij!
Heb wel zin om de makkelijkere challengemodes ook een keer te proberen. Scholo schijnt by far de moeilijkste te zijn...
[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 05-02-2013 13:35 ]
hulkie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:36:
Dit ging vooral qua tanken echt een ontzettend stuk beter als zondag.
[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 05-02-2013 14:12 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Anoniem: 310225
[ Voor 52% gewijzigd door mrsar op 05-02-2013 16:34 ]
Had hier overheen gelezen.GrazendeKoe schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:32:
Nog een macro vraagje van mij....
#showtooltip
/cast [nostance] [modifier:shift, target=focus] Kick
/cast [stance:1] Cheap Shot
Ik wil op mijn rogue graag in stealth dat hij cheap shot doet en dat hij in niet stealth kick doet. Maar tevens, als ik shift gebruik dat hij mijn focus kickt ipv mijn current target. Het gene wat ik nu heb zorgt er voor dat mijn focus target ook mijn current target wordt. Waar zit het foutje?
^dat. Ik vind SPs spelen zelf heel leuk, en je moet het vooral niet vergelijken met SP leveling, dat was zo oersaai.. Zo repetitive vooral omdat ze de wings eraf hebben gehaald met gegarandeerde burst. Nu is SPs in raids best wel dynamisch vanwege 2 procs (mits je deze neemt, sommigen nemen maar 1 en nemen een passive). Vooral wanneer je kunt SWdeathen begint het leuk te worden! Heb zelf Lock nog niet in MoP gespeeld, was wel leuk in catac iigBlistimo schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:52:
Als je het mij vraagt kom je dan op de shadow priest, omdat ik healen in een raid prefereer boven tanken en DPSen. Daarnaast heb ik ook liever overzicht tijdens het raiden, en dat is wat lastig als je voor 90% van een gevecht tegen de paarse reet van een boss aan staat te staren (of naar een paars kruis als je tankt)
Shadow priests schijnen overall niet de hoogste DPS te doen, maar als jij een goede speler bent loop je grote kans het in raids prima te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 483123 op 05-02-2013 17:21 ]
Gaan we nog vanavond? Ik kan vanaf een uurtje of 19:30 en ben wel in voor een stuk of wat dungeonsSabrac schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:11:
[...]
Kijk, zitten we al op 4 man
3 mogelijke tanks (Renquin / HMR / Zabrac)
3 mogelijke dps (Renquin / HMR / Zabrac)
2 mogelijke healers (HMR / Peter2)
Genoeg opties.
Ben zelf vanavond rond half 8 pas thuis ^^
Kan dan wel even kijken of we een groep kunnen opzetten, of jullie moeten al eerder willen beginnen(in welk geval ik niet mee kan natuurlijk)
Want a cookie?!
Ik wil welRenquin schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:33:
[...]
Gaan we nog vanavond? Ik kan vanaf een uurtje of 19:30 en ben wel in voor een stuk of wat dungeons
19:30 lukt mij ook zeker wel_Peter2_ schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:53:
[...]
Ik wil wel...19:30 zou ok moeten zijn, mijn vrouw is bijna thuis, dus dan moet 19.30 haalbaar zijn.
Want a cookie?!
Ik wil er wel een paar doen opzichhmr schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 22:12:
Iemand nog paar HC?
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Het probleem van raidbots en met name de conclusies die eruit getrokken worden is dat het een scheve verhouding weergeeft, die, naarmate mensen reageren op de verhouding, alsmaar schever wordt. Kijk bijvoorbeeld naar mage parses. Vóór 5.1 parste Fire belachelijk hoog, in vergelijking met Frost en Arcane. En dat kwam doordat 9 van de 10 mensen kijken naar de top 100 parses (waar RNG procs een belachelijk grote factor spelen) en niet naar de overall cijfers. Een top 100 parse blijft voor een proc based spec puur mazzel. De sterren stonden toevallig in lijn, waardoor iemand geranked werd. En per definitie betekent dat dus dat alleen logs met veel RNG-mazzel worden geranked. Tegelijkertijd is er ook een hele berg parses waarbij de RNG-goden minder vriendelijk waren, maar die ziet niemand.IntToStr schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:30:
Overigens helemaal mee eens dat je gewoon spelen wat je leuk vindt. PredatorNL vroeg naar welke classes het goed doen, dus dan lijkt me raidbots de beste benadering, voor zover mogelijk. Als ik kijk naar m'n eigen raid groep lijkt het wel redelijk overeen te komen. Uiteraard zijn skills belangrijker dan de class. En als je er geen plezier aan hebt stop je neem ik aan alsnog snel genoeg, ook al doe je meer damage.
Wel lullig soms. Een guildie van mij heeft een warrior waar hij veel mee speelt. Hij vindt arms warrior de leukste spec en speelt die dus, ondanks de lage dps. Als hij z'n dk pakt, doet ie met minder kennis van de class en 10 ilvls minder iets van 15k dps meer dan met z'n warrior... Ik kan me voorstellen dat je dat frustrerend vindt en een andere class gaat spelen. Moet ieder uiteraard gewoon voor zichzelf bepalen
Ik blijf ook gewoon bij m'n paladin, ondanks dat ik een mage redelijk snel op 90 kan krijgen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Patch 5.2 verhoogt de drop kansen van items in de 5.0 LFR (dus MSV / HOF en ToES).hmr schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:53:
Monk viel me erg tegen... speel mijn monk nauwelijks.. al moet ik zeggen dat ik dps nog niet heb geprobeerd..
Speel het liefst op mijn Pally of priest!En wat gaat er veranderen aan LFR dan?
[ Voor 28% gewijzigd door Sabrac op 06-02-2013 10:08 ]
Anoniem: 384763
De huidige raids zullen een 10% damage/health nerf krijgen in 5.2.Valor -> Justice
All Valor is converted to Justice
Justice -> Gold
Justice above the 4000 cap is converted to gold at a rate of 47 silver per point
Ik weet niet of ik gesigned sta maar ik ben erbaiiiihulkie schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:44:
Ik had me maandag na de blamage in HoF voorgenomen helemaal niet te komen als we gaan farmen, maar gezien de signs is het misschien handiger als ik er wel ben. Heb er eigenlijk ook al wel wat meer zin in... Eens kieken of ik in de buurt kan komen bij de rankings met fire.
Stiekem hoop ik op een raid waarbij we minimaal ToeS en HoF clearen in 3 uurtjes.
@ Dagboek: Gister alleen maar even boertje gespeeld op mijn farm. Vandaag gaat de VP grind weer beginnen, ik hoop ook wat meer serieus challenge modes te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 06-02-2013 12:09 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Speel zelf een Disc Priest met shadow offspec en doe precies hetzelfde als jij.lanerios schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:49:
Na een lange pauze toch maar weer terugkomen. het begint weer te kriebelen. Vooral met de manier waarop ze LFR wat beter maken(Wat sneller gearen met nieuwe patch etc).
Toch maar een keer kijken wat ik ga spelen. Heb Priest, DK, Monk en paladin op 90 ><
wat zouden jullie aanraden voor iemand die sporadisch (dus alleen als ik er zin in heb) dailies doet en gewoon fun wil hebben door LFR te doen en soms wat 5 mans?
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 06-02-2013 23:33 ]
PvE
Valor -> Justice
All Valor is converted to Justice
Justice -> Gold
Justice above the 4000 cap is converted to gold at a rate of 47 silver per point
So let's say the realms go down for the 5.2 patch and you have 450 Valor and 3800 Justice. Because of the 4000 Justice cap, you'd log back in after the patch is released with 0 Valor, 4000 Justice, and be 117 gold and 50 silver richer after the conversion.
With 5.2 we won't be changing current Valor items to cost Justice, but they will be much cheaper (discounts from 50-75% off their current costs). You'll need to acquire Valor after the patch is released to buy pieces for their discounted rate, or to buy the new 5.2 Valor items, but we're also introducing new items to spend your Justice on, including heirlooms and Pet Battle stones.
bronCharms
While Charms won't be converted, Lesser Charms of Good Fortune will no longer be used to purchase Elder Charms in patch 5.2. Instead Lesser Charms will purchase Mogu Runes of Fate. They'll be purchasable in the same way; once a week, 90 Lesser Charms can be converted to 3 Mogu Runes of Fate via a quest in your faction's Shrine. Mogu Runes of Fate will be usable for bonus rolls on 5.2 raid and world bosses only. Elder Charms will continue to be used for bonus rolls on 5.0 raids and world bosses, and will now be acquired as item drops by killing enemies in the new 5.2 Thundering Isle outdoor zone.
PvP
Conquest -> Honor
All Conquest is converted to Honor
Honor -> Gold
Honor above the 4000 cap is converted to gold at a rate of 35 silver per point
For example, if I log out before the 5.2 maintenance period with 450 Conquest and 3800 Honor, my excess of 250 Honor would be converted, and so when I log in after 5.2 is released I would have 0 Conquest, 4000 Honor, and be 87 gold and 50 silver richer.
In 5.2 we're introducing an entirely new tier of PvP gear that will be purchasable with Honor to help smooth out the gearing progression for new and returning players, alts, etc. so they can catch up and be a bit more successful coming in mid-season or even mid-expansion. You can read more about all the changes being made surrounding that in the PvP Gear blog we posted a few weeks back.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq