"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hoewel nieuwe Heirlooms mij ook wel goed klinkt..
Naja, we gaan het zien -.-
Want a cookie?!
Valor aan heirlooms? Daar heb je JP voorRenquin schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:46:
Hmz... dat wordt deze week nog even goed kijken wat ik wil gaan doen met m'n huidige valor dus...
Hoewel nieuwe Heirlooms mij ook wel goed klinkt..
Naja, we gaan het zien -.-
Gezien je gear zou ik het uitgeven aan items of item uprades
Belt van Operation Shieldwall is bijvoorbeeld een erg leuke upgrade gezien je huidige belt
krijg je 2 quest, 1 waarvan de 2 nieuwe PVP BGs moet winnen, en andere waar 116 mil mob moet neer meppen.
gelukkig is het op woensdag nog aardig te doen qua pvp dus die 2 heb ik al klaar.
maar mensen vinden voor die 116 mil quest is bijna niet te doen

Moest die legendary niet voor iedereen bereikbaar blijven :zucht:, met weinig gedult wachten op een groep om die quest te kunnen doen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Die mob had ik zo neer, de pvp quest was een rampTeunis schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:46:
Na 6 weken eindelijk, de 6000 valor quest gehaalt.
krijg je 2 quest, 1 waarvan de 2 nieuwe PVP BGs moet winnen, en andere waar 116 mil mob moet neer meppen.
gelukkig is het op woensdag nog aardig te doen qua pvp dus die 2 heb ik al klaar.
maar mensen vinden voor die 116 mil quest is bijna niet te doen
Moest die legendary niet voor iedereen bereikbaar blijven :zucht:, met weinig gedult wachten op een groep om die quest te kunnen doen.
Maar met 4 of 5 personen kun je die mob makkelijk neerkrijgen. Moet zeggen dat mijn groep voornamelijk uit mensen met raid gear bestond. Paar guildies vragen en je bent zo klaar
Waarschijnlijk veel geluk gehad dat de horde hem niet heeft ontdekt
Zijn er hier andere pvp rogues die ook het idee hebben dat we wel toewaren aan een pvp buff?
[ Voor 33% gewijzigd door Dyoma op 07-02-2013 11:10 ]
Los daarvan was de immersie in de quests erg hoog; het benaderde bijna het gevoel dat ik had toen ik 7 jaar geleden begon!
Maar nu komt het; aangezien ik al 7 jaar een overtuigd Hordie ben, koos ik uiteraard de Horde side met mijn Monk. Dus ik met Ji fijn naar Orgrimmar. Bij binnenkomst voelde ik me meteen opgenomen in de trotse Horde; de wachters waren al op de hoogte van mijn daden en leken blij en vereerd me te zien.
Maar toen kwam het; de kennismaking met de Warchief.....
Daar waar Thrall altijd in staat was om de verworpenen der aarde tot een geheel te smeden, was de introductie met Garrosh een ontluistering. "Even this Blood Elf can wield a sword", zo zei hij. Pardon? Dat is nogal een laatdunkende manier om je uit te laten over je bondgenoten... Erger nog was de confrontatie toen Ji en ik door The Drag liepen in Orgrimmar; kennelijk waren wij daar als non-Orcs niet echt welkom! Dat had die Orgrimmar Grunt potdorie eens moeten durven zeggen als mijn goede vriend (main char) Draeg de Tauren Druid langs loopt! Die had hem finaal de grond ingestampt, vervolgens weer tot leven gewekt om hem opnieuw de grond in te stampen!
Is dit wat de Horde tegenwoordig is? Thrall, doe er wat aan!
(ja, ik weet dat dit de opzet is van de storyline omtrent Garrosh, en dat hier inderdaad nog wel wat aan gaat gebeuren. Maar de Alliance wordt nu wel heel erg in het spel gepresenteerd als de good guys, vs de Horde bad guys. En iedereen die nu wil roepen "dat zijn ze toch ook", raad ik aan om eens warcraft 3 te spelen, dan kom je erachter wat voor eikels de humans zijn)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Geweldige manier van nieuwe lore combineren met oude lore.
Natuurlijk zijn ze vriendjes met het oude AQ etc en worshipte ze ook een old god en zijn ze niet zo blij met onze Titan Gods en als de Old God weer is terug komt ( die waardoor de sha nu rondbanjerd ) zullen de Klaxxi zich graag weer bij hem aansluiten !.
Ach, uiteindelijk weten truie hordies wel beter. Vooral als je de Domination Point dailies doet en je dan bezig houdt met de questchain die daar uit voortvloeit (geniaal!) dan zie je ook dan de oude en nobele Horde verre van verdwenen is. Zelfs Lor'themar (wie de fuck is dat?) Theron, do normaliter 'oh zo verhalloze persoon', doet deze expansion mee[b][message=39722313,noline]ja, ik weet dat dit de opzet is van de storyline omtrent Garrosh, en dat hier inderdaad nog wel wat aan gaat gebeuren. Maar de Alliance wordt nu wel heel erg in het spel gepresenteerd als de good guys, vs de Horde bad guys. En iedereen die nu wil roepen "dat zijn ze toch ook", raad ik aan om eens warcraft 3 te spelen, dan kom je erachter wat voor eikels de humans zijn
Ik denk dat we geen Thrall nodig gaan hebben om ons hier goed uit te halen. Laat die groene zich maar gewoon focussen op die kleine van 'm ... (ook al bemoeit hij zich er uiteraard toch mee)
Alliance, culling, ICC "lets just leave bolvar" is gewoon evil, hoe je het ook bekijkt.
Horde, same shit, different scenes.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
wut?lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:30:
ICC "lets just leave bolvar" is gewoon evil
Anoniem: 384763
Was dat niet zijn eigen keuze ?lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:33:
Bolvar nieuwe lich king, ja het was nodig, nee dat betekend niet dat het rechtvaardig/goed was. Iemand condemnen tot zo iets, is gewoon evil.
En is lor'themar niet de regent van undercity ?
Regent Lord of SilvermoonAnoniem: 384763 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:38:
[ Voor 47% gewijzigd door detheavn op 07-02-2013 11:39 ]
Lor'themar is de blood elf leider geloof ikAnoniem: 384763 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:38:
[...]
Was dat niet zijn eigen keuze ?
En ja, het was z'n eigen keuze.
Hebben beide half gelijkSabrac schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:38:
[...]
Lor'themar is de blood elf leider geloof ik
En ja, het was z'n eigen keuze.
Hij was de leider van de blood elves in afwezigheid van Kael'thas en nu de regent lord van Quel'Thalas.
Kent iemand Lor'themar dan? Oo Hopelijk krijgt hij nog een beetje een leuke rol in deze expansion, blood elves zijn compleet genegeerd de laatste tijd, terwijl de draenei toch redelijk wat screentime hebben gekregen
Draenei ? Enlighten me.lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:41:
true, maakt het nog steeds niet een good action. Ik zie het volgens het D&D systeem, het was een was niet lawful good te noemen wat hij deed, meer een chaotic good achtige actie. Maar goed, totaal andere discussie dat
Kent iemand Lor'themar dan? Oo Hopelijk krijgt hij nog een beetje een leuke rol in deze expansion, blood elves zijn compleet genegeerd de laatste tijd, terwijl de draenei toch redelijk wat screentime hebben gekregen
Laatste boek die ik gelezen had was the sundering denk ik.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_dIBvxdNlRE]
Let niet op het slechte tab-targeten in het begin waarbij ik 30 sec de verkeerde protector nuke

waren hun niet de grote helden in Sunwell Plateau? En de blood elves die alleen een beetje "owja, jullie hadden M'uru, maar daar skippen we even door"Anoniem: 384763 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:42:
[...]
Draenei ? Enlighten me.
Laatste boek die ik gelezen had was the sundering denk ik.
Klopt.lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:41:
true, maakt het nog steeds niet een good action. Ik zie het volgens het D&D systeem, het was een was niet lawful good te noemen wat hij deed, meer een chaotic good achtige actie. Maar goed, totaal andere discussie dat
Maar dat maakt niets uit ik verwacht namelijk dat zodra we naar de world van de burning legion gaan, over 2 uitbreidingen dat ze dan DE roll krijgen. ( voor de horde dan )
Klopt, maar dat is ook logisch namelijk de leider van de Dranei is de broer van Kj.lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:43:
[...]
waren hun niet de grote helden in Sunwell Plateau? En de blood elves die alleen een beetje "owja, jullie hadden M'uru, maar daar skippen we even door"
[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 07-02-2013 11:46 ]
Worgen -> Blasted lands
Goblins -> Bijna overal
Draenei -> grote redders van SWP etc
BE -> Die vergeten stad waar als je /who doet, met geluk 1 a 2 spelers ziet
P.S: Exodar is ook niet altijd druk hoor, maar daar zie ik meestal toch wel spelers (mn thuis stad waar ik meestal ben
[ Voor 19% gewijzigd door corset op 07-02-2013 11:48 ]
Sunwell is toch al eventjes voorbij ? Als er iemand veel screentime gekregen heeft de laatste jaren zijn het de orcs wel met Thrall als dikke heerser en garrosh als brainless warmonger.Mektheb schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:45:
[...]
Klopt.
Maar dat maakt niets uit ik verwacht namelijk dat zodra we naar de world van de burning legion gaan, over 2 uitbreidingen dat ze dan DE roll krijgen. ( voor de horde dan )
[...]
Klopt, maar dat is ook logisch namelijk de leider van de Dranei is de broer van Kj.
En is er dan sprake van nog 2 uitbreidingen ? Dacht dat 90-100 de laatste zou worden ?
Sargeras moet er nog aan !
Anoniem: 63072
Zolang er miljoenen spelers zijn komen er uitbreidingen. Denk je nu echt dat Activision-Blizzard een cashcow opgeeft alleen omdat 100 een mooi rond nummer is?Anoniem: 384763 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:48:
[...]
En is er dan sprake van nog 2 uitbreidingen ? Dacht dat 90-100 de laatste zou worden ?
Domination offensive nog niet volledig gedaan geloof ik als je dit zegt!lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:41:
Blood elfs zijn eigenlijk ook te zwak op dit moment om echt deel te nemen aan oorlogen zoals tegen de LK (waren ze afwezig) en ook bij deathwing was er niets te zien. BE zijn nog aan het herstellen van de Arthas aanval op de sunwell en de oorlog in de Burning crusade.
[ Voor 11% gewijzigd door Grompie op 07-02-2013 11:55 ]
Moet ook wel zeggen dat het was te verwachten dat de BE's zouden weg gaan bij de horde.
Trolls willen weg (leider dreigt net niet letterlijk, maar scheelt niet veel)
Undead worden gewoon niet vertrouwd door de orcs (Silverpine quests)
Tauren, hun vertrouwen is al minder dacht ik door de garrosh vs cairne gevecht.
Blood elves, willen ook weg.
Ik denk dat het voor de horde een hele leuke expansion kan worden.
Ik kan het je echt aanraden. Ik ben aan beide kanten het Dominance Offensive verhaal doorgelopen en het heeft mij gepakt. Meestal skim ik even door de quest heen wat te doen etc. maar hier heb ik echt even in geduld modus de verhalen gelezen. Bijt even door de dailies heen en ontvang de beloninglanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:57:
Nopnet gestopt voor die patch
ga het weer spelen voor de lore merk ik.
Moet ook wel zeggen dat het was te verwachten dat de BE's zouden weg gaan bij de horde.
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Maar goed ... Vol'jin heeft Garrosh al eens bedreigd met de dood ... Hopenlijk dat we daar nu iets mee kunnen
Ja maar KJ is niet dood en we gaan uit eindelijk de burning legion killen met de badass Sargeras Former Titan aan het hoofd.Anoniem: 384763 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:48:
[...]
Sunwell is toch al eventjes voorbij ? Als er iemand veel screentime gekregen heeft de laatste jaren zijn het de orcs wel met Thrall als dikke heerser en garrosh als brainless warmonger.
Sargeras moet er nog aan !
Dat is waar eigenlijk het hele spel om gaat, en ik verwacht dat we hierna Emerald dream krijgen en ze zullen de game uitmelken totdat het uitgemolken is en kwa lore kunnen ze nog 10jaar verder.
Titans / Old gods is what its all about.
Ik ga voor deur nummer 5, het gaat iemand totaal fresh worden waarvan je niet verwacht die de horde moet leaden.detheavn schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:21:
Ja, maar ik gun Vol'jin z'n pleziertje. Heeft deze makker ook meer dan verdiend. VOL'JIN FOR PRESIDENT!!!
Ik vrees voor Lor'themar
Nu jullie dat zo zeggen zie ik dat best wel gebeuren, helemaal omdat hij altijd de persoon is geweest die bekent staat als WHO ?.detheavn schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:29:
Tja, vreemd genoeg heb ik dat gevoel ook. Ik dacht namelijk altijd dat Vol'jin of Cairne ooit Warchief zouden worden, maar gezien Cairne er niet meer is en Baine zich ook nog moet bewijzen ....... en gezien de quests van Domination Point ...
Ik vrees voor Lor'themar
Nu kan blizzard hem gelijk een mainpart geven + klaarstomen voor burning legion lore.
Voor dat ik gestopt was, was er een timesheet bekend met de komende releases van blizzard die op dat moment allemaal effectief klopten.Anoniem: 63072 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:53:
[...]
Zolang er miljoenen spelers zijn komen er uitbreidingen. Denk je nu echt dat Activision-Blizzard een cashcow opgeeft alleen omdat 100 een mooi rond nummer is?
Daarin stond dat deze de voorlaatste expansie is. Er was sprake van een mmo van blizzard die de fakkel zou overnemen, titan dacht ik werd die getiteld.
http://cdn.windows7themes...diablo-3-release-date.png
Enige wat niet echt klopt is de warcraft film. Van starcraft weet ik niet in hoeverre die klopt.
Vol'jin of Baine voor warchief. Of Thrall terug

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 07-02-2013 12:53 ]
Sorry, maar als blizzard de meest succesvolle MMO gaat afsluiten met de laatste expansion, dan zijn ze dom. of ze moeten heel, heel, heel veel vertrouwen in Titan hebben.
wel grappig moment:
Oude guild (Horde waarin ik ook DS heroic heb gedaan) had het over hoe cataclysm tijdens het spelen door de guild als slechte expansion werd gezien, en dat de nerfs van DS raid etc als nutteloos werden ervaren (ook door mij). En nu, als we erop terugkijken, dan vonden we DS toch wel echt een van de betere raids tot nu toe, qua stijl, lore etc.
Op zich is het altijd zo, Expansion X (current) is horribad QQ, achteraf "Hij was wel cool"
[ Voor 49% gewijzigd door corset op 07-02-2013 12:58 ]
Klopt dat hij wel fake / verzonnen is.lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:54:
die is al vaker gelinked, en elke keer blijkt ie fake te zijn.
Sorry, maar als blizzard de meest succesvolle MMO gaat afsluiten met de laatste expansion, dan zijn ze dom. of ze moeten heel, heel, heel veel vertrouwen in Titan hebben.
Maar het heeft vaak tot nu toe wel geklopt en Blizzard gaat echt geen big MMO's naast elkaar laten draaien met een sub fee.
Teminste dat denk ik niet, maar goed wie weet zou mijn niks verbazen dat als het lvl 100 is en Sargeras is dood dat het dan F2P gaat worden en dat ze de main focus dus op Titan gaan leggen.
Wil ik best geloven, maar waaruit blijkt dat die fake is ?lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:54:
die is al vaker gelinked, en elke keer blijkt ie fake te zijn.
Het succes van WoW is gestagneerd, en economisch gezien zou overstappen naar iets fresh zeker niet zo dom zijn als je denkt. Het is beter dat ze zelf de longly awaited highly anticipated wowkiller uitbrengen, dan ze wachten tot iemand anders met iets revolutionairs komt.
Draeg Runehoof the Warchief!Mektheb schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:22:
[...]
Ik ga voor deur nummer 5, het gaat iemand totaal fresh worden waarvan je niet verwacht die de horde moet leaden.

(http://eu.battle.net/wow/en/character/kul-tiras/Draeg/simple)
Haha, op zich wel herkenbaar, alleen bij TBC had ik niet het idee dat die tijdens de exp zelf al werd afgekraakt. Hooguit "te veel zuurstok kleurtjes!", maar dat commentaar is ook wel gebleven.lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:54:
wel grappig moment:
Oude guild (Horde waarin ik ook DS heroic heb gedaan) had het over hoe cataclysm tijdens het spelen door de guild als slechte expansion werd gezien, en dat de nerfs van DS raid etc als nutteloos werden ervaren (ook door mij). En nu, als we erop terugkijken, dan vonden we DS toch wel echt een van de betere raids tot nu toe, qua stijl, lore etc.
Op zich is het altijd zo, Expansion X (current) is horribad QQ, achteraf "Hij was wel cool"
[ Voor 52% gewijzigd door Seraphin op 07-02-2013 13:07 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Got my vote !Seraphin schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:05:
[...]
Draeg Runehoof the Warchief!![]()
![]()
Nergens uit. De bron hiervan is niet bekend en ook is er niets bevestigd door Blizzard, dus het verwijzen naar dit als zijne feiten wordt veelal gezien als iets slechts. Dat er echter het een en ander overeenkomt met wat we tot nu toe gezien hebben kan puur toeval zijn, of (als je het zo wilt zien) een bevestig8ing van dat het toch ooit wat officieels was.Anoniem: 384763 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:00:
Wil ik best geloven, maar waaruit blijkt dat die fake is ?
Dat het succes gestagneerd is betekent niets. Er zal misschien vanuit dat oogpunt weinig economische groei zijn, maar het is zeer zeker nog steeds rendabel en (eigenhands) verantwoordelijk voor het bestaan van Blizzard.Het succes van WoW is gestagneerd, en economisch gezien zou overstappen naar iets fresh zeker niet zo dom zijn als je denkt. Het is beter dat ze zelf de longly awaited highly anticipated wowkiller uitbrengen, dan ze wachten tot iemand anders met iets revolutionairs komt.
Er is ook niet echt wachten op een WoW killer. De mark is inmiddels verzadigd met MMORPGs welke allemaal beloven zoveel meer te brengen, maar eigenlijk weinig echt nieuwe gameplay naar voren te brengen.
Daarnaast, we weten nog helmaal niets van Titan. Wie zegt dat het een MMORPG is? Voor hetzelfde geld is dit gewoon een online shooter, of een strategiespel?
De gelinkte chart is volgens mij toentertijd vanuit china gelekt en is wél echt. Echter, daar staan alleen release dates op en geen namen/invullingen. Van de overzichten die 'kloppend' zijn, maar nep, is over het algemeen het volgende te zeggen; ze komen altijd 'aan het licht' op het moment dat er een nieuwe expansion is uitgekomen. Dan staat er altijd wel een grapjas op die de expansions tot op dat moment in een lijst zet, en een paar extra toevoegt en dan zegt: "kijk de lijst klopt tot op heden... Dan moet de rest ook wel kloppen!".Anoniem: 384763 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:00:
[...]
Wil ik best geloven, maar waaruit blijkt dat die fake is ?
Het succes van WoW is gestagneerd, en economisch gezien zou overstappen naar iets fresh zeker niet zo dom zijn als je denkt. Het is beter dat ze zelf de longly awaited highly anticipated wowkiller uitbrengen, dan ze wachten tot iemand anders met iets revolutionairs komt.
Het is eigenlijk meer verbazingwekkend hoe groot de groep mensen is die daarin trapt, dan dat er 'bewezen' zou moeten worden dat ze fake zijn
Gnome Paladins!!!! Let maar op, eindelijk erkenning voor onze kleine vrienden.
(duikt alweer weg
[ Voor 17% gewijzigd door Carthrax op 07-02-2013 14:42 ]
en tauren rogues?Carthrax schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:16:
Wel leuk om al die speculaties te lezen over Ghostcrawler zijn tease op MMO-Champion. Wat die mensen ook allemaal verzinnen ik weet al wat de aankondiging zal zijn:
(duikt alweer weg)
Stel ... echt ... STEL dat dat het geval is ...Carthrax schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:16:
(duikt alweer weg)
Dan ben ik ZO weer terug alliance!!
Iemand nog een healer nodig, just in case?
Mijn gok:
Auction House krijgt grote revamp (categorieën worden uitgebreider ingedeeld, zoeksysteem wordt verbeterd, misschien nieuwe layout?? etc....) en gaat cross-realm om de low populated zones te helpen.
Daarnaast krijgt WoW net als Diablo een mogelijkheid om de battle.net currency te gebruiken in de Auction House.
Neutral Auction Houses verdwijnen uit het spel en worden vervangen door Black Market Auction House. Tevens kan je crossfaction items verzenden/ontvangen vanaf dit moment.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Als ik me niet vergis kan dit al met BoA items, maar naar jou idee gaat dit dan ook voor BoE items tellen?Zeror schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:26:
Tevens kan je crossfaction items verzenden/ontvangen vanaf dit moment.
In ieder geval zal ik de conference call missen en zal het morgen wel op MMO-C lezen
*presentatie vanuit werk van 17:00 tot 21:45*
Dit lijkt me vrij sterk. Er zijn al eerder uitspraken hierover gedaan, dat dit niet gaat gebeuren, maar goed, sinds wanneer is zoiets bij Blizzard permanent?Zeror schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:26:
Daarnaast krijgt WoW net als Diablo een mogelijkheid om de battle.net currency te gebruiken in de Auction House.
Ik zie het eerder gebeuren dat we eerder iets als crossrealm guilds gaan krijgen oid
Het is gewoon Proving Grounds dat aan het eind van de expansion uitgebracht wordt. Hier wordt ook al sinds Blizzard het genoemd heeft over gespeculeerd.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
D.I.S.C.O.!!!!
Proving Grounds lijkt me wel grappig trouwens.
Gaat een Conference Call niet alleen over cijfertjes? Aantal abbonnees en zo...Zeror schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:26:
Vergeet niet dat vanavond (om 22,30 uur onze tijd) een Conference Call wordt gedaan door Blizzard. Wellicht krijgen we dan te horen wat Ghostcrawler bedoelde met zijn tweet.
Mijn gok:
Auction House krijgt grote revamp (categorieën worden uitgebreider ingedeeld, zoeksysteem wordt verbeterd, misschien nieuwe layout?? etc....) en gaat cross-realm om de low populated zones te helpen.
Neutral Auction Houses verdwijnen uit het spel en worden vervangen door Black Market Auction House. Tevens kan je crossfaction items verzenden/ontvangen vanaf dit moment.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Beetje lachen eigenlijk maar lijkt mij eigenlijk niet echt heel onwaarschijnlijk dat dit een idee kan zijn voor volgende expansion. Horde en Alliance die zonder echte leider vallen en races die onderling vechten voor een soort leader en speler kan de warchief/king worden van de alliance/horde.Seraphin schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:05:
[...]
Draeg Runehoof the Warchief!![]()
![]()
Maar ja als je dan natuurlijk verder denkt zal het dan ook weer niet aangezien blizzard ook warcraft 4 wil maken en er dus een soort einde moet komen aan world of warcraft waarmee warcraft 4 verder mee kan.
Denk eerder aan een soort council van Lor'themar, Vol'jin en Bane na het verslaan van Garrosh en zijn hele kro'kron bende want die zijn eigenlijk meestal oude dragonmaw clan leden die Garrosh volgen maar helemaal niets met deze horde te maken hebben en zijn oorsprong.
PVE server, geen Azuremyst
Ras en server laat ik aan jullie over, ben wel nieuwsgierig wat er uit kan komen (dicerolls werken niet mee haha)
http://www.wowpedia.org/Lake_Kittitata
Natuurlijk gebaseerd op het bekende
Wikipedia: Lake Titicaca
Eerste medeklinkers gewisseld, bovendien is het dan minder aanstootgevend
MoP 3de best verkochte PC game.
D3 best verkochte PC game...12 mil kopies..
Doen ze toch niet slecht... Best veel MMO's die een graantje mee willen pikken.
[ Voor 25% gewijzigd door junglebeast op 07-02-2013 23:21 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Damn, als het ook een PvP server mocht zijn had ik voorgesteld om een Goblin/Orc Warlock op Twilight's Hammer te makenlanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:53:
Ok mensen, ik laat de server keuze aan jullie over. Nieuwe char wordt een warlock:
Ras en server laat ik aan jullie over, ben wel nieuwsgierig wat er uit kan komen (dicerolls werken niet mee haha)
Troll Warlock op Silvermoonlanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:53:
Ok mensen, ik laat de server keuze aan jullie over. Nieuwe char wordt een warlock:
Gnome (what else) warlock op Argent Dawn. Even helemaal wild en op een RP server.lanerios schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:53:
Ik dacht gisteren leuk laat ik even een avondje dungeons doen. Eerste popt na 5 minuten dus ik blij.
Hop weer in de queue en na 25 minuten nog geen uitzicht op een dungeon maar naar een alt gegaan. Helaas helaas.
[ Voor 19% gewijzigd door Carthrax op 08-02-2013 09:19 ]
Same here, maar goed, ik queue dan vaak als tank, of als dps te samen met een tank / healer die ik ken xD.hmr schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:28:
Voeg mij toe carthax... ik heb meestal instant queue's ;D
Solo queue als dps is daarentegen een drama.
Vanavond denk ik nog maar een paar heroics meepakken, als ik m'n pocket healer kan overtuigen
Ik heb van de global mender's association een bedrag geboden gekregen om je healer te zijn. Zij vonden hun inkomsten van afgelopen disnsdag wel prettigSabrac schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:33:
[...]
Same here, maar goed, ik queue dan vaak als tank, of als dps te samen met een tank / healer die ik ken xD.
Solo queue als dps is daarentegen een drama.
Vanavond denk ik nog maar een paar heroics meepakken, als ik m'n pocket healer kan overtuigen
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Hmm, en deze association, hoe zit het met hun verzekeringen (ongevallen schade en dergelijke)? ^^_Peter2_ schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:53:
[...]
Ik heb van de global mender's association een bedrag geboden gekregen om je healer te zijn. Zij vonden hun inkomsten van afgelopen disnsdag wel prettig
Mocht je me vanavond online treffen, roep maar
Toch 2 nieuwe bosses down in 2 dagen. Nog 5 te gaan en zondag is Meljarak aan de beurt!
Nice GZ, maar er zijn toch zat mounts te krijgen alleen met REP al ?.Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 07:29:
Onyxian Drake Mount is gedropt gisteren net voor we aan onze raid begonnen. Nog 29 voor de pandarian kite, maar die gaan traag binnenlopen vrees ik.
Ik heb nog maar 3 mounts die uit Pandaria komen en ik zit nu op 152.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6584338378
Het gaat om een speciale faction voor transmog, genaamd Fashion Four. Bij hun zou je een armortype tijdelijk kunnen veranderen naar iets wat een armortype hoger of lager is, zodat je meer opties krijgt voor het transmoggen van je gear.
Als jullie die heroics runnen, zitten jullie dan ook samen op ventrilo oid? Als dat zo is vind ik het ook gezellig om zo af en toe eens mee te doen!
Wij gaan zondagavond weer terug naar MSV om te kijken hoeveel HC bazen we om kunnen leggen. Het raidteam is weer iets beter gegeared, want ToeS en de eerste paar van HoF gingen afgelopen woensdag liggen. Helaas vormde Garalon een probleem, door tijdnood – d/c’s – eerste keren voor mensen (oooh, je mag niet in die paarse cirkel staan?) – foute swaps - en meer van dat soort zaken is hij niet neer gegaan.
Ik heb zelf WEER een nieuw wapen geloot, en WEER geüpgrade… Begon met Elegon wapen (jade spirit en 1500 VP upgrade), toen de staff (Sha Crystal, extra socket, Jade Spirit en 1500 VP), nu heb ik ook de sword (Sha Crystal, extra socket, Jade Spirit en 1500 VP).
De stats van sword + offhand zijn sowieso al beter dan de staff. Daarbij mijn shortblade specialisation (+1% expertise) maakt hem helemaal lekker. Wel een dure grap! Sha Crystal 9k gold. Extra gemslot 2,5k gold. Enchant 4k gold. Maargoed, wat moet ik anders met mijn gold. Mounts boeien me niet, alleen als ze uit raids/ moeilijke achievements komen!
Om onze raiders te ondersteunen heb ik gister vanuit de guildbank iedere regular 5000 g overgemaakt. Nu hopen dat ze het gebruiken voor gear, en niet voor mounts en andere onzin!
Op zich geen slecht idee, alleen krijgen leather / mail users nu meer 'transmog opties' dan cloth en plate met de 1 up / down requirement. Tenzij je cloth -> plate en plate -> cloth wilt laten toestaanZeror schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:22:
Ik heb een idee voor trangmog gepost op het WoW forum:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6584338378
Het gaat om een speciale faction voor transmog, genaamd Fashion Four. Bij hun zou je een armortype tijdelijk kunnen veranderen naar iets wat een armortype hoger of lager is, zodat je meer opties krijgt voor het transmoggen van je gear.
@Hulkie
Nee, zit zelf niet op ventrilo / teamspeak / mumble / <insert voice chat here>.
Kan dat opzich best wel doen, maar het wel een stuk leuker
Dus ja, mocht er iemand een voicechat server hebben, ben ik van de partij
[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 08-02-2013 10:29 ]
Nja, heb veel mounts met rep. Mis nu enkel nog de klaxxi mount. Heb alle faction mounts en de meest courante vanuit wotlk & bc. Zal nog wat puzzelen worden en veel tijd kosten, maar ik kom er wel.Mektheb schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:09:
[...]
Nice GZ, maar er zijn toch zat mounts te krijgen alleen met REP al ?.
Ik heb nog maar 3 mounts die uit Pandaria komen en ik zit nu op 152.
Ga engineering ook levelen in het korte, dat zijn er ook al een paar bij.
er is ook een addon die heet : collector ofzo dan kan je gelijk zien wat je heb en welke niet en waar je het kan krijgenAnoniem: 384763 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:30:
[...]
Nja, heb veel mounts met rep. Mis nu enkel nog de klaxxi mount. Heb alle faction mounts en de meest courante vanuit wotlk & bc. Zal nog wat puzzelen worden en veel tijd kosten, maar ik kom er wel.
Ga engineering ook levelen in het korte, dat zijn er ook al een paar bij.
hulkie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:26:
Goedemorgen,
Helaas vormde Garalon een probleem, door tijdnood – d/c’s – eerste keren voor mensen (oooh, je mag niet in die paarse cirkel staan?) – foute swaps - en meer van dat soort zaken is hij niet neer gegaan.

Daar ga je dan met je raid ervaring sinds TBC ... hahaha!
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 08-02-2013 10:52 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Soms is het beter toch de tactics van tevoren door te nemen
* detheavn heeft wel vaker van die geniale momenten
Ach, had ik als raid leader eenmaal, een van de eerste garalon pogingen, ging wat chaotisch dus ik moest heel veel coordineren..detheavn schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:52:
Dat geeft helemaal niets. Eerste keer dat ik Garalon deed rollde ik vrolijk onder 'm door om naar ene ander poot te gaan ...
Soms is het beter toch de tactics van tevoren door te nemen
* detheavn heeft wel vaker van die geniale momenten
Opeens zie ik em crush doen, dus ik via voice chat "ok.. who swapped the debuff too early"..
kreeg ik een droge reactie van de main tank "uh... you stood in the purple circle"...
uh.. woeps
Ben helemaal klaar voor zondag, gear is optimaal, 4 coins liggen klaar voor kans op extra lewt, Elegon here we com(e)!
Aha golden !Mektheb schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:33:
[...]
er is ook een addon die heet : collector ofzo dan kan je gelijk zien wat je heb en welke niet en waar je het kan krijgen!
Die ga ik vanmiddag der geljik opzwieren
Wel grappig dat bij de laatste poging van Spirit Kings we bij flanking orders precies in het kruispunt bleven staan. Het duurde veel te lang voor de tank ging bewegen tot het te laat was en toen had hij ook iets van "fuck dit, ik weet het niet meer".
Ik begin enkel wel een beetje moe te worden van Sha of Fear. Elke attempt duurt zo tussen de 7 en 12 minuten. Rond die tijd begint er iemand wel te derpen en als er iemand dood is dan is er geen houden meer aan (een dps, kan nog wel; healer of tank en het is dag met het handje). Vooral irritant wanneer het dus gebeurd in de groep waar jij niet bij zit. Dan voel je je zo hulpeloos. Daarnaast is het best wel moeilijk om een dps die door de fear breath geraakt wordt te laten overleven, je hebt dan echt maar een seconde of 2 om hem te healen voordat hij neer gaat (en laat je nu net een dikke heal op de tank aan het casten zijn..)
Ik had voor de laatste quest nog de mount gekocht, kwam ik erachter dat de laatste quest er nog eentje geeft, maar dan zonder armor. Wat is die nieuwe Wyvern vet
http://www.wowinterface.c...o15154-Collectinator.htmlAnoniem: 384763 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:47:
[...]
Aha golden !
Die ga ik vanmiddag der geljik opzwieren
Denk ik dan? Ik heb van dezelfde gast ackis recipe list voor recipes die ik nog mis.
Nee,EelcoB schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:14:
[...]
http://www.wowinterface.c...o15154-Collectinator.html
Denk ik dan? Ik heb van dezelfde gast ackis recipe list voor recipes die ik nog mis.
http://www.wowinterface.c...fo11122-TheCollector.html
Deze
Die had ik ook gevonden ja, maar schijnt verouderd te zijn volgens de comments, en de ontwikkelaar geeft aan ermee gestopt te zijn
Klopt, maar zoveel boeiends dan Offensive is er niet bij gekomen het is ook maar een indicatie he van waar je nog wat kan halen.EelcoB schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:32:
[...]
Die had ik ook gevonden ja, maar schijnt verouderd te zijn volgens de comments, en de ontwikkelaar geeft aan ermee gestopt te zijn
Bedoel je kan het zelfs op Armory zien.
Ik heb mijn eigen vent, 15 slots.Sabrac schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:26:
[...]
@Hulkie
Nee, zit zelf niet op ventrilo / teamspeak / mumble / <insert voice chat here>.
Kan dat opzich best wel doen, maar het wel een stuk leuker.
Dus ja, mocht er iemand een voicechat server hebben, ben ik van de partij
Ik heb laatst een pala gerolled op Silvermoon om ook eens de alliance questzones te zien, en bedenk me nu opeens dat ik nog een volledige set heirloom plate + arcanite reaper ("hooooooo!") heb op Kul Tiras.
Dus in principe zouden ze nieuwe heirlooms nu ook aan een achiev kunnen koppelen en aan al je chars distribueren. (worden wel veel achieves bedenk ik me; per item één).
Levellen kan voor mijn gevoel nooit snel genoeg gaan... Ik zou graag mn druid op 90 hebben, maar krijg het gewoon niet voor elkaar om hem een trap van 85 naar 90 te geven. T gaat vast retesnel fully rested met ilevel 400 HC raidgear tank en oomkin set+spec, toch lukt het me nietdetheavn schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:10:
Je hebt tegenwoordig heirlooms niet eens echt nodig. De XP die je nodig hebt om door een area heen te komen is gewoon ka-pot-ge-nerfed. Met heirlooms gaat naar mijn gevoel vaak gewoon te snel

Dat is ook weer waar; heb in Westfall & Redridge al gezien dat je zó snel levelt (zelfs zonder heirlooms), dat sommige quests al grijs zijn voordat je de story arc hebt afgerond.detheavn schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:10:
Je hebt tegenwoordig heirlooms niet eens echt nodig. De XP die je nodig hebt om door een area heen te komen is gewoon ka-pot-ge-nerfed. Met heirlooms gaat naar mijn gevoel vaak gewoon te snel
Maar goed, ik ben ook niet de ideale persoon als het om tijdsgebonden zaken gaat, ik heb geen gevoel voor tijd en geen fatsoenlijk functionerende biologische klok
Iddhulkie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:15:
[...]
Levellen kan voor mijn gevoel nooit snel genoeg gaan... Ik zou graag mn druid op 90 hebben, maar krijg het gewoon niet voor elkaar om hem een trap van 85 naar 90 te geven. T gaat vast retesnel fully rested met ilevel 400 HC raidgear tank en oomkin set+spec, toch lukt het me niet
Wil graag een max lvl tailor nog, warlock staat nu op 45 en elke week met rested weer een dungeon runnen, bah
Maar een dps spelen (en helemaal ranged) is gewoon niet echt mijn ding
Questen vind ik al helemaal niks, na 1 of 2 quests heb ik een zone al wel weer gehad
Behalve Vashjir vond ik dan wel cool (tot voor die naga blabla onzin dan)
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Pm even email adres dan stuur ik je er wel 1sc0ut84 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:53:
Iemand een Scroll of Resurrection voor mij?
Dit topic is gesloten.