Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-05 14:12
zo, begonnen op argent, en op 250gold op level 15, wat is dat toch heerlijk makkelijk geworden. warlock bevalt goed, moet alleen levelling spec vinden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
lanerios schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:16:
zo, begonnen op argent, en op 250gold op level 15, wat is dat toch heerlijk makkelijk geworden. warlock bevalt goed, moet alleen levelling spec vinden.
http://www.noxxic.com/wow/pve/warlock/affliction
hoogste dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hurtebise schreef op zondag 10 februari 2013 @ 09:42:
Weet er iemand hoeveel het addon Zyghor-pretpakket kost? Beetje jammer dat je component per component moet kopen. Althans zo lijkt het.
Ik heb dat pakket nooit gebruikt, maar volgens mij is het ook wel via de verschillende torrent-kanalen te vinden (meen mij te herinneren zoiets ooit eens in dit topic gelezen te hebben).

Zo gister m'n lock maar eens van stal gehaald (deed er al een lange tijd geen fuck meer mee) en voor het eerst sinds haar 6-jarige bestaan in demo ge-specced en ik moet zeggen.......ik ben excited! :). Ben nog wel erg opzoek naar de juiste manier om damage te doen want ik was gister ff wat BG's ingedoken en ook Sha gedaan, en m'n damage was om te janken, dus waarschijnlijk doe ik iets fout. Het enige waar ik een beetje over inzit is dat veel Demo damage AoE is en dat gaat onhandig worden in arena (zie mezelf nu al poly's, scatter, blind etc. breken 8)7 ).

Zit overigens wel nog met een 450 wapen en 410 off hand :/ . Zijn de drop rates van wapens in LFR een beetje goed? Anders kan ik daar proberen een wapen te scoren.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:32:
[...]

Die had ik ook gevonden ja, maar schijnt verouderd te zijn volgens de comments, en de ontwikkelaar geeft aan ermee gestopt te zijn
Die info staat ook allemaal in je mounts/pets menu. Staat ook bij waar je ze kan halen en wanneer ze beschikbaar zijn. Ik vind het niet zo raar dat de ontwikkelaar gestopt is. Het heeft ook totaal geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Bedankt voor de link :)

Zygor? Ik weet dat ik (weer) een mod warning hiervoor krijg, maar whatever: Niet voor betalen. Gewoon via via downloaden, kost +- 40 dollar voor de basis, en dat is echt veel te duur.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:12
Iemand zin om nu wat challengemodes te doen? :D Heb eventueel trilo channel beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-04 10:03
Iemand die wil joinen om wat ZA/ZG dungeons te farmen? Ik heb mijn zinnen gezet op de nice looking shaman set :) Kan summonen! Alliance side, silvermoon.

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
lanerios schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:48:
Bedankt voor de link :)

Zygor? Ik weet dat ik (weer) een mod warning hiervoor krijg, maar whatever: Niet voor betalen. Gewoon via via downloaden, kost +- 40 dollar voor de basis, en dat is echt veel te duur.
Zit nu op de trial, maar ik zal er nog eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zeror schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:22:
Ik heb een idee voor trangmog gepost op het WoW forum:

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/6584338378

Het gaat om een speciale faction voor transmog, genaamd Fashion Four. Bij hun zou je een armortype tijdelijk kunnen veranderen naar iets wat een armortype hoger of lager is, zodat je meer opties krijgt voor het transmoggen van je gear.
Zeer mooi uitgedacht !

Kleine opmerkingen:
  • Aangezien de Fashion Four een nieuwe faction zou zijn voor zowel Horde als Alliance, zoals de Darkmoon Faire, moet er ook op eenzelfde manier reputation gegrind kunnen worden maw zou je dan eerder opteren voor dailies ( en een aantal weeklies, zoals op de DF ) of repeatable quests waarvoor je, ik zeg nu maar wat, 5x een Mysterious ... moet looten en inleveren ?
  • Ik vind het wel jammer dat het systeem zich zou beperken tot rare en epic equipement.
    Sets zoals
    Afbeeldingslocatie: http://wowimg.zamimg.com/images/transmogsets/big/257.jpg Afbeeldingslocatie: http://wowimg.zamimg.com/images/transmogsets/big/71.jpg

en anderen zouden daardoor niet gebruikt kunnen worden :/
  • Het is misschien wat vergezocht maar ik was onlangs eens op de AH aan het rondzwerven en daar stonden een aantal prachtige Common (witte) items op zoals
    Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/67806.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/8347.jpg.

Misschien een reward op exalted dat je ook Common items als transmog kan gebruiken ? :D
  • (Misschien ook wat jammer is het feit dat wat absurde items zoals Steelscale Crushfish ( en andere vissen ) of Arclight Spanner ( en andere Engineering Tools ) niet als transmog gebruikt kunnen worden :/, ondanks het feit dat die vissen wel aanzien worden als een One Hand Mace en Uncommon zijn :+)
Laat ons hopen dat Blizzard er eens over nadenkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Holy... wat een avond.

Eindelijk weer een avond met 9/10 guildies (we missen nog steeds een tank, maar goed.. tot die tijd tank ik xD).

Garalon:

Begonnen met 2 healers, 6 dps, 2 tanks.. 2 tanks + hunter / warlock kiten. Telkens rond de 3 á 4 minuten zaten de healers zonder mana.. hadden we dubbele crushes of ging het gewoon fout.
Dus, dan maar 3 healers en tenminste de enrage halen.

3 healers, alles liep lekker, keek rond de 6 minuten naar garalon.. 7 % hp over.. ok.. gaat goed... leg spawned, wordt snel gekilled en ja hoor.. onze garalon kill was daar :).
Zelf als tank 67k dps gedaan, ben ik erg blij mee gezien ik zelf ook aan het kiten was.

Daarna naar de wind lord..

Paar pogingen nodig om het crowd control gebeuren goed onder de knie te krijgen, hadden toen nog 1 add pack over (2 % health oid) maar de rain of blades haalde ons erg snel neer.

Poging erna, alleen de boss over, dus we konden beginnen met het 'ontwijk de wind bombs' deel :).

2 Pogingen daarna, alles ging goed, paar doden, enkele wind bombs gingen af maar gelukkig op de "goede" momenten.. aan het einde 7 van de 10 in leven.. maar wel 2 nieuwe kills op 1 avond :D

Logs: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-370rze3pdu4y0nm5/

Leukste is nog wel, onze DK haalt rank #12 van alle DK's op garalon en #132 van alle bekende logs :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lei Shi Heroic 25 man ook neergekregen. Nog 2 te gaan: Tsu Long en Sha Heroic :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-05 18:41
Zo.. gisteren van 87 naar 88 gelevelled. Vandaag doorgezet en de 90 gehaald, gelijk daarna de staff uit arena scenario wezen halen. Nu de rest allemaal nog. :p

Wordt een PvP char, dus even kijken hoe of wat allemaal. Patch 5.2 gaat namelijk weer verandering brengen, aangezien ik nog geen CP's heb is het beste om alle HP's maar te verbrassen aan gear tot aan 5.2?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-05 18:09
Mijn reputation met Golden Lotus begint al wat beter te worden (Ben nu honoured 4.6k/12k).

Kun je tegelijk ook andere reputations farmen (Zo ja, welke kan het best gedaan worden? Ik dach eventueel aan August Celestials of anders Shado Pan.

Ik heb intussen mijn heal spec even weggedaan voor een Balance spec. Gearen gaat langzaamaan komen, maar gear level is nog niet super. Ook de rotation begint nu te wennen :)

Voor dailies swtich ik nu tussen Tank spec (vooral bij kans op veel adds / sterkere mobs) en Balance spec (voor sneller killen).

Gister nog een paar runs gedaan op de seasonal boss in de hoop op een epic necklace, maar nog geen geluk gehad.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
_Peter2_ schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:36:
Mijn reputation met Golden Lotus begint al wat beter te worden (Ben nu honoured 4.6k/12k).

Kun je tegelijk ook andere reputations farmen (Zo ja, welke kan het best gedaan worden? Ik dach eventueel aan August Celestials of anders Shado Pan.
Shado Pan kan pas als je Golden Lotus op Revered hebt.
Je kan nu alvast de Klaxxi in Dread Wastes doen en idd de August Celestials.
Ow en volgens mij ook Operation Shieldwall in Krassarang Wilds.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Renquin schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:37:
[...]

Shado Pan kan pas als je Golden Lotus op Revered hebt.
Je kan nu alvast de Klaxxi in Dread Wastes doen en idd de August Celestials.
Ow en volgens mij ook Operation Shieldwall in Krassarang Wilds.
Shado Pan kan een beetje omhoog door de questline af te ronden. Ik heb 90 aangetikt toen ik bezig was met die questline.

August Celestials is wel aardig voor me omdat ik nog een "laag" iLvl wrist heb in Balance spec (iLvl 415, rare procced LW wrist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Heb de topic sinds vrijdag niet meer bekeken en had Collect Me gedownload. Werkt voor mounts/pets & titles. Die addon wist me te zeggen dat ik toch nog steeds de talbuks nog niet had van de mag'har. Stond op 2k revered en heb dan maar de vrijdagnamiddag verder doorgebracht met ogres een kopje kleiner te maken. Honderden mobs verder heb ik er 9 mounts bij. Moet nog 200 oshu-gun powder crystals farmen om de laatste mount te kopen, maar dat zal wel nog ff duren vrees ik :p

131mounts nu ! Ga op mn main ook nog eens engineering levelen, dus daar krijg ik er ook een paar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

tja dat is leuk op lvl 85-90 maar voor leveling zou ik eerder voor demonology (met tanking glyph) gaan (lvl 10 tm 70). Destruction komt vanaf lvl 45 ook goed mee in dps als je de juiste rotaties maakt. Affliction werd ik op lowlevel niet zo blij van in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door knightofn1 op 11-02-2013 09:12 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ja inderdaad, zit nu te kijken naar demon.. Voidwalker gaat als affliction in 3 hits dood >_> lekkere tank is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

Dit weekend mijn wotlk main (her)ontdekt > Frost Mage inmiddels 84.
Wat een genot is dat zeg in 5-man instances!
Persoonlijk veel leuker dan Shadow Priest (weinig AoE, teveel proc/rng based).

Echt je gooit een frozen orb in een groep mobs, allemaal een nether tempest en icelance/frostfirebolt spam! crit crit crit crit crit :D heerlijk!

Ben/was ook nog mijn Demo lock aan het levelen (49), maar hoe verhouden die zich tot frostmages @90?
En dan vooral demo/destro, want affl trekt me niet echt, net zoals Arcane me bij de mage niet echt trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 18-05 16:48
Affliction lock is hoogste DPS in het spel op het moment (patch 5.1), als je nu met een mage wil raiden moet je bijna wel arcane gaan, 2de dps spec in het spel op het moment en fire/frost lopen ver achter.

Voor patch 5.2 is nog weinig te zeggen, aangezien mages enorm getuned/omgegooid worden op de PTR. Zoals het er nu uitziet wordt fire koning in 5.2 (mede door al de crit itemization), maar dat kan zomaar weer veranderen.

Waarom vindt je trouwens dat SP weinig aoe heeft? Mind sear is één van de beste aoe spells op het moment en doet by far veel meer aoe dmg dan een frostmage ooit van kan dromen :) Volgens mij is halo zelfs de beste aoe spell in het spel momenteel als je goed positioneert.

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 11-02-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-05 09:14

hmr

Mijn internet ligt er voor herstelwerkzaamheden uit tot morgen middag... super lachen dat UPC..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Blij dat ik als een van de weinige mensen hier in de flat ziggo heb. Nooit issues mee gehad (hoewel het zeiken op ziggo het ultieme hipster ideaal is geweest tijdenland), terwijl buren etc UPC hebben en issue na issue :( Wel jammer van UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
_Peter2_ schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:57:
[...]

Shado Pan kan een beetje omhoog door de questline af te ronden. Ik heb 90 aangetikt toen ik bezig was met die questline.

August Celestials is wel aardig voor me omdat ik nog een "laag" iLvl wrist heb in Balance spec (iLvl 415, rare procced LW wrist).
Jammer genoeg worden de August Celestials dailies pas unlocked als je revered bent met de Golden Lotus, net als de Shado-Pan !

Zonder de dailies en door alle questlines te completen in Townlong Steppes ben ik geraakt tot 5000/6000 friendly, wat dus betekent dat je eerst revered met de GL moet zijn voordat je honored kan worden met Shado-Pan.

Als je net 90 bent gedingd kan je dus dailies doen voor 3 factions ( voor gear ), namelijk: Golden Lotus, The Klaxxi en Dominance Offensive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-05 18:41
lanerios schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:21:
Ja inderdaad, zit nu te kijken naar demon.. Voidwalker gaat als affliction in 3 hits dood >_> lekkere tank is dat.
Waarom zou je een 'tank' willen hebben? Ik heb gisteren mijn warlock 90 gedinged, was begonnen als Aflliction maar al snel erachter gekomen dat dit niks was. Toen gerespecced naar Destruction en dat ging beter, Demonology als het lukt is beter op low lvl denk ik. Maar ik vond het voor geen meter spelen (en nog kan/wil ik het niet), dus sindsdien altijd destro gebleven. Zoals al gezegd wordt het na lvl 42 pas echt leuk omdat je dan die Burning Embers ook echt gaat gebruiken.

Als je let op je embers gaat het heerlijk, random mob in MoP:
Chaos Bolt > Incinerate > (beide eerste spells hitten nu de mob) > Conflagrate > Incinerate (2x) > Shadowburn
En weg is je mob, gaat heerlijk direct en snel. AoE ook goed te doen, gewoon RoF blijven gebruiken en jezelf healen met embers. Gaat weliswaar niet supersnel, mits je procs gebruikt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

lanerios schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:22:
Blij dat ik als een van de weinige mensen hier in de flat ziggo heb. Nooit issues mee gehad (hoewel het zeiken op ziggo het ultieme hipster ideaal is geweest tijdenland), terwijl buren etc UPC hebben en issue na issue :( Wel jammer van UPC.
Ben toch bang dat dat plaatsafhankelijk is. Ik heb een aantal weken geleden 1 raidavond wat last van hoge latency gehad, met lagspikes tot gevolg, maar behalve dat in anderhalf jaar nog nooit problemen of langdurige downtime gehad. Ik kan mijn internet-loze uren op 1 hand tellen.

Tenzij je UPC Horizon hebt, dat zit nog dermate in de testfase dat je daar echt niks aan hebt :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

dubbel post..

[ Voor 95% gewijzigd door hmr op 11-02-2013 11:45 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Blistimo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:32:
[...]

Tenzij je UPC Horizon hebt, dat zit nog dermate in de testfase dat je daar echt niks aan hebt :P
Qft!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krukar schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:51:
Affliction lock is hoogste DPS in het spel op het moment (patch 5.1), als je nu met een mage wil raiden moet je bijna wel arcane gaan, 2de dps spec in het spel op het moment en fire/frost lopen ver achter.

Voor patch 5.2 is nog weinig te zeggen, aangezien mages enorm getuned/omgegooid worden op de PTR. Zoals het er nu uitziet wordt fire koning in 5.2 (mede door al de crit itemization), maar dat kan zomaar weer veranderen.

Waarom vindt je trouwens dat SP weinig aoe heeft? Mind sear is één van de beste aoe spells op het moment en doet by far veel meer aoe dmg dan een frostmage ooit van kan dromen :) Volgens mij is halo zelfs de beste aoe spell in het spel momenteel als je goed positioneert.
Mind Sear is ook de ENIGE aoe spell die je hebt als SP < 90.
Daarnaast is magebomb + frozenorb + AE + icelance cleve echt veel mee AoE hoor!

Opzich kan ik ook van SP genieten, maar je bent behoorlijk afhankelijk van procs, dat is soms een zegen, soms irritant. Daarnaast vind ik dots toch minder leuk dan direct hits..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
JimDB schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:22:
[...]

Jammer genoeg worden de August Celestials dailies pas unlocked als je revered bent met de Golden Lotus, net als de Shado-Pan !

Zonder de dailies en door alle questlines te completen in Townlong Steppes ben ik geraakt tot 5000/6000 friendly, wat dus betekent dat je eerst revered met de GL moet zijn voordat je honored kan worden met Shado-Pan.

Als je net 90 bent gedingd kan je dus dailies doen voor 3 factions ( voor gear ), namelijk: Golden Lotus, The Klaxxi en Dominance Offensive.
Ah natuurlijk, ik haal August Celestials door de war met de Cloud Serpent faction.

Ow en je kan uiteraard The Tillers grinden :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Anoniem: 310225 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:48:
[...]

Mind Sear is ook de ENIGE aoe spell die je hebt als SP < 90.
Daarnaast is magebomb + frozenorb + AE + icelance cleve echt veel mee AoE hoor!

Opzich kan ik ook van SP genieten, maar je bent behoorlijk afhankelijk van procs, dat is soms een zegen, soms irritant. Daarnaast vind ik dots toch minder leuk dan direct hits..
Toch denk ik dat je SP verkeerd begrijpt dan, juist de mage specs fire en frost zijn afhankelijk van procs.
SP is één van de DPS specs in het spel die eigenlijk juist niet afhankelijk is van procs en is juist stabiele DPS zonder procs.
Frost heeft misschien leuke burst-aoe (waar je op lvl 90 ook om lacht als SP als je halo hebt) maar kwa constante aoe is het zeker op lvl 90 echt kak, als je als mage goede aoe wilt doen moet je fire speccen. Meer als mindsear + halo heb je als SP niet nodig, juist omdat mindsear zo'n sterke aoe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krukar schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:57:
[...]

Toch denk ik dat je SP verkeerd begrijpt dan, juist de mage specs fire en frost zijn afhankelijk van procs.
SP is één van de DPS specs in het spel die eigenlijk juist niet afhankelijk is van procs en is juist stabiele DPS zonder procs.
Frost heeft misschien leuke burst-aoe (waar je op lvl 90 ook om lacht als SP als je halo hebt) maar kwa constante aoe is het zeker op lvl 90 echt kak, als je als mage goede aoe wilt doen moet je fire speccen. Meer als mindsear + halo heb je als SP niet nodig, juist omdat mindsear zo'n sterke aoe is.
Mind Sear is idd een leuke spell! Maar de cooldown van halo en de verplichte range maken het nou niet echt een handige spell.. tevens gaat het 360 dus in krappe instances moet je nog uitkijken ook!

Daarnaast heb je als SP geen vaste rotation... FDCL en DI procs moet je continu in de gaten houden.
De "procs" van een Frost Mage kun je zelf beinvloeden met freeze/orb.

Ik speel de beide op 84/85 dus daar is mijn vergelijking op gebaseerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Freaky Maus schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:23:
Waarom zou je een 'tank' willen hebben? Ik heb gisteren mijn warlock 90 gedinged, was begonnen als Aflliction maar al snel erachter gekomen dat dit niks was. Toen gerespecced naar Destruction en dat ging beter, Demonology als het lukt is beter op low lvl denk ik. Maar ik vond het voor geen meter spelen (en nog kan/wil ik het niet), dus sindsdien altijd destro gebleven. Zoals al gezegd wordt het na lvl 42 pas echt leuk omdat je dan die Burning Embers ook echt gaat gebruiken.

Als je let op je embers gaat het heerlijk, random mob in MoP:
Chaos Bolt > Incinerate > (beide eerste spells hitten nu de mob) > Conflagrate > Incinerate (2x) > Shadowburn
En weg is je mob, gaat heerlijk direct en snel. AoE ook goed te doen, gewoon RoF blijven gebruiken en jezelf healen met embers. Gaat weliswaar niet supersnel, mits je procs gebruikt.
Tot 45 als Affliction gedaan, full heirlooms maakt het redelijk goed speelbaar. Toen tijdens wat battlegrounds gezien wat Destro kan doen (Chaos Bolt anderen 1 shotten dus) en tot 86 Destro geleveled.(lvl 88 nu). Vanaf lvl 75 met Grimoire of Supremacy gaat je Voidwalker dus echt niet meer dood. Vanaf lvl 87-88 zou ik je toch wel aanraden om Affliction te gaan al is het alleen maar om beter te worden met de spec. Het is op level 90 gewoon de spec die er toe doet.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Tja dat is het verschil denk ik, ik raid met zowel een mage als een SP en baseer mijn ervaringen daarop.
In raids kun je als frostmage nauwelijks je procs controleren. In raids is DI niet bijster veel verschil met ToF trou trouwens, de meeste priests gaan voor ToF sinds de 5% DI nerf, omdat ToF minder perfectionisme vereist voor dezelfde DPS. FDCL is zelfs discutabel kwa DPS in vergelijking met mindbender, singletarget is mindbender een stuk meer DPS dan FDCL en voor veel raidbosses is mindbender de betere keuze.

[ Voor 28% gewijzigd door Krukar op 11-02-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:26
Van het weekend heb ik Outland Raider maar eens gedaan. Solo al die TBC raids zo'n beetje doorlopen. Black Temple en Sunwell Plateau had ik al, dus die niet gedaan. Lady Vashj heeft me toch nog wel een paar pogingen gekost zeg :p En wat is Battle for Mount Hyjal ongelooflijk saai :S Maar goed, dat hebben we dus ook weer gedaan.

Ook heb ik nu alle MoP JC recipes! Je moet wat met spirit of harmony als je mining + jewelcrafting hebt...

Onze raid setup was helaas nogal bedroevend gisteren, dus alleen even MSV afgemaakt. Pogingen op Windlord waren vrij kansloos begreep ik. Moest zelf afhaken door knallende koppijn en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:33:
Van het weekend heb ik Outland Raider maar eens gedaan. Solo al die TBC raids zo'n beetje doorlopen. Black Temple en Sunwell Plateau had ik al, dus die niet gedaan. Lady Vashj heeft me toch nog wel een paar pogingen gekost zeg :p En wat is Battle for Mount Hyjal ongelooflijk saai :S Maar goed, dat hebben we dus ook weer gedaan.
Daar heb ik begin MoP werk van gemaakt aangezien het levellen mij echt niet aanstond en ik het wel mooi zou vinden moest mijn armory alle raids in het groen aanduiden :)

Ik heb het vooral moeilijk gehad met AQ 40 en heb dan maar even wat vrienden gevraagd om te helpen en zo ook verder gedaan met de TBC en WotlK raids.
Nu resten er enkel nog Ruby Sanctum HC, Blackwing Decent HC, Throne of the Four Winds HC en Firelands HC, en natuurlijk de nieuwe MoP raids :D

( Geluk gehad met eventuele transmog drops ? Ik had mijn Lightbringer set direct full en dat met de ICC 25 man title :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Zo,

Ben dit weekend toch maar gaan levellen op mijn druid. Openraid voor challenge modes is tot nu toe nog niet echt een succes. Ook guildies/ bekenden zijn nog niet echt te porren voor die dingen.

Inmiddels ben ik wel 600 skinning en 570ish LW. Questen als Guardian gaat razendsnel. Het is alleen niet zo heel erg boeiend, helemaal omdat je geen gebieden kunt overslaan (en ik het traject al 2 keer heb doorlopen)…

De raid gister ging niet door. Twee officers kwamen zonder bericht 30-45 minuten te laat online, Hmr z’n internet lag eruit en zo waren er nog wat zaken. Op deze manier wordt het helemaal niks! Afgelopen paar weken kwakkelt het raiden behoorlijk, kan me er steeds minder toe zetten om iedereen achter zijn kont aan te zitten om maar te signen. Er moet snel verbetering in komen, anders ga ik misschien mijn heil ergens ander zoeken (hoe gezellig het ook is met de huidige groep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66374

meneer hulkie,

Dit soort zaken gebeurd in elke guild. en internet connectie is niet altijd vanzelfsprekend. Poep gebeurd als je begrijpt wat ik bedoel. maar het is natuurlijk opvallend als de raidleaders het een aantal weken laten afweten. klinkt als een soort burnout... ja zelfs in games kan het een persoon teveel worden. vooral als hij 5keer per week of zo moet raiden en iedereen in de gaten moet houden. Ik hoop voor jouw dat zij weer snel zin hebben om dit alles in orde te maken.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heel makkelijk, als je mensen moet schoppen om te raiden. Dan gaat er tijdens het raiden iets fout. Als je een goede raid sfeer hebt, dan signen mensen echt wel, en dan komen ze ook.
Probeer te achterhalen wat er fout gaat. En geen progress is geen reden. Zelfs met geen progress kan de sfeer goed zijn.

Horde guild waarin ik zat had het probleem ook. Uiteindelijk bleek het te liggen aan een paar officers die nogal.. bot en lullig overkwamen na wipes. Toen we dat hadden besproken en opgelost, gingen de signups weer goed, en progress weer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lei Shi Heroic 25 man video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S04p3AOap8A]

Boomkin + Get away is erg irritant :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Anoniem: 66374 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:56:
meneer hulkie,

Dit soort zaken gebeurd in elke guild. en internet connectie is niet altijd vanzelfsprekend. Poep gebeurd als je begrijpt wat ik bedoel. maar het is natuurlijk opvallend als de raidleaders het een aantal weken laten afweten. klinkt als een soort burnout... ja zelfs in games kan het een persoon teveel worden. vooral als hij 5keer per week of zo moet raiden en iedereen in de gaten moet houden. Ik hoop voor jouw dat zij weer snel zin hebben om dit alles in orde te maken.

Succes!
Ik weet dat het in elke guild zo gaat… Loop al sinds Molten Core mee, waarvan een groot deel als raidleader/ guildmaster/ officer. Ook hebben we een groep waar je echt wat mee kunt. De laatste tijd is het gewoon een beetje so so… En natuurlijk kan iemand een keer een d/c hebben, geen probleem. Ik hoop dat de connection issues van Hmr nu een keertje goed worden aangepakt door UPC. Natuurlijk kunnen mensen een keertje te laat komen of RL issues hebben die tussendoor komen. Natuurlijk wipe je soms een keer op bazen die je 4 maanden geleden al op farm had. |:(

Het is de laatste tijd alleen een beetje van dit alles en dat zorgt ervoor dat ik minder lol haal uit de raids…

Ben ook niet zomaar ineens weg ofzo, heb alleen wel aangegeven bij de overige raiders dat het gewoon beter moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477565

Jerry schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:04:
Lei Shi Heroic 25 man video:
[video]

Boomkin + Get away is erg irritant :(.
Nice! Wij hebben afgelopen donderdag ook lei shi heroic neergekregen (10man), met een waanzinnige 3 tank 3 healer setup :9
Nu nog een keer die zor'lok doodmaken, zitten nu al rond de 125 wipes met een best try op 6% :'(

@hulkie, was gister echt niks met challenge modes :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 477565 op 11-02-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ligt gewoon aan Horizon.... 125 mbit my ass... Vind het echt vervelend!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
hmr schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:27:
Ligt gewoon aan Horizon.... 125 mbit my ass... Vind het echt vervelend!
Horizon geeft jou gewoon extra challgenge modes....beat the lag and disconnects within 5 minutes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

En dat is iets wat je niet echt kan gebruiken als OT ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:54
lanerios schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:21:
Als je VW in 3 hits doodgaa, gaat er wel iets mis. Op lagere levels is de VW al best sterk, en op hogere levels zodra je supremacy hebt als grimoire is ie bijna onverslaanbaar met een health funnel hier en daar. Ik had in pandaria juist door de voidwalker geen enkel probleem met alle rares.

Tijdens het lvlen als ik een rare tegen kwam ging ie altijd dood, terwijl anderen veelal het loodje legden, ik was dan ook heel simpel, als iemand een rare getagged had, en ik zag het vroeg ik om een invite, wat ze vaak niet deden omdat ze graag de loot niet wilden delen, dan wachtte ik gewoon totdat ze 9 van de 10x doodgingen en dan tagde ik em.

Verder zijn voor lvlen alle specs qua lock goed te doen denk ik, al heb ik niet gelvld als Demo in Pandaria omdat ik de spec gewoon niet echt leuk vind. Met Destro en Affli beide geen probleem om als een warm mes door de "Mob boter" te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hulkie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:44:
Zo,

Ben dit weekend toch maar gaan levellen op mijn druid. Openraid voor challenge modes is tot nu toe nog niet echt een succes. Ook guildies/ bekenden zijn nog niet echt te porren voor die dingen.

Inmiddels ben ik wel 600 skinning en 570ish LW. Questen als Guardian gaat razendsnel. Het is alleen niet zo heel erg boeiend, helemaal omdat je geen gebieden kunt overslaan (en ik het traject al 2 keer heb doorlopen)…

De raid gister ging niet door. Twee officers kwamen zonder bericht 30-45 minuten te laat online, Hmr z’n internet lag eruit en zo waren er nog wat zaken. Op deze manier wordt het helemaal niks! Afgelopen paar weken kwakkelt het raiden behoorlijk, kan me er steeds minder toe zetten om iedereen achter zijn kont aan te zitten om maar te signen. Er moet snel verbetering in komen, anders ga ik misschien mijn heil ergens ander zoeken (hoe gezellig het ook is met de huidige groep).
Is overal zo,voor dit soort zaken (vertragingen/internet down etc hebben wij een facebook pagina waar je het op kan melden :P (meeste hebben wel mobieltje met facebook erop) daarnaast hebben we nogal wat stelletjes in de guild,dus is het vaak via die kant al verteld. Daarnaast gooien we gewoon hgeel veel in de groep.De progressie is nou niet echt super,daar een aantal mensen zijn vervangen laatst die ermee stopten door mensen met wat minder raid ervaring.

wij gaan nu in ieder geval voorlopig iets meer oude content doen voor archievments en titles etc en mocht men denken weer klaar te zijn voor de huidige content doen we die weer tussendoor,dit leek iedereen ook leuker dan om iedere keer dezelfde te doen.

daarom laatst ICC 25 HC gedaan,FL en binnenkort DS in alle varianten afwerken :)

zoals je leest is mijn guild wel heel social ;) is wel altijd gezellig :)

[ Voor 19% gewijzigd door mrsar op 11-02-2013 15:01 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

mrsar schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:57:
[...]

Is overal zo,voor dit soort zaken (vertragingen/internet down etc hebben wij een facebook pagina waar je het op kan melden :P (meeste hebben wel mobieltje met facebook erop) daarnaast hebben we nogal wat stelletjes in de guild,dus is het vaak via die kant al verteld. Daarnaast gooien we gewoon hgeel veel in de groep.De progressie is nou niet echt super,daar een aantal mensen zijn vervangen laatst die ermee stopten door mensen met wat minder raid ervaring.

wij gaan nu in ieder geval voorlopig iets meer oude content doen voor archievments en titles etc en mocht men denken weer klaar te zijn voor de huidige content doen we die weer tussendoor,dit leek iedereen ook leuker dan om iedere keer dezelfde te doen.

daarom laatst ICC 25 HC gedaan,FL en binnenkort DS in alle varianten afwerken :)

zoals je leest is mijn guild wel heel social ;) is wel altijd gezellig :)
Vindt facebook nou niet echt een ideale oplossing, als je dan toch voor mobiele apps gaat, neem dan de wow armory, kun je direct ingame men op de hoogte stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

niet iedereen heeft weer toestellen die dat ondersteund ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66374

Met de verbinding van upc heb ik persoonlijk geen problemen.
Het is enkel dat mijn laptop te heet word en dan bam.. uit.
Het ergert me het meest.
En dan snel weer aanloggen.
Betekend wel dat je niet als tank aan de slag kan gaan.. want dat soort dingen wiped je hele groep.
Een extra puntje wat me tot nu toe nog het meest ergert van alles... Is het gezeik om een item wat dropped.
Dan worden plotseling ook volwassenen hele kleine kinderen.
En dat had ik toen niet verwacht.
Op die manier heb ik als een vaker gepassed op gear omdat andere mensen gingen huilen.
Vraag me af of er inderdaad een volwassen raid groepen zijn die echt volwassen kunnen handelen en doen.
Daarbij speelt niet altijd de leeftijd een rol.
hulkie schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:12:
[...]

Ik weet dat het in elke guild zo gaat… Loop al sinds Molten Core mee, waarvan een groot deel als raidleader/ guildmaster/ officer. Ook hebben we een groep waar je echt wat mee kunt. De laatste tijd is het gewoon een beetje so so… En natuurlijk kan iemand een keer een d/c hebben, geen probleem. Ik hoop dat de connection issues van Hmr nu een keertje goed worden aangepakt door UPC. Natuurlijk kunnen mensen een keertje te laat komen of RL issues hebben die tussendoor komen. Natuurlijk wipe je soms een keer op bazen die je 4 maanden geleden al op farm had. |:(

Het is de laatste tijd alleen een beetje van dit alles en dat zorgt ervoor dat ik minder lol haal uit de raids…

Ben ook niet zomaar ineens weg ofzo, heb alleen wel aangegeven bij de overige raiders dat het gewoon beter moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 66374 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:16:
[..]
Vraag me af of er inderdaad een volwassen raid groepen zijn die echt volwassen kunnen handelen en doen.
Uh, ja hoor, dat kan prima. Bij ons staat loot gewoon op het standaard Need/Greed systeem, en iemand rollt need als hij een item voor main spec nodig heeft, of, na vragen, voor offspec. Idealiter rollt die persoon dan greed, maar er is altijd wel een muppet bij die per ongeluk op het disenchant icoontje klikt, dus dat risico nemen we maar niet meer :P Zelfs als er PuGs in de groep zitten wordt er gewoon gerollt, en als die persoon dan wat wint zei het zo. De laatste keer dat wij loot drama hadden was met iemand die inmiddels gestopt is, en dat ging om de heroic mount van Deathwing, nota bene.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Een extra puntje wat me tot nu toe nog het meest ergert van alles... Is het gezeik om een item wat dropped.
Dan worden plotseling ook volwassenen hele kleine kinderen.
En dat had ik toen niet verwacht.
Op die manier heb ik als een vaker gepassed op gear omdat andere mensen gingen huilen.
[...]
Hier hebben we dan in ieder geval geen last van in onze groep :)

Iedereen passed gewoon netjes, daarna /rollen en bespreken we snel de items die droppen. Geen masterloot nodig, eigenlijk nooit gezeur! Is denk ik wel lastiger/ niet te doen in 25mans guilds...

Als tank is een d/c inderdaad vervelend, maar in een 10-mans guild op progress fights is een d/c van een healer of een dps vrijwel altijd net zo dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Het is enkel dat mijn laptop te heet word en dan bam.. uit.
Ik heb voor een jaar terug een laptop stand met cooler gehaald van cooler master. Beste investering ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 17:05

Seraphin

Meep?

Zo.

Afgelopen weekend eens lief geweest voor mijn altjes; guild heirlooms voor de echte low lvls, en hier en daar een epic (280%) flight skill genomen.

Betekent wel dat de voorraad cash goed is geslonken. Heb me de afgelopen 2ish jaar niet meer bezig gehouden met Mooie Money Makers... Iemand actuele tips? (VP Boots verkopen zal het wel niet meer zijn gok ik zo?) :P

Ik heb de indruk dat er nu / nog best mooie marges te halen zijn in de doorverkoop van bags (mats van AH plukken, bag maken en verpatsen). Maar heb ook LW op 600 en BS / JC zo rond de 550ish. AH arbitrage (basis mats + gear opkopen en tegen hoger bedrag weer op AH zetten) ben ik niet zo van; kost me te veel tijd in het in de gaten houden van undercutters etc.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:59

junglebeast

hier staat iets

detheavn schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:24:
[...]

Ik heb voor een jaar terug een laptop stand met cooler gehaald van cooler master. Beste investering ooit :)
Ja heb ik ook gedaan, gelijk bij aanschaf laptop. En ook zo nu en dan opschroeven en wat stof weg blazen/borstelen.

Gisteren was een guild meeting. Ging eigenlijk over het 2e team dat maar niet echt van de grond komt. Hebben dacht ik 2 HC kills op hun naam staan. Maar ik denk al zo'n 25 spelers hebben er in gezeten. Veel te veel voor een solide team.

Meeste waren het wel eens om gewoon opnieuw te starten. En dan gaan vlammen in Throne of Thunder.
Ik ben er nog niet uit of ik weer mee ga doen. Vind het social zijn wel prima zo. Soms pak een alt/social raid mee, maar ik kan ook zo maar een paar uur per week inloggen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

Krukar schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:28:
Tja dat is het verschil denk ik, ik raid met zowel een mage als een SP en baseer mijn ervaringen daarop.
In raids kun je als frostmage nauwelijks je procs controleren. In raids is DI niet bijster veel verschil met ToF trou trouwens, de meeste priests gaan voor ToF sinds de 5% DI nerf, omdat ToF minder perfectionisme vereist voor dezelfde DPS. FDCL is zelfs discutabel kwa DPS in vergelijking met mindbender, singletarget is mindbender een stuk meer DPS dan FDCL en voor veel raidbosses is mindbender de betere keuze.
Ik ken geen 1 top SP die mindbender kiezen over FDCL, jij wel?

http://eu.battle.net/wow/...r/ravencrest/Falxx/simple is één van de EU top SPs, kan je nog 10 meer geven (je kan al zijn logs terugvinden op WoL, geen mindbenders in geen enkele fight)

ToF is wel weer afhankelijk van boss en hier heb je ook wel gelijk in dat het wat makkelijker is en "screw ups" eigenlijk niet kan gebeuren. Zelf vind ik het wel leuker om met DI te spelen.. Dynamischer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

En als frost mage controleer je juist je procs :) : pet freeze (fingers proc), frozen orb (fingers proc), frost bomb (brainfreeze proc). Dat gecombineerd met alter time en evt. pom is nog meer proc controle. Op trash: nova (shatter combo), ring of frost + deep (shatter combo). Voor de rest cast je een beetje om procs te krijgen, maar het merendeel activeer jezelf.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Blistimo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:22:
[...]
Uh, ja hoor, dat kan prima. Bij ons staat loot gewoon op het standaard Need/Greed systeem, en iemand rollt need als hij een item voor main spec nodig heeft, of, na vragen, voor offspec. Idealiter rollt die persoon dan greed, maar er is altijd wel een muppet bij die per ongeluk op het disenchant icoontje klikt, dus dat risico nemen we maar niet meer :P Zelfs als er PuGs in de groep zitten wordt er gewoon gerollt, en als die persoon dan wat wint zei het zo. De laatste keer dat wij loot drama hadden was met iemand die inmiddels gestopt is, en dat ging om de heroic mount van Deathwing, nota bene.
Likewise. We hebben na de guilddrama gewoon lootcouncil geschrapt en terug naar rollen. Need voor MS, greed voor OS en pass als je een item niet wilt/kunt gebruiken. Inderdaad ook als er pugs bij zijn. Soms vragen we nog wel of ze het een probleem vinden om bijvoorbeeld tier tokens te passen, maar dat komt zelden voor. Er wordt regelmatig gepassed voor elkaar en er word ook gekeken naar de upgrade voor de raid en niet alleen de persoon.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gister eerst gequeued voor de Seasonal Boss. Eerste run dropte de int necklace, die ik gelukkig won (mooie upgrade voor me :) ). De groep wilde nog een keer runnen en ik vond het wel zo netjes om dan nog een keertje te helpen omdat ik net loot had gekregen. Dropt de agi necklace en aangezien ik de enige class was die wat heeft aan agi gear mocht ik die ook oppakken. (We hadden een DK, een Paladin een Warrior een Lock en ik als Moonkin). Daarna nog een keer meegegaan, dropt de spirit necklace, maar de Paladin had eerder al lopen "mopperen" dat deze in een vorige run eindelijk dropte maar werd geninjaat door een moonkin. Aangezien ik al een int necklace had gewonnen heb ik dan ook maar gepasst.

Daarna mijn GL dailies gedaan en begonnen met de quest voor Shieldwall offensive. Daarna was het tijd om te eten en om te gaan trainen.

Vanavond eens zien of ik nog wat HC's kan runnen en nog dichter bij Revered met GL kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister wederom een paar challenge modes geprobeert.. ging alleen niet zo goed als vorige week zondag.

Begonnen in Scarlet Halls, alleen hadden we maar een paar invis potions mee genomen..
Begin was even oefenen met de honden. DK tank deed de 1e groep, paladin met z'n 70 % movement speed deed de 2e en ik ging direct door naar de 'shields' en pakte deze tesamen met Bash.

Op zich heel snel de houndsmaster neer, stampeding roar en invis potion naar de andere kant.. (alleen iemand had een pot gebruikt tijdens de houndsmaster... dus die ging dood).

Paar pogingen later, waren we dan wel aan de andere kant (leuk die 10 minuten cooldown op de invis pots), echter haalde de groep die daad liep onze dk neer voordat we hun neerkregen... dus wipe.

Invis pots waren op, dus dan maar naar de Siege of Niuzao Temple.
Op zich erg standaard, 1e pack zorgen dat die shell niet gemaakt worden.. dan de slimes neerhalen, boss ruimte door, nog meer slimes neerhalen en dan de boss burnen met de buff.

Direct door naar de rest, volgende boss hadden we het rustig aan gedaan (als je het snel wilt doen laat je de healer boven staan, rest gaat naar beneden en zorgt ervoor dat adds altijd in een van die dmg increasing area's staat..) Opzich ook geen probleem. Doorgelopen, pack bij de deur overgeslagen (wat dus niet moest.. kwamen we op het einde achter).. 2 van de 3 packs voor de volgende boss gepulled en gekilled.. en toen de boss fight gestart.

Bombs uiteindelijk gebruikt om dus de 3e pack te killen. Toen de 3e baas neer was hadden we nog 11 minuten op Silver (wat ons doel was), dus naar de volgende baas.. kwamen er toen achter dat we nog kills misten... snel boss gekilled (1e overgang door de DK met rocket boots geinterrupt, 2e door mij met dash) en daarna maar terug naar de overgeslagen pack om deze alsnog neer te halen..

Nadeel was echter wel dat we dit normaal met een DK (Tank) / Druid (Healer) / Shaman (Ele) / Druid (Feral) / Warlock (Affliction) doen, alleen de warlock moest vlak voor we begonnen weg, dus een retri pala meegenomen. Ging ook goed :)

Aankomende vrijdag weer :P voor die tijd maar wat meer invis pots opsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-05 14:42

Wootlock

Evilution

Zo Ambershaper voor de tweede keer down.
Gaat erg moeizaam in de guild.
Heeft er iemand nog tips voor deze boss ?

De tactic die we hanteren is als volgt: dps de mensen die veranderen naar 20% zodat ze er ten alle tijden uitkunnen en eenmaal in phase 3 aanbeland hero poppen en de boss rushen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wootlock schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:49:
Zo Ambershaper voor de tweede keer down.
Gaat erg moeizaam in de guild.
Heeft er iemand nog tips voor deze boss ?

De tactic die we hanteren is als volgt: dps de mensen die veranderen naar 20% zodat ze er ten alle tijden uitkunnen en eenmaal in phase 3 aanbeland hero poppen en de boss rushen.
Waar wipe je op? Interrupten je constructs hun eigen explosion? Interrupt je de Monstrosity? Houden je constructs de damage debuff op de Monstrosity up?

Wij hebben gemerkt dat het aan te raden is om je eerste constructs in P1 1x te laten drinken, en de eerste construct in P2 2x. Je tank in P1 zorgt er dan voor dat de damage debuff op de boss niet verloopt, zodat je P2 ingaat met maar 2 construct phases. En de eerste persoon in P2 heeft met 2x drinken de tijd om de Monstrosity te interrupten. Als je die persoon te snel bevrijdt heb je namelijk niemand constructed om die te interrupten. Maar in principe kun je een explosion van de Monstrosity overleven, zolang iedere player maar zijn eigen explosion interrupt. P3 is tactisch niet ingewikkeld. Burn voordat de puddles op zijn, en vergeet niet jezelf te interrupten.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-05 14:42

Wootlock

Evilution

Blistimo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:23:
[...]

Waar wipe je op? Interrupten je constructs hun eigen explosion? Interrupt je de Monstrosity? Houden je constructs de damage debuff op de Monstrosity up?

Wij hebben gemerkt dat het aan te raden is om je eerste constructs in P1 1x te laten drinken, en de eerste construct in P2 2x. Je tank in P1 zorgt er dan voor dat de damage debuff op de boss niet verloopt, zodat je P2 ingaat met maar 2 construct phases. En de eerste persoon in P2 heeft met 2x drinken de tijd om de Monstrosity te interrupten. Als je die persoon te snel bevrijdt heb je namelijk niemand constructed om die te interrupten. Maar in principe kun je een explosion van de Monstrosity overleven, zolang iedere player maar zijn eigen explosion interrupt. P3 is tactisch niet ingewikkeld. Burn voordat de puddles op zijn, en vergeet niet jezelf te interrupten.
Het gaat zo nu en dan fout met het het interrupten op de constructs, de monstrosity interupt gaat vrijwel altijd goed.
De debuff op de baas houden we niet op ( als de monistrosity laag staat gaat/gaan de personen in de constructs wel over op de boss)
De tactic die je aangeeft hebben we ook geprobeerd alleen dit werkte niet goed voor ons (sommige van onze spelers zijn zwak in het interrupten en raken al gestressed bij het idee)
Ook krijgen we in P3 de parasite nogsteeds (?) dacht dat deze niet meer terugkwam na P1 en P2
Volgende week eens kijken wat we evt kunnen aanpassen :)
Thanks voor de tip iig :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 08:24
Iemand hier in een raiding guild op de alliance kant van Draenor ?

Ik wil heel graag raiden maar het zit er niet in met mijn guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Anoniem: 483123 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:49:
[...]

Ik ken geen 1 top SP die mindbender kiezen over FDCL, jij wel?

http://eu.battle.net/wow/...r/ravencrest/Falxx/simple is één van de EU top SPs, kan je nog 10 meer geven (je kan al zijn logs terugvinden op WoL, geen mindbenders in geen enkele fight)

ToF is wel weer afhankelijk van boss en hier heb je ook wel gelijk in dat het wat makkelijker is en "screw ups" eigenlijk niet kan gebeuren. Zelf vind ik het wel leuker om met DI te spelen.. Dynamischer!
De reden dat je top SP's voor FDCL ziet kiezen is simpel: gear.

FDCL doet alleen meer DPS dan mindbender als je meer dan één target kunt dps'en wat voor een groot deel van de t14 bosses natuurlijk zo is.
Als je het singletarget vergelijkt is het als volgt:

Mindbender doet 230,000 damage per minuut als je hem on cooldown gebruikt, ofwel 3833 DPS.
In entrylevel raidgear heb je met perfect play 4.2 FDCL procs per minuut, 48,776 damage per proc ofwel 3414 DPS.
In entrylevel raidgear is het potentieel op 2 targets natuurlijk dan veel hoger voor FDCL maar dat vereist wel perfect play en daar gaat het vaak mis. Zet dat af tegen een knopje wat je eens per minuut indrukt voor een gratis 3414 DPS. Daarom zie je vaak dat netto mindbender zelfs op 2 targets meer DPS oplevert.

Die top-priests in volle heroic gear hebben natuurlijk veel en veel meer procs per minuut van FDCL (veel meer haste en zelfs meer mastery (ondanks waste-stat)), dat vereist minder perfect play op multitarget en daarom kiezen de top-priests dus wél voor FDCL. Overigens is zelfs in BiS gear mindbender nog steeds meer dps in een pure singletarget patchwerk-style fight.

Dit is één van de redenen dat het een slechte gewoonte is om te kijken wat de top-spelers doen, zij hebben vaak ofwel veel betere gear ofwel zijn ze vaak gespecced voor specifieke doelen in encounters. Tenzij je natuurlijk zelf in een bleeding-edge guild zit en ook decked bent in heroic gear, maar als je dat bent is het al onwaarschijnlijk dat je andere priests gaat vergelijken wat zij doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het viel me laatst op dat ik eigenlijk al een maand niet meer in Azeroth heb rondgewandeld. Ik denk dat ik weer een WoW dipje heb. Ik heb nu vier 90's rondrennen, maar ik kan me er niet toe zetten om ze te gearen. 3 van de 4 hebben 463 gear, wat natuurlijk niet echt super is en de 4e loopt al maanden in questgear.
Ik wil nog wel wat achievements doen, maar dan zal ik nog 2 toons naar de 90 moeten levelen. En daar heb ik te weinig zin in op het moment. Ik heb nog wel een paar 87's en een 88, maar ik mis de motivatie om ze verder te levelen. Kan ook komen omdat mijn server nu behoorlijk dood lijkt, ondanks dat deze nog als medium populated genoteerd staat. Orgrimmar heeft vaak niet meer dan 4 - 5 spelers rondlopen en de Shrine in Pandaria is ook angstaanjagend leeg. Over Undercity, Thunderbluff en Silvermoon valt al helemaal weinig te melden, want dat zijn ghosttowns, net als Shatt en Dalaran.
Guilds verdwijnen als sneeuw voor de zon en de progress van de diehards van voorheen is ook niet meer wat het was.
Om een volledig account over te pompen naar een andere server zie ik ook niet zitten. Ik hoop echt dat mijn server weer opbloeit. Darkmoon Faire was een hele fijne server. Er was veel leven en de spelers veelal volwassen. Die goeie ouwe tijd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

MaceNL schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:14:
Iemand hier in een raiding guild op de alliance kant van Draenor ?

Ik wil heel graag raiden maar het zit er niet in met mijn guild.
Als "een beetje" raiden genoeg is, kan je bij Lowar terecht. Wij raiden op do & zo, en zitten op 4/6 MV N en 2/6 HoF N

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:52
Ik zie in de CRZ gebieden toch altijd nog veel mensen rondlopen van DMF. Ikzelf zit op Steamwheedle Cartel. Ook al niet de drukste maar in Wrath gebieden liep ik gisteren er toch even tegen aan dat het CRZ het een beetje druk maakt in deze gebieden.
Een goede zaak natuurlijk alleen remt het mijn leveling progressie door te moeten wachten ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krukar schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:19:
[...]

FDCL doet alleen meer DPS dan mindbender als je meer dan één target kunt dps'en wat voor een groot deel van de t14 bosses natuurlijk zo is.

Mindbender doet 230,000 damage per minuut als je hem on cooldown gebruikt, ofwel 3833 DPS.
In entrylevel raidgear heb je met perfect play 4.2 FDCL procs per minuut, 48,776 damage per proc ofwel 3414 DPS.
In entrylevel raidgear is het potentieel op 2 targets natuurlijk dan veel hoger voor FDCL maar dat vereist wel perfect play en daar gaat het vaak mis. Zet dat af tegen een knopje wat je eens per minuut indrukt voor een gratis 3414 DPS. Daarom zie je vaak dat netto mindbender zelfs op 2 targets meer DPS oplevert.

Die top-priests in volle heroic gear hebben natuurlijk veel en veel meer procs per minuut van FDCL (veel meer haste en zelfs meer mastery (ondanks waste-stat)), dat vereist minder perfect play op multitarget en daarom kiezen de top-priests dus wél voor FDCL. Overigens is zelfs in BiS gear mindbender nog steeds meer dps in een pure singletarget patchwerk-style fight.

Dit is één van de redenen dat het een slechte gewoonte is om te kijken wat de top-spelers doen, zij hebben vaak ofwel veel betere gear ofwel zijn ze vaak gespecced voor specifieke doelen in encounters. Tenzij je natuurlijk zelf in een bleeding-edge guild zit en ook decked bent in heroic gear, maar als je dat bent is het al onwaarschijnlijk dat je andere priests gaat vergelijken wat zij doen :)
Leuk verhaal, zit ook een kern van waarheid in.
Echter krijg je door meer FDCL meer MB (instant, CD reset) > meer SO > meer DP.
Vergeet in je berekeningen dus niet de DMG van ~1.2 DP per min extra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poops_McGhee schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:12:
Het viel me laatst op dat ik eigenlijk al een maand niet meer in Azeroth heb rondgewandeld. Ik denk dat ik weer een WoW dipje heb. Ik heb nu vier 90's rondrennen, maar ik kan me er niet toe zetten om ze te gearen. 3 van de 4 hebben 463 gear, wat natuurlijk niet echt super is en de 4e loopt al maanden in questgear.
Ik wil nog wel wat achievements doen, maar dan zal ik nog 2 toons naar de 90 moeten levelen. En daar heb ik te weinig zin in op het moment. Ik heb nog wel een paar 87's en een 88, maar ik mis de motivatie om ze verder te levelen. Kan ook komen omdat mijn server nu behoorlijk dood lijkt, ondanks dat deze nog als medium populated genoteerd staat. Orgrimmar heeft vaak niet meer dan 4 - 5 spelers rondlopen en de Shrine in Pandaria is ook angstaanjagend leeg. Over Undercity, Thunderbluff en Silvermoon valt al helemaal weinig te melden, want dat zijn ghosttowns, net als Shatt en Dalaran.
Guilds verdwijnen als sneeuw voor de zon en de progress van de diehards van voorheen is ook niet meer wat het was.
Om een volledig account over te pompen naar een andere server zie ik ook niet zitten. Ik hoop echt dat mijn server weer opbloeit. Darkmoon Faire was een hele fijne server. Er was veel leven en de spelers veelal volwassen. Die goeie ouwe tijd......
Ken het gevoel.. mijn oude realm is ook zo dood als een pier..
Heb een nieuwe char op Stormscale gemaakt (toegegeven die is ooit TE druk :+ ) en inmiddels al mijn "main" daarheen getransferred (€20,- WTF BLIZZZZZ!!!! :( )

Dat geeft wel echt heel veel extra plezier! En volle server geeft je toch weer het oldskool active WoW gevoel!
Elke site is vol, elke questzone zie je spelers lopen! Vind ook juist het hele idee van een MMORPG dat je constant andere mensen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist. Blizzard logica op zijn best. Een level 90 premade op de PTR Ebonsteel Belt Buckles geven terwijl de character ilvl 463 draagt. Da werruk nie :') !

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Anoniem: 310225 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:17:
[...]

Leuk verhaal, zit ook een kern van waarheid in.
Echter krijg je door meer FDCL meer MB (instant, CD reset) > meer SO > meer DP.
Vergeet in je berekeningen dus niet de DMG van ~1.2 DP per min extra..
Waarom zou je van FDCL meer MB's krijgen?
FDCL is een mindspike proc (instant een geen dots verwijderd), van mindspikes wordt je MB instant/sneller gecast, maar je hebt nog steeds een GCD (minimaal 1 seconde als je haste hardcapped bent). Dat is hoogstens handig voor movement (instant MB terwijl je beweegt) maar meer MB's krijg je er absoluut niet van :)

Edit: nu ik je post nog eens terug lees denk ik dat je twee talents door elkaar haalt, de talent die je MB cooldown reset en instant maakt is namelijk DI en niet FDCL.

[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 12-02-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om die reden vindt ik CRZ helemaal niet zo slecht (aangezien blizz er blijkbaar niet aan wil om servers samen te voegen), alleen jammer van die lag bij zone wisselingen...

Gisterenavond clearnight gehad, wat een weirde guild hebben we ook... Voor het eerst heel MGV HC geone-shot. In 70 minuten stonden we weer buiten, onze tank blij dat hij eindelijk de shield van spirit kings krijgt (met coin).
Vervolgens door naar HoF, door kill op lei shi hc en progress op zor'lok HC hier ook nog niks gekilled.
Iets van 8 wipes op blade lord HC en nog een stuk of 7 op garalon HC, waardoor we uiteindelijk garalon op normal moesten clearen om windlord HC nog te kunnen doen.
Hierdoor ook geen tijd meer voor ambershaper en empress normal (niet dat iemand die loot nodig heeft). Uiteindelijk ook 45 minuten na raideinde pas klaar :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Anoniem: 477565 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:57:
Om die reden vindt ik CRZ helemaal niet zo slecht (aangezien blizz er blijkbaar niet aan wil om servers samen te voegen), alleen jammer van die lag bij zone wisselingen...
Die lag vind ik niet zo irritant, dat is nog redelijk te verwaarlozen en ik verwacht ook wel dat dit uiteindelijk wel minder wordt.
Wat ik echter echt gewoon achterlijk irritant vind is dat 2 seater mounts gewoon de 2de persoon dismounten op het moment dat je zoned. Het zijn zo'n dingen die voor mij dan weer game-breaking zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krukar schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:50:
[...]

Waarom zou je van FDCL meer MB's krijgen?
FDCL is een mindspike proc (instant een geen dots verwijderd), van mindspikes wordt je MB instant/sneller gecast, maar je hebt nog steeds een GCD (minimaal 1 seconde als je haste hardcapped bent). Dat is hoogstens handig voor movement (instant MB terwijl je beweegt) maar meer MB's krijg je er absoluut niet van :)

Edit: nu ik je post nog eens terug lees denk ik dat je twee talents door elkaar haalt, de talent die je MB cooldown reset en instant maakt is namelijk DI en niet FDCL.
Je hebt gelijk, ik haal die 2 "proc"-talenten door elkaar. |:(
Maar met de glyph zorgen die MSs wel voor meer instant MBs dus dan ergens ook weer voor iets meer DPs.
Tevens is MS zonder de talent volgens mij volkomen overbodig aangezien deze je DoTs verwijderd...
Dus zonder te talents geen MSs, geen EXTRA MBs geen EXTRA DPs.. maar wel een mindbender..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Heeft iemand enig idee of de 5.2 patch morgen uitgerold wordt?
Dan weet ik of ik m'n VP's vanavond er even doorheen moet jagen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Patch 5.2 staat vooralsnog voor 27 februari, zie http://www.mmo-champion.c...-Preparing-to-Kill-a-King

Overigens vind ik de titel van de patch bijzonder, dat 5.3/5.4 iets met Garrosh van doen heeft is natuurlijk al sinds voor MoP bekend, maar Garrosh is geen koning, want de orcs zijn natuurlijk geen koninkrijk.
Zou dan toch Varian of Anduin ook eraan gaan in MoP?

[ Voor 49% gewijzigd door Krukar op 12-02-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gelezen :) Beetje dubbel gevoel erover.

Ene kant jammer dat ik met m'n guild geen volle T14 clear heb kunnen doen.
Andere kant, leuk dat er weer nieuwe content bijkomt.

Maar werd wel bij gezegd, is afhankelijk van de tests op de PTR.
Mocht daar nog iets uitkomen dan kan het best later zijn.

[EDIT] @Krukar, in 5.2 ga je uiteindelijk de Thunder King afmaken :) de titel is best logisch

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 12-02-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Hmm, je kunt er als guild wel voor kiezen om gewoon eerst door te gaan met T14 te clearen.
Er komt een 10% HP/DMG nerf op de t14 raids, maar die kun je uitzetten en verder zijn er volgens mij geen nerfs.

Aangezien LFR gated wordt (elke x weken een deel open in LFR) en het eerste LFR deel waarsch. pas 1 a 2 weken na de patch opent zul je er niet veel last van hebben met gear (er vanuitgaande dat jullie guild binnen nu en 4 weken T14 kan clearen :)).

Edit: Ja logisch inderdaad, thunder king had ik even niet aan gedacht :D

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 12-02-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, level 34 gehaald op m'n lollock. Voidwalker houdt het nu een stuk beter uit dankzij een soort shield die hij heeft gekregen. Vind het wel een leuke class nu. Alleen nog mn armor upgraden (loop nog rond met level 15-20 items)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 310225 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:19:
[...]

Dat geeft wel echt heel veel extra plezier! En volle server geeft je toch weer het oldskool active WoW gevoel!
Elke site is vol, elke questzone zie je spelers lopen! Vind ook juist het hele idee van een MMORPG dat je constant andere mensen ziet.
Inderdaad, wij hebben 1 januari de stap gemaakt met de guild en het is echt weer ouderwets leuk. World PvP, als er geganked wordt komt er van alle kanten hulp en heb je binnen no-time een gevecht. Er zijn mensen om undergeared rares mee om te leggen. De AH is vol en er is altijd wel iemand die het item dat je wil kan craften.

TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-05 21:53
eens, toch vind ik het verschrikkelijk duurt, 20 euro per char...

Ik zit nu op deathwing en het is echt verschrikkelijk, als er 5 stacks silk cloth tekoop zijn is het veel, orgrimmar is verlaten, net als de rest van de server.

Belachelijk dat ze de server niet opdoeken en spelers ergens anders plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Als ik de patchnotes zo lees kan ik mijn huidige VP beter gebruiken voor het opkrikken van de paar Epics die ik nu heb dan ze uit te gaan geven aan nieuwe epics. (Heb nu nog maar 2 epic items....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:29:
Ene kant jammer dat ik met m'n guild geen volle T14 clear heb kunnen doen.
Andere kant, leuk dat er weer nieuwe content bijkomt.
Nu hebben ze op het questgebied Isle of Thunder weer een gating systeem gemaakt. Iedere keer als je faction genoeg resources verzameld mag je een stage verder. In totaal zijn er 5 stages. Het zou leuker zijn als dan pas ook de raid open zou gaan ipv gelijk met de patch release. Dat je dus echt moet werken met je hele faction om bij de raid te komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 08:24
Erycius schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:15:
[...]

Als "een beetje" raiden genoeg is, kan je bij Lowar terecht. Wij raiden op do & zo, en zitten op 4/6 MV N en 2/6 HoF N
Top neem wel even contact op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Renquin schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:25:
Heeft iemand enig idee of de 5.2 patch morgen uitgerold wordt?
Dan weet ik of ik m'n VP's vanavond er even doorheen moet jagen.
Gisteren een bluepost gezien waarin gemeld werd dat ze "proberen" patch 5.2 te lanceren de laatste week van februari ( alleszins niet voor de 22ste aangezien er dan nog getest wordt ).

Bron
_Peter2_ schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 07:49:
Gister eerst gequeued voor de Seasonal Boss. Eerste run dropte de int necklace, die ik gelukkig won (mooie upgrade voor me :) ). De groep wilde nog een keer runnen en ik vond het wel zo netjes om dan nog een keertje te helpen omdat ik net loot had gekregen. Dropt de agi necklace en aangezien ik de enige class was die wat heeft aan agi gear mocht ik die ook oppakken.
Lucky :D

[ Voor 1% gewijzigd door JimDB op 12-02-2013 18:35 . Reden: Woops, vergeten pagina te refreshen: repost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

Krukar schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:19:
[...]

Snap je laatste alinea niet, waarom zou men dat niet doen? Je vergelijkt je dps en rotation met hoe andere top priests performen, wat is hier mis mee? Waarom zou je als een top-speler niet kunnen leren van anderen? Dit is wel iets heel vaags. Ik was competitive in Cataclysm op me feral en daar vergeleek ik ook mezelf met andere druids, waarom is dit fout? Ik was een Season 3 Glad op shaman, waarom is het raar als ik naar andere Glads kijk? Lijkt net alsof je zegt dat je niet kan leren van anderen door te vergelijken. Perfect zul je nooit zijn. Één wetenschapper zoals Richard Dawkins kijkt ook naar andere wetenschappers, Stephan Hawking idemdito. Wat is je logica hier achter? Dat jij een theorie bedenkt waarmee je de beste DPS kan behalen dat dit direct de waarheid is omdat je één van de top raiders bent?

Klopt wat je zegt over single target, ben het daar niet mee oneens, had dit wel van tevoren moeten zeggen. Heb het gewoon over algemeen een betere talent omdat eigenlijk alle bossfights wel adds hebben. Wat je zegt over meestal netto meer dps ZELFS met 2 adds ben ik niet met je eens. Sources? Sterker nog, je moet dan wel echt slecht zijn om netto meer DPS te behalen. DPS verschil is klein: Mindbender op 3833 DPS vs 3414 DPS (SINGLE TARGET: SOURCE) - en hier hebben we het over entry level gear, denk dat de meeste hier die oven raiden praten wel wat gear hebben. En hierin factureer je niet eens de DPS losses tijdens movements.

Maargoed, ik kan het fout hebben, ben al paar maanden gestopt met WoW en heb in MoP niet echt geraid, alleen gepubbed.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 483123 op 12-02-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:29
Erycius schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:15:
[...]

Lowar is één van de "oude" guilds volgens mij? Cool dattie nog bestaat.

Ik ben voormalig GM van Acheron (helaas doodgegaan in TBC) aan horde kant en staat me volgens mij bij dat we naast Shinasu/Shinu en Legion ook altijd liepen te bitchen op Lowar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:17:
Ik zie in de CRZ gebieden toch altijd nog veel mensen rondlopen van DMF. Ikzelf zit op Steamwheedle Cartel. Ook al niet de drukste maar in Wrath gebieden liep ik gisteren er toch even tegen aan dat het CRZ het een beetje druk maakt in deze gebieden.
Een goede zaak natuurlijk alleen remt het mijn leveling progressie door te moeten wachten ;)
Xrealms is een leuk idee, maar als er 4 half dode servers worden gelinked, dan kom je er nog maar weinig tegen. Toegegeven, tijdens levelen kan het nog wel eens vervelend zijn, of bij campen voor een Rare, maar het is een stuk leuker om elkaar af en toe een handje te helpen.
Grappige is dat je inderdaad meer mensen van je eigen server tegenkomt als je op een andere server bent aangelogd. Als ik op Moonglade zit zie ik meer DMF gasten dan dat ik op DMF zelf zit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rutger465 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:29:
eens, toch vind ik het verschrikkelijk duurt, 20 euro per char...

Ik zit nu op deathwing en het is echt verschrikkelijk, als er 5 stacks silk cloth tekoop zijn is het veel, orgrimmar is verlaten, net als de rest van de server.

Belachelijk dat ze de server niet opdoeken en spelers ergens anders plaatsen...
20 piek per char en 30 voor een GM. Laat ik die nu ook hebben. Nee, dat wordt een dure klus. Ik heb alle klasses op 1 server, allen 85+, dus daar ga ik echt niet op een andere server weer overnieuw mee beginnen.
AH is bij mij ook dood. Low level mats vind je nergens meer, dus die moet je farmen. Wat op AH staat is cheap en er valt niets te verdienen. Hyacinth Makau doet 1200g's, terwijl dat een jaar geleden nog het 10 voudige was. En zelfs voor 1200 staat ie nog weken lang te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:14
Het ziet er naar uit dat Blizzard weer van idee is veranderd met betrekking tot de reset van Valor punten bij de launch van 5.2. Er komt blijkbaar geen reset, waardoor je dus nu nog lekker kan oppotten en dan bij de launch meteen goedkopere valor items kan kopen. bron
After reading your feedback and locking ourselves in dim, fluorescent-lit rooms for much deliberation, we have decided that we are NOT going to convert Valor to Justice and Justice to gold when 5.2 ships. Current Valor items will continue to require Valor in 5.2, and will be offered at a discount as listed in the PTR patch notes. Given that PvE and PvP currencies function quite a bit differently, Conquest will still convert to Honor and Honor to gold as previously discussed.
Ben ik ff blij dat ik enkele dagen geleden mijn VP er heb doorgejaagd, maar ja upgraden is leuk en het doorbrak de LFR gold bag sleur ;)

*edit* Nog een interessante opmerking in dezelfde blue post
If you’ve already made plans and sank your Valor, don’t fret! As of this announcement, and even if you have 0 Valor currently, you still have enough time to cap out at 3000 Valor before patch 5.2 goes live. (It’s math!)
Wat is de theoretische max. snelheid waarmee je 3000 valor kan grinden? Volgens de b.net fora is dat langer dan twee weken...

*edit2* En in dezelfde thread zegt een blue dit
There was no announced patch date. Bashiok simply said yesterday morning that "we’re targeting the last week of February."

Check out his tweet from today on the subject. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Kapoen op 13-02-2013 06:17 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Kapoen schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 05:40:
Het ziet er naar uit dat Blizzard weer van idee is veranderd met betrekking tot de reset van Valor punten bij de launch van 5.2. Er komt blijkbaar geen reset, waardoor je dus nu nog lekker kan oppotten en dan bij de launch meteen goedkopere valor items kan kopen. bron

[...]

Ben ik ff blij dat ik enkele dagen geleden mijn VP er heb doorgejaagd, maar ja upgraden is leuk en het doorbrak de LFR gold bag sleur ;)

*edit* Nog een interessante opmerking in dezelfde blue post

[...]

Wat is de theoretische max. snelheid waarmee je 3000 valor kan grinden? Volgens de b.net fora is dat langer dan twee weken...

*edit2* En in dezelfde thread zegt een blue dit

[...]
Hmm geen VP reset... interesting, niet dat je er veel aan hebt als je direct de 3k cap hebt, gezien je toch eerst weer wat rep nodig hebt om items te kopen.

Ga denk ik opsparen tot 2k, geeft me 1k ruimte om de rep te halen en alsnog 1 á 2 items te kunnen kopen (met de 1k erbij).

Had gister ook al iemand te tegen me liep te "zeuren".
"Omg patch is in 2 weeks.. we need to clear HoF and ToES!"..

ja gaan we ook wel doen :P gezien ze op de 1e baas in 5.2 toch met ilvl 502 testen, ga ik er ook wel vanuit dat je zoiets nodig zult hebben om dat gevecht te halen. In m'n guilds geval, zal dat nog wel ff duren (laagste is 475, hoogste is 492).

edit:
theoretische max om 3k valor te halen? gezien er een wekelijkse cap op zit van 1k, do the math :)

Ook al zou je op de dinsdag voor de reset 1k VP halen, de week erna ook 1 en dan de woensdag 1k, dan is het snelste dus 2 weken en 1 dag :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 13-02-2013 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Sabrac schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 07:30:
[...]

Had gister ook al iemand te tegen me liep te "zeuren".
"Omg patch is in 2 weeks.. we need to clear HoF and ToES!"..

ja gaan we ook wel doen :P gezien ze op de 1e baas in 5.2 toch met ilvl 502 testen, ga ik er ook wel vanuit dat je zoiets nodig zult hebben om dat gevecht te halen. In m'n guilds geval, zal dat nog wel ff duren (laagste is 475, hoogste is 492).
Ik verwacht dat je met het merendeel Tier 14 items rustig kunt gaan progressen in 5.2, een ilvl van 496 give or take. Volgens mij was het nl. het uitgangspunt van Blizz dat je met de voorgaande tier de nieuwe content prima moet kunnen starten. Wij hebben een gemiddeld ilvl van 492 denk ik en daarmee maak ik mij in ieder geval geen zorgen voor de eerste bosses in 5.2.

On another note: wij hadden gister, na wat setup problemen de afgelopen raids, eindelijk weer een goede groep bij elkaar op dinsdag. MSV heroic dus. Doel was in ieder geval het overdoen van onze kills op Stoneguards en Feng hc. Dat lukte al hadden we daar nog wel een paar wipes op door stomme dingen als taunten op Stoneguards en de adds op Feng. Vervolgens door naar Gara'jal. In een vorige raid twee tries op 'm gehad voor shits and giggles, maar nu dus voor het 'echie'. 3 wipes nodig voor wat kleine dingen als de spirit world en de grote adds, maar de 4e pull was een kill met nog 49 seconden op de enrage timer. Voelde goed ;)

Omdat de lag bij onze 2e tank dusdanig verergerd was hebben we besloten om de rest op normal te clearen. Ik kon in ieder geval merken dat de dps ook weer omhoog is gegaan. Elegon had 11 stacks waarmee we denk ik in de laatste phase welgeteld 10 seconden hebben geprofiteerd van de heroism en toen lag Elegon al plat. Will of the Emperor lag in iets meer dan 6 minuten waarmee de kill bijna 4 minuten sneller was dan ons vorige record. Nu hopen dat we de komende weken tot 5.2 goede setups hebben zodat we in ieder geval nog wat heroic kills kunnen pakken.

Voor de geïnteresseerden hier nog onze logs van gisteravond.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Productieve dag gisteren !

Windlord neer met een kleine minuut op de enrage terwijl we de dag ervoor op 15% nog op enrage botsten.
Lost & found trinket gevonden op druid heel toevallig tijdens het questen, het moment dat ik die loot krijg ik whisper van een rogue die het al weken aan het campen was en het nu dus voor zijn ogen zag geloot worden. Kon het helaas niet meer traden maar hij begreep het :) Moet wel gestoken hebben bij em. Daarna nog tot 90 verder gelvld. Nr3 is af! Tijd voor de dk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen,

Gister 10 mil XP erbij gespeeld op mijn level 87 druid. Dat kostte me ongeveer 1,5 uur, dus het gaat lekker snel! Stormstout Brewery met quests, toen Shadowpan Monestery met quests en een zeer slome groep. Toen op de gok nog een keer random om Mogushan te completen, maar die wilde niet droppen. Omdat het toch al relatief laat was wilde ik de instancegroup verlaten (stormstout weer). Maar tot mijn verbazing zag ik twee oude bekenden van mijn server in de groep zitten. Beide zeer goede spelers die blijkbaar na een lange break weer waren begonnen. Dat was weer eens een ouderwets gezellige partychat. Ik heb ze ook maar meteen door de Jade Serpent instance heen getrokken. Was leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Lynx schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:14:
[...]

Lowar is één van de "oude" guilds volgens mij? Cool dattie nog bestaat.

Ik ben voormalig GM van Acheron (helaas doodgegaan in TBC) aan horde kant en staat me volgens mij bij dat we naast Shinasu/Shinu en Legion ook altijd liepen te bitchen op Lowar :)
Ik was er niet van het begin bij, maar Lowar is idd één van de oudste guilds op de Europese realms. Dat komt omdat Lowar in al die tijd veel meer geweest is dan enkel WoW, Lowar is al meer dan 10 jaar oud en als ik mij niet vergis ontstaan in Earth & Beyond en ook actief geweest in Age of Conan, SWToR en andere kleine MMORPGs. Van één van de belangrijkste guilds op Draenor zijn we nu een kleine maar gezellige guild geworden die af en toe ook nog wat raid, maar ook concentreert op irl meetings :)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Erycius schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:05:
[...]

Ik was er niet van het begin bij, maar Lowar is idd één van de oudste guilds op de Europese realms. Dat komt omdat Lowar in al die tijd veel meer geweest is dan enkel WoW, Lowar is al meer dan 10 jaar oud en als ik mij niet vergis ontstaan in Earth & Beyond en ook actief geweest in Age of Conan, SWToR en andere kleine MMORPGs. Van één van de belangrijkste guilds op Lowar zijn we nu een kleine maar gezellige guild geworden die af en toe ook nog wat raid, maar ook concentreert op irl meetings :)
Leuk om te lezen dat er meer van dit soort guilds zijn!

Ik heb zelf ook lang in een guild/clan gezeten die ook WOW is gaan spelen. Was het eerste lid daar ten tijde van Command & Conquer Tiberium Sun (DIKKE telefoonrekeningen via ISDN en boze ouders ;)), en heb vlak na mijn 10jarig jubileum de guild verlaten omdat er helaas onenigheid ontstond die ik niet kon lijmen tussen de GM en de trouwe core spelers. Wel een ontzettend leuke tijd gehad met veel real life meetings! Dat is inmiddels alweer 3,5 jaar geleden, ze zijn niet meer actief op WOW maar wel alweer 13,5 jaar oud! Niet slecht (www.fdnl.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:14
Sabrac schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 07:30:
[...]

edit:
theoretische max om 3k valor te halen? gezien er een wekelijkse cap op zit van 1k, do the math :)

Ook al zou je op de dinsdag voor de reset 1k VP halen, de week erna ook 1 en dan de woensdag 1k, dan is het snelste dus 2 weken en 1 dag :)
Ja dat heb ik dus als ik zo vroeg op de dag post *verstand actief nog niet is* 8)7 :P

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kapoen schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 05:40:
Tja, op zich is het ergens ook logisch dat de VP niet gereset worden. In cataclysm gingen de oude VP items over naar Justice, wat deze keer niet het geval is. Dan zou je wel kunnen stellen dat mensen die op hun VP cap zitten meteen items kunnen gaan kopen, maar wat is dat? Hooguit 1 item en een kleine voorsprong op een 2de? Daar zou ik ook niet wakker van liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

detheavn schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:07:
[...]

Tja, op zich is het ergens ook logisch dat de VP niet gereset worden. In cataclysm gingen de oude VP items over naar Justice, wat deze keer niet het geval is. Dan zou je wel kunnen stellen dat mensen die op hun VP cap zitten meteen items kunnen gaan kopen, maar wat is dat? Hooguit 1 item en een kleine voorsprong op een 2de? Daar zou ik ook niet wakker van liggen :)
Niet eens denk ik. De rep die je nodig hebt voor de nieuwe items komt van de raids, dus het kan best 2 of meer weken duren eer dat je de required rep hebt. In die tijd kun je dus ook al 1-2k aan valor farmen, voorsprong is dan ook vrij weinig bij een cap van 3k.
Denk dat ik zelf ook gewoon alle VP voor upgrades gebruik en dan wel zie wat er komt in 5.2 :P
Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat ik nu LFR "moet" gaan doen op m'n main voor de nieuwe sigils en de rep, had die tijd liever besteed aan alts ofzo.

edit: lees nu dat een aantal items al op neutral te koop zijn, dus waarschijnlijk bewaar ik toch maar wat 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 477565 op 13-02-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel grappig om over oude guilds te lezen inderdaad, ben zelf toendertijd begonnen met een guild die uit FFXI kwam, hadden daar jarenlang echt hardcore de grote world bosses neergehaald (instances/dungeons bestonden daar toen nog niet, dus alles was spawncampen). Toen ze in WoW begonnen, zijn ze gestopt met het hardcore raiden. Dit omdat we gewoon met de groep hadden besproken, en erachter kwamen dat we de spanning van de world boss killing misten in het raiden.
Na deze discussie is een deel van de oude kern weg gegaan en een nieuwe guild begonnen. Wel grappig dat ze op Thunderhorn echt jarenlang nog actief waren, en later zelfs nog best goede kills hebben gekregen, nee, geen server firsts, maar het ging wel lekker.

En zelfs nu, ver na FFXI en de vanilla tijd van WoW zie ik de mensen nog wel eens langskomen voor een chat, kijkend hoe het gaat in FFXI, WoW en FFXIV (soon-ish)

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.