Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-05 06:00
haha, het was zeker leuk om te doen. Maar inderdaad, ben blinded door het "I helped with the uber questline" idee. Voor de "casual" speler was er alleen spullen inleveren, maar het was geweldig dat het echt ging om samenwerken.

Wacht even, dat klinkt verkeerd. Let me restate:

Voor de hardcore spelers, was er de questline die uiteindelijk AQ opende. Dit was voor 1 persoon over het algemeen (behalve op de grotere servers), en uteindelijk leverde het een mount op.
Voor de niet hardcore spelers, was een War Effort. Verschillende NPC's in Ironforge en Org? (dacht ik) waar je verschillende resources kon inleveren zoals copper, linen, thorium etc.
Voor zover ik me kan herinneren was het een samenwerking tussen zowel de alliance als de horde om dit gedaan te krijgen, en leverde een leuke strijd op om de meeste van resource X ingeleverd te hebben etc.

[ Voor 58% gewijzigd door corset op 13-03-2013 15:56 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Zijn er in het topic ook top disc priest spelers die meelezen ?
Ja ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Mektheb schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:15:
Inderdaad erg leuk weer :), de bedoeling van de uitbreiding denk ik dan ook maar !
Precies ! Ze zouden vaker zulke dingen moeten voorzien (zeker voor op PvP servers) :)
detheavn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:30:
Ja, gisteren de PvP dailies op IoT gekozen. Is gewoon veel leuker om te doen. Altijd wel mensen die denken: "Die pak ik wel even", maar goed ... zitten standaard in een groep als spriest, arms warrior en holy pala, dus geen hond die ons neer krijgt op zo'n moment :p

Uiteindelijk werd het echt grappig toen ze met meer bleven komen en wij random hordies die ook flagges waren gingen lopen inviten. Dolle pret zo. In lange tijd niet zo'n lol gehad met quests :p
De eerste dag van de patch was ik ook van plan om die dailies te doen, maar ik ben niet zo voor dailies en ik zag daar overal gewoon Alliance rondlopen in PvE gear (halfdood :p) dus kon ik het gewoon niet weerstaan :)
Dan maar gewoon gegrouped met 2 vrienden (rogue en rdruid) en heftige battle meegemaakt, goed voor je kills eens op de krikken :D
detheavn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:39:
BLIZZ!!! GEIV MOAR EPIC CHAINZ!! :D
Exactly _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ToT LFR voor de eerste keer.

Gelukkig is de trash geen probleem en komen we aan bij de eerste baas. Eén persoon in de raid vraagt wie niet weet hoe de baas werkt. Twee mensen steken hun vinger op, iemand probeert het nog iets uit te leggen, maar de tank charged al (als Leroy Jenkins) naar de baas en het gevecht begint.
De tanks zijn nog aan het aftasten waardoor we wat meer damage krijgen dan normaal, doordat de tank teveel stacks neemt. De tank wordt opgepakt en naar een statue gegooid. Iedereen rent naar de pool, en met iedereen bedoel ik natuurlijk 7 mensen die daadwerkelijk weten hoe dit gevecht werkt.

Gelukkig lopen de meeste mensen weg met de ball of lightning die op hun afkomen. Maar we kunnen natuurlijk niet te lang zonder extra raidwide damage vechten. Dus meerdere mensen lopen met de balls tegen elkaar. Nice, twee extra debuffs... Op de een of andere manier redden we het en heb ik 25% van de healing gedaan met 106k hps. Kijk ik naar de andere healers, blijkt dat we natuurlijk maar met 5 healers waren. Twee hufters hadden zich opgegeven als healer, maar waren dps... Ik haat dat soort figuren.

Op naar de tweede baas, oh wacht we krijgen eerst de brug met trash nog :X. Eén wipe, maar we zijn er gelukkig voorbij. Horridon wisten ook de meeste mensen niet wat ze moesten doen. Dus de eerste keer een wipe. Daarna was er iemand zo vriendelijk om de chat te spammen met "ADDS!!!!!!", zodat er nog wat mensen hielpen met het killen van de adds. Daarna nog een spam met "DISPELL!!!!", zodat de healers ook hun werk deden en we hadden een dooie Horridon.

Bij Council begon ik al te beven. Dit wordt ook weer leuk. De eerste keer gingen we voor de "Kill one boss, real quick"- tactiek. Gelukkig werkt dit niet op LFR, want daar moet je redelijk goede dps mee hebben. Daarna toch maar op de normale manier, zodat we deze baas ook plat kregen.

TLDR; Neem een LFR vanavond voor de raid dan zitten er waarschijnlijk betere mensen in :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
lanerios schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:47:
Maar inderdaad, ben blinded door het "I helped with the uber questline" idee. Voor de "casual" speler was er alleen spullen inleveren, maar het was geweldig dat het echt ging om samenwerken.
Voor de hardcore spelers, was er de questline die uiteindelijk AQ opende. Dit was voor 1 persoon over het algemeen (behalve op de grotere servers), en uteindelijk leverde het een mount op.
Ja, het is vanwege zaken als dit dat Blizzard afgestapt is van zulke events. Hoewel ik dat echt jammer vind is het wel te begrijpen.

Dit valt ergens een beetje onder dezelfde noemer als Naxx 40 of de tegenwoordige LFR. Dat wat daadwerkelijk interessant was (de quest chain) werd maar door een beperkt aantal mensen gedaan (lees: niet voor iedereen toegankelijk).

Ik vind het idee dat ze bepaalde story gerelateerde zaken in een scenario stoppen, zodat je deze nogmaals kunt spelen, maar het probleem hierin is dat alles gewoon te kort is en heel erg gerushed aanvoelt. Ik zie graag eigenlijk een uitgewerkt verhaal in een 5 mans instance van raid formaat. BRD en (U/L)BRS waren daar in vanilla een mooi voorbeeld van, hoewel ik dan wel iets meer focus op een bepaald verhaal of doel zou willen zien, zodat je een betere builduip naar de raid krijgt. Op zich hadden de ICC 5 man dungeons en de HoT heroics ook dit doel, maar dat had naar mijn mening ook beter uitgewerkt kunnen worden :)

Maar goed. Roze zonnebril, fan van lore ... niet iedereen past in dit straatje :p
Daarnaast krijgen we deze expansion waarschijnlijk geen 5 man content meer :|
QQ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:43
Ja, ik ben benieuwd wat ik aan ga treffen in lfr deze week :p Heb waarschijnlijk geen tijd om het vandaag voor de raid te doen en ik hoop maar dat ik wat guildies mee kan krijgen om het nog enigszins dragelijk te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

wij gaan vanavond met guildies LFR in,ben benieuwd :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ben net in queue met een vriend van me, 7 min average.

Spannend :+

Straks trouwens ook eens Conquest cappen, ik kan niet wachten om dat nieuwe gear te hebben ! :D
(Ik was net eens aan het kijken, blijkt dat er op het nieuwe CP gear minder PvP power en resi staat, maar natuurlijk wel betere corestats, vreemd toch :/)

[ Voor 64% gewijzigd door JimDB op 13-03-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

erg eigenlijk dat je het eerder spannend vind met wat voor mensen je erin komt dan de raid zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
In het begin van de week is het meestal nog niet zo'n drama. Maar goed, nu is alles nog vrij nieuw dus misschien toch een kleine verassing :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
detheavn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:37:
In het begin van de week is het meestal nog niet zo'n drama. Maar goed, nu is alles nog vrij nieuw dus misschien toch een kleine verassing :p
Ach ja, een keer wipen maakt op zich niet zo veel uit hé, dat is in het begin altijd wel zo.

Gewoon hopen dat er niet te veel AFK'ers of betweters zijn die de sfeer verneuken :)
Heb trouwens 6 coins, hopelijk dus ook gear :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik moet straks m'n quest inleveren en dan heb ik er ook 6 ... eens kijken waar ik die in wil proppen :p

Ik heb gisteren trouwens ook nog dat loot scenario gedaan en wel 13 greater coins mogen looten. Ga ik die eens lekker verspillen aan de sha-touched mace voor m'n priest, zodat m'n shadowfiend in een sha verandert <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Was Oricc toevallig een van hen ? 2 tegen 1 vind ik altijd zo lame :(
En word er trouwens in Trade al gewhined als er weer een Goblin Shadow Priest in de Shrine of Seven Stars Alliance aan het killen is :P ?
Beetje World PvP is altijd fun.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mja laatst ook in LFR een andere lock die helemaal trots was dat hij mij (met betere gear) eruit dps-te waarop mijn guildies reageerde....well he is probably slacking/half asleep.Dit was ook zo want LFR hoefde je nou niet echt meer te performen zeg maar :P dus toen ging ik maar af van mijn 1 button bash naar normaal spelen en zat ik ruim 25k hoger xD

was ie opeens heel erg stil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:42:
[...]
Was Oricc toevallig een van hen ? 2 tegen 1 vind ik altijd zo lame :(
En word er trouwens in Trade al gewhined als er weer een Goblin Shadow Priest in de Shrine of Seven Stars Alliance aan het killen is :P ?
Oricc niet nee die had ik wel herkend. ;)

http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Thogor/simple
en
http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Daskie/simple

Niet bij mijn guild, maar je mag van mij me guildies wel omleggen hoor <3, kan ik gelijk ./lol doen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 13-03-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
detheavn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:42:
Ik moet straks m'n quest inleveren en dan heb ik er ook 6 ... eens kijken waar ik die in wil proppen :p

Ik heb gisteren trouwens ook nog dat loot scenario gedaan en wel 13 greater coins mogen looten. Ga ik die eens lekker verspillen aan de sha-touched mace voor m'n priest, zodat m'n shadowfiend in een sha verandert <3
Op alles een coin gebruiken en dan waarschijnlijk nog steeds geen gear 8)7
Zertaxka schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:42:
[...]
Of flightmasters en questgivers killen >:)
mrsar schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:44:
mja laatst ook in LFR een andere lock die helemaal trots was dat hij mij (met betere gear) eruit dps-te waarop mijn guildies reageerde....well he is probably slacking/half asleep.Dit was ook zo want LFR hoefde je nou niet echt meer te performen zeg maar :P dus toen ging ik maar af van mijn 1 button bash naar normaal spelen en zat ik ruim 25k hoger xD

was ie opeens heel erg stil :/
Maar toch, als je queued voor LFR doe dan ook een beetje moeite ipv de groep te doen falen, ik heb daar echt een hekel aan. Als je dit misschien in MV LFR ofzo doet, oké, want dat is toch super easy, maar nu in ToT ... Ik hoop dat iedereen wat oplet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

dat was mv LFR :P daar doe je slackend al 60k dps oid :P

[ Voor 53% gewijzigd door mrsar op 13-03-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik twijfel nog over coins gebruiken in lfr of alleen in normal... Mezelf kennende ga ik over een paar weken geen lesser coins meer verzamelen, dus kan ze dan beter bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:46:
[...]

Oricc niet nee die had ik wel herkend. ;)

http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Thogor/simple
en
http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Daskie/simple

Niet bij mijn guild, maar je mag van mij me guildies wel omleggen hoor <3, kan ik gelijk ./lol doen :D
Kon het me ook al niet voorstellen dat Oricc er bij zou zijn :P

Kom alleen niet zoveel Continuum members tegen :P En als ik ze zie zijn ze wel zo slim om out of range te blijven :P

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:56:
[...]

Kon het me ook al niet voorstellen dat Oricc er bij zou zijn :P

Kom alleen niet zoveel Continuum members tegen :P En als ik ze zie zijn ze wel zo slim om out of range te blijven :P
.
Verder ook niks tegen die andere 2 hoor ;), ze proberen natuurlijk altijd haha gelukkig werkte het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:55:
Ik twijfel nog over coins gebruiken in lfr of alleen in normal... Mezelf kennende ga ik over een paar weken geen lesser coins meer verzamelen, dus kan ze dan beter bewaren.
Net eerste boss neer in ToT LFR, probleemloos :)

Wel geen loot (ook niet met coin :'()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

JimDB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:07:
[...]

Net eerste boss neer in ToT LFR, probleemloos :)

Wel geen loot (ook niet met coin :'()
Kan jemet atlasloot nog altijd zien welke loot je ongeveer kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gewoon in-game dungeon journal gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

detheavn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:08:
ow... oké thanks. ben lang uit de "scene geweest" ben pas terug beginnen gearen voor PVP gisteren.

Frost is echt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Net ToT LFR gedaan (yey trinket, yey friendly).

Bij de council begonnen ze ook hier bij "Rush one boss" ... ging dus niet werken..
Heel simpel de strategy "Kill the possessed boss" en ja hoor, hij ging neer :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Holy tits.. hebben ze de droprate van rare projects verhoogd met Archeology?

Ben nu bezig met:

Arrival of the Naaru
Ring of the Boy Emperor
Spear of Xuen
Trinket Mogu
Gun Mantid

Oo

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
detheavn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:08:
Jep, beste + handigste manier :)
Sabrac schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:12:
Net ToT LFR gedaan (yey trinket, yey friendly).

Bij de council begonnen ze ook hier bij "Rush one boss" ... ging dus niet werken..
Heel simpel de strategy "Kill the possessed boss" en ja hoor, hij ging neer :)
Gratz, hier gaat het trouwens best goed 2de boss is net down :)
En met een coin loot *O*, het haste trinket :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik hoop dat we de eerste 3 bosses toch wel redelijk vlug onder controle krijgen op normal, dus daar ga ik zeker geen coins voor inzetten nu in lfr. Met 25 man droppen er 6 items, dus moet binnen een paar weken toch wel een keer raak zijn dan voor wat ik wil hebben.

Maar gz met het trinket. Dat is wel een goeie voor een paladin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:34:
Ik hoop dat we de eerste 3 bosses toch wel redelijk vlug onder controle krijgen op normal, dus daar ga ik zeker geen coins voor inzetten nu in lfr. Met 25 man droppen er 6 items, dus moet binnen een paar weken toch wel een keer raak zijn dan voor wat ik wil hebben.

Maar gz met het trinket. Dat is wel een goeie voor een paladin :)
WOOOT, net de laatste boss neer gekregen, zonder wipe !

En geen loot ... -O-

*O* *O* MAAR MET EEN COIN TOCH DE NIEUWE SWORD *O* *O*

Algemene disconnect ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 13-03-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-04 10:01

thorgal21

Forum Noob

World of warcraft server crash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465171

Lijkt erop.. was net 2/3 bezig in ToT :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lijkt erop ja. Kreeg eerst:

"You have been disconnected from the chat service" En toen algemene d/c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Ik zat in stormstout brewery :3 Site ligt er ook uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

yep, same here.. disconnect bij het aankomen van het FP, ingelogt, disconnect zodra ik naar island of thunder wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een tijdje terug toen het 1 dag helemaal mis was met die 1000+ pagina's op het WoW forum niet normaal was dat. Lag toen 8 uur plat meen ik. Hopelijk hebben ze van die fout geleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Vreemd, een vriend van mij is alweer ingelogd, terwijl ik en men arena partner niet terug online geraken :?

Site was trouwens ook even down :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Servers zijn al weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu inmiddels zelf ook weer in game (Grim Batol & Karazhan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Weer plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Nog steeds niet bij mij (Twilight's Hammer) ...
Werkt nog bij men vriend, en nu ook bij mij :)

[ Voor 16% gewijzigd door JimDB op 13-03-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Geen last van hier, meerdere mensen hebben alweer ingelogd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Oeh, 'k kan ook weer inloggen \o/

edit: en weer gecrashed...

[ Voor 31% gewijzigd door Renquin op 13-03-2013 19:02 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Iemand trouwens ervaring met Elvui en modifiers in macros?

Ik heb een macro waar ik mezelf heal als ik niets indruk, en de target of target heal als ik alt in druk (is dus vaak de tank, handig voor challenge modes helpen met instant cast healing touch).

Nu lijkt alleen de macro niet te activeren zolang ik alt indruk (heb al in de action bars van elvui gekeken, maar hier staat Shift ingestelt als de Pick Up Action Key)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Sabrac schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:02:
Iemand trouwens ervaring met Elvui en modifiers in macros?

Ik heb een macro waar ik mezelf heal als ik niets indruk, en de target of target heal als ik alt in druk (is dus vaak de tank, handig voor challenge modes helpen met instant cast healing touch).

Nu lijkt alleen de macro niet te activeren zolang ik alt indruk (heb al in de action bars van elvui gekeken, maar hier staat Shift ingestelt als de Pick Up Action Key)
Kijk even in de gewone instellingen van WoW onder Interface > Game > Combat. Daar kun je namelijk ook een Self Cast Key instellen.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Net de nieuwe LfR gedaan, moet zeggen dat het best wel leuk gemaakt is weer.
Eerste boss was bij eerste try down.
Tweede boss bij tweede try.

Nu 2x gewiped op de derde, dus hoop datie op de derde try lukt ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Renquin schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:31:
Net de nieuwe LfR gedaan, moet zeggen dat het best wel leuk gemaakt is weer.
Eerste boss was bij eerste try down.
Tweede boss bij tweede try.

Nu 2x gewiped op de derde, dus hoop datie op de derde try lukt ;)
Ja best leuk :)
Bij ons was er al een tank met ervaring op normal en dat heeft wel hard geholpen, 0 wipes, 2 keer loot met coin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Nou, derde is ook neer \o/

Totale loot:
- 502 neck item
- tier hands
- 2 secrets of the empire

Ik is blij!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Rone schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:36:
[...]

Kijk even in de gewone instellingen van WoW onder Interface > Game > Combat. Daar kun je namelijk ook een Self Cast Key instellen.
Al gedaan, de macro werkt altijd al, alleen sinds ik ElvUI heb wil deze niet meer activeren (niet alleen de macro trouwens, ik kan geen enkele ability doen zolang ik alt indruk).... beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Woopah. Horridon tegen de vlakte. Kreeg wel vreemde lagspikes tijdens de fight en die zijn niet meer weggegaan. Nog mensen die hier sinds 5.2 last van hebben ? Is over het algemeen slechts eventjes, maar gisteren was het bijna non stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Renquin schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:58:
Nou, derde is ook neer \o/

Totale loot:
- 502 neck item
- tier hands
- 2 secrets of the empire

Ik is blij!
Wow, gz !! :)
Hebben ze er bij ToT eigenlijk ook al voor gezorgd dat er meer loot dropt ? Lijkt anders van wel :) + Nu al friendly dus we weten waaraan we onze VP kunnen spenderen :D
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 07:34:
Woopah. Horridon tegen de vlakte. Kreeg wel vreemde lagspikes tijdens de fight en die zijn niet meer weggegaan. Nog mensen die hier sinds 5.2 last van hebben ? Is over het algemeen slechts eventjes, maar gisteren was het bijna non stop.
Ja, gisteren ook gehad tijdens een HOF normal run, vreselijk gewoon. Men scherm bleef 10 sec vaststeken met als gevolg dat ik dood ging door attentuation |:(

Laatste tijd gebeurt dit wel vaker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
JimDB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 07:36:
Wow, gz !! :)
Hebben ze er bij ToT eigenlijk ook al voor gezorgd dat er meer loot dropt ? Lijkt anders van wel :) + Nu al friendly dus we weten waaraan we onze VP kunnen spenderen :D
TY! Ben er ook wel blij mee.
Had alleen gehoop dat m'n vriendin iets meer loot zou krijgen (dit zit een stuk lager qua ilvl) maar die heeft enkel een back-item geloot (ook niet verkeerd, maar toch).

Geen idee of de lootrolls dus verhoogd zijn, of dat ik gewoon eens een keer geluk heb gehad (denk het laatste).
Ja, gisteren ook gehad tijdens een HOF normal run, vreselijk gewoon. Men scherm bleef 10 sec vaststeken met als gevolg dat ik dood ging door attentuation |:(

Laatste tijd gebeurt dit wel vaker :/
Ben gister ook enkele keren met lagspikes gedc-d. Heeeeeel erg vervelend als je probeert een boss neer te halen.

Heb er tot begin deze week geen last van gehad om eerlijk te zijn, denk toch dat het door de extra Starcraft 2 load op de battle.net servers komt.

Hoop dat het snel weer over is.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zelf tot de laatste deur bij horridon gekomen... jammer wou deze graag neer hebben. Wel wonnen 6 mensen een item bij de 1e baas (met coins natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren nog maar eens sha en galleon gedaan, kan altijd nog wel een upgrade gebruiken maar helaas is het weer niets geworden zelfs met coins. Daarna even met guildies eerste deel lfr gedaan ook telkens muntje geworpen en ook weer niets gewonnen. Lijkt erop dat loot me echt niet gunstig gezind is deze week. Uiteindelijk maar aan dalies begonnen en een paar rares gekilled op haywire had ik wel het geluk zijn pet te mogen looten en even later ook nog een key te mogen ontvangen. Scenario ingedoken en eerste kamer erg snel kunnen doorlopen met best veel loot maar dan was 2de kamer opnieuw een ramp daar veel te veel mobs gepulled waardoor ik zonder tijd kwam te zitten. uiteindelijk toch nog best veel kunnen looten maar had beter resultaat verwacht.
Uiteindelijk nog eens shado pan dailies doen die ik veel te lang heb laten liggen maar bleef steken tot op 800 rep voor exalted en had die echt wel gehoopt te halen. Dan maar effen men mailbox legen en zag ik dat een 476 shield dat een week geleden gedropt was eindelijk verkocht was voor 10k en aangezien ik toch redelijk wat gold verzameld had de laatste tijd eindelijk die travelers tundra mamoet gekocht in dalaran vond het wel verdient na een relatief teleurstellend avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kleine update:

http://eu.battle.net/wow/...argent-dawn/Askora/simple

Toch netjes geworden met de paar dagen die ik had, en de beperkte tijd. Als ik vanmiddag tijd heb maar even reforgen, gemmen en enchanten, en kijken wat ik kan doen qua dps.

Vraagje voor de warlocks:

Zouden jullie Mr Robot vertrouwen voor reforgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-04 16:49
Mr Ask Robot is in feite een programma die aan de hand van stat priorities een uitdraai geeft. Mocht je er niet blij mee zijn kun je zelf de stat weights aanpassen.

Persoonlijk heeft het bij mij nog geen fouten aangegeven, ik zit bijvoorbeeld net onder hit/exp cap en de rest lijkt ook te kloppen.

Weet iemand trouwens meer over de loot verdeling in LFR? Ik ben van dw frost dk naar 2h frost dk gegaan en kreeg gisteren een 1h van Sha of Fear, terwijl ik een 2h gebruikte. Dit lijkt mij vreemd en heb het ook als bug gereport, omdat Bliz naar mijn idee niet alleen naar de spec moet kijken maar ook de gebruikte wapens.
Een fury warrior die voor 2h's gaat heeft bijvoorbeeld ook niets aan 1h's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-04 10:57

MetalPool

Boe!

Dat is inderdaad een mooie ticket inderdaad!
Ik kreeg laatst een dps ring op mn resto druid....uhm WTF?
Heb ik toch totaal geen bal aan?
En ja ik was healer role.....
Ben benieuwd wat ze er aan doen in jou geval...laat ff weten :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeiji schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:24:
Mr Ask Robot is in feite een programma die aan de hand van stat priorities een uitdraai geeft. Mocht je er niet blij mee zijn kun je zelf de stat weights aanpassen.

Persoonlijk heeft het bij mij nog geen fouten aangegeven, ik zit bijvoorbeeld net onder hit/exp cap en de rest lijkt ook te kloppen.

Weet iemand trouwens meer over de loot verdeling in LFR? Ik ben van dw frost dk naar 2h frost dk gegaan en kreeg gisteren een 1h van Sha of Fear, terwijl ik een 2h gebruikte. Dit lijkt mij vreemd en heb het ook als bug gereport, omdat Bliz naar mijn idee niet alleen naar de spec moet kijken maar ook de gebruikte wapens.
Een fury warrior die voor 2h's gaat heeft bijvoorbeeld ook niets aan 1h's.
Nee maar het geeft je wel de mogelijkheid om 1H te krijgen. Ik heb als fury warrior 2 * 2H maar wil graag de 1H omdat deze betere dps geven atm. Indien dit niet zou droppen als je met 2H aan het raiden bent, dan zou je verplicht worden om 1H te gebruiken die mss veel minder zijn van kwaliteit dan de 2H. Logisch systeem imo. En de increased loot drops waren enkel voor 5.0 & 5.1 instances/raids, niet voor throne of the thunder dus.

Gisteren op trash voor council 3 random epic drops waaronder een thunderforged neck met gemslot die we helaas moesten dissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Askmrrobot neem ik altijd als referentie, maar neem het nooit 100% over.
Gister ook. Gaf een suggestie voor mn gear

7 hit 7.4 expertise en wou dat ik crit naar haste omzette... dacht het dus niet.
Haste is ferals slechtste stat.

Wat rond gespeeld met reforges.. kwam ik zelf op

7.49 hit 7.4 expertise en geen crit naar haste. Laad het vervolgens weer in mrrobot in... en ja hoor. Robot geeft aan dat mn huidige reforge optimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik gebruik gewoon Reforge Lite. Stat prio's invullen en berekenen maar. Ik heb dat in het verleden vaker vergeleken met bijv Ask Mr.Robot en kom daar eigenlijk geen verschillen tegen. Kan misschien per class verschillen, maar goed :p

Het krijgen van een 1h in een spec waar zowel 1h als 2h viable is is totaal geen bug. Dat jij als persoon een specifieke voorkeur hebt is jouw voorkeur. Als ze hier aan toe moeten geven zouden ze daarna ook nog naar racials moeten kijken? Je kunt dan wel heel ver gaan in zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Donnas-A schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:27:
Not a bug, working as intended. Dat je een 2H DK bent betekent niet dat je nooit DW gaat. Fury wars kunnen ook SMF speccen. En resto druids kunnen best wat hebben aan een Int ring waar geen spirit op zit.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Okay, het is dus geen bug. Maar ik wil graag voor de 2h gaan omdat het zoveel meer damage doet (2h geeft meer procs). Het idiote is dat ik dan in 1,5 maand (toen ik nog voor 2x 1h ging) geen weapon drops kreeg.
Blistimo schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:27:
Not a bug, working as intended. Dat je een 2H DK bent betekent niet dat je nooit DW gaat. Fury wars kunnen ook SMF speccen. En resto druids kunnen best wat hebben aan een Int ring waar geen spirit op zit.
Ik wil niet meer dw gaan, omdat het minder damage doet dan 2h. Nu ik deze 1h heb doe ik wel méér damage als dw, maar wat als mijn 2h dropt? Ik moet dan weer switchen? Dat kost mij alleen maar meer zuur verdiende centjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Donnas-A schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:27:
En welke DPS ring kreeg je dan?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Xeiji schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:30:
Ik wil niet meer dw gaan, omdat het minder damage doet dan 2h. Nu ik deze 1h heb doe ik wel méér damage als dw, maar wat als mijn 2h dropt? Ik moet dan weer switchen? Dat kost mij alleen maar meer zuur verdiende centjes...
First world problems :p
Als geld het probleem is doe je echt iets fout. Deze expansion ligt het geld echt overal voor het oprapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 14:23
Vanochtend nog snel even de dailies gedaan op de Isle of Thunder en kreeg de elite Devilsaur. Ik dacht crap dat gaat niets worden maar toch even gedaan.
Nou dat viel mee, als melee class is het lastig met zijn spuug, zijn kots reflex en het kwade stampen maar na veel heen en weer rennen dino plat. Ook weer een nieuwe key erbij voor die single player scenario dus moet maar eens weer wat centjes gaan halen.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Xeiji schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:30:
Okay, het is dus geen bug. Maar ik wil graag voor de 2h gaan omdat het zoveel meer damage doet (2h geeft meer procs). Het idiote is dat ik dan in 1,5 maand (toen ik nog voor 2x 1h ging) geen weapon drops kreeg.

[...]

Je hebt net zoveel kans dat er een 2h voor je dropt als een 1h. Als jij het belangrijk vindt om de hoogste DPS te doen, en dat dus betekent dat je nu tijdelijk DW gaat is dat jouw beslissing. Als je 2h leuker vindt spelen, maar met de beperking dat je er op dit moment minder DPS mee doet is dat net zo goed jouw beslissing. Niks moet!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:34
Ik heb eindelijk ilvl 474 gehaald dus ik kan alle 5.0 raids doen. Ook had ik geluk met de nieuwe Oondasta met 522 gloves :) Maar als moonkin druid zit ik toch onderaan de DPS lijst met amper 35.000 in recount :( Nochtans gebruik ik dezelfde rotation zoals beschreven in Icy Veins en gebruik alle CDs.

Nu zag ik wel bij ander moonkins dat de crit% hoger lag. Ik heb zo'n 10% crit vs 20% bij een andere moonkin. Wordt nu eerst meer prioriteit gegeven aan haste of crit voor moonkins? Ah ja, moonkin gear zit vol met mastery :/ Is dat een stat die eigenlijk in eerste instantie beter gereforged wordt?

[ Voor 10% gewijzigd door algalid op 14-03-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blistimo schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:27:
[...]

Tenzij er hit op zat is het ook geen "DPS-ring" maar een casterring. Healers zijn ook casters.

Daarnaast, ik heb intussen zoveel spirit dat ik meer niet eens fijn zou vinden. Doe mij maar een ring zonder. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Helaas waren er een aantal mensen aan het slapen of zo tijdens eerste boss in ToT. Beetje jammer dat dat een aantal wipes opleverde met lightning in de puddles voordat het uiteindelijk een goede kill was. Daarna Horridon. We kwamen nu tot p5, maar omdat deur 4 niet helemaal soepel was, ging het daarna snel bergafwaarts. Moet wel goedkomen als we daar nog een paar pogingen op doen. Elke deur is even wennen, aanpassen en dan steeds soepeler doorlopen.

Misschien vanavond maar eens een poging tot lfr doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IntToStr schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:11:
Helaas waren er een aantal mensen aan het slapen of zo tijdens eerste boss in ToT. Beetje jammer dat dat een aantal wipes opleverde met lightning in de puddles voordat het uiteindelijk een goede kill was. Daarna Horridon. We kwamen nu tot p5, maar omdat deur 4 niet helemaal soepel was, ging het daarna snel bergafwaarts. Moet wel goedkomen als we daar nog een paar pogingen op doen. Elke deur is even wennen, aanpassen en dan steeds soepeler doorlopen.

Misschien vanavond maar eens een poging tot lfr doen :)
Wij probeerden in het begin steevast de single target nuke op iedere deur maar begin pas veel eenvoudiger te gaan toen we alles AOE'en met uitzondering van Venom(P2), Ice(P3) & Boars+Shaman(P4). AOE spam hielp ons echt een stuk verder bij de poorten, al zeker na de nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
detheavn schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:35:
[...]

Als geld het probleem is doe je echt iets fout. Deze expansion ligt het geld echt overal voor het oprapen :)
Ik ben in principe alleen nog maar aan het spelen voor het raiden zelf. Zoveel tijd en zin heb ik niet meer sinds ik ben gaan werken. Ik kan me er bijvoorbeeld niet meer toe bewegen om dailies te doen: veel te saai en herhaaldelijk. Liever een goed boek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
NMe schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:06:
Tenzij er hit op zat is het ook geen "DPS-ring" maar een casterring. Healers zijn ook casters.
En als een spriest is dat natuurlijk helemaal fijn. Als er hit op zit is het viable en als er spirit op zit ook. Zoveel spulletjes die ik kan krijgen :D
Xeiji schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:20:
Ik ben in principe alleen nog maar aan het spelen voor het raiden zelf. Zoveel tijd en zin heb ik niet meer sinds ik ben gaan werken. Ik kan me er bijvoorbeeld niet meer toe bewegen om dailies te doen: veel te saai en herhaaldelijk. Liever een goed boek!
Tja, LFR noem ik zelf geen raiden meer, maar dat is natuurlijk een heel andere discussie. Het lijkt er op deze manier in ieder geval op dat (en dat is echt niet negatief bedoeld) het probleem ligt bij jouw interesses en niet de loot regels van Blizzard. WoW is namelijk altijd een spel geweest waar je tijd in moest steken en waar een randomheidsfactor in zit. Als ze ook dat eruit slopen blijft er helemaal niets meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 21:02
detheavn schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:35:
[...]

Nou, in het begin lag het voor het oprapen, inmiddels is dat toch echt een groter probleem geworden, gems zijn geen klote waard, higl lvl crafts hebben blood spirits nodig die teveel geld kosten, belt buckles zijn gekelderd qua prijs. Inscription is ook een pain in the ass, alleen de trinkets leveren nog wat op. Enchants kan ik nog niet zoveel over zeggen, ik heb de laatste recipes nog niet die achter de rep zitten, maar met meerdere sha crystals die ze kosten is dat ook niet even een kwestie van een paar in de AH smijten als je alleen via LFR werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
detheavn schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:37:
Tja, LFR noem ik zelf geen raiden meer, maar dat is natuurlijk een heel andere discussie. Het lijkt er op deze manier in ieder geval op dat (en dat is echt niet negatief bedoeld) het probleem ligt bij jouw interesses en niet de loot regels van Blizzard. WoW is namelijk altijd een spel geweest waar je tijd in moest steken en waar een randomheidsfactor in zit. Als ze ook dat eruit slopen blijft er helemaal niets meer over.
Ik bedoel niet LFR met het raiden (het kan inderdaad geen raiden meer genoemd worden), maar raiden met de guild. Betere gear is gewoon nodig en normale raids hoeven niet persé mijn gear te droppen. Hierin zou LFR een oplossing kunnen bieden, maar dat wil dus ook niet echt.

Misschien dat er vanavond tijdens het raiden nog iets dropt, wie weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EelcoB schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Nou, in het begin lag het voor het oprapen, inmiddels is dat toch echt een groter probleem geworden, gems zijn geen klote waard, higl lvl crafts hebben blood spirits nodig die teveel geld kosten, belt buckles zijn gekelderd qua prijs. Inscription is ook een pain in the ass, alleen de trinkets leveren nog wat op. Enchants kan ik nog niet zoveel over zeggen, ik heb de laatste recipes nog niet die achter de rep zitten, maar met meerdere sha crystals die ze kosten is dat ook niet even een kwestie van een paar in de AH smijten als je alleen via LFR werkt.
Met tailoring is nog redelijk wat geld te verdienen aan de 28-slot bags. 3000-3500 gold per bag is de moeite wel, en het enige dat je ervoor hoeft te doen is op je tailor songbells planten op je farm en op een andere alt cactussen en elke dag even wat cloth maken. :)

Verder zijn de dingen die je het meeste geld opleveren nog steeds dingen als questen. Helaas. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:30
lanerios schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:16:
Kleine update:

http://eu.battle.net/wow/...argent-dawn/Askora/simple

Toch netjes geworden met de paar dagen die ik had, en de beperkte tijd. Als ik vanmiddag tijd heb maar even reforgen, gemmen en enchanten, en kijken wat ik kan doen qua dps.

Vraagje voor de warlocks:

Zouden jullie Mr Robot vertrouwen voor reforgen?
Dat zijn flink wat upgrades ja! Mrrobot is voor locks redelijk goed, dit komt ook omdat Simcraft voor een deel de basis is van het rekenwerk dat Mrrobot doet, en simcraft is al jaren goed geoptimaliseerd voor locks, volgens mij omdat een van de ontwikkelaars een lock is.

Er is echter wel een kanttekening, vooral vlak na patches moet je zelf even goed checken, omdat vaak de modellen van Simcraft (en dus de basis voor Mrrobot nog niet optimaal is). Wat ik altijd die is ff mezelf simcraften (met stats weights voor int, sp, hit, crit, haste, mastery).

Daarna laat ik Mrrobot zijn gang gaan en zodra deze klaar is pak ik de export file van Mrrobot, c/p het ger gedeelte en vervang deze in simcraft. Hierna draai ik de simulatie nog een keer om te controleren om Mrrobot idd gelijk heeft. Enkele weken na de patch release zal deze tussen stap steeds minder nodig zijn.

@Xeiji, weet je zeker dat 2x @handers beter is? Onze warrior zit al weken te wachten op 2 goede 1h's zodat ie SMF kan gaan omdat dit atm beter zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Dennism schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:45:
@Xeiji, weet je zeker dat 2x @handers beter is? Onze warrior zit al weken te wachten op 2 goede 1h's zodat ie SMF kan gaan omdat dit atm beter zou zijn.
Voor frost dks zijn 2handers beter. Ik gebruikte fury warriors als voorbeeld waarbij je kunt kiezen uit de wapens die je wilt gebruiken (maar afhankelijk van het wapen een andere speelstijl heeft). Overigens is arms > fury atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

gister LFR gedaan met de guildies en een hoop anderen :+ maar moet eerlij kzeggen dat ik me uiteindelijk best heb vermaakt, nadenken bij de bosses,iedereen die niet oplet/lui is hard zien falen :P mja was een tikkie pittiger dan in mijn verwachting lag (en dat hadden we allemaal)

DO NOT RUN ONTO THE BRIDGE
*has died
has died
has died

IDIOTS :+ :P

ja was leuk,tanks die denken dat het MV is en overal in chargen,waaronder in het eerste gedeelte alle mobs => instance weer uit rennen :P *guildies hadden hetzelfde goede idee gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeiji schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:11:
[...]

Voor frost dks zijn 2handers beter. Ik gebruikte fury warriors als voorbeeld waarbij je kunt kiezen uit de wapens die je wilt gebruiken (maar afhankelijk van het wapen een andere speelstijl heeft). Overigens is arms > fury atm.
Frost is inderdaad aangepast helaas dat 2handers de enige viable manier is om te spelen, het verschil is niet zo klein als tussen SMF & TG.

Zou graag de parses in een paar weken opnieuw zien en kijken waar fury dan staat als er 2 van die nieuwe wapens kunnen geequipped worden. In mijn mening is arms nu beter omdat ze maar 1 wapen ook nodig hebben. Stel dat je een 2hander vind, dan is je weapon kit compleet en kan je maximaal dmg gaan doen, terwijl als je nog met een 4** onehander + 522 onehander rondloopt, je niet dezelfde output gaat hebben. Eens fury gegeared zal zijn zal het volgens mij arms weer achter zich laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:30
Xeiji schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:11:
[...]

nvm, verkeerd gelezen :P

[ Voor 51% gewijzigd door Dennism op 14-03-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe deel is open!

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276

Graag daar verder! :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.