Gsitere de hele avond bezig geweest met AH en natuurlijk Zandalari Rare's te killen.
Ben ik op een gegeven moment bezig met een Rare te killen komen er 2 hunters Horde me aanvallen van de Guild Momentus op mijn server.
Best flinke kerels natuurlijk 2-1 en dan ook nog is als je met de mob bezig ben.
Maar goed de mob dood en ik dood dus hun geen loot. ./ loool
Vervolgens had ik zoiets van boontje om ze loontje.
Dus ingelogt op me andere ACC en op de Horde side en Who ./name.
En ze zijn in Jadeforest, laat me raden bij de rare's, en eenmaal aangekomen ja hoor daar waren ze, maar de mobs waren al dood dus ik ga gewoon hoog boven ze staan wachten, en natuurlijk hadden ze me gezien.
Toen de old ./afk trick.
Dat hadden ze natuurlijk na 20min wel door ik er wel was maar op AFK stond en toen kwamen ze met hun parachute en gliders van hoog naar beneden om me alsnog te killen, niet gelukt dus ./fail.
Daarna duurde het nog 10 15min en ik ging ondertussen net zo koppig weer op de zelfde plek ./afk staan.
En ja hoor daar kwam de spawn en ze gingen met 2 pets en hun zelf natuurlijk hem killen, en dat gaat makkelijk met 2 tank pets.
Maar niet als er een mage achter je met timewarp mirror image icyveins en een pot achter ze kiezen op je in gaat staan schieten, nog geen halve minuut en beide op de grond en ik had nog 40% life over.
Invis en wegwezen, weer terug naar de plek waar ik afk was en toen ze weer helemaal vol leven waar ben ik maar even erheen gevlogen ./bye ./kiss.
En toen weer de hele avond bij de AH geweest

.