Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-05 22:38
Donnas-A schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:25:
Uhm ziek thuis met een hernia....is het dan verstandig om te gaan zitten? :P
Wel klote voor je dat je dat hebt hoor zo bedoel ik het niet...
Offtopic:
Haha :)
Nou zitten mag wel hoor. Als je rug maar super goed wordt ondersteund. Heb hier ook een speciale dure stoel staan.
Maar als ik naar school moet, dan moet ik eerst 5 min fietsen (terwijl ik nu niet op een fiets kom); dan 15 min met regionaal vervoersbedrijfje (trein) die hele rotte stoelen hebben, dan 10 min NS; dan nog 5 min lopen.

En vooral die combinatie (met dan een rugtas op met laptop erin) dat maakt dat ik niet naar school kan, maar wel kan WoWen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Een hernia hoeft overigens niet eens alleen in je rug voor te komen. Het komt daar wel verreweg het vaakst voor, maar het kan ook elders in je lichaam zitten.

Heftig offtopic :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-04 10:57

MetalPool

Boe!

Te offtopic inderdaad :P

Ontopic: Vanavond maar weer is mijn huntertje levelen. Raiden doe ik nog steeds wel maar ik moet zeggen dat PVP me steeds meer gaat trekken. PVE is meer van t zelfde en PVP is bijna elke match wel anders...mn mage is inmiddels ilvl489 en dat vind ik meer dan zat eigenlijk :P Af en toe nog ff een LFR maar ik denk dat het tijd word om eens de PVP/ Arena side te gaan bekijken.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:59

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gister na we een aantal archie runs hadden gedaan met 10 man tot in gegaan voor trash run. daar het toch tijd was om bijna te stoppen hebben we voor de gein de eerste boss gedaan zonder er ook maar iets over te lezen :P wat een lol xD

in TS : WWhhaaaa i'm beeing followed by a electric ball /shoo *run around screaming
it doesn't hurt too much ... did he just trow me...auch

alsnog tot 80% gekregen ofzo voordat we wipe hadden en stopten, maar was wel even lachen om zo heerlijk roekeloos wat te klooien :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

Mensen, als je wilt beginnen met pvp (nieuwe char) welke class is dan een goede class voor pvp (vooral noobfriendly)? Als een specifieke spec het nog noobfriendlier maakt mag die erbij gemeld worden. Ik speel normaal alleen pve namelijk en wil pvp proberen(zoals gemeld met nieuwe char:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-04 07:47
Anoniem: 326103 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:09:
Mensen, als je wilt beginnen met pvp (nieuwe char) welke class is dan een goede class voor pvp (vooral noobfriendly)? Als een specifieke spec het nog noobfriendlier maakt mag die erbij gemeld worden. Ik speel normaal alleen pve namelijk en wil pvp proberen(zoals gemeld met nieuwe char:P)
Volgens mij kom je met een hunter aardig ver, aangezien ik ze vaak bovenaan zie staan bij bg's de laatste tijd. Ik heb er zelf niet één, maar volgens mij is BM de standaard PvP spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berndv
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09-2021
Hoi allen,

Ik ben sinds kort begonnen met WoW. Na 6 jaar lotro gespeeld te hebben, vanaf de beta, vond ik het tijd worden voor iets anders. Mede omdat ik een beetje moe werd van de standaard minimaal 100 ms lag. Ben nu een klein maandje bezig, en ben inmiddels het vergelijk stadium voorbij en wil graag nog wat dingen weten.

Ik ben er nog niet helemaal volledig over uit wat ik nu het beste kan kiezen. Was in lotro bezig met raiden, zowel op dps als in crowd control als in tank. Healen is neit echt mijn ding. Nu ben ik een beetje bezig met verschillende classes en races en wil graag weten wat een verstandige keus is om goed mee te kunnen gaan in het raiden, dus eigenlijk wat is redelijk gewild en wat is absoluut een no go. En dan vooral gericht op end-game en raiding, maar wel redelijk vlot te levelen.

Daarnaast, welke server is handig, waar zitten de meeste tweakers?

[ Voor 4% gewijzigd door Berndv op 12-03-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-05 06:00
Op dit moment is er (op mijn server) totaal geen "No go" class. Alle classes worden gevraagd, en worden gespeeld.
Zelf heb ik sinds vanilla tot eind Cataclysm echt veel protection paladin gespeeld, en dat bevalt goed. Altijd alle rollen kunnen doen, en goed ook nog :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Berndv schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:16:
wil graag weten wat een verstandige keus is om goed mee te kunnen gaan in het raiden, dus eigenlijk wat is redelijk gewild en wat is absoluut een no go.
Het beste is dat je zelf beslist wat jij het liefste doet en daar je keuze op baseerd. Kiezen voor een bepaalde klasse en rol alleen maar omdat die per toeval populair is moet je niet doen, dan ga je vrij snel tegen je zin spelen.

Tegenwoordig zijn ongeveer alle klasses en rollen wel gewild in raids, dus kies iets wat jij graag doet en je zal wel kunnen raiden als je er goed in bent. Dit gezegd zijnde zijn tanks en healers historisch gezien altijd meer gewild omdat weinig mensen deze rollen spelen tov de oververtegenwoordigde dps-ers.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berndv
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09-2021
het gaat me niet zozeer om populair, maar meer handig. Ik weet dat in Lotro hunters geliefd en gehaat waren. Vooral gehaat bij de tanks en crowdcontrollers. En omdat er veel slechte hunters waren, kwam je als hunter ook bijna niet in een raid terecht. Vooral omdat er ook prima alternatieven voor hunters waren, dus niet echt noodzakelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Berndv op 12-03-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

zolang je weet hoe je class werkt zijn er eigenlijk weinig problemen, speel wat jij lekker vind spelen. wil je instant dungeon access , be a tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Berndv schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:23:
het gaat me niet zozeer om populair, maar meer handig. Ik weet dat in Lotro hunters geliefd en gehaat waren. Vooral gehaat bij de tanks en crowdcontrollers. En omdat er veel slechte hunters waren, kwam je als hunter ook bijna niet in een raid terecht.
Eigenlijk is elke class wel gewild voor bepaalde fights en dingen.
Denk niet er echt 1 Favo is.

Verder kom je met elke class wel aan raiden zolang je in een goeie guild zit die je mee neemt, en anders is er altijd lfr nog :).
Maar denk het meer is wat je leuk vind om te doen, DPS melee DPS range Tanken ? Healen ?.
Als je daar uit ben kan je al wat selectief kijken naar een class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Galleon dood, belt geloot. 1 dag 90, en 456 zonder een heroic te doen, en zonder geld uit te geven <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Mektheb schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:26:
Maar denk het meer is wat je leuk vind om te doen, DPS melee DPS range Tanken ? Healen ?.
Als je daar uit ben kan je al wat selectief kijken naar een class.
Of in het geval van "more or all of the above" zijn er ook goeie hybrid classes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
inderdaad, ik ben begonnen met een hybrid, gewoon om te kijken wat ik het leukst vond om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-04 10:57

MetalPool

Boe!

De reden dat ik een BM hunter aan het levelen voor PVP is dat ik vrijwel iedereen hoor over het feit dat de pets zo bloody irritant zijn om tegen te vechten :) Mensen raken snel in de war wat ze nou moeten doen op zo`n moment als er 3 pets in hun nek lopen te hijgen. Uiteraard de pro`s weggelaten. Ik merk het zelf als ik tegen hunters speel ik vaak de weg kwijt ben omdat er in 1 klap zoveel op je afkomt. En ik merk dat bijna elke BG ik dik bovenaan sta in HK`s....vandaar mijn liefde voor de hunters in PVP :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ehb gene ervaring emt hutners na vanilla(probeersel char nooit hoog mee gekomen), kan dus leuk worden om een nieuwe class te proberen. speel sowieso ong alleen maar healer/caster in pve. nog andere suggesties zodat ik kan kiezen of eidereen zegt wel hunter(then hunter it is:P)

is het mogelijk om vanaf lvl 10 echt met pvp only te levellen of wordt dit erg afgeraden? (ivm loot, speed, gold etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 326103 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:40:
ik ehb gene ervaring emt hutners na vanilla(probeersel char nooit hoog mee gekomen), kan dus leuk worden om een nieuwe class te proberen. speel sowieso ong alleen maar healer/caster in pve. nog andere suggesties zodat ik kan kiezen of eidereen zegt wel hunter(then hunter it is:P)

is het mogelijk om vanaf lvl 10 echt met pvp only te levellen of wordt dit erg afgeraden? (ivm loot, speed, gold etc)
PvP levelen kan, maar waarschijnljik heb jij geen heirlooms en anderen wel wat betekend dat ze je in 2 hits dood hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen heirlooms indeed, maar vooral omdat ik al opnieuw begonnen ben als horde. dus begin meer dungeons en quests doen en later pvp (tussen dungeons al pvp ofc doen om in te komen)? wanneer kan je een beetje tegne over heirlooms wat doen om echt op pvp te focussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Anoniem: 326103 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:46:
wanneer kan je een beetje tegne over heirlooms wat doen om echt op pvp te focussen?
Als je zelf geen heirlooms hebt zul je moeten wachten tot na level 85 vrees ik. Tot dan heeft elke speler met heirlooms een groot voordeel tov jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Was er nu voor low level PvP brackets al iets in het leven geroepen dat iig iedereen naar hetzelfde level zou scalen? (gear buiten beschouwing uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

Gief new players !!

Gister helaas geen raid vanwege te weinig mensen en recruiten blijkt ook lastiger te zijn dan we dachten, toch een downfall van een NL talige guild.

Momenteel hebben we een raidpool van 11 mensen (+1 die ff een break heeft vanwege drukte) en als er dan 2/3 niet kunnen zit je gelijk in de problemen.

Dus mocht er iemand nog een Mage/Shadow Priest/Hunter kennen die 3 avonden in de week wilt raiden dan houden wij ons aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dennism schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 01:32:
Had je geen monk mee in de raid? ;)
Was dat maar waar, dan hadden we de laatste baas ook wel neergekregen tijdens de 4 pulls die we hadden :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voordeel is wel, heirlooms zijn nu erg makkelijk te krijgen. Als je begint, krijg je meestal wel guild invite spam die heirlooms hebben unlocked. En 2k heb je zo verdiend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn guild is lvl 4 misschien nu lvl 5, geen heirlooms nog. (jonge kleine guild, 2 of 3 mensne pas op lvl 90). dus de heirlooms zijn nog een beetje ver weg ben ik bang voor:( nouja hopen dat we ze snel krijgen dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Anoniem: 326103 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:22:
mijn guild is lvl 4 misschien nu lvl 5, geen heirlooms nog. (jonge kleine guild, 2 of 3 mensne pas op lvl 90). dus de heirlooms zijn nog een beetje ver weg ben ik bang voor:( nouja hopen dat we ze snel krijgen dan:)
Er zijn ook heirlooms te verkrijgen voor justice points (of als je Crusader bent bij Argent Tournement bij Argent Tournament in Icecrown).

Totaal overzicht heirlooms:
- Chest (JP / AT) - 10% exp bonus
- Shoulders (JP / AT) - 10% exp bonus
- Legs (guild vendor) - 10% exp bonus
- Head (guild vendor) - 10% exp bonus
- Cloak (guild vendor) - 5% exp bonus
- Wapens (JP / AT) - geen exp bonus
- Trinkets (JP / AT) - geen exp bonus
- Off hand (JP only meen ik) - geen exp bonus

[ Voor 27% gewijzigd door _Peter2_ op 12-03-2013 12:41 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
IntToStr schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:27:
[...]

De progress is population afhankelijk, dus we doen het goed :D Vanavond ook maar even dat scenario doen dan.

Progress is net niet population afhankelijk:
Isle of Thunder unlocking is faction based and participation based. The unlock speed is based on participation percentage, not population. Doing just one quest is enough to count as contributing for the day.
Most realms will fully unlock the Isle within six weeks, with some doing it slightly faster or slower.
bron bij Patch 5.2 overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Isle of Thunder unlocking is faction based and participation based. The unlock speed is based on participation percentage, not population. Doing just one quest is enough to count as contributing for the day.
Most realms will fully unlock the Isle within six weeks, with some doing it slightly faster or slower.
Is er ergens een overzicht met progress per server (per faction)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gisteren trouwens voor de 2e keer met mijn priest geraid in de guild waar ze in zit. Tot half december redelijk hardcore geraid op mijn Holy Paladin, helaas viel de guild uit elkaar. Altijd gehealed maar enorm veel fun met mijn Spriest nu als dps zowel PvP als PvE.
Eerst naar Throne of Thunder. Iets van 15 wipes op de 1e boss maar wel neer. Nu op gelijke hoogte met Mektheb :P. Alleen laat wowprogress het nog niet zien :9 .
Trash was pittig en om de spirit erin te houden zijn we maar naar Terrace gegaan. Alleen konden we daar niet in omdat we Heart of Fear nog niet neer hebben :P . Paladin maar even gelogd en toen konden we toch allemaal naar binnen. 2 wipes en toen hadden we die neer. De volgorde die we deden was achteraf dus de elite mode :P. Had al zon vermoeden na de 1e wipe :P . Iedereen blij met loot dus ik mag mee als we weer gaan raiden, zelfs met een noob wat dps betreft als ik ;) .

[ Voor 76% gewijzigd door Zertaxka op 12-03-2013 13:07 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:43
Kapoen schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:40:
[...]

Progress is net niet population afhankelijk:

[...]

bron bij Patch 5.2 overzicht.
Ja, las het ook vanochtend na die post van me. Het was in ieder geval wel zo dat het niet uitmaakte of je op een drukke of een dode realm zat. Nu weten we ook precies hoe het echt werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vraagje, wat zouden jullie aanraden met gearlevel van deze:

Affli of Destro?

http://eu.battle.net/wow/...argent-dawn/Askora/simple

Wordt een LFR grinder en gewoon oude instances doen totdat mn main (paladin) level 90 is.

Zit nu op 458, en zit te kijken naar 450 pants. Maar denk niet dat die upgrade me net naar de 460 haalt voor LFR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Valor gear is wat goedkoper geworden sinds 5.2, bracers en gloves heb je al voor een paar honderd VP dus misschien kan je die aanschaffen? Verder kan je misschien 'cheaten' met wat pvp items aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Kapoen schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:26:
Valor gear is wat goedkoper geworden sinds 5.2, bracers en gloves heb je al voor een paar honderd VP dus misschien kan je die aanschaffen? Verder kan je misschien 'cheaten' met wat pvp items aan te schaffen?
PVP-items zijn nu niet eens meer echt cheaten aangezien de PVP-power en PVP-resilliance "gratis" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

items kopen met andere char is niet echt mogelijk, me chars zijn niet zo rijk indien ik alles wat ah waarde ehb ik in degb stop(materials etc). ik denk dus gewoon hopen dat we snel heirlooms kunnen hebben en verder vele dugneons doen met pvp tussnedoor beste is dan?:( stomme op heirlooms>.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Heirlooms zijn in principe ook niet bedoeld om beschikbaar te zijn voor een eerste character denk ik. In principe zal je altijd een main char nodig hebben die items koopt voor je alt(s).

De prijzen van heirlooms in JP of Argent Tournament tokens zijn zodanig hoog dat als je er in zou slagen om al 1 item te kopen je er waarschijnlijk geen nut meer van zal hebben, laat staan een hele set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lord, ik raad je aan om Mining te nemen of Herbalism, als je die spullen beetje goed op de AH zet, heb je rond level 30 genoeg voor een Heirloom van de guild vendor (wanneer ze die krijgen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Als je van plan bent om PvP te doen, dan zijn er natuurlijk ook nog een paar PvP heirlooms. Lang niet zoveel als justice/guild heirlooms, maar shoulders en wapens iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:30
lanerios schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:11:
Vraagje, wat zouden jullie aanraden met gearlevel van deze:

Affli of Destro?

http://eu.battle.net/wow/...argent-dawn/Askora/simple

Wordt een LFR grinder en gewoon oude instances doen totdat mn main (paladin) level 90 is.

Zit nu op 458, en zit te kijken naar 450 pants. Maar denk niet dat die upgrade me net naar de 460 haalt voor LFR :(
Gezien je stats nu zou ik voor desto gaan, je hebt relatief veel crit, en dat is echt slecht voor affli, terwijl mastery, haste en crit voor destro vrij dicht bij elkaar zitten qua stat waarde met een kleine voorkeur naar crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaaaaaa kan dus nu op Pandaria alle elite's solo killen. ( bedoel dus de nieuwe die vogel die dude op de trihorn en de scout ).

Mage en Frost zo OP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Mektheb schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:21:
Jaaaaaa kan dus nu op Pandaria alle elite's solo killen. ( bedoel dus de nieuwe die vogel die dude op de trihorn en de scout ).

Mage en Frost zo OP :D
yups,viel me gister ook al op bij een guildie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 14:23
Is frost nu om verder te levelen ook handiger? Mijn mage is level 86 en nog Arcane en gaat allemaal redelijk eenvoudig, maar nog eenvoudiger is altijd mooi (slacker be my name! :P)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ben trouwens wel blij dat ik Oondasta neer heb gekregen voor de hotfix van gisteren. X-realm krijg je nu geen loot meer. Maar probeer maar eens 160 mensen op een redelijk dode server te mobiliseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Hoe weet je in feite of Oondasta zich op jouw realm bevindt of dat jij in de CRZ bent beland? Het zou erg zuur zijn moest je mee helpen nuken en wipen en vervolgens geen beloning krijgen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

IntToStr schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:28:
Ik ben trouwens wel blij dat ik Oondasta neer heb gekregen voor de hotfix van gisteren. X-realm krijg je nu geen loot meer. Maar probeer maar eens 160 mensen op een redelijk dode server te mobiliseren...
Is 'ie dan zó moeilijk dat je daadwerkelijk zoveel man nodig had? :?

En het hele idee van die hotfix is juist dat er dan niet zo veel mensen tegelijk bezig zijn.
Carthrax schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:27:
Is frost nu om verder te levelen ook handiger? Mijn mage is level 86 en nog Arcane en gaat allemaal redelijk eenvoudig, maar nog eenvoudiger is altijd mooi (slacker be my name! :P)
Frost heeft wat eenvoudigere slows en een root die je vanaf een afstand toe kan passen via de water elemental. Maakt de spec wat singletarget betreft niet beter dan arcane om mee te levelen, maar als je "durft" om constant 4-5 mobs te pullen gaat het allemaal een stukje sneller, en als je het goed doet zonder dat de mobs je bereiken.

[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 12-03-2013 14:33 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
NMe schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:31:
[...]

Is 'ie dan zó moeilijk dat je daadwerkelijk zoveel man nodig had? :?

En het hele idee van die hotfix is juist dat er dan niet zo veel mensen tegelijk bezig zijn.
Blizzard had aangegeven dat je 2 groepen heroic raiders nodig zou hebben voor deze boss. Zoveel heroic raiders zijn er niet eens op mijn realm :X

Maar ja, we hadden echt zoveel mensen nodig... En dan nog was het constant corpse runnen. Uiteraard had de groep de mechanics beter kunnen afhandelen, maar ja, ga maar eens 160 mensen coordineren... Voor 1 van de one shot abilities van Oondasta moet je 10 yards uit elkaar staan. Succes daarmee als melee tussen 100 anderen die proberen de boss te raken tijdens massive lag fest. :+

[ Voor 0% gewijzigd door IntToStr op 12-03-2013 14:39 . Reden: Aantal benen was wel duidelijk, lag was nog hoger! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
IntToStr schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:35:
Succes daarmee als melee tussen 100 anderen die proberen de boss te raken tijdens massive leg fest. :+
Yup, 320 legs denk ik zo ongeveer als er 160 mensen waren, maar dan tel ik de pets niet mee...

[ Voor 41% gewijzigd door _Peter2_ op 12-03-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-05 18:46
:+
_Peter2_ schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:38:
[...]

Yup, 320 legs denk ik zo ongeveer als er 160 mensen waren, maar dan tel ik de pets niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Volgens mij heeft blizzard helemaal niet aangegeven dat je 2 groepen heroic raiders nodig het, echter wel dat je een groep raiders nodig hebt. Deze boss is (tenzij je de zerg strat gebruikt) niet voor casuals.

Zo heel lastig zijn de tactics nu ook weer niet, echter een fuckup kan je raid wipen. Dit door verschillende zaken:

1. Tank swaps zonder taunt/aggro reset. Tanks moeten dus weer leren om op 100-95-90% Aggro te gaan zitten en te swappen door te stoppen met aanvallen e.d.
2. 10 sec silence als je geraakt wordt door de roar oid, terwijl je cast. Iedereen moet dus leren te stoppen met casten op het juiste moment, en dus tanks toppen vlak voor dat moment e.d.
3. Spreaden en gespread blijven, minimaal 10 yards.

Als je dit voorelkaar krijgt in een 40 mans groep, dan moet ie met een grp te killen zijn, dit gaat dus echter alleen werken in een "pug" georganiseerd door alleen raiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
er is al gezegd dat hij bedoelt is als de heroic world boss. 40 man red je het niet mee met normale gear, de buff van hem zorgt daar wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:48
IntToStr schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:35:
[...]

Blizzard had aangegeven dat je 2 groepen heroic raiders nodig zou hebben voor deze boss. Zoveel heroic raiders zijn er niet eens op mijn realm :X

Maar ja, we hadden echt zoveel mensen nodig... En dan nog was het constant corpse runnen. Uiteraard had de groep de mechanics beter kunnen afhandelen, maar ja, ga maar eens 160 mensen coordineren... Voor 1 van de one shot abilities van Oondasta moet je 10 yards uit elkaar staan. Succes daarmee als melee tussen 100 anderen die proberen de boss te raken tijdens massive lag fest. :+
Ja dat was bij onze Oondasta kill ook het geval. Geweldig gezicht, vanaf de graveyard tot aan de boss 1 lang onafgebroken lint van ghosts aan het corpserunnen :+

Gelukkig wel neergekregen, met name door (redelijk) goede coordinatie tussen de 3-4 Raid Leaders :)

Helaas geen loot voor mij, alleen gold :(

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dennism schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:43:
Volgens mij heeft blizzard helemaal niet aangegeven dat je 2 groepen heroic raiders nodig het, echter wel dat je een groep raiders nodig hebt. Deze boss is (tenzij je de zerg strat gebruikt) niet voor casuals.

Zo heel lastig zijn de tactics nu ook weer niet, echter een fuckup kan je raid wipen. Dit door verschillende zaken:

1. Tank swaps zonder taunt/aggro reset. Tanks moeten dus weer leren om op 100-95-90% Aggro te gaan zitten en te swappen door te stoppen met aanvallen e.d.
2. 10 sec silence als je geraakt wordt door de roar oid, terwijl je cast. Iedereen moet dus leren te stoppen met casten op het juiste moment, en dus tanks toppen vlak voor dat moment e.d.
3. Spreaden en gespread blijven, minimaal 10 yards.

Als je dit voorelkaar krijgt in een 40 mans groep, dan moet ie met een grp te killen zijn, dit gaat dus echter alleen werken in een "pug" georganiseerd door alleen raiders.
Hierbij vergeet je een aantal aannames waardoor het niet gaat werken

* Mensen wachten tot het laatst en taggen hem dan mee voor de laatste procent voor de loot.
* Mensen die je express laten whipen (meestal tegengestelde faction). Lijkt bijna weer als vanounds in vanilla met de world boss in blasted lands (of was het winterspring), en ja. in ons geval was het horde die het meerdere keren heeft gedaan op world bosses (niet alleen deze)
* Het is een world boss, geen gecontroleerde omgeving dus de kans dat je met 1 volledig georganiseerde raid bezig bent op him is <1%.
* De kans dat je hem neerkrijgt zonder dat andere mensen er hoogte van krijgen <1%, dit gezien het feit dat er standaard veel mensen dinosaures beenderen aan het verzamelen zijn

[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 12-03-2013 15:32 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Dennism:
It may be worth noting though that one of the world bosses, Oondasta, is intended to be crazy-difficult. If you’re not in an organized Heroic-level raid group and teaming up with other Heroic-level raid groups, you’re going to want to stick to the other world boss
Blue post erover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ja, die quote bedoelde ik met 2 heroic raid groups.

Ach ja, ik heb m'n achievement binnen :)

[ Voor 28% gewijzigd door IntToStr op 12-03-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:32:
@Dennism:

[...]

Blue post erover ;)
Wat is dat dan voor een belachelijk idee? Eerst killen ze 40-man raids. Dan killen ze op een haar na de meeste 25-man raids. En vervolgens denken ze dat het een goed idee is om een baas toe te voegen die 80 goed gegearde mensen nodig heeft die samen gecoördineerd kunnen optreden? Het is dus een baas die, zeker nu cross-realm kills niet meer kunnen, onmogelijk te killen is voor 95% van de populatie op de meeste realms... En zelfs als ze met "heroics raid group [..] teaming up with other heroic raid groups" niet doelen op 80 man maar op 40, dan nog is het belachelijk omdat je dan nooit mensen krijgt die gewend zijn met elkaar te spelen. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 12-03-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

NMe schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:15:
[...]

Wat is dat dan voor een belachelijk idee? Eerst killen ze 40-man raids. Dan killen ze op een haar na de meeste 25-man raids. En vervolgens denken ze dat het een goed idee is om een baas toe te voegen die 80 goed gegearde mensen nodig heeft die samen gecoördineerd kunnen optreden? Het is dus een baas die, zeker nu cross-realm kills niet meer kunnen, onmogelijk te killen is voor 95% van de populatie op de meeste realms... En zelfs als ze met "heroics raid group [..] teaming up with other heroic raid groups" niet doelen op 80 man maar op 40, dan nog is het belachelijk omdat je dan nooit mensen krijgt die gewend zijn met elkaar te spelen. 8)7
Mijn server wordt gezien als dood echter lukte het ons ook..... maar net
Zie video paar paginas terug. Pagina 42 geloof ik

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

@Nme: BUT PEOPLE WANTED WORLD BOSSES! BUT ALSO 10MAN RAIDS! AND MORE COMMUNITY!

Voila!

Dit voelt behoorlijk als een zoethoudertje voor een heleboel mensen die eigenlijk geen idee hebben wat ze willen. Ik vind 't wel cool als straks blijkt dat geen enkele realm die boss fatsoenlijk weet neer te krijgen. Hoewel de optie om te xrealm zergen uiteraard nog steeds bestaat.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hmm, raar.. Even denken. Sinestra, Ra'den. Oondasta.. ik zie het probleem niet?

Als niet hardcore raider heb je nog genoeg andere content.

Yay 1 hele worldboss is daar op gericht. De rest heeft nog steeds Sha, Galleon en die andere van Phase 3 of 4.

[ Voor 28% gewijzigd door corset op 12-03-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Zo te horen is het ook iet echt een hardcore-denkniveau gevecht, meer een hardcore-gearcheck gevecht. Lijkt me niet dat Blizzard er nou belachelijk veel tijd in heeft gestoken het gevecht te ontwerpen. Ra'Den zal ietsje meer tijd hebben gekost :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke ras raden jullie voor horde en voor alliance aan als pvp hunter als ik nog vragen mag?

Edit: iets leesbaarder mijn vraag gemaakt

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 326103 op 12-03-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Is het ook niet. Het is puur een dps race. Zijn buff te hoog = oneshot op alles.

PVP hunter? DWARF! omdat dwarves awesome zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 11:36

Wootlock

Evilution

Anoniem: 326103 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:25:
Welke ras radne jullie voro hord een voor allaicne aan als pvp hunter als ik nog vragen mag?
Human
De racial is te goed.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
sabriel schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:30:
[...]

Hierbij vergeet je een aantal aannames waardoor het niet gaat werken

* Mensen wachten tot het laatst en taggen hem dan mee voor de laatste procent voor de loot.
* Mensen die je express laten whipen (meestal tegengestelde faction). Lijkt bijna weer als vanounds in vanilla met de world boss in blasted lands (of was het winterspring), en ja. in ons geval was het horde die het meerdere keren heeft gedaan op world bosses (niet alleen deze)
* Het is een world boss, geen gecontroleerde omgeving dus de kans dat je met 1 volledig georganiseerde raid bezig bent op him is <1%.
* De kans dat je hem neerkrijgt zonder dat andere mensen er hoogte van krijgen <1%, dit gezien het feit dat er standaard veel mensen dinosaures beenderen aan het verzamelen zijn
Punt 1 zou niet voor moeten komen als je goed georganiseerd gaat, met randoms idd wel.
Punt 2 op mijn huidige realm niet iets waar ik bang voor ben, iets van 25:1 Ally horde oid, en PVE. Op mijn vorige realm in Vanilla/TBC ook geen probleem btw hoewel dat wel PVP was. Wij hadden spotters (lvl 20 locks met volle shardbags) bij iedere world boss, en gemiddeld genomen hadden we ze down 10-15 min na spawn, tenzij ze midden in de nacht spawnden. Soort van alliance met de 3 top guilds destijds op die server. boss gespot, iedereen online van die 3 guilds inviten, summonen en dood.
Punt 3: Ja dat is hier idd irritant vanilla world bosses zaten iig nog op plekken waar dit direct altijd iemand was.

Verder die blue post had ik idd niet gezien. 2 Heroic raids wordt op onze realm ook lastig, daar er maar 1 25 man guild is die echt heroics doet, verder wat 10 mans, maar erg veel raidloggers in deze guilds. Gaat dan dus idd weer lastig worden zonder Xrealm daar 3 volle groepen denk ik haalbaar is, maar niet veel meer tegelijkertijd.

Verder: Zojuist de quest item geloot voor Green fire, w00t w00t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 15:24
Welke ras radne jullie voro hord een voor allaicne aan als pvp hunter als ik nog vragen mag?
Human of undead, probeer wel ietsjes beter te typen volgende keer ;) moest het een paar keer overlezen voordat ik zag dat je het ook voor horde wou weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Blistimo schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:24:
Zo te horen is het ook iet echt een hardcore-denkniveau gevecht, meer een hardcore-gearcheck gevecht. Lijkt me niet dat Blizzard er nou belachelijk veel tijd in heeft gestoken het gevecht te ontwerpen. Ra'Den zal ietsje meer tijd hebben gekost :P
Hij heeft maar 2 of 3 mechanics waar je rekening mee moet houden, dus wat dat betreft is het inderdaad vrij eenvoudig. Zijn ook in principe niet moeilijk. Maar alles wordt moeilijk met zoveel mensen tegelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Welke ras raden jullie voor horde en voor alliance aan als pvp hunter als ik nog vragen mag?

Edit: iets leesbaarder mijn vraag gemaakt
Horde: Orcs of Trolls, om wille van de zeer handige, bijna hunter specific, racials (al zijn goblin hunters in low level PvP zeer OP doordat ze en veel hitten en makkelijk weggeraken door hun racial en disengage :)) en natuurlijk is mijn hunter een Tauren 8)7
_Peter2_ schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:39:
[...]

Er zijn ook heirlooms te verkrijgen voor justice points (of als je Crusader bent bij Argent Tournement bij Argent Tournament in Icecrown).

Totaal overzicht heirlooms:
- Chest (JP / AT) - 10% exp bonus
- Shoulders (JP / AT) - 10% exp bonus
- Legs (guild vendor) - 10% exp bonus
- Head (guild vendor) - 10% exp bonus
- Cloak (guild vendor) - 5% exp bonus
- Wapens (JP / AT) - geen exp bonus
- Trinkets (JP / AT) - geen exp bonus
- Off hand (JP only meen ik) - geen exp bonus
Of bij de Darkmoon Faire natuurlijk, daar zijn ze ook zeer snel te halen !! (Dailies zijn direct gedaan + Weeklys geven nog eens prof +5 erbij :))
_Peter2_ schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:27:
[...]

PVP-items zijn nu niet eens meer echt cheaten aangezien de PVP-power en PVP-resilliance "gratis" zijn.
Het jammere van PvP- gear is gewoon dat je de Hit/Expertise cap niet haalt, en daardoor is het best dat je het gebruik "limiteerd" (al deed ik zelf ook eerst gewoon PvE met m'n PvP gear :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Arnlith schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:30:
Human of undead, probeer wel ietsjes beter te typen volgende keer ;) moest het een paar keer overlezen voordat ik zag dat je het ook voor horde wou weten
Vreemd genoeg, voor iemand die last van dyslexie heeft, kon ik 'm wel in 1 keer goed lezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
geweldige humor weer in LFR..

Thedeep <Justice> van Bloodscalp.

Loopt me constant te whisperen dat hij zoveel meer epic is etc. Gaat dood op Flanking orders, gaat dood op Elegon platform. Gaat dood bij emperor attacks.. zucht..

Geweldig als je zo'n ego wilt hebben, maar niet in LFR, en niet als je op elke boss dood gaat >_<

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 12-03-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:04:

Loopt me constant te whisperen dat hij zoveel meer epic is etc. Gaat dood op Flanking orders, gaat dood op Elegon platform. Gaat dood bij emperor attacks.. zucht..
Haha, those tanks 8)7

Vaak ook in PvP het geval trouwens, mensen die denken dat ze dé man zijn, en die dan gewoon vechten op wegen zonder ook maar het objective te bekijken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
@Sabrac,

Heb me ff niet zo gefocussed op de druid stats voor Feral, maar zijn de stat weights erg veranderd? Ik wordt n.l. nu aangeraden bijna volledig Agi te gemmen. Waar het eerder vooral mastery was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:14:
@Sabrac,

Heb me ff niet zo gefocussed op de druid stats voor Feral, maar zijn de stat weights erg veranderd? Ik wordt n.l. nu aangeraden bijna volledig Agi te gemmen. Waar het eerder vooral mastery was.
Agi is altijd al superieur geweest tenzij je door middel van een agi / hit of agi / master (paars, voor blauwe slot or oranje voor een gele slot) een agility socket bonus krijgt :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Lei Shen down 12/12!
Tijd voor heroics morgen :). Ik zal morgen de video uploaden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
lanerios schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:04:

Geweldig als je zo'n ego wilt hebben, maar niet in LFR, en niet als je op elke boss dood gaat >_<
Dat er daadwerkelijk iemand de tijd neemt om anderen te whisperen over zoiets...onbegrijpelijk.
Tijdens instances/lfr neem ik die tijd niet en probeer me te concentreren op het gevecht ipv typen.

Een tijdje terug had ik voor 1 van mijn guilds even een TS server gehuurd bij Gamespeak. Ik was er gisteren even niet en de guild zou een raid hebben zaten er een 8 tal Turken op de TS server, ik had er even geen wachtwoord op zitten dus kon de raid er niet meer voltallig op. Later toen ik weer terug kwam alles eraf gekicked en weer een wachtwoord er op maar blijkbaar zijn er dus mensen die continu het internet afspeuren naar TS servers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Carthrax schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:30:
[...]

Dat er daadwerkelijk iemand de tijd neemt om anderen te whisperen over zoiets...onbegrijpelijk.
Tijdens instances/lfr neem ik die tijd niet en probeer me te concentreren op het gevecht ipv typen.
Ik probeer er zo snel mogelijk weer uit te komen ... meestal na iets van 40 minuten wachten ben ik het zo zat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik vind dat soort mensen juist geweldig. Als je zo gaat zitten janken over van alles, en dan dood gaat op de meest simpele mechanics (Sorry, als je niet van platform af kan rennen bij Elegon, of bij Flankin Orders geraakt wordt, dan moet je niet in LFR zitten), dan ben je gewoon humoristisch bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Tot twee keer toe hebben we nu in onze raid een boss gehad die hotfixed werd tussen wipes door. Eerste keer op Council toen ze de boss hp 15% omlaag hebben gehaald waardoor we sul dood hadden liggen voordat hij überhaupt empowered werd. De tweede keer gebeurde dus gisteren op Megaera, we zijn begonnen met 45mil hp per hoofd en geëindigd met +-37mil per hoofd. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant was hij wel pittig genoeg :P Pas op de laatste poging van de raid kregen we hem neer. Was overigens ook de eerste poging die we met 4 healers deden (onze spriest ging naar disc).

Voor volgende week gaan we dus proberen op z'n minst die kip ook dood te maken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
JimDB schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:07:
Vaak ook in PvP het geval trouwens, mensen die denken dat ze dé man zijn, en die dan gewoon vechten op wegen zonder ook maar het objective te bekijken |:(
Niet elke BGs draait puur om een 'zerg tactic' objective. In het geval van een AV bijvoorbeeld heb je ook de resources, welke voor mij dan weer in lijn liggen om bijvoorbeeld "the Bloodthirsty" (250k HKs) te krijgen. Dat mensen vanwege zoiets een andere prioriteit hebben dan een ander is dan ook onvermijdelijk.

In het geval van AV zijn het de objectives die PvP vaker op PvE laten lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren m'n verzameling blacksmithing mats helemaal compleet gekregen. Saronite ores/bars uit de AH gekocht. Cobalt ores helaas allemaal moeten farmen... De laatste ghost iron ores/bars ook even snel bij elkaar geharkt. Nu dus even een tijdstip zoeken om mijn allereerste profession vaarwel te gaan zeggen en in 1x naar 600 bs te gaan. Ik denk dat ik wel nog even een uurtje ghost iron ore ga farmen voor later, zodat ik nog een voorraadje heb :)

Vanavond weer volle bak Throne of Thunder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-05 18:46
IntToStr schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:43:
Vanavond weer volle bak Throne of Thunder :D
Wij ook! Heb er echt zin in, ga er vanuit dat we nummertje 2 omleggen en nummertje 3 een beetje kunnen oefenen! Onze vriend JoeBravo staat inmiddels op 4 zie ik, die halen we niet meer in... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:49

Seraphin

Meep?

detheavn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:42:
[...]

Niet elke BGs draait puur om een 'zerg tactic' objective. In het geval van een AV bijvoorbeeld heb je ook de resources, welke voor mij dan weer in lijn liggen om bijvoorbeeld "the Bloodthirsty" (250k HKs) te krijgen. Dat mensen vanwege zoiets een andere prioriteit hebben dan een ander is dan ook onvermijdelijk.

Voor achieves, en idd met name in AV, heb je wel gelijk. Maar als iemand in AB ergens in een veldje doelloos HK's staat te farmen ipv een flag te cappen / defenden, snapt het spelletje gewoon niet imo. (en de andere die zichzelf laat afleiden door in datzelfde veldje het gevecht aan te gaan eigenlijk ook niet, maar goed).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Tja, dat ben ik wel met je eens ja. Als je deel neemt in een BG as AB, dan ligt het doel ook daadwerkelijk bij het cappen van vlaggen om op die manier zo snel mogelijk je resources op te bouwen.

In WSG is het cappen van de vlag natuurlijk prio 1, maar als je al 2 vlaggen gecapped hebt en je flag carrier heeft de 3de, dan is het soms wel makkelijk om een kwartiertje afgeleid te worden door te graveyard farmen :p Ik snap de frustratie natuurlijk wel als je 'on the receiving end' zit, maar goed ... als je kunt uidelen moet je ook kunnen incasseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 12:59
Na 1 jr ofzo niet meer gespeeld te hebben kreeg ik nu de kans om 7 dagen MoP gratis te spelen en heb gisteren daar maar gebruik van gemaakt :)

Ben maar begonnen met een nieuwe char (op Dreanor) om zo alles weer te "leren"
Heb een undead monk gemaakt, leek mij wel een goede combinatie.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Kill video van Lei Shen 10 man:

Met toepasselijke muziek ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Jerry schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:49:
Kill video van Lei Shen 10 man:

[video]

Met toepasselijke muziek ;).
Zonder te hebben gekeken, is het greased lightning? :p

Gz met de kill trouwens. Vind het altijd knap als raidgroepen in de eerste week gewoon de hele instance clearen. Wij gaan weer een poging op boss 2 doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-04 20:52
Zijn er in het topic ook top disc priest spelers die meelezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik ga voor thunderstruck .... Ook een wilde gok bij gebrek aan audiovisuele mogelijkheden op het werk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

detheavn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:07:
Ik ga voor thunderstruck .... Ook een wilde gok bij gebrek aan audiovisuele mogelijkheden op het werk :p
Goed gegokt ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jerry schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:54:
Lei Shen down 12/12!
Tijd voor heroics morgen :). Ik zal morgen de video uploaden.
En staan jullie nu eigenlijk Realm First ? (12/12 in 1 week lijkt me wat no-life :))
Ik heb trouwens al mensen gezien met de hele nieuwe tier set, dan denk ik toch bij mezelf: Hoe lucky en no-life moet je hiervoor wel niet zijn geweest (iLevel 518 enzo ...)
Carthrax schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:30:
[...]
Een tijdje terug had ik voor 1 van mijn guilds even een TS server gehuurd bij Gamespeak. Ik was er gisteren even niet en de guild zou een raid hebben zaten er een 8 tal Turken op de TS server, ik had er even geen wachtwoord op zitten dus kon de raid er niet meer voltallig op. Later toen ik weer terug kwam alles eraf gekicked en weer een wachtwoord er op maar blijkbaar zijn er dus mensen die continu het internet afspeuren naar TS servers :S
Nu ja, dat hoort er gewoon bij als je er geen wachtwoord op zet. Heb ik zelf trouwens ook gedaan vroeger, waarom zou je nog maar betalen als het ook gratis kan (als er niemand op een TS server zit, waarom zou je die dan niet even mogen gebruiken ?) en anders moet je er gewoon een wachtwoord opzetten hé ;)
detheavn schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:42:
[...]

Precies wat ik bedoel. Sommige mensen doen gewoon maar wat, rushen naar random plekken, lopen de hele tijd de knoeien en dan is het onze fout dat we verliezen ?

Ik word de laatste tijd nogal vaak boos als ik queue voor random BGs, en daarom doe ik bijna alleen nog BGs op low-level (omdat ik toch geen HP meer nodig heb op men paladin). Dat je op low-level niet zo veel aandacht schenkt aan objectives, oké, maar dat je dit op 90 nog steeds niet doorhebt of gewoon maar doet waar je zin in hebt |:(

En als je een keer zin hebt in achievements, goed, maar laat dat dan ook weten ! En trouwens, de meeste achievements concentreren trouwens ook op objectives, dus dat is niet echt een excuus voor mindless acties :)

* JimDB heeft zin in het nieuwe PvP Season, eindelijk de kans om nog eens wat rating te pushen in arena en wat RBGs te doen.

Dat doet me eraan denken: Als er nog mensen zijn die mee RBGs willen doen (voor te cappen, maar ook voor rating mee te doen) stuur als je wilt maar een DM. Meestal doen we bijna de hele zaterdag en zondagnamiddag RBGs en we gebruiken (ofcourse) TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
Het probleem met de random BG's is vooral het hoge percentage 'gewoon maar wat doen' spelers vrij hoog ligt. Ikzelf speel vrijwel geen BG's, heb dan ook vrij weinig kaas gegeten van 'hogere' tactieken et cetera. Wanneer ik voor een BG queue, dan loop ik meestal netjes mee met mensen die er wel verstand van hebben (ik weet natuurlijk wel wát de objectives zijn) en verdedig/help waar van toepassing.

Echter, soms/vaak is er vrijwel niemand met een plan. Of maar één. En in zo'n geval kun je maar 't beste zoveel mogelijk HK's scoren, dan heb je in ieder geval nog iets aan je BG.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
JimDB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:29:
[...]

Nu ja, dat hoort er gewoon bij als je er geen wachtwoord op zet. Heb ik zelf trouwens ook gedaan vroeger, waarom zou je nog maar betalen als het ook gratis kan (als er niemand op een TS server zit, waarom zou je die dan niet even mogen gebruiken ?) en anders moet je er gewoon een wachtwoord opzetten hé ;)
Klopt helemaal, ik had het er even afgehaald maar direct er maar weer op gezet.
Ik had het zelf willen hosten maar blijkbaar laat KPN geen teamspeak door (alles opengezet in firewall etc. maar KPN heeft beveiliging ingebouwd waar de gebruiker niet aan mag komen helaas).
Dus dacht ik een Ventrilo server te gaan hosten maar de normale versie is maximaal 8 personen en voor meer moet je bij een ventrilo hosting partner blah blah zijn.

Wachtwoord er snel weer op maar het verbaasde mij dat mensen hier blijkbaar de servers langs speuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:49

Seraphin

Meep?

garagaholic schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:44:
Het probleem met de random BG's is vooral het hoge percentage 'gewoon maar wat doen' spelers vrij hoog ligt. Ikzelf speel vrijwel geen BG's, heb dan ook vrij weinig kaas gegeten van 'hogere' tactieken et cetera. Wanneer ik voor een BG queue, dan loop ik meestal netjes mee met mensen die er wel verstand van hebben (ik weet natuurlijk wel wát de objectives zijn) en verdedig/help waar van toepassing.

Echter, soms/vaak is er vrijwel niemand met een plan. Of maar één. En in zo'n geval kun je maar 't beste zoveel mogelijk HK's scoren, dan heb je in ieder geval nog iets aan je BG.. ;-)
Of je roept zelf iets van een plan te hebben in de hoop dat mensen jou volgen. ;)

Ik vraag me trouwens af of de komst van rated BG's er toe heeft geleid dat in de random BG's meer wordt aangeklooid (omdat de serieuzere pvp-ers "allemaal" in een RBG team zitten). Ik doe zelf ook niet / nauwelijks BG's (laatste keer dat ik dat regelmatig deed, was S2 helemaal hip om te hebben:p ). De laatste dagen overweeg ik echter om wat actiever met mn hunter bezig te gaan incl pvp; ben dus wel benieuwd of er veel is veranderd. :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Alle servers (of eigenlijk via internet bereikbare ip adressen worden constant gescanned op bekende poortnummers om te kijken of er iets mee te doen valt. Helaas standaard praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
garagaholic schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:44:

Daarom doe ik nu ook bijna alleen random BGs met vrienden en guildies die nog gear nodig hebben. Dat samen met TS en je hebt direct een aantal mensen die wel weten wat ze moeten doen/die samen kunnen groupen om acties te ondernemen.

Zelfs gear maakt in randoms niet zo veel uit (tenzij je helemaal geen PvP gear hebt natuurlijk ), het geen wat een groep maakt is teamwork, en dat gebeurt veel te weinig.
En als dat de reden is dat ze RBGs hebben gemaakt is dat toch maar een slecht plan geweest ...
Carthrax schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:47:
[...]

Klopt helemaal, ik had het er even afgehaald maar direct er maar weer op gezet.

Wachtwoord er snel weer op maar het verbaasde mij dat mensen hier blijkbaar de servers langs speuren.
Haha, het is je geraden :p

Tja, zoals ik al zei, waarom betalen voor een eigen server ? Toen ik nog geen vaste server had heb ik ook gewoon wat rondgezocht (dat is trouwens ook handig met TS, je kan ingeven uit welk land je bent en dan kan je ook nog eens zien hoeveel mensen er op een server zitten. En dan kies je gewoon een lege server uit uit jou buurt en hopsakee :))

Overigens vind ik TS leuker dan Mumble, Skype, Ventrillo, enz. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo :D
(Trouwens ook handiger als je grouped met mensen die je helemaal niet kent, zoals wel eens gebeurt als ik een RBG groep opzet. Iedereen joined gewoon, zonder elkaar toe te moeten voegen en je kan direct aan de slag)
Seraphin schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:50:
[...]

Of je roept zelf iets van een plan te hebben in de hoop dat mensen jou volgen. ;)
Haha, je ziet dat je niet vaak randoms doet. Iedereen doet gewoon zijn ding, ongeacht er een plan wordt opgezet ... Vreselijk hoe koppig sommige mensen zijn :(

[ Voor 4% gewijzigd door JimDB op 13-03-2013 15:01 . Reden: TS Motivatie ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gsitere de hele avond bezig geweest met AH en natuurlijk Zandalari Rare's te killen.
Ben ik op een gegeven moment bezig met een Rare te killen komen er 2 hunters Horde me aanvallen van de Guild Momentus op mijn server.
Best flinke kerels natuurlijk 2-1 en dan ook nog is als je met de mob bezig ben.
Maar goed de mob dood en ik dood dus hun geen loot. ./ loool
Vervolgens had ik zoiets van boontje om ze loontje.
Dus ingelogt op me andere ACC en op de Horde side en Who ./name.
En ze zijn in Jadeforest, laat me raden bij de rare's, en eenmaal aangekomen ja hoor daar waren ze, maar de mobs waren al dood dus ik ga gewoon hoog boven ze staan wachten, en natuurlijk hadden ze me gezien.
Toen de old ./afk trick.
Dat hadden ze natuurlijk na 20min wel door ik er wel was maar op AFK stond en toen kwamen ze met hun parachute en gliders van hoog naar beneden om me alsnog te killen, niet gelukt dus ./fail.
Daarna duurde het nog 10 15min en ik ging ondertussen net zo koppig weer op de zelfde plek ./afk staan.
En ja hoor daar kwam de spawn en ze gingen met 2 pets en hun zelf natuurlijk hem killen, en dat gaat makkelijk met 2 tank pets.
Maar niet als er een mage achter je met timewarp mirror image icyveins en een pot achter ze kiezen op je in gaat staan schieten, nog geen halve minuut en beide op de grond en ik had nog 40% life over.
Invis en wegwezen, weer terug naar de plek waar ik afk was en toen ze weer helemaal vol leven waar ben ik maar even erheen gevlogen ./bye ./kiss.
En toen weer de hele avond bij de AH geweest ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JimDB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:59:
[...]

Overigens vind ik TS leuker dan Mumble, Skype, Ventrillo, enz. Vraag me niet waarom, het is gewoon zo :D
(Trouwens ook handiger als je grouped met mensen die je helemaal niet kent, zoals wel eens gebeurt als ik een RBG groep opzet. Iedereen joined gewoon, zonder elkaar toe te moeten voegen en je kan direct aan de slag)
Dat kan bij Mumble en Ventrilo ook, op precies dezelfde manier. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
NMe schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:08:
[...]

Dat kan bij Mumble en Ventrilo ook, op precies dezelfde manier. 8)7
Hehe ik wist dat dit ging komen dus had ik er spontaan:
Vraag me niet waarom, het is gewoon zo :D
bij gezet :)

Komt waarschijnlijk ook gewoon doordat ik al zo lang met TS werk en dat ik geen zin heb om al mijn instellingen weer in te moeten stellen, dat staat allemaal al helemaal goed op TS dus vandaar :)
World PvP ftw !! Nu ook op Isle of Thunder, dat maakt het spel echt stukken leuker vind ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad erg leuk weer :), de bedoeling van de uitbreiding denk ik dan ook maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Galleon dood -> Necklace
1e deel LFR -> Nieuwe Trinket

Goed begin van de reset. Zit op 365 na nauwelijks iets te doen :P

Straks maar reforgen, gemmen, en affli gaan proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 13-03-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
JimDB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:14:
World PvP ftw !! Nu ook op Isle of Thunder, dat maakt het spel echt stukken leuker vind ik :p
Ja, gisteren de PvP dailies op IoT gekozen. Is gewoon veel leuker om te doen. Altijd wel mensen die denken: "Die pak ik wel even", maar goed ... zitten standaard in een groep als spriest, arms warrior en holy pala, dus geen hond die ons neer krijgt op zo'n moment :p

Uiteindelijk werd het echt grappig toen ze met meer bleven komen en wij random hordies die ook flagges waren gingen lopen inviten. Dolle pret zo. In lange tijd niet zo'n lol gehad met quests :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat merk ik ook met de PVE quests, heb nog nooit zoveel lol en samenwerking gezien. Enige keer was tijdens AQ event en Quel danas. Geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Bij de war-effort van AQ was het enige wat de gemiddelde speler mee kreeg de quests om meuk in te zamelen, zoals de profession meuk en weet ik wat we allemaal nog meer de NPCs in hebben lopen dumpen.

Ik moet wel zeggen dat de quest chain voor de Scepter of the Shifting Sands wel vet episch was. Raid op de Undercity voor de Draconic for Dummies. Het pijnlijke daaraan was gewoon dat de horde wist dat we die zut gingen halen, dus we kregen daar een paar raids vol mensen voor onze kiezen ... Ja, dat was leuk <3

BLIZZ!!! GEIV MOAR EPIC CHAINZ!! :D
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.