Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:49:
[...]

Jammer :P . Maar ach die mount is te farmen zelfs als mage. Weet je toevallig voor hoeveel ie weg ging ? Laatste keer dat ik keek was het 40k geloof ik.
volgens mij rond de 53k.

Ik nam pauze toen hij op 45k stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:50:
[...]

volgens mij rond de 53k.

Ik nam pauze toen hij op 45k stond.
Meh. Beetje weinig :P. Maar ja als zelfs Invincible en Onyxia's mount maar voor 350-380k weggaan dan is het misschien al te veel |:(

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zertaxka schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:52:
[...]

Meh. Beetje weinig :P. Maar ja als zelfs Invincible en Onyxia's mount maar voor 350-380k weggaan dan is het misschien al te veel |:(
Over welke mount gaat het eigenlijk ? :)

Ik vind het trouwens onzin dat je mounts als Invincible en Onyxian Drake zomaar kan kopen op de BMAH, maar dat is mijn eigen mening. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
JimDB schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:57:
[...]

Over welke mount gaat het eigenlijk ? :)

Ik vind het trouwens onzin dat je mounts als Invincible en Onyxian Drake zomaar kan kopen op de BMAH, maar dat is mijn eigen mening. :/
Stonecore mount van Slabhide.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zertaxka schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:07:
[...]

Stonecore mount van Slabhide.
Ah :)

Die heeft wel een heel lage droprate, al kan je dat natuurlijk wel iedere dag doen. Uhh, moet ik trouwens ook nog eens halen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ik snap niet dat mensen meer dan 5k uitgeven voor instance drop mounts van 5 mans. Je kan ze bijna allemaal solo doen nu, en dan is het dus gratis.

Maar goed, BMAH zie je mensen 20k+ bieden voor pets die in Netherstorm voor 50S verkocht worden. Stupidity ftw

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Wat is 'gratis'? Voor veel van die 5man mounts moet je behoorlijk wat geluk hebben wil je ze ooit eens zien droppen. Ipv gold steek je er dan gewoon veel tijd in (indien je pech hebt), en dat is ook niet gratis.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kapoen schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:21:
Wat is 'gratis'? Voor veel van die 5man mounts moet je behoorlijk wat geluk hebben wil je ze ooit eens zien droppen. Ipv gold steek je er dan gewoon veel tijd in (indien je pech hebt), en dat is ook niet gratis.
Hmm, opzich duurt het helemaal niet zo lang om een dungeon dagelijks te doen, deed er vroeger zelfs 3 op 1 dag (Sethekk Halls, Utgarde Pinnacle en Magister Terrace) en dat duurde ~45 min.

Ik vind het dan ook stom dat de BMAH zeer zeldzame mounts verkoopt, aangezien dat vroeger een teken was dat je daar lang voor hebt moeten farmen en dat je maar 1 van de weinigen was die die mount had. Onyxian Drake zag je vroeger bijvoorbeeld nooit, terwijl er nu in Orgrimmar altijd wel 5 mensen zitten die hem hebben ... Best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:13:
[...]

Ah :)

Die heeft wel een heel lage droprate, al kan je dat natuurlijk wel iedere dag doen. Uhh, moet ik trouwens ook nog eens halen ...
correctie : 5x in het uur kan doen ( hij dropt ook op normal )
lanerios schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:03:
ik snap niet dat mensen meer dan 5k uitgeven voor instance drop mounts van 5 mans. Je kan ze bijna allemaal solo doen nu, en dan is het dus gratis.

Maar goed, BMAH zie je mensen 20k+ bieden voor pets die in Netherstorm voor 50S verkocht worden. Stupidity ftw
gold zat, en geen zin om te farmen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Mektheb op 10-03-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:37:
[...]

correctie : 5x in het uur kan doen ( hij dropt ook op normal )
Ah ja juist, maar wel met een lagere droprate (Maar 0.7 % volgens Wowhead) :S.

Happy farming :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kapoen schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:21:
3 minuten per run, als je pech hebt 10. Kost dat zoveel tijd? Dacht het niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:53:
[...]

Ofwel zijn zij gewoon super rijk, ofwel lui :)

Ik spaar mijn gold liever voor dingen die ik niet zelf kan looten, aangezien ik bijna altijd in geldnood zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik geef mn geld liever uit aan iets waar mn char ook echt beter van wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
lanerios schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:53:
[...]

En dat x aantal weken/maanden, zoals ik al zei: je moet geluk hebben met de droprates. Het kan best zijn dat een instance run 5 minuten in beslag neemt, maar als je deze instance 300 keer moet doen ben je alsnog 1500 minuten (of 25 uur) kwijt. Tel dit bovenop wat je normaal doet in het spel en dan heb je een behoorlijke belasting. En dit dan nog voor slechts 1 mount. Laat staan als je ze echt allemaal wil.

Ieder spendeert uiteraard zijn tijd hoe hij/zij wilt, maar onderschat niet hoeveel tijd je in werkelijkheid kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ligt eraan hoe je het aanpakt. ik doe 1 run per dag, per instance (1x strat, 1x Stonecore en 1x Karazhan, laatste per week). Dan kost het echt niet zoveel tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
Ik ken lui die per dag 20K+ omzetten op de AH met een uurtje proffs doen. Ik kan me voorstellen dat zij liever op BMAH kopen dan gaan lopen farmen met 1% droprates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Niet per run, maar wel in z'n geheel. Nuja, de één farmed liever gold om dan uit te geven op het (BM)AH, en iemand anders farmed liever de gegeerde items direct. Maar geen van beide methodes is echt gratis :)

Begrijp me niet verkeerd, ik jaag bv. al lang op dat tankzwaard van Pathaleon (boss in 5 man BC instance). Ik heb het nog nooit zien droppen. Ik deed die instance al toen ze nog relevant was :( Nu wil ik dat ding gewoon hebben uit principe, droppen zal het kreng!

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 10-03-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Hehe, ik ken het :)

Transmogruns zijn ook zo rot, iedere dag weer hetzelfde doen om het nooit te zien droppen is echt vreselijk :/ Maar toch doe ik liever een instance dan wat op de AH zitten knoeien of op een andere manier gold te verdienen.

Uiteindelijk ga je ook gewoon houden van die instances (op 1 of andere manier toch :p), zeker wanneer je eindelijk je loot te pakken hebt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kapoen schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:02:
Niet per run, maar wel in z'n geheel. Nuja, de één farmed liever gold om dan uit te geven op het (BM)AH, en iemand anders farmed liever de gegeerde items direct. Maar geen van beide methodes is echt gratis :)

Begrijp me niet verkeerd, ik jaag bv. al lang op dat tankzwaard van Pathaleon (boss in 5 man BC instance). Ik heb het nog nooit zien droppen. Ik deed die instance al toen ze nog relevant was :( Nu wil ik dat ding gewoon hebben uit principe, droppen zal het kreng!
Dat ken ik, had ik dus met Moroes Pocketwatch. Wat een rotding blijft dat.. >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Druk weekend zo ver met wow :p Voor het eerst het nieuwe eiland bekeken en van alles gedaan daar. Aantal achievements ook en die weekly quest met de stones en zo. Op zich wel leuk gedaan dat nieuwe eiland. Denk alleen dat als mijn reps op exalted staan ik er niet heel veel moeite voor ga doen.

Wat erg epic was, was Oondasta zaterdagmiddag :D Damn, wat hit dat ding hard zeg! Uiteindelijk hebben we met 4,5 raid groep met mensen van allerlei realms (dus zo'n 180! mensen) die dino plat gekregen :D Nog nooit zoveel skeletten gezien van mensen die dood waren gegaan. In het begin ging het nog wel, maar na een tijdje gaan er veel mensen dood en dan ben je zelf uiteindelijk ook aan de beurt, corpse runnen, revive, knop indrukken, oh nee, weer dood. En dat nog een aantal keer zo :p Gigantische lag ook in het begin met timewarp en iedereen nog up :p

Verder begonnen met mats verzamelen om straks in 1x blacksmithing te kunnen levelen nadat ik mining heb gedropt. Met dank aan Carthrax gaat het weer een stukje sneller :)

Nu nog maar eens een poging op de "brug des doods" en dan Horridon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:52:
Druk weekend zo ver met wow :p Voor het eerst het nieuwe eiland bekeken en van alles gedaan daar. Aantal achievements ook en die weekly quest met de stones en zo. Op zich wel leuk gedaan dat nieuwe eiland. Denk alleen dat als mijn reps op exalted staan ik er niet heel veel moeite voor ga doen.

Wat erg epic was, was Oondasta zaterdagmiddag :D Damn, wat hit dat ding hard zeg! Uiteindelijk hebben we met 4,5 raid groep met mensen van allerlei realms (dus zo'n 180! mensen) die dino plat gekregen :D Nog nooit zoveel skeletten gezien van mensen die dood waren gegaan. In het begin ging het nog wel, maar na een tijdje gaan er veel mensen dood en dan ben je zelf uiteindelijk ook aan de beurt, corpse runnen, revive, knop indrukken, oh nee, weer dood. En dat nog een aantal keer zo :p Gigantische lag ook in het begin met timewarp en iedereen nog up :p

Verder begonnen met mats verzamelen om straks in 1x blacksmithing te kunnen levelen nadat ik mining heb gedropt. Met dank aan Carthrax gaat het weer een stukje sneller :)

Nu nog maar eens een poging op de "brug des doods" en dan Horridon...
Ik heb de daillies al achter mij gelaten, nog niet eens zo'n goede rewards, en ik zie die hele repgrind momenteel gewoon niet zitten. Al was het natuurlijk wel eens leuk om nog is aan World PvP te doen >:)

Heb zelf trouwens Oondasta nog niet gedaan maar heb al verhalen gehoord van een vriend dat ze hem met zo'n 160 man niet doodgekregen hebben, eindelijk een uitdaging ? :9~

Ik had in het begin van de patch ook vlug nog wat goedkope stacks GI-bars gekocht, maar wat kosten die dingen veel mats zeg, ik zat op een gegeven moment een item te maken waar ik wel 35 bars voor nodig had 8)7, al ging ik natuurlijk wel 5 levels up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Net met de guild de 'oude' raids gedaan.

Shekzeer ging neer, Protectors ging in 2x neer (1x keer was men niet al te attent met Lightning storm) en Tsulong op de 3e poging neer.

nog 2 bazen te gaan en dan heb ik de mensen in de raid die de oude content wilden clearen ook tevreden gehouden en kunnen we ons volledig op ToT focussen :).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Zo, vanavond ook maar weer eens WoW gespeeld.

Sinds die ene zondag dat raid niet door ging (aantal weken voor 5.2) is er niks meer geraid, niemand meer online.

Weet niet wat er gebeurt is, maar goed was het schijnbaar niet :S
mensen die altijd online waren etc nu opeens 23 days offline :'(

Eerste keer sinds 5.2 dus, verwachtte er niet te veel van maar zag toch een guild group die een tank tekort kwam.
Mocht mee :D
1 boss hadden ze al eerder deze week down gekregen, dus Horridon stond op het programma.
3 healers (10 man) maar mensen vielen om, keek ik eens naar de heals: 40k 35k 20k, nou is dat echt FORS lager dan wij bij HoF HC haalden.
Terwijl deze guild 8/16hc down had ofzo :X en wij maar 5.

IIg bleek dat mr 20k een trial was, die werd uiteindelijk geboot en met een verse healer ging het stukken beter.
In totaal een goede 6 tries gedaan, waarvan 4 met die slechte healer en 2 met die betere _/-\o_
2e keer dat we bij de laatste phase kwamen lag hij al gelijk :*) 1e keer ging ik dood op de swap :(

Ze vroegen gelijk of ik evt wou joinen, nou heb ik op zich interesse, maar woensdag krijg ik de sleutel van mn nieuwe huis _/-\o_ dus atm waarschijnlijk te weinig tijd :)

Maar was toch weer een leuke avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij hebben lekker de hele avond lopen wipen op Horridon. De poison shit kregen we niet goed onder controle. Wel een aantal keer tot derde deur, maar dan wel al met aantal man plat en zo, dus dat schoot niet op. Ach ja, ooit komt het goed zullen we maar zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Opzich wel een leuk avondje, helaas geen progress raiding want de offtank was er niet. Toch Protectors Elite voor het eerst gekilled, na onze 2 normal kills en deze dropten de dagger voor me. Daarna Tsulong voor het eerst down, en deze dropte de sha touched weapon, welke ik ook nog eens won. Daarna deze toch maar aan onze pala gegeven daar deze nog met een MSV wapen zat voor healing en de dagger ook best goed is, al is de 503 dagger net iets minder dan het sha weapon voor me.

Verder ook nog boots gekregen op Tsulong met een coin.

Daarna bleek dat Oonadasta up was, toen daar maar heen gegaan met de raid om het achi te halen. Nadat we met iets van 5 raids waren ging deze erg makkelijk neer, wel een groot lag fest. Op deze boss maar een van mijn nieuwe coins gebruikt en zowaar kreeg ik ook hier loot. Een Haste/Crit belt welke welke volgens mij qua socket bonus bugged is, de socket bonus is namelijk 60 spirit lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik moet zeggen dat dit ook wel een van de betere patches is die we nu al gehad hebben. Nieuwe daily quests voelen niet verplicht aan en zijn best leuk om te doen. Ook de nieuwe rare mob systeem is best wel goed en heb tot nu toe al 1 sleutel mogen looten dus dat chest scenario kunnen doorlopen maar faalde nog al hard. volgende keer beter :p.

Verder dit weekend ook Oondasta gedaan de nieuwe "super" world boss. Via open raid zag ik staan dat hij op bepaalde realms gespawned was en er werd een crz raid opgezet. eerst met 40 man werd het een keiharde wipe op 75%, ondertussen ook alliance groep gestart dus telkens tries afwisselen met die van de alliance. Ongeveer meer dan 2uur bezig geweest en ondertussen nog 2 raid groepen bij gekomen. Alliance bleef gelukkig met veel te weinig voor die boss en dus konden we tag nemen maar zelfs met 120+ mensen slaagde hij erin ons te doen wipen. Mensen constant aan het corpse runnen tijdens fight en zelfs tijdens het ressen moest je heel hard opletten want zijn aoe kon je one shotten met je 50% ress health. Uiteindelijk op de 3 poging met "genoeg" mensen hem toch neer gekregen en als resultaat een goeie 50g mogen ontvangen :+ zag mensen in raid de mount krijgen en sommigen ilvl522 items maar geen thunderforged items. Meteen ook maar zo een nieuwe coin gebruikt maar geen succes.

Moet zeggen dat die boss echt wel super is om te doen maar wees bereid om veel te wipen, rages, flamming en veel tranen te zien :P . 100+ man is echt wel aan te raden en dan nog moet je corpse runnen maar is een boss met hoog vanilla gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Afgelopen weekend het ik met 2 chars al de sleutel mogen looten voor de single player scenario, nu er alleen nog in. Weet iemand trouwens of het een éénmalige instance is of dat je deze vaker kan doen?

Ook even tegen de vervelende valor cap aangelopen. Dat blijft irritant zeg maar het ging ook wel snel. Ben helemaal los gegaan met LFR. Ik zat altijd met het idee dat er tactics nodig waren in een raid maar in LFR dus niet :P

Ook nog even een instance gedaan met IntToStr, ging lekker snel dus de dagelijkse dungeon was ook zo voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:15:
Afgelopen weekend het ik met 2 chars al de sleutel mogen looten voor de single player scenario, nu er alleen nog in. Weet iemand trouwens of het een éénmalige instance is of dat je deze vaker kan doen?
Kan 1 keer per week. Zelf maar matige resultaten behaald hier...
Ook even tegen de vervelende valor cap aangelopen. Dat blijft irritant zeg maar het ging ook wel snel. Ben helemaal los gegaan met LFR. Ik zat altijd met het idee dat er tactics nodig waren in een raid maar in LFR dus niet :P
Zit zelf ook aan de valor cap zonder lfr... Maar inderdaad, lfr is gewoon vol nuken en vooral nergens op letten ;)
Ook nog even een instance gedaan met IntToStr, ging lekker snel dus de dagelijkse dungeon was ook zo voorbij ;)
Healer was net 90 geworden, dus moest me beetje inhouden :p Ik ga tegenwoordig gewoon in volle dps gear met tankwapen + shield die dungeons in en pull gewoon alles wat ik zie. Gaat meestal wel goed. Volgende keer gaan we nog stukje sneller :D

We zijn afgelopen week met de guild ook met tank + 4 dps de dungeon in gegaan. Mijn eerste ervaring als "healer" :+ Was wel grappig met 4 raiders en dus zonder heals gewoon nog steeds hele ruimtes tegelijk pullen :p

[ Voor 9% gewijzigd door IntToStr op 11-03-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:46

Seraphin

Meep?

Haha, afgelopen weekend voor het eerst 5mn HC's gedaan since Cata.

Op mn main was ik er na dingen nooit aan toe gekomen; te veel bezig met dailies, farm en pokemon. Bovendien zag ik een beetje op tegen het gezeik (gebaseerd op Cata HC's). Als druid tank zijnde had ik daar toch niet zo'n zin in.

Zaterdag 90 geworden met mn hunter, de grap was dat ik al 4000 JP had (klaarblijkelijk had ik er tijdens cata nog een boel opgespaard maar nooit uitgegeven). Dus meteen mezelf aardig in de items gestoken en de HC LFD in. Dat viel niets tegen; MoP is qua 5man meer WOTLK dan Cata zeg maar.

Ik heb het idee dat ik nog wel veel meer uit mn rotatie kan halen (22k dps single target op boss fight); gisteren wat macro's gemaakt om mijn CD's makkelijker binnen bereik te hebben en dan vanavond maar eens naar het effect kijken. :)

Wat me wel enorm heeft verbaast; een bevriendde hunter gaf me de tip om Kill Command maar niet te gebruiken, omdat dit te veel focus tov dps zou kosten. Ik kan me dit haast niet voorstellen; het is dé BM skill. Iemand hier ervaring mee?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Seraphin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:13:
Zaterdag 90 geworden met mn hunter, de grap was dat ik al 4000 JP had (klaarblijkelijk had ik er tijdens cata nog een boel opgespaard maar nooit uitgegeven). Dus meteen mezelf aardig in de items gestoken en de HC LFD in. Dat viel niets tegen; MoP is qua 5man meer WOTLK dan Cata zeg maar.
In principe kan je toch direct de HCs in zonder JP gear aan te kopen? Het probleem met JP gear is dat het slechter is dan hetgeen dropped in HCs. Nuja, als je maxed bent qua JP moet je er natuurlijk iets mee doen :*)

*edit* het verbaast me trouwens dat Blizz het probleem met JPs nog steeds niet aangepakt heeft. Je koopt er vrijwel niks nuttigs voor tegenwoordig, heirlooms daargelaten uiteraard.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 11-03-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Kapoen schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:41:
[...]

In principe kan je toch direct de HCs in zonder JP gear aan te kopen? Het probleem met JP gear is dat het slechter is dan hetgeen dropped in HCs. Nuja, als je maxed bent qua JP moet je er natuurlijk iets mee doen :*)

*edit* het verbaast me trouwens dat Blizz het probleem met JPs nog steeds niet aangepakt heeft. Je koopt er vrijwel niks nuttigs voor tegenwoordig, heirlooms daargelaten uiteraard.
Is dat zo? ilvl voor HC's is iets van 435 toch? q rewards uit townlong steppes zijn meestal iets van 429, en 430 uit de normal dungs. Als je alle q's uit dread waste doet ben je ongetwijfeld voldoende gegeared voor HC's, maar ja ik had die zone al gedaan op main dus had met hunter een andere route genomen. Ik gebruikte de JP om een paar vergeten greens naar 458 te krikken. Zeker frustrerend om te zien dat ze slechter zijn dan HC loot, maar soit.

Heb overigens inderdaad overwogen om er looms van te kopen (heb nog een shaman, warrior en priest onder lvl 30), maar die looms zijn dan weer zó duur vind ik, dat ik mn "zuurverdiende" JP toch liever aan de char zelf spendeer (plus levellen gaat al rap genoeg).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bezig met Oondasta, 3 raids, 3 wipes :p Gaat lekker zo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Zo. Vanaf donderdag vrij gehad en rustig de tijd genomen om m'n spriest in de malevolent gear te duwen. Samen met 2 vrienden bijna niets anders gedaan dan BGs. Nog 3 stukjes gear te gaan en dan heb ik volledig season 13 (en nog een paar 12) malevolent gear.

Tussen het queuen door in Krasarang Wilds de 3 alliance rares lopen killen voor de honor tokens (toch al snel 312 / 313 per token met lvl 25 guild + battle standard) en wat Warbringers en Warscouts een kopje kleiner gemaakt voor rep tokens, eventuele rare drops en de Zul Again achievement :)

Het is voor een DPS of healer op deze manier echt zo makkelijk om vol 476 gear (wapen in dan wel 470) te krijgen, maar dan moet je wel van PvP houden. Dit weekend was AV weekend, dus dat was wel weer lachen. Ook gewoon veel voor random gequeued en daar viel het me echt op hoe snel een Isle of Conquest wel niet gewonnen kan worden door als horde gewoon hangar te rushen en meteen binnen te vallen. Dolle pret iig :p

Woensdag begint seizoen 13, dus dan wordt het weer arena tijd. Eens kijken hoe ver we kunnen komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Seraphin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Is dat zo? ilvl voor HC's is iets van 435 toch? q rewards uit townlong steppes zijn meestal iets van 429, en 430 uit de normal dungs. Als je alle q's uit dread waste doet ben je ongetwijfeld voldoende gegeared voor HC's, maar ja ik had die zone al gedaan op main dus had met hunter een andere route genomen. Ik gebruikte de JP om een paar vergeten greens naar 458 te krikken. Zeker frustrerend om te zien dat ze slechter zijn dan HC loot, maar soit.

Heb overigens inderdaad overwogen om er looms van te kopen (heb nog een shaman, warrior en priest onder lvl 30), maar die looms zijn dan weer zó duur vind ik, dat ik mn "zuurverdiende" JP toch liever aan de char zelf spendeer (plus levellen gaat al rap genoeg).
Er is ook een scenario waar je een gratis ilevel 450 wapen van krijgt en verder is er ook een normale instance met 450 loot (mogu'shan palace iets?). Anyhoo, veel kan je toch niet doen met JP dus 'damned if you do and damned if you don't' mbt het uitgeven er van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Aj9Bpyz.jpg

Even een plaatje om onze huidige Oondasta attempts te laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Zo zag bij onze Isle of Giants er ook uit. Ik ben er uiteindelijk na 5 wipes met in totaal 4 raids van 40 mensen mee gekapt :p

edit: imgur heeft trouwens een heel mooie functie voor thumbnails :p

[ Voor 25% gewijzigd door detheavn op 11-03-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Moet zelf zeggen, ik vind het geweldig. Ye olde raids are back again, maar nu nog ook echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Idd deze boss heeft echt dat oude gevoel terug, zijn abilities zijn niet super moeilijk maar hij doet gewoon zo zoveel dmg :P

En eigenlijk alleen al maar het waard om te doen voor achievement:
Millions of Years of Evolution vs. My Fist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En hij is down! WOOT. Wat een geweldig einde was dat zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gzies! :)
Nog wat gedropt? :p

[ Voor 53% gewijzigd door detheavn op 11-03-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had ook een paar screenshots gemaakt bij Oondasta. Was echt epic om al die skeletten te zien :D Waarschijnlijk lagen er rond de 1000 bij ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helaas alleen gold, maar het gevecht maakt alles al waard :p Lange tijd sinds ik dat heb gevoeld zeg. Laatste keer was, Spine heroic denk ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren weer een goede dag in Throne of Thunder gehad. We zitten nu op 9/12 dus nog maar 3 bazen te gaan. Hopelijk kunnen we deze 3 vanavond afmaken, zodat we woensdag gelijk aan heroics kunnen beginnen. We hebben gisteren al wat tries op Iron Qon gehad dus het is nu alleen maar de executie die beter moet :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Hallootjes,

Ik ben weer terug van een weekje wintersport. De guild had woensdag de 1ste baas in ToT omgelegd dus ik kon gister mee met progress op nummertje 2. Best een aardige baas moet ik zeggen, veel chaos, veel adds en veel verschillende abilities.

Uiteindelijk zijn we met 2 healers het verst gekomen (4de gate en daar gewiped), maar ik vraag me af of 3 healers niet beter zou zijn. Daarvoor moet de dps wel flink omhoog. Wat raden jullie aan qua setup? En hoe moeilijk is het laatste deel van dit gevecht?

1/12 voor ons, met 2/12 in het vooruitzicht. Eens kijken hoe het wil. Inmiddels hebben we er een nieuwe shaman bij en komt er een tweede druid (Prei) ons team versterken... Jammer dat onze hunter (Asperge) al een tijd geleden een andere guild is gejoined. We zouden zomaar een groenteafdeling kunnen starten! ;)

Ook heb ik mijn eerste verkenning gedaan op het nieuwe quest eiland, daar ga ik me de komende tijd meer op richten, ziet er uit als een plek waar ik vaker heen kan gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ook bij ons op de server was de nieuwe world boss op isle of titans aanwezig.
Was lekker bezig op mijn priest, en gauw mijn dailies afgemaakt.
Daarna switchen op warrior, kwam binnen op het juiste moment. In de korte tijd dat ik aanwezig was wel 5 keer mogen corpse-runnen BSOD op 90M left, maar gelukkig wel de tag gekregen en met de coin een mooie belt mogen looten.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
hulkie schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:44:

Uiteindelijk zijn we met 2 healers het verst gekomen (4de gate en daar gewiped), maar ik vraag me af of 3 healers niet beter zou zijn. Daarvoor moet de dps wel flink omhoog. Wat raden jullie aan qua setup? En hoe moeilijk is het laatste deel van dit gevecht?
Ik ben dit ook aan het uitzoeken, voorlopige conclusie na wat uitzoekwerk:

Ondertuned voor 25 man, zwaar overtuned voor 10 man. Nu was onze progress niet geweldig de laatste tier door diverse redenen echter is iedereen toch redelijk geared. 490-495 gemiddeld.

Eerste boss ging dan ook zo down, 2de boss is een stuk lastiger op 10's. Waar je ziet op het web dat 25 mans met een gemiddeld ilvl van 490 er zo doorheen lopen, was het gemiddelde ilvl voor een 10's kill 500+ afgelopen zaterdag nog.

Voor zover ik kan uitzoeken tot op heden is ToT meer getuned op 3 healing dan voor 2 healing tenzij je healers uitermate goed zijn, daar je bij redelijk wat fights filnk moet spreaden en op redelijk wat fights de inkomende damage vrij zwaar is. Wat voor ons gelukkig gunstig is daar wij eigenlijk een 3 heal setup hebben, en de vorige tier soms wat last hadden op de encounters getuned voor 2 healing omdat geen van onze healers een goede dps OS heeft.

Een werkende tactic voor 10 man zover ik weet is de boss te doen zoals de meeste guides aangeven, echter ipv hero/tw te bewaren voor de laatste phase, welke op 10 man vrij makkelijk lijkt te zijn (het probleem is er te komen). Hero/tw op de 3de gate te gebruiken en daar alles neer te zergen zodat je healers niet OOM gaan. Tevens maar dat had je al gemerkt denk ik zijn interrupts/dispels/stun op de gate mobs erg belangrijk. Voor zover ik kan zien een fight die misschien melee (vanwege de korte interrupt cd's) misschien wel beter ligt dan ranged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Gz met Oondasta (attempts & kill; beide een gz waard); maakt mij meteen weer enthousiast.
Alleen jammer dat Kul Tiras uitgestorven is.... WTB server population! :X

Zelf overigens ook aardig lol gehad op isle of giants; samen met een andere hunter trolls grinden in de hoop op de pet training book. Best link trouwens want die kerels zijn niet slap. Gelukkig heb je met 2 hunters voldoende mogelijkheden om e.e.a. veilig te houden. Alleen al het feit dat je in de open world weer eens mobs hebt rondlopen waarvoor je moet oppassen, gaf weer een lekker gevoel. :P

Helaasch geen book gedropped; wel allebei de 3 nieuwe pets geloot.

@hieronder; dat is inderdaad wel een uitkomst :)

[ Voor 62% gewijzigd door Seraphin op 11-03-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
De tries bij ons op de server waren met heel wat crossrealm mensen. Stiekem maakt zoiets het vinden van volk toch wel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Op SWC zijn ook niet zoveel mensen te vinden, maar door de CRZ waren er ook mensen uit andere realms, waaronder Silvermoon, waardoor we ineens bijna 200 man hadden in no time. Hoeft dus niet erg te zijn om op een dode realm te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Carthrax schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:15:
Dat vraag ik me dus ook af, mn pala heeft de key ook, maar wil em eigenlijk niet gebruiken als het eenmalig is, aangezien mn ilvl nog niet zo heel denderend is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Zoals ik het begreep kun je 'm zo vaak doen als je een sleutel hebt. De sleutel dropt maar 1 keer per week van mobs, maar zou naast de reguliere drop ook nog via andere wegen, zoals een kistje, te krijgen zijn voor een extra keer looten.

Zo begreep ik de blue posts iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Correct. Ik dropte er één van een Spirit nogwattes Troll, en kreeg er vervolgens nadat ik al mijn dailies had afgerond nog één uit het kistje. De keys zijn echter Account bound, dus je zou op alts kunnen grinden om zodoende op je main nog veel vaker de scenario te doen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Iemand die weet hoe je in de 2de room geraakt bij dat key scenario? Had bijna alle kisten geloot maar geen sleutel voor de deur open krijgen. Of moet je dit op een andere manier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dennism schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:34:
[...]

Ik ben dit ook aan het uitzoeken, voorlopige conclusie na wat uitzoekwerk:

Ondertuned voor 25 man, zwaar overtuned voor 10 man. Nu was onze progress niet geweldig de laatste tier door diverse redenen echter is iedereen toch redelijk geared. 490-495 gemiddeld.

Eerste boss ging dan ook zo down, 2de boss is een stuk lastiger op 10's. Waar je ziet op het web dat 25 mans met een gemiddeld ilvl van 490 er zo doorheen lopen, was het gemiddelde ilvl voor een 10's kill 500+ afgelopen zaterdag nog.

Voor zover ik kan uitzoeken tot op heden is ToT meer getuned op 3 healing dan voor 2 healing tenzij je healers uitermate goed zijn, daar je bij redelijk wat fights filnk moet spreaden en op redelijk wat fights de inkomende damage vrij zwaar is. Wat voor ons gelukkig gunstig is daar wij eigenlijk een 3 heal setup hebben, en de vorige tier soms wat last hadden op de encounters getuned voor 2 healing omdat geen van onze healers een goede dps OS heeft.

Een werkende tactic voor 10 man zover ik weet is de boss te doen zoals de meeste guides aangeven, echter ipv hero/tw te bewaren voor de laatste phase, welke op 10 man vrij makkelijk lijkt te zijn (het probleem is er te komen). Hero/tw op de 3de gate te gebruiken en daar alles neer te zergen zodat je healers niet OOM gaan. Tevens maar dat had je al gemerkt denk ik zijn interrupts/dispels/stun op de gate mobs erg belangrijk. Voor zover ik kan zien een fight die misschien melee (vanwege de korte interrupt cd's) misschien wel beter ligt dan ranged.
Hier een lijstje met info welke bosses wij 2 healen of 3 healen op 10 man:
Jin'Rokh = 2 heal
Horridon = 3 heal (mogelijk met 2, meer dps is minder adds up)
Council = 2 heal
Tortos = 2 heal
Megaera = 3 heal
Ji-kun = 3 heal (makkelijk te doen met 2, geen idee waarom ze voor 3 gingen)
Durumu = 2 heal
Primordius = 3 heal (mogelijk met 2 als beide healers veel buffs van de pools pakken)
Dark Animus = 3 heal
Iron Qon = 2 heal
---------------------------------------------------------------------
Deze bazen moeten we nog doen. Dus daar kan nog verandering in komen :).
Twin Consorts = 3 heal
Lei Shen = 2 heal

Zo te zien is het een beetje om en om bij 10 man raiden. 25 man lijkt op het moment wat undertuned op normal.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Grompie schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:03:
Iemand die weet hoe je in de 2de room geraakt bij dat key scenario? Had bijna alle kisten geloot maar geen sleutel voor de deur open krijgen. Of moet je dit op een andere manier doen?
Er is geen sleutel, maar een hendel om de deur te openen. Zit links van de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
IntToStr schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:07:
[...]

Er is geen sleutel, maar een hendel om de deur te openen. Zit links van de deur.
|:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Jerry schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:04:
[...]

Hier een lijstje met info welke bosses wij 2 healen of 3 healen op 10 man:
Jin'Rokh = 2 heal
Horridon = 3 heal (mogelijk met 2, meer dps is minder adds up)
Council = 2 heal
Tortos = 2 heal
Megaera = 3 heal
Ji-kun = 3 heal (makkelijk te doen met 2, geen idee waarom ze voor 3 gingen)
Durumu = 2 heal
Primordius = 3 heal (mogelijk met 2 als beide healers veel buffs van de pools pakken)
Dark Animus = 3 heal
Iron Qon = 2 heal
---------------------------------------------------------------------
Deze bazen moeten we nog doen. Dus daar kan nog verandering in komen :).
Twin Consorts = 3 heal
Lei Shen = 2 heal
Ja, maar jullie komen uit een 15/16HM T14 reeks dacht ik gelezen te hebben of misschien zelfs 16/16 en daan geloof ik idd wel dat wel dat de meeste enocunters te bruteforcen zijn met 2 healers op dat gear level.

Ik lees vooral tactics voor groepen met een gemiddeld ilvl 490-500 daar wij in die klasse vallen, niet voor groepen met dik 500+, dan zit je voor zover ik kan zien al een stuk sneller op 3 heal dan 2 heal bij wat meer bosses voor wat meer controle op de healing. Een dooie DPS bij ons heeft meer impact op een encounter dan een van onze healers die 60k dps zou doen in offspec :) Neemt trouwens niet weg dat we 2 healen waar we kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Seraphin schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:54:
Helaasch geen book gedropped; wel allebei de 3 nieuwe pets geloot.
Droppen de pets van verschillende soorten mobs of kan elke mob ze alle 3 droppen ? Tot op heden enkel de "enkelbijter" geloot van de humanoids.

Gisteren bezig met de lvl90 elite mobs op isle of titans : kwam een lock lans met het verzoek om samen te gaan farmen. Ik als disc smite, warlock met zijn tank-pet gewoon lvl91 slopen. Door smite heals was dit goed te doen. enigste probleem was de lvl91 dinosaurus. hij doet een AOE-6s silence en in die tijd maakt hij gehakt van de warlockpet en daarna met ons. Zit nu wel na een uurtje farmen op bijna 400 bones.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

met wat guildies heb ik op de boot staan farmen voor de pets (voor iedereen :P ) 1x per half uur ongveer de rare kill (god of iets) dan weer de boot door en na een tijdje had iedereen alle 4 de nieuwe pets,ging best goed :) ow en je kan de dino die bij de boot staat pullen en dat loopt ie sort of dwars door de boot heen xD ziet er niet uit :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:01

Oxigeon

En zo is dat!

sabriel schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:37:
[...]

Droppen de pets van verschillende soorten mobs of kan elke mob ze alle 3 droppen ? Tot op heden enkel de "enkelbijter" geloot van de humanoids.

Gisteren bezig met de lvl90 elite mobs op isle of titans : kwam een lock lans met het verzoek om samen te gaan farmen. Ik als disc smite, warlock met zijn tank-pet gewoon lvl91 slopen. Door smite heals was dit goed te doen. enigste probleem was de lvl91 dinosaurus. hij doet een AOE-6s silence en in die tijd maakt hij gehakt van de warlockpet en daarna met ons. Zit nu wel na een uurtje farmen op bijna 400 bones.
Enkelbijter :P. Wat een namen haha. Of hebben ze WoW vernieuwd naar het Nederlands? :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dennism schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:10:
[...]

Ja, maar jullie komen uit een 15/16HM T14 reeks dacht ik gelezen te hebben of misschien zelfs 16/16 en daan geloof ik idd wel dat wel dat de meeste enocunters te bruteforcen zijn met 2 healers op dat gear level.

Ik lees vooral tactics voor groepen met een gemiddeld ilvl 490-500 daar wij in die klasse vallen, niet voor groepen met dik 500+, dan zit je voor zover ik kan zien al een stuk sneller op 3 heal dan 2 heal bij wat meer bosses voor wat meer controle op de healing. Een dooie DPS bij ons heeft meer impact op een encounter dan een van onze healers die 60k dps zou doen in offspec :) Neemt trouwens niet weg dat we 2 healen waar we kunnen :)
15/16hc voor de patch, 16/16hc na de patch :P. Ons gearlevel ligt misschien net iets hoger, maar zoveel scheelt het niet. De meeste van ons zitten rond de 500. Nu een stuk hoger met de 522 items natuurlijk ;).
Maar je hebt gelijk dat het voor lagere gearlevels makkelijker gaat (meer controle over damage) met 3 healers. Sommige gevechten zijn weer aardig "spam heals". Vooral Megaera was pittig, zelfs met 3 healers.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Oxigeon schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Enkelbijter :P. Wat een namen haha. Of hebben ze WoW vernieuwd naar het Nederlands? :P
Het is vertaald van uit het engels, alle 4 de pets:

Zandalari Anklerender
Zandalari Footslasher
Zandalari Toenibbler
Zandalari Kneebiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dit moet er even uit:

FUCK YEA!

Terrible Trio en Double agent. Finally >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:09:
dit moet er even uit:

FUCK YEA!

Terrible Trio en Double agent. Finally >_>
Gratz! Ik zou eigenlijk ook eens werk moeten maken van mijn 2de 90, ben aan het twijfelen tussen men Hunter (85) en mijn shaman (67), al kijk ik er wel een beetje tegenop. Al dat questen :r
Jerry schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:08:
Gisteren weer een goede dag in Throne of Thunder gehad. We zitten nu op 9/12 dus nog maar 3 bazen te gaan. Hopelijk kunnen we deze 3 vanavond afmaken, zodat we woensdag gelijk aan heroics kunnen beginnen. We hebben gisteren al wat tries op Iron Qon gehad dus het is nu alleen maar de executie die beter moet :).
Nu al :'(
Ik moet nog steeds de eerste boss neerkrijgen, al gaan we er wel woensdag eens werk van maken :) (Eerste boss is naar het schijnt wel easy ?)
lanerios schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:12:
[afbeelding]

Even een plaatje om onze huidige Oondasta attempts te laten zien :)
Oww, eindelijk een leuke World boss _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 22:28
meer mensen probs met inloggen? Realm-status is gewoon up maar ik kom er niet in. Elke keer disconnect als ik mijn realm kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
nadd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:36:
meer mensen probs met inloggen? Realm-status is gewoon up maar ik kom er niet in. Elke keer disconnect als ik mijn realm kies.
Nope, juist gewoon kunnen inloggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
*rant*

Ik ben m'n Battle.net account kwijt door een of ander overijverige security feature van Blizzard. Ik heb net een nieuw systeem en heb daarmee de trail van MoP geprobeerd, na een tijd lang niets meer met Cataclysm te hebben gedaan. De volgende dag probeer ik op Battle.net en in de game client in te loggen en krijg ik een melding dat m'n account gelocked is wegens "suspicious activity".
Om die te unlocken moet ik m'n wachtwoord resetten en 1) de code van m'n fysieke WoW kopie invoeren (niet van toepassing want digitale aanschaf) of 2) m'n geheime vraag beantwoorden. Nou weet ik het antwoord op die vraag dus niet, want ik vul bij dat soort achterlijke beveiligingsmechanismen altijd een reeks onzin in - sinds ik m'n Hotmail account er eens door kwijt ben geraakt in een ver verleden. Dus een support ticket is dan de enige optie. Maar om die aan te kunnen maken op moet je op Battle.net kunnen inloggen en dat ging dus juist niet. Lekker over nagedacht.
Afijn, ik even snel een nieuwe e-mail account aangemaakt en een nieuwe Battle.net account geregistreerd. Daarmee een support ticket gelogd met de probleemomschrijving en zoveel mogelijk informatie over mijn account. Kreeg ik een reply terug dat ze mijn geheime vraag kunnen herstellen, maar dan moet ik wel een scan opsturen van een geldig identificatiebewijs. Ik een zwart wit scan die ik nog digitaal had van mijn rijbewijs doorgestuurd. Krijg ik vervolgens een bericht terug dat het persé in kleur moet zijn. Voor de goede orde, hier zijn inmiddels al 5 dagen overheen gegaan.
Ik heb een bericht terug gestuurd dat ik niet van plan ben om dit spelletje nog langer mee te spelen. Blizzard heeft wat mij betreft afgedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Kwistnix op 11-03-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, net op Vek'nilash ook Oondasta gedaan, 4 raid groepen, gecoordineerd door 1 guild :P

Gekkenwerk, veel lijken maar het lukte en ik heb de video opgenomen (lage fps door het aantal mensen en ik was veel dood).

Link volgt nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Fallen, jou fout dan. Ze geven je de optie dat ze iets voor je doen. Dat jij dat weigert, is jou fout. niet die van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Gister ochtend eindelijk het quest item geloot om de Green-fire Warlock chain te unlocked! Black Temple scenario is awesome, laatste boss is een van de meest intense fights die ik ken. 31 Miljoen health, add phases met 60 imps tegelijk, een huge Pit Lord om te enslaven.... zeer awesome.

En het groen vuur zelf is natuurlijk helemaal te gek ^^, geeft zelfs je demonform een groene glow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:48
nadd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:36:
Ja had ik ook even last van. Heb maar een reboot gedaan en gek genoeg werkte dat hier :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
lanerios schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:31:
@Fallen, jou fout dan. Ze geven je de optie dat ze iets voor je doen. Dat jij dat weigert, is jou fout. niet die van Blizzard.
Tuurlijk joh. Om te beginnen moeten ze niet automatisch m'n account volledig blokkeren gebaseerd op een of ander falend heuristiekje. Steam detecteert ook netjes dat je vanaf een andere locatie probeert in te loggen en stuurt vervolgens netjes een code naar jouw geregistreerde e-mail account, waarmee je je kan authenticeren. Blizzard gaat er gemakshalve vanuit dat je e-mail account wel gehacked zal zijn. Maar goed, dan moet je maar zo'n authenticator kopen van € 10.00 zeker, dan heb je nooit problemen? Ik heb trouwens precies gedaan wat ze van mij vroegen. Er is aanvankelijk niet naar een kleuren kopie gevraagd en ik vind het ook totale onzin. Hun manier van handelen is gewoon verre van netjes of klantvriendelijk. Dat heeft mij een Cataclysm licentie gekost en hun een klant.

[ Voor 22% gewijzigd door Kwistnix op 11-03-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Tot 1080p is nu beschikbaar :) Veknilash vs Oondasta

[ Voor 41% gewijzigd door Sabrac op 11-03-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
FallenAngel666 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:50:
[...]

Tuurlijk joh. Om te beginnen moeten ze niet automatisch m'n account volledig blokkeren gebaseerd op een of ander falend heuristiekje. Steam detecteert ook netjes dat je vanaf een andere locatie probeert in te loggen en stuurt vervolgens netjes een code naar jouw geregistreerde e-mail account, waarmee je je kan authenticeren. Blizzard gaat er gemakshalve vanuit dat je e-mail account wel gehacked zal zijn. Maar goed, dan moet je maar zo'n authenticator kopen van € 10.00 zeker, dan heb je nooit problemen? Ik heb trouwens precies gedaan wat ze van mij vroegen. Er is aanvankelijk niet naar een kleuren kopie gevraagd en ik vind het ook totale onzin. Hun manier van handelen is gewoon verre van netjes of klantvriendelijk. Dat heeft mij een Cataclysm licentie gekost en hun een klant.
Juistem....

On topic:

Net dag 1 gedaan van de Thunder dailies, wat zijn die geweldig zeg. Nog nooit zulke leuke dailies gedaan. Veel samenwerking tussen groepen merk ik. Leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 00:40
[...]

Dit geintje hebben ze mij ook meerdere malen geflikt. En als antwoord op de vraag wat ze met de digital scan van je ID gaan doen wordt je verteld dat het niet bewaard wordt.... Hoe gaan ze dan in de toekomst een vergelijk maken? Met wat? Inderdaad. Suspicious behaviour vinden ze al als je op een andere pc aanlogt met een andere internet connectie die je normaal gesproken gebruikt. Dus, ook via mobiel internet even snel aanloggen, omdat je normale connectie niet beschikbaar is = Account locked.
Even aanloggen op de Blizz forums vanaf je werkplek = vreemde IP = Account locked.
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken en als je een klacht op de Blizz forums daarover neerlegt, dan wordt je forum account lifetime banned.
Enige oplossing is een authenticator, fysiek apparaat of de gratis smartphone app (Android/iOS/WP).
Ik snap je sentiment volledig. De snelheid waarmee ze je account locken is niet normaal en je verwacht het ook niet. En dan de "service" die je inderdaad krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Sorry hoor, maar dit is gewoon echt jouw fout, wees blij dat blizzard wat aan beveiling van je account doet en dit helaas ook moet doen gezien de enorme foute belangstelling van goldfarmers e.d. in WoW accounts. Dat jij een onzin/vraag antwoord invult op je secret question is natuurlijk al zeer onhandig (en ook deze vraag/antwoord kan je gewoon opslaan in een tooltje alls keypass oid) en je CD key wordt bij een digitale aankoop in de bevestigings mail meegestuurd en staan voor zover ik weet ook op battle.net (in je transaction history zodat je ze kan backuppen).. Deze zou je dus ook gewoon moeten hebben, tenzij je deze mails hebt gedelete wat natuurlijk ook onhandig is.

Met een authenticator heb je inderdaad weining problemen meer en deze is zelfs gratis (op de telefoon). Een fysieke vragen ze een kleine (naar mijn mening eerlijke) vergoeding voor, voor zover ik weet zijn dit gewoon officiele vasco tokens welke normalitier incl. licentie een stuk meer kosten dan de vergoeding welke ze vragen op battle.net, al zal blizzard hier vast een goede deal voor hebben gemaakt met Vasco.

Ik herken me dan ook totaal niet in de inlog problemen die sommigen hebben vanaf alternatieve locaties, ik log vrij regelmatig in op verschillende plekken, en mijn account is nog nooit gelocked geweest om deze reden.

Wel is mijn account ooit suspended geweest vanwege een keylogger op een systeem bij een maat van me waar ik destijds veel speelde (voordat de authenticators bestonden) en toen heb ik via de telefoon het account binnen 10 min weer kunnen activeren. Dit ook via het aanleveren van mijn ID kaart, daar mijn doosje met vanilla CD-key ergens in een doos zit. Dit kon gewoon via een foto gemaakt vanaf een mobieltje.

Al met al kan ik denk ik zeggen dat ik volledig anders denk over de blizzard klanten service dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

W00t, ToT 11/12 down nu :).
Hopelijk dinsdagavond Lei Shen neer, zodat we woensdag aan heroics kunnen beginnen :D.

Iron Qon met 2 healers gedaan. Dit was echt een heel bruut gevecht. En het hielp niet dat onze andere resto druid nog zijn boomkin gear droeg :X. Wel een rank 12 als resto druid gehaald :).
Twin Consorts was een eitje met 3 healers (rank 14 gehaald). Het is duidelijk dat Iron Qon de gear-check is in deze instance.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Had je geen monk mee in de raid? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Een "geheime vraag" waarbij je slechts uit een handjevol vragen kan kiezen is een bizar slecht beveiliginsmechanisme, dus daar ga ik ook als zodanig mee om. Ik ben het absoluut met je eens dat ik die tekenreeks in KeePass had kunnen zetten voor de volledigheid. Dat heb ik niet gedaan, omdat je die naar mijn verwachting destijds alleen nodig had wanneer je je wachtwoord niet meer had. Laat ik daar nou net KeePass voor gebruiken. Dat je die vraag ook nodig zou hebben om je account te unlocken, omdat een of ander draconisch beveiliginssysteem dat nodig acht, daar had ik niet op gerekend. Voor de goede orde: dat was ook nergens vermeld, omdat dat automatische account-lock systeem er destijds nog helemaal niet was.

Die digitale sleutel biedt ook geen soelaas, want die kan je niet gebruiken om te unlocken. Precies omdat Blizzard er vanuit gaat dat je e-mail account ook gelijk gecompromitteerd is (totaal ongefundeerde onzin) en daar dus vandaan te toveren is door een aanvaller. Alleen de hard-copy versie is daarvoor bruikbaar.

Dus een smeekbede bij de support afdeling met een nieuwe account is dan de enige optie. Vervolgens laten ze daar 5 dagen overheen gaan en ben je nog niet geholpen. Ik denk dat dit in niemands definitie van klantvriendelijkheid past. Ik ben in ieder geval helemaal klaar met Blizzard. Verder is het ook niet de bedoeling om dit topic te verstieren met een welles-nietes spelletje, maar ik wilde het toch even melden. Misschien kan iemand die er lering uit trekken, dat zou toch mooi meegenomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Misschien had je ze ff moeten bellen, in mijn ervaring is de telefonische helpdesk een stuk sneller dan de tickethelpdesk bij Account problemen en kunnen ze je vaak direct helpen, maarja dat is natuurlijk achteraf gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:18
Zijn er trouwens meer mensen die sinds de patch random FPS drops hebben? of veelvuldig random disconnects(meestal in Raid van throne of the thunder king).

Ik wordt persoonlijk horendol van de random FPS drops... Nu hebben guildies ook op zelfde momenten FPS drops, en zo te zien meerdere mensen op het wowforum (battlenet).

Is er iemand van jullie die toevallig al de oplossing gevonden heeft? Of is dit nu echt een dikke faal in de patch? (waar ik vanuit ga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 00:43:
W00t, ToT 11/12 down nu :).
Hopelijk dinsdagavond Lei Shen neer, zodat we woensdag aan heroics kunnen beginnen :D.

Iron Qon met 2 healers gedaan. Dit was echt een heel bruut gevecht. En het hielp niet dat onze andere resto druid nog zijn boomkin gear droeg :X. Wel een rank 12 als resto druid gehaald :).
Twin Consorts was een eitje met 3 healers (rank 14 gehaald). Het is duidelijk dat Iron Qon de gear-check is in deze instance.
Nice! wij zitten nu op 9/12, hopelijk vandaag naar 12/12 zodat we morgen aan heroics kunnen beginnen, maar heb er een hard hoofd in :|
Baal wel van de nerfs voor mage dps, zeker gezien de benodigde movement op veel fights zie je gewoon dat frost en arcane niet meekunnen en voor fire is mijn crit nu te laag.
Denk dat ik maar mass crit ga gemmen/reforgen en kijken of ik dan mee kan komen.. In ieder geval weer buffs aangekondigd voor vandaag :)

Vrijdag eindelijk 9/9 gold in cm's gehaald! Brewery viel uiteindelijk erg mee.
Wel jammer dat de mage xmog lelijk is, zeker vergeleken met priest en pala |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Even een vraagje wat betreft het "Wow-Abbonement". Ik zou graag een game-card willen kopen van WoW. Als ik dit doe via de site van Blizzard zelf kost dit €12.99. Nu is mijn vraag eigenlijk of er sites zijn waar ik game-time kan kopen per maand en dan voor een lager bedrag dan bij Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:30
Oxigeon schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:50:
Even een vraagje wat betreft het "Wow-Abbonement". Ik zou graag een game-card willen kopen van WoW. Als ik dit doe via de site van Blizzard zelf kost dit €12.99. Nu is mijn vraag eigenlijk of er sites zijn waar ik game-time kan kopen per maand en dan voor een lager bedrag dan bij Blizzard.
Kort maar krachtig, nee!
Per maand is 12,99 standaard prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ryur schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:54:
[...]

Kort maar krachtig, nee!
Weten we dat ook weer. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
En we zijn in Stage 2 aangekomen! Vanochtend nog even snel het single player scenario gedaan op weg nieuwe daily quests. Deze keer een mix van nieuwe en oude daily quests maar die komen vanavond aan bod. Het scenario was leuk om te doen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Ryur schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:54:
[...]

Kort maar krachtig, nee!
Dat is niet helemaal waar :-)
Er zijn wel degelijk sites die prepaid cards voor misschien een eurotje minder verkopen dan bij blizzard.....
Het gaat hier veelal wel om de 60 day prepaid kaartjes die dan voor bij bijvoorbeeld €23 verkocht word ipv €26

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Donnas-A schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:22:
[...]

Dat is niet helemaal waar :-)
Er zijn wel degelijk sites die prepaid cards voor misschien een eurotje minder verkopen dan bij blizzard.....
Het gaat hier veelal wel om de 60 day prepaid kaartjes die dan voor bij bijvoorbeeld €23 verkocht word ipv €26
True; maar hij vroeg perse per maand
En prepaid zijn dus per 2 maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
FallenAngel666 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 01:57:
Een "geheime vraag" waarbij je slechts uit een handjevol vragen kan kiezen is een bizar slecht beveiliginsmechanisme, dus daar ga ik ook als zodanig mee om.
Your mother's maiden name: Linkerteelbalinfectie
Althans, iets in de trend heb ik, zoiets vergeet je never nooit niet.
ph4nt0m schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:32:
Zijn er trouwens meer mensen die sinds de patch random FPS drops hebben? of veelvuldig random disconnects(meestal in Raid van throne of the thunder king).
Dikke FPS drops heb ik ook last van. Afgelopen weekend was het bijv AV weekend en zodra je de poort uitstormde kreeg ik telkens weer een dikke drop van een seconde of 3 tot 4. Gewoon om misselijk van te worden. Het is me gelukkig nog niet ergens gebeurd dat ik er super veel last van had, maar het is verre van wenselijk gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Dennism schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 03:01:
Misschien had je ze ff moeten bellen, in mijn ervaring is de telefonische helpdesk een stuk sneller dan de tickethelpdesk bij Account problemen en kunnen ze je vaak direct helpen, maarja dat is natuurlijk achteraf gepraat.
Dit ^^ is ook mijn ervaring. ook eenmaal problemen gehad met mijn account,even een belletje en na een foto van mijn vanilla box (die had ik dan wel hard-cover :P ) kon ik een minuut of 20 later weer inloggen :)

fps drops had ik gister ook iets meer last van leek,dacht eerst dat het aan wat andere programma's lag (al zou dat met mijn systeem niet mogen) laatste 2 weken her en der wel disconnects gehad inderdaad.Gister deden we een BDW archie run,stond 1 van de guildies opeens in panderia terwijl we met een boss bezig waren :?

[ Voor 22% gewijzigd door mrsar op 12-03-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

mrsar schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:03:
[...]

Dit ^^ is ook mijn ervaring. ook eenmaal problemen gehad met mijn account,even een belletje en na een foto van mijn vanilla box (die had ik dan wel hard-cover :P ) kon ik een minuut of 20 later weer inloggen :)
Ik ben ook wel erg te spreken over de customerservice hoor.
Na een lange tijd wilde ik weer op mijn oude account inloggen.
Helaas was ik het wachtwoord van mijn hotmail kwijt waar ik de game op had geactiveerd en ik kreeg het maar niet voorelkaar om die te wijzigen.
Ik belde het nummer en na 5 minuten kreeg ik een medewerker aan de telefoon.
Even wat serialkeys doorgeven (foto`s waren niet eens nodig) en ik kreeg alle informatie op mijn nieuwe email account...even linkjes klikken en klaar was ik.

P.s. Authenticator kopen? Tegenwoordig heb je daar toch al apps voor?
Je hebt het jezelf denk ik een beetje moeilijk gemaakt....

[ Voor 7% gewijzigd door MetalPool op 12-03-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Maar mensen, het is makkelijk te zien. Dit ligt gewoon niet aan de customer service. Iedere IT support medewerker kent dit soort gebruikers.

"Het ligt niet aan mij, jullie policies zijn kut en ik ben geweldig"

On topic:

Phase 2 is open, en die solo scenario erin? Geweldig! (om de dailies te unlocken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

FallenAngel666 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 01:57:
Een "geheime vraag" waarbij je slechts uit een handjevol vragen kan kiezen is een bizar slecht beveiliginsmechanisme, dus daar ga ik ook als zodanig mee om. Ik ben het absoluut met je eens dat ik die tekenreeks in KeePass had kunnen zetten voor de volledigheid. Dat heb ik niet gedaan, omdat je die naar mijn verwachting destijds alleen nodig had wanneer je je wachtwoord niet meer had. Laat ik daar nou net KeePass voor gebruiken. Dat je die vraag ook nodig zou hebben om je account te unlocken, omdat een of ander draconisch beveiliginssysteem dat nodig acht, daar had ik niet op gerekend. Voor de goede orde: dat was ook nergens vermeld, omdat dat automatische account-lock systeem er destijds nog helemaal niet was.

Die digitale sleutel biedt ook geen soelaas, want die kan je niet gebruiken om te unlocken. Precies omdat Blizzard er vanuit gaat dat je e-mail account ook gelijk gecompromitteerd is (totaal ongefundeerde onzin) en daar dus vandaan te toveren is door een aanvaller. Alleen de hard-copy versie is daarvoor bruikbaar.

Dus een smeekbede bij de support afdeling met een nieuwe account is dan de enige optie. Vervolgens laten ze daar 5 dagen overheen gaan en ben je nog niet geholpen. Ik denk dat dit in niemands definitie van klantvriendelijkheid past. Ik ben in ieder geval helemaal klaar met Blizzard. Verder is het ook niet de bedoeling om dit topic te verstieren met een welles-nietes spelletje, maar ik wilde het toch even melden. Misschien kan iemand die er lering uit trekken, dat zou toch mooi meegenomen zijn.
Ik begrijp dat je graag je negatieve ervaring deelt, en dat is ook absoluut de bedoeling van een forum als dit, dus ik steun je daarin volledig. Dat je pissig wordt van deze onhandige communicatie valt volledig te begrijpen, en het laatste wat je dan hier wilt horen is dat het je eigen stomme schuld is, zeker als dat niet helemaal terecht is :P

Wat mensen hier wel uit kunnen leren is dat het ten eerste veel beter werkt om telefonisch contact op te nemen. Die optie bestaat, en wordt ook aanbevolen op de battle.net website zelf. Zéker als je je account niet in kan omdat die gelockt is lijkt het de meest logische oplossing.

Dat jij nu een nieuw account hebt aangemaakt om een ander account te laten unlocken is, vanuit Blizzard gezien, onhandig. Het feit dat jij een ander account wilt benaderen is gewoon een alarmbel binnen de klantenservice, waardoor je dan meteen de hoogst mogelijke identificatiestap moet zetten om te bewijzen dat het daadwerkelijk jouw account is. Als je had gebeld had je naar alle waarschijnlijkheid ook je ID moeten opsturen, maar dan was je niet in de 'account stealing' categorie beland. Ik beweer niet dat ik weet hoe het bij de account service van Blizzard gaat, maar ik kan me voorstellen dat dergelijke beveiligingsmaatregelen standaard zijn. En overigens niet alleen bij Blizzard, maar bij iedere service waarbij gebruik gemaakt wordt van persoonlijke informatie.

Ik ben het met je eens dat standaard beveiligingsvragen een lompe manier van valse veiligheid creëren is. Ook het bewaren van emailtjes met keys kan wel eens mis gaan. Dus de laatste manier voor Blizzard om te verifiëren dat jij eigenaar bent van een account is het opsturen van ID. Lijkt me op zich niet heel raar.

Kortom: pech gehad! Het flaggen van je account is automatisch gebeurd: inloggen vanaf nieuw IP/ verbinding, zonder authenticator == 9/10x een poging tot account theft. Je hebt alleen voor het verkeerde pad naar de oplossing gekozen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

lanerios schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:17:

On topic:

Phase 2 is open, en die solo scenario erin? Geweldig! (om de dailies te unlocken)
Ben benieuwd of het dan op mijn realm oo kzover is :) (ieder realm staat hierin los van elkaar toch? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

mrsar schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:18:
[...]

Ben benieuwd of het dan op mijn realm oo kzover is :) (ieder realm staat hierin los van elkaar toch? )
Yep, afhankelijk van het % van de actieve playerbase dat deelneemt aan de dailies. dus als je een realm hebt waar niemand zich interesseert in de dailies kan het wat langer duren.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Blijkbaar is de populatie van Steamwheedle Cartel (een underpopulated realm) dan verslaafd aan dailies ;)
Wij zaten vanochtend dus ook op Stage 2. Ik was helemaal verrast toen Jaina een normale quest had ipv de daily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Carthrax schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:22:
Blijkbaar is de populatie van Steamwheedle Cartel (een underpopulated realm) dan verslaafd aan dailies ;)
Wij zaten vanochtend dus ook op Stage 2. Ik was helemaal verrast toen Jaina een normale quest had ipv de daily.
Straks maar even kijken wat Anachronos heeft.

Zit vandaag weer ziek thuis (hernia), dus lekker dagje voor dailies :D (en wachten totdat SCII HoS binnenkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Uhm ziek thuis met een hernia....is het dan verstandig om te gaan zitten? :P
Wel klote voor je dat je dat hebt hoor zo bedoel ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:22:
De progress is population afhankelijk, dus we doen het goed :D Vanavond ook maar even dat scenario doen dan.

Gisteren tegen de 1000 bars gekocht/gemaakt voor m'n BS mats. Af en toe uit veiligheidsoverwegingen maar tegen Carthrax aangepraat om te verzekeren dat ik nog niet helemaal gek was. Zo'n 600 ores zelf gemined ook.

Moet nu nog alle WotLK bars zien te verzamelen (of ghost iron bars daarvoor gaan verzamelen) en nog een stuk of 60 obsidium bars en ik heb alle mats om in 1x van 0 naar 600 te gaan. Wel een paar k gold armer nu, maar valt me nog mee tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren onze tweede raid in ToT gedaan. De eerste keer (afgelopen donderdag) kwamen we redelijk makkelijk voorbij de eerste baas om vervolgens meer te wipen op de brug :P en de rest van de avond bezig te zijn met Horridon. Ondanks dat we de kill niet voor elkaar kregen had ik wel het gevoel als we eens met iedereen in leven tot de laatste fase zouden komen (enkel Horridon over) dat we wel een kill zouden krijgen.

Zo gezegd, zo gedaan. Gisteren opnieuw naar binnen (zonder wipes op brug boss! :P) en 2 pogingen later lag Horridon op z'n gat. Niet helemaal vlekkeloos aangezien we de laatste fase hebben gedaan met 2 dode dps en een dode tank. Maar neer was die!~, onze eerste thunderforged item gezien (healer trinket voor onze shaman). Hierna zijn we naar Council gegaan en ook die is na een tijdje gaan liggen. Het is een erg chaotisch gevecht maar zodra je Sul (sand troll) neer hebt wordt het een stuk makkelijker. Wij hebben dan ook na een tijdje de burn sul strat gebruikt waardoor sul dood was net voordat hij empowered werd. Achteraf lees ik vanochtend dat er een hotfix was doorgevoerd waardoor alle council leden 15% minder HP hadden op 10mans. Gecontroleerd met onze logs en we hebben dus de makkelijke versie gedaan (en die vond ik al vrij pittig).

Als laatste nog even een paar pogingen kick-the-turtle gedaan enkel kwamen we niet voorbij de eerste furious breath. Die eerste set turtles moeten sneller neer zodat we tenminste kunnen interrupten :P Maar dat is iets voor vanavond. Ik hoop eerlijk gezegd dat we voor de nieuwe week toch op z'n minst 4/12 kunnen worden.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.