Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

detheavn schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:38:
Gisteren btw de quest chain afgemaakt van de Dominion Offensive en daarmee ook Exalted geraakt. Hoe dan ook ga ik dus zeker de alliance versie nog eens doorspelen, wat een vet einde. Van mij mag Lor'themar nog wel eventjes in de spotlight blijven staan :)

Ik had voor de laatste quest nog de mount gekocht, kwam ik erachter dat de laatste quest er nog eentje geeft, maar dan zonder armor. Wat is die nieuwe Wyvern vet :D (Als je naar mythologie kijkt is het eigenlijk eerder een manticore, maar goed :p) ....... Mooier dan de Alliance gryphon ;)
Wat gebeurde er dan? Of waar start je dat event?
Want ik ben nu ook exalted, maar gebeurde niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Zodra je exalted bent zou je van Nazgrim (dacht ik) bij Domination point die laatste quest moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:49:
Zodra je exalted bent zou je van Nazgrim (dacht ik) bij Domination point die laatste quest moeten krijgen.
True dat. Nazgrim is ook een heerser. Beste questline in de expansie vond ik. Mocht nog een tikkeltje epischer wel (wrathgate & questline in twisted highlands met die draken in gedachten :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Nazgrim heeft als character door de expansions heen ook wel wat liefde gehad, keert ook steeds terug. Ik hoop dat Blizzard hem ook in volgende expansions terug laat komen. Ben wel een beetje fan van 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

detheavn schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:49:
Hmm nee die is er niet,
maar moet ik daar dan ook al die andere quests voor afgerond hebben?
Heb dus alleen dailies gedaan en heb bv wel quest open staan dat ik naar silvermoon moet etc...
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Oh, ja, die quests zijn onderdeel van die chain die je moet afwerken. Zijn heel leuke quests hoor, ik zou zeggen: Doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

detheavn schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:46:
Oh, ja, die quests zijn onderdeel van die chain die je moet afwerken. Zijn heel leuke quests hoor, ik zou zeggen: Doen! :D
Leuke quests? :P die ken ik nog niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Naja, de lore erachter is gewoon steengoed. Moet je van houden denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Ik heb daar ook van genoten, zowel van de horde als alliance kant. Dus ook niet alles snel doortikken maar daadwerkelijk lezen wat er voorbij komt en je hebt een lekker verhaal te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Daarnaast krijg je ook bakken rep van die quests, dus door ze niet te doen heb je jezelf aan extra dagen dailies geholpen, slimpie :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Blistimo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:24:
Daarnaast krijg je ook bakken rep van die quests, dus door ze niet te doen heb je jezelf aan extra dagen dailies geholpen, slimpie :P
:P

Doe die dailies ook omdat ik nog exalted moet met die black prince :P

Overigens, doen jullie nog braaf die 90 lesser coins per week halen?
Ik heb de moed maar opgegeven :X
Afgelopen 2 weken in totaal 32 lesser coins kunnen verzamelen, toen was ik er wel weer zat van :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JBplap schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:34:
[...]

Afgelopen 2 weken in totaal 32 lesser coins kunnen verzamelen, toen was ik er wel weer zat van :F
Niet meer, enige item waar ik echt nog interesse in heb is de trinket van elegon (heb nog 1 coin over).
Maar ga voor de volgende patch wel wat lesser coins opsparen, stuk of 180 ofzo :P

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 07:27
detheavn schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:03:
Naja, de lore erachter is gewoon steengoed. Moet je van houden denk ik :p
Die quest line en de quest-line van Klaxxi waren voor mij de twee beste quest chains van MoP tot nu toe. Dus ja vanuit mijn oogpunt ook zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb voor 5.1 uitkwam een aantal weken geen dailies gedaan nadat ik alles op exalted had, en ik heb sinds ik DO op exalted had ook geen enkele daily die een coin oplevert meer gedaan. Desondanks heb ik nog altijd 1000+ Lesser Coins opgespaard, die ik dus lekker kan gebruiken voor die nieuwe Runes.

Maar ik heb een aantal weken vrij gehad sinds MoP, dus ik heb me in het begin helemaal het leplazarus ge-daily'd om nu onwijs te kunnen slacken :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World of warcraft is toch wel een speciaal geval ja.
Krijg soms willekeurig het gevoel van dit wil ik weer eens spelen.

Maar dan realiseer ik me dat ik alleen een paladin op 85 heb en te lui ben om een leuke class te levelen. Zo is de drang om te spelen er snel weer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ligt eraan hoe lang geleden je gestopt bent. Als je in aanmerking komt voor een Scroll of Resurrection, dan zou je zo ineens een 2de char kunnen hebben op lvl 80 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Kapoen schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 05:40:
Het ziet er naar uit dat Blizzard weer van idee is veranderd met betrekking tot de reset van Valor punten bij de launch van 5.2. Er komt blijkbaar geen reset, waardoor je dus nu nog lekker kan oppotten en dan bij de launch meteen goedkopere valor items kan kopen. bron

[...]
Ik vindt dit eigenlijk een slechter plan dan het te resetten ...

Dit geeft de mensen die "hardcore/no-life" hebben gespeeld weer een voordeel op mensen die later gejoind zijn. En trouwens: Hebben Justice Points dan niet weer geen nut in 5.2 ?

CP wordt natuurlijk wél gereset, en dat is eigenlijk logisch, dus waarom niet beide resetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En waarom is een voordeel slecht? Sorry hoor, maar dat is in elke game zo. Persoon A die er meer tijd in steekt, zal (bijna) altijd beter zijn dan Joe de casual. Zo simpel is het. Iemand die echt veel valor farmt, heeft hier meer aan dan Joe die soms wel eens wat valor farmt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:07:
En waarom is een voordeel slecht? Sorry hoor, maar dat is in elke game zo. Persoon A die er meer tijd in steekt, zal (bijna) altijd beter zijn dan Joe de casual. Zo simpel is het. Iemand die echt veel valor farmt, heeft hier meer aan dan Joe die soms wel eens wat valor farmt.
Dat ze een voordeel hebben ten opzichte van het oude gear (dus als VP zouden geconvert worden naar JP en de items van 5.1 met JP gekocht zouden kunnen worden) zou logisch zijn.

Maar net als met PvP begint er een nieuwe storyline/season, en vind ik dat iedereen de mogelijkheid zou moeten hebben even snel dat nieuwe gear te kunnen krijgen.

Trouwens als hardcore player zou je na de reset nog altijd sneller VP hebben dan een Casual player die af en toe valor farmt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

JimDB schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:52:
[...]

Ik vindt dit eigenlijk een slechter plan dan het te resetten ...

Dit geeft de mensen die "hardcore/no-life" hebben gespeeld weer een voordeel op mensen die later gejoind zijn. En trouwens: Hebben Justice Points dan niet weer geen nut in 5.2 ?

CP wordt natuurlijk wél gereset, en dat is eigenlijk logisch, dus waarom niet beide resetten :?
De nieuwe valor gear zit achter de reputation van de nieuwe raid. Dus in het begin kan je nog niks halen. Je moet eerste minimaal friendly zijn om iets te kunnen kopen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jerry schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:55:
[...]

De nieuwe valor gear zit achter de reputation van de nieuwe raid. Dus in het begin kan je nog niks halen. Je moet eerste minimaal friendly zijn om iets te kunnen kopen.
Even muggenziften: Je kan op neutral al ilevel 522 necklaces kopen.

Och het is nu eenmaal zo :/

[ Voor 0% gewijzigd door JimDB op 13-02-2013 19:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

JimDB schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:11:
[...]

Hmmm klopt, had ik nog niet gezien. Misschien speciaal gedaan voor PTR.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Hmm guild lijkt opeens van het een op het andere moment aan het aftakelen te zijn :S
Voorheen nooit een raid gemist en nu al 3 dagen op rij dat er niemand komt???

Dus:
Is er nog een horde guild op zoek naar een Monk Tank (500 ilvl) voor nu én 5.2?
Zitten nu zelf op 6/16HC en zoek iets vergelijkbaars en wel met de goal voor 5.2 nog een stuk meer te clearen...
Heb geen behoefte aan farm raids.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
JBplap schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:34:
[...]

Daar ben ik al weken geleden mee gestopt aangezien Elder Charms of Good Fortune niet gebruikt kunnen worden in de nieuwe raid.
Vanaf 5.2 kun je de Lesser Charms inwisselen voor Mogu Charm of Fate.

Elder charms worden niet omgezet naar de nieuwe Charms en kunnen in 5.2 alleen nog maar voor de Sha, Galleon en de oude raids gebruikt worden.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:29
Ik heb nog steeds iets van 600 lesser charms, dus dat gaat wel lekker, krijg er nog redelijk wat binnen terwijl ik alleen dailies doe op mijn main terwijl ik ergens voor in de queue sta...

En straks in 5.2 met 12 nieuwe dailies per dag gaat dat alleen maar weer stijgen. geloof dat ik er op het toppunt, toen ik nog iedere dag alle dailies deed iets van 2000 had.

• Dennism
JBplap schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:02:
Hmm guild lijkt opeens van het een op het andere moment aan het aftakelen te zijn :S
Voorheen nooit een raid gemist en nu al 3 dagen op rij dat er niemand komt???

Dus:
Is er nog een horde guild op zoek naar een Monk Tank (500 ilvl) voor nu én 5.2?
Zitten nu zelf op 6/16HC en zoek iets vergelijkbaars en wel met de goal voor 5.2 nog een stuk meer te clearen...
Heb geen behoefte aan farm raids.
Is dat niet gewoon patch moeheid? Is bij mij ook regelmatig zo geweest toen wij nog hardcore raiden. zodra de van de volgende patch de release date ongeveer bekend werd namen een aantal spelers wat gas terug om zich ff op te laden voor de volgende progress cycle en verder zit je natuurlijk nu ook in het voorjaars vakantie seizoen wat misschien er ook voor zorgt dat mensen mogelijk wat minder online zijn omdat ze IRL zaken hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennism op 14-02-2013 01:55 ]

• detheavn
JimDB schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:11:

Volgens een blue post is er nog tijd genoeg om 3k aan VP op te sparen, dus op zich is dat voordeel tov anderen ook weer niet zo groot :p

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister een mindere avond,

Main tank was (wederom) ziek... krijg je als je met kleine kinderen werkt (ze is leraar of.. kinderjuf)
Daarna was onze 'beste' healer er ook niet en zou de offhealer 30 minuten later komen.

Dus, ter voorbereiding op zonder, hadden we maar besloten dan maar 2/6 HoF te doen zodat we deze zondag Garalon + Wind lord weer kunnen doen.

Die 2/6 HoF duurde bijna 3x zo lang als nodig, pug gevonden, bleef disconnecten, andere lid, bleef disconnecten.. maar goed, 1e boss begon direct nadat de trash gecleared was (z'on hekel aan als dat gebeurd). Dus niemand had tijd om zich goed te buffen / potten en dergelijke, ging wel neer maar door de lag issues werd het wel uitdagender.

De pug verdween helemaal bij de trash naar de Blade lord, na 10 minuten wachten, geprobeerd het te 9 mannen...
Kon toen wel merken dat niemand er echt bij was (mentaal), normaal hebben we nooit tornados "voor" ons (in het pad waar we naar toe kiten), nu ineens waren de tornados overal, wat bij een unseen strike problemen vormde..

Range kreeg unseen strike, kon door tornados niet snel genoeg bij elkaar komen.. en 3 man dood.
Dit herhaalde zich nogmaals en dus maar besloten het te laten wipen

Daarna de disconnecte pug vervangen met een hunter, ff duidelijk gemaakt op mumble dat een tornado op het kite path echt niet meer kan voor een farm boss en daarna een kill.

Wel erg jammer dit soort avonden, waar je bijna niets killed.. maar zondag gaat het hopelijk beter :).
Maar even kijken of ik vanavond of morgen MSV kan puggen ^^.

• Carthrax
Dagboekje:

Ik had nog even een gnome Death Knight op Chamber of Aspects naar level 81 geheveld. Ging best wel snel moet ik zeggen. Door Outland heb ik mij door de vrouw laten boosten door alle dungeons, die content trek ik echt niet meer met die vrachtlading alts die ik heb.
Northrend ging ook redelijk snel en nu in Cata content, hopelijk kan dan ook redelijk snel.

Binnenkort maar weer met mijn main aan de gang maar de guild is nu echt helemaal dood en moet dus maar weer op zoek.

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik (als Horde) in godsnaam naar Pandaria kom? LOL!
Ding 85 in Uldum, hoppa meteen HS naar Orgrimmar... nergens een Quest te vinden...
Volgens het interweb zou er een quests gegeven moeten worden door die knakker naast die troon in dat grote gebouw tegenover de AH.. nou niet dus :P

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

Gisteravond weer een raid moeten skippen i.v.m. werk.. Vind dit erg vervelend maar werk begint na een rustige periode weer veel drukker te worden. Stel niet graag mensen teleur zeker niet omdat ik de offtank ben van onze guild. Nu hebben we wel meer mensen die kunnen tanken maar goed.. Vervelende situatie... Mensen die hier ook last van hebben?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Carthrax
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:29:
Ding 85 in Uldum, hoppa meteen HS naar Orgrimmar... nergens een Quest te vinden...
Volgens het interweb zou er een quests gegeven moeten worden door die knakker naast die troon in dat grote gebouw tegenover de AH.. nou niet dus :P
Heb je al een reload gedaan? Zodra je ergens in Orgrimmar bent hoort de quest naar voren te komen die je naar Garrosh toe stuurt.
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:29:
Loop eens dat gebouw van Garrosh in. Dan zou de quest moeten popup-en bij je. En anders even dat Warboard bekijken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

Krijg echt geen quests... hoe heet de quest die ik moet hebben? (Art of War zou het moeten zijn volgens WoWWiki, maar die krijg ik niet) Mis ik soms een voorloop quest oid?

• corset
zijn geen voorloop quests. Check je questlog even, ik leek hem ook niet te krijgen, bleek dat kreng al in m'n log te staan. Anders bepaalde addons?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:22:
Krijg echt geen quests... hoe heet de quest die ik moet hebben? (Art of War zou het moeten zijn volgens WoWWiki, maar die krijg ik niet) Mis ik soms een voorloop quest oid?
Misschien een domme vraag maar, heb je de expansion wel actief op je account? Misschien dat er een bug is waardoor je de quest niet krijgt).

Verwijderd

Sabrac schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:25:
[...]

Misschien een domme vraag maar, heb je de expansion wel actief op je account? Misschien dat er een bug is waardoor je de quest niet krijgt).
Haha, als het goed is wel! Maar het is niet goed dus zal dat ook eens dubbelchecken!

Verwijderd

Haha krijg nou wat! MoP had een chargeback gehad dus mijn game was weer Cata...
Nu is er trouwens een actie! Dus heb ik voor hetzelfde geld de Colleters edition! :D

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:34:
Haha krijg nou wat! MoP had een chargeback gehad dus mijn game was weer Cata...
Nu is er trouwens een actie! Dus heb ik voor hetzelfde geld de Colleters edition! :D
Soms zit een foutje in een klein hoekje :) in ieder geval mooi dat je er nu achter bent en dat je de CE voor hetzelfde geld te pakken hebt :P.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Wat een bewogen week is dit aan het worden. Zondag de knoop doorgehakt om een applicatie aan te maken bij een andere guild met mijn tank, nadat raids weer gecanceld waren. Ik zou met mijn priest blijven. Maak melding dat ik weg ga met mijn tank (GL was al op de hoogte) krijg ik me toch een rant van een paar personen : hypocriet, elitist (ik verwachtte alleen dat mensen prepared en hitcapped waren), misbruik van adminrechten, officer-rechten etc en dus maar besloten met alle characters de guild te leaven. Met de guild had ik alleen maar 4 bosses MSV gekilled.

Kreeg van de guild waar ik een aplicatie heb gedaan meteen invite. Maandag mocht ik meteen mee met de altrun naar MSV - Full clear op MSV met priest. Dinsdag met maingroup naar HoF, die hadden ze nog niet gedaan de afgelopen week. Gisteren voor het eerst terrance op normal, na 1,5u stonden we weer buiten met een clear, maar 2 keer een whipe gehad in totaal. Daarna naar MSV HC, en eerste 3 bosses down en spirit-kings op normal voor shield. Toen was de raid helaas over, maar ben binnen 4 dagen van 4/16 normal naar 16/16 normal en 3/16 HC.

Moet wel complimenten geven aan de groep, tactics waren kort,krachting en duidelijk en imba healers, want om eerlijk te zijn is mijn tank "way undergeared" voor heroic raids. Tot nu toe ben ik zeer gelukking met mijn overstap en hoop dat ze van mij hetzelfde vinden.

*einde dagboek*

[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 14-02-2013 13:15 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Verwijderd

Sabrac schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:27:
[...]

Soms zit een foutje in een klein hoekje :) in ieder geval mooi dat je er nu achter bent en dat je de CE voor hetzelfde geld te pakken hebt :P.
Haha echtwel! Die CE mount is zooo cool :9~ _/-\o_ En beter dan mijn flying carpet :D
Ben niet echt een mountverzamelaar :)
Zoiezo ben ik allergisch voor alle grinds voor mounts, pets, enchants, gear.. (slecht als je WoW wil spelen :P)

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:29:
[...]

Haha echtwel! Die CE mount is zooo cool :9~ _/-\o_ En beter dan mijn flying carpet :D
Ben niet echt een mountverzamelaar :)
Zoiezo ben ik allergisch voor alle grinds voor mounts, pets, enchants, gear.. (slecht als je WoW wil spelen :P)
Heb zelf de CE mount ook, maar vindt dat wel z'on lelijk ding :P heb zelf ook niets met mounts en pets of achievements... had 3-4 jaar geleden al die roze violet drake kunnen halen... maar ja.. te lui :)

• Carthrax
Sabrac schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:49:
[...]

Heb zelf de CE mount ook, maar vindt dat wel z'on lelijk ding :P heb zelf ook niets met mounts en pets of achievements... had 3-4 jaar geleden al die roze violet drake kunnen halen... maar ja.. te lui :)
Wees blij, ik heb die draak 3 jaar geleden gehaald en tot op de dag van vandaag kan ik mijzelf niet meer tot Seasonal spul zetten. Alleen al bij de gedachte daaraan.....
Carthrax schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:05:
[...]

Wees blij, ik heb die draak 3 jaar geleden gehaald en tot op de dag van vandaag kan ik mijzelf niet meer tot Seasonal spul zetten. Alleen al bij de gedachte daaraan.....
Mja ik heb al eeuwen geleden al die dingen gedaan en verdient, ik heb geen rede ze te doen behalve een extra pet of een tabard of iets w/e.

Verder geen zin.
Ik doe alleen de seasonal dingen nog als ik iets bij zie zitten wat ik nog niet heb, maar wel wil hebben. Zoals een mount of een pet ofzo. Andere seasonal spul hoef ik echt niet meer te hebben. Mn bank raakte daarmee overvol en heb sinds een paar maanden terug besloten om dat spul maar niet meer te gaan pakken en mn bank gewoon opgeruimd te houden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
hmr schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:49:
Gisteravond weer een raid moeten skippen i.v.m. werk.. Vind dit erg vervelend maar werk begint na een rustige periode weer veel drukker te worden. Stel niet graag mensen teleur zeker niet omdat ik de offtank ben van onze guild. Nu hebben we wel meer mensen die kunnen tanken maar goed.. Vervelende situatie... Mensen die hier ook last van hebben?
Ik snap je situatie helemaal! En het is inderdaad een beetje vervelend qua raiden de laatste paar weken. Ook omdat andere mensen het vaker laten afweten, eens kijken wat we daaraan kunnen doen/ waarom het zo is. Zondag gaan we hier met de raiders in de guild even over babbelen.

Gister was namelijk ook weer een drama. Slechts 1 main healer en 1 offspec healer beschikbaar, net aan 10 man en onze Monk die weer verschillende keren wow problemen had. Uiteindelijk een social healertje meegenomen, maar na een aantal tries bleek dat ook geen optie te zijn.

Wel mijn druid bijna op level 88. Tijdens het questen vroeg iemand om dps, ik whisper hem waarvoor en krijg in plaats van een antwoord een invite en een summon naar Sha. Toch lekker, dan heb ik in ieder geval 476 schoentjes tegen de tijd dat ik 90 ben.

Vanavond denk ik even de 88 aantikken en verder weinig WOW. Ben erg benieuwd wat iedereen nu eigenlijk wil in de guild. We hebben een core groep van +-7 man die behoorlijk goed, betrouwbaar aanwezig en gedreven zijn, net te weinig om echt soepel te kunnen raiden.

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ik zit met een dilemma, ben een heel erg casual speler die ook niet houdt van raiden.
Nu is de guild waar ik nu in zit op Aszune, (NL guild) tijdens het levelen altijd heel aardig geweest, maar nu ik ilvl470 gehaald heb en soms wat vragen nog heb heel erg de wat-een-noob-houding aan het tentoonstellen. Mijn lol van wat mij als social guild beloofd was is er dus behoorlijk vanaf.

Heeft er iemand nog een goeie tip voor mij? Wil wel op Aszune blijven, heb al een keer geld uitgegeven waar ik dus nu beetje spijt van heb.

TL:DR: Social guild op Aszune gezocht voor een echte casual nonraider...

Gruwelijk gejatte Icoon!

• Dennism
Tja, jullie raiden iig nog op niveau :P Aan de ene kant ben ik erg blij met mijn guild op het moment. Redelijk stabiel, en veel mensen met wie ik al jaren speel (sinds vanilla en TBC), echter aan de andere kant zijn teveel van deze mensen redelijk social gegaan, waardoor we nu maar op 6/6 3/6 staan, iets waar ik me toch aan begin te ergeren daar nadat ik zelf van hardcore naar casual ben gegaan in Wrath ik toch altijd in een guild gezeten heb die op HM niveau enigzins meedraaide aan het einde van de Tier (Uld t/m 2 lights, TotGC 10 man 5/5 en 4/5 25 man, ICC 10 man 11/12 HM + Mount, 25 man 11/12 HM (mount later gehaald), BWD/BoT/ToT4W iets van 6/14 geloof ik HM, FL 4/7 HM uit mijn hoofd en DS 8/8HM, ik zelf maar 4/8 omdat ik persoon ff zeer casual was.

Dan is 6/6 3/6 nu een behoorlijke teruggang, hopelijk gaat het in 5.2 beter, anders ga ik misschien ook wel opzoek naar een andere guild, want ik wil eigenlijk toch minimaal wel iedere tier alles op normal down hebben.

• corset
@Hulk, hoe raar het ook uit elkaar is gegaan. Ik hoop wel dat de guild het volhoudt. Het zijn een groep goede raiders, en zou balen zijn als dat uit elkaar valt. Gewoon ervoor gaan zitten en alles oplossen :p

Warlock heeft bijna level 40 gehaald, doe nu alleen nog LFD (ben ook bezig met skyrim, dus multitask atm), en bevalt erg goed. Alleen wel jammer dat veel dps gewoon door mobs heen blasten en tegen de tijd dat ik er dots op heb, ze dus dood zijn :p maar dat wordt wel beter op 42 met destruction.

• hulkie
  • Nu online
lanerios schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:56:
@Hulk, hoe raar het ook uit elkaar is gegaan. Ik hoop wel dat de guild het volhoudt. Het zijn een groep goede raiders, en zou balen zijn als dat uit elkaar valt. Gewoon ervoor gaan zitten en alles oplossen :p
Is inderdaad een beetje raar gelopen allemaal. Waardeer wat je hier zegt. We hebben ook gewoon een goede groep staan, zondag gaan we zien wat er van over blijft :+

Het is en blijft een spelletje, dus mensen moeten wel genoeg plezier eruit halen.

Vandaag toch geen 88 worden op de druid, te veel andere - niet wow gerelateerde - zaken voor mij!

Heb zelf trouwens ook nog een lockje van rond de 35. Best leuke class, alleen dat levellen duurt zo lang!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:22:
Tja, jullie raiden iig nog op niveau :P Aan de ene kant ben ik erg blij met mijn guild op het moment. Redelijk stabiel, en veel mensen met wie ik al jaren speel (sinds vanilla en TBC), echter aan de andere kant zijn teveel van deze mensen redelijk social gegaan, waardoor we nu maar op 6/6 3/6 staan, iets waar ik me toch aan begin te ergeren daar nadat ik zelf van hardcore naar casual ben gegaan in Wrath ik toch altijd in een guild gezeten heb die op HM niveau enigzins meedraaide aan het einde van de Tier (Uld t/m 2 lights, TotGC 10 man 5/5 en 4/5 25 man, ICC 10 man 11/12 HM + Mount, 25 man 11/12 HM (mount later gehaald), BWD/BoT/ToT4W iets van 6/14 geloof ik HM, FL 4/7 HM uit mijn hoofd en DS 8/8HM, ik zelf maar 4/8 omdat ik persoon ff zeer casual was.

Dan is 6/6 3/6 nu een behoorlijke teruggang, hopelijk gaat het in 5.2 beter, anders ga ik misschien ook wel opzoek naar een andere guild, want ik wil eigenlijk toch minimaal wel iedere tier alles op normal down hebben.
Ik ken het gevoel, heb namelijk exact hetzelfde (alhoewel, van servers first raiding, naar geen wow voor 1,5 jaar, cata zo goed als overgeslagen, naar nu casual raiding)... maar het is allemaal te traag.

Gezien jullie eenzelfde progress hebben probeer ik dus ook voor jou te blijven :).
2 week geleden was ik dan ook best pissig toen jullie garalon in iets van 15-16 pogingen neer hadden en wij na 40 nog niet :P.

Maar gelukkig dat vorige week ingehaald door Garalon & de wind lord te doen op 1 avond :).

--------------------------------------------

Vandaag een 25 man pug gejoined, wat een ramp, zoveel mensen die dingen niet ontwijken... uiteindelijk 4/6 MSV gedaan... helaas geen Elegon, waarvoor ik kwam.
Paar raiders van de servers first guild deden later ook mee, sommigen waren bij te houden qua dps.. maar één mage op de spirit kings was echt gek.. maar ja, krijg je met 12 ilvls verschil :P (502 arcane mage).

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-60cxoy2y0dhac2is/

• Dennism
Sabrac schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:23:
[...]

Ik ken het gevoel, heb namelijk exact hetzelfde (alhoewel, van servers first raiding, naar geen wow voor 1,5 jaar, cata zo goed als overgeslagen, naar nu casual raiding)... maar het is allemaal te traag.

Gezien jullie eenzelfde progress hebben probeer ik dus ook voor jou te blijven :).
2 week geleden was ik dan ook best pissig toen jullie garalon in iets van 15-16 pogingen neer hadden en wij na 40 nog niet :P.

Maar gelukkig dat vorige week ingehaald door Garalon & de wind lord te doen op 1 avond :).

--------------------------------------------

Vandaag een 25 man pug gejoined, wat een ramp, zoveel mensen die dingen niet ontwijken... uiteindelijk 4/6 MSV gedaan... helaas geen Elegon, waarvoor ik kwam.
Paar raiders van de servers first guild deden later ook mee, sommigen waren bij te houden qua dps.. maar één mage op de spirit kings was echt gek.. maar ja, krijg je met 12 ilvls verschil :P (502 arcane mage).

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-60cxoy2y0dhac2is/
Garalon gaat nog steeds niet vanzelf :P Vandaag maar 2 bosses kunnen doen omdat de MT geen internet had. Zer'lok ging in 1 try, maar daarna moesten we een 2de tank hebben voor bladelord en dat was vrij lastig, uiteindelijk was onze pala healer tank gegaan met wat epics die hij OS gewonnen had en wat blue's aangevuld met nog 2 DS items, waaronder zijn wapen en een of andere trinket geloof ik.

Bladelord uiteindelijk in 4 tries ofzo down, met de eerste try een 1% wipe. Erg verwonderlijk trouwens hoe goed pala tanks nog zijn in crap gear welke niet correct gegemmed, reforged en echanted waren. Bij garalon echter na 2 tries gestopt omdat het kiten gewoon niet ging, pala had geen ervaring met kiten als tank, en de healer die hem verving had nog nooit gekite.

Windlord hebben we pas 2 tries op gedaan geloof ik, maar echt lastig lijkt mij deze ook niet. Denk dat Amber shaper vervelender wordt.

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Wij hebben Amber Shaper nu neer, helaas een aantal mensen in de guild die de knopjes maar niet onder controle kregen (hoe moeilijk kan het zijn :P) en daardoor een aantal wipes door amber explosions. Op zich wel een leuk gevecht!

Hierna een aantal tries op Grand Empress, met als beste try 20%. Heb er goede moed in dat deze zondag ook down gaat. Ik vind dat trouwens wel een leuk gevecht, met uitzondering van die harde AOE klappen en die hoge damag in phase 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:49:
[...]

Windlord hebben we pas 2 tries op gedaan geloof ik, maar echt lastig lijkt mij deze ook niet. Denk dat Amber shaper vervelender wordt.
Nee erg lastig is hij zeker niet, we hadden iets van 2 tries nodig om de pullonder controle te krijgen.
Daarna 5-6 pogingen om de adds onder controle te krijgen, goed cc en alle adds neer (soms hadden we teveel cc en brak alles.. wil je ook niet).

Daarna 2 pogingen om de wind bombs + healing cooldowns goed te gebruiken.
En hij was neer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
RZor schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:21:
Ik zit met een dilemma, ben een heel erg casual speler die ook niet houdt van raiden.
Nu is de guild waar ik nu in zit op Aszune, (NL guild) tijdens het levelen altijd heel aardig geweest, maar nu ik ilvl470 gehaald heb en soms wat vragen nog heb heel erg de wat-een-noob-houding aan het tentoonstellen. Mijn lol van wat mij als social guild beloofd was is er dus behoorlijk vanaf.

Heeft er iemand nog een goeie tip voor mij? Wil wel op Aszune blijven, heb al een keer geld uitgegeven waar ik dus nu beetje spijt van heb.

Speel je Alliance of Horde?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind jij dat een probleem of vind je guild dat een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
*dagboek*
Gisteren met de guild naar Zor'Lock Heroic. Vooraf tactics gelezen en kreeg al de wwarschuwing dat linksom de moeilijkste richting is. Helaas niet neer kunnen krijgen. Na een mindset break gauw naar MSV, elegon HC. Ook een boss die ik nog niet op normal had gedaan.

1ste 2 tries blies ik eerst de raid op en de 2de try te lang in frost bomb. Maar de 3de try was een 2% whipe. Toen gekozen om voor 5 stacks te gaan en bij 6de orb vol op de boss en het was een kill.
Daarna nog will of the emperor op normal, wel neer maar moet nog beter opletten naar de animatie van zijn slashes. De 180 graden swings gaan nu goed, maar haal nog te vaak de 3/4 swing en 360 swing door elkaar heen.
* einde dagboek *

Ik heb een vraag aan prot warriors. Op diverse forums lopen discussies over prot warrior en in basis zijn er 2 verschillende builds. 1 build is hit=expertise = 7,5%, rest op mitigratie, de ander is full mitigratie maar heeft als gevolg dat hit=expertise <7.5%. De raid is zeer tevreden over mijn learning-curve, alleen na het analyseren van de logs schrokken ze wel van de damage taken. Is het verstandig om mijn build om te gooien naar full mitigratie met lagere hit/expertise. Of hopen dat er binnekort eindelijk eens loot voor mij gaat droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

sabriel schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:43:

Ik heb een vraag aan prot warriors. Op diverse forums lopen discussies over prot warrior en in basis zijn er 2 verschillende builds. 1 build is hit=expertise = 7,5%, rest op mitigratie, de ander is full mitigratie maar heeft als gevolg dat hit=expertise <7.5%. De raid is zeer tevreden over mijn learning-curve, alleen na het analyseren van de logs schrokken ze wel van de damage taken. Is het verstandig om mijn build om te gooien naar full mitigratie met lagere hit/expertise. Of hopen dat er binnekort eindelijk eens loot voor mij gaat droppen.
Ik heb zelf geen prot warrior, maar ik baseer dit op onze main tank (die wel een prot warrior is).

Begin van de expansion had ze volledig op mitigation gefocussed, echter het probleem was, dat hierdoor ze soms tevaak mist in het begin, en een dps omvalt vanwege aggro.. niet ideaal in gevechten waar elk beetje dps telt.

Daarnaast merk ik dat wanneer ik samen met haar tank (beer in dps gear) ik veel minder dmg pak, voornamelijk vanwege m'n dodge (45 % gemiddeld per gevecht) en armor (bijna 100k).
Daarentegen healed de prot warrior weer veel meer, door de 2 shield abilities.

Keken ze in jou geval alleen maar naar de dmg taken of ook naar de healing die jij gedaan hebt met je shields?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Sabrac schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:48:
[...]
Daarentegen healed de prot warrior weer veel meer, door de 2 shield abilities.
Keken ze in jou geval alleen maar naar de dmg taken of ook naar de healing die jij gedaan hebt met je shields?
Vooral op damage taken de laatste 2 raids. Het probleem is dat er momenteel maar 1 healer is die mij op kan houden in de raids, vanwege het feit dat ik undergeared ben. Ik wist zelf niet eens dat mijn shields heals, dus ga nog eens even bekijken of ik een belangrijke talent miss. Maar als ik het wel begrijp van jouw is dat miss inderdaad doelijk kan zijn bij de damage die sommige mensen doen qua treath dus verstandig is om hit=expertise=7,5% te behouden voor de treath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Hey Sabriel,

Heb even de vrijheid genomen de logs van jullie Will of the Emperors kill erbij te pakken (10 man normal) en deze vergelijken met onze eigen.

Hierin valt me het volgende op:

Jullie gevecht duurde 7:17, 437 seconde waarin jij en de monk de volgende dmg kregen

Monk: 19.8 miljoen (waarvan 5.7 miljoen zelf gehealed) = 14.1 miljoen totale schade (wat neerkomt op 32.6k schade per seconde)
Jij: 18.8 miljoen (waarvan 0.7 miljoen zelf gehealed) = 18.1 miljoen totale schade (wat neerkomt op 41.5k schade per seconde).

Als ik dit vergelijk met onze logs (ik tank in dps gear).

Ons gevecht duurde 9:01, 541 seconde waarin ik en de warrior de volgende dmg kregen

Druid (ik): 11.8 miljoen (2.4 miljoen zelf gehealed) = 9.4 miljoen totale schade (wat neerkomt op 17.4k schade per seconde)
Warrior: 19.1 miljoen (3.6 miljoen zelf gehealed) = 15.5 miljoen totale schade (wat neerkomt op 28.6k schade per seconde).

Zoals je kunt zien, nemen wij veel minder schade, terwijl jullie qua gear op ongeveer hetzelfde niveau zitten.

Zie onze logs: http://worldoflogs.com/re...7f5xud03fl/?s=5531&e=6072

Onze warrior healed voornamelijk met "Shield Barrier". Het is niet echt een heal, maar het absorbeerd schade, wat als een heal wordt gerekend in World of logs.

----------------------------

Wat naast threat ook nog een voordeel is van Hit / Exp is dat je meer rage hebt, rage die je dus weer in de 60 rage cooldowns kunt steken :) = minder schade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

uhm kan je dat ilvl470 verhaal even beter verwoorden? Ze vinden dus dat je een beginneling bent omdat je bepaalde vragen stelt ? Zo ja, even babbelen met de officers/gm. Als het de guild officers/gm waren dan kan je rustig stellen dat het geen social guild is ;) (of even hun dag niet hadden, kan zelf ook nogal bot overkomen als ik er geen zin in heb :P )

Zelf ben ik rustig aan het levelen op Wildhammer als ally warlock in een lvl 25 guild zonder veel interactie, wel een aantal vrienden die ook op deze server zitten dus heb ik voor mij sociale interactie genoeg. Vroeger nog in een paar leuke sociale guilds gezeten op Nagrand en Genjuros als hordie, maar die servers zijn nogal uitgestorven nu.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
sabriel schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:56:
[...]

Vooral op damage taken de laatste 2 raids. Het probleem is dat er momenteel maar 1 healer is die mij op kan houden in de raids, vanwege het feit dat ik undergeared ben. Ik wist zelf niet eens dat mijn shields heals, dus ga nog eens even bekijken of ik een belangrijke talent miss. Maar als ik het wel begrijp van jouw is dat miss inderdaad doelijk kan zijn bij de damage die sommige mensen doen qua treath dus verstandig is om hit=expertise=7,5% te behouden voor de treath.
Hit en expertise (soft) cap (7.5%) blijft nog steeds prio, misschien zelfs de expertise hard cap van 15 % proberen te benaderen ...

Heb nog wel een handig topic gevonden op de battle.net fora:
Warrior Tank Stats

[ Voor 0% gewijzigd door JimDB op 15-02-2013 11:26 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Sabrac schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:04:

Jij: 18.8 miljoen (waarvan 0.7 miljoen zelf gehealed) = 18.1 miljoen totale schade (wat neerkomt op 41.5k schade per seconde).

Zie onze logs: http://worldoflogs.com/re...7f5xud03fl/?s=5531&e=6072

Onze warrior healed voornamelijk met "Shield Barrier". Het is niet echt een heal, maar het absorbeerd schade, wat als een heal wordt gerekend in World of logs.
De grote schade was ook mijn schuld, heb nog niet zoveel ervaring met emperor en kwam uit op 8 stacks.
Eerste keer was afgelopen week, was 1ste go, first kill, nu ook weer een 1 go/ 1 kill maar nu had ik tenminste ook 1 keer de buff te pakken met flawless dodge of all attacks. Ik denk dat ik ook veel damage kan mitigreren door het voorkomen van onnodige damage door ervaringen in het gevecht. Maar ga zeker eens verder spitten in jullie logs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms wordt je echt zo moe van sommige mensen... Need ik op een robe, gaat een Paladin ermee vandoor. WTF moet ie met een robe? *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Zeror schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:46:
Soms wordt je echt zo moe van sommige mensen... Need ik op een robe, gaat een Paladin ermee vandoor. WTF moet ie met een robe? *zucht*
Als dat cloth is kan ie er toch niet eens op needen?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:46:
Haha, wow en lootsystemen gaan precies niet zo goed samen 8)7

Ofwel was het misschien voor Disenchanting/omdat het een Holy paladin is ? (Low level veronderstel ik toch ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
*dagboek*
Gisteren met de guild naar Zor'Lock Heroic. Vooraf tactics gelezen en kreeg al de wwarschuwing dat linksom de moeilijkste richting is. Helaas niet neer kunnen krijgen. Na een mindset break gauw naar MSV, elegon HC. Ook een boss die ik nog niet op normal had gedaan.
Die hebben wij gisteren toevallig na ongeveer 80-90 wipes verspreid 4 avonden neer gekregen. Het was bij ons met name een kwestie van de juiste tactiek voor de laatste fase die voor ons werkte te vinden. In het begin met name wipes gehad tijdens Attenuation, wat iedereen na één avond toch wel door had, op de verdere avonden vanwege slechtere bezetting / problemen met d/c's niet altijd even hard opgeschoten. Maar gisterenavond tegen einde van raid time eindelijk een try waar alles klopte en uiteindelijk met 5 overlevenden boss neer. (2 tanks, 2 healers en ik als enige dps (Moonkin)). Blijft toch altijd leuk gevoel eerste boss kill binnen een guild.
Daarna nog will of the emperor op normal, wel neer maar moet nog beter opletten naar de animatie van zijn slashes. De 180 graden swings gaan nu goed, maar haal nog te vaak de 3/4 swing en 360 swing door elkaar heen.
* einde dagboek *
Er is op youtube een filmpje waarin het verschil tussen de type swings en de manier van bewegen heel goed wordt uitgelegd. Daarnaast als je enige vorm van movement speed talents hebt dan kan dat een groot verschil maken.

Ik heb Will of the emperor heroic getanked met mijn off-spec op onze eerste kill (Omdat onze vaste tank op dat moment net naar andere guild overgegaan was) en dat filmpje heeft mij toen heel goed geholpen. Zeker omdat je op heroic 10 strikes moet ontwijken en de bonus ability extra groot is, is dit toch wel heel belangrijk voor boss dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Voor het ontwijken van de devastating arcs ga ik als tank bijna als altijd in 'hawk eye' mode, camera bijna recht boven me, zie ik duidelijk de blauwe lijnen waar hij heen gaat slaan.. wordt misschien 1 of 2 keer in de hele encounter geraakt omdat ik dan zelf de verkeerde kant op ren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

_Peter2_ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:04:
[...]

Speel je Alliance of Horde?
Alliance

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:07
Wij hadden woensdag een mooie kill op Garalon. Eerst nog een 2% wipe op enrage na wat gekloot halverwege bij het kiten, maar 2e try wel een kill. Helaas waren alle 25 spelers ook dood :p Iedereen viel dood neer, gelukkig wel inclusief boss. Een shaman kon zichzelf net op tijd ressen. Weet niet of het anders wel geteld zou hebben.

Overigens kan ik je niet aanraden om met griep voor de grap mee te spelen. Ik voelde me die avond even wat beter en verveelde me, guild had heel hard een dps nodig, dus dacht dat ik dat op de automatische piloot wel even zou doen. Ben gewoon 2x door de discs doodgegaan bij eerste boss. Ging echt nergens over. Op een of andere manier wel boss 2 helemaal levend doorgekomen. Helaas 15 anderen niet... maar goed hij ging gewoon in 1 keer plat.

Daarna ook nog wat tries op Windlord. Maar het lijkt erop dat mensen eerst moeten leren die adds onder controle te houden zeg. Hoe moeilijk kan het zijn met macros op focus target? :S Verder ging alles wel prima qua healing en windbombs en zo. Alleen die adds even in cc houden en het is een snelle kill zondag.

Acheraf had ik uiteraard beter niet mee kunnen spelen, maar leek me wel een leuk experimentje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
IntToStr schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:20:
Daarna ook nog wat tries op Windlord. Maar het lijkt erop dat mensen eerst moeten leren die adds onder controle te houden zeg. Hoe moeilijk kan het zijn met macros op focus target? :S Verder ging alles wel prima qua healing en windbombs en zo. Alleen die adds even in cc houden en het is een snelle kill zondag.
Als je DeadlyBossMods gebruikt hoor je zelfs een countdown als je CC afloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erycius schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:54:
[...]

Als dat cloth is kan ie er toch niet eens op needen?
JimDB schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:54:
[...]

Haha, wow en lootsystemen gaan precies niet zo goed samen 8)7

Ofwel was het misschien voor Disenchanting/omdat het een Holy paladin is ? (Low level veronderstel ik toch ?)
Ja, low level. Misschien dat die regels iets anders gaan dan op high level. Kweenie. Het ging om deze robe: Robes of the Lich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Volgens mij is het pas vanaf 60+ (misschien 70+) dat je armor class meegenomen wordt in je rolls. In vanilla content wordt daar iig zeker geen rekening mee gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:57:
[...]

[...]
Ja, low level. Misschien dat die regels iets anders gaan dan op high level. Kweenie. Het ging om deze robe: Robes of the Lich
Op echt low level kan iedereen op alles needen, maakt niet uit wat. Maar dat verandert wel nog vòòr level 60 geloof ik, weet het niet precies wanneer :)

Wel vreemd, zal dus niet voor Holy spec zijn geweest aangezien er geen spirit op zit en voor enchanting levert het ook enkel 1/2 Small Radiant Shards op, waar je niets mee bent ...

Zal dus gewoon voor het gold zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:07
Bij dat soort gevallen denk ik dat het gewoon vaak onwetendheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:07:
Bij dat soort gevallen denk ik dat het gewoon vaak onwetendheid is.
Of van die sukkels die op elk blauw item waar een need-knop bij staat klakkeloos op need drukken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Zeror schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:19:
[...]

Of van die sukkels die op elk blauw item waar een need-knop bij staat klakkeloos op need drukken. :/
Of een RP roll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Need 4 vendor spec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
/headdesk

Eastern Plaguelands is precies waarom cataclysm nodig was (en waar het dus totaal verpest is). Lage droprate van quest items, veel nodig, mobs die hun spawn sharen met anderen waardoor het dus nog langer duurt >< Misschien toch maar weer naar Tanaris e.d. om daar maar 58 te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zal wel een "gewoon omdat het kan"-need zijn geweest.

Als het goed gaat kan ik vandaag Revered worden met GL :) (10.8k / 12k op dit moment, dus met 12 dailies moet het lukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
lanerios schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:42:
/headdesk

Eastern Plaguelands is precies waarom cataclysm nodig was (en waar het dus totaal verpest is). Lage droprate van quest items, veel nodig, mobs die hun spawn sharen met anderen waardoor het dus nog langer duurt >< Misschien toch maar weer naar Tanaris e.d. om daar maar 58 te worden.
Waarom niet winterspring, toen ik mijn druid lvlde ging dat in winterspring supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dennism schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:08:
[...]

Waarom niet winterspring, toen ik mijn druid lvlde ging dat in winterspring supersnel.
Ga ik proberen inderdaad. Ik wordt echt gek van Plaguelands :P

2 voorbeelden:

Plague Hound Runts, moet je bloed van hebben. Yay, het zijn er 10, dus droprate zal wel goed zijn. Ongeveer 40-50%. Ow en als ze spannen, hebben ze 50% kans om te spawnen als die soort worm achtige dingen. >_<

Tunnel met spinnen. Moet je Bile van hebben. (NW stukje van de map). 8 stuks, spawnen alleen in een korte rot tunnel. Was er met 4 man, dus totaal geen spawns over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:47:
[...]

Winterspring is echt een zalig gebied om te questen :)
En dan krijg je nog rep met Timbermaw Hold ook (als je The Diplomat title zou willen en nog niet hebben).
Zeror schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:19:
[...]

De rotzakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:21
lanerios schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:47:
[...]

2 voorbeelden:

Plague Hound Runts, moet je bloed van hebben. Yay, het zijn er 10, dus droprate zal wel goed zijn. Ongeveer 40-50%. Ow en als ze spannen, hebben ze 50% kans om te spawnen als die soort worm achtige dingen. >_<

Tunnel met spinnen. Moet je Bile van hebben. (NW stukje van de map). 8 stuks, spawnen alleen in een korte rot tunnel. Was er met 4 man, dus totaal geen spawns over.
Western Plaguelands = 35 - 40
Eastern Plaguelands = 40 - 45

Als je je dan af gaat vragen waarom je daar zo langzaam 58 wordt, dan weet ik het ook even niet meer...... /facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 14:51
Hehe, als lvl 58 zijnde rondlopen in WPL of EPL is niet zo snugger als je wilt levellen. xD

Het gaat hier trouwens wel lekker met m'n warlock, wat PvP gear aan het verzamelen nog voor patch 5.2. En ik moet zeggen dat destro warlock best lekker speelt. Nu op 5,2k resilience dus eindelijk komt de survivability ook om de hoek kijken. Maar nu ga je je weer ergeren aan gasten in random BG's, lopen er gasten rond in bijna volle Malevolent gear.. Dus denk je aan het begin van de BG: dat zal wel lekker lopen straks. Maar die gasten weten er geen dps uit te krijgen, treurig af en toe. Ik weet dat het niet om Dmg Done gaat, maar als je ziet dat ze proberen een healer te downen en dik falen is zielig. Hoe hebben die ooit Malevolent gear gehaald?

Ben nu destro, is een keer gaan proberen met affliction. In het begin lijkt er niks te gebeuren en dan geht es los! Zoveel dmg als die DoTs eenmaal rollen, kutter voor een healer denk ik dan destro? Ik moet nu echt goed timen met fear + Chaos Bolt + Shadow Burn, dan kun je ze nog verassen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
In een BG zou Affli idd nog wel kunnen werken zeker als je de ruimte krijgt om MG te channelen. dan is de damage wel leuk. Als je echter continu getrained wordt is affli echt niets omdat je niet kan channelen voor de 50/100% extra dot damage. Affli warlocks zie ik dan ook weinig in BG's. De locks die ik tegenkom zijn bijna allemaal destro of demonology.

Hoe die lui aan full malev komen is niet zo vreemd, gewoon tot in den treure BG's runnen, dan heb je het vanzelf op het T2 wapen na. Let er wel op dat de lui die geen dmg doen, ook gewoon bots kunnen zijn, vooral in de late avond/nacht. Als je eenmaal door hebt hoe bots bewegen en aanvallen haal je ze er vrij snel tussenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 10:11:
[...]

Western Plaguelands = 35 - 40
Eastern Plaguelands = 40 - 45

Als je je dan af gaat vragen waarom je daar zo langzaam 58 wordt, dan weet ik het ook even niet meer...... /facepalm
/headdesk. ik heb het totaal niet over snel levellen, maar de ruk quests daar. maar goed, lezen is ook lastig 8)7 (ben btw 41 dus.. tsja.. binnen level range van? inderdaad, die zone!)

ben nu gathering aan het levellen, levert ook wel goede xp op nu merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:29:
[...]

/headdesk. ik heb het totaal niet over snel levellen, maar de ruk quests daar. maar goed, lezen is ook lastig 8)7 (ben btw 41 dus.. tsja.. binnen level range van? inderdaad, die zone!)

ben nu gathering aan het levellen, levert ook wel goede xp op nu merk ik.
Jouw woorden:

Lezen is niet lastig, maar wordt uitdagender als er onduidelijke dingen worden geschreven. Dus wijs dat vingertje eerst eens even naar jezelf, ja? wijsneus :F

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 16-02-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dennism schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:14:
In een BG zou Affli idd nog wel kunnen werken zeker als je de ruimte krijgt om MG te channelen. dan is de damage wel leuk. Als je echter continu getrained wordt is affli echt niets omdat je niet kan channelen voor de 50/100% extra dot damage. Affli warlocks zie ik dan ook weinig in BG's. De locks die ik tegenkom zijn bijna allemaal destro of demonology.

Hoe die lui aan full malev komen is niet zo vreemd, gewoon tot in den treure BG's runnen, dan heb je het vanzelf op het T2 wapen na. Let er wel op dat de lui die geen dmg doen, ook gewoon bots kunnen zijn, vooral in de late avond/nacht. Als je eenmaal door hebt hoe bots bewegen en aanvallen haal je ze er vrij snel tussenuit.
Ik heb al wel een paar locks gezien in affli, maar dat is inderdaad de minst verkozen spec om mee te pvpen :)

Maar ik snap niet wat je wilt zeggen met: Hoe die lui aan full malev komen is niet zo vreemd, gewoon tot in den treure BG's runnen, dan heb je het vanzelf op het T2 wapen na. Aangezien je voor T2 gear ofwel 2.2k rating in arena of in RBG's moet hebben. Al zal dat wel veranderen in 5.2, eindelijk geen boosts meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:44:
[...]

Jouw woorden:

Lezen is niet lastig, maar wordt uitdagender als er onduidelijke dingen worden geschreven. Dus wijs dat vingertje eerst eens even naar jezelf, ja? wijsneus :F
klopt inderdaad. maar met logisch denken had je geweten dat 58 nodig is voor hfp, en dus verder denken, "ow hij zal wel bedoelen dat hij verder levelt naar x door plaguelands over te slaan". maar goed, jij bent de enige die dat niet snapt, dus ligt het aan mij. ok!

43 gehaald met 1600 gold. toch maar wat aan de voorraad doen, is erg laag zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op zondag 17 februari 2013 @ 09:37:
[...]

klopt inderdaad. maar met logisch denken had je geweten dat 58 nodig is voor hfp, en dus verder denken, "ow hij zal wel bedoelen dat hij verder levelt naar x door plaguelands over te slaan". maar goed, jij bent de enige die dat niet snapt, dus ligt het aan mij. ok!
Ik zal je een geheimpje verklappen. Ik lees gewoon wat er in een bericht geschreven wordt en analyseer daarnaast geen kromme hersenspinsels zoals "Ow, hij zal wel bedoelen...." Dat scheelt echt een hoop onzin waarmee je dan niet geconfronteerd wordt.
Ik ga er stiekum vanuit dat mensen schrijven wat ze bedoelen. Misschien is dat wel een beetje gek van mij.
Ja, dat zal het wel zijn. :S 8)7

ps.: niet doorvertellen, he?

[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-02-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
JimDB schreef op zondag 17 februari 2013 @ 09:16:
[...]

Ik heb al wel een paar locks gezien in affli, maar dat is inderdaad de minst verkozen spec om mee te pvpen :)

Maar ik snap niet wat je wilt zeggen met: Hoe die lui aan full malev komen is niet zo vreemd, gewoon tot in den treure BG's runnen, dan heb je het vanzelf op het T2 wapen na. Aangezien je voor T2 gear ofwel 2.2k rating in arena of in RBG's moet hebben. Al zal dat wel veranderen in 5.2, eindelijk geen boosts meer :D
Wat ik bedoel is dat je full malevolent epic met het T1 wapen kan worden met enkel BG's runnen (wat 2vs2 Arena gaat wel sneller natuurlijk), enkel het T2 wapen kan je niet zomaar halen, daar is 2200 rating voor nodig. De andere Elite gear heeft dezelfde stats als de normale malevolent pieces (ilvl 483), en is dus alleen maar interressant als je, je gear in een ander kleurtje wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Poops_McGhee schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:23:
[...]

Ik zal je een geheimpje verklappen. Ik lees gewoon wat er in een bericht geschreven wordt en analyseer daarnaast geen kromme hersenspinsels zoals "Ow, hij zal wel bedoelen...." Dat scheelt echt een hoop onzin waarmee je dan niet geconfronteerd wordt.
Ik ga er stiekum vanuit dat mensen schrijven wat ze bedoelen. Misschien is dat wel een beetje gek van mij.
Ja, dat zal het wel zijn. :S 8)7

ps.: niet doorvertellen, he?
Heeft niks met kromme hersenspinsels te maken, maar met kennis van het spel, groot verschil. Misschien volgende keer eerst weten waar je het over hebt ;)

Trouwens, wat is destruction epic. Burning Embers bouwen nog wel wat langzaam op (heb net pas de <20% insta burning ember spell) maar het bevalt zeker. Stuk sneller dan dot -> Die vage channel die Shadowbolt vervangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:57:
[...]

Heeft niks met kromme hersenspinsels te maken, maar met kennis van het spel, groot verschil. Misschien volgende keer eerst weten waar je het over hebt ;)
Lees eerst eens je eigen tekst en probeer dan nog eens te beweren dat je zegt wat je bedoelt. Als je het dan vreemd vindt dat je raar wordt aangekeken, omdat er op een gegeven moment geen kaas meer van jouw gedachten gemaakt kan worden onder het mom van "Oh, hij zal dat wel bedoelen", dan ligt dat dus daar aan.
Moet een ander maar bedenken wat je eigenlijk bedoelt met je onzin? Vooral vol blijven houden dat je gelijk hebt en duidelijk bent in je verwoording. Maar niet te lang he. Je komt er alleen maar nog stommer van over.
Aan mijn linkerkant is nog een plekje open. Ik denk dat ik je daar maar laat liggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
lanerios schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:57:
[...]

Trouwens, wat is destruction epic. Burning Embers bouwen nog wel wat langzaam op (heb net pas de <20% insta burning ember spell) maar het bevalt zeker. Stuk sneller dan dot -> Die vage channel die Shadowbolt vervangt
Als je als Affli single mob dot en gaat channelen is het idd niet echt snel. Ik weet niet hoeveel dots je nu in MoP hebt op jouw lvl met de nieuwe talents en spell verdelingen, maar affli lvlt pas echt snel als je meerdere mobs gaat dotten en kiten, dit is tijden lang de snelste manier geweest om een lock te lvlen.

Puur single target zal destro denk ik sneller zijn omdat je bijna alles 2-3 shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik heb net door middel van AutoHotKey mijn mousebutton 4 ge-remapped naar alt. Op deze manier vind ik het makkelijk alt + hotkey te gebruiken.

Nu kan ik alleen met browsen niet meer "page back" met die knop doen, omdat hij als alt werkt. Kan ik dit oplossen door er op een of andere manier er voor te zorgen dat deze ge-remapte bind alleen in wow werkt. Of dat ik "page back" op alt kan binden? Ik gebruik google chrome overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dennism schreef op zondag 17 februari 2013 @ 23:00:
[...]

Als je als Affli single mob dot en gaat channelen is het idd niet echt snel. Ik weet niet hoeveel dots je nu in MoP hebt op jouw lvl met de nieuwe talents en spell verdelingen, maar affli lvlt pas echt snel als je meerdere mobs gaat dotten en kiten, dit is tijden lang de snelste manier geweest om een lock te lvlen.

Puur single target zal destro denk ik sneller zijn omdat je bijna alles 2-3 shot.
dat is waar inderdaad. maar ik merk wel,dat destro (voor mij, dus mening) sneller is, en leuker. chaos bolt en veel crits zien vliegen? geweldig. vooral met havoc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ben dit weekend Revered geworden met GL, maar had verder niet heel veel tijd over.
Ben nu begonnen met The August Celestials en verder gegaan met Operation Shieldwall.

Shieldwall zit ik nu over 1/3 van friendly naar honoured, dus nog een weekje ofzo en ik kan VP spenderen aan gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Nou, gisteravond hebben we met bijna alle actieve raiders een uurtje gepraat over de toekomst van het raiden binnen de guild. De meeste mensen hebben het erg naar hun zin en willen gewoon doorgaan. Een aantal zijn wel een beetje klaar met de huidige content, maar daar heeft Blizzard binnenkort een oplossing voor met de nieuwe patch. Het team wordt potentieel wel een stukje kleiner, dus recruiten van goede spelers is weer aan de orde. Vooral een betrouwbare tank met goede offspec zou erg van pas komen. Wat mij betreft hebben we ook plek voor een goede ranged dps (lockje ofzo?).

Ik heb in ieder geval mijn frustratie kunnen uiten aan de hele groep, ook heeft iedereen zijn zegje kunnen doen. Vervolgens zijn we ToeS in gegaan voor een clear om daarna nog even 40 minuutjes wat progress te hebben op Elegon HC. Dit keer met een offspec tank die er nog niet was geweest en een healer die het gevecht ook nog niet had gezien. Met wat meer tijd gaat deze baas echt niet al te veel problemen opleveren, maar een kill zat er nog niet in.

Zijn er hier nog mensen die geïnteresseerd zijn in een NL guild dat met een redelijk hardcore instelling 2 a 3 dagen raid (20.30 – 23.00 wo/zo/ma)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zal wel wat rondvragen bij m'n oude guildies, die zoeken nog wel een leuke NL guild. De meeste hebben of Heroic LK ervaring, of heroic Cata ervaring. (Guild viel uit elkaar vlak voor MoP)

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.