Goed om te horen dat het een productief gesprek is geweest. Zoals ik je al eerder aangaf en je zelf op dit moment ook weer zegt ben ik niet echt een betrouwbare speler op dit moment.. Weet ook niet of dat in de loop van de tijd kan veranderen i.v.m werk en mijn daaraan gerelateerde opleiding..hulkie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:50:
Nou, gisteravond hebben we met bijna alle actieve raiders een uurtje gepraat over de toekomst van het raiden binnen de guild. De meeste mensen hebben het erg naar hun zin en willen gewoon doorgaan. Een aantal zijn wel een beetje klaar met de huidige content, maar daar heeft Blizzard binnenkort een oplossing voor met de nieuwe patch. Het team wordt potentieel wel een stukje kleiner, dus recruiten van goede spelers is weer aan de orde. Vooral een betrouwbare tank met goede offspec zou erg van pas komen. Wat mij betreft hebben we ook plek voor een goede ranged dps (lockje ofzo?).
Ik heb in ieder geval mijn frustratie kunnen uiten aan de hele groep, ook heeft iedereen zijn zegje kunnen doen. Vervolgens zijn we ToeS in gegaan voor een clear om daarna nog even 40 minuutjes wat progress te hebben op Elegon HC. Dit keer met een offspec tank die er nog niet was geweest en een healer die het gevecht ook nog niet had gezien. Met wat meer tijd gaat deze baas echt niet al te veel problemen opleveren, maar een kill zat er nog niet in.
Zijn er hier nog mensen die geïnteresseerd zijn in een NL guild dat met een redelijk hardcore instelling 2 a 3 dagen raid (20.30 – 23.00 wo/zo/ma)?

Eerlijk gezegd ben ik de laatste tijd aan het merken dat ik een beetje uitgekeken raak op wow... ik kan de motivatie om elke dag dailys te doen gewoon niet meer op brengen.. LFR om alles te doen kost je makkelijk 5 uur... en dan moet je nog hc's runnen om de cap te halen. Op de een of andere manier vind ik dat steeds minder leuk.. Het enige wat ik nog wel leuk vond/vind is het raiden met OWEB maar daar kan ik niet de betrouwbare offtank zijn die ze nodig hebben...

[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 18-02-2013 10:32 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr