Gister de mage mee op trial gehad in HoF.
Garalon.. echt.. was net alsof we er voor het eerst stonden.
Normaal begint bij ons de hunter met kiten (disengage nadat ze de debuff heeft om zo afstand te krijgen), wat nu door een warlock gedaan werd..
Bij de pull had ik nog gezegd 'wacht tot hij de debuff heeft voordat je naar de boss rent'... en ja hoor.. onze eigen mage kreeg de debuff.. naja, toch maar proberen, alleen werd niets.. dus een wipe.
Poging erna, 17 % enrage... wth? O_o
Poging erna, eindelijk een kill.. leek erop alsof iedereen even wakker moest worden

.
Windlord was daarentegen geen probleem, de nieuwe mage moest 1 mender crowd controllen.. maar die brak op het einde.. dus die nam ik op me om te interrupten.
Vervolgens braken de andere 2 CC's ook (nadat de healers dood waren), alles bij elkaar gepakt, snel gekilled en op naar de boss.. wederom dezelfde die altijd dood gaat op het gevecht (onze eigen mage).. maar het was een 1 shot.
Helaas dropte de druid token, enige token waar niemand het meer voor main spec nodig heeft... dus die maar gekregen voor m'n offspec (bear power!).
Daarna de rest van de avond lopen wipen op amber shaper om het gevecht te leren.
Halverwege leek het goed onder controle.. debuffs bleven rollen, interrupt ging goed... monstrosity ging neer... en op dat moment was de laatste dps in de controle te laat met het verlaten van de construct.. hadden een wilde rondlopen... explosion.. en 5 man dood

.
Daarna een heleboel faal pogingen gehad (ook van de trial mage).. maar goed, shit happens

.
Uiteindelijk best tevreden en de nieuwe mage zal ons bij toekomstige raids ook wederom joinen

en gezien hij 16/16 heeft kunnen we hem mogelijk gebruiken om in ToES te kome