Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Donnas-A schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:19:
Nou uhm 10% per piece extra xp per gekilde mob.
Over het algemeen betere stats op gear dan die je krijgt van quests/dungeons.

Let wel: de heirlooms levelen met je mee tot lvl 85.
Dus daarna mag je ze swappen met nieuwe gear.

Dus mjah als je lekker veel dungeons gaat farmen gaat het hard :D
Je hebt 2 soorten heirlooms...oude en nieuwe
De oude gaan tot level 80 en zijn:
  • Wapens (geen exp)
  • Trinkets (geen exp)
  • Shoulders (10%)
  • Chest (10%)
  • Ring van fishing tournament (5%)
De nieuwe gaan t.m. level 85 en zijn:
  • Legs (10%)
  • Head (10%)
  • Cloak (5%)
In 5.2 komen er weer nieuwe heirlooms bij een shield en een off hand en kun je de oude heirlooms upgraden om te scalen tot level 85

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Eigenlijk 2 shields en een off-hand.
Zowel een tanking als een int shield :D

HeirlooMon ... Gotta get 'em all! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Aanrader om die 463 Archaeology staff/polearm te regelen voordat je een Druid gaat levellen, ding is een van de beste pre-90 wapens en je kunt hem op 85 al gebruiken ^^. Maakt 85-90 een heel heel stuk aangenamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Feihcretsam schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:11:
Aanrader om die 463 Archaeology staff/polearm te regelen voordat je een Druid gaat levellen, ding is een van de beste pre-90 wapens en je kunt hem op 85 al gebruiken ^^. Maakt 85-90 een heel heel stuk aangenamer
Er zijn zo veel nice dingen te krijgen met archeology (bijv. de 2 mounts en natuurlijk Zin'Rohk, Destroyer of Worlds), het enige stomme is het levellen en de kans dat je juist die moet solven ...

[ Voor 11% gewijzigd door JimDB op 23-02-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:39
die Mop Arch BoA solves moet je vrij snel hebben, deze hebben een vrij hoge "proc" rate als solve, denk omdat ze blue zijn en niet epic zoals in Cata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zo na een tijd van 2 jaar geen WoW gedaan te hebben toch maar weer eens begonnen maar wat loop ik er doorheen en zijn instances versimpeld nu na 5 dagen ong 48 uur gespeeld zit ik al op lvl 62 zonder BoA items of XP runs wel een guild van lvl25 maar zoveel zal het niet schelen.

Nu is mijn vraag dus om echt een subscription aan te gaan is het in de latere lvl's wel interresanter geworden of nog steeds dat je er zo doorheen loopt? Opzich raiden is wel leuk om te doen maar ga me daar niet aan binden gaat me meer om de instance's zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28
bobsquad schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 01:00:
Zo na een tijd van 2 jaar geen WoW gedaan te hebben toch maar weer eens begonnen maar wat loop ik er doorheen en zijn instances versimpeld nu na 5 dagen ong 48 uur gespeeld zit ik al op lvl 62 zonder BoA items of XP runs wel een guild van lvl25 maar zoveel zal het niet schelen.

Nu is mijn vraag dus om echt een subscription aan te gaan is het in de latere lvl's wel interresanter geworden of nog steeds dat je er zo doorheen loopt? Opzich raiden is wel leuk om te doen maar ga me daar niet aan binden gaat me meer om de instance's zelf.
Ik vroeg mezelf precies hetzelfde als jij af, alleen alvorens ik weer begon. Ik ben nu 4 maanden verder en geen seconde spijt gehad. Ik zit in een vriendenguild van 5 man en behalve LFR doen we dus geen raids en ik vermaak me elke dag uitstekend. Toegegeven, met m'n main (mage) ben ik inmiddels wel klaar met de Heroic en LFR content (zo'n beetje alle gear wel die ik nodig heb) maar er valt zoveel te doen in Pandaria. Nieuwe achievements, nieuwe dailies, PvPen vind ik ook weer leuk. Ik verveel me eigenlijk niet, en doe ik dat wel dan hop ik naar een alt om even te levelen.

Je zal niet meteen door alle heroics stomen, maar als je intensief speelt kan je je gear wel vrij snel bij elkaar hebben, zeker als je ook dailies erbij doet om je rep met bepaalde factions te verhogen waardoor je weer nieuwe items kan scoren. Maar waar ik dan voorheen nog dacht: "is dit het?" en langzaamaan weer stopte, denk ik daar nu nog niet eens aan.

En bovendien, anders sluit je toch gewoon eerst een subscription van een maand af? Op €12,99 kan je je geen buil vallen lijkt me :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

bobsquad schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 01:00:

De normale dungeons en heroics zul je na een tijdje volledig uitgearen en het zal een makkie worden (m'n guild doet er nu gemiddeld 5 tot 10 minuten over een heroic)

Echter, daar komt challenge modes de hoek om kijken.. dezelfde dungeons, maar moeilijker.. en je gear wordt terug geschaald naar ilvl 463.. dus ja, dungeons blijven behoorlijk interesant op die manier :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sabrac schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:19:
[...]

De normale dungeons en heroics zul je na een tijdje volledig uitgearen en het zal een makkie worden (m'n guild doet er nu gemiddeld 5 tot 10 minuten over een heroic)

Echter, daar komt challenge modes de hoek om kijken.. dezelfde dungeons, maar moeilijker.. en je gear wordt terug geschaald naar ilvl 463.. dus ja, dungeons blijven behoorlijk interesant op die manier :)
Het gaat hem niet om het niveau van de dungeons geloof ik, maar eerder of het mooie/leuke instances zijn.

En daarop zou ik antwoorden dat ik ze niet per se beter of mooier vind dan die van Cataclysm*, maar ja ieder zijn eigen mening. In de dungeons zitten wel een aantal leuke tactics, maar de raids van MoP vind ik persoonlijk toch wat minder dan die van Cata ...

* Vooral de dungeons van 4.0 en 4.3 waren in mijn ogen echt leuk, 4.2 (Zandalari) was echter wel een tegenvaller, die heb ik echt vermeden.

[ Voor 7% gewijzigd door JimDB op 24-02-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
De heroics in MoP vallen mij echt tegen maar dan vooral qua lastigheid, bij Cata release waren ze qua heroics eindelijk (voor mij) voor op de goede weg qua heroics na het Wrath of the Lich kings aoe alles fiacso. Cata heroics vond ik zelf uitdagend, zonder vervelend te worden te worden qua lengte, in TBC waren de Heroics qua moeilijkheid natuurlijk echt op een goed niveau (denk aan Mechanar, Shadowlabs en Shattered Halls), echter daar hadden sommige heroics gewoon teveel trash dat het vervelend werd. Al snap ik wel waarom de versimpeling nodig is, omdat het schijnbaar nogal lastig was om de Cata heroics te doen met LFG groepjes.

Maar ik moet zeggen dat ik de meeste wel leuk vind om te doen. In cata deed ik bijna geen heroics meer nadat ik alle gear had welke ik nodig had, en nu doe ik er toch nog zeer regelmatig 1-2 met wat guildies, of zoals laatst via Battle.net met Sabrac, Renquin en ik geloof _peter2_.

Qua raids vind ik MoP tot nu toch best geslaagd, in vergelijking met T11 van Cata, al had die ook zeker leuke bosses. Verder ben ik er ook bbijna zeker van dat Throne of the Thunderking toch een heel stuk beter gaat zijn dan FL. En het misbaksel dat Dragon Soul was overtreffen zal voor blizzard toch helemaal niet moeilijk moeten zijn, dus in dat opzicht zie ik het redelijk zonnig in.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 23-02-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Woo, level 69 gehaald! Kurenai naar friendly gegrind voordat ik aan de questline ben begonnen (Wil exalted voor de mounts). Warlock bevalt me erg goed, moet wel zeggen dat Destruction het spel iets te makkelijk maakt. Havoc -> Chaos Bolt -> repeat next mobs. Burning embers nodig? Incinerate -> Shadowburn.

Gaat natuurlijk op hogere levels niet meer werken, maar nu bevalt het me wel

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
De shadowburn bug (dat ie 2 embers geeft op een kill) is inmiddels een feature geworden, dus dat scheeld. En ja, Havoc i.c.m. Shadowburn of CB is zeker OP voor questen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jammer genoeg gaat het generfed worden. WOrdt geen gratis ember meer op shadowburn in 5.2 :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
is dat weer terug gedraait dan?

Want de patchnotes van 5.2 @ 21-2.2013 zeiden het volgende:
- We are going to go ahead and grandfather in the bug of Shadowburn granting 2 embers on a kill. It is technically a bug, which is why we fixed it, but it's been that way since MoP launched and we don't think it's causing huge balance problems, so in cases like this, we think the right thing to do is just make it official.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aah, zat eerder te lezen dat het gefixed ging worden. die laatste update heb ik gemist. bedankt. wel awesome

Exalted Kurenai en level 70 tegelijk. WOO! Nu Netherwing, en daarna verder levellen. (zit op 90/100 mounts :p)

[ Voor 34% gewijzigd door corset op 24-02-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister 3 challenge modes gedaan... scarlet monestary (Silver), mogushan palace (Silver) en Stormstout Brewery (Bronze).

De tank en healer in het team hebben nu alle 9 op challenge mode gedaan (8 silver, 1 bronze), zelf mis ik scarlet halls en scholomance nog, maar dat zal geen probleem vormen.. alleen stormstout nog even op silver + die 2 en ik heb m'n mount :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op zondag 24 februari 2013 @ 07:44:
aah, zat eerder te lezen dat het gefixed ging worden. die laatste update heb ik gemist. bedankt. wel awesome

Exalted Kurenai en level 70 tegelijk. WOO! Nu Netherwing, en daarna verder levellen. (zit op 90/100 mounts :p)
Heb ik ook gedaan toen ik mijn paladin aan het levellen was, had op level 70 mijn albino drake :)
Was toen ook begonnen met Netherwing maar dat ging wel traag, heb dat dan maar gewoon afgemaakt op level 90, gewoon iedere dag de even dailies doen, die je gedaan hebt in 10 sec :)

Zit momenteel op 110 mounts, maar ben even geld aan het sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Moet er nog 10 voor de 100 mounts. Dus op level 90 de Shatari en Netherwing, en done <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op zondag 24 februari 2013 @ 15:21:
Moet er nog 10 voor de 100 mounts. Dus op level 90 de Shatari en Netherwing, en done <3
Nu met de pandaren faction mounts erbij is het wel simpel om 100 mounts te halen ;)

Maarja toch nog steeds mooi om der 100 te hebben, en die mount die je dan krijgt vind ik wel mooier dan de albino drake en die nieuwe kite :)

(Shatari is gewoon mobs farmen en hopen op drops + een daily of 2, gaat best nog wel snel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
inderdaad, en netherwing is ook redelijk snel. Nadeel is alleen dat Netherwing moet wachten tot ik de 4k bij elkaar heb voor epic flying (nieuwe server = geen cash :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:14:
inderdaad, en netherwing is ook redelijk snel. Nadeel is alleen dat Netherwing moet wachten tot ik de 4k bij elkaar heb voor epic flying (nieuwe server = geen cash :p)
En uiteindelijk beginnen de mounts zelf ook wel wat te kosten, ik heb sommige factions al op exalted maar als ik de mount zou kopen zou ik weeral blut zijn ...

En dat brengt ons weeral bij de vraag: Hoe gold verdienen ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk wel dat gold verdienen in MoP veel lastiger is dan in Cata. Op mijn professions kan nog niet rekenen omdat die nog laag zijn en om ze te lvlen is gold nodig.

Iemand tips inderdaad?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Farmen (Dus op je boerderij), daar kan je dagelijks wel wat geld mee verdienen als je de juiste dingen farmed.
In de gaten houden wat de "crop of the day" is en ook kijken welke vegstables er hoog op de AH staan.

Daarnaast is bloemen farmen ook een goede manier om geld te halen.
Verder is het doen van daylies ook redelijk winstgevend.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
JimDB schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:36:
[...]

En uiteindelijk beginnen de mounts zelf ook wel wat te kosten, ik heb sommige factions al op exalted maar als ik de mount zou kopen zou ik weeral blut zijn ...

En dat brengt ons weeral bij de vraag: Hoe gold verdienen ?? :)
Ligt eraan wat je doet. Ik hou het bij Netherweave cloth stack opkopen voor 10G, naar Netherweave bag maken en die verkopen voor 24 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:57:
[...]

Ligt eraan wat je doet. Ik hou het bij Netherweave cloth stack opkopen voor 10G, naar Netherweave bag maken en die verkopen voor 24 :p
De laatste tijd maak ik alleen geld door dailies te doen, maar dat zal nu wel minderen doordat ik alleen nog maar Celestials revered moet worden en de rest dus niet meer doe ...

Aan mijn professions heb ik nooit echt veel tijd besteedt, maar met de veranderingen met patch 5.2 (het gebruik kunnen maken van Ghost Iron Bars vanaf level 1) zal ik ze eindelijk wel eens maxxen.

Ach ja, gewoon geduld hebben zeker en niet te veel uitgeven. (Trouwens, als ik in LFR altijd Gold blijf krijgen wordt ik ooit nog wel eens rijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wat gaat er veranderen aan de ghost iron bars? Kon er niet echt iets over vinden.

nvm, gevonden. Nu hopen dat ze dat ook met de andere professions gaan doen

[ Voor 32% gewijzigd door corset op 24-02-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Nog niet gezien ?

2 weken geleden zag ik dit opeens op Youtube (wel in PTR natuurlijk hé)

Maw, je kan vanaf level 1 blacksmithing trainen met Ghost Iron, wat ervoor zorgt dat je dus niet alle oude materials nodig hebt :)

(Vergelijkbaar met Cooking trouwens)

[ Voor 36% gewijzigd door JimDB op 24-02-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/10ylwVJyb50d5ZUYzQORww0V/full.jpg

Er is er een jarig hoera, hoera. Dat kun je wel zien dat is het WoW topic!
Weinig topicreeksen halen de leeftijd van 10 jaar, maar het WoW topic is het gelukt!
Voor iedereen een stukje virtuele taart. Dat we met zn allen zo door mogen blijven gaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

_/-\o_ *O* *O* *O* oOo :)F

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister de mage mee op trial gehad in HoF.

Garalon.. echt.. was net alsof we er voor het eerst stonden.
Normaal begint bij ons de hunter met kiten (disengage nadat ze de debuff heeft om zo afstand te krijgen), wat nu door een warlock gedaan werd..

Bij de pull had ik nog gezegd 'wacht tot hij de debuff heeft voordat je naar de boss rent'... en ja hoor.. onze eigen mage kreeg de debuff.. naja, toch maar proberen, alleen werd niets.. dus een wipe.

Poging erna, 17 % enrage... wth? O_o
Poging erna, eindelijk een kill.. leek erop alsof iedereen even wakker moest worden :).

Windlord was daarentegen geen probleem, de nieuwe mage moest 1 mender crowd controllen.. maar die brak op het einde.. dus die nam ik op me om te interrupten.
Vervolgens braken de andere 2 CC's ook (nadat de healers dood waren), alles bij elkaar gepakt, snel gekilled en op naar de boss.. wederom dezelfde die altijd dood gaat op het gevecht (onze eigen mage).. maar het was een 1 shot.

Helaas dropte de druid token, enige token waar niemand het meer voor main spec nodig heeft... dus die maar gekregen voor m'n offspec (bear power!).

Daarna de rest van de avond lopen wipen op amber shaper om het gevecht te leren.
Halverwege leek het goed onder controle.. debuffs bleven rollen, interrupt ging goed... monstrosity ging neer... en op dat moment was de laatste dps in de controle te laat met het verlaten van de construct.. hadden een wilde rondlopen... explosion.. en 5 man dood :(.

Daarna een heleboel faal pogingen gehad (ook van de trial mage).. maar goed, shit happens :).

Uiteindelijk best tevreden en de nieuwe mage zal ons bij toekomstige raids ook wederom joinen :D en gezien hij 16/16 heeft kunnen we hem mogelijk gebruiken om in ToES te kome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
Mzo ben een raiding guild gejoined en zit nu op MSV 6/6 en HoF 1/6 we hebben wat moeite met de 2e baas in HoF, men maakt fouten met unseen strike, ontwijken van de tornado's etc.

We komen er wel en ben blij dat ik endgame aan het doen ben, doe ook nog is 56k dmg als Disc Priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

MaceNL schreef op maandag 25 februari 2013 @ 07:47:
Mzo ben een raiding guild gejoined en zit nu op MSV 6/6 en HoF 1/6 we hebben wat moeite met de 2e baas in HoF, men maakt fouten met unseen strike, ontwijken van de tornado's etc.

We komen er wel en ben blij dat ik endgame aan het doen ben, doe ook nog is 56k dmg als Disc Priest.
Voor unseen strike marken wij een melee dps waar iedereen naar toe moet lopen, op die manier hoeven de healers / ranged minder ver te lopen.

Tornado's ontwijken leert iedereen vanzelf, zelf hebben we 2 warlocks die hun portals plaatsen waardoor je in ieder geval de helft van de weg 'vliegt' :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 17:41

Maduth

Probeersel

Hallo Hallo, ben ik weer na wat radiostilte ivm verveelheid.

Maar het vlammetje laait weer op; gisteren vol trost en met een vloerk en een zucht, mijn Shaman op lvl 90 gekregen. Numero 2 wel te verstaan en besloten om nu eindelijk eens een LFR te gaan doen/spelen [na 8 jaar spelen, nog nooit gedaan :P ].

Voordat ik in de HC's stort, zit ik toch met een dilemma; enhancement blijven of richting de Elemental side te gaan.

Waarom de vraag; ik heb wat problemen met melee combat en DPS. Gisteren ben ik namelijk door een lvl 85 [ik 89] Priest er vol uit gedps-ed. Natuurlijk zou ik wat verkeerd gedaan kunnen hebben, dus snel op icy-veins.com gekeken [en noxx], maar ik deed alles goed.

Nu weet ik dat Elemental niet gelijk mijn DPS omhoog zal storten maar misschien dat de ranged manier van werken, mij beter bevalt. Nu hoor ik alleen dat Elemental redelijk under-powered is [zover je van under-powered kan spreken tegenwoordig in WoW].

Dus bij deze mijn vraag; wie heeft er ervaring met beide builds? Wie heeft ze beide gespeeld en kan er wat over zeggen dat ik mee kan nemen in mijn transfer [of niet] :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Maduth schreef op maandag 25 februari 2013 @ 08:38:
Hallo Hallo, ben ik weer na wat radiostilte ivm verveelheid.

Maar het vlammetje laait weer op; gisteren vol trost en met een vloerk en een zucht, mijn Shaman op lvl 90 gekregen. Numero 2 wel te verstaan en besloten om nu eindelijk eens een LFR te gaan doen/spelen [na 8 jaar spelen, nog nooit gedaan :P ].

Voordat ik in de HC's stort, zit ik toch met een dilemma; enhancement blijven of richting de Elemental side te gaan.

Waarom de vraag; ik heb wat problemen met melee combat en DPS. Gisteren ben ik namelijk door een lvl 85 [ik 89] Priest er vol uit gedps-ed. Natuurlijk zou ik wat verkeerd gedaan kunnen hebben, dus snel op icy-veins.com gekeken [en noxx], maar ik deed alles goed.

Nu weet ik dat Elemental niet gelijk mijn DPS omhoog zal storten maar misschien dat de ranged manier van werken, mij beter bevalt. Nu hoor ik alleen dat Elemental redelijk under-powered is [zover je van under-powered kan spreken tegenwoordig in WoW].

Dus bij deze mijn vraag; wie heeft er ervaring met beide builds? Wie heeft ze beide gespeeld en kan er wat over zeggen dat ik mee kan nemen in mijn transfer [of niet] :D :+
Vergis je niet, op lvl 85 hebben haste / crit etc een hogere waarde (minder stats nodig voor meer).
Om mezelf als voorbeeld te gebruiken.

Op level 85 deed ik op m'n feral 35 tot 40k dps
Op level 87 deed ik nog maar 25 tot 30
Op level 89 deed ik nog maar 20 tot 25.

Dit omdat de hoeveelheid crit etc steeds minder crit % oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Dagboekje:

Gisteren mijn gnome DK op level 90 gekregen en direct even wat scenarios in. Ik heb deze frost geleveld en zo dacht ik er ook lekker in te gaan maar bij 1 scenario (village) ging de dps alle kanten op en dus ook dood. Dan maar naar blood en de boel tanken en tadaaaa victory!

Naar het volgende scenario waar je begint met de helicopters, geen idee meer hoe die heet. We komen bij de laatste baas, een SP, ik en een frost DK met een agility polearm :S uiteindelijk heb ik deze na 3 pogingen ook in Blood moeten doen, die andere DK sloeg nog geen deuk in een pakje boter en de SP ging maar healen. Op die manier maar de boel gehaald.

Ook nog wat guild runs gedaan met mijn horde guild en daar hadden de monk tank en disc priest het heel moeilijk. Nou kan het aan mij liggen maar heeft een monk tank geen dodge en parry nodig?? Want hij had gewoon dps gear aan en viel dus ook dood na 2 seconden. De monk heeft geen offspec en heb dus ook maar niet aangeboden om te tanken maar het ging dus rampzalig. Rattlegore was niet vergevend voor deze tank. Uiteindelijk gingen de healer en tank weg en zijn wij verder gegaan met z'n 3en en daarna door 2 dungeons geblazen in dezelfde tijd als met de guild in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Je kan als monk best in DPS gear tanken, maar dan moet je echt weten hoe je het meest efficient je stagger kan droppen en moet je de instance ook aardig outgearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
lanerios schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:17:
Je kan als monk best in DPS gear tanken, maar dan moet je echt weten hoe je het meest efficient je stagger kan droppen en moet je de instance ook aardig outgearen.
Tank heeft 448 en de priest had 454 ofzo. De priest woont in India dus geen idee of ze nog latency problemen had etc. Maar outgearen doet hij het dus zeker niet ;)

Maar het zijn aardige mensen dus heb ik wel een avondje wipen voor over.

[ Voor 7% gewijzigd door Carthrax op 25-02-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Dennism schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:39:
De heroics in MoP vallen mij echt tegen maar dan vooral qua lastigheid
Daarom heb je dus challenge mode. Probeer dat maar es en kom nog es terug.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Zeror schreef op maandag 25 februari 2013 @ 00:14:
[afbeelding]

Er is er een jarig hoera, hoera. Dat kun je wel zien dat is het WoW topic!
Weinig topicreeksen halen de leeftijd van 10 jaar, maar het WoW topic is het gelukt!
Voor iedereen een stukje virtuele taart. Dat we met zn allen zo door mogen blijven gaan.
Das een bekende afbeelding.... das mijn verjaardagstaart van vorig jaar die door mn vriendin gemaakt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben met mijn warrior terug naar bloodscalp getrokken en een guild gejoined waar er nog 2 oude guildies zijn. Lijkt een leuke bende te zijn op het eerste zicht. Hopelijk wordt dit het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Zo, en wij staan na al het kerst drama van vertrekkende mensen weer op hetzelfde punt als waar we destijds waren gebleven. Main healer en DPS kwijt, andere DPS zwaar minder beschikbaar, het zag er niet heel florissant uit. Met wat schuiven, de terugkeer van een old skool guildy, de recruitment van een nieuwe (toevallig ook Nederlandse) DPS en een iets minder hardcore schema hebben we gisteren een periode afgesloten, zodat we een verse start kunnen maken als 5.2 volgende week uitkomt.

Voor de Kerst hadden we dus de 4 meest gangbare bosses in MSV HC al omgelegd, en gisteren stonden we om 22:30 naast een dode HCElegon en wilden we wel eens een kijkje gaan nemen naar HC Will. Wat dus niet kan zonder ook Spirit Kings gekilld te hebben. Waar wij achter kwamen NADAT we ons even snel ingelezen hadden op de veranderingen. Niet zo handig dus :P

Maar we hebben dus wel met een min of meer 50% nieuwe/ veranderde groep op de eerste avond de repeat kills op HC gemaakt, wat ons goed stemde over de toekomst \o/

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:45
Gz allemaal met 10 jaar(!) wow topic! Das best een hele tijd!

Wij hebben gister de hele avond gewiped op HC Bladelord. Beste try zo rond de 23%, dus P2 hebben we net aan niet gezien. Vaak dezelfde mensen die faalden op dezelfde mechanics, en dat is lastig...

We hebben gister besloten om een oud raider (leuke gast, goede speler) weer in het raidteam te laten. We zijn nog steeds op zoek naar 2 nieuwe aanwinsten voor ons team. In principe heb ik hoge verwachtingen voor 5.2, maar wat extra mensen erbij kan geen kwaad! (Hint hint!)

Volgens wowprogress de nr 3 Nederlandse guild, Alliance, 10man, wo,zo,ma 20.30-23.00, Progress: 4HC kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Als ik dit zo lees moet ik met m'n warlock maar eens op zoek naar een goede guild op Argent Dawn, we hebben hier aardig wat heroic kill guilds zitten, dus moet te doen zijn. Maar als ik zie hoe veel hier gecleared wordt op heroic ga ik het erg missen.

Eerst level 90 worden natuurlijk (ben net 75 geworden, Grimoire of Supremacy is erg meh.. sacrifice is daarentegen wel heel erg "mage met shadow/fire spells" dus even kijken wat ik doe als destro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

lanerios schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:02:
Als ik dit zo lees moet ik met m'n warlock maar eens op zoek naar een goede guild op Argent Dawn, we hebben hier aardig wat heroic kill guilds zitten, dus moet te doen zijn. Maar als ik zie hoe veel hier gecleared wordt op heroic ga ik het erg missen.

Eerst level 90 worden natuurlijk (ben net 75 geworden, Grimoire of Supremacy is erg meh.. sacrifice is daarentegen wel heel erg "mage met shadow/fire spells" dus even kijken wat ik doe als destro)
uitgaande van m'n ervaring op argent dawn.

Heb daar zelf 2 jaar lang servers first geraid (ik zie dat de kwaliteit van de guilds op het moment stukken hoger ligt dan op wrath) en zat toen in Blood of the Elders...

Rond ICC was het vooral een race tegen Alter Ego, welke nog steeds raid zie ik wel, BotE was toen vlak erna opgeheven door mensen die niet meer op kwamen dagen en een deel zijn toen naar Alter Ego gegaan...

Als dezelfde personen daar nog raiden, is het een erg leuke groep die wel serieus raiden en een fout wordt ook max 2 of 3 keer toegestaan voordat ze wat pissiger worden.

[EDIT] Nevermind, zie dat Alter Ego ook zo goed als uit elkaar gevallen is.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 25-02-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Van harte gefeliciteerd met 10 jaar WoW op GoT. Dat wilden we niet helemaal onopgemerkt voorbij laten gaan. Zie zeef in "10 jaar WoW topics op GoT! Win een goodiebag!" voor de felicitatie van Tweakers. :)

[ Voor 35% gewijzigd door zeef op 25-02-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

zeef schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:29:
Van harte gefeliciteerd met 10 jaar WoW op GoT. Dat wilden we niet helemaal onopgemerkt voorbij laten gaan. Zie zeef in "10 jaar WoW topics op GoT! Win een goodiebag!" voor de felicitatie van Tweakers. :)
ah nu snap ik em :P

10 jaar WoW topics op GoT! Win een goodiebag!

oeh ninja edit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb er al een post gemaakt. Is wel een golden oldie uit het begin van WotLK, maar doch vrij feestelijk :D
* detheavn heeft niet veel vriendjes om wat mee te vieren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Blijft toch een geweldige quest :p eerder vandaag nog gedaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Dat is een quest die moet ik altijd doen als ik door WotLK content heen ga. Zou het mezelf zo kwalijk nemen als ik mijn vriendjes niet red :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd allemaal xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Damn 10 jaar is echt lang, helaas heb ik de game maar heeel kort gespeeld omdat ik er de tijd gewoon niet voor had maar het is wel een prestatie van formaat dat zelfs nu deze game nog dor zo veel word gespeeld en ook een prestatie dat de mensen hier dit topic zo actief houden.
Feli mensen!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

detheavn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:42:
Dat is een quest die moet ik altijd doen als ik door WotLK content heen ga. Zou het mezelf zo kwalijk nemen als ik mijn vriendjes niet red :p
Ik sla Borean Tundra altijd over, mijn progressie door WotLK-content is voor mij altijd Howling Fjord -> Dragonblight -> Grizzly Hills -> stukje Storm Peaks tot 80. Aan de ene kant is tien keer datzelfde verhaal doorlopen vrij saai, aan de andere kant gaat het na 3 karakters gewoon op de autopiloot. :P

Binnenkort mijn monk ook maar eens levelen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb het persoonlijk helemaal gehad met WotLK content ... Maar goed, als je er toch doorheen moet ... dan ook maar met veel dungeon geweld :p

Ben blij dat ik vrienden heb die me in no time door Outland/Northrend heen nuken. Rest vind ik nog niet zo erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
NMe schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:58:
[...]

Ik sla Borean Tundra altijd over, mijn progressie door WotLK-content is voor mij altijd Howling Fjord -> Dragonblight -> Grizzly Hills -> stukje Storm Peaks tot 80. Aan de ene kant is tien keer datzelfde verhaal doorlopen vrij saai, aan de andere kant gaat het na 3 karakters gewoon op de autopiloot. :P

Binnenkort mijn monk ook maar eens levelen.
Wat jij met Borean Tundra hebt heb ik juist met Howling Fjord :P .
In Borean Tundra kan ik alle quests wel dromen (zowel Horde als Alliance). Meestal tik ik de lvl 72 aan voor ik daar klaar ben. Daarna is het altijd Dragonblight > Sholazar Basin > stukje Storm Peaks tot 80 idd.

Was van plan om ook een monk te gaan lvlen maar toch eerst maar eens kijken hoe mages nu zijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Om mijn altoholisme maar weer eens te bevestigen heb ik net vorige week m'n priest naar 90 gegooid als shadow. Ik heb 'm in Cata puur als disc naar 85 geholpen wat heel weinig downtime had. Nu ik 85 - 90 in Shadow heb gedaan viel me op dat ik practisch geen probelem had met quests, rares en wat dan ook. Dat beviel me dan ook best goed eigenlijk.

Ben nu met vrienden wat BGs in gedoken en heb me echt kostelijk vermaakt ten koste van anderen. Alles vol dotten, procs spammen en kills stelen met SW:D ... I could actually start liking PvP :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:53
Ik pak nog wel de meeste gebieden in Northrend mee. Eerst BT, maar dat komt me echt de neus uit, dus nu HF tot cap, dan Dragonblight, Grizzly Hills, Zul'Drak, Sholazar en daarna Icecrown.
Zodra ik naar een andere area kan ga ik meteen. Dat scheelt een klein beetje EXP, zodat ik toch net iets eerder weer uit Northrend vandaan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 20:57
Ik ben van plan om gewoon puur op dungeons te gaan levelen als beertje. Met mijn mage een tijdje terug heb ik wel tijdens het wachten op de queues gequest. Inderdaad ook zo snel mogelijk naar een nieuw gebied telkens.

Volgens mij heb ik met mijn paladin ook bijna geen quests gedaan in Northrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
detheavn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:44:
Om mijn altoholisme maar weer eens te bevestigen heb ik net vorige week m'n priest naar 90 gegooid als shadow. Ik heb 'm in Cata puur als disc naar 85 geholpen wat heel weinig downtime had. Nu ik 85 - 90 in Shadow heb gedaan viel me op dat ik practisch geen probelem had met quests, rares en wat dan ook. Dat beviel me dan ook best goed eigenlijk.

Ben nu met vrienden wat BGs in gedoken en heb me echt kostelijk vermaakt ten koste van anderen. Alles vol dotten, procs spammen en kills stelen met SW:D ... I could actually start liking PvP :p
Heb dit weekend ook nog eens verder gespeeld op mijn alt priest van 30, shadow met full looms en dan bgs induiken. GEWELDIG gewoon, iedereen dotten en niet sterven, wrecking ball overigens nog eens gehaald in WsG waar ik eindigde met 27-0 (OP :D)

(Op 90 zijn spriests nog altijd zalig in PvP, al denk ik wel dat ze generfd werden met 5.2 ?)
IntToStr schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:04:
Ik ben van plan om gewoon puur op dungeons te gaan levelen als beertje. Met mijn mage een tijdje terug heb ik wel tijdens het wachten op de queues gequest. Inderdaad ook zo snel mogelijk naar een nieuw gebied telkens.

Zelfde hier, was toen nog voltijds protection paladin en had dus insta-dungeonqueues, dan ga je niet wachten om te questen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Na een pauze van ongeveer 2,5 jaar begon de WoW itch bij mij toch weer een beetje te jeuken.

Helaas heb ik toen ik mijn "break" nam (stopte), mijn hardcore account met 6-7 level 80 toons wegegeven, en is nog steeds door desbetreffende persoon in gebruik.

Paar maanden geleden een nieuwe account aangemaakt en Druid gerolled (enige class die ik nog nooit gespeeld had), maar vanwege RL dingen toch maar afgehaakt. Deze itch heeft er dus voor gezorgd dat ik die Druid weer ge-heractiveerd heb van de week en zit inmiddles op level 80, in Mount Hyjal.

Het enige jammere is dat ik nu op een super low-population realm zit, en op zoek ben naar een leuke casual raiding guild op een drukke server. Als iemand nog suggesties heeft: graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
IntToStr schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:04:

Puur in dungeons levelen gaat goed tot ongeveer 60-65, daarna vond ik het altijd drama, omdat het dan een stuk langer duurt voordat je weer wat EXP binnenhaalt.
Het kan wel, maar dan zou je een tweede account moeten hebben. Die heb ik nog van een ex die toendertijd ook nog speelde. Zij had een 85 mage en die kan mijn lowbees dan nog wel een stukje boosten.
Zo kun je nog redelijk levelen tot de 80. Daarna ben je weer afhankelijk van guildies of LFG.
Ik heb het laatste stuk nog nooit in dungeons geleveled. Ben benieuwd hoe jouw dat bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
En het schijnt dat Blizzard ook nog een leuke duit in die goodiebag gaat doen. :) Daarover later meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
zeef schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:38:
[...]

En het schijnt dat Blizzard ook nog een leuke duit in die goodiebag gaat doen. :) Daarover later meer. ;)
Toch wel iets meer dan wat VP's, he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Poops_McGhee schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:31:
[...]

Puur in dungeons levelen gaat goed tot ongeveer 60-65, daarna vond ik het altijd drama, omdat het dan een stuk langer duurt voordat je weer wat EXP binnenhaalt.
Het kan wel, maar dan zou je een tweede account moeten hebben. Die heb ik nog van een ex die toendertijd ook nog speelde. Zij had een 85 mage en die kan mijn lowbees dan nog wel een stukje boosten.
Zo kun je nog redelijk levelen tot de 80. Daarna ben je weer afhankelijk van guildies of LFG.
Ik heb het laatste stuk nog nooit in dungeons geleveled. Ben benieuwd hoe jouw dat bevalt.
Op ongeveer 60 begint het inderdaad moeilijk te gaan, maar vanaf 68 geloof ik (wanneer de wotlk dungeons erbij komen) gaat het weer ontzettend snel :) Trouwens er zijn toch wel een relatief groot aantal outland dungeons (vanaf 65 krijg je er weer 5 bij) en dat tesamen met de dungeonquests gaat dus best snel voor te levellen !

80-85 daarentegen quest je veel beter, dat gaat enorm traag met alleen dungeons en de cata questgebieden vind ik best wel leuk. Hetzelfde met 85-90, man dat was echt ongeloofelijk traag + te weinig variatie aan dungeons ... Dus 80 - 90 quest je beter denk ik + is ook nog eens beter voor rep !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wow 10 jaar. Op naar de volgende 10 jaar! ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Nou, gister m'n warrior eindelijk lvl 85 gekregen, vanavond nog ff wat quests doen en dan Stormstout doen voor de quests en Temple of the jade serpent spammen voor de items..

Ook eindelijk Silver gehaald in de challenge mode: Stormstout Brewery.

Eerst wilden we de boss 'rushen'. 1 tank 4 dps en je staat dan allemaal voor een beam die door de kleine adds gecast wordt.. nou.. dat ging niet.. kregen hem tot iets van 10 of 15 % voordat hij teveel begon te healen (1 % health per beam kreeg hij erbij).. dus helaas een wipe.

Poging erna ging zelfs nog beter, met 2 tot 3 minuten resterend voor gold hadden we de laatste event gestart... helaas duurt dit sowieso langer dan die paar minuten.

Dan maar voor de vertrouwde manier, 7 minuten nog over... kill alle adds die spawnen, hij spawned er toch maar maximaal 9. dus zo gezegd zo gedaan.. en na 20 minuuut nogiets.. Silver.

3 van m'n guildies hebben nu hun mount + titel (hadden die zaterdag al).
Zelf zijn er nog 2 Challenge modes over, maar die gaan we binnenkort doen als iedereen weer tijd heeft.
en daarna focussen op gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 07:33:

3 van m'n guildies hebben nu hun mount + titel (hadden die zaterdag al).
Zelf zijn er nog 2 Challenge modes over, maar die gaan we binnenkort doen als iedereen weer tijd heeft.
en daarna focussen op gold :)
Nice! Afgelopen weekend gold gehaald op scholo :) nu 5 gold (scarlet halls, monastery, jade serpent, GotSS en scholo) en 1 silver (Brewery). Vanavond beginnen met mogu'shan palace :).
Ik hoop full gold te hebben voor 5.2 8)
Moet zeggen dat het een geweldige manier is om je tijd te besteden :P
Je kunt zo een avond bezig zijn met tactics bespreken en resetten op kleine dingen als een dpsdeath.

Nu met de guild komende 2 weken 100% focussen op progress, 4 dagen progress 0 dagen farm. Woensdag extenden we de raid en gaan we verder op amber shaper heroic. Op papier een vrij makkelijke boss, maar blijkbaar is het toch lastig om als een construct te doen wat je moet doen :|
Hopelijk krijgen we amber shaper en empress neer voor 5.2 zodat we die mooie cutting edge achievement hebben :) Ben wel blij met deze actie want ik ben wel toe aan nieuwe raids :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Wat voor itemlevel/dps is aangeraden voor de challenges? Ik heb er mijn handen nog niet aan gebrand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
maakt niet uit, scaling is er toch naar 463. Of set boni werken, geen idee eigenlijk. Persoon 1 zegt ja, persoon 2 zegt nee.

Gister wel een grappig moment gehad, vanilla elitist in de guild die begon dat in LFR er geen moeite in hoeft gestoken te worden, en dat dat sinds vanilla niet meer hoeft. Toen ik vroeg welke bosses dan zo moeilijk waren in vanilla kwam hij opeens met "I was to stoned to remember". En bleek het dus een cata beginner te zijn (iemand die in cata is begonnen bedoel ik dan, niks anders).
Was vooral erg duidelijk toen iemand anders vroeg wat hij van vanilla Naxx vond, en de zeikerd letterlijk zei: "OMG noob, naxx was added in wotlk, wtf are you even a real player?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

ilvl 463. Want je itemstats worden teruggebracht naar dat ilvl. Dus ook als je in full 502+ rondloopt. Idealiter regel je een set gear die precies dat ilvl heeft waarmee je je belangrijkste breakpoints haalt, dan hoef je namelijk niet constant heen en weer te reforgen, aangezien je hastecaps en dergelijke allemaal verneukt worden als je gear naar beneden wordt gescalet. Dat is iets waar ikzelf nogal last van heb als resto druid, want die 3043 cap is in mijn 496 gear zo makkelijk te halen dat ik zo'n beetje alle haste weg heb gereforged. Wat resulteert in veel te lage haste in Challenge Modes :P Maargoed, wij zijn momenteel ook alleen nog maar op Silver aan het focussen, wat overigens best te doen is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
Sabrac schreef op maandag 25 februari 2013 @ 07:54:
[...]

Voor unseen strike marken wij een melee dps waar iedereen naar toe moet lopen, op die manier hoeven de healers / ranged minder ver te lopen.
Correct maar dan heb je zo'n gozer die dan stil blijft staan bij een tornado...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeef schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:38:
[...]

Oh wat vet! Ik ben benieuwd. Ook of ik ga winnen natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Zeror schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:31:
[...]

Oh wat vet! Ik ben benieuwd. Ook of ik ga winnen natuurlijk. :P
Ben jij niet uitgesloten dan, als professioneel photoshop badass in dit topique? :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:33:
[...]

Ben jij niet uitgesloten dan, als professioneel photoshop badass in dit topique? :>
Ach iedereen kan wel wat in elkaar pielen, heb zelf ook ruim 5 jaar grafische vormgeving gedaan :P.

Maar ik hou het lekker simpel, ben alleen nog aan het bedenken wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb nog wel een idee dat ik misschien dit weekend even ga proberen voor die contest :)

Zag net de nieuwe blacksmithing items op mmo-champion. Dat zijn wel even leuke items voor een paladin zeg! http://ptr.wowdb.com/spel...408&filter-search=Haunted Zowel helm als boots haste + mastery. Daar ga ik toch maar voor sparen denk ik... Heb nu 81k gold. Hopelijk gaat het genoeg zijn om die dingen te kopen na een paar weken. Mensen moeten natuurlijk wel die patterns eerst vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:33:
[...]

Het gaat niet om de professionaliteit, maar om de creativiteit. Jouw eigen interpretatie van hoe jij 10 jaar WoW topic zou vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Zeror schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:06:
[...]

Het gaat niet om de professionaliteit, maar om de creativiteit. Jouw eigen interpretatie van hoe jij 10 jaar WoW topic zou vieren.
I know, ik wilde even de druk op je opvoeren :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30

hmr

Hmmmm hoorde ik nou dat rogue's gebuffed werden (zou het dan toch zo zijn dat ze weer leuk worden om te spelen? :D:D:D:D:D:D )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:15:
maakt niet uit, scaling is er toch naar 463. Of set boni werken, geen idee eigenlijk. Persoon 1 zegt ja, persoon 2 zegt nee.
Set boni werken niet. Als mage vrij makkelijk vast te stellen (cooldown reduction niet actief).
Ik zelf doe gewoon challenges met mijn raiding gear set, maar als mage heb ik ook niet echt belangrijke breakpoints die ik kan halen als frostspec in 463 gear. Rest van ons groepje doet het overigens ook niet (spriest geeft aan dat haste breakpoint toch niet te halen valt)

Het is wel handig om een sha touched weapon met legendary gem + extra metasocket te hebben, want gems worden niet gedownscaled, dus die weapons zijn erg nice.
Verder is wel nice om wat gear te bewaren die je hebt geupgrade met hoger ilvl gear, maar die qua itemization slechter zijn. Met name LFR/DMC trinkets kunnen hier erg handig van pas komen.
Ik heb er wel spijt van dat ik mijn elegon LFR trinket heb verkocht, want nu loop ik met een minder trinket in challenge modes.
Ik heb zelf wel een aantal haste/crit pieces die ik niet gebruik voor raiding maar die wel nice zouden zijn voor challenge modes, maar heb me er nog niet toe kunnen zetten deze te enchanten + een totale set optimaal te reforgen, waarbij mijn raiding reforges niet wijzigen (lijkt me ook een hoop gedoe) :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:45
@ Hmr: rogues zijn op dit moment al behoorlijk sterk hoor! Kijk maar naar de cijferneukers en raidbots.com voor de ervaringscijfers.

@ Challengemodes: leuk leuk! Ik doe graag een keer mee als jullie een spot over hebben voor dps.

@ Druid: Ik zit inmiddels op itemlevel 467 (inclusief alle offspec gear in bags), nog 3 itemleveltjes en ik ben ook klaar voor de LFRs na MSV. 1000 VP en bijna week 1500 JP zouden hier ook nog wel bij kunnen helpen! Ik wil in 5.2 lekker X-realm gaan raiden met de druid, dat beviel de vorige xpansion ook echt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:47:
@ Hmr: rogues zijn op dit moment al behoorlijk sterk hoor! Kijk maar naar de cijferneukers en raidbots.com voor de ervaringscijfers.

@ Challengemodes: leuk leuk! Ik doe graag een keer mee als jullie een spot over hebben voor dps.

@ Druid: Ik zit inmiddels op itemlevel 467 (inclusief alle offspec gear in bags), nog 3 itemleveltjes en ik ben ook klaar voor de LFRs na MSV. 1000 VP en bijna week 1500 JP zouden hier ook nog wel bij kunnen helpen! Ik wil in 5.2 lekker X-realm gaan raiden met de druid, dat beviel de vorige xpansion ook echt prima!
De challenge mode runs zijn bij ons voornamelijk binnen de guild georganiseerd, maar mochten we eens een dps spot open hebben, ben je natuurlijk welkom (flasks, pots.. dps en invis, buff food en mumble is wel vereist in dat geval) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
RNG blijft toch een raar iets... na 6 weken zonder drops (en veel verkwistte coins) in LFR verwachtte ik afgelopen weekend geen beterschap. Ineens was HoF zo vriendelijk om mijn warrior te voorzien in dps boots en de t14 chest. Daarna was de Sha mijn beste vriend v/d dag omdat ie Shin'ka dropte :p

Daarnaast heb ik ook een poging gedaan om Black Temple solo aan te vatten, en het lukte ook nog.
Illidan was zo onder de indruk dat ie meteen één van de warglaives (main hand) overhandigde aan mijn warrior ;) Totaal onverwacht, ik was eigenlijk uit op het schild.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30

hmr

hulkie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:47:

Raidbots ja... maar ze waren uitermate saai om te spelen... ben benieuwd of dat nu anders wordt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hmr schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:47:
[...]

Raidbots ja... maar ze waren uitermate saai om te spelen... ben benieuwd of dat nu anders wordt.
Ze worden ook wel gebuffed voor PvP, wat echt nodig was en dus extra nice is omdat mijn arena partner een rogue is. Eindelijk eens rating pushen :)

Dus ik denk dat ze daardoor wel wat leuker zullen worden, al blijft PvE natuurlijk gewoon PvE :D
Kapoen schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:28:
RNG blijft toch een raar iets... na 6 weken zonder drops (en veel verkwistte coins) in LFR verwachtte ik afgelopen weekend geen beterschap. Ineens was HoF zo vriendelijk om mijn warrior te voorzien in dps boots en de t14 chest. Daarna was de Sha mijn beste vriend v/d dag omdat ie Shin'ka dropte :p
Het lootsysteem in LFR valt niet te begrijpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JimDB schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:42:

Het is juist heel simpel. Random is random. Soms heb je weken niets en soms heb je ineens geluk. Makkelijker kan niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JimDB schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:42:
[...]

Why not? Baas gaat dood. Ofwel je krijgt loot (10% kans ofzo?), ofwel je krijgt niks. Los daarvan mag je als je daar de coins voor hebt zelf nog een rol starten met dezelfde kansen. Da's toch gewoon intuïtief?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
NMe schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:47:
[...]

Why not? Baas gaat dood. Ofwel je krijgt loot (10% kans ofzo?), ofwel je krijgt niks. Los daarvan mag je als je daar de coins voor hebt zelf nog een rol starten met dezelfde kansen. Da's toch gewoon intuïtief?
Maar vind je het dan ook logisch dat je, ik zeg maar iets, 10 keer hetzelfde item krijgt ? Daar ben je gewoon helemaal niets mee + je kan het nog niet eens traden ...

Ik vind dat ze er toch eens over moeten nadenken, maar dat is mijn eigen mening :)

(Ik vraag me inderdaad af wat de echte kans is ... Eens op WoWWiki ofzo zoeken :))

[ Voor 7% gewijzigd door JimDB op 26-02-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ach,heb ook wel in lfr 2x hetzelfde item gekregen tegelijk :P had er niets aan dus 2x gedissed...voelt ook zo nuttig :P

gister mijn 150 mounts gehaald (nu 151 dus :P ) yay

[ Voor 22% gewijzigd door mrsar op 26-02-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JimDB schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:54:
[...]

Maar vind je het dan ook logisch dat je, ik zeg maar iets, 10 keer hetzelfde item krijgt ? Daar ben je gewoon helemaal niets mee + je kan het nog niet eens traden ...

Ik vind dat ze er toch eens over moeten nadenken, maar dat is mijn eigen mening :)

(Ik vraag me inderdaad af wat de echte kans is ... Eens op WoWWiki ofzo zoeken :))
Dat is toch ook zo in normal raids? Hoe vaak wij wel niet bepaalde items hebben zien droppen zeg. En andere juist weer niet (mijn trinket....)

Het enige is dat je items persoonlijk zijn. Dat is soms inderdaad jammer, maar nog altijd beter dan al die ninjas die je tier tokens needen om hun guildies te helpen met 8 man tegelijk. Of het needen om later te kunnen traden. En dan al het gezeik achteraf nog met mensen die je lastig blijven vallen etc. Dan maar een paar keer een dubbel item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:08:
[...]

Dat is toch ook zo in normal raids? Hoe vaak wij wel niet bepaalde items hebben zien droppen zeg. En andere juist weer niet (mijn trinket....)

Het enige is dat je items persoonlijk zijn. Dat is soms inderdaad jammer, maar nog altijd beter dan al die ninjas die je tier tokens needen om hun guildies te helpen met 8 man tegelijk. Of het needen om later te kunnen traden. En dan al het gezeik achteraf nog met mensen die je lastig blijven vallen etc. Dan maar een paar keer een dubbel item.
Maar op zich need nu ook iedereen die het item kan krijgen hé, alleen doen ze dat onbewust en zonder het zelf te moeten/mogen kiezen. En natuurlijk zonder de mogelijkheid tot traden, zelfs al hebben ze het item niet nodig en iemand anders wel !

Dubbele items zijn gewoon zonde, 'Hoe vaak wij wel niet bepaalde items hebben zien droppen zeg. En andere juist weer niet' en dat is dan weer gewoon pech hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Net nog even gekeken wat mijn /played was met al mijn chars op alle servers en kom op 496 dagen uit....slik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En wat vinden jullie de mooiste T15 sets? Ik vind ze allemaal wel wat hebben, behalve paladin. Crotch flashlights doen het niet zo voor me. Doet me nogal denken aan:

YouTube: Electric Six Danger! High Voltage HQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
lanerios schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:24:
En wat vinden jullie de mooiste T15 sets? Ik vind ze allemaal wel wat hebben, behalve paladin. Crotch flashlights doen het niet zo voor me. Doet me nogal denken aan:

Hehehe, geniale clip :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB

Ik vind de rogue en mage set wel iets hebben, maar de paladin set is inderdaad (weeral) helemaal niet mijn ding, het past overigens ook totaal niet op een tauren.

Chance dat ik nog wat transmog sets achter de hand heb ! :D

Voor de mensen die ze niet vinden: Wowhead Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Het moge duidelijk zijn dat de sinds twee jaar geleden er een groot verschil bestaat in classes. Het is allang niet meer zo dat geldt ''bring the player not the class'' maar vaak is het zo: ''bring the class, regardless the player''. Ergens snap ik dat ook wel, het is heel lastig om alle classes even goed te maken (alleen jammer dat Mages altijd ''best of the rest'' zullen zijn). Maar nu patch 5.2 komt begin ik me toch af te vragen hoe het nu zit met al die classes, na al die veranderingen. Dus ter informatie:

1. Wat is de beste range dps class in 5.2?
2. Wat is de beste melee dps class in 5.2?
3. Wat is de beste tank class in 5.2?
4. Wat is de beste healing class in 5.2?
5. Wat is de beste pvp class in 5.2?

Mensen die deze vragen niet willen of kunnen beantwoorden, of nog steeds denken dat dit afhangt van de speler, hoeven niet te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o god dat doet me aan TBC denken toen ik op Burning blade speelde met een warlock die dit altijd zong.

EDIT : Mage set hands down ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 26-02-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
JimDB schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:35:
[...]

Ik vind de rogue en mage set wel iets hebben, maar de paladin set is inderdaad (weeral) helemaal niet mijn ding, het past overigens ook totaal niet op een tauren.

Chance dat ik nog wat transmog sets achter de hand heb ! :D

Voor de mensen die ze niet vinden: Wowhead Link
Heel eerlijk gezegd vind ik het allemaal lelijk. Dit is geen armor meer, dit is kerstversiering. Als rogue sneaken met zo'n pak en dan nóg niet gezien worden..... ahem, only in Azeroth.
Dit soort flamboyante pakken verwacht je meer op een roze zaterdag ergens op de grachten in Amsterdam.

Een mooie rogue set zou de Nightingale armorset zijn van Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
MysticSnake schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:18:
Het moge duidelijk zijn dat de sinds twee jaar geleden er een groot verschil bestaat in classes. Het is allang niet meer zo dat geldt ''bring the player not the class'' maar vaak is het zo: ''bring the class, regardless the player''. Ergens snap ik dat ook wel, het is heel lastig om alle classes even goed te maken (alleen jammer dat Mages altijd ''best of the rest'' zullen zijn). Maar nu patch 5.2 komt begin ik me toch af te vragen hoe het nu zit met al die classes, na al die veranderingen. Dus ter informatie:

Mensen die deze vragen niet willen of kunnen beantwoorden, of nog steeds denken dat dit afhangt van de speler, hoeven niet te reageren :)
Toch reageer ik. Er is geen cookie cutter beste class. E.e.a. hangt af van de spelsituatie. De ene class is beter in DPS on the move, de ander weer beter in DPS bij stilstand.

Burst DPS vs Sustained DPS etc..

Waarom wil je ook weten welke class het beste is...beste is relatief. Een raid met 6x de beste DPS class en 2x de beste tank class en 2x beste healer is nog geen gebalanceerde raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Inderdaad, Beste class X kan gewoon NIET gegeven worden. Dat verschilt per fight, per content die je doet etc. Sorry, maar als ik dan ook nog lees "Mages het beste" terwijl al weken al zo is dat Affli warlocks ruim bovenaan staan, dan weet ik zeker dat het nergens over gaat. Ik ga voorlopig maar voorzichtig uit van een troll.

http://www.raidbots.com/dpsbot/
http://www.worldoflogs.co...ce_of_Endless_Spring/dps/

Heroic, warlocks altijd op 1.

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 27-02-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

MysticSnake schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:18:

Als het niet aan de speler ligt maar aan de class wil ik je toch graag logs van onze groep laten zien van een aantal weken geleden. Moonkin > Spriest > Lock > Mage > Monk. Dat druist in tegen álle conventies over welke class het beste simt in 5.1. Jij mag best geloven dat er een groot verschil in classes bestaat, maar als je daar daadwerkelijk bewijs tegen de stelling voor over het hoofd wilt zien ben je mijns inziens een beetje hooghartig bezig.

Overigens, wij hadden een Elemental shaman boven een rogue in 4.3. En een Demo lock boven welke class dan ook in 4.2. Het is allemaal maar relatief, en sim-crafting werkt alleen maar tegen de classes die er beter op zouden moeten staan, omdat ook de slechtere spelers een graantje willen meepikken.

Speel wat je leuk vindt. Als je het leuk vindt ga je er vanzelf beter in worden, en eindig je fijn bovenaan wat voor lijstje dan ook. Alsof dat boeit.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren toch een redelijk productief daagje gehad op mijn druid.
Eerst honoured gehaald met august celestials, waardoor ik de bracer kon aanschaffen. Daarna nog aan Sha of Anger kunnen doen, en daarmee de quest boots.

Uiteindelijk hoop ik dat mijn gear (Zie Oranjeboom) nu goed genoeg is om heroics te kunnen healen ben ik weer teruggeswitched naar Resto spec.

Qua iLvl zou ik nu de eerste 2 LFR's in mogen duiken.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.