Toon posts:

10 jaar WoW topics op GoT! Win een goodiebag! *UITSLAG*

Pagina: 1
Acties:

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17:20

Geachte inwoners van Azeroth,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van de double digits in jullie topicreeks. 10 jaar WoW als stabiele factor in Spielerij, het is een hele prestatie. d:)b Tegelijkertijd hebben jullie in alle 275 topic een enorme hoeveelheid posts gemaakt. Hulde en restecp! _o_ (Als Kees niet ziek was geweest, had ik hier wat statistische gegevens gepost. Nu blijft het bij: heel, heel, heel erg veel :+)

Om deze verjaardag niet geheel onopgemerkt te laten blijven, hebben we een kleine actie in petto voor jullie. Er staat een DRIE Blizzard/Tweakers goodiepakket klaar voor de winnaar van de WoW verjaardagsactie. Blizzard vond dit zo leuk dat zij ook een aantal items in het goodie pakketen zullen stoppen! Die opdracht is voor ieder actief lid van de WoW community goed te doen maar voor buitenstaanders erg moeilijk. Zelfs al heb je jaren niet meer gespeeld dan zou je dit nog moeten kunnen. ;) De opdracht is : "Maak een screenshot/plaatje van bijvoorbeeld jouw favoriete karakter waarin je laat zien hoe jij tien jaar WoW-topics op GoT viert."

Inzenden via dit topic, maximaal een post per persoon dus niet reageren op anderen. Alleen jouw post met je afbeelding plaatsen. Iedereen met meer dan een post in dit topic valt automagisch af. Heb je nog vragen? Post ze niet hier want dan loop je het risico op diskwalificatie door meer dan 1 post. :P Stuur me gewoon even een DM. Of post in het feedback topic. Tweakers crew is uitgesloten. Jury zijn de de modjes van Spielerij. ;) Inzenden kan tot en met maandag 4 maart.

Ik wens ik jullie veel plezier met de volgende 10 jaar en (minstens) 275 WoW topics!

Lok'thar ogar!

Met dank aan NMe voor de WoW lingo. En dank aan EelcoB voor de taart! :+

EDIT : op veler verzoek het woord 'bijvoorbeeld' toegevoegd. Het hoeft niet je favoriete karakter te zijn, maar laat zien hoe jij 10 jaar WoW op GoT viert. :)

Edit 2 Blizzard vond dit zo leuk dat zij ook een aantal items in het goodie pakket zullen stoppen! En wat voor een prijzen!! Door Blizzard (_o_) zijn de prijspakketen verdriedubbeld.

Niet een maar drie pakketten zijn er te winnen. De hoofdprijs zijn niet alleen de tweakers goodies maar ook een paar mooie WoW dingen zoals een luxury throw (met Alliance Logo) en als klapper op de vuurpijl de limited edition van de Arthas Helm. (Nr. 1078).

Dan zijn er nog twee troostpakketten met sticker, posters en een t-shirt. En de Tweakers goodies natuurlijk. ;)

Dus, snel aan de slag en win die prijzen! :)

[Voor 36% gewijzigd door zeef op 27-02-2013 12:51]

• detheavn
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10-11 12:18
Met al mijn favoriete vriendjes in de grot bij Winterfin Retreat!

GARBLGGGBLGLGLGBBLL!!!

BattleTag® :: Detheavn#2198 | FFXIV :: Yuriel Ranazreth @ Lich

• EelcoB
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 04-12 13:31
Nou, voor mij is dat dus simpel :+ :

Is net iets meer dan een jaar geleden (17 feb), helaas dit jaar geen WoW taart voor mn verjaardag :( Al had een nieuwe taart er uiteraard beter uitgezien, mn vriendin was toen net begonnen met dr eigen bedrijfje, inmiddels heel wat meer ervaring met taarten bekleden :*)

• Aerchimonde
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 04-10-2020
Met het parachtige uitzicht over Vale of Eternal Blossoms

[Voor 68% gewijzigd door Aerchimonde op 25-02-2013 15:40]

• dotorion
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-06-2019
Viering van de derde verjaardag van m'n guild:

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

• Robertos147
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 29-11 13:10
M'n laatste screenshot ooit. Na TBC is alles bergafwaarts gegaan hoor ik van veel mensen.

• Blitzdoctor
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21:21

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Dat vieren we in stijl:

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:23
Hoe vier ik 10 jaar WoW topic? Veel drank, eten, vuurwerk en gezelligheid. Zo dus:

[Voor 25% gewijzigd door Zeror op 27-02-2013 15:41]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Teunis
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 30-11 19:48
Dat was een feest, nu even rusten voor morgen

[Voor 41% gewijzigd door Teunis op 27-02-2013 09:53]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
WoW Khadgar: Palatank : Rest of Active Chars
GW2: Huni @ Gunnar's Hold

• Henri
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 01-11-2016
Ik vier het in 'Perfect Harmony' :P

• Kaw
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07-11 11:23
Ik was ooit blij verrast bij het vinden van mijn naamgenoot in WoW. Ik zou de loot uit de goodybag met hem delen en met een pot bier bijkletsen bij het kampvuur op de toendra over bont en mammoeten. Vind hij vast leuk.

[Voor 17% gewijzigd door Kaw op 26-02-2013 17:20]

• TiMMieJ
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 02-12 16:55

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik vier 10 jaar WoW zoals ik altijd heb gedaan. Door het killen van bosses en genieten van het kampvuur dat zij achterlaten!

Zo ook bij Nightbane!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 04-12 23:10
Één van mijn eerste ICC runs die wat verder ging dan de eerste paar bosses. Alweer een lange tijd terug, stiekem mis ik WoW wel een beetje :P

• Zethiel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 03-12 23:24
Ik vier dit met een dansje met mijn favo mini-pet, Grunty <3

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20090513181248/wowwiki/images/thumb/2/20/Grunty_facing.jpg/180px-Grunty_facing.jpg

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:21
Door een hoop lol te hebben in mijn guild !

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Die Tweakers kerstballen, I want! :D

An  a day keeps the doctor away.

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

10 Jaar GoT Topics blijft bij mij toch wel gekenmerkt door het beginnen en stoppen met WoW met als hoogte punt het afscheid van mijn allereerste progression raiding guild op EU-Silvermoon.

Met weemoed kijk ik hierop terug denkende aan de tijden dat alles nog gezellig en leuk was, en hoop dat gevoel nog lang te behouden, echter terug komen zit er niet meer in daarom blijf ik de topics nog van de zijlijnen volgen en laat jullie achter met het filmpje.

Dit is hoe ik WoW wil herinneren misschien niet de mooiste raid maar wel eentje met mijn meeste bijzondere herinneringen zeker omdat dit nog pre-buff was en ik bijna alles solo tanked ( op council na dan ;)) op dat moment als Warrior zijnde ;)

[Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 27-02-2013 13:29]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 01-12 17:13
Goeie herrineringen aan WoW, 4 jaar samen gespeeld met toendertijd met mijn vrienden en vriendin, classes gelead, rads gelead, guild gelead, I've done it all :)

Leukste moment blijft toch wel mijn ontmoeting met een GM die me hielp om mijn vermiste dagger terug te vinden :P

achteraf bleek dat ik hem perongeluk had gedisenchant :P

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• lionel88
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-09 14:49
Momenten zoals deze weer beleven! Helaas geen screens uit classic meer, ondertussen 3x een nieuwe PC gehad :/

• Perryv
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 20-09 15:17
Dat zal ik vieren door is mijn oudste screenshots op te zoeken en ik vond deze:

15 April, 2005

• Wahloh
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-11 00:05

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik ben weer eens door mijn screenshots gaan grabbelen en kwam dit stukje nostalgie tegen. Was voor het eerst WoW aan het spelen met vrienden uit mijn nieuw klas (2008) mijn eerste character Globon de Paladin.

Leuke tijden gehad, vorige week weer begonnen na 1 jaar clean te zijn geweest. Toch mooi hoe je via een game nieuwe vrienden kan maken, van over de heel europa. Finland, Engeland, Norwegen en Denemarken. Vorig jaar nog naar een WoW-buddy in Finland geweest.

[Voor 69% gewijzigd door Wahloh op 27-02-2013 15:57]

• MrOizo2005
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:56
Nostalgie op en top, Ravenblood. Onze 1e kill op Lucifron (Samen met andere guilds).
Deze screen is van 15-12-2005., je mag maar 1 screen submitten. Ik heb gewoon de 1e echt bosskill gepakt die ik kon vinden :)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• Grompie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01-12 09:02

even een aantal feasts gebruikt om klein feestje te geven op de top van de wereld!

Er staat GOT maar feasts plaatsen was niet altijd even makkelijk :+

• Blistimo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 28-05 00:19

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb een aantal jaar geleden, tegen het einde van TBC een aantal bekende filmposters bewerkt, als een soort van promotionele campagne voor onze guild. Helaas hebben ze nooit het gewenste effect gehad wat betreft onze recruitment drive, maar nostalgische waarde hebben ze zeer zeker.

't Is vast niet heel lastig raden van welke filmposter dit een bewerking is :>

D3 char(s)

• sotiri
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2014
Mijn eerste behaalde mount met mijn vorige personage! Ik heb al wow niet meer dan 4 maaden gespeeld omwege te druk te hebben, misschien dat ik het volgende maand eens terug speel :)

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
5 maanden wipen op Lich King 25 Heroic _/-\o_

Dankzij dit soort grappen en grollen zijn we er doorheen gekomen :P

Nog wat geinige screenshots

Ulduar 25 Yogg bug - Na weer een wipe loopt er weer een slaapkop zo Yogg's kamer binnen. Anderen lopen net de instance binnen om vervolgens in een van die minions die Yogg spawned te veranderen. Zelfs de NPC's waren niet veilig :9

Epic Rolls - enough said :D

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• DeTeraarist
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 02:27

DeTeraarist

#Boots2Asses

Eigenlijk lees ik alleen wat mee daar, maar ben wel in voor een feestje.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Ashy
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 05-12 09:09
Onderstaande screenshot is gemaakt op 29 april 2005. Ik denk dat ik toen samen met mijn toenmalige guild, Salvation Army op shadowmoon, Onyxia had verslagen. Dit is toch wel hoe ik terug kijk op het 10 jaar wow topic. zo nu en dan progress rapporteren, en dat was in die tijd zeker spannend met de vele uren die je in het raiden moest steken!

• Lcount
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:46
Een van de vele goede momenten die ik wow heb gehad nadat ik na maanden firelands farmen eindelijk m'n Legendary Staff kreeg. Ik gebruik hem nog steeds gewoon omdat het een epic mount blijft _/-\o_

[Voor 7% gewijzigd door Lcount op 28-02-2013 09:32]

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• moggets
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 02-11-2017
party like the time Doom Lord Kazzak visited stormwind in 2007

14-01-2007

lees over het algemeen ipv een poster

• cable-one
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 00:15

Met onze guild hebben we het voor elkaar gekregen om elkaar werkelijk te ontmoeten.

De vaste raiders uit de guild, waaronder 6 uit NL zijn afgereisd naar Denemarken om het te vieren !

Veel WoW, bier en pizza !

[Voor 3% gewijzigd door cable-one op 28-02-2013 16:50]

• Mpar
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 01-12 15:02
Even uitrusten met mijn kleine vriend voordat we de barrens onveilig gaan maken!

[Voor 30% gewijzigd door Mpar op 28-02-2013 17:53]

• Sabrac
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 12-11 09:58

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dit moet natuurlijk met guildies geviert worden :)

En hoe anders dan met de challenge mode mounts (in alle kleuren!)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Cthulhu
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-12 18:34

Cthulhu

Carpe Noctem

WoW, 10 jaar :P Heb nog in de Beta meegespeeld, maar de laatste 7/8 jaar niet meer gespeeld
Succes iedereen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 04-12 00:46

Een picture uit 2007 waar ik op weg was om mijn vrouw ook ingame ten huwelijk te vragen na het eerder al gewoon gedaan te hebben ;)
Zij speelt het spel ook nog steeds. Zelf is ze begonnen net na mij in 2006 toen ze zwanger was van onze zoon.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Triqster
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 01-12 15:35

Het is mischien niet de oudste die ik kon vinden...

Maar deze screenshot van 3 dancing bears (:p) welke "Zwaar van de Kaart" waren gaf het moment, de sfeer en zeker de lol voor mijn gevoel het beste weer :)

• Krukar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:57
Ik voorzag dit topic natuurlijk al 8 jaar geleden in 2005 ;)

Daarom was ik toen met 39 vrienden dit al aan het vieren, in molten core. speciaal voor de gelegenheid natuurlijk m'n full Tier1 set aangetrokken, huza! Goede oude tijden in T1/2/3 toen ik nog genoeg tijd had om raidleader te zijn....

[Voor 16% gewijzigd door Krukar op 02-03-2013 17:43]

Holländer in Deutschland

• Anvesi
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-08 19:41

Anvesi

What you did there, I see it.

Zelf zou ik het vieren door meer cross-realm raids te maken!
Ben benieuwd of mensen dit nog kunnen herinneren maar:

Er was in de WoW posts een 'opzet' gemaakt om alle realID's van iedereen te delen, en daarna kwam de eerste (naar mijn weten) crossrealm! Bestemming: Firelands.

Was heel erg leuk, en nogmaals bedankt iedereen die er was ^^

[Voor 0% gewijzigd door Anvesi op 02-03-2013 20:04. Reden: typos]

• Jerry
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 27-02 18:43

Jerry

Who?

Niet echt een plaatje, maar deze Sinestra 25 man raid zal mij altijd bij blijven over al deze jaren:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:19
Speciaal voor het 10-jarige jubileum van het topic heb ik een priveconcert van de Tauren Chieftains geregeld bij de Darkmoon Faire met extra vuurwerk op de achtergrond!

https://dl.dropbox.com/u/35758578/WoWScrnShot_030313_130228.jpg

/dance :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alpha-
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 03-12 19:20
Terugdenken aan goede tijden...

Mijn favoriete onderdeel van WoW: Exploration, zoals hier: Old Ironforge.

Good times, langzaam door muren heen lopen (Old Ironforge, Ahn Qiraj voordat het bestond). Of een vriend die een config bestand aanpast zodat de Orgrimmar zeppelin voor hem naar het verborgen GM Island gaat, een summon geeft en we allemaal 72 uur gebanned werden... good times :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 05-12 09:04
Ik vier het 10 jarig bestaan met mijn Blingtron!

Let's PARTY!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noctus78
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10-12-2020
ik vier het door eens terug te kijken in mijn oude screenshots
veel herinneringen sinds ik het sinds de release dag speel en nog steeds met dezelfde character

dit was 1 van mij meest gelukkige momenten dat ik eindelijk eens wat geluk had (na weken campen)

Noctus - Tarren Mill

ps. ik lees bijna dagelijks al jaren de WoW thread tijdens mijn lunch pauze. some een reactie.
bedankt voor al de verhalen van iedereen, ik lees ze met plezier met some een kleine reactie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 05-12 14:41

Dit is mijn eerste en favoriete character, dat ik al speelde sinds Vanilla WoW, het is een undead warlock. Op deze screenshot kijk ik op mijn favoriete mount naar mijn nieuwe dragonform ;)
Dit was echt zo'n event dat je met de gehele WoW community deelde (welliswaar op je server, maar toch).

• tommieonos
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22:53

dat vier ik met een sessie van een dag!

[Voor 57% gewijzigd door tommieonos op 04-03-2013 19:32]

• Timmor
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22-03 14:08

RockGame on!

• junglebeast
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:56

junglebeast

hier staat iets

Veel succes aan alle deelnemers!!
Fiole schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:03:
Zelf zou ik het vieren door meer cross-realm raids te maken!
Ben benieuwd of mensen dit nog kunnen herinneren maar:

Er was in de WoW posts een 'opzet' gemaakt om alle realID's van iedereen te delen, en daarna kwam de eerste (naar mijn weten) crossrealm! Bestemming: Firelands.
[afbeelding]
Was heel erg leuk, en nogmaals bedankt iedereen die er was ^^
HAhah doe ik toch nog mee.. en de andere 9 op de foto. :)

[Voor 89% gewijzigd door junglebeast op 05-03-2013 15:03]

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17:20
Wie o wie heeft er gewonnen?

Na lang en rijp beraad van uw jury is de hoofdprijs voor:

*O*dotorion*O*

en zijn de twee troostprijzen voor:

EelcoB en Grompie

Gefeliciteerd met jullie prijzen, ze worden aan het eind van de week verzonden. En natuurlijk _o_ aan iedereen voor het meedoen!

[Voor 6% gewijzigd door zeef op 11-03-2013 17:39]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee