Opgelicht via V&A Michael Groeneveld

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 159.665 views

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Iemand al een update over deze zak hooi die volgens mij nog steeds mensen oplicht?

Verwijderd

Op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Het is nogal krom dat er gewaarschuwd wordt voor het recht in eigen handen te nemen en bezoekjes brengen aan de heer Groeneveld. maar dat zijn persoonlijke gegevens (die dat soort acties bevorderen) wel gewoon mogen blijven staan.
Extra krom als je bedenkt dat soortgelijke gegevens bij andere topics wel weggemod worden.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de regel is het plaatsen van persoonsgegevens niet toegestaan. Het is in dit geval echter zo, dat er een grens is waar het algemeen belang gaat boven het individueel belang. Die grens wordt in het algemeen zeer hoog gelegd, want privacy is een groot goed, en dat respecteren we. In het geval van deze persoon echter, is die grens ruim gepasseerd, en is de prioriteit hoger om nieuwe slachtoffers te voorkomen.

Zaken als telefoonnummers en (oude) adressen kan mensen helpen die met google controleren of ze wellicht met deze persoon te maken hebben.
Het afraden langs te gaan geldt voor alle situaties, ook waar mensen zelf het adres al hebben.

Overigens zie ik nu al 2 posts hierover, terwijl dit op 31 Januari al is uitgelegd. Svp wel het topic lezen voor je reageert :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Maar er is dus nog bij niemand een ontwikkeling bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

John Doos

ClaudZaque

Waar trek je de grens?

Meneertje W. Vrolijk heeft ook genoeg slachtoffers gemaakt en daarvan worden zelfs NAW gegevens in DM's gecensureerd.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die grens zal per geval bekeken moeten worden; het is nogal onzinnig zaken die inherent altijd verschillen, en die in de regel uitzonderlijk zijn te gaan vatten in policy. Het is menselijk alles te willen vatten in zwart/wit belijningen, maar het is niet altijd zinnig.

De discussie heeft trouwens ook geen plaats in dit topic - los van het feit dat het nu ook weer niet zo is dat het topic een dumpplaats van persoonsgegevens is. Discussie gewenst, prima, maar maak daar dan svp een los topic voor. Ik kan je in ieder geval verklappen dat we ook daar niet gaan toewerken naar een kant en klare omlijning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KHdV
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 11:42
Vandaag mijn geld terug gestort gekregen na 10 maanden.

Hopelijk gaat dat voor meerdere mensen gebeuren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat is goed nieuws :)

Ik kreeg vorige week inderdaad mail met plannen tot terugbetalen, maar wil niet te vroeg hoop wekken. Als de trend zich voortzet, zullen we gaan kijken naar het opstellen van een overzicht, eventueel aanvullend op wat op opgelet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:57:
Kijk, dat is goed nieuws :)

Ik kreeg vorige week inderdaad mail met plannen tot terugbetalen, maar wil niet te vroeg hoop wekken. Als de trend zich voortzet, zullen we gaan kijken naar het opstellen van een overzicht, eventueel aanvullend op wat op opgelet staat.
Goed werk heren, ook van jou Floppus!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ben benieuwd hoe die gast verwacht iedereen terug te betalen.. denk dat het minimaal 10k+ is.
Ik verwacht m'n geld niet echt terug, is al 2-3 jaar geleden dat ik door hem ben opgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 21:42
Michael heeft gezegd dat hij iedere maand iemand gaat terug betalen met een max van €100,= per maand.

Eigenlijk zou ik, volgens de moderatoren van Opgelet op Internet de eerste zijn die terugbetaald zou gaan worden.
Zij hadden mij dan ook al via de mail gecontacteerd en om mijn gegevens gevraagd, die zij vervolgens hebben doorgegeven aan Michael.
Als die transactie goed zou verlopen dan zouden de mods ook de gegevens van de anderen gedupeerden gaan opvragen en gaan doorspelen aan Michael.

Echter had ik gisteren nog steeds geen betaling ontvangen en toen ik op het forum wilde gaan meldden dat helaas weer de afspraken niet waren nagekomen, bleek dat KHdV geen geduld had om zijn beurt af te wachten en achter de hele community om zelf al contact had opgenomen met Michael.
Mooi voor hem dat hij zijn centjes terug heeft en ook mooi dat Michael woord houdt zo te zien.
Echter is het niet netjes van KHdV om even voor te kruipen daar er mensen zijn, waaronder ik zelf die al veel langer wachten op terug betaling dan KHdV.
Ikzelf wacht al 23 maanden dat zijn 13 maanden meer dan de 10 maanden van jouw KHdV.

Maar goed dat terzijde, de mod Divra op het forum meldt dat Michael heeft toegezegd dat hij mij volgende week vrijdag (07-02) terug gaat betalen.
Ik ben benieuwd, maar ben voorzichtig optimistisch :)

[ Voor 12% gewijzigd door mistervis007 op 01-02-2014 14:53 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 Euro in de maand dan is hij nog dik 10 jaar bezig met terugbetalen.
Ga er niet op wachten en blijf 'm met legale middelen op zijn huid zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
mistervis007 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:48:
Michael heeft gezegd dat hij iedere maand iemand gaat terug betalen met een max van €100,= per maand.
Haha, met andere woorden: Zodra wij allen ons geld terug hebben, ligt meer de meerderheid van ons al onder de grond..
Ik had het over 10k, maar ik vermoed eigenlijk dat het meer richting de 100k is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KHdV
mistervis007 moet niet zo maar gaan lopen zeuren. Michael heeft zelf zijn mailadres op het forum gezet, waarop hij te benaderen zou zijn. Ik heb dat toen direct gedaan en hij beloofde in een reactie mij terug te willen betalen. Ik heb een tijdje gewacht en inderdaad kreeg ik gister mijn geld terug.
Ik heb al maanden lang, buiten de community om, met hem gemailt totdat hij niet meer reageerde. Dit was dus voor mij een kans om weer in contact te komen met hem en dat heb ik gedaan. Is natuurlijk mooi dat er een "community is", maar als ik zelf iets kan toen dan zal ik dat zeker niet nalaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Beste KHdV ik loop niet zeuren, het gaat hier over normen en waarden; oftewel fatsoen.
Ook deze reactie van jouw getuigt van weinig fatsoen en respect richting je medemens.

Jij handelt puur uit eigenbelang, andere gedupeerden en alles daaromheen interesseert jouw blijkbaar helemaal niets; jij bent puur op eigen gewin uit.
En ja dat is schaamteloos als je jezelf aansluit bij een community om hulp te zoeken!

En denk je soms dat jij de enigste was die buiten de community om vanalles heeft geprobeerd om geld terug te krijgen?
Misschien dat Floppus het nog weet hoeveel tijd en energie ik hier in het verleden wel niet heb ingestoken, zowel op T.net als het oude forum van Opgelet op Internet.
Ik heb echt niet achterovergeleund om vervolgens nu vooraan te gaan staan, nee echt niet!

Jij hebt je op een forum aangesloten met de hoop je geld terug te krijgen.
Jij wilt dat de mensen jouw daar helpen, dan dien je ook de forumvoorwaarden en regels cq afspraken te respecteren en na te leven.

En voor het geval dat je een plotselinge aanval van amnesie zou krijgen plaats ik hieronder nog even de "afspraak".

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img802/3606/wnmf.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door mistervis007 op 01-02-2014 19:57 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mistervis007 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:45:

Jij handelt puur uit eigenbelang, andere gedupeerden en alles daaromheen interesseert jouw blijkbaar helemaal niets; jij bent puur op eigen gewin uit.
En ja dat is schaamteloos!
Iedereen regelt het op zijn eigen manier met deze schaamteloze oplichter.
Ik doe het op de legale civiele manier, duurt lang, kost wat en die lopen hoog op.
Uiteindelijk volgt er beslaglegging wanneer hij weer inkomsten heeft.

*edit Post wat duidelijker gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:22

InFamous

excommunicado

Hou het netjes! Ik wil geen berichten meer zien als "als ik kaar met hem ben dan... "

Bericht kwam iets anders over dan wat bedoeld was door Rob59, mijn excuses

[ Voor 31% gewijzigd door InFamous op 01-02-2014 19:56 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KHdV
Als we dan toch een screenshot gaan plaatsen dan moet je deze er ook bij zetten hoor 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/250Untitled.png

In ieder geval wens ik je succes!

[ Voor 7% gewijzigd door KHdV op 01-02-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
KHdV schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:09:
Als we dan toch een screenshot gaan plaatsen dan moet je deze er ook bij zetten hoor 8)
[afbeelding]

In ieder geval wens ik je succes!
En welk bericht van Michael was het laatste, kijk eens naar de datums die erboven staan.
Juist dat wat ik heb geplaatst, dus dat doet dan toch automatisch zijn eerdere uitspraken teniet 8)

En dank je wel voor de steun zal wel goed komen, tenminste het ziet er deze keer hoopvoller uit maar ik juich pas als ik het geld daadwerkelijk terug heb :)

[ Voor 26% gewijzigd door mistervis007 op 01-02-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Het heeft ook geen zin om een discussie te voeren wie eerder was, KHdV heeft zijn geld gekregen en nu is het afwachten of hij zijn afspraken waar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael gaat nooit al zijn slachtoffers tevreden kunnen stellen.
Daarvoor is het bedrag te hoog en zijn capaciteit en wil om terug te betalen te laag.
Laat je niet tegen elkaar uitspelen door deze oplichter die ineens berouw krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
InFamous schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:15:
Het heeft ook geen zin om een discussie te voeren wie eerder was, KHdV heeft zijn geld gekregen en nu is het afwachten of hij zijn afspraken waar maakt.
Inderdaad daar heb je helemaal gelijk in :)
Vrijdag weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KHdV
Ow ja natuurlijk.

Het spijt me allemaal heel erg dat ik mijn geld eerder terug heb dan jij. Sorry sorry sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KHdV schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:17:
Ow ja natuurlijk.

Het spijt me allemaal heel erg dat ik mijn geld eerder terug heb dan jij. Sorry sorry sorry!
Dat geld terug is mooi meegenomen maar is het nu ook klaar voor je?
Het feit dat je op een slinkse manier opgelicht bent dat blijft staan.
Vind ik eerlijk gezegd belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KHdV
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:15:
Michael gaat nooit al zijn slachtoffers tevreden kunnen stellen.
Daarvoor is het bedrag te hoog en zijn capaciteit en wil om terug te betalen te laag.
Laat je niet tegen elkaar uitspelen door deze oplichter die ineens berouw krijgt.
Ik denk dat je daarin gelijk hebt.
Mijn gevoel zegt ook dat hij het zelfde aan het doen is als vorig jaar en dat de geschiedenis zich misschien wel eens zou kunnen herhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KHdV
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:27:
[...]

Dat geld terug is mooi meegenomen maar is het nu ook klaar voor je?
Het feit dat je op een slinkse manier opgelicht bent dat blijft staan.
Vind ik eerlijk gezegd belangrijker.
Voor mij is de zaak nu inderdaad klaar, maar ik zal anderen helpen om hun geld terug te krijgen als ik dan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
KHdV schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:31:
[...]

Voor mij is de zaak nu inderdaad klaar, maar ik zal anderen helpen om hun geld terug te krijgen als ik dan kan.
Ik ben met stomheid geslagen.................. }:O
Maar het zou je inderdaad wel sieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KHdV schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:31:
[...]

Prima. Samen sta je sterk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mistervis007 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:33:
[...]

Ik ben met stomheid geslagen.................. }:O
Maar het zou je inderdaad wel sieren ;)
Bekijk het van zijn kant, hij reageerde snel waarschijnlijk en had geluk. : ;)
Zelf neem ik niet de moeite om te gaan bedelen voor mijn geld.
Dat heb ik uitbesteed.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Het is vrijdagavond en vandaag zou Michael mij gaan terugbetalen.
Op dit moment heb ik nog geen terugbetaling van Michael ontvangen.

Het kan zijn dat hij het pas na 13:00 uur vanaf een andere bank heeft overgemaakt, dan krijg ik het pas maandag.
Ik weet niet welke bank Michael heeft, maar ik heb zelf de Rabobank.

Een definitief antwoord kan ik pas maandag geven, maar ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Helaas heeft Michael zijn woord wederom niet gehouden!

Het is na 18:00 uur en ik heb nog steeds geen betaling mogen ontvangen.
Dit terwijl hij had toegezegd dat hij mij afgelopen vrijdag (07-02) zou gaan terug betalen.

Helaas het leek deze keer veelbelovend, echter valt hij blijkbaar weer terug in oude gewoontes......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Hopen mag natuurlijk altijd, maar blijf wel realistisch.
Eens een leugenaar, dief en oplichter....

Waar is dat mail adres van dit stuk stront? Zal hem ook eens porren mijn geld terug te storten, verwacht er niets van overigens.

[ Voor 41% gewijzigd door unfor op 10-02-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen toch, wat een houding hier. Er wordt een begin gemaakt, iemand neemt de stap. Nee het is niet morgen allemaal opgelost. Wat stellen jullie dan voor? En dan geharrewar over wie de eerste wel of niet had moeten zijn?

Ik heb Michael aangeraden om voor het eerste begin even iets uit te zoeken wat in 1 keer te betalen is. Als het dan op gang komt alles netjes in een overzicht te zetten. Kleine stapjes, dingen die te overzien zijn. Eraan wennen, en waar mogelijk opbouwen.

Als iemand al diep in een kuil zit, een vinger over de rand steekt, er massaal opduiken heeft geen enkele zin. Hem achter de tralies werken betekent helemaal geen inkomsten voor terugbetaling. Hem zo hard aanpakken en in de hoek drukken dat weer onderduiken hem het enige lijkt dat rest levert ook niets op.

Als iemand een beter idee heeft, prima. Maar we gaan het hier verder netjes houden. De reactie hierboven laat ik bewust staan, als voorbeeld van wat de eerstvolgende per direct een ban gaat opleveren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Allemaal heel leuk en aardig, maar ik mag er toch van uit gaan dat je ook de frustratie snapt.
Zou toch graag het mail adres van hem willen. Gaat hier om 180 euro van januari 2012.
edit: Nevermind, al gevonden op een screenshot. Mistervis, jij nog wat gehoord?

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 15-02-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En wat denk je precies dat er gebeurt als iedereen die nog geld van hem krijgt juist op het moment dat hij daadwerkelijk een begin heeft gemaakt met terugbetalen ineens allemaal tegelijk over hem heen vallen? Je hebt er geen drol aan als hij door de bomen het bos niet meer ziet en meteen weer onderduikt, dan kun je dus écht naar je geld fluiten. Kijk dus eerst eens aan of hij echt compleet is gestopt met terugbetalen en wat er gebeurt met de mensen die hij belooft terug te betalen. Je kan jezelf niet harder in je voet schieten dan door hem overmatig te confronteren.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Het enige wat ik hem gemaild heb is dat ik nog geld van hem krijg inclusief gegevens, het moet natuurlijk wel bekend zijn bij hem dat ik nog geld krijg. Lijkt mij niet dat hij een lijst heeft met iedereen die hij heeft opgelicht.
Zoals je zelf al zegt, door de bomen zal hij het bos niet meer zien, dus het is belangrijk dat hij in ieder geval mijn gegevens heeft en weet hoeveel ik nog krijg.

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 15-02-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:48

Detmer

Professioneel prutser

Topicstarter
Ik loop alweer achter merk ik... Kan iemand mij op de hoogte brengen? Na het lezen van 't forum kan ik het nog steeds niet helemaal volgen... Wel fijn om te lezen dat er ten ieder geval iemand is die zijn geld terug heeft gekregen.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Allemaal leuk en wel, maar de feiten liegen er niet om!

Michael heeft toegezegd, zwart op wit dat hij mij vorige week vrijdag, 7 februari 2014 zou gaan terug betalen.
Echter is dit vervolgens niet gebeurd.
Ondertussen is het 16 februari en heb ik geen geld terug of ook maar iets van Michael vernomen.

Ik heb er bewust, om de redenen die Floppus al aandraagt voor gekozen om zelf GEEN contact met Michael op te nemen, zodat hij niet overstroomd wordt met reacties en hij alle rust zou hebben om het op te lossen.
De communicatie verliep via een van de forumbeheerders van Opgelet op Internet; Divra.
Echter heeft ook zij niets meer van Michael vernomen, nadat ook zij meerdere mails naar Michael gestuurd heeft.

Dus ja ik durf te concluderen dat het zeer waarschijnlijk weer hetzelfde oude liedje is; een gedupeerde terugbetalen met het geld van een nieuwe gedupeerde.
Ik hoop nog altijd dat het niet zo is, maar de feiten liegen er niet om!

[ Voor 0% gewijzigd door mistervis007 op 17-02-2014 22:08 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn verlies genomen en blijf 'm via de civielrechtelijke manier achtervolgen.
Schoon schip maken is het in mijn optiek te laat voor met de rekening die nog open staat.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelevo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-07 12:45
Ik wacht nog steeds op mijn 200 euro terug. :)

EDIT: Post aangepast na iets meer van de thread te hebben gelezen. Ik ga me ook aansluiten bij de rij van gedupeerden die wacht op een cashback.

Wishing us all luck! ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Angelevo op 18-02-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Vandaag is het 7 maart, precies 1 maand later dan de oorspronkelijke datum waarop Michael had toegezegd te gaan terug betalen.

Helaas heb ik tot op de dag van vandaag niets meer van Michael vernomen, laat staan een terug betaling ontvangen.
Waar het er deze keer in eerste instantie hoopvol uitzag dat hij ook daadwerkelijk ging terug betalen, blijkt het tegendeel helaas weer bewezen.

Michael hervalt gewoon weer in de oude patronen en dicht het ene gat met een nieuw gat.
Helaas maar realiteit!

Ik ben dan ook bang dat dit nooit opgelost zal gaan worden, JAMMER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel schuldeisers achter hem aan waarschijnlijk, voorlopig is hij nog wel jaren druk met terugbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:18:
Teveel schuldeisers achter hem aan waarschijnlijk, voorlopig is hij nog wel jaren druk met terugbetalen.
Zoals ik de laatste maanden hier lees, denk ik niet dat hij hier nu echt 'zo druk' mee bezig is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Ik ben zelf een onderzoek gestart naar deze persoon, inmiddels is hij weer aan het scammen via account:

[Verwijderde gebruiker]

Deze persoon woont ook in Zutphen en heeft met zijn bedrijf: ecoplusict@**** dezelfde gegevens als de persoon die in dit topic vermeld wordt.

Ik ben helaas de OOK dupe geworden van een scam, in dit geval gaat het om 48,70 EUR en waarschijnlijk heeft Meneer Groeneveld recent meer slachtoffers gemaakt.

Let dus op!

Ik hou jullie op de hoogte!

[ Voor 7% gewijzigd door Joao op 12-03-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is zoveel bewijs.. waarom zit deze man niet een paar jaar in de cel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Joao schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:00:
Ik ben zelf een onderzoek gestart naar deze persoon, inmiddels is hij weer aan het scammen via account:

[Verwijderde gebruiker]
Die user is inderdaad verdomd verdacht. Gebruikt een rekeningnummer op naam van B. Kerckhof (Michael Groeneveld heeft ook die naam gebruikt). Daarbij gebruikt hij een zakelijke rekening op naam van dit bedrijf. Hij heeft bovendien aan een heleboel mensen dezelfde SSD verkocht. Ik ga in elk geval die account even op slot zetten zodat hij niet meer slachtoffers kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
NMe schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:12:
[...]

Die user is inderdaad verdomd verdacht. Gebruikt een rekeningnummer op naam van B. Kerckhof (Michael Groeneveld heeft ook die naam gebruikt). Daarbij gebruikt hij een zakelijke rekening op naam van dit bedrijf. Hij heeft bovendien aan een heleboel mensen dezelfde SSD verkocht. Ik ga in elk geval die account even op slot zetten zodat hij niet meer slachtoffers kan maken...
Onze dank hiervoor, helaas voor velen weer telaat achter gekomen.
Ik ben opnieuw een onderzoek gestart naar deze persoon en ben een nieuwe dossier aan het klaarmaken voor de politie.

Gr,
João

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:35
Klopt heb ook een Ssd van digit gekocht alleen nog niks mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Joao schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:21:
[...]

Onze dank voor hiervoor, helaas voor velen weer telaat achter gekomen.
Bij dit soort oplichterstuig is het helaas vrijwel altijd dweilen met de kraan open en achter de feiten aanlopen. We doen wat we kunnen om dit soort praktijken te voorkomen, de overlast te beperken en om gedupeerden bij te staan maar uiteindelijk is het vaak moeilijk om oplichters vroegtijdig te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Haha gaan we weer.
Het is zo triest dat het grappig word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kijk naar het aantal uren dat ik erin heb zitten om af en aan enerzijds die gast uit de problemen te krijgen ondanks serieuze bedreigingen van zijn kant, en anderszijds het duwen van de politie en instanties om het publiek te beschermen, dan zet ik hem zelf wat minder in de categorie humor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:32:
Als ik kijk naar het aantal uren dat ik erin heb zitten om af en aan enerzijds die gast uit de problemen te krijgen ondanks serieuze bedreigingen van zijn kant, en anderszijds het duwen van de politie en instanties om het publiek te beschermen, dan zet ik hem zelf wat minder in de categorie humor :/
Goed verwoord, ik baal ENORM. Ik heb vandaag, naast mijn werk, zoveel uren gezocht naar antwoorden.
Nadat ik dit topic helemaal gelezen had wist ik het zeker, ik ben in de maling genomen en ik ben mijn geld kwijt.

Ik ga hier zeker werk van maken, morgen/vrijdag ga ik mijn dossier verder aanvullen.
Ik heb tevens al met Tweaker moderators gesproken hierover en mijn deel van de informatie al gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

En hier nog een slachtoffer. Ook geld overgemaakt voor een SSD en sindsdien geen reactie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
Moet ik me ergens aanmelden bij tweakers voor alle gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tweakers kan je geen gegevens over hem geven anders dan wat er hier al in het topic gedeeld wordt. De WBP beperkt ons in wat voor (persoons-)gegevens we vrij kunnen geven. Natuurlijk verlenen we wel met alle liefde volle medewerking wanneer de politie/rechter ons dat verzoekt.

Als je informatie hebt die je met ons wil delen voor onze dossiervorming dan kan dat natuurlijk wel, maar hoe dat in zijn werk gaat kan Floppus beter vertellen dan ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf27
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:38
hier twee keer opgelicht, vorige jaar en nu met zijn SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Joao schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:41:
[...]

Goed verwoord, ik baal ENORM. Ik heb vandaag, naast mijn werk, zoveel uren gezocht naar antwoorden.
Nadat ik dit topic helemaal gelezen had wist ik het zeker, ik ben in de maling genomen en ik ben mijn geld kwijt.

Ik ga hier zeker werk van maken, morgen/vrijdag ga ik mijn dossier verder aanvullen.
Ik heb tevens al met Tweaker moderators gesproken hierover en mijn deel van de informatie al gegeven.
ik ben vanaf het begin realistisch gebleven: mezelf voor de kop geslagen en niet meer aan die 200 euro denken want die krijg ik echt never nooit terug.
Alle tijd die er in gestoken word is in feite verspilde tijd, want wat denk je uiteindelijk te bereiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een linkje in de topicwarning toegevoegd, zodat mensen zich kunnen verzamelen. Ze hebben daar een format ervoor, en het maakt verzamelen van alle gedupeerden ook op andere sites makkelijker (vindbaarheid / één plek).

Wel ontvangen wij ook graag alle informatie (al wat gezien, waarvoor dank) op va@tweakers.net voor ons dossier. Het is namelijk zo dat instanties (dus ook wij en opgeletopinternet) geen persoonsgegevens uit mogen wisselen (Wet Bescherming Persoonsgegevens) en we toch wel graag zo veel mogelijk hebben.
De politie kan via een standaardfomulier gegevens bij ons opvragen, met handtekening van bevoegd persoon. Wij werken daar uiteraard altijd aan mee. Hoe completer ons dossier (wij werken vaak ook lijsten, verbanden en contactpersonen uit) hoe makkelijker de politie het heeft als ze actie nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:06:
Ik heb even een linkje in de topicwarning toegevoegd, zodat mensen zich kunnen verzamelen. Ze hebben daar een format ervoor, en het maakt verzamelen van alle gedupeerden ook op andere sites makkelijker (vindbaarheid / één plek).

Wel ontvangen wij ook graag alle informatie (al wat gezien, waarvoor dank) op va@tweakers.net voor ons dossier. Het is namelijk zo dat instanties (dus ook wij en opgeletopinternet) geen persoonsgegevens uit mogen wisselen (Wet Bescherming Persoonsgegevens) en we toch wel graag zo veel mogelijk hebben.
De politie kan via een standaardfomulier gegevens bij ons opvragen, met handtekening van bevoegd persoon. Wij werken daar uiteraard altijd aan mee. Hoe completer ons dossier (wij werken vaak ook lijsten, verbanden en contactpersonen uit) hoe makkelijker de politie het heeft als ze actie nemen.
Bedankt hiervoor, ik ga morgen registreren en mij verhaal posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:12:
[...]

Bedankt voor de link van het bedrijf, is weer een handvat om hem civielrechtelijk te achtervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 20:07
Helaas ben ik waarschijnlijk ook opgelicht door Michael. Heb 80 euro overgemaakt voor een SSD, eerst gevraagd of ophalen geen probleem was (dat was mogelijk) en toen gezegd dat ik het liever verzonden wilde hebben. Bankrekeningnummer, naam en bedrijfsnaam die hij had opgegeven gaven geen melding op de zoekmachine van de politie of op Google. Helaas toch door deze mafkees opgelicht. Morgen doe ik aangifte bij de politie.

Overigens is via de google cache nog het telefoonnummer van eco plus ict te vinden: xxxxxxxxxx. Het GSM nummer dat staat vermeld is niet meer werkzaam xxxxxxxx

Uit dit topic heb ik verder de volgende gegevens over Michael kunnen verzamelen:
* Echte naam: Michael Groeneveld
* Geboortedatum:
* Adres:

Heeft er nog iemand iets aan deze gegevens toe te voegen/update? Overigens vroeg ik hem eerst om zijn volledige adresgegevens en kreeg toen het volgende:
Xxxxxxxxxxxxx

Als iemand anders een werkend telefoonnummer/mailadres van Michael heeft of met zekerheid zijn adres weet hoor ik het graag per DM!!!

[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 13-03-2014 10:23 ]

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adres van zijn (ex)vriendin met kind in Roosendaal heb ik.
Adres van (ex)bedrijf in Roosendaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
Als je flink inzoomt op de kaart die op zijn facebook staat is zijn huidige woonplaats Alphen, straatnaam is Balijehof. Morgenochtend eens eventjes rondbellen in de straat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedrijf zal ingeschreven moeten zijn bij KvK om nieuwe zakelijke rekening te openen.
Dat adres lijkt van een katvanger wanneer ik het in google opzoek.
Tijdelijk verhuurd kan ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

ecoplusdesign.nl lijkt op hetzelfde adres gevestigd te zijn (geweest?) als eco plus ict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik zou aanraden om aangifte te doen. Bij de politie doen ze wat als er veel meldingen zijn, dus als jullie allemaal aangifte doen is er kans!
Kan gewoon online kost echt niet heel veel tijd, en je maakt er iedereen blij mee. https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rud schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 01:32:
ecoplusdesign.nl lijkt op hetzelfde adres gevestigd te zijn (geweest?) als eco plus ict.
In google cache vind je daarop een Webshop template die nooit van de grond gekomen is.
Een GTX 580 ooit.

De stapel aangiftes die de politie inmiddels heeft is al aardig groot.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 01:44:
[...]

In google cache vind je daarop een Webshop template die nooit van de grond gekomen is.
Een GTX 580 ooit.

De stapel aangiftes die de politie inmiddels heeft is al aardig groot.
kan niet groot genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikoe schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 01:51:
[...]
kan niet groot genoeg zijn.
Uiteindelijk gaat ie een keer opgepakt worden daar is geen twijfel over mogelijk.
Het blijkt wel erg makkelijk te zijn om bedrijfje en nieuwe rekening te nemen.
Daardoor laat hij wel veel sporen na.
Misschien tijd dat zijn hoofd een keer op TV komt?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Op het adres van Eco Plus ICT woont volgens google iemand. Weet niet of die er mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

rud schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 02:56:
Op het adres van Eco Plus ICT woont volgens google iemand. Weet niet of die er mee te maken heeft.
De kans is klein dat deze persoon er daadwerkelijk wat mee te maken heeft, waarschijnlijk worden deze gegevens misbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik volg dit drama al jaren en ik blijf me verbazen hoeveel mensen er nu daadwerkelijk zijn opgelicht en hoe weinig eraan gedaan word, geeft je echt vertrouwen in onze rechtsstaat dat deze zijn werk doet en niet alleen maar bezig is met parkeerboetes en snelheidscontroles.

Ik vind het bijzonder sneu voor de gedupeerden, blijkbaar is het toegestaan om massa's mensen op te lichten en ermee weg te komen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
En ook ik ben opgelicht voor €85 euro (Samsung SSD)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 11:38
Kunnen we deze man niet eens met zijn volledige profiel eens uitgebreid in de in het zonnetje zetten op de frontpage? Ik denk dat een hoop mensen eens kennis zouden willen nemen in de hobby van deze vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

mobby1971 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:14:
Kunnen we deze man niet eens met zijn volledige profiel eens uitgebreid in de in het zonnetje zetten op de frontpage? Ik denk dat en hoop mensen een kennis zouden willen nemen in de hobby van deze vent.
Dan weten mensen dit misschien tenminste vooraf ipv achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mobby1971 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:14:
Kunnen we deze man niet eens met zijn volledige profiel eens uitgebreid in de in het zonnetje zetten op de frontpage? Ik denk dat en hoop mensen een kennis zouden willen nemen in de hobby van deze vent.
Chris Smoove schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:18:
[...]

Dan weten mensen dit misschien tenminste vooraf ipv achteraf.
Nee want dat mag niet vanwege privacy persoonsgegevens en dat is strafbaar :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Misschien iets voor de tv? Opgelicht? Die kunnen er ook wel wat mee.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertram459
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-04 08:29

Bertram459

Happy camper

Hier ook 86,75 voor een SSD, doe binnenkort aangifte. Heb zijn rekeningnummer en naam nog wel gezocht op google voor de aankoop. Helaas toen geen berichten van oplichting tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
De volgende tweaker heeft hem blijkbaar echt gezien. Er staat bij dat hij de SSD heeft opgehaald, mogelijk kan hij meer info geven?

Hydroxide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie nu al 3x SSD langskomen, doet hij nog steeds hetzelfde trucje? 3x verkopen, 1x voor het eggie?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Laatst online: 00:35

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik denk dat de beste man zo hard in een hoekje is gedrukt dat het hem hoog zit om mensen terug te betalen. En maar geld moet verdienen en het maar op een manier weet om snel geld te maken vicieuze cirkel.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Suggestie, controleer hier ook de berichten. Persoon kan hier ook gewoon lezen/posten. (en of familie)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

42dpi schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:45:
Ik denk dat de beste man zo hard in een hoekje is gedrukt dat het hem hoog zit om mensen terug te betalen. En maar geld moet verdienen en het maar op een manier weet om snel geld te maken vicieuze cirkel.
Ik heb niet bepaald het gevoel dat hij in een hoekje zit, gros van hier werd op afstand gehouden door floppus, vanuit dat opgelicht topic zag ik ook weinig bijzonders. Nee, hij heeft gezien hoe snel je kan cashen, dat laat je niet zomaar meer los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Laatst online: 00:35

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:54:
[...]

Ik heb niet bepaald het gevoel dat hij in een hoekje zit, gros van hier werd op afstand gehouden door floppus, vanuit dat opgelicht topic zag ik ook weinig bijzonders. Nee, hij heeft gezien hoe snel je kan cashen, dat laat je niet zomaar meer los.
Jawel maar hij heeft gezegd max 100,-euro per maand te willen/kunnen terug betalen, als meneer geen geld heeft of zin heeft om het bedrag af te staan staat er wel een druk op 'm. (praat het niet goed meneer moet zijn misdaden gewoon vergoeden)

Jammer dat er geen wet in Nederland is waarbij je als groep aangifte kan doen waarbij de vele kleine bedragen één groot bedrag kan vormen zodat het wel een economisch delict wordt.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
Waar ik het meeste van baal is dat ik er niet sneller achter was gekomen, ik heb gisteren zoveel onderzoek gedaan en nu denk ik terug. Was ik maar zondag al begonnen met onderzoeken, dan zouden zijn laatste advertenties niet eens geplaatst kunnen worden.

Ik heb 50% vooraf betaald. 46 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
aangifte gedaan. Maar zal mijn 75 euro niet meer terug zien ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 09:08
42dpi schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:01:
[...]

Jammer dat er geen wet in Nederland is waarbij je als groep aangifte kan doen waarbij de vele kleine bedragen één groot bedrag kan vormen zodat het wel een economisch delict wordt.
Is het niet mogelijk dat één iemand de claims van de andere op zich neemt?
Dus dat Michael ineens één grote schuld heeft bij één persoon, waardoor het bedrag dus wel echt hoog kan worden.
(wel met een goed contract tussen de eisers, dat niet diegene die die claim dan op zich neemt leeggezogen wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand al die claims vrijwillig over wil nemen. Zelfs als de politie dan wél wat aan hem doet: van een kale kip kun je niet plukken. Hoe dacht je dan je geld terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Hij heeft ook mij gebrobeerd op te lichten, Hij zou mijn pc kast overnemen in ruil voor een SSD met bijbetaling van mijn kant. Vorige week maandag geld over gemaakt en pc kast op de post. Afgelopen vrijdag nog steeds niks ontvangen, terwijl hij had aangegeven dat hij hem maandag op de post had gedaan. :(. Ik heb toen na wat zoek werk alle ellende die in dit forum staat gelezen op zaterdag, toen direct besloten om de politie er maar buiten te laten (heb ik bijzonder weinig vertrouwen in) en ben er maar zelf met een aantal vrienden langs gegaan. Had binnen 1 minuut mijn geld terug, hij had weinig keus. Moet wel zeggen dat het niet veel langer had moeten duren want zijn vrouw was al druk bezig (familie?) te bellen. We zaten net in de auto toen er 2 scootertjes kwamen aangereden (geen idee of het voor hem was maar was wel toevallig). Ik ben al eerder opgelicht op tweakers en had er nu genoeg van. Vorige keer aangifte gedaan en nooit meer wat van gehoord. Ik keur geweld absoluut niet goed en gelukkig is het met een sisser afgelopen, maar van dit soort gasten gaat het toch erg hard jeuken bij mij. Succes aan de mensen die het juridisch proberen op te lossen, ik hoop dat jullie (ooit) gerechtigheid krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Livecrew011 op 13-03-2014 13:09 ]

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Laatst online: 11-08 17:08
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,369.165.html

Is het topic over deze man/familie oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Livecrew011 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:08:
Hij heeft ook mij gebrobeerd op te lichten, Hij zou mijn pc kast overnemen in ruil voor een SSD met bijbetaling van mijn kant. Vorige week maandag geld over gemaakt en pc kast op de post. Afgelopen vrijdag nog steeds niks ontvangen, terwijl hij had aangegeven dat hij hem maandag op de post had gedaan. :(. Ik heb toen na wat zoek werk alle ellende die in dit forum staat gelezen op zaterdag, toen direct besloten om de politie er maar buiten te laten (heb ik bijzonder weinig vertrouwen in) en ben er maar zelf met een aantal vrienden langs gegaan. Had binnen 1 minuut mijn geld terug, hij had weinig keus. Moet wel zeggen dat het niet veel langer had moeten duren want zijn vrouw was al druk bezig (familie?) te bellen. We zaten net in de auto toen er 2 scootertjes kwamen aangereden (geen idee of het voor hem was maar was wel toevallig). Ik ben al eerder opgelicht op tweakers en had er nu genoeg van. Vorige keer aangifte gedaan en nooit meer wat van gehoord. Ik keur geweld absoluut niet goed en gelukkig is het met een sisser afgelopen, maar van dit soort gasten gaat het toch erg hard jeuken bij mij. Succes aan de mensen die het juridisch proberen op te lossen, ik hoop dat jullie (ooit) gerechtigheid krijgen.
Wat was zijn reactie eigenlijk op je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:20:
[...]

Wat was zijn reactie eigenlijk op je vraag?
Welke vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
Livecrew011 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:08:
Hulde! 0 vertrouwen meer in de aanpak van de politie. Overigens wel aangifte gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bedoelde meer, wat was z'n reactie dat jij voor de deur stond (met duidelijk het idee dat hij het zwikkie aan het oplichten was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:09:
[...]

Bedoelde meer, wat was z'n reactie dat jij voor de deur stond (met duidelijk het idee dat hij het zwikkie aan het oplichten was).
Hij gaf meteen aan dat hij me direct geld zou geven. Ik was daar ook niet om te onderhandelen of een van zijn excuses aan te horen. Ik had de meeste toch al gelezen hier op tweakers. Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij ondertussen een aardige roem heeft opgebouwd op het internet en dat het misschien verstandig is om zijn lopende zaken zsm af te handelen. Want de volgende die aan zijn deur komt zal misschien minder aardig zijn (en dan bedoel ik niet de politie)

Ps: Er staat trouwens wel een mooie LCD televisie van Samsung in de woonkamer *hint*hint* >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Wat is zijn huidige adres? Privacy is iets wat hij al lang vergooid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

unfor schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:16:
Wat is zijn huidige adres? Privacy is iets wat hij al lang vergooid heeft.
Zie de topicwaarschuwing:
Tevens is het plaatsen van persoonlijke gegevens niet toegestaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
Tweakers is in dezen ook niet echt behulpzaam. Ik snap dat jullie moeten wijzen op het feit dat er geen perzoonsgegevens mogen worden geplaatst, maar om nou binnen de minuut er al een mod erop te laten wijzen.

Dit kan wat mij betreft ook na een halve dag als zijn adres al eventjes op internet heeft geprijkt. Minder lief zijn wat mij betreft voor deze Michael Melvin Groeneveld.

Ik ben inmiddels al een persoonlijk ''onderzoekje'' naar deze persoon gestart en heb al wat info. Ik denk erover na om binnenkort een feestje bij hem te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gewoon gevens via PM of email delen :)
net zo makkelijk, en scheelt tweakers weer 'gezever'
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~[html]Het is te begrijpen dat er heftige emotionele gevoelens leven in geval val oplichting. Laten we het echter wel netjes en fatsoenlijk houden. Reacties zoals "een bezoekje brengen", "even langsgaan", "verhaal halen", andere lichaamlijke aantijgingen of hinten naar het zelf begaan van strafbare feiten worden niet getolereerd en met een ban beloond.
Tevens is het plaatsen van persoonlijke gegevens niet toegestaan.

Gedupeerden kunnen het best hier aanmelden:
<a href="https://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,369.435.html">Opgeletopinternet</a>~~[/html]

Wees terughoudend met wat je post. Oplichters lezen hier ook mee. Plaats dus geen berichten die de oplichter op enige manier kan tippen over het onderzoek dat (al dan niet) naar hem loopt. Wil je informatie delen? Stuur dan een DM naar microkid

Wil je discussieren over oplichting? Graag hier: Discussie oplichting, gevolgen en aanpak. Tevens zijn "ik ook" reacties niet toegestaan.