Opgelicht via V&A Michael Groeneveld

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 159.655 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dat tweakers.net dit zo oplost. Als de straf uitgedeeld en het geld (deels) terugbetaald is, moet deze kerel weer gewoon in het leven kunnen staan, hoort bij ook hier zaken doen. Het is altijd aan de koper/verkoper voorzichtig te zijn, ik kan tweakers alleen maar complimenteren dat ze hier zo veel werk in gestoken hebben en denk ik nog in gaan steken. Volwassen worden als community en je verantwoordelijkheid nemen voor een veilige marktomgeving, netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:25
Maar als ik dan op de v&a pagina feedback kijk zie ik een user review op cloudoffice, van een persoon die betaald heeft maar niks ontvangen. Nu kam dit natuurljk overhaast zijn.. Ik snap de insteek, maar het blijft een vervelende situatie. Juist een persoon met een aantal (weliswaar ook positieve reviews) kan potentieel veel meer schade aanrichten dat een net registreerde user. Hoewel ik er mee eens ben dat ook MG onder voorwaarden toegelaten moet worden (bannen heeft geen zin, nieuwe user zo aangemaakt.) vind ik toch dat er enigszins open kaart gespeeld moet worden over het verleden van deze tweaker. Op deze manier, mocht er een recidive plaatsvinden, is de kans op grootschalige dupering niet zo enorm. User x weet bijvoorbeeld niks van het verleden van MG en ziet slechts een paar positieve review. (In dit geval ook een paar duidelijke slechte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Mooi, dit is 'm dus? gallery: cloudoffice
Alweer lekker als vanouds bezig dus. Toppie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Die zaken zijn uiteindelijk opgelost. Ontstaan na verifieerbare zaken in de familie - die niet handig zijn aangepakt, maar ook geen kwade wil waren. Het is wachten op bevestiging, het lijkt dat hij/ze gezien de wijze van oplossen akkoord willen gaan met een verzoek tot verwijderen van de review.

Had je verder nog iets? Of is er werkelijk niets dat je kwa realiteitszin weer terug op aarde kan brengen? Ik kan je wel vertellen dat als je deze houding elders op Tweakers ook laat zien, er heel gauw een einde komt aan jouw welkom hier.
Op dit moment ben jij namelijk een meer storende factor voor mensen dan degene over wie dit topic gaat - en je staat toch een zeer actieve houding ten aanzien van het beschermen van de community voor?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2016 18:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:16:
Die zaken zijn uiteindelijk opgelost. Ontstaan na verifieerbare zaken in de familie - die niet handig zijn aangepakt, maar ook geen kwade wil waren. Het is wachten op bevestiging, het lijkt dat hij/ze gezien de wijze van oplossen akkoord willen gaan met een verzoek tot verwijderen van de review.

Had je verder nog iets? Of is er werkelijk niets dat je kwa realiteitszin weer terug op aarde kan brengen? Ik kan je wel vertellen dat als je deze houding elders op Tweakers ook laat zien, er heel gauw een einde komt aan jouw welkom hier.
Op dit moment ben jij namelijk een meer storende factor voor mensen dan degene over wie dit topic gaat - en je staat toch een zeer actieve houding ten aanzien van het beschermen van de community voor?
Prachtig dit, vooral je ouwe userbase dreigen met een ban maar ondertussen een oplichter in bescherming nemen.
Erg tekenend dit, als je het prettig vind ban mij dan vooral, dat zal vast de juiste boodschap naar de community zijn. Ik blijf doorgaan tot ik mijn geld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:16:
Kalm aan Floppus. We begrijpen allemaal de enorme inzet die je in deze zaak hebt gestoken, maar laat dat je nu niet verleiden door hoge emoties in je post - Dat zou suggereren dat je het punt van ''te grote emotionele investering'' hebt bereikt.

Laten we wel wezen, zoals al eerder gezegd wordt er hier een enorme verantwoordelijkheid genomen en balanceer je op een uiterst dunne lijn. Ik snap wel dat Groeneveld toch op een manier zijn schuldeisers moet terugbetalen, maar de kans op recidive is ook zeer, zeer aanwezig. Dat je met open ogen je sterkste kaarten nu op tafel legt is te prijzen, maar hou er rekening mee dat je kan worden overbluft.

En als dat gebeurt, dan stort dat kaartenhuisje in elkaar en sta je ontzettend voor aap. Nog niet eens zozeer voor de gedupeerden hier, maar vooral omdat ook ''jij'' bent beetgenomen door Dhr Groeneveld. (En je kan er donder op zeggen dat de kritiek niet van de lucht zal zijn. ''Zie je nu wel? Dit zeiden we van tevoren al''.

Het had inderdaad beter aangepakt kunnen worden door meer met de gedupeerden in zee te gaan VOOR dat Groeneveld weer access kreeg, maar gebeurd is gebeurd. Het zou mooi zijn als je over een paar maanden een positieve balans kan opmaken. We hebben hier ex-oplichters gehad die 180 graden zijn gedraaid, ik wens Groeneveld die mogelijkheid ook toe.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 22:32

3DDude

I void warranty's

Ardana schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:28:
Marktplaats, de markt zelf, de beurs, bankwezen. 100% veiligheid bestaat niet.

Maar goed, je vraagt om actie. Wat voor actie, behalve steeds opnieuw bannen, zou Tweakers volgen jou dan moeten doen?
Ik wil een gigantische TAG, bij alle nieuwe verkopers waarbij men expliciet uitleg geeft over de gevaren bij oplichting. LET OP! Dit is een nieuwe verkoper, neem daarom het volgende in acht;
- ga iets ophalen als het kan, (kan het niet = verdacht)
- betaal niet vooraf
- als iets te mooi is om waar te zijn THEN ...
- Check altijd V&A Feedback, en hoe lang user actief is
- enz..........

Vergelijkbaar met Karma keizer maar dan bij V&A een specifieke voor dat doeleinde.
Nog handiger is als tweakers zelf weet welk account het is dat Groeneveld de TAG krijgt doe geen zaken met. Of nog beter; Laat hem maar denken dat hij wel ads kan plaatsen, maar ze voor niemand zichtbaar zijn bijvoorbeeld; dan zijn we er ook :)

Soort van reverse-katvanger if you will >:)

[ Voor 19% gewijzigd door 3DDude op 06-05-2016 00:24 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
3DDude schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:20:
[...]

Ik wil een gigantische TAG, bij alle nieuwe verkopers waarbij men expliciet uitleg geeft over de gevaren bij oplichting. LET OP! Dit is een nieuwe verkoper, neem daarom het volgende in acht;
- betaal niet vooraf
- enz..........

Soort van reverse-katvanger if you will >:)
Eigenlijk dus alles wat je zelf al kan bedenken, dit is het zelfde als dat ze je moeten gaan vertellen dat je na het plassen je handen moet wassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

Mektheb schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:28:
[...]

Eigenlijk dus alles wat je zelf al kan bedenken, dit is het zelfde als dat ze je moeten gaan vertellen dat je na het plassen je handen moet wassen.
Dat klopt want blijkbaar trappen er nog steeds mensen in.

Maar hey, als je weet dat het een groeneveld account is kan tweakers de adds die dat account gaat plaatsen mogelijk hiden voor iedereen; dan zijn we er ook :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

3DDude schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:20:
[...]
- betaal niet vooraf
- enz..........
Die tag cq waarschuwing staat er al jaren!! Onder elke advertentie staat de volgende tekst met links naar V&A voorwaarden en hoe je veilig kan handelen.
Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet.
Lees voor meer informatie: Gebruiksvoorwaarden V&A en Veilig handelen op V&A
Maar wellicht dat niet iedereen de moeite neemt om hem te lezen.... mogelijk verblind door een te mooie prijs??

En als je een DM berichtje stuurt waarschuwen we nogmaals:
Tweakers is niet aansprakelijk voor geschillen die voortvloeien uit het gebruik van V&A. Handel veilig, gebruik je verstand.
Gebruiksvoorwaarden V&A | Veilig handelen op V&A
Dus ... hoeveel meer waarschuwingen wil je nog zien? Zoals al vaker besproken, je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor het controleren van de verkoper en van je aankoop. Als het te mooi lijkt of je vertrouwt het niet, laat het dan schieten of haal het product op.

Ik ben er wel een beetje klaar mee dat men Tweakers steeds de zwarte piet toe speelt als het gaat om waarschuwen en controleren enz. We waarschuwen ruim voldoende, zelfs meer dan Marktplaats. Maar als iemand een mooie videokaart wil kopen van een verkoper zonder eerdere beoordelingen, voor een te lage prijs, vanuit een uithoek in het land en dan oplicht wordt, klop dan aub niet bij ons aan. Alle signalen waren er. Maar even tot 10 tellen om alles te verifiëren lukt dan blijkbaar niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Microkid op 06-05-2016 08:34 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, allemaal

Na afraden van mensen zet ik hier toch een bericht neer aangezien ik het niet eens ben met het feit dat iedereen florus aan valt op iets wat ik gedaan heb.
Zonder florus en 2 anderen was ik 100x erger geweest en had het me nooit niks geboeid wat de gedupeerde gedacht hadden of ermee gebeurde.
Door privé gebeurtenisen heb ik kunnen kiezen of delen of doorgaan of stoppen ik heb gekozen voor stoppen en ik sta achter alles wat tot een oplossing kan zorgen
Ik weet nu al dat hier weer reacties op komen waar ik normaal vol tegen in zou gaan aangezien het korte lintje wat ik al m'n hele leven heb dus ik geef hier een kleine uitleg en daarna lees ik dit forum expres niet meer!

Ik wil iedereen terug betalen dat staat voor zich.
Dat kan natuurlijk niet in 1 x heb nog een paar dingen bij justitie lopen die ik moet oplossing dankzij florus heb ik contact met iemand die bekend is in de schuld hulp verlening maar voor ik daar in kan moet er nog een beste weg bewandeld worden en die ga ik zeker bewandelen maardat kost tijd tot die tijd komen de rekeningen thuis op de eerste plaats wat ik overhoud daarvan wil ik dus mensen die door mij gedupeerd zijn telkens een beetje terug betalen.
Ik had al contact opgenomen op Cocos van het forum opgelet en we zijn een manier aan het bedenken hoe we het beste het op kunnen lossen iedereen wil natuurlijk als eerste en als ik dan zeg nee die dan komt er weer een rel ik heb simpel weg dit plan eerst de kleintjes en ondertussen een regeling met de grote bedragen liever van 500 5 mensen alvast geld terug geven dan 1 aan de andere kant zaten we te denken van boven naar beneden zoals je hieraan al dan komt nog het feit dat Rico ook dingen gedaan heeft die in dat lijstje onder mijn naam staan dus hoe gaan we dat doen oplossing stuur me de bank afschrift van toen klopt het dan stort ik het terug zoals je ziet gaat het niet Zo zwart wit ben nu werkzoekende zodra ik werk heb word het al makkelijker om terug te betalen nu is het simpel wat ik heb geef ik terug dat kan 1 per week zijn of soms 5 per week ligt net aan de inkomsten

Ik doe niks crimineels meer en ben ook compleet uit die wereld gestapt heb contact met iedereen verbroken om terug val zoveel mogelijk terug te dringen!

Bij deze mijn kant van het verhaal zoals ik al Zei er zal een hoop verdeelde reacties komen op dit bericht en ik zal dit dan ook expres niet lezen aangezien ik ondertussen door heb hoe ik ben.
Ik vraag geen begrip maar wel dat iedereen wat rustiger doet tegen florus hij is de rede dat dit allemaal in gang geZet is samen met nog 2 mensen Zonder florus was het nog stil geweest of erger
Florus weet elke stap die ik zet privé en hier en dat is ook de afspraak waar ik me aan moet houden hij heeft contact met mij en m'n naasten om niet alleen alles van mij te horen

Nogmaals omplaats van florus zo aan te spreken zou ik hem op de knieën dankbaar zijn dat er zoiemand hier is op marktplaats vind je dit al niet

En als tip om oplichting tegen te gaan

Doe wat eBay doet stuur een brief om adres na gegaan dan pas account aanzetten voor verkoop in hoever dit haalbaar is weet ik niet maar ik als expert weet dat als je dit doet het snel moet dan wil je niet 3 dagen wachten plds een adres prijs geven

Tis maar een tip en hier Zal ook weer zat negatiefs op komen

Ik zal als we een plan van aanpak hebben het op opgelet zetten Dit zal begin aankomende week zijn

Groet Mike

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Hulde dat je openheid van zaken geeft en dat ook Floppus contact heeft met je naasten! Het is nooit te laat om weer het rechte pad te kiezen, zet je hier vol voor in.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
edit: verkeerd gelezen

[ Voor 86% gewijzigd door Dysmael op 06-05-2016 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

GerardVanAfoort schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:03:
Hulde dat je openheid van zaken geeft en dat ook Floppus contact heeft met je naasten! Het is nooit te laat om weer het rechte pad te kiezen, zet je hier vol voor in.
Dit doe ik zeker en ik zoek ook zeker geen veer in m'n reet om het even zo te Zegen wat ik deed is zwak ik zat toen in een wereld waar dit totaal niks was en ik dacht toen ook echt zo nu zie ik m'n dochter steeds groter worden en ben tot de conclusie gekomen dat ik niet wil dat zei opgroeid met de normen en waarden die ik mee gekregen heb en zal alles in mijn macht doen dit te voorkomen daar vallen alle zware delicten die ik gepleegd heb onder maar ook zeker dit voor de zware delicten moet ik nog iets verzinnen dat zijn gevallen waar je voorzichtig mee om moet gaan je kan in die gevallen niet naar een slachtoffer gaan en zegen het sorry heb er spijt van zoals je hopelijk snapt ga ik niet in detail over de misstappen maar als voorbeeld
Ik heb een jaar terug een jonge in elkaar geslagen omdat hij ongepaste dingen tegen een minderjarig meisje zei uitspraak weet ik nog niet maar aanklacht zware mishandeling (zwaar overdreven maar ja) en met mijn straf blad kwa mishandeling zal dit wel even vakantie worden dat boeit ook niks ik vond dat ik toen on m'n recht stond dat heb ik ook verklaard aan de politie waar ik me zelf gemeld heb 2 dagen erna
Nu een jaar later denk ik gelukkig anders al vond in dat ik zwaar in m'n recht stond en hij het verdiende had ik nooit mogen slaan.
Vandaar dat ik hem een excuses brief heb gestuurd hij zal er niet veel aan hebben denk ik
En niet om straf vermindering dat kan al niet meer maar omdat het niet hoort
Maar als je je hele leven alles met je vuisten oplost is dat vaak ongemerkt de eerste oplossing die je gebruikt
Mede dankzij m'n dochter zie ik in dat dat dom is en ik zet dit hier niet neer om zielig te doen want hij verdiende de pal slaag die hij kreeg op dat moment
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat niet alles Zo simpel is als sommige denken er speelt altijd meer en er zijn meer dingen op te lossen dan alleen tweakers
Voor andere zaken die ik gedaan heb weet ik nog niet echt een oplossing
maar als daar een oplossing voor was of komt zal ik die zeker uit voeren
Dus zolang dat nog niet mogelijk is begin ik waar ik kan en dat is hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: verwijderd wegens reactie op verwijderd bericht.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2016 09:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt alleen het verschil is dat ze elke sec de centen direct terug kunnen krijgen en dat de verzending gewoon verlaat is door privé omstandig heden zoals florus al zei die kent elke privé gebeurtenis En zoals ik hierboven al typte er speelt meer

Vandaar dat we ook besloten hebben niks meer op te sturen maar alleen af te laten halen dat gaat wel goed zoals je zelf kan zien op mijn profiel

Maar mochten er meer vragen zijn stuur dan een privé bericht dan reageer ik zo snel mogelijk

Groet mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Gewoon lekker 10 tot 20 jaar de cel in op water en brood als ik het voor het zeggen had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:22:
Gewoon lekker 10 tot 20 jaar de cel in op water en brood als ik het voor het zeggen had gehad.
Maar gelukkig heb jij er geen drol mee te maken en ben jij al helemaal niet realistisch. Houd gewoon je mond ipv zoiets zeggen.

Die kerel heeft toch duidelijk spijt, dat lees je toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

mugenmarco schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:23:
[...]

Maar gelukkig heb jij er geen drol mee te maken en ben jij al helemaal niet realistisch. Houd gewoon je mond ipv zoiets zeggen.

Laat gaan er zijn altijd mensen die veel schreeuwen maar 0 inhoud hebben of snappen waar ze over praten ik heb van me 32 jarig bestaan ongeveer 7 binnen gezeten het heeft me erger gemaakt dan ik al was
Kun je nagaan na 20

zoals ik al eerder zei er zullen verdeelde reacties komen
Daarom werd mij ook afgeraden hier wat neer te zetten maar ik laat niet iemand afbranden die dat niet verdient!

Dus verderen vragen of reacties kunnen privé daar zal ik dan ook gelijk op reageren

Groet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
[...]

Tuurlijk vriend.. even sorry zeggen en het is weer goed. Ga die arme jongen maar even knuffelen anders..
Nee dit soort mensen moeten gewoon gepakt worden en de cel in.
Ten eerste de drempel om oplichting te gaan plegen wordt voor andere met dezelfde ideeën veel hoger. Ten tweede is het gewoon misdadig en gewetenloos wat hij gedaan heeft. Niet 1 of 2x maar JAREN lang !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

Microkid schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:20:
[...]

Die tag cq waarschuwing staat er al jaren!! Onder elke advertentie staat de volgende tekst met links naar V&A voorwaarden en hoe je veilig kan handelen.
Maar wellicht dat niet iedereen de moeite neemt om hem te lezen.... mogelijk verblind door een te mooie prijs??
Het klopt: "Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet.
Lees voor meer informatie: Gebruiksvoorwaarden V&A en Veilig handelen op V&A"

Staat onderaan de advertentie; en jullie weten net zo goed als ik dat volgens meerdere onderzoeken mensen links en bovenaan beginnen met lezen ;) (waarom zou je anders reclame bovenaan willen hebben ? :))

Zo erg valt deze tekst niet op; ik vind bijv de rode karma keizer tags opvallender dan bovenstaande tekst (maar misschien is dat persoonlijk).

(je hebt overigens verder volkomen gelijk hoor Microkid, maar wellicht kunnen we nadenken over de opvallendheid van die links - en de positie (bovenaan?) tenzij tweakers bang is dat het teveel afschrikt voor nieuwe bezoekers..
[...]

Klopt hij is niet realistisch, maar dat ben jij ook niet.

Ik vind het positief dat hij een stap de goede richting in zet.. maar vergeet niet ik ben met hem in aanraking gekomen een jaar of 4 terug? En daarvoor was hij al jaren bezig met zijn ' acties zullen we het maar noemen'.

Met andere woorden; hij is goed bezig, maar wel een beetje eerst zien dan geloven.
Sorry en zand erover gaat even niet op ;) (Hoeveel pogingen heeft hij al gedaan inmiddels om het rechte pad op te gaan?)

[ Voor 35% gewijzigd door 3DDude op 06-05-2016 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:28:
[...]

Tuurlijk vriend.. even sorry zeggen en het is weer goed. Ga die arme jongen maar even knuffelen anders..
Ten eerste de drempel om oplichting te gaan plegen wordt voor andere met dezelfde ideeën veel hoger. Ten tweede is het gewoon misdadig en gewetenloos wat hij gedaan heeft. Niet 1 of 2x maar JAREN lang !
Mensen verdienen een kans. Iemand die een tijd op het slechte pad zit kan daar uiteindelijk moeilijk vanaf komen. Deze kerel geeft het tenminste toe, dus er is nog hoop.

En geloof mij, hij zal er niet beter vanaf komen als hij de bak in gaat want hij is bewust van zijn fouten dus wat zal de gevangenis dan helpen?
3DDude schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:36:

Klopt hij is niet realistisch, maar dat ben jij ook niet.

Ik vind het positief dat hij een stap de goede richting in zet.. maar vergeet niet ik ben met hem in aanraking gekomen een jaar of 4 terug? En daarvoor was hij al jaren bezig met zijn ' acties zullen we het maar noemen'.

Met andere woorden; hij is goed bezig, maar wel een beetje eerst zien dan geloven.
Sorry en zand erover gaat even niet op ;) (Hoeveel pogingen heeft hij al gedaan inmiddels om het rechte pad op te gaan?)
Klopt, wat hij heeft gedaan is niet te vergeven door een simpele sorry. Maar hoe kan iemand zichzelf bewijzen zonder een kans te krijgen? of iig een zoveelste kans?

Ik begrijp jou wel hoor.

[ Voor 32% gewijzigd door mugenmarco op 06-05-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertykid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-05-2016
dit gaat echt te ver.

[ Voor 87% gewijzigd door Microkid op 06-05-2016 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:28:
[...]

Hij is al gestraft, zoals hij al zelf aangaf loopt hij via justitie. Het is hier geen America. Waar je 10 jaar moet zitten voor het stelen van een appel. Als ze eruit komen dan stelen ze alsnog een appel.

@cloudoffice ik vind het heel knap van je om deze stap te zetten + voor je openheid. En ik gun jou ook zoals vele andere deze kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:33
Goeie opmerking, lekker op niveau + genuanceerd.... |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Microkid op 06-05-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal had ik hier gelijk op gereageerd en vol in de aanval gegaan

Nu lach ik er om ik weet zelf hoe het zit en jij de engste ervaring met een pistool die jij in je leven gehad heb is in cod of iets.

anders praat je niet zo. En geloof me i know

Maar als jij denkt dat ik dat verdien ik wacht...... 8)7

Voor al de andere met een thumbs op thanks ik weet dat ik dit niet goed kan maken met een sorry nogmaals maandag of dinsdag was er een heel plan gekomen ik reageerde alleen nu al door wat er tegen florus gezegd werd

Gr. Mike

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 06-05-2016 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Mick. Je zou niet meer reageren. Doe dat dan ook niet. Je eerste stuk was oke, nu ga je in op stukken die mensen tegen je schrijven. niet doen. Schiet niemand iets mee op, ook jij niet. Gaat op de emoties zitten en dat moet je niet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:56:
Mick. Je zou niet meer reageren. Doe dat dan ook niet. Je eerste stuk was oke, nu ga je in op stukken die mensen tegen je schrijven. niet doen. Schiet niemand iets mee op, ook jij niet. Gaat op de emoties zitten en dat moet je niet hebben.
Klopt mijn fout thanks

Groet mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Dicht, dit loopt uit de hand. Eerst opruimen en intern overleg.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

LET OP!

Micheal Groeneveld is wederom actief! Ditmaal wisselt hij tussen de namen Mike Groeneveld of Mike Spikker ( de achternaam van zijn vrouw). O.a. via bedrijven zoals Codenerds, Networknerds , Nexoconnect en Coding Street. Bekende plaatsen waarin hij actief is zijn Zutphen, Roosendaal en Waalwijk en omstreken!

U bent dus gewaarschuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 28-08-2020 13:41 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~[html]Het is te begrijpen dat er heftige emotionele gevoelens leven in geval val oplichting. Laten we het echter wel netjes en fatsoenlijk houden. Reacties zoals "een bezoekje brengen", "even langsgaan", "verhaal halen", andere lichaamlijke aantijgingen of hinten naar het zelf begaan van strafbare feiten worden niet getolereerd en met een ban beloond.
Tevens is het plaatsen van persoonlijke gegevens niet toegestaan.

Gedupeerden kunnen het best hier aanmelden:
<a href="https://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,369.435.html">Opgeletopinternet</a>~~[/html]

Wees terughoudend met wat je post. Oplichters lezen hier ook mee. Plaats dus geen berichten die de oplichter op enige manier kan tippen over het onderzoek dat (al dan niet) naar hem loopt. Wil je informatie delen? Stuur dan een DM naar microkid

Wil je discussieren over oplichting? Graag hier: Discussie oplichting, gevolgen en aanpak. Tevens zijn "ik ook" reacties niet toegestaan.