rFactor 2

Pagina: 1 ... 10 ... 42 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ben zelf maar Le Mans gaan racen en verder testen wat er allemaal voor opties in de game zitten :)

En dat is best veel :P

@Ivysaur wel tof dat shot nu van die motion rig :)

Flinke disconnects op de server :X 8)7

Max probeert nog steeds te connecten. wth :P

[ Voor 38% gewijzigd door Paulus07 op 07-07-2019 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:01

JoepW

iRacer & Home Assistant

Paulus07 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 01:48:
......Flinke disconnects op de server :X 8)7

Max probeert nog steeds te connecten. wth :P
Is het hele event na 12 uur gewoon gestopt? 8)7

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Laatst online: 11-09 21:13
Oeps, ben benieuwd wat er mis is gegaan. serieus vervelend voor de mensen die hier veel tijd in hebben gestopt (en dat zijn er nogal wat). :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:44
@JoepW @R3m3d7 Na 11 uur in de race waren er ineens veel disconnects, waaronder Max die op dat moment reed en aan kop lag. Ik heb het niet live gezien, maar ze hebben daarna nog een uurtje doorgereden (Max niet meer volgens mij) en toen maar besloten om de race na 12 uur te stoppen. Erg jammer... was een mooi event met een erg sterk deelnemersveld, maar de techniek liet hun in de steek. Hopelijk kan S397 achterhalen wat de oorzaak was en dit fixen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
heel de race al disconnects. Maar rond de 11 uur waren het er wel heel veel. Best jammer :-(

[Video: The rFactor 24 at Le Mans Circuit]

[ Voor 16% gewijzigd door Paulus07 op 07-07-2019 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Nou nou. Das geen goede reclame voor rFactor 2. En dat heeft het spel juist nodig om te boksen tegen oa Ac, Acc enz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3m3d7
Ik geloof dat dit (disconnects) en de GUI was waarom Jimmy B. problemen had met rFactor 2.
De disconnects gebeuren lang niet altijd maar soms lijken de problemen ineens naar boven te komen en wat ik er van begrijp is het al langere tijd een kwaaltje waar de software zo af en toe last van heeft. Het kunnen veel dingen zijn en het gebeurt lang niet altijd zodat het best lastig kan zijn dit soort zaken aan te pakken. Ik hoop dat ze kunnen vinden wat dit veroorzaakt, het zou ook zomaar een externe oorzaak kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Om eerlijk te zijn heeft iRacing ook dit soort problemen gehad, ik geloof dat 2 jaar geleden hun Le Mans evenement ook stop is gezet. Is een beetje inherent aan wereldwijde internet competitie, helaas. Wat ik veel gekker vond was hoe onnatuurlijk de auto's bewogen, met name ingaan bocht. Dit terwijl Max en Atze zeggen dat rfactor 2 natuurlijker aanvoelt dan iRacing maar ik zie het er niet aan af.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R3m3d7
Arfman schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:00:
Wat ik veel gekker vond was hoe onnatuurlijk de auto's bewogen, met name ingaan bocht. Dit terwijl Max en Atze zeggen dat rfactor 2 natuurlijker aanvoelt dan iRacing maar ik zie het er niet aan af.
Ik snap precies wat je bedoelt maar ik kan je verzekeren dat dit anders voelt dan dat het eruit ziet.
Er is nog wat te verbeteren aan de software maar over het gevoel tijdens het rijden kan ik niets anders zeggen dan d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Ik ben benieuwd of de nieuwe UI met z’n competition system de stabiliteit van de verbindingen met de server gaat verbeteren. Ik kan me voorstellen dat de deelnemers aan deze 24 uur race, met echt de top van de wereld qua (sim racing) coureurs, toch wel flink gebaald en gevloekt hebben na dik 11 uur racen. Hopelijk schrikt dat hun niet af van toekomstige rF2 events, want dit soort toppers geeft toch wel wat extra toegevoegde waarde. Mooi te horen in ieder geval dat ze rF2 beter vinden rijden qua physics dan b.v. iRacing.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
Jammer dat technische problemen deze race de das om doen. Endurance is wel waar rF2 in uitblinkt.
Bij de VEC 24h van Le Mans gebeurde mij iets soortgelijks na een driver swap. Je wordt dan zelf gedisconnect en je auto rijdt gewoon verder met de AI aan het stuur.

Verder is rF2 nog steeds de sim waar ik altijd bij terugkom. De rijervaring is zo heerlijk gedetailleerd en de force feedback is nummer 1 wat mij betreft. De Nordschleife ga ik echt helemaal kapot spelen.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Iemand nog iets gevonden zoals dit welke nog wel werkt? https://www.racedepartmen...oads/relative-time.12931/

Of is het met de huidige versie nog maar enkel simhub wat iedereen gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Late to the party ook deze game maar eens opgepikt in de sale maar het opstarten begint al gelijk met downloading workshop items (tientallen).

Is dat officiële content die ze later toegevoegd hebben? Heb nog niet eens in de workshop gekeken namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Beakzz schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:36:
Late to the party ook deze game maar eens opgepikt in de sale maar het opstarten begint al gelijk met downloading workshop items (tientallen).

Is dat officiële content die ze later toegevoegd hebben? Heb nog niet eens in de workshop gekeken namelijk.
Dat is normaal. Officiële content van ISI en Studio 397 zijn ook Steam workshop items die bij de eerste installatie en startup automatisch worden gedownload.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R3m3d7
Het gebruik van de steam workshop is geweldig, iedereen heeft altijd dezelfde versie van de mods die daar vandaan komen en de updates komen vanzelf binnen bij het starten.
Vanavond weer een race gereden, 20 laps met de Porsche GTE (ik heb de Endurance pack gekocht) op Silverstone GP.
Deze auto heeft geen ABS en het gevoel bij het remmen is nog niet goed genoeg bij mij dus mijn crewchief applicatie melde al enkele keren "you're locking your front left going into stow". Ik dacht "ja ja, ik doe mijn best" maar als je dat dan door laat gaan krijg je een flat spot en trilt je stuur bijna uit je handen!
GEWELDIG! Ik dacht "wat voel ik nou, waarom doet mijn stuur zo raar, ik heb niets geraakt toch?" En toen het nog erger werd merkte ik ook dat het bij het insturen echt tijd begon te kosten en toen pas viel het kwartje.
Waarschijnlijk dood normaal voor de meeste hier maar ik had nog nooit zoiets meegemaakt in een sim, je voelt zelfs dat de frequentie oploopt naarmate je sneller gaat rijden.
Deze sim is echt top, voor de mensen die nog twijfelen, nog 2 dagen voor 15 euro op steam, ik zou het doen want alleen al tegen de AI rijden is dat bedrag waard, zeker met een stuur wat goede ffd geeft is het gevoel achter het stuur mij ongeefenaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Laatst online: 23-08 10:31
Als mensen het leuk vinden om samen te racen, ben ook net begonnen met rfactor. Ik ben een casual racer, en kan zo nu en dan een avond racen. Moet nog wel even uitvogelen hoe ik een server op zet...

Jimijames75 op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:36:

Ik zou enkel gaan voor workshopcontent van Studio 397, en SI nog wat, ofwel de voormalig eigenaar. Daarnaast kan je de winkelpagina openen en daar onder de officiele betaalcontent halen.

Dan zit je wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
In de Steam Workshop kun je ook verzamelingen vinden, bv van alle S397 content of ISI content. Dan kun je je met één muisklik abonneren op al deze workshop items. Verder kom je ook andere verzamelingen tegen van de beste mods.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

ik vind tracks in de workshops van the other team & odb toch ook wel van hoge kwaliteit.

[ Voor 8% gewijzigd door dawg op 07-07-2019 22:25 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PatrickC
Dit is wel een mooie verzameling van de betere mods:
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1631808672

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

deel 3 van het interview met studio397.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Geweldig, een hoop om mee te spelen de komende tijd, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren zwarte vlag gekregen...... :P

Zag er nog helemaal niet donker uit, maar schijnbaar was verlichting toch al wel verplicht.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Paulus07 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:50:

Zag er nog helemaal niet donker uit, maar schijnbaar was verlichting toch al wel verplicht.......
Het niet mappen van je ruitenwisser als het gaat regenen is ook zoiets, je ziet op een gegeven moment de apex niet meer, beginnersfoutje.

Trouwens, als je de AI qua strategie in "Ferrari mode" wil zetten moet je wat wisselende omstandigheden regelen qua weer, ik had even regen en dan weer niet. Dan krijg je chaos met soms wel 3 stops in 5 rondjes. Ik zag het ook staan in het interview met Marcel vanochtend, het staat om hun radar. Ik liep er toevallig met wat testen gisteren tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heb laatst keer regen geprobeerd via de scripted weather. Hoop alleen nog dat er keer een random optie komt :) maakt het net wat leuker.

hmm: https://www.twitlonger.com/show/n_1squkln

[ Voor 16% gewijzigd door Paulus07 op 08-07-2019 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Paulus07 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:50:

Heb het spel 1 dag en al meerdere zwarte vlaggen ontvangen. Dacht alle circuits wel te kennen van andere sims, maar blijkbaar rij ik af en toe de verkeerde kant op als ik mijn weg van de parkeerplaats af zoek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastbikkel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-03-2022
Langzaam maar zeker begin ik vertrouwd te raken met RF2. Ik ben best enthousiast.
Inmiddels heb ik ook 1 server kunnen joinen eindelijk. Kon mezelf even meten met anderen en dat viel niet tegen gelukkig.

Ben er wel 10 jaar uit geweest, dus ben nog lang niet op niveau.
De workshop vind ik een mooi ding i.t.t. RF1 vroeger.

Wat ik wel vaag vind is dat ik niet altijd dingen goed kan vinden in de workshop. Zo wilde ik gewoon alles browsen, maar dan laat steam niet alles zien.
Pas als je zoekt op trefwoorden, kun je bepaalde dingen wel zien.
Weet niet of dat nu aan mij ligt of iets anders, maar zo kon ik Spa jaren 60 niet browsen (de bekende spa die gebruikt is in promo demo's met de jaren 60 F1 auto's).
Pas toen ik via trefwoorden ging zoeken, kon ik m vinden.

En ik mis nog een site waar ik setups kan downloaden, al heb ik nog niet heel veel gezocht. Op racedepartment vond ik het wat minder.
Ik kan op zich best rijden, maar het maken van setups dat is voor mij een flinke opgaaf en dan nog lukt het voor geen meter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
@fastbikkel Belgium 1966 staat toch gewoon in de workshop als je er doorheen bladert. ;)
https://steamcommunity.co...otaluniquesubscribers&p=2

[ Voor 17% gewijzigd door PatrickC op 08-07-2019 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Net even
McLaren 650S GT3 - 1,24€ | In inventaris bekijken
Bentley Continental GT3 - 1,24€ | In inventaris bekijken
Sebring International Raceway - 5,21€ | In inventaris bekijken
Callaway Corvette C7 GT3-R - 1,24€ | In inventaris bekijken
Mercedes AMG GT3 - 1,24€ | In inventaris bekijken
Radical RXC Turbo GT3 - 1,24€ | In inventaris bekijken
McLaren 720S GT3 - 1,65€ | In inventaris bekijken
BMW M6 GT3 - 1,65€ | In inventaris bekijken
Porsche 911 GT3 R - 1,65€ | In inventaris bekijken
Audi R8 LMS GT3 - 1,65€ | In inventaris bekijken
Aston Martin Vantage GT3 - 1,65€ | In inventaris bekijken
Binnen geharkt. Endurance had ik al. Reiza pack gratis gekregen. Moet alleen Le Mans en Nord. Nord koop ik sowieso meteen.

Met een beetje geluk kan ik in September de virtuele banen weer onveilig maken. Had gehoopt al deze maand of in augustus, maar ik heb mijzelf wat laten gaan. Polssteunen voor pc-gaming en een bed voor de poezen. Zonnescreens van 1800. Enzovoort. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Ivysaur op 08-07-2019 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@Ivysaur reiza pack gratis? hoe dat zo? :)

le mans is trouwens een fantastisch track in rfactor 2. nu al mijn favo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Laatst online: 21:14
dawg schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:07:
@Ivysaur reiza pack gratis? hoe dat zo? :)

le mans is trouwens een fantastisch track in rfactor 2. nu al mijn favo. :P
Backers van de Indiegogo campaign van Reiza kregen het Reiza pack gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@dawg @FightingAce Of mensen die AMS 1 beta hadden gekocht. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Studio 397 heeft een official statement uitgebracht nav wat er gebeurd is tijdens de rF24.
https://www.studio-397.com/2019/07/statement-rf24/

Ik kan me voorstellen dat de beslissing om deze race na 12 uur te stoppen geen gemakkelijke was, maar het was denk ik wel de beste beslissing die ze konden nemen. Ik hoop ook dat de deelnemers er begrip voor hadden en in de toekomst ook weer gewoon mee willen doen aan dit soort events. Het is toch geweldig om de wereldtop bezig te zien met rF2! _/-\o_ Hopelijk gaat de task force de oorzaak van de problemen vinden, want rF2 heeft alles in huis on DE endurance racing sim te worden. Maar.. daarbij hoort natuurlijk wel een stabiele omgeving, die dan ook 24 uur betrouwbaar blijft. Wellicht kan de rF2 community (waar wij ook onder vallen) meehelpen om de sim op dat gebied nog te verbeteren? Om Max Verstappen nu als 'tester' in te gaan zetten is wellicht wat te veel gevraagd. :P Die is al met zijn eigen RB Honda project bezig. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik verwacht wel dat ze dit gaan fiksen en ook willen dat het goed gaat werken. Daar vertrouw ik wel op. Hoop alleen dat de gamers dit ook inzien en nog even geduld hebben en ze ook blijven steunen. Zou zonde zijn als ze nu allemaal gaan afhaken om dit soort dingen.

In de tussentijd vermaak ik me prima met de offline mode :)

@Ivysaur nord? waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
FightingAce schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:09:
[...]

Backers van de Indiegogo campaign van Reiza kregen het Reiza pack gratis.
Niet als je gisteren pas Rfactor 2 hebt gekocht blijkbaar, want ik hem AMS wel gesupport. Ach jammer.
Heb maar het endurance en GT3 challengers pack er bij gekocht om mijzelf te troosten :+
Group C op Bridgehampton _/-\o_ (ook al ben ik 10sec langzamer dan de ai :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Beakzz schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:37:
Niet als je gisteren pas Rfactor 2 hebt gekocht blijkbaar, want ik hem AMS wel gesupport. Ach jammer.
Je moest je destijds op het Reiza forum hiervoor registreren, dus dat ging niet vanzelf. Ik weet niet of dat nog steeds kan, maar dan zou je even op het Reiza forum moeten kijken of Reiza zelf benaderen.
https://forum.reizastudio...ign-backers-members.5716/

Group C op Bridgehampton zal ik ook eens proberen. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door PatrickC op 08-07-2019 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Hier stond een group C mod tussen met daarin de 962 en mijn favoriete track voor Assetto Corsa, Bridgehampton.
Een oude baan die echt heeft bestaan en door iemand geweldig is na gemaakt, echt een baan die je bijna met bitje moet rijden.
Het kan niet anders zijn dat de AC versie een port is van de rF2 versie of andersom, het is een niet meer bestaande baan maar ze zijn identiek aan elkaar en alle twee geweldig.

Ik heb volgens AC's content manager 1100KM gereden op deze baan, ik zou niet zeggen dat ik hem van binnen en van buiten ken maar hij is wel heel vertrouwd inmiddels, net als de 962 in AC.

Ik kan dus een 1:1 vergelijking maken.
De Porsche in AC is naar mijn mening mooier, beter geluid ook hoewel dat redelijk dicht tegen elkaar aan zin.
Wat meteen weer opvalt in rF2 is hoeveel feedback je krijgt via je stuur welke in deze wagen direct loodzwaar voelt. Wat een ongeloofelijk gave combi om te rijden, je hebt alleen rF2 nodig en deze twee gratis downloads via de workshop link hierboven.
Als je een sterk stuurtje hebt ga je wel een workout krijgen...you've been warned. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@R3m3d7 De Bridgehampton versie van rF2 is een conversie van de track gemaakt door LilSki voor AC, wat ook al een van de top track mods is voor AC. En de feedback die je krijgt via je stuur is ook waarom rF2 mijn favoriete sim is.

[ Voor 40% gewijzigd door PatrickC op 08-07-2019 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 10:37
Toine1 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:54:
Nou als dat waar is van die rFactor2 demo op steam, dan zou ik als gamestudio, deze demo maar zo snel mogelijk vervangen door iets beters, want op basis van de huidige demo zou ik deze game nooit kopen.

Ben wel benieuwd, als je klaar bent de game optimalisatie, wat jij vindt van rF2 tov AC mbt het grafische gedeelte.
Ik wil even terug komen op mijn berichten van rond mei, want ik denk dat dit mogelijk ook interessant is voor andere.
De rF2 demo op Steam is inderdaad bagger waarschijnlijk uit het DX9 tijdperk en moet echt vervangen worden, want dit gaat ze nu potentiële kopers kosten.

Verder viel mij op dat in VR, ( ik game alleen in VR), de beeld kwaliteit van rF2 en AC te vergelijken zijn. Daar je in AC steeds je VR HS moet afzetten voor een race in te stellen/starten, kun je trouwens in rF2 dit gewoon doen met je VR HS op.
Verder vergelijken heeft geen nut daar zijn ladingen vol van verkrijgbaar op internet, mijn gaat het erom dat je niet moet laten afschrikken door deze niets zeggende Steam demo en dat mogelijk, zoals sommige beweren rF2 een slechtere beeld kwaliteit heeft dan AC, maar mijn ervaring in VR mode is dit zeker niet het geval, ik vind rF2 en AC in VR gelijkwaardig. 8)

ps kan iemand mij helpen met mijn vraag die ik stelde in: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1932378

[ Voor 5% gewijzigd door Toine1 op 08-07-2019 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Je kunt ook mods installeren die niet in de Steam Workshop staan. Deze mods zijn dan rFactor 2 packages, die je in de packages directory kopieert en dan via de rFactor 2 launcher installeert. Een versie van de GT40 MK4 kwam ik b.v. al tegen via http://www.internationals...um/index.php?topic=3933.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Staat wel een foutje in. De problemen ontstonden in de 2e stint van Max. Max heeft namelijk ook de start van de race gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Toine1 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:00:
[...]

Ik wil even terug komen op mijn berichten van rond mei, want ik denk dat dit mogelijk ook interessant is voor andere.
De rF2 demo op Steam is inderdaad bagger waarschijnlijk uit het DX9 tijdperk en moet echt vervangen worden, want dit gaat ze nu potentiële kopers kosten.
Ik denk dat het up-to-date houden van die demo veel teveel werk is.
Volgens mij kunnen ze beter de demo verwijderen en werken met gratis weekenden, dit doen ze b.v. ook voor de game Squad dus volgens mij is dit iets wat Steam gewoon zo aankan.
Een weekend lang kan iedereen het downloaden en spelen en daarna staat het weer dicht voor de mensen die niet betalen.
Zo kan je als simracer een weekend de volledige sim uitproberen en hoeft de studio niet meer de demo up-to-date te houden. Bij Squad doen ze dat een paar keer per jaar, dat werkt volgens mij uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Nürburgring/Nordschleife laser scanned is nog in ontwikkeling bij Studio 397. Als je de maandelijkse roadmaps leest dan zie je hier regelmatig updates over. Dus nog even geduld. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Marcel heeft gezegd dat de verwachting is dat Nords ongeveer 6 weken na de release van La mans zal uitkomen dus eind deze maand begin augustus. Misschien meer duidelijkheid in de juli roadmap. De prijs denk ik zelf zal z'n 15 euro zijn omdat het niet alleen de Nordschleife is maar ook Nürburgring en de combinatie neem ik aan.

Bron live interview met Marcel met Racedepartment: YouTube: rFactor 2: Marcel Offermans Interview and Le Mans Test Drive

[ Voor 21% gewijzigd door homernt op 09-07-2019 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48
Toine1 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:00:
[...]

Je zou je ook af kunnen vragen of mensen die zo ontzettend met de graphics bezig zijn wel de doelgroep zijn die je met rF2 wil aanspreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastbikkel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-03-2022
PatrickC schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:18:
@fastbikkel Belgium 1966 staat toch gewoon in de workshop als je er doorheen bladert. ;)
https://steamcommunity.co...otaluniquesubscribers&p=2
De workshop gedraagd zich vreemd aan mijn kant. Als ik simpel de workshop browse dan toont ie 4 pagina's met materiaal.
Als ik zoek op trefwoorden, dan zie ik veel meer.
Ik weet niet waardoor dit komt, maar weet nu wel erom heen te werken.

De workshop (en de steamclient algemeen) gedraagd zich bij vlagen vreemd en reageert niet of nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Gisteren voor die 15 euro ook maar aangeschaft, maar is het normaal dat er na al die jaren nog steeds zoveel bugs in zitten? De eerste keer opstarten werkte mijn G27 niet, afsluiten en weer opstarten en het werkte wel (in andere sims nooit last van) Daarnaast deden de helft van de knoppen aangesloten via mijn SLI-M het niet en de andere helft wel :?

Maar ook die graphics: vooral ook de shift indicators op het stuur hebben nauwelijks contrast waardoor ik vaak schakelpunten mis. Ook dat ken ik van andere sims niet. Qua weggevoel is het wel prima, maar ik geloof niet dat ik op het moment heel erg enthousiast ben.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@Metalfreak Dat probleem heb ik met mijn G27 nooit gehad, maar mijn huidige installatie van rF2 gaat dan ook al enkele jaren mee, dus misschien is daar in de loop van de jaren wel iets veranderd. Ik lees hier ook van anderen vergelijkbare problemen, maar dan met een T300. SLI-M kan ik niks over zeggen, geen ervaring mee.

Wat betreft die graphics en zichtbaarheid van de shift indicators. Ook dat probleem herken ik niet maar heb je het bij alle auto's of een specifieke auto? En wat zijn je graphic settings (in-game, maar ook de 'Post Effects' setting in de settings via de rF2 launcher)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
fastbikkel schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:56:
[...]

De workshop gedraagd zich vreemd aan mijn kant. Als ik simpel de workshop browse dan toont ie 4 pagina's met materiaal.
Als ik zoek op trefwoorden, dan zie ik veel meer.
Ik weet niet waardoor dit komt, maar weet nu wel erom heen te werken.

De workshop (en de steamclient algemeen) gedraagd zich bij vlagen vreemd en reageert niet of nauwelijks.
Rechtsonder staat als het goed is een button 'Alle 432 Items weergeven'? Hierna krijg ik 15 pagina's met per pagina 30 items te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3m3d7
Hier zijn nog "wat" tracks (en mods) te vinden:

http://www.internationals...s4a93njk2qgqa7&board=67.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Gisteren lekker met de nieuwe pro Mazda gereden, lekker bakje! Vond alleen dat ik makkeljjk de boel blokkeerde, dus ik ging dingen checken.

Vervolgens viel me iets op. Als ik mijn rempedaal vol intrap, althans volgens het rF2settings menuutje, heb ik nog zo'n 20% over in de heusinkveld kalibratie tool. Bij het gas en koppelingspedaal is hetzelfde gedrag merkbaar.

Iemand dit al eens gehad en opgelost? Gaat om HE-pro pedalen in dit geval.

[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 10-07-2019 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Schuey schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:19:
Gisteren lekker met de nieuwe pro Mazda gereden, lekker bakje! Vond alleen dat ik makkeljjk de boel blokkeerde, dus ik ging dingen checken.

Vervolgens viel me iets op. Als ik mijn rempedaal vol intrap, althans volgens het rF2settings menuutje, heb ik nog zo'n 20% over in de heusinkveld kalibratie tool. Bij het gas en koppelingspedaal is hetzelfde gedrag merkbaar.

Iemand dit al eens gehad en opgelost? Gaat om HE-pro pedalen in dit geval.
Yes! Ik heb exact hetzelfde met mijn sprints!
Ik heb de curve van de rem aangepast in rF2 dit is geen echte oplossing , ik heb het idee dat het mij een klein beetje helpt.
Zelf een paar keer op het punt gestaan deze vraag hier te stellen, ik snap niet hoe dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@Verwijderd @R3m3d7 Op het officiële Studio 397 forum kwam ik het volgende tegen:
you need to first assign the accelerator in control mapping ,along with any other features needed and save the profile then click on accelerator, while foot off pedal click Min. Then when foot to the floor and holding click max.. Repeat for all pedals ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dat is dus het probleem, max is niet max. De range is dus volgens mij in het settings menu genormalizeerd voor de min en max knoppen. Echter de ruwe waarde die genormaliseerd wordt is niet waar op gecalibreerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
De Tatuus F3 T318 is trouwens de auto waarin Beitske Visser rijdt in W Series. Aangezien er ook een goede Norisring track is voor rF2, waarop ze afgelopen weekend nog gereden hebben, heb ik die combo even uitgeprobeerd. En dat is best een mooie combi, maar Zandvoort blijft wel mijn favoriete track voor F3’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Schuey schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:34:
Dat is dus het probleem, max is niet max. De range is dus volgens mij in het settings menu genormalizeerd voor de min en max knoppen. Echter de ruwe waarde die genormaliseerd wordt is niet waar op gecalibreerd wordt.
Ik heb het nog niet uitgebreid kunnen testen maar ik denk dat het bij mij nu goed is.
Het vreemde is dat ik met de tool van de link hieronder aan de gang ging en het zag er gewoon goed uit en nu lijkt het in game ook te kloppen, ik snap niet helemaal wat er gebeurt is maar ik moet nu ineens vol trappen.

https://heusinkveld.com/s...ct-manual/?v=796834e7a283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ja als dat de oplossing is ga ik idd ook terug naar DiView :)

Edit
Yep, confirmed, werkt meteen zoals ik verwacht :)

[ Voor 32% gewijzigd door Schuey op 10-07-2019 21:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Deel 4 van het interview op RaceDepartment:
https://www.racedepartmen...-interview-part-4.170419/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Ook even bookmarken. Ook RF2 in de sale aangeschaft. Moet zeggen. Deze game draait een stuk beter op mijn systeem. Draai heerlijke 90FPS in VR alles maxed out en op 150% SS .

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

PatrickC schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:21:
@Metalfreak Dat probleem heb ik met mijn G27 nooit gehad, maar mijn huidige installatie van rF2 gaat dan ook al enkele jaren mee, dus misschien is daar in de loop van de jaren wel iets veranderd. Ik lees hier ook van anderen vergelijkbare problemen, maar dan met een T300. SLI-M kan ik niks over zeggen, geen ervaring mee.

Wat betreft die graphics en zichtbaarheid van de shift indicators. Ook dat probleem herken ik niet maar heb je het bij alle auto's of een specifieke auto? En wat zijn je graphic settings (in-game, maar ook de 'Post Effects' setting in de settings via de rF2 launcher)?
Gisteren nog eens geprobeerd en nu kon ik de rest van de knoppen van de SLI-M ineens wel instellen :?

Die shift indicators zijn vooral slecht zichtbaar bij formule auto's. In de Tatuus F3 (die met Halo) is dat echt slecht zichtbaar, ook met de Post Effects die ik eens hoger heb gezet.

Wel vroeg ik me af of de grip wel klopte, ik deed een testsessie waarbij het steeds meer begon te regenen en met slicks op een F3 auto en ik vond niet dat ik heel veel grip miste. Maar normaal moet een slick in de regen toch echt vrijwel 0 grip hebben? Ik had zelfs het idee dat de regenband veel meer overstuur had dan de slick.

Ow, en iemand Fanaleds met rFactor 2 aan de gang gekregen? Je zou dan dll-files in de map plugins moeten plaatsen, dat heb ik gedaan, maar dat werkte helaas nog niet.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Metalfreak schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:26:
[...]
Wel vroeg ik me af of de grip wel klopte, ik deed een testsessie waarbij het steeds meer begon te regenen en met slicks op een F3 auto en ik vond niet dat ik heel veel grip miste. Maar normaal moet een slick in de regen toch echt vrijwel 0 grip hebben? Ik had zelfs het idee dat de regenband veel meer overstuur had dan de slick.
Zojuist nog even uitgeprobeerd met de F3 op Zandvoort en ik denk dat je probleem is dat je meteen verwacht geen grip meer te hebben. In rF2 duurt het even voordat de track zo nat wordt dat de grip levels afnemen. In de eerste ronde had ik nog grip, maar in de tweede ronde was het op slicks bijna niet meer te doen. B.v. bij vol gas in de 2e versnelling stond ik meteen achterstevoren en met een beetje snelheid de bocht in was al te veel. Hierna regenbanden eronder gelegd en dat was een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

PatrickC schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:24:
[...]

Zojuist nog even uitgeprobeerd met de F3 op Zandvoort en ik denk dat je probleem is dat je meteen verwacht geen grip meer te hebben. In rF2 duurt het even voordat de track zo nat wordt dat de grip levels afnemen. In de eerste ronde had ik nog grip, maar in de tweede ronde was het op slicks bijna niet meer te doen. B.v. bij vol gas in de 2e versnelling stond ik meteen achterstevoren en met een beetje snelheid de bocht in was al te veel. Hierna regenbanden eronder gelegd en dat was een hele verbetering.
Ja, dat snapte ik al, maar op een gegeven moment was de baan zo ongeveer verzadigd, maar had ik nog steeds vrij veel grip. Was in Brazilië trouwens. Vond de regenbanden eerlijk gezegd zelfs een verslechtering. Maar dat zal vast aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Metalfreak schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:28:
[...]

Ja, dat snapte ik al, maar op een gegeven moment was de baan zo ongeveer verzadigd, maar had ik nog steeds vrij veel grip. Was in Brazilië trouwens. Vond de regenbanden eerlijk gezegd zelfs een verslechtering. Maar dat zal vast aan mij liggen :P
Ik heb Sao Paulo 2013 ook even uitgeprobeerd en ook hier begint de auto in de 2e ronde flink te glijden. Misschien ben jij wel een talent met slicks op een nat circuit? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
of is hij stiekem max verstappen..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
PatrickC schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:47:
[...]

Ik heb Sao Paulo 2013 ook even uitgeprobeerd en ook hier begint de auto in de 2e ronde flink te glijden. Misschien ben jij wel een talent met slicks op een nat circuit? ;)
Er is geen andere conclusie mogelijk. ;)

Ik vond het vooral lastig om in te schatten hoe hard het aan het regenen is en hoe net de baan is op basis van hoe het eruit ziet. Met slicks rijden als het 2 rondjes flink aan het regenen is is behoorlijk lastig.
Hebben jullie ook een kleine hapering als hij over gaat van droog naar regen? Bij mij bevriest de anders soepel lopende sim ik denk 1/10 van een seconde, daarvoor is het droog, daarna is er regen. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

PatrickC schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:47:
[...]

Dat laatste lijkt me heel sterk... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R3m3d7
Metalfreak schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 20:13:
[...]

Dat laatste lijkt me heel sterk... :P
Ik zou hier gewoon in mee gaan, het alternatief is dat je te langzaam bent om het verschil te voelen. ;)

All hail Metalfreak de regenkoning!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Meer mensen die RF2 in combi met crew chief draaien en bij een FCY situatie een error in beeld krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Paulus07 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:46:
Meer mensen die RF2 in combi met crew chief draaien en bij een FCY situatie een error in beeld krijgen?
Nee, geen last van, crew chief werkt prima, ook tijdens een full course yellow, ik sta nog op versie 4.9.7.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hmm vanavond weer eens testen.

Mocht je nog een specifieke skin zoeken:
https://simracingworld.info/category/rf2-skins-2/

Hmm net een uur Le mans gedaan. Geen FCY dus niet kunnen testen :P

Nog wel uitzoeken hoe de pits werken als je bijvoorbeeld enkel schade wil repareren maar geen benzine of banden wissel. Nu is het altijd complete pakket :P

[ Voor 48% gewijzigd door Paulus07 op 12-07-2019 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassin88
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 14-06-2022
Hallo allemaal,

Welke tracks zijn naast Sebring en Le Mans nog meer laser gescand? Ik vindt Zandvoort heel goed aanvoelen en denk dat die ook laser gescand is of niet?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
yassin88 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 00:34:
Hallo allemaal,

Welke tracks zijn naast Sebring en Le Mans nog meer laser gescand? Ik vindt Zandvoort heel goed aanvoelen en denk dat die ook laser gescand is of niet?

Alvast bedankt!
Volgens mij zijn Sebring en Le Mans de enige officiële laser scanned tracks. Zandvoort is niet laser scanned, maar wel van hoge kwaliteit. Er zijn wel wat inofficiële laser scanned tracks in omloop, die conversies zijn van tracks uit andere sims (zie link in een aantal posts terug).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:44:
Nog wel uitzoeken hoe de pits werken als je bijvoorbeeld enkel schade wil repareren maar geen benzine of banden wissel. Nu is het altijd complete pakket :P
Als je de pits in rijdt kun je in het pit menu aangeven wat er moet gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FightingAce
PatrickC schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:18:
[...]

Als je de pits in rijdt kun je in het pit menu aangeven wat er moet gebeuren.
Kan ook tijdens het rijden, voordat je de pit inrijdt, als je naar het pitmenu gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door FightingAce op 13-07-2019 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
moet denk alleen nog de mapping voor die menu's goedzetten. Koen nu niks met het pit menu :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Paulus07 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 08:46:
nope.

ik krijg met de tatuus f3 overigens wel vrijwel altijd een fcy situatie op monte carlo. denk dat de ai wat moeite heeft met die track. :P

en wat is de gte pack goed, ongelooflijk. ik vond de gt3 packs al goed, maar de gte pack slaat werkelijk alles. vooral de bmw m8 gte en de oreca lmp2. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
Ik heb een vraag over de achteruitkijkspiegel/camera in bijv de Oreca waarmee ik op Le Mans rij. Die zijn namelijk omhoog gericht, ik zie dus alleen maar de bomen achter mij. Iemand een idee waar ik dit kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Jimijames75 Je mag me ook bedanken door een CSl elite 1.1, CSL elite LC pedalen en een SImlabs cadeau te geven, hoor. :D

Veel plezier met instellen! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Ivysaur op 13-07-2019 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
PatrickC schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 09:16:
[...]

Zandvoort is niet laser scanned, maar wel van hoge kwaliteit.
Ah, kijk, dat verklaart het mogelijk.
Bij Renault zit er een flink verschil tussen de Assetto Corsa versie (laser scanned) en die van rF2.
Het verschil is zelfs zo groot dat ik de eerste keer zoiets had van waar ben ik?
Of Zandvoort is verbouwd tussen de release van die banen of het is een fout in de rFactor baan want als je die twee na elkaar rijd lijkt dat ene stukje echt niet op Zandvoort in Assetto Corsa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
R3m3d7 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:13:
[...]

Bij Renault zit er een flink verschil tussen de Assetto Corsa versie (laser scanned) en die van rF2.
Het verschil is zelfs zo groot dat ik de eerste keer zoiets had van waar ben ik?
Of Zandvoort is verbouwd tussen de release van die banen of het is een fout in de rFactor baan want als je die twee na elkaar rijd lijkt dat ene stukje echt niet op Zandvoort in Assetto Corsa.
De rFactor 2 versie is volgens mij recentelijk nog helemaal up to date gebracht. Ik heb de baan in beide sims regelmatig gereden maar mij zijn geen grote verschillen opgevallen. Wat bedoel je trouwens met ‘Bij Renault’?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
PatrickC schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:28:
[...]

De rFactor 2 versie is volgens mij recentelijk nog helemaal up to date gebracht. Ik heb de baan in beide sims regelmatig gereden maar mij zijn geen grote verschillen opgevallen. Wat bedoel je trouwens met ‘Bij Renault’?
Bij de Renaultbocht.
Zou zomaar kunnen dan dat de AC versie outdated is, maar dat er een verschil zit op die plek was voor mij duidelijk. Ik heb met AC honderden rondjes daar gereden en de eerste paar in rF2 voelde elke keer raar op die plek. De rest voelt helemaal gelijk qua flow, qua curbs is volgens mij de audi s ook wat anders, ik dacht niet de AC versie niet die hogere broodjes had liggen op de curb aan de binnenkant maar dat weet ik niet 100% zeker.
Heerlijk baantje, vanavond in rF2 met oude Datuns tegen de AI een race gedaan en weer genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik zal de AC versie nog eens een keertje rijden en dan met de Formula Hybrid 2019 van RSS. Eens kijken of ik die snelste tijd van Formule 1 Café kan vebeteren! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
R3m3d7 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 21:13:
[...]

AC versie is geen laserscan. Heeft als basis een mod (net als de Mazda 787 en de Cobra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
zo, dat was weer een 24h Le Mans race gepropt in 1,5 uur echte tijd :)

Ging best lekker (op de regen na en de natte baan erna).
Flink wat dingen gesloopt dankzij de AI en de blauwe vlaggen die ze krijgen..... :P
Ga je er 1 inhalen beuken ze je even de muur in. Heel nice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
FightingAce schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:20:
[...]

AC versie is geen laserscan. Heeft als basis een mod (net als de Mazda 737 en de Cobra).
Oh, ok, goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

FightingAce schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:20:
[...]

AC versie is geen laserscan. Heeft als basis een mod (net als de Mazda 737 en de Cobra).
Een Mazda 737? Heeft die ook softwarefouten in de max-uitvoering :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Metalfreak schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:36:
[...]

Een Mazda 737? Heeft die ook softwarefouten in de max-uitvoering :? :+
Oeps :+
Als je hard gaat stijgt ie op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Iemand hier die de WeatherPlugin gebruikt? En is het wat?

https://forum.studio-397....eads/weatherplugin.58614/

Nog steeds aan het spelen mbt selecteren van de grid. Moet toch wel iets makkelijkers voor zijn om enkel de Le Mans skins te kunnen laden? 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Paulus07 op 14-07-2019 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

vanavond gebruikt. geweldige optie. :D

en dat geluid als je spiegels verzet, dacht even dat dat gekreun van een mens was. :P

anyway, onmisbaar voor bijvoorbeeld de mclaren 650s & 720s. beide heerlijke bakken trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@dawg Verheugd dat je er blij mee bent. :D Zo leer je weer eens wat van je medemens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@Ivysaur yep, dank u zeer! ;)

overigens kwam ik er gisteren achter dat de spiegels alleen opgeslagen worden voor desbetreffende livery. dus even verder gezocht, en als aanvulling kwam ik deze nog tegen:
https://forum.studio-397....ent-guide-and-tips.60593/

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wie is er goed in het maken van skins? :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_qA9K6WwAAQIUh.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_qA9K8W4AArreu.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_qA9K4XUAAJEL1.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_qA9K6XoAAxR32.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-09 10:51
die is er
zelfs in het groen.
ergens op race departement
kan zijn dat het nog in het oude kleur format zit. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
klopt maar die kreeg ik niet werkend in beeld in de game. maar kwam vandaag een andere versie tegen. Die vanavond eens even testen of die wel werkt met de huidige versie :)

https://www.racedepartmen...13-skins-version-3.26568/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-09 10:51
die doen het wel.
de andere skins doen het niet vanwege de nieuwe skin engine

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 10 ... 42 Laatste