Hier stond een group C mod tussen met daarin de 962 en mijn favoriete track voor Assetto Corsa, Bridgehampton.
Een oude baan die echt heeft bestaan en door iemand geweldig is na gemaakt, echt een baan die je bijna met bitje moet rijden.
Het kan niet anders zijn dat de AC versie een port is van de rF2 versie of andersom, het is een niet meer bestaande baan maar ze zijn identiek aan elkaar en alle twee geweldig.
Ik heb volgens AC's content manager 1100KM gereden op deze baan, ik zou niet zeggen dat ik hem van binnen en van buiten ken maar hij is wel heel vertrouwd inmiddels, net als de 962 in AC.
Ik kan dus een 1:1 vergelijking maken.
De Porsche in AC is naar mijn mening mooier, beter geluid ook hoewel dat redelijk dicht tegen elkaar aan zin.
Wat meteen weer opvalt in rF2 is hoeveel feedback je krijgt via je stuur welke in deze wagen direct loodzwaar voelt. Wat een ongeloofelijk gave combi om te rijden, je hebt alleen rF2 nodig en deze twee gratis downloads via de workshop link hierboven.
Als je een sterk stuurtje hebt ga je wel een workout krijgen...you've been warned.