rFactor 2

Pagina: 1 ... 22 ... 42 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
@PatrickC yes dat is hem. Die werkt nice en handig. Ook al heb je er offline geen hol aan natuurlijk 😛 ai doet er toch niks mee. Maar toch is het nice om te hebben met nog die extra opties erin 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wat een data en berg aan info moet dit gaan opleveren voor studio 397 😮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Paulus07 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:01:
Inderdaad, het loopt erg soepel. :)

En mooie testcase voor het competitiesysteem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
Paulus07 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:01:
En een hoop nieuwe gebruikers van rFactor 2 hoop ik. En het zegt natuurlijk wel iets dat de organisatie voor rFactor 2 heeft gekozen en niet voor iRacing. Dat is toch wel een beloning voor al het werk dat Studio 397 in deze game gestoken heeft de afgelopen jaren. Het ziet er dan ook erg mooi uit. Het enige wat nog wel opvalt is de schokkerige reflectie van de omgeving op de auto’s. Als ik zelf race let ik daar nooit op, maar ik zie nu af en toe camera beelden voorbij komen waar dat duidelijk te zien is.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Haha... ik stuur een paar minuten een tweet naar RTLGP over Studio 397 en nu vertelt Allard dit op RTL7. d:)b
https://twitter.com/pcrae.../1271804578388938753?s=21

[ Voor 24% gewijzigd door PatrickC op 13-06-2020 16:13 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:11:
Haha... ik stuur een paar minuten een tweet naar RTLGP over Studio 397 en nu vertelt Allard dit op RTL7. d:)b
Wat zei hij? Ik zit via YT officiële kanaal te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:12:
[...]

Wat zei hij? Ik zit via YT officiële kanaal te kijken.
Dat de game ontwikkeld is door Studio 397, een Nederlands bedrijf en dat de naam is afgeleid van het maximum aantal laps, 397, wat ooit gereden is op de 24 uur van Le Mans. Verder nog wat complimenten voor hun. Misschien hadden ze @marrs even moeten uitnodigen bij de uitzending. >:)

[ Voor 8% gewijzigd door PatrickC op 13-06-2020 16:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zou marrs nu daar op locatie zijn bij WEC/FIA? :)

Wat doet alonso overigens? Is die een klapstoel aan het opzetten naast de baan?

[ Voor 45% gewijzigd door Paulus07 op 13-06-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:37

Niellie41

[object Object]

PatrickC schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:07:
[...]

En een hoop nieuwe gebruikers van rFactor 2 hoop ik. En het zegt natuurlijk wel iets dat de organisatie voor rFactor 2 heeft gekozen en niet voor iRacing. Dat is toch wel een beloning voor al het werk dat Studio 397 in deze game gestoken heeft de afgelopen jaren. Het ziet er dan ook erg mooi uit. Het enige wat nog wel opvalt is de schokkerige reflectie van de omgeving op de auto’s. Als ik zelf race let ik daar nooit op, maar ik zie nu af en toe camera beelden voorbij komen waar dat duidelijk te zien is.
Mwhoa, dat val mee. Ik denk dat beiden wel goed zijn voor zo'n evenement. Beiden hebben hun voor- en nadelen als het op de details aankomt. Ik vind het wel jammer dat er geen LMP1 auto's in zitten.

Het komt er dan op neer met welk platform de organisatie meer ervaring heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Paulus07 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:22:
Zou marrs nu daar op locatie zijn bij WEC/FIA? :)

Wat doet alonso overigens? Is die een klapstoel aan het opzetten naast de baan?
Had nog maar 1.3 liter in zijn tank, zeiden de commentatoren op het officiële kanaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Oh maar die zijn dus klaar? Want je kan niet zomaar terug naar de pits etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Niellie41 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:27:
Ik vind het wel jammer dat er geen LMP1 auto's in zitten.
Ja, dat is inderdaad jammer. Er is wel een nieuwe mod, waar ze de Oreca LMP2 een performance boost hebben gegeven, zodat deze ook als LMP1 kan worden ingezet, maar dat is dus geen officiële Studio 397 content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Paulus07 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:30:
Oh maar die zijn dus klaar? Want je kan niet zomaar terug naar de pits etc.
Ja, maar of hij nu echt klaar is werd niks over gezegd?

Hij staat er volgens mij nog steeds. :+

[ Voor 8% gewijzigd door dawg op 13-06-2020 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Die overlay met snelheid en gas/rem, zou dat officieel bij de broadcast overlays van S397 horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:34:
[...]

Ja, maar of hij nu echt klaar is werd niks over gezegd?

Hij staat er volgens mij nog steeds. :+
Op de live timing staan ze laatste met STOP, dus game over lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:47

CoronelHimself

Division Brabant

PatrickC schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:07:
[...]

Ik had begrepen dat er voor RF2 is gekozen omdat er meer recente content aanwezig is. De trackrecord van RF2 kan qua grote multiplayer races niet tippen aan iRacing. Maar ja als je het nooit probeert dan komt het nooit van de grond. En misschien wilde S397 ook het hele gebeuren wat meer ondersteunen.

Maar de race tot nu toe gaat goed. De kwaliteit van de uitzending is goed zowel qua graphics (vergeleken met hoe lelijk het bij de races van The Race is), maar ook de overlay graphics / multi screen. Hebben de fransen er wel werk van gemaakt.

Alleen jammer dat S397 er zelf niet echt reclame voor maakt, ze hadden gewoon een promotie bundel uit moeten brengen van RF2 + alle benodigde content. Als mensen nu horen dat het in RF2 is en ze denken dat wil ik ook, dan komen ze er naar een uur (slechte GUI) pas achter dan niks van wat er in deze race rondrijdt basis content is. En dan meteen wat aan de prijs doen.

Want RF2 is 29,99 euro + Le Mans 10,99 + endurance pack 15,00 + Aston Martin + 4,99 + Ferrari + 4,99 en hopelijk is dit alles?

Wat een totaal maakt van 65,96 euro :o Prijzen zijn van steam overigens.
Niellie41 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:27:
[...]

Mwhoa, dat val mee. Ik denk dat beiden wel goed zijn voor zo'n evenement. Beiden hebben hun voor- en nadelen als het op de details aankomt. Ik vind het wel jammer dat er geen LMP1 auto's in zitten.

Het komt er dan op neer met welk platform de organisatie meer ervaring heeft.
Als de LMP1 er in zat dan had het iedereen voor de Toyota gekozen aangezien die veel sneller is dan die non-hybride LMP1's, dus dat is misschien maar beter zo.

[ Voor 13% gewijzigd door CoronelHimself op 13-06-2020 16:43 ]

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@CoronelHimself Ja, ik had het aangekondigde Le Mans pack eigenlijk verwacht vandaag. Misschien dat ze dat na de race doen.

Er zijn trouwens problemen met het andere Redline team (niet waar Max in rijdt). De rijderwissel werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
duss? je legt 1x 60 euro neer en je kan los. Een normale game tikt ook al de 50 euro aan excl dlc packs etc.
En iracing heb je er ook nog extra abbo kosten bij etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:48:
duss? je legt 1x 60 euro neer en je kan los. Een normale game tikt ook al de 50 euro aan excl dlc packs etc.
En iracing heb je er ook nog extra abbo kosten bij etc.
Plus een schat aan gratis mod content niet te vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zo te zien hebben de refresh rate van de reflecties verhoogd. :P

Deze race ziet er inderdaad stukken beter uit dan met The Race streams.

[ Voor 36% gewijzigd door Niellie41 op 13-06-2020 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zs0RdmGey0S2zVqQg8GM4yvz-r4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qY9mXCvnyzWcvYGqSBhLAe6p.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 10:54
De presentatie van deze race overtreft mijn verwachtingen. Leuk om al die interviews "naast de baan" te zien.
Zelf ook de VEC 24 uur van Le Mans gereden en heel tof om te zien hoe serieus dit wordt genomen. Hopelijk goede reclame voor wat mij betreft nog steeds de sim met de beste physics.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ai. Daar is een rode flag.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 13-06-2020 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Oh oh.. red flag... server restart... ben benieuwd want Braune die aan kop ligt zou nu de pits in moeten, maar pitlane is closed. Team Redline met Max en Lando had net gepit en rijders gewisseld.

[ Voor 20% gewijzigd door PatrickC op 13-06-2020 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
even een half uurtje weg, kom je terug, racen ze niet meer...... iek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
alonso en rubens mogen er weer in? huhh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik ben benieuwd hoe ze start weer starten. Vast via een herstart / formation lap. Dan is het opgelost gelukkig, maar natuurlijk is de progressie van de race weg die ontstaan is. Maarja, soms heb je dat ook met F1 en de SC..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Als 2 Seas Motorsport met een volle tank mag herstarten dan hebben zij enorm voordeel en houden de leiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
er was wel een update uitgekomen die server stats opslaat of iets. Bij een herstart kunnen ze dan daar op terugvallen.

Dacht ik...... en of het werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
We zullen zien zometeen... we zouden nu ook net in het ‘gouden uurtje’ zitten, wat grafisch de mooiste beelden oplevert. Het viel me bij het bekijken van Lando’s Twitch stream hoe weinig ze geoefend hebben met de driver swap. Lando wist niet precies wat hij moest doen en het leek ook even niet te werken daardoor.

[ Voor 44% gewijzigd door PatrickC op 13-06-2020 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Aparte safetycar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

"We expect another red flag. This is a limitation."
Vertelde de commentator net. Dat klinkt niet heel goed, als ik eerlijk ben.

Wat is de reden van deze server problemen? Volgens mij gebeurt dit wel vaken bij endurance races en is dit ook een oud probleem.

Zit iedereen nu op de lead lap?

[ Voor 59% gewijzigd door Niellie41 op 13-06-2020 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
team alonso krijgen laps terug. huhh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

iRacing heeft ook z'n problemen gehad maar dit doet de simrace community geen goed. Lijkt erop dat iRacing z'n platform eindelijk stabiel heeft de laatste paar events en nu moeten we dezelfde ellende doormaken met rFactor 2. Zonde en geen goede indruk voor onze hobby.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Volgens mij red flaggen ze nu eerder, zodat ze niet dezelfde problemen krijgen als de vorige keer. Maar helaas zijn de problemen dus nog steeds niet helemaal opgelost.

Alonso mag ook weer meedoen, als laatste LMP2 met hetzelfde aantal rondes als de op een na laatste. Ik vind het prima dat hij weer mee mag doen. Was een beetje ongelukkige exit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Arfman schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:30:
iRacing heeft ook z'n problemen gehad maar dit doet de simrace community geen goed. Lijkt erop dat iRacing z'n platform eindelijk stabiel heeft de laatste paar events en nu moeten we dezelfde ellende doormaken met rFactor 2. Zonde en geen goede indruk voor onze hobby.
Dat is wel erg negatief. Tot nu toe was iedereen laaiend enthousiast. En in echte races komen ook rode vlaggen voor. In virtual racing kan dat dus ook door technische issues. Als we dat gewoon accepteren als onderdeel van virtueel racen, dan is er niets aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Klopt ziet eruit als een half-afgemaakte mod. Moet volgens mij 1 of andere waterstof aangereden wagen voorstellen.

Maar nu even een algemene RF2 vraag, kun je niet als in ACC in in een menu zeggen dat je wilt pitten i.p.v. je straf uitzitten? Ik race alleen kortere offline races in RF2, dus geen ervaring hiermee. Maar kan me niet voorstellen dat zo'n basis dingetje niet in de game zit.

En ik zie de LMP's ook niet met hun lichten knipperen om achterblijvers te waarschuwen/ irriteren. Doet niemand dit of laat de tv camera dit gewoon niet zien?

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Irritante zal vooral zijn, als je niet weet waarom het fout gaat en waar, kan je het ook niet fixen.

Dus hoe meer data,logs etc ze kunnen verzamelen des te beter om daaruit hopelijk de oorzaak te kunnen achterhalen. En dan bouwen aan een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

PatrickC schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:32:
[...]

Dat is wel erg negatief. Tot nu toe was iedereen laaiend enthousiast. En in echte races komen ook rode vlaggen voor. In virtual racing kan dat dus ook door technische issues. Als we dat gewoon accepteren als onderdeel van virtueel racen, dan is er niets aan de hand.
Natuurlijk kan zoiets wel een keer gebeuren. Maar dit is toch al een heel oud probleem? Niet allen vorig jaar, maar in VEC gebeurt dit ook vaker.

Op een gegeven moment moet je het probleem toch aanpakken? Als er ergen een onveilig kruispunt is, dan zegt de gemeente ook niet “tsja, we moeten het maar accepteren.” Op een gegeven moment wordt dat kruispunt ook verbeterd.

Verder is het een geweldige race. De productie is het beste tot nu toe.

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 13-06-2020 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Paulus07 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:34:
Irritante zal vooral zijn, als je niet weet waarom het fout gaat en waar, kan je het ook niet fixen.

Dus hoe meer data,logs etc ze kunnen verzamelen des te beter om daaruit hopelijk de oorzaak te kunnen achterhalen. En dan bouwen aan een fix.
Klopt precies wat je zegt, maar de vraag gaat eerder zijn wie trapt er elke weer in als ze 100+ uren hebben lopen oefenen en de race gaat weer mis. Het heeft iRacing ook 10 jaar gekost om eindelijk een lange race betrouwbaar uit te kunnen rijden. Het zal best moeilijk zijn om het voor elkaar te krijgen, maar ik denk niet dat je regelmatig 200 rijders/ vrijwilligers zult vinden om 24 uur te rijden om je multiplayer te verbeteren. :+ Om zo even wat logs te kunnen opbouwen.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Niellie41 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:37:
[...]

Natuurlijk kan zoiets wel een keer gebeuren. Maar dit is toch al een heel oud probleem? Niet allen vorig jaar, maar in VEC gebeurt dit ook vaker.

Op een gegeven moment moet je het probleem toch aanpakken?

Nouja. 60 rijders uit 37 verschillende landen 24u lang uitzenden, wat S397 nog niet zo heel veel gedaan heeft geloof ik. Het zal met dergelijke evenementen toch een beetje vallen en opstaan zijn, zoals @Arfman al zei (ik durf er niets over te zeggen want ik gebruik geen iRacing) had iRacing deze problemen ook.

Eigenlijk vind ik het behoorlijk soepel gaan allemaal tot nu toe, de gehele productie, het switchen van views en interviews, de racedirector, etc. En zo kan S397 natuurlijk met een dergelijk groot evenement een zee aan data verzamelen om zo ervan te leren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Niellie41 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:37:
[...]

Op een gegeven moment moet je het probleem toch aanpakken?

Nouja, heel oud. Ik denk niet dat ze al zoveel jaren proberen een simrace van dit kaliber te organiseren. Het is iets dat al upcoming is, maar nog meer versterkt door COVID-19.

Maar #33 is snel weg, wordt dat niet (weer) een DT?
PatrickC schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:05:
Als 2 Seas Motorsport met een volle tank mag herstarten dan hebben zij enorm voordeel en houden de leiding.
Volgens mij is alles gereset, nieuwe auto / banden / fuel?

[ Voor 18% gewijzigd door Luxicon op 13-06-2020 20:44 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dawg schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:41:
[...]

Nouja. 60 rijders uit 37 verschillende landen 24u lang uitzenden, wat S397 nog niet zo heel veel gedaan heeft geloof ik. Het zal met dergelijke evenementen toch een beetje vallen en opstaan zijn, zoals @Arfman al zei (ik durf er niets over te zeggen want ik gebruik geen iRacing) had iRacing deze problemen ook.

Eigenlijk vind ik het behoorlijk soepel gaan allemaal tot nu toe, de gehele productie, het switchen van views en interviews, de racedirector, etc. En zo kan S397 natuurlijk met een dergelijk groot evenement een zee aan data verzamelen om zo ervan te leren. :)
Het streamen heeft geen invloed op de server zelf. Eerder het aantal mensen die met de server zijn verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Niellie41 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:43:
[...]

Het streamen heeft geen invloed op de server zelf. Eerder het aantal mensen die met de server zijn verbonden.
Ja, daar doelde ik ook op. Groot evenement, aantal mensen uit aantal landen, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
maarja, zijn ze ook allemaal verbonden?
Want anders is het 50 x 4 rijders..... En dat is erg veel voor een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Luxicon schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:41:
Volgens mij is alles gereset, nieuwe auto / banden / fuel?
Yup, helaas wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 20:45:
maarja, zijn ze ook allemaal verbonden?
Want anders is het 50 x 4 rijders..... En dat is erg veel voor een server.
Toen Lando klaar was met zijn stint zojuist, verbrak hij hierna de verbinding met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nou ja. Er zijn wel een aantal leagues van dit formaat (qua grid) die al jaren races organiseren in rFactor 2. De bekendste is VEC natuurlijk. Natuurlijk zijn er dan niet zoveel extra mensen verbonden zoals nu (race control en productie). Bij VEC las ik vaker over server problemen.

Ik vind dat ze het nu heel goed en best snel hebben opgelost. Dit is voor nu (helaas) de beste oplossing. Ik hoop oprecht dat ze het probleem kunnen oplossen voor de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik blijf het jammer vinden dat de BMW niet meerijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bmw en ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:09
Heb zelf nu een raar probleem, niks veranderd in de settings, stuurt contant naar rechts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Haha... McNish vraagt of ze ook de muggen op een bepaald deel van het circuit kunnen simuleren die op een bepaald tijdstip op een bepaald deel van het circuit de voorruit vervuilen... luister/kijk je mee @marrs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Lage zon en nacht shots. Laat maar komen! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Mooie strijd nu in de top van de LMP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Spannende strijd inderdaad! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Mooie beelden ook met het licht zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Met z’n drieën door Indianapolis... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Muts...... 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Neem aan dat ze daar nog een DTP voor gaat krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ja dus...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
De grafische updates doen wel hun ding. Game ziet er weer goed en strak uit. Zeker mbt belichting.

En een compleet werkende dash in de 488 als ik het bij massa zo zie 🙂
http://www.twitch.tv/fmassa

[ Voor 34% gewijzigd door Paulus07 op 13-06-2020 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Laatst online: 23-08 10:31
Vandaag wat momenten gekeken, maar dit is de eerste virtual race waar ik echt een beetje dat gevoel van een echte race heb. De professionele aankleding er omheen zal daar ook aan bijdragen maar ook de beelden van rfactor op le mans. Heel gaaf, en er wordt best netjes geracet.

Moet ook zeggen dat voor mij, rfactor, le mans of sebring i.c.m met GTE pack de beste sim racing ervaring is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Paulus07 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:29:
De grafische updates doen wel hun ding. Game ziet er weer goed en strak uit. Zeker mbt belichting.
Behalve dan in de tv-camera's. Normaal moet je de brightness van je tv terugschroeven omdat je halve tv wit is van de koplampen omdat de camera's overbelicht zijn. Dit is een stuk beter te volgen met maar 2 kleine koplampen in plaats van 1 grote witte vlek in het midden. :+

Is wat er bij Jimmy Broadbent op zijn dashbord staat een mod die over de echte dashboard staat? Ziet er heel apart uit.

[ Voor 11% gewijzigd door CoronelHimself op 13-06-2020 22:41 ]

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Guido/jumbo nu in beeld 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Hoorde ik het toch goed. Leuk :D

8ste liggen ze.

[ Voor 5% gewijzigd door StephanL op 13-06-2020 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Jimijames75 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:33:
Vandaag wat momenten gekeken, maar dit is de eerste virtual race waar ik echt een beetje dat gevoel van een echte race heb. De professionele aankleding er omheen zal daar ook aan bijdragen maar ook de beelden van rfactor op le mans. Heel gaaf, en er wordt best netjes geracet.
Met name dat laatste... ik heb heel wat races gezien waar de pro racers er een zooitje van maakten, maar in deze race zie je dat het ook anders kan. Pure reclame voor sim racing deze race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Deze race voelt ook veel professioneler aan door de aankleding, racen zelf, interviews etc vergeleken met bijvoorbeeld die korte sessies van "the race".

Dit voelt als volwaardig racen. Dat gebeuren met "the race" is dan weer echt eens "spelletje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hey, weg met die muziek! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
En dan nu.... muziek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Muziek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Verschrikkelijk! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Lando’s Twitch dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hier maken ze geen vrienden mee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Er wordt wel een hele show van alles gemaakt in ieder geval :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nu Massa maar ff opstaan :P

https://www.twitch.tv/fmassa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Misschien dat de organisatie deze even kan instarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Ik vind het wel leuk.... ik had nu eigenlijk langs de baan moeten wandelen om mijn eerste echte le mans mee te maken. Langs de baan staan ook podia met optredens enzo. Op deze manier proberen ze we de ' le mans ervaring' over te brengen.

Denk ik, want ik ben er nog nooit geweest _O-

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Max inmiddels wel aan de leiding.... 10 seconden los.

[ Voor 23% gewijzigd door PatrickC op 13-06-2020 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:05
Extera schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:16:
Ik vind het wel leuk.... ik had nu eigenlijk langs de baan moeten wandelen om mijn eerste echte le mans mee te maken. Langs de baan staan ook podia met optredens enzo. Op deze manier proberen ze we de ' le mans ervaring' over te brengen.

Denk ik, want ik ben er nog nooit geweest _O-
Dat is mijn idee ook, alleen het internet waardeert dit soort dingen bijna nooit. Als je de chat leest dan is er misschien 1 op de 10 die het wel lekker vind, de rest wil de race zien. Je ziet dit ook altijd bij pro-gaming evenementen. Dus de organisatie hier achter heeft hun huiswerk niet gedaan, al zijn er natuurlijk meer mensen die kijken buiten het internet om :)

Niet alleen dat, maar de VOD terugkijken word nu ook moeilijker nadat Twitch en Youtube hun copyright bots alles raporteren :')

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Dit concert slaat natuurlijk nergens op bij een virtuele race die iedereen vanaf thuis bekijkt... als ik bij de echte Le Mans zou zijn, dan zou dit wel een leuke afwisseling zijn geweest... party met z’n allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Beetje offtopic, maar ik neem aan dat ze de rechten hebben om deze optredens online te zetten? Ze zijn ingehuurd voor een livestream :-P

En verder, ik vind de uitzending goed in elkaar zitten, maar er valt nog wel eea te verbeteren denk ik.
Livetiming was bijvoorbeeld lastig te vinden. Ook zou ik sommige gevechten die ik in de timing zie wel in beeld willen zien

Mocht je m ook zoeken: https://livetiming.alkamelsystems.com/lm24virtual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Maar de hoofdact is nog altijd de race zelf. Doe dat bandje dan in een klein schermpje....... op mute :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Wel grappig om te zien dat er veel rijders met relatief simpele gear op een enkel scherm rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
is de muziek al weg en is het veilig om weer te gaan kijken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Paulus07 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:31:
is de muziek al weg en is het veilig om weer te gaan kijken? :P
Ja

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik zie op Jimmy’s YT channel dat hij bijna op 500K subscribers zit... nog minder dan duizend te gaan zegt hij. 500K is wel erg veel voor een sim race channel. En hij is ook nog eens jarig vandaag. Wel bijzonder om de 500K te halen tijdens deze race op je verjaardag.

[ Voor 45% gewijzigd door PatrickC op 14-06-2020 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik vraag me wel af met welke build ze rijden... lijkt minder ‘over-exposed’ in het donker namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Team Redline met Max en Lando is na 11 uur in de race gestopt. Na zo’n 9 uur in de race lagen ze aan kop en toen kreeg Max een probleem waardoor hij crashte in de Porsche curves. Na een reparatie van de auto kwamen ze terug op de 12e plaats. 2 uur later was Atze aan het rijden en nam de AI ineens de controle over en deze botste met een aantal andere auto’s. Dat was eind race. Lando was niet blij... 2e jaar op rij dat ze door technische problemen met de game de 24 uur moesten verlaten zei hij. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Ja jammer idd. Door de AI? :o Weird

Wel mijn complimenten zoals andere ook aangaven voor de graphics. Ziet er echt gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Mooi om te zien dat de snelste rondetijd 3:25 (zojuist gereden door Yuri Kasdorp) ook de snelste rondetijd is die een LMP2 ooit op Le Mans heeft gereden in het echt. Ze zijn daarmee wel 2 seconden sneller dan de snelste LMP2 rondetijd in 2019 tijdens de race.

[ Voor 22% gewijzigd door PatrickC op 14-06-2020 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Oh no... red flag nummer 2 met nog iets meer dan 4,5 uur te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
maar nummer 20 rijd mee toch?

Of zijn ze weer aan het schuiven geweest met wagens etc? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Paulus07 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 12:09:
maar nummer 20 rijd mee toch?

Of zijn ze weer aan het schuiven geweest met wagens etc? :P
#20 mocht weer meedoen na weer een red flag (server issue) en Atze probeert de snelste ronde te zetten.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
JoepW schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:07:
[...]

#20 mocht weer meedoen na weer een red flag (server issue) en Atze probeert de snelste ronde te zetten.
Dat moet hij nog flink zijn best gaan doen want Rudy van Buren heeft nu de snelste ronde en is 0,7s sneller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Prachtige livery van TDS Racing... zou mooi zijn als de dit weekend gebruikte liveries beschikbaar zouden komen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BD4bML6CDBMbBdyma-Wz_1pBIoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vzAycJqDITGnNqkM8e9x4Rw9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wat een tof event!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Zo, mooie livery! Al met al een erg goed evenement inderdaad, erg leuk gedaan. Goede reclame ook voor rFactor 2 en simracing in het algemeen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ja, mooi om onze hobby zo wereldwijd op TV en online te zien. Ik heb genoten! En toch nog een klein Nederlands succesje, de snelste ronde gereden door Rudy van Buren.

[ Voor 37% gewijzigd door PatrickC op 14-06-2020 15:08 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 42 Laatste