rFactor 2

Pagina: 1 ... 17 ... 42 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:08
Nieuwe release van ASR Formula, weer eentje uit het jaar 1991.
Brabham BT60Y - 1991 v1.0 : https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1961493725

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@Kloever, ik vroeg me af of je e.e.a. inmiddels al aan de praat hebt gekregen? :)

@Waterkoker, ik race zelf nooit online maar ik kan me zo indenken dat de gt3's en gte's het meest populair zijn. let wel op dat je dan wel desbetreffend pack moet hebben en niet enkel 1 auto (als ik me niet vergis).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:53
dawg schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 17:01:
@Kloever, ik vroeg me af of je e.e.a. inmiddels al aan de praat hebt gekregen? :)
Hele week geen tijd gehad om te racen dus niks mee gedaan. Vanochtend even snel opgestart. Kreeg een tip dat het ook wel eens de GPU settings ingame kon zijn die lastig deed. Die staat normaal op auto. Die naar mijn 2060 gezet en net heerlijk wat rondjes op Le Mans met de BMW geraced. 8)

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Waterkoker schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:55:
Onlangs ook rFactor2 gekocht. Nu wil ik graag tegen andere online rijden. Helaas kan ik geen enkele server joinen. Nu vroeg ik mij af wat de gangbare auto's/mods zijn om snel/makkelijk een race te rijden online
Simrace vereniging Nederland rijd online kampioenschappen, srvn.nl

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Weet iemand de livestream te vinden voor het Sim Formula 2020 @ Maastricht evenement? Want er zijn straks races en die zou ik wel willen kijken.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
F1 2019 free mod: https://www.acfligue.fr/acfl-f1-2019-free-mod-for-rf2/

Best cool.
En opties om wel/geen halo, vizier etc te tonen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 12:23:
F1 2019 free mod: https://www.acfligue.fr/acfl-f1-2019-free-mod-for-rf2/

Best cool.
En opties om wel/geen halo, vizier etc te tonen. :)
Ik hem ‘m even uitgeprobeerd met een McLaren in een race op Silverstone en ik moet zeggen dat ie lekker rijdt. Een stuk beter dan F1 2019. >:) Bedankt voor de tip! (y)

Ik zit echter nog steeds te wachten tot RSS z’n mods gaat uitbrengen voor rF2. De Formula Hybrid 2019 voor AC is toch nog wel een stuk beter dan deze F1 2019 mod voor rF2.

[ Voor 17% gewijzigd door PatrickC op 12-01-2020 14:36 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren F1 getest, maar de AI blijft op elke centimeter die ze rijden die DRS opengooien. Is daar nog ene setting voor of ligt dat puur aan de track dat ze dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Laatst online: 23-08 10:31
PatrickC schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:33:
[...]

Ik zit echter nog steeds te wachten tot RSS z’n mods gaat uitbrengen voor rF2. De Formula Hybrid 2019 voor AC is toch nog wel een stuk beter dan deze F1 2019 mod voor rF2.
Ik denk dat de userbase voor rfactor te klein is om daar veel energie in te stoppen, ze moeten er wel aan kunnen verdienen. Als rfactor wat meer momentum krijgt, en ik heb het idee dat dat wel kan gaan gebeuren, dan zullen partijen als RSS ook daarvoor mods gaan maken.

Die mods van RSS zijjn wel de beste, ik heb ze volgens mij allemaal. Speel alleen geen A-C meer als je eenmaal rf2 gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EOJ_2WfWsAAq_5T?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EOJ_3jJXkAAfMKd?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:13

CoronelHimself

Division Brabant

PatrickC schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:33:
[...]

Ik hem ‘m even uitgeprobeerd met een McLaren in een race op Silverstone en ik moet zeggen dat ie lekker rijdt. Een stuk beter dan F1 2019. >:) Bedankt voor de tip! (y)

Hoewel modding mogelijk is in RF2 is dit een stuk moeilijker dan in AC. Dit komt onder andere door de moddingtools die Kunos heeft uitgebracht en de veel toegankelijker structuur. ISI en S397 hebben nauwelijks aandacht besteed aan het makkelijk modbaar maken van hun game. Daarom heeft AC de meeste mods en stappen de meeste modteams ook nog niet over naar RF2.

In hoeverre dat gaat veranderen ligt denk ik vooral aan de grote van de userbase van RF2 versus die van AC. Momenteel is die van RF2 blijkbaar nog niet groot genoeg.
Ik geloof niet dat S397 het midden makkelijker gaat maken.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@Jimijames75 @CoronelHimself RSS heeft februari 2019 aangekondigd hun mods ook te gaan uitbrengen voor rFactor 2.
https://racesimstudio.com/february-update-whats-coming-next
YouTube: [rFactor 2] Ferruccio 57 WIP)
Helaas is het bij dat nieuws gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

hoe doen jullie dat eigenlijk met spiegels goed zetten, ffb per auto, wat nu per livery gaat?

editen jullie daarna all_vehicles.ini waarin je e.e.a. overkopieert zodat je spiegels en ffb bij elke livery hetzelfde zijn? of altijd met dezelfde livery rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
rij vaak met dezelfde livery. :P

By the way, iemand die een GTE Porsche of AM wil delen (mag via PM) voor testen? Net weer na de LMP2 eens de AM GTE getest maar ook daar is het bij elke bocht drama en 1 grote ijsbaan.....

Mocht je een stabiele setup hebben om te delen, graag :) (Hoeft niet je top setup te zijn)

Ik wil het even als test gebruiken of er geen andere setting is die al het glijden kan veroorzaken of iets met de rem configuratie.
Want welke tips ik online met cheat sheets ook gebruik en setups aanpas, het blijft ruk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Ik heb inmiddels rFactor 2 volledig up en running en mijn rig begint ook mooi vorm te krijgen. Staat inmiddels op de plek waar die mag blijven. GT1 Monitor mount is geinstalleerd. Op deze manier is het wel erg fijn racen in rFactor 2. Dus nu komt het....

Ik heb alle content van rFactor 2 en dus ook de GTE pack inclusief Le Mans(geweldig circuit!!!). Maar wat is verder een beetje te To Go For Mod? Ik heb de ASR Formula wagens ook geinstalleerd. Ik vind die oude F1 wagens namelijk leuker dan de nieuwe gezien je daar meer in moet "werken". Maar wat raden jullie verder nog aan qua mod?

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Paulus07 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:02:
rij vaak met dezelfde livery. :P

By the way, iemand die een GTE Porsche of AM wil delen (mag via PM) voor testen? Net weer na de LMP2 eens de AM GTE getest maar ook daar is het bij elke bocht drama en 1 grote ijsbaan.....

Mocht je een stabiele setup hebben om te delen, graag :) (Hoeft niet je top setup te zijn)

Ik wil het even als test gebruiken of er geen andere setting is die al het glijden kan veroorzaken of iets met de rem configuratie.
Want welke tips ik online met cheat sheets ook gebruik en setups aanpas, het blijft ruk. :(
post eens een filmpje dan? wellicht ligt het aan je rijstijl? ik heb zelf geen setup van de am gte, hoewel ik deze wel heb ben ik niet zo van de aston martin. ik heb meer met de bmw en de porsche, waarbij bij de laatste de standaard setup al behoorlijk is. :P
Kloever schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 17:13:
Ik heb inmiddels rFactor 2 volledig up en running en mijn rig begint ook mooi vorm te krijgen. Staat inmiddels op de plek waar die mag blijven. GT1 Monitor mount is geinstalleerd. Op deze manier is het wel erg fijn racen in rFactor 2. Dus nu komt het....

Ik heb alle content van rFactor 2 en dus ook de GTE pack inclusief Le Mans(geweldig circuit!!!). Maar wat is verder een beetje te To Go For Mod? Ik heb de ASR Formula wagens ook geinstalleerd. Ik vind die oude F1 wagens namelijk leuker dan de nieuwe gezien je daar meer in moet "werken". Maar wat raden jullie verder nog aan qua mod?
mclaren mp4/13

mclaren mp4/8

mclaren m23

tatuus pack

bijvoorbeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Got them :)...Die McLaren is brut btw. Tatuus is ook erg leuk om mee rond te knallen op Zandvoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

oki.
ik moet bekennen dat ik maar 3 tatuus modellen heb, en ook alleen de mp4/13. ik rij niet zo vaak open wheel meer, sinds ik niet meer in assetto corsa rij. en ook slecht maar zandvoort rij ik ook vrijwel nooit. :+

ik rij veel gte, bmw m2, en de mcr2000 van het reiza pack. en dan toch vooral op de le mans, sebring, nürbürgring, monaco, de tracks van het reiza pack (en dan vooral ibarra en imola), en sinds kort ook die nieuwe tracks van engineering consult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Kloever schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 17:13:

De verzamelingen op Steam staan vol met aanraders.
B.v. de rFactor 2 Excellence Collection: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1631808672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
PatrickC schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 18:15:
[...]

De verzamelingen op Steam staan vol met aanraders.
B.v. de rFactor 2 Excellence Collection: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1631808672
Thx, ga ik tussen kijken.
dawg schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 17:40:
oki.
ik moet bekennen dat ik maar 3 tatuus modellen heb, en ook alleen de mp4/13. ik rij niet zo vaak open wheel meer, sinds ik niet meer in assetto corsa rij. en ook slecht maar zandvoort rij ik ook vrijwel nooit. :+

ik rij veel gte, bmw m2, en de mcr2000 van het reiza pack. en dan toch vooral op de le mans, sebring, nürbürgring, monaco, de tracks van het reiza pack (en dan vooral ibarra en imola), en sinds kort ook die nieuwe tracks van engineering consult.
Die Reiza zal ik eens bekijken. Ik race wel veel GTE. Heb de GTE Endurance gekocht een tijdje terug. Voornamelijk LMP2 vind ik erg mooi, nu nog een goede LMP1 vinden. Le Mans is toch wel mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Kloever schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:02:
[...]

Thx, ga ik tussen kijken.

[...]

Die Reiza zal ik eens bekijken. Ik race wel veel GTE. Heb de GTE Endurance gekocht een tijdje terug. Voornamelijk LMP2 vind ik erg mooi, nu nog een goede LMP1 vinden. Le Mans is toch wel mijn favoriet.
En Group C dan op Le Mans? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
ddn tube maakt toch altijd wel mooie videos... en ASR Formula classic F1’s.

[ Voor 11% gewijzigd door PatrickC op 25-01-2020 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Pukekohe Park Raceway is nu beschikbaar in de Steam workshop:
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1988712085
Dit is de laatste van de 5 tracks die eerder waren aangekondigd in de December roadmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Nieuwe build 1117 en UI verbeteringen:
https://www.studio-397.co...-and-new-ui-improvements/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

ik hoop dat de single player niet vergeten wordt door al het ui/e-sports geweld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Sinds de laatste versie van de niewue UI gaat het installeren van nieuwe of geupdate packages heel erg traag. Ook het opstarten van rFactor 2 duurt langer dan normaal. Als nu het logo verdwijnt, zit ik eerst een hele tijd tegen een wit scherm aan te kijken voordat de UI verschijnt.

Ik moet zeggen dat de nieuwe UI mij ook niet zo goed bevalt als het gaat om het installeren van de packages. Dat was niet alleen een stuk sneller in de oude UI, maar na installatie is er ook nog een restart nodig. En het opstarten van rFactor 2 duurt al zo lang. Toen ik rFactor 2 net opstartte, moest hij 18 packages bijwerken. Ik ben nu 10 minuten verder en er zijn er nog 12 remaining. Op deze manier ben ik een half uur bezig om rFactor 2 op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Dat was voor mij het grootste hekelpunt aan de game. De lange laadtijden elke keer.
Sinds ik weer bezig ben met ACC is dat verschil helemaal goed te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@Paulus07 Ja, had rF2 maar de laadtijden van ACC! Maar ACC heeft zoveel niet wat rF2 wel heeft… namelijk andere auto's dan GT3's en veel meer tracks. ACC is als GT3 game erg goed, maar toch prefereer ik de GT3's in rF2, omdat ik in rF2 beter in mijn stuur voel wat de auto's doen. Verder performed rF2 beter op mijn systeem en haal met gemak 60 FPS, terwijl ACC nog wel eens richting de 50 FPS daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:11
Zag net dat er een soort online GT3 competitie is met rfactor2 en dacht die start ik op . De gtprochallengemod kon niet geinstalleerd worden en nu heb ik opeens een extra rfactor2 installatie op m'n C schijf. (staat namelijk op de D schijf geinstalleerd) Deze nieuwe installatie kan ik dus niet verwijderen. Wndows zegt steeds dat de folder niet meer bestaat. Maar hij neemt toch echt 20+GB in beslag en ik kan de inhoud ervan bekijken. Echt raar.

Deinstalleren via steam heeft ook niet geholpen want dat verwijderde alleen de installatie op D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
paragon schreef op zondag 23 februari 2020 @ 16:50:
Zag net dat er een soort online GT3 competitie is met rfactor2 en dacht die start ik op . De gtprochallengemod kon niet geinstalleerd worden en nu heb ik opeens een extra rfactor2 installatie op m'n C schijf. (staat namelijk op de D schijf geinstalleerd) Deze nieuwe installatie kan ik dus niet verwijderen. Wndows zegt steeds dat de folder niet meer bestaat. Maar hij neemt toch echt 20+GB in beslag en ik kan de inhoud ervan bekijken. Echt raar.

Deinstalleren via steam heeft ook niet geholpen want dat verwijderde alleen de installatie op D.
Dat heb ik ook gehad. Er staat in de installatie van de le mans folder een versie nummer folder deze krijg je niet zomaar weg. Ik heb XYEplorer gebruikt die zegt ik kan hem niet in prullenbak doen maar wel verwijderen. En dan is hij weg en dan kun je de rest verwijderen. @marrs Marcel daar moeten jullie naar kijken want RFactor2 is hierdoor niet meer op de normale manier te verwijderen. Er blijft na verwijderen via steam hierdoor z'n 20Gb achter op de HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:11
@homernt dat scheelt een hoop. Had het nu via winrar verwijderd. Add to archive and delete files after.... duurde alleen wel 11min.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• homernt
paragon schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:09:
@homernt dat scheelt een hoop. Had het nu via winrar verwijderd. Add to archive and delete files after.... duurde alleen wel 11min.
Ik probeerde de folders één voor één verwijderen tot dat ik uit kwam bij de boosdoener. Uit mijn hoofd de folder met het laagste versie nummer. Als je hem wilde hernoemen, wat ook niet gaat, zag ik dat er een spatie voorstaan. Waarschijnlijk is dat geen spatie maar een special teken waardoor het verwijderen niet mag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Vandaag weer teruggegaan naar de oude UI vanwege eerder genoemde problemen. Jammer, want de eerste release van de nieuwe beta UI werkte prima op mijn systeem. Wellicht nog eens proberen bij een volgende update, maar als het opstarten van de nieuwe UI zo traag blijft, dan hoop ik dat S397 de oude blijft handhaven als optie.

[ Voor 21% gewijzigd door PatrickC op 24-02-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@PatrickC jij doet toch ook alleen single player toch? wat voor problemen doel je op? :)

ik heb zaterdag nog een race gereden in sp maar ondervond geen enkel probleem, e.e.a. liep behoorlijk soepel in de nieuwe ui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op maandag 24 februari 2020 @ 20:55:
@PatrickC jij doet toch ook alleen single player toch? wat voor problemen doel je op? :)

ik heb zaterdag nog een race gereden in sp maar ondervond geen enkel probleem, e.e.a. liep behoorlijk soepel in de nieuwe ui.
Yup, alleen single player. Het opstarten van de game met de nieuwe UI is erg traag geworden. En dan is ie eindelijk opgestart en dat gaat ie nog een paar minuten syncen met de workshop, terwijl er geen nieuwe of bijgewerkte packages zijn. Verder valt me op dat op het hoofdscherm na het opstarten niets staat ingevuld bij welke auto en circuit ik het laatst heb gebruikt. Als ik dan op customize klik, dan staan op die pagina wel de laatst gebruikte auto en circuit.
Verder heb ik al een paar keer gehad dat er niets gebeurt als ik op race klik om de sessie te starten. Als ik daarna nog een keer op race klik, wordt de sessie wel opgestart, maar zijn mijn FPS bijna gehalveerd. Opnieuw opstarten van rF2 lost dat probleem weer op, maar door al dat trage opstarten ben ik dan vaak een minuut of 10 bezig voordat ik eindelijk aan het racen ben. rFactor 2 staat op een zeer snelle NVMe SSD op mijn systeem, dus daar kan het niet aan liggen. En in de oude UI werkt alles net zo snel als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op maandag 24 februari 2020 @ 21:04:
[...]

Yup, alleen single player. Het opstarten van de game met de nieuwe UI is erg traag geworden. En dan is ie eindelijk opgestart en dat gaat ie nog een paar minuten syncen met de workshop, terwijl er geen nieuwe of bijgewerkte packages zijn. Verder valt me op dat op het hoofdscherm na het opstarten niets staat ingevuld bij welke auto en circuit ik het laatst heb gebruikt. Als ik dan op customize klik, dan staan op die pagina wel de laatst gebruikte auto en circuit.
Verder heb ik al een paar keer gehad dat er niets gebeurt als ik op race klik om de sessie te starten. Als ik daarna nog een keer op race klik, wordt de sessie wel opgestart, maar zijn mijn FPS bijna gehalveerd. Opnieuw opstarten van rF2 lost dat probleem weer op, maar door al dat trage opstarten ben ik dan vaak een minuut of 10 bezig voordat ik eindelijk aan het racen ben. rFactor 2 staat op een zeer snelle NVMe SSD op mijn systeem, dus daar kan het niet aan liggen. En in de oude UI werkt alles net zo snel als voorheen.
zolang je maar kunt racen toch? ;)

nieuwe update overigens: https://www.studio-397.co...ld-1117-weekly-updates-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik heb gisteren maar eens de bezem door rF2 gehaald en een behoorlijk aantal workshop items die ik toch nooit gebruikte of al enkele jaren oud waren en nooit meer geupdated waren, unsubscribed. Hierna de nieuwe beta UI weer geactiveerd. Ik vind het opstarten nog steeds erg lang duren, maar het is nu wel wat verbeterd. Ik zie wel nog steeds bij het opstarten dat ‘last used configuration’ leeg blijft. Als ik dan naar het race scherm ga en meteen weer terug naar de hoofd pagina, is de last used configuration wel ineens weer gevuld. Bij de eerste beta van de nieuwe UI had ik dit probleem niet en die starte ook nog steeds een stuk sneller op.

Ik hoop echt dat S397 wat aan deze opstartsnelheid, maar ook aan de snelheid van de UI zelf gaat doen, want ik begin me steeds meer te storen aan deze traagheid. Andere racing sims doen het op dat vlak veel beter (m.n. ACC) en ik ben erg benieuwd naar AMS2. De screenshots van de UI van die game zien er namelijk erg goed uit. Verder vraag ik me ook af hoe S397 het gebrek aan informatie en ‘thumbnails’ van een groot aantal auto’s gaan oplossen. Zelfs de auto’s van het Reiza pack, wat toch verkocht wordt via de rF2 item store, hebben nog overal vraagtekens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:46:
[...]

Ik heb gisteren maar eens de bezem door rF2 gehaald en een behoorlijk aantal workshop items die ik toch nooit gebruikte of al enkele jaren oud waren en nooit meer geupdated waren, unsubscribed. Hierna de nieuwe beta UI weer geactiveerd. Ik vind het opstarten nog steeds erg lang duren, maar het is nu wel wat verbeterd. Ik zie wel nog steeds bij het opstarten dat ‘last used configuration’ leeg blijft. Als ik dan naar het race scherm ga en meteen weer terug naar de hoofd pagina, is de last used configuration wel ineens weer gevuld. Bij de eerste beta van de nieuwe UI had ik dit probleem niet en die starte ook nog steeds een stuk sneller op.

Ik hoop echt dat S397 wat aan deze opstartsnelheid, maar ook aan de snelheid van de UI zelf gaat doen, want ik begin me steeds meer te storen aan deze traagheid. Andere racing sims doen het op dat vlak veel beter (m.n. ACC) en ik ben erg benieuwd naar AMS2. De screenshots van de UI van die game zien er namelijk erg goed uit. Verder vraag ik me ook af hoe S397 het gebrek aan informatie en ‘thumbnails’ van een groot aantal auto’s gaan oplossen. Zelfs de auto’s van het Reiza pack, wat toch verkocht wordt via de rF2 item store, hebben nog overal vraagtekens staan.
toch vervelend dat je zoveel problemen blijft houden. even @marrs taggen, zodat hij het zeker leest. :P

die vraagtekens had ik gezien inderdaad, heb die reiza pack ook. en ook vind ik dat er nog wat teveel gescrolled moet worden, dat zou je al op kunnen lossen door de afbeeldingen en tekst wat te verkleinen. voor de rest ben ik wel nieuwsgierig waar dit heen gaat, tot nu toe ben ik best wel positief, al hoop ik zoals gezegd dat men de single player niet uit het oog verliest tussen al dat e-sports geweld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:15:
[...]

toch vervelend dat je zoveel problemen blijft houden. even @marrs taggen, zodat hij het zeker leest. :P

die vraagtekens had ik gezien inderdaad, heb die reiza pack ook. en ook vind ik dat er nog wat teveel gescrolled moet worden, dat zou je al op kunnen lossen door de afbeeldingen en tekst wat te verkleinen. voor de rest ben ik wel nieuwsgierig waar dit heen gaat, tot nu toe ben ik best wel positief, al hoop ik zoals gezegd dat men de single player niet uit het oog verliest tussen al dat e-sports geweld. :)
Hoe lang duurt het opstarten dan bij jou met de nieuwe beta UI? En dan bedoel ik de tijd totdat je kunt navigeren in de UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:27:
[...]

Hoe lang duurt het opstarten dan bij jou met de nieuwe beta UI? En dan bedoel ik de tijd totdat je kunt navigeren in de UI.
ik heb het niet getimed. :P

ik gok tussen de 15 en 25 seconden of zo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marrs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 16:51
Ik lees nog steeds mee hier. Het langere opstarten komt deels doordat we nu de checks om te zien je workshop up to date is doen in de game en niet meer in de Launcher maar ik ben het met jullie eens dat het desondanks langer lijkt te duren dan voorheen. Dus daar gaan we zeker nog even naar kijken de komende weken. Maar nu ga ik eerst de nieuwe roadmap afmaken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
marrs schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:01:
Ik lees nog steeds mee hier. Het langere opstarten komt deels doordat we nu de checks om te zien je workshop up to date is doen in de game en niet meer in de Launcher maar ik ben het met jullie eens dat het desondanks langer lijkt te duren dan voorheen. Dus daar gaan we zeker nog even naar kijken de komende weken. Maar nu ga ik eerst de nieuwe roadmap afmaken! :)
Bedankt voor deze toelichting. (y) Hiermee klopt de conclusie dan ook dat hoe meer workshop items je geïnstalleerd hebt, hoe langer het duurt. En dat aantal is bij mij behoorlijk hoog. Ik heb rF2 ooit al eens van de HD in mijn laptop naar de snelste SSD gezet, omdat de workshop sync als maar langer duurde. Maar de nieuwe UI start helaas een stukje trager op als de oude, terwijl ik juist hoopte dat dat met de nieuwe UI beter zou worden. Ook het installeren van nieuwe of geupdate packages gaat nu een stuk trager dan in de oude UI.

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe roadmap. Stiekem hoop ik op een Zandvoort update! ;) Ik heb de ontwikkelingen rond Zandvoort de laatste weken nauwlettend gevolgd en het is echt prachtig geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marrs
Hier is de roadmap:
https://www.studio-397.co...map-update-february-2020/

Over Zandvoort houden we jullie nog even in spanning. En dat is een hint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

marrs schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 20:45:
Hier is de roadmap:
https://www.studio-397.co...map-update-february-2020/

Over Zandvoort houden we jullie nog even in spanning. En dat is een hint.
zou wel mooi zijn als jullie -als nederlandse studio- de eersten zouden zijn met de nieuwe layout van zandvoort, in het simracing genre. 8-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:15:
al hoop ik zoals gezegd dat men de single player niet uit het oog verliest tussen al dat e-sports geweld. :)
Roadmap:
We’ve used the last couple of months to look at a few long standing feature requests, such as “offline championships” so we are now looking at modelling those into this system as well.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

erg goed nieuws inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik blijf problemen houden met de nieuwe UI.
Bij het opstarten zie ik bij Race dit staan: 'Current selection not available.’

Als ik dan Customize kies, dan staat gewoon de laatste configuration ingevuld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lXBgP4evMVsZXb2dOEnVsGvi/full.jpg

Bij terugkomst in het hoofdscherm, staat nu wel de last used configuration ingevuld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U1OpYvhxQ9LvzaZpInHcGZoh/full.jpg

Het werkt verder wel hierna, maar in de eerste beta release van de nieuwe UI had ik dit probleem niet.

Bij de eerste opstart vandaag heeft het denk ik ook minimaal 15 minuten geduurd voordat alle 12 packages die waren geupdate waren aangepast. Dit ging voorheen een heel stuk sneller.

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 01-03-2020 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:54
Ik vind het geen verbetering die nieuwe ui en ben ook weer terug naar de oude. Hopelijk blijft de oude ui er nog een lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
glnk schreef op zondag 1 maart 2020 @ 10:48:
Ik vind het geen verbetering die nieuwe ui en ben ook weer terug naar de oude. Hopelijk blijft de oude ui er nog een lange tijd.
Als je kijkt naar de functionaliteit die er nu in zit, dan ben ik het wel met je eens. Die is namelijk gelijk aan de oude UI, terwijl deze (zeker voor mij) een stuk sneller was. Maar de nieuwe UI is nodig als basis, zodat deze kan worden uitgebreid met nieuwe functionaliteit. En dan wordt het pas interessant wat mij betreft. De komende maanden zal moeten uitwijzen hoe snel de UI zich gaat ontwikkelen. Ondertussen wordt de concurrentie alleen maar groter, nu AMS2 er aan zit te komen. Nu is mijn eerste indruk van AMS2 wel dat deze zich nog steeds niet kan meten met de physics/FFB/AI van rFactor 2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:54
Het ziet er ook niet mooier uit en het is niet handig ingedeeld. Veel lege ruimtes op het scherm en je moet door meerdere schermen heen om iets te doen. Lelijke fonts ook nog in italic. En zelfs de sequence van schermen lijkt niet logisch bijvoorbeeld als je een test sessie wil configureren en starten. Dan moet je eerst erdoorheen en dan weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
denk je weer eens een keer even snel wat RF2 te gaan doen. Zit je eindelijk na al het laden in de game, worden stuur, pedalen etc niet meer herkend.......
Nu alweer een half uur bezig om dat werkend te krijgen in rf2 :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
glnk schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:06:
Het ziet er ook niet mooier uit en het is niet handig ingedeeld. Veel lege ruimtes op het scherm en je moet door meerdere schermen heen om iets te doen. Lelijke fonts ook nog in italic. En zelfs de sequence van schermen lijkt niet logisch bijvoorbeeld als je een test sessie wil configureren en starten. Dan moet je eerst erdoorheen en dan weer terug
Ik vind de nieuwe UI wel degelijk mooier als de oude, maar ik ben het wel met je eens over de vele lege ruimtes. Als ik op sommige plekken ‘more’ zie staan, terwijl er meer dan voldoende plek is om die extra tekst gewoon direct op het scherm te zetten, dan vind ik dat niet erg logisch. Qua hoeveelheid schermen vind ik het wel meevallen. Dat vind ik zeker niet slechter als de UI’s van andere huidige racing sims. Fonts is natuurlijk persoonlijke smaak, want die vind ik verder prima. Het feit dat een ultrawide scherm niet goed wordt ondersteund, vind ik dan wel weer jammer. De UI scaled dus niet naar de beschikbare resolutie. Als ik de widescreen optie aan zet, dan wordt alles gewoon opgerekt, wat er gewoon niet mooi uit ziet. Dus nu zit ik met links en rechts zwarte balken.. net als 4:3 bekijken op een 16:9 TV, maar dan 16:9 op een 21:9 monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
nou het stuur en pedalen werken eindelijk.....
Maar weet niet wat er in de tussentijd allemaal aangepast is geweest maar de FPS zijn niet meer wat het ooit was :( + met een LMP2 blijf ik problemen houden. Default setup van de wagen, maar met aanremmen van elke bocht glij ik achter weg en is geen enkele bocht normaal te nemen. Geen specifieke rem settings etc ingesteld. Andere games ook geen enkel probleem mee maar hier wel helaas. Lol gaat er wel snel af zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:13
Paulus07 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:19:
Maar weet niet wat er in de tussentijd allemaal aangepast is geweest maar de FPS zijn niet meer wat het ooit was :( + met een LMP2 blijf ik problemen houden. Default setup van de wagen, maar met aanremmen van elke bocht glij ik achter weg en is geen enkele bocht normaal te nemen. Geen specifieke rem settings etc ingesteld. Andere games ook geen enkel probleem mee maar hier wel helaas. Lol gaat er wel snel af zo :(
Default setups zijn 99% van de tijd gewoon belabberd hoor. Ik zou gewoon met de rembalans spelen totdat hij voor en achter gelijk remt, dus schuif hem ff naar voren :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Maar met een default setup had ik destijds (zelfde pedalen: fanatec CSL elite + LC) gewoon normaal een rondje kunnen maken en een race kunnen doen.

Nu bijvoorbeeld bij de 1e beste bocht waar ik rem begint de wagen de glijden en sta ik 180 graden de andere kant op. Lijkt gewoon of alles blokkeert en ik op ijs rij.

Voorheen waren bochten goed te doen: https://www.twitch.tv/pau...waiiTangentialAxeTooSpicy

Maar waarom dit nu dus niet meer lekker werkt en geen enkele bocht meer lukt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:19:
Geen last van lagere FPS in de meest recente builds, maar soms heb ik wel dat ik een race 2 keer moet starten en dan zijn mijn FPS ineens gehalveerd. Een keertje opnieuw opstarten heeft dat probleem tot nu toe altijd opgelost. Het rare is dat ik deze lagere FPS ook wel eens heb in ACC, als ik net daarvoor rF2 heb gespeeld. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
Geen idee of het ook mogelijk is, maar kan je als VR user ook net als in bijvoorbeeld Assetto Corsa bij het kiezen van auto/baan/grafische instellingen enz. dit allemaal op je monitor doen? Om vervolgens pas over te schakelen op VR wanneer je echt wilt gaan racen (even los van het afstellen van de auto zelf wat volgens mij in AC wel verplicht in VR moet).

Ik vind het namelijk veel fijner om alle kleine letterjes van de UI op mijn monitor te bekijken, dan de volledige game inclusief UI in VR te hebben (wordt er wat duizelig van enz, wat ik niet tijdens het racen zelf heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Net weer eens sinds tijden een rondje in een LMP2 kunnen doen op le mans zonder bij de 1e bocht al direct alle remmen te blokkeren en 180 graden de andere kant op te staan. Voor nu de Anti-lock brakes op LOW gezet (zodat ik in ieder gavel weer wat kan racen.

Nu kijken waarom de performance opeens veel slechter is geworden in VR. Gebruik de zelfde graphic settings als voorheen (laad via bat file de settings in die ik voorheen ook gebruikte).
Op zandvoort met 30 wagens (10 visible) kon ik in begin van de beta UI gewoon steady 80FPS halen. Zelfs met 60 wagens op le mans was dit goed te doen (enkel bij start/finisch na)

Nu kakt alles erg vaak terug naar de 40fps :-(

Geen hardware/software upgrades gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@Paulus07 Wat gebeurt er als je weer teruggaat naar de oude UI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
@PatrickC helaas zelfde. Was al terug geswitched naar de oude UI. Vind deze toch nog wat fijner werken mbt doorheen klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@Paulus07 En je rijdt nog steeds op dezelfde tijd van de dag? Bij mij droppen de FPS namelijk flink als het donker begint te worden. Dan kan het ook zomaar zakken naar 40-50 FPS. Is het inmiddels helemaal donker, dan zit ik weer op 60. Ik speel wel niet in VR, maar in 3440x1440 ultrawide resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
yup. Zelfs als ik gewoon een race pak om 14:00 uur. Maar voorheen had ik met de settings zelfs met een 24h race en wissel van dag/nacht/regen etc nergens last van in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

ik weet mijn fps niet want dat interesseert me niet zolang ik geen gestotter ervaar, maar ik heb gisteren enkele uren geraced en ervaar geen problemen eigenlijk. geen stotters, snelle ui, the works.

geen idee waarom jullie dergelijke problemen hebben, wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren was het weer goed te spelen met de oculus rift S.
Heb opnieuw deze files keer vervangen: (1e link) https://forum.studio-397....249/page-112#post-1016663

Tenzij over start finish etc dan was het wel weer even een inkakkertje. Maar was een Le mans race met 59 AI en 10 visible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

hopen dat het zo blijft @Paulus07. :)

overigens heb ik een setting veranderd in de json van de wheelbase/stuur.
de zogenaamde steering resistance type heb ik veranderd naar “friction” i.p.v. “damping”. misschien beeld ik het me in, maar ik voel wat meer detail en ook voel ik nu beter wat de auto precies doet, wanneer ke grip gaat verliezen, etc.

ik weet niet of het met andere wheelbases ook net zoveel verschil maakt, maar met mijn sc2 sport is het verschil aanzienlijk. of ik ben gek geworden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hoe doen jullie het trouwens in VR + monitor gebruik.
Ik wil graag in VR racen en op mijn monitor nog andere programma's kunnen zien/gebruiken.
Alleen als ik in de tool de resolutie zet op 1920x1080 is mijn monitor dus bezet (ook al heb ik die op windowed staan dan nog kan ik die niet verplaatsen/schalen etc).
Maar als ik de resolutie bijvoorbeeld kleiner zet (zodat niet heel de monitor bezet is, dan is de resolutie in de Rift S ook kleiner.

Hoe doen jullie dit? :)
Ik zie namelijk ook maar 1 resolutie optie in de game.
Alle tips zijn welkom.

Hmmm ik kan op 1 of andere manier de spiegels niet meer aanpassen. Normaal kon dat met alt, cntrl etc. Doen nu niks :(

[ Voor 9% gewijzigd door Paulus07 op 08-03-2020 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

ik zou niet weten wat voor andere programma's ik zou willen gebruiken tijdens vr eigenlijk. dus ik heb geen tips voor je. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
In tijden dat al het real life racen wordt afgelast vanwege het Coronavirus, is het alternatief natuurlijk online race events. En dan natuurlijk in rFactor 2!

The Race All Star Esport battle:
https://www.studio-397.com/the-race-all-star-esport-battle/

Ik heb begrepen dat Max Verstappen hier ook aan zal deelnemen. Dus kunnen we morgen toch nog een race kijken!
https://www.formule1.nl/n...-anderen-strijden-online/

Ze gaan racen op een surprise circuit. Wat zou dat zijn? Zandvoort 2020 misschien? :+

[ Voor 26% gewijzigd door PatrickC op 14-03-2020 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

dat zou wel mooi zijn als dat zandvoort betreft. :Y)

met welke bolides wordt er eigenlijk gereden?

[ Voor 32% gewijzigd door dawg op 14-03-2020 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
We zullen het zo weten! Al meer dan 23000 kijkers bij de start van de stream! Let’s race!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Welke wagen gebruiken ze overigens?

[ Voor 10% gewijzigd door Paulus07 op 15-03-2020 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Formula ISI 2012. Daar heb ik al lang niet meer in gereden. Vond de FFB altijd erg licht van deze auto.

[ Voor 11% gewijzigd door PatrickC op 15-03-2020 14:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Max heeft zijn eerste Pole Position van 2020 binnen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wel flinke chaos op de baan zeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ja, er wordt helaas niet zo netjes geracet door sommige heren. Jimmy werd gewoon van de baan geramd door Da Costa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
45,446 watching now :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwarrend, twee Montoya's in de race...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
En de regie mist de actie op de baan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PatrickC schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:22:
En de regie mist de actie op de baan
Dat is niks nieuws, dat gebeurt in de F1 continu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik vind de Formula ISI 2012 wel een opvallende keuze. Heeft deze wel Studio 397 updates gehad @marrs ?

Edit: 19 december 2019 nog bijgewerkt zie ik, dus ja. Moet deze ook weer eens proberen. >:)

[ Voor 31% gewijzigd door PatrickC op 15-03-2020 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Rudy van boeren.... 😛😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
En dan nog eens 10k+ op Jimmy’s YT channel een dikke duizend op Twitch op het rFactor 2 kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

ik moet zeggen dat die broadcast overlay het wel professioneel doet ogen, ziet er mooi en strak uit. puik werk van studio 397, @marrs! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wat een zooitje elke keer bij elke start :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

verstappen slechte start, nu 16. lijkt net echt soms. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De Australië thread is open gegooid voor The Race... :)

[F1 2020] Race 1 GP van niet Australie, maar wel E-sport

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 15-03-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Vandaag weer een nieuwe All Star Esports battle georganiseerd door The Race in rFactor 2. Wordt deze keer ook live uitgezonden op Ziggo Sport. Er werd ook over sim racing gesproken bij Formule 1 café, waar Jack Plooi rFactor 2 de top van Sim Racing noemde. Die kun je in je zak steken @marrs ! :P

https://the-race.com/form...-to-return-for-round-two/

[ Voor 14% gewijzigd door PatrickC op 21-03-2020 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

rFactor 2 racing live op tv, whoa. :P

Gefeliciteerd aan @marrs en Studio397!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marrs
Dank jullie wel! Vanavond met het bord op schoot voor de buis! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Ze rijden overigens op Indianapolis. :)

ENTRY LIST SO FAR
Jonny Adam
Steve Alvarez Brown
James Baldwin
Jimmy Broadbent
Nick Cassidy
Antonio Felix da Costa
James Davison
Charlie Eastwood
Abbie Eaton
Philipp Eng
Ross Gunn
Maximilian Gunther
Nico Hulkenberg
Neel Jani
Ed Jones
Dani Juncadella
Tony Kanaan
Jann Mardenborough
Juan Pablo Montoya
Sebastian Montoya
Nelson Piquet Jr
Nicki Thiim
Harry Tincknell
Rudy van Buren
Dries Vanthoor
Max Verstappen

RACE SCHEDULE
17:00 – Broadcast LivePro Driver Group Race 1
17:20 – 17:25 – Qualifying
17:25 – 17:40 – RacePro Driver Group Race 2
17:45 – 17:50 – Qualifying
17:50 – 18:05 – RaceSim Driver Group Race 3
18:10 – 18:15 – Qualifying
18:15 – 18:30 – RacePro Driver LCQ
18:35 – 18:40 – Qualifying
18:40 – 18:55 – RaceAll-Star Esports Battle
19:00 – 19:05 – Qualifying
19:05 – 19:35 – Race
19:35 – 19:55 – Driver Interviews/Race Review
20:00 – Broadcast Ends

All times UK time (GMT)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Ja, leuk. Gaan zeker kijken en met Tony Kanaan. Ben wel benieuwd of hij een beetje kan sim racen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Ze rijden met de Tatuus PM-18 op Indianapolis deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Toch wel erg mooie reclame voor het simracen en vooral ook rF2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Geen Max zo te horen, zal ie dan toch gepushed zijn om morgen met het FIA feestje mee te doen ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Pagina: 1 ... 17 ... 42 Laatste