Een vraag die ik in dit topic al een aantal malen voorbij zag komen, is ook een vraag waar ik mee zit. Ontstaat op deze wijze geen willekeur? Wat verschilt andere 'hoofdschoppers*' van de groep zoals die in Eindhoven over de schreef zijn gegaan? Enkel het feit dat GS in m.i. randomness van alle opsporingsberichten dit specifieke incident in de spotlight zette, heeft ertoe geleid dat de verdachten met 'name and shame' een publieke veroordeling hebben gekregen. Leeft men dan niet in de gratie van een rechtspraak met een onbekende variabele die je rechtszekerheid kan ondermijnen?
Begrijp me niet verkeerd, gelukkig hingen er camera's! Gelukkig konden de jongens herkend worden! Maar wat verschilt dit incident met andere incidenten? Willekeur?
Begrijp me niet verkeerd, gelukkig hingen er camera's! Gelukkig konden de jongens herkend worden! Maar wat verschilt dit incident met andere incidenten? Willekeur?
*Om maar even in de GS-jargon te blijven

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic