Nou ja ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel even kippenvel kreeg van spong die de moordenaar van de juwelier verdedigt en vrijspraak eist.
Het maakt me niet uit wat er in het dossier staat, de beelden liegen er niet om... De hardwerkende juwelier is gewoon doodgeschoten door die man, niks verdachte. Moordenaar!
Alleen de straf moet nog bepaald worden...
In dit geval van de mishandeling is het ook duidelijk voor Brent in ieder geval. Dat is de grootste lafaard van de groep van 8. Eerst van achteren aanvallen, vervolgens iemand die op de grond zit een aantal keer in zijn gezicht trappen om vervolgens nog even op zijn hoofd te springen als het slachtoffer op de grond ligt.
Laat iedereen de naam maar kennen! Laat zijn familie en vrienden de ware aard van Brent maar zien, oftewel: Perfect dat Geenstijl eens ertegen in gaat.
Want iedere keer die taakstrafjes is Nederland helemaal zat! (Want dat gaan ze maximaal krijgen, een taakstraf...).
Datzelfde zien we terug in de mishandeling in Harderberg, waar zonder aanleiding iemand met één vuistslag een gebroken kaar, gescheurde schedel en een hersenschudding heeft. Slachtoffer kan nog steeds niet volledig functioneren en de dader krijgt een taakstraf van 160 uur...
Vooral dit soort éénzijdig zinloos geweld moet keihard gestraft worden!
Als iemand al op de grond zit/ligt trap je niet in op zijn hoofd! Je gaat niet proberen op iemands hoofd te springen... Er zijn dingen die je gewoon niet doet, maar als je dat wel doet is het voor mij genoeg aanleiding zo iemand voor hele lange tijd uit de samenleving te mijden... Het liefst zou ik ze nooit meer terug zien, maar goed dat kan helaas niet!
Het punt is dat dergelijk gedrag in het verleden vaker de dood als gevolg heeft gehad. Erger maakt het dat de slachtoffers helemaal niet willen vechten... Het slachtoffer doet helemaal niets, zit en ligt op de grond...
Kom op zeg... Kan me er nu nog kwaad om maken...
[
Voor 17% gewijzigd door
BlakHawk op 25-01-2013 10:16
]