[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.498 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:44
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:39:
[...]

Pro tip: WoT gebruikt Flash.
Als je een website open hebt, met Flash, dan gaat de performance drastisch omlaag (zelfs al draait die webpagina in de achtergrond)
Hah, ik speel vrijwel uitsluitend in 1024x768 windowed terwijl ik 1 of 2 sc2- of Dota2-streams open heb staan. Nooit last van gehad van performance (maar ja het is ook lage resolutie + lage grafische settings), maar wel handig om te weten. Bedankt voor de tip.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:11:

Als je schiet hef je trouwens al de cover binnen 15 meter op,
Zoals ik het begrijp, betekent het trouwens dat die cover voor iedereen wordt opgeheven. Dus; doe je teamgenoten en plezier en ga niet pal naast een TD staan om vervolgens met je schoten de tegenstander te attenderen op de aanwezigheid van jezelf, en die TD die nog net niet klaar was om te schieten :P
dus als je in een bosje staat dan moet je zorgen dat er 15+ meter voor je nog een bosje staat, en ze hebben geen idee waar het vandaan kwam.
Stond een keer bijna hele battle op zo'n 100m van paar Tier 8 vijanden en duurde erg lang voordat ze me gevonden hadden. Eentje had het door maar die kon niet vaak bewegen aangezien ik z'n tracks beschoot :)
Zo leuk om te zien dat hij zijn loop naar me heeft en niet kan schieten omdat ik niet gespot ben, terwijl ik hem wel kon schieten :) Toen hij wel kon bewegen was ik natuurlijk wel snel dood..
Helemaal geniaal als je op zo'n moment een beetje arty support hebt. :P
Overigens; als die tegenstander wist waar je (ongeveer?) zat, verbaast het me wel dat hij niet een blind schot jouw kant op deed.

Ben op die manier laatst min of meer uitgescholden voor hacker: ik wist dat er een TD in een bosje op een heuvel stond, zag verder geen beweging en aangezien er geen andere cover in de buurt was, ging ik er van uit dat hij dus nog stond waar ik hem voor het laatst had gezien (anders had ik hem wel in het open veld zien rijden). --> blind granaat erin, zie een lijk verschijnen, en een "wtf?" over de chat. :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hmm hadden zeer lekkere potjes vandaag totdat het een uur of 3 was... leek wel alsof toen alle idioten online kwamen... Maarja toch nog 20 van de 29 battles gewonnen, ~2400 damage per battle en iets meer dan 1000xp gemiddeld per battle.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Seraphin schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:03:
[...]

Ben op die manier laatst min of meer uitgescholden voor hacker: ik wist dat er een TD in een bosje op een heuvel stond, zag verder geen beweging en aangezien er geen andere cover in de buurt was, ging ik er van uit dat hij dus nog stond waar ik hem voor het laatst had gezien (anders had ik hem wel in het open veld zien rijden). --> blind granaat erin, zie een lijk verschijnen, en een "wtf?" over de chat. :P
Ja, daar word ik iig erg moe van. Als arty weet ik ondertussen op veel maps waar ik arty van de tegenpartij kan verwachten. Dus gooi ik daar nogal eens blind een shell heen als ik niks beters heb om te beschieten. Vaak mis, soms raak, af en toe dood. En dan gemiep over de chat over cheat en hack en bot |:(

Nee, je bent gewoon voorspelbaar en ervaart de gevolgen. Overkomt mij ook af en toe (zij het steeds minder vaak naarmate ik vaker speel).

Laatst in een game waar ik gewone tank was dieptepunt van gezeik gehoord. Onze Hummel had hun arty blind vernietigd. Hele battle lang zat hij te miepen over cheat en oproepen aan iedereen in beide teams om hem te reporten etc etc etc :X

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
dion_b schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:24:
[...]

Laatst in een game waar ik gewone tank was dieptepunt van gezeik gehoord. Onze Hummel had hun arty blind vernietigd. Hele battle lang zat hij te miepen over cheat en oproepen aan iedereen in beide teams om hem te reporten etc etc etc :X
Dat snap ik dus echt niet, bij mij is dood -> klik esc -> garage -> volgende tank -> battle

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

vaak rapporteer ik juist die miepende gast en kort daarna ignore. Geen zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
dynosu schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:09:
vaak rapporteer ik juist die miepende gast en kort daarna ignore. Geen zin in :)
Of je besteed er gewoon totaal geen aandacht aan :9 . Als mensen hier nog posten over klagende mensen geef je ze alleen maar meer aandacht toch? ;)

Ben nu de Russen en britse lijn aan het levelen. Vond het wel goed gaan met die 2 omdat ik daar precies genoeg garage slots voor heb :). Alleen die Vickers tanken zijn echt een gruwel. Giga groot, geen armour en traag als bevroren str**t door een trechter. Maar ik heb het er voor over, die heavies zien er leuk uit van de UK :) en het duurt niet lang meer!

Overigens is tier 4 echt een rotte tier. Je wordt echt met te hoge en sterke tanks gedropt veel potjes. Zit je dan met je medium tank die geen deuk in een pakje boter schiet en niet geschikt is om te scouten.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Postius schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:15:
[...]

Overigens is tier 4 echt een rotte tier. Je wordt echt met te hoge en sterke tanks gedropt veel potjes. Zit je dan met je medium tank die geen deuk in een pakje boter schiet en niet geschikt is om te scouten.
Met mediums blijf je dit zo houden hoor (net als heavies) krijg je max 2 levels hoger voor je kiezen.
Dit is heel anders dan met een light tegen 4 levels hoger gedropt te worden (uiteraard zijn er ook echte light scouts waarvoor dit mechanisme bedacht is).

Truc is om nu wel goed je upgrades te kiezen.
en naarmate je hoger in level wordt gaat het je ook gebeuren dat jij ineens de hoogste bent (dus lvl 6 mediums tegen lvl 4 tankjes 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 10:12

Whuzz

Dodgeball!

Postius schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:15:

Dit. Was gister in een game de énige tier 4 (met mijn zielige 38na) in een match die verder alleen T5-7's had.

ik: wtf 8)7
team: you're a scout. Go scout. Go to cap and scout there.
ik: ... op volle snelheid naar de cap toe, wordt ondertussen ingehaald door een groep slakken en een oma met rollator.... aangekomen bij de cap, sneak ik voorzichtig om een hoekje, recht in "the blob" met 3 T7's en wat T6's.
ik: Requesting fire near the burning scout's corpse! ;(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
pz38na is een tier 4 light tank, dat is een scout... Daar kom je mee bij tier 7 tanks en soms tier 8. Jouw taak is om de vijand te spotten en ze zo lang mogelijk gespot houden, dus ergens een mooi plekje opzoeken waar ze jouw lastig spotten en jij hun makkelijk kunt zien. Als je team de vijand dan schade doet dan krijg jij daar XP en credits voor.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

wsLy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:29:
pz38na is een tier 4 light tank, dat is een scout... Daar kom je mee bij tier 7 tanks en soms tier 8. Jouw taak is om de vijand te spotten en ze zo lang mogelijk gespot houden, dus ergens een mooi plekje opzoeken waar ze jouw lastig spotten en jij hun makkelijk kunt zien. Als je team de vijand dan schade doet dan krijg jij daar XP en credits voor.
Dat gaat inderdaad prima tegen de tijd dat je hem wat hebt kunnen upgraden, maar de stock versie is echt niet scout waardig. Te langzaam, geen view/spotrange, te zichtbaar.
In dit geval (stock 38na, game met 90% T6+) ben je dan gewoon scout uit noodzaak, omdat je verder niets kunt. Dat maakt die tank nog niet tot een goede scout ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Whuzz op 29-01-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

net ook maar geïnstalleerd, en loopt vrij soepel nog (1380x746 ofzo)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

wsLy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:07:
[...]

Tier 10 arty = tier 8 arty.
heh....... oke logisch

:?
psychoclown schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:08:
[...]

Sowieso ligt de max op 5x5 :+
Daarnaast gaan de tier 10 arty de karakteristieken van tier 8 arty krijgen. Het wordt dus alleen maar gunstiger vooroa. de MM.
max 5x5 sinds wanneer? ik heb al vaker 6x6 gespeeld

arty spelen vind ik best leuk, maar 3x3 als max mag van mij ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
TRX schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:55:
[...]

heh....... oke logisch

:?
De tier 8 arty van nu wordt de tier 10 arty van de toekomst. De arty wordt 2 tiers opgeschoven, ergens worden nog 2 nieuwe arty ertussen geplaatst.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wsLy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:02:
[...]

De tier 8 arty van nu wordt de tier 10 arty van de toekomst. De arty wordt 2 tiers opgeschoven, ergens worden nog 2 nieuwe arty ertussen geplaatst.
ah oke

huidige tier 8 arties maken wel genoeg damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:53:
[...]
Als je die spam had gezien dan zou je wel versteld staan, iets zeggen en je zag het een bericht of duizend erboven terug.
Zoals ik al zei, als WarGaming zijn servers nu 2 keer zijn gecrashed door chat spam (op Reddit gaat het over ongeveer 10 accounts/spelers/namen, die aan het spammen zijn) vind ik dat aardig slecht eigenlijk. Zijn diverse games welke een simpele "chat spam beveiliging" hebben.

In Battlefield 2 had je vaak hackers/cheaters die Supply Crates, vehicles en UAVs uit de lucht lieten vallen. Dat een server door zoiets over de zeik ging/gaat. Indien dit bij WG het geval was, had ik het nog kunnen begrijpen (daarnaast was BF2 ook slecht beveiligd, terwijl bij WarGaming alles "server sided" is, zoals ze beweren), maar als de servers van WG nu 2 keer zijn gecrashed door chat spam, kan ik alleen maar denken.. waarom hebben ze niet maatregelen getroffen.

Anyway, niet dat het me uit maakt.. heb er (nog) geen last van gehad. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 29-01-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Nemean schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:12:
[...]

Zoals ik al zei, als WarGaming zijn servers nu 2 keer zijn gecrashed door chat spam (op Reddit gaat het over ongeveer 10 accounts/spelers/namen, die aan het spammen zijn) vind ik dat aardig slecht eigenlijk. Zijn diverse games welke een simpele "chat spam beveiliging" hebben.

In Battlefield 2 had je vaak hackers/cheaters die Supply Crates, vehicles en UAVs uit de lucht lieten vallen. Dat een server door zoiets over de zeik ging/gaat. Indien dit bij WG het geval was, had ik het nog kunnen begrijpen (daarnaast was BF2 ook slecht beveiligd, terwijl bij WarGaming alles "server sided" is, zoals ze beweren), maar als de servers van WG nu 2 keer zijn gecrashed door chat spam, kan ik alleen maar denken.. waarom hebben ze niet maatregelen getroffen.

Anyway, niet dat het me uit maakt.. heb er (nog) geen last van gehad. :+
Het ironische is nog dat ze wel een 5 sec timeout hebben op mensen toevoegen of verwijderen aan friends/ignore list. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Laatst online: 04-09 10:26
Dayummm... net een personal record-breaking ziek potje gehad met m'n E50 >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WXefqjB.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RreECuz.png

Jammer dat het geen premium tank was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
TRX schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:55:
[...]

max 5x5 sinds wanneer? ik heb al vaker 6x6 gespeeld

arty spelen vind ik best leuk, maar 3x3 als max mag van mij ook wel...
Sinds 8.3, stond ook gewoon in de patchnotes :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:34
Seraphin schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:03:
[...]

Zoals ik het begrijp, betekent het trouwens dat die cover voor iedereen wordt opgeheven. Dus; doe je teamgenoten en plezier en ga niet pal naast een TD staan om vervolgens met je schoten de tegenstander te attenderen op de aanwezigheid van jezelf, en die TD die nog net niet klaar was om te schieten :P

[...]
Voor zover ik weet niet hoor, heb het werkelijjk nog nooit meegemaakt. Uiteraard als je er pal naast staat kan het zijn dat je tussen hem en de vijand staat of dat je per ongeluk een arty shell op je dak krijgt.

Maar zeker in publics vaak genoeg meegemaakt dat een harrie naast me te vroeg begint met schieten en ik gewoon in cover kan blijven staan of gewoon een paar meter naar achter kan rijden en dan ongespot terugschieten.

Het beste is om in een bosje te gaan staan zodat je zelf goed kan spotten, en zodra je iets ziet snel paar meter terug en schieten, dan weer spotten etc. Met de franse tankjes is het erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daarnet een leuke pot gehad met RussianWeenie en Blue_Boon in onze Type 59's op Malinovka encounter. Wij startten bij de kerk en besloten via het zuiden te gaan rushen omdat er al wat man naar de hill gingen, E-50 ging ook met ons mee. Via het zuiden langs het water het veld over gestoken en van daaraf flink wat damage gedaan tegen vijanden die ons er niet hadden verwacht :P De rest van het team ging ook flink door pushen en zo werd het een easy win voor ons met maar 1 slachtoffer aan onze kant :)

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/f20820507c6d0ec825f04c2983c15b7b.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:44
Wat een kutdag zeg, faal team na faal team, nog net mijn dubbels kunnen halen, constant 2000-3000 damage en dan dood gaan, omdat het hele team zich af laat knallen alsof het CoD is wat ze spelen (huh huh I ll just respawn, oh wait.....)

En dan als laatste potje sta je daar in je tier 8 medium op de zijkanten van tier 9s en 10s te bouncen, sneak je uiteindelijk maar door de linies heen, daar het team weer dood is, kill de 2 arty, ga cappen en na 75 seconden is de enemy bat chat, met 0 damage ontvangen...., even heel relaxed teruggereden van de andere kant van de map en knalt je af, van 100% af, voordat je hebt herladen.

Wat een frusterende dag.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
haha ik ken het lol, vandaag echt weer triest... een winrate van 20% gehaald. Telkens heb je 1 flank helemaal gesloopt met 3 tanks en derest pakt de andere flank maar verliezen daar keihard. Base capped of outflanked en weer back to the garage.

Dacht dan maar eens t1 proberen en zelfs daar kwam ik 5x achter elkaar als enige in t2 battles. Nouja dan weet je al hoelaat het is. Goodbye WoT voor vandaag. Thnx voor weer zo'n verspilde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mogelijke skill based Matchmaking Gamemode?
Basically, Storm confirms they are working hard on the 7x42 companies (ESL format). It seems to be planned that it'll work like WoW dungeon finder and arena (for those familiar with Warcraft): you'll be able to make your own company, or make just a part of the company and the rest will be assigned to you automatically, or you will be able to enter a queue, if you have a suitable tank and you will automatically join suitable battles.
This game mode will work with player ratings and teams will meet the teams of similiar ratings. This system will be built for massive use (SS: not as exclusive as for example current company mode) and it is expected many more people will play this mode, because it's easier to find 6 other members than 14.

Storm states that he wonders what will become of the current 15 vs 15 companies. He sees only two uses for them left: first as a training for clanwars and second - players can build an elite company and go decimate noobs. Currently the idea within WG is that the old companies will be removed and reworked, but it's not really decided all yet.

In the discussion to the article, Storm mentions that he's afraid that when this mode is introduced, old companies will have only few (bad) players left and they won't work anyway. He also states that the statistics of some company modes (4-6) are very bad and that not many play them. He also mentions that Clanwars will be globally reworked.
This mode will be totally separated from random battles, which will NOT have a skill MM.

Oh and WoT-ish game (unclear whether WoT or some other port) will be made for gaming consoles, if I understand this correctly.
Bron: 1
Bron: 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

He sees only two uses for them left: first as a training for clanwars and second - players can build an elite company and go decimate noobs.
Dat laatste geeft (alhoewel misschien een beetje triestig) wel veel voldoening. Toen ik nog WoW speelde waren er weinig dingen zo leuk om laat in de nacht met ons hele guild (stonden toen ergens in de top-700 wereldwijd PVE, nr 1 horde guild op onze server) ofwel steden aan te vallen, ofwel PVP te joinen. :P
Aan de andere kant, als je in een PuG van 10-40 man zit en je gaat een match in waarbij 80% van de tegenstanders dezelfde guild/clan-tag heeft, dan wist je al wel hoe laat het was :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
WoT gisteravond na ruim 7/8 maanden ook weer eens geïnstalleerd. Wel veel changes zeg. Zag ik nu goed dat je eindelijk kan aangeven welk type battle je wil spelen?

Zit nog wel in mijn oude clan HARDS, maar niet echt druk daar, en wat er zit aan spelers is mij onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Kaap schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:18:
Wel veel changes zeg. Zag ik nu goed dat je eindelijk kan aangeven welk type battle je wil spelen?
Globaal, maar niet per battle
Zit nog wel in mijn oude clan HARDS, maar niet echt druk daar, en wat er zit aan spelers is mij onbekend.
HARDS has crashed and burned. Die zitten nu in HARD :P. En allemaal nieuwe in HARDS. Overigens is AX ook gecrashed (een oude bekende van jou (en meerdere ex-gotters) heeft de boel "verneukt")

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
Kaap schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:18:
WoT gisteravond na ruim 7/8 maanden ook weer eens geïnstalleerd. Wel veel changes zeg. Zag ik nu goed dat je eindelijk kan aangeven welk type battle je wil spelen?

klopt Kaap. Ik zit zelf ook in HARDS sinds begin van de maand. De clan was nagenoeg leeg ze zijn bezig weer verder invulling te geven eraan. De laatste 2 weken wordt het al steeds drukker. In het begin zag ik nagenoeg niemand van "S" in de TS channel, nu is dat aanzienlijk meer.
Afgelopen maand al een paar keer geland, land vastgehouden (1 verloren), maar uiteindelijk weer land teruggegeven aan HARD.
Nu weer wachten totdat CW weer up is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:37:
[...]

Globaal, maar niet per battle
Wat bedoel je daarmee precies :?
wontcachme schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:37:
Overigens is AX ook gecrashed (een oude bekende van jou (en meerdere ex-gotters) heeft de boel "verneukt")
Heb ik gehoord ja. Ashrah en ik hadden dat destijds na de merge ook gezegd dat Rage erachter zat. Nu zag ie zijn kans schoon denk ik bij afwezigheid van Feuer. Voor Feuer vind ik het zonde, in goed vertrouwen gaat ie on leave en wordt gebackstabbed.
Bean77 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:40:
[...]

klopt Kaap. Ik zit zelf ook in HARDS sinds begin van de maand. De clan was nagenoeg leeg ze zijn bezig weer verder invulling te geven eraan. De laatste 2 weken wordt het al steeds drukker. In het begin zag ik nagenoeg niemand van "S" in de TS channel, nu is dat aanzienlijk meer.
Afgelopen maand al een paar keer geland, land vastgehouden (1 verloren), maar uiteindelijk weer land teruggegeven aan HARD.
Nu weer wachten totdat CW weer up is.
Hmm, nou als er geen bekenden meer inzitten dan heeft het voor mij weinig nut om daar te blijven.

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-01-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren een redelijke dag gehad, hadden rond een uur of 3 's middags last van wat mindere teams... toen zijn we ermee gestopt en 's avonds ff wat battles met Russian en Blue_Boon gedaan. Dit is het resultaat voor gisteravond:

Name Total Per battle
Victory ratio: 67.5%
Battles: 40
Efficiency: 1715.4
Average tier: 8.82
Experience: 39919 997.98
Capture points: 78 1.95
Defense points: 0 0
Damage: 87225 2181
Kills: 63 1.58
Spotted: 57 1.43

En altijd leuk om met een E-75 met de 105mm toch bovenaan te komen in je team met meeste damage done...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:45:
[...]

Wat bedoel je daarmee precies :?
Je kan instellen welke battles en welke je niet wilt in totaal. Dus je krijgt als je attack/defense uitschakelt alleen nog maar normal en encounter, maar die zijn wel gewoon random.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik vind het bijna jammer om van mijn SU-100 naar de SU-152 te gaan. De tank is bijna elite en dan wordt het meestal tijd om afscheid te nemen. Ik ga de tijd missen dat ik PzIV kan one-shotten en de overmoedige KV-1S's kan reduceren tot schroot in soms maar 2 schoten.

Zo had ik laatst een potje waar ik in mijn eentje 2 KV-1S's, een T-34 en een PzIV op afstand kon houden op El Halluf in het hoekje van A1 en A2. Het is mij nog steeds een raadsel waarom ze niet meteen op me af stormen maar gewoon gaan schuilen.

Ik heb wel besloten om de SU-152 met HEAT ammo te gaan spelen. Ik heb geld zat (4 mil.) en die 700 schade per schot moet gewoon geweldig zijn. Met pijn in mijn hart zal ik de SU-100 verkopen maar met frisse moed zal ik de strijd opnieuw aangaan met mijn SU-152.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Zo de T57 HT is awesome.
De reload tussen de schoten is kort en de totale reload ook, verder is het de standaard E5 gun.
Dus je hebt de mogelijkheid nog geconcentreerder je dmg neer te leggen, wat zorgt voor erg hoge average dmg.

Armor is redelijk. enkele hekel ik de erg lage achteruitrij snelheid van -11 km/h.
Ik denk dat de gun nog wel iets generfed wordt in de toekomst na 30 potjes al 3000 dmg average op die tank, met 80% crew. Maar wel een hele hoge fun factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:54:
[...]

Je kan instellen welke battles en welke je niet wilt in totaal. Dus je krijgt als je attack/defense uitschakelt alleen nog maar normal en encounter, maar die zijn wel gewoon random.
Dus ik hoef nooit meer Assault en Encounter te spelen :? My god, Wargaming heeft geluisterd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

SimpelenLeuk schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:58:
Zo de T57 HT is awesome.
De reload tussen de schoten is kort en de totale reload ook, verder is het de standaard E5 gun.
Dus je hebt de mogelijkheid nog geconcentreerder je dmg neer te leggen, wat zorgt voor erg hoge average dmg.

Armor is redelijk. enkele hekel ik de erg lage achteruitrij snelheid van -11 km/h.
Ik denk dat de gun nog wel iets generfed wordt in de toekomst na 30 potjes al 3000 dmg average op die tank, met 80% crew. Maar wel een hele hoge fun factor.
Die gaat nog een flinke nerf krijgen. De laatste russische cijfers geven hem een 54.xx% winrate met de rest allemaal onder of in de 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
SimpelenLeuk schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:58:
Zo de T57 HT is awesome.

Hij is zeker leuk. Alleen snipen op lange afstand met normale ammo is hij erg bouncy. Afhankelijk van de map nemen wij ook 1 a 2 T57 mee in CW. Kunnen in een rush (achteraan)verschrikkelijk veel damage doen in korte tijd. De reload valt weer reuze mee tov bijv de 50B.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kaap schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:59:
[...]

Dus ik hoef nooit meer Assault en Encounter te spelen :? My god, Wargaming heeft geluisterd _/-\o_
In Tank Companies krijg je wel nog steeds encounter of assault, ook in platoons als de maker van het platoon die nog aan heeft staan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
[...]

Je gaat toch niet vertellen dat je dat nu pas uitvindt? :z

Met een goed paltoon zet ik het bewust weer alles aan, beetje afwisseling is wel leuk. Al zijn bepaalde mappen en modes altijd minder.

EDIT: ik lees nu pas dat je weeer wot bent gaan spelen. Welkom Back _/-\o_
wontcachme schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:00:
[...]

Die gaat nog een flinke nerf krijgen. De laatste russische cijfers geven hem een 54.xx% winrate met de rest allemaal onder of in de 50%
Ja ik zag ik het, al hebben nu enkel de walletwarriors en de betere spelers die tank. Maar toch verwacht ik ook wel een nerf. als ze hem maar niet slopen als de patton of de de 50b destijds.
Bean77 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:01:
[...]

Hij is zeker leuk. Alleen snipen op lange afstand met normale ammo is hij erg bouncy. Afhankelijk van de map nemen wij ook 1 a 2 T57 mee in CW. Kunnen in een rush (achteraan)verschrikkelijk veel damage doen in korte tijd. De reload valt weer reuze mee tov bijv de 50B.
Ik zie ook de potentie van die tank wel in CW. Enkel hebben we er pas twee in DR-EC. Een walletwarrior en ik dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb t ook een maandje of 2 uitgezet (encounter en assault), maar moet zeggen dat 't nu wel weer leuk is om te spelen. Toch iets meer afwisseling......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik heb encounter wel aanstaan, assault staat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Xanthian schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:55:

Ik heb wel besloten om de SU-152 met HEAT ammo te gaan spelen. Ik heb geld zat (4 mil.) en die 700 schade per schot moet gewoon geweldig zijn. Met pijn in mijn hart zal ik de SU-100 verkopen maar met frisse moed zal ik de strijd opnieuw aangaan met mijn SU-152.
Ikzelf heb wel alle guns vrijgespeeld en een tijdje met de laatste 122 gespeeld maar toen ik terugging naar de 152mm ging mijn grind een stukkie harder.
Zelfs snipen werd een feest, had zelf ook normale AP en HE mee en met een HE heb ik eens een amx 50-100 ge1shot vanaf 300 meter in zijn zijkant........Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/Smile_veryhappy.gif

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:23
@Kaap

Zitten nog wel de bekenden maar die zijn van HARDS naar HARD gegaan. Op TS zitten ze de meesten wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
SimpelenLeuk schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:11:
[...]
Ik zie ook de potentie van die tank wel in CW. Enkel hebben we er pas twee in DR-EC. Een walletwarrior en ik dus O-)
Ik heb hier wel eens in een platoon van 3 t57's gespeeld. Kan meesterlijk zijn, maar vaak is balans in relatie tot de t10's van de tegenpartij verstoord. Het blijven wel kwetsbare tanks.

Gisterenavond overigens nog een TC gespeeld tegen DR-EC :+ Wij hadden defence op Karelia en dan is al een bagger map voor een tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetFrank
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:00
Een vriend van mij wil ook beginnen met WoT, heeft iemand toevallig nog een invite code over?
Reageren mag ook met een PM...

Alvast bedankt!

PV:12,4kWp ~ 6kW Ecodan ~ Daikin Airco's ~ DoucheWTW ~ Enyaq IV80 ~ 85kWh Leaf ~ 25kWh Thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

je hebt pm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij doe ik dat al een tijdje niet meer. 8)
Minimaal 3 maanden maar het zou zomaar langer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
dynosu schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:22:
Ik heb encounter wel aanstaan, assault staat uit
Dit inderdaad, goed om te lezen dat Westfield Assault aangepakt gaat worden want die is echt lelijk.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Waarom vinden de meeste dat de KV-1S zo goed is?
Persoonlijk heb ik de tank niet maar ik eet ze levend met mijn eigen tanks, voornamelijk mediums en TD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Xanthian schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:49:
Persoonlijk heb ik de tank niet maar ik eet ze levend met mijn eigen tanks, voornamelijk mediums en TD's.
Voor een heavy redelijk snel. Doet voor de tier 6 flinke damage. Wel geduld hebben met reload (13,5 sec uit mijn hoofd) en aimingtime, maar verder in mijn ogen OP in zijn tier.
Hij is wel wat kwetsbaar qua armour, maar je moet er geduldig mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kijk eens wie er in het andere team zat :P Gemiddeld 106 battles per dag :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EN0paLA.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door wsLy op 30-01-2013 11:11 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
wsLy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:10:

[afbeelding]
oh die no-lifer weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Bean77 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:33:
[...]

Ik heb hier wel eens in een platoon van 3 t57's gespeeld. Kan meesterlijk zijn, maar vaak is balans in relatie tot de t10's van de tegenpartij verstoord. Het blijven wel kwetsbare tanks.

Gisterenavond overigens nog een TC gespeeld tegen DR-EC :+ Wij hadden defence op Karelia en dan is al een bagger map voor een tegenstander.
klopt die typische clip-platoon kan erg goed gaan of erg four. Hetkan wel eens pittig zijn om de reloads goed te coordineren :P

DR-EC weer de goede kant op aan het duwen de laatste maand. Inmiddels een hoop bereidwillige, maar onervaren FC's erbij :). Inmiddels doen ze gelukkig elke avond een TC en zelf als ik er een keer niet ben. Niveau is al redelijk gestegen, maar er is nog een hoopte timmer aan de weg. :O
Toch winnen we het inmiddels redelijks tandaard tegen gelijke of net beter clans. En de battles tegen de grote jongens worden al leuker en serieuzer O-)

[ Voor 4% gewijzigd door SimpelenLeuk op 30-01-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Xanthian schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:49:
Ik heb de KV-1S en de T-150 gespeeld. Ik vond de T150 meer de opvolger van de KV-1 als zijnde armor ed. De 1S heeft vooral hogere snelheid en meer damage maar kan klappen een stuk minder verwerken.
De 1S vond ik eigenlijk een beetje hetzelfde spelen als de VK3601H van de duitsers (zware medium).

Zowel de T-150 als de KV-1S zijn leuke tanks, een foute keuze kun je hier niet maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
wsLy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:10:

[afbeelding]
Hoe heb je dit zo ingesteld?

Tevens, iemand een goede tutorial voor xvm? Zodat ik mijn stats ook bij kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
Sneezzer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:30:
[...]

Tevens, iemand een goede tutorial voor xvm? Zodat ik mijn stats ook bij kan houden?
Ik kan je WOT Statistics van harte aanbevelen!
Prima tool, om je stats overall en per tank bij te houden. XVM tutorial kan je vinden op het forum.

Daarnaast kan je de config van wsly op zijn site downloaden... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Kwikbal op 30-01-2013 12:51 ]

WoT/AW: panzerjur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Kaap schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:45:
Hmm, nou als er geen bekenden meer inzitten dan heeft het voor mij weinig nut om daar te blijven.
GoT heeft wel een plekje vrij. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:44:
[...]
GoT heeft wel een plekje vrij. O-)
Las net dat ze vol zaten en er geen GOT3 komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:01:
[...]

Las net dat ze vol zaten en er geen GOT3 komt:+
Gathering of Tanks
Military personnel: 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

psychoclown schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:45:
[...]

Sinds 8.3, stond ook gewoon in de patchnotes :)
ah thx...

ik mis wel eens wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:09
Victory!
Battle: Cliff woensdag 30 januari 2013 13:02:39
Vehicle: SU-152
Experience received: 3.354 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 47.746
Battle Achievements: Top Gun, Defender, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Heerlijk en dat met stock gun!

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Sneezzer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:30:
[...]

Voor het bijhouden van mijn stats gebruik ik WoTLogger2.
WoTLogger 3 is ook uit maar deze is niet goed ontvangen aangezien al je stats worden verzonden naar een server...dus wie weet wat nog meer.
Ondersteuning van de orginele maker is er niet meer maar hij wordt geupdate vanuit de comunity dus vaak even naar de laatste page scrollen voor de laatste Logger..

http://code.google.com/p/wot-logger-2/downloads/list

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-08 18:36
Mocht er trouwens weer een plekje bij GoT2 vrijkomen, dan meld ik me daar graag voor aan.
Ik ga weer verder met 2 uur lang kyozu kijken ;)

Delert83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 17:59
Kwikbal schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:37:
[...]

Ik kan je WOT Statistics van harte aanbevelen!
Prima tool, om je stats overall en per tank bij te houden. XVM tutorial kan je vinden op het forum.

Daarnaast kan je de config van wsly op zijn site downloaden... ;)
Ik krijg het bij mij niet volledig aan de praat. Ik heb al wel die alternatieve markers die hitpoints aangeven de tanknaam ipv player naam, maar ik zie de stats van de players niet (dus het aantal battles, efficiency etc.)

Ik heb het configfile van de XVM tool en de config van wsly gebruikt, maar die kleuren blijf ik niet zien. Iemand een idee wat ik moet doen?

Heb het al gevonden, ik moest het stat programma zelf nog uitpakken. Dom

[ Voor 4% gewijzigd door De Ingenieur op 30-01-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:21

BTU_Natas

Superior dutchie

Je dient nog 2 stukjes software te installeren. ff google gebruiken, vind je ze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sneezzer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:29:
[...]

Ik heb de KV-1S en de T-150 gespeeld. Ik vond de T150 meer de opvolger van de KV-1 als zijnde armor ed. De 1S heeft vooral hogere snelheid en meer damage maar kan klappen een stuk minder verwerken.
De 1S vond ik eigenlijk een beetje hetzelfde spelen als de VK3601H van de duitsers (zware medium).

Zowel de T-150 als de KV-1S zijn leuke tanks, een foute keuze kun je hier niet maken denk ik.
KV-1S vergelijkbaar met VK3601H :?

Beide hebben erg zwakke zij/achterkanten, maar verder...

De KV-1S is niet bijzonder nauwkeurig en heeft een tergende reloadtijd, maar als hij raakt doet het pijn, VEEL pijn voor een <=T6. VK3601H is behoorljk nauwkeurig met een vrij gemiddelde reload met eveneens gemiddelde damage maar goede penetratie.

Oftewel de KV-1S is een brawler, ideaal voor peekaboo shots van achter een gebouw oid. VK3601H is veel meer een sniper, te meer omdat het redelijk onwendbaar is. Voor beide geldt dat er veel gespecialiseerdere tanks te noemen zijn in die rol (IS-3 en Panther (II) komen gelijk in me op), maar ik zou ze iig absoluut niet hetzelfde spelen ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zou de KV-1S niet als brawler gebruiken daar is de armor te zwak voor is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:38

skoozie

SCSI

wat zijn eigenlijk de voordelen van de engelse en chinese tanks?
de amerikanen hadden een turret met veel armor, de duitsers waren goed op lange afstand, de russen deden veel damage, de fransen hadden de auto-loaders. maar waar passen de engelsen en de chinesen? waar blinken ze in uit en waar moet je ze juist raken?
ik ben dit een beetje kwijt na een tijdje niet gespeeld te hebben.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Laatst online: 04-09 10:26
skoozie schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:43:
de amerikanen hadden een turret met veel armor, de duitsers waren goed op lange afstand, de russen deden veel damage, de fransen hadden de auto-loaders. maar waar passen de engelsen en de chinesen? waar blinken ze in uit en waar moet je ze juist raken?
Op de WoT wiki staat hier hele goede info over die ik je van harte kan aanraden. Moest zelf net ook even kijken om wat dingetjes over de Engelsen en Chinezeen te weten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmm nadat ik een enigszins tegenvallende start had met mijn tier 9s is het toch weer goed gekomen vandaag. 34 potjes gespeeld en er 25 gewonnen :)

3e lekkere dag op rij :) Maandag 77,5% winrate met iets van 40 battles gespeeld ofzo, gisteren 67,5% met 40 battles en vandaag (tot nu toe) 73,5%.

Nog 64 battles winnen tot 3000 victories :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Victory!
Battle: Himmelsdorf woensdag 30 januari 2013 20:11:56
Vehicle: Type 2597 Chi-Ha
Experience received: 1.014
Credits received: 16.636
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik dacht, doe nog even een potje...

Defeat! Map: Mountain Pass woensdag 30 januari 2013 20:17:18
Vehicle:: ST-I
Exp: 1.045 + Credits: 47.353
Achievements: : Defender

Damage done: 3860
Kills: 5 (T34, Object 268, T110E5, WZ-131, T30)
Base defense points: 125

Vijand had nog een E-75 en E-50 over en 2 arty... E-50 nog damage gedaan en die had nog maar 1 schot nodig daarnaar, E-75 had ook nog maar 800hp ofzo.. Maarja kreeg arty shell op mijn dak.

Er was een platoon in mijn team met 1 tier 9 en 2 tier 8's, ze hadden een winratio van 2x45% en 1 met 47%... binnen 2 minuten waren ze dood...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zie 3K overwinningen, wel tijdbestek is dat behaald? Zit naar jaar niet eens op 1K potjes, heb dan ook soms weken geen zin/tijd, maar toch wel paar honderd uur inzitten.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
mad_max234 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:45:
Zie 3K overwinningen, wel tijdbestek is dat behaald? Zit naar jaar niet eens op 1K potjes, heb dan ook soms weken geen zin/tijd, maar toch wel paar honderd uur inzitten.
Afgelopen maart heb ik een account aangemaakt.

Dit is van toepassing op WOT :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2dRvHkr.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 30-01-2013 22:11 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

skoozie schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:43:
Engelsen hebben hoge rate of fire en erg veel gun depression. Maar goed ook aangezien de tanks lomp groot zijn en niet uitblinken qua armour.

Uitzondering: de Cruiser II is vrij klein en heeft een ongelofelijke derp-howitzer, het speelt als een T3-versie van de KV-2. Eens per halfuur schieten, niet al te nauwkeurig, maar als je iets raakt is het vrijwel zeker dood :P

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Morgen hopen dat de tier 9 battles wat beter gaan dan vandaag. Vandaag weer voornamelijk bezig geweest met Type 59 platoon voor wat credits te grinden, hoef nog maar minder dan 100k xp tot de IS-4, dus moet de credits al klaar hebben staan voor die te kopen, gun te kopen, equipment erop te knallen en de crew te retrainen :P.

Tot dusver wel een lekkere winratio op mijn ST-I.. 118 battles gespeeld en 76 gewonnen (64,4%). Heerlijke tank :) Hull een beetje goed anglen en dan wordt er zoveel op je gebounced door tier 9 en 10 tanks :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Laatst online: 07-09 14:39
Zojuist nog een aantal potjes gespeeld op m'n KV-5. In één van m'n potjes zat een grote verzameling aan helden, maar ééntje daarvan trok wel mijn aandacht door zijn naam. Meneer reed in een SU-122-44, het apparaat met een damage output waar de meeste tier 10 heavies van gaan kwijlen.
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1381387-6FI15QY.jpg
Meneer besloot te gaan campen op A1 want verder dan dat kon hij nu eenmaal niet staan van de vijand. Het resultaat was dan ook naar verwachting:
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1381393-HQZAW3J.jpg
Overigens begon meneer aan het einde van de battle ineens in beweging te komen door een full health t34 van voren te rushen. Meneer begon al snel help te roepen toen die zijn loop naar hem draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor de liefhebber nog een Type T-34 gameplay:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VjOPNziBNOQ]

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/53e32a4c82517f730430692d4f741327.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-08 22:57
Gisteravond even lekker in platoon van 3 tanks even gespeeld was weer gezellig. Helaas meer verloren dan gewonnen.

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Paar TC's en platoons gedaan gisteren, was gezellig.
Was alleen niet echt een behulpzame avond voor experience en geld.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Ik was de frustratie van de pz38nA zo zat, dat ik maar gold heb gekocht en eventjes premium aangezet voor een dag.. en toen ging het ineens een stuk sneller! en nu heb ik de pzIV met 7,5 cm KwK 40 L/48 en dat is toch een verdomd fijn kanon..

nu nog even goed leren spelen met de pzIV, maar ik heb er iig veel meer plezier in dan met de pz38nA..

heeft iemand nog tips voor de pzIV? of deel gewoon je ervaring :) dat vindt ik altijd leuk om te horen/lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Jip99 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:50:
Ik was de frustratie van de pz38nA zo zat, dat ik maar gold heb gekocht en eventjes premium aangezet voor een dag.. en toen ging het ineens een stuk sneller! en nu heb ik de pzIV met 7,5 cm KwK 40 L/48 en dat is toch een verdomd fijn kanon..

nu nog even goed leren spelen met de pzIV, maar ik heb er iig veel meer plezier in dan met de pz38nA..

heeft iemand nog tips voor de pzIV? of deel gewoon je ervaring :) dat vindt ik altijd leuk om te horen/lezen.
Ik weet niet in hoeverre de rol van de pzIV gewijzigd is nadat de l/70 eraf gehaald is maar ik gebruikte hem altijd als sniper/support en afhankelijk van de tegenstanders kan je er ook mee brawlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:15
Zo. Heb ook geapplied voor GoT2. Nickname ingame is Tohnmeister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gisteravond mijn Lowe gedag gezegd, crew de barracks ingestuurd en 2.500.000 credits ontvangen. Ik was die slome bak zo beu. SU-122 voor teruggekocht. Lekkere tank, snel, vrij wendbaar, goede damage. Tevreden ruil :)

Nog even met oude bekenden van HARD platoon gespeelt. Blijft jammer dat HARDS min of meer gewoon dood is wat mij betreft. Vanavond maar eens even plotten wat ik daar aan ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

de BDR G1b is best een leuke tank maar die ARL er na.. wat een ellende.. heb die maar gefree-xp-d, net als de AMX erna... duuus! dinky heeft nu een shiny amx 50 100 in zijn garage staan... wat speelt die tank heerlijk zeg, als je je maar niet out of pos. laat pakken dan leg je in 10 seconden gewoon een andere tier 8 om... heerlijk spelen is dat.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:39:
Gisteravond mijn Lowe gedag gezegd, crew de barracks ingestuurd en 2.500.000 credits ontvangen. Ik was die slome bak zo beu. SU-122 voor teruggekocht. Lekkere tank, snel, vrij wendbaar, goede damage. Tevreden ruil :)
You can't go wrong with Russians. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren de covenanter gekocht. weet niet echt wat ermee te doen :p stockgun is ongezien accuraat en heel mooie reload, maar ik kan amper wat damagen. en die pompom met drum vind ik verschrikkelijk.
doorbijten en doorgaan naar de crusader dan maar :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo heerlijk als de teams de afgelopen 3 dagen waren, zo slecht zijn ze vandaag :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
kowlier schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:56:
gisteren de covenanter gekocht. weet niet echt wat ermee te doen :p stockgun is ongezien accuraat en heel mooie reload, maar ik kan amper wat damagen. en die pompom met drum vind ik verschrikkelijk.
doorbijten en doorgaan naar de crusader dan maar :(
die Covenanter was volgens mij een van de weinige tanks waar ik met de pz38nA nog gaten in kon schieten :P

maar dat ding is wel redelijk snel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

De 122 is zeker een heerlijke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
Jip99 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:06:
[...]

die Covenanter was volgens mij een van de weinige tanks waar ik met de pz38nA nog gaten in kon schieten :P

maar dat ding is wel redelijk snel volgens mij.
is niet supertraag, maar als scout dient hij echt niet. i tried :p
deels omdat de armorvalues onbestaand zijn. snipen was so far mijn beste game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Ik heb ook gisteren de covenanter gekocht, maar ik heb al heel wat damage kunnen doen. Het ging zelfs beter dan ik had gedacht.

Probeer je tier VI tanks head-on aan te vallen of zo?

Aan de andere kant zie ik mensen steen en been klagen over de pz38nA, terwijl de britse tanks niet beter zijn.
Misschien zijn mensen een tikkie verwend door altijd de beste tanks te gebruiken en weten ze hun tactieken niet aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
ik probeer te flanken, maar in bvb die defense map met die stad aan de rechterkant was het niet echt mogelijk om te flanken. had wat premium ammo mee, maar enige wat ik wist te bereiken was een churchill detracken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36

Nog even met oude bekenden van HARD platoon gespeelt. Blijft jammer dat HARDS min of meer gewoon dood is wat mij betreft. Vanavond maar eens even plotten wat ik daar aan ga doen :)
Hey ... jij speelt niet meer weet je nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
mjtdevries schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:14:
Ik heb ook gisteren de covenanter gekocht, maar ik heb al heel wat damage kunnen doen. Het ging zelfs beter dan ik had gedacht.

Aan de andere kant zie ik mensen steen en been klagen over de pz38nA, terwijl de britse tanks niet beter zijn.
Misschien zijn mensen een tikkie verwend door altijd de beste tanks te gebruiken en weten ze hun tactieken niet aan te passen?
ik klaag voornamelijk over de pz38nA omdat je gewoon vaak verkeerd word ingedeeld door het spel.. tegen tier 4 is het nog wel te doen met die niet echt sterke 50mm maar tegen tier 5/6/7/8 ben je vaak kansloos.. het ding heeft armor zo dun als papier en echt snel is die ook weer niet. je bent 8/10 potjes slecht ingedeeld en probeer je te snipen.. maar ja die 50mm he.. bounce, no dmg , 0 dmg.. we dit not dent it.. enz enz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jip99 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:21:
[...]

ik klaag voornamelijk over de pz38nA omdat je gewoon vaak verkeerd word ingedeeld door het spel.. tegen tier 4 is het nog wel te doen met die niet echt sterke 50mm maar tegen tier 5/6/7/8 ben je vaak kansloos.. het ding heeft armor zo dun als papier en echt snel is die ook weer niet. je bent 8/10 potjes slecht ingedeeld en probeer je te snipen.. maar ja die 50mm he.. bounce, no dmg , 0 dmg.. we dit not dent it.. enz enz :D
Het heet niet voor niets een 'light tank'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
User schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:22:
[...]
Het heet niet voor niets een 'light tank'...
dat snap ik.. maar scouten is niet helemaal mijn ding.. en snel is die niet dus met mijn slechte scout skill ben ik in de 2de minuut van het potje dood..

ik bedoel gewoon meer te zeggen dat je met deze tank gewoon eigenlijk alleen maar scout/kanon voer kan spelen/zijn.. en dat vind ik gewoon niet leuk.. maar ja je moet langs de pz38nA om bij de pzIV te komen en bij de Tiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
62km/h toch? (volgens wotopedia op mijn telefoon)
Dat halen de britse tanks niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
mjtdevries schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:24:
62km/h toch? (volgens wotopedia op mijn telefoon)
Dat halen de britse tanks niet
ja op een recht stuk.. maar acceleratie is niet super.... ik bedoel meer dat die niet wendbaar is.. zoals de T-7 of de M5..

maar mijn ervaring is gewoon dat de 50mm weinig dmg doet.. en scouten vind ik niet leuk, dus ik deed meer support bij de hevy's of snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
tja, support voor de heavy's zul je ook uit de flanken moeten doen. Daar probeer ik beter in te worden, maar je moet ook weer meer risico nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:05
mjtdevries schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:14:

De pz38NA heeft scoutmatchmaking (t/m tier 8 ), de covenanter niet (faced maximaal tier 6). Daardoor is de Covenanter een heel stuk leuker om te spelen ondanks dat zijn stats slechter zijn.

Babs out!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.