Zoals ik het begrijp, betekent het trouwens dat die cover voor iedereen wordt opgeheven. Dus; doe je teamgenoten en plezier en ga niet pal naast een TD staan om vervolgens met je schoten de tegenstander te attenderen op de aanwezigheid van jezelf, en die TD die nog net niet klaar was om te schieten

dus als je in een bosje staat dan moet je zorgen dat er 15+ meter voor je nog een bosje staat, en ze hebben geen idee waar het vandaan kwam.
Stond een keer bijna hele battle op zo'n 100m van paar Tier 8 vijanden en duurde erg lang voordat ze me gevonden hadden. Eentje had het door maar die kon niet vaak bewegen aangezien ik z'n tracks beschoot

Zo leuk om te zien dat hij zijn loop naar me heeft en niet kan schieten omdat ik niet gespot ben, terwijl ik hem wel kon schieten

Toen hij wel kon bewegen was ik natuurlijk wel snel dood..
Helemaal geniaal als je op zo'n moment een beetje arty support hebt.

Overigens; als die tegenstander wist waar je (ongeveer?) zat, verbaast het me wel dat hij niet een blind schot jouw kant op deed.
Ben op die manier laatst min of meer uitgescholden voor hacker: ik wist dat er een TD in een bosje op een heuvel stond, zag verder geen beweging en aangezien er geen andere cover in de buurt was, ging ik er van uit dat hij dus nog stond waar ik hem voor het laatst had gezien (anders had ik hem wel in het open veld zien rijden). --> blind granaat erin, zie een lijk verschijnen, en een "wtf?" over de chat.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.