Dat is inderdaad alleen met de beta, dat was bij World of Tanks ook zo in de beta, aleen dan kreegje gold per dag. Als World of Warplanes live gaat wordt natuurlijk ook de voortgang gereset.wsLy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:56:
[...]
Zoiets had ik ook gehoord, 2e gedeelte van je bericht dan. Echter.. iemand die ik ken die WoWP speelt zegt dat je met de eerste 5 wins ofzo goud verdient??? Neem aan dat dit toch alleen met de beta is?
Ah ok, didn't know that. Kan ik hem uit zijn droomwereld helpenAnoniem: 131162 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:07:
[...]
Dat is inderdaad alleen met de beta, dat was bij World of Tanks ook zo in de beta, aleen dan kreegje gold per dag. Als World of Warplanes live gaat wordt natuurlijk ook de voortgang gereset.
Gisteravond de T-44 gekocht, en vind em tot nu toe wel fijn. Moet nog wel betere turret/gun krijgen. Maar je merkt dat deze toch wat meer potentie heeft dan zijn voorganger.
I rest my case... Meeste damage gedaan van mijn team... in een leopard met gem. 70hp damage per schot
Come on team.. are you even trying?

Moet ik wel het oude topic sluiten 
Dus bij deze, we kunnen verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 29
Dus bij deze, we kunnen verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 29
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.