[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.192 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131162

wsLy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:56:
[...]

Zoiets had ik ook gehoord, 2e gedeelte van je bericht dan. Echter.. iemand die ik ken die WoWP speelt zegt dat je met de eerste 5 wins ofzo goud verdient??? Neem aan dat dit toch alleen met de beta is?
Dat is inderdaad alleen met de beta, dat was bij World of Tanks ook zo in de beta, aleen dan kreegje gold per dag. Als World of Warplanes live gaat wordt natuurlijk ook de voortgang gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Anoniem: 131162 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:07:
[...]

Dat is inderdaad alleen met de beta, dat was bij World of Tanks ook zo in de beta, aleen dan kreegje gold per dag. Als World of Warplanes live gaat wordt natuurlijk ook de voortgang gereset.
Ah ok, didn't know that. Kan ik hem uit zijn droomwereld helpen :P Hij dacht dat hij het goud kon behouden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteravond de T-44 gekocht, en vind em tot nu toe wel fijn. Moet nog wel betere turret/gun krijgen. Maar je merkt dat deze toch wat meer potentie heeft dan zijn voorganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
I rest my case... Meeste damage gedaan van mijn team... in een leopard met gem. 70hp damage per schot :') Come on team.. are you even trying?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jiglIs7.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Moet ik wel het oude topic sluiten :P
Dus bij deze, we kunnen verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 29

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.