Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 28 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 25.919 views

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-05 08:36
Ik heb zojuist de KV-1S gekocht.
Nu zit mijn crew op 100% en de eerste skill (BIA) op 62%.
Zou ik mijn crew gewoon omzetten of 100k bij elkaar sparen om ze op 90% te houden? Wie kan me hierin even adviseren :) Heb ook nog 1.5k gold op de bank

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 12:37

Plato112

Da is toch nie normaal!

Je hebt het over je KV-1 crew die je om wilt zetten naar je KV-1S?
Persoonlijk lijkt me dat wel een goed punt om je crewskill te behouden en dus credits (20k per crewlid) te gebruiken om zo die crew over te zetten. Je verliest zo verschrikkelijk veel gespaarde XP op je crew als je dat niet doet.

Speed limits are like herpes.

• timskiej
Klopt helemaal.
Bedankt voor de info.
Voor 1k gold kan ik ze ook nog omzetten naar de kv1s met 100%. Maar ik weet niet of dit rendabel is?

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Persoonlijk doe ik dit nooit, ik koop ook niet zo heel veel gold. Als je niet van plan bent veel gold te kopen zou ik het bewaren voor het unmounten van modules of het uitbreiden van je garage/barracks.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43
Gebruik zeker weten de 100k credits want dat scheelt je weer 10-20 potjes om ze naar de 100% te krijgen. Het gold moet je vooral gebruiken, vind ik, voor het unmounten van equipment en af en toe wat exp omzetten voor belangrijke modules. Barracks uitbreiden heb ik serieus nog nooit gedaan en alhoewel ik nu wel wat meer ruimte zou kunnen gebruiken zorg ik gewoon dat ik mijn crews zo optimaal mogelijk gebruik :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Barracks is inderdaad niet vaak nodig. Ik heb het één keer gedaan omdat ik nogal veel tanks heb en ik af en toe een crewmember overhoudt nadat ik een crew overgezet heb naar een tank die geen plaats heeft voor desbetreffende crewmember.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kojoottii schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 09:29:
[...]

Raar.hij of ik niet meer up to date ofzo I guess :P
Hij had het wel over een andere clan die aardig goed presteert op IEM die de OM Community gaat joinen. :Y

• psychoclown
KAZNA komt het eerste bij me op maar die hadden niet zo best gepresteerd dus... LTR? Aangezien PANDA er al in zit :P

• Nemean
  • Nu online

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:56:
KAZNA komt het eerste bij me op maar die hadden niet zo best gepresteerd dus... LTR? Aangezien PANDA er al in zit :P
Nope, nope :+

Overigens nieuwe Q&A van SS;
  • apparently there won't be special "emblems" for Ukraine (the trident), double-headed eagle (symbol of Russia) etc. - "there are flags for that"
  • there most likely be no "free tanks" during the arty tier 10 branch prologning ("there's enough arty around even without that")
  • it's possible to get 2 Lion of Sinai medals in space of 10 battles - one counts as "general" for the account, one counts as "special" for that given tank
  • crew skills have no effect on server spot check frequency (SS: the server checks whether the tank can spot the enemy vehicles in certain frequencies (from cca 0,5s to cca 3s) - these are not affected)
  • SerB's full title is "Vice president of Wargaming for game design"
  • a "wounded" crew member will always operate on 50 percent skill efficiency (absolutely, not 50 percent of his trained skill). However, if you put a crew into the tank that doesn't belong (for example a LT crew into a heavy) and the efficiency drops below 50 percent, the negative modifier will apply also on the "wounded crewmember" skill (eg it's not possible to actually BUFF skill by killing your crewmember)
  • each crewmember has his own collision model (for example two loaders - one is on the right of the gun, one on the left)
  • the "master" XP requirement does not depend on the day or hour of the week, the statistics for it are averaged on the week before that.
  • SU-122-44 won't be transferred to tier 8 (SS: there was a rumor going around)
  • if new arty vehicle is introduced into the branch a player has already unlocked, it will likely count as unlocked too (SS: in other words - if the player unlocked all 8 arties and new arty is introduced at tier 5, it'll be unlocked for the player if I understand that correctly)
  • WZ-111 premium tank that sometimes appears on the RU server wasn't introduced there officially, it's a press account
  • The Chinese tree is called Chinese tree and not PRC tree because some of the vehicles were used even in the pre-PRC warlord era
  • after the introduction of tier 10 arties, the arties will still have specific MM, but SerB mentions he's thinking about allowing a bigger difference between arties teams (for example 3 arties in one team, 4 in other).
  • 0.8.4 and 0.8.5 - changes in profitability of various tanks? "if necessery, as always"
  • German heavy branch with Grosstraktor, NbFz nad DW? "no comment for now"
  • SU-122-44 was made a premium tank because it was needed to push the SU-101 and Uralmash one tier up
Source: Klik

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Niveau van de andere spelers vandaag tot nu toe:

Ik weet dat het weekend is, en dus het niveau wat zakt. Maar 5 lemmingtrains na elkaar, dus 5 games ik vs 5 à 6 tegenstanders gaat er gewoonweg over. :'(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Plato112 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:25:
Persoonlijk doe ik dit nooit, ik koop ook niet zo heel veel gold. Als je niet van plan bent veel gold te kopen zou ik het bewaren voor het unmounten van modules of het uitbreiden van je garage/barracks.
Uitzondering maak ik wel als ik een volledig ervaren crew heb die overgaat op een nieuwe tank die een extra lid nodig heeft, dan is het maar voor een enkel figuur en scheelt het gelijk flink (erg jammer als je bijv een crew van 100% hebt met perks en vervolgens een loader met 50%/75%)

Soittakaa Paranoid!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Dat is inderdaad een goede reden voor een uitzondering.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik had laatst wat vreemd. Mijn crew van mn m37 naar mn priest omgezet. Bij de M37 waren ze 76% ongeveer dus in de priest kwamen ze rond de 65% (er ging iets meer dan 10% vanaf). Nouja prima 65% is imo nog altijd een stuk beter dan 50%!

Maar nu heb ik mn T-28 laten varen voor de upgrade naar de KV-1. Echter als ik mn 74% crew van mn T-28 wil omtrainen naar kv-1 dan resetten zet naar 50%? Ik snap niet helemaal waarom deze resetten en de andere crew gewoon omgetrained werd.

En wat is een fijne gun voor de KV-1? Die ene is een zeer hoge damage maar voor close range (niet echt mn sterke punt in dit spel) en de andere is accurater en beter geschipt voor lange afstanden maar de damage lijkt me erg sneu (damage van een t3/4 kanon)
seriouzz schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:55:
M37 -> Priest dan blijft de crew binnen dezelfde voertuigklasse, namelijk SPG.
Als je crew van de T-28 naar de KV-1 gaat, dan gaat die van een medium tank naar een heavy. Daardoor verlies je meer experience bij het omtrainen.
Dat klinkt zo logisch dat ik er gewoon niet aan heb gedacht! Maar een andere klasse tank kost dan extra veel. Want ze gingn van praktisch 75% naar nul! Maar goed weer wat geleerd.

[Voor 26% gewijzigd door Postius op 02-02-2013 15:02]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• seriouzz
Als je crew van de T-28 naar de KV-1 gaat, dan gaat die van een medium tank naar een heavy. Daardoor verlies je meer experience bij het omtrainen.

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik heb mijn KV-3 crew bijna op 100%, welke sec skill is het beste om hierna te trainen?
Denk gewoon BIA?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

thijsco19 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:06:
Ik heb mijn KV-3 crew bijna op 100%, welke sec skill is het beste om hierna te trainen?
Denk gewoon BIA?
Repairs. Als repairs 100% is, omtrainen naar BIA. Daarna weer repairs.

"Oooh Jeroen!"

• psychoclown
@Postius - Daarom is het gewoon ook slimmer, zoals heel de week al besproken is hier, om pas vanaf tier 5 crews mee te nemen.
Kaap schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:06:
[...]

Repairs. Als repairs 100% is, omtrainen naar BIA. Daarna weer repairs.
Deed ik vroeger ook maar tegenwoordig doe ik gewoon meteen BIA want dat scheelt of veel gold of veel verloeen exp. Repair is wel verdomde handig maar zonder kan ook best prima.

• Postius
psychoclown schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:11:
@Postius - Daarom is het gewoon ook slimmer, zoals heel de week al besproken is hier, om pas vanaf tier 5 crews mee te nemen.

[...]

Deed ik vroeger ook maar tegenwoordig doe ik gewoon meteen BIA want dat scheelt of veel gold of veel verloeen exp. Repair is wel verdomde handig maar zonder kan ook best prima.
Het ging mij niet om wat slimmer is ook al is het heel de week besproken, mischien als je heel de week alle posts had gelezen was je dat opgevallen :+ , het gaat mij om de achterliggende mechanieken zodat ik het spel beter kan begrijpen, gedoe min maxen maakt me een stuk minder uit. Maar de wiki blinkt soms uit in het geven van de informatie die je niet nodig hebt en niet alles is altijd even duidelijk in dit spel. Ik vraag niet altijd blind wat ik moet doen maar waarom.

[Voor 20% gewijzigd door Postius op 02-02-2013 15:17]

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Als het omtrainen weer gold/credits kost wil ik liever in een keer de goede skill trainen.
Dus BIA is toch wel de beste?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

seriouzz schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:55:
Precies.

Sterker nog, die extra verlies is zo groot dat ik er in de regel naar neig om gewoon met een nieuwe crew te beginnen en de rest in de barracks laten zitten. Zo heb ik nog een vol DE medium crew uit m'n VK3601H in de barracks zitten die ik niet meenam naar m'n Tiger. Als ik op enig moment de Panther/E-50-lijn of trouwens de nieuwe die vanaf VK3002DB zou beginnen wil doen kan ik daar gelijk mee aan de slag :)

Soittakaa Paranoid!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Postius schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:53:
En wat is een fijne gun voor de KV-1? Die ene is een zeer hoge damage maar voor close range (niet echt mn sterke punt in dit spel) en de andere is accurater en beter geschipt voor lange afstanden maar de damage lijkt me erg sneu (damage van een t3/4 kanon)
85 mm F-30 is gewoon de beste gun voor de KV-1, zeker op de middellange afstand.
Niet te inaccuraat, goede penetration en redelijke damage.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:03
Doe ik net in een potje ruim 7000 schade met de T110E5, krijg ik er maar 1144 experience voor (geen premium), en niet eens een medaille :(
Victory!
Battle: Karelia zaterdag 2 februari 2013 16:43:50
Vehicle: T110E5
Experience received: 1.144
Credits received: 62.002

• Nemean
  • Nu online

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ThomasG schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:01:
Doe ik net in een potje ruim 7000 schade met de T110E5, krijg ik er maar 1144 experience voor (geen premium), en niet eens een medaille :(

[...]
Voor damage krijg je ook geen achievement.

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik heb die after battle report mod (deze), hij werkt wel maar de wins / battle klopt niet hij telt de defeats niet op bij battles?
Heb 4 battle's gespeeld en 2 defeats maar hij geeft dit aan: "Wins / Battles 2 / 2 100%".
Iemand die oplossing weet?

[Voor 4% gewijzigd door thijsco19 op 02-02-2013 17:06]

• timskiej
Heb mijn KV-1 verkocht, en van die credits mijn crew overgezet naar de kv-1s.
Welk is een goede gun op de kv-1s? Ik lees over de 85mm en 120(of was het 122?) verschillende meningen.
Wel wennen die kv1-s :X hij speelt niet zo als de kv-1

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Tot dat ik de topgun had, heb ik met de 122mm gespeeld (het is dus de 122mm). zorg dat je een paar gold ammo mee neemt is wel handig tegen de wat hogere tiers.

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

De 122mm D2-5T maakt de KV-1S zo gevreesd, maar welke gun je daarvoor gebruikt is afhankelijk van je speelstijl. De eerst 122mm is namelijk een derp-gun die zeer inaccuraat is en de 76mm doen erg weinig damage. Geen van die guns is fijn maar je moet er doorheen.

Aangezien de KV-1S is een stuk minder heavy is dan een KV-1, is het niet verwonderlijk dat het heel anders speelt. Je zult minder op je armor en meer op je snelheid moeten vertrouwen.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Ik heb hem eindelijk :P Ace Badge op de SU-26
2112 damage done, 2 hits en churchill was weg :P

Tevens ook sharpshooter en master gunner medal gekregen haha

799 non-premium en 1198 met premium.

[Voor 15% gewijzigd door wsLy op 02-02-2013 17:52]

Stichting Hobbyserver

• TRX
  • Laatst online: 07-05-2015
geen idee hoe het zit met max arty 3x3

had net 2x een 5x5 8)7

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:48

wontcachme

You catch me? No you wont

TRX schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:16:
geen idee hoe het zit met max arty 3x3

had net 2x een 5x5 8)7
Arty is maximaal 5x5, niet 3x3

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• wsLy
O mijn god dit potje is nog meer awesome dan het vorige :D

Stichting Hobbyserver

• TRX
wontcachme schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:18:
[...]

Arty is maximaal 5x5, niet 3x3
wat mij betreft wordt dat gelijk nu nog 3x3

arty vindt ik best leuk, maar 3 is wel genoeg

• wsLy
3x3 arty is meer dan voldoende, vooral als je in tier 10 potjes aan iedere kant 5 tier 8 arties hebt... daar wordt je niet bepaald vrolijk van.

Hmm weer 30 battles erop zitten vandaag, had niet verwacht dat het zo goed zou lopen vandaag. Eerste tien potjes vielen nogal tegen vanmiddag, win, loss, win, loss... maar uiteindelijk afgesloten van 23 wins en 7 losses.

De afgelopen week heeft me flink goed gedaan mbt winratio, zit nu op 53,96%. Nog 5 battles op rij winnen en het is precies 54%. Maar dat is iets voor morgen ofzo.

Stichting Hobbyserver

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:48

wontcachme

You catch me? No you wont

TRX schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 19:26:
[...]

wat mij betreft wordt dat gelijk nu nog 3x3

arty vindt ik best leuk, maar 3 is wel genoeg
Ongeveer iedereen wil 3x3 maar WG wil dat niet omdat de wachtrij voor arty dan te lang wordt

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Postius
Kan door mijn lagere tiers komen maar ik heb nog nooit 5x5 arty gezien. Maximaal 4 aan 1 kant en dat is echt minder dan 5 keer gebeurd. Meestal is het toch 3 of minder. Kan op de hogere tiers compleet anders zijn natuurlijk maar 5x5 battle is rond tier 3/4/5 bij mij vrij zeldzaam. De geen arty battles af en toe zijn ook wel is een aangename afwisseling moet ik zeggen maar over het algemeen vindt ik de SPG's wel wat toevoegen, als het zoals aangehaald maar niet teveel worden.

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Postius schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 19:56:
Kan door mijn lagere tiers komen maar ik heb nog nooit 5x5 arty gezien. Maximaal 4 aan 1 kant en dat is echt minder dan 5 keer gebeurd. Meestal is het toch 3 of minder. Kan op de hogere tiers compleet anders zijn natuurlijk maar 5x5 battle is rond tier 3/4/5 bij mij vrij zeldzaam. De geen arty battles af en toe zijn ook wel is een aangename afwisseling moet ik zeggen maar over het algemeen vindt ik de SPG's wel wat toevoegen, als het zoals aangehaald maar niet teveel worden.
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel arty's er zijn en welke tier, maar ik heb af en toe wel eens een potje met 5x5 al zijn die wel zeldzaam (tier 7).
3x3 vind ik echt een goede max, al vind ik battle zonder ook wel erg fijn.

• wsLy
thijsco19 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 20:17:
[...]

Het ligt er natuurlijk aan hoeveel arty's er zijn en welke tier, maar ik heb af en toe wel eens een potje met 5x5 al zijn die wel zeldzaam.
3x3 vind ik echt een goede max, al vind ik battle zonder ook wel erg fijn.
Op tier 9 en 10 zijn die 5x5 arty potjes anders niet zeldzaam... maar al te vaak dat ik dat tegenkom.. ;(

Stichting Hobbyserver

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Mijn max is t8 en die speel ik niet vaak, op t7 zie ik ze wel eens maar niet vaak. En lager zie ik zo ook minder.

Omdat er misschien overheen gelezen is/word.

Ik heb die after battle report mod (deze), hij werkt wel maar de wins / battle klopt niet hij telt de defeats niet op bij battles?
Heb 4 battle's gespeeld en 2 defeats maar hij geeft dit aan: "Wins / Battles 2 / 2 100%".
Iemand die oplossing weet?

[Voor 66% gewijzigd door thijsco19 op 02-02-2013 20:41]

• wsLy
Heb je toevallig world of tanks afgesloten nadat je 2 keer had verloren? Want hij houdt het alleen bij per sessie.

Stichting Hobbyserver

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik weet dat hij het per sessie onthoud, Ik bedoel het ook per sessie.

• psychoclown
Video's van gisteravond staan online op mijn kanaal en tevens ga ik nu weer streamen :)

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:23
So typical....

Tier 8 tot 10 battle met 3 tier 10s per team, je verwacht die dragen het team wel:

733 damage met zijn 3-en en ze bezetten de onderste 4 plekken, uninstall de game dan gewoon. |:(

erutangiS

• seriouzz
Gisteren ook zo'n battle gehad. Als enige T7 in een T8/T9 battle, uiteraard kan je dan niet de uitkomst beslissen, als de rest van het team niet weet hoe het spel werkt. |:(

• TRX
wontcachme schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 19:52:
[...]

Ongeveer iedereen wil 3x3 maar WG wil dat niet omdat de wachtrij voor arty dan te lang wordt
ja, daar zit wel wat in.
's ochtend had ik vaak 7x7 :X

maar dan nog.... 3x3 is echt genoeg. dan maar een langere wachtrij.
eerlijk gezegd denk ik dat die rij wel gaat meevallen met 160k spelers online

Defeat
Battle: Mines zondag 3 februari 2013 11:19:24
Vehicle: T110E5
Experience received: 961
Credits received: 59.686

5 kills.... ruim meer dan 4k damage en dan verliezen... aaaaaaaaaaaaaargh :F

[Voor 20% gewijzigd door TRX op 03-02-2013 11:43]

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-03 10:42
Ik wil dit proberen, heeft er iemand misschien een invite code voor mij?

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Invite code heb je niet nodig. Gewoon een account maken.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Gisteren ziek platoontjes gedaan met een maat van me, Partytanker. Ik e-50 hij t-54 (enkele potjes met mn JP erbij ook waar ik ook ziek aan het huishouden was). Jammer van enkele retard teams, want wij hebben niet één slecht potje gespeeld.
Nog 8k naar de E50m, ga mijn E50 missen. Wss haal ik die e50m toch nooit van stal, zoals de meeste andere tier 10 tanks in mijn garage.

Name Total Per battle
Victory ratio: 71.43%
Battles: 14
Efficiency: 2908.25
WN6: 2618.93
Average tier: 8.5
Experience: 10419 744.21
Capture points: 104 7.43
Defense points: 2 0.14
Damage: 40799 2914
Kills: 29 2.07
Spotted: 17 1.21

• Postius
Wel extreem veel geklaag over teams trouwens ook opvallend, mensen realiseren zich dat je net zo vaak een slecht team als een goed team zult hebben? En voor je tegenstander precies hetzelfde :p. Ik snap dat het frustrerend kan zijn maar het is 15v15 nee zo heel veel invloed heb je niet helaas.

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Net EvilJoe afgemaakt met mijn God Gun (BL-10) op de ISU... begon hij te klagen dat ik een super noob was etc... aan zijn taalgebruik te zien is het een Pool. :p Siema EvilJoe, siema.

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Tricq schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:54:
Ik wil dit proberen, heeft er iemand misschien een invite code voor mij?
Maar een invitecode is wel nuttig want je krijgt gratis goud. Ik heb helaas mijn codes vorige week weggegooid :(

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:23
Postius schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:06:
Wel extreem veel geklaag over teams trouwens ook opvallend, mensen realiseren zich dat je net zo vaak een slecht team als een goed team zult hebben? En voor je tegenstander precies hetzelfde :p. Ik snap dat het frustrerend kan zijn maar het is 15v15 nee zo heel veel invloed heb je niet helaas.
Ach, het grootste probleem is dat je vaak na 2 minuten aan de hand van de verdeling van de tanks al kunt zien of je gaat verliezen of niet. Ik vind het nooit zo erg om te verliezen als de tegenstander gewoon beter is maar wel als je eigen team gewoon niet nadenkt en het vanaf start al verliest. Hetzelfde geldt trouwens ook als hetzelfde gebeurt bij de tegenstander. Ook als je ruim wint door stommiteiten van de tegenstander kan ik het geen leuk potje vinden.

[removed]

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hier nog een invite code: Y68PCF-MV2F8X

BTW: weet iemand nog waar retail boxes te koop zijn?

[Voor 42% gewijzigd door TweakJerommeke op 03-02-2013 15:41]

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm, ik ben ff in het oudpapier gaan neuzen en m'n codes lagen er nog dus bij deze:

Y68PZV-NM8W5G
Y68PTM-KK7X6S
F97G-WW93-AP6D
Y29C-FM67-EY2V
Y58R-KE37-EB9F

Één of twee zijn er waarschijnlijk al gebruikt, maar de bovenste twee zouden het in ieder geval nog moeten doen.
Laat even weten als je er een gebruikt zodat ik die kan doorstrepen.
redwing schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:26:
[...]

Ach, het grootste probleem is dat je vaak na 2 minuten aan de hand van de verdeling van de tanks al kunt zien of je gaat verliezen of niet. Ik vind het nooit zo erg om te verliezen als de tegenstander gewoon beter is maar wel als je eigen team gewoon niet nadenkt en het vanaf start al verliest. Hetzelfde geldt trouwens ook als hetzelfde gebeurt bij de tegenstander. Ook als je ruim wint door stommiteiten van de tegenstander kan ik het geen leuk potje vinden.
Hier kan ik me helemaal in vinden. Er zijn te veel battles die heel erg gemakkelijk door één team gewonnen worden. Het is geen gevecht meer en ook helemaal niet spannend. Of je team is weg als je even niet oplet of je moet vol gas er doorheen omdat je anders helemaal geen kans krijgt om damage te doen.

[Voor 56% gewijzigd door Plato112 op 03-02-2013 17:47]

• TRX
TweakJerommeke schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:12:
Net EvilJoe afgemaakt met mijn God Gun (BL-10) op de ISU... begon hij te klagen dat ik een super noob was etc... aan zijn taalgebruik te zien is het een Pool. :p Siema EvilJoe, siema.
oOo

• wsLy
Laatst was hij bij mij in battle, was hij ook aan het klagen toen hij dood ging :')

Stichting Hobbyserver

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-03 21:20
Net 20 ELC AMX in game gehad ...sta ik daar met mijn gwpanter :S.

Groot
http://dl.dropbox.com/u/43451169/20%20elc%20Amc.jpg

edit: ergens anders ook nog gedeeld waar ik niet wil dat ik continu inv krijg/bekent ben/word en wou even snel linken.

[Voor 24% gewijzigd door NoNoAD op 03-02-2013 21:32]

skullcrusher

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Waarom heb je eigenlijk je eigen naam blanco gemaakt?

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Eindelijk!
Victory!
Battle: Prokhorovka zondag 3 februari 2013 21:38:52
Vehicle: IS-8
Experience received: 1.971
Credits received: 60.643
Battle Achievements: Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Gewoon een single potje ;)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• seriouzz
Ik was vergeten hoe tof de KV-2 kon zijn. 5 keer geschoten (waarvan 1 keer 2 maal helemaal ernaast, dus geen damage van dat shot). _/-\o_

[Voor 3% gewijzigd door seriouzz op 03-02-2013 22:09]

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Laat maar was nog niet wakker sorry..... 8)7

[Voor 112% gewijzigd door ShockWave op 04-02-2013 06:12]

Star Citizen referralcode

Anoniem: 444472

TweakJerommeke schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:27:
Hier nog een invite code: Y68PCF-MV2F8X

BTW: weet iemand nog waar retail boxes te koop zijn?
Daar zat ik dus laatst ook weer naar te kijken ja, maar die dingen lijken wel overal uitverkocht... :| Mooi balen, voor €10 kreeg je wel een goede deal! :)

• timskiej
Heb een KV-1S en een Grille. Maar dat arty spelen is boring :| wil een nieuwe lijn starten, iemand een suggestie wat een leuke fun tank is? :P

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
Hellcat

• Appie Heijn
Eensch! Jagdpanther Ferdi lijn is ook leuk

Goh ik bereid me maar voor op een drama week denk ik. Heb afgelopen 2 uur een winstrike van jewelste. 9/10 keer een +1200xp met m'n IS8. IS7 ligt nog 80k van mij af ;) GOT here i come ;)

[Voor 31% gewijzigd door Appie Heijn op 04-02-2013 00:02]

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:53
Goed, ik ben nu een paar weken bezig en heb alweer een tijdje een Tier 5 tank (PzIII/IV). Daarnaast ook bezig om de KV-1 bij elkaar te knokken.

Is er nog een plaatsje vrij in GOT2? Lijkt me leuk om in clanverband te kunnen spelen, maar ik las een aantal pagina's terug dat GOT2 (bijna) vol zit

Username op WoT is RvL001, mocht dat van belang zijn

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
GoT/2 zitten inderdaad vol op dit moment, wel kunnen geinteresseerden ons ingame channel joinen, ook zijn TS en een gedeelte van het forum voor alle tweakers toegankelijk.

• RvL
Jammer om te horen, maar was te verwachten natuurlijk. Heb ondertussen wel een account aangemaakt op 't forum en zal me zeker ook eens laten zien in het ingame channel.

Nu de dekens nog...

• solique
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

Gisteren paar leuke med tc's gespeeld.
Begin ging goed met de VK, jammer dat ik toch vaak als blokkade mocht dienen en dus schietvoer. :P
De grille blijft soms toch vage afwijking houden, shells vliegen alle kanten op zelfs als cirkel vol op een tank staat.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 18:25

themaxter

Bugged..

Yup gisteren sinds lange tijd ook weer eens wat medium TC's gedaan :)
Zelf ook een tijdje als plaatsvervangend Field Commander (sorry solique dat ik je soms als kanonnenvoer inzette :P). Merk wel dat die medium TC's anders zijn als champion. Arty heeft meestal een ondergeschiktere rol en de TC's duren ook meestal minder lang.

Begin nu ook eindelijk mijn loss streak van de afgelopen twee maanden weer te compenseren. Winrate bleef maar zakken, laaatste week eigenlijk alleen maar 60%+ winrates gehad dus zit nu weer boven de 54% :)

[Voor 24% gewijzigd door themaxter op 04-02-2013 10:15]

• wsLy
Haha ik had gisteren weer voor het eerst sinds 6 dagen een slechte dag :P Met leed en moeite 60% winrate gehaald en voornamelijk lage tiers gespeeld omdat het op tier 8-10 een drama was... Blijkbaar merkten meerdere spelers dat.. aangezien de lage tiers (1-5) volzaten met mensen die al een paar duizend battles om hun naam hadden staan.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Van het weekend wel weer een aantal lekkere potjes gehad. Ik heb tevens de type 58 afgemaakt en afgerond op 75 battles en daar een hele leuke tijd mee gehad. De IS-2 staat inmiddels in de garage en helaas nog niet hele goede battles mee gehad, de dubbel was daarentegen erg goed maar de rest van de potjes waren beter in de verloren potten (oa. top speler in een dikke tier 10 match).

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 07:49
Gisteren de grootste grap ooit gehad met mijn Hummel.
Op sandriver werd ik door een T50-2 (26% health) en een ELC-AMX (22%) gespot, beide kwamen ze van een andere kant en probeerden achter me te komen, klappen op elkaar en beide dood :), had er nooit bij stil gestaan dat dit mogelijk was...

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• psychoclown
Zal wel een mooi gezicht zijn geweest :+

Anoniem: 498773

TweakJerommeke schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:12:
Costarring (Chaffee) vs EvilJoe (IS-7) = 1 - 0

Fun times....

P.S.
Oh ja, dan moet 't plaatje er ook bij...

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 498773 op 04-02-2013 11:30]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dit weekend hard door gegrind in de T-43. Vanavond kan ik de T-44 kopen.

Vond de t-43 wel lekker wegspelen op zich. Hij is niet super sterk ofzo, maar makkelijk te spelen als support/flanker.

• wsLy
O eindelijk de 54% aangetikt gisteren :P
Battles Participated: 5.623
Victories: 3.037 (54,01%)
Defeats: 2.510 (44,64%)
Draws: 76 (1,35%)

XVM config waar ik de WN6 rating test (van de laatste 60 dagen, over het algemeen accurater dan gewone efficiency)

Stichting Hobbyserver

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:56
dynosu schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:30:

Vond de t-43 wel lekker wegspelen op zich. Hij is niet super sterk ofzo, maar makkelijk te spelen als support/flanker.
Leuke lijn om te grinden hoor!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 18:25

themaxter

Bugged..

wsLy schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:35:
O eindelijk de 54% aangetikt gisteren :P
Battles Participated: 5.623
Victories: 3.037 (54,01%)
Defeats: 2.510 (44,64%)
Draws: 76 (1,35%)

XVM config waar ik de WN6 rating test (van de laatste 60 dagen, over het algemeen accurater dan gewone efficiency)
[afbeelding]
Zit ook op 54.01% :) Met bijna net zoveel battles trouwens.. (5689)

Maarre waar haal ik die WN6 xvm config? :>

[Voor 4% gewijzigd door themaxter op 04-02-2013 12:31]

• solique
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

dynosu schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:30:

T-44 werkt grotendeels hetzelfde al kan je zeker door de toegenomen snelheid wat meer een allround rol vervullen. Wel gelijk een wet ammo rack in de T-44 zetten anders plof je bij elke lucky shot.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• wsLy
themaxter schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:29:
[...]

Zit ook op 54.01% :) Met bijna net zoveel battles trouwens.. (5689)

Maarre waar haal ik die WN6 xvm config? :>
Momenteel heb ik de WN6 alleen onder TAB staan, moet nog kijken of ik hem implementeer in de marker of niet.

Versie 0.4 van mijn config is hier te downen: http://wsly.nl/wot/XVM.xvmconf (rechtsklik -> opslaan als)

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Deel van de TS weer een update gegeven, waaronder de FAQ eruit en gamemodes erin.

• wsLy
Mocht iemand wat tutorials nodig hebben voor VK2801 dan raad ik deze persoon zijn Youtube kanaal aan: YouTube: tazilon2003

meer dan 21.000 battles op zijn VK2801 en geeft echt duidelijke uitleg over wat hij doet en waarom hij bepaalde beslissingen neemt.

Stichting Hobbyserver

• dynosu

dynosu

Orly ?

bah vk2801, gisteren nog door plato getrolled in zijn vk2801.

BAH! ./mep plato

p.s.

* dynosu heeft best zin om vanavond weer verder te trollen in zijn T-43

[Voor 35% gewijzigd door dynosu op 04-02-2013 16:41]

• wsLy
4e battle met de Leopard :P

[Voor 47% gewijzigd door wsLy op 04-02-2013 16:48]

Stichting Hobbyserver

• Appie Heijn
https://dl.dropbox.com/u/...S8_07_lakeville.wotreplay
Wie kan mij vertellen wat er met die t-69 gebeurde? Helemaal aan het einde van de replay. Ziet er op z'n zachtst gezegd verdacht uit ....

• RvL
Lijkt wel alsof hij uit zichzelf ineens ontploft? Misschien een of andere geavanceerde vorm van lag???

Nu de dekens nog...

• Appie Heijn
RvL schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:19:
Lijkt wel alsof hij uit zichzelf ineens ontploft? Misschien een of andere geavanceerde vorm van lag???
Suicide button? >:)

• Postius
Mischien was het al langer bekend maar ik zat op de World of Warships pagina te kijken. En daar stond het volgende stukje tekst:
The MMO war series—World of Tanks, World of Warplanes and World of Warships—will soon unite to create the ultimate gaming universe gathering millions of players into a single community of war gamers.
Dat vond ik toch wel interessant. Ben benieuwd hoe ver ze daarin uiteindelijk gaan.

• BNRG
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-03-2013
Postius schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:38:
Mischien was het al langer bekend maar ik zat op de World of Warships pagina te kijken. EN daar stond het volgende stukje tekst:

[...]

Dat vond ik toch wel interessant. Ben benieuwd hoe ver ze daarin uiteindelijk gaan.
Hopelijk all the way of helemaal niet, maar toch eerst eens kijken of die world of warplanes en BB's de moeite gaat zijn.

• wsLy
Nja als ze het echt volledig gaan samenvoegen dan moeten er ook AA-tanks komen, want volledig afhankelijk zijn van air-support wil ik liever niet zijn...

Even een foutje rechtzetten van de XVM config update van vanochtend. De WN6 rating is niet van de afgelopen 60 dagen maar dit is de overall WN6 rating.

Zo ik sluit vandaag af met 34 battles gespeeld en 25 wins, toch weer 73,5% gewonnen.

Stichting Hobbyserver

• TRX
net een potje samen met overlord. hij deed het goed, maar we verloren :/
hij schoot 4x op een ferdinand zonder damage.... oh hij had een t95
ik dacht: die schiet alles aan barrels, maar nee... tis ook maar een mens :+

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:44

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Lol hij ontplofte ook met enorme schade.. nog nooit gezien.

• wsLy

Eindelijk eens degelijke settings gevonden voor msi afterburner en render progamma.

Stichting Hobbyserver

• Nemean
  • Nu online

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appie Heijn schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:01:
https://dl.dropbox.com/u/...S8_07_lakeville.wotreplay
Wie kan mij vertellen wat er met die t-69 gebeurde? Helemaal aan het einde van de replay. Ziet er op z'n zachtst gezegd verdacht uit ....
2 dingen vallen mij op, die ik erg lame vind.

Eerst wacht je op de T69 tot hij een shell heeft geschoten op de JagdPanther om vervolgens zijn kill te jatten, wat aardig triest is, je had makkelijk kunnen schieten maar je wacht even tot je zeker weet dat je hem kon doden. Daarna ga je opzettelijk in zijn line of fire staan zodat hij geen shells kan vuren op de laatste tank / IS. Hoezo egoïstisch.. voor een BiA achievement? :') Get real.. iemand teamdamagen ben ik vaak tegen maar in dit geval vraag je er hard om.

[Voor 9% gewijzigd door Nemean op 04-02-2013 22:38]

• wsLy
Nemean schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:37:
[...]

2 dingen vallen mij op, die ik erg lame vind.

Eerst wacht je op de T69 tot hij een shell heeft geschoten op de JagdPanther om vervolgens zijn kill te jatten, wat aardig triest is, je had makkelijk kunnen schieten. Daarna ga je opzettelijk in zijn line of fire staan zodat hij geen shells kan vuren op de IS. Hoezo egoïstisch.. voor een BiA achievement? :') Get real.. geef hem groot gelijk om op je te schieten..
Gaat over het feit dat de T69 ontploft...

Stichting Hobbyserver

• Nemean
  • Nu online

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:38:
[...]

Gaat over het feit dat de T69 ontploft...
Dat boeit me geen fluit, al vaker zien gebeuren en komt waarschijnlijk door einde van de battle. Gaat mij om het geen wat de replay mij laat zien. Ik vind het lame, je hoeft het niet met me eens te zijn maar vind het vrij kinderachtig.

• Appie Heijn
Nemean schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:40:
[...]

Dat boeit me geen fluit, al vaker zien gebeuren en komt waarschijnlijk door einde van de battle. Gaat mij om het geen wat de replay mij laat zien. Ik vind het lame, je hoeft het niet met me eens te zijn maar vind het vrij kinderachtig.
Heerlijk die subtiliteit in je reactie(s). Toch snap ik het wel een klein beetje. Voorafgaand, we hadden zulke bagger potjes, dit was de eerste lekkere pot waar we met ons 2'en domineerden. Ik wachtte met killen van de jagdpanther omdat cold hem graag wou voor de medaille. Daarom keek ik ook achterom... Twijfel, twijfel... f@k it! Duurt te lang met die rijdende bunker(ST1).

Toen kwam de volgende uitdaging, de IS, lamzakje raakte mij 2 keer dus verdiende punishment, helaas had de T69 andere plannen en vond ik dat ik wel genoeg kills gesnoept had. Dus de laatste voor Cold...
Lullig voor de T69 maar die had het naar mijn mening minder verdient dan Cold. Dat ie uit frustratie op mij schoot, no problem.

En ja hoe "kinderachtig" het ook was, it felt good! na zoveel bagger potjes.

Maar dat ie zo vreemd uit beeld explodeerde snap ik nog steeds niet.

[Voor 5% gewijzigd door Appie Heijn op 04-02-2013 23:07]

Anoniem: 498773

wsLy schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:47:
Nja als ze het echt volledig gaan samenvoegen dan moeten er ook AA-tanks komen, want volledig afhankelijk zijn van air-support wil ik liever niet zijn...

Even een foutje rechtzetten van de XVM config update van vanochtend. De WN6 rating is niet van de afgelopen 60 dagen maar dit is de overall WN6 rating.

Zo ik sluit vandaag af met 34 battles gespeeld en 25 wins, toch weer 73,5% gewonnen.
WoT, WoWP en WoBS worden alleen op account niveau geïntegreerd.
Geen "combined arms" (voorlopig)

Wat ze wel van plan zijn is o.a. dat je premium ook geldig is in de andere spellen (premium gekocht in WoT, dan heb je ook premium in WoBS en WoWP).
Met goud dat je in WoWP gekocht hebt, kun je ook dingen kopen in WoBS etc.
Ook clanwars worden op termijn geïntegreerd.

• wsLy
Anoniem: 498773 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:52:
[...]

WoT, WoWP en WoBS worden alleen op account niveau geïntegreerd.
Geen "combined arms" (voorlopig)

Wat ze wel van plan zijn is o.a. dat je premium ook geldig is in de andere spellen (premium gekocht in WoT, dan heb je ook premium in WoBS en WoWP).
Met goud dat je in WoWP gekocht hebt, kun je ook dingen kopen in WoBS etc.
Ook clanwars worden op termijn geïntegreerd.
Zoiets had ik ook gehoord, 2e gedeelte van je bericht dan. Echter.. iemand die ik ken die WoWP speelt zegt dat je met de eerste 5 wins ofzo goud verdient??? Neem aan dat dit toch alleen met de beta is?

Stichting Hobbyserver

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-05 21:09
Ja, alleen met beta. Bij de beta van WoT kreeg je ook elke dag een beetje gold.

Ben zelf sinds een weekje weer vol aan de WoT, heb nu de M8A1 waar ik best enthousiast over ben. Speelt lekker! Daarnaast nog een PzKpfw III, die ik bijna kan inruilen voor een III/IV.

XBL: Sgt Rik NL

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee