[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.197 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Nog 3k XP voor mijn T5 :) En dat in 2 dagen
Net een winning streak gehad met mijn t-28.
Heerlijke tank, als je op een afstandje blijft :P

En met mijn duitse tank heb ik bijna de wespe. Ben benieuwd hoe dat bevalt.

[ Voor 4% gewijzigd door timskiej op 23-01-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxz
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Helaas van mijn kant weer een noob vraagje.
Ik lees me de afgelopen dagen helemaal suf aan handleidingen ed,
maar kwam ook een stukje tegen over MODS.

Gebruiken jullie mods, en zo ja, welke?

Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Korte vraag: Wie speelt er een KV-4 (of heeft deze veel gespeeld), hoe verhoud deze zicht tot de Tiger2?
Is het een goede combo om beide te hebben? Als in, beide een verschillende speelwijze?

Tevens: Zijn de ST-1 en IS-4 gemiddeld goede tanks voor end-game?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Droxz schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:46:

Jazeker J1mb0's crosshair mod, XVM en Statistics pack zijn mijn favoriet.
Daar ga ik waarschijnlijk nog wel zoom-out mod aan toevoegen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:36
Die nieuwe nieuwe minimap van Locastan met de tiers vermelding in minimap vind ik ook heel handig. En ook de hitlog ingame vind ik wel handig Blijf trouwens genieten van SU-122-44. Wat een leuke premium TD om meet te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Droxz schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:46:

Momenteel in gebruik
Jimbo's croshairmod
Jimbo's contourmod
Gnomefather historical gunssoundmod
Zoommod (NIET voor arty...)
XVM
WoT Logger voor het bijhouden van je statistics. (even op page 1 kijken voor voorbeeld)

Ooit gebruikt en handig om te hebben.
Hitzoneskins om vanaf tier 8 te kunnen zien waar je het beste kan raken. (even op page 1 kijken voor de voorbeelden).

Houdt er wel rekening mee dat als er weer een patch komt sommige mods eerst een update nodig hebben voordat ze weer goed werken met de nieuwe versie.

[ Voor 49% gewijzigd door ShockWave op 23-01-2013 11:10 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxz
  • Niet online
ShockWave schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:58:
[...]

Momenteel in gebruik
Jimbo's croshairmod
Jimbo's contourmod
Gnomefather historical gunssoundmod
Zoommod (NIET voor arty...)
XVM
WoT Logger voor het bijhouden van je statistics. (even op page 1 kijken voor voorbeeld)

Ooit gebruikt en handig om te hebben.
Hitzoneskins om vanaf tier 8 te kunnen zien waar je het beste kan raken. (even op page 1 kijken voor de voorbeelden).

Houdt er wel rekening mee dat als er weer een patch komt sommige mods eerst een update nodig hebben voordat ze weer goed werken met de nieuwe versie.
Mijn dank is zeer groot! :9~

In de OP stond ook nog een lijstje, deze heb ik dus blijkbaar gemist.
Gisteren nog even wat potjes gedaan, maar het is duidelijk dat ik nog genoeg te leren heb hahahahaha.
Als beginner wil ik vaak te snel naar voren rushen en kills maken,
ik moet me echt aanleren om rustig aan te doen :F

Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Gisteren 41 battles gespeeld, 31 gewonnen.
Vandaag: Wins / Battles 1 / 7 14.2%

:')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 15:17

Darkasantion

Just keep swimming!

Droxz schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:35:
[...]

Mijn dank is zeer groot! :9~

In de OP stond ook nog een lijstje, deze heb ik dus blijkbaar gemist.
Gisteren nog even wat potjes gedaan, maar het is duidelijk dat ik nog genoeg te leren heb hahahahaha.
Als beginner wil ik vaak te snel naar voren rushen en kills maken,
ik moet me echt aanleren om rustig aan te doen :F
Dat is inderdaad het allerlaastigse om te leren, geduld hebben afwachten en het moment herkennen dat je wel volle bak naar voren mag scheuren in je tank.

Het is gewoon een kwestie van leren en weten wat je wel en niet kunt hebben met je tank.
Zo heb potjes in mijn Hetzer als toptier dat ik redelijk voorin mee kan doen en dat ik confrontaties niet uit de weg ga, maar zodra ik dan in Tier 5~6 potjes kom, ga ik veel meer naar achteren als 2e man, omdat ik weet dat ik anders zo dood ben.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-04 18:43
Ook nog even een noob vraagje van mijn kant; Kan ik als ik in de GoT2 clan zit dan ook met leden samen battlen? Zijn er eigen servers oid? Samen spelen lijkt me namelijk een stuk leuker! En hoe zit het met die bonuscodes? Die werden zeker ter promotie gebruikt?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Jaapoes schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:51:
Ook nog even een noob vraagje van mijn kant; Kan ik als ik in de GoT2 clan zit dan ook met leden samen battlen? Zijn er eigen servers oid? Samen spelen lijkt me namelijk een stuk leuker! En hoe zit het met die bonuscodes? Die werden zeker ter promotie gebruikt?
- Je kan een platoon opzetten of TCen met andere spelers. Dit hoeft niet perse met GoT mensen.
- Er zijn geen eigen servers, alles is in beheer bij Wargaming.
- Bonuscodes werken altijd maar tijdelijk, er zullen best nieuwe voorbij gaan komen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-05 10:27
Sneezzer schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:50:
Korte vraag: Wie speelt er een KV-4 (of heeft deze veel gespeeld), hoe verhoud deze zicht tot de Tiger2?
Is het een goede combo om beide te hebben? Als in, beide een verschillende speelwijze?

Tevens: Zijn de ST-1 en IS-4 gemiddeld goede tanks voor end-game?
Over de Tiger II kan ik niet veel zeggen, maar de KV-4 heb ik zelf wel. De KV-4 heeft goede armor aan de zijkant, maar ook heel veel aan de zijkant. Het is dus belangrijk om goed je tank te anglen, kan meer dan met andere tanks. Bovendien zijn de tracks heel groot en zul je daar veel shells mee vreten ;) Hierdoor is repair op je crew wel ontzettend belangrijk, aangezien je ook een arty target bent en niet te lang stil wil staan.

Wat ook zeer handig met deze tank is, maar ook met andere tanks, is sidescrapen. Door de goede zijarmor zul je dit veel makkelijker met deze tank kunnen.
Hier een filmpje over sidescrapen:

De gun heeft een hoge pen, maar lage alpha in vergelijking met de andere tier 8 heavies. Door zijn goede armor moet je hem meer als een bunker gebruiken en wel de schoten voor je teammates blokken/opvangen.

ST-1 is van wat ik hoor een hele goede tank en gaat op dezelfde trend verder als de KV-4 (veel armor), maar geen geschikte tank voor end-game aangezien het een tier 9 is. IS-4 word wel gebruikt voor CW, maar de T110e5 word iets meer als de CW tank gezien.

Met vriendelijke groet,
Temoss

[ Voor 0% gewijzigd door psychoclown op 23-01-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteravond trouwens ook zelf voor het eerst de power van een medium platoon ervaren.

Ik en andere GOT speler in t-34s samen een kv-1 pakken. 1 voorkant en 1 achterkant en dan telkens wegrijden als hij mikt. Hij kon niets doen en wij zijn niet geraakt. Cool om te doen dat. Zo zijn er die avond nog wel wat meer voorbeelden hoe je met meerdere meds dingen doet die je met een heavy niet kan.

Kijk al uit naar het volgende medium platoon vanavond :)

go go t-34-85 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Jaapoes schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:51:
Je kunt sowieso ook het Gathering of Tanks kanaal opzoeken. Kun je kijken of er platoons te vormen zijn, zitten ook niet-got-clanmembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Anoniem: 110209 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:46:
[...]
Je kunt sowieso ook het Gathering of Tanks kanaal opzoeken. Kun je kijken of er platoons te vormen zijn, zitten ook niet-got-clanmembers
Dat zal ik vanavond zeker eens proberen! Thanks!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

kv4 vind ik helemaal niks....als ik hem tegen kom

ik moet me eens verdiepen in de weakspots van die tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
KV-4 was heerlijk om te spelen. Tiger II viel een beetje tegen.

Maarja 169 battles met KV-4: 57% winratio
168 met Tiger 2: 48% winratio...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
wsLy schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:19:
KV-4 was heerlijk om te spelen. Tiger II viel een beetje tegen.

Maarja 169 battles met KV-4: 57% winratio
168 met Tiger 2: 48% winratio...
Mooi! Ik dacht al dat de Tiger2 een beetje een show tankje was >:)
Blij dat de KV-4 een werktank is, kan ik lekker wat wisselen als ik klaar ben met de KV-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Tiger II is gewoon underpowered in dit spel... het was de sterkste tank van de 2e WO... niks van te merken in dit spel.

Ik ben maar eens gestopt met spelen voor vandaag... 25 battles gedaan, 8 gewonnen, 16 verloren en 1 draw :') Je kunt doen wat je wilt, maar als je team niet de intentie heeft om te winnen dan verlies je gewoon. En dat terwijl het gisteren zo lekker ging... en de dag ervoor ook.

Volgens mij heeft Wargaming zo een policy, 2 dagen gaan lekker en dan krijg je echt zo een poep dag of meerdere achter elkaar om het te compenseren :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 10-05 21:44
wsLy schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:03:
Tiger II is gewoon underpowered in dit spel... het was de sterkste tank van de 2e WO... niks van te merken in dit spel.
Dus iedereen met een King Tiger moet anderen roflstompen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Met de KT is anders niks mis hoor, het was mijn eerste tier 8 heavy (in de closed en open beta geen heavies aangeraakt tot in de laatste 3 dagen) en dat ging anders toch best aardig.
PzKpfw VIB Tiger II - Battles 725 - WR 62.6%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:33

thijsco19

KTM 990 SMT

psychoclown schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:15:
Met de KT is anders niks mis hoor, het was mijn eerste tier 8 heavy (in de closed en open beta geen heavies aangeraakt tot in de laatste 3 dagen) en dat ging anders toch best aardig.

[...]
Het is ook mijn eerste (en enigste) t8 heavy, al heb ik wel een lage winrate ik geniet er wel van elke keer als ik hem speel. Misschien maar weer eens tijd voor een 2de t8 heavy, heb de kv-3 zowat full upgraded. Alleen nog wat geld en xp nodig voor de kv-4. Althans als het de moeite waard is? Overigens ga ik niet verder dan t8 omdat het gewoon te veel tijd zou vragen als non-premium player.

EDIT// PzKpfw VIB Tiger II - Battles 294 - WR 38.1% :/

[ Voor 3% gewijzigd door thijsco19 op 23-01-2013 16:31 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

KT is prima zoals die nu is. Veel mensen gebruiken em alleen verkeerd. Het is GEEN brawler. Tis een sniper, use it as such.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
De KT was niet de beste tank uit WO2. Het was een beest qua armor en vuurkracht maar had veel te kampen met motorproblemen en een zeer korte actieradius (+/-100km op een tank). Het was tank die defensief moest worden ingezet. :) *Ik vind het stiekem wel de vetste tank uit WO2*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

KT is mijn meest gespeelde heavy. Maar heeft wel een beetje een leercurve volgens mij. Als je leert zijn armour goed te gebruiken hebben veel tanks moeite om je te damagen. Vooral je onderplaat verbergen dan komt het goed.
Vind het nog steeds 1 van de leukste tanks in mijn garage (winrate van 58% dacht ik).

KV4 is erg vergelijkbaar, maar is iets logger. Heeft wel nog iets meer armour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Gaat erg lekker nu, eindelijk door hoe ik moet spelen.
Zit steeds op rondjes van 400 a 500XP :) Dus mijn Tier5 komt er snel aan.
Welke keuze kan ik hierna het beste maken? een KV1s of T1-50?
KV-2 is geen optie, want ik wil geen arty. Daar heb ik mijn Duitse tank voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
Toevalligerwijs net een filmpje over van WoT over de King Tiger:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lol... zou morgen mijn eerste clanwar spelen met GOT, kom ik dit bericht tegen:

Clan Wars is will be frozen for maintenance at 02:15 CET (01:15 GMT) tonight, the 24th January. The purpose of the maintenance is to implement the following changes:

- Improvements and corrections have been made to the algorithm used to calculate the probability of a riot.
- A fix has been made for when chips disappear from the map when a member leaves the clan.
- Fixes for several other bugs related to the introduction of the Riot feature, and Clan Wars in general.

At present there is no date for when Clan Wars will be unfrozen. We’ll let you know as soon as there is information.

If you wish to discuss this maintenance, please use the forums!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
timskiej schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:47:
Gaat erg lekker nu, eindelijk door hoe ik moet spelen.
Zit steeds op rondjes van 400 a 500XP :) Dus mijn Tier5 komt er snel aan.
Welke keuze kan ik hierna het beste maken? een KV1s of T1-50?
KV-2 is geen optie, want ik wil geen arty. Daar heb ik mijn Duitse tank voor.
KV-1S is in mijn optiek de betere keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
psychoclown schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:00:
[...]

KV-1S is in mijn optiek de betere keuze :)
Bedankt :)
En dan voor de IS lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja inderdaad, erg fijne lijn waar ik zelf nog onlangs doorheen gevlogen ben tot en met de IS8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
38 battles; 13 wins, 24 losses en 1 draw. Dat is het eindresultaat voor vandaag. Altijd fijn om zo een k** dag te hebben nadat je een über dikke dag hebt gehad...

Hoop dat het morgen beter gaat.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ShockWave schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:28:
Ga maar weer eens een supportticket aanmaken naar WG sinds lange tijd.
Net een tier X potje in mijn T71 waarbij veel lights waren betrokken.
1 arty tk zijn platoonmate en gaat vervolgens tegen een gebouw staan om zichzelf af te maken.
Vervolgens wordt onze resterende arty geraped en zou het mijn schuld zijn????

Moet zeggen dat ik inderdaad weinig zin had om wat te doen op dat moment hoor....

Replay
Nou heb een antwoord terug en er een gedeelte uitgelicht
Thank you for reporting this player I have just checked the file you sent us and took care of his account.

Please understand that we can´t give you any information about another player´s account and a possible account suspension. But please rest assured that I took care of the case right away following our procedures..

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 23-01-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Wie kan me een beetje advies geven over zodra de crew 100%?
Ik heb zojuist de KV-1 (plaats voor vijf man) gekocht en ga voor de IS lijn.
Want ik zie dat bv de commander/gunner etc nog extra perks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als je gelijk goed wilt beginnen: alle crew members BIA (Brothers in Arms) laten starten.
Het zal niet gelijk effect hebben (nadeel) maar zodra je die af hebt heb je 5% extra crew skill die je toch net dat beetje voordeel geeft. BIA als eerste nemen omdat de totale exp benodigd om de eerste crew skill vol te krijgen een stuk lager ligt dan bij de tweede of derde secondary skill :)

Maar de meningen zullen hierover nog wel verdeeld zijn, kom maar op met die discussie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ikzelf zou eerst voor repair gaan en de volgende BIA, mijn idee hierover is repair is altijd belangrijk en tegen die tijd dat je BIA echt nodig hebt zit je op tier 8 en zou de 2e secondary skill ook al vol moeten zijn of bijna vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-01 16:24
Hoe kun je de crew van een tank naar een andere tank sturen. heb namelijk crew van een trier 1V Matilda met 95% die nu niks meer doet. Kan ik die mensen naar een hogere tier krijgen of gaat dat niet?

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

wsLy schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:59:
38 battles; 13 wins, 24 losses en 1 draw. Dat is het eindresultaat voor vandaag. Altijd fijn om zo een k** dag te hebben nadat je een über dikke dag hebt gehad...

Hoop dat het morgen beter gaat.
Klinkt bekend, gisteren ging goed vandaag 1 win op 10 potjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 00:23
Het gaat echt niet meer met m'n type, gisteren pas na zeven keer gedubbled en vandaag is het weer pet.

Voordat je een crew naar een andere tank kan verplaatsen moet die tank in je garage staan en dan op crewmember right-click -> person file -> tab Training.

Crew skills afhankelijk van de tank, maar meestal eerst clutch breaking en repairs. Als repairs op 100% nog even door gaan tot zo'n 135% (dan is na een 90%-procentsreset je eerste skill nog steeds 100%) en dan alle skills resetten en BIA of andere perks nemen. BIA werkt alleen met 100%, dan heb ik in de tussentijd liever een nuttige skill en verspil wel een beetje xp met het omzetten (wat ik natuur goed maak doordat ik eerder repair heb en dus langer leef).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangt sterk af van tank allemaal. BIA is enige dat echt altijd goed is. Repair is bijv bij een echte brawler als de KV's noodzakelijk, maar nutteloos op een arty. Daar wil je alles op alles zetten om zo snel mogelijk te mikken en evt camouflage te verhogen. Sixth sense is ook nuttig (lampje = WEGWEZEN!). Bij een scout heb je ook weinig aan repair, want je bent toch dood als je zo lang stil staat. Daar wil je view range verhogen en offroad rijden verbeteren enzo.

Als je je perk op 100% hebt kun je een nieuwe kiezen, bij een tank met redelijk wat bemanning betekent dat dat je op gegeven moment bijna alles kunt hebben. Des te meer reden trouwens om als een van de eerste BIA te nemen, want dan gaat de tweede perk ook sneller.

Iemand trouwens goede tip wat te doen tegen Type 59? Nagenoeg alles stuitert van die rotdingen af, zelfs als ik met m'n Jagdpanther schiet. Heb nog liever een T34 tegen me dan een Type 59...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dolbyadt schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:03:
Hoe kun je de crew van een tank naar een andere tank sturen. heb namelijk crew van een trier 1V Matilda met 95% die nu niks meer doet. Kan ik die mensen naar een hogere tier krijgen of gaat dat niet?
In je garage doe je rightklick en dan de optie "send to barracks"of "send entire crew to barracks"
Vervolgens selecteer je je nieuwe tank en in de linkerkant van je scherm linksklik je op een vakje voor een crewmember.
Je ziet dan "recruit crewmember" of een al bestaande getrainde crewmember. (commander uit je Mathilda bijv).
Daar ga je met je cursor opstaan en dan linksklik, hij staat nu in de kolom bij je tank.
Vervolgens rechtsklik en "personal file kiezen".
Tabblad training kiezen en hier vervolgens op "current vehicle" klikken om deze crewmember als het ware aan te melden op deze tank.
Je ziet vervolgens eronder de trainingsopties oplichten welke mogelijk zijn.
Selecteer er 1 en klik op "train".

Dit doe je met alle crewmembers voor je nieuwe tank.
Het kan zijn dat je soms een extra crewlid nodig hebt voor een nieuwe tank en die zal je dus nieuw moeten recruiten maar dat wijst zich vanzelf.

Wat heb je trouwens gedaan met de crew van je vorige tiers?
Deze gaan bij verkoop van je tank naar je barracks, zit deze niet al bijna vol?
Crew waar je niks meer mee doet en laag in xp zit kan je gewoon in je barracks via de "dismiss" knop wegdoen.

LET OP je kan onderling geen landen uitwisselen dus UK crew kan alleen in UK tanks.

Vanaf een bepaald moment is het raadzaam om je crew mee te gaan nemen vanwege de skils en perks die je kan trainen boven de 100%
succses
dion_b schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:15:
Iemand trouwens goede tip wat te doen tegen Type 59? Nagenoeg alles stuitert van die rotdingen af, zelfs als ik met m'n Jagdpanther schiet. Heb nog liever een T34 tegen me dan een Type 59...
Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/Smile-playing.gif

[ Voor 22% gewijzigd door ShockWave op 24-01-2013 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:20

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voordat morgen m'n rechter verstandskiezen er uit gaan wil ik dit toch even met jullie delen.

Je joined na 3 minuten wachten in een queue een match waarbij dit het eerste platoon is wat je ziet:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/127059668-4.jpg

En deze idioten vervolgens in base staan te campen en totaal geen damage hebben gedaan in de match, dan weet ik zeker dat ik met een stel ongelooflijke figuren ik te maken heb gehad, en die BatChat was zeker te weten een of ander eBay account. |:(

Overigens dit was mijn score voordat ik over mij heen krijg dat ik alleen maar klaag. :+

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/127059672-4.jpg

Zegt genoeg neem ik aan?

Op een rijtje nog:
1 schot op T-54 a 443 damage.
1 schot op Conquerer a 624 damage.
1 schot op E-75 a 784 damage.
1 schot op IS-4 a 1839 damage.
2 schoten op IS-7 a 2150 damage.
1 schot op IS-8 a 659 damage.

;(

[ Voor 19% gewijzigd door Nemean op 24-01-2013 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ShockWave schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:59:
Ikzelf zou eerst voor repair gaan en de volgende BIA, mijn idee hierover is repair is altijd belangrijk en tegen die tijd dat je BIA echt nodig hebt zit je op tier 8 en zou de 2e secondary skill ook al vol moeten zijn of bijna vol.
Daarentegen gaat de eerste skill veel sneller waardoor je sneller je BIA hebt, Repairs gaat in op het moment dat je het start :)
dion_b schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:15:
Laag op de front schieten zou voldoende moeten wezen, of met de angle op de voorste track schieten want daarachter is de armor dun bij de meeste tanks :)
Nemean schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 02:00:
Je joined na 3 minuten wachten in een queue een match waarbij dit het eerste platoon is wat je ziet:
[afbeelding]
Tja what's new zullen we maar zeggen, meer dan je best kun je in zo'n potje toch niet doen. Soms zelfs nog geluk datde tegenstander (hoe goed ze ook zijn) lang genoeg opgehouden kunnen worden door wat random lui waarna je de tegenstander alsnog keihard afslacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

ShockWave schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:47:
[...]

In je garage doe je rightklick en .............restanst van goede uitleg.....

Wat heb je trouwens gedaan met de crew van je vorige tiers?
Deze gaan bij verkoop van je tank naar je barracks, zit deze niet al bijna vol?
Crew waar je niks meer mee doet en laag in xp zit kan je gewoon in je barracks via de "dismiss" knop wegdoen.

LET OP je kan onderling geen landen uitwisselen dus UK crew kan alleen in UK tanks.

Vanaf een bepaald moment is het raadzaam om je crew mee te gaan nemen vanwege de skils en perks die je kan trainen boven de 100%
succses

[...]

[afbeelding]
Goede uitleg met nog 1 extra tip: volgens mij is het ook zo dat het voordeliger is om crews van medium naar medium tank te verkassen en heavy naar heavy. Meen ooit eens gelezen te hebben dat je voor het retrainen dan minder credits zou verstoken.

Correct me if I am wrong 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteren 10 potjes gespeeld: 6 gewonnen, 1 draw en 3 loss.

1 win met de T26E4 kreeg ik een flinke rage van een platoon.
Ik won van een IS-3 en een lowe en dat kon natuurlijk niet want het was 2 vs 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 15:17

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik vind Brothers in Arms wel erg fijn spelen op mijn IS, dus op de IS-3 ga ik daar ook voor met de nieuwe crew, ga namelijk de IS gewoon bewaren.

Op de Hetzer heb ik juist eerst Camo genomen, om zo hem helemaal onzichtbaar te maken erna komt BIA wel en dan taak-specifiek :)

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Anoniem: 110209 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:18:
[...]

Goede uitleg met nog 1 extra tip: volgens mij is het ook zo dat het voordeliger is om crews van medium naar medium tank te verkassen en heavy naar heavy. Meen ooit eens gelezen te hebben dat je voor het retrainen dan minder credits zou verstoken.

Correct me if I am wrong 8)
Okee. Het zit namelijk anders: Als je van medium naar medium gaat en je retrained voor silver kost het slechts 10 procentpunt van je skill (dus als je 100% wordt de nieuwe crew 90%). Ga je naar een andere klasse dan 20 procentpunt (100 -> 80%).

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Victory Map: !Widepark donderdag 24 januari 2013 9:49:24
Vehicle:: M4A3E2 Sherman Jumbo
Exp: 3.218 (x2) + Credits: 39.819
Achievements: : Mastery Badge: "1st Class"

2538 damage gedaan. Helaas doodgegaan doordat ik van 2 kanten werd gepakt door een KV-1S en Cromwell.. dan is het zo voorbij.
Stock turret er weer opgezet, 152mm front/side/read <3 :P en die heerlijke 105mm met HE en gold ammo :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-05 20:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Als je op je commander sixth sense wil ben je best dat je eerst mentor gebruikt. De gehele tijd dat je met je commander aan "het sparen" bent voor BiA, krijg je die gehele tijd wat extra XP op je andere crewleden. Na het retrainen van de commander, verdwijnt die extra verkregen XP niet bij je andere leden. Ik vind het ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maar dan moet je retrainen en nu is de penalty voor weinig secondary skill niet zo heel hoog maar zodra je al op de tweede skill bezig bent dan kun je maar zo vb. 20% droppen. Niet iedereen (zeker niet degenen die net begonnen zijn) zullen gold hebben of gebruiken voor skill resets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498773

Als je al weet dat het niet mag waarom doe je het dan toch?

[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxz
  • Niet online
Bericht verstuurd :)

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 24-01-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Ik was even benieuwd; Ik had me eergister aangemeld voor de got2 clan op de wot site (met forumnaam hier) en gister hier een melding van mn ingame naam op het got forum. Ben ik iets vergeten of is de clan vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxz
  • Niet online
Jaapoes schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:26:
Ik was even benieuwd; Ik had me eergister aangemeld voor de got2 clan op de wot site (met forumnaam hier) en gister hier een melding van mn ingame naam op het got forum. Ben ik iets vergeten of is de clan vol?
Lees even een paar pagina's terug, daar is een lap text van een leader gepost.
Daarin werd aangegeven dat beide teams volzitten, en je minimaal een T5 tank moet hebben om alsnog te kunnen joinen. (clans kosten echt geld)

Zelf ben ik ook van de week begonnen, dus heel veel meer als dit weet ik niet 8)

(mede tweaker heeft de tekst hieronder al compleet gepost, dank!)

[ Voor 5% gewijzigd door Droxz op 24-01-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324949

@Jaapoes
Ashrah schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:34:
Helaas ben ik wegens de zeer grote aanwas van de afgelopen paar dagen genoopt dit te posten. Hoop dat de Tweakers crew hier geen problemen mee heeft, daar het niet bedoelt is om te recruiten.

Dit stuur ik atm als reactie naar applicanten.

Goeiemiddag heren,

Daar de maximale grootte van een clan 100 man is en GoT1 en 2 al zo goed als vol zitten hebben we helaas de eis moeten stellen dat men voor GoT2 minimaal een Tier5 tank heeft en voor GoT1 een Clan Wars waardige tank.

Het opstarten van een derde GoT clan staat voorlopig nog niet op stapel (dit kost namelijk echt geld).

Wat jullie kunnen doen is het ingame channel "Gathering of Tanks" joinen en eens een kijkje bij ons op Teamspeak nemen (adres is TS3.gatheringoftanks.nl - vraag wel even om rechten in het ingame kanaal anders kan je niet van channel wisselen of zien wie er op ts zitten), om te zien wat we doen en hoe we het doen. Tevens kan je hier al platoons vormen om samen te spelen wat naast gewoon gezelliger, meestal ook sneller is om xp te verdienen omdat je samen werkt.

Het is niet mijn bedoeling om iemand te schofferen, maar wargaming heeft limieten gesteld en daar kunnen wij als clan helaas ook niet omheen.

Mvgr.

Ashrah
Commander Gathering of Tanks clan.

En natuurlijk de rest van de council (Dynosu, User.tmp, Robertjuh, Niftec en Spiderwolf)

http://www.gatheringoftanks.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498773 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:19:
[mbr]Als je al weet dat het niet mag waarom doe je het dan toch?[/]
Met de juiste bewoording mag het wel... (zie Duitse e-bay)

Maar goed, da's "legalese". En blijkbaar niet open voor discussie op dit forum.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maar zo staat dat denk ik niet in de regels van Wargaming en daarnaast zijn wij niet de duitse e-day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324949

2. Account Sharing

Players must keep all account information confidential. At no time should a player give out their e-mail, account ID or password, secret question or answer to anyone. This includes friends, relatives, parents, children, spouses, co-workers, clan members, clan leader, and so on. The account owner is responsible for their accounts actions at all times. This means that if anyone logs into your account such as a family member or even hackers, you are held responsible.

source: http://worldoftanks.com/en/terms_of_service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 08:35

thommich

Belg

Hmm, ik ben blij dat ik naast een "gewone" tank-tree ook nog een arty-lijn aan het spelen ben... Die tank-lijn is in het begin eigenlijk echt niet leuk. Zit nu op een Tier IV lichte tank, maar die speelstijl bevalt met helemaal niet. Meeste potjes draaien uit op naar voor rushen, wachten in een struikje tot er (hopelijk) toevallig een tank in je gezichtsveld komt zodat je kan spotten, naar ander struikje bewegen, BOEM one-shot kill en dood, einde rondje... Heb al verschillende guides gelezen maar daar gaan ze ervan uit dat een lichte tank snel is. Dat is mijn pzkpfw 38nA dus niet... Max 45kph en enorme bleed tijdens het draaien. Valt niet mee om te spotten en rushen als je steeds ingehaald wordt door mediums...

Nog 6000xp tot aan de pzkpfw IV, eindelijk een échte tank waarmee ik ook kan dmg doen. Helaas haal ik momenteel gemiddeld iets van een 100xp/match dus dat duurt nog wel ff...

Arty is wel leuk, al verlang ik om van die sturmpanzer II af te zijn en de Grille te kunnen gebruiken. Nog 8000xp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nee begin van duitse lijn is niet leuk, maar hou vol. De pz4 is al beter en vanaf de vk3601 is het helemaal feest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speciaal voor de "legalese" lezers:

http://www.destructoid.co...an-be-resold-230641.phtml

The Court of Justice of the European Union has struck a blow to the ego of publishers who believe they're entitled to retain ownership of the games they sell, ruling that consumers have a right to resell digitally distributed games. The ruling states that companies dissolve their claim in a product as soon as they've taken money for it.

"An author of software cannot oppose the resale of his 'used' licences allowing the use of his programs downloaded from the internet," said the court. "... Such a transaction involves a transfer of the right of ownership of the copy. Therefore, even if the licence prohibits a further transfer, the rightholder can no longer oppose the resale of that copy."

The ruling applies to all software, not just games.

This overrules a publisher's EULA, meaning that no matter what the small print says, if a consumer wishes to sell his or her games, they have every entitlement. This effectively dissolves the idea that gamers pay only for licenses, and asserts that they have paid for an actual product that now belongs to them.

Of course, with services like Steam and Origin, this ruling is more a moral victory than a tangible one, since there's no effective way to resell most digital games. However, it's still a nice middle-finger to serve any uppity executive who acts like you're paying for a glorified rental rather than the game itself.

EU rules publishers cannot stop you reselling your downloaded games [Eurogamer]
Read more at http://www.destructoid.co...phtml#jFULriB44WdKrkpm.99

Klip en klaar. EULA of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dus even samengevat: Wargaming mag/heeft niks te zeiken als jij je account aan iemand doorverkoopt?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wsLy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:37:
Dus even samengevat: Wargaming mag/heeft niks te zeiken als jij je account aan iemand doorverkoopt?
Idd. Zodra je geld hebt geïnvesteerd en volgens een Nederlandse rechter (google: Runescape account rechtzaak) zelfs als je alleen tijd geïnvesteerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 11:18
Anoniem: 498773 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:39:
[...]

Idd. Zodra je geld hebt geïnvesteerd en volgens een Nederlandse rechter (google: Runescape account rechtzaak) zelfs als je alleen tijd geïnvesteerd hebt.
Volgens mij behoud Wargaming het recht jou te bannen van HUN servers... Puntje bij paaltje komt succes met procederen tegen een russian based firma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kom op ... gewoon niet hier. Iedereen weet dat dit twijfelachtig is. Dit gaat over het spel, geen ruil/verkoop forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:27
Droxz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:31:
[...]

Daarin werd aangegeven dat beide teams volzitten, en je minimaal een T5 tank moet hebben om alsnog te kunnen joinen. (clans kosten echt geld)
Hoeveel kost dat dan omgerekent in euro's? Je zou natuurlijk aan nieuwe members kunnen vragen voor een bijdrage? Dit is toen ook met de BF3 clan gedaan voor de servers etc.

Ik durf te wedden als je al 20 man heb voor een GoT3 clan, dat het bedrag aardig klein is..

Goed of slecht idee, ik weet het niet. Daarom post ik het.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 15:26
Bedrag is niet zo heel groot. had het ook al geopperd, maar vooral de administratieve rompeslomp etc. (iets met 100 extra eierwekkers enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UdiBenLudi schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:41:
[...]

Volgens mij behoud Wargaming het recht jou te bannen van HUN servers... Puntje bij paaltje komt succes met procederen tegen een russian based firma...
Ze doen zaken op de Europese markt dus gelden voor WG Europese regels. Niet andersom.

Als ze mijn account blokkeren/bannen/verwijderen overtreden zij een wet (tenzij ik iets of iemand in gevaar breng). (2 jaar "hotel tralie zicht" en een geld boete)

Titel XXVII. Vernieling of beschadiging

Artikel 350
1
Hij die opzettelijk en wederrechtelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, vernielt, beschadigt, onbruikbaar maakt of wegmaakt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2
Gelijke straf wordt toegepast op hem die opzettelijk en wederrechtelijk een dier dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, doodt, beschadigt, onbruikbaar maakt of wegmaakt.

Artikel 350a
1
Hij die opzettelijk en wederrechtelijk gegevens die door middel van een geautomatiseerd werk of door middel van telecommunicatie zijn opgeslagen, worden verwerkt of overgedragen, verandert, wist, onbruikbaar of ontoegankelijk maakt, dan wel andere gegevens daaraan toevoegt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
2
Hij die het feit, bedoeld in het eerste lid, pleegt na door tussenkomst van een openbaar telecommunicatienetwerk, wederrechtelijk in een geautomatiseerd werk te zijn binnengedrongen en daar ernstige schade met betrekking tot die gegevens veroorzaakt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
3
Hij die opzettelijk en wederrechtelijk gegevens ter beschikking stelt of verspreidt die zijn bestemd om schade aan te richten in een geautomatiseerd werk, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
4
Niet strafbaar is degeen die het feit, bedoeld in het derde lid, pleegt met het oogmerk om schade als gevolg van deze gegevens te beperken.

Artikel 350b
1
Hij aan wiens schuld te wijten is dat gegevens die door middel van een geautomatiseerd werk of door middel van telecommunicatie zijn opgeslagen, worden verwerkt of overgedragen, wederrechtelijk worden veranderd, gewist, onbruikbaar of ontoegankelijk gemaakt, dan wel dat andere gegevens daaraan worden toegevoegd, wordt, indien daardoor ernstige schade met betrekking tot die gegevens wordt veroorzaakt, gestraft met gevangenisstraf of hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie.
2
Hij aan wiens schuld te wijten is dat gegevens wederrechtelijk ter beschikking gesteld of verspreid worden die zijn bestemd om schade aan te richten in een geautomatiseerd werk, wordt gestraft met gevangenisstraf of hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie.

Referentie: http://www.wetboek-online...k%20van%20Strafrecht.html

Anywho, heb gewoon ballen, en zeg gewoon dat je het niet leuk vindt als iemand een account gekocht heeft.
Het mag nl wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een nieuwe clan oprichten kost trouwens het zelfde als een maand premium (2500 goud)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 498773 op 24-01-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 11:18
Ik zeg niks over of je gelijk hebt of niet... Zeg alleen dat om het hard te maken je daar een hele kluif aan zult hebben...

De oplossing zou zijn als WG het veilingsysteem in zou voeren zoals oooooooit aangekondigd tijdens Beta... Nu volgens mij geschrapt...

[ Voor 35% gewijzigd door UdiBenLudi op 24-01-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
UdiBenLudi schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:24:
Ik zeg niks over of je gelijk hebt of niet... Zeg alleen dat om het hard te maken je daar een hele kluif aan zult hebben...
Precies. Geen rechtsbijstandverzekering die je gaat helpen. Mag je lekker op je eigen kosten doen. En WG heeft vast wel wat advocaatjes in dienst om je het zo lastig mogelijk te maken. Helaas is er een verschil tussen recht hebben en recht krijgen.
De oplossing zou zijn als WG het veilingsysteem in zou voeren zoals oooooooit aangekondigd tijdens Beta... Nu volgens mij geschrapt...
Geschrapt. En waarom? Als je niet kunt traden heeft het veel minder nut om accounts van anderen te hacken.

Babs out!

[ Voor 20% gewijzigd door filipy23 op 24-01-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik probeer een mod te installeren.
File uitgepakt en geplaatst in de res_mods. Maar ik krijg het niet aan de praat :?
Moet ik nog ergens iets aanzetten?

[ Voor 3% gewijzigd door timskiej op 24-01-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Anoniem: 498773 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:16:
[...]

Ze doen zaken op de Europese markt dus gelden voor WG Europese regels. Niet andersom.

Als ze mijn account blokkeren/bannen/verwijderen overtreden zij een wet (tenzij ik iets of iemand in gevaar breng). (2 jaar "hotel tralie zicht" en een geld boete)

Titel XXVII. Vernieling of beschadiging
Anywho, heb gewoon ballen, en zeg gewoon dat je het niet leuk vindt als iemand een account gekocht heeft.
Het mag nl wel...
Je hebt gelijk mbt. het wetboek.

Maar!! dan nog bepaald t.net zelf of het de bedoeling is om het hier te bespreken.
Dat is geen wet, maar juist waar het hier om gaat.

Als je het niet eens bent met een moderator-actie, mail je daarover met de moderator. Dus hier je gelijk halen door het wetboek te quoten heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxz
  • Niet online
timskiej schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:49:
Ik probeer een mod te installeren.
File uitgepakt en geplaatst in de res_mods. Maar ik krijg het niet aan de praat :?
Moet ik nog ergens iets aanzetten?
Ik kwam (als noobje) deze informatie tegen, misschien heb je er wat aan:
To install mods, unzip them, and move the ‘gui’ folder to:

C:/Games/WorldofTanks/Res_mods/8.x.x

No further installation is required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Droxz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:31:
[...]

Lees even een paar pagina's terug, daar is een lap text van een leader gepost.

Zelf ben ik ook van de week begonnen, dus heel veel meer als dit weet ik niet 8)

(mede tweaker heeft de tekst hieronder al compleet gepost, dank!)
Met alle respect maar volgens mij kost GoT1-2 geen geld meer. AFAIK hebben de oprichters (meen o.a. Kaap) dit geld uit eigen zak betaald en al lang afgeschreven ( neem aan met de exodus van een jaar of wat terug, Edit zie overigens dat ik bijna 2 jaar bij GoT zit dus het kan al wat langer geleden zijn). Volgens mij zitten diegene die de GoTs hebben opgericht niet eens meer bij GoT (of misschien ondertussen wel weer?)
In hoeverre is GoT 1 actief bezig aan CW, anders wil ik wel mijn plaatsje afstaan aan een actiever GoT2 lid, want door artefacts in WoT speel ik het toch niet meer tot ik een nieuwe GPU heb en dat duurt nog wel eventjes.
UdiBenLudi schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:41:
[...]

Dat kan gewoon hoor. Ik denk niet dat WG hoog spel gaat spelen en een verbod op het ontplooien van activiteiten in Europa (of Nederland om te beginnen) aan haar broek wil krijgen. Want hoewel de grootste userbase uit Russia komt, denk ik dat er meer geld per user uit Europa en N-America komt.
Wil jij in Europa handel drijven, dan dien je je aan de Europese regelgeving te houden. Wil je met Nederland handel drijven, dan moet je je aan de Europese & de Nederlandse regelgeving houden ;)

[ Voor 39% gewijzigd door eL_Jay op 24-01-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Een licentie en een account lijken mij niet gelijkwaardig, vergelijkbaar met een cd-key en inlogcodes bij andere spellen. Het spel+licentie mag je best verkopen van WOT, zal je niet lukken, die zijn namelijk gratis. Maar ik ben geen expert...

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sneezzer schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:54:
[...]

Je hebt gelijk mbt. het wetboek.

Maar!! dan nog bepaald t.net zelf of het de bedoeling is om het hier te bespreken.
Dat is geen wet, maar juist waar het hier om gaat.

Als je het niet eens bent met een moderator-actie, mail je daarover met de moderator. Dus hier je gelijk halen door het wetboek te quoten heeft geen zin.
Ik probeer geen gelijk te halen, ik reageer op reacties die op mijn post kwamen.
Lees maar terug

Ik geef aan in mijn eerste post dat er bepaalde bewoording gebruikt moet worden om geen problemen te krijgen, da's wat ander dan "Als je al weet dat het niet mag waarom doe je het dan toch?"

Ik heb de discussie niet voortgezet, dat waren psychoclown en KayD
Ik had al opgegeven met "Maar goed, da's "legalese". En blijkbaar niet open voor discussie op dit forum. Jammer." <---moet ik ook uitleggen dat dit bedoeld was om whatever voor rare ideeën te voorkomen en de discussie daar mee te beëindigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 21:49
R0y. schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:09:
[...]

Hoeveel kost dat dan omgerekent in euro's? Je zou natuurlijk aan nieuwe members kunnen vragen voor een bijdrage? Dit is toen ook met de BF3 clan gedaan voor de servers etc.

Ik durf te wedden als je al 20 man heb voor een GoT3 clan, dat het bedrag aardig klein is..

Goed of slecht idee, ik weet het niet. Daarom post ik het.. :9
Als jij 20 man hebt gevonden dan betaal ik het hele bedrag alleen wel, hebben we ook geen administratieve rompslomp.

Mits we uiteraard toestemming krijgen van GOT1&2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

We zijn de opties aan het bekijken wat we precies gaan doen. Rustig aan nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxz
  • Niet online
dynosu schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:42:
We zijn de opties aan het bekijken wat we precies gaan doen. Rustig aan nog even :)
Zijn er nog veel extra aanmeldingen gekomen sinds tweakers aandacht aan dit spel heeft gegegeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ja, zijn er aardig wat. Hadden al wat met de bezem gedaan om wat ruimte te maken, maar nog meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:27
Excuses, ik dacht gewoon ik gooi me idee in de groep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

No worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daarstraks in een tier 10 battle een T110E5 van QV, efficiency van rond de 2000 en ons team had een winkans van 30%. Zat hij wat te zeiken dat hij niks ging doen voor dit noob team, hij deed dit ook niet... bleef de hele tijd in base campen terwijl wij op beide flanken vooruitgang aan het boeken waren. Daarnaar besloot hij toch wat te doen, had 1 hit gedaan en toen werd hij afgemaakt, gaf hij het team de schuld dat ze geen hersenen hadden etc. Uiteindelijk hebben wij de battle toch gewonnen met een redelijk verschil, ZONDER ZIJN HULP.

Zeikerd dat ie was, gaat hij wat Duits lullen, net alsof we dat niet kunnen lezen :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Droxz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:57:
[...]

Ik kwam (als noobje) deze informatie tegen, misschien heb je er wat aan:

[...]
Bedankt, maar dit werkt helaas niet.
Gaat om een hit skin mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
eL_Jay schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:00:
[...]

Met alle respect maar volgens mij kost GoT1-2 geen geld meer. AFAIK hebben de oprichters (meen o.a. Kaap) dit geld uit eigen zak betaald en al lang afgeschreven ( neem aan met de exodus van een jaar of wat terug, Edit zie overigens dat ik bijna 2 jaar bij GoT zit dus het kan al wat langer geleden zijn). Volgens mij zitten diegene die de GoTs hebben opgericht niet eens meer bij GoT (of misschien ondertussen wel weer?)
GOT1 en GOT2 kosten inderdaad geen geld meer dan is destijds al verrekend maar een derde clan oprichten zou wel degelijk geld kosten. User.tmp zit nog steeds in GOT en hij was samen met Kaap en mij het originele council.
Anoniem: 498773 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:18:
[...]

Ik heb de discussie niet voortgezet, dat waren psychoclown en KayD
Ik had al opgegeven met "Maar goed, da's "legalese". En blijkbaar niet open voor discussie op dit forum. Jammer." <---moet ik ook uitleggen dat dit bedoeld was om whatever voor rare ideeën te voorkomen en de discussie daar mee te beëindigen?
Dan moet je niet de zaak gaan omdraaien want jij was degene die reageerde op mijn modbreak ;)
Daarnaast gaat het er niet om wat wel of niet mag van welke rechter dan ook, feit is dat wij dat niet op Tweakers willen als het twijfelachtig is en tevens is dit niet Vraag & Aanbod.

Wat mij betreft is deze discussie afgesloten en anders is er altijd nog de DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
Ik zou er wel rekening mee houden dat GOT3 dan heel veel (echte) beginners zouden hebben, terwijl er maar weinig mensen zouden komen met ervaring in het spel. Het idee van een clan voor deze mensen zou toch meer zijn dat ze "opgeleid" worden en dat word dan lastiger. Dus misschien is het een idee, als er een GOT3 komt, dat er dan meer ervaren leden vanuit GOT1 of GOT2 bij komen. Dit zodat er wel iets meer hulp komt en ze niet op elkaar alleen aangewezen zijn (niet dat dit per se slecht is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteren aan het knutselen met XVM geweest maar nog niet werkend gekregen.
Het enige wat werkt is de klok alleen die zit weer over lag bovenin dus staat zo cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb je dokan library wel geinstalleerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
solique schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:51:
Gisteren aan het knutselen met XVM geweest maar nog niet werkend gekregen.
Het enige wat werkt is de klok alleen die zit weer over lag bovenin dus staat zo cheap.
Gebruik je de editor ;)?

Ik raad je aan om deze te gebruiken bij het bewerken van je XVM config :)

Klik hier voor de online editor

[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 24-01-2013 16:55 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:54
eL_Jay schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:00:
[...]

psychoclown schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:08:
[...]

GOT1 en GOT2 kosten inderdaad geen geld meer dan is destijds al verrekend maar een derde clan oprichten zou wel degelijk geld kosten. User.tmp zit nog steeds in GOT en hij was samen met Kaap en mij het originele council.
Pfft ben er ook al vanaf de oprichting bij hoor met minimaal 1 account :p

[ Voor 39% gewijzigd door Ashrah op 24-01-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Uiteraard, was jou ook niet vergeten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

je zou got3 natuurlijk louter kunnen zien als eerste opstap in het 'got-lidmaatschap'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Klote zooi, ik wilde weer gaan spelen. Kon ik niet inloggen op mijn vorige account. Dus heb ik een nieuwe aangemaakt. Nu zit ik op de Amerikaanse servers (ben nu even hier namelijk). Kan ik wel gewoon op de Europese servers spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
timskiej schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:06:
[...]

Bedankt, maar dit werkt helaas niet.
Gaat om een hit skin mod
Geef eens de link naar die mod dan kan ik even kijken hoe hij er unzipped uitziet en je wel helpen..

Je kan me ook vinden als ik online ben in het Gathering of tanks channel..

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 24-01-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
Ircghost schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:31:
Klote zooi, ik wilde weer gaan spelen. Kon ik niet inloggen op mijn vorige account. Dus heb ik een nieuwe aangemaakt. Nu zit ik op de Amerikaanse servers (ben nu even hier namelijk). Kan ik wel gewoon op de Europese servers spelen?
Natuurlijk niet, amerikaanse servers staan los van de europese servers. Er is volgens mij ook geen mogelijkheid om je account over te zetten, correct me if i am wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Alright, maar hoe kun je aangeven op welke servers je wilt spelen? Ik heb de inloggegevens nog wel ik dacht alleen dat het account niet meer werkte.. waarschijnlijk zat ik dus gewoon op amerikaanse servers in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-05 15:56
Als men voor GoT3 ervaren mensen nodig heeft wil ik me wel opgeven, Zie stats. Niet echt geweldig maar beter dan gemiddeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.mywotstats.com/Player/Sig/502727891/EU/Sig.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
ShockWave schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:48:
[...]

Geef eens de link naar die mod dan kan ik even kijken hoe hij er unzipped uitziet en je wel helpen..

Je kan me ook vinden als ik online ben in het Gathering of tanks channel..
Bedankt, om deze gaat het: http://wot-shot.com/zone_penetration_of_the_tank/
Ik weet nog niet waat de weak spots zitten, en het leek me wel handig dmv deze mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

timskiej schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:30:
[...]

Bedankt, om deze gaat het: http://wot-shot.com/zone_penetration_of_the_tank/
Ik weet nog niet waat de weak spots zitten, en het leek me wel handig dmv deze mod.
site is uit de lucht?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.